Se fuld version : Carlos Tévez
Sider :
1
2
3
4
5
6
[
7]
8
9
- trækker aldrig min Tevez trøje over hovedet igen, men trækker den ud i lokummet !
Ja det er satme surt show at eje en tevez trøje sådan som den klovn smækker med døren ved sit exit. Sørgelig opførsel af en ellers gammel yndling. Har mistet så meget for manden, at min trøje end ikke er værdig til at blive brugt som karklud. Smut til city og lad os få en god erstatning :)
Holmskov
30-06-2009, 20:19
Nu har jeg læst de sidste mange tråde igennem og er faktisk lidt rystet over hvordan man pludselig kan ændre holdning til en eller meget vellidt spiller i verdens største fodboldklub.
Jo, bevares Tevez har overrasket mig meget med hans udtalelser, troede han var oprigtig og den fighter jeg opfattede ham som, men der tog jeg fejl.
Havde håbet på han ville tage kampen op, da jeg mener han er mere værd end Berbatov der ikke har slået til i mine øjne.(det er en anden snak).
Det har han så valgt ikke at gøre, men bliver lidt ærgerlig når man skal læse at han pludselig er ussel, et scarface og en der hele tiden har "faket" når han har kysset logoet efter en scoring. Det tror jeg da bestemt han har gjort i den bedste tro og ment det i situationen.
Hvis man tænker tilbage så var det forrige sæson hvor han yndede at kysse logoet mere i forhold til sidste sæson. Berbatov kom til og så forsvandt Tevez stille og roligt ud på bænken. (man undres)
Jeg syntes det er drønærgerligt han nu skal spille i en anden klub og er glad for den tid han har haft i klubben. Hvem husker ikke hans sene og vitale scoringer imod Tottenham og blackburn.(havde vi vundet mesterskabet uden de to scoringer?? ) Og sågar hans scoring imod Liverpool står klart.
Jo, det er skuffende og ærgerligt, men at kalde ham ussel, vammel, pengegrisk og et scarface er helt nede på børnehaveniveau.
Det var bare mine 5.
Velkommen til Valencia i øvrigt. :)
Christensen
30-06-2009, 20:42
Jo, det er skuffende og ærgerligt, men at kalde ham ussel, vammel, pengegrisk og et scarface er helt nede på børnehaveniveau.
Tevez selv har også opført sig som om han var på børnehaveniveau. Hans udtalelser har været utrolig latterlige og direkte dumme. Det betyder ikke han skal svines, men når han kommer med udtalelser som han har gjort, kan man ikke undgå at blive kaldt lidt af hvert.
Nu har jeg læst de sidste mange tråde igennem og er faktisk lidt rystet over hvordan man pludselig kan ændre holdning til en eller meget vellidt spiller i verdens største fodboldklub.
Jo, bevares Tevez har overrasket mig meget med hans udtalelser, troede han var oprigtig og den fighter jeg opfattede ham som, men der tog jeg fejl.
Havde håbet på han ville tage kampen op, da jeg mener han er mere værd end Berbatov der ikke har slået til i mine øjne.(det er en anden snak).
Det har han så valgt ikke at gøre, men bliver lidt ærgerlig når man skal læse at han pludselig er ussel, et scarface og en der hele tiden har "faket" når han har kysset logoet efter en scoring. Det tror jeg da bestemt han har gjort i den bedste tro og ment det i situationen.
Hvis man tænker tilbage så var det forrige sæson hvor han yndede at kysse logoet mere i forhold til sidste sæson. Berbatov kom til og så forsvandt Tevez stille og roligt ud på bænken. (man undres)
Jeg syntes det er drønærgerligt han nu skal spille i en anden klub og er glad for den tid han har haft i klubben. Hvem husker ikke hans sene og vitale scoringer imod Tottenham og blackburn.(havde vi vundet mesterskabet uden de to scoringer?? ) Og sågar hans scoring imod Liverpool står klart.
Det var bare mine 5.
Velkommen til Valencia i øvrigt. :)
Har intet problem med, at Tevez har mavesur over, at han blev vraget i den netop spillede sæson. Men efter al den støtte fansne har vist ham, så vil det ikke være i orden, når han indenfor et par uger formentlig tørner ud for rivalerne, og så er alt det gode han har gjort glemt. Derudover kan jeg ikke tage, at han ikke tør tage kampen op om pladserne, men lader sig overgive efter en sæson. Det siger måske noget om hans karakter; han er vant til at være stjernen og er han ikke fast mand, så vil han søge nye græsgange. Dette bliver hans 5. klub og han er kun 25 år. Det skuffer mig gevaldigt ved ham, og skifter han til Chelsea, City, Arsenal eller Liverpool skal han buhes ud, for så er han en forræder i mine øjne.
Holmskov
30-06-2009, 22:57
Har intet problem med, at Tevez har mavesur over, at han blev vraget i den netop spillede sæson. Men efter al den støtte fansne har vist ham, så vil det ikke være i orden, når han indenfor et par uger formentlig tørner ud for rivalerne, og så er alt det gode han har gjort glemt. Derudover kan jeg ikke tage, at han ikke tør tage kampen op om pladserne, men lader sig overgive efter en sæson. Det siger måske noget om hans karakter; han er vant til at være stjernen og er han ikke fast mand, så vil han søge nye græsgange. Dette bliver hans 5. klub og han er kun 25 år. Det skuffer mig gevaldigt ved ham, og skifter han til Chelsea, City, Arsenal eller Liverpool skal han buhes ud, for så er han en forræder i mine øjne.
Med frygt for at blive kaldt alt muligt(ikke fra din side Dines) så prøver jeg lige at vende den.
Hvis det er sandt at Tevez rent faktisk har været så skide utilfreds med alt og alle i Manchester United, har han så ikke spillet nogle rigtig gode sæsoner de to år han har været her?? Er det værdiløst at han scorede afgørende mål imod Tottenham og Blackburn der helt sikkert sikrede os mesterskabet.??
Jo, han giver op, men han bliver aldrig ussel, idiot, vammel eller et scarface i min bog.
Elrantiri
30-06-2009, 23:10
Med frygt for at blive kaldt alt muligt(ikke fra din side Dines) så prøver jeg lige at vende den.
Hvis det er sandt at Tevez rent faktisk har været så skide utilfreds med alt og alle i Manchester United, har han så ikke spillet nogle rigtig gode sæsoner de to år han har været her?? Er det værdiløst at han scorede afgørende mål imod Tottenham og Blackburn der helt sikkert sikrede os mesterskabet.??
Jo, han giver op, men han bliver aldrig ussel, idiot, vammel eller et scarface i min bog.
Nej, han har ikke fortjent at blive kaldt de ting, men det er alligevel forståeligt, at nogle fans (måske især fans der har smidt 600 kroner efter en Tevez trøje) bliver sure over, at han bare giver op.
En trøje med et navn på bliver jo ofte købt fordi man synes om spilleren, og håber at spilleren bliver i klubben, og der var Tevez ikke umiddelbart en kandidat til at smutte, han virkede jo loyal og som en spiller, der gerne ville være i klubben, og samtidig havde evnerne.
Vil være skuffende hvis han skifter til City men en lille trøst er at han selv kan se at det vil være værre at skifte til Fool. Synes ikke det er respektløs af ham at tørne ud for en rival. Han vil gerne blive i England og det samme vil familien. Fansene har vist Tevez støtte og Tevez har altid givet 110 % for klubben og fansene men Tevez er altså fortid i United og det ville være urealistisk at tro at hans nye skifte skulle bære præg af hvad fansene i hans gamle klub ønsker. Dagens udtalelser er ikke nødvendige men kan kun have respekt for at han fortæller om hvordan han har haft det i klubben og dermed begrunder hvorfor han valgte at afvise en ny 5-årig kontrakt
Jeg takker Tevez for hvad, at han har bidraget med på banen, men anser det som forræderi overfor os fans, der virkelig har støttet ham mens han var på bænken, hvis han vælger at skifte til City, Arsenal eller Chelsea for ikke at snakke om Liverpool. Gør han dette, så er hans arbejde og vigtige scoringer på banen altså glemt i mine øjne. Men jeg tilgengæld skifter han til Real Madrid eller Barcelona f.eks., så vil jeg have det fint med ham, men være lidt skuffet over, at han ikke tog kampen mere op om pladserne mod Rooney og Berbatov.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/07/04/fergie-a-liar-claims-tevez-115875-21493552/
"What I want to do next season is score against United. I promise I will not celebrate in front of the United fans but I will shout in Ferguson's face."
"You can be sure of that - and it will be one of the most beautiful things I have done in football"
Ved ikke om det er sandt at tevez har været ude at sige det men hvis det er ønsker jeg ham ikk andet end at brænde i helved:rant:
Jeg har også læst det andetsteds, men det kan simpelthen ikke være sandt. Jeg tror ikke på nogen måde på at Tevez skulle have sagt sådan noget, det er så groft og han er trods alt en professionel fodbold-spiller, ikke komplet idiot. Tillader mig at forholde mig yderst skeptisk overfor den udtalelse.
hold da op en artikel. Lad mig sige det sådan, at hvis Tevez rent faktisk har sagt det, så er han da mere en almindelig idiot.
Desuden kan jeg slet ikke forestille mig at fergie i forbindelse med berbatov købet har fortalt tevez, at han stadig var 1.valg og at han skulle tage det roligt.
Der er altså ikke noget der hedder 1.valg i en klub som united som kører med så meget rotation.
Der er lige folk som rooney, rio,vidic, evra og i førhen ronaldo, som er så dygtige på deres pladser, at de spiller når de er fit, men selv de kan få en tur på bænken i ny og næ.
Tror tevez fantasere en hel del her, hvis han vel og mærke har lukket det bræk ud. Kunne også bare være en journalist der ikke lige vidste hvad han skulle smíde i den sidste kolonne.
GloryManUtd2730
04-07-2009, 11:57
jeg håber at han tar til shitty og at de også får Eto.
For så bliver han 3-4 angriber igen, så han kan rådne op på bænken.
United-Allan33
04-07-2009, 12:04
Hvis disse udtalelser er rigtige, hvilket jeg stærkt går udfra, da de falder godt i tråd med de tidligere udtalelser som han har kommet med, samt hans jubel imod City, så viser det jo blot at de fans der kaldte ham ussel med mere har fuldstændig ret. Han er ussel, og en idiot, som jeg er flov over har haft Uniteds trøje på. Nogen har problemer med Owen fordi han er ex Liverpool, men det er dog intet imod denne usle nar.
Hvor dum er du, Tevez, de fleste United fans, der er dog nok nogle stykker som stadig vil forgude dig, men vi er ligeglad om du jubler foran os eller ej, vi har ingen respekt for dig, du er død!! Især efter den hån du har planlagt overfor SAF. Kan nogen forsvare disse seneste udtalelser, så er man simpelhen ikke United fan, and thats a facts!!
Som jeg har sagt før så får Tevez Ronaldo til at ligne en Giggs eller Neville.. Ronaldo kom trods alt afsted med værdighed, men det kan man squ ikke sige Tevez har gjort..
Ferguson har ingen respekt for Tevez?:D Det er da nærmere omvendt (http://www.guardian.co.uk/football/2009/jun/30/carlos-tevez-champions-league-final).. Det bliver mere og mere tydeligt at han er fra slummen i Buenos Aires, og sikkert aldrig har gået i noget der bare minder om skole. Han er jo lige så ubegavet som han ser ud. Og det bygger jeg selvfølgelig ikke kun på de nye udtalelser, som næsten er for langt ude til at være sande?
RuudVanNissetøj
04-07-2009, 12:26
Ferguson har ingen respekt for Tevez?:D Det er da nærmere omvendt (http://www.guardian.co.uk/football/2009/jun/30/carlos-tevez-champions-league-final).. Det bliver mere og mere tydeligt at han er fra slummen i Buenos Aires, og sikkert aldrig har gået i noget der bare minder om skole. Han er jo lige så ubegavet som han ser ud. Og det bygger jeg selvfølgelig ikke kun på de nye udtalelser, som næsten er for langt ude til at være sande?
Kan huske dengang Mourinho "slog ud" efter Ronaldo og kaldte ham udannet og et menneske uden klasse. Sådan vil jeg karakterisere Tevez, hvis sådanne udtalelser har kommet fra hans mund. Lige nu, priser jeg mig bare lykkelig over, at han ikke accepterede vores kontraktudspil - så havde vi smidt 25 mil. pund lige ud af vinduet....
Tevez er ved at ödelägge hans forhold til fansne og det vil egentlig fryde mig lidt, hvis der er blev buhet af ham, när han kommer til at spille for City eller Chelsea. Tevez er det man meget nemt kan betegne som en cunt (undskyld udtrykket). Han tuder over for lidt spilletid og han fortsätter med tuderiet istedet for at svare tilbage pä banen. Synes det siger meget om Tevez karakter. Han kan ikke tackle modgang.
Lorensen
04-07-2009, 12:59
Kan huske dengang Mourinho "slog ud" efter Ronaldo og kaldte ham udannet og et menneske uden klasse. Sådan vil jeg karakterisere Tevez, hvis sådanne udtalelser har kommet fra hans mund. Lige nu, priser jeg mig bare lykkelig over, at han ikke accepterede vores kontraktudspil - så havde vi smidt 25 mil. pund lige ud af vinduet....
Hvis disse udtalelser holder vand, og Tevez efter en, forhåbentlig usandsynlig, scoring mod United vælger at løbe hen og råbe ad Ferguson skal han bare flækkes og det kan ikke blive for meget. Så må vores "hardhittere" (Selvom vi faktisk ikke har så mange af dem tilbage) Rooney, Vidic mm. slås om hvem der skal have æren af det.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/07/04/fergie-a-liar-claims-tevez-115875-21493552/
"What I want to do next season is score against United. I promise I will not celebrate in front of the United fans but I will shout in Ferguson's face."
