PDA

Se fuld version : Premier leagues gratis manager spil

netch
08-08-2007, 23:04
Hej allesammen.
jeg har oprettet en liga ( Anti glazer cup) og ville bare sige at hvis i er intrserrede i at joine så gå ind på (det er gratis at spille med)

http://www.premierleague.com/page/Home/0,,12306,00.html

og opret en bruger (tager max 5min)

smid mig en pm så sender jeg liga koden asap.

vel mødt til den nye sæson!

Casper
08-08-2007, 23:21
Hvorfor ikke bare smække koden ind i denne tråd?

netch
08-08-2007, 23:48
LOL, god ide Casper:skaaal:
ved ikke lige hvad der gik galt for mig før...my bad

koden er : 679267-118291

hvis i joiner kan i så ikke skrive hvad jeres hold hedder her i tråden, så vi ved hvem der er hvem?

mit hold hedder Dangarian devils

Liverpool_sucks
09-08-2007, 00:09
Jeg vinder the the treble..

Jeg hedder boring_scouser

The One
09-08-2007, 00:31
Hej allesammen.
jeg har oprettet en liga ( Anti glazer cup) og ville bare sige at hvis i er intrserrede i at joine så gå ind på (det er gratis at spille med)

http://www.premierleague.com/page/Home/0,,12306,00.html

og opret en bruger (tager max 5min)

smid mig en pm så sender jeg liga koden asap.

vel mødt til den nye sæson!

Godt tip vil helt sikkert lave et hold der inde.

Men nu ikk meget for at deltage i din liga. Da du med navnet viser en så negativ indstilling overfor ejeren af min yndlingsklub. Synes det er en smule trist at folk skal være så bitre over det, tag da og fokusere på vi har det bedst spillende hold i verden. Så vær da lidt positive. hvorfor ikk kalde ligaen "Røde Rooney" måske? eller et eller andet, altså det andet er da for træls...

netch
09-08-2007, 01:04
Godt tip vil helt sikkert lave et hold der inde.

Men nu ikk meget for at deltage i din liga. Da du med navnet viser en så negativ indstilling overfor ejeren af min yndlingsklub. Synes det er en smule trist at folk skal være så bitre over det, tag da og fokusere på vi har det bedst spillende hold i verden. Så vær da lidt positive. hvorfor ikk kalde ligaen "Røde Rooney" måske? eller et eller andet, altså det andet er da for træls...

jeg har en negativ holdning overfor ejeren af MIN/vores klub.
længere er den ikke, jeg støtter stadig 120% med hud og hår.
jeg køber stadig merch (og støtter desværre glazer på den måde) men det kan jeg ikke tage mig af, jeg vil ikke ændre min levestil pga ejerskifte.
kald det dobbeltmoralsk eller hyklerisk..sådan har jeg det bare.

du burde ikke hænge dig i navnet på ligaen men koncentrer dig om at vinde den;-)