PDA

Se fuld version : Reklamer

snegl
01-05-2007, 23:47
Sejt nok forum .. Men er de der Google Ads ikk placeret liidt irriterende? .. hehe

Mr. Larsen
01-05-2007, 23:55
Har ikke noget med google addsne og gøre.

Men de reklamer som er for

Mr. Larsen
01-05-2007, 23:56
Har ikke noget med google addsne og gøre.

Men de reklamer som er for

Hmm lader til at den ikke har fået det hele med, af en eller anden grund

BillyTheKid
02-05-2007, 00:01
ser spændende ud, lidt mere overskueligt og det er jo fint.

Regner dog med lidt opdateringer hen ad vejen, men ellers ganske glimrende.

Dahlmann
02-05-2007, 08:07
jeg håber ikke der kommer alle mulige mærkelige herinde ligesom der gør ude på hjemmesiden... lesbian or bi?

Casper
02-05-2007, 09:20
Det gør der ikke Dahlmann.
Snegl: Hvilket er placeret irriterende? Dette forum koster lidt slanter i forhold til det gamle, som var gratis. Endvidere er vi flyttet til en ny server, som er dyrere, så man må tage det som det kommer.
Men sig hvilke der er irriterende, så skal jeg nok prøve at kigge på det om der er bedre placeringer.

Thomas
02-05-2007, 13:49
Jeg synes følgende reklamer er placeret irriterende. Den store reklame helt øverst har jeg ikke noget i mod. De to små er ikke vanvittig irriterende, men kunne de flyttes, så ville det bare være perfekt.

http://img185.imageshack.us/img185/9714/unavngivetbl3.png

snegl
04-05-2007, 13:29
Hmm nej okay jeg kan godt se på det fra OT's perspektiv når jeg får at vide at forumet har kostet penge + serveren.. Så skal der os lidt google ads til for at tjene lidt af pengene ind igen.
Jeg synes måske det hele virker lidt for stort og uoverskueligt.. For mange valgmuligheder i forummet; brugernavne, brugerinfo og lignende kunne stå i siden; så man lagde mere mærke til hvad det drejer sig om - indlæggene.
Som de står lige nu, fylder brugernavnet og oplysningerne i nogle tilfælde mere end selve indlægget.
Hvis man måske kunne justere størrelsen på nogle af barsne havde jeg gjort det. Selve denne table/box til lynsvar fylder en 1/3 af min skærm. De røde bars fylder for meget, eller også er det farven der gør at de virker større end de er. Jeg mener ihvertfald jeg har set et forum lidt ala det her før, bare ikke med rød farve, og der lagde jeg ikke så meget mærke til det lidt "store" design.
Medlemsliste, vbookie, kalender, vurder emne, emne værktøjer, genveje, er funktioner jeg personligt aldrig vil få brug for, og som i virkeligheden skulle ændre og nogle af punkterne skulle måske ind under ét punkt (Diverse),
Og så skal man scrolle hele tiden.. Man skal en halv side ned til man kommer ned til hvad det drejer sig om.
Jeg starter som Multimediedesigner næste år så jeg er nok lidt (over)kritisk hehe.. Men det er kun positiv kritik om hvordan det KUNNE se ud.. det skal ikke tages som en eller anden hetz, det er kun forslag til hvordan jeg selv ville lave det - det er fair nok man ikk har samme mening som mig.

Der er måske for mange valgmuligheder/fyld. Det gamle var lidt bedre fordi det var mere simpelt synes jeg.

Casper
05-05-2007, 11:17
anmeld indlægget til en admin. dette gøres ved at trykke på skiltet med udråbstegn oppe i højre hjørne.

RAppel
26-03-2010, 08:30
Vidste ikke lige hvor jeg skulle smide det spørgsmål, men here goes. Er der nogen der kan finde VM86 trøjer på Unisports side som de ellers reklamer med?

http://www.gratisupload.dk/download/41817/view

ChristianR
26-03-2010, 10:10
Produktet er udsolgt. De kommer muligvis på lager igen, så tjek løbende op på siden ;)

RAppel
26-03-2010, 11:05
Super, jeg holder øje. Skal da være totalt retro-danmark-agtig til sommer :D