PDA

Se fuld version : CL: AC Milan - Man United

Casper
02-05-2007, 09:17
Onsdag den 2. maj 2007
AC Milan - Manchester United

Jeg er ikke god til de her kamptråde, men nu er der da lavet en til kampen :)

Vi ses på Grisen!!!!! :devilll:

rocatis
02-05-2007, 09:26
Ingen tvivl om at der bliver scoret i Milano.. Vi skal nok klare den og gå videre..

VDS
Brown-Rio-Vidic-Heinze
Ronaldo-Scholes-Carrick-Giggs
Rooney-Smith

Selvfølgelig er forsvaret ønsketænkning, men lad os nu se om det ikke sker..:D

Vi ses på grisen senere..

KennyN
02-05-2007, 09:27
Vds
O'Shea - Brown - Ferdinand - Heinze
Fletcher - Scholes - Carrick
Ronaldo - Rooney - Giggs

Bænk: TK, Vidic, Eagles, Richardson, Saha, Solskjær, Smith.

Selvfølgelig bliver det en svær kamp, men jeg tror på vi klarer den og går videre til finalen.

United DK
02-05-2007, 09:39
VDS

O'Shea - Rio - Brown - Heinze

Fletcher - Carrick - Scholes

Ronaldo - Rooney - Giggs

Det bliver meget spændende, men kampen ender 1-1, og vi skal en tur til Athen.

Rafa86
02-05-2007, 09:43
Uha, en meget svær kamp...

Jeg tror det afhænger meget af, om Vida eller Rio spiller i dag (bare en af dem)..

Tror kampen slutter 1-1

Kaka og Rooney

----------------------------------VDS------------------------------

---------O'Shea------------Brown------------Vida---------Heinze------

---------Fletcher------------------Carrick----------------Scholes------

---------Ronaldo-------------------Rooney-----------------Giggs------

Synes generelt vi har spillet godt med 4-3-3 formationen i CL. Den er god til, at hjælpe vores lidt "svage" forsvar.

Andersen
02-05-2007, 09:44
Vds

Oshea
Rio
Wes
Heinze

Ronaldo
Carrick
Scholes
Fletcher
Giggs

Rooney

2-2

Michael
02-05-2007, 09:49
Onsdag den 2. maj 2007
AC Milan - Manchester United

Jeg er ikke god til de her kamptråde, men nu er der da lavet en til kampen :)

Vi ses på Grisen!!!!! :devilll:

Den værste kamptråd jeg nogensinde har set. SHEIT. :Smackden:

Anyway for at vende tilbage til topic så tror jeg på en 2-1 til United. Som Fergie udtalte så tror jeg heller ikke vi holder dem fra at score, men på den anden side så er Milans forsvar langt fra skræmmende.
Forhåbentlig bliver det en god og underholdende kamp.

Bugge
02-05-2007, 09:49
Uha uha, det bliver spændende :D På trods af at vi er på udebane så er jeg stadig overbevist om at vi nok sku være i stand til at hive minimum en uafgjort :D

2-2 eller 2-3 ku jeg godt tænke mig :b..

AlenM
02-05-2007, 09:53
VDS
Oshea-Rio-Brown-Heinze
Ronaldo-Carrick-Scholes-Giggs
Rooney-Smith

1-1. Rooney og Inzaghi

Nauer
02-05-2007, 09:58
VDS

Ronaldo - Rooney - Giggs

Tror det er en meget realistisk holdopstilling.. Hvis Fletcher ellers er klar? Det bliver en svær kamp, men jeg tror kampen ender 2-2 og vi ryger i finalen mod scouserne :devilll:

Kristensen
02-05-2007, 10:08
Bliver meget lige efter min mening, mener det vil være afgørende om maldini spiller for milan. Uden ham er deres forsvar i hvert fald til at tale med...

Men det ville være så stort med en finale mod liverpoo så nu skal den bare køres hjem :devilll:

Dahlmann
02-05-2007, 10:20
VDS

Ronaldo - Rooney - Giggs

jeg kan faktisk ikke være mere enig... tror både på opstilling og resultat...

god kamp:skaaal:

Djørup
02-05-2007, 10:26
United vinder. Milan 2-3 United.. Kaka, Kaka, Carrick, Rooney, Carrick. og så syndersmadrer vi scouserne i finalen! go' kamp herfra

Rafa86
02-05-2007, 10:39
Kaladze ind for Maldini.

En stor svækkelse for Milan?

Nu har jeg ikke hørt så meget om Kaladze på det sidste. Har han været skadet?

rocatis
02-05-2007, 11:15
Eftersigne skal Roma's hardcore fans have taget til Milano kun for at få fat i United supportere..
http://www.jp.dk/sport/artikel:aid=4384694/

Rafa86
02-05-2007, 11:46
Eftersigne skal Roma's hardcore fans have taget til Milano kun for at få fat i United supportere..
http://www.jp.dk/sport/artikel:aid=4384694/

Hvad sker der for folk? Hvis der sker noget i aften, så er jeg sikker på, at det italienske politi går efter United supporterne igen og så får de sikkert skylden igen..

Tojebe
02-05-2007, 11:51
Det bliver tæt men tror vi kører den hjem 1-0 på mål af Rooney. Synes Fletcher skal have lov til at starte inde igen da han gjorde det rigtig godt i den sidste kamp. Bliver spændende om vi bruger Vidic og/eller Ferdinand.

Go kamp!

Oscar
02-05-2007, 11:57
tror også på et uafgjort, men stemmer klart for en 4-4-2, med kun en af de skadede forsvarsspillere fra start. Tror ikke maldini fraværet gør andet end sætter vores håb op, ikke skader milan sådan set. Gattuso kommer med den nødvendige gejst.

1-1 tror jeg på. Som de fleste andre siger jeg også til først Rooney og så Kaka. Glæder mig sgu næsten til at se Milan presse/satse offensivt, ville være første gang.

Lyhne
02-05-2007, 12:09
Er det egentlig sikkert at Rio og Vedic med i aften? For så er det jo os som står med svagt forsvar..

rocatis
02-05-2007, 12:11
Er det egentlig sikkert at Rio og Vedic med i aften? For så er det jo os som står med svagt forsvar..

Der står på physioroom.com at de er klar den 2. maj, men meget tvivlsomme.. Men vi må håbe på det bedste..
http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php

Renatommo
02-05-2007, 12:51

Ronaldo - Rooney - Giggs

- Er sikker på det bliver en kamp, hvor vi kører dem over :D 0 - 2 - Giggs og Rio ;)

Danielsen
02-05-2007, 12:55
Hvor det her et dejligt forum!!!

Edit: HVOR ER RESTEN AF MIT INDLÄG???

Dahlmann
02-05-2007, 13:11

Ronaldo - Rooney - Giggs

- Er sikker på det bliver en kamp, hvor vi kører dem over :D 0 - 2 - Giggs og Rio ;)

uden en målmand... ;)

Michael
02-05-2007, 13:13
Det må siges at være arrogant af Fergie hvis han stiller op uden keeper. :D

Benzet
02-05-2007, 13:16
Ja, og kun med 10 mænd. Selvfølgelig har vi mange skadet spillere, men mon ikke han alligevel kan finde 11 til at starte på banen. Ellers melder jeg mig frivilligt :-)

BillyTheKid
02-05-2007, 13:20
Så hellere spille med 10 mand ;)

Benzet
02-05-2007, 13:35
Ja, du har nok ret :-) Så jeg gætter i stedet på denne opstilling:

-----VDS--------

O`Shea--Brown-Vidic-Evra

---------Rooney-----------
----------Smith-----------

Jonasnim
02-05-2007, 13:37
Det bliver en målrig kamp, da begge hold er svækket i defensiven.
Man Utd. Vidic og Rio, hvem af dem er med vides ikke, men højst sandsynligt ikke begge. Brown kommer ind istedet for. Det er en klar svækkelse, men det kunne være værre.
Milan: De har Maldini ude, som må betegnes som en verdensklasseforsvar. Han har rutinen og egenskaberne og de unge spillere fra Milan ser meget op til ham, så han er en stor svækkelse. De får Kaladze ind istedet, som er en del dårligere. Han har også været en del skadet, så han kunne garanteret også være i bedre kampfor.

Jeg tror på 2-2 kamp, hvor Kaká scorer begge for Milan og Rooney og C.Ronaldo scorer for os.
God kamp:)

Gary Neville
02-05-2007, 13:52
hvis vi bare kan klare milan, så tager vi Treblen igen

Thomas
02-05-2007, 13:54
I har forhåbentlig gemt skabelonen til disse kamptråde? Ellers må Michael til at i gang igen ;)

Til kampen vil jeg gerne se dette hold

van der SUPERstar
Brown - Rio - Vidic - Heinze
Ronaldo - Carrick - Scholes - Giggs
Rooney - Smith

Rio og Vidic skal begge spille! .. I følge min vurdering.

Buch
02-05-2007, 14:05
Edwin van der Sar
Wes Brown - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Gabriel Heinze
Cristiano Ronaldo - Michael Carrick - Paul Scholes - Ryan Giggs
Wayne Rooney - Alan Smith.

Det tror og håber jeg holdet bliver. (Så her er vi enige Thomas!)

Jeg tror vi vinder 2-0 idag.
Vi skal stå utrolig godt i vores defensiv idag, og da jeg forventer at Milan bliver pisket frem af hjemmepublikommet, så udnytter vi dem i kontraspillet, da vi har Ronaldo, Rooney og Giggs, da er hurtige. Men ellers forventer jeg at Carrick og Scholes kan kører bolden rundt på midtbanen og trække lidt tid og ellers skal vi være farlige på de få chancer vi får. (:

Smaakage
02-05-2007, 14:09
Hvad er det ved deres angreb der er så skræmmende ? Det var 2 store fejl de scorede på sidst. Gillardinho fuldstændig usynlig og var til absolut ingenting sidste kamp. Javist, man skal ikke dømme efter en kamp, og Gilardinho er normalt en god spiller, men han kan virkelig pilles ud. Kaká var heller ikke den oplevelse. Han havde 1-2 gode ting i løbet af kampen, og blev ellers dækket godt af. To fejl der fører til målene, og han kan sagtens dækkes af. Med Rio eller Vidic på banen er han imod langt bedre forsvarer, og han er en enmandshær for Milan som jeg ser det.

Tror på en 2-0 sejr.

Buch
02-05-2007, 14:14
Javist har Milan kun scoret 54 mål i 34 kampe i årets serie A, og deres topscore Gilardino har kun scoret 12 mål, men jeg mener langt fra at vi skal undervurdere deres offensiv, Smaakage.
Kaka kan afgøre tingene i egen hånd, Gilardino og Inzaghi er folk som kan være væk hele kampen, men ligepludsige har de altså score. Så har de også Seedorf og Pirlo til at ligge op til dem, ikke helt dårlige folk til det.

Men men men, vi jo bedre i offensivet, så jeg glæder mig virkelig til en kanon kamp i aften, hvor vi spiller os i finalen. Men jeg tror sgu det bliver hårdt i Milano idag.

Smaakage
02-05-2007, 14:22
Javist har Milan kun scoret 54 mål i 34 kampe i årets serie A, og deres topscore Gilardino har kun scoret 12 mål, men jeg mener langt fra at vi skal undervurdere deres offensiv, Smaakage.
Kaka kan afgøre tingene i egen hånd, Gilardino og Inzaghi er folk som kan være væk hele kampen, men ligepludsige har de altså score. Så har de også Seedorf og Pirlo til at ligge op til dem, ikke helt dårlige folk til det.

Men men men, vi jo bedre i offensivet, så jeg glæder mig virkelig til en kanon kamp i aften, hvor vi spiller os i finalen. Men jeg tror sgu det bliver hårdt i Milano idag.

Inzaghi er en farlig mand der står på det rigtige tidspunkt. Men han er gammel, og langt fra på det niveau hvor man virkelig frygtede ham. Jeg ser ikke så meget italiens fodbold, da det generelt er super kedeligt, så kan ikke udtale mig om Gilardinho der, men af hvad jeg ser i CL så er han enten en god spiller der kan noget på egen hånd og rykker fri, eller så falder han ud som han gjorde mod os. Han skal bare dækkes op, så er den hjemme.

Seedorf har ikke det drive han havde for nogle år siden, og det omstillingsspil som han kunne engang er ikke i samme klasse. Han er en god offensiv spiller, men ikke meget mere.
Pirlo derimod er en glimrende spiller, med et enormt blik for spillet og perlebolde på stribe. Utrolig dygtig spiller, men han arbejder meget defensivt, og kan ikke fodre Kaká alene.

Milan er et godt hold, igen tvivl om det. Men vi skal kunne klare dem. Vi er normalt bedre på offentsivt of defentsivt, især efter at de mistede Maldini.

Martinsen
02-05-2007, 14:44
VDS

Neville-Rio-Brown-Heinze

Ronaldo-Fletcher-Carrick-Scholes-Giggs

Rooney

tror desværre vi taber 2-1 Rooney laver kassen

jeg skal se kampen på Ryans i aften

$nowman
02-05-2007, 15:09
Vi er på en måde i samme situation, som vi var i mod Juventus i 98/99, så vi kan sagtens komme videre - 1-1

Casper
02-05-2007, 15:20
jeg tager ind i nyhavn nu for at varme op til grisen med nogle af de andre.er på grisen fra 18tiden..

Stuhrdrengen
02-05-2007, 15:21
united vinder 3-0 i dag, og viser klassen. Scorer hurtigt to gange, og milan er slået.

VDS
Brown-Rio-Vidic-Heinze
Rooney-Smith

Mr. Red
02-05-2007, 15:37
Man Utd vinder 2-1

Målscorere: C. Ronaldo & Rooney

Damien
02-05-2007, 15:41
Så skal det ske.... COOME ON !!!
Det blir jo uhyggeligt i aften...
tror på 2-1 til os eller 2-2

Gelle
02-05-2007, 16:27
Kan ikke helt regne ud hvad startopstillingen bliver, men prøver da en

O shea---Brown---vidic---Heinze

Ronaldo---Carrick---scholes---Giggs

Rooney---Smith

kan også være at smith kommer ud også fletcher ind også giggs og ronaldo lidt længere fremme.

