Se fuld version : TV pakke tråden
Canal Digital - også med de bedste TV kanaler: Ja, det siger de, men det er også rigtig nok? :D Jeg har bestilt Family + TOTAL pakken hos canaldigital.
- Man kan se alle engelske kampe, men det der undre mig er, om man kan man se CL, Carling Cup og FA Cup kampe også i pakken?
Refstrup
08-08-2007, 08:51
Ja, det siger de, men det er også rigtig nok. Jeg har bestilt Family + TOTAL pakken hos canaldigital.
- Man kan se alle engelske kampe (også United - se her http://www.betxpert.com/tv.asp), men det der undre mig er, at kan man se CL, Carling Cup og FA Cup kampe også i pakken og i kanalerne Canal Sport 1 og 2?
Nej det kan du ikke. Man kan se premier league, Serie A, Alsvenskan, copa Amerika og nogle flere. Jeg har sels pakken, har haft den i 2 år og de viser Alle premier League kampe :)
Men hvad for nogle kanaler i "Family + TOTAL" viser CL - måske ingen?
Danielsen
08-08-2007, 11:13
Ja, det siger de, men det er også rigtig nok. Jeg har bestilt Family + TOTAL pakken hos canaldigital.
- Man kan se alle engelske kampe (også United - se her http://www.betxpert.com/tv.asp), men det der undre mig er, at kan man se CL, Carling Cup og FA Cup kampe også i pakken og i kanalerne Canal Sport 1 og 2?
Grunden til du ikke kan se FA Cup og CL er, fordi Viasat har rettighederne til de kampe....
Grunden til du ikke kan se FA Cup og CL er, fordi Viasat har rettighederne til de kampe....
Ja, og TDC - Men hvorfor har TDC også rettighederne? De har TV3 og TV2 Sport osv??
Ja, og TDC - Men hvorfor har TDC også rettighederne? De har TV3 og TV2 Sport osv??
fordi de har samarbejde med Viasat.
Synd, at Canal Digital også ikke snart tager sig sammen, og snart slår sig sammen med viasat.
- Nå men det er også ligegyldigt, jeg har en af de aktive kanaler, som viser fodbold, nemlig Canal+ Sport.
Glory Man United
08-08-2007, 11:34
Synd, at Canal Digital også ikke snart tager sig sammen, og snart slår sig sammen med viasat.
- Nå men det er også ligegyldigt, jeg har en af de aktive kanaler, som viser fodbold, nemlig Canal+ Sport.
Synes jeg så ikke....for det vil sgu da være monopol! ;)
- Bruger Canal Digital - Pakke: Family + TOTAL
Hr Hansen
08-08-2007, 11:53
Lige nu har jeg TDC kabeltv den store pakke så kan se FA cup og Champions L, PL kampene blir set hos mine forældre,hos venner eller på PUP
Men nu er jeg igang med at bygge/Renovere et hus (har kun de 4 ydervægge tilbage) og eftersom min far ejer en Radio/tv forretning så er jeg ganske sikker på at et helt nyt hus både skal have Canal+ pakken og Viasat Pakken!
Viasat pakken bliver kun købt pga. Champions Leauge og The Simpsons! hader nemlig reaklamerne
Don Kafai
08-08-2007, 11:53
Jeg bor i lejlighed og antenneforeningen har tdc kabel tv, hvilket inkluderer 3+ og tv2 sport.
dvs jeg kan se alle United kampe udover Premier Leugue. Men da jeg som regel tager på pub og ser fodbold kan det ikk betale sig for mig at bestille canal + pakken da den koster små 200 kr om måneden.
bliver prisen dog sat lidt ned så investerer jeg nok i sådan en pakke...
Jeg har hermed flettet de to tråde om tv pakker sammen, da der ikke er ngen grund til at have to næsten identiske tråde kørende.
Nu kan man diskutere tv pakker osv i denne tråd.
baeklev7
08-08-2007, 12:14
..en tråd om dette emne.
Står i den situation, at jeg stadig bor hos "de gamle" (blev 18 i marts) og de har den helt store pakke fra Viasat, altså guld pakken. Nu er det bare sådan at jeg meget gerne vil slippe for at se Uniteds PL kampe over nettet, så derfor har jeg tænkt mig at investere i Canal Digital, men hvilken pakke vil i foreslå? Jeg har 2400 til gode om måneden(SU) og det eneste formål er at se United også lidt tv2 Zulu :P
De er konkurrenter...
