Se fuld version : Beckham Vs. Nistelrooy?
Hvem ville i kalder for den bedste og den vigtigeste brik i manchester united historie, af de 2 ?
og hvem spiller/spillede bedst ?
bare svar.. selvom det er lidt svært at skulle tage stilling til...
på forhånd tak..
Ingen af dem er hverken den bedste eller vigtigste brik i Manchester Uniteds historie. Begge var en betydelig del af holdet, men ikke andet.
Beckham vil dog altid være skrevet ind, fordi han dels var med på treble-holdet, dels var den mest profilerede spiller i Uniteds historie.
Nistelrooy vil også altid være skrevet ind, fordi han scorede så mange mål.
Hvem ville i kalder for den bedste og den vigtigeste brik i manchester united historie, af de 2 ?
på forhånd tak..
Det spørgsmål kan ikke besvares da ingen af dem har været vigtige i united's historie efter min vurdering.. men den jeg savner mest lige nu er RVN da han banker alt i kassen og det er lige det vi mangler nu.. men generelt savner jeg beckham mest.. hans sparketeknik er one of a kind og den kan alle hold bruge.. en ægte klassespiller der virkelig kan gøre en forskel.. se bare på real madrid da han kom ind i varmen igen, det ene klasse indlæg efter det andet.. og i usa har han i de to første kampe hvor han har fået god spilletid lagt op til 3-4 mål og scoret 1.. det er altså klasse.
Ingen af dem er hverken den bedste eller vigtigste brik i Manchester Uniteds historie. Begge var en betydelig del af holdet, men ikke andet.
Beckham vil dog altid være skrevet ind, fordi han dels var med på treble-holdet, dels var den mest profilerede spiller i Uniteds historie.
Nistelrooy vil også altid være skrevet ind, fordi han scorede så mange mål.
Jeg er meget enig med Casper i, at Beckham spillede en væsentlig rolle i 90'erne og starten af årtusindeskiftede, mens at RVN scorede en masse vigtig mål i den periode han spillede i man utd
nightraven
23-08-2007, 07:27
Tja vil også sige Casper ikke kunne ha sagt det mere rigtigt, men for mig har Beckham altid haft en stor stjerne, ham var meget venlig da vi mødte ham og kan ikke huske andre store navne udover ham og Ferguson der har givet sig så meget tid til "små" folk som os :D
Glory Man United
23-08-2007, 07:55
på forhånd tak..
Mærkeligt spørgsmål "Almdk"....Er du da Real Madrid fan.....for så lad os da Heinze med ind i diskussionen :p
Synes nu ingen af de to er blandt de bedste nogensinde. Og de spiller hver sin plads. Ruud scorede 150 mål (95 i PL vistnok), og var en fantastisk afslutter. Men Becks var på 95-96 holdet, der gav en fantastisk ny generation. Og som Casper siger, så avr han med på 98-99 holdet, der gav "The Treble". Ydermere er becks United fan, hvilket man vist ikke kan sige om Ruud!
United DK
23-08-2007, 12:29
Jeg vil sige Beckham, da han var en vigtig del, af det bedste hold i Manchester Uniteds historie, nemlig Treble-holdet fra 1999. Udover det, så lavede han jo en masse assist, grundet sin fantastiske sparketeknik, og det har været guld værd.
Ruud var også en vigtig del af Uniteds historie, og specielt da vi vandt mesterskabet i 2003, var han helt forrygende. Hvem husker ikke hans mål mod Fulham på Old Trafford, hvor han fra midten af, dribler forbi alle Fulham-spillerne, for til sidst, at krængle bolden udenom Maik Taylor i Fulham-målet? Legendarisk mål!
Igen må jeg sige Beckham, da Ruud ikke deltog meget i selve spillet, men mere bare stod inde i boksen, og scorede det ene mål, efter det andet.
Begge to var fantastiske på hver deres måde, men hvis jeg skal sige hvem den vigtigste var, må det nok være Beckham. Han var en vigtig brik i i Class of 92, og den nye generation, samt i 99 hvor han i den grad var en af de mest medvirkende til triumfen. Beckham scorede mange mål, men mest af alt har hans sparketeknik brugbar, og alle hans assist i hovedet på diverse angribere. Vi har kunne få mange 'nemme' mål med hjørne -og frispark, mens Ruud ikke kun ændre en kamp på samme måde. Stadig var hans skarphed fantastisk, og han har lavet mange mål for klubben. Begge har været fantastiske for United, men i sidste ende trækker Beckham det længste strå.
Det er ikke et mærkeligt spørgsmål men det er sgu nogle mærkelige svar....
Der bliver spurgt om hvem der var bedst og vigtigst ... af de 2...
Jeg synes Beckham var bedst. Nistelrooy var god, men vi har ikke vundet meget med ham. Beckham havde 20 assist pr. sæson og han kunne fastholde et angreb ved de gode indlæg. Nistelrooy bidrog kun med mål hvilket ikke er nær så vigtigt. Se bare sidste sæson hvor vi var klart bedst spillede i PL og klart mest scorende i PL.
Jeg savner ikke Ruud
Don Kafai
24-08-2007, 15:04
Det er et usvarligt spørgsmål af 2 grunde.
1) de spiller ikke samme position
2) de har ikke toppet samtidigt.
Man kan derimod spørge om hvem der betød mest for United, altså hvem United mindst kunne undvære uden spillet gik død pga det.
her synes jeg Beckham løftede spillet fra høj klasse til verdensklasse, og siden han var der i flere sæsoner og vandt mange flere titler, bla CL så synes jeg han har været mere betydningsfuld for United end Ruud har.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.