PDA

Se fuld version : Flops og godts

jawharacoralia
18-08-2007, 16:32
nu haaber jeg at emnet er sat i den rigtige traad..men ellers saa har jeg i hvertfald oprettet det her emne for at vi kunne diskuterer nogen af uniteds stoerste flops...nogensinde..og samtidig ville jeg gerne have jeres mening med hensyn til hvem ad de "fantastiske fire" nye der flopper og hvem der "godter"...
efter min mening;saa syntes jeg klart at J.S. Veron er det stoerste flop i united nogensinde...han var baade meget meget meeeeeeeeeeggeeeet dyr;og saa spillede han bare af lort til rent ud sagt...
med hensyn til de nye,saa HAABER jeg at tevez slaar igennem og ikk startet som han gjorde med west ham men bare i hver kamp spiller som han SLUTTEDE i west ham (heh)....floppet bliver......ikke nogen af dem (forhaabentlig),men ham JEG store forventninger tl er anderson....
be' om jeres bud tak :)

Dines
18-08-2007, 17:11
Det er svært at vuderer hvem der er det største flop. Veron var efter prisen ikke god nok, men han spillede alligevel mange gode kampe og sige han spillede af lort er lige hårdt nok. Taibi, Kleberson, Djemba Djemba, Porporsky og Jodi Cruyff er også nogle bud. Det andet spørgsmål er svært at svare på, men jeg håber selvfølgelig at alle klare sig godt. Jeg kunne godt forestille mig Anderson blev rigtig rigtig god, men somsagt kan det ligeså godt være Tevez, Hargreaves eller Nani.

Foged
18-08-2007, 17:28
Porporsky var uden tvivl et stort flop. Han kom til lige efter at han havde spillet en helt utrolig slut runde ala. Diouf og skuffede fælt.
Jeg synes ikke at jeg vil kalde Veron et flop, jeg synes faktisk at han gjorde det ganske fornuftigt på den midtbane.

Et andet navn til listen kan også være en Barthez.

Men det sker i alle klubber at der kommer spillere til som ikke passer ind og som så bare må sendes videre i systemet, så synes langt fra at vi har været udsat.

Af de nye 4 tror jeg at Anderson bliver den der får det sværest.
Tevez og Hargo kender til at spille på et højere niveau og jeg tror de har en nemmere plads at slå igennem på i forhold til Anderson, i hvert fald hvis han er ment som Scholes afløser.

Jeg tror den der vil overraske mest må vil blive Nani, synes han viser i momenter sine kvaliteter præcis som Ronaldo gjorde den gang hvor han kom til.

Tevez lavede nogle flotte ting mod Portsmouth, specielt afleveringen til Scholes mål var godt og med lidt hårdhed kan mna vel godt også sige at han brude score en enkelt gang i den kamp. Ham tror jeg vi får meget glæde af.

Hargo bliver en spiller man sjældent ser. En type der erober nogle bolde og derefter laver den enkelte aflevering.

United DK
18-08-2007, 17:30
Det er jo svært, at kårer det største flop, i Manchester Uniteds historie, for det kan jo have være en spiller, der kom til klubben i starten af 50'erne, men som ingen kan huske nu. Bl.a. har jeg hørt om en Gary Birtles i 80'erne, som havde scoret en masse mål, inden han kom til United, men efter United købte ham, scorede han stort set ikke.
Min personlig "favorit" til titlen er Verón. Han kostede en god sum, men levede slet ikke op til forventningerne, og selvom han da var en god spiller, så jeg har aldrig forstået købet af ham, for vi havde måske, verdens bedste centrale midtbane med Keane og Scholes, da vi købte ham i 2001, så det var, for mig at se, et unødvendigt køb.