..en tråd om dette emne.
Står i den situation, at jeg stadig bor hos "de gamle" (blev 18 i marts) og de har den helt store pakke fra Viasat, altså guld pakken. Nu er det bare sådan at jeg meget gerne vil slippe for at se Uniteds PL kampe over nettet, så derfor har jeg tænkt mig at investere i Canal Digital, men hvilken pakke vil i foreslå? Jeg har 2400 til gode om måneden(SU) og det eneste formål er at se United også lidt tv2 Zulu :P
Jeg anbefalder Canal Digital Family + TOTAL. Sports kanalerne, som du har brug for er, nemlig: CANAL+ SPORT 1, 2 og evt. Mix. (Kanalerne viser alle PL kampe)
- Produkten, som jeg anbefalder er billigere end Family + SPORT - Du skal heller ikke (synes jeg) have Canal Sport, da du måske gerne vil have flere kanaler end sport - Se den anbefaldede produkt: http://canaldigital.dk/templates/product____8453.aspx
Har kabel-tv samt selector med C+. Med selector kan jeg også se alle CL-kampe.
Men jeg bruger den aldrig alligevel. Jeg ser alle uniteds kampe på grisen.
Don Kafai
08-08-2007, 12:28
Er det billigere at have selector med C+ ned fx canal digital?
hvilken pakke vil i foreslå? Jeg har 2400 til gode om måneden(SU) og det eneste formål er at se United også lidt tv2 Zulu :P
Jeg vil foreslå canal+ sport-pakken. Der har du selvfølgelig begge sportskanaler, og kanal 5. Derudover har du dit tv2 zulu.
Canal+ sport-pakken er også noget billigere end Canal Digital family + total. 1200 kroner cirka det første år, mener jeg....
Har også selv tænkt mig at købe sportspakken....:devill:
Jeg vil foreslå canal+ sport-pakken. Der har du selvfølgelig begge sportskanaler, og kanal 5. Derudover har du dit tv2 zulu.
Canal+ sport-pakken er også noget billigere end Canal Digital family + total. 1200 kroner cirka det første år, mener jeg....
Har også selv tænkt mig at købe sportspakken....:devill:
Det er det samme, som "Family med Canal + TOTAL" pakken, at det bliver billigere efter det første år - og pakken indeholder også de to sportskanaler + mix kanalen, kanal 5 og tv2 zulu.
Check Out: http://canaldigital.dk/templates/product____8453.aspx
Jeg anbefalder Canal Digital Family + TOTAL. Sports kanalerne, som du har brug for er, nemlig: CANAL+ SPORT 1, 2 og evt. Mix. (Kanalerne viser alle PL kampe)
- Produkten, som jeg anbefalder er billigere end Family + SPORT - Du skal heller ikke (synes jeg) have Canal Sport, da du måske gerne vil have flere kanaler end sport - Se den anbefaldede produkt: http://canaldigital.dk/templates/product____8453.aspx
hmm, det er da ikke alle kampe som canal + viser? Kanal 5 viser 1-2 PL kampe om ugen, dem mener jeg ikke canal+ viser...
hmm, det er da ikke alle kampe som canal + viser? Kanal 5 viser 1-2 PL kampe om ugen, dem mener jeg ikke canal+ viser...
Ja, det kan være, men kanal 5 ligger også i pakken "Family Canal + TOTAL" pakken.
Den vil jeg så ikke anbefale. I den pakke er Mix ikke med, og her vises eks. Portsmouth - United, så den vil du ikke kunne se med sportspakken. Desuden er prisforskellen mellem C+ Sport og C+Total 20 kroner tror jeg.
De kampe Kanal 5 viser kommer også på C+ - med engelsk kommentator for det meste, hvilket er noget federe end at høre på Claus Thomsens dumsmarte kommentarer.
Den vil jeg så ikke anbefale. I den pakke er Mix ikke med, og her vises eks. Portsmouth - United, så den vil du ikke kunne se med sportspakken. Desuden er prisforskellen mellem C+ Sport og C+Total 20 kroner tror jeg.
