Se fuld version : PL: Portsmouth - Manchester United
man.utd25
15-08-2007, 21:37
rolig nu, det nytter sku da ikke noget at være sure det for vi ikke 3 point af, vi skal nok komme igen, det ser skidt ud vi skal undvære ronaldo i 3 kampe danm pis lort
16casper
er der nogen der vil fortælle mig hvordan spillede Tevez og nani idag ?
United DK
Nej men nu er der jo så Chelsea som ikke misser mange kampe på en sæson, så nu skal vi jagte dem, hvilket vi har prøvet før uden succes.. Det blir rigtig rigtigt svært takket være os selv.
Nu har Chelsea heller ikke haft den sværeste start, og de har en svær kamp mod Liverpool i weekenden, hvor de måske kun får et point. Alt kan ske.
Konklusionen må vel være at når man dominerer i 1.halvleg, skal ballet lukkes!
Det er underordnet om man spiller flot osv., når man ikke scorer på alle sine chancer!
Men det er så også en svær kamp ude mod Pompey...
dawzdawz
15-08-2007, 21:38
Nej men nu er der jo så Chelsea som ikke misser mange kampe på en sæson, så nu skal vi jagte dem, hvilket vi har prøvet før uden succes.. Det blir rigtig rigtigt svært takket være os selv.
JA! Det forholder sig sådan at chelsea er skideheldige hver eneste gang, og vi er det fuldstændigt modsatte! årh!:mad:
man.utd25
15-08-2007, 21:39
Portsmouth er stærke hjemme og vi er garanteret ikke det sidste storhold, der taber point der.
Keep the red flag flying high.
vil i ikke godt holde op med alle de undskyldninger der , vis man har så mange chancer som i aften, så kan man ikke begynde på alt mulig at de er stærke hjemme det er sku ikke iorden at kun at score 1 mål med de chancer
BillyTheKid
15-08-2007, 21:39
Jeg tror de fleste brugere herinde allerede forstod efter de 3 første gange der blev skrevet Ronaldo havde fået rødt kort.
Han slog vist en modspiller i feltet, da der var hjørnespark. Fjols
man.utd25
15-08-2007, 21:40
Konklusionen må vel være at når man dominerer i 1.halvleg, skal ballet lukkes!
Det er underordnet om man spiller flot osv., når man ikke scorer på alle sine chancer!
Men det er så også en svær kamp ude mod Pompey...
hehhe ja det var jo sådan en svær udebane kamp derfor vi havde tonsvis af chancer hehehe
Ret skal være ret og sidste sæson tabte Portsmouth kun 3 hjemmekampe og de fortsætter stilen, vi må bare håbe at de nupper point fra Liverpool, Arsenal og ikke mindst Chelsea.
Nu venter der endnu en super svær kamp mod City, men så er det at spillerne skal vise hvad de er lavet af og at de er bedre og ikke mindste mere effektive end de har vist i de første to kampe.
COME ON UNITED
Det her er bare ikke godt nok, men sådan er fodbold !
Martinsen
15-08-2007, 21:40
simpelthen bare ikke godt nok det her!! vi har fået en lorte start, og latterlige Ronaldo viser sig fra en utrolig barnlig side... håber virkelig Fergie får forklaret ham et par ting:rant: men vi må rejse os mod City, selvom det også bliver mere end svært
PerRonaldo
15-08-2007, 21:41
Nu har Chelsea heller ikke haft den sværeste start, og de har en svær kamp mod Liverpool i weekenden, hvor de måske kun får et point. Alt kan ske.
Nej det har vi jo. Reading hjemme og portsmouth ude... så tror vi har haft det lige nemt.. Kunne stille mig tilfreds med 4 point, men 2 er simpelthen for lidt! Desuden har vi heller ikke den nemmeste kamp i weekenden...
man.utd25
15-08-2007, 21:41
simpelthen bare ikke godt nok det her!! vi har fået en lorte start, og latterlige Ronaldo viser sig fra en utrolig barnlig side... håber virkelig Fergie får forklaret ham et par ting:rant: men vi må rejse os mod City, selvom det også bliver mere end svært
uden at være negativ tror ikke vi kan slå city med det bold der og uskraphed desværre:rant:
Hl-Glory
15-08-2007, 21:42
vi må bare se øjne , vi ikke er skarpe for tiden.
chancerne kommer , men vi score ikke.
det er det der bekymrer mig mest vi bare ikke kan få bolden i nettet mere end én gang på 180minutter.
spillet er jo okay, men skarpheden mangler bare. men det skal nok komme.
håber bare det bliver mod city!
Ja, folk har sgu så travlt med at konkludere alt muligt. Før sæsonen kunne vi jo næsten allerede fejre mesterskabet 2007/08, men her efter næsten to kampe, så er mesterskabet væk. :whine:
JA! Det forholder sig sådan at chelsea er skideheldige hver eneste gang, og vi er det fuldstændigt modsatte! årh!:mad:
du kan altså ikke vinde fodbold på rent held.. de er meget bedre til smække de chancer ind de får.. mens vi slet ikke kan få noget ind..
ellers en god kamp idag og jeg tror stadig på at vi nok skal tage the treble i år.. GLORY GLORY MAN UNITED...:juhuuuu:
Glæd jer over at vi har fået et svært udebanepoint, fremfor at være sure at vi har tabt 2 point.
van der sar
Brown - Rio - Vidic - Evra
Eagles - Scholes - Carrick - Nani
Tevez - Giggs
Sådan stiller vi op mod City.
Ej, ikke den slags undskyldninger - 'jamen Derby var også statistisk stærke i dag - de slog os jo også for præcis 11 år, 11 måneder og 11 dage siden', osv.
Undskyld mig, men fuck da statistiker. Et 'potentielt mesterhold' som United skal bare udnytte mindst én ud af de 10 kæmpe chancer de har - over to kampe, hvis de stadig vil stå som favorit. !
man.utd25
15-08-2007, 21:45
du kan altså ikke vinde fodbold på rent held.. de er meget bedre til smække de chancer ind de får.. mens vi slet ikke kan få noget ind..
ellers en god kamp idag og jeg tror stadig på at vi nok skal tage the treble i år.. GLORY GLORY MAN UNITED...:juhuuuu:
hehe du TROR vi tager the treble ???
tror jeg slet ikke vi har holdet til endnu men måske om nogen år:)
og ja vi bliver da mere skarpe vi plejere jo at være bedst efter jul desværre og ronaldo ude i 3 kampe er slet slet ikke godt
Portsmouth er stærke hjemme og vi er garanteret ikke det sidste storhold, der taber point der.
Keep the red flag flying high.
hahahahahahahahaha
Go'nat Ole.... Så er jeres "Wonderkids" væk de næste uger. I er intet uden dem, udover et ordinært middelhold. Rigtig smart af Ronaldo!!! Klovn"Rocking"
I er helt væk - 2 kampe - 2 point. (Reading & Pompey)
Forstår jeres bekymringer - Hils Tampere i Toto Cup'en næste år.
Lokalopgør på Søndag - I får intet! City er den største klub i Manchester pt.! - Kan ikke diskuteres - Tabellen lyver aldrig - 2 pund - hahaha
You'll never walk alone
Tror desværre ikke at man kan betegne Chelsea som heldige... De scorer sku på deres chancer, og det er pisse ligegyldigt om det er pænt eller ej!
Men det er så også en ultra tynd bænk at have med igen idag, der er ingen der kan ændre kampens udfald!!!
Men op på hesten igen... Nu er det sku op ad bakke for resten drenge!!!
Puha.. Det var sgu noget af en knytnæve i ansigtet. Godt nok tabte vi ikke, men vi må undvære Ronaldo i lidt tid nu. Er det ikke tre spilledages karantæne for direkte rødt, eller hvordan fungerer det?
Vi må bare kæmpe det bedste og så sige, at det her var de to eneste pointtab indtil nytår.. Så begynder det alligevel at ligne noget.
United DK
15-08-2007, 21:46
Nej det har vi jo. Reading hjemme og portsmouth ude... så tror vi har haft det lige nemt.. Kunne stille mig tilfreds med 4 point, men 2 er simpelthen for lidt! Desuden har vi heller ikke den nemmeste kamp i weekenden...
Ja, vi har også haft en forholdsvis nem start, men fordi vi ikke får fuldt udbytte, betyder det ikke, at mestersakbet er væk for denne gang. Vi fans må sgu også tro på holdet, i stedet for at sukke over alt muligt.
det kan godt være de to første kampe er blevet uafgjort men tænk på hvis det er de eneste uafgjorte i år.. så taber vi lige 2-3 stykker i løbet af sæsonen og så vinder vi resten.. ALT kan ske i fodbold.. og det er vel det der gør det til det det er..
hahahahahahahahaha
Go'nat Ole.... Så er jeres "Wonderkids" væk de næste uger. I er intet uden dem, udover et ordinært middelhold. Rigtig smart af Ronaldo!!! Klovn"Rocking"
Lokalopgør på Søndag - I får intet! City er den største klub i Manchester pt.! - Kan ikke diskuteres - Tabellen lyver aldrig - 2 pund - hahaha
You'll never walk alone
Så fik jeg også lige humøret tilbage :lolol: Tabellen lyver aldrig.. Jeg plejer at kigge på tabellen når sæsonen er slut, og så konkluderer jeg hvem der er bedst. Og hvis vi kigger tilbage på de sidste sæsoner, så ved vi jo alle, at Manchester er rød og ikke bitterblå.
