Se fuld version : Windows XP Scouser Version
http://www.redrepublik.net/rrforum/img/gallery/91_1187816500.gif
schousboe9
23-08-2007, 11:16
Haha, god stil!! :D
Hvor kan man hente dén version??
Glory Man United
23-08-2007, 11:22
:juhuuuu:
Tak Casper....den er så sendt videre til mine Liverfool venner :D
Jeg gider ikke have den Xp version. Noget siger mig, at den får min computer til at fryse/gå i stå.
Meget godt lavet. Der skulle nu nok nærmere have stået 35 uger ;)
Og hvis man endelig skulle skyde igen, så kan man jo sige det samme om Manchester Uniteds næste CL mesterskab...
Oh well, det bliver en spændende sæson.
Uden hensigt med at fornærme nogen, så tror jeg at vi lige nu ser at Manchester United ikke har den nødvendige bredde. Min egen holdning var at det havde i heller ikke sidste år, men i overraskede stort og spillede klart det bedste PL bold. Jeg tror dog ikke at Ronaldo igen spiller som verdens bedste spiller og at Giggs/Scholes/Neville alle overpræsterer og klarer sig uden skader.
schousboe9
07-09-2007, 13:48
Og hvis man endelig skulle skyde igen, så kan man jo sige det samme om Manchester Uniteds næste CL mesterskab...
Uden hensigt med at fornærme nogen, så tror jeg at vi lige nu ser at Manchester United ikke har den nødvendige bredde. Min egen holdning var at det havde i heller ikke sidste år, men i overraskede stort og spillede klart det bedste PL bold. Jeg tror dog ikke at Ronaldo igen spiller som verdens bedste spiller og at Giggs/Scholes/Neville alle overpræsterer og klarer sig uden skader.
Sikkert ikke, men til gengæld tager Nani og Anderson over fra Giggs og Scholes og Tevez revancherer den halvdårlige form fra sidste år.
Så det går nok alt sammen op i sidste ende, skal du se!:Bouncing:
At sige vores gamle stjerner overpræsterede sidste sæson er måske lige groft nok.. Den trio du nævner der, er MEGET undervurderet og syntes ikke man kan tale om overpræstering.. Men du kan ha ret i at nok ikke alle tre kan holde niveauet meget længere..
jawharacoralia
07-09-2007, 16:12
der er kun lige et lille minus....heh,der skulle da stå mindst 75 år i stedet for 25 da virker lidt mere realistisk :lolol:
At sige vores gamle stjerner overpræsterede sidste sæson er måske lige groft nok.. Den trio du nævner der, er MEGET undervurderet og syntes ikke man kan tale om overpræstering.. Men du kan ha ret i at nok ikke alle tre kan holde niveauet meget længere..
Neville er i mine øjne overvurderet, kort og godt.
Giggs og scholes er legender, men rent fysisk holdt han sidste år et niveau jeg slet ikke havde forventet.
Det er et spørgsmål om at holde til at spille i et højt tempo over en hel sæson uden at blive ramt af skader som jeg ikke forventede de kunne. Mit bud er derfor at det sker ikke igen, men man kan jo blive overrasket (negativt...) igen.
Holmskov
07-09-2007, 17:58
Giggs og scholes er legender, men rent fysisk holdt han sidste år et niveau jeg slet ikke havde forventet.
Det er et spørgsmål om at holde til at spille i et højt tempo over en hel sæson uden at blive ramt af skader som jeg ikke forventede de kunne. Mit bud er derfor at det sker ikke igen, men man kan jo blive overrasket (negativt...) igen.
Scholes var kommet tilbage efter et år med en mystisk øjenskade og var derfor mere sulten og frisk end nogensinde. Det regner jeg sådan set stadig fortsætter.
Ronaldo viste sit potentiale, og det bliver svært at holde niveauet, men nu har knægten lige været på bænken i tre kampe og er sikkert sulten for at komme i gang.
Giggs er bare Giggs. En af de mest undervurderede spillere der render rundt i PL og måske hele verden.
Men at sige at spillere som Scholes, Giggs og Neville spillede over evne sidste sæson skal ikke komme fra en som tilbeder Carragher og Gerrard.
Men det er en helt anden snak.:D
Syntes i øvrigt Caspers første indlæg er top-dollar.
Måske laver Neville ikke mange mål, og måske laver han ikke de vilde tricks.. Men manden har formået at vinde alt med United, og han har holdt sin startplads igennem mange år.. Neville gør det lette og spiller klogt.. Men overvurderet, hmm. Forstår jeg altså ikke du mener.. Han har altid stået i skyggen af andre, også selvom han nu er anfører.. Man kan måske tale for at han er faldet i niveau, og han snart skal skiftes ud, men ikke overvurderet - syntes jeg..
Men hver sin mening jo..
PerRonaldo
07-09-2007, 18:14
Jeg har også selv været imponeret over jeres hold i denne sæson, det bedste liverpool hold længe set. Men når det er sagt så er jeg overbevist om at Benitez med alt hans rotations halløj nok skal få spoleret det! I har mange gode reserver, men hvis han gør lige som sidste og alle de andre sæsoner så spolere han rytmen i holdet! Og når Ch.l. begnder, så går i ned igen igen.. nøjagtigt som alle de andre år. Der er en bred vifte i toppen i år og jeg har selv været fortaler for at man også skal holde øje med jer og ikke kun chelski!
