Se fuld version : OT.dk tur - United - Bolton med OT.DK
Speciel tilbud til OldTrafford.dks brugere
Skrevet den 17/8 2007 18:18
Travel2Football tilbyder her et speciel tilbud til OldTrafford.dks brugere. Billigere tur til Old Trafford er svær at finde.
I samarbejde med Travel2football arrangerer OldTrafford.dk en fællestur til Manchester Uniteds kamp imod Bolton den 8. marts.
Denne tur er lavet specielt for OldTrafford.dks brugere og der er kun 20 pladser til turen, så det er med at skynde sig!
Turen omfatter:
# Udrejse 07 Marts 13.25 - kastrup - Leeds med BMI
# Bustransfer fra Leeds til hotel Princess Portland Street i Manchester centrum
# 2 nætter på hotel Princess Portland inkl morgenmad
# Fodboldbilletter til Man United vs. Bolton - Quadrant seats, kamp program og med
adgang til club 500 lounge
# Bustransport retur til Leeds 09 marts
# Hjemrejse 09 marts kl. 11.45 - 14.40
Pris er kun kr. 4650,- i delt dobbeltværelse, kr. 900 tillæg for enkeltværelse.
Såfremt kampen skulle blive flyttet til søndag vil vi forsøge enten at flytte ophold til lørdag-mandag , alternative blive en ekstra nat.
Hvis United når kvartfinalen i FA Cuppen, så vil den blive spillet denne weekend. Hvis det er en hjemmekamp, vil det blive denne kamp vi vil se.
Prisen på denne rejse er blandt markedets absolut laveste, så det er med at slå til med det samme, hvis man vil med!
Tilmelding
Tilmelding skal ske per mail til Heiselberg@OldTrafford.dk.
Husk at Travel2Football også tilbyder rejser til andre af Uniteds kampe. Se mere. (http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7493)
Det er et rigtig flot tilbud fra T2F...
Prisen hos travelsense er fx 5825 kroner,hos profil rejser 5.595 kroner og hos via travel(rejsegalleriet) 5.190 kroner.
Hvis United når kvartfinalen i FA Cuppen, så vil den blive spillet denne weekend. Hvis det er en hjemmekamp, vil det blive denne kamp vi vil se.
det lyder da meget spændende, men et hurtigt spørgsmål, hvis United når kvartfinalen i FA Cuppen og hvis den blive spillet på udebane, betyder det så ingen kamp for os?
:confused:
så vil det blive aktuelt med enten at flytte turen til en anden kamp eller se kampen på udebane i united sektionen.
Bergmann
20-08-2007, 19:43
Michael og Casper tager I selv derover?
Jeg havde planer om det, men kan se jeg nok ikke får råd til det. Har lidt knas med min udlejere som ikke ville betale mit indskud igen (Eller jeg VED han ikke vil).
SteveBruce4
20-08-2007, 21:29
Det er et rigtig flot tilbud fra T2F...
Prisen hos travelsense er fx 5825 kroner,hos profil rejser 5.595 kroner og hos via travel(rejsegalleriet) 5.190 kroner.
Det er billigere igennem supporter Klubben
http://www.united.no/turer_billetter/turprogram
Der koster det 2400kr excl. fly (1400kr tur/retur fra Hamburg)
Det er billigere igennem supporter Klubben
http://www.united.no/turer_billetter/turprogram
Der koster det 2400kr excl. fly (1400kr tur/retur fra Hamburg)
der er jo ikke flybillet i...
der indgår CPH-LBA billet i dette tilbud.
SteveBruce4
20-08-2007, 21:33
der er jo ikke flybillet i...
der indgår CPH-LBA billet i dette tilbud.
De vil ha 4650kr hos Travel2Football og igennem Supporter Klubben bliver det 2400+1400= 3800kr, næsten 1000kr sparet.
Og dertil kan du vælge at flyve direkte til Manchester
der står ellers på siden at der er fly med, mellem Oslo og Manchester
ja og som sagt, så er det her inklusiv flybillet.
du har ingen garanti for at du kan få en flybillet til så billige penge som du skriver til 20 mand...
ja, men så er prisen 6090 kroner...
men det skal vi ikke diskutere.... vi er ingen konkurrent, men har blot fået et godt tilbud fra et rejseselskab, som vi samarbejder med.
SteveBruce4
20-08-2007, 21:40
Supporter Klubben sælger også alt incl. men du kan købe turerne uden fly til 2200-2400kr. og fra f.eks. Hamburg tur/retur kan du få til ca. 1400kr.
