Se fuld version : De unge talenter
Opretter denne tråd, da der i et par af de andre er blevet diskuteret Uniteds ungdomsarbejde.. Så her kan man altså diskutere klubbens ungdomsarbejde..
United har netop offentliggjort hvem de tilbyder lærlingekontrakter for den kommende sæson.
11 nye spillere, heraf er 8 lokale, og har spillet i klubben siden 9-10 års alderen. Disse 8 kommer alle indenfor en times areal af klubben..
Disse spillere er Scott Moffatt, Joseph Dudgeon, Nicholas Ajose, Cameron Stewart, Oliver Norwood, Matthew James og Christian Strickland.
De 3 andre "udefra" er Gary Woods, Chris Curran og Evandro Brando.
Værd at bemærke at United havde tilbudt lærlingekontrakt til Oliver Gill, søn af David Gill, men han afslog, da han i stedet vil satse på skolen og uddannelse..
Link:
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BB4CEE8FA%2D9A47%2D47BC%2DB0 69%2D3F7A2F35DB70%7D&newsid=427518
Har kun hørt om Evandro Brando, men han blev omtalt som et stort talent. Mener han er på alder med mig (16 år)?
Det er sikkert en meget fin statistik du har, men kan den ikke lige se hvilken klub der er bedst de sidste 10 år mht udviklingen af talenter. Og ja, jeg mener de sidste 10 år, ikke de sidste 15...
Siden 2. verdenskrig er United den klub i England som har fået flest spillere igennem systemet og op på førsteholdet. Det er fakta.! Tro det eller ej.
Ganske rigtigt har der ikke været så mange de sidste par år, men det er altså sværere at slå igennem på førsteholdet i dag, end for bare 10 år siden. Niveauet er meget højere, og det er blevet sværere at give de unge chancen, grundet den hårde konkurrence.
Men United er stadig godt med fremme, vi nåede trods alt finalen i FA-Youth Cuppen..
Har kun hørt om Evandro Brando, men han blev omtalt som et stort talent. Mener han er på alder med mig (16 år)?
Han er født i 1990. Angriber og fra Portugal. United hentede ham i efteråret i Walsall. Han er fast på Portugals u-17 landshold.
Curran er nordirsk wing, som er sammenlignet med George Best og Ryan Giggs, af hans træner.
Gary Woods er engelsk målmand, hentet i Cambridge.
United har også hentet den 15 årige keeper Conor Devlin i Nordirland. Han kommer fra Greenisland Boys, samme klub som O'Shea startede i..
Han er født i 1990. Angriber og fra Portugal. United hentede ham i efteråret i Walsall. Han er fast på Portugals u-17 landshold.
Curran er nordirsk wing, som er sammenlignet med George Best og Ryan Giggs, af hans træner.
United har også hentet den 15 årige keeper Conor Devlin i Nordirland. Han kommer fra Greenisland Boys, samme klub som O'Shea startede i..
Gary Woods og Conor Devlin får da svært ved at tilspille sig en plads. Foster kan sagtens stå her i 10 år endnu, hvis ikke mere.
SantasLittleHelper
23-05-2007, 15:02
Ganske rigtigt har der ikke været så mange de sidste par år, men det er altså sværere at slå igennem på førsteholdet i dag, end for bare 10 år siden. Niveauet er meget højere, og det er blevet sværere at give de unge chancen, grundet den hårde konkurrence.
Jeg er fuldstændig enig i den betragtning, hvorfor jeg da også mener at man bør satse på at hente en spiller ind der kan være med til at sikre klubbens position, med mindre der er tale om et helt unikt talent, hvilket jeg ikke mener er tilfældet med Rossi. Så ser jeg hellere at Ben Foster får chancen for at bevise at han er god nok.
Er det mig du er enig med Santa ?? :D
Gary Woods og Conor Devlin får da svært ved at tilspille sig en plads. Foster kan sagtens stå her i 10 år endnu, hvis ikke mere.
Ja Foster vil formentlig sagtens kunne stå 10 år på topplan i United. Men nu skal vi huske at Devlin og Woods blot er 15 år. Så der er endnu nogle år til de i givet fald ville kunne tage kampen med Foster op..
Desuden har vi jo Ben Amos og Ron-Robert Zieler af unge lovende målmænd. Begge 17 år, mener jeg, og faste på deres ungdomslandshold.
Så hvis de kan fortsætte deres udvikling ser denne del af fremtidens United hold fint ud..
Men med de unge spillere skal man jo huske at de stadig er unge, og meget kan ske. Skader, stagnerende udvikling osv osv..
Læste i United-supporteren, at man mente, at Ron-Robert Zieler er gået lidt i stå i sin udvikling. Det var således overraskende, at Ben Amos har erobret pladsen fra ham.
Smaakage
24-05-2007, 08:34
Ser jo spændende ud med de nye spillere, samt det hold vi har ny. Der er et par gode unge spillere på akademiet som vil kunne trække videre næste år.
Cathcart, Hewson og Brandy har i hvert fald gjort det godt i år og er blevet modnet igennem sæsonen.
Læste også en artikel om han Curran, hvor hansn tidligere træner udtalte sig og en tilknyttet klubben, kan ikke huske hvordan, også gav sin mening til kende. Og de skamroste ham i hvert fald og satte ham foran de andre der er blevet tilbudt kontrakt. Skal nok blive spændende.
Og i øvrigt kan jeg godt lide at Oliver Gill ikke fik kontrakt. Har hørt han skulle være et ordentligt brød nede i forsvaret, men er bange for at hans papa er skylden til at han var i klubben. Skulle han have min respekt, så skulle han slå igennem i en anden klub.
Og i øvrigt kan jeg godt lide at Oliver Gill ikke fik kontrakt. Har hørt han skulle være et ordentligt brød nede i forsvaret, men er bange for at hans papa er skylden til at han var i klubben. Skulle han have min respekt, så skulle han slå igennem i en anden klub.
Han fik faktisk tilbudt en kontrakt, men afviste. Da han ville satse på uddannelse og skole..
Han bliver i United, men vil træne mindre, og blot spille kampe engang imellem. Da han har valgt at give skolen første priotet..
Ved ikke hvor god han er, men han vil selvfølgelig altid have sin far hængende over hovedet i United..
Holmegaard
24-05-2007, 17:29
hvordan i al verden finder i ud af alt det om nogen man næsten aldrig hører om???
Smaakage
24-05-2007, 21:56
hvordan i al verden finder i ud af alt det om nogen man næsten aldrig hører om???
Se Akademikampene og reservekampene. Det har jeg heldigvis adgang til igennem MUTV og får da set en hel del kampe i løbet af sæsonen
Smaakage
24-05-2007, 21:57
Han fik faktisk tilbudt en kontrakt, men afviste. Da han ville satse på uddannelse og skole..
Han bliver i United, men vil træne mindre, og blot spille kampe engang imellem. Da han har valgt at give skolen første priotet..
Ved ikke hvor god han er, men han vil selvfølgelig altid have sin far hængende over hovedet i United..
Ja præcis. Men hvis han virkelig havde været et stort talent, mon så ikke han havde vidst det og gået efter fodbolden.
Don Kafai
24-05-2007, 22:39
Men hvis folk herinde skulle komme med et realistisk bud, hvem kan så blive fast mand i United af vores talenter?
Personligt kan jeg ikke nævne nogle, for ser jeg på de der er nævnt som de bedste så virker det bare usansynligt at de vil få en fremtid helt fremme. En som Rossi fx kan jo godt være med i truppen, men jeg ser ham ikke være fast angriber i United nogensinde. Heller ikke med Pique. Ved ikk, hvad tror i ?
Men hvis folk herinde skulle komme med et realistisk bud, hvem kan så blive fast mand i United af vores talenter?
Ekstremt svært at sige. Der kan ske meget jo, såsom skader, stagnering i udviklingen, andre spillere kan udvikle sig senere og overhale dem osv..
Af dem lige under førsteholdet tror jeg på Kieran Lee, Craig Cathcart og Jonny Evans har en god chance for at etablere sig indenfor de næste 2 sæsoner på førsteholdet..
Chris Eagles slutning på denne sæson betyder, at jeg umiddelbart vil se ham som den spiller, der har størst mulighed for at slå igennem næste år. Men jeg tror dog ikke, at nogle af talenterne bliver faste i startopstilling med det samme. Den tid er over i United, hvor talenterne får chancen kamp efter kamp. I dag skal de i højere grad indsluses stille og rolig på holdet via fx. indskiftningstjanser.
Don Kafai
25-05-2007, 14:46
Chris Eagles slutning på denne sæson betyder, at jeg umiddelbart vil se ham som den spiller, der har størst mulighed for at slå igennem næste år. Men jeg tror dog ikke, at nogle af talenterne bliver faste i startopstilling med det samme. Den tid er over i United, hvor talenterne får chancen kamp efter kamp. I dag skal de i højere grad indsluses stille og rolig på holdet via fx. indskiftningstjanser.
Ja præcis.... Men jeg kan bare ikke se nogle af talenterne slå igennem medmindre de går igennem en kollosal udvikling på kort tid a la Agger gjorde i BIF. Nu har jeg ikke fulgt reserverne så meget, men synes bare de der "Supertalenter" mangler. Hvem ved, måske kommer der nogle henover sommeren...
Nu har jeg ikke fulgt reserverne så meget, men synes bare de der "Supertalenter" mangler. Hvem ved, måske kommer der nogle henover sommeren...
De bedste af reserverne er jo lånt ud. Foster, Rossi, Pique, Bardsley og Lee Martin. Så Uniteds reservehold er blevet en slags mellemvare, hvor de bedste fra u-18 holdet samt enkelte tilbareværende reserver spiller.
Holdet spiller ikke ret mange kampe i løbet af en sæson..
Ang. det med der mangler superstars i ungdomsafdelingen.