"You can be sure of that - and it will be one of the most beautiful things I have done in football"
Hvis den udtalelse er sand, hvilket jeg godt kunen tro, så er han bare dummere end jeg havde troet...
Det er jo så latterlig en udtalelse. Han må da lige tage sig sammen, man skal squ da kæmpe for sin pads og ikke bare blive et tudefjæs.
Troelsgaard
04-07-2009, 17:48
De udtalelser er måske lige lovligt frembrusende til at være sande, men det er jo ikke fordi Tevez er gået stille og roligt ud af døren, han har jo smækket med den, så det er måske ikke helt usandsynligt, at han har udtalt det, og i såfald er han jo bare en kæmpe idiot, som fortjener en "Gattuso mod Poulsen"-jubel fra Rooneys side, når vi har slået hans kommende klub.
SirWilsen
04-07-2009, 18:36
Ved ikke om det er sandt at tevez har været ude at sige det men hvis det er ønsker jeg ham ikk andet end at brænde i helved:rant:
Det værste ved det er, at han tror at alle Uniteds fans er mere fan af ham end de er af Ferguson.
Hvis disse udtalelser er sande må alle Tevez-lovers da også indse at manden er komplet idiot. Det syntes jeg nu også at han var inden denne udtalelse, på grund af hans evige klynkeri.
Nøj, han sparer os da for at juble foran vores fans - tilgengæld vil han bare lige håne vores manager, som han ikke burde have andet end respekt for. Flot Tevez :Smackden: Hvis han virkelig har sagt det så er det sgu ærgerligt at han overhovedet har spillet i klubben. Nu virker det også ret åndssvagt at folk skrev "PLEASE SIGN TEVEZ" i deres signatur, men okay de havde vel heller ikke forudset det her..
Nøj, han sparer os da for at juble foran vores fans - tilgengæld vil han bare lige håne vores manager, som han ikke burde have andet end respekt for. Flot Tevez :Smackden: Hvis han virkelig har sagt det så er det sgu ærgerligt at han overhovedet har spillet i klubben. Nu virker det også ret åndssvagt at folk skrev "PLEASE SIGN TEVEZ" i deres signatur, men okay de havde vel heller ikke forudset det her..
Jeg var blandt dem der havde det. Fordi han havde alle de kvaliteter jeg var vild med: Fight, hurtighed, okay godt skud, og klubføelse... TROEDE JEG...
Men jeg er blevet klogere og jeg føler absolut intet for ham mere. Han kunne tage til Liverpool for min skyld jeg er efterhånden pisse ligeglad. Sålænge RIO/VIDIC flækker ham i næste kamp. Det ville være så smukt...
Vi har vist alle været vilde med Tevez i større eller mindre grad, men hvis de udtalelser er sande forsvandt den sidste rest af respekt for den mand. Virker slet ikke til han værdsætter at United tog ham til sig og lod ham blomstre til den stjerne alle forventede han var (vi så det mest i glemt i slutningen af tiden hos West Ham). Hvis jeg havde købt en Tevez-trøje havde jeg gemt den langt væk i skabet nu, he he :p
Der mistede jeg AL respekten fra den mand.. Jeg har altid været en stor fortaler for Tevez, og har altid elsket den mand.. Efter de udtalelser han kommer med der, så har jeg mistet alt fra ham.. Jeg håber virkelig han kommer til City, og kommer til at sidde på bænken, og rådne op.. Hvis det er City han kommer til at spille for, så håber jeg at Vidic flækker ham, næste gang vi møder dem.. De udtalelser er noget af det dummeste jeg nogensinde har hørt..
Jacob FG
04-07-2009, 20:25
Haha hvad f... har han gang i??! Jeg kan kun grine af, hvordan han har opført sig på det sidste.. Glæder mig til hvis han skal spille over for Vidic.. Det ville jeg satme ikke være glad for hvis jeg var i hans støvler..
Det er jo pinligt, at man har haft sådan en tøs til at spille på sit hold! Istedet for at svare igen på banen, så vælger han at tude og beklage sig gennem medierne..
Jsøgaard
04-07-2009, 21:13
Bare rolig han kommer aldrig til at score mod United når vi har VERDENS bedste forsvar, med Vidic og Rio går intet galt .. siger bare: Tevez du kommer bare! ... :D
Christensen
04-07-2009, 21:21
Hvis Tevez ikke havde fortjent en sviner før, så må man sige, at han er ved at være tæt på at fortjene en nu!
Don Kafai
04-07-2009, 21:36
Jeg har intet haft imod Tevez, men 1 ting har jeg altid stået fast ved:
Berbatov og Rooney > Tevez!.... Facht!
Hvis han blev ville jeg intet have imod det, men jeg synes godt nok han bliver overvurderet af rigtig mange. Helt seriøst, så mener jeg ikke at Owen er en dårligere angriber end Tevez.
schousboe9
04-07-2009, 21:58
Helt seriøst, så mener jeg ikke at Owen er en dårligere angriber end Tevez.
Målene er i hvert fald hurtigt indhentet...
Gronkjor
04-07-2009, 22:53
Hvorfor holder idioten ikke bare sin kæft. Han ævler jo konstant til medierne, og den her udtalelse gør det bestemt ikke bedre. Mister mere og mere respekt for ham.
Nok næppe Ebbe!
http://www.bold.dk/nyt/Tevez-United-fans-vil-tilgive-mig
United-Allan33
05-07-2009, 12:16
Nok næppe Ebbe!
Med tiden ville mange United fans nok kunne have tilgivet ham hans skifte til City, men det skib er squ sejlet forlængst, lastet med alle hans usle angreb på SAF og klubben.. Du er en forræder og ussel
Martinsen
05-07-2009, 12:35
Jeg er rystet over så barnlig Tevez er " Jeg vil skrige Ferguson ind i hovedet" :lolol: Og så påstår han at det vil være det bedste han nogensinde har gjort i fodbold. Hold da ellers lige op en præstation Tevez. Gået fra at være Manchester United spiller til at være absolut hade spiller på meget kort tid. Tror jeg ville brække mig hvis han skreg mig ind i hovedet med det vansirede fjæs.
Men der er kun tilbage at ønske Tevez en helt igennem miserabel og elendig fremtidig fodboldkarriere.
Cunt.
"Fansene råbte og skreg for at få mig på holdet, men Ferguson ville ikke lytte, for han ved altid bedst. Jeg gav alt for Manchester United, og det er folk klar over. Jeg har ikke fortjent, at tingene er endt på den måde, som de nu engang er, mener Tevez."
HØRT!
Ja, fansene skal da bestemme, hvem der skal være i startopstillingen.
Selv de mest hardcore tilhængere af Tevez må indrømme, at han ikke var meget værd i sidste sæson.
EDIT: Og ja, jeg ved godt, at han spillede en god sæsonstart, men det giver ikke en wildcard til startopstillingen resten af sæsonen. Svarer til, at Aston Villa fortjente mesterskabet, fordi de klarede sig godt indtil jul.
United-Allan33
05-07-2009, 13:54
"Fansene råbte og skreg for at få mig på holdet, men Ferguson ville ikke lytte, for han ved altid bedst. Jeg gav alt for Manchester United, og det er folk klar over. Jeg har ikke fortjent, at tingene er endt på den måde, som de nu engang er, mener Tevez."
HØRT!
Ja, den havde man set komme... Du mener altså Tevez ved bedre end SAF..
Hvordan man kan Tevez parti i denne sag er simpelhen ubegribeligt:confused:
Ja, den havde man set komme... Du mener altså Tevez ved bedre end SAF..
Hvordan man kan Tevez parti i denne sag er simpelhen ubegribeligt:confused:
Og nu ser alle de fans der pev og skreg for at han skulle blive efterhånden ret dumme ud. Manden har jo vist sig at være direkte uintelligent med hans udtalelser i pressen de seneste 3 måneder. Mon ikke der var en grund til at SAF ventede så længe med at tilbyde Tevez kontrakt? Man viste nok godt at der ret let kunne findes en bedre mand, for færre penge.
RuudVanNissetøj
05-07-2009, 14:04
Jeg synes på en eller anden måde, at sagen med Tevez ikke er 100 % sort - hvid. Manden var en åbenbaring for os i sin første sæson, han spillede en mindre godkendt (den pæne version) i sidste sæson. Hans fighter indsats har altid været forbilledeligt, men United tøvede med at give ham en kontrakt. Først til aller sidst prøvede vi tilsyneladende at hente ham - vel og mærke efter han begyndte at lufte muligheden for en anden klub. Så kan godt forstå hans frustrationer fra dette synspunkt.
Men derfor er det langtfra iorden at opføre sig på så åndsvag og gennemført usympatisk måde. Tevez er desværre født med en personlighed der skaber kontroverser, se bare skiftet fra Corienthians og Westham og derfra til os. Han har sin mening og den rykker han tilsyneladende ikke en skid ved.
Jeg takker Tevez for hans bidrag i to fænomenale sæsoner for os. Men det her er langt over stregen og ikke acceptabelt. Men held og lykke i fremtiden skal han da have, bare ikke imod os.
Christian Hald Pedersen
05-07-2009, 14:24
Jeg synes i stedet for at svine ham mere til så ønske ham held og lykke i Shity eller hvem han nu skifter til. Han har været en god spiller for os og nu må vi jo bare håbe at Owen kan erstatte ham.
Hvorfor ønske en spiller, der så åbenlyst er en kæmpe nar, held og lykke? Han har opført sig som et 2-årigt barn hele sæsonen, hans præstationer har ikke været prangende, og han skifter (sandsynligvis) til en af vores ærkerivaler. Jeg kan ikke se, hvordan det er muligt at have sympati for ham.
United-Allan33
05-07-2009, 14:42
Jeg synes i stedet for at svine ham mere til så ønske ham held og lykke i Shity eller hvem han nu skifter til. Han har været en god spiller for os og nu må vi jo bare håbe at Owen kan erstatte ham.
Ja, lad os da hylde manden der sviner vores klub og manager!!! Og som ovenikøbet rejser til City...
Han har bare kunnet holde hans kæft, og forladt United med mange fans i ryggen.. Jeg er sikker på mange kunne have tilgivet ham, hans skifte til City, men ikke mange rigtige United-fans kan tilgive hans mange latterlige udtalelser..
Glory Man United
05-07-2009, 14:43
Har du været frosset ned? :titte:
WHAT???
De sidste to måneder har han ikke lavet andet end at svine SAF til med: "Vi ville have vundet hvis jeg havde startet inde i ChL finalen og "Jeg vil råbe SAF i hovedet når jeg score mod united" og alt muligt andet pis.
Jeg har absolut intet til overs for den kæmpe idiot.
Christian Hald Pedersen
05-07-2009, 14:56
Hvorfor ønske en spiller, der så åbenlyst er en kæmpe nar, held og lykke? Han har opført sig som et 2-årigt barn hele sæsonen, hans præstationer har ikke været prangende, og han skifter (sandsynligvis) til en af vores ærkerivaler. Jeg kan ikke se, hvordan det er muligt at have sympati for ham.
Jeg synes faktisk at Tevez har gjort det godt når han er blevet skiftet ind. Han har alligevel scoret nogle mål og jeg mener at han skulle have været foran i køen i forhold til Berbatov i sidste sæson. Berbatov har været meget uskarp og bare slået ud med armene hvis det ikke lige gik som han ville. Med Tevez var man altid sikret en god holdindsats. Kan egentlig godt forstå at Tevez ikke har været tilfreds denne sæson på Oldtrafford. Han burde i det mindste have fået en chance.
Nu orker jeg ikke en Berbatov/Tevez diskussion igen. Så jeg vil kun kommentere på Tevez: Hans præstationer har været okay, men dårligere end man kunne forvente. Deraf "ikke prangende", som du kommenterede på.
Christian Hald Pedersen
05-07-2009, 15:02
Nu orker jeg ikke en Berbatov/Tevez diskussion igen. Så jeg vil kun kommentere på Tevez: Hans præstationer har været okay, men dårligere end man kunne forvente. Deraf "ikke prangende", som du kommenterede på.
Jeg synes at hvis man kigger på hvor meget spilletid begge har fået, har Tevez ikke spillet dårligere, faktisk lidt bedre.
KEANOOOO
05-07-2009, 15:08
Hvem er Tevez ???
:titte:
Jeg synes at hvis man kigger på hvor meget spilletid begge har fået, har Tevez ikke spillet dårligere, faktisk lidt bedre.
Og så er det jo i orden at Tevez åbenlyst sviner Ferguson og vores klub til...
Hverken Berbatov eller Tevez har haft en rigtig god sæson, men statistisk har Berbatov bidraget med så meget mere end Tevez, at pladsen i startopstillinge selvfølgelig skal være hans. Og at folk tror, at den vigtiste egenskab for en angriber er at arbejde og løbe efter bolden konstant er jo håbløst. Det er en god egenskab for en angriber, men ikke noget man skal sætte holdkortet efter. Især ikke når man oftest forvejen har en i angrebet (Rooney).
Christian Hald Pedersen
05-07-2009, 15:24
Og så er det jo i orden at Tevez åbenlyst sviner Ferguson og vores klub til...
Hverken Berbatov eller Tevez har haft en rigtig god sæson, men statistisk har Berbatov bidraget med så meget mere end Tevez, at pladsen i startopstillinge selvfølgelig skal være hans. Og at folk tror, at den vigtiste egenskab for en angriber er at arbejde og løbe efter bolden konstant er jo håbløst. Det er en god egenskab for en angriber, men ikke noget man skal sætte holdkortet efter. Især ikke når man oftest forvejen har en i angrebet (Rooney).
Jeg har ikke sagt at det er i orden at Tevez har svinet Fergie til. Det er selvfølgelig ikke i orden.
