PDA

Se fuld version : Carlos Tévez

Sider : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]

Bugge
12-12-2010, 20:33
Helt seriøst, han fejler et eller andet mentalt..

Han er jo fuldstændig hjernedød.

United-Allan33
12-12-2010, 21:03
Når ret skal være ret, så kan jeg nu godt forstå hvis Tevez har hjemve, når hans kone og børn bor så langt fra ham.. Folk der ikke har prøvet at være væk fra sin familie og venner i en længere periode, kan ikke sætte sig ind i hvor stort det daglige savn er..

Når det så er sagt, så er han en klaphat af rang.. Han er i en position hvor han har råd til at give dem et godt hjem i den periode han spiller i klubben.. Det er prisen man betaler for at være fodbold spiller.. Der er almindelige mennesker der er tvunget til at være væk fra familien for at få livet til at kører rundt, som ikke får 1% af hvad Tevez gør om mdr, så man har lidt svært ved at have medlidenhed med den kæmpe hat.

Bugge
12-12-2010, 21:13
Når ret skal være ret, så kan jeg nu godt forstå hvis Tevez har hjemve, når hans kone og børn bor så langt fra ham.. Folk der ikke har prøvet at være væk fra sin familie og venner i en længere periode, kan ikke sætte sig ind i hvor stort det daglige savn er..

Når det så er sagt, så er han en klaphat af rang.. Han er i en position hvor han har råd til at give dem et godt hjem i den periode han spiller i klubben.. Det er prisen man betaler for at være fodbold spiller.. Der er almindelige mennesker der er tvunget til at være væk fra familien for at få livet til at kører rundt, som ikke får 1% af hvad Tevez gør om mdr, så man har lidt svært ved at have medlidenhed med den kæmpe hat.

Hvad forhindrer ham i at bruge nogle af sine million milliarder på at bosætte familien i England hvor han SELV har valgt at spille fodbold?
Hjemve problem løst.

Han er bare en bitter dobbeltmoralsk stodder som kaster om sig med dårlige undskyldninger i et desperat håb om at folk ikke gennemskuer hvor stor en idiot han er, men det lykkedes bare ikke særlig godt.

Sinke af højeste karat..

United-Allan33
12-12-2010, 21:20
Hvad forhindrer ham i at bruge nogle af sine million milliarder på at bosætte familien i England hvor han SELV har valgt at spille fodbold?
Hjemve problem løst.

Han er bare en bitter dobbeltmoralsk stodder som kaster om sig med dårlige undskyldninger i et desperat håb om at folk ikke gennemskuer hvor stor en idiot han er, men det lykkedes bare ikke særlig godt.

Sinke af højeste karat..

Det er jo netop det jeg mener med at han har alle muligheder for at give sin familie et godt hjem i den periode han er i Europa.. Jeg synes også han er en idiot af rang... men ikke fordi han har hjemve.. Der er nok andre grunde at vælge imellem

Haslund
12-12-2010, 21:29
Hjemve problem løst.

Sinke af højeste karat..

Han er jo skilt fra sin kone og så har hun nok ikke lyst til at bo i kolde Manchester. Det betyder jo så også, at Tevez ikke kan se sine børn særligt ofte, og det er nok noget af det der trækker mest.

Anden del af dit indlæg rammer dog meget godt ;)

Benzet
12-12-2010, 21:35
Jeg har en kollega, der er Cityfan. Han var rigtig irriterende at høre på, da Tevez var et svin overfor United, og jeg glæder mig til at høre hans version denne gang :-)

snegl
12-12-2010, 21:35
Hvornår blev han skilt fra sin kone? Efter han skiftede til City? Et af hans 'argumenter' var ihvertfald at familien kunne blive boende i manchester i sin tid da han skiftede.

snegl
12-12-2010, 21:36
Jeg har en kollega, der er Cityfan. Han var rigtig irriterende at høre på, da Tevez var et svin overfor United, og jeg glæder mig til at høre hans version denne gang :-)

Du kunne da starte med at hænge den velkendte Welcome to Manchester plakat op til ære for ham og Tevez :trophy:

Bugge
12-12-2010, 21:40

Findes de godt nok i Danmark?

Er han lige begyndt at se fodbold for nylig?

Haslund
12-12-2010, 21:42
Hvornår blev han skilt fra sin kone? Efter han skiftede til City? Et af hans 'argumenter' var ihvertfald at familien kunne blive boende i manchester i sin tid da han skiftede.

Det ved jeg ikke. Jeg ved bare hans børn bor i Argentina sammen med deres mor som Tevez er skilt eller separeret eller sådan noget fra. Er du sikker på, at det var et af hans argumenter og ikke bare noget folk spekulerede i havde betydning for ham?

United DK
12-12-2010, 21:46
Findes de godt nok i Danmark?

Er han lige begyndt at se fodbold for nylig?

http://www.mancity.dk/
http://cityfandk.blogspot.com/

To sider = Massive club

Bugge
12-12-2010, 21:53
http://www.mancity.dk/
http://cityfandk.blogspot.com/

To sider = Massive club

Jeg er rystet, i chok simpelthen.

Indeed a massive club.

Kan ikke lade være med at grine ved tanken om hvordan City har plastret Manchester by ind i vamle plakater med Tevez som en af frontfigurerne.

Episk for tidlig sædafgang!

Hammershoj
13-12-2010, 01:58
Det jeg finder mest forundrende i denne sag er Tevez' måde at håndtere hele denne situation på. Fair nok at han med mere eller mindre holdbare argumenter forklarer, at han vil væk, men at han håndterer det ved at gå så meget til pressen, i stedet for at holde det internt er for mig fuldstændig vanvittigt. Det vidner måske om andre hensigter ved hans udmeldinger, i og med han presser klubben til agere for ikke at skade omdømmet yderligere?

Han har i løbet af det sidste lange stykke tid ytret sig til pressen om, at han er blevet træt af sporten, at lønningerne er for vanvittige, at han har hjemve osv. Dette kulminerer så ved, at han nu ligefrem gør klar til en krig mod klubben for at blive solgt. Det er da det rene vanvid. Havde man haft lidt professionel adfærd havde man taget den internt og i fællesskab fundet frem til en holdbar løsning. Det cirkus han åbner op for skader både ham og klubben. Jeg ville da aldrig ansætte ham efter det her cirkus.

MartinNielsen
13-12-2010, 07:58
Lad os få gang i lidt af det sjove :lolol:

http://img42.imageshack.us/img42/996/raftev.jpg

http://img692.imageshack.us/img692/3553/teveth.jpg

PatriceEvra3
13-12-2010, 09:23
Priceless:lolol:

Jeg tror egentlig ikke det handler om penge. Han skulle eftersigende have sagt at City kunne tilbyde ham alle penge i verden, men han ville stadig ikke blive. Derudover har han efterhånden kritiseret akt ved klubben og gamet som kan kritiseres. Mon ikke han pakker kufferten og smutter hjemad. man må dog sige at hans attitude altid har været fantastisk på banen. Både for City og også efetr det stod klart han forlod United, gav han alt. Jeg synes dog det er mærkeligt at vi aldrig hørte sådanne brokkerier i hans Unitedtid. Der brokkede han sig kun lidt over manglende spilletid. Måske de store kanoner, fra nu af vil tænke sig om en ekstra gang før de skriver under med City?

Han havde allerede fortalt klubben han ville væk i sommers. Mærkeligt City ikke lod ham gå. Nok er han deres bedste spiller, men det tjener ingen at have en mand der ikke gider være der, og åbenbart hader sit arbejde. Jeg kan egentlig sagtens forstå Tevez bevæggrunde, men hans gøren og laden i pressen har været alt andet en acceptable. City bør lade ham gå nu, han gider tydeligvis ikke mere.

NaniTheDoN
13-12-2010, 09:30
Endnu engang beviser Fergi at han ikke er idiot og bare lad Carlos Tevez skifte hvis han ikke var så hjerneskadet, nu viser det sig at det var fandme godt vi kom afsted med den klovn for sådan noget MÅ IKKE SKE i en klub som United, måske lyder jeg selvglad men sådan noget sker bare ikke United fordi vi har en maneger der sætter små børn på plads uanset talent.

dannigizmo
13-12-2010, 09:55
Don't cry for me Man City.
The truth is I never loved you.
All through your shite years,
your sad existance.
I broke my promise
...I don't care less.

The truth is I never loved you.
Your clueless fan base,
your Arab riches.
I hate my team mates,
there just my bitches.

The truth is I'm on my way now,
I've said I'm homesick
I feel so much pain.
But come next summer
I'll be at a big club in Spain....

Lots of love and kisses xxx Carlos Tevez xxx

Tyvstjålet.

RAppel
13-12-2010, 14:32
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1469370.ece

Synes det er så fedt han er havnet i en klub som har råd til ikke han lade ham få sin vilje. Han er ligesom et barn i trodsalderen. Han opfører sig ikke som en på 26.

PatriceEvra3
13-12-2010, 14:45
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1469370.ece

Synes det er så fedt han er havnet i en klub som har råd til ikke han lade ham få sin vilje. Han er ligesom et barn i trodsalderen. Han opfører sig ikke som en på 26.

Jeg kan virkelig ikke se ideen i at tvinge en der hader at være der til at blive. City er da noget af det latterligste, og det er Tevez opførsel også.

RAppel
13-12-2010, 14:51
Jeg kan virkelig ikke se ideen i at tvinge en der hader at være der til at blive. City er da noget af det latterligste, og det er Tevez opførsel også.

Så vil De vel gerne forklare mig ideen med en kontrakt? Hvis man bare kan sige "jeg gider ikke spille her mere" og så få lov at smutte hvad er pointen så? Er du imod selve ideen med kontrakter så?

Don Kafai
13-12-2010, 15:08
Nøj hvor er jeg glad for vi aldrig købte ham.

A source close to Tevez told ESPNsoccernet: "There is no offer on the table as yet for Carlos, and he would go to either Spain or Italy.

"He wants to move to somewhere he can enjoy his football again. He is unhappy at Manchester City and this is the real reason behind his wish for a move. He just doesn't want to be where he is.

"It is not a case of simply wanting to go back 'home' to his family in Argentina. Yes, he is homesick, and he is making sacrifices, but he needs to be happy at his work, and that will make it more tolerable to be away from his family for as long as he is.

"Of course, he could end up going back to Argentina and retiring, if he doesn't get a move away from Manchester City - that is always a possibility. We all hope it doesn't come to that, but it cannot be ruled out.

"Carlos is a strong character. He is hurt and upset by what is happening to him; he is also insulted by what is being said about him. The first thing he wants is to get away from Manchester City and he is determined to leave."http://soccernet.espn.go.com/news/story?id=852780&sec=transfers&cc=5739

PatriceEvra3
13-12-2010, 15:16
Så vil De vel gerne forklare mig ideen med en kontrakt? Hvis man bare kan sige "jeg gider ikke spille her mere" og så få lov at smutte hvad er pointen så? Er du imod selve ideen med kontrakter så?

Det kommer jo an på hvordan man ser på sagen. Om den handler om penge eller personlige årsager. Handler det om penge, så er City selvfølgelig i deres gode ret, og så skal de slet ikke bukke under for Tevez latterlige opførsel. Men jeg vælger at tro på det ikke handler om penge. Han virker oprigtig træt af livet i England. Han har ikke lavet andet end at svine fodbold til siden i sommers. Han havde allerede fortalt City han ville væk i Juli måned, men City ville ikke lade ham gå. Jeg tror slet ikke det handler om kontrakt, men at Tevez vil hjem til Argentina. Eftersigende skulle han have sagt at ingen penge i verden kunne få ham til at forlænge.

Han har flere gange givet udtryk for hvor meget han hader livet som fodboldspiller, hvor meget han savne sin familie, og igen hvor meget han hader livet som fodboldspiller, ydmere har han svinet unge spillere til, og sagt han ikke har nogen respekt for dem fordi fodbold kun handler om penge. Jeg kan ikke se sammenhængen hvis det skulle være kontraktforhandlinger. Tevez forhold til de øverste i klubben skulle også være ødelagt

Er det vel og mærke kontraktforhandlinger, så er det fuldstændig usmageligt fra Tevez, og City burde degradere ham til vandbære for anden miniput, d ade nu har råd til det.

Men er det personlige årsager, som jeg tror det er, så synes jeg bare de skulle lade ham gå. Selvom hans opførsel har være alt andet end okay, så er de ikke godt tjent med at have sådan et brokkehoved rendene, som oven i købet hader at være der. Jeg kan også godt forstå manden vil være sammen med sin familie (ikke at det retfærdiggøre hans nedlandende kommentarer) men der er sgu ingen grund til at have en mand rendene til 2 millioner om ugen, hvis alt han vil er at vende hjem til Argentina.'
'
Der er mange forskellige medier, der har vidt forskelllige årsager til Tevez utilfredshed, og vi aner jo ikke hvad der er rigtigt og hvad der er forkert. Hvor Tevez ender, eller om han blive i klubben må tiden vise, men der må ihvertfald have forgået noget i kulissen som vi ikke kender til.