Stente
20-08-2007, 23:51
Det største flop er, som flere siger, svært at bedømme.. Men alle kan vist være enige om, at Kleberson langt fra levede op til de ting, vi havde forventet?
Af den nye kvartet tror jeg på, at Hargreaves vil slå igennem for alvor, og blive en uundværlig spiller på vores hold. United har længe manglet den type boks-til-boks spiller som Hargo er, og jeg er sikker på at han vil gå ind og danne en fantastisk duo med Carrick på Uniteds midtbane! De har begge alderen med sig, og hvis Giggs og Scholes kan overdrage bare 10% af deres erfaring og fodbold-hjerne, så får vi en fantastisk duo!!!
Nani synes jeg træder i Cristiano's fodspor, især efter at han er kommet til United. Ligesom med CR ser vi Nani's fantastiske talent i glimp, og jeg er sikker på at SAF og resten af trænerteamet nok skal få denne uslebne diamant til at overstråle de fleste andre spillere i Europas topklubber! Tevez er jeg ikke et sekund i tvivl om vil gøre det godt for United, i det han efter min overbevisning allerede har vist klassen på topplan (både PL og landshold), og hans samarbejde med Rooney forventer jeg mig meget af!
Anderson er jeg tilgengæld lidt mere splittet omkring; han besidder uden tvivl et enormt talent, og et eminemt blik for spillet - det har han bevist i Porto!
Men jeg har min tvivl om hvorvidt der bliver plads til hans type spiller!
På den centrale midtbane ser jeg ham ikke som fast spiller i vores sædvanlige 4-4-2 opstilling, da det efter min mening ville gøre holdet alt for offensivt orienteret! Tilgengæld kunne jeg godt tænke mig at se ham blive brugt i den rolle Rooney besidder, når Saha er med i opstillingen! Ifølge rygtet kan han også spille venstre kant, så mulighederne med ham er mange!

Min konklusion kan, efter dette halvlange indlæg være svær at spotte, så ridser det lige op:
Hargo bliver en unik og uundværlig spiller for United(og det engelske landshold!)
Nani bliver en fantastisk kant spiller, med dem er der bare mange af efterhånden, og han vil mere blive nævnt som en "top10 på hans position-spiller" - sammen med CR, Robben, Drenthe, Joe Cole etc etc.
Tevez har jeg 100% tillid til, og mener ikke han er en satsning i samme stil som de andre spillere - hans type ved vi allerede kan fungere på United's hold, og jeg er ikke i tvivl om, at han bliver en legende for United!
Anderson er blæst op som den nye Ronaldinho, og jeg er ikke i tvivl om at han har potentialet til at blive det, jeg er dog i tvivl om hvorvidt United er en klub, hvor han kan gå i sin landsmands fodspor?

Hargo bliver "godt" - Anderson "flop", af de 4 nye!
(skal lige siges at jeg ikke tror Anderson flopper - tror han bliver en glimrende spillere for os, men ikke i samme stil som der er lagt op til, med navnet "Den Nye Ronaldinho")

JDK
21-08-2007, 08:47
- Jeg synes at vi havde mange målmænd i mellem Schmeichel-VDS, som ikke levede op til det, som vi forventede
- Jeg mener også at Veron floppede ift. hans pris og forventningerne til ham - og så tog han til Chelsea!
- Kleberson var meget skadet, så ved ikke om jeg synes han på den måede floppede spillemæssigt - selvfølgelig fik vi ikke det ud af ham som vi havde regnet med, men skader var der lige fra start!

Hargo, Carlo, Nani og Anderson:
- Hargo har jeg store forventninger, da jeg mener han kan gøre det vi manglede på midtbanen i CL i sidste sæson! Han kan gå ind i de vigtige kampe, og gøre den forskel på den defensive midtbane, som vi har manglet utrolig meget, siden Keano
- Carlo er jeg ikke tvivl om, kan gå ind og score de vigtige mål, han er købt til og have et super samarbejde, med Rooney i angrebet (I MANGE ÅR FREM!)
- Nani og Anderson, tror jeg begge skal have en sæson til at spille sig ind på holdet - de er begge unge fyre, som skal vende sig til PL. Jeg tror vi i første sæson, skal dæmpe vores store forventinger til dem, og lade vær med at kalde dem ''flop'', før de er spillet ordentlig ind!

