PDA

Se fuld version : DSR efterår 2007 - Regler

Don Kafai
14-08-2007, 12:50
Da der ikke er tegn på at Morten K fortsætter succesen fra sidste sæson, så vil jeg gerne starte konkurrencen op igen.
Reglerne er enkle: Gæt på resultatet i Uniteds kamp.

Et rigtigt tegn giver 2 point, et rigtigt resultat giver 4 point.
For at få lidt adspredelse i toppen vil jeg også gerne indføre 1. målscorer hvilket ligeledes giver 4 point.

Dvs man kan opnå 10 point i alt, pr kamp.

Er man så dygtig/heldig at ramme det hele, altså både 1. målscore og resultatet så får man 1 point på sin "bonuspulje" som afgører placeringsrækkefølgen i tilfælde af pointlighed. Altså det her bonuspoint tæller ikke med i den samlede score, men hvis der er flere med samme antal point er det ham med flest bonuspoint der får den bedste placering osv.

Konkurrencen starter fra kampen imorgen mod Portsmouth og slutter efter sidste kamp i 2007, dvs efter kampen på Upton Park d. 29 december 2007. Alle Uniteds kampe i PL, CL, FA cup (hvis der bliver nogle) og Liga cuppen kommer med.

Skriver I bare et resultat så formoder jeg at det er Uniteds ciffer der er det førstnævnte, selvom vi spiller på udebane. Jeg vil dog gerne opdfordre til at I skriver så klart som muligt for at undgå forvirrelser

Jeg vil i øvrigt lige gøre opmærksom på at al snak om taktik, formation, spillertrup osv osv foregår i kamptrådene og ikke i DSR trådene.

Held og lykke

(Denne tråd er beregnet til diskussioner omkring selve konkurrencen. For at afgive et gæt gøres det i pågældende DSR kamptråd)

HamudiiC
14-08-2007, 13:26
Et rigtigt tegn giver 2 point, et rigtigt resultat giver 4 point.
For at få lidt adspredelse i toppen vil jeg også gerne indføre 1. målscorer hvilket ligeledes giver 4 point.

Tegn? hva mener du med det?

Don Kafai
14-08-2007, 13:28
Tegn? hva mener du med det?

Altså hvis du tror på 3-0 til united og de vinder 4-0. Så får du 2 point idet du spottede United sejren (tegn : 1X2).....

JDK
14-08-2007, 13:29
Tror der bliver ment, hvis man har det rigtige tegn (1x2), men ikke det rigtige resultat, får man point

Jeg tror den bliver 0-2, til United, med Tevez som første målscorer!

Don Kafai
14-08-2007, 13:32
Tror der bliver ment, hvis kampen bliver 2-1, men man har tippet 2-0, er ''2'' rigtigt og giver point!

nej, tegn er 1X2...

Dines
14-08-2007, 15:32
Lyder fint. Jeg glæder mig til at forberede mine halvskidte resultater fra sidste sæson. Jeg tror kun jeg gættede den der showkamp til der skulle være 7 mål. ;)

morten k
14-08-2007, 16:02
Ja, jeg har ikke lige fået startet det op i år, som planlagt. (Mange gode og dårlige undskyldninger for det. )

Så hvis andre gider køre noget, så er det bare alletiders.

Thomas
14-08-2007, 18:08
Jeg er igen i år med! Jeg kom jo på en skuffende 2. plads, så vidt jeg husker? Kan vi evt. få en stilling smidt op herinde fra sidste år? :D

United DK
14-08-2007, 19:43
Jeg er igen i år med! Jeg kom jo på en skuffende 2. plads, så vidt jeg husker? Kan vi evt. få en stilling smidt op herinde fra sidste år? :D

Ja.

Slutstillingen for DSR 06-07:

http://www.dabomb.dk/mufc/dsr/OT-Stilling-20.jpg

Don Kafai
16-08-2007, 16:33
Hermed følger stillingen efter 1. runde....

Er der fejl så let me know...

http://img131.imageshack.us/img131/2061/dsr1rundeyz2.jpg

Nicholaj
17-08-2007, 22:39
Hej Don K.

Så beklageligvis ikke, at man skal skrive her i tråden vedrørende fejl og mangler, så jeg sendte dig en PM.

Jeg havde også Scholes som første målscorer i kampen mod Pompey.

