Se fuld version : Casper, har du intet at sige? + 9-11 tråden
Christian1976
07-08-2007, 21:39
Jeg kiggede lige på din side i dag .....
og så en reklame på siden omkring 9/11 terror angrebet i USA hvor mere end 4000 uskyldige mennesker blev slået ihjel skulle være fake altså noget amerikanerne bare har lavet for sjov !!!!!!!
Helt seriøst så synes jeg det er under alt kritik at sætte sådan en gang fis på din side. Totalt umoralsk og nærmest sammenlignligt med nacisternes opråb om at ingen jøder blev gasset under 2 verdenskrig.
Jeg synes det er mangel på respekt over for de efterladte til denne katastrofe. Der virkelig synliggjorde mangler i luftsikkerheden i verden, hvilket skabte vandvittig frygt i hele USA ja hele verden og har kostet milliarder i ekstra sikkerheds løsninger over alt i verden og især USA.
Jeg håber virkelig meget du får fjernet denne propaganda reklame hurtigst muligt.
Med venlig hilsen
Christian Frederiksen
Det er ikke Casper, der specifikt har valgt reklamen.
SantasLittleHelper
07-08-2007, 21:43
Reklamen er så vidt jeg husker for Google... Hvad de så ligger i deres reklamer er sgu ikke ot.dk's fejl.
Tag dig sammen
Med mindre jeg er helt galt på den så har Casper intet at sige med hensyn til hvilke reklamer der kommer frem.. Han har lavet en aftale med google eller en anden hjemmeside om at de kan vise reklamer på hans side mens han så sikkert får nogle penge hver gang nogen klikker sig ind på reklamen fra hans side.. så den eneste løsning skulle være at han opsagde de aftaler han har og det ville være komplet latterligt da den på ingen måde er personlig fra Casper eller andre herinde..
Hr Hansen
07-08-2007, 22:06
og så en reklame på siden omkring 9/11 terror angrebet i USA hvor mere end 4000 uskyldige mennesker blev slået ihjel skulle være fake altså noget amerikanerne bare har lavet for sjov !!!!!!!
Med venlig hilsen
Christian Frederiksen
Nu er der jo lavet en masse film om at de "to"/3 tårne ikke kunne styrte helt sammen ved at flyene fløj ind i dem! og at der måske var sat springstof op på forskellige steder!
så må Casper heller ikke ha reklamer med at USA ikke har været på månen!?!
Helt seriøst så synes jeg det er under alt kritik at sætte sådan en gang fis på din side. Totalt umoralsk og nærmest sammenlignligt med nacisternes opråb om at ingen jøder blev gasset under 2 verdenskrig.
Jeg synes det er mangel på respekt over for de efterladte til denne katastrofe. Der virkelig synliggjorde mangler i luftsikkerheden i verden, hvilket skabte vandvittig frygt i hele USA ja hele verden og har kostet milliarder i ekstra sikkerheds løsninger over alt i verden og især USA.
Jeg håber virkelig meget du får fjernet denne propaganda reklame hurtigst muligt.
Med venlig hilsen
Christian Frederiksen
Snak med google istedet...
Vi benytter os af Google Adsense, som er det førende reklameringssystem på nettet.
sorry.
LOL Det er sq god underholdning det her! :lolol:
Du kan give dine respons på den enkelte annonce ved at klikke på Google-logoet ved den enkelte annonce.
Der kan du give dem kritik for at bruge en annonce som den du nævner.
ja, drop tv'et for en stund - det her er da meget bedre!:skaaal:
Flax_Generous
07-08-2007, 22:36
Google Adsense har været ret underlig på det seneste. Normalt rammer de rimelig godt hvad angår reklamer, men på det seneste har det været totalt vilkårligt, og det ikke kun på ot.dk. Dette er blot endnu et eksempel.
Men det kan man på ingen måde klandre ot.dk for. Så ret din vrede mod Google i stedet.
Mr. Larsen
07-08-2007, 22:46
Selvom det er google ads, så kan ot vel ikke være fuldstændig ligeglad med hvilke ads der bliver postet..
men man skal vel også tage med i overvejelserne at disse ads er essentiele for at ot kan køre rundt
SantasLittleHelper
07-08-2007, 22:53
Personligt kan jeg ikke se problemet... De adds har været med til at flytte det hele til en bedre server og er generelt til glæde for brugerne. Det er i øvrigt længe siden jeg lagde mærke til den reklame, og jeg vil skyde på at den har kørt omkring et år på forskellige hjemmesider. Der har da også været reklame for Liverpool merchandise og har de, hvis vi skal være helt ærlige, ikke taget røven på endnu flere mennesker?