Jeg har lige været over og se Reading kampen og jeg gav 2400kr for 3 overnatninger (midt i byen) og fodbold-billet og ca. 1400kr for fly billetten fra Hamburg Lufthavn og til Manchester (og ikke Leeds)
Så Travel2Football er stadigvæk dyrere...!!!
Supporter Klubben sælger også alt incl. men du kan købe turerne uden fly til 2200-2400kr. og fra f.eks. Hamburg tur/retur kan du få til ca. 1400kr.
Jeg har lige været over og se Reading kampen og jeg gav 2400kr for 3 overnatninger (midt i byen) og fodbold-billet og ca. 1400kr for fly billetten fra Hamburg Lufthavn og til Manchester (og ikke Leeds)
Så Travel2Football er stadigvæk dyrere...!!!
nej, de er ikke... det er to helt forskellige pakker. den ene er med fly og den anden er uden.
at du kan komme t/r for 1400 kroner betyder ikke at den næste kan. men det er en helt anden diskussion(eller faktum er det vel nærmere).
SteveBruce4
20-08-2007, 21:44
http://www.supersaver.dk/etravelstore/supersaver_dk/ibe/air/search/search.jsp
SteveBruce4
20-08-2007, 21:46
nej, de er ikke... det er to helt forskellige pakker. den ene er med fly og den anden er uden.
at du kan komme t/r for 1400 kroner betyder ikke at den næste kan. men det er en helt anden diskussion(eller faktum er det vel nærmere).
Man kan da vist godt høre at du får procenter.????
hvorfor smider du et link til en søgemaskine?
SteveBruce4
20-08-2007, 21:47
hvorfor smider du et link til en søgemaskine?
Der kan man finde billige flyrejser.....
Man kan da vist godt høre at du får procenter.????
jeg får ingen procenter fra denne tur...
Jeg forstår bare ikke hvor du vil hen med dette her...
Der kan man finde billige flyrejser.....
ja, det kan man mange steder.
jeg gentager mig selv igen:
At du kan få en flyrejse til 1400 kroner betyder ikke at den næste også kan og da slet ikke 20 personer.
SteveBruce4
20-08-2007, 21:51
jeg får ingen procenter fra denne tur...
Jeg forstår bare ikke hvor du vil hen med dette her...
Jeg siger bare, at Travel2Footballs tilbud ikke er så fantatisk som du gør det til.
De har 2 overnatninger og Supporter Klubben har 3 og flyrejsen KAN du altså gøre billigere selv, hvis du er villig til at tage til Hamburg. Dertil kommer at du flyver direkte til Manchester og ik til Leeds (hos Travel2Football)
Du får vel procenter for hver der køber en rejse til Manchester igennem Travel2Football via oldtrafford.dk, derfor gør du vel alt for at sælge deres tilbud.
Jeg siger bare, at Travel2Footballs tilbud ikke er så fantatisk som du gør det til.
De har 2 overnatninger og Supporter Klubben har 3 og flyrejsen KAN du altså gøre billigere selv, hvis du er villig til at tage til Hamburg. Dertil kommer at du flyver direkte til Manchester og ik til Leeds (hos Travel2Football)
Du får vel procenter for hver der køber en rejse til Manchester igennem Travel2Football via oldtrafford.dk, derfor gør du vel alt for at sælge deres tilbud.
vi samarbejder med travel2football. hvad den går ud på gider jeg ikke komme ind på, da det ikke vedkommer dig. Men en af tingene er - som mange tidligere brugere har foreslået herinde - at arrangere en fælles tur for oldtrafford.dks brugere.
Som sagt, så er den pris du betaler ingen garanti for hvad den næste kommer til at betale. At man flyver til Manchester eller Leeds går ud på ét, når der alligevel er transport inkluderet.
men det er jo op til den enkelte at bestemme hvad man vil. Jeg siger dig bare imod, da du sætter dette tilbud op med et tilbud, som ikke indeholder det samme.
SteveBruce4
20-08-2007, 21:58
Siger bare at JEG ikke finder Travel2Footballs tilbud så faktatisk igen, vil 10.000 x hellere støtte supporter klubben og deres tilbud, som jeg har bevist ER billigere.
Og selvfølgelig siger du mig imod, du skal jo ha dine procenter..!! :)
Siger bare at JEG ikke finder Travel2Footballs tilbud så faktatisk igen, vil 10.000 x hellere støtte supporter klubben og deres tilbud, som jeg har bevist ER billigere.