Da René Meulensteen i første omgang kom til United, indførte man en række forbedringer og ædringer af klubbens ungdomsarbejde. Mere teknik træning, de yngste spiller 4 mod 4, i stedet for 8 mod 8 og en række flere tiltag. Disse spillere er på vej op gennem systemet. De første spillere som Meulensteen arbejdede med, er nogle af dem som nu har fået lærlingekontrakt.. Så det bliver spændende at følge de næste par år.
Den største superstar i i ungdomsafdelingen er vel pt. Fabien Brandy. Grundet hans FM historie, og at han i en ung alder blev kåret til turneringens bedste spiller ved en stor turneringen i Spanien..
Smaakage
08-06-2007, 14:47
Phil Marsh, Jamie Mullan, Danny Rose, Lee Crockett, Aaron Burns og Floribert N'Galula er blevet fritstillet
Egentligt fint nok. Ingen af dem var nogle jeg så nogen fremtid i. N'galula blev spået til noget stort, men imo er han en helt gennemsnitlig spiller.
Bliver spændende at se om de nye unge knægte der kommer ind kan overtage
Ja Ngaluala var spået som den nye Patrick Vieira for nogle år siden, da man hentede ham i Anderlecht.
Han har dog været meget plaget af skader, og var ude næsten hele forrige sæson med en hofteskade mener jeg. Og har i den forgangne sæson aldrig rigtig fundet tilbage til sit niveau..
De andre har ikke niveauet til Premier League fodbold, men måske kan de finde job i de lavere rækker. Lad os da håbe det.
Lee Crockett blev faktisk fritstillet sidste sommer, men blev skadet. Derfor beholdte man ham i klubben, for at hjælpe ham igang igen. Han har blandt andet været udlånt i en periode til Evertons academy. Fint af United synes jeg. Men held og lykke til dem alle fremover..
Blir spændende at følge klubbens nye kuld.
Frazier Campbell har været glad for sin tid i Antwerpen, og føler han har lært en masse.
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=437482
Frazier Campbell har været glad for sin tid i Antwerpen, og føler han har lært en masse.
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=437482
Nu spørger jeg lige lidt dumt og måske uden at vide noget om det. Men hvor meget kan man få ud af et ophold i Belgiens næstbedste række?
Jeg føler ikk at den Belgiske er vildt bedre end den danske, og med så mange hold i den første liga, må holdende der spiller i den næstbedste vel være på niveau med den dårligste sasliga klub/noget af det fra 1. division i Dk?
Et United talent må da kunne få en bedre udvikling i en anden klub, eller har jeg fejlfortolket noget her?
Nu spørger jeg lige lidt dumt og måske uden at vide noget om det. Men hvor meget kan man få ud af et ophold i Belgiens næstbedste række?
Jeg føler ikk at den Belgiske er vildt bedre end den danske, og med så mange hold i den første liga, må holdende der spiller i den næstbedste vel være på niveau med den dårligste sasliga klub/noget af det fra 1. division i Dk?
Et United talent må da kunne få en bedre udvikling i en anden klub, eller har jeg fejlfortolket noget her?
Tja, det er et svært spørgsmål at besvare. Uniteds samarbejde med Antwerpen har både haft gode og negative sider.
Men det ville selvølgelig være bedst hvis Antwerpen rykkede op i den bedste belgiske liga. Hvilket de var tæt på i år, men det glippede i oprykningsslutspillet.
Jonny Evans og Danny Simpson havde stor succes under deres ophold i efteråret, og vendte tilbage som langt bedre spillere. Det samme var tilfældet med John O'Shea for nogle år siden.
Det positive ved at sende spillere til Belgien og Antwerpen, er at de udvikler sig enormt af at skulle bo og klare sig i et andet land, de spiller fast på førsteholdet foran 5-10.000 tilskuere hver gang, og niveauet er bedre end reserveholds fodbold.
Niveauet i den engelske The Championship er nok væsentlig bedre end belgisk 2. division, men til gengæld udvikler spillerne sig enormt personligt af opholdet i Belgien.
Så jeg tror samarbejdet er givtigt, og at spillerne stadig for noget ud af opholdet dernede.
Jeg tror også du har ret i at man som spiller får en masse erfaring med henblik på at tage ansvar i et helt fremmed land, hvor du skal klare dig selv. Man udvikler måske en større personlighed af at prøve noget nyt istedet for at have blive plejet og passet med luksus i Man Utd.
Det jeg bare kunne håbe på var at modstanden var bedre, men okay United er også begyndt at sende nogle af de "større" talenter ud i fx Championship og Serie A. Efter min mening er de mange spillere der ryger til Antwerpen lidt andenrangsspillere, som så udvikler sig med stor slid uden måske at have det aller bedste talent. Correct me if im wrong.. Jeg har trods alt ikke fulgt Antwerpens kampe
Nu går snakken om Phil Bardsley. Så jeg ville høre om der er nogen, der har set ham i denne sæson, og om I tror han har evnerne til United?
Har set en del af hans kampe i Aston Villa, og et par af kampene da han var udlånt til Rangers.
Han er en stabil og udmærket spiller, som dog mangler de sidste 5% for at blive United spiller. Han gjorde det glimrende forrige sæson i en kort periode, da Neville var ude med skade.
I Villa har han gjort det okay, men heller ikke mere.
Hans styrke er i defensiven, mens han mangler en del i det offensive. Så tror han står bag Simpson i køen til Nevilles afløser. Så regner med Bardsley bliver solgt i løbet af sommeren. Men han skal nok få en fin karriere i en midterklub i PL..
I det manager spil jeg spiller, stater man ud med at der på forhånd er skrevet forhånds kontrakter med 2 backs fra fluminense - fabio og en anden - er der nogen der ved og det holder stik i den virkelige verden
Martinsen
21-06-2007, 15:16
I det manager spil jeg spiller, stater man ud med at der på forhånd er skrevet forhånds kontrakter med 2 backs fra fluminense - fabio og en anden - er der nogen der ved og det holder stik i den virkelige verden
den er god nok de kommer sommeren 2008
Fedt ! - ved du så om de er noget værd, eller bare overvuderet ?
fedt ! - ved du så om de er noget værd- eller bare overvuderet?
Martinsen
21-06-2007, 16:14
fedt ! - ved du så om de er noget værd- eller bare overvuderet?
de spiller vist på de brasilianske u-landshold, så et eller andet kan de vel, men jeg er nu ikke så trygge ved brasilianske backs de er lige en tand for offensive til min smag... men de har selvfølgelig et talent, ellers hentede vi dem ikke, for de er jo 18 til den tid de ankommer
De kom på u-16 landsholdet som 14 årige. De kommer til United næste sommer når de fylder 18 år..
Fabio er venstreback og Rafael er højreback. Begge er store talenter og betegnes som nye Cafu og Carlos..
Blir spændende at se dem i England næste sommer.
Sweet. Så har vi den nye Ronaldinho, Ronaldo, Cafu og Carlos.
Havde vi købt Ribery havde vi også haft den nye Zidane. :D
United DK
21-06-2007, 22:51
Nej, så skal vi købe Samir Nasri fra Marseille. :D
Don Kafai
21-06-2007, 23:04
Sweet. Så har vi den nye Ronaldinho, Ronaldo, Cafu og Carlos.
Vi har tilgengæld den hvide Péle :D
En af de primære grunde til Uniteds samarbejde med Antwerpen skal findes i Belgiens indvandringslove. Som bekendt har Storbrittanien temmelig stramme udlændingeregler, hvor der i forhold til sport yderligere er lavet den tommelfingerregel at en spiller fra et ikke EU land skal have spillet 75% af sit land landskampe for at få arbejdstilladelse. Disse regler findes ikke i Belgien. Man kan lade ikke EU spillere få spilletid i Belgien og på den måde lade dem modne indtil de er klar til enten at erobre en fast plads på deres respektive landshold eller har fået statsborgerskab. Det er statsborgerskabet der er humlen. De belgiske regler siger nemlig at man kan få statsborgerskab efter 3 år i landet (i modsætning til 7 i bl.a. DK). En spiller som Dong Fangzou spiller altså nu i United fordi han også er belgisk statsborger => EU borger => at Storbrittanien ikke kan nægte ham arbejdstilladelse på grund af arbejdsmarkedets fri bevægelighed. Dette er baggrunden for samarbejdet, at det så også medføre at det er meget bekvemt for United at udleje andre unge spillere også, er en helt anden sag. Dette skal måske besvares med at det som regel er meget unge spillere der bliver udlejet, og at et sådant første ophold væk fra mor og far, måske er lidt mindre skræmmende i en klub hvor der som regel er en 3 til 4 andre man kender fra akademiet.
Smaakage
02-07-2007, 16:04
Chester, Eckersley, Cleverly og Hewson har skrevet under på proffesionelle kontrakter.
Især Hewson gjorde det godt i denne sæson, og voksede utroligt meget igennem sæsonen. Han spiller central midt og har en arbejdsrate over det normale. Virkelig dygtig spiller som jeg glæder mig til at se mere til
Chester, Eckersley, Cleverly og Hewson har skrevet under på proffesionelle kontrakter.
Især Hewson gjorde det godt i denne sæson, og voksede utroligt meget igennem sæsonen. Han spiller central midt og har en arbejdsrate over det normale. Virkelig dygtig spiller som jeg glæder mig til at se mere til
Hvor gammel er Hewson?
James Chester - 23.01.1989. Midterforsvar.
Richard Eckersley - 12.03.1989. Højreback. (Adam Eckersleys lillebror)
Thomas Cleverly - 03.05.1989. Forsvar.
Sam Hewson - 28.11.1988. Centralmidtbane.
Hewson og Eckersley er de mest lovende af de 4 spillere. Chester vil møde enorm konkurrence om pladserne i midterforsvaret. Cleverly kan dække alle pladser i den bagerste kæde.