Gelle
02-05-2007, 16:28
nårja og united vinder 2-1 Rooney kaka Rooney

Laursen
02-05-2007, 16:43
Bliver svært men vi går videre!!!:devill:

vds
O´Shea-rio- brown- heinze
fletcher- schoels. carrick- giggs
rooney-ronaldo

Tha guy
02-05-2007, 17:01
Rio og Vidic skal begge spille! .. I følge min vurdering.

Tror vi alle helst vil se dem spille :)

Men det bar lii det om de bliver klar til kampen :confused:

Håber vi stiller op sådan:

VDS
Brown - Rio - Vidic - Heinze
Ronaldo - Carrick - Scholes - Giggs
Rooney
Smith

SantasLittleHelper
02-05-2007, 17:06
Jeg håber lidt på at Fletcher starter inde i stedet for Smith. Han har virkelig vist noget i de sidste par kampe mens Smith ikke rigtigt har imponeret mig.. Og så tvivler jeg lidt på om han kan udgøre en trussel mod Milans forsvar. Til gengæld kunne det være smart at satte en ekstra defensiv mand på midten til at passe på Kaka så Carrick og Scholes har lidt mere frihed til at arbejde offensivt. Det er nu de skal vise hvem der bestemmer.

Sune
02-05-2007, 17:23
Selvfølgelig går vi videre!

Den ender 1-1.
Smith '24, Inzaghi '66.

Tør ikke gætte på en holdopstilling.
God kamp!

Kofoed
02-05-2007, 17:33
jeg tror/håber ikke at vi starter inde med både rio og vidic.. håber mest på vidic da jeg ikke tror på at rio kan være kommet sig 100% oven på sin lyskenskade.. og ville være dumt hvis han skulle udgå midt i kampen på grund af at den springer op igen..

KaptajnKjaer
02-05-2007, 18:22
Enig, Vidic skal starte inde og Rio på bænken. Rio skal passe på ikke at blive skadet igen, og Vidic kan ikke blive skadet igen (hvordan fanden kunne han blive skadet i første omgang???!)

Men med Vidic i forsvar er jeg ret sikker på at vi ikke for så svært ved at dæmme op for Milans angreb. Gilardino spillede sidste kamp, men hans hovede var sgu ikke på banen, ikke en gang så jeg ham. Inzaghi er jeg mere bange for men ham mener jeg godt vi kan dæmme op for. Kan vi lukke ned for Kaka mener jeg vi har taget 75 % af Milans offensiv.

SuperVida
02-05-2007, 18:30
Det bliver en ualmindelig svær kamp for os, men jeg tror spillerne ønsker at den finaleplads så meget, så de hiver en 2-2 eller måske endda 1-2 hjem.

VdS

O'shea Brown(Rio) Heinze(Brown) Richardson(Heinze)

Scholes Carrick Giggs

Ronaldo Rooney

Smith

Carrick og Rooney scorer, mens Kaka scorer 1 eller 2 for dem.

Kom så United! :devilll:

$nowman
02-05-2007, 18:45
jeg er spændt :D

maxim
02-05-2007, 18:52
måske er dette lidt off-topic, men hvorfor er der ikke den gode gamle liste på forsiden hvor der er de 6 seneste indlæg i forumet.. ?

ellers tror jeg vi stiller således:

VDS
Fletcher - Brown - Vidic - Heinze
Ronaldo - Scholes - Carrick - Rooney/Giggs
---------------Giggs/Rooney--------------
------------Smith-----------------------

Sivebæk
02-05-2007, 18:53
Bud på startopstillingerne. Jeg er ikke meget uenig.

http://bi.gazeta.pl/im/2/4102/m4102842.jpg

Sivebæk
02-05-2007, 18:55
måske er dette lidt off-topic, men hvorfor er der ikke den gode gamle liste på forsiden hvor der er de 6 seneste indlæg i forumet.. ?
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7033

maxim
02-05-2007, 19:07
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7033

takker.. og i øvrigt fedt nok lavet med holdopstillingen!

Aquarium
02-05-2007, 19:30
Tror at kampen starter med brown og så en af de store på den cantrale defensiv, så får vi dem begge på inden slutningen af kampen:

start:
VDS
Oshea-Brown-Rio/Vidic-Heinze
Ronaldo-Scholes/Fletcher-Carrick-Giggs
Smith-Rooney

slut:
VDS
Brown-Rio-Vidic-Heinze
Rooney-Saha

Så skal jeg have den røde trøje på snart. Der bliver altid scoret i en united kamp, og jeg haber at de her mål bliver scoret af united. 2-0 sejr til Manchester United.
God Kamp!

JakobR
02-05-2007, 19:44
Nægter at tro på Vidic spiller. Det kun en måned siden han brækkede sit kraveben. Og en lyskeskade er aldrig til at spøge med (Ferdinand).
Tror vi skal være heldige hvis bare en af dem starter.

Caller
02-05-2007, 19:47
Enig, Vidic skal starte inde og Rio på bænken. Rio skal passe på ikke at blive skadet igen, og Vidic kan ikke blive skadet igen (hvordan fanden kunne han blive skadet i første omgang???!)

Han har altså ikke været skadet, han var hjemme på en opgave some lejemorder :D

Kamp start nærmer sig, kvinderne i huset er sat til at lave mad, mens mændene sidder med en kølig øl, hvor dugperlerne lige så langsomt triller ned af den milde Fosters dåse. Håret er sat, United trøjen er strøget bukserne hænge og venter og penge pungen er fyldt til renden med engelske Pund.
Efter maden går turen videre til den nærmeste pub hvor vi skal starte ud med en Carling, og synge så gællerne flagrer. Stemmebåndet er allerede varmet op i løbet af dagen, og alle andre ærinder er blevet sat på stand by.
Telefonen er slukket og computeren bliver snart ligeså.
I aften skal fundamentet på den bedste United sæson siden '99 lægges,
Kom så drenge, keep the red flag flying high!

thetrible99
02-05-2007, 19:50
Dagens lineup.

VDS
O'Shea - Brown - Vidic - Heinze
Ronaldo - Rooney - Giggs

Det bliver spændende at følge. Tror på 1-1. Dejligt med Vidic tilbage

Dines
02-05-2007, 19:52
Jeg gættede holdopstillingen, og nu det samme må også gerne ske med resultatet. Dejligt med Vidic fra start igen, og så er det længe siden vores bænk har været så stærk.

Kuszczak, Ferdinand, Saha, Smith, Solskjær, Richardson, Eagles.

Vi mangler ihvertfald ikke angribere. Ellers kan jeg ikke forstå hvor Evra er henne? Skadet?

God kamp. :juhuuuu:

Thomas
02-05-2007, 19:53
Nægter at tro på Vidic spiller. Det kun en måned siden han brækkede sit kraveben. Og en lyskeskade er aldrig til at spøge med (Ferdinand).
Tror vi skal være heldige hvis bare en af dem starter.

Det er lige blevet officielt, at Vidic starter på banen og Rio på bænken :) Det bliver spændende at se, om han kan holde sig frisk hele kampen, og ikke blive skadet igen, som Rio blev.

elmegaard
02-05-2007, 19:56
evra har karantæne.

dejligt at se vidic tilbage. og med rio og saha på bænken ser det pludselig meget lyst til mht. til vores skader.

Aquarium
02-05-2007, 20:02
Dagens lineup.

VDS
Ronaldo - Rooney - Giggs

ja det er godt med vidic, men synes at scholes står forkert der. det ser ud til at han skal holde øje med kaka, og det synes jeg er lidt dumt for han skal bare røre ved kaka så får han gult. synes istedet fletcher skal der.

Aquarium
02-05-2007, 20:06
Dagens lineup.

VDS
Ronaldo - Rooney - Giggs

har lige tjekket startsopstillingen på hjemmesiden. den er altså:

Van der Sar

O'Shea-Brown-Vidic-Heinze

Fletcher-Scholes-Carrick

Ronaldo-Rooney-Giggs

Den passer meghet bedre så skal carrick eller fletcher holde øje med kaka

Gelle
02-05-2007, 20:07
ja det er godt med vidic, men synes at scholes står forkert der. det ser ud til at han skal holde øje med kaka, og det synes jeg er lidt dumt for han skal bare røre ved kaka så får han gult. synes istedet fletcher skal der.

tror også det bliver sådan at det bliver fletcher der bliver lidt tilbage sammen med Carrick også scholes lidt mere offensiv

$nowman
02-05-2007, 20:07
Hvordan var vores formation sidste kamp ?

Thomas
02-05-2007, 20:09
Hvordan var vores formation sidste kamp ?

Van der Sar

O'Shea - Brown - Heinze - Evra

Solskjær - Scholes - Carrick - Giggs

Rooney - Smith

Kofoed
02-05-2007, 20:14
tror ikke vi skal være nervøse for at vidic skade bryder op igen medmindre han bliver ramt.. en helt anden slags skade en rio's, som jo kan bryde op når som helst,...

United Rockass
02-05-2007, 20:22
Tror vi scorer et hurtigt mål og derefter kører den sikkert hjem

1-0 Ronaldo
1-1 Kaka

manchester-mikkel
02-05-2007, 20:24
jeg har oddset på 2-2 med rooney som første målscorer! sååe er mit bud, og hvor er jeg glad for at vidic er med!, og man kan tydeligt se ud fra vores bænk, at fergie ligger an til det offensive!!!

okay den hedder carrick, scholes og fletcher på midten, så det er vel fint nok.

kan se at kaladze er i midten, men er han ik normalt back, for det må da gavne os

lange
02-05-2007, 20:27
En god start fra os bliver afgørende. Vi vinder 4 - 3, Rooney x2, Ronaldo og Vidic

elmegaard
02-05-2007, 20:29
tror ikke vi skal være nervøse for at vidic skade bryder op igen medmindre han bliver ramt.. en helt anden slags skade en rio's, som jo kan bryde op når som helst,...

præcis. med mindre han får et voldsomt slag. men det beder vi til, at han ikke gør!

fuck, jeg glæder mig til kl. 20.45!

Rafa86
02-05-2007, 20:39
Puha...

Jeg er nervøs...

Er bange for Inzaghi og Kaka....

Håber Vida kan følge med i dag...

Thomas
02-05-2007, 20:41
God kamp til alle! Nu smutter jeg ned til TV'et!

C'mon United!!

United Rockass
02-05-2007, 20:47
UHH kaka, det var tæt på

manchester-mikkel
02-05-2007, 20:55
Jeg har da slet ik nerver til at se den kamp her :S

Come On Your Boys In Red!!!

EDIT:
forhelvede!
det var kraftedme da utroligt hvorfor skal han os være over det hele, åndsvage brassilianer!!!

United Rockass
02-05-2007, 20:57
FUCK!!!!! NEEEEEEEJJJJJJJ

Kaka, 1-0 til Milan

lange
02-05-2007, 20:57
Ej, forsatan !

lange
02-05-2007, 21:16
Farvel og tak til Finalen.

FUCK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ewald
02-05-2007, 21:19
Seedorf op i min velbeskabte bag man, det er fandme ikke godt nok !

Dahlmann
02-05-2007, 21:24
KOM NU!!! støt op om klubben.. det er ikke ovre endnu.. milan har scoret 2 mål på en halv time... united skulle blot bruge en halv time til at score 4 mål mod everton.. it ain't over till it's over... I siger ligeså lidt som dem på stadion... tro på det..

Dahlmann
02-05-2007, 21:26
We'll Never Die!! We'll Never Die!!

Faurauh
02-05-2007, 21:32
Jeg kan ikke engang finde noget posetivt at sige om vores spil ligegyldigt hvor meget jeg prøver....

lange
02-05-2007, 21:34
Vi skal nok vende den her.
har vi skabt chancer nok ??

Gelle
02-05-2007, 21:35
Tror ikke de havde regnet med at vejret ville blive sådan og det andet mål kan man vidst godt sige var vejrets skyld da vidic glider men eller synes jeg ikke det er gået så godt giggs er ikke kommet igang synes han er helt ude. men ikke så lange bolde også spille lige som mod everton.

maxim
02-05-2007, 21:35
LORT!!!!!!!!!!!

Det er fanme hver gang vi spiller ude i champions league.!

Milan kæmper ufatteligt meget, mens vi nærmest bare tøffer rundt og lader dem spille!

Kom nu united . !

Wind
02-05-2007, 21:36
Chancer NOK?

Vi har med masser af god vilje skabt en enkelt løs chance! Det er det ringeste United-spil jeg har set hele sæsonen!

Håber FANDME Ferguson giver dem hårtørreren, i en sjælden set grad!

Katastrofalt!

Govan
Helt igennem nosseløs præstation, ikke en eneste af dem kan være deres
indsats bekendt.
Det er sgu ved at være en dårlig vane at vi absolut skal bagud før vi fatter
hvad det handler om.

el-insaciable
Shit, det er bare ikke godt nok det her. Milan kan for det meste bare spille bolden upresset rundt, Heinze har været en kæmpe katastrofe og er skyld i det andet mål, samtidig med at vi har problemer med at skabe chancer.

Men så må man sgu trække arbejdshandskerne på; vi er jo også notorisk kendte for vores evne til at lave comebacks, Barcelona '99, Torino '99, jå så sent som i weekenden.

Edit: Det var det andet mål, Heinze kostede, ikke det første.

Thomas
02-05-2007, 21:38
Endnu engang citerer jeg en gammel bekendt; we'll keep fighting 'til the end - we're Manchester United, and that's what we do!!

Jeg gider ikke hidse mig op, jeg gider ikke være sur, for det er der sgu ikke tid til. 45 min har vi tilbage og der skal bare scores to/tre mål - vi har gjort det før i denne sæson, og som stjernerne har spået, så vinder vi the treble i år. Vi kan ikke tabe. Det kan vi ikke.

Vi vinder ...

Maahn
02-05-2007, 21:39
Det er simpelthen fuldstændig uacceptabelt, at man i en CL semifinale ikke formår, at lave en simpel aflevering over 5,10,15 meter.

Milan-spillerne har mord i øjnene, og det stråler langt væk hvor meget de vil i den finale alt imens vores spillere bare går rundt og laller den ene bold efter den anden væk.