Nicholaj
HHWATBB

Don Kafai
18-08-2007, 14:20
Det har du helt ret i. Min fejl.
Stillingen opdateres hvor fejlen rettes sammen med jeg at Benzet også skal på tavlen. Den rettede stilling kommer op efter næste rundes kamp mod City.

Beklager fejlen..

Don Kafai
19-08-2007, 19:40
Stillingen efter City kampen:

Fejlene fra sidste runde burde være rettet, men hvis der stadig er klager så skriv.

http://img502.imageshack.us/img502/3147/dsrefter2rundegi9.jpg

Ingen har endnu rigtig scoret de store point og det hænger sammen med at United fucker.

Dog havde Dines luret en 1-0 sejr til City og han lægger sig stille og roligt på førstepladsen....

Glory Man United
14-09-2007, 13:52
1-2 til United. Arteta som første målscorer..

GENERELT spørgsmål: Hvis SantasLittleHelper har ret med 1-2 efter 1-0 føring til Everton, er det så ikke alligevel Uniteds 1. målscorer, der skal gættes på????

SantasLittleHelper
14-09-2007, 21:40
GENERELT spørgsmål: Hvis SantasLittleHelper har ret med 1-2 efter 1-0 føring til Everton, er det så ikke alligevel Uniteds 1. målscorer, der skal gættes på???? I så fald ændrer jeg det gerne til Saha, men hvis det er kampens første målscorer vil jeg gerne fastholde Arteta...

Don Kafai
15-09-2007, 00:28
I så fald ændrer jeg det gerne til Saha, men hvis det er kampens første målscorer vil jeg gerne fastholde Arteta...

Arteta er fastholdt.

GENERELT spørgsmål: Hvis SantasLittleHelper har ret med 1-2 efter 1-0 føring til Everton, er det så ikke alligevel Uniteds 1. målscorer, der skal gættes på????

Der har vist været lidt forvirring omkring det så det vil jeg lige rette ud:

I realiteten kan du skrive 3 ting som første målscorer:
[Spillers navn]
[Selvmål]
[Ingen mål]

Dette er KAMPENS første målscorer, (ligesom man har det hos bookmakerne), og det behøver altså ikke være en United spiller.

Iøvrigt har jeg flyttet indlægget fra DSR tråden herover i denne tråd, og jeg lige minde om at al spørgsmål, hovering, forslag eller rettelser foregår i denne tråd. DSR trådene er forbeholdt selve konkurrencen, på den måde er det nemmere at rette evt fejl og det er nemmere for mig at tælle point sammen når det er at alle bud er i samme tråd.

Nicholaj
15-09-2007, 09:10
Er der fastsat tidspunkt for, hvornår buddene skal være afleveret (eksempelvis fem minutter før kampstart)?

Er det tilladt at rette/editere sit bud (hvis jeg for eksempel opdager, at mit bud på første målscorer slet ikke spiller på dagen), så længe man holder sig indenfor "afleveringstidspunktet"?

Nicholaj
HHWATBB

Thomas
15-09-2007, 09:39
Er der fastsat tidspunkt for, hvornår buddene skal være afleveret (eksempelvis fem minutter før kampstart)?

Er det tilladt at rette/editere sit bud (hvis jeg for eksempel opdager, at mit bud på første målscorer slet ikke spiller på dagen), så længe man holder sig indenfor "afleveringstidspunktet"?

Nicholaj
HHWATBB

Sidste år var det sådan, at ændringer bare skulle ske inden kampstart, og du må gerne rette dit bud, bare du gør opmærksom på det med et nyt indlæg..

Don Kafai
15-09-2007, 11:21

Nicholaj
HHWATBB

Deadlinen er ca 5 min før kampstart, og du kan ændre dit bud så ofte du vil, jeg vil bruge dit seneste bud som det gældende...

SantasLittleHelper
18-09-2007, 15:20
Er det tallidt at halvgardere, f.eks satse på resultatet 0-0 og alligevel vælge f.eks. Scholes som første målscorer?

Don Kafai
18-09-2007, 21:45
Er det tallidt at halvgardere, f.eks satse på resultatet 0-0 og alligevel vælge f.eks. Scholes som første målscorer?

Altså jeg ser ikke nogen grund til at jeres målscorer SKAL hænge sammen med resultatet.

Men husk at hvis du slutter a point med en anden bruger, så er det jeres bonus-point der er tiebreakeren, og hvis du halvgarderer så kan du ikke få bonus point i den pågældende runde.