Glory Man United
21-08-2007, 09:25
Det er jo svært, at kårer det største flop, i Manchester Uniteds historie, for det kan jo have være en spiller, der kom til klubben i starten af 50'erne, men som ingen kan huske nu. Bl.a. har jeg hørt om en Gary Birtles i 80'erne, som havde scoret en masse mål, inden han kom til United, men efter United købte ham, scorede han stort set ikke.
Min personlig "favorit" til titlen er Verón. Han kostede en god sum, men levede slet ikke op til forventningerne, og selvom han da var en god spiller, så jeg har aldrig forstået købet af ham, for vi havde måske, verdens bedste centrale midtbane med Keane og Scholes, da vi købte ham i 2001, så det var, for mig at se, et unødvendigt køb.

Birtles var kostede 1,25 mil £ i 1980, hvilket var uhørt dengang. Som angriber scorede han ikke i et helt år, og det endte med at man solgte ham tilbage til Nottingham F. for 1/4 af prisen. Han er afgjort et flop!

Veron er også på min liste. HAn kostede 28 £ (tror jeg nok). Han kom i 2001 efter, at vi havde vundet PL tre gange i træk med den legendariske midtbane: Keane, Scholes, Beckham, Giggs. Men Veron skulle jo ind, og Scholes blev flyttet en anelse frem. Om det kun var Veron eller han bare ikke passede ind ved jeg ikke, men han var en katastrofe.

Mht. de nye er jeg ikke i tvivl om, at Hargo og Tevez er stærke. Nani har allerede fået spilletid, og får vel en del kampe allerede i år. Anderson har jeg aldrig set spille men hans position som offensiv midtbane gør at jeg IKKE tror han spiller meget i år

Andersen
21-08-2007, 13:42
Der ingen tvivl om at vi havde vundet den 4. titel på stribe havde det ikke været for indkøbet af Veron, også selvom vi skilte os af med Stam og fik Blanc. Veron var et kæmpeflop i PL, men skal skynde mig at sige at han faktisk spillede hamrende godt i CL!! Jeg blev glad da han blev solgt.

Djemba var et flop, fordi han var udset at skulle afløse Keane på sigt, men havde han overhovedet spillet godt i Frankrig? Jeg tvivler, han kan/kunne jo ikke engang komme på Villa's hold og røg videre til Burnley!?

Forlan var også et stort flop, trods kultstatus, mentalt var han simpelthen ikke stærk nok til os, ellers en rigtig god spiller.

Et af de største flop i fodboldens historie er uden tvivl Ralph Milne. Det er dog måske en smule uretfærdigt, da han blev købt for en slik, så forventninger var ikke så høje, men han kunne absolut INTET. Han kunne ikke tæmme en bold, han kunne ikke heade, han kunne ikke aflevere, han brændte alt hvad han kom i nærheden af og det er ikke så smart, når man er angriber. Han har stadig kultstatus hos "gamle" Utd-fans og der er (eller der har i hvert fald været) et hav af vittigheder om Milne. Han fik vist 5 kampe.

Når vi er tilbage i de "gode" gamle 80'er dage, vil jeg lige støtte op om indlæggene om Uniteds største flop Garry Birtles. Købt for VILDT mange penge og havde scoret mange mål mod for Forest, havde spillet sig på det engelske landshold, men var bare ikke mentalt stærk nok til Utd. Starten for en angriber er bare af ubarmhjertelig vigtighed. Stolpe ud eller stolpe ind. Tænk hvor lang tid der gik med Forlan før han fik scoret. Så Tevez scor venligst mod Spurs! Se forøvrigt Birtles spillerprofilen under legender.

Alan Brazil og Peter Davenport vil jeg også betegne som store flop, overpriser for ikke specielt skarpe angribere.

Med hensyn til de 4 nye: Hargreaves bliver stor, RIGTIG STOR! Nani tror jeg også kommer helt op på toppen, mens jeg har mine bange anelser med Tevez og Anderson. Hvorfor jeg har det sådan med Anderson, ved jeg ikke, har aldrig set ham spille, it's a funny feeling, håber jeg er forkert på den og Tevez skal bare igang - snart - så skal han nok blive stor. Han havde trods alt en masse modgang hos West Ham det første halve år.

