PDA

Se fuld version : Bedste hold "All-Time"

Glory Man United
28-08-2007, 09:31
Så har Bobby Charlton også været ude med sidst bedste United hold gennem tiderne. Og det vil jo altid give diskussioner. Hans hold:

--------------------Schmeichel----------------
Neville------Pallister-------Stiles-----------Irwin
---------------Keane---Robson----------------
Edwards----------------------------------Best
---------------Cantona------Law-------------

Omkring valget af Edwards, Best, Law og Stiles kan jeg ikke udtale mig, da det er noget før min tid ;) Dog mener jeg, at Stiles vist var def.midt à la Keane!
Men de 7 andre er vel skægge at kommentere. Pallister er jo en slags legende. Han kostede (vistnok i 88) 2.3 mil£, som var datidens dyreste nogensinde for en forsvarer. Men hans kollega Steve Bruce (ALDRIG udtaget til et landshold) var større i mine øjne. Og spillere som Stam, Rio og Vidic vel temmelig bedre?
Robson ville jeg måske også have taget på for 12 mdr siden. Han var fantastisk. En del skadet, men det var stort at han endelig fik PL trofæet i sine to sidste sæsoner. Dog havde jeg valgt Scholes! Hans afleveringer er bedre, og han har simpelthen flere trofæer at fremvise.
De sidste 5 (Schmeichel, Neville, Irwin, Keane og Cantona) har jeg ingenting at sige til.....klassespillere

KennyN
28-08-2007, 09:44
Tæt på umuligt at lave et sådan hold. Da tiderne skifter osv osv..
Men der vil altid være spillere udenfor holdet, som sagtens kunne fortjene en plads blandt de 11 startende.
Giggs, Scholes og Bruce kunne måske godt have været med. Men igen, hvem skulle de så afløse.? Er ganske enig i Sir Bobby Charltons hold.

JDK
28-08-2007, 10:27
Kender ikke Stiles, men vil sætte samme hold som sir Bobby Charlton, ved at tage Steve Bruce ind, i stedet for Stiles...

Glory Man United
28-08-2007, 10:34
Kender ikke Stiles, men vil sætte samme hold som sir Bobby Charlton, ved at tage Steve Bruce ind, i stedet for Stiles...

Stiles var "jern-manden" i 60erne. Han var en meget lille mand (uden tænder). Og han gik til makronerne

robinho
28-08-2007, 11:14
nu er jeg ikke den store fan af ham mere, men en gut som giggs som har spillet i united i 17 år og har spillet godt i de ca 13-14 af dem, som har vundet 9 mesterskaber, champions league, cup turneringer som har ejet den venstrekant gennem næsten alle 17 år, han burde altså finde vej ind på det hold der.

Pallister??? pjat. Han er fra en tid hvor en midterforsvar i england kun havde til opgave at kunne heade bolde væk. Idag skal de kunne spille fodbold ved siden af, og være hurtige. Hans type er uddød. men på hans tid var han udemærket. men ikke det store synes jeg

Andersen
28-08-2007, 11:27
Hvor er det beskedent at rekordholderen ikke sætter sig selv på.

Valget af midterforsvarerne er lidt overraskende. Stiles ville jeg også sætte som def.midt (han går mig kun til lige op over albuerne og jeg er ikke over 190!), havde også valgt Brucey fremfor Pally.

Hvis Keano og Robbo havde haft deres storhedstid samtidigt, ville der ikke have været plads til Scholes er jeg bange for.

De tre med flest spillede kampe, er ikke med på listen!!!!!??? Sir Bobby, Giggsy og Foulkes. Man må undres.

Glory Man United
28-08-2007, 11:35
Hvor er det beskedent at rekordholderen ikke sætter sig selv på.

Valget af midterforsvarerne er lidt overraskende. Stiles ville jeg også sætte som def.midt (han går mig kun til lige op over albuerne og jeg er ikke over 190!), havde også valgt Brucey fremfor Pally.

