Se fuld version : PL: Manchester City - Manchester United
Lorensen
19-08-2007, 16:23
Nu synes jeg lige vi skal slappe af omkring Tevez.
Man har set før at spillere skal spilles ind på hold. Drogba, Sheva, Ronaldo(til dels), Carrick, Evra, Vidic osv.
Jeg tror på at han bare skal have et par kampe og så er han for alvor klar til kamp !
jeg taler i hvilken tone jeg vil, for synes lige nu er i ikke fair i giver tevez skylden for man.utd ikke for 3 point.
og ja har givet dig ret, men efter man har set kampen kan alle jo se han ikke er i topform
Ja, jeg har fundet ud af, at du taler til andre som det passer dig.
Jeg synes nu han kæmper fint og er her der og alle vegne. Faktum er at han fuldstændig uskarp. Det kan ikke undskyldes med en dårlig form.
man.utd25
19-08-2007, 16:24
Det gør jeg skam heller ikke. Men hvis han ikke kan score på den type chancer som han får i dag, så ser det skidt ud. Men som du siger; alle har dårlige dage.
Jeg synes det virker som om, at Tevez har et meget lavt bundniveau. Dog vil jeg, som resten af brugerne herinde, gerne rose ham for hans indstilling.
jeg synes du skulle vente lidt med at bedømme hans bundniveau,
og ja alle kan sku da godt have en dårlig dag..
og de chancer han for har jeg både set rooney og saha brænde, så jeg ved virkelig ikke hvor du vil hen af med det der
@Man.Utd25: Hvis JakobR synes, at det er Tevez skyld, at United kun har fået 2 points (hvilket jeg næppe tror, han mener), er det op til dig at modargumentere eller ryste på hovedet og ignorere hans indlæg. Under alle omstændigheder er der ingen grund til at dreje diskussionen over på et personligt plan ved f.eks at skrive nedladende. Så kom videre med det oprindelige emne i stedet.
nightraven
19-08-2007, 16:25
jeg taler i hvilken tone jeg vil, for synes lige nu er i ikke fair i giver tevez skylden for man.utd ikke for 3 point.
og ja har givet dig ret, men efter man har set kampen kan alle jo se han ikke er i topform
Hmm nu skal man jo helst tale pænt til alle mennesker medmindre de taler grimt til en selv, men nok om det.
'
Man kan absolut ikke give Tevez skylden for Uniteds nederlag, det ville være direkte grotesk og har intet med virkeligheden at gøre, men naturligvis forventer folk en masse af ham, er bare overrasket hvorfor man forventer så meget af en spiller der altså har været meget isoleret oppe foran og som tydeligvis ikke er 100% endnu.
Det skal nok komme og hver mand sin ret til sin mening
jeg synes du skulle vente lidt med at bedømme hans bundniveau,
og ja alle kan sku da godt have en dårlig dag..
og de chancer han for har jeg både set rooney og saha brænde, så jeg ved virkelig ikke hvor du vil hen af med det der
Jeg bedømmer hans bundniveau udfra hans sidste sæson, og de første to kampe i den nye.
man.utd25
19-08-2007, 16:27
Ja, jeg har fundet ud af, at du taler til andre som det passer dig.
Jeg synes nu han kæmper fint og er her der og alle vegne. Faktum er at han fuldstændig uskarp. Det kan ikke undskyldes med en dårlig form.
så må saha være total uskrap sammen med rooney , og nej vi har også fundet ud af du altid vil have ret men det for du ikke her,
og ja vis folk herinde kan hæve deres tone så meget, så kan jeg ikke se der skal være en særlig regel for mig:)
kæft det er da grimt at høre på at i straks, efter kun 2 kampe, udråber Tevez, som fiaskokøb og at i hele tiden har ment at han var ekstrem overvurderet og så videre. ja uha, vi må da straks udråbe ham som et total fejlkøb, når han ikke engang scorer i hans første 2 kampe, og kun laver en sølle assist. det kan jeg da godt se....! hvor det dog plat, hvis jeg skal bruge schousboe9's ordvalg.
for det første synes jeg sagtens man kan bruge den undskyldning at han ikke har spillet i en måned - det tager da tid til at komme i form !
endvidere synes jeg han spillede ganske fint i de 2 kampe, han var, som sagt overalt på banen i første gang og laver flere afleveringer som gjorde hans medspillere helt frie i modstanderens felt. det til trods at han kun har kendt dem i få uger! nuvel, han var ikke specielt skarp i dag, men han havde altså strenge kår, ene angriber med Richardson hængende på ryggen af sig.... men synes han gjorde det fint, han havde et enorm løbepensum og lavede flere frispilninger til fx scholes, nani osv. hvilket er fint i rollen som targetman!
giv ham dog en chance i stedet for at jorde ham efter 2 kampe, kan slet ikke forstå united fans gør sådan noget :s hvor var i da Rooney ikke scorede i ca 8 kampe? tsktsk
man.utd25
19-08-2007, 16:27
Jeg bedømmer hans bundniveau udfra hans sidste sæson, og de første to kampe i den nye.
okay hvor mange kampe så du med ham sidste år??
Hmm nu skal man jo helst tale pænt til alle mennesker medmindre de taler grimt til en selv, men nok om det.
'
Man kan absolut ikke give Tevez skylden for Uniteds nederlag, det ville være direkte grotesk og har intet med virkeligheden at gøre, men naturligvis forventer folk en masse af ham, er bare overrasket hvorfor man forventer så meget af en spiller der altså har været meget isoleret oppe foran og som tydeligvis ikke er 100% endnu.
Det skal nok komme og hver mand sin ret til sin mening
Enig i, at vi ikke skal udnævne nogle syndebukket. Det vil kun skabe dårlig stemning.
Og nej, jeg har ikke udnævnt nogen syndebukket. Jeg har derimod bare påpeget at Tevez har været totalt uskarp i dag, og at det virker som om, at han har et lavt bundniveau.
jeg synes godt nok mange er jer er utrolige at høre på.. jeg har ikke været tilfreds med vores to første kampe men idag er vi direkte uheldige med ikke at vinde med mindst to mål.. city er pisseheldige idag sådan er det bare..
jeg synes vi spiller fremragende idag vi mangler bare den gode afslutning - dog mener jeg det er decideret uintelligent af fergie at ta nani ud.. efter han gik ud tabte vi efter min mening - alt det kreative gik ud med ham..
kampen idag var noget af det mest ufortjene jeg nogensinde har set.. vi skal snart til at score nogle kasser ellers kommer vi for langt bagefter..