Jeg ved ikke om den her har været postet før:

http://www.teamtalk.com/premier-league/6570490/Tevez-explains-City-exit-request

Pep
13-12-2010, 15:28
Det kommer jo an på hvordan man ser på sagen. Om den handler om penge eller personlige årsager. Handler det om penge, så er City selvfølgelig i deres gode ret, og så skal de slet ikke bukke under for Tevez latterlige opførsel. Men jeg vælger at tro på det ikke handler om penge. Han virker oprigtig træt af livet i England. Han har ikke lavet andet end at svine fodbold til siden i sommers. Han havde allerede fortalt City han ville væk i Juli måned, men City ville ikke lade ham gå. Jeg tror slet ikke det handler om kontrakt, men at Tevez vil hjem til Argentina. Eftersigende skulle han have sagt at ingen penge i verden kunne få ham til at forlænge.

Han har flere gange givet udtryk for hvor meget han hader livet som fodboldspiller, hvor meget han savne sin familie, og igen hvor meget han hader livet som fodboldspiller, ydmere har han svinet unge spillere til, og sagt han ikke har nogen respekt for dem fordi fodbold kun handler om penge. Jeg kan ikke se sammenhængen hvis det skulle være kontraktforhandlinger. Tevez forhold til de øverste i klubben skulle også være ødelagt

Er det vel og mærke kontraktforhandlinger, så er det fuldstændig usmageligt fra Tevez, og City burde degradere ham til vandbære for anden miniput, d ade nu har råd til det.

Men er det personlige årsager, som jeg tror det er, så synes jeg bare de skulle lade ham gå. Selvom hans opførsel har være alt andet end okay, så er de ikke godt tjent med at have sådan et brokkehoved rendene, som oven i købet hader at være der. Jeg kan også godt forstå manden vil være sammen med sin familie (ikke at det retfærdiggøre hans nedlandende kommentarer) men der er sgu ingen grund til at have en mand rendene til 2 millioner om ugen, hvis alt han vil er at vende hjem til Argentina.'
'
Der er mange forskellige medier, der har vidt forskelllige årsager til Tevez utilfredshed, og vi aner jo ikke hvad der er rigtigt og hvad der er forkert. Hvor Tevez ender, eller om han blive i klubben må tiden vise, men der må ihvertfald have forgået noget i kulissen som vi ikke kender til.

Jeg ved ikke om den her har været postet før:

http://www.teamtalk.com/premier-league/6570490/Tevez-explains-City-exit-request

Og hvad skal der så ske, hvis han ender i Inter eller Real ( som jeg tror han gør). Er det stadig afsavn til familien der gør at han skifter til Spanien eller Italien?

Det er vel også lidt bemærkelsesværdigt, at rygterne for alvor tager til nu. Ja ved godt, at Tevez alle dage har åbenbart været træt af livet som fodboldspiller, men det havde intet at gøre med England eller engelsk fodbold. Han var f.eks også træt af livet som landsholdsspiller, og han ville bare droppe fodbolden totalt. Igen, intet med at han var utilfreds med England i særdeleshed, det var mere professionen som fodboldspiller, han var træt af.

Nu sker der så det, at Real bliver ydmyget i El Clasico, Madrid baseret spekulerer i at en af de største årsager til den fiasko skal findes i fraværet af Higuain. De finder ikke Benzema god nok, Higuain er ude i minimum 2 måneder og i værste tilfælde 3-4 måneder. Dette efterlader, ligemeget hvad, Real med kun en kvalificeret central angriber. Pressen efterlyser en topangriber, træneren efterlyser igen den manglende angriber som han ønskede sig allerede i sommers. Direktøren ( Valdano) og præsidenten ( Perez) går ud og mere eller mindre bekræfter at man vil hente en topangriber til januar, og vupti, Tevez er træt af City.

Måske er det bare tilfældigheder, måske har de to ting slet ikke noget med hinanden at gøre, men det er da lidt sjovt tidspunkt han anmoder om transfer.

Desuden er Real vel det eneste hold, der kan betale Tevez overgangssum og hans løn. Det vil ikke overraske mig hvis vi ser Tevez i en real trøje og med nr. 32 på ryggen, score mål i La Liga for Real.

United DK
13-12-2010, 15:35
Desuden er Real vel det eneste hold, der kan betale Tevez overgangssum og hans løn. Det vil ikke overraske mig hvis vi ser Tevez i en real trøje og med nr. 32 på ryggen, score mål i La Liga for Real.

Det sker ikke, for man har jo det her herlige nummersystem i Spanien, hvor 1. holdsspiller skal have et nummer fra 1-25 (målmændene 1, 13 og 25). Jeg så det også gerne indført i PL.

Pep
13-12-2010, 15:39
Det sker ikke, for man har jo det her herlige nummersystem i Spanien, hvor 1. holdsspiller skal have et nummer fra 1-25 (målmændene 1, 13 og 25). Jeg så det også gerne indført i PL.

Nårh jo, det havde jeg selvfølgelig glemt alt om :).

Men Tevez i Real allerede til januar, det tror jeg på.

United DK
13-12-2010, 15:45
Nårh jo, det havde jeg selvfølgelig glemt alt om :).

Men Tevez i Real allerede til januar, det tror jeg på.

Jeg opfatter Mourinho som en ganske intelligent mand, så det ville overraske mig. Det kunne dog være interessant.

PatriceEvra3
13-12-2010, 15:45
Og hvad skal der så ske, hvis han ender i Inter eller Real ( som jeg tror han gør). Er det stadig afsavn til familien der gør at han skifter til Spanien eller Italien?

Det er vel også lidt bemærkelsesværdigt, at rygterne for alvor tager til nu. Ja ved godt, at Tevez alle dage har åbenbart været træt af livet som fodboldspiller, men det havde intet at gøre med England eller engelsk fodbold. Han var f.eks også træt af livet som landsholdsspiller, og han ville bare droppe fodbolden totalt. Igen, intet med at han var utilfreds med England i særdeleshed, det var mere professionen som fodboldspiller, han var træt af.

Nu sker der så det, at Real bliver ydmyget i El Clasico, Madrid baseret spekulerer i at en af de største årsager til den fiasko skal findes i fraværet af Higuain. De finder ikke Benzema god nok, Higuain er ude i minimum 2 måneder og i værste tilfælde 3-4 måneder. Dette efterlader, ligemeget hvad, Real med kun en kvalificeret central angriber. Pressen efterlyser en topangriber, træneren efterlyser igen den manglende angriber som han ønskede sig allerede i sommers. Direktøren ( Valdano) og præsidenten ( Perez) går ud og mere eller mindre bekræfter at man vil hente en topangriber til januar, og vupti, Tevez er træt af City.

Måske er det bare tilfældigheder, måske har de to ting slet ikke noget med hinanden at gøre, men det er da lidt sjovt tidspunkt han anmoder om transfer.

Tevez ha selv bekræftet at han ville væk allerede i sommers. Han brokkede sig desuden langt før El Clasico. Og det var egentlig lidt det samme i hans United tid. Han skred fordi han var blevet sur over noget vi andre ikke kender til. Jeg vil nu tro det er helt tilfældigt. Det kan godt være han ender i Inter eller Milan, men når man ikke ved havd der reelt har forgået, og medierne alle har en forskellig udlægning af sagen, så er det svært at sige hvad der sker. Jeg TROR stadig han vender hjem. En ting er ihvertfald sikkert- han er blevet træt af City. Hvad der så sker må tiden vise.

Jeg vil også gerne se hvem der tør tage chancen med Tevez. Hans adfærd i United og nu også City, må have skræmt mange potientelle købere væk. Han ha svinet Ferguson til i pressen, og har vel også indirekte svines sin nuværende arbejdsgiver. Går man ud og betaler mange penge for ham og giver ham en fed hyre, så laver man et kæmåe sats. Det tror jeg trods alt Mourinho er for klog til.

Pep
13-12-2010, 16:09
Jeg opfatter Mourinho som en ganske intelligent mand, så det ville overraske mig. Det kunne dog være interessant.

Han er også en af de få, der måske kan styre og motivere Tevez i en grad så han igen "genfinder" kærlighed til fodbolden.

På mig virker det som om, Tevez mest af alt er lidt usikker. Han vil have ubetinget støtte og Mourinho er mester i at få sine spillere til at føle sig som noget helt specielt.

Jeg sætter mine penge på ham i Real.

henning_b_j
14-12-2010, 08:09
Spansk avis:
Real M. står bag Tévez-exit

hvis de igen igen gør sådan noget pis er det utroligt de ikke snart bliver straffet!! burde være ligeglad nå det er city det går ud over, men er lidt sur over de bare kan blive ved med det pis.! de gjorde det samme med ronaldo og en masse andre. gider det bare ikke mere!

Pep
14-12-2010, 15:30

Jeg skrev det her i går, og nu kører der rygter i spansk presse om, at Real står bag det hele. En skribent fra goal.com skriver ligefrem det her i dag.

http://www.goal.com/en/news/1717/editorial/2010/12/14/2259244/spanish-inquisition-should-real-madrid-sign-carlos-tevez

ChristianR
14-12-2010, 15:36
Jeg håber sådan, at City med deres enorme olie-bankroll vil takke nej til et eventuelt bud fra Real Madrid og så straffe Tevez ved at lade ham rådne på 2. holdet. Så skal han ikke længere have hjemve i Premier League kampe.

Pep
15-12-2010, 16:35
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-city/8202606/Kia-Joorabchian-Manchester-City-reneged-on-promises-made-to-Carlos-Tevez.html

Lidt mere om Tevez sagaen. Det er den meget omtalte Kia der giver sin og også Tevez' version af hele historien. Når jeg læser dette her, og såfremt det er sandt, så har City fejlet i at holde sine løfter overfor Tevez. Agenten siger f.eks at Tevez allerede i sommerferien ville væk, efter lang tids forsøg fra hans side, på klubbens opfordring havde Kia held til at få arrangeret et møde mellem City Chairman og Tevez. Under dette møde, har man så lovet Tevez nogle ting, som man ikke har overholdt, det er sådan sagen er skruet sammen ifølge Kia.

Det er da også lidt bemærkelsesværdigt, at Kia og Tevez siger, at de har ikke noget imod, hvis alle detaljer i denne sag, f.eks emails bliver lagt på bordet. Han er sikker på, at hvis alle detaljer kommer frem og alle kort bliver lagt på bordet, så vil man kunne se, at fejlen ligger hos City. Det er da alligevel en stærk udmelding at komme med.

Jeg tror ikke vi har hørt det sidste i denne sag.

MartinNielsen
18-12-2010, 23:35
Nu har det ikke været oppe herinde, men virker meget besynderligt;
Der skulle angiveligt have været en forespørgsel fra Carlos' egen side om hvorvidt at man i United var villige til at ''tage ham tilbage''

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1339869/Wantaway-City-captain-Carlos-Tevez-begs-United-manager-Sir-Alex-Ferguson-back.html#ixzz18VGQOKmY

snegl
19-12-2010, 00:08
Daily Mail. Ingen citater.

MC86
19-12-2010, 04:26
Nu har det ikke været oppe herinde, men virker meget besynderligt;
Der skulle angiveligt have været en forespørgsel fra Carlos' egen side om hvorvidt at man i United var villige til at ''tage ham tilbage''

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1339869/Wantaway-City-captain-Carlos-Tevez-begs-United-manager-Sir-Alex-Ferguson-back.html#ixzz18VGQOKmY

Det nægter jeg næsten at tro på. Det vil slet ingen mening give. Jeg tror han ender i Argentina igen.

Runaldo
19-12-2010, 07:00
Hvis Rooney kan tilgives for det pis han stillede for døren mht. hans kontraktudspil for lidt tid siden, kan Tevez' nemt gives en ny chance. Hans attitude på fodboldbanen kan man ikke stille spørgsmåltegn ved. Man ender enten i Real Madrid, Inter eller Corinthians.

Cfg
19-12-2010, 07:10
Ville elske at se ham i United trøjen igen - især begrund af hans nye frisure. :InLove

KennyN
19-12-2010, 07:14
Nej nej nej. Dels tror jeg simpelthen ikke på historien, han ender i Argentina med familien. Dels kan jeg slet ikke se ham i United trøjen igen..

Bech72
19-12-2010, 08:56
Udfra hans fodboldmæssige kvaliteter kan han sagtens komme tilbage.
Men manden er jo rablende, mange af hans udtalelser osv. er jo helt ude i hampen. det ville kun give problemer hvis han kom tilbage.
Tror iøvrigt også, at det er i Argentina han vil fortsætte sin karriere.

Flax_Generous
19-12-2010, 09:11
Det burde være åbenlyst, at manden ikke besidder den karakter eller mentalitet, man skal have for at spille i United. Jeg fatter ikke, hvis nogle United-fans seriøst ønsker ham tilbage.