Hvis Keano og Robbo havde haft deres storhedstid samtidigt, ville der ikke have været plads til Scholes er jeg bange for.

De tre med flest spillede kampe, er ikke med på listen!!!!!??? Sir Bobby, Giggsy og Foulkes. Man må undres.

Giggs burde jo nok erstatte Edwards. Edwards var ifølge holdkammerater det største talent nogensinde, men eftersom han døde inden karrieren kom igang, ville jeg også vælge Giggs (9 mesterskaber)

United DK
28-08-2007, 13:23
Mit eget all time best-hold, med spillere som jeg selv har oplevet live:

Schmeichel

G. Neville - Bruce - Vidic - Irwin

Beckham - Keane - Scholes - Giggs

Van Nistelrooy - Cantona

Vidic kan måske diskuteres, for Stam var også klasse, mens jeg ligesom Robinho, ikke synes Pallister hører til på et all time best-hold, for så god var han heller ikke.

Glory Man United
28-08-2007, 13:31

Schmeichel

Van Nistelrooy - Cantona

Vidic kan måske diskuteres, for Stam var også klasse, mens jeg ligesom Robinho, ikke synes Pallister hører til på et all time best-hold, for så god var han heller ikke.

Er sgu enig i 10 af spillerne :)
Vil så bytte Beckham ud med Ronaldo

Bænk ville så være: VDS, Rio, Evra, Robson, Beckham, Rooney, Cole

Undskyld til spillere som: Bailey, McQueen, Stam, Ince, Kanchelskis, Sharpe, Yorke, Solskjær, Sheringham, Whiteside, Strachan.....osv osv :p

Michael
28-08-2007, 13:33
nu er jeg ikke den store fan af ham mere, men en gut som giggs som har spillet i united i 17 år og har spillet godt i de ca 13-14 af dem, som har vundet 9 mesterskaber, champions league, cup turneringer som har ejet den venstrekant gennem næsten alle 17 år, han burde altså finde vej ind på det hold der.

Helt enig. Det bed jeg også mærke i. Underligt at der ikke har været plads til ham.

United DK
28-08-2007, 13:44
Giggs har da vundet meget mere end Best, men Best var måske verdens bedste fodboldspiller, da han var på toppen, så jeg synes ikke det er så slemt, at Giggs ikke er med på Charltons hold.

Michael
28-08-2007, 13:57
Giggs med 9 mesterskaber viser i den grad at han høre hjemme på et All-time hold igennem mange års tro tjeneste og topfodbold hver uge. Dog er der ingen tvivl om at Best i den grad også skal på det hold. Det er sådan set ikke for at udskifte ham.
Som Kenneth skriver, så er det svært at få det hele til at hænge sammen med spillertyper, stil, stjerner dengang vs nu etc.
Måske man skulle udvide All time holdet til 20 spillere? Det giver dog nok problemer om Taibi, Forlan og Fortune skal med eller ej? ;)

Madsen
28-08-2007, 16:37
Jeg mener ikke man kan lave et all-time Manchester United hold. Man kan ikke sammenligne Roger Byrne, Tommy Taylor og Duncan Edwards med Denis Law, Bobby Charlton og George Best. Mange af dem har meget få her på forumet set spiller og derfor vil mange vælge nytidens stjerner som man har set spille.

Jeg mener man kunne lave et all-time hold for hvert årti og her kan man lidt bedre sammenligne spillerne.

Dines
28-08-2007, 16:43
Enig med Madsen. Jeg har klart nok aldrig set Bobby Charlton, Best eller Denis Law live, så det er nok svært for mig at vide hvor gode de var hvis man samenligner dem med spillerne i dag. Samtidig har fodbold jo ændret sig meget i tidens løb, og niveauet er højere i dag end dengang vil jeg mene. Derfor synes jeg at man entet skal lave sit all-star hold på dem man har set.