Men jeg har bare været træt af at se på Berbatovs arme som svinger rundt og hans dårlige attitude på banen
Hvis du så kigger på en spiller som Tevez. En hårdtarbejdende angriber, som også kan score mål. Det er da en type som passer perfekt til England i forhold til Berbatovs attitude.
United-Allan33
05-07-2009, 15:28
Jeg har ikke sagt at det er i orden at Tevez har svinet Fergie til. Det er selvfølgelig ikke i orden.
Men jeg har bare været træt af at se på Berbatovs arme som svinger rundt og hans dårlige attitude på banen
Hvis du så kigger på en spiller som Tevez. En hårdtarbejdende angriber, som også kan score mål. Det er da en type som passer perfekt til England i forhold til Berbatovs attitude.
Men du har garanteret elsket Ronaldo!!!!!! Folk må da kunne se hvor langt ude man er, når man bruger en andens spillers dårlige kampe som argument for en anden.... Så er det bestemt ikke fordi at Tevez har så mange strenge selv at spille på...
Jamen passer en person der scorer flere mål end Tevez, lægger op til masser af mål, har en super god teknisk, et rigtig godt overblik og er god til at holde på bolden bedre ind? Især når hans makker i angrebet er denne her hårdtarbejdende type, bare en der er langt bedre. Jeg har på fornemmelsen af Berbatov får en super sæson.
Christian Hald Pedersen
05-07-2009, 15:33
Men du har garanteret elsket Ronaldo!!!!!! Folk må da kunne se hvor langt ude man er, når man bruger en andens spillers dårlige kampe som argument for en anden.... Så er det bestemt ikke fordi at Tevez har så mange strenge selv at spille på...
ja det har jeg.
Men han beviste jo også at han var den bedste ved at score mange mål. Berbatov har ikke imponeret og kombineret med at han har den dårlige attitude så kan jeg ikke se hvad man kan bruge sådan en spiller til? Ronaldo har samme attitude, men han betalte tilbage med mål.
Med hensyn til Tevez synes jeg bare generalt at han er en bedre spiller. Kig på hans føste sæson og Berbatovs første sæson. Jeg tror nok at Tevez beviste sit værd. Scorede vigtige mål mod Liverpool og Chelsea, det kan jeg ikke huske at Berbatov har...
ja det har jeg.
Men han beviste jo også at han var den bedste ved at score mange mål. Berbatov har ikke imponeret og kombineret med at han har den dårlige attitude så kan jeg ikke se hvad man kan bruge sådan en spiller til? Ronaldo har samme attitude, men han betalte tilbage med mål.
Med hensyn til Tevez synes jeg bare generalt at han er en bedre spiller. Kig på hans føste sæson og Berbatovs første sæson. Jeg tror nok at Tevez beviste sit værd. Scorede vigtige mål mod Liverpool og Chelsea, det kan jeg ikke huske at Berbatov har...
Jeg kan på det ene led godt se, hvorfor nogle typer altid godt kan lide de forskellige "arbejdsheste" som Tevez, Alan Smith etc. Men for mig er det ikke det eneste man skal gøre på banen... så forskellige er vi nu engang.
Jeg vil bare sige det sådan, at lad os nu se på Berbatovs anden sæson, så kan vi sammenligne bagefter... har på følelsen, at Berbatov kommer til at blæse Tevez ud af banen... både i statestikker, og ud af den lyseblå trøje på den anden side af byen.
Christian Hald Pedersen
05-07-2009, 15:38
Jeg kan på det ene led godt se, hvorfor nogle typer altid godt kan lide de forskellige "arbejdsheste" som Tevez, Alan Smith etc. Men for mig er det ikke det eneste man skal gøre på banen... så forskellige er vi nu engang.
Jeg vil bare sige det sådan, at lad os nu se på Berbatovs anden sæson, så kan vi sammenligne bagefter... har på følelsen, at Berbatov kommer til at blæse Tevez ud af banen... både i statestikker, og ud af den lyseblå trøje på den anden side af byen.
ja lad os vente og se. Jeg håber da selvfølgelig også at Berba bomber og viser at han var/er pengene værd.:)
Nok næppe Ebbe!
Selvfølgelig bliver han ikke tilgivet - og slet, slet ikke efter ans tilsvining af Ferguson.
Hvorfor er der ikke bare en, som fortæller Tevez, det er bedst, hvis han holder sin kæft, det er virkelig ved at være pinligt med hans latterlige og barnlige udtalelser.
Og nu ser alle de fans der pev og skreg for at han skulle blive efterhånden ret dumme ud. Manden har jo vist sig at være direkte uintelligent med hans udtalelser i pressen de seneste 3 måneder.
Synes ikke, det gover mening at nedgøre de fans, som støttede op om Tevez samt håbede på, vi ville købe ham. Tevez havde nogle fighteregenskaber, som kunne imponere - men ingen kunne jo forudsige, at manden skulle komme med disse latterlige kommentarer.
Aner ikke hvad Tevez tror, han kan opnå ved flere gange at nedgøre Fergie i pressen og overfor Uniteds fans. Jeg tror heller ikke, at Mark Hughes vil kunne se det smarte i hans udtalelser.
HØRT!
OH.MY.GOD!
Er du klar over at du forsvarer en hån mod klubbens manager?
Det handler jo ikke om hvad der er fortjent og ikke fortjent. Det handler om at klubben købte en konkurrent til Rooney og Tevez (som ALLE iøvrigt havde rådt og skreget på), som selvfølgelig skal ha ekstra snor i starten af sæsonen, så han har en chance for at komme ordentligt ind på holdet. Dette fik Tevez også forklaret af Sir Alex, og han fik at vide at han på ingen måde var droppet, men at han skulle stay cool. Og denne melding er altså ikke det samme som at Tevez er selvskreven til en startplads, efter Berbatov er spillet ind. Men det troede Tevez åbenbart (han er jo ikke så klog..), så han begynder at whine over manglende spilletid. Den normalt tænkende ville selvfølgelig komme frem til at Sir Alex (Bossen! Ham der bestemmer) har vurderet at Berbatov vil kunne bidrage med mere til holdet. Og dette er Sir Alex jo ikke kun kommet frem til, ved at sammenligne de to til træning. Tevez har bestemt spillet kampe, hvor han har haft mange chancer for at vise hvorfor han skal foretrækkes frem for Berbatov eller Rooney..
Sideløbende bliver Tevez ved med at whine i medierne over at han ikke er blevet tilbudt en kontrakt. Og det er altså på trods af, at allerede har fået forklaret han klubben ikke vil forhandle kontrakter før sæsonen er slut. Det er altså endnu en ting der viser, at Tevez ikke har meget at.. nej vent.. ikke har en SKID at flytte rundt med..
Da klubben efter sæsonafslutningen kommer med et tilbud til Tevez, vælger staklen at afslå. Hér tror jeg mange tænker "fair nok, han tør ikke tage kampen op, og han VIL spille hver kamp, så han skrider". Men ikke nok med det. Han går derefter ud i pressen og sviner Sir Alex, stiller spørgsmål ved hans evner som manager, og sidst men ikke mindst, forsøger at rede lidt sympati hos United supporterne, ved at sige "jeg har givet alt, det er Mr. Ferguson' skyld, jeg elsker stadig klubbens fans" osv. Jeg har ikke ord for hvor kujonagtigt det er i mit hoved.. Og uanset hvor trist og bekymrende det end lyder, så er det åbenbart lykkedes ham, at vinde nogle over hans side:whine:
United-Allan33
05-07-2009, 20:45
OH.MY.GOD!
Det handler jo ikke om hvad der er fortjent og ikke fortjent. Det handler om at klubben købte en konkurrent til Rooney og Tevez (som ALLE iøvrigt havde rådt og skreget på), som selvfølgelig skal ha ekstra snor i starten af sæsonen, så han har en chance for at komme ordentligt ind på holdet. Dette fik Tevez også forklaret af Sir Alex, og han fik at vide at han på ingen måde var droppet, men at han skulle stay cool. Og denne melding er altså ikke det samme som at Tevez er selvskreven til en startplads, efter Berbatov er spillet ind. Men det troede Tevez åbenbart (han er jo ikke så klog..), så han begynder at whine over manglende spilletid. Den normalt tænkende ville selvfølgelig komme frem til at Sir Alex (Bossen! Ham der bestemmer) har vurderet at Berbatov vil kunne bidrage med mere til holdet. Og dette er Sir Alex jo ikke kun kommet frem til, ved at sammenligne de to til træning. Tevez har bestemt spillet kampe, hvor han har haft mange chancer for at vise hvorfor han skal foretrækkes frem for Berbatov eller Rooney..
Sideløbende bliver Tevez ved med at whine i medierne over at han ikke er blevet tilbudt en kontrakt. Og det er altså på trods af, at allerede har fået forklaret han klubben ikke vil forhandle kontrakter før sæsonen er slut. Det er altså endnu en ting der viser, at Tevez ikke har meget at.. nej vent.. ikke har en SKID at flytte rundt med..
Da klubben efter sæsonafslutningen kommer med et tilbud til Tevez, vælger staklen at afslå. Hér tror jeg mange tænker "fair nok, han tør ikke tage kampen op, og han VIL spille hver kamp, så han skrider". Men ikke nok med det. Han går derefter ud i pressen og sviner Sir Alex, stiller spørgsmål ved hans evner som manager, og sidst men ikke mindst, forsøger at rede lidt sympati hos United supporterne, ved at sige "jeg har givet alt, det er Mr. Ferguson' skyld, jeg elsker stadig klubbens fans" osv. Jeg har ikke ord for hvor kujonagtigt det er i mit hoved.. Og uanset hvor trist og bekymrende det end lyder, så er det åbenbart lykkedes ham, at vinde nogle over hans side:whine:
Dette må være et af de bedste indlæg i år.. du rammer fuldstændig rigtigt.. Men det mest sørgelige er dog at det er, som du selv skriver, lykkes ham at få folk over på hans side, og gå imod SAF... ubeskriveligt.. og man forstår bedre og bedre andre holds fans meninger om os United fans.. Pinligt
OH.MY.GOD!
Det er umuligt at forsvare hans seneste handlinger. Og det er kvalmende når folk prøver.
KEANOOOO
05-07-2009, 21:54
OH.MY.GOD!
Fuldstændig rigtigt...........Et af de bedste indlæg i meget lang tid !
Don Kafai
05-07-2009, 22:36
Det er jo ved at udvikle sig til mere end det bør. Tevez er fortid, og mere er der ikke at sige til det.
Men eksemplet på Tevez er vel det bedste eksempel på, at man ikke skal tro på alt hvad man læser. 4-5 sider tilbage i denne tråd, blev United og især Ferguson slagtet, fordi de behandlede Tevez dårligt, og fansene gjorde et kæmpe nummer ud af at han skulle blive, bla da mesterskabet blev kørt hjem mod Arsenal.
Nu er sagen jo vendt 180 grader, og om muligt er Tevez hadet mere end den argentiner der var i klubben før ham. Det var jo fuldstændig det samme med Ferdinands kontraktforlængelse for nogle år tilbage, og noget af det samme med Brown her efter sidste sæson.
United-Allan33
05-07-2009, 22:49
Det er jo ved at udvikle sig til mere end det bør. Tevez er fortid, og mere er der ikke at sige til det.
Men eksemplet på Tevez er vel det bedste eksempel på, at man ikke skal tro på alt hvad man læser. 4-5 sider tilbage i denne tråd, blev United og især Ferguson slagtet, fordi de behandlede Tevez dårligt, og fansene gjorde et kæmpe nummer ud af at han skulle blive, bla da mesterskabet blev kørt hjem mod Arsenal.
Nu er sagen jo vendt 180 grader, og om muligt er Tevez hadet mere end den argentiner der var i klubben før ham. Det var jo fuldstændig det samme med Ferdinands kontraktforlængelse for nogle år tilbage, og noget af det samme med Brown her efter sidste sæson.
Jeg har ikke set hverken Brown eller Ferdinand eller andre gå ud og svine SAF og klubben.. Og ja, mange ønskede at vi skulle beholde Tevez, incl mig selv, men jeg har aldrig svinet klubben eller SAF for ikke at tilbyde Tevez en kontrakt, før de gjorde, for jeg stoler på at klubben og især SAF ved hvad de laver... Og det er jo også først EFTER at Tevez havde takket nej til vores tilbud, at han begyndte på disse angreb på vores allesammens SAF, så derfor er det da klart at de fleste fans så ændre mening til Tevez..
Don Kafai
05-07-2009, 23:04
Jeg har ikke set hverken Brown eller Ferdinand eller andre gå ud og svine SAF og klubben.. Og ja, mange ønskede at vi skulle beholde Tevez, incl mig selv, men jeg har aldrig svinet klubben eller SAF for ikke at tilbyde Tevez en kontrakt, før de gjorde, for jeg stoler på at klubben og især SAF ved hvad de laver... Og det er jo også først EFTER at Tevez havde takket nej til vores tilbud, at han begyndte på disse angreb på vores allesammens SAF, så derfor er det da klart at de fleste fans så ændre mening til Tevez..
Jeg var nok også selv en af dem der ville have Tevez i klubben, men mente samtidig at han ikke var i nærheden af en startopstilling så længe Rooney og Berbatov var fit.
Når Tevez udtaler sig som han gør, så er det jo ikke fordi han er skør eller spiller dum, han siger vel hvad han mener. Han føler sig dårligt behandlet, og det er vel fair nok han stiller sig frem og siger det, men der er jo absolut ingenting United rent administrativt kunne have gjort anderledes, og det var jo den stemning som pressen blæste op.
Hele sagen blev jo i sæsonafslutningen tolket med udgangspunkt i, at "stakkels Carlos" ikke fik sin kontrakt, og United havde planer om at skille sig af med ham. Sådan har det jo overhovedet ikke været, og det synes jeg ikke man kan komme udenom, at pressen har haft sin indflydelse på at vi troede.