Men det er selvfølgelig eget valgt hvor meget man vil gå op i lige netop det:D

schousboe9
20-09-2007, 16:52
Giver det ikke point hvis man rammer den ene målscorer?? Hvis man f.eks. har tippet 2-1 og den ender 0-1, så man rammer 1'tallet??

Don Kafai
20-09-2007, 17:03
Giver det ikke point hvis man rammer den ene målscorer?? Hvis man f.eks. har tippet 2-1 og den ender 0-1, så man rammer 1'tallet??

nej, det er kun korrekt og præcist ciffertips der gør..

Men efter DSR Efterår 07 er slut, så opretter jeg en tråd hvor man kan komme med ris/ros, og forslag til ændringer osv.... Her kan vi tage det op omkring det du nævner bør give point.

Konkurrencen blev oprettet meget hurtigt idet sæsonen allerede var startet, og derfor er den ikke så kompliceret, men det kan vi som sagt altid ændre på når vi kommer dertil...

Martinsen
20-09-2007, 17:30
hvorfor kører vi egentlig ikke hele sæsonen igennem??

Don Kafai
20-09-2007, 17:49
hvorfor kører vi egentlig ikke hele sæsonen igennem??

Altså jeg tænkte det var federe at man lavede det til 2 konkurrencer, af et par grunde:
1. Det bliver meget svært at holde styr på pointene, antal rigtige osv når vi når kamp nr 50, 51 osv
2. Så er der mulighed for nye medlemmer, eller brugere der er startet sent, eller sat af osv at komme med igen, istedet for at vente til 08/09 sæsonen.

Men vi kan lige se på det igen når vi når til jul/nytår...

Martinsen
20-09-2007, 17:58
Altså jeg tænkte det var federe at man lavede det til 2 konkurrencer, af et par grunde:
1. Det bliver meget svært at holde styr på pointene, antal rigtige osv når vi når kamp nr 50, 51 osv
2. Så er der mulighed for nye medlemmer, eller brugere der er startet sent, eller sat af osv at komme med igen, istedet for at vente til 08/09 sæsonen.

Men vi kan lige se på det igen når vi når til jul/nytår...

okay fair nok... jeg synes bare det ville være lidt tamt at stoppe halvvejs... men hvis der bliver oprettet en turnering igen efter nytår er det helt fint...

RAppel
20-09-2007, 18:06
kan man stadig nå at være med? Jeg starter vel bare som rosinen i pølseenden? :D

Hvis jeg kan være med skal jeg så bare hoppe i den pågældende DSR (huh?)-tråd og skyde løs?

Don Kafai
20-09-2007, 18:14
kan man stadig nå at være med? Jeg starter vel bare som rosinen i pølseenden? :D

Hvis jeg kan være med skal jeg så bare hoppe i den pågældende DSR (huh?)-tråd og skyde løs?

Lige præcis. Bare gæt løs. Jeg skal nok registrere dig når du har afgivet dit første bud.

(DSR = Den Store Resultatkonkurrence)

Det samme gælder alle andre nye medlemmer der har lyst til at være med. Bare gæt løs, nr. 1 har 32 point, og man kan få op til 10 point pr. runde så med minimum 20 kampe igen er alt stadig åbent...

Øster
06-10-2007, 17:31
Er bonus hvis man har alle gættene rigtigt på kampdagen ? :D

RAppel
06-10-2007, 17:37
Forstår faktisk ikke helt hvad du mener, men bonus er når man har ramt alt rigtigt (resultat og første målscorer). Så får man et ekstra point :)

Øster
06-10-2007, 17:43
Forstår faktisk ikke helt hvad du mener, men bonus er når man har ramt alt rigtigt (resultat og første målscorer). Så får man et ekstra point :)

Okay. Det var det jeg mente :)

United DK
06-10-2007, 17:43
Dejlig runde fra min side. :)

Don Kafai
06-10-2007, 17:45

Ja stort set.

Men det her bonus point tæller IKKE med i din samlede pointscore, men bruges som tiebreaker når der er pointlighed.

Man kan sige det fx har den samme rolle som "indbyrdes opgør" har i CL-grupperne.

RAppel
06-10-2007, 17:48
Aha, så fik jeg da lige det afklaret. Tak for det :)

Hl-Glory
06-10-2007, 18:30
Hl-Glory, tak :)

Don Kafai
06-10-2007, 23:37
Hl-Glory, tak :)

Har jeg lavet stavefejl i dit navn?