Don Kafai
28-08-2007, 18:59

Schmeichel

Van Nistelrooy - Cantona

Enig med dig, men synes personligt Vidic intet har at gøre på et hold så længe vi har haft Ferdiand og Stam. Jeg foretrækker Ferdinand på holdet, fordi jeg synes han er en af de mest undervurderede spillere i Uniteds trup. Han er altid sikkerheden selv, og i de 5 sæsoner han har spillet har han vundet PL 2 gange i en tid hvor konkurrencen aldrig har været hårdere om en PL titel.

JakobR
28-08-2007, 19:06
Mit all-star hold. Jeg har fulgt United siden 96 stykker vil jeg tro, så det ser sådan her ud.

Schmeichel

Neville - Stam - Ferdinand - Irwin

Ronaldo - Keane - Scholes - Giggs

Ruud - Solskjær

EDIT: Mit hold er opdateret med Rio i stedet for Vidic.

Don Kafai
28-08-2007, 19:29
Hvorfor er Vidic så ofte nævnt på et all-star hold?
Bruce, Pallister, Ferdinand og Stam er 4 navne der er klasser over ham, og snakker man om et all star United hold de sidste 10-13 år så er det for mig uforståeligt at Vidic er med.

Kan i forklare hvad der berettiger hans plads fremfor fx Pallister og Bruce so imo er samme typer?

JakobR
28-08-2007, 19:33
Hvorfor er Vidic så ofte nævnt på et all-star hold?
Bruce, Pallister, Ferdinand og Stam er 4 navne der er klasser over ham, og snakker man om et all star United hold de sidste 10-13 år så er det for mig uforståeligt at Vidic er med.

Kan i forklare hvad der berettiger hans plads fremfor fx Pallister og Bruce so imo er samme typer?

Stam var sikker på mit hold, og jeg synes Vidic er bedre end Ferdinand. Han er mere kold og ligetil, men det er minimalt, det indrømmer jeg. Bruce og Pallister har jeg ikke set (ordentligt).

Don Kafai
28-08-2007, 19:45
Stam var sikker på mit hold, og jeg synes Vidic er bedre end Ferdinand. Han er mere kold og ligetil, men det er minimalt, det indrømmer jeg. Bruce og Pallister har jeg ikke set (ordentligt).

I mine øjne er Vidic blevet mere et kult-fænomen og det gør folk overvurdere hans evner. Han er den bedste makker til Ferdinand i mange år, ja, men det er jo bare normalt niveau han præstatere. Han bliver gjort bedre fordi han er bedre end sine forgængere.

Der er fx mange nytilkomne United fans som fx ikke har oplevet Schmeichel live og mener van der sar er en en af Uniteds bedste keepere gennem tiderne. Imo er vds en klassekeeper, men ikke en verdensklassekeeper og han når ikke Schmeichel til sokkeholderne. Men han er den bedste keeper der er set i snart 10 år så derfor overvurderes han...

lidt det samme synes jeg folk gør med vidic.... Men det er selvfølgelig min holdning, og jeg skla ikke diktere hvem i bør og ikke bør have med. Vil bare gerne begrundelser for hvad der gør Vidic så god, uden at de begrundelser indeholder at han er ond, terminator eller typen der spiser modstanderen..

Oscar
28-08-2007, 19:52

Schmeichel

Van Nistelrooy - Cantona

Undskyld hvor er Best? I mine øjne en af de bedste spillere overhovedet nogen sinde.

JakobR
28-08-2007, 20:02
I mine øjne er Vidic blevet mere et kult-fænomen og det gør folk overvurdere hans evner. Han er den bedste makker til Ferdinand i mange år, ja, men det er jo bare normalt niveau han præstatere. Han bliver gjort bedre fordi han er bedre end sine forgængere.