Puha, jeg frier mig lykkelig for, at jeg ikke sidder nede i omklædningsrummet i dette øjeblik - Ferguson må være rødglødende af raseri.

BillyTheKid
02-05-2007, 21:39
Hold kæft hvor er det flovt det her. Føj for helvede en præstation og levere

Der er jo ingen spillere som bare tør tage LIDT initiativ, ingen som går forrest og viser hvordan det skal gøres.
Hvor er det irriterende at se Carrick løbe rundt inde på midtbanen og råbe efter bolden..men så snart han får den spiller han den tilbage og vi kan starte forfra. Har den mand ikke opdaget vi er bagud??

Jeg kan kunne kritisere samtlige spillere på banen, pånær Scholes som jeg synes kæmper og tilbyder sig. Forsøger at føre bolden fremad og spille fremad. Det er sku mere end hvad man kan sige om de andre boldflyttere der absolut ingenting fatter.
Nu må vi starte HELT forfra - jeg vil se et nyt hold på banen efter halveg ellers skal jeg ikke kunne tage konsekvenserne for endnu en præstation af den klasse.

Hvad er det egentlig for en taktisk disposition SAF ligger for dagen. Er det en del af oplægget vi skal spille passivt og dumt så modstanderen kan komme foran? Det virker fandeme sådan når man har set de seneste par udekampe.

Hold da kæft en gang lort. KOM NU UNITED!!!

Thomas
02-05-2007, 21:40
KOM NU!!! støt op om klubben.. det er ikke ovre endnu.. milan har scoret 2 mål på en halv time... united skulle blot bruge en halv time til at score 4 mål mod everton.. it ain't over till it's over... I siger ligeså lidt som dem på stadion... tro på det..

Det er sgu skuffende at se United fansene bare stå og se triste ud. Det påvirker også spillerne. Vi skal have nogle fællessange. Syng Ryan Giggs Ryan Giggs Running Down The Wing, for så får han mere selvtillid, og så tror han virkelig på det.

Det er ligesom at vi kun vil synge, når vi er foran.

Benzet
02-05-2007, 21:41
Halvegskarakter ud fra 1-10 skala:

Vds 5: Virker usikker, men alligevel chanceløs ved målene
O`Shea 5: Får headet godt væk og fylder i luftrummet
Vidic 3: Sejler rundt på den våde bane og direkte skyld i det andet mål med sit sløseri.
Brown 5: Arbejder hårdt, men sejler også rundt
Heinze 4: Knokler virkelig for sagen, men bliver for ofte overspillet
Giggs 4: Total anonym. Er han overhovedet med?
Scholes 6: Uniteds bedste. Arbejder godt og er som eneste mand boldsikker
Carrick 4: Bliver udstillet på den centrale midtbane
Fletcher 4: Det samme som Carrick
Ronaldo 5: Prøver i det mindste, men har konstant 2-3 mænd på sig
Rooney 5: Arbejder godt, men får absolut intet af ud af det.

Samlet vurdering af holdetindsatsen 4: Virker overraskende nok umotiverede, men da det næppe kan være tilfældet i en CL-semifinale, må det være manglende kvalitet i forhold til modstanderen. Lad os håbe at hårtørren får blæst noget liv i gutterne.

Dahlmann
02-05-2007, 21:42
Endnu engang citerer jeg en gammel bekendt; we'll keep fighting 'til the end - we're Manchester United, and that's what we do!!

Jeg gider ikke hidse mig op, jeg gider ikke være sur, for det er der sgu ikke tid til. 45 min har vi tilbage og der skal bare scores to/tre mål - vi har gjort det før i denne sæson, og som stjernerne har spået, så vinder vi the treble i år. Vi kan ikke tabe. Det kan vi ikke.

Vi vinder ...

HØRT!!! kom nu ind i kampen drenge...

Wind
02-05-2007, 21:43
Det er sgu skuffende at se United fansene bare stå og se triste ud. Det påvirker også spillerne. Vi skal have nogle fællessange. Syng Ryan Giggs Ryan Giggs Running Down The Wing, for så får han mere selvtillid, og så tror han virkelig på det.

Det er ligesom at vi kun vil synge, når vi er foran.

Ja jeg må indrømme jeg godt kan forstå at de ikke synger noget som helst! Det er jo direkte pinligt det de leverer. Godt jeg ikke er på stadion i aften.

Håber satme på at Ferguson kan få rykket lidt gejst i drengene! Det kan jo sagtens lade sig gøre, der en HELT anden indstilling og præstation til end i første halvleg.

KOM NU UNITED

Thomas
02-05-2007, 21:45
Ja jeg må indrømme jeg godt kan forstå at de ikke synger noget som helst! Det er jo direkte pinligt det de leverer. Godt jeg ikke er på stadion i aften.

Håber satme på at Ferguson kan få rykket lidt gejst i drengene! Det kan jo sagtens lade sig gøre, der en HELT anden indstilling og præstation til end i første halvleg.

KOM NU UNITED

Jeg synes det er en ringe indstilling du har, men det kan godt være det bare er mig? Spillerne har netop brug for os, fansene, på stadionet til at bakke dem op.

Maahn
02-05-2007, 21:48
Det er sgu ikke fansenes skyld, at spillerne leverer den ringeste præstation i umenneskelige tider samtidig med at viljen åbenbart er en by i Rusland for os.

Spillerne må gribe i egen barm og se indad, og dermed må de også erkende, at det de leverede igennem 1.halvleg bare var fuldstændig uacceptabelt.

el-insaciable
02-05-2007, 21:49
@Benzet: Heinze har været klart den dårligste spiller i første halvleg. Han spiller en håbløs bold til Vidic ved det andet mål i stedet for selv at cleare den, han skal bruge ti sekunder og fire-fem berøringer på at slippe bolden, når han så endelig for afleveret, er det som regel til en stribet spiller, og han bliver overløbet gang på gang.

Faurauh
02-05-2007, 21:50
Gode takter her de første 2 min af 2. halvleg:D

Gelle
02-05-2007, 21:54
ja synes jeg også de kæmper virkelig lidt nu, men synes stadig det er for ringen at det er Ferguson der skulle gøre sådan i halvlegen, at de skulle løbe mere

maxim
02-05-2007, 21:58
kom nu ronaldo på frispark!

maxim
02-05-2007, 21:59
PIS.. de slår hjørnesparkene ind til dida konstant!

lange
02-05-2007, 22:02
Kom så drenge !! :D

Govan
02-05-2007, 22:03
Ronaldo på frispark ??
Ha Ha Ha så er man
sgu optimist

Faurauh
02-05-2007, 22:04
Jeg så gerne Smith inde, så han kan løbe deres forsvar synder og sammen, og hvis han ikke kan det må han bruge hårdere metoder:D

lange
02-05-2007, 22:05
Ronaldo på frispark ??
Ha Ha Ha du er sgu optimist

Hehe, det skader jo ikk' vel .

maxim
02-05-2007, 22:07
så ! nu har vi et overtag som vi skal udnytte!

elmegaard
02-05-2007, 22:08
der kunne man fandeme godt have dømt straffe..

Faurauh
02-05-2007, 22:12
der kunne man fandeme godt have dømt straffe..

Der var uden tvivl straffe, det kan slet ikke diskuteres

Govan
02-05-2007, 22:12
Hehe, det skader jo ikk' vel .

Nej det har du da ret i.
Men det ville heller ikke skade at lade en anden prøve en gang imellem,
han (Ronaldo) er jo ikke lige frem nogen Beckham :devill:

maxim
02-05-2007, 22:18
der er som om milan spiller med 12 mand og vi spiller med 10

elmegaard
02-05-2007, 22:21
farvel finale.

Govan
02-05-2007, 22:22
Vi skal stadig bare lave to kasser.

lange
3 - 0 Gilardino

det ser sort ud ..

maxim
Nu er det sket.

maxim
02-05-2007, 22:23
jeg havde ellers lige gået og glædet mig til at skulle til athen og se united.. men nu bliver det bare ikke det samme..

Faurauh
02-05-2007, 22:27
Fandme iorden lavet af United, fucking tamt at se Milan spillerne smide sig ned konstant.
Også skal der fandme flækkes igennem... Kan slet ikke holde ud at se på Milan.. har lige sparket hul i min dør og fået kæmpe skideballe af min mor...

Maahn
02-05-2007, 22:27
Nå mon ikke hårtørreren er ved at blive sat i stikkontakten.

Govan
02-05-2007, 22:28
Gatuso = førsteklasses røvhul

lange
02-05-2007, 22:31
Vi må nøjes med PL Mesterskabet og FA cup'en..

Benzet
02-05-2007, 22:34
Karakterer efter hele kampen, 1-10 skala

Vds 5: 3 mål imod sig, og ingen store redninger
O`Shea 4: Tam indsats, uden gejst
Brown 4: Sejlede rundt i hele kampen
Vidic 2: Elendig kamp, langt fra kampformen
Heinze 3: Sejlede forvirret rundt. Lignede en fuld flue.
Ronaldo 5: Prøvede og prøvede, men var helt pakket ind
Carrick 4: Overspillet igen og igen
Scholes 6: God boldkontrol og spilfordeling
Giggs 3: Total anonym og skuffende indsats
Fletcher 2: Fornærmende ringe. Ingen kvalitet i hans indsats overhovedet
Rooney 5: Prøvede, men fik absolut intet ud af det
Saha 5: Kæmpede godt, men fik svære betingelser som indhopper

Samlet holdvurdering: 3
Tam indsats der på dagen tyder på et kæmpe niveauforskel på de to hold. United har svigtet deres fans og sig selv. Det bliver ikke morsom at møde de sædvanlige Liverpool-bøver til fodbold i morgen efter et så tydeligt nederlag. United blev vel nærmest voldtaget.

elmegaard
02-05-2007, 22:37
nu håber jeg kraftedeme at ferguson tænder hårtørreren, så vi kan køre fucking city over på lørdag. ellers kan det godt falde helt sammen. vi spillede også ad helvede til i 60 minutter mod everton, og nu kan vi risikere at smide hele lortet på gulvet.

FOR HELVEDE HVOR ER JEG FUCKING SUR LIGE NU!

maxim
02-05-2007, 22:40
:'(

lort .. for 2 timer siden var jeg overbevist om at vi ville gå videre

el-insaciable
02-05-2007, 22:41
Min mobiltelefon er ikke mere...

Det var sgu en ynk at se på over hele linjen. Eneste mand der kan være sin indsats lidt bekendt er Rooney. Heinze viste også god vilje i modsætning til stort set alle andre.

lpm76
02-05-2007, 22:41
Gatuso = førsteklasses røvhul

Ja det må man sige, men var det ikke sådan et røvhul vi kunne ha' brugt i dag til at sparke lidt liv i spillerne?

AlenM
02-05-2007, 22:44
man kan nærmest sige NO COMMENT?..
damn en tam indsats. Vi skabte ikke så meget. For mange fejl afleveringer. Og så ja forsvaret svigter igen. Er squ meget ked af det, men beholder gejsten og står fast ved mit hold gennem tykt og tyndt. Nu snupper vi ligaen og fa cupen.

United DK
02-05-2007, 22:45
Det var sgu en pinlig indsats, og helt fortjent at Milan går videre.
Alle spillede af helvedes til, og kun VDS kan være sin optråden bekendt, resten var bundelendige.

Nå, men nu håber jeg fandeme at Milan får revanche mod Liverpool, for jeg vil ikke kunne klarer en ny Liverpool-triumf.

Ligenu kunne jeg godt tænke mig, at give Gattuso det største knytnæve slag i hovedet, for han er da bare den største nar der kan gå på to ben. Ærgerligt vi ikke har Keane længere.

Boock
02-05-2007, 22:45
helt sikkert den dårligst spillede kamp i denne sæson.

Der er dog kommet noget positivt ud af det: Vi taber ikke til Liverpool i finalen.

OG, jeg vil stadig gerne opgive FAC for at vinde ligaen.
City får så mange tæsk på lørdag!

Thomas
02-05-2007, 22:46
De var bare mere effektive, og sådan vandt de. Vi kan intet gøre udover at glemme kampen og så se videre til næste kamp, hvor vi forhåbentlig sikrer mesterskabet helt og aldeles.

Lige en sidste ting.. Gattuso? "Italiens hårde hund".. Han var det største tudefjæs nogensinde. Han kunne sgu ikke klare vores tunge drenge.

Thomas
02-05-2007, 22:48
Tyyyyyyyyyyyyyyyyypisk tøser. Kan de overhovedet sætte sig ind i en United fans sted lige nu?

"Det var jo BAAAAAAAARE en kamp" ...... Nej! Det var ikke bare en kamp!

United DK
02-05-2007, 22:51
OG, jeg vil stadig gerne opgive FAC for at vinde ligaen.

Der er jo ikke noget at opgive, da finalen først bliver spillet, efter PL er slut.

Smaakage
02-05-2007, 22:51
Er i åndsvage hvor var det er noget lort

Carrick var da elendig. Han lavede ikke en eneste god aflevering, og under det presspil er det ham der skal fordele boldene og gjorde det bare ikke godt nok.

Heinze og Vidic var utroligt usikre, og det var generelt skræmmende at se til tider. Den aflevering fra Heinze til Vidic ved det 2. mål er jo en hjerneblødning af dimensioner!!!

Hvor ville jeg gerne se Smith på banen i halvegen. Smith ville kunne gå ind og tage luftduellerne, han ville kunne aflaste Rooney og lade ham få den frie rolle han skal bruge, og så ville hans fighterevne kunne sætte Milan under pres. Ham ind istedet for Flecth!

Men tillykke til Milan. De var bedre på dagen

Og så på med trøjen imorgen ! Vis farverne. Vi er stadig (næsten) Premier League mestre...(17 years YSB!), og vi har FA cuppen.

men.. ARRRRH!

Nauer
02-05-2007, 22:52
Hold kæft en lorte kamp.. Min mobiltelefon overlevede heller ikke :mad:

Det er utroligt hvor dårligt vi spiller på udebane i Europa.. nu må vi håbe Ferguson får motiveret flokken til at køre mesterskabet hjem.. og derefter FA cuppen

:whine:

ChristianD
02-05-2007, 22:53
Nogen der kan fortælle mig vejen ind til Tv3?? Så jeg kan knalde Preben Elkjær sådan en...