Hl-Glory
07-10-2007, 09:36
Har jeg lavet stavefejl i dit navn?

ja du skrev Hi-Glory
men det har skam ingen betydning :)

Kofoed
07-10-2007, 10:10
ja du skrev Hi-Glory
men det har skam ingen betydning :)

Jeg syntes du skal ændre dit navn, til Hi-Glory.. det er nemmere at udtale.. haha;)

Mikkelsen
07-10-2007, 11:59
Jeg gættede på 4 - 0 så jeg burde vel få flere point, bl.a. under kollonen præcise ?

Hl-Glory
07-10-2007, 12:11
Jeg syntes du skal ændre dit navn, til Hi-Glory.. det er nemmere at udtale.. haha;)

det er hermed taget til overvejelse ;)

Don Kafai
07-10-2007, 14:06
Jeg gættede på 4 - 0 så jeg burde vel få flere point, bl.a. under kollonen præcise ?

Du har helt ret.

Jeg har dog givet dig point for United-sejren, men du skal have 4 point mere for et præcist gæt, og det har du fået nu.

Beklager fejlen.

Kofoed
21-10-2007, 23:26
Pisse irriterende.. var på tenerife så glemte alt om at gætte, så jeg beholder min 10 plads.. det havde ellers været nogle sikre point på en sejr til united..

Don Kafai
21-10-2007, 23:46
Pisse irriterende.. var på tenerife så glemte alt om at gætte, så jeg beholder min 10 plads.. det havde ellers været nogle sikre point på en sejr til united..

Hvis du indbetaler 100 kr på min konto vil jeg med glæde give dig 2 point ekstra:D

Glory Man United
22-10-2007, 08:19

Tjaaaa det kostede vel bare 2 points? 1. målscorer og 1-4 havde du garanteret ikke :)

Kofoed
22-10-2007, 17:23
Hvis du indbetaler 100 kr på min konto vil jeg med glæde give dig 2 point ekstra:D

hehe.. det var ellers billigt..:D

Tjaaaa det kostede vel bare 2 points? 1. målscorer og 1-4 havde du garanteret ikke :)

Jah, men 2 point her og 2 der så løber det hurtigt op og jeg tror jeg græder hvis det er to point der kommer til at skilde mig fra sejren sidst på sæsonen..

Thomas
22-10-2007, 17:29
Jah, men 2 point her og 2 der så løber det hurtigt op og jeg tror jeg græder hvis det er to point der kommer til at skilde mig fra sejren sidst på sæsonen..

Så indbetaler du bare 100,- og så er den i vinkel :skaaal:

Glory Man United
22-10-2007, 17:29
hehe.. det var ellers billigt..:D

Tror du slutter mere end 2 points efter mig :D

Don Kafai
22-10-2007, 17:35
Så indbetaler du bare 100,- og så er den i vinkel :skaaal:

Tilbuddet gælder for alle:D
dvs nr. sidst kan skaffe sig førstepladsen for den nette sum af 2400 kr:D

Det er det man kalder "once in a lifetime opportunity":p

Mikkelsen
27-10-2007, 23:59
EFTER MIDDLESBROUGH
United vandt igen efter at have scoret 4 gange, og rigtig mange havde gættet på en storsejr. Desværre ødelagde Alladieres mål resultatet for mange og kun 2 gættede på 4-1. Ingen spottede Nani som 1. målscorer, idet omkring 99 % havde Rooney eller Tevez.

Stillingen i toppen er uændret da alle "topspillerne" snuppede 2 point hver.

Jeg har valgt at fjerne 18 brugere fra konkurrence, idet de har været inaktive i rigtig lang tid. De fleste af dem var kun med til at gætte 1. gang. Det drejer sig om disse brugere:

Robbie
Pede---*
Jim
Jeton001
ChristianL
Bo
BjørnKH
Arjon
Vidic92
SuperVida
Rizk
imc
Hinrichsen
GloryManUtd2730
Faurauh
Djørup
dawsdaws
ChrisBPI

Hermed følger stillingen efter 14. runde:

http://img140.imageshack.us/img140/4003/efterborocv3.jpg

Arsenal - United
03.11.07 kl. 13.45

Mit bud:
Arsenal 1-1 United
Første målscorer: Tevez

Jeg er ret sikker på at der er 6 stk. som havde det rigtige resultat:
Nanithedon
Santaslittlehelper
Kjizzle
CC
RasmusP
Mikkelsen

Jeg kan ligeledes se at du ikke har givet mig point for præcis gæt ? hvilket også var tilfældet sidste PL kamp ???

