PDA

Se fuld version : Carlos Tévez

Sider : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Michael
07-08-2007, 07:56
http://img.skysports.com/08/09/218x298/Manchester-United-2008-Photocall-Carlos-Tevez_1229981.jpg

Carlos Alberto Tévez
Fødselsdag: 5. februar 1984
Land: Argentina
Nuværende klub: Manchester City

HamudiiC
07-08-2007, 08:05
Nu har vi verdens grimmeste & bedste angreb. Dette hold kan nemt blive legendarisk.
Jeg har store forventninger til Tevez!

timberunited
07-08-2007, 08:17
Var lige inde at tjekke om de var listet på uglyfootballers.com 2006-liste. Men efter at have været der, så er Tevez og Roon tættere på en modelkarriere end så mange andre. Men se selv derinde: http://www.uglyfootballers.com

Til gengæld håber jeg, at de viser klassen og er bedre end Harewood og alle andre.

:devill: Hvad jeg ikke forstår, er, at Wes Brown og Phil Neville er der. Nå.

Jeg har også store forventninger til Tevez. Ærgeligt at der skulle så meget palaver til, før han blev "vores". For det er en noget mystisk aftale, der er indgået, lader det til.

Dines
07-08-2007, 09:23
Vores angreb med Cole og Yorke var legendarisk, da de begge var mørke og gode, mens vores nuværende angreb kan blive ligeså legendarisk for deres spil, men også for deres udseende. Jeg glæder mig til at se Tevez i aktion. Tror i han måske er med på søndag mod Reading eventuelt på bænken?

HamudiiC
07-08-2007, 10:31
Vores angreb med Cole og Yorke var legendarisk, da de begge var mørke og gode, mens vores nuværende angreb kan blive ligeså legendarisk for deres spil, men også for deres udseende. Jeg glæder mig til at se Tevez i aktion. Tror i han måske er med på søndag mod Reading eventuelt på bænken?

Ærlig talt så tror jeg at han har en chance for at starte inde, hvis han føler sig klar. Kampen på Onsdag er et plus, for det kan han brug som opvarmning. (jeg ved godt at det er et dårligt hold vi skal møde, men det er bedre end ingen ting)

Glory Man United
07-08-2007, 10:36
Ærlig talt så tror jeg at han har en chance for at starte inde, hvis han føler sig klar. Kampen på Onsdag er et plus, for det kan han brug som opvarmning. (jeg ved godt at det er et dårligt hold vi skal møde, men det er bedre end ingen ting)

Jeg er 100% sikker på, at han IKKE starter inde....max en bænkeplads. Indtil han er spillet bedre ind, må Rooney finde sig i at spille helt fremme!
Men glæder mig sgu til, at han kommer igang og Saha bliver fit. Så har vi alternativer for alvor. ;)

JakobR
07-08-2007, 11:06
Jeg er ret sikker på han er i truppen til på søndag. Men i startopstillingen, det tvivler jeg på. Det kommer meget an på hans form. Imorgen får han alle 90 minutter er jeg sikker på.

schousboe9
07-08-2007, 14:04
Hvor er det bekræftet, at Tevez har skrevet under med os??

JDK
07-08-2007, 14:08
Jeg tror at Tevez er med i truppen på søndag, men tror heller ikke hans starter inde - der skal gå nogen tid på træningsbanen, før det sker! men jeg glæder mig til at se ham i aktion, i den røde trøje!

JakobR
07-08-2007, 14:12
Hvor er det bekræftet, at Tevez har skrevet under med os??

Han har endnu ikke skrevet under, men for at han kan spille imorgen, så skal det ske inden kampen.

Refstrup
07-08-2007, 14:54
Han har endnu ikke skrevet under, men for at han kan spille imorgen, så skal det ske inden kampen.
Han har trænet med os, men mangler at skrive under på en kontrak. Jeg har læst at han ville få en lønseddel på 1 lille mio om ugen. .:D

Hl-Glory
07-08-2007, 16:28
hvor det dog latterligt, de ikke bare kan få den underskrevet, så det hele er på plads.
det må da være trælst der hele tiden kommer noget i vejen, både for Tevez og Man utd.

Don Kafai
07-08-2007, 16:44
Jeg synes det er helt fint man lige får redet trådene ud en gang for alle. Jeg formoder at forsinkel er grundet at man vil vide hvad rolle Joorabchian og MSI helt nøjagtig har. Helt fint Premier League vil gøre et ordentligt stykke arbejde, så vi om 2 års tid ikke er ude i endnu en transfer saga...

Allan
07-08-2007, 16:53
Dette betyder jo så at Carlos Tevez IKKE får debut i morgen og heller ikke spiller mod Reading på søndag :( :(

JakobR
07-08-2007, 16:55
Jeg er lidt i tvivl om imorgen, da det jo ikke er en officielkamp, sådan som jeg har forstået det. Det er jo bare en træningskamp.

SantasLittleHelper
07-08-2007, 16:59
Jeg er lidt i tvivl om imorgen, da det jo ikke er en officielkamp, sådan som jeg har forstået det. Det er jo bare en træningskamp. Ja, men derfor tror jeg ikke vi må stille med en spiller der ikke er vores... Kunne da ellers være fedt at stille med Ronaldinho, Cannavaro, Cantona og Schmeichel, men det går nok ikke, hehe..

United DK
07-08-2007, 17:20
Han har trænet med os, men mangler at skrive under på en kontrak. Jeg har læst at han ville få en lønseddel på 1 lille mio om ugen. .:D

Bare man dog havde haft talentet...

KristianB
07-08-2007, 17:29
jeg tror faktis godt han må spille for os på onsdag?

mange danske klubber har da spillere til prøve træning, hvor spillerne der er på prøvetræning, også spiller træningskampe?

så tror godt han kan komme med.
tror helller ikk fergie ville sige at han spiller imorgen, hvis ikke han var 100% på det.

JakobR
07-08-2007, 17:54
Ja, men derfor tror jeg ikke vi må stille med en spiller der ikke er vores... Kunne da ellers være fedt at stille med Ronaldinho, Cannavaro, Cantona og Schmeichel, men det går nok ikke, hehe..

Jeg kan mindes dengang vi mødte Fc århus, der lånte århus en masse spillere rundt omkring.

jawharacoralia
07-08-2007, 17:54
fra oldtrafford.dk d.7-8-08...

Tevez bliver forsinket
Skrevet den 07/8 2007 17:22
Aftalen med Carlos Tevez bliver forsinket, og han misser formentlig ligapremieren mod Reading.

Efter planen skulle Tevez i dag have signeret papirerne, der endegyldigt bekræfter hans skifte fra West Ham til Manchester United.

Men nu forlyder det ifølge Sky Sports, at Tevez-transferen vil tage et par dage ekstra at få på plads. Det oplyser folk i Premier League-ledelsen til tv-stationen.

Årsagen til forsinkelsen er ikke opgivet.

SIG DET LØGN,FUCK DET ER BARE IRRETERENDE..:rant:

JakobR
07-08-2007, 17:59
Vi kan nu godt erstatte Tevez på søndag, hvilket vi også viste mod Chelsea.

Jeg er ret sikker på, at vi stiller med samme opstilling mod Reading som mod Chelsea forleden dag. Så nogen katastrofe vil jeg ikke gøre det til.

Men hvis det kun er et par dage ekstra det vil tage, som der står i artiklen, så kan jeg ikke se hvorfor han ikke kan være med på søndag.

Byrner
08-08-2007, 22:41
http://http--gfx.dagbladet.no-pub-artikkel-5-50-508-508202-tevez_epa_1186514605.jpg

Et lille billede af tevez fra træning. Det er værd at bemærke, han træner i nummer 19. Ved dog ikke, hvor meget værdi det skal tillægges, men det kan være et hint.

Jeg håber på at have ham helt klar snart, om ikke andet så for at få ro på sagen og få ham spillet ind i nogle kampe.

Dines
09-08-2007, 11:08
Man kan ikke se billedet :s

Byrner
09-08-2007, 11:40
Kan heller ikke finde det mere ud over i dette forum:

http://forum.united.no/phpbb/viewtopic.php?t=3666&start=975

Allan
09-08-2007, 12:47
http://http--gfx.dagbladet.no-pub-artikkel-5-50-508-508202-tevez_epa_1186514605.jpg

Et lille billede af tevez fra træning. Det er værd at bemærke, han træner i nummer 19. Ved dog ikke, hvor meget værdi det skal tillægges, men det kan være et hint.

Jeg håber på at have ham helt klar snart, om ikke andet så for at få ro på sagen og få ham spillet ind i nogle kampe.

Spillerne træner NÆSTEN aldrig i det nummer som de spiller kampe i. Og jeg tror nummer 19 ryger på ryggen af Pique.

jawharacoralia
09-08-2007, 13:21
Spillerne træner NÆSTEN aldrig i det nummer som de spiller kampe i. Og jeg tror nummer 19 ryger på ryggen af Pique.

det er rigtigt og det med pique passer vist også...for til community kamppen træk han sin overtrøje over og der stod nummer 19..og til community kampe skal en spiller være registreret MED NUMMER...

Oscar
09-08-2007, 13:22
det er rigtigt og det med pique passer vist også...for til community kamppen træk han sin overtrøje over og der stod nummer 19..og til community kampe skal en spiller være registreret MED NUMMER...

Det kan også være derfor Hargreaves ikke kom i aktion...Ellers var han bare ikke klar. Men synes Utd har gjort det til vane at vente i irriterende lang tid med at offentliggøre numrene..

McPherson
09-08-2007, 20:42
HØRT!!! Min ven er i Irland nu og køber en trøje med hjem til mig, og jeg vil gerne ha Anderson på, men aner ikke hvilket nummer han får.. dvs at jeg skal tage fra århus til kbh for at få et navn og nummer på... argh!!!

I øvrigt nogen der ved hvornår Tevez skriver under?

jawharacoralia
09-08-2007, 21:15
HØRT!!! Min ven er i Irland nu og køber en trøje med hjem til mig, og jeg vil gerne ha Anderson på, men aner ikke hvilket nummer han får.. dvs at jeg skal tage fra århus til kbh for at få et navn og nummer på... argh!!!

I øvrigt nogen der ved hvornår Tevez skriver under?

heh,forhåbentligt inden søndag...det er ret sjovt faktisk..der er det også min fødselsdag så derfor ville det være en dejlig gave personligt hvis tevez skrev under inden og spillede søndag og scorede hattrick..
ps:har en meget livlig fantasi..;)

maxim
10-08-2007, 14:17
Endelig er skiftet 100% sikkert.. dersværre skal han ikke spille mod reading, men vi får forhåbentligt snart at se hvad han duer til i den røde trøje!

GloryManUtd2730
10-08-2007, 14:32
Endelig er skiftet 100% sikkert.. dersværre skal han ikke spille mod reading, men vi får forhåbentligt snart at se hvad han duer til i den røde trøje!

Det var sku også på tiden"Rocking" glæder mig til at se ham næste uge mod city

Glory Man United
10-08-2007, 14:34
Det var sku også på tiden"Rocking" glæder mig til at se ham næste uge mod city

Fergie er nok overrasket at det pludselig gik så hurtigt. Tror han sidder på bænken allerede d. 15/8 mod Portsmouth;)

Damien
10-08-2007, 14:44
Velkommen til Tevez.. Dejligt at han endelig er på plads og klar for os... Håber han får en stor fremtid hos os....

ARGENTINA ARGENTINA ARGENTINA !!!

JDK
10-08-2007, 14:44
rgeligt han ikke spiller mod Reading, men glæder mig til at se ham mod enten Portsmouth eller City!

Glory Man United
10-08-2007, 14:46
Velkommen til Tevez.. Dejligt at han endelig er på plads og klar for os... Håber han får en stor fremtid hos os....

ARGENTINA ARGENTINA ARGENTINA !!!

Eeeeeeeeeeeeeeeeeej ikke det der ARGENTINA.....jeg får sgu diaré af det ord! Han skal have andet tilnavn!!!;)

Hl-Glory
10-08-2007, 16:42
dejligt det endelig er helt på plads med skiftet.
velkommen til Tévez :)

Ronaldo7
10-08-2007, 16:53
Jeg kan mindes dengang vi mødte Fc århus, der lånte århus en masse spillere rundt omkring.

Der er nu alligevel stor forskel på en venskabskamp og en officiel kamp... :)

Det var dejligt, at det endelig blev til noget. Jeg ærger mig bare lidt over at Heinze mister sit nummer hvilket jeg synes ligner en indikation på at han er på vej væk og sikkert også en af grundende til at han vil væk. Men det kan jo diskuteres i en anden tråd :)

Refstrup
10-08-2007, 16:57
Velkommen i klubben Tevez!!!.

Jeg synes 32 er et meget godt nr til ham, da han havde det i hammers.
Jeg håber han får debut mod portsmouth. Hvis i har canal+ kan kampen følges på canal+mix

Brønd
10-08-2007, 17:01
32 er super.. Håber han får debut mod City.. det kunne være en fed start for ham..