Eckersley er en stærk back, mens Hewson er en dominerende og hårdt arbejdende midtbanemand.. Bliver spændende at følge dem de kommende sæsoner.
Tror Hewson muligvis drager på udlån i løbet af den kommende sæson.
Så må vi håbe at R. Eckersley er bedre end broderen - hvad sker der med Adam - nogle som ved det?
Richard skulle vist være lidt mere begavet med bolden, end Adam. Richard har samme fighter og kampvilje, men han har samtidig lidt mere teknik og flair for spillet end hans ældre bror.
Enten ryger Adam Eckersley på udlån igen i denne sæson, ellers bliver han solgt i løbet af sommeren.
Tja, jeg er lidt i tvivl om jeg skal placere dette indlæg i denne tråd eller transfertråden, men jeg vil høre om denne spiller:
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70478
Er ham der er blevet omtalt som den nye Patrick Viera og blev fritstillet denne sommer?
Ja Warming det er ham. Desværre løb han ind i en masse skader. Kunne være meget sjovt at se ham i Randers så man kunne se hvor god han er
Ja, det er ham, som blev kaldt den nye Patrick Vieira - jeg synes også at det kunne være sjovt, at se ham på tæt hold i den danske Superliga, for at se hvad han kan
olsen9670
03-07-2007, 10:14
med hensyn til de to brazilienske backs så er det måske derfor der ikk blev gjort så meget ved bale dengang
Ja, det kunne formentlig godt være derfor..
De var begge med da Brasiliens u-17 landshold, vandt den prestigefyldte 8 nationers turnering. Fabio var anfører og scorede igen et flot mål i finalen..
Brazil win Eight Nations(FIFA.com) Monday 25 June 2007
Print Email to a friend
Thank you. Your FIFA.com story has been successfully e-mailed to your friend(s).South American champions Brazil won the Eight Nations International U-17 Tournament by defeating Nigeria in a penalty shoot-out after Saturday's final had ended in a 2-2 draw.
The Auriverdes took the lead five minutes into the second half when captain Fabio chipped a superb shot into the net with only goalkeeper to beat.
Nigeria fought back with Osanga King's equaliser in the 63rd minute before Chrisantus Macauley made it 2-1 for the Golden Eaglets with only five minutes remaining. Their joy was shortlived, however, as Atila Araujo levelled matters once again in the 88th minute.
The Brazilians soaked up the pressure in extra time and kept their nerve to win 4-3 on penalties.
Brazil qualified for the final by topping their group with two victories over Korea Republic (2-0) and Haiti (4-0), and a draw with Ghana (1-1).
Captain Fabio was arguably the most valuable player of the tournament. The attack-minded left-back stole the show from playmaker Lulinha, as he showed remarkable talent on the ball and a range of accurate passes. He also scored the opening goal in Brazil's first game against the hosts and added another in the final.
Brazil's newly appointed coach, Luiz Antonio Nizzo was satisfied with winning his first tournament in charge of the team. "We've managed to get past strong opponents from all over the world," he said. "Nigeria were physically stronger than ourselves but if we can concentrate on our game and take advantage of our skills like we did today, we will be able to beat anyone in August."
Link fra FIFA.com
olsen9670
03-07-2007, 11:19
[QUOTE=Joe;9654]I det manager spil jeg spiller,
hva er det for et managerspil i spiller
Er der nogle debattøre, som ligger inde med en update på Rincon?
Vi ejer vel stadigvæk denne spiller, eller hvordan ligger landet på nuværende tidspunkt?
Vi ejer ikke Rincon mere. Og har ikke gjort det i et stykke tid.
Vi købte ham vist i Sao Paolo, hvor han skulle spille i et år, hvorefter han så skulle sendes på lån til Sporting i Portugal. Men da tiden for dette skifte kom, nægtede han og handlen blev annuleret.
Han skiftede i stedet til Inter i Italien. Sidste sæson var han på udlån til Empoli / Torino mener jeg.. Så nej, ham har vi ikke længere i klubben..
Uniteds trup til Champions Cup der spilles i starten af august i Malaysia.
1. Zieler 2. Lee 3. Barnes 4. Brandy 5. Cathcart 6. Hewson 7. Chester 8. Eckersley 9. Bryan 10. Drinkwater 11. Cleverley 12. McCormack 13. Woods 14. Derbyshire 15. Evans 16. Moffatt 17. James 18. Norwood 19. Strickland
Link: http://www.thechampionsyouthcup.com/clubs/profile.asp?ID=13
Uniteds trup til Champions Cup der spilles i starten af august i Malaysia.
1. Zieler 2. Lee 3. Barnes 4. Brandy 5. Cathcart 6. Hewson 7. Chester 8. Eckersley 9. Bryan 10. Drinkwater 11. Cleverley 12. McCormack 13. Woods 14. Derbyshire 15. Evans 16. Moffatt 17. James 18. Norwood 19. Strickland
Link: http://www.thechampionsyouthcup.com/clubs/profile.asp?ID=13
Evans? Skal det betyde, at han ikke er tiltænkt førsteholdet næste sæson? Eller at han er en "elevatorspiller", der skifter lidt mellem holdene?
Corie Evans. Lillebror til Jonny Evans.
Han spiller centralmidtbane, men kan også spille back.
Corie Evans. Lillebror til Jonny Evans.
Han spiller centralmidtbane, men kan også spille back.
Nå ja, han skrev jo profesionel kontrakt. Men dejligt førsteholdet har Johnny fra sæsonstart (:
Nu er der nogen, som følger mere med hos reserverne end mig. Så vil høre hvordan I vurderer de nyoprykkede spillere. Har de niveauet/talentet?
Jeg tænker specielt på dem, der er taget med til asien. Chris Eagles, Lee Martin, Heaton, Simpson og Gibson.
Smaakage
16-07-2007, 23:40
Nu er der nogen, som følger mere med hos reserverne end mig. Så vil høre hvordan I vurderer de nyoprykkede spillere. Har de niveauet/talentet?
Jeg tænker specielt på dem, der er taget med til asien. Chris Eagles, Lee Martin, Heaton, Simpson og Gibson.
Chris Eagles så du vel imod Chelsea hvor han gjorde det rigtig flot. Han har et fornuftigt talent, men er vist nok 22 år, og jeg tror simpelthen ikke at han har det sidste der skal til for at slå igennem.
Lee Martin er en teknisk god spiller, men mangler også det ekstra der skal til.
Heaton og Simpson har jeg ikke set meget til, men Simpson skulle efter sigende havde gjort det fint under Keano sidste sæson.
Og Gibson er også middelmådig. Står lidt i skyggen af Hewson på midtbanen vil jeg tro.
Af de nye spillere der har fået kontrakt på academy har jeg ikke set nogle af dem spille, og kan derfor ikke udtale mig
Ganske enig med Smaakage.
Heaton er en okay målmand, men ikke en kommende United keeper.
Eagles er en glimrende spiller, som jeg siden hans debut i Liga-Cuppen mod Leeds for noge år side, har fulgt. Men desværre har han ikke kunne bryde igennem på førsteholdet. Han er som Smaakage siger 22 år, så hvis ikke han sælges i løbet af sommeren, er denne sæson hans absolut sidste for at overbevise Fergie om hans kvaliteter.
Simpson var en af Sunderlands bedste og mest stabile sidste sæson, sammen med Evans. Han er bedre end Bardsley som højreback, og han kan måske overtage og afløse Gary Neville. Hans stil er lidt brasiliansk, idet han kommer tit og godt med frem, samtidig med han er solid og evigt fightende.
Gibson blev spået til noget stort sidste sommer, men hans udlån til Antwerpen gik ikke alt for godt. Han skal gøre det væsentlig bedre denne sæson, hvor han nok igen bliver udlånt.
Lee Martin er et stort talent, og var uheldig på hans udlån sidste sæson. Han startede fint i Rangers, hvor han spillede et par gode kampe. Men så var han ude til nytår med en skade. Hans udlån til Stoke i foråret gik okay. Han fik spilletid, men Stoke spiller på lange bolde, så han kom ikke meget med i spillet. Han bliver nok udlånt igen i år, og skal overbevise på udlån for at komme i betragtning til førsteholdet.
Bliver spændende at følge dem i pre-season kampene, og i løbet af sæsonen.
Jeg er uforstående overfor, at Eagles ikke har fået flere chancer på førsteholdet. Heldigvis fik han vist sit potentiale i slutningen af sidste sæson, men jeg ærger mig over, at det sandsynligvis bliver mere end vanskeligt for ham at bryde igennem, når vi har så gode fløjspilllere som Giggs, Ronaldo og Nani. Dertil kommer Fletcher også foran Eagles i køen. Men jeg tror, at Eagles har niveauet til at spille i en storklub.
Bardsley tror jeg ikke på. Han vil sikkert kunne begå sig i en midterklub i PL, men jeg kan ikke se ham masse sig foran Neville, Brown eller O`Shea som højre back.
Evans har jeg ikke set spille så meget, men han er da en spændende spiller, hvis han er så god, som Keane har påstået.
Helt enig Benzet. Jeg troede egentlig også at Eagles ville have fået flere chancer og mere spilletid på førsteholdet i de to forgangne sæsoner. Lidt synd, for han har aldrig rigtig 100% fået en chance. Men han har jo gjort det fint, hver gang han har været med. Men skulle han blive solgt, skal han nok klare sig i en anden god PL klub.
Tror heller ikke på Bardsley, og jeg kunne sagtens forestille mig han blev solgt til en anden Premier League klub denne sommer.
Jeg tror også at Eagels og Evans for chancen på førsteholdet i år
tror heller ikke at Bardsley, Simpson, Heaton, Gibson og Martin får chancen ki denne sæson (selvom de er med på Asien Tour), men at de bliver lejet ud igen eller måske solgt
Don Kafai
25-07-2007, 00:19
Jeg tror ikke Evans får førsteholdsbold her i den kommende sæson medmindre vi snakker cup....