Rasmus-K-J
15-08-2007, 21:47
Ej den med ronaldo er dum af ham! men man kan ikk se hva der sker udover modstanderen river ham i trøjen og ronaldo hiver igen! og så ser det ud som om ronaldo vil væk men han holder fast! men vil se 100% hvad der skete! synes ikk den var til et rødt! men vi kommer igen! synes bare ikk vi har dækket os godt nok ind i spillere! og giggs er satme ring! men vi vinder i år stadigvæk! men tror den med Ronaldo bliver appelleret
Et mesterhold scorer mål - og vi må jo bare erkende at vi ikke har været gode nok! Fantastisk at vi skaber så mange chancer, det er sgu et godt tegn, men vi bliver bare nødt til at blive skarpere! Længere er den ikke.. Vi må få Tevez igang og ellers bruge Saha og Olé når de er tilbage.. Vi skal nok komme ovenpå!
Come on You Reds! ;)
man.utd25
15-08-2007, 21:48
Glæd jer over at vi har fået et svært udebanepoint, fremfor at være sure at vi har tabt 2 point.
van der sar
Tevez - Giggs
eagles kommer ikek til at spille den kamp i 90 min , nej man skal ikke glæde sig over 1 point når man skulle have haft 3 med de chancer, og vis du synes det var en svær udebane kamp så vil jeg nødig vide hvad du synes om resten af vores kampe ude....????
hmmm har en Liverpool fan noget som helst på United pt.? tror jeg nu næppe, de har 1 point mere end Utd, ellers har de krans
Hl-Glory
hahahahahahahahaha
You'll never walk alone
vi skal komme sæsonen er lang, vi skal bare lige spilles sammen igen.
vi kommer stærkt igen, .
den der ler sidst
- ler bedst ?
man.utd25
Et mesterhold scorer mål - og vi må jo bare erkende at vi ikke har været gode nok! Fantastisk at vi skaber så mange chancer, det er sgu et godt tegn, men vi bliver bare nødt til at blive skarpere! Længere er den ikke.. Vi må få Tevez igang og ellers bruge Saha og Olé når de er tilbage.. Vi skal nok komme ovenpå!
Come on You Reds! ;)
well spoken
Desværre fik jeg 100% ret med både startopstilling og resultatet.
Kampen overordnet: United dominerer igen kampen, men har ikke klassen til at lukke den. Der skal ikke mange midler til for Reading og Portsmourth for at få points mod United, og holdets indsats ikke langt fra god nok. United får nok chancer i kampen, men de er bragende ineffektive.
Karakterne fra skalaen 1-10
VDS 5: Chanceløs ved målet, men har ingen store aktioner.
Brown 6: Lukker fint af defensivt, men deltager igen for lidt offensivt.
Evra 8: God offensivt og defensivt. Redder United det ene point med en vigtig tackling
Rio 6: Ingen deciderede fejl, men heller ingen praglende indsats
Vidic 5: Ikke uden skyld i Portmouths mål
Carrick 6: Indtager igen rollen som boldskubber, og der er ikke meget offensivt fra hans side.
Scholes 6: Dejligt mål, men når ikke vanlig standard.
Ronaldo 5: Sælger holdet med sin dumhed
Giggs 5: Anonym, og burde være udskiftet tidligere
Nani 5: Er for let at skubbe omkuld, og jeg håbede hele 2 halveg på, at Eagles overtog hans plads.
Tevez 5: Kommer ikke til en eneste reel afslutning
O`Shea: Udenfor bedømmelse
Eagles: Udenfor bedømmelse
Fergie 5: Ikke hans skyld, at spillerne bænder så mange chancer. Men totalt uforståeligt, at han laver en defensiv indskiftning ved stillingen 1-1.
United DK
15-08-2007, 21:49
hahahahahahahahaha
You'll never walk alone
Spørgsmål: Hvilken klub har ikke vundet det engelske mesterskab, siden Tyskland var delt i to?
Svar: Liverpool FC
hahahahahahahahaha
You'll never walk alone
Vent og se hvem der slutter øverst.. og på dette forum er du alene..
el-insaciable
15-08-2007, 21:50
Ret skal være ret og sidste sæson tabte Portsmouth kun 3 hjemmekampe og de fortsætter stilen, vi må bare håbe at de nupper point fra Liverpool, Arsenal og ikke mindst Chelsea.
Nu venter der endnu en super svær kamp mod City, men så er det at spillerne skal vise hvad de er lavet af og at de er bedre og ikke mindste mere effektive end de har vist i de første to kampe.
COME ON UNITEDThat's the spirit!
Det er ikke en god start på sæsonen. Det er der ingen, der synes. Men det er fandme en lad reaktion, der kommer fra mange fans. Det er den samme tabermentalitet, der prægede forummet sidste sæson. Selv da vi var seks point foran Chelsea. Og ærligt talt så er jeg pisse træt af at læse om, hvordan sæsonen er i ruiner etc.
Kom nu op på hesten igen! Det er ikke en drømmestart, men den bliver ikke bedre af det her. Prøv og forestil jer spillerne have sådan en attitude.
det kan godt være de to første kampe er blevet uafgjort men tænk på hvis det er de eneste uafgjorte i år.. så taber vi lige 2-3 stykker i løbet af sæsonen og så vinder vi resten.. ALT kan ske i fodbold.. og det er vel det der gør det til det det er..
Alt kan ske ... Ja ... Men det er ekstremt svært at se positivt på den gang bold vi har præsteret hidtil. Det er jo helt vildt så idefattige vi er, når vi har bolden på den sidste fjerdedel af banen idag. Snart hvert angreb endte med et spark fra Ronaldo, fordi han simpelthen var den eneste der kunne skabe pladsen.
Direkte elendigt, og vi fortjener ikke mere end 1 point i aften. Chelsea er i overtiden nu, og de bliver allerede nu svære at hente.
PerRonaldo
15-08-2007, 21:51
Det værste er at før sidste sæson troede jeg ikke rigtigt på os, håbede men troede ikke på det og der var vi med i alt helt fremme. Før denne sæson troede jeg virkelig på os, og er bange for jeg bliver mega skuffet. :( Glæder mig bare til rooney kommer tilbage, så kommer vi også tilbage...
van der sar
Tevez - Giggs
Det håber jeg Gud hjælpe mig ikke vi gør!
Giggs rammer ikke formen for tiden, og synes måske der skal tænkes i andre baner end at have ham i angrebet!
Eventuelt byt ham med Nani, eller sæt Anderson ind på hans plads!
Tror desuden at Fletcher kommer til at spille højre kant i stedet for Eagles!
og ja vi bliver da mere skarpe vi plejere jo at være bedst efter jul desværre og ronaldo ude i 3 kampe er slet slet ikke godt
ja self tager vi the treble.. hvorfor ikke.. så mange troede på at det var muligt sidste år.. så kan jeg ikke se hvorfor det skulle være umuligt i år.. husk nu at vi er Manchester United..
United DK
15-08-2007, 21:52
Det er sgu kun godt, at Ronaldo er ude i tre kampe, for så skal de andre spillere, til at markere sig lidt.
Come on drenge. Hvis I er så super optimistiske efter en så ringe start på ligaen, kan I ikke have United i jeres hjerter.
Det er noget der virkelig gør ondt. Hold kæft man kan hade holdet efter sådan nogle præstationer !
Resten af min uge er fuldstændig smadret. Og med det spil skal der sgu en anden taktik til, end den luderdefensive bænk Fergie har stillet med.
Det er fandeme ringe. Og hvis vi virkelig ikke kan klare os uden Rooney og Ronaldo, er det sgu for svagt !
United DK
15-08-2007, 21:54
Undskyld mig, men fuck da statistiker. Et 'potentielt mesterhold' som United skal bare udnytte mindst én ud af de 10 kæmpe chancer de har - over to kampe, hvis de stadig vil stå som favorit. !
Jeg er sgu ligeglad, om vi står som favorit, for det var vi ikke før sidste sæson, og vi vandt mesterskabet.
man.utd25
15-08-2007, 21:55
Det håber jeg Gud hjælpe mig ikke vi gør!
Giggs rammer ikke formen for tiden, og synes måske der skal tænkes i andre baner end at have ham i angrebet!
Eventuelt byt ham med Nani, eller sæt Anderson ind på hans plads!
Tror desuden at Fletcher kommer til at spille højre kant i stedet for Eagles!
tror og håber vi ser anderson nu, der skal prøves noget andet nu, ja giggs ser ikke godt ud i de to kampe
Alt kan ske ... Ja ... Men det er ekstremt svært at se positivt på den gang bold vi har præsteret hidtil. Det er jo helt vildt så idefattige vi er, når vi har bolden på den sidste fjerdedel af banen idag. Snart hvert angreb endte med et spark fra Ronaldo, fordi han simpelthen var den eneste der kunne skabe pladsen.
Direkte elendigt, og vi fortjener ikke mere end 1 point i aften. Chelsea er i overtiden nu, og de bliver allerede nu svære at hente.
Som sagt så så jeg ikke kampen så jeg kan have fået en forkert opfattelse men har indtrykket af at vi havde tusindvis af chancer og det ser jeg som en positiv ting..
United DK
15-08-2007, 21:55
Come on drenge. Hvis I er så super optimistiske efter en så ringe start på ligaen, kan I ikke have United i jeres hjerter.
Og det bestemmer du? Vi er bare nogen, der er optimister, og ikke maler fanden på væggen, fordi vi kun har to point efter sølle to kampe. Der er 36 kampe tilbage, og alt kan ske.