Jeg synes ikke det er fair. Det er alene hans egen "skyld" at han ikke fik mere spilletid, i den sidste halvdel af sæsonen. Og hvis han har brug for at snakke om at Mr Fergsuson er åhhh så dum, burde han tale med sin familie og venner, i stedet for hele verden..
Jeg tror heller ikke dette vil komme til at gavne hans karriere, at han har vist sit sande dumme jeg.. Som jeg ser det, må forklaringen simpelthen være at han er røvhamrende ubegavet og nem at manipulere med..
United-Allan33
05-07-2009, 23:21
Jeg var nok også selv en af dem der ville have Tevez i klubben, men mente samtidig at han ikke var i nærheden af en startopstilling så længe Rooney og Berbatov var fit.
Når Tevez udtaler sig som han gør, så er det jo ikke fordi han er skør eller spiller dum, han siger vel hvad han mener. Han føler sig dårligt behandlet, og det er vel fair nok han stiller sig frem og siger det, men der er jo absolut ingenting United rent administrativt kunne have gjort anderledes, og det var jo den stemning som pressen blæste op.
Hele sagen blev jo i sæsonafslutningen tolket med udgangspunkt i, at "stakkels Carlos" ikke fik sin kontrakt, og United havde planer om at skille sig af med ham. Sådan har det jo overhovedet ikke været, og det synes jeg ikke man kan komme udenom, at pressen har haft sin indflydelse på at vi troede.
Enig igen, jeg synes heller ikke Tevez var andet end et 3. valg, men et 3. valg der var spillet ind på holdet, og som derfor, var værd at beholde, trods det var til en alt for høj pris, hvad United vel også mente, og forsøgte til det sidste at få presset prisen ned..
Jeg tror nu Tevez er mindre begavet, men tror ikke det er grunden til at han udtaler sig, men derimod som du skriver at han føler sig uretfærdigt behandlet.. Det ændre dog ikke, på at United fans har lov til at danne sin egen mening om sagen, og de fleste vil så komme frem til at Tevez er forkert på den, og selvom han måske skulle have noget at have sin utilfredshed i, (hvilket han ikke har) så beretter det ham ikke til at svine SAF på den måde... At udtale sig på den måde er direkte ubegavet, og med kun en vinder..
Jeg vil mene at det er Tevez, der med sit show mod City og hans opførsel efter Arsenal kampen har bevist spillet op til pressen som den "stakkels Tevez" der bliver jagtet ud af United af Slemme SAF.. Hvilket jeg også synes er usmageligt, at forsøge at få Uniteds fans til at vende sig imod SAF.. Der stoppede min støtte til Tevez..
jeg synes det var okay at skille sig af med tevez, prisen var for høj i forhold til hans niveau i sidste sæson, jeg synes det er okay hvis han skifter til city og jeg håber han viser sit kæmpe potentiale som jeg også synes vi så i sæson 1 uanset hvad vil jeg ønske ham held og lykke i fremtiden
Don Kafai
06-07-2009, 00:15
Jeg vil mene at det er Tevez, der med sit show mod City og hans opførsel efter Arsenal kampen har bevist spillet op til pressen som den "stakkels Tevez" der bliver jagtet ud af United af Slemme SAF.. Hvilket jeg også synes er usmageligt, at forsøge at få Uniteds fans til at vende sig imod SAF.. Der stoppede min støtte til Tevez..
Præcis, men jeg synes pressen var med til at blusse tingene op. Den opførsel Tevez blev ved med at bringe for dagen var også det der vendte mig mod ham. Man kan dog ikke komme udenom, at han havde held med sit usmagelige stunt, og for en stund var han noget af det mest populære (bare gå nogle sider tilbage i denne tråd). Mit store problem med ham var dog mere det faktum, at han ikke havde noget at have det i. Han havde haft en elendig sæson, kun reddet af et vigtigt mål i Stoke, og udligningen mod Wigan. Det der med at han knoklede giver jeg ikke en pind for, for jeg ville sgu selv knokle på samme måde, hvis Ferguson ringede mig op i aften.
Jeg er glad for han er væk, og som skrevet før, så har vi med en gratis signing i forgårs, fået en meget mere målfarlig og sympatisk spiller, og han er endda Scouser :D
United-Allan33
06-07-2009, 00:29
Præcis, men jeg synes pressen var med til at blusse tingene op. Den opførsel Tevez blev ved med at bringe for dagen var også det der vendte mig mod ham. Man kan dog ikke komme udenom, at han havde held med sit usmagelige stunt, og for en stund var han noget af det mest populære (bare gå nogle sider tilbage i denne tråd). Mit store problem med ham var dog mere det faktum, at han ikke havde noget at have det i. Han havde haft en elendig sæson, kun reddet af et vigtigt mål i Stoke, og udligningen mod Wigan. Det der med at han knoklede giver jeg ikke en pind for, for jeg ville sgu selv knokle på samme måde, hvis Ferguson ringede mig op i aften.
Jeg er glad for han er væk, og som skrevet før, så har vi med en gratis signing i forgårs, fået en meget mere målfarlig og sympatisk spiller, og han er endda Scouser :D
Kan kun være 100% enig med dig...
unitedforreal
06-07-2009, 00:52
Nu når vi snakker om idioten, tror i så på nogen i den nærmeste fremtid vil ønske hans nr `? Eller tror i det bliver et had nr i united... ?
Hvis jeg var spiller så vil jeg faktisk ønske at få hans nr, kun for at vise hvad rigtig respeckt er både over for min træner men også fans. Tevez blev først en rigtig stjerne i United. I West ham spillede han godt osv, men han var bare en spiller....
Og om 1 år eller 2.. så bliver han kun husket for at være mega dum og arrogant
Don Kafai
06-07-2009, 01:05
Nu når vi snakker om idioten, tror i så på nogen i den nærmeste fremtid vil ønske hans nr `? Eller tror i det bliver et had nr i united... ?
Hvis jeg var spiller så vil jeg faktisk ønske at få hans nr, kun for at vise hvad rigtig respeckt er både over for min træner men også fans. Tevez blev først en rigtig stjerne i United. I West ham spillede han godt osv, men han var bare en spiller....
Og om 1 år eller 2.. så bliver han kun husket for at være mega dum og arrogant
Tror nu ikke der skal lægges så meget i ham. Synes Heinze stuntet var meget lig det der sker nu, og det er jo ikke fordi nr 4 er bandlyst i Utd.
Det sørgelige er jo nok, at Tevez selv lægger mere i det, end folk omkring United nogensinde kommer til. Han er fuldstændig glemt om en måned, og det eneste vi hører til ham er jo nok når han kommer med flere dumme kommentarer de to gange United skal møde City (eller hvem han nu signer for).
Hvem ved, måske er hans seneste stunt lavet i forbindelse med at han skal signe for Liverpool, og prøver at nedspille den beslutning ved at angribe Ferguson. Noget a la "Ferguson drev mig til Liverpool", eller lign.
Egentlig er jeg allermest ligeglad. Synes bare det er ærgerligt han ødelægger sit rygte på denne måde, for ingen tvivl om han har lavet vigtige mål for os, især i den første sæson, og derved har han haft stor andel i 07/08 sæsonen.
Glory Man United
13-07-2009, 10:18
Ifølge teksttv skriver Tevez med Shitty....CUNT!!!!!!!!!!
Troelsgaard
13-07-2009, 10:30
Han elsker United!!!!11111
Færingen
13-07-2009, 10:44
Lol... han elsker sgu ikke United...
Han kan sgu stoppe sine "jeg elsker United"-kommentar op i røven, hvis han skriver under med City. Det giver jeg ikke en skid for, hvis man skriver med City.
Han er åbenbart ikke klogere...
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/article6685310.ece
JumpingCarrot
13-07-2009, 14:54
bæst.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_5431237,00.html
"Maybe in January because I spoke to him and gave him an offer, I think it was on Inter Milan night and he never came back to me.
"I rang him on holiday, texted him twice and he never got back to me, so he had made his mind up.
Så klubbens tilbud kom ikke i "sidste øjeblik" som det ellers har fremstået i medierne.
Mikey-boy
13-07-2009, 18:11
Jeg er skuffet, men det er jo hans valg, og hvis han vil til en dårligere klub end United, so let it be.. Vi skal bare lige have Owen på at kører, så er der mål på samlebånd :D
http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-havde-luret-Tevez-exit
Foraedder!! Kan slet ikke dòje ham nu. Alt hans kaerlighed for fansne og klubben viste sig at vaere falsk. Virkelig skuffet, havde hàbet han i det mindste forlod klubben med aeren i behold. Hàber og forventer at Old Trafford buher ham ud, nàr vi mòder City i september...
Der kan selvfølgelig ligge en god forklaring bag det, men det er umiddelbart ikke et særligt klogt træk at ignorere sin manager på den måde.
Adebayor, Santa Cruz, Bellamy, Benjani, Robinho og noget småkravl. Tevez får sig et chok, hvis han havde regnet med at være selvskrevet til startopstillingen.
Så skulle den være officiel, ifølge Goal.com, at han skifter til City.
Håber du får så lidt succes som muligt, forræderiske, pengegriske, dobbeltmoralske svin!
man.utd25
13-07-2009, 20:53
Så skulle den være officiel, ifølge Goal.com, at han skifter til City.
Håber du får så lidt succes som muligt, forræderiske, pengegriske, dobbeltmoralske svin!
Ja han har vist fået 5 år i SHITTY, håber satme han fejler der
Cristian9000
13-07-2009, 20:57
jeps den er sgu sikker nu:
http://www.mcfc.co.uk/News/Team-news/2009/July/carlos-tevez-agrees-deal
Don Kafai
13-07-2009, 21:28
Neutralt synspunkt:
Godt for alle parter.
United ville smide penge i skraldespanden ved at købe ham.
Tevez har ikke niveauet til en klub som United mht fast spilletid, og City er et godt valg.
City har netop fået en spiller der passer i deres trup, nemlig en spiller der kan løfte deres niveau.
Parkohargo
13-07-2009, 21:42
Ulækkert.. manden vil ikke skifte til Pool pga. rivaliseringen.. Skifter så til Shitty i stedet for. Flot tevez... med det store United hjerte:lolol:
United-Allan33
13-07-2009, 22:01
Det er Fergies og Berbatovs skyld.. de to har drevet stakkels Tevez ud af klubben.. Tevez elskede jo klubben og os fans, hvorfor skulle han ellers kysse klublogoet??
Fuck dig Tevez.... Du er død for os United fans.. desværre er vores fans skare ikke så loyale overfor klubben som de er overfor nogle spillere, så du skal nok få en fin modtagelse på OT... Desværre....
Ronaldo viste sig som en mand da han rejste, Du Tevez du viste dig som en ussel kælling...
Tevez og Heinze er vel de 2 største vendekåber i nyere Unitedhistorie. Selv om Tevez er god, kan jeg ikke have meget til overs for ham længere med sit skifte og nedsættende udtalelser om SAF.
Troelsgaard
13-07-2009, 22:36
Tevez må så være et eksempel på, at man ikke skal falde for fodboldspilleres røvslikkeri på fansne, for i størstedelen af tilfældene er det rent øregas.
Det bliver spændende at se ham gå ind på Old Trafford, eller bare betræde græsset i en City trøjen, det bliver nok ikke meget kønnere, end når Owen vender tilbage til Anfield.
http://i40.tinypic.com/2pt7505.gif
http://i40.tinypic.com/2pt7505.gif
Haha! :lolol: Siger alt om den omgangskreds.
Hvor er han dog dum at høre på, når han taler om sin succes-statestik. Han får det til at lyde som om, at det var ham alene, der sikrede de sidste par års succes.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/2534570/Carlos-Tevez-Man-City-want-Uniteds-crown.html
Han var med i de sidste 2 års CL-finaler, som han selv pointerer, men det blev formentlig også hans sidste 2 med skiftet til City.
Hvor er han dog dum at høre på, når han taler om sin succes-statestik. Han får det til at lyde som om, at det var ham alene, der sikrede de sidste par års succes.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/2534570/Carlos-Tevez-Man-City-want-Uniteds-crown.html
Det var det jo også... Jeg kan bare ikke helt se hvordan den hænger sammen med at han så begrunder sit valg med manglende spilletid. :confused:
Mener da helt klart, at der er andre spillere, der havde større andel i de titler end netop Tevez.
Men måske er det bare skuffelsen over at have set City-trøjen med 32 - tevez, der raser ud.
Troelsgaard
14-07-2009, 18:00
http://cache2.asset-cache.net/xc/89019225.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF193334E6B5204AF254C7087D96C193098B4 E30A760B0D811297
http://cache2.asset-cache.net/xc/89019243.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF193334E6B5204AF254C82ED73D36056DD7B E30A760B0D811297
schousboe9
14-07-2009, 18:26
(Forvirret, langhåret indianer med lort i hovedet)
Kæft, hvor er det klamt at se på!! Jeg håber der følger et par yderst holdbare benskinner med den trøje...
EDIT: Carlos Tevez To 'Sweat' For Manchester City Shirt (http://www.goal.com/en/news/9/england/2009/07/14/1382169/carlos-tevez-to-sweat-for-manchester-city-shirt)
:whine:
"Carlos Tevez is a blue, is a blue, Carlos Tevez is a blue, he hates Munichs"
Citys nye sang.:rolleyes:
Jeg har sunget "Argentina" for sidste gang. Som skrevet andetsteds, så har de sidste 2 argentinere drevet gæk med os.
Please køb Adebayor..
"The fact that I am not staying at United is not because of the fans, it is because Sir Alex Ferguson and David Gill did not do enough to keep me there.
Så tag din telefon eller skriv tilbage, klaphat.
Er der nogen der har en idé om hvordan han vil blive modtaget på Old Trafford?
Jeg tænker her på de hvordan de lokale fans som kommer på stadion vil reagere
Christensen
14-07-2009, 19:31
Håber de flår hovedet af ham...