Der er fx mange nytilkomne United fans som fx ikke har oplevet Schmeichel live og mener van der sar er en en af Uniteds bedste keepere gennem tiderne. Imo er vds en klassekeeper, men ikke en verdensklassekeeper og han når ikke Schmeichel til sokkeholderne. Men han er den bedste keeper der er set i snart 10 år så derfor overvurderes han...

lidt det samme synes jeg folk gør med vidic.... Men det er selvfølgelig min holdning, og jeg skla ikke diktere hvem i bør og ikke bør have med. Vil bare gerne begrundelser for hvad der gør Vidic så god, uden at de begrundelser indeholder at han er ond, terminator eller typen der spiser modstanderen..

Enig i at Vidic er blevet et kultfænomen, men det er han vel først blevet, efter hans første sløje halvår i United. Altså han er ikke blevet kult, helt uden grund.

Jeg synes iøvrigt, der gik en periode i United, hvor forsvarskæden var ret så sløj. Lizarazu afslog vist nok engang et United tilbud, fordi han ikke ville være en del af et dårligt forsvar.

Undskyld hvor er Best? I mine øjne en af de bedste spillere overhovedet nogen sinde.

United dk har taget de spillere han har set, hvilken kun er godt, ellers bliver det for overfladisk.

Don Kafai
28-08-2007, 20:12
Enig i at Vidic er blevet et kultfænomen, men det er han vel først blevet, efter hans første sløje halvår i United. Altså han er ikke blevet kult, helt uden grund.

Han har klasse, ingen tvivl om det. Men hvis han ikke havde den der attitude vi elsker ham for, så vil han ikke gå over i historien som stor forsvarsspiller. Men ja okay, lad os lade den diskussion ligge, men jeg mener stadig ikke han fortjener at komme på et all star hold hvis man har fulgt United med Stam, Ferdinand, Bruce osv.

Men generelt er de her all star hold umulige at lave og jeg synes alle der har prøvet at give deres bud, har ramt helt plet.

United DK
28-08-2007, 22:25
@Oscar

Jeg er kun 19 år, og har derfor aldrig set Best live. Jeg ved selvfølgelig godt han var verdensklasse, men jeg har altid haft den holdning, at man skal have set spillerne live, for at kunne danne sig et ordentligt indtryk, og dermed komme med en ordentlig vurdering.

@Don Kafai

Jeg har aldrig brudt mig særlig meget, om den type forsvarer Rio er, altså den type, der er bedre med fødderne end med hovedet, for det er selvfølgelig godt, at de kan sætte nogle angreb igang, men de har også en tendens til, at blive lidt overmodige, og Rio virker heller ikke altid 100% koncentreret.
Jeg synes heller ikke, at Vidic har fået sin status, fordi han er en kultfigur, for han er en klasseforsvarer, som bare ikke tager unødvendige chancer, og hellere skyder bolden udover sidelinjen, istedet for at prøve noget smart/dumdristigt.

Don Kafai
28-08-2007, 23:13
@Don Kafai

Jeg har aldrig brudt mig særlig meget, om den type forsvarer Rio er, altså den type, der er bedre med fødderne end med hovedet, for det er selvfølgelig godt, at de kan sætte nogle angreb igang, men de har også en tendens til, at blive lidt overmodige, og Rio virker heller ikke altid 100% koncentreret.
Jeg synes heller ikke, at Vidic har fået sin status, fordi han er en kultfigur, for han er en klasseforsvarer, som bare ikke tager unødvendige chancer, og hellere skyder bolden udover sidelinjen, istedet for at prøve noget smart/dumdristigt.

Måske, men Vidic har spillet (fast) i United i 11 måneder, og det synes jeg bare ikke er nok til at bedømme en spiller, idet jeg samtidig mener at han i sine 11 måneder kun har været den næstbedste forsvarer vi har haft.

Jeg er derimod uenig med dig hvad Rio angår. Jeg elsker hans stil, hans kløgt og hans forudseendhed. Han vil være klasser over Vidic i min bog. Men nok om den duel i denne tråd.