Smaakage
02-05-2007, 22:55
Nogen der kan fortælle mig vejen ind til Tv3?? Så jeg kan knalde Preben Elkjær sådan en...

Han har jo ret i hvad han siger idag. Normalt er han en klaphat, men idag siger han det jo som det er. Flecther satte ikke et ben rigtigt de første 20 minutter, og hele holdet var for dårligt. Hvad er løgnen i det?

Thomas
02-05-2007, 22:56

Når kameraerne slukkes, så tror jeg nok Peter skal give ham en på låget.

lpm76

Arh hold nu op med så noget. Jeg kan sgu godt forstå du er skuffet og frustreret - det er jeg også, men den bemærkining er da ikke i orden.

Dahlmann
jeg er bitter og rasende og har blokeret adskillige personer på messenger...

men nu vil jeg prøve at se det i et andet perspektiv...

hvad havde jeg, og alle jer andre, regnet med før sæsonen? at vi ville vinde? nej! jeg håbede på at vi kunne vaske forrige års skamplet væk, og det må jeg sige vi så sandelig har fået gjort. vi har fået vist farverne og at vi er et af de helt store hold i europa igen efter nogle lidt tamme år... vi har spillet godt, og givet liv til turneringen. og vi har spillet ud over alle forventninger. det er altid bittert at ryge ud, især til milan igen, og især med 3-0, men fuck det. vi har været det mest underholdende hold der har været i denne turnering i år, og vi mangler blot erfaringen til at kunne vinde turneringen... hvor røg vi ud i 98? hvad skete er året efter?

medierne har været med til at gøre vores forventninger større og større hele tiden, ved at snakke om en ny treble, og vi har fyldt os med det, og virkelig troet på det, men nu kom skuffelsen, og det var ventet den ville ramme os på et eller andet tidspunkt...

Mrjelle
02-05-2007, 22:57
Ja hvad kan man sige. Rutinen sejrer i en kamp hvor vi aldrig kom i gang. Vores nøglespillere (Rooney, Ronaldo, Giggs Sholes) Underpræstere alle så er det sku svært at vinde i Milan specielt når man kommer så hurtigt bagud,
Nu er det op på hesten igen og køre PL hjem så må vi se om det går bedre i FA CUP Finalen.

Dahlmann
02-05-2007, 22:58

nogen der kan vise dig i seng!

BillyTheKid
02-05-2007, 22:58
Det er bare så pinligt det her.

Vi havde dem ellers på et tidspunkt, hvor vi bliver snydt for et klokkeklart straffe der kunne have vendt kampen til vores fordel. Hvis vi havde scoret et mål på dét tidspunkt, havde vi knækket dem og fået viljen tilbage på holdet.
Men i stedet må finalen gå til et hold som egentlig havde fortjent at spille Serie B i denne sæson.

Men en flot kamp af dem, de spillede god bold i store perioder. De havde også marginalerne på deres side og spillede på lidt lette betingelser. Der var jo absolut intet som fungerede for os i den kamp.

Min karakterskala: 1-10
VDS: 6 - kunne ikke gøre så meget. holdt os inde i kampen med et par gode redninger, men når man lukker 3 ind kan man ikke forvente en højere karakter
John Oshea: 2 - magen til boldspasser skal man lede længe efter. Få nu losset lidt teknik ind i den spiller så han kan spille overfor et hold der presser.
Vidic: 3 - Var flere gange helt på halen overfor Kaká. Som nærmest spadserede forbi ham ved flere lejligheder. Han kom dog lidt tilbage i 2. halveg hvor Milan trak sig lidt længere tilbage, men absolut ikke savnet til den her kamp.
Wes Brown: 3 - Gjorde det egentlig fint definsivt og så alligevel ikke. Han laver alt for meget uro, for mange dumme boldtab og tør ikke selv have bolden men sparker den straks tilbage til VDS når han får den. Det kan vi ikke bruge til noget
Gabriel Heinze: 2 - Den mand var jo helt væk. Ikke engang hans indlæg havde nogen form for snert af præcision
Giggs: 3 - Hvad lavede den mand i løbet af kampen? Ingenting. Hans driblinger kiksede, dårlige afleveringer og slet ingen gejst overhovedet. Man kunne ikke se på ham det nok var hans sidste chance for et CL trofæ.
Scholes : 5 - Forsøgte at finde sine medspillere og føre bolden frem. Havde et par gode skift, men slet ikke som han kender ham. Havde da godt nok heller ikke de letteste betingelser. En af holdets bedste hvis man kan sige det.
Carrick: 3 - Var jo helt væk i den her kamp. Manden kan tæmme en bold og spille den videre, det er også fint hvis vi er foran 3-0, men han må altså komme med noget mere. Det kan ikke være rigtigt at alle andre skal gøre det for ham. Hvor var alle de løb gennem midten vi så mod Roma og i første hjemmebane kamp?
Ronaldo: 3 - Han forsøgte, men hans driblinger var nok lidt for lette at læse. Blev dækket godt op af Milans forsvar, tilgengæld var hans frispark da helt i dammen. Hold kæft hvor man savner Beckham i de situationer.
Til sidst gad han ikke engang tæmme en bold mere, det blev næsten for meget det hele.
Fletcher: 2 - Ja kom igen Fletcher, der er altså for stort et spring mellem hans præstationer. Lagde slet ikke mærke til ham i 2. halveg.
Rooney:4 - Var helt alene med Milans forsvar. Burde nok have haft tilkendt et straffe. Spillede under meget svære vilkår da han normalt ikke er frontangriber. Kunne også godt mærke han savnede en foran ham selv, så han kunne gå lidt oftere med i det opbyggende spil

Hele holdet ligger til et 2-tal. Gal en gang bræk. Det håber jeg sku ikke sker igen i denne sæson. Vi havde jo ikke et reelt skud på mål i 2. halveg - hvad er det for noget???

lpm76
02-05-2007, 22:59
jeg er bitter og rasende og har blokeret adskillige personer på messenger...

men nu vil jeg prøve at se det i et andet perspektiv...

hvad havde jeg, og alle jer andre, regnet med før sæsonen? at vi ville vinde? nej! jeg håbede på at vi kunne vaske forrige års skamplet væk, og det må jeg sige vi så sandelig har fået gjort. vi har fået vist farverne og at vi er et af de helt store hold i europa igen efter nogle lidt tamme år... vi har spillet godt, og givet liv til turneringen. og vi har spillet ud over alle forventninger. det er altid bittert at ryge ud, især til milan igen, og især med 3-0, men fuck det. vi har været det mest underholdende hold der har været i denne turnering i år, og vi mangler blot erfaringen til at kunne vinde turneringen... hvor røg vi ud i 98? hvad skete er året efter?

medierne har været med til at gøre vores forventninger større og større hele tiden, ved at snakke om en ny treble, og vi har fyldt os med det, og virkelig troet på det, men nu kom skuffelsen, og det var ventet den ville ramme os på et eller andet tidspunkt...

Godt indlæg synes jeg. Med et par forstærkninger burde vi også næste år kunne lave en rigtig god sæson. Denne her har i hvert fald også overgået mine forventninger. De var så heller ikke så store til at begynde med, det må jeg indrømme.

Kofoed
02-05-2007, 23:00
FUUUUUUUUUUUUCK... lorte kamp.. sjældent har vi spillet så dårligt.. ikke et skud ender hvor det skulle.. og ronaldo og giggs er da helt ved siden af sig selv.. LORT.. nu er det fanme vigtigt at vi tager den fa cup og ligaen..

Men bliv ved med at tro på det.. troen er den der holder os oppe.. vi vinder the treble næste år eller næste år igen.. med de spillere vi har nu og forstærkninger til sommer kan vi ikke andet end at blive CL vindere.. Milan er gode i år, men flere af deres spillere er tættere på de 40 end de 30.. vi har en fornuftig bund for at bygge et klassehold op hvor vi bare mangler et par forstærkninger på midtbane og angreb...

Caller
02-05-2007, 23:01
Er i åndsvage hvor var det er noget lort

Carrick var da elendig. Han lavede ikke en eneste god aflevering, og under det presspil er det ham der skal fordele boldene og gjorde det bare ikke godt nok.

Heinze og Vidic var utroligt usikre, og det var generelt skræmmende at se til tider. Den aflevering fra Heinze til Vidic ved det 2. mål er jo en hjerneblødning af dimensioner!!!

Hvor ville jeg gerne se Smith på banen i halvegen. Smith ville kunne gå ind og tage luftduellerne, han ville kunne aflaste Rooney og lade ham få den frie rolle han skal bruge, og så ville hans fighterevne kunne sætte Milan under pres. Ham ind istedet for Flecth!

Men tillykke til Milan. De var bedre på dagen

Og så på med trøjen imorgen ! Vis farverne. Vi er stadig (næsten) Premier League mestre...(17 years YSB!), og vi har FA cuppen.

men.. ARRRRH!

Ja lad os ikke stå med bøjede hoveder, vi har vi igennem sæsonen er vi er det bedste hold i europa, synd vi ikke kunne klare det i CL, men prøv alle sammen og læg hånden på hjertet og tænk på før sæsonstart hvor gerne i selv ville have at vi stod i den situation vi står i nu (Tæt på PL, og forholdsvis tæt på FA).
Tag den røde trøje på i morgen og vis omverdenen at vi er ægte United fans og stadig har haft en god sæson.
Ikke meget at sige til kampen, de ville det mere end vi gjorde, og set over to kampe er det, det hold der spillede stærkest der går i finalen og det bedste hold der må undvære. Ikke noget at sige til at vi alle sidder med en tårer i øjet, men hvis Milan vinder CL og vi tage the double er det vel i orden?

ChristianD
02-05-2007, 23:01
nogen der kan vise dig i seng!

Nej, så kan du ik være ligeglad??

Djørup
02-05-2007, 23:03
Bodycount fra min side so far: En mobiltelefon, en dør en stol og mit glasbord!! glasbordet kunne ikke holde til kontorstolen fløj igennem. min mor har lige brugt de sidte ti minutter til at få mig til at slappe af!

United DK
Hvis vi nu skal være lidt positive, så har sæsonen jo været én lang succes, og inden sæsonen kan jeg huske, at flertallet herinde var pessimister, mht. sæsonen 2006/07.

Så derfor...

Always Look On The Bright Side of Life (http://www.youtube.com/watch?v=pCWw6W5NEa8)

Michael
Helt enig Dahlmann! Vi er tilbage næste år. I modsætning til Milan og Liverpool har vi været med i samtiligt turneringer der er værd at vinde. Vi har i den seneste tid haft problemer med at stille det bedste hold, hvilket har årsag i forrige sætning. Hvis vi var Liverpool kunne vi have satset 100 % på CL i august, for de ved de ikke vinder PL med deres hold.

Som afslutning:
YOU AND I !! TILL IT BE! UNITED ARE THE TEAM FOR ME WITH A NICK NACK PADDYWACK GIVE A DOG A BONE, WHY DON CITY FUCK OFF HOME?

Big John
02-05-2007, 23:07
Shocking...

Jeg er på grådens rand.

Så meget ufattelig vanvid.

Jeg forstår ikke hvad der sker for vores hold. Kollektiv kollaps. Udspillet af Milan.

Men hvordan fan... klarer Gattuso sig igennem kampen uden at blive smidt ud? Flere grimme frispark og et angreb på Scholes. Ufattelig usympatisk.

3 minutters overtid? Eller dvs 2 min 45 sek, gotta be fucking kidding? Der var Milan spillere nede og ligge i minimum 5 minutter, læg hertil udskiftninger.

Fin taktik. Man kan trække tiden ved konstant at fake skader osv, det er ufatteligt grimt. En fucking skandale. Jeg hader de fucking italienere. Usympatiske idioter.

Preben Elkjær, du er en fucking idiot. Italy-liderlig. Fuck af. Du er en fucking joke, en lorte kommentator. Det er næsten pinligt.

......................

Men okay, der er lys for enden af tunnelen. Op igen. Støt gutterne. Vi SKAL have mesterskabet i hus, og så er sæsonen en stor succes ligegyldigt FA'en.

Come on ffs, støt gutterne i medgang og i modgang.

United forever :devilll:

Dahlmann
02-05-2007, 23:08
Nej, så kan du ik være ligeglad??

jo det kan jeg egentlig godt... for jeg kan se smaakage allerede har sagt hvad der er at sige...

Ykezha
02-05-2007, 23:09
en skuffende forestilling de ligner en børnehaveklasse der kommer ind på en fodboldbane for første gang i deres liv men ok en semifinale er over al forventning hvis man havde spurgt mig i starten af sæsonen og så længe Chel$ki er væk også så er det fint nok med mig men håber dog SAF for bandet lidt igennem så vi ikke skal se sådan pinlige forestillinger igen og vi ryger op i Premier League da den klart er det vigtigste at stå øverst i

GO GO U REDS!!!

Thomas
02-05-2007, 23:10
Hvis vi nu skal være lidt positive, så har sæsonen jo været én lang succes, og inden sæsonen kan jeg huske, at flertallet herinde var pessimister, mht. sæsonen 2006/07.

Så derfor...

Always Look On The Bright Side of Life

Det er en alt for lalleglad sang lige nu. Vi skal have denne: http://youtube.com/watch?v=5o7Or9-dJbY

Ooh yeah..!

EDIT: Hvorfor forsvinder halvdelen af mit indlæg!?

el-insaciable
02-05-2007, 23:11
Nej, så kan du ik være ligeglad??Come on, din kommentar hører ingen steder hjemme. Hav nu lidt klasse også i nederlagets stund.

Holmskov
02-05-2007, 23:16
Der var kun et hold på banen i dag. Længere er den ikke. Ikke fordi Milan var specielt gode, men det så bare sådan ud da vi havde en kollektiv off-day hvor ingen kunne ramme vandet hvis de faldt ud af en båd.

Nu er mine bekymringer så henført til lørdagens kamp imod City. Kan vi efter sådan en omgang hive os selv op til et lokalbrag eller er vi for knækkede over nederlaget i aften.??