United-Allan33
19-12-2010, 09:11
Hvor er det efterhånden ved at være pinlig at være United fan. At nogen er villig til tilgive Tevez er fuldstændig latterligt.

Tevez er en god spiller, men skal ALDRIG trække i den røde trøje igen.. En ting er at tilgive Rooney, men Tevez er utilgiveligt, og man begynder efterhånden at forstå når andre holds fans kalder vores fans for falske fans.

Man skal ikke bare være en verdensklasse spiller for at komme til United, man skal også have en vis del klasse over sig, og det har Tevez intet af.

At folk kan snakke om at glemme og tilgive hvordan han har svinet SAF og klub legenden Neville, hvordan han skiftet til City, er godt nok sørgeligt for United fans.. Det kan jo så igen sætte fokus på om det overhovedet er klubben folk holder med.

Glory Man United
19-12-2010, 09:25
Hvis Rooney kan tilgives for det pis han stillede for døren mht. hans kontraktudspil for lidt tid siden, kan Tevez' nemt gives en ny chance. Hans attitude på fodboldbanen kan man ikke stille spørgsmåltegn ved. Man ender enten i Real Madrid, Inter eller Corinthians.

"After the game at Old Trafford where Liverpool beat us [4-1 in March], Ferguson ignored me almost as if I was to blame for the defeat when really Liverpool dominated us all over the pitch. After that the fans called for me to be in the team but he never took the advice on board because he always knows best.

"I gave everything for Manchester United and people know that. For that reason I don't deserve the way things have ended up."

At sammenligne Rooney-situationen (som jeg bestemt ikke bifalder) og så alt hvad Tevez har sagt om klubben og vor manager, er helt hen i vejret. Og det ved du jo også godt...

Hvor er det efterhånden ved at være pinlig at være United fan. At nogen er villig til tilgive Tevez er fuldstændig latterligt.

Jeg tror, at vi snakker om omtrent en promille (ikke spiritus relateret), som ønsker scarface tilbage

PatriceEvra3
19-12-2010, 09:33
Nu kan jeg da heller ikke se nogen der skriver de ønsker ham tilbage, der er blot nogen der har skrevet at han er en god fodboldspiller? Der er forskel.

Jeg kan da ikke forstille mig at der er nogen der seriøst ønsker ham tilbage. Nu er det Daily Mirror der har skrevet historien, så han ønsker sig nødvendigvis heller ikke selv tilbage.

Jeg heller ikke se hvorfor det skulle komme på tale. Forholdet mellem Tevez og Ferguson er dødt. Ferguson ville aldrig tage ham tilbage, han ved det kan skabe probelmer. Og skulle Fergie miste besindelsen (hvilket han ikke gør) og ønske Tevez tilbage, så vil City kræve tårnhøje summer. Medmindre det stadig er agenten der ejer ham??

United DK
19-12-2010, 09:38
Jeg er modstander af, at vi henter spillere tilbage vi har solgt, uanset hvordan de forlod klubben, og hvor gode de er. Om det er Beckham, Ronaldo eller Tevez, det er ligegyldigt. Når du er solgt, så er det slut.

Specielt Tevez må jo efterhånden have vist, at han er ligeså dum, som han er en god fodboldspiller.

Tevez
19-12-2010, 10:28

Tevez er en god spiller, men skal ALDRIG trække i den røde trøje igen.. En ting er at tilgive Rooney, men Tevez er utilgiveligt, og man begynder efterhånden at forstå når andre holds fans kalder vores fans for falske fans.

Man skal ikke bare være en verdensklasse spiller for at komme til United, man skal også have en vis del klasse over sig, og det har Tevez intet af.

At folk kan snakke om at glemme og tilgive hvordan han har svinet SAF og klub legenden Neville, hvordan han skiftet til City, er godt nok sørgeligt for United fans.. Det kan jo så igen sætte fokus på om det overhovedet er klubben folk holder med.

Fuldstændig enig.

Desuden har Tevez i City bare bevist, at han er et kæmpe problembarn der blot prøver at skabe strid og opmærksomhed - noget vi slet ikke har brug for.

Dines
19-12-2010, 11:00
Der hersker ingen tvivl om, at Tevez kvaliteter på fodboldbanen er savnet her. Men men men. Lad mig lige slå fast, at jeg ALDRIG nogensinde ville kunne tilgive mig selv, hvis jeg ønskede denne lille mide tilbage.

Jeg tror aldrig, at skiftet kommer til at ske, så jeg kan sove trygt om natten. Men bare tanken, giver mig kvalme. Jovist er Tevez dygtig, men han er tydeligvis mentalt ustabil, han sked på fansne ved at skifte til City, han har anklaget vores manager for diverse ting, han håber os, når vi scorer. Ad ad ad, aldrig nogensinde skal han vise sig i en rød trøje på Old Trafford igen.

ChristianR
19-12-2010, 11:42
Det mest absurde er da, hvis han skulle ønske sig til klubben i den anden ende af byen, når hans primære argument for at ville forlade City er, at han savner familien.

VonKoblenz
19-12-2010, 12:22
Han kan skide i havet og smutte hjem til Argentina.. Jeg er træt af Tevez og hans lavsige argumenter..

dannigizmo
19-12-2010, 12:36
Hvis Rooney kan tilgives for det pis han stillede for døren mht. hans kontraktudspil for lidt tid siden, kan Tevez' nemt gives en ny chance.

:haha:

Det er muligvis noget af det mest håbløse, jeg nogensinde har hørt. En ting er Rooneys gøren og laden. Den er jeg ikke glad for. Men at sammenligne det med det, Tevez har haft gang i, har jo simpelthen ikke gang på jord.

Bugge
19-12-2010, 19:29
Jeg vil hellere have mit hoved klippet af med en sløv hækkesaks end se Tevez i en United trøje.

Han er en sølle bitter undskyldning af et menneske med nogle rabiate holdninger.
Jeg kan ikke tage en mand seriøst der tuder i pressen på dagbasis over hvor hårdt det er at være fodboldspiller og tjene millioner og samtidig giver United skylden for samtlige dårligdomme i hans taber-agtige tilværelse.

Madsen
19-12-2010, 20:59
Jeg er modstander af, at vi henter spillere tilbage vi har solgt, uanset hvordan de forlod klubben, og hvor gode de er. Om det er Beckham, Ronaldo eller Tevez, det er ligegyldigt. Når du er solgt, så er det slut.

Specielt Tevez må jo efterhånden have vist, at han er ligeså dum, som han er en god fodboldspiller.
Jeg kan da huste vi købe Mark Hughes tilbage og det gik meget godt

schousboe9
19-12-2010, 21:07
Ville elske at se ham i United trøjen igen - især begrund af hans nye frisure. :InLove

Nu kastede du dig ud i noget ironi den anden dag, så jeg smider bare den her ind på samme konto.

United DK
20-12-2010, 07:27
Jeg kan da huste vi købe Mark Hughes tilbage og det gik meget godt

Det er jeg godt klar over, men det havde jeg også været modstander af, hvis jeg havde været fan dengang. At han også gjorde det godt, da han vendte tilbage, det ændre ikke på noget. Ronaldo vil nok heller ikke være en klods om benet, hvis han vendte tilbage.

Man skal også huske på, at Hughes blev solgt under Ron Atkinson, og hentet tilbage af Ferguson. Det er en af grundene til, at Beckham aldrig vender tilbage.

Glory Man United
20-12-2010, 07:35

Det er en smule generaliserende...men i 90% af tilfældende ville du sikekrt have ret. Som Madsen skriver var Hughes en af undtagelserne. Og har vi en spiller, der har været fremragende, men som ønsker at spille i den fantastiske LA Liga, og så 2-3 år efter kommer til sig selv, så ser jeg ingen grund til at lade City eller Chelsea tage ham...

Don Kafai
20-12-2010, 18:41
[/URL]

Rygter siger Tevez vil væk - Check!
Agenten bekræfter det til kendt nyhedsmedie - Check!
Mancini siger han ikke forstår Tevez - Søndag eller mandag? - Check!
Tevez udsender statement: Jeg har hjemve - Mandag aften? - Check!
Tevez forlænger og bliver bedst betalte spiller i verden - Tirsdag eftermiddag

[URL]http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6570476,00.html (http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6570476,00.html)

Med det så venter jeg bare på forlængelsen i morgen :D

And here we go:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6605191,00.html

Dines
20-12-2010, 18:44
And here we go:

Præcis samme mønster som med Rooney-sagen. Money, money og atter money. Det var hvad det drejede sig om for begge parter. Ulækkert, men de er bare som så mange andre fodboldspillere i dag, desværre.

snegl
20-12-2010, 19:37
And here we go:

[QUOTE]Carlos' contrac

tjarligdrengen
20-12-2010, 20:01
Stadig anfører...

Hip hurra... Cirkus er i byen :lolol:

Ulrik Vida Vinther
20-12-2010, 20:39
"Carlos' contract remains unchanged and both Carlos and the Football Club are keen to focus on the opportunities that lie ahead."

Kilde (http://tribalfootball.com/articles/tevez-withdraws-man-city-transfer-request-1333071)

zhagzi
21-12-2010, 11:50
Kilde (http://tribalfootball.com/articles/tevez-withdraws-man-city-transfer-request-1333071)

Det jo ikke ensbetydende med han ikke har fået en ordenligt bunke penge, udenom offentligheden og kontrakten ;)

United-Allan33
21-12-2010, 12:06
Det jo ikke ensbetydende med han ikke har fået en ordenligt bunke penge, udenom offentligheden og kontrakten ;)

Det har ikke noget med penge at gøre.. det har Tevez selv udtalt, det var fordi han havde hjemve.. Hvilket Tevez jo har sagt op til flere gange

MOHoegsted
21-12-2010, 14:25
Det har ikke noget med penge at gøre.. det har Tevez selv udtalt, det var fordi han havde hjemve.. Hvilket Tevez jo har sagt op til flere gange
Yeah men kan man nu stole på ham? - Der er sikkert meget mere i det end hvad vi ved.
- Men var der ikke også noget med uorden med manageren? :)

Cfg
21-12-2010, 17:16
Nu kastede du dig ud i noget ironi den anden dag, så jeg smider bare den her ind på samme konto.

Jeg var dybt seriøs.

RuudVanNissetøj
21-12-2010, 17:31
Tevez burde sætte sig ned i en terapigruppe kun med Balotelli. Det ville måske hjælpe på deres fuldstændige vanvittige udtalelser og underlige opførsel???

RAppel
07-02-2011, 14:51
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6736537,00.html

Manden er jo mentalt forstyrret.

Barker
07-02-2011, 15:21
manden har tydeligvis nogle dæmoner han kæmper med... De kan ikke rigtig blive enige om han skal stoppe, er city fan, elsker United eller om han i næste uge skal spille for Lyngby...

Men underholdende det er det sku'...

GraZiaZ
05-06-2011, 10:41
Godt nok indkast.dk. Men alligevel hul i hovedet...

http://indkast.dk/index.php?nyhed=80897

RAppel
05-06-2011, 11:31
Hvem kan han klandre for at hans engelsk ikke er "særlig godt"?

snegl
05-06-2011, 11:37
Hvem kan han klandre for at hans engelsk ikke er "særlig godt"?

Verden RAppel........ Verden.........

http://questionabletopic.files.wordpress.com/2008/05/emo-vs-goth.jpg

unitedforreal
05-06-2011, 11:38
manden har tydeligvis nogle dæmoner han kæmper med... De kan ikke rigtig blive enige om han skal stoppe, er city fan, elsker United eller om han i næste uge skal spille for Lyngby...
Men underholdende det er det sku'...

Sygt hvis han skal det, så spiller jeg at de ender i toppen af Super Liga

snegl
04-09-2011, 15:20
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1613462.ece

Ved ikke om det har været postet før: Men vil den mands tragiske liv ingen ende tage? Han må have et eller andet seriøst problem uden for fodboldbanen. Godt man ikke har et liv som Tevez, hvor man kan spille på højeste niveau og tjene kassen for derefter at trække sig tilbage og leve i luksus resten af livet.

United DK
04-09-2011, 15:25
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1613462.ece

Ved ikke om det har været postet før: Men vil den mands tragiske liv ingen ende tage? Han må have et eller andet seriøst problem uden for fodboldbanen. Godt man ikke har et liv som Tevez, hvor man kan spille på højeste niveau og tjene kassen for derefter at trække sig tilbage og leve i luksus resten af livet.

Han må jo være beviset på, at penge ikke gør en lykkelig.

Personligt vil jeg dog gerne prøve, at have 50-100 mio. på bankkontoen, bare for at se, hvordan min sindstilstand ville være.

Madsen
04-09-2011, 15:32
Jeg var en af dem var der til Tevez sidste kamp på Old Trafford mod Arsenal var med til at synge ”sign on Ferguson” .
Jeg tog fejl og at Sir Alex Ferguson var klogere end mig i at ikke at gøre det.