Mest sandsynligt ser jeg faktisk at Simpson får nogle kampe på højre back pladsen, for jeg kan snart ikke huske en sæson hvor Gary Neville ikke har fået en 5-6 ugers skade...
United DK
25-07-2007, 10:11
Mest sandsynligt ser jeg faktisk at Simpson får nogle kampe på højre back pladsen, for jeg kan snart ikke huske en sæson hvor Gary Neville ikke har fået en 5-6 ugers skade...
Simpson skal i hvertfald have chancen, for jeg vil hellere have en normal back som Simpson, som erstatning for Gaz, når han en dag stopper, fromfor at have Brown, som jeg ikke mener har hvad der skal til. Han er god defensivt, men offensivt synes jeg ikke han er god nok til, at være 1. valg på højre back pladsen.
Hvad med Bardsley på højre back? Jeg har egentligt altid synes at han var god, og havde lige hvad der kræves af en back.
Tror Simpson har overhalet Bardsley. Han kan meget vel blive solgt i løbet af dette transfer vindue.. Jeg mener også Simpson er bedre, da han udover at være stærk defensivt kan gå med frem og deltage i spillet. Her mangler Bardsley en del..
Ang Evans. Jeg tror nu nok han skal få sine chancer i den kommende sæson, og han vil ikke kun sidde på bænken og spille ligegyldige cup kampe. Han er så stort et talent, at Fergie giver ham chancen..
jawharacoralia
31-07-2007, 01:28
jeg må da sige at hvis vi skal snakke talenter såå ville jeg da helt klartsatse på daniel galbraith....han skule vist være en ny giggs..og så er der derbyshire...han virker helt beckham-agtig,kan vist både spille på højrekanten og midt-midt li'ssom becks...
NI Milk Cup er startet. United er som altid med i u-18 rækken.
United spillere 2-2 i den første kamp mod South Coast Bayern (Californien) fra USA. Welbeck og Eikrem scorede Uniteds mål.
I aften spiller United mod Couty Down, som i deres første kamp spillere 1-1 med Rapid Wien.
Cathcart er med i Nordirlands trup. Som deltager i u-20 udgaven.
I samme turnering tabte Danmark stort til Israel, og møder onsdag Tyrkiet.
Har Frazier Campbell niveauet til United? Jeg ved han scorede et mål forleden mod Port Vale, men ret meget mere ved jeg egentlig ikke.
I Milk Cup er United klar til kvartfinalen mod Bayern München. United vandt 3-0 i går aftes over County Down. Eikrem, Ajose og Welbeck (straffe) scorede målene.
Cathcart spillede ikke for Nordirland, da han blev småskadet i den første kamp..
Ang Frazier Campbell. Han har masser af speed og næse for mål. Men han mangler en del fysisk og ved ikke hvordan han ville gå med i spillet i Premier League. Men mon ikke han får chancen i nogle Carling Cup kampe i år..
jawharacoralia
01-08-2007, 10:01
Ang Frazier Campbell. Han har masser af speed og næse for mål. Men han mangler en del fysisk og ved ikke hvordan han ville gå med i spillet i Premier League. Men mon ikke han får chancen i nogle Carling Cup kampe i år..
jeg tror altså ikk nogen af dem fra u-holdet for chancer på a-holdet,ikke engang i cup regi...de er jo trods alt allesammen kun 17 MAX.
men man ved jo aldrig med SAF...HEH
jeg tror altså ikk nogen af dem fra u-holdet for chancer på a-holdet,ikke engang i cup regi...de er jo trods alt allesammen kun 17 MAX.
men man ved jo aldrig med SAF...HEH
Frazier Campbell fylder 20 år i september, så han er vel ved at være "gammel" nok til førsteholdet..
United er i semifinalen i Milk Cup, hvor Benfica venter.
United slog Bayern München 2-0 i kvartfinalen, på mål af Matthew James og Nicholas Ajose.
Nordirland og Craig Cathcart er vist i finalen i deres række..
Refstrup
02-08-2007, 10:53
Det er så sygt. Se lige vores nye talent. Han er helt " amazing "
Læs det og se det : http://www.bt.dk/article/20070802/SPORT02/70802014/1322/A
Det er rent faktisk en "gammel" nyhed at United har sikret sig Rhain Davis.
Boock postede allerede for over en uge siden, en video med den unge australier.
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=434
United er i finalen i Milk Cup, efter 2-0 sejr over Benfica. I finalen venter Fluminense.
Målene i semifinalen blev scoret af Welbeck og Craddock.
Kan lige tilføje at Brian McClairs søn, Liam McClair, var med i kampen for United.
Trankjær
03-08-2007, 13:52
Der var snak om de to brasilianske tvillinger tidligere i denne tråd. Har de et andet pas udover brasiliansk? Hvis ikke er sandsynligheden for at se dem i England i næste sæson da meget, meget lille....
De har portugisisk / spansk pas, så der bliver ingen problemer med arbejdstilladelse..
Sidste Milk Cup update.
United tabte finalen i går aftes 2-1 til Fluminense fra Brasilien. Welbeck scorede for United. Fluminense scorede sejrsmålet i sidste minut.
Nye Evandro Brando har været en af Uniteds bedste igennem hele turneringen, men han måtte tidligt i gårsdagens finale, udgå med en skade..
Uniteds u-15 har deltaget i Manchester United Nike Premier Cup.
Her spiller United om 5 - 8 pladserne mod Basel, efter nederlag til Barcelona i kvartfinalen med 1-0.
Undervejs har United vundet over Roma, Shan Dong Luneng og East Bengal..
Eurosport sender fra noget der hedder Champions Youth Cup hvor u18 holdene fra bla. United, Chelsea, Bayern, PSV, Barcelona og Juventus deltager.. pt. spiller United mod Inter og her 15 min inde i 2. halvleg fører United 1-0. Er der nogle der har fulgt med i turneringen?
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvem i ser, har størst chance for at blive mere end bare et udmærket talent?
United tabte 2-1 til Inter.
United har tidligere vundet 3-2 over Boca Juniors og 1-0 over Porto.
Truppen til turneringen er:
Svært at spå om hvilke af disse spillere som har det største talent. Men Febian Brandy er en spændende angriber med masser af fart og tricks. Desuden skal man vel ligge ekstra mærke til C. Evans, O. Norwood, M. James og C. Cathcart.
Evans er blevet udtaget til Nordirlands trup til em-kvalifikation. Fint han bliver udtaget, for han får ikke så meget spilletid i United, så kun godt, at han kommer ud og får noget erfaring og kamp i benene.
Der var ingen Evans-tråd, så skriver her.
Jeg synes ham kommentatoren snakkede om at Norwood var fra 91. Kan det virkelig passe for jeg synes det lyder noget underligt?
Hvorfor lyder det underligt? Så er han en 15-16 år og spiller på et U18-hold. Det er da set før.
Bergmann
13-08-2007, 19:09
Hvorfor lyder det underligt? Så er han en 15-16 år og spiller på et U18-hold. Det er da set før.
Det er U19, så der er alligevel et pænt stykke op.
Norwood er et stort talent i United.
Han spiller central midtbane, og har spillet på klubbens u-18 hold sidste sæson. Han er fra 12. april 1991, så han er endnu meget ung.
Han har desuden været fast på diverse ungdomslandshold for England.
schousboe9
17-08-2007, 18:24
De viser semifinale i Youth Cup på Eurosport her kl. 18:45, men er der nogen, der ved, om det er United - Flamengo de viser??
ved ikke med dit spørgsmål, men er det i fra flamengo de kommer de der tvillinger rafael og fabio som vi får til sommer?
schousboe9
17-08-2007, 18:59
Nej, de er fra Fluminense. Får vi dem ikke først i 2009??
United vandt 2-1, begge mål af Hewson. Dermed er vi i finalen.
schousboe9
17-08-2007, 20:14
... Mod Juventus! De slog Milan med samme cifre.
United vandt Champions Cup i går, efter 1-0 sejr over Juventus i finalen. Febian Brandy scorede målet.
Så United er uofficielt u-19 verdensmestre for klubhold :)
Til lykke til United's U19-hold!
Jeg så Febian's mål på Eurosport! og det var et rigtig flot mål, hvor han kommer godt uden om Juve forsvaret med en finte og skyder den over i det modsatte hjørne! Brandy spillede i øvrigt en rigtig flot kamp - han bliver spændende at følge fremover!
Andersen
20-08-2007, 11:01
Hold da helt kæft, hvor er det flot. Tillykke gutter.
Er ham Brandy fyren egentlig så god?
United DK
20-08-2007, 11:55
Class of 07. :D
Smaakage
20-08-2007, 13:04
En fantastisk præstation spillerne kom med igår. Flot, og især meget hurtigt angrebsfodbold der blev vist, og det gav heldigvis sejren.
Bliver spændende at følge holdet fremover
Det er sgu flot gået af de unggutter. Det vil ikke undre mig hvis vi så nogle en dag på førsteholdet.
Glory Man United
20-08-2007, 15:11
Det er sgu flot gået af de unggutter. Det vil ikke undre mig hvis vi så nogle en dag på førsteholdet.
ja ellers er det reelt jo lige meget ;)
Og tillykke.....rart i lidt svære tider!
Bergmann
20-08-2007, 17:13
Hold da helt kæft, hvor er det flot. Tillykke gutter.
Er ham Brandy fyren egentlig så god?
Det siges, at han skulle være et pænt talent, og en af de største på Uniteds ungdomshold. Jeg har dog set lidt med ham, og jeg er ikke synderligt imponeret, selvom at det er svært at spore i sådan en tidlig alder. Han udfordrer hele tiden og sparker ofte selv på mål, men ofte er disse udfordringer og skud ret svage, efter hvad jeg har set..