Og selvfølgelig siger du mig imod, du skal jo ha dine procenter..!! :)
Fair nok at du hellere vil støtte supporterklubben... det er jeg ligeglad med...det gør jeg også selv.
Men jeg syntes ikke det er fair at opstille de to vidt forskellige tilbud.
og nej, jeg får ingen procenter fra denne tur. Gider ikke gentage mig selv mere.
SteveBruce4
20-08-2007, 22:05
jeg syntes ikke det er fair at opstille de to vidt forskellige tilbud.
Har hele tiden skrevet at Supporter Klubbens turer er EXCL. fly.
SteveBruce4
20-08-2007, 22:05
og nej, jeg får ingen procenter fra denne tur. Gider ikke gentage mig selv mere.
Nej ik denne tur men alle de andre turer via oldtrafford.dk....:D
Nej ik denne tur men alle de andre turer via oldtrafford.dk....:D
jamen så bestil en, så jeg kan blive millionær og vi kan få et bedre website
det her
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={5DCF338A-336B-40DC-9C25-7A3EADF2C417}§ion=sportsBars
Slap nu af Bruce.. Det bare et tilbud jo, tag imod det eller lad vær..
Don Kafai
21-08-2007, 18:28
Slap nu af Bruce.. Det bare et tilbud jo, tag imod det eller lad vær..
Han har vel lov til at diskutere, for hvis det kan fås billigere så burde en ny samarbsaftale være på tale.
Jeg synes det er fedt man kan bestille rejser igennem ens fansite, og selvom jeg ikke (denne gang) har mulighed for at deltage i turen så håber jeg der kommer flere af de her ture. Det er også fed stemning når man er en 20 stykker der kender hinanden....
God tur til jer andre:D
Han har vel lov til at diskutere, for hvis det kan fås billigere så burde en ny samarbsaftale være på tale.
Jeg synes det er fedt man kan bestille rejser igennem ens fansite, og selvom jeg ikke (denne gang) har mulighed for at deltage i turen så håber jeg der kommer flere af de her ture. Det er også fed stemning når man er en 20 stykker der kender hinanden....
God tur til jer andre:D
Det er der så vidt jeg ved andre tråde til..
Ja, nu er det tid til at off-topic stoppes. Brug denne tråd til diskussion/planlægning om/af turen.
Skal OT.DK skifte samarbejdspartner, eller hvordan skal det forståes Kafai?
SteveBruce4 din "ligning" mangler vist knap 10 timers togtur samt 600-700 kr det koster tur/retur.
Men der er jo heller ingen der tvinger dig til at tilmelde dig. Ærgeligt at se brugere hakke ned på prisen og turen. Det var ikke ment som noget der skulle "rippe" folk, eller for at Casper skulle kunne få OT.Dk som fuldtidsstilling. Det er bare et tilbud for at se kampen "live" med andre brugere på sitet.
Edit: Det er fjong Martin. Diskussionen stopper her.
Værd at lægge mærke til at Martin er få sekunder foran mig :(
Don Kafai
21-08-2007, 19:29
Skal OT.DK skifte samarbejdspartner, eller hvordan skal det forståes Kafai?
Jeg aner intet om rejser, billet til Old Trafford og alt der vedrører en klubtur, så jeg vil aldrig blande mig i sådan diskussion. Jeg aner knap nok hvad samarbejdsaftalen går ud på.
Forstår bare ikke hvorfor diskussionen skal lukkes ned. Jeg kan kun se noget positivt og sundt i sammenligning af priser, for så kan man gøre det så billigt som muligt, og det tror jeg alle er interesserede i.
(dette er ikke starten på en diskussion, men et svar på dit spørgsmål....)
Hr Hansen
21-08-2007, 19:42
Jeg forstår intet af kritikken af at Oldtrafford.dk og Casper samarbejder med et firma om at arrangere rejser! det er da en fantastisk mulighed for at vi alle kan tage et smut forbi oldtrafford sammen med andre danskere/Venner! :devilll:
Sidste år lavede jeg en tur til Manchester for et par venner, min bror og jeg selv, jeg ville med glæde betale flere penge for en arrangeret tur, så jeg slipper for bøvlet!:devilll:
Ikke mere off-topic nu.
Der er andre tråde man kan diskutere det i.
Denne tråd handler kun om den aktuelle tur.!
Gronkjor
21-10-2007, 21:45
hvad er quadrant seats?
Quadrants er de nye tilbygninger i hjørnerne af OT.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.