PerRonaldo
15-08-2007, 21:56
Jeg er sgu ligeglad, om vi står som favorit, for det var vi ikke før sidste sæson, og vi vandt mesterskabet.
Nej men jeg så os som favorit sammen med en masse andre før denne sæson... Og så går det sikkert galt.. ;)
man.utd25
15-08-2007, 21:56
prøv nu at høre her, et hold om det er man.utd eller et andet stor hold vis de har så mange chancer så er det utrolig ring ikke at score flere mål, den er bare ikke længere
gianbobo
15-08-2007, 21:57
hahahahahahahahaha
You'll never walk alone
klovn...
at vi sætter point til idag, kommer jo ikke til at betyde noget hvordan vi kommer til at ende mod jer - der har vi jo alligevel gerne omkring en 20 point at give af - hyg jer nu hellere med jeres cl kval - everton er den største klub i liverpool
det bekymrer os langt mere at det andet rigtige tophold chelsea er på max point
1-1 er simpelthen ikke godt nok for et hold af Uniteds kaliber, og slet ikke med de spillere som vi har fået ind på holdet her til sommer .. Jeg er yderst skuffet over det lave niveau vi spiller på.
Furthermore, tror jeg at jeg holder op med at se Uniteds kampe da man bliver skuffet heletiden.
Det kunne lige akkurat være det, der hjalp os til mesterskabet.
Der spillede vi helt frit, og vi overraskede rent faktisk.
Langt mindre pres, og en KANON sæsonstart.
Situationen er stik modsat lige nu, end den var efter anden spillerunde sidste år.
Det er noget der virkelig gør ondt. Hold kæft man kan hade holdet efter sådan nogle præstationer !
Resten af min uge er fuldstændig smadret. Og med det spil skal der sgu en anden taktik til, end den luderdefensive bænk Fergie har stillet med.
Det er fandeme ringe. Og hvis vi virkelig ikke kan klare os uden Rooney og Ronaldo, er det sgu for svagt !
Hva er det for en fucked up kommentar og komme med.. Du kan da ikke sige at fordi man er optimistisk så elsker man ikke klubben.. fuck hvor ville det være sørgeligt hvis alle var så pesimistiske som mange er herinde.. hvorfor så tage ind og se united når de på forhånd har smidt mesterskabet.. ja lad os da bare lukke ned for den her side og hold med chelsea alle sammen.. de er jo altid så heldige selvom de har et lortehold;)
Håber i kan se ironien, men fuck hvor er det trættende og høre på..
man.utd25
15-08-2007, 21:59
jeg tror ikke der er noget der går galt, men bliver vi ved med at smide så mange chancer væk i hver kamp så kan jeg godt give med ganti på vi ikke vinder noget i år :) men håber vi kommer stærkt igen
og lad os nu få owen.H og anderson i gang vis de er klar siger jeg bare:)
United DK
15-08-2007, 22:00
prøv nu at høre her, et hold om det er man.utd eller et andet stor hold vis de har så mange chancer så er det utrolig ring ikke at score flere mål, den er bare ikke længere
Enig, men målene skal nok komme, og hvis ikke, så er det bare exit Tevez.
Og det bestemmer du? Vi er bare nogen, der er optimister, og ikke maler fanden på væggen, fordi vi kun har to point efter sølle to kampe. Der er 36 kampe tilbage, og alt kan ske.
Jeg giver bare igen. I mener, at vi bare er nogle kujoner, der er bange for at stytte vores hold i modgang, og at vi burde være glade, uanset udfaldet af kampen.
For fanden, hvad er spillerne betalt for ?
Jeg har det bare på en anden måde. Jeg bliver pissed, pessimistisk, og det ødelægger hele den kommende uge !
man.utd25
15-08-2007, 22:00
1-1 er simpelthen ikke godt nok for et hold af Uniteds kaliber, og slet ikke med de spillere som vi har fået ind på holdet her til sommer .. Jeg er yderst skuffet over det lave niveau vi spiller på.
Furthermore, tror jeg at jeg holder op med at se Uniteds kampe da man bliver skuffet heletiden.
det der er simpelhen for lavt skrevet:( som skrevet er det for ring, men nægter at tro at vi ikke kan lave flere mål
enig.. at vi har så mange chancer ser jeg som noget positivt og så skal målene nok komme.. bare vent..
Kan nogen forresten ikke forklare mig hvordan man dobbelt quote'r.. altså så man får det som den tidligere har quotet.. hvis i forstår..
Yes! Lige præcis.. 2 point efter 2 kampe er ikke nok, men hvis i alle er så super-deprimerede så sluk venligst for computeren og find et andet sted at udgyde jeres dommedagssnak.. Det er sgu for lavt.. Og SUNE!, man har sgu ikke meget United i hjertet hvis man allerede efter 2 kampe mister troen på holdet! Tag jer nu sammen!. Vi er sgu United..!
man.utd25
15-08-2007, 22:02
hehe tror nok nu tevez skal score mål , han skal lige have chancen for at komme i form igen
Som sagt så så jeg ikke kampen så jeg kan have fået en forkert opfattelse men har indtrykket af at vi havde tusindvis af chancer og det ser jeg som en positiv ting..
Vi havde 25 målchancer mod Reading, og der er vi enige om, at gud ham selv står nede på stregen og sørger for, at der ikke skal scores i den kamp.
Men i aften er det simpelthen vores spil der er for ringe, og den sidste vigtige aflevering udeblev hver gang. Vores defensiv er rigtig stærk, ikke noget at klage over der, men det kan være ligegyldigt når vi ikke er bedre oppe i den anden ende. Tevez kæmper godt, men han er bare ikke en target-man, så han skal ikke ligge deroppe alene. Nani og Evra gør det godt på venstrekanten, det samme gør Ronaldo på den anden winge, men vi er der bare ikke i boksen når det bliver farligt, eller på anden boldene.
Ikke noget at gøre ved målet de scorer - super mål.
Nu er der 4 point op til Chelsea, og med sidste sæson i baghovedet, ved vi alle, at det snart er max for hvad vi kan tillade os at smide. :rant:
Jeg er lige kommet hjem, efter at have set kampen. Lad mig sige det sådan. Det var ikke det united jeg kender, jeg så.
- I første halvleg var det okay med okay gode præstationer. Målet var godt.
Anden halvleg: Jeg har aldrig set et mere fantasiløsthold og fuldstændige frusterede. Lige så snart de var 30 meter fra mål, skød Ronaldo, Nani, Carrick og Scholes på mål. Næ nej, ingen sammenspil, intet magi, ingen rokationer, det hele var fuldstændigt væk !! Hvis vi fortsætter med det lorte fodbold Carlos Querioz vil have united skal spille, så kan vi godt regne med en skuffende 6. plads i år.
Desuiden var bænken utrolig skuffende, med defensive spillere, hvor vi manglede en ANDERSON!
Og Ronaldos udvisning var hen i vejret. Han fjerner mandens to arme ved hans hals, og får rødt. Meget absurdt slut kampen fik :o
United DK
15-08-2007, 22:03
Jeg giver bare igen. I mener, at vi bare er nogle kujoner, der er bange for at stytte vores hold i modgang, og at vi burde være glade, uanset udfaldet af kampen.
Jeg har det bare på en anden måde. Jeg bliver pissed, pessimistisk, og det ødelægger hele den kommende uge !
Tror du helt ærligt, at os optimister, sidder og har det pisse godt nu? Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men jeg har det da af helvedes til ligenu, og sådan har jeg det hver gang United ikke får tre point, men jeg gider ikke at fokusere på det negative, for så bliver man bare endnu mere trist. I stedet begynder jeg allerede nu, at fokusere på kampen mod City, hvor vi simpelthen skal have tre point.
PerRonaldo
15-08-2007, 22:04
Hva er det for en fucked up kommentar og komme med.. Du kan da ikke sige at fordi man er optimistisk så elsker man ikke klubben.. fuck hvor ville det være sørgeligt hvis alle var så pesimistiske som mange er herinde.. hvorfor så tage ind og se united når de på forhånd har smidt mesterskabet.. ja lad os da bare lukke ned for den her side og hold med chelsea alle sammen.. de er jo altid så heldige selvom de har et lortehold;)
Hehe kan godt se ironien, men pesimister eller optimister, alle er jo lige meget United fans.. Jeg er pisimist, fordi jeg er en dårlig taber og kan ikke tåle at se mit hold tabe, men jeg lover inden næste kamp så er optimisten tilbage igen!;)
hahahahahahahahaha
You'll never walk alone
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 år. Det er sgu lang tid uden et mesterskab. Med standarden i dit indlæg tvivler jeg på du kan have oplevet jeres seneste mesterskab.
Desuden er i selv mere end interesseret i vores reservespiller Heinze. Så i er åbenbart interesseret i et ordinært middelholds 29-årige reserve? Så skal i da være glade for ikke at rykke ned hvis i får ham.
Det er rene frustrationer.
Jeg kan bare ikke klare den optimisme - og nu skal I endelig ikke tage noget personligt. Jeg er alligevel god igen om nogle dage.
Jo - det er jo derfor det er spændende at se fodbold, synes jeg. Efter sådan en nedtur.
For det er ligesom at tage en risiko, efter sådan et par kampe - hvis United taber imod City, bliver jeg endnu mere pissed, og sviner dem mere - men hvis United vinder, er det en kæmpe lettelse (i hvert fald midlertidigt).