Casper
10-08-2007, 18:47
Det er jo ikke tilfældigt at han får debut mod city og samtidig bærer 32, vel?
32 years! FUCK ALL!

Bud på sang fra Pete Boyle:
Who's that man from Argentina?
who's that man they all adore?
plays with rooney
plays with Wes
he's our superstar tevez
and forever at United
he will score!

Nauer
10-08-2007, 20:23
http://tinyurl.com/26bjwx

United DK
10-08-2007, 21:48
Jeg synes, som nævnt i en anden tråd, at nr. 32 er et for højt nummer, til en spiller der skal være fast mand. Men okay, det er jo bare et nummer, så jeg overlever nok. :)

Runaldo
11-08-2007, 07:04
det KAN blive godt, men vi får ikke et legendarisk partnership igen ligesom med Yorke/Cole. Rooney og Tevez er slet ikke spillertyperne til at kunne have det sammenspil som Andy og Dwight havde.

Desuden mener jeg heller ikke at nogle af Tevez eller Rooney kan synderligt meget med hovedet, hvilket Yorke og Cole havde masser af potentiale i.

Refstrup
11-08-2007, 08:32
Tevez er med i kampen i dag som udskifter, lad os håbe at fergie har snydt os alle og tager ham i brug:rolleyes:

Martinsen
11-08-2007, 08:45
Tevez er med i kampen i dag som udskifter, lad os håbe at fergie har snydt os alle og tager ham i brug:rolleyes:

vi spiller først i morgen, så forhåbentlig får du ikke ham at se idag;)

Brønd
11-08-2007, 10:00
det KAN blive godt, men vi får ikke et legendarisk partnership igen ligesom med Yorke/Cole. Rooney og Tevez er slet ikke spillertyperne til at kunne have det sammenspil som Andy og Dwight havde.

Desuden mener jeg heller ikke at nogle af Tevez eller Rooney kan synderligt meget med hovedet, hvilket Yorke og Cole havde masser af potentiale i.

nu spiller vi i United jo heller ikke særlig meget på høje indlæg.. Ferguson lægger vægt på, at fordi de spiller ens, vil de blot hurtigere finde ind i en indbyrdes forståelse..

Dines
11-08-2007, 16:47
Den trøje klæder ham. Det ville være fedt hvis han kom med imorgen som bænk.

Arjon
11-08-2007, 17:07
Det ville være fedt hvis han kom med imorgen som bænk

Tror du der er plads til samtlige udskifter? Han er jo ikke så stor :D

Foged
12-08-2007, 11:39
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7470

"I hans år i West Ham beviste Tevez, at han er en spiller i absolut topklasse. Hver eneste gang, jeg så ham spille nede i West Ham, tænkte jeg for mig selv, at vi skulle have lavet den aftale sidste år. Men det var for kompliceret på det tidspunkt," lyder det fra Fergie.

Er det muligt?

man.utd25
12-08-2007, 19:49
om det var muligt sidste år , så vidt jeg ved blev man.utd til´budt ham , men de afviste fordi sagen lugtede langt væk

Cartman77
13-08-2007, 08:05
Hallo her på sitet

Undskyld men jeg er nok lidt dum, men har et spørgsmål angående Tevez' kontrakt med United. Den er selvfølgelig fuldt ud lovlig, siden PR league har accepteret den, men hvad er forskellen på den her handel, og så handlen da Tevez skiftede til West Ham?

Og hvad nu om to år når United henter ham permanent hva så, hvem skal have pengene?

Go the Reds

schousboe9
13-08-2007, 15:38
Hallo her på sitet

Undskyld men jeg er nok lidt dum, men har et spørgsmål angående Tevez' kontrakt med United. Den er selvfølgelig fuldt ud lovlig, siden PR league har accepteret den, men hvad er forskellen på den her handel, og så handlen da Tevez skiftede til West Ham?

Og hvad nu om to år når United henter ham permanent hva så, hvem skal have pengene?

Go the Reds

Ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar! :)

Men forskellen, som jeg har forstået det, er, at der i denne handel ikke indgår en tredjepart, som var tilfældet sidste år. Da Tevez skiftede til West Ham, var det en aftale mellem 1) Tevez' ejere, Kia Joorabchian's firma, MSI, 2) Tevez' daværende klub Corinthians og 3) West Ham og det må man ikke iflg. PL-regler.

I denne omgang er der kun en aftale mellem Kia og United, der går ud på, at Tevez er lejet af Kia, eller dennes selskab MSI, de næste to år med option på et decideret køb efter denne periode - i givet fald vil Tevez da være 100% Unitedsspiller og hele tranfersummen skal gå til MSI, der stadig ejer hans økonimiske rettigheder.

I første omgang skulle man finde ud af, hvem der egentlig ejede Tevez, og da West Ham ikke var interesseret i en retssag, tyder noget på, at de i hvert fald IKKE ejede ham. De gik derfor med til, at Kia betalte en erstatningssum på 22 mio. kr. til West Ham mod at de slap hans registrering. Da dette skete, var Tevez officielt klubløs, og derfor kunne Kia og United afslutte den allerede aftalte handel. En handel, der altså kun foregik mellem to parter og ikke tre forskellge "ejere"...

Håber det var svar nok, det er i hvert fald sådan jeg har opfattet sagen.

Zhaban
13-08-2007, 19:22
Så blev han præsenteret:

http://i192.photobucket.com/albums/z66/BlitzMUFC/13082007%20-%20Tevez%20and%20Anderson%20unveiling/andersonfergietevez.jpg

http://i192.photobucket.com/albums/z66/BlitzMUFC/13082007%20-%20Tevez%20and%20Anderson%20unveiling/strikeapose.jpg

http://i192.photobucket.com/albums/z66/BlitzMUFC/13082007%20-%20Tevez%20and%20Anderson%20unveiling/ct.jpg

Handsome man :lolol:

Dahlmann
13-08-2007, 21:53
det der falder mig hurtigst ind på det billede er at han ser meget træt ud, og at fergie er ved at få et meget stort bildæk...

jeg er rigtig glad for at denne handel endelig er gået hjem, da jeg syntes rigtig godt om ham før transfervinduet og hele sagaen begyndte, men ikke var specielt sikker på om vi kunne få ham efter alle problemerne, og hans høje pris.. men det var åbenbart ingen hindring...

Damien
13-08-2007, 23:47
Selvom vi har fået en dårlig start, ser det alligevel ikke helt sort ud:

http://youtube.com/watch?v=c2xNR3tyS0E&mode=related&search=

Har store forventninger til Carlitos og glæder mig til at se ham på Onsdag..
Forhåbentlig for han scoret sit første mål for os!!

KennyN
14-08-2007, 04:29
Lad os håbe han får en debut som den Rooney fik. Så vil det jo ikke være så skidt :)

robinho
14-08-2007, 05:04
lyder godt at gill og man utd allerede nu lure på en permanent handel.

Dines
14-08-2007, 06:12
Jeg glæder mig allerede til imorgen.! :D

Brønd
14-08-2007, 08:44
Han er sørme smuk, ham Tevez...!

Refstrup
14-08-2007, 09:23
Lad os håbe han får en debut som den Rooney fik. Så vil det jo ikke være så skidt :)

Ja det ville være godt hvis han lavede 3 mål, ligesom Rooney gjorde mod fernabrache(ved ikke hvordan det staves).
Så ville jeg også få over 150 point på dr manager spil :)

Refstrup
14-08-2007, 09:30
Faldt lige over det her på www.youtube.com. Jeg vidste ikke han lavede reklamer for Cartoon Network.
http://www.youtube.com/watch?v=ZSrPIcnZbAg&mode=related&search=

Stente
14-08-2007, 15:12
Én af de ting, som jeg synes er fantastisk ved Tevez er, at man ofte ser ham bruge de helt simple, og ofte 2x så effektive finter, som f.eks. Ronaldinho, Ronaldo etc. Jeg er ikke i tvivl om, at Tevez sagtens kan trække et fabelagtigt træk frem i ny og næ, men at dømme efter videoerne bruger han mere de simple, effektive, hurtige og lette træk, i stedet for at lave et show ud af det, hver gang han får bolden!
Han minder faktisk lidt om Brian Laudrup på det punkt, og selvom man hverken kan eller må sammenligne den skotske og den engelske liga, så er spillestilen lidt af den samme - og det ville ikke være dårligt hvis Tevez fik lige så stor succes som Laudrup fik i Glasgow!

Kofoed
14-08-2007, 17:31
Virker også som om han har et udemærket skud fra distancen..

http://www.youtube.com/watch?v=nd1Z0qXD-wQ&mode=related&search=

Jakobsen
15-08-2007, 15:01
som Crespo har udtalt,
det hold som får teves på transfer markedet vinder premire league

Refstrup
15-08-2007, 15:07
som Crespo har udtalt,
det hold som får teves på transfer markedet vinder premire league

Hehe det minder lidt ligesom det her Carragher har sagt.. :D
I kan lige læse linket her: http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=137124

Brønd
15-08-2007, 15:50
Hehe, nice nok :P too bad Carragher!

schousboe9
15-08-2007, 15:58
Hehe det minder lidt ligesom det her Carragher har sagt.. :D
I kan lige læse linket her: http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=137124

Dén studsede jeg også over, da jeg læste den. Ikke den smarteste udtalelse af Jamie C., alt pegede jo i retning af, at vi skule ha' ham.

Toss'pande!:lolol:

Glory Man United
27-08-2007, 11:47
Var det Tevez´s mål? Det mener Fergie! Jeg synes umiddelbart ikke, at bolden ændrede retning
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=466419

JDK
27-08-2007, 12:04
Jeg synes ikke at den ændrer så meget retning, at det burde være Tevez' mål

snegl
01-09-2007, 20:54
Jeg synes ikk jeg har kunne finde det nogensteder her på forummet, her er mit spørgsmål:

Hvad betaler vi årligt for at have Tevez? Vi har en option vi kan gøre brug af efter 2 år, hvor vi så betaler et ret stort beløb hvis vi vil have ham, eller er jeg forkert på den?

Naldo
01-09-2007, 21:19
Nu er jeg ikke helt sikker! men jeg mener vi betaler 10 mio. pund for at leje ham i 2 år og derefter kan vi købe ham for 20 mio. pund mere om 2 år.

HamudiiC
02-09-2007, 07:49
Jeg så kampen imod Sunderland igår og jeg undre mig over hva han laver så langt nede på banen? Så ham kun sjældent inde i feltet. Plejer han være såå definsiv?

robinho
02-09-2007, 08:45
Jeg så kampen imod Sunderland igår og jeg undre mig over hva han laver så langt nede på banen? Så ham kun sjældent inde i feltet. Plejer han være såå definsiv?

vil give dig ret.

Han skal lærer hvornår han har saha eller rooney foran sig, for så er det i orden at trække ned og deltage. Men som igår hvor han ligge fremme med en anden bagved så skal han altså være fremme

Gelle
02-09-2007, 09:49
Ja men han gik også mere ned da vi kom foran 1-0. Han var vel bange for at de skulle scorer.

Kofoed
02-09-2007, 11:06
http://indkast.dk/index.php?nyhed=24708

Ser ud som om der kan blive lidt problemer med tevez og landshold.. syntes vi har mange problemer med de forskellige landshold..

JakobR
02-09-2007, 11:17
Svær situation for Tevez. Han kan ikke åbne munden uden den ene part bliver sur. Hvis det bare er en venskabskamp, så synes jeg det virkelig latterligt af Tevez at tage derned.

Arjon
02-09-2007, 11:23
Så længe det er en venskabskamp så synes jeg det er uacceptabelt at han skal spille med..

NtotheT
02-09-2007, 11:36
Det kan vi sagtens sige, men vi skal huske på, hvor meget argentinere, brasilianere osv (alle dem fra sydamerika) hvor meget de går op i deres landshold. Det er en kæmpe ære derover at repræsentere deres land. Så det må være meget svært for ham

man.utd25
02-09-2007, 11:39
Det kan vi sagtens sige, men vi skal huske på, hvor meget argentinere, brasilianere osv (alle dem fra sydamerika) hvor meget de går op i deres landshold. Det er en kæmpe ære derover at repræsentere deres land. Så det må være meget svært for ham

er ganske enig

Dines
02-09-2007, 13:01
Det er fair nok at lade ham spille hvis det tæt på England eller i Europa, men når det er mod Australien som ligger meget langt væk, mener jeg det er en meget dum ide at gøre, og jeg synes det er forståeligt at vi protesterer.

United DK
02-09-2007, 13:46
Det er en vigtig forberedelseskamp for Argentina, frem mod deres VM-kval.turnering, som allerede starter d. 13. oktober, så det er ikke en helt ligegyldig træningskamp. Jeg håber selvfølgelig, at han bliver hjemme, da jeg ikke har de store interesser, i det argentinske landshold.

jawharacoralia
02-09-2007, 22:12
ikk for noget..men er der nogen der har bange anelser med hensyn til tevez..
ikk fordi jeg selv har men nu syntes jeg altsaa ham carlos-manden altsaa godt snart maa score...haaber bare ikke han goer li'ssom han gjorde i westham....