United DK
19-08-2007, 16:28
Jeg vil lige slå fast, at jeg ikke giver Tevez, eller nogen anden spiller skylden for, at vi tabte. Det var hele holdet, der fejlede i dag.
Ikke forfærdeligt mange, hvilket du sandsynligvis heller ikke gjorde. Men udfra hvad 99% af alle folk mener, så lyder det ikke til, at han har været nogen videre succes.
Holmskov
19-08-2007, 16:28
Jo, det kan jeg i hvertfald.
Så er det jo bekræftet.
Du fatter dig ikke på fodbold gør du??
man.utd25
19-08-2007, 16:29
kæft det er da grimt at høre på at i straks, efter kun 2 kampe, udråber Tevez, som fiaskokøb og at i hele tiden har ment at han var ekstrem overvurderet og så videre. ja uha, vi må da straks udråbe ham som et total fejlkøb, når han ikke engang scorer i hans første 2 kampe, og kun laver en sølle assist. det kan jeg da godt se....! hvor det dog plat, hvis jeg skal bruge schousboe9's ordvalg.
for det første synes jeg sagtens man kan bruge den undskyldning at han ikke har spillet i en måned - det tager da tid til at komme i form !
endvidere synes jeg han spillede ganske fint i de 2 kampe, han var, som sagt overalt på banen i første gang og laver flere afleveringer som gjorde hans medspillere helt frie i modstanderens felt. det til trods at han kun har kendt dem i få uger! nuvel, han var ikke specielt skarp i dag, men han havde altså strenge kår, ene angriber med Richardson hængende på ryggen af sig.... men synes han gjorde det fint, han havde et enorm løbepensum og lavede flere frispilninger til fx scholes, nani osv. hvilket er fint i rollen som targetman!
giv ham dog en chance i stedet for at jorde ham efter 2 kampe, kan slet ikke forstå united fans gør sådan noget :s hvor var i da Rooney ikke scorede i ca 8 kampe? tsktsk
SÅDAN SRIXON DER VAR DE NEMLIG VÆK hehehehe
Lorensen
19-08-2007, 16:30
Hvor mange så du ?
Folkens han hedder Richards ikke Richardson :)
nightraven
19-08-2007, 16:30
Enig i, at vi ikke skal udnævne nogle syndebukket. Det vil kun skabe dårlig stemning.
Og nej, jeg har ikke udnævnt nogen syndebukket. Jeg har derimod bare påpeget at Tevez har været totalt uskarp i dag, og at det virker som om, at han har et lavt bundniveau.
Han var bestemt ikke skarp idag...er hamrende enig, men det skal nok komme, nu ser jeg mere eller mindre alle de kampe jeg kan komme i nærheden af og syntes hans bundniveau har været ok, nu er det som regel sværere at bedømme på en angriber, men ser man bort fra hans start i PL hvor han havde problemer med fysikken og diverse syntes jeg bestemt han holdt niveauet fint efter, men det er jo en smagssag og imo sværere at bedømme ved angribere da vi alle har tendens til at glemme dem når de ikke scorer
@Man.Utd25: Hvis JakobR synes, at det er Tevez skyld, at United kun har fået 2 points (hvilket jeg næppe tror, han mener), er det op til dig at modargumentere eller ryste på hovedet og ignorere hans indlæg. Under alle omstændigheder er der ingen grund til at dreje diskussionen over på et personligt plan ved f.eks at skrive nedladende. Så kom videre med det oprindelige emne i stedet.
så må saha være total uskrap sammen med rooney , og nej vi har også fundet ud af du altid vil have ret men det for du ikke her,
og ja vis folk herinde kan hæve deres tone så meget, så kan jeg ikke se der skal være en særlig regel for mig:)
Jeg dropper samtalen her. Den er drejet over på noget helt andet end City-kampen.
man.utd25
19-08-2007, 16:31
Ikke forfærdeligt mange, hvilket du sandsynligvis heller ikke gjorde. Men udfra hvad 99% af alle folk mener, så lyder det ikke til, at han har været nogen videre succes.
så du bedømmer hvad han kan udfra alle andre hahaha, så må fergie jo være blandt den 1 procent for jeg vil vædde med han synes han var go
United DK
19-08-2007, 16:33
Så er det jo bekræftet.
Du fatter dig ikke på fodbold gør du??
Fordi jeg har en anden mening end dig, så skal jeg svines til, eller hvordan?
man.utd25
19-08-2007, 16:34
Jeg dropper samtalen her. Den er drejet over på noget helt andet end City-kampen.
fint for mig, gider da bare ikke sidde og høre på tevez ikke er noget værd og burde score på dem osv osv, det er da lavt at man.utd fan kan sidde og sige sådan noget, manden har spillet 2 kampe og jeg synes enlig han har spillet ret godt, og vis man ikke kan se det, ja undskyld mig så har man ikke øjne eller set de kampe, man kan godt spille godt selvom man ikke laver mål husk på det.......
Holmskov
19-08-2007, 16:37
Fordi jeg har en anden mening end dig, så skal jeg svines til, eller hvordan?
Sviner dig ikke til. Konstaterer bare.
At sige Tevez var ringe i dag minder bare så meget om uvidenhed.
Det var sådan set bare det.
nightraven
19-08-2007, 16:37
http://youtube.com/watch?v=jHPOzQzk9Qo
"Rocking"
man.utd25
19-08-2007, 16:38
Jeg vil lige slå fast, at jeg ikke giver Tevez, eller nogen anden spiller skylden for, at vi tabte. Det var hele holdet, der fejlede i dag.
jeg synes vi spillede okay på nær at vi ikke for scoret
Jamen flot at bruge ordet "konstatere" som en undskyldning, for ikke at vil acceptere andres mening.
man.utd25
19-08-2007, 16:40
ja men liverpool vinder nok idag med målet af torres så det kan trøste lidt :)
Hvor er det bare utur det her. 3 kampe 2 point og en tabt kamp til Shit city!!