Er der nogen der har en idé om hvordan han vil blive modtaget på Old Trafford?
Jeg tænker her på de hvordan de lokale fans som kommer på stadion vil reagere
Havde han bare stille og roligt forladt United og skrevet under med City uden noget mudderkastning osv, så ville han nok være blevet modtaget ret pænt af en City spiller at være. Men efter hans mange gentagne latterlige og dumme kommentarer om United, Fergie og Gill, vil han med stor sandsynlighed blive mødt knap så hjerteligt...
Først Ronaldo i en Real trøje, nu Tevez i en City trøje .. Det bliver en fryd næste sæson, hvor vi vinder begge indbyrdes kampe imod City og vinder PL plus tæsker Real Madrid i CL finalen..
http://www.bold.dk/nyt/Tevez-langer-ud-efter-Ferguson
Det bedste indlæg jeg har set er på bold.debat:
Kun snakket med ham én gang? Bullshit!
Quote:
We have been talking about it and everything is very advanced, as a consequence I think it will be sorted soon
http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_4654259,00.html
on ´the coach´
Quote:
But I have no problem with him. We have spoken. There is no way I would want to leave this club. I insist I am calm.
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_4438267,00.html
Quote:
But Alex always had total belief in me and told me so
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_4429601,00.html
Quote:
Sir Alex Ferguson has told me he wants me to remain a United player and that is certainly my desire too
http://www.skysports.com/story/0,19528,12874_4744140,00.html
Fergie:
Quote:
sat down with him only last week to stress that our faith in him is absolute and, that he remains a top player in the eyes of myself, the players and supporters
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_4364435,00.html
Han er så fuld af løgn, at det gør helt ondt. Men han er Citys problem nu. Jeg spår, at der går 2 år, så begynder han at skabe sig som en lille baby igen, præcis som han har gjort i stort set alle sine tidligere klubber.
Selvom man ikke skulle tro det var muligt har Tevez fået at gøre sig selv endnu mere til grin!
PrincesaSandraxb
14-07-2009, 20:02
Jeg syntes helt ærligt ikke at Tévez er blevet behandlet særligt pænt, af fansne jo, men ikke af Sir Alex. Han har gennem to år sagt at han vil hente ham permanent og bruge ham som en del af holdet! Det kan godt være det bare er min opfattelse der er noget galt med, men en bænkevarme er ikke rigtig en del af holdet, i sær ikke når man har kvaliteterne til at være fast mand - og oveni købet score når chancerne er der, måske ikke hver gang, men de fleste gange.
Prøv at se det fra hans synspunkt, han bliver lovet SÅ meget, og stortset intet af det bliver holdt, hvordan ville i så ikke have det?
Han er måske professionel og burde kunne takle det, men han er også kun et menneske, og de fleste mennesker reagere ikke positivt når der bliver brudt løfter!
Det er så ganske uprofessionelt at han bagefter rakker ned på Ferguson og Gill, men han har vel følelser han skal af med som alle andre ville have, at det er en dårlig måde han udtrykker sig betyder jo ikke han er det dumt svin.
Hvis sir Alex og Gill havde holdt deres løfter og ikke holdt ham på bænken og hen i det uvisse, så havde han nok stadig haft en Unitedtrøje at tage på ved kampene!
Det er måske bare mig der syntes det som dedikeret Tévezfan, men hvor mange af jer ville kunne lide at se jeres hold spille hver uge, uden jer, selvom i var blevet lovet at i var med næste gang eller i den næreste fremtid?
Jeg ville ikke.
http://www.bold.dk/nyt/Tevez-langer-ud-efter-Ferguson
Det bedste indlæg jeg har set er på bold.debat:
Selvom man ikke skulle tro det var muligt har Tevez fået at gøre sig selv endnu mere til grin!
Tænk at Tevez kan lukke så meget lort ud, håber han falder TOTALT igennem hos City og så skal vi høre ham tude igen
KEANOOOO
14-07-2009, 20:21
men en bænkevarme er ikke rigtig en del af holdet, i sær ikke når man har kvaliteterne til at være fast mand - og oveni købet score når chancerne er der, måske ikke hver gang, men de fleste gange..
Sikke en gang sludder. Se på en mand som Solskjær, han var ikke fast mand, tror ikke der findes en mand der var mere integreret på holdet og i klubben.
score hver gang, eller i hvert fald de fleste gange :confused:
Hmmmm, gad vide hvad det er for kampe du har set ?
Tager hatten af for at du er Tevez-sympatisør, men efter min mening et dårligt indlæg og usagligt.
PrincesaSandraxb
14-07-2009, 20:35
Har set stortset alle kampe i denne sæson + enkle fra sidste sæson, måske ikke mange, men de gange jeg har set ham i aktion har der da oftest været oplæg eller mål, kan stadig huske kampen mod Liverpool, under 3 min. inde i kampen score han, kampen mod Blackburn 4 + assist, og stadig en bænkeplads, Fullham 2 gode mål, stadig bænk, så bliver Rooney skadet og han lægger op til Berbas mål, mod hvem kan jeg ikke huske. Mod City, der scorede han et vigtig mål, men der var han stadig bænk.
Og det kan godt være Solskjær ikke var fast mand men stadig en rigtig stor del af holdet og klubben, og nu ved jeg ikke hvor meget han er blevet lovet, men han har da sikkert fået flere holdte løfter end Carlos.
Det kan godt være jeg overvurdere ham, men syntes stadig ikke at han blev behandlet retfærdigt, lovet en masse ting, men holdt mange af dem - ikke rigtig.
Han har gennem to år sagt at han vil hente ham permanent og bruge ham som en del af holdet! Det kan godt være det bare er min opfattelse der er noget galt med, men en bænkevarme er ikke rigtig en del af holdet, i sær ikke når man har kvaliteterne til at være fast mand - og oveni købet score når chancerne er der, måske ikke hver gang, men de fleste gange.
Tevez har jo fået masser af spilletid, men når han spiller som en sæk kartofler gang på gang, så er det altså svært. 99 kampe på 2 sæsoner.
Tevez har ikke kvaliteterne til at være fast mand. Jeg sagde det allerede efter den første sæson, og folk troede, jeg var blevet sindssyg. I den netop overståede sæson understregede han min kritik mange gange.
Han har scoret en del mål i Liga cuppen, men i Premier League er det altså kun blevet til 5 kasser.
Prøv at se det fra hans synspunkt, han bliver lovet SÅ meget, og stortset intet af det bliver holdt, hvordan ville i så ikke have det?
Jeg ville have det ganske fint, hvis jeg blev tilbudt en 5-årig kontrakt med en million om ugen.
Han er måske professionel og burde kunne takle det, men han er også kun et menneske, og de fleste mennesker reagere ikke positivt når der bliver brudt løfter!
Hvilke løfter er blevet brudt? Han underskrev selv en lejeaftale på 2 år, og den har han overhovedet ingen respekt haft til, når han bliver ved med at te sig som et lille barn. Det er kommet frem, at han blev tilbudt kontrakt allerede i januar, men han gad ikke engang svare på opkald eller sms'er.
Det er så ganske uprofessionelt at han bagefter rakker ned på Ferguson og Gill, men han har vel følelser han skal af med som alle andre ville have, at det er en dårlig måde han udtrykker sig betyder jo ikke han er det dumt svin.
Der er forskel på at bande nogle langt væk, når andre væk, og så til at kritisere nogle offentligt. Det er en velovervejet handling ligesom det er, når man vælger at bære et våben. Det er ikke noget, man lige kommer til ved et uheld, fordi man blev grebet af en eller anden følelse.
Hvis sir Alex og Gill havde holdt deres løfter og ikke holdt ham på bænken og hen i det uvisse, så havde han nok stadig haft en Unitedtrøje at tage på ved kampene!
Nu skal Gill ikke love nogen spilletid. I en klub som United skal ingen loves spilletid. Spilletid gør man sig fortjent til. 5 ligamål og fast mand? Come on. Hans gode præstationer kan tælles på én hånd. Anderson og Nani vrimlede heller ikke spilletid, men de brokkede sig ikke. Tevez har alt for høje tanker om sig selv. Brian McClair sagde forleden, at hans udtalelser vedrørende Champions League-finalen var respektløse - ikke mindst overfor dem, der ikke engang blev valgt til kampen!
Det er måske bare mig der syntes det som dedikeret Tévezfan, men hvor mange af jer ville kunne lide at se jeres hold spille hver uge, uden jer, selvom i var blevet lovet at i var med næste gang eller i den næreste fremtid?
Jeg ville ikke.
Hvor ved du fra, at han var blevet lovet spilletid i "næste kamp"? Jeg har aldrig hørt den påstand før, du skrev det herinde.
Tevez tuder over manglende spilletid, men er den angriber med mest spilletid. Han skal være glad for overhovedet at have været på bænken, når han knap nok kunne skabe en målchance i sidste sæson.
PrincesaSandraxb
14-07-2009, 20:49
Mest spilletid?
Vil da mene at både Berbatov og Rooney har fået mere spilletid end han har!
Ferguson sagde efter kampen mod Blackburn at han ville komme til at få spilletid i de nærmeste kampe, men næste kamp sad han igen på bænken, hvilket han vidst også gjorde næste kamp igen hvor han dog blev skiftet ind - husker det ikke helt.
Ferguson lovede ham allerede i 07/08 sæsonen en kontrakt og sagde den ville blive tilbudt i sommerpausen - så vidt jeg ved fik han ingen tilbud men fik en masse udskydelser gang på gang.
Desuden, hvordan spiller en sæk kartofler egentlig?
Fordi hvad jeg ved af så er Tévez altid fuld af energi og jagter bolden som var han besat af den, noget som spillere som Berbatov og Ronaldo ikke rigtig har gjort. Har flere gange set Tevez være nede og hjælpe defensivt end jeg har set Berbatov være på Uniteds banehalvdel.
Christensen
14-07-2009, 21:06
Fordi hvad jeg ved af så er Tévez altid fuld af energi og jagter bolden som var han besat af den, noget som spillere som Berbatov og Ronaldo ikke rigtig har gjort. Har flere gange set Tevez være nede og hjælpe defensivt end jeg har set Berbatov være på Uniteds banehalvdel.
At jagte bolden som en vanvittig = at spille godt? I så fald burde det være Tevez og Alan Smith Real havde købt, og ikke Ronaldo og Kaká..
schousboe9
14-07-2009, 21:17
Som Tevez.
Hm.. Så kan jeg sku hurtigt finde et par serie 4-strikers, der ville være guld værd for os.
Som Tevez.
Det er måske værd at overveje, prisen taget i betragtning.
[Indsæt selv behørig smiley, der understreger den tilstræbte lavkomik.]
Cristian9000
14-07-2009, 21:24
Video fra sky hvor Tevez kommer med alle hans påstande:
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5433545,00.html
PrincesaSandraxb
14-07-2009, 21:25
At jagte bolden som en vanvittig = at spille godt? I så fald burde det være Tevez og Alan Smith Real havde købt, og ikke Ronaldo og Kaká..
Det jeg mente var at han kæmper - mister han bolden står han ikke og glor, han prøver at få den igen. Han er en fighter, hvilket åbenbart ikke er ligeså vigtigt som at stå ved målstregen og prikke bolden ind hvis muligheden byder sig, også ellers bare stå og glo.
Video fra sky hvor Tevez kommer med alle hans påstande:
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5433545,00.html
Hvordan i al verden kan det være at han skal bruge tolk? Han har da efterhånden været i england i tre år, så sproget burde da ikke være det helt store problem for ham? eller?
PrincesaSandraxb
14-07-2009, 21:37
Sidst han brugte tolk var det fordi han ville have budskabet kom rigtigt ud, altså at der ikke var tvivl om hvad det var han ville sige :)
Cristian9000
14-07-2009, 21:45
Sidst han brugte tolk var det fordi han ville have budskabet kom rigtigt ud, altså at der ikke var tvivl om hvad det var han ville sige :)
Det godt vi har fået dig til at forsvare Tevez lidt, nu når vi alle andre er så onde mod ham..
Christensen
14-07-2009, 21:54
Det jeg mente var at han kæmper - mister han bolden står han ikke og glor, han prøver at få den igen. Han er en fighter, hvilket åbenbart ikke er ligeså vigtigt som at stå ved målstregen og prikke bolden ind hvis muligheden byder sig, også ellers bare stå og glo.
Nej. Fodbold handler nu om at score flere mål end modstanderen, og det gør man ikke ved at den ene angriber bruger mere energi på at jage bolden, end at få prikket bolden over stregen - noget som Tevez i den grad gør. Selvfølgelig er det vigtigt, at der er nogen på holdet der kæmper for at få bolden tilbage, men det er altså ikke en angribers (primære) opgave.
PrincesaSandraxb
14-07-2009, 22:05
Det er ikke angriberens primære opgave - det vil jeg godt give dig ret i, men hvis det er hvad der skal til for at der i det mindste er nogle der fighter 100% i alle 90 min., hvorfor er det så så slemt? Det er også svært at være angriber hvis man ikke får nogle bolde at arbejde med, og det betyder oftest at man selv må ned og prøve at få den bold.
Onde og onde - det er vel bare folks mening, jeg har bare en anden holdnig (;
Flax_Generous
14-07-2009, 22:26
Det er sgu lidt pinligt, at os fans har tiljublet sådan et fjols så meget...
Mikkelsen
14-07-2009, 22:41
Nu må du stoppe, Tevez er en SO, han spillede i sidste sæson 29 PL kampe, 18 som starter og 11 som sub. resultat 5 mål - Det er fandme pivringe. For at opnå 5 mål brugte han 66 skud - 21 indenfor målrammen og 45 ramte pølsevognen.
Og tro mig han bliver bu'et næste gang han besøger OT.