Don Kafai
07-08-2007, 23:00
der er sku så mange moralske dilemmaer i verden at det her bare er en bagatel hvad det angår.
Men jeg er dog langt henad vejen enig med Christian1976 idet at man skal passe på med hvad man reklamere for, selvom det giver penge.
Men som flere andre også siger, så er det en kritik der er rettet forkert fra Christian1976's side, idet at den skal rettes mod Google.
Egentlig sjovt at så stor et franchise som Google ikke tænker sig bedre om...
Synes sgu også det er for ringe! Jeg troede OldTrafford.dk ejede Google og dermed bestemte, hvilke adds, der skulle være på siden! Skuffende det er det eneste ord, jeg kan finde på lige nu!
respektér venligst at Christian1976 (http://www.oldtrafford.dk/forum/member.php?u=266) ikke har været opmærksom på, at vi benytter Google Adsense.
Dahlmann
07-08-2007, 23:08
"Lesbian or bi? find your partner today"
SantasLittleHelper
07-08-2007, 23:23
"Lesbian or bi? find your partner today" Held og lykke med det! jeg er sikker på at den Borat bikini du fik i fødselsdagsgave nok skal blive et hit i den afdeling :p
"Check out Dahlmann in Bikini FREE. Click here".. Ej nu må de reklamer stoppe
Dahlmann
08-08-2007, 09:06
"Check out Dahlmann in Bikini FREE. Click here".. Ej nu må de reklamer stoppe
photoshop... det er utroligt hvad man kan det program...
Selvom at Oldtrafford.dk selv havde plantet reklamen "9/11 fake or fact?" ville jeg ikke rynke på brynene af det.. Det er vel efterhånden flere teorier og konspirationstanker omkring tragedien i septemper 2001 end der er om den førnævnte månelanding. Jeg har personligt ikke sat mig ind i disse teorier, men jeg mener ikke,at det, som du nævner, er i samme kategori som at nægte holocaust..
United DK
08-08-2007, 11:40
Danmark er jo også et frit land, ergo må man vel mene hvad man vil, om 11. september 2001?
Christian1976
10-08-2007, 19:51
Hej Casper
sorry about the hard language :) Jeg blev bare overrasket over nogen kan tro noget, så vandvittigt var fup. Jeg så live det der skete 11/9 og nogen herinde skriver "at det skulle være umuligt for højhuse at styrte sammen på den måde twintowers styrtede"....... så vidt jeg ved har man aldrig før 11/9 2001 testet det ??
Nå men Casper jeg kan godt forstå du har brug for økonomi til denne fantastiske website og derfor må reklamere for både Liverpool og Arsenal men du skal vide at der er bedre måder at skaffe økonomi på.
Denne website er så god og har så mange faste brugere at du sagtens kunne indfører et årligt gebyr.
Med venlig hilsen
Christian H. Frederiksen
Dahlmann
10-08-2007, 20:00
så vil jeg da hellere foreslå merchandise end et fast gebyr...
hvem vil ikke gerne have en trøje med et billede af the_guv... :D
Ja lav en trøje med Che Heiselberg
8)
nogen herinde skriver "at det skulle være umuligt for højhuse at styrte sammen på den måde twintowers styrtede"....... så vidt jeg ved har man aldrig før 11/9 2001 testet det ??
Hehe, det ville da fedt hvis de ligefrem testede om de ville styrte sammen hvis der fløj fly ind i dem forskellige steder. :D:D Du ved;
"Nå ej, pis. Så væltede lor... NEJ! Nejjj, såd'n noget F**KING L***E S*****T PIS, BJARNE! Der tog den kraftedme den anden med mand"
hold jer venligst til emnet istedet for at snakke om 9/11.
Lorensen
10-08-2007, 22:24
Hmm. det kan godt være det bare er mig.. ! Men hvad er emnet. ?
Hmm. det kan godt være det bare er mig.. ! Men hvad er emnet. ?
Læs det første indlæg i tråden.
Liverpool_sucks
11-08-2007, 04:05
Med venlig hilsen
Christian Frederiksen
hahaha Undskyld jeg griner
Jeg har en dokumentar film som du skal se og måske kommer i til at græde over det.
Dokumentarfilmen er delt op i tre handlinger..
Religion: Hvordan folk kom med ideen gud, Jesus og Moses.
9/11: Beviser at det ikke var terrorister.
USA, One world Government: Her får du svar til hvorfor bush dræbte 4000 mennesker..
Filmen er lidt kede i starten men du får et shock og som jeg sagde i kommer måske til at græde over det..
Og filmen er gratis, det kan du se/læse under deres hjemmeside..