Bugge
04-09-2011, 16:05
Trist at spille fodbold på allerhøjeste niveau og have røven fuld af penge, og så alligevel vælge at bruge alle sine kræfter på at whine.

snegl
04-09-2011, 16:20
Er der iøvrigt nogen der kender proceduren hvis man gerne vil stoppe sin karriere midt i en kontrakt? Det er vel ikke helt utænkeligt at det kan komme til at ske i Tevez' tilfælde.

Jeg er iøvrigt ret overrasket over at han ingen steder endte i transfervinduet. Men okay, alle klubber har ca også deres spillere på plads, eller i Inters tilfælde en haltende økonomi der også lige skal holdes styr på.

Don Kafai
04-09-2011, 16:22
Well, nogle spillere er vel også kommet til for mange penge alt for hurtigt. Især sydamerikanere og afrikanere, hvor mange kommer fra fattige kår, og pludselig står med checks på flere mio euro, men også europæere, fx Balotelli, kan have sådan en tendens.

Det tror jeg også er tilfældet med Tevez, for det virker nemlig ikke som om, at han har hovedet helt skruet rigtigt sammen. Udover at han har svinet en personlighed som Ferguson, så er der også alle de dér udtalelser omkring hvordan han ikke gider bo i Manchester, og hvordan træningen er for hård i England osv.

United DK
04-09-2011, 16:24
Er der iøvrigt nogen der kender proceduren hvis man gerne vil stoppe sin karriere midt i en kontrakt? Det er vel ikke helt utænkeligt at det kan komme til at ske i Tevez' tilfælde.

Man skal vel købe sig ud af sin kontrakt under normale omstændigheder?

zhagzi
04-09-2011, 16:35
Man skal vel købe sig ud af sin kontrakt under normale omstændigheder?

Siger man ikke bare op som et almindelig arbejde. for derefter af blive udelukket fra fodbold af FIFA, indtil man har gjort sin tid færdig i sin sidste klub, eller betalt en klausul?

Surt at have en som Messi på 1,5 mia. så... :tumble:

Barker
28-09-2011, 07:10
Der står ikke noget i selve artiklen, men kun i overskriften - men den er tilsyneladende gal igen, med den lille argentiner, the ugly version.
(tilføjet bold artikel)
http://www.sporten.dk/fodbold/super-mario-saenkede-verdens-rigeste

http://www.bold.dk/nyt/Tevez-strejkede-i-Muenchen

Glory Man United
28-09-2011, 07:36
http://www.skysports.com/story/0,,22524_7208081,00.html

Tevez benægter alt...

RAppel
28-09-2011, 07:40
http://www.skysports.com/story/0,,11095_7207807,00.html

If I have my way he will be out of the club.

Take care now. Bye bye then.

Bugge
28-09-2011, 08:14
http://www.skysports.com/story/0,,11095_7207807,00.html

Take care now. Bye bye then.

Tevez vil gå over i historien som en af fodboldens all-time største cunts.

Michael
30-09-2011, 09:11
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/No-other-Manchester-City-player-heard-Carlos-Tevez-refuse-to-come-on-as-a-sub-on-Tuesday-it-has-emerged-article805990.html

Manchester City have been plunged into a new crisis after it emerged none of the substitutes on the bench in Munich actually heard Carlos Tevez refuse to play.

But none of them will confirm they heard him say he would not go on to replace Samir Nasri - which is the accusation levelled at him by Mancini.

Det bliver et ganske interessant efterspil i den her sag. Ligefør det kan ende med, at det er Mancini der ryger. :lolol:

LyngUnited
30-09-2011, 09:34
Nu tager Scholes så angiveligt Tevez parti :P

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/15118581.stm

Michael
30-09-2011, 10:39
Ahem.. http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14129

Buttler
30-09-2011, 11:29
http://tv2sport.dk/god-humor-man-utd-griner-af-tevez

Fedt! :D

RuudVanNissetøj
30-09-2011, 11:37
Tevez er jo bare en stor idiot. I samtlige klubber har han jo skidet i nællerne. Bare se hvordan han forlod os, west ham, Corienthians og nu også City.

Han er bare en klovn uden den mindste situationsfornemmelse. Jeg tør godt vædde med, at han også fucker op i den næste klub han spiller i.

LyngUnited
30-09-2011, 11:54
Ahem.. http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14129

woops...jeg beklager :)

schousboe9
30-09-2011, 14:31
Warnock: Let's drive Tevez out (http://www.teamtalk.com/news/2483/7213434/Warnock-Let-s-drive-Tevez-out)

Haha, han er sgu for vild! :D Men han har jo nok også været svært utilfreds med både ham og Mascherano siden nedrykningen med Sheffield United.

Pep
20-10-2011, 15:41
http://onside.dk/nyheder/premier-league/skraldevogn-samler-tevez-trojer-fra-united-og-city

Folk elsker Carlos i Manchester. Welcome to Manchester Carlos, eller noget.

Glory Man United
20-10-2011, 18:00
http://onside.dk/nyheder/premier-league/skraldevogn-samler-tevez-trojer-fra-united-og-city

Folk elsker Carlos i Manchester. Welcome to Manchester Carlos, eller noget.

....og her stopper al enighed med Shitty så også!!!

PatriceEvra3
20-10-2011, 18:28
Jeg synes nu alligevel det er meget imponerende at gøre sig så upopulær i 2 store klubber. Og så endda mene at det er klubberne der er noget galt med (Det er det ifølge Tevez) Det er især sjovt og tænke på hvor populær han egentlig var i sit første halvlandet år her. En publikumsyngling, der blev betragtet som en hårdt arbejdene, ydmyg person.

At man ene mand kan få City og United til at stå sammen om noget er direkte imponerende.

Glory Man United
20-10-2011, 18:32
Jeg synes nu alligevel det er meget imponerende at gøre sig så upopulær i 2 store klubber.

Han har gjort sig upopulær i United og derefter i City....hvilken klub er den 3.?

chrisserUnited
20-10-2011, 19:16
Han har gjort sig upopulær i United og derefter i City....hvilken klub er den 3.?

FC United of Manchester :) Han trådte jo en del skridt ned sidst han skiftede, og det er han sikkert indstillet på at gøre igen...

Cfg
20-10-2011, 19:29

:trophy:

PatriceEvra3
20-10-2011, 19:48

Når ja, undskyld. Ved ikke hvad jeg tænkte på. Èn stor klub, og så en lille rig plastik klub i den anden ende af byen, jeg ikke kan huske navnet på.

Bugge
20-10-2011, 22:28

http://forum.ntreev.net/grandchase/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer.Discussions.Components.Files/10/5076.i-see-what-you-did-there.jpg

zhagzi
28-10-2011, 14:08
Jeg synes virkelig det for latterligt PFA har lavet en regel som klubberne skal følge om at en spiller højst kan få 2 ugers løn i bøde. Hvorfor fanden styrer klubben ikke selv det?

Af og til er de helt ude på et sidespor derovre med deres regler og straffe. Såsom den Hull City fik for at stille med 'reserver' mod Arsenal eller hvem det nu var. Latterligt, dybt latterligt.

http://onside.dk/nyheder/premier-league/pfa-halverer-tevez-bode

Bugge
28-10-2011, 16:51
Jeg synes virkelig det for latterligt PFA har lavet en regel som klubberne skal følge om at en spiller højst kan få 2 ugers løn i bøde. Hvorfor fanden styrer klubben ikke selv det?

Af og til er de helt ude på et sidespor derovre med deres regler og straffe. Såsom den Hull City fik for at stille med 'reserver' mod Arsenal eller hvem det nu var. Latterligt, dybt latterligt.

Var det ikke Wolves der fik en bøde for at stille med reservehold mod os for et par sæsoner siden?

Det er så fail.

zhagzi
28-10-2011, 16:56
Var det ikke Wolves der fik en bøde for at stille med reservehold mod os for et par sæsoner siden?

Det er så fail.

De fik også, jo. :smilings:

Runaldo
28-10-2011, 17:36
Jeg synes det er helt fair, set udfra et generelt fodboldmæssigt perspektiv at PFA sætter sig imod de beslutninger at Manchester City har valgt at pådutte på Carlos Tevez.
Jeg håber at Tevez' sagsøger både Manchester City og Roberto Mancini for at have overtrådt deres beføjelser, og håber han får al medhold, så, dem på Eastlands, kan få så hatten passer.

Derudover, synes jeg også det er fint at PFA' kan gå ind og modstride den bøde som klubben har fremsendt til spilleren, da, 4ugers løn er rimelig meget for en anklage der stadig er tvivl om.

De har ikke fremvist nogle konkrete beviser på de ting de har anklaget spilleren for, og hvis de har, har de ikke oplyst disse til medierne, så det er åbent for alle at se.

zhagzi
28-10-2011, 18:32
Jeg synes det er helt fair, set udfra et generelt fodboldmæssigt perspektiv at PFA sætter sig imod de beslutninger at Manchester City har valgt at pådutte på Carlos Tevez.
Jeg håber at Tevez' sagsøger både Manchester City og Roberto Mancini for at have overtrådt deres beføjelser, og håber han får al medhold, så, dem på Eastlands, kan få så hatten passer.

Derudover, synes jeg også det er fint at PFA' kan gå ind og modstride den bøde som klubben har fremsendt til spilleren, da, 4ugers løn er rimelig meget for en anklage der stadig er tvivl om.

De har ikke fremvist nogle konkrete beviser på de ting de har anklaget spilleren for, og hvis de har, har de ikke oplyst disse til medierne, så det er åbent for alle at se.

Vi kan da være ligeglade med om hvorvidt det reelt er sket eller ej. Jeg synes principielt det bør være i klubbens egen beføjelse af straffe spillerne, som trods alt har skrevet en kontrakt og får en masse penge hver uge for at spille for klubben. Det fanme for åndsvagt F.A eller PFA kan gå ind og straffe eller regulere klubberne på sådanne vis.

ChristianR
28-10-2011, 18:44
Vi kan da være ligeglade med om hvorvidt det reelt er sket eller ej. Jeg synes principielt det bør være i klubbens egen beføjelse af straffe spillerne, som trods alt har skrevet en kontrakt og får en masse penge hver uge for at spille for klubben. Det fanme for åndsvagt F.A eller PFA kan gå ind og straffe eller regulere klubberne på sådanne vis.

Kan det være ligemeget, om det er sket eller ej?

Så hvis din arbejdsgiver tilbageholder en hel månedsløn fra dig, fordi han hævder, du har gjort noget, du ikke har, så er det i orden?

Og du mener måske, at arbejdsgivere retligt kan inddrage så meget løn, som der passer dem uden nogen form for regulationer fra myndigheder eller rettergang?

At han har en kontrakt og tjener en masse penge er jo ikke videre forskelliget for alle danske arbejderes umiddelbare situation, hvor en lignende situation ville blive anset for værende absurd.

Joko
28-10-2011, 19:35
Kan det være ligemeget, om det er sket eller ej?

Så hvis din arbejdsgiver tilbageholder en hel månedsløn fra dig, fordi han hævder, du har gjort noget, du ikke har, så er det i orden?

Og du mener måske, at arbejdsgivere retligt kan inddrage så meget løn, som der passer dem uden nogen form for regulationer fra myndigheder eller rettergang?

At han har en kontrakt og tjener en masse penge er jo ikke videre forskelliget for alle danske arbejderes umiddelbare situation, hvor en lignende situation ville blive anset for værende absurd.

Jeg tror han mener, at det kan være lige meget for diskussion, om hvorvidt klubberne selv bestemmer bødernes størrelse. Altså hvis Tevez nu har nægtet at lade sig indskifte, så må de vel stadig ikke give ham større bøde? Det er det, som jeg tror han er utilfreds med :)

ChristianR
28-10-2011, 19:46
Jeg tror han mener, at det kan være lige meget for diskussion, om hvorvidt klubberne selv bestemmer bødernes størrelse. Altså hvis Tevez nu har nægtet at lade sig indskifte, så må de vel stadig ikke give ham større bøde? Det er det, som jeg tror han er utilfreds med :)

Nu har jeg læst det igen, og jeg opfatter det stadig som om, at han mener, at klubben helt selv må diktere, hvor store bøder de vil uddele og at FA ikke børe blande sig.

Holmskov
28-10-2011, 20:18
Jeg syntes efterhånden spillerne får for meget magt! Tænk at sidde på bænken og nægte at spille og så måske ende med at sagsøge klubben.

Et lille nederdrægtigt svin(undskyld mit franske) som Tevez har ikke andet end skandaler med i posen, og nu kan det ende med at han sagsøger klubben for at give ham en bøde fordi han nægter at arbejde!! Jeg er HELT sat af!

Det skal bare KOSTE så det basker. Hvad fanden bilder han sig ind !!?? Han er på kontrakt og skal bare spille når han bliver bedt om det. Hvor svært kan det være??