Andersen
24-08-2007, 10:03
Er der nogen som ved hvordan United kan få lov til at tilknytte de unge brasilianere?
Har de en bedstemor, som engang har været på ferie i Italien?
En ting er dog helt sikkert, jeg glæder mig helt vildt til at se drengene i den røde trøje.
Det passer mig fint at få brasilianere for vores klub er ikke særlig kendt derovre:devill:
Jeg har flettet tråden "Rafael & Fabio" sammen med denne. Forum admin.
schousboe9
24-08-2007, 10:08
Jeg tror dette skal i en anden tråd, evt. De Unge Talener, men i hvert fald skifter de til United til juli 2008.
De kan i øvrigt netop nu nydes på Eurosport - Brasilien v England, U-17 VM :D
Så dem også spille i u17-VM og gjorde en fin figur - glæder mig også at se dem spille for United, selvom de i første gang bliver tilknyttet ungdomsholdet
Smaakage
24-08-2007, 10:24
Når United får dem tilknyttet er de 18 år, hvilket er minimumsgrænsen for talenter i Brasilien. På den måde skal de bare have arbejdstilladelse på samme vilkår som andre, og siden de er på de brasilianske ungdomslandshold bliver det nok ikke noget problem
Her er et godt lille interview med drengene,
http://www.fifa.com/u17worldcup/news/newsid=579269.html#rafael+fabio+double+trouble
Har de en bedstemor, som engang har været på ferie i Italien
Den forstår jeg ikke helt? :)
Flax_Generous
24-08-2007, 13:24
Jeg har set dem spille to kampe nu (vs. Korea og England).
Jeg er meget, meget imponeret over særligt kaptajn Fabios evner. Han spiller egentlig venstre back, men han er overalt på banen, scorer en del mål og skaber et hav af chancer. Som playmaker er han naturligvis holdets omdrejningspunkt, men han er samtidig topscorer med 3 mål i 3 kampe, så der er ikke meget han ikke kan. Han kan drible, er lynhurtig, kan lave super gode indlæg, er helt fantastisk i hovedspillet og ser ud til at være en rigtig dygtig kaptajn og leder. At kalde ham den nye Roberto Carlos er ikke helt rimeligt, da han ikke er så meget wingback som Roberto Carlos. Der er mere Daniel Alves over ham, når han trækker ind i banen med bolden eller pludselig er at finde i højre side, hvor han laver et strålende indlæg eller en dyb stikning. Dette var særlig tilfældet mod Korea.
Rafael ser ligeledes god ud. Han er mere defensivt orienteret, hvilket han naturligvis også er nødt til når kaptajn Fabio forlader sine forsvarskammerater for at tage på en chanceskabende udflugt. Rafael er også fantastisk hurtig, hans indlæg er bestemt også acceptable og han har ingen åbenlyse mangler i sit defensive spil.
Brasiliens hold er i det hele taget ret godt. Tales og særligt Lulinha ser også spændende ud. Lulinha og Fabio er vel nok to af turneringens absolut bedste spillere sammen med Toni Kroos fra Tyskland og Bojan fra Spanien. Og måske også Daniel Welbeck fra England, der heldigvis også er United-spiller.
schousboe9
24-08-2007, 13:52
Daniel Alves og Fabio ligner afgjort hinanden. Begge trækker ind i banen og begge er yderst offensivt orienterede backs, der ikke er bange for den enkelte udfordring og finte hist og hér! :D
Men en spiller som Alex fra Vasco Da Gama så jeg også gerne i United. Der er dog sikkert mange storklubber, der har set ham og selv har han udtalt, at hans store drøm er at spille med Ronaldinho i Barca, så det blir der nok ikke noget af... Men en spændende spiller er han!
Glory Man United
24-08-2007, 14:01
Daniel Alves og Fabio ligner afgjort hinanden. Begge trækker ind i banen og begge er yderst offensivt orienterede backs, der ikke er bange for den enkelte udfordring og finte hist og hér! :D
Men en spiller som Alex fra Vasco Da Gama så jeg også gerne i United. Der er dog sikkert mange storklubber, der har set ham og selv har han udtalt, at hans store drøm er at spille med Ronaldinho i Barca, så det blir der nok ikke noget af... Men en spændende spiller er han!
Og du synes slet ikke, at der er rigeligt med latinske spillere i forvejen?
schousboe9
24-08-2007, 14:41
Næh, egentlig ikk... Så længe vi bliver ved med at levere de engelske selv, så rør det mig ikke en pap-and!
Og med folk som Brandy, Norwood, Bryan osv. er der ikke fare for det stopper foreløbig.
Glory Man United
24-08-2007, 15:03
Næh, egentlig ikk... Så længe vi bliver ved med at levere de engelske selv, så rør det mig ikke en pap-and!
Og med folk som Brandy, Norwood, Bryan osv. er der ikke fare for det stopper foreløbig.
Hmmmm nå Ok! Mange United fans har "brokket" sig over, at Chelski er for russere, Arssnal for franskmænd og Liverfool for spaniere. Vi skal vel stadig have vor engelske stamme af spillere og ikke en brasiliensk/portugisisk stamme?
schousboe9
24-08-2007, 15:15
Enig, enig. Men som jeg har sagt før, så behøver vi ikke være bange for det scenarie. I hvert fald ikke så længe Fergie er her.
En fremtidig opstilling ku jo være:
Foster
Bardsley, Pique, Evans, Fabio
Ronaldo, Hargreaves, Carrick, Martin/Nani
Anderson/Tevez
Rooney
Bænk: Zieler, Cathcart, Rafael, Gibson, Norwood, Bryan, Brandy
Dette er bare et hurtigt bud, og jeg ved ikke hvem der evt. ville være førstevalg af de nævnte, men der er stadig masser af engelsk blod på holdet.
Til tvivlere, ja Fabio og Rafael har spansk/portugisisk pas. Så arbejdstilladelse bliver ikk noget problem.
Det står også tidligere i denne tråd..
de to tvillinger har udtalt sig om at de måske kan komme til united allerede i januar næste år..
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7522
de to tvillinger har udtalt sig om at de måske kan komme til united allerede i januar næste år..
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7522
Så håber jeg bare vi finder en ordentlig udlejningsklub, hvor niveuet er tilpas højt nok til, at de kan få noget førsteholdsfodbold + at der bliver spillet med engelsk spillestil. Antwerpen har jeg ikke meget tiltro til. Men har vi ikke en aftale med Sporting om, at vi kan sende unge spillere dertil? Der kan de jo sågar tale sproget.
Så håber jeg bare vi finder en ordentlig udlejningsklub, hvor niveuet er tilpas højt nok til, at de kan få noget førsteholdsfodbold + at der bliver spillet med engelsk spillestil. Antwerpen har jeg ikke meget tiltro til. Men har vi ikke en aftale med Sporting om, at vi kan sende unge spillere dertil? Der kan de jo sågar tale sproget.
Jeg tror det bliver Antwerpern, at de bliver udlejet til, da vi har dem som samarbejdsklub til netop dette
Det ville være bedst at holde på dem til sommerpausen, så de kunne blive langsomt sluset ind i United og hele livet i England.
Derefter ville det optimale være at udleje dem til en engelsk klub, så de kunne vænne sig til spillet og fodbolden i England.
Portugisisk bold er de jo mere eller mindre vant til fra Brasilien, og belgisk 2. divisionsfodbold er ikke vejen frem..
Portugisisk bold er de jo mere eller mindre vant til fra Brasilien, og belgisk 2. divisionsfodbold er ikke vejen frem..
Tilgengæld er niveauet og udviklingen langt bedre i Sporting. Jeg vil også foretrække en engelsk første divisionsklub, ligesom vi havde nogle spillere i Sunderland sidste år.
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7549
Fantastisk hvis Gibson kan komme ud og få noget førsteholdserfaring! Han er i overskud i United, så kun godt, hvis han kan komme ud, og spille en væsentlig rolle i et PL-mandskab.
http://www.united.no/nyheter/2007/cathcart_til_belgia
Cathcart en tur til Belgien. Kunne man ikke snart finde en bedre samarbejdsklub?
Smaakage
31-08-2007, 08:16
[url]http://www.united.no/nyheter/2007/cathcart_til_belgia
Cathcart en tur til Belgien. Kunne man ikke snart finde en bedre samarbejdsklub?
Formålet med Antwerpen er jo hovedsagligt arbejdstilladelser, og der er klubben jo fin. TIl at leje britiske spillere ud til kunne man måske godt finde en klub hvor niveauet var lidt højere, men man skal også passe på at det ikke blive for højt til de unge spillere. En spiller som Cathcart som gjorde det så godt som han gjorde sidste år vil helt sikkert kunne spille sig ind på mange gode hold, men bare det at han kommer til at spille for noget der tæller noget, og foran en masse mennesker er ofte nok til at de modnes en masse
Cathcart og Michael Lea til Antwerpen.
Smaakage
05-09-2007, 11:16
Den unge højreback Danny Simpson er blevet tilbudt en ny treårig kontrakt.
Han står pt. som det stærkeste kort til at overtage efter Neville, hvis Brown ikke får pladsen.
Simpson var sidste år udlejet til Roy Keanes Sunderland
Glory Man United
05-09-2007, 11:24
Den unge højreback Danny Simpson er blevet tilbudt en ny treårig kontrakt.
Han står pt. som det stærkeste kort til at overtage efter Neville, hvis Brown ikke får pladsen.
Simpson var sidste år udlejet til Roy Keanes Sunderland
Faktisk er højre backen der, hvor jeg mener vi står "dårligst", når Neville trækker sig tilbage (eller er skadet som nu). Browns pasningsspil er ikke godt nok, og O´Shea ser ikke ud til nogensinde at blive andet end bænkevarmer (Og der er han fandme god :) ). Pique betragter jeg som midterforsvarer, men han kan da spille pladsen!