Skidt
United DK
19-08-2007, 16:42
Sviner dig ikke til. Konstaterer bare.
At sige Tevez var ringe i dag minder bare så meget om uvidenhed.
Det var sådan set bare det.
Okay fint.
man.utd25
Jamen flot at bruge ordet "konstatere" som en undskyldning, for ikke at vil acceptere andres mening.
du er sku lidt underlig, efter min smag sorry
Lorensen
så du bedømmer hvad han kan udfra alle andre hahaha, så må fergie jo være blandt den 1 procent for jeg vil vædde med han synes han var go
Prøv nu at hør her. !
Det er da ikke forkert at bedømme ham ud fra hvad alle andre siger. Når 99% nu syntes han spillede dårligt i efteråret var der nok noget om det. Selvom man ikke selv så kampene, kan man vel godt konkludere at han nok ikke spillede så godt der, da han omkring juletid havde scoret 1 eller 2 mål.
PerRonaldo
19-08-2007, 16:43
Er det ikke Tezez job at score idag??? Tror først han bliver god når han har en anden ved siden af sig, rooney eller saha. Torres har scoret for liverpool på en halv chance, Tevez har haft flere gode muligheder, som der skal scores på.
du er sku lidt underlig, efter min smag sorry
Jeg konstatere du er en ***********. Det må jeg gerne, for ifølge de uskrevne regler er alt sprogbrug tilladt, når ordet "konstatere" indgår.
man.utd25
19-08-2007, 16:44
Prøv nu at hør her. !
Det er da ikke forkert at bedømme ham ud fra hvad alle andre siger. Når 99% nu syntes han spillede dårligt i efteråret var der nok noget om det. Selvom man ikke selv så kampene, kan man vel godt konkludere at han nok ikke spillede så godt der, da han omkring juletid havde scoret 1 eller 2 mål.
hør så lige her selv, jeg vil gerne vide hvem de 99 procent er??? for jeg ved sku da det er løgn det der
Gutter, gutter.. I lyder godt nok som noget, der er fundet sted inde på scousernes forum. Det er sgu lidt skuffende at være United fan, når man kigger på denne standard, som der lige pludselig er på forummet. Hvad har I gang i? I er ved at forudsige sæsonen efter et par kampe - dårlige kampe vel at mærke, men alt kan ske i fodbold, og lige nu der har vi ikke vores bedste 11 på banen! Så læg hovedet i køl og se frem til næste kamp, hvor vi får de velfortjente 3 points!
man.utd25
19-08-2007, 16:45
Jeg konstatere du er en ***********. Det må jeg gerne, for ifølge de uskrevne regler er alt sprogbrug tilladt, når ordet "konstatere" indgår.
ilm måde
nightraven
19-08-2007, 16:45
Tror først han bliver god når han har en anden ved siden af sig, rooney eller saha. Torres har scoret for liverpool på en halv chance,
1 Ja det ville hjælpe med en makker
2 Torres kan såmænd også sagtens brænde kæmpechancer
hør så lige her selv, jeg vil gerne vide hvem de 99 procent er??? for jeg ved sku da det er løgn det der
Hvorfor skulle der så gå så lang tid, før han begyndte at vise noget?
Og nu hånte du mig, med at jeg, ærligt indrømmede, at min mening er baseret på de fleste andres; så fortæl mig så, hvilke kampe du har set? Før klinger dine meninger, ikke særligt konstruktivt i mine ører.
nightraven
19-08-2007, 16:47
Alle her der er over 5 år , hæv hånde !!!
Hold nu op med de personlige angreb og så gear lidt ned, alle har ret til deres mening, argumenter hvis man ikk er enig og eller så lad være med at skrive noget !
og hold kæft verden ville være kedelig hvis vi alle var enige hele tiden hva :loved:
Lorensen
19-08-2007, 16:48
Andre end mig der ikke ved hvad *********** står for ? :b
Og rigtigt nok. Vi må hellere slå koldt vand i blodet
man.utd25
19-08-2007, 16:49
Hvorfor skulle der så gå så lang tid, før han begyndte at vise noget?
Og nu hånte du mig, med at jeg, ærligt indrømmede, at min mening er baseret på de fleste andres; så fortæl mig så, hvilke kampe du har set? Før klinger dine meninger, ikke særligt konstruktivt i mine ører.
for det første så gik der ikke lang tid før han viste noget, men for dig er det mål der tæller og ikke andet i et angreb kan jeg godt fornemme...
jeg har set de kampe jeg har kunne finde, men du kan jo selv tag og fortælle son jeg har spurgt om 2 gange nu, for det du selv siger giver langt langt fra mening
PerRonaldo
19-08-2007, 16:49
Gutter, gutter.. I lyder godt nok som noget, der er fundet sted inde på scousernes forum. Det er sgu lidt skuffende at være United fan, når man kigger på denne standard, som der lige pludselig er på forummet. Hvad har I gang i? I er ved at forudsige sæsonen efter et par kampe - dårlige kampe vel at mærke, men alt kan ske i fodbold, og lige nu der har vi ikke vores bedste 11 på banen! Så læg hovedet i køl og se frem til næste kamp, hvor vi får de velfortjente 3 points!
Det er jeg meget enig i, føler faktisk vi er lidt ligesom dem, hvor vi ikke får scoret på vores chancer fordi vi ikke har heldet/dygtigheden, det Liverpool har manglet de seneste sæsoner og grunden til de ikke er i nærhden af os når sæsonen er slut, så er egentlig bare bange for at vi er ved at udvikle os sådan.
Ja kan godt være vi mangler nogle spillere, men som Robinho skriver, så er jeg også bange for at vi ikke er en skid uden Rooney og Ronaldo... Og kan jo ikke være fit konstant!!
Waow. Når en kamp bliver uafgjort eller tabt, så går United fan mod/vs. United fan amok på hinanden - Ja man kan jo blive uenige engang imellem.
- Jeg synes efterhånden, at det ikke er så sjovt længere at se United spille PL-kampe, hvis de bliver ved med uafgjort eller hvis de TABER! Synd at angriberne bliver hjemme :( - Det er lige til at tude over.