Mine bedste 11 som jeg har set i aktion:

-----------Schmeichel-----------
-------Nev---Rio----Stam-------
-------------Keane--------------
Beckham----Scholes------Giggs
----------- Ronaldo-------------
-------Cantona - Nistelrooy------

Jeg synes ikke United har haft en så god venstre back i den tid jeg har fulgt dem. Irwin har aldrig gjort det store indtryk på mig, så jeg går over til at køre en 3-1-3-1-2 i stedet, så Ronaldo også kan komme med.

Andersen
29-08-2007, 13:56
Angående: Irwin, så må det være fordi du kun har set hans sidste par år i Utd, hvor han ikke kom så meget med frem og med i spillet som tidligere.

Han er den bedste venstre back United nogensinde har haft!

Glory Man United
29-08-2007, 14:14
Måske, men Vidic har spillet (fast) i United i 11 måneder, og det synes jeg bare ikke er nok til at bedømme en spiller, idet jeg samtidig mener at han i sine 11 måneder kun har været den næstbedste forsvarer vi har haft.

Jeg er derimod uenig med dig hvad Rio angår. Jeg elsker hans stil, hans kløgt og hans forudseendhed. Han vil være klasser over Vidic i min bog. Men nok om den duel i denne tråd.

Mine bedste 11 som jeg har set i aktion:

-----------Schmeichel-----------
-------Nev---Rio----Stam-------
-------------Keane--------------
Beckham----Scholes------Giggs
----------- Ronaldo-------------
-------Cantona - Nistelrooy------

Jeg synes ikke United har haft en så god venstre back i den tid jeg har fulgt dem. Irwin har aldrig gjort det store indtryk på mig, så jeg går over til at køre en 3-1-3-1-2 i stedet, så Ronaldo også kan komme med.

Underligt at stille et hold med et system, vi ALDRIG har spillet med. Og Irwin havde klassen. Mener det kun er Giggs, der har flere trofæer end ham

Dines
29-08-2007, 15:00
Her er mit drømmehold af dem jeg har set sådan rigtig. Blev fan omkring 2000-2001:

Vds

Neville - Rio - Staam - Evra

Beckham - Keane - Scholes

Ronaldo - Giggs

Van Nistelrooy

Daniel
29-08-2007, 15:05
Jeg føler ikke at man kan udtage vidic da han kun har spillet 1½ år i klubben. Om ti år når han har været fast mand i alle de år og vundet adskillige trofæer kan han være med men først der.

der er dog for af de spillere der blive nævnt. selvom jeg blev united fan som meget ung har jeg aldrig set cantona spille.

Jeg mener dog bestemt at giggs hører til på holdet. om et par år er han måske den united spiller med aller flest kampe nogensinde. så hører man til på sådan et hold.

United DK
29-08-2007, 15:13
Jeg føler ikke at man kan udtage vidic da han kun har spillet 1½ år i klubben. Om ti år når han har været fast mand i alle de år og vundet adskillige trofæer kan han være med men først der.

Hvorfor skal man have vundet alle mulige trofæer, og have spillet i klubben i over fem år, for at kunne komme i betragtning til et all time hold? Pallister synes jeg ikke var så god, som han blev gjort til, og vi lukkede mange mål ind, med Stam i midterforsvaret, og så er der Blanc, som var over the hill, da han kom til United. Vidic har gjort det fremragende det sidste års tid, og han er sammen Bruce den bedste midterforsvar i United, mens jeg har været fan af klubben. Jeg ser derfor ikke nogen grund til, at tage hverken Rio, Stam eller Pallister med, bare fordi de har vundet mere, og spillet flere år i klubben.