Men glæder mig til at se Simpson. Håber at han med tiden bliver god nok ;)
Faktisk er højre backen der, hvor jeg mener vi står "dårligst", når Neville trækker sig tilbage (eller er skadet som nu). Browns pasningsspil er ikke godt nok, og O´Shea ser ikke ud til nogensinde at blive andet end bænkevarmer (Og der er han fandme god :) ). Pique betragter jeg som midterforsvarer, men han kan da spille pladsen!
Men glæder mig til at se Simpson. Håber at han med tiden bliver god nok ;)
Fint at Gibson og Catchart får chancen for at spille førsteholdsfodbold et andet sted, da de begge har et stort talent - kender ikke så meget til Lea
Også rigtig godt, at Simpson får en ny kontrakt, da han evt. kan blive avetager af højrebackpladsen i fremtiden
Simpson har skrevet under nu. Hans ny kontrakt gælder frem til 2010.
United DK
05-09-2007, 14:25
Nu har jeg ikke set særlig meget til Simpson, men man kan da kun håbe, at han en dag overtager pladsen på højre backen, når Neville stiller støvlerne.
Ja men nu er han ikke det eneste forsvarstalent vi har, hvad med folk som Pique og Evans.. De har vel også en fremtid i klubben ?
Håber i hvert fald vi for set mere til Pique, han er en meget spændende spiller syntes jeg..
Ja men nu er han ikke det eneste forsvarstalent vi har, hvad med folk som Pique og Evans.. De har vel også en fremtid i klubben ?
Håber i hvert fald vi for set mere til Pique, han er en meget spændende spiller syntes jeg..
De tre forsvarsspillere kan hver deres plads, plus Pique spillede def.midt. noget af tiden hos Zaragoza
http://www.bold.dk/nyt/?vis=73304
Lyder godt, men som jeg har sagt tidligere, er det så svært at få egen talenter ind når der gernes vil konkurres med i toppen, og det kræver topspillere konstant. Istedet for at købe Nani kunne Fergie vælge at satste lidt mere på Eagles og få ham ind, men han ved også godt at det tager tid, og koster resultater. Et andet eksempel på hvor svært det er i dag at få spillere ind er f.eks. at kigge på at kun 2 er tilbage fra Class of 2003, og de spillere spiller ikke helt eller halvt fast (Bardsley og Eagles). Mens fra 92 er der stadig Scholes, Giggs, Neville og det er ikke mange år siden at Beckham, Phil Neville og Butt skiftede.
PerRonaldo
13-09-2007, 16:45
Er så gode dem han nævn der furguson? Altså Eagles er jo oppe omkring første holdet, men han nævner også dong og han har da slet ikke været inde omkring truppen her hvor vi har manglet en angriber. Jeg frygter at vi aldrig kommer til at se nogen fra egne rækker der bliver top spillere, som Dines også nævner, er det virkelig svært.
Jeg frygter at vi aldrig kommer til at se nogen fra egne rækker der bliver top spillere, som Dines også nævner, er det virkelig svært.
Det er måske lige hårdt nok at sige det.
Evans, Pique og SImpson har fremtiden foran sig i forsvaret. Simpson har fornylig forlænget kontrakten i nogle år. Det gjorde man jo ikke, hvis man ikke tror på ham..
Eagles gør det fint som reserve på midtbanen.
Derudover kommer der nogle lovende spillere frem indenfor de næste 2-4 år..
Evans, Pique og SImpson har fremtiden foran sig i forsvaret. Simpson har fornylig forlænget kontrakten i nogle år. Det gjorde man jo ikke, hvis man ikke tror på ham..
Enig! Eagels, Pique, Simpson og Evans er nogle spillere som banker på, til førsteholdet (plus Gibson og Catchart, som var omkring førsteholdet, før de blev lejet ud) - og så har vi nogle gode ungdomshold, hvor spillere som Eikrem og Brandy nok skal vise sig om nogle sæsoner
schousboe9
17-09-2007, 16:48
De unge drenge har åbenbart fået en flot start på sæsonen. Tre sejre på stribe trods mange, på det niveau, uerfarne spillere.
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BB4CEE8FA%2D9A47%2D47BC%2DB0 69%2D3F7A2F35DB70%7D&newsid=471869
Den i ovenstående tekst omtalte Federico Macheda havde jeg fuldstændig glemt, vi havde hentet. 16-årig stortalent fra Lazio, hentet i sommer. Håber han blir en ny Rossi, der denne gang rent faktisk FÅR chancen! :D Man kan jo håbe...
Ved ikke om de har fået en god sæsonstart. U-18 holdet startede sæsonen med 5-1 nederlag til Cardiff og 3-0 nederlag til Leeds. Men ja, derefter er de næste tre kampe blevet vundet.
Macheda scorede sejrsmålet i sin debut i weekenden..
PerRonaldo
17-09-2007, 22:20
Det jeg ikke helt enig i. Faktisk kan jeg huske at Ferguson forlængede kontrakten med bla. Mids Timm den gang fordi han var bange for at miste for mange talenter, men ingen af dem er aldrig kommet op på det niveau man havde håbet..
De to tvillinger Fabio & Rafael fra Brasilien var ovre og se kampen mod Wigan i går
http://img337.imageshack.us/img337/9753/fabioandrafaelna4.jpg
De to tvillinger Fabio & Rafael fra Brasilien var ovre og se kampen mod Wigan i går
http://img337.imageshack.us/img337/9753/fabioandrafaelna4.jpg
Det var da en fantastisk kamp de valgte at tage ind og se, de fandt da ihvertfald ud af det er den rette klub de snart skal spille for, men hvorfor skulle de overhovedet være i tvivl
SantasLittleHelper
08-10-2007, 12:02
de ligner godt nok bare et par små drenge... men det er de jo nok også, hehe..
Frazier Campbell til Hull City med Henrik "Tømrer" Pedersen på lån indtil januar..
http://www.hullcity-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=358466
PerRonaldo
18-10-2007, 16:28
Frazier Campbell til Hull City med Henrik "Tømrer" Pedersen på lån indtil januar..
http://www.hullcity-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=358466
Lyder som en god ide.. Jo mere førsteholds fodbold jo bedre.
Dejligt, at overskudsspillerne bliver lånt ud. Hull ligger vist midt i tabellen, så det er vel udemærket.
Dette virker som en fremragende ide og jeg håber virklig at der kommer noget konstruktivt ud af det:
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=29231
Men hvis det er de førende klubber inden for talentudvikling som bliver inviteret, mon ikke Sporting også kunne forvente en invitation;)
Uniteds u-18 hold er ude af FA Youth Cup, efter nederlag til Carlisle. Skuffende..
United DK
17-01-2008, 11:38
Ja ja, Giant killer begrebet findes også i U-fodbold. ;)
Især når man tænker på, at holdet sidste år kom i finalen og i sommers vandt Verdensmesterskabet for klubhold for unge spillere.
I forlængelse af ''nyheden'' om tvillingernes ankomst, blev min tanker ført hen til en anden ung brasilianer, Rincon.
Er han stadigvæk United-spiller, og er hans udvikling positiv?
Han har aldrig været United spiller. Af forskellige grunde kom han aldrig til United. Han tog i stedet til Inter i Italien, sidste sæson var han vist udlånt til Empoli mener jeg det var. Ved ikke hvor han er i år..
http://www.united.no/nyheter/nyheter/brandy_til_swansea
Brandy til Swansea. 7 mål i 9 kampe er ret godt.
United DK
17-01-2008, 21:03
Lidt ærgerligt at Brandy ikke får chancen på 1. holdet, nu hvor vi mangler angribere.
Uniteds u-18 hold slog Liverpool 1-0 på udebane i ligaen. Der var debut til den nye irske venstrekant Robert Brady. Målscorer var Antonio Bryan. U-16 holdet vandt 4-3 over Liverpool..
Jeg synes virkelig det er fedt at United gør så meget ud af at hente de unge spillere som formentlig har et ekstraordinært potentiale... Her tænker jeg på John Cofie, Robert Brady, ham guttet vi fik fra Lazio, og Silva tvillingerne... Hvis bare nogen af dem slår igennem vil det jo være helt fantastiske indkøb vi har foretaget os!
Her er Danny Welbecks førsteholdsdebut, 17 år gammel. Billederne er fra Onsdagens venskabskamp i det arabiske.
http://www.youtube.com/watch?v=CKrBlWzgXM4
Der er desuden en ganske glimrende artikel om ham her:
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1033221_welbeck_hopes_to_follow_hughes_path
Hyg jer med det :-)
Her er Danny Welbecks førsteholdsdebut, 17 år gammel. Billederne er fra Onsdagens venskabskamp i det arabiske.
http://www.youtube.com/watch?v=CKrBlWzgXM4
Der er desuden en ganske glimrende artikel om ham her:
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1033221_welbeck_hopes_to_follow_hughes_path
Hyg jer med det :-)
Han lyder som en spændende spiller, som forhåbentlig bliver spændende at følge de kommende år! han laver også nogle rigtig fornuftige aktioner i kampen i Saudi Arabien
Han lyder som en spændende spiller, som forhåbentlig bliver spændende at følge de kommende år! han laver også nogle rigtig fornuftige aktioner i kampen i Saudi Arabien
Ja han virker meget spændende. Jeg har også set ham i nogle kampe på MUTV, hvor jeg virkelig synes han har været klart bedste på banen. Han skal blive spændende at følge.
Jeg vil dog ikke lade med rive med, fordi det kan gå hurtigt i fodbold. Jeg husker for år tilbage, hvor jeg så rigtig meget reserve-holdsfodbold, der var jeg så jeg et stort potentiale i Sylvan Ebanks-Blake og Jonathan Spector. De så ud til at have noget ekstra ift. de andre på holdet dengang. Det havde de også, men stadig ikke nok til at blive United spiller. Bardsley var jeg også en stor fan af, men nu er han også væk.