Braekker mig virkelig over Tevez. Hàber sà inderligt, at fansne buher af ham. Den lille cunt har fyldt os med sà meget lort i to àr, og sà er det takken for màden vi bakkede ham op pà i hans "svaere" tid. Det siger ogsà meget om hans person, at han i en alder af 25 àr har spillet for 5 klubber. Det er rimelig meget i mine òjne. Han er en whiner af vaerste skuffe og jeg er glad for, at vi ikke skulle hòre pà hans hysteriske udfald i naeste saeson ogsà.
Vaerd at bemaerke er, at Tevez har spillet tre kampe mere i denne saeson. Màske flere som indbytter, men Tevez' praestationer har ogsà vaeret vaesenligt dàrligere, hvilket 5 PL-màl underbygger - samtidig med, at der kom en seriòs konkurrent i Berbatov til en hòj pris og ikke Saha, der var skadet 9/10 af en saeson.
At sige han aldrig har spillet i de store kampe er ogsà forkert. Han startede i begge Liverpool opgòr, i fòrste kamp mod Arsenal i CL-semifinalen, hjemme Manchester City startede han. Den eneste gang han virkelig er blevet unfair behandlet var efter hans 4 màl i Liga Cuppen. Der burde han have startet inde, ellers har han ingen àrsag til at pive sà meget.
United-Allan33
14-07-2009, 23:32
Hvordan man kan forsvare Tevez og samtidlig kalde sig selv United fans er mig ubegribeligt.. Ja faktisk til grin... Han er den største idiot og skændsel denne klub har haft...
Hugget fra Red Cafe
Whose That cunt from Argentinaaaa
Whose That cunt we all adored
Kissed the badge, Loved being a Red
Fucked off to City for Cash Instead
And he'll be on their bench for ever more
Where's that man from Argentine
Where's that fucking money whore
Didnt wanna be a scouse
Coz he knew they would rob his house
So he's fucked off to the bitters who pay more
Jeg håber sku også at ham jubelnaren Carlos Tevez bliver buhet ud af OT med fuld musik. Hvordan kan man blive ved at være så bitter som ham???
Hvergang han åbner sin dumme mund ,sviner han United og Ferguson til.
Håber sku' ikke at United fans på OT stadig ser på ham ,som en helt.
For mig virker det som om at Fergie testede hans tålmådighed ,ved bænketjansen ,og dén test dumpede Tevez. Hvorfor i alverden skulle United betale £30 m for en spiller som piver og skriger som en gris ,ved at sidde på bænken? tsk tsk.
Som altid ,kan vi stole trygt på Fergie manden.
At jeg nogensinde heppede på Tevez som jeg gjorde.
Sikken en kæmpe fjols...
United forever
Jeg syntes helt ærligt ikke at Tévez er blevet behandlet særligt pænt, af fansne jo, men ikke af Sir Alex. Han har gennem to år sagt at han vil hente ham permanent og bruge ham som en del af holdet! Det kan godt være det bare er min opfattelse der er noget galt med, men en bænkevarme er ikke rigtig en del af holdet, i sær ikke når man har kvaliteterne til at være fast mand - og oveni købet score når chancerne er der, måske ikke hver gang, men de fleste gange.
Jeg ville ikke.
:overkill: :haha:
Holmskov
15-07-2009, 00:01
Hvordan man kan forsvare Tevez og samtidlig kalde sig selv United fans er mig ubegribeligt.. Ja faktisk til grin... Han er den største idiot og skændsel denne klub har haft...
Hugget fra Red Cafe
Didnt wanna be a scouse
Hvorfor skal du ALTID så tvivl om tilhørsforholdet til Manchester United når folk ikke lige deler mening med dig?? Så er man åbenbart ikke "rigtig" Manchester United fan.?!
Bevares, jeg er da super træt af at Tevez forlader os på grund af penge, men at jeg stadig er glad for det han har gjort for klubben gør da ikke mig til mindre fan af Manchester United. Gør det?
Hvorfor skal du ALTID så tvivl om tilhørsforholdet til Manchester United når folk ikke lige deler mening med dig?? Så er man åbenbart ikke "rigtig" Manchester United fan.?!
Bevares, jeg er da super træt af at Tevez forlader os på grund af penge, men at jeg stadig er glad for det han har gjort for klubben gør da ikke mig til mindre fan af Manchester United. Gør det?
Hehe han skal bare lige lave den sædvanlige distancering fra "nogle af klubbens fans" :D
det sjove er at tevez tror at United fansene forstår ham, og stadig syntes om ham. Han får sig en overaskelse. ;)
Rasmus-K-J
15-07-2009, 00:33
Mest spilletid?
Vil da mene at både Berbatov og Rooney har fået mere spilletid end han har!
Ferguson sagde efter kampen mod Blackburn at han ville komme til at få spilletid i de nærmeste kampe, men næste kamp sad han igen på bænken, hvilket han vidst også gjorde næste kamp igen hvor han dog blev skiftet ind - husker det ikke helt.
Ferguson lovede ham allerede i 07/08 sæsonen en kontrakt og sagde den ville blive tilbudt i sommerpausen - så vidt jeg ved fik han ingen tilbud men fik en masse udskydelser gang på gang.
Har overstreget nogle ting du siger:
1. "husker det ikke helt" - Nej det gør jeg godt nok heller ikke, derfor er det nok ikke smart at bruge det som argument, hvis det ikke kan støttes op af noget.
2. Vil gerne se et link på Ferguson sagde sidste sommer at han ville skrive med han den sommer. Ferguson har så vidt jeg har læst, sagt han Tevez har en fremtid i klubben. Det havde han, men han var så fucking pengegrisk at det gør helt ondt!
3. Fuck da Tevez er fuld af energi. Det er dejligt han ofrer sig 120 % og kæmper, men han er angriber og ikke midtbane. Det havde da været fedt hvis han ku spille midt, men det eneste han duer som er second striker og lidt som alene mand, men ikke der han imponere!
Nej Ronaldo har aldrig jagtet bolden som en vild hulemand, men han har fandme bidraget med meget mere end tevez nogensinde kommer til på noget hold. Ronaldo og tevez kan ikke sammenlignes på nogen måde. Vi snakker om Ronaldo som er i top 3 i verden og tevez der måske kan snige sig ind på en top30 hvis ikke dårligere! Tevez er god, ja, men ikke verdensklasse. Hvis han finder hans form fra da han var omkring 20-22 så er han meget tæt på verdensklasse, men ellers er han "bare" en top angriber.
Jeg har altid rost ham helt vildt, men blev godt nok skuffet efter hans sidste sæson i klubben. Klynk efter klynk!
Det der gør jeg kan tilgive Ronaldo for at "skide" på United, er han tager til en klub han elsker og har drømt om hele hans liv. Pengene har nok haft en smule indvirkning, men jeg er 100% sikker hvis han havde fået et tilbud fra hvilken som helst klub udover real madrid så havde han sagt nej på stedet. Ronaldo elsker 3 klubber og det MANCHESTER UNITED ( ligemeget hvad folk siger er jeg 100% sikker på han elsker klubben) , Real Madrid og sporting lissabon
Tevez er derimod en hel anden type. Han fylder alle med en masse lort og siger han elsker United, men når det kommer til stykket vil han ikke spille i united hvis han ikke er den bedst betalte i klubben.
Don Kafai
15-07-2009, 00:39
Havde han bare stille og roligt forladt United og skrevet under med City uden noget mudderkastning osv, så ville han nok være blevet modtaget ret pænt af en City spiller at være. Men efter hans mange gentagne latterlige og dumme kommentarer om United, Fergie og Gill, vil han med stor sandsynlighed blive mødt knap så hjerteligt...
Fuldstændig enig.
Jeg tror overhovedet ikke problemet ligger i at Tevez er i City. Ingen vil forhindre United-spillere i at fortsætte deres karrierer, om det så er i City, Everton eller WBA. Problemet ligger i, at der er sagt og skrevet så meget, at det langt fra har været en stille transfer.
Personligt har jeg intet imod hans spiller i Man City. Han var jo ikke god nok som starter i United, og man må respektere, hvis han vil have fast spilletid. Han skulle bare have lukket røven, stille og roligt afslået tilbuddet fra United, og signet for City.
Troelsgaard
15-07-2009, 00:42
Det tragikomiske ved det hele er, at konkurrencen i City er større end i United, men det er selvfølgelig Tevez' problem. :lolol:
Don Kafai
15-07-2009, 00:45
Desuden er jeg dybt dybt forundret over, at han efter 3 år i England ikke kan snakke to sætninger engelsk. Det er for helvede verdens største sprog, og uden at skulle pege fingre eller være for snæversynet, så er jeg klar over at ikke alle er vokset op med samme muligheder osv, men manden har boet der i over 3 år!
Spillere som Ronaldo og Nani er kommet godt efter det, og Anderson er også ved at lære det, man forstod ham i hvert fald udmærket i det sidste interview, men Tevez' sag overrasker mig sku virkelig.
Men det var nok lidt off topic, sad bare og så pressemødet..
Tevez viser sit helt sande jeg. Og hold kæft hvor er det grimt.
Håber han får en voldsom velkomst på Old Trafford.
United-Allan33
15-07-2009, 06:41
Forsvarer man en mand der sviner vores manager ved hver given lejlighed, forsvarer man en spiller der har holdt os fans for nar siden Januar, med hans tuderi om hvor meget han elsker klubben og fansene, og hvor meget han gerne vil blive i klubben, og at det er Fergie der tvinger ham ud af klubben, nej, så er man IKKE United fans i mine øjne..
Desuden har hans to år i klubben intet med dette at gøre, tror da de fleste incl mig selv har været nogenlunde tilfreds med hvad Tevez har ydet for United.. At du bringer dette på banen, må hvis kun være fordi du VIL være uenig, og ønsker at være på tværs.. Du skriver at du er træt af han smutter pga penge, men INTET om hans opførsel det sidste halve år?? :confused:
At han smutter for penge er i mine øjne det mindste "problem"...
Holmskov
15-07-2009, 07:33
Forsvarer man en mand der sviner vores manager ved hver given lejlighed, forsvarer man en spiller der har holdt os fans for nar siden Januar, med hans tuderi om hvor meget han elsker klubben og fansene, og hvor meget han gerne vil blive i klubben, og at det er Fergie der tvinger ham ud af klubben, nej, så er man IKKE United fans i mine øjne..
Desuden har hans to år i klubben intet med dette at gøre, tror da de fleste incl mig selv har været nogenlunde tilfreds med hvad Tevez har ydet for United.. At du bringer dette på banen, må hvis kun være fordi du VIL være uenig, og ønsker at være på tværs.. Du skriver at du er træt af han smutter pga penge, men INTET om hans opførsel det sidste halve år?? :confused:
At han smutter for penge er i mine øjne det mindste "problem"...
Jeg forsvarer ham ikke, jeg vil bare ha' ret til at være ligeså stor fan som du åbenbart er. Det håber jeg er ok.
Jo han har da opført sig uacceptabelt men nu bærer han en blå trøje i samme by som vores den røde og det er i min bog en straf i sig selv. Jeg har ikke ret meget til overs for dem der kun tænker kroner og ører. (Det er mit største problem) da du og jeg jo ikke ved hvad der har foregået og hvem der har sendt sms'er til hvem. Det er påstand mod påstand hvor jeg trods alt stoler mere på vores manager, men på grund af den "slørede" mudderkastning forholder jeg mig lidt mere "neutral" end så mange andre.
Holmskov
15-07-2009, 07:34
Det tragikomiske ved det hele er, at konkurrencen i City er større end i United, men det er selvfølgelig Tevez' problem. :lolol:
Money talks :)
United-Allan33
15-07-2009, 08:18
Jeg forsvarer ham ikke, jeg vil bare ha' ret til at være ligeså stor fan som du åbenbart er. Det håber jeg er ok.
Jo han har da opført sig uacceptabelt men nu bærer han en blå trøje i samme by som vores den røde og det er i min bog en straf i sig selv. Jeg har ikke ret meget til overs for dem der kun tænker kroner og ører. (Det er mit største problem) da du og jeg jo ikke ved hvad der har foregået og hvem der har sendt sms'er til hvem. Det er påstand mod påstand hvor jeg trods alt stoler mere på vores manager, men på grund af den "slørede" mudderkastning forholder jeg mig lidt mere "neutral" end så mange andre.
Jeg forstår slet ikke hvorfor du så reagere på mit indlæg når du jo så ikke går under de folk der forsvarer Tevez, så virker det bare mere som et standard svar fordi det er mig der skriver det. Og eftersom jeg heller ikke har set dig forsvarer Tevez handlinger udenfor banen, så ser jeg ingen problemer i at du kalder dig United fan..
Nej ingen ved præcis hvem der taler sandt, men United er som en familie, derfor stoler man selvfølgelig på SAF og støtter op om ham uanset om man måske ikke helt enig.
Glory Man United
15-07-2009, 08:33
Jeg er ved at være godt træt af argentinere i United. Først Veron, nok vort største fejlkøb, så Heinze, som ville spille i Fools og endelig nu Klamme Tevez.
PS. Get in Fergie, sign up Aguero :titte:
Didnt wanna be a scouse
Holmskov
15-07-2009, 08:52
Jeg forstår slet ikke hvorfor du så reagere på mit indlæg når du jo så ikke går under de folk der forsvarer Tevez, så virker det bare mere som et standard svar fordi det er mig der skriver det. Og eftersom jeg heller ikke har set dig forsvarer Tevez handlinger udenfor banen, så ser jeg ingen problemer i at du kalder dig United fan..
Nej ingen ved præcis hvem der taler sandt, men United er som en familie, derfor stoler man selvfølgelig på SAF og støtter op om ham uanset om man måske ikke helt enig.
Det jeg i bund og grund er lidt ærgerlig over er at man skal høre oftere og oftere at man ikke er rigtig fan hvis ikke man lige deler samme synspunkt som nogle få herinde stikker ud.