Hmm er der nogen der ved hvornår: Angreb: Saha, Solskjær | Forsvar: Neville | Midtbane: J.S Park - bliver klar igen?
for det første så gik der ikke lang tid før han viste noget, men for dig er det mål der tæller og ikke andet i et angreb kan jeg godt fornemme...
jeg har set de kampe jeg har kunne finde, men du kan jo selv tag og fortælle son jeg har spurgt om 2 gange nu, for det du selv siger giver langt langt fra mening
Nope. Men det mindste man som angriber kan gøre, er da at score på et blankt mål.
Den sidste skal du omformulere.
Lorensen: Jeg kunne lige så godt have skrevet *hvilkensomhelstgrimtordindsættesher* hehe ;)
min hånd er hermed hævet :D
Lorensen
19-08-2007, 16:51
Alle her der er over 5 år , hæv hånde !!! "Rocking"
nightraven
19-08-2007, 16:51
Andre end mig der ikke ved hvad *********** står for ? :b
Og rigtigt nok. Vi må hellere slå koldt vand i blodet
jeg vil hellere ha lidt koldt at drikke, kanske en lille bajs ville hjælpe på mit humør :)
Selvfølgelig kan man ikke alle være enige, jeg ville da også helst hvis alle bare "vidste" jeg altid har ret :) men sådan er det desværre ikke.
Jeg tror på Tevez nok skal præstere, men indtil videre er der oxo flere der skal rykke dem selv lidt op
man.utd25
19-08-2007, 16:54
Nope. Men det mindste man som angriber kan gøre, er da at score på et blankt mål.
Den sidste skal du omformulere.
Lorensen: Jeg kunne lige så godt have skrevet *hvilkensomhelstgrimtordindsættesher* hehe ;)
jamen som jeg har skrevet før, både rooney har brændt samme chancer og saha , så forstår ikke dit angreb på ham, tevez vil da helt sikkert gerne selv have scoret, men sådan er bold nogen gange score man og andre gange gør man ikke, og som angriber kan man godt spille godt uden at man score
jeg må indrømme jeg glæder mig til den dag, NÅR i indrømmer at Tevez er en guld fugl, for det bliver han! det skulle ikke undre mig at han spiller drømmefodbold blot efter 5 runder altså om 3 kampe :D
Lorensen
19-08-2007, 16:56
jamen som jeg har skrevet før, både rooney har brændt samme chancer og saha , så forstår ikke dit angreb på ham, tevez vil da helt sikkert gerne selv have scoret, men sådan er bold nogen gange score man og andre gange gør man ikke, og som angriber kan man godt spille godt uden at man score
Er du MEGA fan af Allan Smith ?
Ja det kan man. Men vi snakker om 100% chancer til Tevez. Havde han ikke haft disse serverings-muligheder, så havde jeg sikkert heller ikke siddet her og sagt, at han har været uskarp.
man.utd25
19-08-2007, 16:57
jeg må indrømme jeg glæder mig til den dag, NÅR i indrømmer at Tevez er en guld fugl, for det bliver han! det skulle ikke undre mig at han spiller drømmefodbold blot efter 5 runder altså om 3 kampe :D
jeg er helt enig, han er en guld fugl, og skal nok snart bevise det...
Jeg håber den dag kommer. Det vil intet gøre mig. Jeg har ikke sagt han sikkert også spiller dårligt næste gang, men derimod sagt at han ikke var banens bedste i dag. Der er potentiale i manden, og jeg er sikker på han før eller siden, vil vise det.
man.utd25
19-08-2007, 16:58
Ja det kan man. Men vi snakker om 100% chancer til Tevez. Havde han ikke haft disse serverings-muligheder, så havde jeg sikkert heller ikke siddet her og sagt, at han har været uskarp.
uskrap ja det hedder det vel, men han er ikke i topform som jeg også selv troede , og jo man kan godt give den skylden:) efter min mening.... hehe
schousboe9
19-08-2007, 17:06
Nåh, ikke mere City - United, gutter! Vi må videre! ;)
Masser point at hente/smide endnu, og to af de værste rivaler er i skrivende stund ved at smide point selv!
Blackburn - Arsenal 1-1
Liverpool - Chelsea 1-0
Vi er slet, slet ikke sat af endnu!! :D
man.utd25
19-08-2007, 17:08
Masser point at hente/smide endnu, og to af de værste rivaler er i skrivende stund ved at smide point selv!
Blackburn - Arsenal 1-1
Liverpool - Chelsea 1-0
yeah :) vi kommer stærkt igen:)
Lorensen
19-08-2007, 17:12
Blackburn - Arsenal 1-1
Liverpool - Chelsea 1-0
Hehe, men tilgengæld er en anden af vores konkurrenter ved at vinde ;)
man.utd25
19-08-2007, 17:15
Hehe, men tilgengæld er en anden af vores konkurrenter ved at vinde ;)
liverpool vil jeg heller have de vinder end at chelsea for 3 point:) vi skal nok indhente dem :)
Jeg håber den dag kommer. Det vil intet gøre mig. Jeg har ikke sagt han sikkert også spiller dårligt næste gang, men derimod sagt at han ikke var banens bedste i dag. Der er potentiale i manden, og jeg er sikker på han før eller siden, vil vise det.
i know, det var heller ikke helt tiltænkt til dig, nærmere til United DK for denne kommentar :D
Hold kæft hvor er Tevez ringe!
Lorensen
19-08-2007, 17:24
liverpool vil jeg heller have de vinder end at chelsea for 3 point:) vi skal nok indhente dem :)
Der er vi 100% enige :D
Nå, det ser alligevel ikke så slemt ud endnu. United kan komme igen, hvis jeg bare fik afvide hvornår Saha og Solskjær er klar igen - hvornår er de to angriber endelig klar igen?
nightraven
19-08-2007, 17:28
mener at have læst Saha var begyndt at træne med så småt, men kan tage fejl
Year!!! Der står nu 1-1 mellem Liverpool og Chelsea, tænk hvis det bliver uafgjort - er det ikke bedre?
Se her: http://sportsresultater.tv2.dk/?g=all&mt=s196431
- Hvor vil jeg dog blive glad, hvis Man. United slår Tottenham.