Holmskov er nervøs. :confused:

United DK
Det er en alt for lalleglad sang lige nu. Vi skal have denne: http://youtube.com/watch?v=5o7Or9-dJbY

Ooh yeah..!

EDIT: Hvorfor forsvinder halvdelen af mit indlæg!?

Åh ja, den sang er bare klasse!

F**k dem alle sammen!

Kofoed
en skuffende forestilling de ligner en børnehaveklasse der kommer ind på en fodboldbane for første gang i deres liv men ok en semifinale er over al forventning hvis man havde spurgt mig i starten af sæsonen og så længe Chel$ki er væk også så er det fint nok med mig men håber dog SAF for bandet lidt igennem så vi ikke skal se sådan pinlige forestillinger igen og vi ryger op i Premier League da den klart er det vigtigste at stå øverst i

GO GO U REDS!!!

Tror ikke man skal sætte spørgsmåls tegn ved om fergie gir dem en balle.. dem der så hans ansigts udtryk da ronaldo fik det gule kort for en eller anden grim tackling er slet ikke i tvivl om hvad han tænkte..

KristianB
02-05-2007, 23:21
Vi har haft en fantastisk sæson. Ingen havde regnet med os. Ikke engang de fleste fans. Vi har været det bedste hold i verdenen i denne sæson. At vi så ikke rammer dagen i dag er bare ærgeligt, men vi har stadig haft en rigtig god sæson. Vi ligger til at vinde PL, og 50% chance for FAC.

Thomas
02-05-2007, 23:23
Nu er mine bekymringer så henført til lørdagens kamp imod City. Kan vi efter sådan en omgang hive os selv op til et lokalbrag eller er vi for knækkede over nederlaget i aften.??

Holmskov er nervøs. :confused:

Jeg er ikke nervøs overhovedet. De burde være rutinerede nok til at lægge kampen bagerst i hovedet, og så køre City halvt over. Det nytter ikke noget, at vi går fuldstændig ned efter vi har tabt en kamp.

Det er i denne weekend vi sikrer os vores mesterskab - og det ser jeg denondelyme frem til!

Caller
02-05-2007, 23:23
Har accepteret nederlaget nu men "Man Utd rules" gav stadig tårer i øjnene :(

EDIT: Forresten, og tag ikke dette som en undskyldning, men har vi overhovedet spillet i regnvejr i denne sæson udover i aften?

Gammelt citat i nok alle kender: "Football, bloody hell"

AlenM
02-05-2007, 23:25
ih ih ih ih er sur sur ..

Vi skal op med humøret på lørdag..

Smaakage
Jeg er ikke nervøs overhovedet. De burde være rutinerede nok til at lægge kampen bagerst i hovedet, og så køre City halvt over. Det nytter ikke noget, at vi går fuldstændig ned efter vi har tabt en kamp.

Det er i denne weekend vi sikrer os vores mesterskab - og det ser jeg denondelyme frem til!

Mon ikke bare dette giver ekstra motivation til City kampen. Nu skal det mesterskab i hus. Og med chance for at gøre det i Manchester ville jo være fedt. Vi banker city 4-0! Og Chelski spiller uafgjort mod Arsenal.

Bugge
Det er bare ikke godt nok.. Det er sjældent man ser United spille så skidt bold.. Jeg er ikke pessimist, men jeg vil have lov til at være vred og skuffet efter sådan en præstation.. Spillerne virker overhovedet ikke opsatte på noget som helst i aften..

Rooney og Scholes prøvede uden held i få perioder at spille frem ad banen og Van der Sar var chanceløs ved målene.. Giggs var direkte til grin, Carrick tror han kan slippe afsted med bare at sende Sorteper videre når han har bolden i en svær situation og de 2 backs burde slet ikke være på banen..

Men det er meget få gange i sæsonen United har spillet sådan og det er ikke nemt at skulle koncentrere sig om både PL, FA Cuppen og CL.. Jeg havde ikke den store tro på trofæer inden sæsonstarten, så hvis PL titlen kommer i hus så er jeg tilfreds og den tror jeg fuld og fast på.. og FA Cuppen vil jeg heller ikke udelukke.. Men hvor har jeg bare lyst til at flæbe alligevel lige nu..

EDIT: Og City får flade på lørdag og Arsenal puler Chelsea!

United DK
02-05-2007, 23:26
Det her kunne vi desværre ikke gentage.

http://www.youtube.com/watch?v=GnXuZiRixpQ

Smaakage
02-05-2007, 23:33
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/6612821.stm

Fergies kommentarer efter kampen.

Han accepterer også at Milan bare var bedre, og at United stod på hælen hele kampen igennem..

Bugge
02-05-2007, 23:35
"Liverpool are not as good as Manchester United but they are harder physically."

Det første er jeg i hvert fald enig i :D

EDIT: Noget siger mig at jeg har gjort noget forkert mht citatet :D

United-Allan33
02-05-2007, 23:39
Hatten af for AC Milan der er et klasse mandskab, håber de kan lukke røven på scoucerne... Det er aldrig en skam at tabe til en bedre modstander, og det var AC Milan over de to kampe. Skal man slå et klassehold som Milan skal alle ramme dagen, og ihvertfald spillere som Giggs, Ronaldo, Rooney, Scholes og Carrick, når de ikke rammer dagen er det stort set umuligt. Selvfølgelig er det skuffende, men lad nu ikke denne oplevelse ødelægge indtrykket af en kanon sæson. Tror i dag(og igår) vi så hvor meget det kræver at kæmpe på alle fronter. Mod hold som Everton kan man redde point hjem fordi holdet er på et niveau under en, men når man er oppe mod hold som Milan går den bare ikke.. Vi er ude af CL, men har stadig det vigtigste nemlig PL, det er vigtig vi får lukket den...

Caller
02-05-2007, 23:40
Jeg spørger lige igen, er det bare mig eller var det første gang United spillede i regnvejr denne sæson (stadig ikke en undskyldning for nederlaget)

Smaakage
02-05-2007, 23:41
Jeg spørger lige igen, er det bare mig eller var det første gang United spillede i regnvejr denne sæson (stadig ikke en undskyldning for nederlaget)

Jeg tvivler på at der er mange der under United-kampe sidder og tager notater af vejrforholdene. Så tror desværre du må igang med at se mål fra alle sæsonens kampe hvis du vil have svar på det ;)

Caller
02-05-2007, 23:44
Ved godt at det var en underlig iaktagelse men det faldt mig pludselig ind da jeg så optakten

Bugge
02-05-2007, 23:44
Liverpool - Milan i CL-finalen.. Begge mandskaber har gjort det godt i CL, måske også lidt fordi ingen af dem har været i nærheden af mesterskabskampen i år, men hva faen..

Hvis jeg skal være helt ærlig så syns jeg det stadigvæk er 2 af de hold i CL som spiller MINDST underholdende fodbold.. Overvejer om jeg overhovedet gider se finalen ;s På trods af aftenens resultat håber jeg stadigvæk for alt i verden at Liverpool bliver fisted d. 23 Maj..

Kofoed
02-05-2007, 23:47

Tænkte præcist det samme som dig i starten af kampen.. kan aldrig blive noget undskyldning som du også selv siger.. men vil sige at det har en del af skylden selvom vi selv lader det blive en del af skylden.. vidic glider både ved andet og 3 mål.. men fuck det.. ka ikk bruges til en skid alligevel..

Kofoed
02-05-2007, 23:50

Vi kan da ikke sikre os mesterskabet i denne weekend!! altså ikke medmindre chelsea smider point.. hvis chelsea vinder alle deres kampe skal vi da have 4 point i de sidste 3 kampe??

Caller
02-05-2007, 23:53
Tænkte præcist det samme som dig i starten af kampen.. kan aldrig blive noget undskyldning som du også selv siger.. men vil sige at det har en del af skylden selvom vi selv lader det blive en del af skylden.. vidic glider både ved andet og 3 mål.. men fuck det.. ka ikk bruges til en skid alligevel..

Nope men jeg tænkte før kampen tænkte jeg på om vi stadig kunne finde ud af at spille under disse omstændigheder.

Efter første mål tænkte jeg på om vi skulle omstille os til 4-4-2, ud med fletcher og ind med Saha/Smith, hvad siger i?

Tror det var Dahlmann der skrev at det halve af hans indlæg forsvandt, det samme skete lige ved mig.. jeg bruget "quick" ikonet. Edit: det var Thomas

Fogh
03-05-2007, 00:12
Tak for kampen. Den gik som håbet med Milan-øjne, men forstår udmærket jeres frustrationer.

Jeg var ellers sikker på, at United ville gå i finalen, men jeg er meget stolt over Milans indsats her til aften. Vi sejrede klart over Europas vel nok p.t. bedste hold.

Ægte klasse fornægter sig aldrig. Og så er det lige meget om man er 35 år eller 25 år.

Uden at komme på tværs, så har jeg lige et par kommentarer.

@ ChristianD

Hvad er det for noget fis? Han er nuvel meget stor fortaler for italiensk fodbold, men hvad med Schmeichel, som er VÆRT i studiet? Mere farvet person finder man altså ikke i et studie, hvor neutrale briller kan forventes.

Elkjær troede United ville gå videre inden kampen, men efter kampen er han jo bare ærlig. Milan var klasser over United i aften, det kan man ikke indvende noget imod. Hvordan tror du ikke Schmeichel havde reageret, hvis det var omvendt?

@ Big John
Preben Elkjær, du er en fucking idiot. Italy-liderlig. Fuck af. Du er en fucking joke, en lorte kommentator. Det er næsten pinligt.

Han havde håneretten mod Schmeichel. Man skal være United-fan for ikke at kunne se, at jeres tidligere målmand ikke hører hjemme i det studie. Han er så farvet, at det er trist.

@ Arjon

Jeg synes bestemt ikke, at Milan spiller kedeligt. Vi mangler en angriber til at holde på bolden, men ellers er vores kombinationsspil i allerhøjeste klasse.

Benzet
03-05-2007, 00:18
Det er fuldstændig korrekt, at Schmeichel er en fortaler for United, mens Elkjær er det for italiensk fodbold. Forskellen på de to er, at Schmeichel ofte formår at rose de forskellige fodboldhold på tværs af lande og spillestile, mens Elkjær ligner en fornærmet skoledreng, hvis der ikke er et italiensk hold på menuen til dagens fodboldkamp. Ligeledes har han en kedelig tendens til at skulle trashe samtlige hold, der står i taberens rolle, med mindre det er et italiensk. Et hold kan vel godt være verdensklasse, selv om det ikke når finalen eller semifinalen i CL.

snegl
03-05-2007, 00:29
Cmon.. Om så jeg er United fan er Elkjær stadig ikke ekstrem på nogen måde.. Han har en forkærlighed for italiensk fodbold, men han hader ikke alt andet pr instinkt som alle gerne vil have det til at lyde somom. Generelt synes jeg alle 3 i studiet fungerer godt, selvom de har forskellig kærlighed til spilsystemer og fodboldmentalitet - men de er aldrig for langt væk. United fortjente at tabe idag, og man spillede faktisk ligesom Roma gjorde mod United da de tabte 7-1.
Havde milan bare ikke spillet lige så kedeligt og resultatorienteret havde de vundet større.

Og Milan spillede kedeligt. De trak sig ned efter de scorede. Ikk meget andet der. Effektive var de og de fortjente at komme i finalen. United var tamme og uden vilje.

robinho
03-05-2007, 05:42
der måtte komme en reaktion på det sindsyge antal kampe vi efterhånden har spillet, og den var lige ved at komme mod boro og everton, men kom så igår.

Elendig indsats, men vi må op igen hurtigt, og vinde over city, for så vil alt andet end en sejr til chelsea over arsenal søndag, gøre os til mestre.

Men tror nu ikke på Wengers åndsvage ord med, at dem der ryger ud vil gå ned i ligaen også. Måske kun fordi hans hold har prøvet og ryge ud, når de ikke havde noget at spille for i ligaen.
Tror united vil være sultne på lørdag. Der skal komme en trodsreaktion, et derby, kan mere eller mindre sætte titlen på plads.

Og lige til sidst: Ad helvede til med heinze og ind med bale, eller en anden back som kan ligge afleveringer. Har aldrig set så dårlig en fodboldspiller tage unitedtrøje på. En ting er at han fighter, men hold da op hans spil med bolden er en parodi

Dines
03-05-2007, 07:06
Jeg har det fint nok med vi er ude. Milan var det bedste hold set over 2 kampe, og sådan er det nu engang. Da vi kommer bagud 2-0 er jeg ganske afklaret, og troede ikke så meget på det. Kaka og Seedorf spillede hver især en klasse kamp, og udspillede vores drenge. Desværre bliver det ikke en the trible i år, men når man tænker over det, var vi alligevel langt, men så alligevel utrolig tæt på. Der går år før vi kan komme så tæt på. Nu har vi tabt og er ude, og så skal vi bare vinde mesterskabet og Fa Cuppen. Hvis det ikke sker går jeg seriøst amok! :)

Ronaldo, Heinze og Fletcher var de dårligste igår. Pinlig præstation! Samtidig skal vi lige tænke over, at Milan stortset ikke har skulle spille en speciel vigtig kamp i laaang tid, mens vi bliver nødt til det med stærkeste hver uge.

PS. Gattuso er da for irreterende at se på den store svans. Først har han krampe, og to minutter senere er han inde i alverdens taklinger osv. Ham kan jeg ikke udstå, og jeg ønsker ikke sådan en usympatisk spiller til Old Trafford!

Dines
03-05-2007, 07:12
Liverpool - Milan i CL-finalen.. Begge mandskaber har gjort det godt i CL, måske også lidt fordi ingen af dem har været i nærheden af mesterskabskampen i år, men hva faen..

Hvis jeg skal være helt ærlig så syns jeg det stadigvæk er 2 af de hold i CL som spiller MINDST underholdende fodbold.. Overvejer om jeg overhovedet gider se finalen ;s På trods af aftenens resultat håber jeg stadigvæk for alt i verden at Liverpool bliver fisted d. 23 Maj..

Enig. Jeg overvejer også om jeg gider se finalen overhovedet. Den lyder godt nok kedelig, og jeg synes jeg har set nok Liverpool - Milan. Milan skal vinde, men hvis ikke det var Liverpool, Arsenal eller Chelsea, så havde jeg håbet på den andet hold ligegyldig hvem det var!