Glory Man United
21-08-2007, 14:38
Bedste køb må vel være Peter Schmeichel (750.000 £), Cantona (1,2 mill £)...
Nemanja Vidic - £7m og Patrice Evra - £5m kan også vise sig at være guld værd ;)

Dines
21-08-2007, 15:47
Og glem nu ikke Roy Keane. ;)

Glory Man United
21-08-2007, 15:52
Havde selvfølge Keane i tankerne...mener dog ikke, at han var 3 x bedre end "The King" og 4 x bedre end "Den polske pianospiller" ;)

United DK
21-08-2007, 16:24
Bedste køb må vel være Peter Schmeichel (750.000 £), Cantona (1,2 mill £)...
Nemanja Vidic - £7m og Patrice Evra - £5m kan også vise sig at være guld værd ;)

Tænk at vi købte Schmeichel og Cantona, for sammenlagt £1,95 mio. Det kan man ikke engang, få en League 2-spiller for i dag.

jawharacoralia
11-09-2007, 12:59
saa skal den her traad op igen...som forudset vidste jeg at hargo klart ville vaere den bedste af de nye selvom der kun er spilled 4/5 kampe,men dog...
mange siger at anderson bliver et flop..jeg tror det virkelig ikke,han skal bare lige op i omdrejninger...
naesten ale sagde at tevez med det samme ville gaa ind og score og score og score og...han har ikke scoret endu men jeg tror stadig paa ham...mindst 10 maal i hans foerste saeson og han er godkendt hos mig ihvertfald....ellers saa ophaev den lejekontrakt....
nani har allerede vist at han helt klart har klassen til PL-fodbold...
nogen der har skiftet mening?? :D

Glory Man United
11-09-2007, 13:14
saa skal den her traad op igen...som forudset vidste jeg at hargo klart ville vaere den bedste af de nye selvom der kun er spilled 4/5 kampe,men dog...
mange siger at anderson bliver et flop..jeg tror det virkelig ikke,han skal bare lige op i omdrejninger...
naesten ale sagde at tevez med det samme ville gaa ind og score og score og score og...han har ikke scoret endu men jeg tror stadig paa ham...mindst 10 maal i hans foerste saeson og han er godkendt hos mig ihvertfald....ellers saa ophaev den lejekontrakt....
nani har allerede vist at han helt klart har klassen til PL-fodbold...
nogen der har skiftet mening?? :D

Ja ja klap dig selv på skulderen ;)
Synes dog det har været oplagt. Nani og Anderson er købt med fremtidige perspektiver. Nani har pga skader fået en del spilletid og har gjort det godt. Anderson har været skadet, og med manglende angribere, har Tevez ikke fået meget støtte! Og da Hargo er en klassespiller, behøver vi ikke en Einstein til at regne det hele ud....

Damien
11-09-2007, 13:26
Hmm hvem er de mange som tror Anderson blir et flop ?? Jeg har ikke set nogle der har skrevet om det.. Manden har spillet 45 min. Så det er alt alt for tidligt at vurdere ham.. Man kan kun sige om han gør det godt i den enkelte kamp. Hvilket han ikke gjorde sidst... Så lad os snakke om hvem der har floppet til sommer.

Jeg kunne ikke rigtig forstå købet af Hargreaves, men det var udelukkende pga. vi havde Carrick og Fletcher. Men nu har han jo været verdensklasse på banen, så det er jo godt at blive positivt overrasket. Men stadig lidt ærgeligt at Carrick og Fletcher blir skubbet tilbage i køen.

Nani har da os været et super indkøb indtil videre. Og mener selv at Giggs må finde sig i noget tid på bænken nu.

