Se fuld version : Kampen vi aldrig bliver træt af...
United DK
26-08-2007, 00:15
http://www.youtube.com/watch?v=oZzQ1CIi7lY&mode
Don Kafai
26-08-2007, 10:26
Time Commentator
(United have a corner, Beckham to take.)
90.21 Can Manchester United score? They always score.
Beckham.......
In towards Schmeichel......its come for Dwight Yorke
Cleared...........Giggs with the shot
90.35 SHERINGHAM! (Sheringham scores)
NAME ON THE TROPHY!
91.15 As things stand we will go into extra time with a golden goal hanging like a massive shadow over this final unless Ole Solskjaer can find another......
(United have another corner, Beckham to take)
Is this their moment?
92.13
92.17 Beckham......
Into Sheringham.....
AND SOLSKJAER HAS WON IT! (Solskjaer scores)
Manchester United have reached the promised land, Ole Solskjaer, and the two substitutes have scored the two goals in stoppage time and the Treble looms large.
93.33 (Final whistle blows)
History is made, Manchester United are the Champions of Europe again and nobody will ever win a European Cup final more dramatically than this. Champions of Europe, Champions of England, the FA Cup holders, everything their hearts desire. United fans will ask where did you watch the 1999 European Final? Where did you see Ole Solskjaer win it with virtually the last kick of the final?
FUCK JEG FÅR GÅSEHUD SELV 8 ÅR EFTER
Man sidder stadig at jubler med :D
EDIT: Er glad for jeg også var United-supporter dengang, for mange nytilkommende fans, vil misunde mig for at have oplevet det øjeblik :D
Jeg får helt kuldegysninger når jeg sidder og kigger. Det er så smukt!
Jeg vil godt melde mig ind i klubben af dem der får gåsehud bare af at læse det. Og det er rigtigt hvad der står, når der bliver beskrevet hvordan United fans verden over vil spørge: Hvor så du finalen? Hvor så du Solskjær vinde det med finalens sidste spark?
United DK
26-08-2007, 11:18
Gad vide hvordan det var, at være Bayern-fan den aften? :D
Gary Neville
26-08-2007, 11:43
jeg begynder at græde hver gang jeg ser det klip, det bliver ikke større end det....
Don Kafai
26-08-2007, 12:21
Gad vide hvordan det var, at være Bayern-fan den aften? :D
Se på Kuffour og du får et hint:D
Man sidder stadig at jubler med :D
EDIT: Er glad for jeg også var United-supporter dengang, for mange nytilkommende fans, vil misunde mig for at have oplevet det øjeblik :D
Du kan roligt tro at vi er nogle der misunder jer der var fans dengang.. jeg var 10 det år og jeg tror at manchester var det sidste jeg spekulerede over.. jeg så først lyset for 4-5 år siden.. desværre lidt for sent.. men kan alligevel blive superglad over at se de her klip for historien kan ingen tage fra en..
Jeg var 8 år gammel dengang, men holdt alligevel med United. Sikkert mest fordi min storebror gjorde det, men alligevel!
Kan også godt huske at vi sad og så den, og at det var helt vildt.
Men det er vildere nu, hvor man bedre forstår det, og hvor stort det er. I år får vi forhåbentlig en gentagelse, i form af endnu et CL-trofæ. Som kommentatoren siger bliver det nok ikke lige så dramatisk.
Men det er efterhånden ved at være tid til en ny CL-titel, vi kan ikke blive ved med at se tilbage til 99.... Og dog kan det sagtens holdes ud...
Vi skal have den CL-titel i år, for at markere at vi er blandt de ALLER-største hold i Europa, og i det hele taget verden. Tror også på at mulighederne er der i år.
Jeg var ikke gammel den aften og skulle på lejrtur med klassen dagen efter - men fik lov af mor til at blive oppe og se en eventuel forlænget spilletid! men det blev der ikke noget af, og det er jeg glad for! jeg græd den aften og kan stadig gøre det, hvis jeg ser klippet igen
Med en start vi har fået i PL tror jeg vi satser extra meget på CL.. vil ikke afskrive os fra at blive engelske mestre, men Ville være tilfreds med en 2 plads, hvis det betyder CL-mestre..
Dahlmann
26-08-2007, 14:43
Se på Kuffour og du får et hint:D
boys don't cry.. :lolol:
Jeg var også kun 10 år dengang, men holdt med United alligevel..
Blev ikke mindre fan den aften!