JDK
02-09-2007, 22:31
haaber bare ikke han goer li'ssom han gjorde i westham....

li'ssom han gjorde i westham.... hvad mener du?

Jeg er sikker på at han nok skal komme igang - og jeg tror at det bliver meget snart... jeg er ikke bange for at Tevez flopper, for han har så stort et talent, at han nok skal bevise det :devill:

srixon
02-09-2007, 23:39
tror han mener det med at tevez først begyndte målscoringerne i slutningen af sæsonen

Glory Man United
03-09-2007, 06:50
Tevez er altså bedst som 2.angriber (ligesom Rooney)....han har lidt under , at skulle ligge alene på top.....han skal nok blive en succes;)

JDK
03-09-2007, 06:51
tror han mener det med at tevez først begyndte målscoringerne i slutningen af sæsonen

Nårh okay - men det tror jeg ikke på bliver et problem... nu har han vænt sig til PL bold osv. :devilll:

jawharacoralia
03-09-2007, 08:32

jep,det er edt jeg mener....men jeg sagde heller ikke at jeg troede at tevez ville floppe,men på den anden side er han jo blevet hentet for at score mål,og jeg tror de kommer når ronaldo kommer tilbage...jeg syntes man tydelig har kunnet se at vi mangler den power som ronaldo spredte ud over hele banen når han lavede sine trick henne på højre/venstre kanten og alle hans gode indlæg...så jeg tror selv på at tevez scorer i næste kamp...

srixon
03-09-2007, 08:43
når rooney, Ronaldo bliver det jo noget HELT andet. jeg er sikker på Teves bliver den syge målræv :D

PerRonaldo
03-09-2007, 09:10
Jeg er da lidt bange for som flere skriver at han bedst somhængende angriber, nøjagtigt som Rooney også er. Hvis Saha kan holde sig fra skadene må han være sikker starter, for vi har altså brug for en spiller der fylder inde i feltet og det gør hverken Ronney eller Tevez. Og det gode ved Saha er at han kan så meget sprake med begge ben heade og er hurtig. Jeg tror ikke Rooney/Tevez bliver en succes, vi får i hvert fald ikke meget ud af at sende et indlæg ind i feltet, for de to kan da ikke bruge hovedet... Men håber jeg tager fejl og Sir Alex har set noget som jeg ikke har.

schousboe9
03-09-2007, 16:21
Jeg er da lidt bange for som flere skriver at han bedst somhængende angriber, nøjagtigt som Rooney også er.

Ved ikke om Rooney er bedst som hængende. Han scorer jo som regel hat-trick når han er alene på toppen! :D
Han er dog uden tvivl giftig på begge pladser, så hvor han er bedst er svært at sige.

Men Tevez skal nok komme igang. Han blev ikke købt til at lede angrebet alene, men som makker/supplement til Rooney og Saha, så når begge er klar igen skal han nok komme igang. Man skal også huske på, at havde det ikke været for Rooneys skade, havde Tevez sikkert endnu ikke spillet to kampe sammenlagt pga. manglende form.

Så giv ham tid og vent til alle kanoner er klar. Det skal nok blive rigtig godt! Nani, Ronaldo, Rooney, Tevez, Anderson, Saha, Scholes... Fy, for en led hankat at stå overfor!:juhuuuu:

Damien
07-09-2007, 13:27
Meget fed Tevez sang Boylie har fået lavet:

http://youtube.com/watch?v=fjpG_cSsNbo

Lad os håbe den kan hjælpe ham til at få gang i scoringerne !!

HamudiiC
07-09-2007, 18:18
Meget fed Tevez sang Boylie har fået lavet:

http://youtube.com/watch?v=fjpG_cSsNbo

Lad os håbe den kan hjælpe ham til at få gang i scoringerne !!

Er jeg den eneste der ikke forstår hvad de synger? :D

JakobR
07-09-2007, 18:21
Under comments på Youtube, står der:

who's that man from Argentina?
who's that man they all adore?
plays with Rooney, plays with Wes.
He's our superstar Tevez.
And forever at United he will score.

...Jeg kan ihvertfald høre, at de siger "score" til sidst, så tror det er den rigtige.

Kofoed
07-09-2007, 18:50
Tevez Top 10 mål

http://www.youtube.com/watch?v=-Vrkb1bMNr0&mode=related&search=

Dines
07-09-2007, 20:32
Mange fine mål. Jeg håber det er sådan en Tevez vi får tilbage efter landskampspausen, istedet for den vi har set indtil nu.

Holmskov
07-09-2007, 20:56
Tevez bliver stor for Manchester United. Der er ingen tvivl.

Kan han affinde sig med at sidde på bænken i ny og næ indtil vi får solgt Saha, og alle de nye spillet ind på holdet, så er jeg ikke et sekund i tvivl om at manden bliver en KÆMPE succes.

En ny legende siger Holmskov.

Casper
07-09-2007, 21:10
Er jeg den eneste der ikke forstår hvad de synger? :D

den har været i vores sangsektion i nogle dage
http://www.oldtrafford.dk/sange.php?sange=show&id=106

Danielsen
10-09-2007, 13:42
Hvorfor, skal Tevez spille venskabskamp i Australien, på tirsdag!!?? :rant: Han bliver sgu' da ikke frisk, til Everton kampen på lördag!!

Hvorfor kunne de ikke spille i weekenden!!?? USA-Brasilien spillede da igår! Jeg forstår ikke sådan noget :confused:

Glory Man United
10-09-2007, 13:48
Hvorfor, skal Tevez spille venskabskamp i Australien, på tirsdag!!?? :rant: Han bliver sgu' da ikke frisk, til Everton kampen på lördag!!

Hvorfor kunne de ikke spille i weekenden!!?? USA-Brasilien spillede da igår! Jeg forstår ikke sådan noget :confused:

Arrrghhhh det går nok ;) Selvfølgelig har han en længere rejse hjem, men de spiller trods alt dagen inden de europæiske...!!!

Danielsen
10-09-2007, 13:57
Arrrghhhh det går nok ;) Selvfølgelig har han en længere rejse hjem, men de spiller trods alt dagen inden de europæiske...!!!

Ja, men i Australien!! Hvilket betyder lang fly rejse (stive og trätte ben) og jetlag!! Og det kan betyde, at Rooney skal spille för han er 110% klar, og det er IKKE en god idé!! http://united.no/nyheter/2007/rooney_mot_snarlig_retur

Glory Man United
10-09-2007, 14:05
Ja, men i Australien!! Hvilket betyder lang fly rejse (stive og trätte ben) og jetlag!! Og det kan betyde, at Rooney skal spille för han er 110% klar, og det er IKKE en god idé!! http://united.no/nyheter/2007/rooney_mot_snarlig_retur

Så tror jeg altså heller ikke det er værre....som sagt spiller de dagen inden, og det går vel nogenlunde lige op med de europæiske kampe!

SAF tager selvfølgelig ikke Rooney med, med mindre at han er 110% sikker på, at han er klar! Men selvfølgelig en god historie :p

Tim_rn
10-09-2007, 14:08
Tevez bliver stor for Manchester United. Der er ingen tvivl.

Kan han affinde sig med at sidde på bænken i ny og næ indtil vi får solgt Saha, og alle de nye spillet ind på holdet, så er jeg ikke et sekund i tvivl om at manden bliver en KÆMPE succes.

En ny legende siger Holmskov.

Kan forstå på det hele du ikke er en stor fan af saha, og den del gider jeg slet ikke diskutere lige nu og her selvom jeg er dybt uenig.
Men hvori ligger rationaliteten i at mene Tevez skal ind og spille så snart Saha er solgt - hvilket jo gør Saha til dit førstevalg på angrebspositionen. Alligevel vil du gerne af med Saha?

Vil bare gerne lige kunne forstå sammenhængen. For jo, Tevez skal udvikles mere, men i så fald burde svaret jo bare være spilletid, og ikke bænktid før du vil sælge en af vores 3 angribere =)

JakobR
10-09-2007, 15:59
Jeg er egentlig ikke så nervøs for om Tevez bliver klar, men mere om ikke Rooney bliver kastet for tidligt i kamp. Vi har en fin erstatning i Saha, så et eller andet sted kan vi godt undvære Tevez. Men langt værre er det, hvis Rooney ikke får den hvile hans fod behøver. Stod det til mig, så skulle han først spille mod Chelsea.

Martinsen
12-09-2007, 09:01
http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=34384

den ene saga om Tevez er knap færdig, før den næste begynder... har han fusket med skatten skal han naturligvis straffes, men mon ikke de finder en anden løsning end fængsel(forhåbentlig da)

JDK
12-09-2007, 09:05
http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=34384

den ene saga om Tevez er knap færdig, før den næste begynder... har han fusket med skatten skal han naturligvis straffes, men mon ikke de finder en anden løsning end fængsel(forhåbentlig da)

Selvfølgelig skal han straffes, hvis han har været indblandet i denne sag! men lad os vente og se hvad der sker - jeg håber, og tror, ikke at han kommer i fængsel, meeen, jeg aner jo ingenting om sagen endnu!

Glory Man United
12-09-2007, 09:09
Omkring de 2 låneaftaler er der vel knapt nogen i denne verden, der fatter noget som helst. Jeg tvivler på, at Tevez og Liverfool spilleren aner noget. Og dette tror jeg (heldigvis) bare er rygter

snegl
12-09-2007, 09:30
United bailer ham ud og han får indbygget elektronisk fodlænke i fodboldstøvlen. No big deal.. 8)

Men det er da altid noget vi ik har signet ham 100% hvis han rent faktisk skal ind og brumme den. Alligevel irriterende nyhed, selvom jeg stærkt tvivler på det bliver til noget.

Nu skal han så rende rundt med det i baghovedet.

jawharacoralia
12-09-2007, 09:47
den er faktisk ogsaa at finde inde paa : http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=25213 , hvilket nok ogsaa betyder at den er paa mange andre hjemmsider..
lyder ihvertfald ikke godt.
laeste faktisk inde paa forza.dk (tror jeg det var) i gaar at der var noget med ham der CARLOS ALBERTO fra werder men nu ogsaa tevez,masch,og ricardinho :(

Glory Man United
12-09-2007, 10:01
den er faktisk ogsaa at finde inde paa : http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=25213 , hvilket nok ogsaa betyder at den er paa mange andre hjemmsider..
lyder ihvertfald ikke godt.
laeste faktisk inde paa forza.dk (tror jeg det var) i gaar at der var noget med ham der CARLOS ALBERTO fra werder men nu ogsaa tevez,masch,og ricardinho :(

Ja selvfølgelig er den da også på den hjemmeside. Det er jo en sensation. Derfor skriver ALLE det. Men gør det da ikke mere eller mindre troværdigt:confused:

Holmskov
12-09-2007, 11:20
Kan forstå på det hele du ikke er en stor fan af saha, og den del gider jeg slet ikke diskutere lige nu og her selvom jeg er dybt uenig.
Men hvori ligger rationaliteten i at mene Tevez skal ind og spille så snart Saha er solgt - hvilket jo gør Saha til dit førstevalg på angrebspositionen. Alligevel vil du gerne af med Saha?

Vil bare gerne lige kunne forstå sammenhængen. For jo, Tevez skal udvikles mere, men i så fald burde svaret jo bare være spilletid, og ikke bænktid før du vil sælge en af vores 3 angribere =)

Det har du fuldstændig ret i jeg ikke er. Jeg vil hellere ha' en spiller i truppen der er til rådighed end en spiller der bruger mere tid på genoptræning end almindelig træning.

Men det kan være jeg har trykt mig ud på en forkert måde. Det korte og det lange er at jeg foretrækker Tevez fremfor Saha.

Hald
12-09-2007, 11:30
Hold kæft noget sovs.. Hvis han ryger i spjældet i 5 år!! rigmelig træls, at lige ha bestilt den nye trøje med ham på ryggen...Men lad os da håbe han har rent mel i posen!!

Benzet
12-09-2007, 14:08
Haha, meget morsomt at din første indskydelse til rygterne om en mulig fængselsstraf til Tevez er, at det er uheldigt for dig selv, da du har købt hans trøje. Spøjs tankegang :)

Hald
12-09-2007, 15:38
He he, arh okay, den kunne måske lige overvejes, det er nok ikk lille mig det går værst ud over!! Jeg undskylder mange gange.. Stakkels United og os fans!! men lige meget hvad, en rigitig dum sag.. Men mon ikk det er en storm i et glas vand, der bliver jo truet med det ene og det andet idag uden konsekvenser..

Bergmann
12-09-2007, 15:52
Hvilke troværdige kilder har publisheret denne nyhed?