Kujoner??? Kan ikke lige mindes at jeg har læst hverken ordet eller noget der minder om(ret mig hvis jeg tager fejl, så tager jeg det gerne i mig igen).. folk skriver bare at det er underligt at nogle kan have halvt foræret united mesterskabet på forhånd og når vi så har lavet 2 uafgjorte i de to første så kan vi ligeså godt forære det væk..
At tabe 4 point i de to første kampe mod primitive hold som Reading og Portsmouth mener jeg kan afgøre mesterskabet. Mange vil ryste på hovedet af mig, når jeg siger, at Uniteds chancer for at vinde titlen er blevet væsentlig mindre allerede nu. Men de sidste sæsoner har vist, at der ikke er plads til mange fejltrin i PL, og derfor er de fejltring så tideligt katestrofale, og jeg tvivler på, at vi nogensinde indhenter et hold som Chelsea nu. Jeg siger IKKE, at mesterskabet er afgjort. Selvfølgelig er det ikke det, da der er 36 kampe igen. Men det er blevet yderst vanskeligt for os vinde ligaen nu, da vi sikkert også kommer til at sætte points til i andre kampe mod mindre hold i løbet af sæsonen. Men det er der ikke råd til længere.
Dertil kommer, at vi i de næste kampe kommer til at mangle Rooney og Ronaldo, mens de etablerede spillere som Scholes og Giggs har været fornærmende ringe i de 2 første kampe.
man.utd25
15-08-2007, 22:05
Jeg er lige kommet hjem, efter at have set kampen. Lad mig sige det sådan. Det var ikke det united jeg kender, jeg så.
- I første halvleg var det okay med okay gode præstationer. Målet var godt.
Anden halvleg: Jeg har aldrig set et mere fantasiløsthold og fuldstændige frusterede. Lige så snart de var 30 meter fra mål, skød Ronaldo, Nani, Carrick og Scholes på mål. Næ nej, ingen sammenspil, intet magi, ingen rokationer, det hele var fuldstændigt væk !! Hvis vi fortsætter med det lorte fodbold Carlos Querioz vil have united skal spille, så kan vi godt regne med en skuffende 6. plads i år.
Desuiden var bænken utrolig skuffende, med defensive spillere, hvor vi manglede en ANDERSON!
Og Ronaldos udvisning var hen i vejret. Han fjerner mandens to arme ved hans hals, og får rødt. Meget absurdt slut kampen fik :o
håber snart anderson er klar
- som PerRonaldo er jeg også en ekstremt dårlig taber, så det hjælper også på pessimismen.
Men grunden til at jeg kommer med sådan et indlæg er, at det pisser mig, hvordan I kan holde sådan en optimisme efter den elendighed!
hahahahahahahahaha
You'll never walk alone
LFC humor når det topper...
Forresten, hvordan gik jeres CL KVAL kamp idag?:lolol:
ja det ser godt nok skidt ud.. vi har bragt os selv i en dum situation.. vi er tvunget til at vinde søndag..
jeg tror på vi kommer langt i cl, men jeg tror simpelthen det kommer til at ta for lang tid at spille holdet ordentligt sammen til at vi vil vinde premier league.. jeg tror desværre det bliver et år vi kommer til at halte bagefter.. vi er ikke gode nok bagude og vi stiller uden desideret angriber de næste 2 måneder.. bare se tevez idag han var alene mod 4 mand hver gang næsten.. :rant:
At tabe 4 point i de to første kampe mod primitive hold som Reading og Portsmouth mener jeg kan afgøre mesterskabet. Mange vil ryste på hovedet af mig, når jeg siger, at Uniteds chancer for at vinde titlen er blevet væsentlig mindre allerede nu. Men de sidste sæsoner har vist, at der ikke er plads til mange fejltrin i PL, og derfor er de fejltring så tideligt katestrofale, og jeg tvivler på, at vi nogensinde indhenter et hold som Chelsea nu. Jeg siger IKKE, at mesterskabet er afgjort. Selvfølgelig er det ikke det, da der er 36 kampe igen. Men det er blevet yderst vanskeligt for os vinde ligaen nu, da vi sikkert også kommer til at sætte points til i andre kampe mod mindre hold i løbet af sæsonen. Men det er der ikke råd til længere.
Dertil kommer, at vi i de næste kampe kommer til at mangle Rooney og Ronaldo, mens de etablerede spillere som Scholes og Giggs har været fornærmende ringe i de 2 første kampe.
Couldn't agree more.
- dog mener jeg ikke at en fraværende Rooney, og Ronaldo i et par kampe, burde have stor indflydelse på spillet - det er der ikke plads til på et 'tophold'.
Og især ikke efter vi har brugt så store summer på indkøb af spillere, der rent faktisk matcher Rooney og Ronaldos roller på holdet.
Hehe kan godt se ironien, men pesimister eller optimister, alle er jo lige meget United fans.. Jeg er pisimist, fordi jeg er en dårlig taber og kan ikke tåle at se mit hold tabe, men jeg lover inden næste kamp så er optimisten tilbage igen!;)
Det var netop det jeg også ville ind på.. alle er lige gode fans hvis man bare elsker holdet.. lige meget om man er super optimist eller super pesimist.. men jeg tror bare man skal vente med at diskutere dette for meget lige nu da der ikke kommer noget fornuftigt ud efter sådan en lorte kamp(det var den optimisme hva;) )
Nu vil jeg gå i seng.. vi snakkes ved
United DK
15-08-2007, 22:10
:whine:
Der skal selvfølgelig være plads til os alle sammen, men for satan hvor jeg dog hader den enorme pessimisme, der er hos nogen United-fans. Husker I ikke CL-finalen i '99, der var det hele jo også afgjort, og vi måtte nøjes med The Double for 3. gang, men hov, så vendte det pludseligt, og så havde vi lige pludselig vundet The Treble.
el-insaciable
@Sune:
Det pisser til gengæld mig af, at du ikke kan tage nederlaget som en mand, komme over, og lad være med at flæbe som en lille unge. Vis sgu da lidt rygrad for fanden, mand, og så støt gutterne i weekenden, hvor der igen er tre point på spil i den vigtigste kamp indtil videre i sæsonen.
Den tabermentalitet er simpelthen ikke til at udstå. Tro dog en smule vores mestre.
Stand up for the champions!
man.utd25
At tabe 4 point i de to første kampe mod primitive hold som Reading og Portsmouth mener jeg kan afgøre mesterskabet. Mange vil ryste på hovedet af mig, når jeg siger, at Uniteds chancer for at vinde titlen er blevet væsentlig mindre allerede nu. Men de sidste sæsoner har vist, at der ikke er plads til mange fejltrin i PL, og derfor er de så fatale fejltring så tideligt katestrofale, og jeg tvivler på, at vi nogensinde indhenter et hold som Chelsea nu. Jeg siger, at mesterskabet er afgjort. Selvfølgelig er det ikke det, da der er 36 kampe igen. Men det er blevet yderst vanskeligt for os vinde ligaen nu, da vi sikkert også kommer til at sætte points til i andre kampe mod mindre hold i løbet af sæsonen. Men det er der ikke råd til længere.
det eneste jeg er mest bange for er eks at scholes ikke kan være i topform i lang tid af gangen mere derfor bliver vi nød til at køre anderson ind ligeså stille nu og have ham med på bænken, og giggs er vist og ved at runde sit jeg desværre, på samme måde mener jeg... også dertil at sige at mesterskabet er slut måske har du ret måske har du ikke, men ja det har vist sig at der ikke er råd til at miste point til de lille hold, men det er bare nu det ser skidt ud,
MEN FERGI stor fejl at sælge smith og rossi .... bare min menning
Al den snak om pessimisme og optimisme ... Man kan se på det som man vil, men ser man på facts'ene så er de:
6 point til Chelsea
2 point til United
De tal kan man se på som man vil, men facts er at vi må tage fat i os selv, og spille den fodbold vi kan lide. Rooney og Ronaldo var mænd for at gå forrest sidste sæson - hvem der skal gøre det nu, må guderne vide.
PerRonaldo
15-08-2007, 22:11
Fuldstændig enig. Med Chelseas dygtighed, er der bare ikke plads til at mange point tab. Det vil ligesom det gjorde ved os sidste sæson, give Chelsea et kæmpe løft at vi bliver ved med at smide pointene og de begynder at tror på det allerede nu, imens vi faktisk slet ikke er komemt igang endnu.
Vi skal manlge Rooney og Ronaldo er et kæmpe tab, men Chelsea har jo også manglet mange spillere i de første to opgør. Vi skal nok give Chelsea kamp til stregen, men det kræver at vi kommer igang nu!!!
Så er vi oppe på 1 sejr i de sidste 8 kampe og hele 3 mål.
Ingen grund til pessimisme, det skal nok komme i nr, 9
og vi kan sagtens klare os uden Rooney og Ronaldo i de næste kampe :Bouncing:
Couldn't agree more.
- dog mener jeg ikke at en fraværende Rooney, og Ronaldo i et par kampe, burde have stor indflydelse på spillet - det er der ikke plads til på et 'tophold'.
Og især ikke efter vi har brugt så store summer på indkøb af spillere, der rent faktisk matcher Rooney og Ronaldos roller på holdet.
Først vil jeg lige sige at jeg giver dig ret i at intet er personligt.. der kommer meget lort ud efter sådan en kamp..
Med hensyn til de ovenstående udsagn kunne jeg ikke være mere enig.. self er rooney og ronaldo to store personligheder, men det er jo netop på de pladser vi har forstærket os..