Men ved I ikke om, hvornår Saha og Solskjær kan begynde at spille kampe igen?
man.utd25
19-08-2007, 17:34
Men ved I ikke om, hvornår Saha og Solskjær kan begynde at spille kampe igen?
nej ikke lige præcis
man.utd25
19-08-2007, 17:35
Year!!! Der står nu 1-1 mellem Liverpool og Chelsea, tænk hvis det bliver uafgjort - er det ikke bedre?
Se her: http://sportsresultater.tv2.dk/?g=all&mt=s196431
jo 1-1 er også fint:)
Her er vores skades situatio:
Anderson hamstring no return date
W Rooney Fractured Foot 6th Oct 07
G Neville Ankle Ligament Damage 1st Sep 07
D Fangzhuo Sprained Ankle 24th Aug 07 very doubtful
B Foster ACL Dec 07
L Saha Knee 1st Sep 07
P Ji-Sung Knee Jan 08
Så Solskjær må snart være klar, men vi endnu må vente 14 dage på Saha.
Dvs. at D. Fangzhuo måske skal spille mod Tottenham Hotspurs
United spillede en fremragende kamp. De stod fint i forsvaret, og styret total spillet. Eneste minus er vi ikke scorer.
Kampen kunne sagtens have endt 4-0 til United, og det havde ikke været ufortjent. Så tænk over det positive, nemlig det flotte angrebsspil, de mange chancer vi skaber og hele den måde vi fuldstændig styrer kampen på. City er spillet ud af banen.. Målene skal nok komme.
Hargreaves spillede en fantastisk kamp på midten, og han bliver virkelig værdifuld for os i løbet af sæsonen. Klassekøb.
P.S. Drop nu alle dommedagsprofetierne. Slå koldt vand i blodet og støt holdet.!
Synes egentlig vi spiller rigtig godt i dag, men problemet er, som i de andre kampe, at vi ikke kan score.
VDS - Ikke en chance på målet, bliver ellers ikke testet.
Brown - Ikke så meget med offensivt, får halvdumt kort.
Rio - Få koncentrationssvigt, der dog ikke blev straffet, ellers fint.
Vidic - OK kamp også her. Som resten af forsvaret ikke rigtig testet.
Evra - Gør det egentlig udmærket i dag, men har nogle mærkelige boldtab.
Carrick - OK præstation, ikke det store fra hans side, men godkendt.
Hargreaves - I min bog MoM. Viser at han er en fantastisk bolderobrer flere gange. Samtidig kan han også spille en god omgang bold. Er positivt overrasket her!
Scholes - Spiller OK, men ikke mere...
Nani - NEJ NEJ NEJ, hvor er jeg skuffet. Kommer ikke frem til noget, og taber mange dumme bolde. Kan godt se at der er potentiale i ham, men som han spillede i dag...
Tevez - Som med så mange andre, en præstation på det jævne. Burde nok have scoret.
Giggs - Ikke noget storspil fra ham i dag.
Med Chelseas uafgjorte i dag, er det ekstra ærgeligt at vi ikke vinder. Så havde deres forspring været helt nede på 2 point...
Med det spil United leverer må det være et spørgsmål om tid før vi får hul på bylden og brager det ene mål ind efter det andet! Come on United!!!
Ej det skal du nok ikke regne med.
Nu har jeg læst 5-6 sider om angrebs problemer og tevez langtfra er god nok må dog indrømme jeg ikke så kampen. MEN
Tevez har ikke trænet i rigtig rigtig langtid, hvilket selvfølgelig vil gøre ham uskarp, og for at tage en anden spiller op som eksempel på at det er vigtig med kamp træning. Så vil jeg nævne Torres han brændte og brændte store chancer i liverpools trænningskampe, men nu er han ved at være skarp og har da også scoret i dag.
Betragt de første kampe for tevez som trænningskampe, så han komme i form.
Og at sige en halv god sæson ikke er nok til at sige om en spiller er god eller ej er til grin.
Jeg er rimelig sikker på at januar i år forgudede alle vidic og evra som kanon køb selvom de faktisk kun havde spillet en halv god sæson.
Jeg er sikker på at Tevez er et fremragende køb..!
Husk samtidig lige at Arsenal, Chelsea og Scouserne max er 5 point foran os. Så vi er altså ikk døde og begravede endnu.. Sæsonen er tre kampe gammel, der resterer endnu 35 kampe.
Og vi spillede super flot fodbold i dag. Tænk på når vi så sparker den ind i nettet også..
Husk samtidig lige at Arsenal, Chelsea og Scouserne max er 5 point foran os. Så vi er altså ikk døde og begravede endnu.. Sæsonen er tre kampe gammel, der resterer endnu 35 kampe.
Og vi spillede super flot fodbold i dag. Tænk på når vi så sparker den ind i nettet også..
jep men det sagde vi også ved Portsmouth kampen - vi skal passe på det IKKE blive en vane:devilll:
man.utd25
19-08-2007, 18:01
er helt enig der:)
Lorensen
19-08-2007, 18:02
jep men det sagde vi også ved Portsmouth kampen - vi skal passe på det IKKE blive en vane:devilll:
Hehe, fedt sagt
Dong Fangzhuo er jo også skadet, så opstillingen mod Tottenham bliver nok nogenlunde den samme som den vi i dag stillede op med imod City.
Så skal vi bare have Old Trafford til at bakke spillerne op så skal kuglen nok komme i kassen og så er der hul på bylden.
Og med det spil vi leverer så bliver vi da slet ikke til at have med at gøre NÅR vi først begynder at score.:juhuuuu: :juhuuuu:
Ufatteligt vi kan blive ved med at kontrollere spillet og stadig tabe point.. nu 3. kamp i træk... Men hvordan i kan svine Tevez til efter 2 kampe forstår jeg ikke.. Han skal nok komme igang, forhåbentligt mod Spurs!