Flax_Generous
12-09-2007, 16:58
Carlos Tevez er en frihedskæmper. At snyde i skat er smukt og jeg skal helt bestemt have en trøje med ham nu.

Tim_rn
12-09-2007, 17:30
He he, arh okay, den kunne måske lige overvejes, det er nok ikk lille mig det går værst ud over!! Jeg undskylder mange gange.. Stakkels United og os fans!! men lige meget hvad, en rigitig dum sag.. Men mon ikk det er en storm i et glas vand, der bliver jo truet med det ene og det andet idag uden konsekvenser..

Først dig selv - og så fodbold? :P

Grinte lidt da jeg læste dit første indlæg, men så ud til du selv indså det nu, og så tænker du kun på fodbolden? Hvad med manden personligt? =)

Damien
15-09-2007, 14:31
Syntes egentlig Tevez gjorde det okay i det opbyggende spil idag.. Men jeg blir altså mere og mere nervøs for om han kan spille foran Rooney... Han er altså ikke nogen Striker...

Holmskov
15-09-2007, 14:46
Hvis han bliver brugt rigtigt tror jeg vi kan vente meget store ting fra hans side.

Syntes han til tider faldt alt for langt på banen i dag, og det var ham der nogle gange erobrede bolde på midten og fodrede vores angribere(eller mangle på samme)

Brug ham helt fremme foran Rooney, så tror jeg der vil ske ting og sager.

Det er svært at vurdere ham når han ikke har spillet konstant i det vi kan kalde vores "starting 11" endnu.

Gi' ham tid, så skal han nok levere.

JakobR
13-10-2007, 11:00
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1765_2798461,00.html

Det lader til Tevez er faldet til i Manchester. I øvrigt ret vildt, at kunne forstå Ferguson efter kun 1 år i England :D

Refstrup
15-10-2007, 20:47
Så kom indkast med en artikel hvor der bla andet stod
Tevez er faldet godt til og har mange venner som giggs rooney ronaldo og ferdinand. De har været ude at spise sammen flere gange og det har været sjovt. Men om 4-5 år vil han tilbage til Boca og spille hvis ike han er blevet for fed.

Jeg havde da håbet han ville blive i mange år her. Ikke kun 5 sæsonger.

Men det er Indkast så jeg håber ikke på den del er rigtig

www.indkast.dk = Avisen The sun er kun sladder:o

JakobR
15-10-2007, 21:16
Indkast.dk henter jo bare deres nyheder fra andre medier, ikke kun The Sun. Artiklen, om at han vil tilbage til Boca engang, ligger også på Teamtalk.com og manchester evening news.

5 sæsoner er også en håndfuld, og stadigvæk en del. Jeg tror det er de færreste spillere, der kan spille for Boca Juniors uden at det vil efterlade et stort indtryk, så man kan vel ikke bebrejde Tevez, at han stadigvæk holder med dem. Jeg gad egentlig godt have det endelige svar på, om han er United-fan :D.

EDIT: Rent faktisk siger han 4-5 sæsoner i den oprindelige artikel. Man kunne også slå koldt vand i blodet, og forestille sig, at Carlos bare er frustreret over Boca spiller skidt for tiden, og meget gerne vil hjælpe dem ud af situationen. Hvad nu hvis Boca spiller godt om 4-5 sæsoner?

Damien
15-10-2007, 22:36
Jeg syntes Tevez har en glimrende passion for spillet og virker utrolig arbejdsvillig... Og selvom jeg stadig er nervøs for Tevez-Rooney kombinationen er jeg nu blevet rigtig glad for vores lille Argentiner!!
Han er altså typen som der hører hjemme i premier league...

And forever at UNITED he will score...

Argentina...Argentina...Argentina

Benzet
15-10-2007, 22:57
Jeg håber, at han følger takterne fra Wigankampen, hvor han var fantastisk. Men det har også været den eneste gang, han virkelig har spillet godt i Unitedtrøjen.

Kommer han til at fungere på nogenlunde samme niveau som mod Wigan, har United set rigtig med at købe ham. Personligt er jeg dog forsat tvivlende overfor, hvorvidt han kan være stabil nok i præstationerne, idet han havde en noget svingende sæson for Hammers, hvor han var dårlig i efteråret og god i foråret.

Glory Man United
16-10-2007, 07:00
Jeg syntes Tevez har en glimrende passion for spillet og virker utrolig arbejdsvillig... Og selvom jeg stadig er nervøs for Tevez-Rooney kombinationen er jeg nu blevet rigtig glad for vores lille Argentiner!!
Han er altså typen som der hører hjemme i premier league...

And forever at UNITED he will score...

Bryder mig ikke om det er:
Man kommer til at tænke på en anden argentiner, der skred i sommer ;)

Dines
16-10-2007, 08:55
At Tevez gerne en dag vil til Boca igen synes jeg er fair nok. Det hans barndomsklub, og det svarer til at Keane gerne vil spille for Celtic og Scholes fra Oldham en dag. Dog tvivler jeg på, at Tevez gerne vil skifte om 4-5 sæsoner, hvor han er på toppen af karrieren. Det vil da virke underligt at være på toppen af ens karriere, og så skifte ned til lavere niveau.

Daniel
16-10-2007, 20:08
tevez skal under ingen omstændigheder til boca om fem år. måske når han kommer lidt over de 30 men der er altså længere tid til

Arjon
17-10-2007, 21:16
Når han er 28 og spiller verdensklasse bold for united så skifter han heller ikke til boca.. tror bare han mener at han gerne vil tilbage mens han stadig kan spille på et forholdsvist højt niveau og ikke som en fedladen 36-årig

PerRonaldo
17-10-2007, 21:23
Nej han skifter om to år, for han blev ikke den store succes... ;)

Thomas
19-10-2007, 17:03
Tevez kan sgu mere end bare at spille bold!
Jeg fik lige dette link af en scouser - http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=141246

Tjek det ud. Det er ikke lige min stil, men fedt han også laver andet end fodbold :D

Benzet
19-10-2007, 17:52
Hehe, det er rigtig sydamerikansk musik. Det lyder udemærket, selv om det ikke lige er det, de fleste folk i vesten hører normalt.

Damien
21-10-2007, 22:58
Nu har jeg spurgt en gang om den, men fik ikke rigtig svar, så prøver igen.

Nogle der har læst om vores aftale med Kia om Tevez ?? er det en fastbesluttet beløb vi skal ligge for ham om 1½ år ? eller kan prisen stige..

Syntes at aftalen falder sammen hvis prisen ikke er fastlagt og vi ender i en budkrig :(

Nogle der ved noget ??

Don Kafai
21-10-2007, 23:10
Så vidt jeg ved, så har vi lejet ham i 2 år for 10 mio pund.
Ønsker vi at beholde ham efter de 2 år, skal vi betale yderligere 20 mio pund.

Betaler vi ikke de 20 mio efter 2 år, så ejer vi ham ikke mere.

Men man ved aldrig hvad Kia Joorabchian finder på:p

RAppel
22-10-2007, 07:33
Spillede han hans bedste kamp i lørdags? Havde desværre i mulighed for at se kampen, men det jeg så til ham i highlights var da noget af det bedste jeg har set fra hans side. Skulle bare lige have været kryderet med et mål :)

Kristensen
22-10-2007, 08:52
ja han spillede en super kamp i lørdags, bedste spiller efter min mening... Han skabte chancer for holdkammeraterne hele tiden!

Glory Man United
22-10-2007, 09:15
ja han spillede en super kamp i lørdags, bedste spiller efter min mening... Han skabte chancer for holdkammeraterne hele tiden!

Ja en superkamp af Tevez....om han var den bedste, ved jeg så ikke. Når man på udebane er bagud 1-0, og Rooney laver to kasser og dermed vender kampen, så vil han være min Man of the Match!

Glory Man United
21-11-2007, 13:46
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=495417&in_page_id=1779&ito=newsnow
Yeeeees sir...skulle give ham 3 spilledage ;)

Tim_rn
21-11-2007, 14:26
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=495417&in_page_id=1779&ito=newsnow
Yeeeees sir...skulle give ham 3 spilledage ;)

Så kan vi altid diskutere om det fysiske er vigtigere end det psykiske..

Glory Man United
21-11-2007, 14:33
Så kan vi altid diskutere om det fysiske er vigtigere end det psykiske..

Kan ikke se det som andet en fordel, sorry!

KennyN
21-11-2007, 16:17
Det vil da være en fordel at Tevez slipper for at bruge en dag, på at rejse til Argentina for at spille landskampe. Det kan måske give ham en lille tiltrængt hvilepause når der igen spilles landskampe til foråret. Så kan han fokusere på United og kampen om titlerne her :)

Dines
21-11-2007, 16:36
Fint nok med Tevez udvisning. Hehe tænk at sige det. :D Men at han bliver udvist for Argentina bør ikke give ham nogle form for psykiske problemer, når det er med os han spiller. Ellers er det bare godt han får hvilet ud, når Argentina skal spille igen.

JDK
21-11-2007, 16:59
Synes og det er fint at han mister nogle landskampe, så han kan koncentrerer sig endnu mere om Untied "Rocking"

JakobR
21-11-2007, 17:58
June 14th home to Ecuador
June 18th away to Brazil
Sept 6th home to Paraguay.

Disse tre kampe vil han gå glip af. Må indrømme, at jeg har lidt ondt af ham. Kampen mod Brasilien må have været stor, og i Juni er der alligevel ikke United-kampe. Men så får han da noget sommerferie.

Stretford End 2
21-11-2007, 20:58
Genius who along with Anderson and Hargreves will be the new mid-field spine of United.

Tim_rn
21-11-2007, 21:02
Kan ikke se det som andet en fordel, sorry!

Ingen grund til at undskylde, siger bare at man så kan diskutere det. For jeg er sådan lidt splittet omkring det. Det kommer meget an på hvor stærk han er fysisk, men det må da være ekstremt trist at sidde hjemme og se sit landshold spille fordi man dummer sig.
Men ok, diskussion afsluttet hvis du bare ser det som en fordel ;)

Glory Man United
23-11-2007, 10:19
Hvad sker der? går der kun et fly i ugen?
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7914

Liverpool_sucks
23-11-2007, 18:15
Hvad sker der? går der kun et fly i ugen?
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7914

han er alligevel klar

http://www.bold.dk/nyt/?vis=76575

Glory Man United
24-11-2007, 08:35
han er alligevel klar

http://www.bold.dk/nyt/?vis=76575

ja ja...men hvorfor kunne han ikke flyve hjem et par dage før?

ajooba
25-11-2007, 21:53
Er der nogen der kan forklare mig hvorfor, at Miguel Tevez, som ifl. mange medier i sidste måned, fik kontrakt med os, ikke står på hjemmesiden? Hverken under reserver eller akadamiet? Jeg synes heller ikke jeg kan finde noget statement fra klubben omkring ham. Til gengæld står nyheden om ham på rigtig mange danske sider + engelske

SantasLittleHelper
25-11-2007, 22:06
trandfervinduet er lukket..

JDK
25-11-2007, 22:59
trandfervinduet er lukket..

Ja! meget andet kan man ikke sige til det - tror kun at han var på besøg i United og se på forholdende (jeg mener det var sådan jeg læste det), men er ikke 100& sikker - han er i hvert fald ikke helt United spiller mere

ajooba
25-11-2007, 23:22
Ja! meget andet kan man ikke sige til det - tror kun at han var på besøg i United og se på forholdende (jeg mener det var sådan jeg læste det), men er ikke 100& sikker - han er i hvert fald ikke helt United spiller mere
Jeg troede slet ikke han havde kontrakt med Boca Juniors - så er det på plads

KennyN
26-11-2007, 08:37
Enten er historien om at United har købt ham ikke helt sand, ellers sker der først noget til januar eller sommer, når transfervinduet igen åbner.
Sidste sommer var rygterne om at United har købt en midtbanespiller fra Brasilien ved navn Rodrigo Possebon også fremme. Men indtil videre har det kun været i medierne og på rygteplan han er bekræftet i United. Så lad os se hvad der sker..

Desuden er Uniteds egen hjemmeside ikke altid den bedst opdaterede, specielt ikke hvad angår reserve og academy. Der er sjældent den store information at finde der..

Gumpe
30-11-2007, 17:40
Jeg vil gerne lige have en ting på det rene: Er Manchster ved at købe Tevez? Det stod nemlig som en nyhed her på sitet, og så blev jeg helt i tvivl, for jeg havde kort forinden hørt, at de slet ikke ville kæbe ham.

Er der nogen, som kan svare mig på det?

Dines
01-12-2007, 10:50
David Gill og Fergie har sagt at de er igang med at signe Tevez permanent.

Parkohargo
02-12-2007, 17:35
Nogen der er for eller imod at købe Tevez?