Han burde få karantæne for alt fodbold. Han er jo en skændsel af dimensioner.!!

Clemme
28-10-2011, 22:57
hvem siger det er korrekt at han ikke ville spille? og har den kære træners egen søn fået samme straf!

RAppel
01-11-2011, 07:49
Ha ha!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1649207.ece

schousboe9
01-11-2011, 08:14
Tjaeh, Berba er jo på vej ud...?

United-Allan33
01-11-2011, 08:18
hvem siger det er korrekt at han ikke ville spille? og har den kære træners egen søn fået samme straf!

Så vidt jeg ved var Mancinis søn ikke på kontrakt og det var end ikke i en officiel kamp, hvor han skulle have nægtet at spille, så hvordan du kan sammenligne de ting virker underligt...

Benzet
01-11-2011, 14:54
Han ender i Liverpool. Jeg vil æde min gammel hat på det.

Glory Man United
09-11-2011, 08:10
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3923022/Manchester-City-news-Fury-as-Carlos-Tevez-goes-AWOL.html

Surprised? I think NOT!!!

Crazy Maniac
09-11-2011, 09:13
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3923022/Manchester-City-news-Fury-as-Carlos-Tevez-goes-AWOL.html

Surprised? I think NOT!!!

Han er da fantastisk den knægt....:lolol:

I øvrigt besynderligt at både Shitty og Uniteds træningsanlæg går under navnet Carrington.....Det vidste jeg faktisk ikke...

Bugge
09-11-2011, 14:59
Lej ham nu, Liverpool.

Tevez+Suarez i angrebet. The ultimate cunt attack.

ChristianR
09-11-2011, 15:10
Han er da fantastisk den knægt....:lolol:

I øvrigt besynderligt at både Shitty og Uniteds træningsanlæg går under navnet Carrington.....Det vidste jeg faktisk ikke...

Det er jo det område, træningsanlæggene ligger i :)

davidkamper
09-11-2011, 15:10
Video om Tevez:)

http://www.youtube.com/user/PaddyPow...?feature=watch

Bugge
09-11-2011, 17:05
Video om Tevez:)

http://www.youtube.com/user/PaddyPow...?feature=watch

Linket virker ikke :(

Eller også er det mig der failer.

davidkamper
09-11-2011, 19:06
Linket virker ikke :(

Eller også er det mig der failer.

Sorry, det var mig, der lavede en fejl:Smackden:

http://www.youtube.com/user/PaddyPowerVideo?feature=watch

Why Always Me?

http://www.youtube.com/user/PaddyPowerVideo?feature=watch#p/u/29/-8Hb9MLMAkE

Wenger til Psykolog!

http://www.youtube.com/user/PaddyPowerVideo?feature=watch#p/u/57/dZ0KEVukLqU

Sir Alex og Rooney

http://www.youtube.com/user/PaddyPowerVideo?feature=watch#p/u/1/4hqcY16yuHU

schousboe9
25-01-2012, 11:26
Sjchpændende...

£9,300,000 since he left for Argentina at the end of the first week in november, 11 or 12 weeks give or take. That works out at £775,000-850,000 a week. Even if we take it that the unpaid wages go back to the Bayern game (end of september), it would still work out as over £575,000 per week. Annual wage of Carlos Tevez => £30-45 million

Jeg går lige ud og brækker mig... Vi ses lørdag.

SantasLittleHelper
25-01-2012, 11:43
Jeg sku nok spille for City for 400 mio om året..

Det ville sikkert ende på samme måde, med mig der nægter at spille og stikker af til Argentina, but still..

Andersodum
25-01-2012, 11:55
Sjchpændende...

Jeg går lige ud og brækker mig... Vi ses lørdag.

Nu er ham der har lavet det regne stykke ikke helt skarp. han tager ikke højde for de forskellige bøder han har fået af city. Der var en på 1,2 millioner og en anden så vidt jeg husker på omkring 900.000 på andre. Meget af det var bonuser, som man ikke burde tælle med i sådan et regnestykke. Det reele tal er nok tætter på 12 millioner pund om året, plus diverse bonuser som nok får den op på et sted mellem 16-20... Selvfølgelig også en sjat penge

Bugge
25-01-2012, 11:58
Jeg sku nok spille for City for 400 mio om året..

Det ville sikkert ende på samme måde, med mig der nægter at spille og stikker af til Argentina, but still..

Hvis det nu bliver aktuelt, kan du så ikke lige lave et selvmål i ny og næ?

United DK
25-01-2012, 12:03
Hvis det nu bliver aktuelt, kan du så ikke lige lave et selvmål i ny og næ?

Ja, og så lige sætte 5% af lønnen ind på min konto.

RAppel
02-02-2012, 11:19
http://www.bold.dk/nyt/Tevez-En-underlig-situation

Det eneste der er underligt er dig Tevez.

schousboe9
02-02-2012, 11:30
Nu er ham der har lavet det regne stykke ikke helt skarp. han tager ikke højde for de forskellige bøder han har fået af city. Der var en på 1,2 millioner og en anden så vidt jeg husker på omkring 900.000 på andre. Meget af det var bonuser, som man ikke burde tælle med i sådan et regnestykke. Det reele tal er nok tætter på 12 millioner pund om året, plus diverse bonuser som nok får den op på et sted mellem 16-20... Selvfølgelig også en sjat penge

Jeg er ikke så sikker på, at der er tale om bonusser. Det er absurd mange penge, hvis det kun er løn, men City bekræftede jo, at man trak ham "six weeks wages". Det havde vel heddet "plus bonusses", hvis der også var det? Det plejer det i hvert fald.

Glory Man United
02-02-2012, 11:32
Det eneste der er underligt er dig Tevez.

Godt sagt...
;)

RAppel
02-02-2012, 12:14
Godt sagt...
;)

Jeg er faktisk meget barsk når det kommer til stykket ;)

morten8832
03-02-2012, 14:28
I følge Skyports (http://www1.skysports.com/football/news/11679/7479461/Tevez-s-City-return-is-possible-) åbner Mancini nu for et Tevez-comeback - Burde Mancini som manager ikke fortsat holde fast i sit standpunkt, - Men det kan selvfølgelig også have økonomiske grunde, for hvis Tevez ikke kommer til at spille regelmæssig fodbold eller overhovedet ikke træner med, så kan City nok ikke kræve de næsten 200 mio. som han ligger på nu.. Den pris vil, IMO, være halveret til sommer...

j.rath
03-02-2012, 15:16
I følge Skyports (http://www1.skysports.com/football/news/11679/7479461/Tevez-s-City-return-is-possible-) åbner Mancini nu for et Tevez-comeback - Burde Mancini som manager ikke fortsat holde fast i sit standpunkt, - Men det kan selvfølgelig også have økonomiske grunde, for hvis Tevez ikke kommer til at spille regelmæssig fodbold eller overhovedet ikke træner med, så kan City nok ikke kræve de næsten 200 mio. som han ligger på nu.. Den pris vil, IMO, være halveret til sommer...

Mon ikke også Mancini tænker at han måske godt kunne bruge en Tevez i topform til at sørge for de får en titel?

Balotelli har karantæne, Dzeko er ikke garanti for noget, og Aguero har ikke været så skarp som i starten af sæsonen.

Om noget er Tevez skyld i de fik den tredjeplads de fik sidste år. I mine øjne er han da ihvertfald i top10 indenfor verdens bedste angribere.

Mikkelsen
03-02-2012, 16:21
Han burde rådne op hos reserverne.

Fatter ikke at der stadig er nogen som er interesseret i ham :confused:

morten8832
03-02-2012, 17:49
Han burde rådne op hos reserverne:smilings:.
Jeg er helt enig med dig - Men det er så mest på grund af, at Mancini har taget en beslutning angående hele Tevez-sagaen, og der mener jeg, han som manager, skal holde fast i sin beslutning.. Synes lidt det er en falliterklæring for mancini, hvis han vælger at bruge ham, nu hvor han har brug for ham, taget i betragtning af at han for et par måneder siden sagde, at Tevez aldrig ville spille en førsteholdskamp igen for City..

Fatter ikke at der stadig er nogen som er interesseret i ham :confused:.

Nok virker han til at være en forvirret og kontroversiel knægt, men dem findes der efterhånden mange af i moderne fodbold.. Her kan f.eks. nævnes Barton, Morrison, Zlatan og Balotelli. Og de er alle/har været eftertragtede herrer..

Michael
13-02-2012, 09:37
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-city/9078636/Carlos-Tevez-to-abort-appeal-over-loss-of-earnings-as-he-prepares-to-end-three-month-Manchester-City-exodus.html

Den var næppe gået hos Sir Alex Ferguson. Hvis situationen havde været løst efter Bayern-kampen, var han røget ud på røv og albuer. Det er jeg slet ikke i tvivl om.

Jeg forstår ikke hvordan Mancini vil lade ham komme tilbage på holdet. Bare det at åbne op for det. Forhåbentlig giver det lidt "rumble in the jungle" hos City. Jeg vil i hvert fald ikke have noget i mod at følge det på sidelinjen. ;)

snegl
13-02-2012, 09:42
Tænk, hvis han hader dem så meget, at han kunne finde på at lave noget dumt på banen for at skade dem :D Brænde en åbenlys chance, score selvmål, få rødt, etc

Det sker nok ikke. Meeeeeen alligevel (Verdens bedste sætning)

Andersodum
13-02-2012, 10:08
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-city/9078636/Carlos-Tevez-to-abort-appeal-over-loss-of-earnings-as-he-prepares-to-end-three-month-Manchester-City-exodus.html

Den var næppe gået hos Sir Alex Ferguson. Hvis situationen havde været løst efter Bayern-kampen, var han røget ud på røv og albuer. Det er jeg slet ikke i tvivl om.

Jeg forstår ikke hvordan Mancini vil lade ham komme tilbage på holdet. Bare det at åbne op for det. Forhåbentlig giver det lidt "rumble in the jungle" hos City. Jeg vil i hvert fald ikke have noget i mod at følge det på sidelinjen. ;)

Fordi det halter lidt for shitty for tiden. Jovist de vinder men ikke lige så overbevisende som i starten af sæsonen. En Tevez i topform ville da helt sikker score et mål eller to, eller bare give dem en dimension som de måske har savnet (og eller de andre hold ikke har trænet)

morten8832
13-02-2012, 10:44
Fordi det halter lidt for shitty for tiden. Jovist de vinder men ikke lige så overbevisende som i starten af sæsonen. En Tevez i topform ville da helt sikker score et mål eller to, eller bare give dem en dimension som de måske har savnet (og eller de andre hold ikke har trænet)

Problemet er bare, at Tevez formentlig ikke har trænet i 3-4 måneder, så man må nok se længe efter topformen.. Men det er da rigtigt nok, at Sshitty mangler offensiv kvalitet -Ja det kan lyde meget mærkeligt at skrive dette, taget i betragtning af de har en af verdens bedste offensive, men ingen af deres angribere har for alvor vist kvalitet i denne sæson - Jovist Aguero spillede godt i sæsonstarten, balotelli har vist i perioder hans potentiale, og Dzeko form er lige så usikker som vejret i manchester.. Samtidig har man en Tevez på sidelinjen, som kan bidrage med netop noget af det, som City har savnet i denne sæson..

Dog kan jeg undre mig over Mancinis beslutning - IMO, burde han holde fast i sin tidligere beslutning om at ikke bruge som pga. det tillidsbrud Tevez viste i kampen mod Bayern.. Men det er måske et lille desperat kald fra Mancini??