Derimod synes jeg Pique og Rossi var tydelige, at de kunne noget specielt. Og på samme måde har jeg det med Welbeck. Så jeg håber virkelig på, at vi får mere til ham at se.
Det er vel også et signal fra Fergie, når han tager ham med første holdet.
Kan det være derfor, vi ikke handler en ny angriber? Fordi Fergie ved vi har en i egne rækker? Det håber jeg virkelig. Vi trænger til et lokalt talent.
har han england som modersmål??
EDIT: ser spændene ud ud fra det klip.. og lækkert hvis vi igen kunne få en af egen avl på første holdet..
Kofoed - Jep.
Jeg tvivler på, at grunden til vi ikke har købt endnu en angriber er pga. Welbeck. Han er kun 17, så jeg regner med, at han tidligst er inde omkring førsteholdet i en alder af 19-20 år, hvis han også har talentet til den tid.
Men det er sgu lækkert med de lovende angribere vi har i egne rækker; også Brandy lyder til at være et rigtigt godt talent, og så er der jo også Campbell. Dog tvivler jeg på, at mere end én af af de tre, kommer til at være en kommende United-angriber.
Kofoed - Jep.
Jeg tvivler på, at grunden til vi ikke har købt endnu en angriber er pga. Welbeck. Han er kun 17, så jeg regner med, at han tidligst er inde omkring førsteholdet i en alder af 19-20 år, hvis han også har talentet til den tid.
Men det er sgu lækkert med de lovende angribere vi har i egne rækker; også Brandy lyder til at være et rigtigt godt talent, og så er der jo også Campbell. Dog tvivler jeg på, at mere end én af af de tre, kommer til at være en kommende United-angriber.
Ja Brandy har set rigtig lovende ud i de ungdomsturneringer jeg har set ham i også.. Fedt nok at han er blevet lejet ud..
Er der nogen herinde der følger unge spillere ofte, og kan sige om Brandy har potentiale ud over det sædvanlige?
Ja Brandy har set rigtig lovende ud i de ungdomsturneringer jeg har set ham i også.. Fedt nok at han er blevet lejet ud..
Er der nogen herinde der følger unge spillere ofte, og kan sige om Brandy har potentiale ud over det sædvanlige?
Jeg følger dem ikke så ofte som jeg har gjort, men min vurdering af deres indbyrdes potentiale er følgende:
1. Welbeck
2. Brandy
3. Campbell
Dog er de ikke samme alder og et år fra og til gør meget i deres aldersgruppe, så svært at lave sammenligningen. Men som skrevet, så tipper jeg Welbeck til at være det største talent.
Okay.. lyder spændende ihvertfald..
I øvrigt har Ebanks-Blake scoret 12 mål for Wolverhampton so far i denne sæson.. Og Frazier Campbell 6
United DK
24-01-2008, 21:17
Det tror jeg ikke han har. Tænk på at Rooney, Messi, Fabregas osv. allerede var stamspillere i deres respektive klubber i hans alder, så han er nok ikke noget helt unikt talent, men derfor kan han jo godt blive en klassespiller.
God artikel som rammer helt rigtigt i forbindelse med den manglende talentudvikling i England. Hvilket vel også gør sig gældende i United for tiden, da der ikke rigtig kommer nogle egen udviklede spillere igennem systemet. O'Shea og Fletcher er de seneste der for alvor har slået igennem..
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/columnists/martin_samuel/article2910642.ece
God artikel som rammer helt rigtigt i forbindelse med den manglende talentudvikling i England. Hvilket vel også gør sig gældende i United for tiden, da der ikke rigtig kommer nogle egen udviklede spillere igennem systemet. O'Shea og Fletcher er de seneste der for alvor har slået igennem..
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/columnists/martin_samuel/article2910642.ece
Og dog. Slået igennem for alvor vil jeg ikke mene at nogle af dem har. De er trods alt ikke fast og mere reserver for de bærende spillere
ChristianR
20-03-2008, 12:34
Og dog. Slået igennem for alvor vil jeg ikke mene at nogle af dem har. De er trods alt ikke fast og mere reserver for de bærende spillere
det er vel fordi de ikke er gode nok. De har da fået chancen for at vise deres værd.
Danielsen
21-03-2008, 13:57
Nå, så skal Danny Simpson lejes ud til Ipswich!
http://united.no/united/nyheter/nyheter/simpson_laant_ut
Er han ikke god nok til United siden han bliver lejet ud i så höj en alder?? Jeg mener nu nok, vi kunne for brug for ham som backup......men, det er jo nok kampe han skal ha', for at udvikle sig. (som fergie også siger)
Nå, så skal Danny Simpson lejes ud til Ipswich!
http://united.no/united/nyheter/nyheter/simpson_laant_ut
Er han ikke god nok til United siden han bliver lejet ud i så höj en alder?? Jeg mener nu nok, vi kunne for brug for ham som backup......men, det er jo nok kampe han skal ha', for at udvikle sig. (som fergie også siger)
Jeg tror det er fordi, at Fergie ikke kan se spilletid til Simpson i resten af denne sæson, så han lejer ham ud, så han kan udvikle sig mere end at spille på reserveholdet. Programmet er jo også hårdt i de næste par kampe, og med Neville snar tilbage, vil Simpson nok være 5. valg med Brown, O'Shea, Hargreaves og så Neville.
og med Neville snar tilbage, vil Simpson nok være 5. valg med Brown, O'Shea, Hargreaves og så Neville.
og hvorfor er det lige hargreaves er foran simpson som højre back? Og lad være med at sige rutine, for det er ikke tilnærmelsesvis nok. Synes jeg giggs har været et fint eksempel på i år
og hvorfor er det lige hargreaves er foran simpson som højre back? Og lad være med at sige rutine, for det er ikke tilnærmelsesvis nok. Synes jeg giggs har været et fint eksempel på i år
Jeg mener også, at Simpson burde være længere fremme i hiarkiet, men det jeg skrev, var hvad jeg tror Fergie tænker. Mod Bolton var der en oplagt mulighed for at give Simpson chancen, men istedet vælger man at give Hargreaves spilletid på højreback, når Brown og Neville var ude, mens O'Shea spillede den anden back. Det var et signal om, at Simpson er 5. valg p.t. desværre.
Trods alt fint for Simpson selv at komme til en god klub i den næstbedste række, og formentlig få masser af spilletid. Han er jo for god til reservebold.. Han kunne sagtens blive solgt til sommer, han har ganske vist kun fået meget få kampe i år på førsteholdet, men det virker åbenbart som om han mangler lige det sidste. Tror i hvert fald ikke på han er vores fremtidige højreback, hvilket Fergie åbenbart er enig i..
Desuden - fint at reserverne tævede City i går. Og lækkert for Welbeck at få lavet tre kasser. Det er synd og skam at han evigt og altid skal spille helt alene oppe foran for reserverne, det er sku ikke altid de bedste betingelser han får.. Men godt for selvtilliden han får scoret..
Begge har spillet ret mange kampe i United, og har været fast med inde omkring førsteholdet igennem de seneste 3-4 år. At de så ikke er stjerner som Ronaldo og Rooney er en anden sag, men jeg vil da bestemt sige at Fletcher og O'Shea er seneste ungdomsprodukter der er slået igennem i klubben. Kieran Richardson var tæt på, men blev solgt..
Jeg synes at det er fint at Simpson bliver lejet ud for resten af sæsonen, da der (desværre) ikke er udsigt megen spilletid for ham i denne
United DK
21-03-2008, 21:55
Det ærger mig meget, at en mand som Hargreaves bliver valgt fremfor Simpson på backen, og det kan i mine øjne kun være fordi, at Hargreaves har kostet en ordentlig bunke penge. Det skal så siges, at Hargreaves gjorde det godt på backen, så set i bakspejlet var det ikke så dumt igen.
Glory Man United
22-03-2008, 09:39
Meget let svar...SAF gav dig det i onsdags!
http://www.youtube.com/watch?v=Mkry_7yJsVc
Highlights fra United-City. Welbeck lavede nogle småfejl, men havde, udover sine tre mål, et flot langskud på stolpen.
Selvom jeg læste forleden dag, at Possebon taler godt engelsk, så overrasker det mig alligevel, at det er SÅ godt (sidst i klippet).
EDIT:
Nu vi er igang, så er her et Welbeckmål mod Liverpool:
http://www.youtube.com/watch?v=c5FwFMCNPMk
Han er en noget ranglet angriber.
Kan godt være Welbeck ser lidt ranglet og klodset ud, men hans afslutninger fejler sgu ikke noget, og han har helt sikkert et stort potientale, når man kigger på hans alder, 17 år. Jeg håber, at han snart er at finde i førsteholds truppen. Måske til næste sæson, hvis Saha bliver solgt?
United DK
22-03-2008, 16:55
Når, og jeg mener når Saha er fortid til sommer, så køber vi formentlig en ny angriber, og så har vi Rooney, Tevez, Manucho og den nye angriber, og her kan jeg sagtens se Welbeck som 5. valg.
Dyreborg
22-03-2008, 17:17
Når, og jeg mener når Saha er fortid til sommer, så køber vi formentlig en ny angriber, og så har vi Rooney, Tevez, Manucho og den nye angriber, og her kan jeg sagtens se Welbeck som 5. valg.
Jeg er enig med dig i at Saha skal ud til sommer, men synes også man burde rense ud på andre pladser, og gøre plads til nogle yngre spillere, så de kan få noget førsteholdserfaring. Jeg tænker spillere som O'Shea og Fletcher, kan ikke rigtig se nogen stor fremtid i dem. Burde man ikke hellere gøre plads til en spiller som Eagles, som imo gør det rigtig fint for reserverne.
