PDA

Se fuld version : Carragher the best centre back in Europe?

United DK
07-08-2007, 19:16
http://www.youtube.com/watch?v=O_a0bJmnKpA&mode

JakobR
07-08-2007, 19:19
Ikke så underligt, at selv Jonathan Woodgate er foran ham i køen til landsholdet. :D Men lækker turn-around :D

PL-pedersen
07-08-2007, 19:30
han er da stoppet på landsholedt...

United-Allan33
07-08-2007, 19:32
Carragher var intet på alle andre hold end Scum, han er kun god pga deres sindsyge spillestil. Det eneste han kan er at fighte.... Og det viser jo lidt om Liverpools fans at de rent faktisk mener han er verdensklasse....

Alex
07-08-2007, 20:19
Også nogle ret gode driblinger! Carragher ser ikke så heldig ud i den situation, alligevel vil jeg nu holde på at Carragher er en stærk spiller. Det er ham der styrer midterforsvaret i en af de PL-klubber der lukker færrest mål ind...

Carragher var intet på alle andre hold end Scum, han er kun god pga deres sindsyge spillestil. Det eneste han kan er at fighte.... Og det viser jo lidt om Liverpools fans at de rent faktisk mener han er verdensklasse....

Arh... Mon dog. Tror godt han ville kunne begå sig i en anden PL-klub...;)
Den største grund til at mange United-fans i denne sæson har kunne lide Heinze, har da også været på grund af fight...

Nu skal jeg nok lade være at forsvare Liverfool mere! Men helt ærligt... En gang i mellem måm vi også kigge på os selv...

Don Kafai
07-08-2007, 22:15
Arh... Mon dog. Tror godt han ville kunne begå sig i en anden PL-klub...;)
Den største grund til at mange United-fans i denne sæson har kunne lide Heinze, har da også været på grund af fight...

Måske er det så symbolsk at efter Heinze ikke viste andet end fight i denne sæson og blev sat af, at han vil skifte til Liverpool?

Alex
07-08-2007, 22:21
Måske er det så symbolsk at efter Heinze ikke viste andet end fight i denne sæson og blev sat af, at han vil skifte til Liverpool?

Hehe! :Bouncing:
Ja, kan selvfølgelig godt være:)

Hvis Liverpool-fans'ne bliver så henrykte over fight, så bliver de i hvert fald glade for Heinze. Så faktisk ikke et dårligt valg af Heinze... Men skuffende at der ikke er mere klubfølelse i ham end at han vil skifte til ÆRKE-rivalerne...
Anyways, det hører vidst til i Heinze-tråden...

Dines
08-08-2007, 14:10
Et ord: Tørret!

Smaakage
08-08-2007, 18:23
Carragher er en dygtig spiller. De kan I ikke komme udenom. Han er en solid midterstopper der kan sit kram, men at kalde ham en af verdens bedste er en overdrivelse af dimensioner. Der er ingen som helst idé i at han skal slå Rio eller Terry af landsholdet, og at han trækker sig giver mig kun endnu mere ret i det.

schousboe9
08-08-2007, 18:35
At Carragher har trukket sig fra landsholdet, svarer til da Per Nielsen kom med samme udmelding. :)

Så i samme moment vil jeg hermed gerne meddele, at jeg pr. dags dato ikke længere står til rådighed for det danske landshold! :D

Baunie
08-08-2007, 19:02
At Carragher har trukket sig fra landsholdet, svarer til da Per Nielsen kom med samme udmelding.

Hehe, jeg fik samme tanke.

Dog virker det lidt dumt at en Liverpool-spiller melder fra til landsholdsfodbold. Man ved jo aldrig, om han kan ende med at komme i betragtning til det engelske hjemløse-landshold, når han bor på de kanter...;)

United-Allan33
08-01-2008, 18:58
Er jeg naiv når jeg forventer en form for straf til Mr Carragher???

http://www.liverpooldailypost.co.uk/liverpool-fc/liverpool-fc-news/2008/01/08/jamie-carragher-at-the-centre-of-luton-row-claims-64375-20322324/

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article662037.ece

Selvfølgelig er jeg da naiv, men mon vi så ser Rafa stå og tude over forskels behandling mellem de store klubber???