RasmusP
14-02-2012, 18:34
At City overhovedet kan overveje, at give Tevez en chance mere, går sgu ud over min fatteevne. I det meste af sin karriere i City, har han brugt tiden på, at brokke sig over byen Manchester, supporterne, klubbens ledelse og ikke mindst Mancini. Klubben har givet ham lønforhøjelser og anførebind, og som tak har han gentagende gange spurgt om at blive solgt, åbent brokket sig over sin manager's beslutninger og endda smuttet på ferie, i stedet for at møde op til træning!
At han nu åbenbart er på vej tilbage til træning, med det hold han ikke har været sammen med i 4 måneder, fordi han dengang var mopset og ikke ville hjælpe holdet, forarger mig virkelig. Jeg synes i den grad City har dumbet som klub, og Mancini har dumbet som leder. De har siden sommeren 2009 igen og igen blevet taget i røven, hvorefter de igen og igen har bukket sig endnu mere forover. Hvad er det dog for et signal, at sende til de ansatte, supporterne og resten af fodboldverdenen?" Hvis du pisser på os, får du ekstra ferie og lønforhøjelse!"
Hvis Mancini og spillerne har lidt mellem benene, og ikke mindst selvrespekt, bør de efter min mening nægte at arbejde sammen med Tevez. Hvorfor skulle de dog finde sig i, at blive behandlet på den måde?
Som Unitedfan byder jeg selvfølgelig uro i City velkommen. For det må der komme. Jeg kan ikke forestille mig, at der bare bliver taget imod Tevez med smil og åbne arme. Og jeg har heller ingen grund til at tro, at han ikke bliver ved med at skabe sig, og derved skaber mere uro. Så lad endelig Tevez blive i den klub i mange år fremover! Men helt neutralt set, er det sgu altid forfærdeligt at se en lille uopdragen snotunge, slippe afsted med at skabe sig, og lave kaos for sine omgivelser.

morten8832
14-02-2012, 18:48
Det er egentlig en mærkelig tendens der i de senere år har været med de sydamerikanske spilleres dårlige opførsel - Både Robinho, Ronaldinho og nu Tevez har alle opført sig særdeles usportsligt og har alle været meget kontroversielle og man kan simpelthen ikke gøres sig klog på dem

Stente
14-02-2012, 18:53
Not to mention Adriano, der vel slår dem alle med flere længder? :D

ChristianR
22-02-2012, 07:13
Så undskylder problembarnet, som nu kun ønsker at koncentrere sig om at spille for City. Får vi ham at se på banen denne sæson?

http://www.bold.dk/nyt/Tevez-undskylder-Vil-spille-for-City-igen

SantasLittleHelper
22-02-2012, 07:24
Så undskylder problembarnet, som nu kun ønsker at koncentrere sig om at spille for City. Får vi ham at se på banen denne sæson?

http://www.bold.dk/nyt/Tevez-undskylder-Vil-spille-for-City-igen

En Tevez i form kan være yderst skadelige for vores mesterskabschancer. Så lad os da håbe, at han ikke kommer det.

MOHoegsted
22-02-2012, 07:29
En Tevez i form kan være yderst skadelige for vores mesterskabschancer. Så lad os da håbe, at han ikke kommer det.

Jeg ser det på en måde som en fordel. Så kan de da bare bruge ressourcer på, at få ham igang igen, og lade Agüero, Balotelli og Dzeko som er mere eller mindre varme, til at falde ned igen. Tror de bliver en større krig for, han finder den store form igen, for at være ærlig.

ChristianR
22-02-2012, 07:33
Man kan jo håbe, at han har siddet i Argentina og har fyldt sig med burritos uden at røre sig i al tiden.

Hvis han har holdt sig i form, så kan han med det samme forbedre Citys startopstilling som den forreste angriber, og så har de for alvor en skræmmende offensiv, hvis ikke det løb er kørt for længe siden.

Bugge
22-02-2012, 15:04
Hva så Carlos, gik det lige pludselig op for dig at hvis du vender på en tallerken nu, så kan du måske nå at få fat i en PL medalje til sommer?

Wank.

we'remanunited
06-03-2012, 09:45
Hva så Carlos, gik det lige pludselig op for dig at hvis du vender på en tallerken nu, så kan du måske nå at få fat i en PL medalje til sommer?

Wank.

så stiger salgsværdien på ham jo også :) hans ejer, Kia etellerandet, øjner ekstra guld. Desuden har tevez jo ikke vist sig frem på banen i et stykke tid nu, og det gør ham jo ikke ligefrem mere attraktiv for andre klubber.

ChristianR
06-03-2012, 10:00
så stiger salgsværdien på ham jo også :) hans ejer, Kia etellerandet, øjner ekstra guld. Desuden har tevez jo ikke vist sig frem på banen i et stykke tid nu, og det gør ham jo ikke ligefrem mere attraktiv for andre klubber.

Jeg er nu overbevist om, at ejeren hedder Sheik Mansour og Manchester City og at Kia etellerandet er blevet degraderet til rådgiver, efter han fik stukket et par hundrede millioner i hånden af førstnævnte.

Refstrup
06-03-2012, 10:13
Ejerens navn er Kia Joorabchian.

Men angående Tevez og medaljen, er det ikke også noget med at man skal have spillet 10 kampe i ligaen, for at man kan få medaljen? Hvis jeg ikke husker helt forkert, så var det vist sådan at Owen lige nåede op på det antal kampe. Hvis ja, er der så nogen der kan huske, om han spillede Premier League kampe for City i starten af sæsonen?

Men City vinder alligevel ikke ligaen i år! Det gør vi :trophy:

we'remanunited
06-03-2012, 10:27
det kan godt være man skal have spillet 10 kampe, det er jeg ikke lige klar over ?
han har spillet 1 prl kamp i indeværende sæson..

Jesus
06-03-2012, 10:53
det kan godt være man skal have spillet 10 kampe, det er jeg ikke lige klar over ?
han har spillet 1 prl kamp i indeværende sæson..

10 kampe udløser en medalje. Jeg mener, at Wes Brown ikke nåede at få en sidste år, fordi han kun nåede at spille syv, før han brækkede foden eller sådan noget.

schousboe9
06-03-2012, 10:58
Ejerens navn er Kia Joorabchian.

Nej.

Efter alt det halløj, vores jurist Maurice Watkins gik igennem for at få hentet Tevez fra West Ham, og selvfølgelig efter West Hams bøde for mangelfuld information i forbindelse med deres egen lejeaftale, er treparts-ejerskab blevet ulovligt i Premier League, så Tevez ejes 100% af City.

Refstrup
06-03-2012, 11:20
Nej.

Efter alt det halløj, vores jurist Maurice Watkins gik igennem for at få hentet Tevez fra West Ham, og selvfølgelig efter West Hams bøde for mangelfuld information i forbindelse med deres egen lejeaftale, er treparts-ejerskab blevet ulovligt i Premier League, så Tevez ejes 100% af City.

Fik mig formuleret forkert. Mente at Tevez' tidligere ejer hed det, men som du skriver så er han nu ejet 100% af City. Helt enig :)

Joko
06-03-2012, 11:36
10 kampe udløser en medalje. Jeg mener, at Wes Brown ikke nåede at få en sidste år, fordi han kun nåede at spille syv, før han brækkede foden eller sådan noget.

er det ikke noget med, at klubberne kan købe en medalje til dem, der ikke spiller nok kampe?

ChristianR
06-03-2012, 17:05
er det ikke noget med, at klubberne kan købe en medalje til dem, der ikke spiller nok kampe?

Reglen er nok ikke lavet med henblik på, at FA skal spare penge. Den er nok i højere grad lavet for til en vis grad at skelne mellem, hvem der har fortjent en medalje.

Men jeg mener, at der kan søges dispensation for et par spillere, der akkurat ikke når de 10 kampe, hvis de har haft en en andel i mesterskabet. Jeg kan dog ikke lige finde en kilde på stående fod.. Eller siddende røv for den sags skyld

Joko
06-03-2012, 17:22
Mente nok der havde været en snak om medaljer herinde før...
http://www.oldtrafford.dk/forum/showpost.php?p=230474&postcount=358

Jeg har selvfølgelig stadig ikke ret :smilings:

United-forever
06-03-2012, 19:10
Reglen er nok ikke lavet med henblik på, at FA skal spare penge. Den er nok i højere grad lavet for til en vis grad at skelne mellem, hvem der har fortjent en medalje.

Men jeg mener, at der kan søges dispensation for et par spillere, der akkurat ikke når de 10 kampe, hvis de har haft en en andel i mesterskabet. Jeg kan dog ikke lige finde en kilde på stående fod.. Eller siddende røv for den sags skyld

Der blev vist nok søgt om dispensation for Macheda i den sæson, hvor han havde sin store andel med de to sene mål i slutningen af sæsonen. Om den blev givet husker jeg ikke.

Fletcherfan
06-03-2012, 19:45
Man skal spille 10 kampe for at få en medalje...

Dog kan man søge en dispensastion hvis man f.eks. har været meget skadet... Jeg mener at både Alan Smith og Quentin Fortune har fået en medalje på trods af, at de ikke nåede 10 ligakampe... Og sikkert nok andre spillere...

RAppel
14-04-2012, 16:18
http://thebusbyway.com/2012/04/14/photo-this-is-how-much-winning-the-title-means-to-city/

LyngUnited
14-04-2012, 16:25
http://thebusbyway.com/2012/04/14/photo-this-is-how-much-winning-the-title-means-to-city/

:exactly:

RasmusP
14-05-2012, 20:30
https://p.twimg.com/As4QVvtCQAEsxaL.jpg:large

På City's dejlige dag, formår Tevez lige at stjæle lidt af opmærksomheden og dreje den væk fra deres triumf. Mon ikke dette suveræne menneske får nogle dages karantæne for det?

Flax_Generous
14-05-2012, 20:31
Jeg ønsker helt oprigtigt og inderligt, at han brækker begge ben og aldrig kommer til at spille fodbold igen. Seriøst. Kald mig bare et dårligt menneske.

RasmusP
14-05-2012, 20:34
Jeg ønsker helt oprigtigt og inderligt, at han brækker begge ben og aldrig kommer til at spille fodbold igen. Seriøst. Kald mig bare et dårligt menneske.

Ja man får jo lyst til at gøre skade på hans fjæs. Men too late. Det er allerede gjort.

we'remanunited
14-05-2012, 20:37

På City's dejlige dag, formår Tevez lige at stjæle lidt af opmærksomheden og dreje den væk fra deres triumf. Mon ikke dette suveræne menneske får nogle dages karantæne for det?

Vanvittigt hvis det der ikke er fake. Hvor er det fra?

RasmusP
14-05-2012, 20:38
Vanvittigt hvis det der ikke er fake. Hvor er det fra?

Dømt ud fra grafikken på skærmbilledet, er det fra Sky Sport. Det er all over Twitter lige nu.

Bud Spencer
14-05-2012, 20:38
Jeg ville juble hvis en Keane vs. Haaland episode udspillede sig igen, men at det denne gang var Tevez som det gik ud over.

Bugge
14-05-2012, 20:52
Jeg har lyst til at slå ham ihjel..

Stikke en stor køkkenkniv direkte i hans arrede fjæs.

KasperNielsen
14-05-2012, 20:56
Havde måske forventet den slags lort at Balotelli.

Men at Tevez er lige så snot dum bør vel egentlig ikke komme bag på mig. Magen til svineri.

MagnusChristiansen
14-05-2012, 21:03
Hvis det dér rent faktisk er Tevez, hvilket jeg så ikke tror det er, er han fandme en klovn. Altså, hvor mange chancer skal det hold have?

Dines
14-05-2012, 21:18

Fuck en taber. Virkelig. City er og vil være en lille klub, hvis de fortsætter med at agere som de gør. Tror i nogensinde, at i ville se typer som Tevez/Barlotelli i United, der skider på alt, der hedder træner, klub og fans? De er en skændsel for deres fodboldklub, og ville aldrig ønske sådanne typer til United.

Hvorfor har man behov for at håne os dagen derpå, hvor man er blevet engelske mestre for første gang i 44 år? Det er så respektløst og klamt. Fuck, hvor jeg håber, at vi kommer tilbage med et brag næste år.

Flax_Generous
14-05-2012, 21:24
Egentlig tror jeg, at alle udover City- og Pool-fans kan se, at det der i bedste fald bare er sygeligt småligt og i værste fald er decideret svinsk. Sådan er det jo ofte med idioti. Det er svært at skjule for alle ikke-idioterne.

Bech72
14-05-2012, 21:24
Manden er jo total retardo.

Hader den klub mere og mere for hver dag.

we'remanunited
14-05-2012, 21:26
Det er ren idioti. Som klub bør City dog træde til og svinge en kæmpebøde efter ham. Det falder jo tilbage på klubben, sådan en handling. :Smackden:

Bugge
14-05-2012, 21:29
Hvis det dér rent faktisk er Tevez, hvilket jeg så ikke tror det er, er han fandme en klovn. Altså, hvor mange chancer skal det hold have?

Ehm... Hvem skulle det ellers være?

Der er meget få mennesker på planeten Jorden der er grimme nok til at blive forvekslet med Tevez.

Flax_Generous
14-05-2012, 21:40
Jeg har lyst til at slå ham ihjel..

Stikke en stor køkkenkniv direkte i hans arrede fjæs.
Det er måske liiiige i overkanten...

I sidste ende går sådan noget her mest udover City. De er tydeligvis smålige og besatte af United. De har lige vundet deres første mesterskab i en menneskealder, og alligevel er det ikke, hvad Tevez fejrer.

Tenshu
14-05-2012, 21:57
Angiveligt skulle Ferguson for noget tid siden have sagt, at et City-mesterskab ville blive over hans lig. Om Tevez refererer til det, aner jeg ikke.

Bugge
14-05-2012, 22:03
Angiveligt skulle Ferguson for noget tid siden have sagt, at et City-mesterskab ville blive over hans lig. Om Tevez refererer til det, aner jeg ikke.

Det er i hvert fald den latterlige søforklaring som Citys cunt fans bruger på Twitter lige nu.

Dårlig undskyldning.

