Se fuld version : Rafael Benitez
Så vil jeg gerne spørge Premier League om, hvorfor det var så svært for Liverpool at skrive under med Mascherano, fordi vi skulle vente på at papirarbejdet gik i orden, mens det var så let for Carlos Teves at skifte til Manchester United, spørger Benitez til sidst.
Har jeg misforstået forløbet, eller forholder det sig ikke akkurat omvendt?
http://www.bold.dk/nyt/?vis=72594
Benitez har en masse spørgsmål, således har jeg.
Hvordan kan det være, at Liverpool fik dispensation til at stille op i CL, når de - jævnfør de gældende regler - ikke var berettiget til dette.
Hvordan kan det være, at Liverpool fik dispensation til at skrive kontrakt med Mascherano således at denne spiller var på kontrakt i 3 forskellige klubber i en enkelt sæson, hvilket er i modstrid med lovgivningen.
- Så kunne jeg også godt tænke mig at spørge Premier League om, hvorfor Liverpool altid spiller flest kampe på udebane kort efter landskampe? Vi havde flere end topklubberne sidste sæson, og vi har allerede fire at forberede os til i denne sæson, fortsætter spanieren.
Han tilføjer desuden at han gerne vil have flyttet alle andre hold i ligaen tættere på Liverpool, så hans hold ikke skal bruge så meget tid på transport.
Hvordan kan Benitez sige at United fik Carlo hurtigt og nemt og at der ikke rigtig var nogle problemer? det giver ingen mening!
Okay - at arbejdstilladelsen blev behandlet er en ting, men jeg mener bare at Benitez er en scourserhykler!
Haha! Der må være noget han har misforstået!
Det er da komplet latterligt!
Det sjoveste er nu, hvor sur han er over det Heinze. Nu har han og Liverpools ledelse i en måned gået rundt og fortalt hele omverdenen, hvor store idioter United ville komme til at fremstå som, når Heinze fik lov at skifte - men ups...
Dahlmann
22-08-2007, 17:43
utroligt han kan brokke sig over tevez sagen når liverpool fik dispensation til at købe mascherano selvom han allerede havde repræsenteret 2 klubber i samme sæson... det havde tevez ikke... men liverpool havde dog meget lettere ved at købe mascherano end vi havde med tevez da der ikke var nogen som snakkede om kia joorabchian overhoved, og spillercertifikat....
Smaakage
22-08-2007, 18:24
- Så kunne jeg også godt tænke mig at spørge Premier League om, hvorfor Liverpool altid spiller flest kampe på udebane kort efter landskampe? Vi havde flere end topklubberne sidste sæson, og vi har allerede fire at forberede os til i denne sæson, fortsætter spanieren.
Jeg skreg nærmest af grin her. Har han seriøst siddet og regnet det ud... og vi snakker altså om EN HEL SÆSON(!!!!!)
De udtalelser her er jeg sikker på at Mourinho ville være stolt af.
Er du da sindsyg en tudeprins. At Liverpool får alle udekampe efter landskampepause er ren tilfælde, ligesom vi sidste år havde alle topholdene på hjemmebane i efteråret.
Glory Man United
07-01-2008, 08:15
http://biawc.110mb.com/
Er der ikke noget med, at Benitez tuder over manglende penge? :confused:
Sådan er det med Liverpool.
De lever i sådan en illusionsbobbel, hvor de mener alle skal have ondt af dem pga. Hillsborough, at Heysel ikke fandt sted, at alle er imod dem og at de er verdens bedste til alt.
Det seneste eksempel er at de kalder deres midtbane for verdens bedste.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.