United DK
15-08-2007, 22:13
Al den snak om pessimisme og optimisme ... Man kan se på det som man vil, men ser man på facts'ene så er de:
6 point til Chelsea
2 point til United
De tal kan man se på som man vil, men facts er at vi må tage fat i os selv, og spille den fodbold vi kan lide. Rooney og Ronaldo var mænd for at gå forrest sidste sæson - hvem der skal gøre det nu, må guderne vide.
Ja, Ronaldo gik jo forrest i dag...
Nu er vi uden vores to wonderkids, men så må de gamle træde til, og vise den vindermentalitet, som de har været med til, at opbygge i United, gennem de sidste 15 år. Her tænker jeg selvfølgelig, på Giggs og Scholes.
jeg ærger mig stadig stort over at rossi er væk.. ikke at fergie kunne gøre så meget, men fuck jeg tror han ville kunne bombe for os..
man.utd25
15-08-2007, 22:16
Så er vi oppe på 1 sejr i de sidste 8 kampe og hele 3 mål.
Ingen grund til pessimisme, det skal nok komme i nr, 9
og vi kan sagtens klare os uden Rooney og Ronaldo i de næste kampe :Bouncing:
danm sorry var ved at dø af grin, nok måden jeg selv læste det på.....
ja vis du ser sådan der på det så ser det skidt ud
Hr Hansen
15-08-2007, 22:16
Husk nu på at sidste gang de to første kampe ikke blev vundet hev drengene The Trible hjem til Old Trafford!!!
Men F... hvor er det dog elendigt at have 2 point efter to kampe mod Reading og Pompey!
Godnat!
man.utd25
15-08-2007, 22:18
Ja, Ronaldo gik jo forrest i dag...
Nu er vi uden vores to wonderkids, men så må de gamle træde til, og vise den vindermentalitet, som de har været med til, at opbygge i United, gennem de sidste 15 år. Her tænker jeg selvfølgelig, på Giggs og Scholes.
jeg vil ikke lyde muggen nu, men du skal ikke regne med scholes og giggs tror ikke de kan løfte deres spil ret meget mere nu, de er oppe i årene nu og deres topform vil svinge af lort til sorry
PerRonaldo
15-08-2007, 22:18
jeg ærger mig stadig stort over at rossi er væk.. ikke at fergie kunne gøre så meget, men fuck jeg tror han ville kunne bombe for os..
Jeg tror Fergie ærgrer sig rigtigt meget over at Rossi valgte at forlade United, Han kunne være perfekt at få ind i de her kampe...
@UnitedDK; Hvis du ikke har opdaget, at der gennem de seneste PL-sæsoner ikke har været plads til de store fejltrin for et kommende mesterhold, så er du en af de få, der ikke ved det endnu. Netop pga. disse ringe muligheder for at lave fejl, mener jeg, at United har bragt sig i en svær situation fra sæsonstarten ved at smide vitale points mod to mellembløde hold, mens Chelsea får max points (Liverpool regner jeg ikke med, da jeg ikke tror på dem som mesterer de næste mange år). Når en sæson slutter, og det samlede regnskab gøres op, kan det lige så vel være lige præcis de 4 points, der mangler på kontoen, hvorfor jeg ikke ser det som pessimistisk - men realistisk - at fastslå, at det kan give problemer i den sidste ende. Jeg fastslår ikke, at mesterskabet er afgjort, da en sådan konklusion er hovedløs. Jeg fastslår, at den dårlige start mindske sandsynligheden for et mesterskab.
Grønholdt.
15-08-2007, 22:19
Det var hurtigt at sæsonen sluttede... :rant: Alt det held vi havde i sidste sæson, det har vi åbenbart ikke i denne... :mad: Så må vi bare vinde CL., FA Cup'pen og Carling Cup'pen i stedet for... ;) At der så kommer en fucking Scouser her ind og sviner os til, det skal vi bare ta' med at smil. De ved jo ikke bedre, de sønner af havneludere!!!! De har jo også mord på samvittigheden - Heysel 1985!!!! Fuck off cunt!!!! :cool:
Puha, det lettede... :devilll:
Færingen
15-08-2007, 22:19
Jeg vil se blod på Søndag!
man.utd25
15-08-2007, 22:20
@UnitedDK; Hvis du ikke har opdaget, at der gennem de seneste PL-sæsoner ikke har været plads til de store fejltrin for et kommende mesterhold, så er du en af de få, der ikke ved det endnu. Netop pga. disse ringe muligheder for at lave fejl, mener jeg, at United har bragt sig i en svær situation fra sæsonstarten ved at smide vitale points mod to mellembløde hold, mens Chelsea får max points. Når en sæson slutter, og det samlede regnskab gøres op, kan det lige så vel være lige præcis de 4 points, der mangler på kontoen, hvorfor jeg ikke ser det som pessimistisk - men realistisk - at fastslå, at det kan give problemer i den sidste ende. Jeg fastslår ikke, at mesterskabet er afgjort, da en sådan konklusion er hovedløs. Jeg fastslår, at den dårlige start mindske sandsynligheden for et mesterskab.
må vi give dig delvis ret i...... men heldigvis er der 36 kampe endnu og chelsea kan selv lave fejl endnu
Chelsea kan sagtens lave fejl endnu. Men det kan vi også.
Men selvfølgelig er sæsonen forsat lang, og vi kan sagtens nå at vinde hele bøtten. Der er bare langt mindre plads til fejl nu, er der var for få dage siden.
man.utd25
15-08-2007, 22:22
jeg vil sku ikke se hvordan i bliver vis vi taber søndag til city, som der nok er chancer for som de er startede og vi mangler folk til at få den over stregen :) nat folk
jeg vil sku ikke se hvordan i bliver vis vi taber søndag til city, som der nok er chancer for som de er startede og vi mangler folk til at få den over stregen :) nat folk
Hvis vi taber til dem, ligger jeg mig ud på lokummet i fosterstillinger og græder med tommeltotten i munden og en våd varm plet i bukserne.:whine:
vi skal også huske på at carvalho gik ud idag og terry og bridge er ude meg skader.. godt nok skulle de være tilbage her d. 19 men det betyder jo langt fra at de er spilleklar der..
Mr. Larsen
15-08-2007, 22:27
That's the spirit!
Prøv og forestil jer spillerne have sådan en attitude.
Hvis jeg fik en halv million om ugen, så skulle jeg nok lade være med at have sån en attitude. Man skal ikke sitte spillere og fans i samme bås!
United DK
15-08-2007, 22:27
@UnitedDK; Hvis du ikke har opdaget, at der gennem de seneste PL-sæsoner ikke har været plads til de store fejltrin for et kommende mesterhold, så er du en af de få, der ikke ved det endnu. Netop pga. disse ringe muligheder for at lave fejl, mener jeg, at United har bragt sig i en svær situation fra sæsonstarten ved at smide vitale points mod to mellembløde hold, mens Chelsea får max points (Liverpool regner jeg ikke med, da jeg ikke tror på dem som mesterer de næste mange år). Når en sæson slutter, og det samlede regnskab gøres op, kan det lige så vel være lige præcis de 4 points, der mangler på kontoen, hvorfor jeg ikke ser det som pessimistisk - men realistisk - at fastslå, at det kan give problemer i den sidste ende. Jeg fastslår ikke, at mesterskabet er afgjort, da en sådan konklusion er hovedløs. Jeg fastslår, at den dårlige start mindske sandsynligheden for et mesterskab.
Jamen selvfølgelig mindskes chancen da for et mesterskab, når vi kun har to point efter to kampe, mens Chelsea har seks. Men med alt respekt for Chelsea, så synes jeg ikke de er ligeså gode og stabile, som de var for et par år siden, og derfor er jeg optimistisk på vores vejne.
Færingen
15-08-2007, 22:28
sidste sesong tabte vi på udebane mod Portsmouth! Det gjorde vi ikke i år.
Til gengæld mener jeg, at Chelsea har gjort det bedste for dem selv i mange sæsoner ved ikke at købe et nyt halvt hold ind. De bør være mere sammenspillet i denne sæson.
Ferguson har lige sagt at Steve Bennet (som jeg er overbevist om hader United af et ondt hjerte) nød at smide Ronaldo ud, og at det var ham som smed ham ud mod City forige år, og jeg kan ikke være mere enig.
Jeg sværger på at jeg så en bule i bennet's bukser, ved begge episoder:devill:
Ferguson har lige sagt at Steve Bennet (som jeg er overbevist om hader United af et ondt hjerte) nød at smide Ronaldo ud, og at det var ham som smed ham ud mod City forige år, og jeg kan ikke være mere enig.
Jeg sværger på at jeg så en bule i bennet's bukser, ved begge episoder:devill:
Jeg havde svært ved at se, hvad Ronaldo gjorde i situationen, som hans modstander ikke gjorde. Men jeg har heller ikke set situation i nærbillede.
Jeg havde svært ved at se, hvad Ronaldo gjorde i situationen, som hans modstander ikke gjorde. Men jeg har heller ikke set situation i nærbillede.
Som jeg så var det ikke andet end handbags som de kalder det i england,
Hvordan den samme dommer kan nøjes med at give Vidic og Nugent gult for det som de lavede, og så smide Ronaldo ud for lidt pufferi er mig en gåde,
men det har sikkert noget med bulen i bukserne at gøre :D
Mr. Larsen
15-08-2007, 22:40
Husk nu på at sidste gang de to første kampe ikke blev vundet hev drengene The Trible hjem til Old Trafford!!!
Men F... hvor er det dog elendigt at have 2 point efter to kampe mod Reading og Pompey!
Godnat!