Det undrer mig at jeg er "mindre" fan end feks. dig, fordi vi ikke deler samme mening. Men det er desværre blevet sådan herinde og det syntes jeg er ærgerligt.
United-Allan33
15-07-2009, 13:06
Det jeg i bund og grund er lidt ærgerlig over er at man skal høre oftere og oftere at man ikke er rigtig fan hvis ikke man lige deler samme synspunkt som nogle få herinde stikker ud.
Det undrer mig at jeg er "mindre" fan end feks. dig, fordi vi ikke deler samme mening. Men det er desværre blevet sådan herinde og det syntes jeg er ærgerligt.
Nu synes jeg ikke denne sag kan ses fra andre vinkler end den jeg ser.. Støtter man Tevez i denne sag, støtter man en spiller over klubben, og så vil jeg mene så er United ikke det vigtigste og dermed er man fan af spilleren og ikke klubben. Og så for at alle kan forstå det, så er det ok at dele Tevez opfattelse af at Fergie ikke respektere ham og at han burde have spillet mere, men der hvor kæden falder af er der hvor folk stadig, efter Tevez mange angreb på klubben og specielt Fergie, forsvare Tevez. Det er der bare ingen undskyldning for..
Og desværre er der en del der sætter spillerne før klubben herinde, og det synes jeg er ærgeligt
Jeg er ved at være godt træt af argentinere i United. Først Veron, nok vort største fejlkøb, så Heinze, som ville spille i Fools og endelig nu Klamme Tevez.
PS. Get in Fergie, sign up Aguero :titte:
Didnt wanna be a scouse
Mon det sker, når Fergie har været ude og sige, at vi er færdige med at handle for i år?
Mon det sker, når Fergie har været ude og sige, at vi er færdige med at handle for i år?
Netop dét har været diskuteret rigeligt herinde. Alle i fodboldverdnen har en mening til de tager en ny. Villle Fergie gå ud og sige han var efter Aguero (for eksempel) og derved presse prisen op (efter al sandsynlighed). I for one don't think so.
Når vi nu er ved sange så skal den her da også lige deles!
"He's neck scars proves he's lost his head Tevez, Tevez
He'll never have a sexy bird Tevez, Tevez
The argy twat, the ugly ****, they sewn his head on back to front
Carlos Tevez, herman munster head."
:lolol::lolol:
Glory Man United
15-07-2009, 14:09
Pssst tjek venligst ironien i indlægget.
Netop dét har været diskuteret rigeligt herinde. Alle i fodboldverdnen har en mening til de tager en ny. Villle Fergie gå ud og sige han var efter Aguero (for eksempel) og derved presse prisen op (efter al sandsynlighed). I for one don't think so.
Jamen det er også det, jeg tror mest på. Mit spørgsmål til GMU var bare mere retorisk til alle, for hvis der er noget, jeg har lært som United-fan, så er det, at man ikke skal tro på, hvad Fergie siger i pressen. Den mand tager røven på alt og alle ofte.
Men jeg ved nu ikke om Aguero er typen vi har brug for. Obertan blev endelig købt, og han kan godt afløse Ronaldos fysiske attributer, men jeg ved, at han ikke er så truende som Ronaldo var i luftrummet. Og da vi i forvejen har Rooney (178 cm) og Owen (173 cm) og Berbatov som ikke er særlig stærk i hovedspillet på trods af sin højde, synes jeg, vi skal jagte en bevægelig angriber, som mestrer mange vigtige ting inden for angrebet. Aguero er vild, men med de to "dværge" i Rooney og Owen, synes jeg ikke vi skal investere i en Aguero. En type som Benzema ville have været perfekt for United, men hvem den person kan være, er jeg ikke sikker på.
Flax_Generous
15-07-2009, 19:36
http://i28.tinypic.com/akec1c.gif
Glory Man United
15-07-2009, 19:37
Hahhahahahahaha Flax
Genialt! :D
Holmskov
15-07-2009, 20:58
Den er super fed, men hvor vil jeg savne det fighter-instikt.
Håber virkelig den her stemning omkring tevez holder ved, og vi ikke byder ham ind på OT med stående ovation og klap - han skal have ind i sit fede hovede at det han har gjort ikke er noget man kan slippe afsted med ved at blive ved med at takke fansne - han har ikke gengældt en skid af det der er gjort for ham.
Troelsgaard
15-07-2009, 21:53
Nu kan jeg ikke lige huske, hvornår vi skal møde City på Old Trafford, men selv hvis det var i 38. spillerunde, så har folk ikke glemt, at han skiftede til den forhadte lokalrival, og stemningen bliver nok endnu værre, hvis han i mellemtiden har gjort det godt for dem.
Mikkelsen
15-07-2009, 22:37
Nu synes jeg ikke denne sag kan ses fra andre vinkler end den jeg ser.. Støtter man Tevez i denne sag, støtter man en spiller over klubben, og så vil jeg mene så er United ikke det vigtigste og dermed er man fan af spilleren og ikke klubben. Og så for at alle kan forstå det, så er det ok at dele Tevez opfattelse af at Fergie ikke respektere ham og at han burde have spillet mere, men der hvor kæden falder af er der hvor folk stadig, efter Tevez mange angreb på klubben og specielt Fergie, forsvare Tevez. Det er der bare ingen undskyldning for..
Og desværre er der en del der sætter spillerne før klubben herinde, og det synes jeg er ærgeligt
Jamen så har du jo ret:haha:
Arrrggghhh det er gas, selvfølgelig kan sagen ses fra flere synsvinkler.
Er enig med Holmskov, hvis man ikke er enig med Allan33, så er man generelt ikke United-fan, eller lige så meget fan som ham.:whine:
At Tevez skal buh's kan der nok ikke skabes uenighed om - selvom at man ikke er rigtig United-Fan:)
Refstrup
15-07-2009, 23:01
Allerede 20. sep ;)
Bliver godt når ALLE buer af ham. Kan ikke vente med at høre det (:
United-Allan33
15-07-2009, 23:17
Jamen så har du jo ret:haha:
Arrrggghhh det er gas, selvfølgelig kan sagen ses fra flere synsvinkler.
Er enig med Holmskov, hvis man ikke er enig med Allan33, så er man generelt ikke United-fan, eller lige så meget fan som ham.:whine:
At Tevez skal buh's kan der nok ikke skabes uenighed om - selvom at man ikke er rigtig United-Fan:)
Hvis der ikke kan skabes uenighed om dette, hvad fanden tuder du så over?? :whine:
Men hvorfor er det lige du vil bue af Tevez, hvis du kan se hans udtalelser fra andre synsvinkler?? For så må du jo acceptere at han sviner Fergie, at han holder United fans for nar.. eller vil du forklare mig det?? For vil virkelig gerne se hvordan den kan ses fra andre vinkler... og hvorfor du så vil bue af ham
Og kan du acceptere at en pengegrisk City spiller på den måde sviner Fergie til, og bruger os fans til at så vil jg sige fra nu af og til dommedag at du ikke er United fan... Og så kan du tude ligeså meget du vil..:whine:
Don Kafai
15-07-2009, 23:29
Generelt tror jeg, at Ferguson underdriver med en 5-10%, mens Tevez overdriver med en 5-10%, og derfor ser vi så stort et hul mellem deres forklaringer.
Hvis United "for alt i verden" ville beholde Tevez, så havde de givet ham et udspil allerede efter CL-sæsonen. Hvis man var sikker på, at Tevez var MANDEN, så ville man jo aldrig vente til allersidst, med at komme med et udspil.
På den anden side, hvis Tevez virkelig gerne ville blive i United, så respekterede han klubben, dens størrelse og fans, hvor han ydmygt blev (dvs skrev under) og prøvede kva præstationerne på banen, og ikke pressen, at tilspille sig en fast rolle. Det kunne han ikke, og derfor er han i en klub som City nu.
Der er ingen der har reageret respektløs af begge parter, for Tevez var ikke god nok til at United ville risikere at signe ham for tidligt, mens Uniteds niveau rent fodboldmæssigt var en tand for højt i forhold til Tevez niveau. Derfor er det en naturlig skilsmisse.
DÉR hvor det respektløse kommer ind i billedet, er når Tevez lyver, og forsøger at påvirke fans, presse og resten af fodboldverdenen med udtalelser om at han blev drevet ud af klubben, og om at Ferguson behandlede ham som lort. Faktum er, at han ikke var god nok, og jeg forstår virkelig ikke hvorfor det ikke nævnes nok. TEVEZ VAR IKKE GOD NOK TIL UNITEDS FØRSTE 11!. Faktum!.
Jeg havde intet imod ham, og han havde også en fremragende 1. sæson i klubben med en del vigtige mål, men rent menneske og mentalt har han vist sig som et lille barn der ikke fik sin vilje. Sådan anede det mig at han ville være, men havde sgu aldrig troet han ville gå så vidt. Han er ikke en sympatisk spiller, men derimod en løgner, dårlig taber, og ufattelig respektløs.
United-Allan33
15-07-2009, 23:48
Generelt tror jeg, at Ferguson underdriver med en 5-10%, mens Tevez overdriver med en 5-10%, og derfor ser vi så stort et hul mellem deres forklaringer.
Hvis United "for alt i verden" ville beholde Tevez, så havde de givet ham et udspil allerede efter CL-sæsonen. Hvis man var sikker på, at Tevez var MANDEN, så ville man jo aldrig vente til allersidst, med at komme med et udspil.
På den anden side, hvis Tevez virkelig gerne ville blive i United, så respekterede han klubben, dens størrelse og fans, hvor han ydmygt blev (dvs skrev under) og prøvede kva præstationerne på banen, og ikke pressen, at tilspille sig en fast rolle. Det kunne han ikke, og derfor er han i en klub som City nu.
Der er ingen der har reageret respektløs af begge parter, for Tevez var ikke god nok til at United ville risikere at signe ham for tidligt, mens Uniteds niveau rent fodboldmæssigt var en tand for højt i forhold til Tevez niveau. Derfor er det en naturlig skilsmisse.
DÉR hvor det respektløse kommer ind i billedet, er når Tevez lyver, og forsøger at påvirke fans, presse og resten af fodboldverdenen med udtalelser om at han blev drevet ud af klubben, og om at Ferguson behandlede ham som lort. Faktum er, at han ikke var god nok, og jeg forstår virkelig ikke hvorfor det ikke nævnes nok. TEVEZ VAR IKKE GOD NOK TIL UNITEDS FØRSTE 11!. Faktum!.
Jeg havde intet imod ham, og han havde også en fremragende 1. sæson i klubben med en del vigtige mål, men rent menneske og mentalt har han vist sig som et lille barn der ikke fik sin vilje. Sådan anede det mig at han ville være, men havde sgu aldrig troet han ville gå så vidt. Han er ikke en sympatisk spiller, men derimod en løgner, dårlig taber, og ufattelig respektløs.
Det er jo netop det der er sagens kerne.. Og lige netop der kan jeg simpelhen ikke se hvordan man kan tage Tevez parti.. Det andet du skriver viser vel sagen set fra Tevez og Uniteds øjne, men der er ingen undskyldning for hans løgne..
En ting er, at han skifter til City, efter tidligere at have afvist Liverpool på grund af deres rivalisering med United. Dette er utilgiveligt og viser, at han kun spiller for pengene.
Men at han samtidig skal lyve, og prøve at vende os fans mod manageren er for barnligt. Pattebarnet har efter to år i klubben ikke fattet, at Ferguson ALTID vil være større en én enkelt spiller, og at fansene altid vil bakke ham op.
Så jeg glæder mig til den 20. september, hvor den løgnagtige blånæse forhåbentlig vil få en velkomst, han sent vil glemme.
Jeg har sympati for Tevez (hvilket så åbenbart gør at jeg ikke er United fan -wow)
Han fik slet ikke sine chancer i sidste sæson, uanset hvor piv ringe at Berba spillede så blev han aldrig valgt til opstillingen alligevel.
Endda var det så slemt at da han banker 4 kasser ind mod Blackburn, så sidder han på bænken den efterfølgende kamp.
Om det så er Fergie eller Carlos der lyver omkring den manglende kontakt mellem de to ved jeg ikke (og det gør ingen på det her forum) men selvfølgelig vælger jeg at tro på Fergie, men det er kun af respekt for manden og ikke facts.
Det vi for, at vide i pressen er måske 1/1000 dele af det der egentlig foregår, og som der er skrevet, hvis vi havde ønsket at beholde ham, så skulle der være lagt en kontrakt langt før og så ville han stadig være i klubben.
At han så vælger at skifte til City er ubeskriveligt. Han siger nej til scouserne af respekt for os, men at vælge City bagefter?! :mad:
Til gengæld har manden også ambitioner om at vinde mesterskaber, titler, spille CL osv. og hvis vi sagde at han ikke måtte skifte til Chelsea, Scouserne, City og Arsenal pga. det er rivaler, så er der heller ikke mange klubber tilbage (Tevez har længe gjort det klart at det er i PL han vil spille) i PL som har niveauet i forhold til hans ambitioner.
Jeg tror ikke at han er pengegrisk.
For det første valgte manden at tage til West Ham, da hele verdenen stod og ventede på hvilken topklub han ville til.
Tror at hans hyre er langt højere end den ville være i f.eks. i Liverpool, men jeg tror (eller vælger i hvert fald at tro) at grunden til at han tager City er at han forventer at spille hver gang (det kan så blive svært med de indkøb de laver) og så være med til at bygge en storklub op og vinde titler med den.
Men desværre er jeg ikke United fan mere pga. det her synspunkt, det er jeg selvfølgelig ked af United-Allan33.
Men af respekt til alle på det her forum, vil jeg ikke skifte til www.liverpoolfc.dk/forum, så fremover kan jeg findes på City's debatforum.
Det jeg prøver at skrive er bare, at ikke alt er sort og hvidt og at der er flere indfaldsvinkler på sager hvor man egentlig slet ikke har nok informationer til at tage en beslutning og stilling.