Don Kafai
31-08-2007, 22:42
Underligt at stille et hold med et system, vi ALDRIG har spillet med. Og Irwin havde klassen. Mener det kun er Giggs, der har flere trofæer end ham

Ja men jeg vil kun stille med spillere jeg har set i aktion over en regelmæssig periode og andet end højdepunkter. Irwin gjorde ikke det bedste indtryk på mig de sidste år han spillede og selvom jeg ikke tvivler han har været en klasse back, så vil jeg ikke have ham med.

mht. formationen er det netop på mangel af forsvarsspillere der fortjener en all-time rangering at jeg vælger en 3 mands kæde. Gider ikke at vælge en spiller bare for at "fylde på" så en 4-4-2 kan gå i opfyldelse. Vælger dem jeg mener der er bedst.

Runaldo
02-09-2007, 03:28
Hvis man skulle lave et ville jeg lave det sådan her:

---------------Schmeichel---------------
----Pallister----Ferdinand----Stam------
------------------Keane------------------
----Beckham----Scholes-----Giggs------
-----------------Cantona-----------------
----------Ronaldo-------Nistelrooy-------

Man kan jo så diskutere om man skulle bytte plads på Ronaldo og Cantona, men jeg synes at Cantona virkede bedst på pladsen hvor Scholes faktisk spiller normalt.

Om Rooney burde være på dette "hall of fame" hold, vil jeg ikke sige Ja til endnu, da jeg på det groveste mener han er faldet gevaldigt af på den siden sit første år i Manchester United. Jeg kan slet ikke forholde mig til at han skal bruges som angriber mere, for han ligner det ikke mere.
Jeg føler lidt at Fergusom har været lidt for "dum" mht alt det der skete hvor Keane stoppede. At Rooney skulle ned og spille en mere defensiv rolle har i min mening, ødelagt hans eller så geniale næse for mål. Jeg savner hans skud udefra, som vi så mod Newcastle den første sæson.

JakobR
19-04-2008, 22:08
Jeg læste lige i "The insiders guide to Man. utd." og fandt ud af, at de sidste sider i bogen også er udmærket :p

Her er John Dohertys all-star hold, gældene fra 1945-2005, i alfabetisk rækkefølge (han er også forfatter til bogen):

Målmænd:

Reg Allen
Harry Gregg
Peter Schmeichel
Alex Stepney

Forsvar - Backs:

Arthur Albiston
John Aston
Roger Byrne
John Carey
Tony Dunne
Denis Irwin

Forsvar - centerbacks:

Steve Bruce
Paul McGrath
Gary Pallister
Jaap Stam

Midtbane:

Bobby Charlton
Eddie Colman
Paddy Crerand
Duncan Edwars
Roy Keane
Bryan Robson
Paul Scholes
Nobby Stiles

Angribere:

George Best
Eric Cantona
Ryan Giggs
Denis Law
Charlie Mitten
Tommy Taylor
Ruud van Nistelrooy
Wayne Rooney
Dennis Viollet

Det er altid interesant at læse livslange United-supporters all-star hold, synes jeg.

KEANOOOO
19-04-2008, 22:23
Svært at sætte et all-star hold fra alle tider. Voksede selv op med Gordon McQueen i forsvaret en hardhitter, klubmand, fighter da det gjaldte. En gudsbenådet forsvarsspiller alà England, dengang, kan man komme uden om ham ? Peter på mål.. Se´følgelig, nogle nævner en bænk med VdS, Klogt .. Men hvad med Alex Stephney ?

Et citat fra McQueen : In February 1978, McQueen moved from Leeds to rivals Manchester United for £495,000. On signing he famously stated that '99% of players want to play for Manchester United and the rest are liars'. :devill:

JakobR
19-04-2008, 22:28
Sjovt, du nævner McQueen.

1) Jeg sidder med bogen åben på hans profil (det er et opslagsværk med profil af alle united spillere siden 1945)

2) Mindre sjov måske, men jeg viste for et år siden min farfar bogen, og han spurgte om McQueen var i den. Jeg blev virkelig overrasket over, at han kunne lidt United-historie, da jeg aldrig har hørt ham snakke udenlandsk fodbold før.