Virkelig en skidt start på sæsonen, men alligevel sidder jeg ikke med en dårlig følelse i munden efter City kampen i dag. Præstationen i dag var højklasse, men vi manglede det eneste og mest vigtige i fodbold og det er, at vi skal score mål og være meget mere kyniske. Jeg talte mig frem til, at City i hele kamp kun havde et skud indenfor målrammen, og det gav mål, så det siger meget godt hvor ufortjent det var, men sådan er fodbold. Mod Reading og Portsmouth var det det samme problem. Stadig ser jeg lyst på situationen, og jeg tror på vi kan vinde mesterskabet. Vi er 5 point efter Chelsea, og 2 efter de andre hold, så vi er ikke langt efter. Spillet er helt perfekt, og når vi først får hul på bylden, skal vi nok komme igang og blive farlige. Jeg synes ikke man kan klandre Tevez for at vi ikke vinder i dag. Han er tydeligvis ikke i form endnu, og han er blevet nødsaget til at spille pga alle skaderne. Hargreaves tilgengæld var rigtig god, og det samme med Scholes. Den bedste på banen var dog udentvivl Richards for City. Han var her der og alle vegne, og det skyldes især ham at de vandt.
Ærgelig start på sæsonen, men vi kommer igen, og når først den første bold ryger ind mod Tottenham så kommer der endnu mere.
United-Allan33
19-08-2007, 18:24
Må indrømme jeg er RYSTET over mine med United fans.... Der snakkes om at det er kedeligt at se United og at sæsonen er slut... man skulle tro vi var Liverpool..... VÅGN op, selvfølgelig er det da skuffende og det er ikke den start vi havde håbet på.. Hvis vi ser på holdene vi har mødt, så er det altså ikke 3 sikre point, slet ikke de 2 udekampe... Jeg tror vores forvantninger var skruet for højt op efter sidste sæson og med de 4 nye køb.... Jeg er sikker på vi nok skal finde tilbage og vi er også kun 5 point efter med 35 kampe tilbage... 105 point!!!!!
Vi spiller jo godt for fanden (ved godt det ikke giver point at spille godt), og så mangler vi altså 2 klasse spillere, og uanset hvad folk siger om at vi ikke må være afhængig af de to, men det vil alle hold være når 2 så gode spillere mangler...
man.utd25
19-08-2007, 18:31
Må indrømme jeg er RYSTET over mine med United fans.... Der snakkes om at det er kedeligt at se United og at sæsonen er slut... man skulle tro vi var Liverpool..... VÅGN op, selvfølgelig er det da skuffende og det er ikke den start vi havde håbet på.. Hvis vi ser på holdene vi har mødt, så er det altså ikke 3 sikre point, slet ikke de 2 udekampe... Jeg tror vores forvantninger var skruet for højt op efter sidste sæson og med de 4 nye køb.... Jeg er sikker på vi nok skal finde tilbage og vi er også kun 5 point efter med 35 kampe tilbage... 105 point!!!!!
Vi spiller jo godt for fanden (ved godt det ikke giver point at spille godt), og så mangler vi altså 2 klasse spillere, og uanset hvad folk siger om at vi ikke må være afhængig af de to, men det vil alle hold være når 2 så gode spillere mangler...
come on you reeds
Hargreaves tilgengæld var rigtig god, og det samme med Scholes. Den bedste på banen var dog udentvivl Richards for City. Han var her der og alle vegne, og det skyldes især ham at de vandt.
Ærgelig start på sæsonen, men vi kommer igen, og når først den første bold ryger ind mod Tottenham så kommer der endnu mere.
Enig i at Hargreaves spillede en rigtig go kamp, han vandt mange dueller på midtbanen og er utrolig god til at bryde modstandernes spil...
Hargreaves spillede en klassekamp, helt enig.. Han fightede, erobrede en masse bolde og deltog også godt i det opbyggende spil.. Jeg fik et meget positivt indtryk af ham..
så også kampen i dag. jeg syntes tevez var rigtig god i dag især i opspillet. han er utrolig boldfast og skaber mange chancer til sine medspillere.. jeg syntes ikke at Tevez er den store synder i dag. han har et par afslutninger udefra og en chance i sidste minut på hjørnespark, som han umuligt kan nå at reagere på.
Nu har jeg set de første 4 kampe af united og de to sidste finder jeg jævnt tilfredsstilende.
- Jeg har altid kendt united som et hurtigt spillende kontrahold, som er meget boldbesiddende, og bruger rigtige hurtige kombationsspil :)
- Mod portsmouth og City har det ikke været det hele det samme. Jeg ved virkelig ikke om jeg ser forkert, men så snart de er inden for 30 meter, så skyder de bare løs United, Ikke noget med at drible, spille eller lignende igennem ..
Nani prøver, men mangler det sidste skridt, som om han er bange for noget. Tevez prøver men mangler opbakningen, Scholes er ikke i form, men det nok pga hans operation, Giggsy er hellere ikke i den rette form, til at kunne spille 90 min lige nu!
De offensive kræfter mangler kreativ frihed og fantasi.
Så utroligt, hvor meget Ronaldo og Rooney var savnet i dag. ROnaldo til at sætte mænd af, så United kan være i overtal når de nærmer sig målet. Det var også noget der manglede i dag.
I følge min mening var MOM, desværre, men virkelig Micah Richards. Pillede Tevez gang på gang ud af nærkampene (Tevez er hellere ikke for stor) men han brød altid Uniteds flade indlæg mod Tevez. Og viste sig som en fremragende forsvar i dagens kamp. Hans grund, at vi ikke fik scoret.
Men som rødglødende United fan, blev jeg glad for at både Chelsea, Arsenal & Liverpool ikke vandt i dag. På papiret vores værste konkurrenter, men nu er det lige pludselig City, men de holder den ikke i en hel sæson, håber det ikke!
Men united kommer tilbage, jeg håber det! De skal bare vågne
City kommer ikke ret langt i år. De var totalt udspillet, af et forholdsvist tamt Unitedhold i dag.
TrincoBoy
19-08-2007, 19:51
Prøv nu lige bare at klappe hesten lidt, jer som mener at Tevez er yt og er overvurderet. Man ser jo tit at nye spillere underpræsterer i de første par kampe de får. Det er meget normal. Han har spillet hele 2 KAMPE!!! Men ok....havde han nu lavet et hattrick i sin første kamp, som en vis anden spiller gjorde i sin debut, var tonen en hel anden herinde.