Thomas
03-05-2007, 07:13
Vi kan da ikke sikre os mesterskabet i denne weekend!! altså ikke medmindre chelsea smider point.. hvis chelsea vinder alle deres kampe skal vi da have 4 point i de sidste 3 kampe??

Nææh, men vinder vi vores kamp, så er vi på rette vej, så rent faktisk kan vi løbe af med titlen i denne weekend!

Dahlmann
03-05-2007, 08:04
Og lige til sidst: Ad helvede til med heinze og ind med bale, eller en anden back som kan ligge afleveringer. Har aldrig set så dårlig en fodboldspiller tage unitedtrøje på. En ting er at han fighter, men hold da op hans spil med bolden er en parodi
Hele holdet havde en generel off day, og heinze har spillet rigtig godt på det seneste, og hvis han skulle væk p.g.a. den præstation, så var det jo hele holdet som skulle skiftes ud...

Fogh
03-05-2007, 08:20
Det er fuldstændig korrekt, at Schmeichel er en fortaler for United, mens Elkjær er det for italiensk fodbold. Forskellen på de to er, at Schmeichel ofte formår at rose de forskellige fodboldhold på tværs af lande og spillestile, mens Elkjær ligner en fornærmet skoledreng, hvis der ikke er et italiensk hold på menuen til dagens fodboldkamp. Ligeledes har han en kedelig tendens til at skulle trashe samtlige hold, der står i taberens rolle, med mindre det er et italiensk. Et hold kan vel godt være verdensklasse, selv om det ikke når finalen eller semifinalen i CL.

Synes så det er lige præcis omvendt.

Elkjær kan sagtens rose andre landes stil, mens Schmeichel på en eller anden måde altid kan få diskussionen drejet over på noget med United ;)

@ Dines

Resultat-orienteret fodbold, siger du?

Da I kom foran på Old Trafford, hvor stillede I jer så hen? Lige så langt tilbage I kunne.

Milan spiller ikke altid resultat-orienteret fodbold, men har sådan en respekt for jeres offensiv, at det ville være dumt at risikere det helt store, når man er foran 2-0. I plejer jo være lynende farlige i kontraspillet.

TrincoBoy
03-05-2007, 08:28
Må nok sige at jeg var meget skeptisk, hvorvidt United ville vinde the treble i år, når man nu har så smal en trup. Man jo ikke forvente at de samme spillere levere en toppræstation kamp efter kamp og spillere som Giggs og Scholes er jo ikke 25 år længere, så det er meget normalt at deres niveau ville svinge fra kamp til kamp. Jeg synes at Ferguson og spillerne har gjort det fremragende i denne sæson, for hvem havde egentligt i sin vildeste fantasi troet at United,( som de fleste havde afskrevet mesterskabet inden sæson begyndte og ikke mindst hvorvidt de ville få succes i CL efter sidste års fadæse) skulle nå så langt i alle tre turneringer. Det er noget hverken Liverpool eller Mlian kan prale af. Lad os håbe at spillerne kommer hurtigt over nederlaget og gi'r så City en på hatten på lørdag.

robinho
03-05-2007, 08:36
Hele holdet havde en generel off day, og heinze har spillet rigtig godt på det seneste, og hvis han skulle væk p.g.a. den præstation, så var det jo hele holdet som skulle skiftes ud...

hans fodbold har generelt været på for lavt niveau. Og når nu vi gerne vil spille den type fodbold vi gør, hvor vi bygger op nede fra, jamen så kræver det et ordentligt afspil fra forsvaret, og modstanderen kan med fordel presse united til at spille den derover, for hans omgang med kuglen er forfærdelig.

Evra havde så karantæne igår, men på trods af hans dårlige kamp mod everton, ser jeg ham meget gerne tilbage mod city, fordi han formår at kombinere godt forsvarsspil med fremadrettede kvaliteter

ho
03-05-2007, 08:47

Har lidt svært ved at se hvilke kampe heinze skulle have spillet godt på det sidste han har været så utrolig ringe siden blackburn kampen som vi vandt 4-1 og selv i den var han piv ringe , nej hvis real stadig vil have ham så sælg, silvester er i det mindste med i kampen når han spiller igår var den jo ingen venster-back ,milan kunne jo løbe i venster side som det passede dem.

Foged
03-05-2007, 08:59
Så dybt dybt skuffet!
Fair nok vi går ud, men hvor er gejsten, hvor var viljen? Der var intet i går! Det var sindsygt pinligt!!!

Michael
03-05-2007, 09:24
Aaah pinligt synes jeg nu ikke det var. Milan havde bare lidt mere krudt i sig. Holdet ser efterhånden ret slidt ud, og forhåbentlig napper vi mesterskabet i weekenden, så spillerne kan lade 100 % op til FA Cup finalen.
Derudover kunne det være lækkert at Vidic, Rio og Gary Neville stille og roligt kan spille sig i form i de to sidste kampe, uden man skal ud og satse hele butikken for at vinde mesterskabet.

Holmskov
03-05-2007, 09:33
Syntes ikke det var pinligt. Når man taber til et hold der er bedre på aftenen er det ikke noget man kan gøre. En kollektiv off-day kan ramme alle. Bare ærgerligt det lige skulle ske i går og så i en semifinale.

Og så må man gi' kredit til Milan for deres taktik. Ancelotti er en dygtig taktikker og det så vi i går. De formår at lukke totalt af for vores midtbane og så står de, som alle italienske hold, meget stærkt i bagkæden. Vi fik ikke lov at modtage bolden uden der sad en Milan spiller i hælene på os. At det så ser dybt kedeligt og destruktivt ud er jo bare noget man må leve med. Italiensk fodbold har altid, i mine øjne været dødsygt.(lige bortset fra Milan i gamle dage med Rijkaard, Gullit og Van Basten på holdet.)

Der er ikke nogen tvivl om hvem der spiller det mest seværdige fodbold i Europa for tiden, men det stoppede desværre i går. Nu kan vi se frem til en finale med at hold der kan kvæle alle imod et hold der KUN kan score på dødbolde.

Og så forstår jeg ikke kritikken af Heinze. Han, om nogen, går forrest når det gælder og spiller med hjertet uden på trøjen. Havde de andre kunnet præstere det i går, så så det måske anderledes ud i dag. Hvem ved? Ja, der er fejlafleveringer, men det er der overalt. Jeg syntes bare det er fedt at se han kæmper som han gør, og fedt at se vi har så gode venstre backs som tilfældet er.

Hald
03-05-2007, 09:39
Meget bittert! Glem den kamp. nu må vi sørge for at blive mestre på Lørdag!
men så os sgu lige i en cl finale mod scouserne

KennyN
03-05-2007, 09:39
Milan var bedre end United i går, og det er fuldt fortjent at de er i finalen.. United spillede hele tiden til siden eller bagud, og de skabte ikke ret mange chancer. Milan lukkede godt ned for spillet, og forhindrede United i at sidde på midtbanen og styre spillet.
Desuden synes jeg Giggs og Ronaldo skuffede i går. Ingen af dem fik noget ud af det, og de var ikke meget med i kampen. Ronaldo virkede som om han ikke rigtig gad, og Gattuso fik hurtigt overtaget overfor ham. Skuffende at United ikke kunne være mere og bedre med.!

Rafa86
03-05-2007, 09:46
Milan overrasker mig i den grad.
Havde ikke regnet med at de ville spille så "flot" fodbold.
Vi havde intet at komme med og så vidt jeg kunne se, havde vi 2-3 60 % chancer i løbet af de 90 min.
Synes godt nok det er skuffende af United. Meget tamt hold vi kom med.
Det sætter endnu en streg under, at vi spiller som lort på udebane i CL.
Om det var regnens skyld eller hvad det var, kan vi vel ikke bruge til noget.
Men det postive er da, at vi er nået så langt. Det er lang tid siden at vi er nået til en semifinale.
NU skal vi have PL og FA Cuppen...

KennyN
03-05-2007, 10:15
Hvad skete der også for Heinze i går. Han spillede elendigt. Han lignede en hund i et spil kegler jo. Han kunne ikke ramme sine medspillere, han kunne ikke følge med Milan spillerne, han var skyld i det ene mål da han laver en skod aflevering til usikre Vidic osv.. Surt Evra var spærret..

Benzet
03-05-2007, 10:44
Synes så det er lige præcis omvendt.

Elkjær kan sagtens rose andre landes stil, mens Schmeichel på en eller anden måde altid kan få diskussionen drejet over på noget med United ;)

@ Dines

Resultat-orienteret fodbold, siger du?

Da I kom foran på Old Trafford, hvor stillede I jer så hen? Lige så langt tilbage I kunne.

Milan spiller ikke altid resultat-orienteret fodbold, men har sådan en respekt for jeres offensiv, at det ville være dumt at risikere det helt store, når man er foran 2-0. I plejer jo være lynende farlige i kontraspillet.

Det skal du have lov til at synes, og vi bliver nok ikke helt enige på det område. Men faktum er, at Schmeichel efter kampen i går roste Milan, og beskrev dem som klasser bedre end United, som han jo ellers selv elsker. Det tvivler jeg på, at Elkjær ville gøre omvendt, med mindre det italienske hold taber 7-1.

Faurauh
03-05-2007, 10:51
Mener heller ikke vi havde fortjent en sejr.
Men angående kritikken af vores spillere mener jeg ganske enkelt det var gejsten der manglede. Vi manglede virkelig Roy Keane der kunne sætte fut i vores spillere, og hvad Heninze angår syntes jeg ikke det var så skidt han kæmpede røven ud af bukserne noget som andre spillere kunne lære en del af, at hans forsvars spil fucked op er jo så bare ærgeligt, men mener slet ikke man skal sælge ham. Ronaldo blev dænket op på smukkeste vis, Odoo kunne følge med ham og presse ham iog Gatusso kunne så gå direkte ind og få ham stoppet, og det ødelagde hans flow og etferhånden og hans kamp vilje(igen vi mangler en Kean til at få ham igang).

Edit: En helt anden ting er at jeg ikke kan se hvorfor Giggs ikke skulle spille i venstre og Ronakldo i højre? Det vuille være 1000gange lettere for Ronaldo og Giggs havde alligevel en off-day. Ved ikke om der er nogen som kan komme med en forklaring på det?

Holmskov
03-05-2007, 11:18
Hvad skete der også for Heinze i går. Han spillede elendigt. Han lignede en hund i et spil kegler jo. Han kunne ikke ramme sine medspillere, han kunne ikke følge med Milan spillerne, han var skyld i det ene mål da han laver en skod aflevering til usikre Vidic osv.. Surt Evra var spærret..

Ja, og sådan er der så meget. At gi' Heinze skylden for målet er da helt ved siden af. Hvorfor clearer Fletcher ikke bolden på ordentlig vis. Han spiller en høj hård bold på tværs af feltet til Heinze der er presset af to mand. Heinze aflevere i fødderne til Vidic der snubler. Hvordan kan det blive Heinzes mål ??

Benzet
03-05-2007, 11:47
Vidic har al tid i verden til at få losset bolden væk. Men i stedet vælger han at tage et lille fiks ryk med bolden og søge den farlige aflevering. Det gik desværre galt for superteknikeren, der åbenbart aldrig har prøvet at spille på et meget vådt underlag før.

United DK
03-05-2007, 12:02
Det kan sådan set være ligemeget hvem der har skylden for 2-0 målet, for sådan som vi og Milan spillede i går, så var vi alligevel ikke kommet tilbage i den kamp.

Thomas
03-05-2007, 12:46
Jeg er stadig bitter over vores nederlag, men vi må indse, at vi bare ikke kan vinde hver evig eneste kamp, hvilket er helt naturligt. Vi må bare komme videre, og så håbe at AC Milan tæsker scouserne i finalen.

jillybilly
03-05-2007, 12:53
Tillykke til Milan! De var klart bedst i går!

Mit personlige PR-råd til italiensk fodbold: Skru ned for kramperne, når I er foran! Folk gider sgu ikke blive ved med at se på, at der konstant bliver spekuleret i, at dommerne ikke lægger tid nok til ved sådanne spilstop!

Renatommo
03-05-2007, 13:02
Gattuso eller hvad han hedder, er da de mest irriterende spiller jeg nogensinde har lagt mine øjne på - det ene øjeblik ligger han ned og tuder, og det andet øjeblik render han rundt og ligner den italienske hulk! kan simpelthen ikke tage den bøsse!!!

Fogh
03-05-2007, 13:32
Gattuso eller hvad han hedder, er da de mest irriterende spiller jeg nogensinde har lagt mine øjne på - det ene øjeblik ligger han ned og tuder, og det andet øjeblik render han rundt og ligner den italienske hulk! kan simpelthen ikke tage den bøsse!!!

Rigtig nok, at han overreagerede i går. Men hvor er det da usympatisk og idiotisk af Scholes ikke at give bolden tilbage. Det er sådan noget, man lærer små børn nu om stunder (fair play).

Stuhrdrengen
03-05-2007, 13:34
Efter den kamp i går og ikke mindst Gattuso´s attitude, må jeg ærligt sige at jeg nærmest håber Liverpool vinder den finale. Hader italiensk fodbold og alt hvad det står for. Der var ingen tvivl om at Milan var det bedste hold igår, og at United nærmest over hele linjen faldt igennem. Mange af I andres indlæg omhanler skuffelse over Heinze, men alt i alt må jeg sige at han har haft en udmærket sæson. Derimod var jeg dybt skuffet over Ronaldo, som igår viste at han fortsat har meget at lære. Han gik rundt og brokkede sig over alt til dommeren, og desuden lignede han den gamle Ronaldo fra VM, hvor han kastede sig ned hver gang han havde bolden. Skuffende. Men vi tager mesterskabet søndag, og Ronaldo skal nok komme tilbage, som den klassespiller han har vist sig at være i år.

bravo245
03-05-2007, 13:38
ja lige når man ser kampen hader man da gattuso, men tænk hvis vi havde haft en spiller der kunne drive sit hold frem som han gjorde igår... vi mangler virkelig en der kan råbe sine medspillere op. Giggs er en god spiller men som anfører viste han da intet i går.

