PDA

Se fuld version : Mangler vi en boks-spiller ?

Damien
17-08-2007, 00:23
I de to første kampe har vi haft stor styrke på kanterne, men vi har ikke rigtig nogle mænd i feltet der kan scorer som target-mænd.. Jeg frygtet lidt det kommer til at koste dyrt.. Sidste år havde vi Saha og tildels Ronaldo som var/er okay farlige med hoved.. Men vi har ikke rigtig nogle på nuværrende tidspunkt..

Andre der savner noget styrke, især i luftspillet ?? som har været en væsentlig del af vores tidligere spil..

ChristianR
17-08-2007, 00:51
Enig. Vi er ikke hovedstødsstærke nok, hvilket vi tydeligt har bevist de første to PL kampe. Her har vi været spilstyrende og haft en masse indlæg og hjørnespark, som ikke har ført noget med sig. Ikke kun på hovedstød har vi den store svaghed. Vi savner også en Van Nistelrooy-type, som kan score på alt, der ligner en chance inde i feltet.
Håber Tevez kommer op i gear og Rooney kommer sig fra sin skade og holder sig skadefri.
Vil det være ønsketænkning at se en Rossi tilbage allerede næste sæson? For er synes desværre ikek vi har nok bredde i truppen. Slet ikke i angrebet med Solskjæer og Saha nærmest kronisk skadet.

Cap
17-08-2007, 03:23
Enig. Vi er ikke hovedstødsstærke nok, hvilket vi tydeligt har bevist de første to PL kampe. Her har vi været spilstyrende og haft en masse indlæg og hjørnespark, som ikke har ført noget med sig. Ikke kun på hovedstød har vi den store svaghed. Vi savner også en Van Nistelrooy-type, som kan score på alt, der ligner en chance inde i feltet.
Håber Tevez kommer op i gear og Rooney kommer sig fra sin skade og holder sig skadefri.
Vil det være ønsketænkning at se en Rossi tilbage allerede næste sæson? For er synes desværre ikek vi har nok bredde i truppen. Slet ikke i angrebet med Solskjæer og Saha nærmest kronisk skadet.

Selvom jeg også gerne så Rossi i den røde trøje tror jeg ikke vi skal regne med at se ham før Sir Alex kan tilbyde ham en mere eller mindre fast plads på holdet - og man må jo sige at både Tevez og Rooney er over ham, i hvert fald indtil videre.

KennyN
17-08-2007, 07:00
Fortsæt i "ny angriber" tråden. Her kan der diskuteres om vi mangler en angriber og evt hvilken type osv.
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=58&page=76

Lukket.!