PDA

Se fuld version : United som mestre? Så hep på Real Madrid!

Kofoed
23-08-2007, 17:30
Læste lige i den nye U.S at i de sidste 7 sæsoner har manchester vundet pl i 01', 03' og 07'. real madrid har vundet det spanske mesterskab i 01', 03' og 07'.. arsenal har vundet i 02' og 04'.. præcis de samme sæsoner som valencia. og i 05' og 06' vandt chelski.. de samme år som barca vandt..

Kald det bare overtro, men med den start vi har fået så begynder jeg nu at hepper på Madrid.. så kan det da ikke gå helt galt.. Hva mener i??

Buttler
23-08-2007, 17:34
Det er meget pudsigt synes jeg.. Desværre ser det ud til, med Uniteds dårlige start og R. Madrids nederlag (i begge kampe) til Sevilla i Super Cuppen, at 2008 ikke skal skrives på også.. Måske bliver det Liverpool og Sevilla i år? Hermed siger jeg ikke at United ikke vinder mesterskabet nej, det er alt for tidligt at afskrive det men chancerne er i høj grad minimeret..

Thomas
23-08-2007, 17:36
Uhyggeligt sammentræf, men hvis det er dét der skal til, så skal Ruud sgu til at score et par mål, for vores angribere ejer pt ikke den evne.

Vince
23-08-2007, 17:48
Kan huske at der var en på det gamle forum der kom med det samme, men han havde en tabel over det.. Men det er selvfølgelig ret sjovt, og jeg hepper da ihvertfald på Madrid :D

United DK
23-08-2007, 18:03
Det skal lige siges, at sidst Liverpool blev mestre (1990), var det Real Madrid der vandt det spanske mesterskab. Så vi må jo have overtaget den plads fra Liverpool, ligesom vi overtog den engelske trone, i sin tid. :D

Jump
23-08-2007, 18:43
Jeg sad og snakkede med en kollega idag, og han sagde at Leeds i 2 division har vundet mesterskabet sidst i forhold til Liverfool.
De har ikke vundet det imens det hed Premier league, og ikke i dette Årtusind.
Bare fede ting til at pisse en scouser af med:-)

Glory Man United
23-08-2007, 18:49
Jeg sad og snakkede med en kollega idag, og han sagde at Leeds i 2 division har vundet mesterskabet sidst i forhold til Liverfool.

Ja Leeds vandt jo, da United gik helt i stå til sidst i 91-92. Liverfool i 89-90. Sidst Liverfool vandt, gik Rooney med sut "Rocking"

Dines
23-08-2007, 18:57
Det er ret skræmmende at vi bliver mestre, når Real gør det i Spanien. Også en grund til at holde med dem nu. ;)

Jump
23-08-2007, 18:59
hehe.
Jeg holder osse med Real Madrid, så enten har jeg et Suverænt år, eller osse.......

PerRonaldo
23-08-2007, 19:04
Kan huske at der var en på det gamle forum der kom med det samme, men han havde en tabel over det.. Men det er selvfølgelig ret sjovt, og jeg hepper da ihvertfald på Madrid :D

Ja det var Robinho lige inden vi vandt mesterskabet, mener jeg.. men ja det er så uhyggeligt.. Jeg vil aldrig nogensinde holde med Real!! Jeg kan simpelthen ikke fordrage den klub, den ødelægger alle gode og lovende spillere... De er så naive og tænker mere i verdensstjerner end at der skal være en balance gang.. Og så er det så præsident-styret som noget kan være!

Jump
23-08-2007, 19:08
Det er der vel så mange klubber som gør!!

PerRonaldo
23-08-2007, 19:22
Det er der vel så mange klubber som gør!!

Ja, men derfor synes jeg stadig det er ødelæggende for både træneren og spillerne.. Det jo lige før at det brænder under Schusters sæde allerede fordi de tabte til sevilla...

Don Kafai
23-08-2007, 19:24
Som fodnote kan jeg da også lige nævne noget statistisk:

97/98 Arsenal mester og Bif mester. Arsenal pokalvinder og Bif pokalvinder
98/99 Arsenal nr 2 og Bif nr 2
99/00 Arsenal nr 2 og Bif nr 2
00/01 Arsenal nr 2 og Bif nr 2
01/02 Arsenal mester og Bif mester
02/03 Arsenal nr 2 og Bif nr 2. Arsenal pokalvinder og Bif pokalvinder

De 6 sæsoner var Brøndbys og Arsenals meritter identiske. Det pudsige er at hvor Arsenal de seneste par sæsoner er begyndt at fucke op og kun få 4. pladser, så er Bif godt på vej til at følge dem med 6. pladser...

Konklusion: Så længe der er krise i Bif behøver vi ikke frygte Arsenal....

United DK
23-08-2007, 21:39

For det ikke skal være løgn, så er det også kortere tid siden, at Blackburn blev mestre (1995). :D

KennyN
23-08-2007, 21:55
Som fodnote kan jeg da også lige nævne noget statistisk:

97/98 Arsenal mester og Bif mester. Arsenal pokalvinder og Bif pokalvinder
98/99 Arsenal nr 2 og Bif nr 2
99/00 Arsenal nr 2 og Bif nr 2
00/01 Arsenal nr 2 og Bif nr 2
01/02 Arsenal mester og Bif mester
02/03 Arsenal nr 2 og Bif nr 2. Arsenal pokalvinder og Bif pokalvinder

De 6 sæsoner var Brøndbys og Arsenals meritter identiske. Det pudsige er at hvor Arsenal de seneste par sæsoner er begyndt at fucke op og kun få 4. pladser, så er Bif godt på vej til at følge dem med 6. pladser...

Konklusion: Så længe der er krise i Bif behøver vi ikke frygte Arsenal....

Det vil altså sige Arsenal vil slutte i bunden af Premier League i år ;)

JDK
23-08-2007, 22:07
Jamen så begynder jeg da at holde med Real Madrid (og RVN) og håber at BIF's krise holder ved :D

Don Kafai
23-08-2007, 22:45
Det vil altså sige Arsenal vil slutte i bunden af Premier League i år ;)

Overhovedet ikke... Det vil sige Arsenal vil kæmpe med om guldet. De vinder ikke idet de har en spillemæssig overmagt at kæmpe imod, og bif vinder ikke idet de har en økonomisk overmagt at kæmpe imod.... :D