De kampe Kanal 5 viser kommer også på C+ - med engelsk kommentator for det meste, hvilket er noget federe end at høre på Claus Thomsens dumsmarte kommentarer.
OK. Det er jeg rigtig glad for lige at vide! :o
Forskellen er på førsteåret 240 kroner mellem C+ Sport og C+Total. Så ja, 20 kroner om måneden.
Hvor mange united-kampe bliver gennem en sæson vist på canal+ mix?
Det er nemlig derfor jeg har bestilt pakken "Family Canal+ TOTAL" pakken, da jeg ikke vil gå glip af kampene.
- Men jeg kan nu bedre lide dansk kommentarer, men er der det overhovedet i Canal+ Sport?
Glory Man United
08-08-2007, 13:39
Det er nemlig derfor jeg har bestilt pakken "Family Canal+ TOTAL" pakken, da jeg ikke vil gå glip af kampene.
- Men jeg kan nu bedre lide dansk kommentarer, men er der det overhovedet i Canal+ Sport?
Der er vi så forskellige. Elsker de engelske kommentatorer. ;)
foretrækker klart også at høre de danske kommentatorer, selv om de er lidt tåbelige nogle gange. men det er de engelske kommentatorer altså også!
@mojtaba
ja de allerfleste kampe på Canal + sport 1 og 2 er med danske kommentatorer
Michaelkp
08-08-2007, 13:55
Jeg bor i lejlighed og antenneforeningen har tdc kabel tv, hvilket inkluderer 3+ og tv2 sport.
dvs jeg kan se alle United kampe udover Premier Leugue. Men da jeg som regel tager på pub og ser fodbold kan det ikk betale sig for mig at bestille canal + pakken da den koster små 200 kr om måneden.
bliver prisen dog sat lidt ned så investerer jeg nok i sådan en pakke...
Hvor mange penge bruger du på øl, når du er på pub til 4-5 kampe om måneden;)
Hvor mange united-kampe bliver gennem en sæson vist på canal+ mix?
Det er svært at sige. De sender tre kampe lørdag eftermiddag, og den på papiret ringeste af dem - eks. Middlesbrough - Wigan - vil som oftest blive vist på Mix. Ved så ikke, hvorfor de sender City - Derby som hovedkamp på onsdag og lade United ligge på Mix.
Samtlige hold må maks. have 26 tv-kampe i år, det vil sige dem englænderne rykker. Derfor kan United sagtens komme til at spille på samme tid som Liverpool og Chelsea en hel del gange, og så vil det ikke være til at sige, hvilken kanal de ryger på.
Glory Man United
08-08-2007, 14:38
Sjovt....præcis det samme jeg tænkte. Og man kan da hurtigt oparbejde en stor Mølby-dunk ;)
Det er svært at sige. De sender tre kampe lørdag eftermiddag, og den på papiret ringeste af dem - eks. Middlesbrough - Wigan - vil som oftest blive vist på Mix. Ved så ikke, hvorfor de sender City - Derby som hovedkamp på onsdag og lade United ligge på Mix.
Samtlige hold må maks. have 26 tv-kampe i år, det vil sige dem englænderne rykker. Derfor kan United sagtens komme til at spille på samme tid som Liverpool og Chelsea en hel del gange, og så vil det ikke være til at sige, hvilken kanal de ryger på.
OK! Men som sagt, er glad for du lige nævnte det. Tror egentlig det med mix-kanalen var blevet nævnt, men fangede den ikke før! :)
240 kroner om måneden ekstra i forhold til hvad jeg oprindeligt havde tænkt mig er ingenting, hvis jeg den vej rundt får nogle ekstra united-kampe. Derudover er der så også nogle filmkanaler med, så for mit vedkommende er det afgjort. Jeg bestiller C+ Total.
Godt vald Alex.
Jeg har også købt "C+ Total" inc. "Family pakken" pga. mine børn også ville have Disney kanaler med - typisk.
Don Kafai
08-08-2007, 16:01
hehe udover det så bruger også penge på transport osv, så rent pris mæssigt er det jo faktisk dyrere end at bestille C+, men jeg foretrækker nu bare den pub stemning fremfor at dase foran sofaen....