Tevez har ikke rigtig vist sit værd endnu, han er kommet ind under kæmpe pres. Men er altså stadig nervøs om han kan fungere med Rooney, men jeg krydser fingre!!

robinho
11-09-2007, 13:29
Men stadig lidt ærgeligt at Carrick og Fletcher blir skubbet tilbage i køen.

så må de vise de er bedre end hargreaves

JDK
11-09-2007, 14:11
- Hargo har bevist han er et super indkøb
- Nani har overrasket meget positivt (ift. hvad jeg tidligere har skrevet i denne tråd)
- Carlo har, endnu, ikke levet op til forventningerne, da han ikke er i topform og fordi han ikke har haft en angriber ved sin side - men jeg er ikke i tvivl om at han nok, meget snart, kommer i gang!
- Anderson startede med at være skadet, men spillede fra start i den seneste kamp mod Sunderland - han leverede ikke nogen prangende indsats, men jeg er, heller ikke her, i tvivl om, at han i fremtiden kommer i gang! (dog, som jeg også tidligere i denne tråd har skrevet, kan der gå en sæsons tid, før han er spillet ordentlig ind, da han er meget ung og kommer fra udlandet - så derfor skal han i denne sæson, ikke på nogen måde bedømmes som flop!)

Mikkelsen
11-09-2007, 14:30
så må de vise de er bedre end hargreaves

Længere er den bare ikke, men det vender hurtigt i fodbold, om 3 mdr. kan det være at Carrick er bedre end Hargo.

Deres topniveau er ikke langt fra hinanden.

robinho
11-09-2007, 14:42
Længere er den bare ikke, men det vender hurtigt i fodbold, om 3 mdr. kan det være at Carrick er bedre end Hargo.

nej det kan sagtens ske. Det er fordelen ved at truppen er så bred at man virkelig skal gøre sit bedste hele tiden for at være på

Danielsen
11-09-2007, 15:09

Der er stor forskel på Carrick Og Owen H.
Carrick er ikke en tackler....men den offensive spiller, mere alla Scholes. Läser spillet godt, laver mange, super gode dybe stikninger og kan skyde ude fra....bare synd han ikke får chancen så tit.

Owen H, er den klassiske defensive midtbane, alla Keane. Går hårdt til modstanderen, tackler utroligt godt....og står rigtig godt på banen.

Jeg synes de skal spille sammen! (når Scholes ikke spiller)

Men ingen af de to, höre vel hjemme i denne tråd!?;)

Dines
11-09-2007, 18:58
Nani har overrasket positivt, og han har pga de mange skader blevet kastet for løverne hurtigt, men han har tacklet det flot, og har også pyntet det med at blive matchvinder mod Tottenham.

Hargreaves har været den bedste af købene imo. Kom ind og overbeviste mod City, og det er slet ikke blevet dårligere siden. Synd for Carrick og Fletcher, da jeg kan godt kan lide dem begge, men det bliver svært når Hargreaves er i topform, og de skal nu måske mere koncentrere sig om at slå Scholes af.

Tevez har ikke gjort det specielt godt indtil nu. Han har haft en travl sommer med Copa America og ingen afklaring på sin fremtid + han ikke var i optimal for da han blev smidt ind.

Anderson kan man ikke vudere endnu på 45 min.

Benzet
11-09-2007, 20:03
For at starte med det positive, så er Solskjær en af de største overraskelser. Han kom fra ukendte Molde i Norge til den bedste engelske række og en storklub som United og tonsede det ene mål efter det andet ind allerede den første sæson.

De største flop må være Taibi og Blanc. Taibi er flere gange kåret som et af de dårligste køb nogensinde i engelsk fodbold. Mens Blanc skøjtede rundt i Uniteds midterforsvar som et ringvrag. Det er måske hårdt sagt om en Unitedmand, men det er mit syn på ham.

Af de 4 nye Unitedfolk tror jeg mest på Hargreaves, der allerede har vist sig at være en af de bedste Unitedspillere forløbigt i denne sæson.

Tevez har jeg aldrig troet rigtig på. Heller ikke før han kom til United. Han har endnu kun vist godt spil i ½ år i West Ham, det er ikke nok til rangere som en storspiller. Men måske kommer det, når han er faldet mere til. Evra og Vidic var også lidt sløve det første halve år i United.