Får stadig kuldegysninger når jeg ser det.. Det bliver aldrig større!
DonBrask
28-08-2007, 19:55
man kan ikke beskrive den følelse når man ser det igen .. den aften glemmer jeg aldrig !! .. det er essensen af United på toppen der ..
Det var afslutningen på den bedste sæson nogensinde af et engelsk fodboldhold. Måske den smukkeste sæson, der nogensinde har fundet sted i fodboldens historie.
Jeg var udskrevet fra hospitalet få dage før kampen, og kan huske jeg lå i sofaen, med min far siddende ved siden af. Jeg var så ødelagt, at jeg knap nok kunne juble, men et smil kunne jeg dog få frem på læberne.
Den aften glemmer man aldrig! Det var helt fantastisk. Kan huske jeg havde fået lov af mine forældre til at blive oppe og se kampen (var 10 år dengang). Jeg stod i stuen og trippede i hele mit United outfit men mit humør faldt hurtigt da Bayern scorede. Da der var spillet 90 min. sad jeg med tårer i øjnene i sofaen. Pludselig dukkede Sheringham op og da 20LEGEND scorede hoppede og dansede jeg foran fjernsynet. Det er ubeskriveligt :D
Har stadig CL-trøjen fra '99 og den er fredet til den dag jeg dør! :D
United DK
14-04-2008, 22:35
De sidste minutter af finalen i '99 uredigeret. Her får man virkelig fornemmelsen af, hvor utroligt comebacket var.
http://www.youtube.com/watch?v=mE4cNekLzMo
Man kan aldrig blive træt af at se det..
Parkohargo
14-04-2008, 23:19
Fuldstændig fantastisk kamp, i en fuldstændig fantastisk sæson!
Glemmer det aldrig. Sad ovre ved min nabo og så kampen og gik i fuldstændig ekstase da Solskjaer tvang den op i hjørnet.
(United have a corner, Beckham to take.)
90.21 Can Manchester United score? They always score.
Beckham.......
In towards Schmeichel......its come for Dwight Yorke
Cleared...........Giggs with the shot
90.35 SHERINGHAM! (Sheringham scores)
hehe der mangler nogle sætninger efter "they always score".
Sådan her: "The big goalie is coming up. Peter schmeichel is forward, can he score another one, he´s got one in europe already."
og ja så fortsætter den med "in towards schmeichel....."
KEANOOOO
14-04-2008, 23:53
Hej
Er ny på siden, har dog læst utallige af jeres indlæg.
Glemmer aldrig den aften, har været United mand i 30 år, græd den aften !!! Det samme er sq ved at ske nu....................
Hej
Er ny på siden, har dog læst utallige af jeres indlæg.
Glemmer aldrig den aften, har været United mand i 30 år, græd den aften !!! Det samme er sq ved at ske nu....................
hehe vent med at lade tårene få frit løb til vi har slået blackburn. Så er den mere eller mindre hjemme. Men ja den dag i 99 var stor. Og så gik det ud over bayern. Vil vel næsten kun være en finalesejr over pool i maj under lignende omstændigheder, som ville føles bedre.
Men velkommen på siden :) .
ChristianL
15-04-2008, 00:20
Jeg blev for alvor United-fan da de ydmygede Brøndby af to omgange i 1998/99. Ret godt år at starte, men havde hun kigget efter Beckham en del allerede inden. Var vel 10 år gammel og finalen er stadig mit klart bedste fodboldminde til dato. Håber det ændrer sig i år .. :)
KEANOOOO
15-04-2008, 01:01
hehe vent med at lade tårene få frit løb til vi har slået blackburn. Så er den mere eller mindre hjemme. Men ja den dag i 99 var stor. Og så gik det ud over bayern. Vil vel næsten kun være en finalesejr over pool i maj under lignende omstændigheder, som ville føles bedre.
Men velkommen på siden :) .
Mente nu med at se klippet igen ;) Men er da glad for Bruce iaften :devill:
Tak for velkomsten :titte:
Fletcherfan
15-04-2008, 02:44
Jeg boede på Færøerne og kan huske jeg kørte rundt i byen i Tórshavn som om det færøske fodboldlandshold havde vundet en stor kamp mod et stort hold... Det var utroligt... Og min far gik i seng da der var 2 minutter tilbage... Han spurgte om jeg ikke bare gik i seng fordi United ville tabe alligevel... Jeg fortalte ham så, at Solskjær skal nok score et mål...
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.