Men de sene søndagskampe, og midtugekampene har jeg nogle gange ikke lyst til at tage ind og se, så derfor overvejer jeg at bestille C+, også af den grund at man kan optage en kamp man lige misser... og så er der i sommerferien altid højdepunkter fra årets kampe.
Men for lige at få det på plads, kan det gøres billigere end 199,- om måneden hvis man kun ønsker C+'s sportskanaler?
Michaelkp
08-08-2007, 16:22
[QUOTE=Don Kafai;15500]hehe udover det så bruger også penge på transport osv, så rent pris mæssigt er det jo faktisk dyrere end at bestille C+, men jeg foretrækker nu bare den pub stemning fremfor at dase foran sofaen....
QUOTE]
Det kan jeg kun giv dig ret i.
Flax_Generous
08-08-2007, 16:49
FAMILY med CANAL+ TOTAL og ViasatGuld. Der er nogen, der kan, ja. ;)
Hvis jeg skal anbefale én af de to store pakker, så må det helt klart være CANAL+ - eventuelt suppleret med Viasat Basis, så man lige har TV3 og 3+ (og de norske og svenske TV3'er), hvis man vil se Champions League, FA Cup og andet live.
Men generelt er CANAL+ langt, langt højere kvalitet end Viasat, ikke blot hvad angår sport, men også film, serier, dokumentar, politik og næsten alt andet.
baeklev7
08-08-2007, 18:19
Jeg tænker på at købe canal+ TOTAL pakken, som du skriver er den 20 kr. dyrer og den indenholder MIX.
Tak for alle de gode svar indtil videre, rart med noget hjælp:Bouncing:
Tænker nu på at fortryde købet af min TV pakke "Family C+ TOTAL", da jeg hellere vil have "Viasat Guld".
Der er der nemlig MUTV, Viasat Sports, TV3 plus og TV1000 kanaler.
Hvorfor jeg vil fortryde købet er fordi, at der KUN viser Premier League kampe, men jeg vil ikke gå glip af CL og FA Cup. Derfor vil jeg have Viasat Guld - de har Manchester United TV, hvor der viser interviews, træning, venskabskampe og alle deres kampe direkte. TV3 Plus viser CL kampe og Viasat Sport/TV2 Sport viser FA Cup og måske Carling Cup og CL.
- Men hvad for en af de to pakker anbefalder i mig?
baeklev7
09-08-2007, 10:29
Tænker nu på at fortryde købet af min TV pakke "Family C+ TOTAL", da jeg hellere vil have "Viasat Guld".
Hvorfor jeg vil fortryde købet er fordi, at der KUN viser Premier League kampe, men jeg vil ikke gå glip af CL og FA Cup. Derfor vil jeg have Viasat Guld - de har Manchester United TV, hvor der viser interviews, træning, venskabskampe og alle deres kampe direkte. TV3 Plus viser CL kampe og Viasat Sport/TV2 Sport viser FA Cup og måske Carling Cup og CL.
De sender ikke deres kampe live på mutv!!
Glory Man United
09-08-2007, 10:34
Du kan da ikke snyde dine børn :)
MUTV sender kun reserveholdskampene direkte. Så sender de højdepunkter fra u-18 kampene.
Førsteholdskampene bliver først sendt dagen efter. De må ikke sende live fra nogle af disse kampe.
De sender selvfølgelig en del af træningskampene direkte.
Der er også Disney kanaler i den pakke.
Og en ting til: Men viser de andre sports kanaler så ikke Premier League (i viasat guld pakken), eller det kun C+ Sport?
hehe udover det så bruger også penge på transport osv, så rent pris mæssigt er det jo faktisk dyrere end at bestille C+, men jeg foretrækker nu bare den pub stemning fremfor at dase foran sofaen....
Hørt! Så kan man også møde andre fans og måske synge en sang...
Jeg vælger Viasat Guld.
Jeg har lige haft Viasat Guld, og synes ikke det er at anbefale.
Hvis du vil se United er det fedt at du kan se alle CL og FA Cup, det er klart. Det MUTV de viser er egentlig lidt ubrugeligt. Nu skal jeg selvfølgelig tale for mig selv, jeg synes ikke det var godt! Jeg går ikke op i at sidde og se reservefodbold eller U18-kampene...