Jeg synes helt klart vi skal købe Tevez da han har vist hans evner for os.
Det var rigtig fedt og se ham komme ind i anden halveg mod Sporting og hvor han satte rigtig tempo på og gjorde en stor forskel. Han mangler dog lige skarpheden i nogen situationer og burde nok have scoret nogle flere mål men elsker sku den type spiller der virkelig bare kæmper og kæmper for det og ikke slår opgivende ud med armene når tingene ser skidt ud.

Dines
02-12-2007, 17:38
Var skeptisk for om han kunne fungere med Rooney i angrebet, men jeg må sige at han har gjort det ret godt i forhold til, at han skal have lidt tilvænnings tid. Derfor mener jeg også det vil være en god idé at signe ham, da han jo også har årene med sig. Han startede skidt, men bliver bedre og bedre, og et godt eksempel er kampen mod Sporting, hvor han vendte kampen for os.

Tim_rn
02-12-2007, 18:01
Jeg nægter faktisk at tro der er en United-fan med bare lidt fodboldforstand der på nuværende tidspunkt er afvisende for at Tevez skal blive ved med at spille for os.

Martinsen
02-12-2007, 18:04
det vil jeg slet, slet ikke tage stilling til endnu, vi har 2 år til at beslutte os, så kan ikke se hvorfor vi skal forhaste os ud i noget?? Der kan jo dukke noget langt bedre op i løbet af de år, som vi hellere vil bruge vores penge på.

Kofoed
02-12-2007, 18:34
Jeg nægter faktisk at tro der er en United-fan med bare lidt fodboldforstand der på nuværende tidspunkt er afvisende for at Tevez skal blive ved med at spille for os.
Det syntes jeg man har hørt et par eksempler på herinde.. om de har fodboldforstand skal jeg dog ikke gøre mig klog på.. men jeg er for:D

det vil jeg slet, slet ikke tage stilling til endnu, vi har 2 år til at beslutte os, så kan ikke se hvorfor vi skal forhaste os ud i noget?? Der kan jo dukke noget langt bedre op i løbet af de år, som vi hellere vil bruge vores penge på.

Jeg er enig.. indtil videre kan jeg kun sige go for it, men som du siger har vi to år endnu og der kan sku ske meget.. han er stadig ung, og det kan gå begge veje så bare lad os vente..

Glory Man United
03-12-2007, 07:36

Tror nu vi skal bestemme os til sommer, men det er vel også rigeligt. Fortsætter Tevez, som han har startet (Glemmer hurtigt afbrænderne mod Shitty og Bolton), køber vi ham jo.....og kan han holde det dårlige vejr og den lidt kedelige by ud, så tror jeg han bliver!

thegreatdanems
04-12-2007, 09:38
Tevez var skræmmende ineffektiv mod Fulham i går. Selvom han arbejder og løber godt, synes jeg altså ikke det er holdbart i længden med en så dyr angriber der har så svært ved at passere målmanden. Det eneste der kunne få en til at bevægesmilebåndet lidt, er da han nærmest på tragikomisk vis rammer målmanden i hovedet istedet for at sætte den ind

Glory Man United
04-12-2007, 09:46
Tevez var skræmmende ineffektiv mod Fulham i går. Selvom han arbejder og løber godt, synes jeg altså ikke det er holdbart i længden med en så dyr angriber der har så svært ved at passere målmanden. Det eneste der kunne få en til at bevægesmilebåndet lidt, er da han nærmest på tragikomisk vis rammer målmanden i hovedet istedet for at sætte den ind

Torres er en klasseangriber for Liverfool. Tevez er en klasseangriber for os. Fælles for begge, er at de i PL har ramt en del ved siden af på det seneste. Men seriøst: Han spiller IGEN en flot kamp, han er med i alt. Han skal nok ramme kassen igen. Rooney er jo heller ikke altid lige effetiv!

wraae
04-12-2007, 09:58
Fulhams målmand stod jo også en kanon kamp med flere mærkværdige redninger.. Tevez var efter min mening en af banens bedste, rooney scorede jo heller ikke :)

Martinsen
04-12-2007, 10:03
rooney scorede jo heller ikke :)

nej og??? Nu er det Tevez vi diskuter, og han har været forfærdelig ineffektiv, og det skal klart forbedres, hvis det er manden vi skal satse på fremover. Men til hans ros skal det siges, at han fungerer godt i sammenspillet med resten af holdet, og han arbejder som en besat. Men han er købt som angriber og for at han skal lave en masse mål for os, og det gør han ganske enkelt ikke. Og hvis det ikke forbedrer sig ja så er han ganske enkelt ikke manden at satse på imo.

Glory Man United
04-12-2007, 10:07
nej og??? Nu er det Tevez vi diskuter, og han har været forfærdelig ineffektiv, og det skal klart forbedres, hvis det er manden vi skal satse på fremover. Men til hans ros skal det siges, at han fungerer godt i sammenspillet med resten af holdet, og han arbejder som en besat. Men han er købt som angriber og for at han skal lave en masse mål for os, og det gør han ganske enkelt ikke. Og hvis det ikke forbedrer sig ja så er han ganske enkelt ikke manden at satse på imo.

Kan sagtens forstå Wraee...Tevez arbejder ligså hårdt som Rooney, han er pt en bedre fodboldspiller, han er aldrig skadet. Så hvorfor ind i h......skulle Fergie være i tvivl om, at han har rette mand.
Den eneste som scoringsmæssigt har leveret varen er vel Ronaldo????

thegreatdanems
04-12-2007, 10:39
Ronaldo har mere end leveret varen. Han er den eneste der har scoret i PL siden oktober/ fra og med november.. Det er simpelthen for dårligt for et hold som united, og så tror jeg ikke på at Rooney ville brænde de kæmpe chancer som tevez fik i går. Det gælder om at score på de chancer man får, og der fik tevez klart flere i går end rooney. Men ja, han arbejder kanon hårdt, og det er godt!

wraae
04-12-2007, 12:10
Jeg forstår ærligtalt ikke at folk allerede vilaf med ham nu, er det ikke alment kendt at spillere skal bruge noget tid for at slå til i klubben? Eksempler er blandt andet Vidic og Evra. Jeg stoler på Fergusons dømmekraft, og at han vælger det der er bedst for holdet! Og pt. vil jeg helt klart mene at Tevez skal bruges fremfor Saha. Selvfølgelig skal han have forbedret sig, men jeg tror nu nærmere det er et spørgsmål om selvtillid.. Og når han får den begynder han at scorer noget mere.

thegreatdanems
04-12-2007, 12:14
Jeg har holdt mig helt neutral hvad angår om han skal beholdes eller ej, jeg siger bare at han missede alt for meget i går til min smag

Martinsen
04-12-2007, 13:23
Jeg forstår ærligtalt ikke at folk allerede vilaf med ham nu, er det ikke alment kendt at spillere skal bruge noget tid for at slå til i klubben? Eksempler er blandt andet Vidic og Evra. Jeg stoler på Fergusons dømmekraft, og at han vælger det der er bedst for holdet! Og pt. vil jeg helt klart mene at Tevez skal bruges fremfor Saha. Selvfølgelig skal han have forbedret sig, men jeg tror nu nærmere det er et spørgsmål om selvtillid.. Og når han får den begynder han at scorer noget mere.

Jeg har aldrig nævnt at vi skulle af med ham, men mener bare folk er lidt for tilbøjelige til at rose ham til skyerne, og han har egentlig ikke imponeret mig vanvittig meget endnu. Så derfor synes jeg det er for tidlig at udnævne ham som den helt store spiller osv. Men det er samtidig også alt for tidlig at sige han aldrig slår til i United. Så derfor mener jeg at vi skal se tiden an, og ikke beslutte os for at købe ham med det samme.

Glory Man United
04-12-2007, 13:30
Jeg har aldrig nævnt at vi skulle af med ham, men mener bare folk er lidt for tilbøjelige til at rose ham til skyerne, og han har egentlig ikke imponeret mig vanvittig meget endnu. Så derfor synes jeg det er for tidlig at udnævne ham som den helt store spiller osv. Men det er samtidig også alt for tidlig at sige han aldrig slår til i United. Så derfor mener jeg at vi skal se tiden an, og ikke beslutte os for at købe ham med det samme.

At han ikke har imponeret dig, er jo ærgeligt. Men spillemæssigt mener jeg, at det er utroligt så hurtigt, at han har fundet samspillet med de øvrige offensive. Målene kommer jo. Saha og Rooney kan jo også gå længe uden mål!

Baunie
04-12-2007, 13:43
Jeg kan ikke forstå, hvorfor Tevez pludselig skal slagtes, når Saha blev hyldet som en anden Gud herinde i sidste sæson.

Tevez brænder for meget, men det gør Saha så sandelig også, og alligevel var et hav af folk jublende lykkelige over at have ham og snakkede om at vi kunne satse på ham i mange år fremover osv. Tevez går endnu bedre med i spillet end Saha, men fordi han er uheldig i et par kampe, så er han pludselig ikke en spiller, vi kan bygge fremtidens hold på. Det er jo noget sludder.

Hvis nu Rooney var 100 procent effektiv, så ville Tevez være større end Maradona herinde, fordi han er med i opspillet til langt over halvdelen af Rooneys chancer. Men nu brænder Rooney også ret så ofte, og det koster så noget kredit for Tevez.

Redguf
04-12-2007, 13:51
Tevez en en spiller der der helst skal have en makker i angrebet. Han havde en svær start hos os fordi han pga. skader ofte lå som ene angriber. Da Rooney kom tilbage blomstrede de begge og havde noget helt fantastisk sammenspil - især set i lyset af hvor lidt tid de havde spillet sammen. Da Rooney så igen blev skadet falmede Tevez lidt igen - de seneste to kampe har han så igen haft en makker oppe foran - hhv. Saha og Rooney - sammen med Saha (der absolut er et stykke fra topformen) kørte det ikke så godt, men i går med Rooney kommer han igen frem til rigtig mange chancer, og er decideret uheldig ikke at score på den hvor Niemi kun har sit fede finske fjæs i vejen!
Jeg er ikke i tvivl - vi har gjort et scoop ved at hente Tevez og det er bare med at få gjort aftalen permanent hurtigst muligt inden Abramovic får den idé at det er Tevez der skal erstatte Drogba nå han smutter fra det russiske bad!

Dines
04-12-2007, 14:01
Jeg kan ikke forstå, hvorfor Tevez pludselig skal slagtes, når Saha blev hyldet som en anden Gud herinde i sidste sæson.

Tevez brænder for meget, men det gør Saha så sandelig også, og alligevel var et hav af folk jublende lykkelige over at have ham og snakkede om at vi kunne satse på ham i mange år fremover osv. Tevez går endnu bedre med i spillet end Saha, men fordi han er uheldig i et par kampe, så er han pludselig ikke en spiller, vi kan bygge fremtidens hold på. Det er jo noget sludder.

Hvis nu Rooney var 100 procent effektiv, så ville Tevez være større end Maradona herinde, fordi han er med i opspillet til langt over halvdelen af Rooneys chancer. Men nu brænder Rooney også ret så ofte, og det koster så noget kredit for Tevez.

Synes nu ikke at Tevez bliver svinet meget til, men når man brænder for en meters afstand, og så efterfølgende i en anden kamp brænder fem 100% chancer, så er det sgu iorden at man kritisere det.

At Saha brænder chancer ved vi alle, men at han ikke bliver kritiseret af den største joke længe. For det gør han i den grad, og meget af det er så sandelig berritiget.

Damien
04-12-2007, 14:57
Hmm var det nu så slemt, syntes ikke han havde nogle 100% chancer som den mod Bolton.. Syntes fx. Sahas afbrænder var meget slemmere end de Tevez lavede.

Men syntes det er helt utroligt og irriterende at folk skal kritisere og overveje hans fremtid, på baggrund af så få brændte chancer.. Vent nu med at bedøm ham til sommer mindst..

Og mon ikke folk roser ham til skyerne i løbet af en kamp eller to...

Tim_rn
04-12-2007, 15:30

Jeg er ikke et eneste sekund i tvivl om at han også besidder de egenskaber. Men Jeg vil også vove at påstå, at en som dig der efterspørger mål, bør kigge på om Ronaldo og Rooney feks havde scoret deres anddel mål hvis ikke Tevez havde været med.

JakobR
04-12-2007, 16:41
Nu var det ikke Tevez alene igår, men sagen er at han havde 3 store chancer igår. Han ejer simpelthen bare ikke det, der hedder first touch, hvilket vi også så eksempler på imod Everton.

Til hans forsvar skal det siges, at han endnu engang hjalp utroligt meget i det opbyggende spil, og også havde nogle fine forsøg udefra.