Til trods for at point høsten ikke har været god indtil videre er selvfølgelig surt, men jeg er meget optimistisk mht. resten af sæsonen og jeg er langt fra nervøs!!!
Jeg ville kun være rigtig nervøs hvis det nu var sådan at holdet slet ikke skabte chancer og dominerede kampene - og det er LANGT fra tilfældet! Jeg sidder mere og mere og bliver nervøs for det hold der først får indkasseret et mål imod sig fra United, for så går der altså Roma i den og så fyger de ind om ørerne på den stakkels keeper"Rocking"
Mht. de nye spillere: de er fantastiske og passer perfekt ind i spillestilen og det er mere et spørgsm¨l om tid før de offensive kræfter får hul på bylden!!
Desuden er 5 point altså ikke meget, når der er 105 at spille om endnu - så chin up!
Desuden er jeg overbevisst om at United alligevel slutter højere end Liverpool gør, så vi er minimum sikret en 2.plads... Liverpool KOMMER til at smide point når man mindst venter det - og det kunne meget vel gå hen og blive imod Keane og hans Sunderland drenge i næste weekend! Keane ville da elske at flække scouserne på langs:devilll:
Bergmann
19-08-2007, 21:16
Helt ærligt, jeg syntes, United spillede fantastisk i dag. Der var virkelig mange gode momenter, og City havde intet at skulle have sagt - Havde de andet end de to langskud på VDS? .. nej, det tror jeg ikke.
United har været totalt dominerende i alle deres tre PL-kampe, og for mig at se mangler de konsekvente indlæg og afslutninger der, og så er vi det bedste hold i PL.
Jeg så også Liverpool v Chelsea i dag, og jeg mener, at jeg United var klart bedre end disse to hold - vi mangler blot at score de mål, som vi var så gode til i sidste sæson.
Forsvaret er jo fremragende, og midtbanen var altdominerende i dag. Hargreaves var virkelig god her.
Det eneste sørgelige ved sæsonen indtil videre, det er pointtabene - spillet har jo været fantastisk.
Micah Richards var "ud og det sædvanlige" i dag. Det er sjældent at J. Terry spiller SÅ godt. Han var simpelthen umulig at komme forbi. Desuden er han en af PL bedste offensive forsvarsspillere.
Off-topic:
... hvor ville jeg gerne se ham i United.
Micah Richards var "ud og det sædvanlige" i dag. Det er sjældent at J. Terry spiller SÅ godt. Han var simpelthen umulig at komme forbi. Desuden er han en af PL bedste offensive forsvarsspillere.
Off-topic:
... hvor ville jeg gerne se ham i United.
Hvem? Richards eller Terry? :s
- men jeg ønsker mig Richards til næste sommer - noget siger mig han godt kunne finde på at tage til United :D
Gud har åbenbart gjort at der kun må være et Manchesterhold i toppen af Pl. League... Og lig nu er det City... :(
Fedeste kommentar idag..
Fuck noget lort med den kamp idag.. Er normalt meget positiv og har også været det efter de to første kampe men det er er dråben.. Det er da bare det værste lort der kunne ske.. at se os på en 18 plads er bare bunden.. til gengæld mener jeg også at vi har alt imod os.. målmændene står deres bedste kampe, ingen af vores spillere kan banke den i kassen ligemeget hvor mange chancer de får, alle vores angribere er skadede(- tevez), den eneste angriber vi har(tevez) har kun været her godt og vel en måned og vi har et væld af skader og karantæner.. det må vende.. er sikre på at heldet vender.. jeg syntes ikke man kan begynde at bebrejde Tevez fordi han ikke har scoret.. han er kun lige kommet til og har kun haft 2 kampe for os..
Og med hensyn til Micha Richards.. så så jeg ham hellere end gerne i klubben næste år.. han virker klasse..
nu skal vi tage det helt roligt gutter. Det er ikke så slemt det her. Hvad har vi sat til chelsea på 3 runder? 5 point. Ikke så meget vel:Bouncing:
Og tevez skal lige spilles ind ja. Vi ved jo at i takt med de spilles ind, så begynder man også at ramme målet på kæmpechancer. Det er en del af tilvænningen, for lige så snart med skifter klub skruer man benet af, og det skal den nye klub så skrue på for ham igen.
Jeg synes der er nogle gode ting at tage med fra starten af sæson her. Vi har for eksempel i hver kamp holdt nullet i en halvleg. Det er ikke sådan at kimse af.
Lorensen
20-08-2007, 06:18
nu skal vi tage det helt roligt gutter. Det er ikke så slemt det her. Hvad har vi sat til chelsea på 3 runder? 5 point. Ikke så meget vel:Bouncing:
Og tevez skal lige spilles ind ja. Vi ved jo at i takt med de spilles ind, så begynder man også at ramme målet på kæmpechancer. Det er en del af tilvænningen, for lige så snart med skifter klub skruer man benet af, og det skal den nye klub så skrue på for ham igen.
Jeg synes der er nogle gode ting at tage med fra starten af sæson her. Vi har for eksempel i hver kamp holdt nullet i en halvleg. Det er ikke sådan at kimse af.
Fornemmer jeg en smule ironi her ?;)
jawharacoralia
20-08-2007, 07:56
jg vil gerne sige at den her saeson start bare kulminerer med det her nederlag...det er bare lort paa lort men jeg vil ogsaa bare sige at tevez nok skal score i naeste kamp....li'ssom fernando torres han scorede ogsaa sit foerste maal efter tredje kamp..og paa hjemmebane og det regner jeg ogsaa med tevez,i naeste kamp imod totenham...saa rolig gutter,og jeg syntes heller ikke man skal sige saa meget inde de foerste 10 kmpe er spillet,saa kan man begynde og goere status.
Andersen
20-08-2007, 08:41
Hvor er det dog skidt det her. Øv. Æv.
3 nærmest identiske kampe. Jeg mindes ikke at have set tre så defensive (og heldige) i træk før. Godt nok er vi ineffektive, specielt igår mod City, men vi har igen ikke heldet.
Vi mangler dog en virkelig markant ting i vores spil, når modstanderne åbenbart alle står så defensivt, VILDSKAB!
Det helt store spørgsmål i år er så, om alle holdene spiller lige så defensivt mod de andre "store".