Maldini
03-05-2007, 14:07
Kan godt forstå at nogle ikke kan døje Gattuso, men for mig at se spiller han jo spillet, for udover at frustrere mange vigtige United spillere(Scholes, Ronaldo især), formår han jo at hive hans medspiller med. For første gang ser jeg Kaka i en glidende tackling. Og som mange siger manglede i måske den indpisker igår.

Teserne omkring italiensk fodbold er jo evindelige, men faktum er jo at sådan gør man i Italien for det er målet frem for middel.Akkurat som Liverpool og Chelsea, og Arsenal i sidste års CL. At nogle enkelte hold i CL, som jer, forsøger at nå målet med en anden indstilling er jo selvfølgelig prisværdigt, men som Milan fan vil jeg hellere vinde end underholde.

Hvad er kedeligt og hvad er underholdende? Over 2 kampe at score 5 mål mod United er vel i bund og grund ikke kendetegnende for et defensivt hold.

Men tak for kampen og held og lykke med at få Mourinho fyret og Shevchenko tilbage til Milan.

ChristianD
03-05-2007, 14:22
Kan se min kommentar igår, har gået mange af jer på, så beklager meget mine frustrationer. En blanding af øl og en lorte kamp, kan godt få mig lidt op og køre, fik min kontorstol blandet andet og mærke. Så sorry herfra.

Dines
03-05-2007, 14:30
Rigtig nok, at han overreagerede i går. Men hvor er det da usympatisk og idiotisk af Scholes ikke at give bolden tilbage. Det er sådan noget, man lærer små børn nu om stunder (fair play).

Jeg kan sagtens forstå Scholes. Der er 10 minutter tilbage, og pludselig begynder mange Milan spillere, at ligge og få krampe. Ikke helt tilfældigt?
Så det er da klart man spiller videre, når i begynder at trække tiden, som Gattuso gjorde. Og så er det til grin af Gattuso, at han spiller smart og laver håndtegn, når han knapt nok kan sproget! Faktisk har det Gattuso gjorde igår gjort mig så sur på Milan, at jeg er i tvivl om hvem jeg håber skal vinde finalen? Jeg gider ihvertfald ikke se den er jeg ret sikker på.

Iøvrigt burde Milan aldrig have været med i CL, efter det snyd der blev lavet sidste år, men nu hvor de er en storklub skal de da med! (ironi)

Holmskov
03-05-2007, 15:50
Det kan godt være Gattuso havde positiv indvirkning på hans holdkammerater i går, men omvendt så tror jeg faktisk de fleste blev lidt bekymret på hans vegne. Han lignede jo en psykisk syg hvor sikringen på øverste etage sprang med et brag. Jeg blev næsten helt flov på hans vegne. (Kunne ha' ham mistænkt for at være på svampe eller lign. men det vil en eventuel dopingprøve vel afsløre)

Og så var det da godt det stoppede med at regne, for han kunne da umuligt fortsætte med at løbe med alt det vand der samlede sig i hans underbid. :)

superilan
03-05-2007, 15:54
Enig. Jeg overvejer også om jeg gider se finalen overhovedet. Den lyder godt nok kedelig, og jeg synes jeg har set nok Liverpool - Milan. Milan skal vinde, men hvis ikke det var Liverpool, Arsenal eller Chelsea, så havde jeg håbet på den andet hold ligegyldig hvem det var!

Jeg poster normalt ikke herinde, men jeg kunne ikke undgå at trække på smilebåndet over påstanden om at Liverpool-Milan lyder som en kedelig kamp! Som eksperterne hos tv3 (hvis man kan kalde Schmeichel for "ekspert) sagde i går, så vil finalen blive en underholdene kamp hvis den blot har halvdelen af målene, intensiteten, spændingen, dramatikken osv. som kampen for 2 år siden.

Jeg vil gå ud fra at du hverken har set eller hørt om finalen i 2005, for at kunne sige at det lyder som en kedelig kamp. Eller er det bare sådan noget man skal sige når man lige er blevet ydmyget af et velspillet og offensivt orienteret italiensk mandskab. Til gengæld forstår jeg godt at du ikke holder med Liverpool i finalen. Det ville ikke være til at bære at se jeres ærkerivaler løfte den store pokal for anden gang inden for 3 år!

Caller
03-05-2007, 16:00
Den eneste grund til at 2005 finalen blev så spændende var vel mere pga af sammenbrud af hvert sit hold i hver sin halvleg, end godt spil fra begge sider?

Alex
03-05-2007, 16:02
Karakterer efter hele kampen, 1-10 skala

Vds 5: 3 mål imod sig, og ingen store redninger
O`Shea 4: Tam indsats, uden gejst
Brown 4: Sejlede rundt i hele kampen
Vidic 2: Elendig kamp, langt fra kampformen
Heinze 3: Sejlede forvirret rundt. Lignede en fuld flue.
Ronaldo 5: Prøvede og prøvede, men var helt pakket ind
Carrick 4: Overspillet igen og igen
Scholes 6: God boldkontrol og spilfordeling
Giggs 3: Total anonym og skuffende indsats
Fletcher 2: Fornærmende ringe. Ingen kvalitet i hans indsats overhovedet
Rooney 5: Prøvede, men fik absolut intet ud af det
Saha 5: Kæmpede godt, men fik svære betingelser som indhopper

Samlet holdvurdering: 3
Tam indsats der på dagen tyder på et kæmpe niveauforskel på de to hold. United har svigtet deres fans og sig selv. Det bliver ikke morsom at møde de sædvanlige Liverpool-bøver til fodbold i morgen efter et så tydeligt nederlag. United blev vel nærmest voldtaget.

Må siges at være 100% enig i dit indlæg. Lige fra karaktergivning til udsagn om at fodboldtræningen i dag ikke bliver sjov!

Og nøøøøj, hvor er jeg skuffet over Heinze. Ikke bare på baggrund af denne kamp, faktisk på baggrund af hele sæsonen. Han tør ingenting, og står ikke en gang specielt prangende defensivt.
- Han afleverer bagud og presser Vidic unødvendigt i gårsdagens kamp, istedet for at tage bolden med sig.
- Han bliver ofte rundet, og har store problemer mod hurtige spillere
- Han har en uhyggelig tendens til at heade bolden ud i modstanderens fødder når de står ude omkring straffesparksfeltets kant.
Synd og skam når man ved hvordan han KAN spille.

Synes egentlig at Vidics præstation i går kan forsvares. Det er klart man kommer i problemer overfor en spiller som Kaka når man har været ude i en måned. Egentlig kan vi vel nærmere snakke om fejl fra Ferguson her? På den anden side, var der ikke så meget andet at gøre godt med.

We'll take the trophy next year!

superilan
03-05-2007, 16:03
Jeg har jo heller ikke sagt at det var en velspillet kamp i 2005, men den var i hvert fald ikke kedelig :)
Bare fordi at to hold ikke spiller gudefodbold kan det jo godt være en god og underholdene kamp alligevel.

Caller
03-05-2007, 16:06
Hehe ja ok, den kan du jo selvfølgelig have ret i, og underholdene var den da, men man tænkte lidt på om det virkelig kunne passe at dette var en CL finale, men ok, hellere det end kedelig :)

superilan
03-05-2007, 16:12
Det var også ironisk at 2005 finalen blev spillet året efter historiens vel nok kedeligste CL-finale mellem Milan og Juventus (0-0 og Milan sejr efter straffe). Jeg tror næsten at jeg faldt i søvn under den kamp. Men det er vel hvad man forventer når to italienskle hold mødes i en kamp hvor der er så meget på spil.

Flax_Generous
03-05-2007, 16:14
Den eneste grund til at 2005 finalen blev så spændende var vel mere pga af sammenbrud af hvert sit hold i hver sin halvleg, end godt spil fra begge sider?
Præcis. Det var en dramatisk kamp (det er de fleste Champions League-finaler heldigvis), men det var altså ikke en smuk og velspillet kamp. Det var en kamp, hvor fornuften og organisationen forsvandt fra Liverpool i første halvleg og Milan i anden halvleg - men det er jo ikke ensbetydende med, at det modsatte hold leverede prangende fodbold. Helt ærligt, det er trods alt Liverpool (under Benitez), vi har med at gøre: Der er ligesom lagt en indsnævrende øverste grænse for hvor flot det kan blive.

Jeg gider ikke se kampen. Jeg kan ikke fordrage Milan (om end Kaka' måske alligevel gør kampen værd at se) og Liverpool....ja, det vil jeg ikke begynde på.

Danielsen
03-05-2007, 16:25
Uha, vi er ringe på udebane i CL :(

UNITED AWAY IN EUROPE
SEASON 2004/05
DREW 2-2 at Lyon
DREW 0-0 at Sparta
LOST 3-0 at Fenerbache
LOST 1-0 at AC Milan

SEASON 2005/06
DREW 0-0 with Villarreal
LOST 1-0 to Lille
LOST 2-1 to Benfica

SEASON 2006/07
WON 1-0 at Benfica
LOST 1-0 at FC Copenhagen
LOST 1-0 at Celtic
WON 1-0 at Lille
LOST 2-1 at Roma
LOST 3-0 at AC Milan

Thomas
03-05-2007, 17:04
Skidt skidt statistik. 2 sejre, 3 uafgjorte, 8 tabte. Det burde have være omvendt angående sejre og tabte, men sådan er det ikke. Desværre :(

Flax_Generous
03-05-2007, 17:04
Min opfattelse af kampen:

De fleste herinde er enige om, at United mødte et på dagen langt mere taktisk velorganiseret, fysisk overlegent og kampklart mandskab. Fra første fløjt virkede United som om de ikke var parate til kampen. De var ukoncentrede, idéløse og en anelse skræmte. Meget af dette kan man tilskrive Milans taktiske oplæg og klart overlegne fysik. Måske spillede stemningen på San Siro også lidt ind. Min bedste var dernede og han har fortalt mig, at allerede efter de første 5 minutter var Uniteds fans larmet til stilhed af Milans fans og i resten af kampen virkede det mere som om de ville sidde foran pejsen og drikke varm kakao i tordenvejret end forsøge at bakke holdet op. United var virkelig på udebane. I alle tilfælde spillede United en af sæsonens dårligste kampe (West Ham- eller FCK-kampen er de andre kandidater). Ligeledes spillede Milan en af deres bedste. 3-0 var derfor et helt fortjent resultat. Det var ikke en ydmygelse i 7-1-kategorien, men United blev slået betragteligt og ville sandsynligvis tabe 10 ud af 10 under de omstændigheder og med den taktiske og mentale indstilling.

Det er svært at finde lyspunkter, da alle i klubben tilsyneladende havde en offday - både træner, fans og spillere.

Alligevel var det dejligt at se Vidic i aktion igen. Det var ikke hans bedste præstation og Kaka' løb fra og rundt om ham når det passede ham, men hans hovedstødsstyrke var altså stadig intakt. Han vandt mere eller mindre alt i det defensive hovedspil. Han sammenspil med Heinze og Brown var intet mindre end katastrofalt (hvilket dog lige så meget er Heinzes og Browns skyld), men det var godt at se ham tilbage. Han er kontant og hård - i form er han en af de eneste, der effektivt kan stoppe spillere som Drogba, så det bliver godt at få ham tilbage netop nu.

Et andet lyspunkt må være det faktum, at vi nu kan se hvor vi virkelig mangler noget på holdet. Hvis man ser bort fra vores forsvar, der ikke kan bedømmes retfærdigt i denne kamp pga. de mange skader, så har vi altså brug for en midtbanespiller og en angriber.
Rooney var bedst da han trak lidt tilbage i banen, men det kræver, at en anden skyder frem. Her valgte SAF Cristiano Ronaldo, Ryan Giggs og til sidst Louis Saha. At spille med Ronaldo og Giggs vil næppe medføre, at man får mest muligt ud af dem (selvom det rent taktisk kan være smart at rotere lidt). Saha var tydeligvis slet ikke med i kampen, hvilket jo er meget symptomatisk for hans 2007. Man kunne have brugt Alan Smith, men han mangler desværre lidt klasse. Ditto med Ole Gunnar Solskjær, der vist ikke længere har alderen og fysikken til at seriøst konkurrere om en plads på holdet. Der med andre ord simpelthen brug for en ny klasseangriber. Ikke nødvendigvis en Torres, der forlanger fuld spilletid og et halvt hold bygget omkring vedkommende, men en angriber på Sahas niveau - uden de mange skader. Darren Bent kunne være et godt bud, men han er bestemt ikke den eneste. Der er et hav af (yngre) angribere, der vil kunne fylde den manglede rolle ud (Rossi er ikke en af dem - Rossi er mere en blanding mellem Giggs' frie rolle i Roma-kampen og Rooneys delvist frie rolle i vores 4-4-2).

Ligeledes mangler vi en midtbanespiller, der både kan tackle og skabe. Jeg var ellers ved at indstille mig på, at Fletcher skulle være denne spiller og Carrick i stedet på sigt skulle erstatte Scholes, men denne kamp gav et stort hak i tuden på begge spillere. De faldt klart igennem - stort set ingen vundne tacklinger og ingen vellykkede fremadrettede afleveringer. Særligt Fletcher spillede med hovedet under armen. Jeg tror personligt, at Hargreaves ville være et fint bud på en spiller i den position. Man overser ofte, at Hargreaves faktisk har et stærkt indlæg og laver nogle gode dybe stikninger (måske er han endda på niveau med Carrick). Ofte forestiller man sig, at han kun vinder bolde. Han vinder mange bolde og han bevæger sig klart mest uden bolden, men han er stadigvæk en spiller med langt mere kreativ kunnen end Fletcher. Og måske endda også Carrick. Han ville være en fin tilføjelse til midtbanen. I alle tilfælde er det vigtigt, at vi får os en spiller, der kan sætte sig igennem på en måde som Carrick aldrig kommer til at kunne. Det vil måske også skabe plads til, at Carrick går mere med frem ligesom Scholes den yngre. Vi har jo set, at Carrick kan afslutte fint.