Rasmus-K-J
04-12-2007, 16:41
Nu faldt jeg lige over det her billede da jeg søgte på Miguel Tevez, fordi jeg gerne vil se hvordan han ser ud. Er Carlos tevez bøsse?

http://img481.imageshack.us/img481/5060/maradonatevez2yt6.jpg

PerRonaldo
04-12-2007, 16:44

Tror ikke han bliver slagtet.. Han bliver kritiseret for det han ikke gør godt nok, og det synes jeg er fair nok. Det er da frustrende at have en angriber der ikke scorer på 1 ud af 10 chancer.. Ingen er vel 100% effektiv, synes egentlig at efter Rooney er blevet rykket helt frem i denne sæson, så har han scoret fint på hans muligheder.. .Det kan man ikke lige frem sige om Tevez.

Men selvfølgelig skal han ikke gøres til en dårlig fodbold spiller for han har gjort vores offensive spil meget bedre og samspillet med Rooney er helt unikt, men igen, så kan det ikke passe at det kun er Rooney og Ronaldo der skal scorer målene... Saha og Tevez skal også og især tevez burde kunne scorer 20+ på en sæson!

Dines
04-12-2007, 17:18
Hmm var det nu så slemt, syntes ikke han havde nogle 100% chancer som den mod Bolton.. Syntes fx. Sahas afbrænder var meget slemmere end de Tevez lavede.

Hmm fem 100% chancer var måske lidt overdrevet, men han havde 5 chancer han godt kunne have scoret på. Iøvrigt er jeg ikke en af dem der kritiserer ham meget, men en dag som igår bør han gøre bedre. Og som jeg sagde tidligere bliver Saha kritiseret langt mere end Tevez.

Danielsen
04-12-2007, 17:21
Nu faldt jeg lige over det her billede da jeg søgte på Miguel Tevez, fordi jeg gerne vil se hvordan han ser ud. Er Carlos tevez bøsse?

http://img481.imageshack.us/img481/5060/maradonatevez2yt6.jpg

Det tror jeg nu ikke...han har da kone og börn.

Og, det er Maradona han kysser! De er vist bare lidt ekstra kärlige i sydamerika :InLove

CC
04-12-2007, 17:21
Så længe han er med til at hæve selve klubbens niveau og kan bidrage med at skabe chancer til Ro og Roo så kan jeg sagtens se igennem fingre med brændte chancer... Jeg vil naturligvis gerne at han laver et par mål i ny og næ men så længe vi vinder overbevisende er jeg egentlig bedøvende ligeglad...

United-Allan33
04-12-2007, 18:15
Tror ikke han bliver slagtet.. Han bliver kritiseret for det han ikke gør godt nok, og det synes jeg er fair nok. Det er da frustrende at have en angriber der ikke scorer på 1 ud af 10 chancer.. Ingen er vel 100% effektiv, synes egentlig at efter Rooney er blevet rykket helt frem i denne sæson, så har han scoret fint på hans muligheder.. .Det kan man ikke lige frem sige om Tevez.

Men selvfølgelig skal han ikke gøres til en dårlig fodbold spiller for han har gjort vores offensive spil meget bedre og samspillet med Rooney er helt unikt, men igen, så kan det ikke passe at det kun er Rooney og Ronaldo der skal scorer målene... Saha og Tevez skal også og især tevez burde kunne scorer 20+ på en sæson!

Jeg er ligeglad om det kun er de to der score, så længe de score nok til vi vinder...

Forstår ikke helt kritikken af Teves, han har 1 chance igår hvor man måske kunne forvente han score på, den anden gør han jo alting rigtig, det jo ikke hans skyld at bolden er uheldig og ramme målmanden i hovedet... De to andre chancer han har er allerhøjst halve chancer.. Så længe han er med til at gøre holdet bedre og at vi vinder er jeg ligeglad om han score 10 eller 20 mål... jeg vil hellere score 70 mål fordelt på 11 spillere end 60 fordelt på 4-5 spillere..

Flax_Generous
04-12-2007, 18:25
Jeg er ligeglad om det kun er de to der score, så længe de score nok til vi vinder...

Forstår ikke helt kritikken af Teves, han har 1 chance igår hvor man måske kunne forvente han score på, den anden gør han jo alting rigtig, det jo ikke hans skyld at bolden er uheldig og ramme målmanden i hovedet... De to andre chancer han har er allerhøjst halve chancer.. Så længe han er med til at gøre holdet bedre og at vi vinder er jeg ligeglad om han score 10 eller 20 mål... jeg vil hellere score 70 mål fordelt på 11 spillere end 60 fordelt på 4-5 spillere..
Problemet er, at de to spillere ikke kan spille alle vores kampe - og så taber vi altså (f.eks. mod Bolton), hvis Tevez ikke forbedrer sine spontane afslutninger gevaldigt. Selv nogle af de gange hvor bolden ryger i mål leverer han ringe afslutninger, hvor målmanden på magisk vis lader bolden gå ind alligevel (f.eks. mod Kiev i Ukraine). Der kan ikke herske tvivl om, at Tevez skal blive meget bedre til at afslutte ved tap-in-muligheder. Det er jo ikke sådan, at han så supplerer sine brændte chancer med verdensklassemål som Saha gør det (mod Benfica sidste år f.eks.) eller lige pludselig formår at heade eller sparke uhyggelig kvalificeret på en ellers umulig bold som Saha også gør det. Så selvom Saha også brænder store chancer, så er det på ingen måde så galt som i Tevez' tilfælde.

Når alt dette er sagt, så skal dette ikke tolkes på et angreb på Tevez som spiller. Han er rigtig god for holdet og det så man også flere gange mod Fulham. Han kan skabe chancer på egen hånd (og brænde dem), kæmper utrolig godt og giver en ubeskrivelig vigtig energi i vores angreb. Han skal bare lære at holde hovedet koldt og score. Han mangler ro og fatning når han får en stor chance. Jeg tror nemlig, at han rent teknisk sagtens kan afslutte bedre.

Hvis det viser sig, at Tevez aldrig bliver den fantastiske afslutter som United flere gange har haft brug for i år, når Rooney eller Ronaldo ikke er med (og Saha er ude af form pga. skader), så skal der altså hentes endnu en angriber. Ikke som erstatning for Tevez, men som supplement.

United-Allan33
04-12-2007, 18:36
Problemet er, at de to spillere ikke kan spille alle vores kampe - og så taber vi altså (f.eks. mod Bolton), hvis Tevez ikke forbedrer sine spontane afslutninger gevaldigt. Selv nogle af de gange hvor bolden ryger i mål leverer han ringe afslutninger, hvor målmanden på magisk vis lader bolden gå ind alligevel (f.eks. mod Kiev i Ukraine). Der kan ikke herske tvivl om, at Tevez skal blive meget bedre til at afslutte ved tap-in-muligheder. Det er jo ikke sådan, at han så supplerer sine brændte chancer med verdensklassemål som Saha gør det (mod Benfica sidste år f.eks.) eller lige pludselig formår at heade eller sparke uhyggelig kvalificeret på en ellers umulig bold som Saha også gør det. Så selvom Saha også brænder store chancer, så er det på ingen måde så galt som i Tevez' tilfælde.

Når alt dette er sagt, så skal dette ikke tolkes på et angreb på Tevez som spiller. Han er rigtig god for holdet og det så man også flere gange mod Fulham. Han kan skabe chancer på egen hånd (og brænde dem), kæmper utrolig godt og giver en ubeskrivelig vigtig energi i vores angreb. Han skal bare lære at holde hovedet koldt og score. Han mangler ro og fatning når han får en stor chance. Jeg tror nemlig, at han rent teknisk sagtens kan afslutte bedre.

Hvis det viser sig, at Tevez aldrig bliver den fantastiske afslutter som United flere gange har haft brug for i år, når Rooney eller Ronaldo ikke er med (og Saha er ude af form pga. skader), så skal der altså hentes endnu en angriber. Ikke som erstatning for Tevez, men som supplement.

Jeg vil så stadig mene at Saha's chance igår var meget større end nogen af de chancer Tevez fik igår... Og det er ikke for at være efter Saha, som klart nok mangler skarphed...

Og så lige en anden ting, så gælder et mål scoret med tåen, trillende lige over stregen ligeså meget som et drømmehug i hjørnet:Bouncing:

Damien
04-12-2007, 19:08
Jeg er enig med dig unitedallan33.. Syntes nu ikke Tevez chancer var så store som folk gør dem til..

Og dem der siger hans first touch er dårlig er da helt galt på den, syntes da hans teknik samt førsteberøringer er helt i orden..

Kofoed
04-12-2007, 19:17
Jeg er enig med dig unitedallan33.. Syntes nu ikke Tevez chancer var så store som folk gør dem til..

Og dem der siger hans first touch er dårlig er da helt galt på den, syntes da hans teknik samt førsteberøringer er helt i orden..

ja hans første berøringer generelt er gode, men han er får dårlig på første gangs skud.. altså at pløkke den ind første gang istedet for at prøve og drible først, og hvis han endelig får ram på den mangler han skarpheden.. men han har en fin førstegangsberøring i småspil osv, men ikke ved skud..

thegreatdanems
12-12-2007, 12:09

Så vidt jeg husker er det i Bolton-kampen han får et fladt indlæg helt inde under mål, og han formår at prikke den over... Jeg var nødt til at se den 3 gange i langsom for var sikker på at målmanden måtte snitte den eller at den tog stolpen, for kunne simpelthen ikek forstå at den ik gik ind - men jeg kunne kun se Tevez skyde forbi. Det er en af de største chancer jeg har set til United længe hvor der ikke blev scoret.. Og det endda på et meget kritisk tidspunkt i en meget kristik kamp

Så jeg vil mene at hans chancer ER store

wraae
16-12-2007, 17:28
I snakker ikke om samme kamp, Thegreatdanems..

Idag for han heldigvis scoret et meget afgørende mål!! Dette må bestemt give selvtillid! :D

olsen9670
17-12-2007, 15:40
kan ikke forstå at i er efter tevez han er da den spiller for os der har lavet anden flest mål i pl

Dines
17-12-2007, 17:19
De indlæg du hentyder til er skrevet før Liverpool-kampen.. Tror mange er tilfredse med ham nu.. :p

olsen9670
17-12-2007, 18:06
heh ja andet ville da være helt hen i vejret synes jeg

Martinsen
01-01-2008, 18:56
http://www.bold.dk/nyt/?vis=77977

Her står lidt om den skade Tevez fik i dagens kamp. Meget belejligt at det er en FA-cup kamp der venter rundt om hjørnet, så skulle der være mulighed for at han er helt klar til næste liga kamp. Selvom FA-cuppen også er vigtig, er ligaen nu alligevel det vigtigste, og er der spillere der virkelig behøver et hvil skal det være i kampe som på lørdag.

Flipperen
01-01-2008, 23:43
Ja, ligaen er det vigtigste.. Har stor tiltro til Saha, at han kan gøre en forskel.. Men Villa er bestemt ikke noget svagt hold, eller har jeg taget helt fejl?

Arjon
01-01-2008, 23:47
Surt at vi må undvære højlandsindianeren mod Villa som spiller rigtig godt for tiden.. Men jeg har også tiltro til Saha, så længe han er inde fra kampens start så plejer han godt at kunne finde ud af at ramme målet..

Dines
02-01-2008, 08:50
Lidt ærgeligt med Tevez, da han er i god form. Men hvis Saha og Rooney spiller sammen er jeg ikke så bekymret. De kender hinanden efter adskillige år, og beviste mod Sunderland glimt af deres tidligere samarbejde. I Villa er en svær kamp, men vi plejer at have et godt tag på dem og især på udebane. Sammen med Anfield er det vores anden hjemmebane. ;)

thegreatdanems
02-01-2008, 09:34
Lidt ærgeligt med Tevez, da han er i god form. Men hvis Saha og Rooney spiller sammen er jeg ikke så bekymret. De kender hinanden efter adskillige år, og beviste mod Sunderland glimt af deres tidligere samarbejde. I Villa er en svær kamp, men vi plejer at have et godt tag på dem og især på udebane. Sammen med Anfield er det vores anden hjemmebane. ;)

Ja du har ret.. Vi skla bare lige sikre os på dødbolde mod han danskeren...:p
Vi gjorde det rigtig skidt defensivt på dødbolde mod west ham og han gør det ret godt for tiden

Dines
02-01-2008, 09:41
Samtidig har de Zat Knight som er over 2 meter, så ja dødbolde er vel deres eneste våben udover et par hurtige spillere - Young og Agbonlahor. Men alligevel synes jeg, at deres forsvar er ringe. I vores sidste kamp mod dem blev de virkelig udstillet, da Tevez og Rooney satte fart.

Kofoed
02-01-2008, 17:00
http://www.bold.dk/nyt/?vis=77998

heldigvis bare en forstuvelse..

Casper
06-01-2008, 01:36
hehe, jeg læste lige en lidt sjov kommentar fra en times journalist, som jeg lige vil dele:

After Carlos Tevez’s dummy, goal celebrations may go potty

Giles Smith

So what, we have to wonder, if Carlos Tévez hadn’t scored? His plan sadly thwarted, his daughter unfortunately uncelebrated, the Manchester United striker would have had to trudge sorrowfully back to the dressing-room, there to remove an unused baby’s pacifier from his shorts as surreptitiously as he had concealed it in the first place. (“I told my teammates nothing,” Tévez revealed in a truly remarkable explanatory interview after the match, “and even made sure that they could not see what I was doing as I was getting changed.”) It’s a scene almost too melancholy to contemplate - and during the Christmas period, of all times.