Vi må også gå i tænkeboksen nu. Jeg mener vi må spille mere henholdende for at lokke modstanderne frem på banen, for så at eksploderer (ved godt at dette er meget nemmere med Ronaldo). NOGET MÅ DA GØRES, vi kan ikke vente på at heldet tilsmiler os.
Selvom Frazier Campbell ikke kom til fadet, er jeg glad for at Fergie endelig fik taget en angriber med på bænken.
Derudover er jeg ved at få bange anelser for Tevez. Naturligvis er han smidt ud i det hurtigere end beregnet og når det samtidigt ikke kører optimalt, er det altid svært for en ny spiller. Men Forlan syndromet kunne ligge lige om hjørnet.
jawharacoralia
20-08-2007, 08:57
men man maa ogsaa sige at hvis det var saadan att micah richards og schmeichel ikke havde spillet saa tror jeg altsaa vi havde vundet..
men for at give spillerne karakterer saa syntes jeg altsaa brown,tevez og SPECIELT hargo var vores bedste...brown spillet gaz' normale plads virkelig godt igaar og virkede meget offensive +lidt fraekke detaljer.....hargo virkede meget taendt og jeg tror virkelig vi har faaet vores egen gerrard/den nye keane....med hensyn til tevez,saa selvom der er mange der syntes han ikke spillet godt vil jeg gerne have lov til at forsvare ham for han spillet altsaa godt.hvem var edt nu der lavede alle de afgoerende afleveringer da vi var lige ved at score.....??tevez...
nu må folk altså snart stoppe med det kritik af Tevez, jeg synes han var en af de bedre i begge kampe!
man.utd25
20-08-2007, 15:52
nu må folk altså snart stoppe med det kritik af Tevez, jeg synes han var en af de bedre i begge kampe!
Det er jo ligesom det jeg har sagt hele tiden, men det er jo ligesom folk ikke kan forstå det:)
håber han laver 2 mål mod tottenham :)
Bergmann
20-08-2007, 16:08
Hvem? Richards eller Terry? :s
- men jeg ønsker mig Richards til næste sommer - noget siger mig han godt kunne finde på at tage til United :D
min fejl - jeg snakker selvfølgelig om Micah Richards, som også før har været rygtet til United.
Rex_Hunt
20-08-2007, 16:15
Richards kommer ikke til United så længe han spiller i City. Så skal han først til en anden klub inden United, hvis det nogensinde skal komme på tale!
Bergmann
20-08-2007, 16:59
Richards kommer ikke til United så længe han spiller i City. Så skal han først til en anden klub inden United, hvis det nogensinde skal komme på tale!
Hvis Heinze er på vej til Liverpool, så kan alt sgu ske. Jeg er udemærket klar over Heinze's kontrakt osv., men skifte den vej siges at være umuligt og mere umuligt end City - United-skifte.
Alan Smith skiftede fra Leeds til Manchester United på trods af hans store Leedshjerte. Så Richards kan også skifte til den rigtige Manchester klub, hvilket også vil være bekvemt, når han kommer fra byen.
Nu hoppede jeg selv med på at gå lidt off-topic. Men lad os komme tilbage på sporet af det oprindelig topic igen :)
Jeg synes generelt Citys midterforsvar gjorde det sublimt igår. De formåede at gøre det svært for United og samtidig holde hovedet koldt, selvom de var under pres stort set hele kampen. Richards var en af årsagerne til, at det gik som det gik. Jeg tror ikke han spiller hele sit liv i City, medmindre de nu går ind i en bølge af succes.
Rooney skiftede jo også til os fra Everton, og der ligger også en stor rivalisering, så alt er muligt, men jeg tror han vil prøve at søge andre steder hvis det er muligt, og mon ikke Chelsea er at finde der?
Martinsen
20-08-2007, 18:21
ja efter 3 kampe med 2 point til følge, skal vi meget snart til at have en sejrsrække der kan mærkes... for ellers kommer vi til at hænge efter det meste af sæsonen, og gud forbyde det måske endda hele sæsonen
Don Kafai
20-08-2007, 18:24
ja efter 3 kampe med 2 point til følge, skal vi meget snart til at have en sejrsrække der kan mærkes... for ellers kommer vi til at hænge efter det meste af sæsonen, og gud forbyde det måske endda hele sæsonen
Efter Portsmouth kampen havde jeg det på samme måde, men da jeg så kampen i går er jeg ikke i tvivl om vi nok vender det her. Vi skaber mange (store) chancer og vores forsvar er en klippe... Det er et spørgsmål om tid...
Men en ting der irriterer mig er Wes Brown... jeg håber Ferguson vil overveje at bruge Simpson, for både mod Reading og Man City der bidrog Brown med intet offensivt, og var ikke specielt sikker defensivt.... Jeg savner Neville,,
Bergmann
20-08-2007, 18:40
Undskyld, at jeg fik os ud på et Richards-sidespor. Så stopper vi den her.
Efter kampen i går er jeg absolut sikker på, at Citys optur kun er midlertidig. De har jo ikke meget at byde på, når de møder et klassehold som United. Takket være Citys defensiv vandt vi ikke, men med så meget overtag som United havde, så kan jeg overhovedet ikke forestille mig, hvordan City skal kunne blande sig oppe i toppen til foråret.
United DK
20-08-2007, 20:13
Men en ting der irriterer mig er Wes Brown... jeg håber Ferguson vil overveje at bruge Simpson, for både mod Reading og Man City der bidrog Brown med intet offensivt, og var ikke specielt sikker defensivt.... Jeg savner Neville,,
Jeg kan kun være enig. Neville er så undervurderet, men vi mangler ham helt sikkert nu, for Brown er slet ikke god nok offensivt, og det skal en back jo helst være i dag.
jeg har først nu set højdepunkter fra kampen, og nu er jeg sikker på at vi nok skal klare den.. vi kom jo frem til nogen kanon chancer, og vi spiller os jo rigtig lækkert frem til dem.. tror nok det skal komme med de mål... og nani!! føj for et lækkert spark han har.. og den hælaflevering han har ind til, tror det er tevez.. lækker detalje.. og er du sindssyg en springstyrke vidic viser da han header den på overliggeren..
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.