Så selvom det ikke er let at finde lyspunkter og gode ting ved dette nederlag, så har det alligevel tydeligt demonstreret Uniteds mangler, hvis vi skal kunne vinde de her svære udebanekampe i Europa og virkelig være det mest dominerende hold i de næste par år. Forsvaret sejlede i går, men det er alligevel vores stærkeste side de næste par år - sammen med Rooney og Ronaldo. Milan vandt måske i dag, men med de rette forstærkninger og langtidserstatninger for vores ældre spillere, så er det United, der vinder næste gang. Der er klart mere fremtid i vores hold.

Martinsen
03-05-2007, 17:16
fortjent at Milan står i finalen og ikke os, de var langt bedre ovre 2 kampe... men det bekymrer mig lidt at vi er begyndt at gøre det til en vane at spille skidt i 1. halveg... det straffer hold som Milan med det samme... der var ikke mange der kan være sin indsats igår bekendt. Vidic og Heinze sejlede mens O´shea var en af de få der virkede til at have roen i forsvaret...
men vi har fået bevist at vi stadig kan begå os i CL, så alt i alt har vi leveret en flot turnering.. så nu skal mesterskabet bare køres hjem, og jeg tror lidt på en trods reaktion oven på Milan kampen mod City

KaptajnKjaer
03-05-2007, 18:02
Min opfattelse af kampen:

De fleste herinde er enige om, at United mødte et på dagen langt mere taktisk velorganiseret, fysisk overlegent og kampklart mandskab. Fra første fløjt virkede United som om de ikke var parate til kampen. De var ukoncentrede, idéløse og en anelse skræmte. Meget af dette kan man tilskrive Milans taktiske oplæg og klart overlegne fysik. Måske spillede stemningen på San Siro også lidt ind. Min bedste var dernede og han har fortalt mig, at allerede efter de første 5 minutter var Uniteds fans larmet til stilhed af Milans fans og i resten af kampen virkede det mere som om de ville sidde foran pejsen og drikke varm kakao i tordenvejret end forsøge at bakke holdet op. United var virkelig på udebane. I alle tilfælde spillede United en af sæsonens dårligste kampe (West Ham- eller FCK-kampen er de andre kandidater). Ligeledes spillede Milan en af deres bedste. 3-0 var derfor et helt fortjent resultat. Det var ikke en ydmygelse i 7-1-kategorien, men United blev slået betragteligt og ville sandsynligvis tabe 10 ud af 10 under de omstændigheder og med den taktiske og mentale indstilling.

Det er svært at finde lyspunkter, da alle i klubben tilsyneladende havde en offday - både træner, fans og spillere.

Alligevel var det dejligt at se Vidic i aktion igen. Det var ikke hans bedste præstation og Kaka' løb fra og rundt om ham når det passede ham, men hans hovedstødsstyrke var altså stadig intakt. Han vandt mere eller mindre alt i det defensive hovedspil. Han sammenspil med Heinze og Brown var intet mindre end katastrofalt (hvilket dog lige så meget er Heinzes og Browns skyld), men det var godt at se ham tilbage. Han er kontant og hård - i form er han en af de eneste, der effektivt kan stoppe spillere som Drogba, så det bliver godt at få ham tilbage netop nu.

Et andet lyspunkt må være det faktum, at vi nu kan se hvor vi virkelig mangler noget på holdet. Hvis man ser bort fra vores forsvar, der ikke kan bedømmes retfærdigt i denne kamp pga. de mange skader, så har vi altså brug for en midtbanespiller og en angriber.
Rooney var bedst da han trak lidt tilbage i banen, men det kræver, at en anden skyder frem. Her valgte SAF Cristiano Ronaldo, Ryan Giggs og til sidst Louis Saha. At spille med Ronaldo og Giggs vil næppe medføre, at man får mest muligt ud af dem (selvom det rent taktisk kan være smart at rotere lidt). Saha var tydeligvis slet ikke med i kampen, hvilket jo er meget symptomatisk for hans 2007. Man kunne have brugt Alan Smith, men han mangler desværre lidt klasse. Ditto med Ole Gunnar Solskjær, der vist ikke længere har alderen og fysikken til at seriøst konkurrere om en plads på holdet. Der med andre ord simpelthen brug for en ny klasseangriber. Ikke nødvendigvis en Torres, der forlanger fuld spilletid og et halvt hold bygget omkring vedkommende, men en angriber på Sahas niveau - uden de mange skader. Darren Bent kunne være et godt bud, men han er bestemt ikke den eneste. Der er et hav af (yngre) angribere, der vil kunne fylde den manglede rolle ud (Rossi er ikke en af dem - Rossi er mere en blanding mellem Giggs' frie rolle i Roma-kampen og Rooneys delvist frie rolle i vores 4-4-2).

Ligeledes mangler vi en midtbanespiller, der både kan tackle og skabe. Jeg var ellers ved at indstille mig på, at Fletcher skulle være denne spiller og Carrick i stedet på sigt skulle erstatte Scholes, men denne kamp gav et stort hak i tuden på begge spillere. De faldt klart igennem - stort set ingen vundne tacklinger og ingen vellykkede fremadrettede afleveringer. Særligt Fletcher spillede med hovedet under armen. Jeg tror personligt, at Hargreaves ville være et fint bud på en spiller i den position. Man overser ofte, at Hargreaves faktisk har et stærkt indlæg og laver nogle gode dybe stikninger (måske er han endda på niveau med Carrick). Ofte forestiller man sig, at han kun vinder bolde. Han vinder mange bolde og han bevæger sig klart mest uden bolden, men han er stadigvæk en spiller med langt mere kreativ kunnen end Fletcher. Og måske endda også Carrick. Han ville være en fin tilføjelse til midtbanen. I alle tilfælde er det vigtigt, at vi får os en spiller, der kan sætte sig igennem på en måde som Carrick aldrig kommer til at kunne. Det vil måske også skabe plads til, at Carrick går mere med frem ligesom Scholes den yngre. Vi har jo set, at Carrick kan afslutte fint.

Så selvom det ikke er let at finde lyspunkter og gode ting ved dette nederlag, så har det alligevel tydeligt demonstreret Uniteds mangler, hvis vi skal kunne vinde de her svære udebanekampe i Europa og virkelig være det mest dominerende hold i de næste par år. Forsvaret sejlede i går, men det er alligevel vores stærkeste side de næste par år - sammen med Rooney og Ronaldo. Milan vandt måske i dag, men med de rette forstærkninger og langtidserstatninger for vores ældre spillere, så er det United, der vinder næste gang. Der er klart mere fremtid i vores hold.

Er enig i det du siger. Især på midtbanen manglede der klasse og agressivitet, det var tydeligt vi manglede nogen der kunne sætte sig igennem og vise Gattuso igen. Men at sige at Carrick og Fletcher ikke har det er jeg lidt uenig i. Selv Scholes spillede som lort (han vågnede lidt op i 2. halvleg dog), Carrick laver altså også et kæmpe løbearbejde og spiller normalt en stor rolle defensivt, igår sejlede det hele bare.
Ikke desto mindre skal der en hårdkogt midtbane til.

Men Vidic var ikke klar, selvfølgelig var det rart at få ham med, og jeg ville da også have gjort det umildbart. Men han var ikke klar, og især i den vanskelige regn havde han det svært.
Desuden håber jeg det sidste gang vi ser en så dårlig indsats af Heinze, han spillede godt nok dårligt. Til gengæld var han den eneste der turde tackle og havde noget agressivitet.

Til sidst.. det der gør mig mest sur og ked af det, det er at det var en så dårlig kamp af United. Mile fra topniveauet, og vi kunne på en anden dag godt have fået uafgjort - det er jeg så sikker på. At vi vælger at have en så dårlig dag lige inden kampen er katastrofalt, symptomatisk at intet lykkedes for Ronaldo. Det sjovt som hele holdet får offdag sammen med ham, og hænger forhåbentlig ikke sammen, er vi så afhængige af ham?

Jeg ved godt Milan var gode til at ødelægge vores spil, og har fortjeneste deri men det igår.. vi prøvede knap nok, kun lige 10 i min i 2.halvleg forsøgte vi men det var bare lange bolde som var nemme for Milans forsvar, så skidt, så skidt..

Kranse
03-05-2007, 18:21
Her kommer så min opfattelse af kampen og det der skete:

1. Det er længe siden jeg har set et så dårligt United hold. Det er dog det der kan trøste mig lidt (meget lidt), at jeg ved vi kan spille bedre. Man kan vel ikke sige at Milan spillede totalt godt og spillede nærmest over evne. Nej, det var os der underpræsterede. Og det gjaldt alle spillere. Tror ikke jeg kan sige en spiller der gjorde det godt.

2. Kaka. Manden var god igår. Rigtig god. Men grunden til han var så god, er også at vi ikke formåede at dække op for ham. Grunden til at vi startede inde med 3 centrale midtbane spillere var jo egentlig nok, at vi skulle stoppe Kaka. Det formåede vi slet ikke, og det mener jeg er fordi vi ikke spillede med en defensiv midt. Christian Poulsen har fremragende vidst, at hvis man har en def midt, så har Kaka det ualmindeligt svært. Og nej, hverken Fletcher, Scholes eller Carrick er defensive midt - og skal heller ikke være det. Derfor håber jeg inderligt at vi får Hargreaves til sommer! Jeg tror han vil kunne lægge mellem forsvaret og midtbanen og rydde op, samtidig med at han vil kunne være med i det opbyggende spil.

My 5 cent..

TrincoBoy
03-05-2007, 18:56
Uha, vi er ringe på udebane i CL :(

UNITED AWAY IN EUROPE
SEASON 2004/05
DREW 2-2 at Lyon
DREW 0-0 at Sparta
LOST 3-0 at Fenerbache
LOST 1-0 at AC Milan

SEASON 2005/06
DREW 0-0 with Villarreal
LOST 1-0 to Lille
LOST 2-1 to Benfica

SEASON 2006/07
WON 1-0 at Benfica
LOST 1-0 at FC Copenhagen
LOST 1-0 at Celtic
WON 1-0 at Lille
LOST 2-1 at Roma
LOST 3-0 at AC Milan

Ja det ser da ikke alt for godt ud, specielt i denne sæson, hvor det ikke ligefrem har været skræmmende modstandere vi har mødt, udover Milan og Roma. Det skal vi helt klart have ændret på næste sæson, hvis vi har ambitioner om at vinde CL.

Gronkjor
03-05-2007, 18:57
Meget skuffende kamp. Men jeg synes vi kan være godt tilfredse over Champions League, en semifinale er flot og de fleste havde slet ikke regnet med at det ville gå så godt. Nu må vi bare prøve at rejse os mod Shitty og så få det mesterskab i hus:skaaal:

KaptajnKjaer
03-05-2007, 19:10
Her kommer så min opfattelse af kampen og det der skete:

1. Det er længe siden jeg har set et så dårligt United hold. Det er dog det der kan trøste mig lidt (meget lidt), at jeg ved vi kan spille bedre. Man kan vel ikke sige at Milan spillede totalt godt og spillede nærmest over evne. Nej, det var os der underpræsterede. Og det gjaldt alle spillere. Tror ikke jeg kan sige en spiller der gjorde det godt.

2. Kaka. Manden var god igår. Rigtig god. Men grunden til han var så god, er også at vi ikke formåede at dække op for ham. Grunden til at vi startede inde med 3 centrale midtbane spillere var jo egentlig nok, at vi skulle stoppe Kaka. Det formåede vi slet ikke, og det mener jeg er fordi vi ikke spillede med en defensiv midt. Christian Poulsen har fremragende vidst, at hvis man har en def midt, så har Kaka det ualmindeligt svært. Og nej, hverken Fletcher, Scholes eller Carrick er defensive midt - og skal heller ikke være det. Derfor håber jeg inderligt at vi får Hargreaves til sommer! Jeg tror han vil kunne lægge mellem forsvaret og midtbanen og rydde op, samtidig med at han vil kunne være med i det opbyggende spil.

My 5 cent..

1. Jeg er enig, men også rigtig utroligt. Det er typisk at overse det andets hold spil når man selv spiller dårligt mener jeg. Og selvom jeg også mener at United spille dårligt og kunne have gjort det så meget bedre, mener jeg også Milan var med til at ødelægger Uniteds spil. Især i 2. halvleg da United forsøgte at kæmpe sig tilbage spolerede Milan dette fuldstændigt og det var som at se de sidste krampetræk hos en døende mand. At du kan trøste dig ved det forstår jeg heller ikke, tror vi er ret forskellige da jeg netop er sur over dette. At ryge ud og have spillet sit bedste, det okay - så har man prøvet. Men at på denne måde smide det væk, det synes jeg smerter!

2. Enig, han fik utrolig meget plads. Men han kan også godt skabe noget selv. Men havde vi haft en midtbane som havde spillet en nogenlunde god kamp var han blevet dæmmet lidt op for ihvertfald. Også Vidic synes jeg blev snydt af ham. Ærgeligt Rio og Vidic ikke var i topform til kampen, typisk.

Men vi må bare se frem ad jo..

Dines
04-05-2007, 09:23
Jeg poster normalt ikke herinde, men jeg kunne ikke undgå at trække på smilebåndet over påstanden om at Liverpool-Milan lyder som en kedelig kamp! Som eksperterne hos tv3 (hvis man kan kalde Schmeichel for "ekspert) sagde i går, så vil finalen blive en underholdene kamp hvis den blot har halvdelen af målene, intensiteten, spændingen, dramatikken osv. som kampen for 2 år siden.

Jeg vil gå ud fra at du hverken har set eller hørt om finalen i 2005, for at kunne sige at det lyder som en kedelig kamp. Eller er det bare sådan noget man skal sige når man lige er blevet ydmyget af et velspillet og offensivt orienteret italiensk mandskab. Til gengæld forstår jeg godt at du ikke holder med Liverpool i finalen. Det ville ikke være til at bære at se jeres ærkerivaler løfte den store pokal for anden gang inden for 3 år!

Jeg vil ikke ligefrem kalde Liverpool - Milan for en kamp med godt spil i. Det var bare mere, at begge hold havde et kollaps i hver halvleg.

$nowman
05-05-2007, 15:42
Jeg tror Milan - Liverpool bliver en kedelig kamp, kan lige forestille mig noget i retning af Chelsea - Liverpool da Chelsea vandt 1-0