Hvor mange point har jeg overset tidligere ???

Det er fint at resultatet kommer 2 timer efter slutfløjt, det skal bare være korrekt.

Undskyld mit udfald, det er bare tyndt, at få overset sit præcise gæt 2 PL kampe i træk.

Don Kafai
01-11-2007, 22:51
Jeg kan ligeledes se at du ikke har givet mig point for præcis gæt ? hvilket også var tilfældet sidste PL kamp ???

Det er fint at resultatet kommer 2 timer efter slutfløjt, det skal bare være korrekt.

Undskyld mit udfald, det er bare tyndt, at få overset sit præcise gæt 2 PL kampe i træk.

Flyttede lige dit indlæg herind.

Jeg kan selvfølgelig kun beklage fejlen(e), og at det er gået ud over dig 2 gange er en tilfældighed, det er ikke noget bevidst.

Om resultatet kommer ud 2 timer efter eller 2 dage efter er underordnet, for jeg bruger alligevel samme antal tid på at rette stillingerne, og når det er der er 60-70 bud jeg skal skrive ind, kan der sagtens forekomme tastefejl osv, så jeg er glad for du holder mig opmærksom på det.

Ellers kan jeg kun sige at I selv bør tjekke jeres pointantal efter hver runde, og det mener jeg også jeg skrev tydeligt i starten.

Fremover lover jeg at sætte mere tid af til det så de her tastefejl osv kan minimeres.

Kan iøvrigt tilføje at det er 4 fejltastninger på 13 runder vi snakker om, så selvom det selvfølgelig er 4 for mange, så synes jeg stadig fejlkvotienten er tilpas lav.

btw. De fejl der er opstået i denne runde bliver rettet EFTER Arsenal kampen, dvs når stillingen efter lørdagens topbrag kommer op, så er de manglende point til dig og CC taget med!

Don Kafai
01-11-2007, 23:11

Jeg er lige gået dine gæt igennem:

Du har gættet 10 kampe rigtigt (spurs, sunderland, everton, sporting, birmingham, roma, wigan, villa, kiev og middlesbrough)

Du har gættet 2 ciffertis (4-0 Wigan og 4-1 boro)

Du har gættet 1 korrekt målscorer (Scholes mod Pompey)

Dvs du har ikke "overset" flere point, du mangler 4 for ciffertipset i Boro kampen, dem tilføjer jeg efter Arsenal-kampen.

Du er velkommen til at dobbelttjekke mig....

Mikkelsen
02-11-2007, 00:35
Jeg er lige gået dine gæt igennem:

Du har gættet 10 kampe rigtigt (spurs, sunderland, everton, sporting, birmingham, roma, wigan, villa, kiev og middlesbrough)

Du har gættet 2 ciffertis (4-0 Wigan og 4-1 boro)

Du har gættet 1 korrekt målscorer (Scholes mod Pompey)

Dvs du har ikke "overset" flere point, du mangler 4 for ciffertipset i Boro kampen, dem tilføjer jeg efter Arsenal-kampen.

Du er velkommen til at dobbelttjekke mig....

Satans osse, så kan jeg ikke give dig skylden for min ringe placering (altså udover det rigtige 4 -1 gæt :D )

Go' vind.

Kofoed
04-11-2007, 14:11
hvordan kan folk få point som rooney som første målscorer?? går ud fra man ser på de officielle tal og der var det et selvmål af gallas...

RAppel
04-11-2007, 14:29
hvordan kan folk få point som rooney som første målscorer?? går ud fra man ser på de officielle tal og der var det et selvmål af gallas...

Helt enig. Han er ikke den første målscorer i den kamp (nu går jeg mod mig selv, men what the hell :p)

Kofoed
04-11-2007, 14:32
Helt enig. Han er ikke den første målscorer i den kamp (nu går jeg mod mig selv, men what the hell :p)

Det er det der kaldes fair play..(og så syntes jeg det er irriterende og dumpe ned på 14. pladsen..

RAppel
04-11-2007, 15:03
Det er det der kaldes fair play..(og så syntes jeg det er irriterende og dumpe ned på 14. pladsen..

Man må vel gå ud fra at DSR følger de officielle tal/resultater?

JakobR
04-11-2007, 15:08
I skal da også ødelægge alting :(

"JakobR og Rooney8 ramte begge 2-2 med Rooney som 1. målscorer, og de får 10 point + 1 bonus."