Dokumentarfilmen hedder Zeitgeist "The Movie"
http://video.google.com/videoplay?docid=5547481422995115331&hl=en
http://video.google.com/videoplay?docid=5547481422995115331&hl=en
Liverpool_sucks
11-08-2007, 04:07
hold jer venligst til emnet istedet for at snakke om 9/11.
Undskyld men jeg læst ikke side3.. jeg var i gang med side1, da jeg svarede!
lad være med at slette det :o :(
hahaha Undskyld jeg griner
Jeg har en dokumentar film som du skal se og måske kommer i til at græde over det.
Dokumentarfilmen er delt op i tre handlinger..
Religion: Hvordan folk kom med ideen gud, Jesus og Moses.
9/11: Beviser at det ikke var terrorister.
USA, One world Government: Her får du svar til hvorfor bush dræbte 4000 mennesker..
Filmen er lidt kede i starten men du får et shock og som jeg sagde i kommer måske til at græde over det..
Og filmen er gratis, det kan du se/læse under deres hjemmeside..
Dokumentarfilmen hedder Zeitgeist "The Movie"
*Sætning slettet af admin*
Hvis du vil diskutere tåbelige emner tror jeg du kan finde tusindvis af sider via google så tag dit probaganda lort væk fra en Man Utd side.
Og hvor er moderatoren henne? den post burde slettes da den slet ikke høre til på dette forum.
Som jeg ser det postede videoklip, er der tale om en række konspirationsteorier, der bliver gjort grin med her på siden. Under alle omstændigheder vil jeg opfordre til en bedre tone herinde, og jeg gør opmærksom på de regler, der gælder for forummet ang. sprog.
Så til Liverpool_Sucks: Lad være at dreje tråden i en anden retning end det oprindelig, der var en kritik af ot.dk`s reklame (dvs. google`s reklame).
Og til Jim: Tal ordentligt til andre her på siden.
Hvis I to vil diskutere sagen videre, kan I skrive til hinanden over pb.
Tjah du er muligvis uenig i det Liverpool_sucks, men derfor skriver man stadigvæk til vedkommende i den respektløse og grove tone.
Det er sidste gang jeg vil se dig skrive i det toneleje. Er det forstået?
Hvis du er utilfreds, kan du svare i en PB, men gør det IKKE i denne tråd.
Edit: Damn you Benzet. :D
Så skulle det vist være til at forstå, at sådan snakker man ikke til andre brugere. :)
Jim; Du gentager det specifikke ord, som jeg slettede i dit tidligere indlæg. Ganske vist uden direkte at kalde Liverpool_Sucks det igen. Men han og alle andre har nu muligheden for at læse, hvad jeg slettede.
Derudover giver du udtryk for din utilfredshed i denne tråd, selv om to admins har forsøgt at få den tilbage på sporet. Desuden skriver Michael direkte, at du kan sende ham en pb, hvis du er utilfreds fremfor at bebyrde resten af denne sides brugere med en intern diskussion.
Derfor får du en advarsel. Og jeg vil slå fast, at indholdet i denne tråd enten kommer tilbage på sporet, eller også må vi lukke den, da den lige nu er indholdsløs.
Edit: Shit, så kom du først denne gang, Michael :)
for lige at slutte kæden af.
hvis man vil have en admin til at kigge på et indlæg, som man finder upassende, så rapportér det istedet for at skrive i tråden.
Vi sidder ikke og kigger alle tråde igennem.
Denne website er så god og har så mange faste brugere at du sagtens kunne indfører et årligt gebyr.
Med venlig hilsen
Christian H. Frederiksen
Du får det til at fremstå som om at du har et større kendskab til at køre en hjemmeside - men helt ærligt, så lader det ikke til det. Bare fordi en hjemmeside har en stor mængde brugere betyder det absolut ikke at alle disse vil betale en fast sum om måneden for at få lov til at skrive på et forum - med alt respekt for oldtrafford.dk. Hvis vi siger at OT.dk indførte dette tror jeg en hel del af brugerne ville finde andre alternativer (der findes en masse gratis fora som er lette at opsætte) og selvom et par stykker måske ville betale i starten er jeg ret sikker på siden langsomt ville miste flere og flere brugere. Jeg ved i hvert fald at jeg aldrig ville betale for noget som dette, selvom jeg tjekker både nyheder og forum flere gange dagligt. Den bedste (og eneste som jeg ser det) måde at udnytte den store brugermængde OT.dk har fået opbygget er netop ved brug af reklamer - medmindre man har noget ekstra ordinært at byde på vil brugerbetaling aldrig medføre noget godt.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.