CC
11-09-2007, 20:21
Angående de nye spillere tror jeg at den største risiko ligger hos Anderson... Han er den yngste af de nytilkomne, men vil faktisk også vurdere ham til at være den med det største potentiale i truppen... Tror enten han kikser fuldstændig eller vil blive en af de største spillere i Uniteds historie... Kan ikke forstille mig en mellemting.

Er imponeret af Nani, selvom jeg godt vidste han var en fantastisk tekniker. Dog er jeg lidt skuffet over at han ikke løber mere med bolden end han gør, ligesom vi ser med Ronaldo. De kan ca de samme ting med en bold, så derfor skuffer det mig at man ikke ser Nani sprinte ned af fløjen og smide et indlæg...

Hargo er bare verdensklasse, ingen tvivl der... Vi ved alle hvad han kan så ingen grund til at remse det op.

Tevez niveau kan man først vurdere når han er spillet sammen med Ronaldo og Rooney.

jawharacoralia
11-09-2007, 21:35
jeg er 110 % enig.. :)
men imo ser jeg faktisk hellere at carrick spiller lidt mere ofte sammen med hargo....og anderson er vores nye scholes saa fremtiden er i hvertfald sikret:juhuuuu:

Mr. Larsen
11-09-2007, 22:07
De største flop må være Taibi og Blanc. Taibi er flere gange kåret som et af de dårligste køb nogensinde i engelsk fodbold. Mens Blanc skøjtede rundt i Uniteds midterforsvar som et ringvrag. Det er måske hårdt sagt om en Unitedmand, men det er mit syn på ham.

Syns ikke man skal undervurdere Blancs indflydelse på holdet. Han kom på et vigtigt med oceaner af rutine. Jeg skal da blankt erkende at han ikke altid så lige godt ud. Men jeg siger bare at man ikke skal undervurdere den kolosalle erfaring og viden som han uden tvivl har givet videre til de yngre spillere. Han scorede også en del vigtige mål for united, vi vandt da også mesterskabet i den sæson. Ved godt at han ikke hele tiden var fast mand. Men syns allivel han har gjort et godt og vigtigt stykke arb.

Han gjorde et stykke arbejde da der var brug for det. Efter Stam blev smidt på porten, var der ingen styrmand i forsvaret. En billig løsning var derfor Blanc, så vidt jeg husker kom han da på en fri. Tror også jeg læste et sted at han fungere som en slags talentspejder for United nu.

robinho
12-09-2007, 07:53
Syns ikke man skal undervurdere Blancs indflydelse på holdet. Han kom på et vigtigt med oceaner af rutine. Jeg skal da blankt erkende at han ikke altid så lige godt ud. Men jeg siger bare at man ikke skal undervurdere den kolosalle erfaring og viden som han uden tvivl har givet videre til de yngre spillere

så kunne vi have hentet ham ind i trænerstaben til at træne med forsvaret ligesom ole gunnar nu skal arbejde med angriberne. Laurent Blanc spillede ikke godt overhovedet

Glory Man United
12-09-2007, 08:09
For at starte med det positive, så er Solskjær en af de største overraskelser. Han kom fra ukendte Molde i Norge til den bedste engelske række og en storklub som United og tonsede det ene mål efter det andet ind allerede den første sæson.

Af de 4 nye Unitedfolk tror jeg mest på Hargreaves, der allerede har vist sig at være en af de bedste Unitedspillere forløbigt i denne sæson.

Tevez har jeg aldrig troet rigtig på. Heller ikke før han kom til United. Han har endnu kun vist godt spil i ½ år i West Ham, det er ikke nok til rangere som en storspiller. Men måske kommer det, når han er faldet mere til. Evra og Vidic var også lidt sløve det første halve år i United.