KEANOOOO
21-04-2008, 15:37
Sjovt, du nævner McQueen.

1) Jeg sidder med bogen åben på hans profil (det er et opslagsværk med profil af alle united spillere siden 1945)

2) Mindre sjov måske, men jeg viste for et år siden min farfar bogen, og han spurgte om McQueen var i den. Jeg blev virkelig overrasket over, at han kunne lidt United-historie, da jeg aldrig har hørt ham snakke udenlandsk fodbold før.

Det viser jo bare noget af den appeal mange tidligere spillere har fra vores klub:) Også derfor jeg syntes det er svært at stille et all-star hold fra alle tider. I de titel løse tider, havde vi jo også mange dygtige spillere. Kan man udelukke dem, bare fordi de ikke vandt noget ?
men i bund og grund, må den bedste trup of all time, være den vi har nu. Og om 10 år, er det den vi har på det tidspunkt. Tiderne og tempoet, er jo skiftet og skifter. Ikke mange af de gamle der nævnes, der ville kunne begå sig idag :devill: ;)

NtotheT
21-04-2008, 17:41
Jeg læste lige i "The insiders guide to Man. utd." og fandt ud af, at de sidste sider i bogen også er udmærket :p

Her er John Dohertys all-star hold, gældene fra 1945-2005, i alfabetisk rækkefølge (han er også forfatter til bogen):

Målmænd:

Reg Allen
Harry Gregg
Peter Schmeichel
Alex Stepney

Forsvar - Backs:

Arthur Albiston
John Aston
Roger Byrne
John Carey
Tony Dunne
Denis Irwin

Forsvar - centerbacks:

Steve Bruce
Paul McGrath
Gary Pallister
Jaap Stam

Midtbane:

Bobby Charlton
Eddie Colman
Paddy Crerand
Duncan Edwars
Roy Keane
Bryan Robson
Paul Scholes
Nobby Stiles

Angribere:

George Best
Eric Cantona
Ryan Giggs
Denis Law
Charlie Mitten
Tommy Taylor
Ruud van Nistelrooy
Wayne Rooney
Dennis Viollet

Det er altid interesant at læse livslange United-supporters all-star hold, synes jeg.

Hvis Rooney kan komme på holdet efter et år, så synes jeg også han sku tage Ronaldo med. Men ud over de to der, synes jeg bestemt Beckham, Cole, Yorke og Rio mangler. Beckham, Yorke og Cole sammen med Giggs var fundamentet bag en af 90'ernes og noget af 2000'erne, største målmaskine. Det må siges at være mig en gåde, at han ikke har udtaget dem, men det er smag og behag :)

Jurgensen
21-04-2008, 18:12
Mit hold ville være i en traditionel 4-4-2 som United næsten altid har spillet i de 16 år jeg har været fan. Vil kun bedømme ud fra de år jeg har været fan, da jeg intet belæg har for at vudere tidligere års spillere.

Schmeichel

Neville Stam Pallister Irwin

Ronaldo Keane Scholes Giggs

Cantona RVN

Don Kafai
21-04-2008, 18:19
Det må siges at være mig en gåde, at han ikke har udtaget dem, men det er smag og behag :)

Jeg er enig, men jeg tør ikke rigtig sige ham imod, for han er trods alt en livslang fan, der har oplevet meget mere end jeg har. Jeg har aldrig set et minut med mange af de spillere han har udtaget, men siden de er der, så må de have gjort et eller andet indtryk.

United DK
21-04-2008, 21:08
Nogen af dem han har udtaget, var jo med på Busby Babes-holdet, og det hold var jo angiveligt helt fantastisk, og havde det ikke været for den tragiske ulykke i München, så havde vi vundet flere mesterskaber og Europa Cup-titler, end tilfældet er nu. Det er selvfølgelig nemt nok for os at sige, at den og den skulle være på, fremfor én af dem der spillede i 50'erne, men det har vi jo ikke rigtig noget belæg for.