United DK
22-03-2008, 17:30
Jeg er enig med dig i at Saha skal ud til sommer, men synes også man burde rense ud på andre pladser, og gøre plads til nogle yngre spillere, så de kan få noget førsteholdserfaring. Jeg tænker spillere som O'Shea og Fletcher, kan ikke rigtig se nogen stor fremtid i dem. Burde man ikke hellere gøre plads til en spiller som Eagles, som imo gør det rigtig fint for reserverne.
Fletcher og O'Shea bliver aldrig stamspillere, men man har brug for spillere som dem i sin trup, for de brokker sig aldrig over manglende spilletid, og hvad ved jeg, og de er begge habile spillere, som af og til levere noget fantastisk. Her tænker jeg bl.a. på Fletchers to mål mod Arsenal, og O'Sheas overtidsmål på Anfield.
Mht. Eagles, så synes jeg ikke han har leveret noget ordentligt, andet end 4-2 målet på Goodison sidste sæson, og du skal også huske på, at der er kæmpe forskel på PL og reserveholdsfodbold.
Lorensen
22-03-2008, 17:30
De spiller jo ikke samme position? Hvis det var Eagles man ville gøre plads for, skulle man nærmere skille sig af med en spiller som Park e.l. Desuden er Eagles efterhånden heller ikke vildt ung mere, så det er begrænset hvor meget talent der kan være i ham, når han ikke har fået flere chancer indtil videre.
Du har nok ret i at det så er Rooney, Tevez og den nye angriber der er forrest i hiarkiet som første angriberne. Men Manucho, Welbeck og Campbell må vel være ligestillet, tror jeg. Og med 7 på bænken til næste sæson, så tror jeg nok der skal blive spilletid, når man også tænker på skader og karantæner til de andre angribere.
United u-18 - Sunderland u-18 1-5..
Målscorer for United: Chris Curran..
Med til historien hører det dog at United stillede med et meget ungt hold, nærmest u-16. Mens Sunderland blandt andet havde Waghorn med, som også har spillet lidt PL bold for dem i år..
Uniteds hold:
Amos
Derbyshire - Strickland - Brown - Dudgeon
King - Eikrem - Norwood - Galbraith
Brady - Brandao
Bænken: Woods, Gill, Ajose, Curran..
Og ja, Reece Brown er lillebror til Wesley.
Cristian9000
29-03-2008, 17:05
Vildt nok med ham Gary Woods der. Ham har min lillebror muligvis spillet mod.
Han spillede nemlig på AaB's u/15 hold for et par år siden, og de mødte Cambridge Utd i end venskabskamp ovre i sådan en turnering hvor også KB og Brøndby var med :P
Husk og stem på årets reservespiller: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={C6355B9F-F803-456B-96EA-595F2A784386}&pollid=1341
http://youtube.com/watch?v=qOphDlz917k
En film om Fraizer Campbell. Der er nogle ganske pæne mål i blandt.
Han har i øvrigt spillet 32 kampe (2 af dem som substitut) og scoret 15 mål i denne sæson. Han lader til at være en forholdsvis hurtig spiller, akrobatisk og med god målnæse. Men han er vist kun 172 cm høj, så han er ikke svaret på vores luftrumsproblemer.
Febian Brandy har desværre ikke den store succes i Swansea, hvor han har scoret 2 mål i 17 kampe (15 af dem som substitut). Måske han skulle finde en ny udlejningsklub, for han har tilsyneladende svært ved at tilspille sig en startplads.
Smaakage
27-04-2008, 12:10
En film om Fraizer Campbell. Der er nogle ganske pæne mål i blandt.
Han har i øvrigt spillet 32 kampe (2 af dem som substitut) og scoret 15 mål i denne sæson. Han lader til at være en forholdsvis hurtig spiller, akrobatisk og med god målnæse. Men han er vist kun 172 cm høj, så han er ikke svaret på vores luftrumsproblemer.
Frazier Campbell er en utrolig farlig angriber og har gjort det meget flot, men drengen er stadigvæk mere spinkel og fysisk svag end Ronaldo var da han startede. Campbell er utrolig hurtig og god med bolden, men han vil få store problemer i PL, grundet hans meget spinkle fysik.
Kan han arbejde på fysikken og få nogle flere kræfter i kroppen, så kunne han godt blive en dygtig fodboldspiller
Han virker virkelig til at kunne nogle tricks, men ville gerne se ham i en PL klub før jeg begynder at skamrose ham for de ting han laver ser da absolut interessante ud!!
Campbell har været fantastisk i år for Hull, og er en stor del af deres gode sæson, hvor de ligger til play-off kampe om oprykning. Hvis de rykker op, kan vi lade ham blive et år mere i Hull, for på den måde at få værdifuld Premier League erfaring samt masser af spilletid, fremfor bænken i United..
Det mest glædelige ved den film er hans evne til at sparke med begge ben.
Men at han ikke bruger hovedet (bogstaveligt talt) viser jo bare at han kan erstatte saha, men at manucho eller en anden skal stå for hovedstødsmålene.
Campbell har været fantastisk i år for Hull, og er en stor del af deres gode sæson, hvor de ligger til play-off kampe om oprykning. Hvis de rykker op, kan vi lade ham blive et år mere i Hull, for på den måde at få værdifuld Premier League erfaring samt masser af spilletid, fremfor bænken i United..
Det samme jeg tænkte. Hvor gammel er han egentlig? 20?
jawharacoralia
27-04-2008, 13:29
Frazier Campbell er en utrolig farlig angriber og har gjort det meget flot, men drengen er stadigvæk mere spinkel og fysisk svag end Ronaldo var da han startede. Campbell er utrolig hurtig og god med bolden, men han vil få store problemer i PL, grundet hans meget spinkle fysik.
Kan han arbejde på fysikken og få nogle flere kræfter i kroppen, så kunne han godt blive en dygtig fodboldspiller
peter crouch er da heller ikke ligefrem hr.muskelmand??
Campbell er en utrolig spændende angriber.. Håber virkelig han får chancen i United..
Utrolig målfarlig og så minder han lidt om Wayne Rooney foran målet, når Rooney er i topform.. Den bliver bare knaldet ind, ikke så meget pis..
Der er mulighed for at se Robert Brady for Irland mod Spanien på Euro sport. han er lige blevet skiftet ind. Det er ham med nummer 12...
Edit: han var deres bedste spiller så forstår ikke hvorfor han startede på bænken.
Må sige at jeg glæder mig til den dag vi igen får talenter på niveau med Scholes, Giggs og Beckham. Det var været lidt stillestående siden .
Men der er da nogle af vores talenter der er interressante. Fx. Welbeck som jeg har store forhåbninger til. I de videoer der er postet ser han da rigtig god ud? Han skal bare have noget førsteholdsbold.
Kan da lige sige at United vandt MSC i går med 2-0 over Bolton. Possebon og Welbeck scorede..
Der er mulighed for at se Robert Brady for Irland mod Spanien på Euro sport. han er lige blevet skiftet ind. Det er ham med nummer 12...
Edit: han var deres bedste spiller så forstår ikke hvorfor han startede på bænken.
Spanien vandt i går U-17 EM ved at tæve Frankrig i finalen med hele 4-0. Lagde specielt mærke til Keko, fra Atletico Madrid, som spillede på den spanske højrekant. Han var helt forrygende, og lagde op til to mål og scorede selv et enkelt. Han viste en masse fine ting på kanten. En spændende spiller..
Også svært at undgå Keko! Tror vikrelig han kan blive stor, hvis han fortsætter! Var det Atletico Madrid han spillede for?
Også svært at undgå Keko! Tror vikrelig han kan blive stor, hvis han fortsætter! Var det Atletico Madrid han spillede for?
Det står lige ovenover! :lolol:
United DK
17-05-2008, 11:15
Det er sjovt Spanien altid vinder diverse ungdomsturneringer, men når vi så kommer op på seniorniveau, så ryger de altid tidligt ud.
Jeg så ikke denne Keko, men han lyder til at være god, og U17 EM har før været et lille springbræt for nuværrende stjerner som Rooney, Ronaldo, Fabregas, Benzema, Bojan m.fl.
Det står lige ovenover! :lolol:
Hey, hvad havde du forventet?? Det er lørdag morgen, jeg staver som en hest og har hukommelse som noget jeg ikke kan komme i tanke om;)
http://www.independent.co.uk/sport/football/news-and-comment/brian-mcclair-we-wont-produce-a-group-like-beckham-butt-and-scholes-again-825440.html
Spændende artikel omkring talent-arbejdet i Manchester og England generelt.
Uniteds u-15 hold skuffede i Marveld turneringen de var med i nede i Holland. Nederlag til Real Madrid, de Graafschap, Ajax og Twente i gruppespillet, betød at United ikke havde det store at spille om. Det blev dog til 5-0 sejr over Ajax Cape Town, inden 1-1 og efterfølgende nederlag på straffe til Anderlecht betød at United sluttede som nr. 10-12 af 12 hold.. Skuffende.. Vinder af turneringen blev Hertha Berlin.
Samtidig overvejes det om Champions Youth Cup skal afvikles eller ej. Der er ballade mellem Malaysia som skal afvikle stævnet og Asiens fodboldforbund. United er jo forsvarende mestre i denne VM turnering for u-19 hold..
Til sidst kan siges at Jason Lampkin og Tomos Roberts, to u-16 spillere er frigivet og begge har skrevet under med Aston Villa. De er begge med omkring det engelske og walisiske u-landshold. Niki-Lee Bulmer skifter til Q.P.R., mens Michael Potts skifter til Blackburn. Alle frigivet fra u-16 holdet, og ikke tilbudt lærlingekontrakter i United. Desuden er u-18 spilleren Chris Fagan frigivet og han har prøvetrænet i Falkirk og Cheltenham..
United har afvist et købstilbud fra Sheffield United på Lee Martin.. Så måske han er inde i billedet til en reservetjans den kommende sæson..
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.