Jeg hader de ....

Tim_rn
08-01-2008, 19:49

Det lyder som Smith og Heinze som også var ret populære ;)

United-Allan33
08-01-2008, 20:29
Det lyder som Smith og Heinze som også var ret populære ;)

Der er forskel på den måde Smith og Heinze var populærer på, jeg tror selv de største fans af Smith og Heinzes vil indrømme at de ikke var verdensklasse. Liverpools fans mener rent faktisk at Carragher er verdensklasse

JakobR
08-01-2008, 20:34
Jeg er glad for, at vi har Rio. Puha, tænk hvis vi en dag skulle ud at finde en erstatning for Carragher :O

ajooba
08-01-2008, 20:49
Jamie Carragher er en klasse forsvarer

John Terry er jo ikke sønderligt imponeret over, men det er også lang tid siden han har været 100%

Dahlmann
08-01-2008, 21:04
Der er forskel på den måde Smith og Heinze var populærer på, jeg tror selv de største fans af Smith og Heinzes vil indrømme at de ikke var verdensklasse. Liverpools fans mener rent faktisk at Carragher er verdensklasse

Heinze var verdensklasse i første sæson men blev aldrig helt den samme efter sin skade... smith var jeg glad for, men anså ham som reserve ALL THE WAY....

haha Ajooba... jeg smilede faktisk da jeg læste det...

Tim_rn
08-01-2008, 21:40

Jeg synes der var mange der udråbte heinze til en af de bedste backs. Men i samme tilfælde, er der nok også en del liverpool fans der er realistiske nok og ved han ikke er blandt toppen. Men det er jo også lettere at vurdere udfra en angriber eller back end hos en midterforsvar.

ajooba
08-01-2008, 22:07
Jeg mener virkelig Jamie Carragher er en klasse forsvarer. Nu er Benitez en defensiv træner, hvor stort set hele holdet forsvarer, men han er da klart den bedste forsvarer på det hold. I mange år så jeg også udelukkende Carragher som en fighter, men senere har jeg for øjne op for, at han er meget mere end det. Han er en ledertype, som dirigerer hele deres forsvar. Jeg mindes da også, at have læst, at spillere som Agger og unge Jack Hobbs, har udtalt, at fantastisk at spille ved siden af

Jeg vil da også sige, at jeg synes Rio Ferdinand er bedre. Han kan det hele, men Carragher er da i klassen efter. Man kommer ikke i Champions League finalen 2x på 3 år hvis man er middelmådig

JakobR
08-01-2008, 22:13
Jeg mener virkelig Jamie Carragher er en klasse forsvarer. Nu er Benitez en defensiv træner, hvor stort set hele holdet forsvarer, men han er da klart den bedste forsvarer på det hold. I mange år så jeg også udelukkende Carragher som en fighter, men senere har jeg for øjne op for, at han er meget mere end det. Han er en ledertype, som dirigerer hele deres forsvar. Jeg mindes da også, at have læst, at spillere som Agger og unge Jack Hobbs, har udtalt, at fantastisk at spille ved siden af

Jeg vil da også sige, at jeg synes Rio Ferdinand er bedre. Han kan det hele, men Carragher er da i klassen efter. Man kommer ikke i Champions League finalen 2x på 3 år hvis man er middelmådig

Nu er der også 10 andre spillere end Carragher på banen. I deres idealopstilling er det kun, efter min mening, Torres, Gerrard og Agger der har klasse til at kæmpe om Premier League titlen.

Helt ærligt, så er det ikke for ingenting, at selv Jonathan Woodgate er foran ham i køen til det engelske landshold.

ajooba
08-01-2008, 22:54
Nu er der også 10 andre spillere end Carragher på banen. I deres idealopstilling er det kun, efter min mening, Torres, Gerrard og Agger der har klasse til at kæmpe om Premier League titlen.