Dahlmann
14-05-2012, 22:04
Det eneste jeg har imod det billede der, det er at det er Tevez der holder det... jeg ønsker ham alt muligt ondt i livet og har gjort det i snart 3 år.. Hvis det havde været et billede kun af ham havde jeg stadig ønsket om smerte.. At han så holder et banner med en spydig bemærkning er jeg egentlig lidt ligeglad med.. Vi kan allesammen blive glade og gøre ting midt i glædesrusen.. Der vil altid være nogen man har en lille "HAHA" fornemmelse overfor...

Jeg ønsker dog stadig at se Tevez siddende i en kørestol kun med mulighed for at indtage føde gennem et sugerør... Det skal ikke skjules...

mojtaba
14-05-2012, 23:20
City undskylder (http://oldtrafford.dk/nyheder/city-undskylder)

Sælg nu bare svinet, så er alle i PL glade. Håber han kommer dårligt hjem.

robinho
15-05-2012, 07:15

Nja dårligt menneske er måske så meget sagt, men ville bare være ærgeligt, hvis man skulle bevæge sig ned på Tevez´niveau og begynde at drive hetz mod ham i kampene.

Slå ham i spillet, buh ad ham, og så lad ham være alene om at være idiot.

we'remanunited
15-05-2012, 08:14
Det skilt symboliserer klarere end noget andet den moderne fodboldspiller, og hvilket tilhørsforhold han har til sin klub.

Tevez agerer jo totalt på egen hånd og uden nogen form for hensyn til klubbens omdømme. Han bruger Manchester Citys fornemmeste dag i 44 år til et personligt vendetta mod SAF. Som om den knægt ikke var en stor nok skamplet på klubben, da han nægtede at spille for dem, så gør han nu det her.

Hvis han ikke ryger som den første i transfervinduet, så er Citys loyalitet over for sig selv da helt forsvundet. Hvis jeg havde været CIty-fan ville jeg rødglødende af raseri over Tevez

nslcole
15-05-2012, 08:17
Livet må da været unden meget indhold og mening, når der bruges mere energi på at håne modstanderen end at fejre selv sejren. Og selvom Tevez måske følger sig dårlig behandlet af Sir Alex -eller hvad som må ligge bag denne handling- giver det da ingen mening at lade had og afsky for andre overskygge selv feststemningen.

Når det så er sagt må jeg jo også se indad, og erkende at dette jo også kan ske for vores egne drenge.
At Evra lader haden og afskyen over en tåbe og hans tidligere handlinger overskygge vores sejr over Liverpool og istedet bruger det til at manifestere sig selv ved klart provokerende jubenscener, viser desværre bare at der flere tåbelige fodboldspiller i PL.

I bund og grund handler dette i mine øje om manglende respekt og et ringe værdisæt bland klubber, fans og ikke mindst spillere, som desværre udvikler sig i en mere og mere negativt retning som tiden går.

MagnusChristiansen
15-05-2012, 08:28
Ehm... Hvem skulle det ellers være?

Der er meget få mennesker på planeten Jorden der er grimme nok til at blive forvekslet med Tevez.

Okay, nu var det så Tevez... Men det er fandme set før, at der virkelig findes kendis-look-a-likes. Det kunne jo være, desuden kan man ikke se hans griseøjne.

schousboe9
15-05-2012, 08:29
Hvis han ikke ryger som den første i transfervinduet, så er Citys loyalitet over for sig selv da helt forsvundet. Hvis jeg havde været CIty-fan ville jeg rødglødende af raseri over Tevez

Nu var det jo en City-fan, der gav ham skiltet i første omgang, så lur mig om de ikke har moret sig fint, da han holdt det op.

Eventuelle City-fans med dårlig samvittighed kan tælles på én hånd. Eller én finger, om man vil...

SpanGdix
15-05-2012, 08:45
Smagsløst, uden tvivl.. Føj! Men husker nu tydeligt Nevilles berømte sejrscene foran The Kop. Der var jeg selv meget begejstret! Dog ikke helt det samme som dette.

Flax_Generous
15-05-2012, 09:18
Nja dårligt menneske er måske så meget sagt, men ville bare være ærgeligt, hvis man skulle bevæge sig ned på Tevez´niveau og begynde at drive hetz mod ham i kampene.
Nu sagde jeg jo aldrig, at United-spillerne skulle forsøge at skade ham. Det ville rigtig nok ikke klæde United. Men hvis Tevez falder ned ad trapperne og brækker begge ben, så kommer jeg næppe til at have ondt af ham. Ham og Barton ville Premier League sgu ikke savne.

Når det er sagt, så vil jeg nok gerne moderere mit udbrud: Jeg gider ikke spilde min tid på ligefrem at ønske ondt til Tevez. Der er en del andre mennesker, som fortjener alverdens ulykker før Tevez, hvis jeg kunne vælge. Tevez er dog stadig en gigantisk idiot.

Flax_Generous
15-05-2012, 09:22
City undskylder (http://oldtrafford.dk/nyheder/city-undskylder)
Fair nok, olieklub. Hurtig og fornuftig udmelding. Hvad siger deres fans til det?

RAppel
15-05-2012, 09:36
For at føje endnu mere skamme til det han har gjort er "plakaten" prydet med et Jern Kors som nok er mest kendt for, at være en medalje der blev tildelt de tyske nazister under 2. verdenskrig/et symbol på nazismen. Tvivler på at briterne synes godt om dette og tror han bliver lagt for had af en hel nation.

schousboe9
15-05-2012, 09:40
For at føje endnu mere skamme til det han har gjort er "plakaten" prydet med et Jern Kors som nok er mest kendt for, at være en medalje der blev tildelt de tyske nazister under 2. verdenskrig/et symbol på nazismen. Tvivler på at briterne synes godt om dette og tror han bliver lagt for had af en hel nation.

Du tror ikke, de går ind og 'liker' på fjæsen? :D

RAppel
15-05-2012, 09:41
Du tror ikke, de går ind og 'liker' på fjæsen? :D

He he, tænkte faktisk på om jeg skulle skrive "facebook" i parentes :D

Bugge
15-05-2012, 09:42
Jeg blev overfaldet af City fans på Twitter fordi jeg svinede Carlos Tevez til, så jeg tror ikke de har specielt meget imod hans skilt..

..Shocker!

robinho
15-05-2012, 09:46
Nu sagde jeg jo aldrig, at United-spillerne skulle forsøge at skade ham. Det ville rigtig nok ikke klæde United. Men hvis Tevez falder ned ad trapperne og brækker begge ben, så kommer jeg næppe til at have ondt af ham. Ham og Barton ville Premier League sgu ikke savne.

Når det er sagt, så vil jeg nok gerne moderere mit udbrud: Jeg gider ikke spilde min tid på ligefrem at ønske ondt til Tevez. Der er en del andre mennesker, som fortjener alverdens ulykker før Tevez, hvis jeg kunne vælge. Tevez er dog stadig en gigantisk idiot.

Ja det kan vi godt blive enige om ;)

RAppel
15-05-2012, 09:51
FA har fratrukket City 2 point som straf for Tevez' opførsel. Han er deres spiller og derfor deres ansvar lyder årsagen. SÅ VI ER FUCKING MESTRE 11/12!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bugge
15-05-2012, 09:57
FA har fratrukket City 2 point som straf for Tevez' opførsel. Han er deres spiller og derfor deres ansvar lyder årsagen. SÅ VI ER FUCKING MESTRE 11/12!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

That's not even funny :(

LyngUnited
15-05-2012, 10:07

Det der er på ingen måde sjovt

NtotheT
15-05-2012, 11:24
Jeg håber inderligt, at det her har tændt Fergusons iltre og meget temperamentsfulde karakter igen, så han kan jorde det forpulede olieklub til grunden i næste sæson, så han kan samtidig kan smadre Tevez!

Martinsen
15-05-2012, 16:37
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7758889/United-accept-Tevez-apology

Vi har accepteret Citys undskyldning. Og David Gill beskriver vel egentlig hans handling meget godt.

Thomas P
15-05-2012, 21:48
Rivalisering er altid godt mellem klubber, vi kender det fra Spanien, hvor Barca og Madrid er ærkerivaler, Celtic og Rangers, Inter og Juve, FCK og BIF, PSV-Ajax osv osv.

SAF har selv udtalt at, City ikke kommer til at indhente United nogensinde, så må man også tage lidt sjov.
Uden rivalsering vil fodbold være mindre interessant.

Thomas P

Bugge
15-05-2012, 21:53
Rivalisering er altid godt mellem klubber, vi kender det fra Spanien, hvor Barca og Madrid er ærkerivaler, Celtic og Rangers, Inter og Juve, FCK og BIF, PSV-Ajax osv osv.

SAF har selv udtalt at, City ikke kommer til at indhente United nogensinde, så må man også tage lidt sjov.
Uden rivalsering vil fodbold være mindre interessant.

Thomas P

Når United spiller skidt, så skal vi tage på fællestur til Manchester og demonstrere foran Old Trafford.

Når Tevez håner vores legendariske manager og holder et "RIP" skilt op, så skal vi bare "tage lidt sjov".

Du formår virkelig at gøre dig bemærket... Og nej, det er ikke et kompliment..

United DK
15-05-2012, 21:56
Vi skal naturligvis kunne tage lidt røg, og lige netop City har været offer for mange års hån, men at håne Ferguson på den måde, er simpelthen for lavt. Fint nok man lige vil sende en hilsen til Ferguson, der selv har sendt City en stikpille eller to gennem årene, men måden er ikke i orden.

Thomas P
15-05-2012, 22:01
Det var jo ikke ment på den måde at SAF skulle dø.
Men det var pga det SAF sagde. Man kan godt fortolke det forkert, hvis man ikke kender historien bag det.

Jeg synes det er humor, og det skal der være plads til i fodbold.

snegl
15-05-2012, 22:41
Det var jo ikke ment på den måde at SAF skulle dø.
Men det var pga det SAF sagde. Man kan godt fortolke det forkert, hvis man ikke kender historien bag det.

Jeg synes det er humor, og det skal der være plads til i fodbold.

Helt seriøst. Gider du på en eller anden måde bevise at du er United-fan. Alle dine indlæg har været mere eller mindre trolling, og om end du så skriver 500 sobre indlæg fra nu af, vil dine første posts altid været lavet med trolling i baghovedet. Du kan selvfølgelig også lave en ny bruger og skrive sobert i starten for at mingle ind og blive trolling igen, men hvor er det sørgeligt. Min opfattelse er at du er en eller anden fan fra liverpool, chelsea eller arsenals forum med ekstremt lavt selvværd efter manglende pokaler.

Det sjove er at du sjældent svarer på mine indlæg om at du er en troll. Efter 3-4 gange hvor jeg har kritiseret din opførsel, har du bare ignoreret den for at fortsætte. Det må der være en grund til. Nemlig at du ikke vil have at folk tager det op og istedet reagerer på din trolling.

Anyways, hvis du er en troll håber jeg du forlader forumet. Det ville nok heller ikke være specielt underholdende, hvis et par herinde fra gik ind på diverse danske fora og mockede Liverpool, City, Arsenal, Chelsea, whatever når det stod slemt til. Det gør det trods alt rimelig tit. Du indbyder til det.

Thomas P
15-05-2012, 23:07
Være venligst og hold dig til emnet.

Jeg gider ikke kommenter dine useriøse indlægs om jeg er en troll eller ej. Jeg behøver heller ikke bevise om jeg er United fan eller fan af en anden klub.

snegl
15-05-2012, 23:09
Være venligst og hold dig til emnet.

Jeg gider ikke kommenter dine useriøse indlægs om jeg er en troll eller ej. Jeg behøver heller ikke bevise om jeg er United fan eller fan af en anden klub.

I længden er det pisse-irriterende, hvorfor det er rigeligt relevant at kommentere inden du bare bliver ved igen og igen og igen.

Thomas P
15-05-2012, 23:19
I længden er det pisse-irriterende, hvorfor det er rigeligt relevant at kommentere inden du bare bliver ved igen og igen og igen.

Jeg har da lov til at synes, at det Tevez gjorde var rent humor og intet andet.
Ja det er vores helt egen legendariske manager, men han har da ikke rent mel i posen.
Folk gør en mus til en elefant, bare fordi Tevez holder et skilt op hvor der står "RIP Fergie" som slet ikke er ondt ment, selvom man godt kan opfatte det som ondt, hvis man ikke kender hele historien.
Nu skal vi altså tage de røde briller af og bare grine af det, for det er god humor, selvom vi alle elsker vores helt egen SAF.

snegl
15-05-2012, 23:36
Det er bare sjovt som du, for lisom at lægge lidt ironi ind og have det sjovt med din trolling, ligger små hints ind som "Vores helt egen SAF" eller som sagt i et andet indlæg "Mine røde venner".