Scholes var kommet tilbage efter et år med en mystisk øjenskade og var derfor mere sulten og frisk end nogensinde. Det regner jeg sådan set stadig fortsætter.
Ronaldo viste sit potentiale, og det bliver svært at holde niveauet, men nu har knægten lige været på bænken i tre kampe og er sikkert sulten for at komme i gang.
Giggs er bare Giggs. En af de mest undervurderede spillere der render rundt i PL og måske hele verden.
Men at sige at spillere som Scholes, Giggs og Neville spillede over evne sidste sæson skal ikke komme fra en som tilbeder Carragher og Gerrard.
Men det er en helt anden snak.:D
Syntes i øvrigt Caspers første indlæg er top-dollar.
Det er 2 forskellige ting du snakker om og der er ingen grund til at sammenligne æbler og pærer. Som udgangspunkt er vi uenige om Neville og der nærmer vi os nok ikke hinanden andet end at vi kan blive enige om at være uenige.
Mht Giggs og Scholes skriver jeg at grunden til de spillede over niveau ift. hvad jeg havde forventet, var pga at det er sjældent at du kan spille en hel sæson på højt niveau i den alder. Jeg betvivlede ikke deres evner som spillere.
Det er en fed ikon med liverpool men skuller der ikke nogle 000000000000 bag ved de vinder jo ikke noget og nu til gigs og poul de holder også i den her seson tevez kommer i gang han holte næsten aston villa oppe af sig selv så han kommer og Anderson og nani er unge men de er kæmpe talenter de kommer også rigtig i gang så har vi en rigtigt stærk hold som vider alle 4 titler
Men ham Marek tager helt fejl man skulle tro han var chelsea eller liverpool han lyder godt nok negativ og troer ikke på Man U
Dont hate The Player Hate The Game
Men ham Marek tager helt fejl man skulle tro han var chelsea eller liverpool han lyder godt nok negativ og troer ikke på Man U
Håber der er tale om en gang god ironi som vi danskere er så glade for..
Holmskov
07-09-2007, 20:07
Det er 2 forskellige ting du snakker om og der er ingen grund til at sammenligne æbler og pærer. Som udgangspunkt er vi uenige om Neville og der nærmer vi os nok ikke hinanden andet end at vi kan blive enige om at være uenige.
Mht Giggs og Scholes skriver jeg at grunden til de spillede over niveau ift. hvad jeg havde forventet, var pga at det er sjældent at du kan spille en hel sæson på højt niveau i den alder. Jeg betvivlede ikke deres evner som spillere.
Det er så i orden, men nu ved vi også at Liverpools tilhængere ikke er de største tilhængere af G.Neville så selvfølgelig skal han hænges ud.
Han må være umådelig stolt over at komme på årets hold sidste år til trods for han var væk stort set hele foråret.
Looooool Ja 35 Uger Marek. Nyd nu bare at i fører Premier League for første gang siden 2002. ;)
Forøvrigt et sjovt billede Casper! :lolol:
United DK
07-09-2007, 21:24
Gary Neville, overvurderet?! Hvis der er noget Neville er, så er det undervurderet, og det gælder også blandt mange United-fans. Hvis Neville er så dårlig, som han nogengange bliver gjort til, hvordan kan han så have været fast mand for United og England i mere end 10 år? Det er da tegn på klasse, og faktisk ville jeg ikke bytte Neville ud med nogen anden højre back i verden, og det er ikke bare fordi han er så passioneret omkring United, men fordi han er klasse. Vi mangler ham også nu, hvor han er skadet, for Brown er slet ikke i samme klasse, på den højre back.
jeg ville ikke skifte gary neville for nogen anden højreback i verden når neville er i ordentlig form.. der er stor mangel af ordentlig højrebacks generelt og neville er i en klasse for sig med et kanon offensivt spil.. overvurderet?? i don't think so
Håber der er tale om en gang god ironi som vi danskere er så glade for..
Nu har jeg i en lang periode haft travlt med arbejde osv, men hvis der skulle være nogle "nye" eller bare nogen der ikke har set mig her før, så kan jeg bekræfte at jeg ER Liverpoolfan.
Nu har jeg i en lang periode haft travlt med arbejde osv, men hvis der skulle være nogle "nye" eller bare nogen der ikke har set mig her før, så kan jeg bekræfte at jeg ER Liverpoolfan.
Den ovenstående kommentar jeg kom med var til Per6960 da han kom med denne kommentar: "Men ham Marek tager helt fejl man skulle tro han var chelsea eller liverpool han lyder godt nok negativ og troer ikke på Man U"...
Men ellers dejligt med en fan fra et andet hold der kan diskutere uden at skulle svine og som godt kan argumentere for sine meninger.. om vi så er eller nogensinde bliver enige er nok tvivlsomt..
schousboe9
08-09-2007, 10:42
tevez kommer i gang han holte næsten aston villa oppe af sig selv så han kommer...
Samme farver, men mener du ikke West Ham??;)
Den ovenstående kommentar jeg kom med var til Per6960 da han kom med denne kommentar: "Men ham Marek tager helt fejl man skulle tro han var chelsea eller liverpool han lyder godt nok negativ og troer ikke på Man U"...
Men ellers dejligt med en fan fra et andet hold der kan diskutere uden at skulle svine og som godt kan argumentere for sine meninger.. om vi så er eller nogensinde bliver enige er nok tvivlsomt..
Man kan vel altid blive enige om at være uenige :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.