Worse still, what if, before Tévez could score, the as yet unexplained dummy had popped out of his shorts and dropped on to the Old Trafford grass at the feet of, say, Liam Ridgewell, the Birmingham City defender? “What’s that?” “What’s what?” “It just dropped out of your shorts.” “No it didn’t.” “Yes it did.” “No it didn’t.” “Everyone – Tévez has got a dummy!”
We merely glimpse the potentially career-ending humiliations that the Argentinian was in danger of bringing upon himself on New Year’s Day – for 25 minutes, at any rate, until he smacked the ball into the top corner and put the dummy to its intended use by sucking on it.

All of which leaves a relieved Tévez holding the award for the most imaginative child-orientated goal celebration seen in the top flight since the night in late 2005 when Kanu, a West Bromwich Albion player at the time, cradled two ballboys – one in each half – in an oblique tribute to his infant son, Sean. The ballboys were a bit old for that, if we’re being finicky (they were 11 and 12), but you can only work with the materials to hand.
Tévez, it turns out, has previous in this area. Two-and-a-half years ago, when little Florencia was newly born, the prodigiously talented front man chewed on a pacifier after putting one away for Corinthians. This, though, was his first use of a dummy on English soil and reactions have been mixed. As Tévez patiently explained: “The idea behind the dummy was to pay homage to my daughter and to let her and my wife know that my family is still my priority.” But some critics pointed out that a phone call after the match might have done just as well and would have generated fewer unhelpful photographs.

You have to think about how restricted footballers are, though, when it comes to celebrating their loved ones in ways that the rest of us take for granted. They don’t work at desks, on which they can arrange photographs of their families. They don’t work at computers, which they can fondly customise with sentimental screensavers. The stadium is their workplace and perhaps only those who have played at the highest level can understand what it feels like to want to suck a dummy in front of 75,459 people at Old Trafford.
Incidentally, it’s always a goal that gets dedicated, one notes. Nobody ever dedicates a corner to a newborn child, or a particularly well-timed sliding tackle. Why not? There’s much more to football than goals, after all.
Still, the point is that Tévez has single-handedly moved the benchmark for football-based child homage. We’ve seen undershirts scrawled with messages, carefully rehearsed dances and mimes and the coopting of objects to hand (corner flags, ballboys). But what’s new here is the use of an extraneous, thematically relevant item, smuggled on to the pitch for the purpose.
And, of course, escalation is always the fear. The uneasy prospect is raised of fond fathers poking entire Sylvanian Families down their socks, just in case, or of Matthew Upson going to great lengths to conceal under his West Ham United shirt a Baby Born doll and pram set, on the off chance that he may get on the end of something at a dead-ball situation.
Or worse. Potty, anyone? Moreover, it would need only one prolific striker nurturing a soft spot for his ailing grandparents to bring the game uncomfortably close to catheter and incontinence pants territory.
But that’s the future. In the meantime, let’s get off Tévez’s back. The man had something to say and he said it – and in a way that could prove useful later, too. Soon enough, Florencia will need to be weaned off her dummy. At which point, pictures of her father all over the newspapers with a pacifier in his mouth could be all the incentive she needs.

Holmskov
06-01-2008, 09:00
hehe, jeg læste lige en lidt sjov kommentar fra en times journalist, som jeg lige vil dele:

Jeg syntes det er fedt at Tevez lige sender en hilsen til familien på den måde.

Det kan hurtigt blive for stereotypt den måde man må fejre målene i dag. i dag må man heller ikke tage trøjen af uden det skal koste et kort.(jeg har så aldrig forstået formålet med at tage trøjen af efter en scoring).

Syntes det er forfriskende at Tevez lige propper en sut i munden og dermed sender en hilsen.
Såer jeg bare nervøs for hvordan Ferguson har opfattet den lille hilsen. Han er jo ikke manden der bifalder de lidt specielle optrædender efter scoringer.

Hvem sagde Lee Sharpe :)

Well done tevez.

Cristiano Ronaldo7
06-01-2008, 09:29
Jeg syntes det er fedt at Tevez lige sender en hilsen til familien på den måde.

Det kan hurtigt blive for stereotypt den måde man må fejre målene i dag. i dag må man heller ikke tage trøjen af uden det skal koste et kort.(jeg har så aldrig forstået formålet med at tage trøjen af efter en scoring).

Syntes det er forfriskende at Tevez lige propper en sut i munden og dermed sender en hilsen.
Såer jeg bare nervøs for hvordan Ferguson har opfattet den lille hilsen. Han er jo ikke manden der bifalder de lidt specielle optrædender efter scoringer.

Hvem sagde Lee Sharpe :)

Well done tevez.

Ja den sut var sku sej. Han er for sej den mand ;)

Flax_Generous
30-01-2008, 03:09
I nyheden på OT's forside om Tevez' ønske om at spille sine sidste dage i Boca Juniors fortæller han også andre interessante ting. Han afslører f.eks., at hans fitnessniveau langt fra er på toppen. Det er i mine øjne meget bekymrende. Og det er for mig at se noget af det bedste argument for, at United virkelig har brug for mere end 2½ angriber i truppen.

Anyways, jeg håber, at vi får Tevez at se i 100% topform inden længe. Eller til næste år. Han har været god i år, men jeg er helt sikker på, at han kan blive endnu bedre.

robinho
30-01-2008, 04:37
I nyheden på OT's forside om Tevez' ønske om at spille sine sidste dage i Boca Juniors fortæller han også andre interessante ting. Han afslører f.eks., at hans fitnessniveau langt fra er på toppen. Det er i mine øjne meget bekymrende. Og det er for mig at se noget af det bedste argument for, at United virkelig har brug for mere end 2½ angriber i truppen.

lige her tror jeg ikke han vil skyde skylden på for få pauser fra uniteds side. Jeg tror snarer det er fordi, han ikke har holdt noget der minder om en sommerferie de sidste 2 år. Så har der været Copa America i 2007 og der var VM i 2006, og for det ikke skal være løgn så er det OL her til sommer, men hvis Tevez så er en lille smule klog, så melder han sig ikke interesseret i en plads der.

Dines
30-01-2008, 06:41
lige her tror jeg ikke han vil skyde skylden på for få pauser fra uniteds side. Jeg tror snarer det er fordi, han ikke har holdt noget der minder om en sommerferie de sidste 2 år. Så har der været Copa America i 2007 og der var VM i 2006, og for det ikke skal være løgn så er det OL her til sommer, men hvis Tevez så er en lille smule klog, så melder han sig ikke interesseret i en plads der.

Tror jeg også. Tevez har jo ikke haft ferie siden i lang lang tid. I 2007 Copa America, 2006 VM, 2005, Copa America og i 2004 OL, så det er derfor han nok gerne vil have en pause om sommeren snart.!

JDK
30-01-2008, 06:59
Kan godt forstå hvis Carlos er en fodboldspiller, som ikke er i topform, efter hans seneste sommerferier, men hvis han kan komme i bedre form, end han er nu, bliver han helt sikkert et rigtig, rigtig godt aktiv for os :devill:

ChristianR
31-01-2008, 17:45
Det er vel også efterhånden sjældent, at spillere på det niveau tager med til OL. Så tør da godt vædde med, at han bliver hjemme i år.

Tim_rn
31-01-2008, 18:13
Jeg er meget meget meget, ja meget glad for at have tevez, og 4-5 år er lang lang tid.

Men er jeg den eneste hvor tanken lige strejfer mig om man ikke bare burde lade ham spille sin låneaftale færdig og så lade ham smutte? til den tid vil han kun kunne spille 3 år mere i United inden han vil skifte til boca, og derfor signer han nok kun en 3-4 årig kontrakt, så vi vil ikke kunne få 300millioner for ham, som vi nok ender med at betale for ham permanent. Er det så ikke bedre at smide penge efter en anden angriber som ønsker at spille i klubben på ubestemt tid?

Parkohargo
31-01-2008, 18:26
Jeg er meget meget meget, ja meget glad for at have tevez, og 4-5 år er lang lang tid.

Men er jeg den eneste hvor tanken lige strejfer mig om man ikke bare burde lade ham spille sin låneaftale færdig og så lade ham smutte? til den tid vil han kun kunne spille 3 år mere i United inden han vil skifte til boca, og derfor signer han nok kun en 3-4 årig kontrakt, så vi vil ikke kunne få 300millioner for ham, som vi nok ender med at betale for ham permanent. Er det så ikke bedre at smide penge efter en anden angriber som ønsker at spille i klubben på ubestemt tid?

Tevez skal vi sku holde på i så lang tid som vi overhovedet kan, og så længe han spiller som han gør skal vi aldrig nogensinde kaste penge efter en anden angriber pga. vi går og er bange for at vi ikke kan nok få ham når den tid kommer.

Casper
31-01-2008, 18:34
Det er vel også efterhånden sjældent, at spillere på det niveau tager med til OL. Så tør da godt vædde med, at han bliver hjemme i år.

heinze gjorde det...

Holmskov
31-01-2008, 18:46
Og Tevez gør det.

De sydamerikanere føler noget specielt omkring deres landshold, så jeg er næsten sikker på Tevez tager afsted hvis hanbliver udtaget.

schousboe9
31-01-2008, 19:15
heinze gjorde det...

Nu er Heinze heller ikke på Tevez' niveau ... ;)

Og Tevez gør det.

De sydamerikanere føler noget specielt omkring deres landshold, så jeg er næsten sikker på Tevez tager afsted hvis hanbliver udtaget.

Ja, hvis han bliver udtaget. Det er før set, at der en gentleman-aftale spillere/trænere/klubber imellem om, at man giver visse spillere pauser en gang imellem, så det vil jeg da håbe på i dette tilfælde. Men ja, der er noget specielt med sydamerikanere og deres landshold.

Tim_rn
31-01-2008, 19:22
Tevez skal vi sku holde på i så lang tid som vi overhovedet kan, og så længe han spiller som han gør skal vi aldrig nogensinde kaste penge efter en anden angriber pga. vi går og er bange for at vi ikke kan nok få ham når den tid kommer.

Hvis vi skal have en spiller i to år kan vi købe fede ronaldo =). Men er bare lidt nervøs for at blive røvrendt af en spiller der hellere vil spille i boca, og tænker på det den sidste sæson fordi han skal finde hus, snakke med boca, give interviews om bica osvosv.

Men umiddelbart håber jeg også bare han bliver beholdt, lige meget hvad prisen er, sådan tror jeg bare ikke jeg har det den dag han smutter.

KennyN
31-01-2008, 20:18
En ting er hvad man siger, en anden er hvad der sker. Det passer så sandelig glimrende ind i fodboldens verden. Det burde man vide, da der er et hav af eksempler på dette. Lad os nu se, hvem siger han stadig har de der drømme og intentioner om nogle år. Og hvorfor allerede nu tage forskud på bekymringer der ligger 4-5 år ude i fremtiden, hvis det overhovedet holder.?? Ro på..

Casper
31-01-2008, 20:31
Ja, hvis han bliver udtaget. Det er før set, at der en gentleman-aftale spillere/trænere/klubber imellem om, at man giver visse spillere pauser en gang imellem, så det vil jeg da håbe på i dette tilfælde. Men ja, der er noget specielt med sydamerikanere og deres landshold.
OL hold er u23-hold.
De må kun have 2-3 over 23 år med.

schousboe9
31-01-2008, 20:53
OL hold er u23-hold.
De må kun have 2-3 over 23 år med.

Det ved jeg godt, men hvad har det med Tevez at gøre?? Han er da 23... Delgado fra Lyon er da et udmærket alternativ, hvis man spør mig.
Men det gør man nok heller ikk'! :D

Sivebæk
31-01-2008, 22:11
Det er kun tilladt at have tre spillere med, som om født før den 1. januar 1985. Tévez er født den 5. februar 1984, så hans udtagelse er bestemt ikke en selvfølge.

Martinsen
31-01-2008, 22:18
En ting er hvad man siger, en anden er hvad der sker. Det passer så sandelig glimrende ind i fodboldens verden. Det burde man vide, da der er et hav af eksempler på dette. Lad os nu se, hvem siger han stadig har de der drømme og intentioner om nogle år. Og hvorfor allerede nu tage forskud på bekymringer der ligger 4-5 år ude i fremtiden, hvis det overhovedet holder.?? Ro på..

Jeg har det sku alligevel dårligt med at en spiller af Tevez kaliber allerede planlægger at tage hjem til Argentina, jeg så egentlig hellere han bare blev væk så. De udtalelser han har haft bryder jeg mig ikke om, og slet ikke eftersom han er helt ny i klubben.