Man skal bare huske at den gang blev ligaen styet totalt af united. Vi havde slet ikke den modstand vi har nu. Man kan ikke sammenligne PL med hvad den var for næsten 10 år siden. Den er efter min mening meget meget stærkere nu
Ronaldo vil have karantæne i 3 kampe, da det var direkte rødt. Det vil sige mod City (ude), Tottenham (hjemme) og Sunderland (hjemme). Ærgeligt med 3 kampe uden hverken Ronaldo eller Rooney.
piv piv piv piv ringe, piv ringe piv riiiinge
pinligt jeg ved ikke hvad jeg skal skrive mere.
Hvis vi uden rooney og ronaldo fortsætter denne kadance her de næste 3 kampe så går det altså galt. Vi er allerede 4 point efter chelsea.
Hvis jeg husker rigtigt, så fik vi også kun to point, i de første to kampe i PL i sæsonen 1998/99, og det var jo ikke sigende, for hvad der ventede den sæson.
dengang var der heller ikke noget der hedder chelsea med roman i front, og krav om ca 90-95 point for at blive mester. Den gælder ikke idag.
Har lige været inde og se højdepunkterne fra kampen. Og helt ærligt hvor mange chancer vil vi have. Vi scorede 8 mål de første to kampe sidste år, og vi kunne også have gjort det i år , men vi har ét.
United DK
16-08-2007, 05:11
Hvis jeg husker rigtigt, så fik vi også kun to point, i de første to kampe i PL i sæsonen 1998/99, og det var jo ikke sigende, for hvad der ventede den sæson.
dengang var der heller ikke noget der hedder chelsea med roman i front, og krav om ca 90-95 point for at blive mester. Den gælder ikke idag.
Nej, men nu skal vi jo heller ikke, kaste håndklædet i ringen efter to kampe, for det ville da være tabermentalitet, udover alle grænser.
Skuffende kamp og skuffende de får lov til at score på deres første skude indenfor rammen. Jeg tror stadig på vi kan blive mestre, men flere fejl her i sæsonstarten, og jeg begynder at tvivle. Dumt det Ronaldo laver, selvom det ser lidt tyndt ud. Nu mangler vi både ham og Rooney i tre kampe. Dårlig start på sæsonen. :(
Nej, men nu skal vi jo heller ikke, kaste håndklædet i ringen efter to kampe, for det ville da være tabermentalitet, udover alle grænser.
prøv at læg mærke til at jeg i min tekst siger HVIS vi holder den kadance over de næste 3 kampe uden rooney og ronaldo. Så kan vi risikere at være måske 7-8 point efter chelsea, og så kan titlen være væk efter mindre end 10 kampe. For selvom vi så skulle på på et af vores togter og vinde 13 ud af 15 kampe eller sådan, jamen så kan vi ikke gå fra kamp 8 til kamp 38 uden at dumme os igen. Husk på vi stadig har to kampe mod både arsenal, liverpool og chelski til at dumme os i
United DK
16-08-2007, 06:53
prøv at læg mærke til at jeg i min tekst siger HVIS vi holder den kadance over de næste 3 kampe uden rooney og ronaldo. Så kan vi risikere at være måske 7-8 point efter chelsea, og så kan titlen være væk efter mindre end 10 kampe.
Det kan også være, at vi slår City i weekenden, mens Chelsea kun får et point mod Liverpool, og så er vi lige pludselig kun to point efter.
Glory Man United
16-08-2007, 07:14
Tidspunktet på sæsonen taget i betragtning, synes jeg faktisk, at vi har spillet OK. Mod Reading var det kun elendige afslutninger, der gjorde, at vi ikke vandt med 3 eller 4-0. Mod Portsmouth havde vi sgu alt under kontrol, indtil de scorede.
Problemet er KLART ineffektiviteten foran mål. Og med Solskjær, Saha, Ronaldo, Park og Rooney ude er offensiven svækket!
Sæsonen er IKKE slut.....men en sejr i weekenden er selvfølgelig et MUST ;)
http://www.youtube.com/watch?v=_iKpCa_TYlM
Afgør selv ... Direkte rødt ... :rant:
Smaakage
16-08-2007, 07:21
Det er direkte hul i hovedet det Steve Bennett laver der. Det skub er knapt nok til et gult kort.
Og for at gøre ondt værre, så har Fergie udtalt at Steve Bennett åbentbart nyder at smide Ronaldo ud da han også gjorde det i sidste kamp han dømte, hvilket muligvis kan koste Fergie en bette bøde.
Virker trods alt som om Fergie har ret. Ronaldo er lidt ligesom Becks, alle vil gerne sættes i forbindelse med ham på en eller anden måde
Problemet er KLART ineffektiviteten foran mål. Og med Solskjær, Saha, Ronaldo, Park og Rooney ude er offensiven svækket!
Sæsonen er IKKE slut.....men en sejr i weekenden er selvfølgelig et MUST
ja og med disse folk ude så er manglen på folk der kan "penetrere" modstanderens forsvar stor.
Derfor mener jeg der er vigtigt at folk som tevez,anderson og nani spiller de næste kampe. De er nye jo, men det er dem nu som kan byde det uventede, nu hvor ronaldo og rooney er væk. Det nytter ikke noget hvis han i næste kamp bytter ronaldo med fletcher og bevare giggs i front, for så kan vi spille 24 timer i træk uden at score. Vi er meget afhængige af det uventede og farten i spillet, fordi vi ikke satser så meget på råstyrke eller dødbolde. Derfor skal de nye offensive folk bringes i spil over de næste kampe.
Glory Man United
16-08-2007, 07:45
ja og med disse folk ude så er manglen på folk der kan "penetrere" modstanderens forsvar stor.
Derfor mener jeg der er vigtigt at folk som tevez,anderson og nani spiller de næste kampe. De er nye jo, men det er dem nu som kan byde det uventede, nu hvor ronaldo og rooney er væk. Det nytter ikke noget hvis han i næste kamp bytter ronaldo med fletcher og bevare giggs i front, for så kan vi spille 24 timer i træk uden at score. Vi er meget afhængige af det uventede og farten i spillet, fordi vi ikke satser så meget på råstyrke eller dødbolde. Derfor skal de nye offensive folk bringes i spil over de næste kampe.
Det omkring dødbolde kan jeg i hvert fald tilslutte mig....tror vi havde 13-14 hjørnespark, og det var mere farligt for os end for Portsmouth. Fatter det ikke. Kan sgu ikke være svært at sparke efter Vidic eller Ferdinand. Og alternativt Ronaldo eller Brown :mad:
Glory Man United
16-08-2007, 08:12
Tjaaaaaaaaaaaa man har vel set værre :juhuuuu:
http://youtube.com/watch?v=zu8tPYUlAtc&mode=related&search=
Andersen
16-08-2007, 08:30
Jeg tror ligeledes (som Robinho) at Fergie starter med Fletcher inde i stedet for Ronaldo, måske endda O'Shea.
Selv med Ro-Ro ude, SKAL vi simpelthen ud at spille fodbold mod Chitty, hvis nye spillere måske ikke engang er klar over, hvor betydningsfuldt dette lokalbrag i realiteten er, derfor SKAL Anderson spille fra start. Hvis Fergie partout skal have Fletcher med, så skulle han smide Giggsy ud på bænken, også for at vi bare ville have bare et lille angrebsvåben til at sætte ind, når det nu alligevel ikke kommer til at køre...?
man.utd25
16-08-2007, 08:59
Hvis vi taber til dem, ligger jeg mig ud på lokummet i fosterstillinger og græder med tommeltotten i munden og en våd varm plet i bukserne.:whine:
ja men så er der desværre gode chancer for de spiller godt bold lige nu :(
Simonlovesmanutd
16-08-2007, 09:08
Min ideel opstilling mod City er:
Van
Brown, Vidic, Rio, Evra
Carrick, Hargraves (er han skadet?), Scholes
Giggs/Nani, Tevez, Anderson
Evt Giggs som es på bænken. Jeg synes virkelig vi har brug for Hargraves lige nu. Jeg synes vi har været svage på midtbanen hvor Scholes ikke har arbejdet hårdt nok. Carrick er heller ikke helt i gear.
Lige en ting jeg hørte, sidste gang vi startede en sæson så dårligt gik vi hen og vandt the treble... COME ON UNITED!!
man.utd25
16-08-2007, 09:45
jeg håber at se nye ansigter til kampen mod city:) desværre er vores bedste mand (ronaldo) ikke med , men de må sku gå ind og vise hvem der er mester her
Glory Man United
16-08-2007, 09:50
Min ideel opstilling mod City er:
Van
Brown, Vidic, Rio, Evra
Carrick, Hargraves (er han skadet?), Scholes
Giggs/Nani, Tevez, Anderson
Evt Giggs som es på bænken. Jeg synes virkelig vi har brug for Hargraves lige nu. Jeg synes vi har været svage på midtbanen hvor Scholes ikke har arbejdet hårdt nok. Carrick er heller ikke helt i gear.
Lige en ting jeg hørte, sidste gang vi startede en sæson så dårligt gik vi hen og vandt the treble... COME ON UNITED!!
Både Hargreaves og Anderson meldes noget ude af form, så begge to i start 11eren er nok ikke så smart ;)
man.utd25
16-08-2007, 09:55
Både Hargreaves og Anderson meldes noget ude af form, så begge to i start 11eren er nok ikke så smart ;)
det er lang tid siden nu, det sagde de også om tevez hehe, tror også vi for enten owen.h at se eller anderson, men tvivler dog på at se dem begge to
United DK
16-08-2007, 10:18
De kommer vel kun i form, hvis de spiller?