TV1000-kanalerne er ikke så gode går vel lige op med film-kanalerne hos C+.
Både C+ og Viasat har Disney så vidt jeg ved...
Men det er selvfølgelig op til dig! :)
Glory Man United
09-08-2007, 15:31
Hvis du vil se United er det fedt at du kan se alle CL og FA Cup, det er klart. Det MUTV de viser er egentlig lidt ubrugeligt. Nu skal jeg selvfølgelig tale for mig selv, jeg synes ikke det var godt! Jeg går ikke op i at sidde og se reservefodbold eller U18-kampene...
Har ikke selv TV1000, men viser de ikke ofte gode films omkring midnat? :juhuuuu:
nightraven
09-08-2007, 15:43
Jeg har alle canal plus pakkerne men det er godt nok en følsom box jeg har, for bare man snakker i mobilen tæt på så hakker det helt vildt...weird
Ja, alle har jo sin mening. Jeg synes ikke at PL kampene har så meget værdi i sig end CL og FA Cup (fx. forstået på den måde, at hvis man nu gik glip af en PL kamp, så vil man blive ked af det - men ikke så meget som hvis man gik glip af en CL kamp). Jeg kan godt lide at se trænings/reserve kampe, og desuden kan jeg se en PL kamp forskudt på MUTV kanalen (ved godt at det er sjovere at se en live kamp end en forskudt).
- Og jeg kan se FA Cup og CL evt. også Carling Cup direkte på TV2 Sport, TV3+ og XTRA Viasat (kanalen XTRA Viasat viser også landskampe, SAS kampe og CL kampe)
HamudiiC
10-08-2007, 12:27
Kan man have både Canal plus & Fuldpakke fra TDC?
& hva koster Canal plus Sport! (eller hva den der viser PL hedder)
Kan man have både Canal plus & Fuldpakke fra TDC?
& hva koster Canal plus Sport! (eller hva den der viser PL hedder)
C+ Sport er ikke noget jeg vil anbefalde, og prisen er 199,- | http://canaldigital.dk/templates/product____8457.aspx
Bemærk: C+ Sport 1 og 2 viser ikke alle PL kampene, da også C+ Mix kanalen viser nogle af PL kampe | Derfor vil jeg anbefalde http://canaldigital.dk/templates/product____8455.aspx
Flax_Generous
10-08-2007, 16:20
Ja, alle har jo sin mening. Jeg synes ikke at PL kampene har så meget værdi i sig end CL og FA Cup (fx. forstået på den måde, at hvis man nu gik glip af en PL kamp, så vil man blive ked af det - men ikke så meget som hvis man gik glip af en CL kamp). Jeg kan godt lide at se trænings/reserve kampe, og desuden kan jeg se en PL kamp forskudt på MUTV kanalen (ved godt at det er sjovere at se en live kamp end en forskudt).
- Og jeg kan se FA Cup og CL evt. også Carling Cup direkte på TV2 Sport, TV3+ og XTRA Viasat (kanalen XTRA Viasat viser også landskampe, SAS kampe og CL kampe)
Viasat har ikke MUTV som uafhængig kanal. Sådan var det i hvert fald da jeg havde det. De viser det på Viasat Sport 2, hvor de også viser (meget) Chelsea TV og Barca TV. Se selv Viasat Sport 2 fra denne uge: http://www.viasatsport.com/index.php?option=com_content&task=view&id=120269&Itemid=1250&lang=
I min optik er Eurosport og Canal+ langt bedre alternativer - det er bedre kvalitet hele vejen rundt og mere interessant, også selvom jeg er diehard-United-fan.
Flax_Generous
10-08-2007, 16:23
Helt enig.
Og ja, der er masser af Disney på begge kanaler - helt det samme, så vidt jeg husker. Men så har de altså Eurosport og Eurosport 2 på Canal+, der ofte sender fodbold, når man sidder i midtugen og ikke kan finde på noget at lave. Desuden kunne man sidste år - foruden engelsk fodbold - se italiensk og spansk fodbold også på andre kanaler. Men for lige at gentage mig selv: "Hvis jeg skal anbefale én af de to store pakker, så må det helt klart være CANAL+ - eventuelt suppleret med Viasat Basis, så man lige har TV3 og 3+ (og de norske og svenske TV3'er), hvis man vil se Champions League, FA Cup og andet live." Desuden viser Eurosport også Champions League, UEFA Cup og lignende turneringer.