Prøv lige at hør, hvor godt det lød :( ;)

RAppel
04-11-2007, 15:09
He he, så er det jo ikke fair play mere :p

Kofoed
04-11-2007, 15:10
Man må vel gå ud fra at DSR følger de officielle tal/resultater?

Ja, men ret mig hvis jeg tager fejl, men siger de officielle tal ikke også at det var selvmål af Gallas???

I skal da også ødelægge alting :(

"JakobR og Rooney8 ramte begge 2-2 med Rooney som 1. målscorer, og de får 10 point + 1 bonus."

Prøv lige at hør, hvor godt det lød :( ;)

Ja, men Kofoed på 14. pladsen lyder ikke så godt..

Kofoed
04-11-2007, 15:11
He he, så er det jo ikke fair play mere :p

Hvad er ikke fair play mere:confused:

RAppel
04-11-2007, 15:15
Ja, men ret mig hvis jeg tager fejl, men siger de officielle tal ikke også at det var selvmål af Gallas???

Jo, det er også det jeg har læst og det kan da forsvares hvis man ser målet. Gallas ændrer boldens retning drastisk.

RAppel
04-11-2007, 15:16
Hvad er ikke fair play mere:confused:

Hvis Rooney blev fastholdt som første målscorer i DSR ;)

Don Kafai
04-11-2007, 15:45
Jeg så kampen igår, og har ikke været hjemme siden for nogle timer siden, så troede sgu Rooney var 1. målscorer. Men hvorfor fanden er det blevet et selvmål af Gallas??

Har tjekket de officielle steder og de siger alle selvmål, så det må vel være det der gælder.

Jeg går igang med at rette stillingen nu....

Kofoed
04-11-2007, 15:59
Hvis Rooney blev fastholdt som første målscorer i DSR ;)

Ahh.. ja det har du ret i. men ser også ud til det bliver rettet..

Jeg så kampen igår, og har ikke været hjemme siden for nogle timer siden, så troede sgu Rooney var 1. målscorer. Men hvorfor fanden er det blevet et selvmål af Gallas??

Har tjekket de officielle steder og de siger alle selvmål, så det må vel være det der gælder.

Jeg går igang med at rette stillingen nu....

Det er blevet et selvmål fordi rooney ramte den fuldstændig skævt men gallas kom glidende ind i den så den røg i mål.. lidt svært at se, men det er sådan jeg har forstået det..

Don Kafai
04-11-2007, 16:06
Det er blevet et selvmål fordi rooney ramte den fuldstændig skævt men gallas kom glidende ind i den så den røg i mål.. lidt svært at se, men det er sådan jeg har forstået det..

Det er fuldstændig absurd imo at Rooney ikke får det mål... Havde det været et langskud der blev rettet af og snød keeperen plejer angriberen jo stadig at få kassen.

Skillelinjen er hård, men med Rooney synes jeg det er lidt flueknepperi at kalde det et selvmål.

Men siden det er officielt, så har jeg rettet stillingen, og den er sat op nu!

Kofoed
04-11-2007, 16:14
Det er fuldstændig absurd imo at Rooney ikke får det mål... Havde det været et langskud der blev rettet af og snød keeperen plejer angriberen jo stadig at få kassen.

Skillelinjen er hård, men med Rooney synes jeg det er lidt flueknepperi at kalde det et selvmål.

Men siden det er officielt, så har jeg rettet stillingen, og den er sat op nu!

Perfekt.. men hvis man ser på målet så er den faktisk slet ikke på vej mod mål, nærmere modsat, men gallas kommer så glidende og den rammer, så vidt jeg kan se, først hans krop og derefter skulderen/armen, så i den her situation er den fair nok syntes jeg..

Don Kafai
03-12-2007, 23:25
Vi er inde i konkurrencens sidste måned, og efter West Ham kampen sidst i december kåres der en vinder.

I øvrigt kan jeg med glæde tilføje at der, efter accept fra de højere magter her på siden, er en præmie på højkant til vinderen af DSR efterår 07. Vinderen, der kåres umiddelbart efter West Ham-kampen d. 29. december, har ikke blot vundet håneretten herinde, men han har samtidig sikret sig en DVD dokumentar om en af de største legender i United trøjen, nemlig David Beckham!

Jeg kan ligeledes garantere jer for, at der i næste konkurrence (start januar) vil være 1., 2. og 3. præmie på spil.