Glory Man United
16-08-2007, 10:24
De kommer vel kun i form, hvis de spiller?
Måske....men at tage 2 spillere ude af form med i start 11eren er ikke umiddelbart det mest snedige. Hargo har været skadet, og er ikke engang på bænken. Anderson ved jeg så ikke.....mener bare at max den ene skal være fra start
Howitzer
16-08-2007, 10:26
Er der nogen her, der ved, hvornår Ronaldos karantæne træder i kraft? Den bliver vel appeleret? Eller evt. har en liste over karantæner?
Glory Man United
16-08-2007, 10:31
Er der nogen her, der ved, hvornår Ronaldos karantæne træder i kraft? Den bliver vel appeleret? Eller evt. har en liste over karantæner?
Modsat tidligere træder den i kraft omgående. Normalt giver direkte rødt jo 3 spilledage! Og nej tror ikke den bliver appeleret!
Howitzer
16-08-2007, 10:32
Tænkt engang...vidste jeg ikke. Er der lavet nye regler på det område?
Glory Man United
16-08-2007, 10:37
Tænkt engang...vidste jeg ikke. Er der lavet nye regler på det område?
Som jeg skrev: "Modsat tidligere træder den i kraft omgående"....så ja det er forholdsvis nyt
Uden at være pessimist så kan vi på søndag stå med 2 point efter 3 kampe og måske hele 7 point op til Chelsea.
Rammer vi målet og for hamret nogel af vores chancer ind kan vi vinde og stå med 5 point og muligvis kun 1 point op til Chelsea.
Så lørdagens kamp må om noget være en NØGLEKAMP. Eller en såkalt 6 pointskamp
http://www.youtube.com/watch?v=_iKpCa_TYlM
Afgør selv ... Direkte rødt ... :rant:
Videoen er blevet pillet ned.
Nogle der kan finde videoen af det igen? (Jeg kan ik umiddelbart finde det på youtube)
Hørte lige det her er vores vores værste start i Premier League's historie!!! FUUCK det noget lort.. Men håber Liverpool vinder over Chelsea i næste weekend, så er vi måske kun 1 point efter!!
morten k
16-08-2007, 12:34
Hørte lige det her er vores vores værste start i Premier League's historie!!! FUUCK det noget lort.. Men håber Liverpool vinder over Chelsea i næste weekend, så er vi måske kun 1 point efter!!
Klap lige hesten.
92/93 lagde vi ud med 2 nederlag.
98/99 lagde vi ud med 0-0 og 2-2 - og det gik mig bekendt fint derfra.
Og i flere andre sæsoner fulgte vi en sejr op med flere uafgjorte eller nederlag.
Ingen grund til panik endnu.
Klap lige hesten.
92/93 lagde vi ud med 2 nederlag.
98/99 lagde vi ud med 0-0 og 2-2 - og det gik mig bekendt fint derfra.
Og i flere andre sæsoner fulgte vi en sejr op med flere uafgjorte eller nederlag.
Ingen grund til panik endnu.
Er du sikker på vi gjorde det i 98/99 ?? ... Hørte bare ham den ene komentator fra MUTV sige, det var den eneste gang, vi ikke havde formået at vinde en af de 2 første opgør i premier league...
Simonlovesmanutd
16-08-2007, 12:48
Den er god nok med de to uafgjorte:
http://www.stretfordend.co.uk/seasons/season1999.html
Men bare fordi vi har vundet hvor vi har gjort det før betyder vel ikke at det er optimalt. Jeg mener også at City kampen nu kan være meget afgørende. Vi 98/99 gik vi også ud og overbeviste i 3. kamp med en 4-1 sejr hjemme.
United DK
16-08-2007, 12:53
Sådan her er det gået, i de første to PL-kampe, fra 1992/93 t.o.m. 2007/08 (Uniteds score står altid først):
1992/93 (mestre)
U Sheffield Utd 1-2
H Everton 0-3
1993/94 (mestre)
U Norwich 2-0
H Sheffield Utd 3-0
1994/95 (nr. 2)
H QPR 2-0
U Nottingham Forest 1-1
1995/96 (mestre)
U Aston Villa 1-3
H West Ham 2-1
1996/97 (mestre)
U Wimbledon 3-0
H Everton 2-2
1997/98 (nr. 2)
U Tottenham 2-0
H Southampton 1-0
1998/99 (mestre)
H Leicester 2-2
U West Ham 0-0
1999/00 (mestre)
U Everton 1-1
H Sheffield Wednesday 4-0
2000/01 (mestre)
H Newcastle 2-0
U Ipswich 1-1
2001/02 (nr. 3)
H Fulham 3-2
U Blackburn 2-2
2002/03 (mestre)
H West Bromwich 1-0
U Chelsea 2-2
2003/04 (nr. 3)
H Bolton 4-0
U Newcastle 2-1
2004/05 (nr. 3)
U Chelsea 0-1
H Norwich 2-1
2005/06 (nr. 2)
U Everton 2-0
H Aston Villa 1-0
2006/07 (mestre)
H Fulham 5-1
U Charlton 3-0
2007/08 (?)
H Reading 0-0
U Portsmouth 1-1
United DK
16-08-2007, 13:05
Fra Wikipedia:
United won the FA Cup twice in three years, in 1983 and 1985, and were overwhelming favourites to win the league in the 1985-86 season after winning their first ten league games, opening a ten-point gap over their rivals as early as October. The team's form collapsed, however, and United finished the season in fourth place.
Selv historiens bedste start, var ikke nok til et mesterskab.
Min ideel opstilling mod City må blive denne:
Vds
Pique/O'Shea - Rio - Vidic - Evra
Hargreaves - Scholes - Carrick
Nani - Tevez - Giggs
PerRonaldo
16-08-2007, 16:00
Vi skal altså slå City! Jeg håber også han begynder at starte med nogen af de nye, selvom de ikke er i form endnu, så er det altså nu vi har brug for dem, der er ikke tid til tilvænning, de må bare kaste sig ud i det, og hvis de er så gode som det siges, så kan de godt spille et par kampe hvor de overstråler, selvføgelig kan de ikke holde et konstant niveau, men bare de i glimt kan vise deres potentiale, så er de også gode at have nu!
Rex_Hunt
16-08-2007, 16:01
Min ideel opstilling mod City må blive denne:
Vds
Pique/O'Shea - Rio - Vidic - Evra
Hargreaves - Scholes - Carrick
Nani - Tevez - Giggs
Nogen speciel grund til du ikke har Brown med?
hahahahahahahahaha
You'll never walk alone
:lolol:
Nogen speciel grund til du ikke har Brown med?
Ja, hans pinlige indsats igår. Han var utrolig ringe.
hmmm, jeg synes klart at Brown var en af de bedre spillere i går. jeg synes derimod Giggs var yderst ringe.
jeg håber bare Fletcher IKKE starter på banen søndag som direkte erstatning for Ronaldo..... så vil jeg klart vælge 4-3-3 med de 3 centrale midtbane spillere inde. dog har jeg desværre en fornemmelse for Fletcher starter inde
Kunne også godt frygte at Fletcher starter inde.. Det er utroligt som det hele kan vende - vi starter med at være favoritter allerede fra starten af på baggrund af vores mange offensive indkøb, og efter én skade og ét rødt kort er det godt nok en helt anden situation.. Håber sgu vi snart får rettet lidt op på det! Synes sgu også altid vi får langtidsskader når vi endelig får skader!
United DK
16-08-2007, 20:49
Kunne også godt frygte at Fletcher starter inde..
Hvorfor frygter du det? Fletcher har da mange gange bevist, at han er ganske god spiller, specielt i de store kampe, hvor søndagens kamp hører ind under.
Hvorfor frygter du det? Fletcher har da mange gange bevist, at han er ganske god spiller, specielt i de store kampe, hvor søndagens kamp hører ind under.
Jeg tror faktisk jeg vil foretrække Fletcher fremfor Eagles. Eagles virker som en splejs, og en anelse uerfaren. Mens Fletcher både er stærk og erfaren, samt har et glimrende pasningsspil.
Jeg er enig i at det nu bliver 4 point sværere at slå Chelsea i mesterskabskampen. meeeen så er det da heller ikke være! Jeg mener at, en sejr over chelsea på Oldtrafford og en uafgjort på Stamford er realistisk, og dermed står den lige igen!
Og så vidt min lommeregner lige kunne komme frem til, er der stadig 108 mulige point, at hente for United :) (mindre kan forhåbentligt også gøre)
United DK
16-08-2007, 21:28
Jeg tror faktisk jeg vil foretrække Fletcher fremfor Eagles. Eagles virker som en splejs, og en anelse uerfaren. Mens Fletcher både er stærk og erfaren, samt har et glimrende pasningsspil.
Det skal lige siges, at jeg kun vil vælge Fletcher, hvis vi spiller 4-3-3, altså således:
VDS
Fletcher - Scholes - Carrick
Nani - Tevez - Giggs
Det er så nemt at svine Fletcher til hele tiden, blot fordi han er skotte og vi ikke har betalt 200 mio. kroner for ham.
Men kig på hans spil. Han var glimrende sidste sæson, og spillede flere fantastiske kampe mod nogle af de store hold. Og han accepterer sin rolle på holdet. Han er en vigtig og stor del af holdet i løbet af en sæson..
http://www.youtube.com/watch?v=gPQjrMYz_QU
det er et af de hårdeste røde kort jeg har set...kan godt være SAF har ret...