Helt ærligt, så er det ikke for ingenting, at selv Jonathan Woodgate er foran ham i køen til det engelske landshold.
Læser du ikke hvad jeg skriver? Jeg ved da godt, at der er 10 andre og de forsvarer også, men altså helt ærligt. Daniel Agger er ikke bedre, du er jo både anti Liverpool og farvet af at Agger er dansk. Og Woodgate på landsholdet? Hvornår var han sidst det (okay han var også før ham ligesom Ledley King har jeg fundet ud af)? Han er blevet overhalet af både Richards og Lescott, og så har han oplevet at en konstant skadet Ledley King stod foran ham i køen på landsholdet og derfor kan jeg da godt forstå, at han ikke vil spille på landsholdet mere, og det er ikke fordi, i mine øjne, at han er ikke er god nok. Han er en stærk forsvarer, men det bliver vi ikke enige om. Lad os være glade for vi har Vidic og Rio Ferdinand, for jeg kan ikke ændre din mening om, at han god eller ej

Kofoed
08-01-2008, 22:56

jeg må gi dig ret i at han er en god forsvarer.. ikke på niveau med rio, der faktisk kan spille fodbold.. men carra er god til at dirigere med de andre og en ganske solid sidste mand..

JakobR
08-01-2008, 23:06
Læser du ikke hvad jeg skriver? Jeg ved da godt, at der er 10 andre og de forsvarer også, men altså helt ærligt. Daniel Agger er ikke bedre, du er jo både anti Liverpool og farvet af at Agger er dansk. Og Woodgate på landsholdet? Hvornår var han sidst det? Han er blevet overhalet af både Richards og Lescott, og så har han oplevet at en konstant skadet Ledley King stod foran ham i køen på landsholdet og derfor kan jeg da godt forstå, at han ikke vil spille på landsholdet mere, og det er ikke fordi, i mine øjne, at han er ikke er god nok. Han er en stærk forsvarer, men det bliver vi ikke enige om. Lad os være glade for vi har Vidic og Rio Ferdinand, for jeg kan ikke ændre din mening om, at han god eller ej

Nu har han selv nævnt Woodgate, men du fortsatte så rækken af folk, der er bedre end/foran ham.
Jeg var jeg ret sød at nævne hele tre spillere, der har klasse til at spille sig til en Premier League titel. Carragher er ikke en af dem.

Jamen han kan dirigere med folk, hvor meget talent kræver det lige?

EDIT: Ærlig talt er jeg ret ligeglad med Aggers nationalitet... Havde jeg været patriot, så havde jeg nok støttet et dansk hold.

Don Kafai
08-01-2008, 23:08
Carragher er typen man kun kan elske hvis man er Liverpool-fan. Lidt ligesom fx Roy Keane i United. I mine øjne er han klart overvurderet, og når han er overfor en hurtig angriber, så bliver han udstillet gang på gang. Til gengæld er hans tackleevne jo suveræn.

Jeg ville dog ikke have ham nogensinde som erstatning for Ferdinand eller Vidic. Men det kan enhver Liverpool-fan selvfølgelig heller ikke forstå.

Bugge
09-01-2008, 16:17
Jeg må indrømme at jeg altid har synes Carragher er overvurderet..

Han er en dygtig forsvarsspiller, men han er ikke i nærheden af at være i verdensklasse og især mod de store hold synes jeg det er tydeligt at han ikke er god nok til at være blandt de bedste..

Jeg er i øvrigt typen som er bedøvende ligeglad med hvordan danske spillere klarer sig i udlandet og hvordan status er med dansk fodbold, så når jeg siger at Agger er en klasse forsvarsspiller, så siger jeg det ikke fordi han er dansker (: Ikke fordi jeg tidligere er blevet beskyldt for at have dansker-briller på, jeg læste bare ajoobas indlæg til JakobR :)

Kofoed
09-01-2008, 17:49
Er du scouser??? kan ikke rigtig finde ud af det.. du roser carra men så kommer du med nedenstående hvor du siger VI???

Lad os være glade for vi har Vidic og Rio Ferdinand, for jeg kan ikke ændre din mening om, at han god eller ej