Nu må flops jo være nogle, der virkelig har skuffet. Taibi kendte de færreste og Blanc var vist 35 år (og på fri transfer), så jeg ved ikke lige, om de kan kaldes kæmpe flop.
Veron kostede 28 mil £ og han og SAF kostede efter min mening det engelske mesterskab i 2002, fordi han blev ved med at spille, selvom om det ALDRIG funkede. Med 28 mil £ som prismærke er han da en større katastrofe.

United DK
12-09-2007, 11:49
Flop(s?) er jo ikke spillere, der ikke har talentet, såsom Liam Miller, Djemba-Djemba osv., men spillere som har talentet, og der er kæmpe forventninger til, ligesom der var til Verón, som også havde talentet, og ift. hvad han udrettede i United, så vil jeg kalde ham et flop. Blanc var bare ikke god nok mere, da vi købte ham, og sådan var det jo.

Benzet
12-09-2007, 15:12
I mit perspektiv er et flop en spiller, der ganske enkelt ikke viste sig at være god nok til holdet, og som stort set kun har præsteret dårlige kampe, hvis/når han endeligt spillede. På den måde ser jeg ikke Veron som et af de største flop, da han trods alt spillede nogle gode kampe, selv om han underpræsterede i forhold til sin pris.

Glory Man United
12-09-2007, 15:57
I mit perspektiv er et flop en spiller, der ganske enkelt ikke viste sig at være god nok til holdet, og som stort set kun har præsteret dårlige kampe, hvis/når han endeligt spillede. På den måde ser jeg ikke Veron som et af de største flop, da han trods alt spillede nogle gode kampe, selv om han underpræsterede i forhold til sin pris.

Den fatter jeg så ikke....Et flop er da en, der IKKE lever op til FORVENTNINGERNE. En 35 årig på fri transfer, skal der da ikke stilles de samme forventninger til, som en 28 mil£ mand i sin bedste alder???? Ellers må Liam Miller da også kategoriseres til FLOP???

Fletcherfan
12-12-2007, 00:36
Nogle af de største flop i min tid er Miller, Bellion, Taibi og Cruyff, og som jeg hellere aldrig havde fidus til. Bedste køb må være en af Cantona, Schmeichel, Irwin, Solskjær eller McClair.
Af de nye spillere kan jeg sige det her:
Hargreaves: Har spillet fint nok, ikke prangendem, men har været for meget skadet. Alt i alt langt fra at leve op til forventningerne, men jeg håber det kommer, men er lidt skeptisk. Har ikke vist, at han var et nødvendigt køb.
Nani: Indtil videre har jeg været MEGET skuffet af ham, men det er nok fordi mine forventninger var for høje til at starte med. Han har langtfra spillet så godt som nogle synes han har spillet, men jeg er sikker på, at det kommer, han har vist det i momenter.
Anderson: Gjort det godt og har spillet lidt mere end jeg havde forventet. Men jeg synes han ser utrolig lovende ud, måske når Scholes stopper???
Tevez: Helt klart det nyindkøb, der har gjort det bedst. Han havde det lidt svært i starten, da United mærkelig kun spillede med en angriber. Men alt i alt godkendt indsats. Og når han får rigtig gang i målscoringen så kommer han til at være "on fire".

Kofoed
12-12-2007, 17:18
Hargreaves: Har spillet fint nok, ikke prangendem, men har været for meget skadet. Alt i alt langt fra at leve op til forventningerne, men jeg håber det kommer, men er lidt skeptisk. Har ikke vist, at han var et nødvendigt køb.

What??? han her ikke spillet en eneste dårlig kamp, og har allerede nu vist hvorfor han blev købt.. har en usædvanlig sikker omgang med bolden og lukker helt af bagud.. kanon spiller..

Martinsen
12-12-2007, 22:31
Var også meget overrasket over det indlæg angående Hargo. Synes tværtimod at han måske er den eneste der allerede nu har overbevist om at han ikke er et fejlkøb. Hvis vi kan stille vores absolut stærkeste opstilling, synes jeg uden tvivl at Hargo indgår i den, han har været en kæmpe gevinst for os. Hvem der så skulle spille ved siden af ham, ja det er jeg noget mere i tvivl om.