Alt ved dig stinker bare langt væk af at du ikke er fan og kun er her for at WUM'e. Først snakkede du om at arrangere en demonstration i Manchester da bølgerne gik højest og folk herinde var vrede. Få dage efter havde du angiveligt været i Manchester. Efterfølgende mente du en demonstration med fans der buhede på Etihad ville være en fantastisk ide.

Det stråler ud af dig at du er en troll, lige meget hvor meget du begynder at pakke det ind ved at snakke om United som din egen klub eller komme med mindre gale meninger, som er forklædt med små sidekommentarer som at "Fergie ikke har rent mel i posen"

En rigtig fan havde iøvrigt taget kritikken til sig og kommet med mere normale holdninger efterfølgende. Du skruer sjovt nok lidt ned for charmen og pakker det bedre ind, efter at være blevet opdaget, men stadig med små stikpiller og ironi. Hvor dumme tror du vi er?

"Jeg behøves heller ikke bevise om jeg er United fan eller fan af en anden klub"
- well det siger vel det hele. En United-fan havde nok ikke nævnt det sidste, men forsvaret sig med hvor lang tid han havde været fan, eller i det mindste forsøgt at bevise sig, hvis han ville vinde lidt goodwill blandt fellow fans efter en absurd dårlig start.

Edit: Iøvrigt til de kære admins. Det kunne være sjovt at tracke Thomas P, UnitedRalle, Brianhorle, og hvad de forskellige trolls nu hedder for at bestemme hvor i landet de kommer fra og om de er fra samme sted eller har samme ip-adresser. Her er en side der kan sige hvor i landet de er fra: http://www.ip-adress.com/ip_tracer/. Tjek evt med konkurrerende fora, om de har brugere med samme ip-adresser. Ingen er tjent med den slags latterlige halvhjerner der ødelægger det gode humør og den saglige debat blandt fans herinde.

zhagzi
16-05-2012, 00:03
Ååååh Thomas P ... Stop nu bare.

Thomas P
16-05-2012, 13:04
Hvis der er nogen der ødelægger det så er det dig snegl, der har været efter mig lige siden jeg tilmeldte mig.
Jeg gider overhovedet heller ikke diskutere hvem fanden jeg er fan af.
Hvis jeg hentyder til jeg er United fan, så er jeg United fan.
Nååh men tilbage til topic.

Som sagt så er der ikke noget galt i det Tevez gjorde, da han ikke mente noget ondt med det.

Men jeg slutter denne diskussion her og nu..

RAppel
16-05-2012, 13:08
Som sagt så er der ikke noget galt i det Tevez gjorde, da han ikke mente noget ondt med det.

Hvad så hvis jeg ikke er enig i din konklusion? Kan vi genåbne diskussionen eller skal jeg bare indfinde mig med, at der ikke var noget galt i det Tevez gjorde?

Thomas P
16-05-2012, 13:20
Hvad så hvis jeg ikke er enig i din konklusion? Kan vi genåbne diskussionen eller skal jeg bare indfinde mig med, at der ikke var noget galt i det Tevez gjorde?

Jo så kom med det.

Jeg gider overhovedet ikke høre på jeg er en troll osv, som de andre bliver ved med at skrive. Hvis du kan diskutere uden at bringe ordet troll så er du velkommen!!

morten8832
16-05-2012, 13:29
Hvis der er nogen der ødelægger det så er det dig snegl, der har været efter mig lige siden jeg tilmeldte mig.

Tror de fleste, mig inkluderet, har været efter dig fra start af da du tog den underlige beslutning at tilmelde dig et forum, hvor du blot formår at ødelægge debatter og komme med underlige usaglige kommentarer..

Vi kører jo ikke bare en hetz på dig for sjov, men fordi flere føler du ødelægger debatter herinde, kommer med underlige og misvisende kommentarer og opfører dig generelt som om du hele tiden bare ønsker at opsøge konflikter..

Vi er herinde for at debattere vores elskede klub - Du er velkommen til at være med til at debattere, men gør det nu sagligt og tænk over, om det du gør, ikke blot er spild af tid, hvis du bare har som formål at skabe konflikt og opmærksomhed omkring dig..

Men debatter, hvis det er det du vil, så skal vi andre nok tage dig seriøst..

zhagzi
16-05-2012, 18:20

At man som professionel spiller- eller træner håner sine rivaler på denne måde, ved tabt mesterskab er så usmageligt og hører ikke hjemme i min bog.

At fans gør det, ja det hører meget mere hjemme og det også fint der er lidt prikken til hinanden. Men man kan simpelthen ikke tillade sig det, som spiller eller træner - Du har et ansvar for at optræde modent og ansvarsfuldt.

Bugge
16-05-2012, 18:47
Jo så kom med det.

Jeg gider overhovedet ikke høre på jeg er en troll osv, som de andre bliver ved med at skrive. Hvis du kan diskutere uden at bringe ordet troll så er du velkommen!!

Hvad med tågehorn? Rasmus modsat?

... Nå ja, og troll! :Bouncing:

Thomas P
16-05-2012, 20:21
At man som professionel spiller- eller træner håner sine rivaler på denne måde, ved tabt mesterskab er så usmageligt og hører ikke hjemme i min bog.

At fans gør det, ja det hører meget mere hjemme og det også fint der er lidt prikken til hinanden. Men man kan simpelthen ikke tillade sig det, som spiller eller træner - Du har et ansvar for at optræde modent og ansvarsfuldt.

Ok. Hvad med dengang SAF sagde at, det blir over mit lig hvis City overhaler United en dag. Så det må da heller ikke hører hjemme fodboldens verden da det er en træner der har sagt det. Det er da umodent, er det ikke?

zhagzi
16-05-2012, 20:41
Ok. Hvad med dengang SAF sagde at, det blir over mit lig hvis City overhaler United en dag. Så det må da heller ikke hører hjemme fodboldens verden da det er en træner der har sagt det. Det er da umodent, er det ikke?

Det udgyder da til fight og kamp til stregen. Og vel også lidt realisme. City skal jo bruge 17 år på at nå Uniteds mesterskabs rekord. Jeg tror Ferguson er død om 17 år (God forbid it).

De to er ikke helt identiske - Altså situationerne.

Bugge
16-05-2012, 20:55

"Not in my lifetime" oversætter du til "over mit lig"?

Din engelsk lærer bør skamme sig..

ChristianR
16-05-2012, 21:09
"Not in my lifetime" oversætter du til "over mit lig"?

Din engelsk lærer bør skamme sig..

Arr. Ret skal være ret, og det er vel ret beset det samme.

snegl
16-05-2012, 21:11
Hvad er udtrykket "Over my dead body" så brugt til, hvis de er det samme? Not in my lifetime betyder vel hvad det direkte bliver oversat til.

Bugge
16-05-2012, 21:11
Arr. Ret skal være ret, og det er vel ret beset det samme.

Neeej, det er det ikke.

Der er forskel på at sige not in my lifetime og så sige over my dead body.

ChristianR
16-05-2012, 21:20
Neeej, det er det ikke.

Der er forskel på at sige not in my lifetime og så sige over my dead body.

Ikke direkte oversat, nej. Men billedelig talt er det da det samme.

'Not in my lifetime' = Ikke mens jeg lever = Ikke før jeg er død
'Over my dead body' = Over mit lig = Først når jeg er død

zhagzi
16-05-2012, 21:40
Under alle omstændigheder bør vi vel alle være enige i at, det 'statement' Fergie kommer med, langt fra er af samme skuffe som Tevez' stunt med R.I.P Fergie.

Medmindre de to ting er direkte forbundet med hinanden, men så det blot Tevez som ikke har forstået at ved at vinde ét Premier League trofæ, ikke er ens betydende med de har overhalet os - langt fra.

RAppel
16-05-2012, 21:43
Ej, jeg kan ikke andet end ryste på hovedet. Kan folk der ikke er United-fans ikke se det forkerte i det? (og så Thomas P)

http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2012/05/16/3107329/i-do-not-apologise-for-rip-fergie-banner-tevez-hits-out-at?

It seems like Ferguson is the President of England," Tevez told Ole.

Because every time he speaks badly of a player or when he always talked rubbish about me, I never went out to say he had to apologise. When you mess up you should go out and apologise, but I do not apologise.

snegl
16-05-2012, 21:56
"When you make a joke, you have to apologise. But I'm not apologising"

Syg nok Verden han lever i. Han undskylder simpelthen jokes, og konkluderer at han ikke undskylder.. da det ikke var en joke?

Det må da være en sprogblomst fra den kære huleboer. Fodboldverdenens svar på Amalie.

PatriceEvra3
16-05-2012, 22:32
It seems like Ferguson is the President of England," Tevez told Ole

I det mindste er det da ved at gå op for ham hvor stor manden er.

Benzet
17-05-2012, 07:56
Den eneste spiller gennem Uniteds historie, som jeg decideret er flov over, vi har haft i truppen, er Tevez. Jeg har det direkte skidt, når nogen minder mig om, at han har haft Unitedtrøjen på. Han mangler så meget klasse og selvindsigt og har lang historie bag sig, hvor han har skidt på sine klubber; West Ham, United og City. Utroligt, at han nogensinde fik lov til at spille for United.

Bugge
17-05-2012, 08:07
Den eneste spiller gennem Uniteds historie, som jeg decideret er flov over, vi har haft i truppen, er Tevez. Jeg har det direkte skidt, når nogen minder mig om, at han har haft Unitedtrøjen på. Han mangler så meget klasse og selvindsigt og har lang historie bag sig, hvor han har skidt på sine klubber; West Ham, United og City. Utroligt, at han nogensinde fik lov til at spille for United.

.. Og så endda i en fantastisk sæson som 07-08.

Hver gang jeg sætter mig til at se den season review DVD (og det gør jeg tit) så skal jeg glo på den spade..

ClausJorgensen
17-05-2012, 08:10
.. Og så endda i en fantastisk sæson som 07-08.

Hver gang jeg sætter mig til at se den season review DVD (og det gør jeg tit) så skal jeg glo på den spade..

Der havde vi også en anden City spiller med krøllet hår med

Bugge
17-05-2012, 08:14
Der havde vi også en anden City spiller med krøllet hår med

Ja, men der fik VI lov til at grine sidst, for han failede i City og præsterede fuck all i denne sæson. Så det gør ikke så meget ;)

Men Tevez stod for et par dage siden med sit arrede fjæs og et PL trofæ og spillede smart..
Han virkede ellers som en fin fyr da han var i United.. Guess not.

jasonmraz
17-05-2012, 09:00
Men Tevez stod for et par dage siden med sit arrede fjæs og et PL trofæ og spillede smart..
Han virkede ellers som en fin fyr da han var i United.. Guess not.

Synes du virkelig det? Har altid synes han har virket som en fyr, uden så meget personlig indhold, med et utilstrækkeligt behov for at tjene flere og flere penge.

Men når det så er sagt, så synes jeg også at vi måske lægger for meget i skiltet. Jo, det er dumt gjort af ham, men tror ikke han har ment det så hårdt som det lyder. Tror nærmere det skulle forstås som "Goodbye Fergie", "I told you so" eller noget i den stil. Det er sygt provokerende og dumt gjort, fordi det kan misforstås i den grad, men tror trods alt ikke han er så ond. Tror nærmere det er manglende intelligens fra hans side af, der har gjort han ikke har kunne forstå det. Vi skal jo huske på, at manden knap nok kan engelsk. Bryder mig ikke om Tevez, da hans personlighed, formentlig ikke indeholder meget andet end $, men lad os ikke gøre ham værre end han er. Dumt og tåbeligt, men lad den ligge her, hele ideen var at vi skulle blive irriteret over det, lad os ikke give ham den fornøjelse.

schousboe9
17-05-2012, 09:11
Han mangler så meget klasse og selvindsigt og har lang historie bag sig, hvor han har skidt på sine klubber; West Ham, United og City.

Der kan du så tilføje resten af hans klubber.

Fra Boca Juniors skiftede han til Corinthians, så ham Joorabchian ku' score kassen på ham for første gang, og i Corinthians mødte han op til pressemøde i en ... [suk] ... United-trøje. Begge steder pev han som en kælling for at få gennemført et skifte.

snegl
17-05-2012, 10:21
Der kan du så tilføje resten af hans klubber.

Fra Boca Juniors skiftede han til Corinthians, så ham Joorabchian ku' score kassen på ham for første gang, og i Corinthians mødte han op til pressemøde i en ... [suk] ... United-trøje. Begge steder pev han som en kælling for at få gennemført et skifte.

Speaking of, så må det snart være sæson for Tevez-ynk, nu hvor sæsonen er gået på hæld og han skal forsøge at kravle ud af det miserable liv han selv har valgt i Manchester, hvor han tjener utallige millioner.

Jeg tror mest på han ryger, hvis det er i en byttehandel. Ingen gider betale 200 mio+ for en tyk baby.

NtotheT
17-05-2012, 16:50
Please, giv mig Keane tilbage bare i en kamp mod City i næste sæson, så han kan lige sætte Tevez på plads en gang for alle.