Spørgsmålet er vel også hvorfor der kun blev givet gult til Richard Hughes...
Det er så nemt at svine Fletcher til hele tiden, blot fordi han er skotte og vi ikke har betalt 200 mio. kroner for ham.
Men kig på hans spil. Han var glimrende sidste sæson, og spillede flere fantastiske kampe mod nogle af de store hold. Og han accepterer sin rolle på holdet. Han er en vigtig og stor del af holdet i løbet af en sæson..
Bedre kunne det ikke siges. Folk har en tendens til et Galacticos-sympdrom, hvor alt handler om stjernestøv og høje transferbetalinger. O'Shea, Fletcher, Brown = Den gyldne trio.
Det skal lige siges, at jeg kun vil vælge Fletcher, hvis vi spiller 4-3-3, altså således:
VDS
Fletcher - Scholes - Carrick
Nani - Tevez - Giggs
Min idealopstilling vil se sådan her ud:
vds
Nani - Scholes - Carrick - Giggs
Tevez - Anderson
---------
Giggs har vist for længe, at han ikke er nogen specielt god angriber i forhold til, hvad han kan præstere på kanten.
Anderson er umiddelbart kun kommet med i mangel af bedre. Jeg kunne ikke finde på, at give ham hans debut i et derby på søndag.
Jeg synes Hargo gør det bedre rent defensivt end Carrick, hvorimod Carrick kan slå nogle fantastiske afleveringer indimellem. Hargo er dog ikke i kampform, og da vi ikke åbner op for meget rent defensivt, vil jeg egentlig hellere foretrække Carrick, der også har vist sig som målfarlig.
EDIT: Til kampen på søndag, ville jeg måske nok putte Fletcher eller Eagles på højrekanten, og så sætte Nani op foran sammen med Tevez.
Don Kafai
16-08-2007, 21:46
Ingen har sagt andet. Fletcher, Brown og O'shea osv er ligeså meget indbegrebet af United som Rooney, Ronaldo og Giggs er.
Når det så er sagt så synes jeg Fletcher svinger meget i sine præstationer. Han har gentagne gange vist at han HAR niveauet og han er eminent i nogle kampe som fx mod Milan, men i nogle kampe spiller han så røvdårligt at folk bander ham hjem til Skotland. Lad os håbe søndag er en af hans bedre dage, for det har United brug for. Fletcher og co har vist de er gode back up spillere, men nu kræves der endnu mere af dem idet Rooney og Ronaldo er ude.
jawharacoralia
16-08-2007, 22:07
minideele start ellever t city kampen maa vaere
----------vds---------
----brown-rio-vidic-evra-------
-------hargo-------
---scholes----carrick
nani----------giggs
-------tevez-----
ellers saa syntes jeg ogsaa snart at anderson og hargo skal faa spillet..som det blev naevnt saa syntes jeg hellerikk det har noget med tilvaenning at goere.man skal bare vise sit vaerd med det samme
lol. det er sq da ikke fordi han er skotte. men manden har sgu spillet flere dårlige kampe end gode - også i sidste år. og hvis han var ohh så "glimrende og fantastisk sidste år" hvorfor er han så ikke på banen i stedet på bænken? fordi han har et fantastisk LAVT bundniveau....! jeg synes godt om Fletcher, men jeg synes blot vi har andre BEDRE alternativer, såsom Hargreaves
jawharacoralia
16-08-2007, 22:43
lol. det er sq da ikke fordi han er skotte. men manden har sgu spillet flere dårlige kampe end gode - også i sidste år. og hvis han var ohh så "glimrende og fantastisk sidste år" hvorfor er han så ikke på banen i stedet på bænken? fordi han har et fantastisk LAVT bundniveau....! jeg synes godt om Fletcher, men jeg synes blot vi har andre BEDRE alternativer, såsom Hargreaves
jeg syntes virkelig ikke hargreaves er et ALTERNATIV men et MUST...
United DK
16-08-2007, 23:04
lol. det er sq da ikke fordi han er skotte. men manden har sgu spillet flere dårlige kampe end gode - også i sidste år. og hvis han var ohh så "glimrende og fantastisk sidste år" hvorfor er han så ikke på banen i stedet på bænken?
Fordi Carrick gjorde det bedre, og generelt er bedre.
Er fuldstændig enig i, at Fletcher er en super spiller. Som det siges af andre accepterer han sin rolle og går ind og leverer når han så ellers får chancen.
På højrekanten tror jeg dog godt vi kan blive enige om at Fletcher ikke fungerer, selvom han giver sig 100% uanset hvor han bliver placeret. Fletcer er super på den centrale midtbane, og det er hvor han hører til.
Kampen mod City håber jeg faktisk at vi bruger Fletcher som en del af en 3-mandsmidtbane i formationen 4-3-3.
http://www.youtube.com/watch?v=lwbFVsd4XPE
- Ronaldos udvisning i små klip..
Det er ikk helt til at se hvad der foregår, men ud fra hvad jeg kan se laver han ikk nogen pludselig bevægelse, der kunne ligne at han giver modstanderen en skalle..
Men der skal nok en bedre vinkel på for at kunne vurdere det fuldt ud
edit: jeg er træt, det ser ud som om han laver en lille bevægelse med nakken
schousboe9
17-08-2007, 10:58
... Ingen tvivl - direkte rødt!!
Han laver tydeligt et ryk med hovedet hen mod Hughes (00:16), og dommeren står lige ved siden af. Ronaldo får svært ved at argumentere mod bøden.
Dumt, dumt, Ronnie!
arghh, alle videoer forsvinder lige med det samme :(
SpanGdix
17-08-2007, 12:52
arghh, alle videoer forsvinder lige med det samme :(
Ja, mega irriterende.
Jeg kunne godt tænke mig at se Scholes på en offensiv midtbane, os så smide Hargo eller Fletcher ned på den centrale sammen med Carrick. På højrekanten kan Nani spille, og Giggs har selvfølgelig venstrekanten hvor han hører hjemme, og ikke i angribet.
Synd, at de tabte igen - Men jeg ved ikke hvem der har valgt den lorte dommer (ham som gav rødt kort til Ronaldo) til dommer.
Der er ingen tvivl om, at hvis United bliver ved med at få uafgjort mod midterhold og evt. bundhold specialt i udebane sker det, så vil jeg tro at de ryger direkte på 5. - Så er der ikke noget der hedder UEFA Cup og UEFA Champions League!
SpanGdix
17-08-2007, 17:38
Der er ingen tvivl om, at hvis United bliver ved med at få uafgjort mod midterhold og evt. bundhold specialt i udebane sker det, så vil jeg tro at de ryger direkte på 5. - Så er der ikke noget der hedder UEFA Cup og UEFA Champions League!
Det tror du alligevel?
Det tror du alligevel?
Ikke 100% sikker, men hvis de bliver ved med uafgjort mod midterhold evt. bundhold (altså de fleste af kampene), så tror jeg de vil ryge på 5 - pil ned..
Nu siger I jo, at United kun har spillede 2 første uafgjort kampe, også bliver det måske 3, 4 og 5 kampe (osv..) hvor det bliver uafgjort mod midterhold - hvor længe skal man sige "Det var dog kun 10 sølle midterholds kampe, som blev uafgjort"?
Det er dog for ringe!
Måske har er han ikke en spiller der laver den afgørende scoring eller afgørende afleveringer, men han gør det han er god til, nemlig fight i samtlige 90 minutter. Carrick er da bedre, og kan slå nogle flotte afleveringer, men typer som Fletcher skal der altså være på et hold, og ikke rene stjerner der har nykker. Sidste år gjorde han det rigtig godt, og jeg husker bl.a fantastiske kampe mod Liverpool og mod Roma på hjemmebane. Grunden til at Fletcher og O'Shea for den sags skyld også, altid bliver kritiseret er fordi de er egen avl og ikke har et priskilt på 200 millioner kr. på sig.
Er der nogen der har et link til højdepunkterne?
Har ledt på Youtube, men synes at alle er blevet fjernet og det samme er de film som allerede er uploadet her på siden.
Edit: Fandt dem på en anden side.
Men hvordan kan det lade sig gøre at vi endnu engang taber point når vi har så sindsygt mange chancer?!
Er der nogen der har et link til højdepunkterne?
Har ledt på Youtube, men synes at alle er blevet fjernet og det samme er de film som allerede er uploadet her på siden.
Edit: Fandt dem på en anden side.
Men hvordan kan det lade sig gøre at vi endnu engang taber point når vi har så sindsygt mange chancer?!
kandu mon smide et link op til de film?? altså ikke selve filmene men bare links til siderne..
kandu mon smide et link op til de film?? altså ikke selve filmene men bare links til siderne..
Jeg søgte bare på google, men mener den hedder footytube eller noget i den stil. Ellers er der også Dailymedia.com
timberunited
27-08-2008, 11:13
Grunden til at Fletcher og O'Shea for den sags skyld også, altid bliver kritiseret er fordi de er egen avl og ikke har et priskilt på 200 millioner kr. på sig.
De spiller nemlig forrygende, når der er brug for dem. Alt mens visse andre har mere travlt i at iscenesætte sig selv. Lad os satse mere på at holdet får en rygrad af loyale spillere og så tilsætte godt blod udefra. Det har været nøglen til successen i 1990'erne med Giggs, Solskjær og Scholes. Og den tendens må gerne fortsætte. Lad os bruge energien på dem, der vil gøre noget for klubben.
Ikke alle importerede spillere er selvfølgelig lykkeriddere. Tevez er et eksempel. Og der er flere.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.