GloryManUtd2730
10-08-2007, 18:01
Jeg har selv hele canal+ pakken det koster 219 kr om mdr det er klart det beste til united. De viser også alle chl kampene, så det er kun fa cuppen jeg går glip af.
men tv2 sport viser jo også fa cup
Canal+ viser ikke CL-kampe - for lige at få slået det fast for dem, der skulle være i tvivl.
C+ har i øvrigt netop udvidet deres fodboldrettigheder med den uhyggeligt spændende portugisiske liga...
Refstrup
10-08-2007, 18:41
Jeg har selv hele canal+ pakken det koster 219 kr om mdr det er klart det beste til united. De viser også alle chl kampene, så det er kun fa cuppen jeg går glip af.
men tv2 sport viser jo også fa cup
Jeg har canal+family og der er alle canal+ sport 1 g 2 osv og der kan jeg ikke se chl
Flax_Generous
10-08-2007, 18:55
Canal+ viser ikke CL-kampe - for lige at få slået det fast for dem, der skulle være i tvivl.
C+ har i øvrigt netop udvidet deres fodboldrettigheder med den uhyggeligt spændende portugisiske liga...
Eurosport viser Champions League (forskudt) - og den kan du få med Canal+. Her kan man se hvad der bliver sendt: http://www.canaldigital.dk/templates/generalarticle____9301.aspx Som man kan se, så bliver der sendt masser af fodbold (og cykling og motorsport, juhuu!).
Danmarks landskampe TV2*
EM08 kval. Kampe/forskudt Eurosport
UEFA Cup/forskudt Eurosport
Champions League/forskudt Eurosport
African Nation Cup Eurosport
VM for ungdomshold Eurosport
Eurogoals/fodboldmagasin Eurosport
Premier League Kanal 5/CANAL+
La Liga Kanal 5
Serie A CANAL+
Allsvenskan CANAL+
Derudover har de her i sommer haft Copa America, EM og VM for ungdomshold og nu sender de World Youth Cup med bl.a. Uniteds u/17-hold.
Hvilken kanal sender den portugisiske liga?
Flax_Generous
10-08-2007, 18:56
Jeg har canal+family og der er alle canal+ sport 1 g 2 osv og der kan jeg ikke se chl
Det er Eurosport 1 og 2, du skal se.
Jeg har et rigtig godt spørgsmål.. Jeg flytter i lejlighed her d. 1 december.. Der vil være adgang til antenne og internetstik fra Yousee(TDC) eller dong fibernet..
Så er det mit spørgsmål kommer..: Er det muligt at få en pakke, hvor man kan komme til at se alle PL kampene uden at skulle sætte en parabol op??
For det bliver så vidt jeg ved ikke muligt at sætte parabol op på facaden, hvilket også er fint for mig, da det er sindsygt grimt, og på et helt nyt byggeri hører det sig ikke til..
Liverpool_sucks
12-07-2008, 19:27
Jeg har et rigtig godt spørgsmål.. Jeg flytter i lejlighed her d. 1 december.. Der vil være adgang til antenne og internetstik fra Yousee(TDC) eller dong fibernet..
Så er det mit spørgsmål kommer..: Er det muligt at få en pakke, hvor man kan komme til at se alle PL kampene uden at skulle sætte en parabol op??
For det bliver så vidt jeg ved ikke muligt at sætte parabol op på facaden, hvilket også er fint for mig, da det er sindsygt grimt, og på et helt nyt byggeri hører det sig ikke til..
Selector boks.. Kender du nok godt men here et link..
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=902&zoneid=3
Selector boks.. Kender du nok godt men here et link..
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=902&zoneid=3
Ahh, mange tak.. Har godt hørt om det, men stort set alle jeg kender har parabol, men god side du fandt..
Rasmus-K-J
06-08-2008, 01:25
Ikke for at hive en gammel tråd frem, men Canal digital har fået rettigheder til F.A - CUP! så en reklame på kanal 5, at man kunne nu se F.A cup kampe! Så har de sgu fået rettigheder:D!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.