Don Kafai
31-01-2008, 23:05
Jeg har det sku alligevel dårligt med at en spiller af Tevez kaliber allerede planlægger at tage hjem til Argentina, jeg så egentlig hellere han bare blev væk så. De udtalelser han har haft bryder jeg mig ikke om, og slet ikke eftersom han er helt ny i klubben.

Enig... Det er meget sjovt at United bruger så meget tid, så mange resourser og så mange penge på at hente ham i land fra MSI, hvor Tevez så udtaler at han vil skride efter 4-5 år. Personligt tror jeg ikke det holder, tror bare det er en "gestus" til sit hjemland at han siger det. Når han først spillet CL slutkampe og løftet PL med United, kan ingen sydamerikansk liga tilfredsstille ham, det er jeg sikker på. Stadig en latterlig kommentar at komme med..

JakobR
31-01-2008, 23:20
Jeg ville godt nok blive ked af det, hvis min kæreste satte dato på hvornår hun vil slå op. Hvis hun så tilmed havde en anden fyr klar i kulissen, såe.

Enig i at han burde leve i nu'et og lade være med at tænke på hvor han vil være om 4-5 år. Tag nu lige en klub af gangen, Tevez.

Dines
01-02-2008, 06:37
Enig. Synes det er langt ude, at han planlægger sin fremtid allerede nu. Selvfølgelig har han ret til at sige, at han en dag vil skifte tilbage til Boca. Men at sige 4-5 år frem, er langt ude for man ved jo ikke hvad der kommer til at ske osv.

Elrantiri
01-02-2008, 07:18
Så er det da heller ikke værre.

Desuden så skal I også tage hensyn til at han siger "Jeg VIL gerne spille 4-5 mere i Europa, og derefter tage til Sydamerika". Det er da bare udtryk for hvordan han gerne vil have sin fremtid til at se ud i øjeblikket, det kan sagtens nå at ændre sig - han har ikke sagt "Jeg tager ikke mere end 4-5 sæsoner i **** og så tager jeg tilbage igen" som om det er indiskutabelt - Mon ikke også Sir Alex kan overtale ham hvis vi får brug for Tevez i mere end 5 sæsoner - Tevez er trodsalt kun 23-24 år, og 27-29 år til den tid, ergo vil han højst sandsynligt stadig være i topform til den tid, og evt. gerne tage en sæson eller 2 mere i **** før han tager tilbage og afslutter sin karriere i Boca.

Parkohargo
03-02-2008, 20:37
Vil lige ligge et par videoer op med ham fra hans tid hos West Ham.

Debuten
http://www.youtube.com/watch?v=H4OHY1fnheI

Hans første mål i premier league
http://www.youtube.com/watch?v=hSd6mjr0rIA

Godt mål mod Chelsea
http://www.youtube.com/watch?v=4pHcrGVuWKY&feature=related

JakobR
03-02-2008, 20:44
http://youtube.com/watch?v=NjH_BQdcIWI

Tøseslåskamp fra hans tid i Corinthians :D

Emil
03-02-2008, 21:34
Vil lige ligge et par videoer op med ham fra hans tid hos West Ham.

Debuten
http://www.youtube.com/watch?v=H4OHY1fnheI

Hans første mål i premier league
http://www.youtube.com/watch?v=hSd6mjr0rIA

Godt mål mod Chelsea
http://www.youtube.com/watch?v=4pHcrGVuWKY&feature=related

Hvor er det fedt at han løber ud og jubler med fansene, selvom det nok er lidt vovet :)

PerRonaldo
03-02-2008, 21:39
Ronaldo og rooney har da også planlagt deres fremtid.. Men alt kan jo ske, så det er ikke sikkert at det holder hvad de siger!

JakobR
03-02-2008, 21:43
Rooney har da sagt, at han gerne ser sig selv i United om 10 år. Han kan selvfølgelig ændre mening undervejs, men han har hvertfald ikke planlagt noget skifte sådan nu og her.

PerRonaldo
03-02-2008, 21:49
Rooney har da sagt, at han gerne ser sig selv i United om 10 år. Han kan selvfølgelig ændre mening undervejs, men han har hvertfald ikke planlagt noget skifte sådan nu og her.

Hvilket bekræfter min pointe!

robinho
04-02-2008, 06:36
der er så mange faktorer der kan spille ind. Mange af os følte at ruud var urørlig, men lige pludselig var han ikke, og så kørte spillet bedre.

Tevez er pt den skarpeste af vores frontmænd, men ligepludselig kan rooney komme igang igen, og så er han klart 1.valg. Og måske dukker der en ny spiller op til sommer ,som viser sig at gøre united bedre som hold, og så er tevez måske på vej til en bænketjans.

Det kan gå hurtigt i den her branche

Dines
04-02-2008, 06:40
http://youtube.com/watch?v=NjH_BQdcIWI

Tøseslåskamp fra hans tid i Corinthians :D

Generelt slås fodboldspillere så dårligt, og den kamp med Tevez er ingen undtagelse. :)

robinho
04-02-2008, 06:46
Generelt slås fodboldspillere så dårligt, og den kamp med Tevez er ingen undtagelse.

ahh Navarro fra Valencia smækkede da en proper næve, da Inter røg ud til Valencia i CL sidste år. Burdisso brækkede næsen.

Smithey
04-02-2008, 12:23
Syntes måske at Tevez også skulle få lov at sparke frispark nogen gange. Hvor Ronaldo jo bare losser til (og da også scorer, nogle gange) løfter Tevez den mere over muren.
Som en sidenote må jeg sgu sige at han vokser på en, den lille mand. Han kan lure i boksen eller afslutte udefra. Ville bare ønske at han blev lidt mere træfsikker på udebane. 10-11 stk.'s af hans mål er scoret på OT.
Men sålænge Ronaldo scorer på hjemme/udebane og til lands/til vands går det jo nok..

Dines
04-02-2008, 13:51
Syntes måske at Tevez også skulle få lov at sparke frispark nogen gange. Hvor Ronaldo jo bare losser til (og da også scorer, nogle gange) løfter Tevez den mere over muren.
Som en sidenote må jeg sgu sige at han vokser på en, den lille mand. Han kan lure i boksen eller afslutte udefra. Ville bare ønske at han blev lidt mere træfsikker på udebane. 10-11 stk.'s af hans mål er scoret på OT.
Men sålænge Ronaldo scorer på hjemme/udebane og til lands/til vands går det jo nok..

Som Ronaldo sparker frispark iøjeblikket, er der ingen der skal sparke udover ham. Lige nu sparker han den jo ind langt væk og tæt på målet, så det behøves der ikke ændres ved. Men hvis Ronaldo en dag ikke er med, så er Tevez et seriøst bud til frisparkene, da han også sparkerne dem godt.

Christensen
04-02-2008, 17:03
Hvis vi skal have en til at løfte den over muren ville jeg klart foretrække Hargreaves. Vi har jo set ham med et par rigtig farlige frisspark (de eneste to jeg husker han har taget, har været utrolig tæt på).

Parkohargo
05-02-2008, 21:14
Tillykke til Tevez. 24 idag. Må han score mange mål for os i den kommende tid:)

Dines
06-02-2008, 06:34
Ja, tillykke til Tevez. Har ham og Ronaldo fødselsdag samme dag?

Høgsted
10-02-2008, 18:06
Ja de har fødselsdag samme dag ( 5/2 ). Tevez fra 84 og Ronaldo fra 85

KennyN
10-02-2008, 18:57
Tevez er en glimrende angriber, men han mangler godt nok tempo og fart i støvlerne. Tænk hvis han havde mere speed i fødderne, så ville han for alvor være en giftig angriber..

Dines
10-02-2008, 19:01
Synes nu ikke det er så slemt. Han virkede generelt bare bange for Dunne, Richards og Onuaha med deres fysik. Men det gjaldt faktisk hele holdet. Når de skulle løbe om kap gav de sig nærmest før, da de var bange for at få en hård skulder!

Damien
10-02-2008, 19:30
Syntes os Tevez har levet op til alle mine forventninger.. manden er genial jo.. Hvis vi ser på kampen i dag tror jeg vi skal give mere kredit til Richards og Dunne end vi skal kritisere Tevez.. han havde for iøvrigt et sindsygt forsøg i første halvleg hvor han tæmmer bolden i luften og banker den modsat på mål... Hvilket mål det ku ha været...

Men håber snarest muligt vi får en fastkontrakt klar til ARGENTINA!

Kofoed
10-02-2008, 19:45
Jeg syntes klart han har været en forstærkning.. Man kan ikke bruge dagens kamp som målestok for idag så man virkelig hvordan han manglede en makker.. han er jo ikke ligefrem en typisk boksspiller..

Arjon
10-02-2008, 22:19
Jeg synes på ingen måde at man kan bebrejde Tevez at vi tit er ineffektive foran mål.. Han er vel den eneste udover Ronaldo selvfølgelig, som scorer regelmæssigt..

Jeg er skide træt af at en klassespiller som Rooney pisser halvdelen af sine kampe væk.. Der er ofte et godt stykke tid mellem hans gode perioder.. hvis han var mere stabil så ville han jo sikkert allerede nu blive betragtet som en af verdens suverænt bedste..

JakobR
10-02-2008, 22:27
Jeg synes nu man så i dag, hvor stor en betydning Rooney har for holdet. Ping-pongen i angrebet var jo totalt død med Giggs-Tevez oppe foran, og de har trods alt spillet sammen før.

Jeg synes det er urimeligt at sammenligne Giggs og Rooney, men der manglede klart Rooney's fanden-i-voldskhed til at provokere åbninger i Citys kompakte defensiv.

Dette er ingen kritik af Tevez, da jeg synes han gjorde det fint.

JDK
10-02-2008, 22:29
Jeg synes nu man så i dag, hvor stor en betydning Rooney har for holdet. Ping-pongen i angrebet var jo totalt død med Giggs-Tevez oppe foran, og de har trods alt spillet sammen før.

Jeg synes det er urimeligt at sammenligne Giggs og Rooney, men der manglede klart Rooney's fanden-i-voldskhed til at provokere åbninger i Citys kompakte defensiv.

Enig i at Rooney manglede i dag - han betyder rigtig meget for os!

Jeg mener også at Tevez har været en klar forstærkning for os, og har scoret nogle vigtige mål

Glory Man United
11-02-2008, 09:39

Dette er ingen kritik af Tevez, da jeg synes han gjorde det fint.

4 nederlag i PL...den eneste jeg kan komme på, som har manglet i alle 4 er Rooney-drengen

Tevez gjorde mig så stiktosset i de sidste 15 min mod Shitty...tror han var off-side 4-5 gange

Flax_Generous
11-02-2008, 12:15
Tevez gjorde mig så stiktosset i de sidste 15 min mod Shitty...tror han var off-side 4-5 gange
Ja, det gik lige lidt Inzaghi i det til sidst. Men han virkede godt nok også træt og udmattet. Ligesom mange andre på holdet.

Dines
11-02-2008, 12:23
Generelt er vi ikke gode efter landkampspauser, og igår var ingen undtagelse. Tror det var 7 af dem der startede inde, der havde spillet fuldt tid i landskampsrunden. Det siger lidt om hvorfor at Tevez, Ronaldo, Rio og VDS måske var udmattede.

Glory Man United
11-02-2008, 12:28
Generelt er vi ikke gode efter landkampspauser, og igår var ingen undtagelse. Tror det var 7 af dem der startede inde, der havde spillet fuldt tid i landskampsrunden. Det siger lidt om hvorfor at Tevez, Ronaldo, Rio og VDS måske var udmattede.

VDS udmattet? Aarrgghhh Dines. Men er det korrekt kunne han jo bare have valgt evt Carrick og Hargreaves (spillede vist 20 min)

Dines
11-02-2008, 12:40
VDS udmattet? Aarrgghhh Dines. Men er det korrekt kunne han jo bare have valgt evt Carrick og Hargreaves (spillede vist 20 min)

Måske. Spillede i Kroatien og med hans gamle krop kan det tage hårdt på ham med en kamp i et andet land og flyvetur osv. ;)

Høgsted
11-02-2008, 12:50
Synes ikk Tevez har 100 % overbevisende. Han mangler noget fart men troede til gengæld at han var svagere i feltet. Men synes stadig han er en klassespiller

Dines
11-02-2008, 13:11
Synes ikk Tevez har 100 % overbevisende. Han mangler noget fart men troede til gengæld at han var svagere i feltet. Men synes stadig han er en klassespiller

Synes ikke han mangler fart. Okay, han er ikke sindsyg hurtig, men jeg mener nu stadig at hans kropstyrke gør at han kan holde modstanderen væk, selvom han ikke er en turbuløber. Et godt eksempel er i kampen mod Wigan iår, hvor han scorer et fremragende mål efter en løbeduel mod en af deres forsvarspillere. Igår virkede han bare bange for at få en hård skulder af Onuaha, Richards eller Dunne. Samme så man også i kampen mod City i august!