Jeg har dyb respekt for Tevez, men betyder på ingen måde at jeg stiller ham over klubben og at det retfærdiggøre de udtagelser omkring Fergie m.m.
For mig var dette et ægteskab hvor begge parter i sidste ende endte med at være glade for at skilles og så lad da os blive ved det og huske Tevez for de ting han gjorde for os og vandt med os.
Forresten behøver jeg vel ikke gøre det klart, at jeg ikke vil bue af Tevez når han betræder OT. Jeg vil heller ikke klappe eller juble over ham, men betragte ham som en ganske almindelig spiller.
United-Allan33
16-07-2009, 09:01
Jeg har sympati for Tevez (hvilket så åbenbart gør at jeg ikke er United fan -wow)
Han fik slet ikke sine chancer i sidste sæson, uanset hvor piv ringe at Berba spillede så blev han aldrig valgt til opstillingen alligevel.
Endda var det så slemt at da han banker 4 kasser ind mod Blackburn, så sidder han på bænken den efterfølgende kamp.
Om det så er Fergie eller Carlos der lyver omkring den manglende kontakt mellem de to ved jeg ikke (og det gør ingen på det her forum) men selvfølgelig vælger jeg at tro på Fergie, men det er kun af respekt for manden og ikke facts.
Det vi for, at vide i pressen er måske 1/1000 dele af det der egentlig foregår, og som der er skrevet, hvis vi havde ønsket at beholde ham, så skulle der være lagt en kontrakt langt før og så ville han stadig være i klubben.
At han så vælger at skifte til City er ubeskriveligt. Han siger nej til scouserne af respekt for os, men at vælge City bagefter?! :mad:
Til gengæld har manden også ambitioner om at vinde mesterskaber, titler, spille CL osv. og hvis vi sagde at han ikke måtte skifte til Chelsea, Scouserne, City og Arsenal pga. det er rivaler, så er der heller ikke mange klubber tilbage (Tevez har længe gjort det klart at det er i PL han vil spille) i PL som har niveauet i forhold til hans ambitioner.
For det første valgte manden at tage til West Ham, da hele verdenen stod og ventede på hvilken topklub han ville til.
Tror at hans hyre er langt højere end den ville være i f.eks. i Liverpool, men jeg tror (eller vælger i hvert fald at tro) at grunden til at han tager City er at han forventer at spille hver gang (det kan så blive svært med de indkøb de laver) og så være med til at bygge en storklub op og vinde titler med den.
Men desværre er jeg ikke United fan mere pga. det her synspunkt, det er jeg selvfølgelig ked af United-Allan33.
Men af respekt til alle på det her forum, vil jeg ikke skifte til www.liverpoolfc.dk/forum, så fremover kan jeg findes på City's debatforum.
God sæson.
Forresten behøver jeg vel ikke gøre det klart, at jeg ikke vil bue af Tevez når han betræder OT. Jeg vil heller ikke klappe eller juble over ham, men betragte ham som en ganske almindelig spiller.
Hvis du er ked af dette, så burde du måske overveje at ændre din mening, ellers er du jo ikke ked af det... og så er det bare flæberi..
Og der må jo være noget om snakken siden folk sådan tuder.. Folk er åbenbart en flok kællinger sådan som de tuder..
Hvis du er ked af dette, så burde du måske overveje at ændre din mening, ellers er du jo ikke ked af det... og så er det bare flæberi..
Og der må jo være noget om snakken siden folk sådan tuder.. Folk er åbenbart en flok kællinger sådan som de tuder..
a hva ba'?
Har ikke skrevet at jeg er ked af det, men bare at begge parter har været skyld i at vi er havnet i denne situation og dermed synes jeg ikke det er retfærdigt at vælge den ene side frem for den anden, men at man også kan tillade sig at tage en plads i midten, hvor man respektere begge parter.
Jeg er forresten 22 år, så kan du bruge det som argument i dit næste indlæg.
Vores bil er sort, så hvis din far har en rød bil, så vinder du også den debat - skal nok prøve at lade være med at tude næste gang.
United-Allan33
16-07-2009, 09:37
a hva ba'?
Har ikke skrevet at jeg er ked af det, men bare at begge parter har været skyld i at vi er havnet i denne situation og dermed synes jeg ikke det er retfærdigt at vælge den ene side frem for den anden, men at man også kan tillade sig at tage en plads i midten, hvor man respektere begge parter.
Jeg er forresten 22 år, så kan du bruge det som argument i dit næste indlæg.
Vores bil er sort, så hvis din far har en rød bil, så vinder du også den debat - skal nok prøve at lade være med at tude næste gang.
Synes nu ellers du skriver du er ked af det, men måske er det bare mig...
22 år?? med dine sidste linier skulle man tro det var 12 og ikke 22...
Det er nu også påfaldende, at en mand i trediverne (formoder jeg ud fra dit brugernavn) har et sådant behov for at blive bestyrket i sin selvforståelse som United-fan. Det er et lavmål for debat at optræde så ultimativt og nedladende over for andre brugere.
Jeg er enig i United-Allan33's synspunkter i denne sag. Jeg tager kraftigt afstand for hans måde at fremføre dem.
Flax_Generous
16-07-2009, 10:07
Han fik flere kampe end Berbatov, han fik flere kampe end i hans første sæson og han fik en røvfuld vigtige kampe fra start.
Det hedder rotation.
Om det så er Fergie eller Carlos der lyver omkring den manglende kontakt mellem de to ved jeg ikke (og det gør ingen på det her forum)
Eftersom Tevez selv har udtalt (http://therepublikofmancunia.com/carlos-tevez-is-a-liar/), at der har været kontakt og at han er blevet godt behandlet, men nu har ændret mening, må man antage, at han lyver bare en lille smule.
Jo.
Han tog til West Ham på sidste dag i transfervinduet. Det var en nødløsning.
Han opførte sig i øvrigt også som et lille forkælet barn kort før sit skifte til Europa. Han kom ikke til træning og fortalte ikke sin klub noget som helst, fordi han simpelthen ikke gad at spille for dem mere.
Forresten behøver jeg vel ikke gøre det klart, at jeg ikke vil bue af Tevez når han betræder OT.
Hvis Tevez ikke skal buhes, så er der aldrig nogensinde nogle tidligere United-spillere som skal buhes. Han har gjort mere end rigeligt til at gøre sig fortjent til en hård modtagelse.
En spiller som Forlan vil blive hyldet når han en dag kommer retur til Old Trafford. Han fik også en stor status blandt fans til sidst, men blev solgt. Og har ikke svinet Fergie og klubben til i medierne siden skiftet. Han har accepteret det som det er.
Tevez var også et hit på tribunerne, men er det ikke mere. Modsat Forlan er det jo ganske enkelt fordi han har brugt mere tid på at svine United og Fergie til i medierne, end Ronaldo bruger på at sætte hår...
Tevez fik rigeligt med spilletid sidste sæson. I en storklub som United, kan man ikke spille med samme 11 hver gang. Der skal være konkurrence, og spillerne skal rotere lidt over sæsonen, så alle er friske og klar til at præstere hver gang. Det var åbenbart for meget for Tevez, så han kunne ikke acceptere at andre også skulle til.. Desuden har han, som flere andre nævner, tidligere være et lille pattebarn, og vist sig som en lille penge liderlig argentiner..
Roma? we last played roma in april 2008 i think! so there was no communication outside of match days and training for more than a year? ffs dude if your guna bullshit try and make it believable
:lolol:
Kan godt være at han fik flere kampe, men langt de fleste var Liga Cup og indhop.
Han spillede ikke mange af de store kampe!
Det hedder ikke rotation når man har siddet ude i en halv sæson og banker 4 kasser ind når man får chancen for at blive bænket igen.
Kan godt være Tevez lyver. Som jeg har skrevet så ved jeg ikke hvem af dem der lyver, jeg har bare sagt at jeg ikke synes denne sag er sort på hvid, da der hare foregået så mange ting at vi kun kender en brøkdel.
Tevez var/er elsket i West Ham og var vel grunden til at West Ham overlevede den sæson.
Han var også elsket hos os og synes på ingenmåde du kan kalde ham forkælet.
---
Det skal ikke forstås at jeg holder med Tevez i denne situation fremfor Fergie, for jeg synes ikke at nogen af dem har handlet korrekt i denne her situation. Samtidig synes jeg også at der en skam at Tevez bliver syndebukken for alt dette.
I min verden er det sådan at hvis Fergie ville have haft Tevez, så var han blevet købt. Det ville han ikke og i stedet vælger han at skrive med City.
Omkring mudderkastningen i pressen, så har begge været ligegode.
Skriver jo at jeg er ked af ikke at være United fan mere fordi at jeg har denne neutrale holdning.
Kan godt være at han fik flere kampe, men langt de fleste var Liga Cup og indhop.
Han spillede ikke mange af de store kampe!
Det hedder ikke rotation når man har siddet ude i en halv sæson og banker 4 kasser ind når man får chancen for at blive bænket igen.
Kan godt være Tevez lyver. Som jeg har skrevet så ved jeg ikke hvem af dem der lyver, jeg har bare sagt at jeg ikke synes denne sag er sort på hvid, da der hare foregået så mange ting at vi kun kender en brøkdel.
Tevez var/er elsket i West Ham og var vel grunden til at West Ham overlevede den sæson.
Han var også elsket hos os og synes på ingenmåde du kan kalde ham forkælet.
---
Det skal ikke forstås at jeg holder med Tevez i denne situation fremfor Fergie, for jeg synes ikke at nogen af dem har handlet korrekt i denne her situation. Samtidig synes jeg også at der en skam at Tevez bliver syndebukken for alt dette.
I min verden er det sådan at hvis Fergie ville have haft Tevez, så var han blevet købt. Det ville han ikke og i stedet vælger han at skrive med City.
Say what?! :confused:
Ligemeget hvordan du ser på det, så har Ferguson altså ikke deltaget i noget mudderkastning i pressen ang. Tevez. Jeg synes i øvrigt at bare de udtalelser Tevez er kommet med på det sidste, burde være nok til at afsky ham men alle har selvfølgelig ret til sin mening.
Glory Man United
16-07-2009, 11:33
Det er specielt her din kæde hopper af, så jeg vælger kun at kommentere dette. Nej Fergie kunne ikke købe Tevez, når argentineren ikke selv vil.
Hvor har Fergie kastet med mudder?
Tevez har sagt en del ubegavede ting, jeg vælger at fremhæve to, som med SIKKERHED er direkte løgne:
1) "Jeg blev lovet en sikker plads til trods for at United købte Berbatov." Yeah right mange spillere i de største klubber bliver lovet dette.
2) "Jeg er kun blevet kontaktet en gang af Ferguson. Jeg tror det var omkring Roma kampen. Ææææh er det ikke næsten 1 1/2 år siden vi sidst spillede mod dem? Hahhahahah
Helt sikkert at Tevez har været ude og kritisere SAF og det er selvfølgelig dumt osv., men samtidig får man heller ikke hele historien bag, men kun 2 - 3 linjer som kan tolkes på mange måder.
For mig er dette her bare lidt mudderkastning frem og tilbage.
Til gengæld synes jeg at Tevez har været behandlet forkert gennem sæsonen og at klubben så vil tilbyde ham en kontrakt i slutningen af sæsonen er lidt naivt og tro han vil forlænge.
For mig har det lidt virket som om at Fergie har prøvet at finde en angriber der skulle erstatte Tevez. Da det ikke var muligt ligger man en kontrakt foran ham, som han ikke vælger at underskrive, pga. løn, manglende spilletid eller hvad grunden nu har været.
Jeg synes bare at den nemme løsning er at give Tevez hele skylden for at sagen har taget denne vending og erklære ham en hade spiller, for i min verden har han prøvet at blive i klubben, han har altid kæmpet for holdet osv.
Det er specielt her din kæde hopper af, så jeg vælger kun at kommentere dette. Nej Fergie kunne ikke købe Tevez, når argentineren ikke selv vil.
Hvor har Fergie kastet med mudder?
Tevez har sagt en del ubegavede ting, jeg vælger at fremhæve to, som med SIKKERHED er direkte løgne:
1) "Jeg blev lovet en sikker plads til trods for at United købte Berbatov." Yeah right mange spillere i de største klubber bliver lovet dette.
2) "Jeg er kun blevet kontaktet en gang af Ferguson. Jeg tror det var omkring Roma kampen. Ææææh er det ikke næsten 1 1/2 år siden vi sidst spillede mod dem? Hahhahahah
Hvor er dine facts?
Alt inkl. det Tevez udtaler er blot påstande, men hvorfor er det ikke muligt at Tevez kun har haft en samtale med Fergie?
Angående hans faste position, så husker jeg ikke at han har udtalt dette, men igen, det kan da være han er blevet lovet dette. (Det tror jeg så heller ikke selv på at han har været blevet)
For dælen hvor for jeg lavet meget arbejde pt.
Helt sikkert at Tevez har været ude og kritisere SAF og det er selvfølgelig dumt osv., men samtidig får man heller ikke hele historien bag, men kun 2 - 3 linjer som kan tolkes på mange måder.
For mig er dette her bare lidt mudderkastning frem og tilbage.
Til gengæld synes jeg at Tevez har været behandlet forkert gennem sæsonen og at klubben så vil tilbyde ham en kontrakt i slutningen af sæsonen er lidt naivt og tro han vil forlænge.
For mig har det lidt virket som om at Fergie har prøvet at finde en angriber der skulle erstatte Tevez. Da det ikke var muligt ligger man en kontrakt foran ham, som han ikke vælger at underskrive, pga. løn, manglende spilletid eller hvad grunden nu har været.
Jeg synes bare at den nemme løsning er at give Tevez hele skylden for at sagen har taget denne vending og erklære ham en hade spiller, for i min verden har han prøvet at blive i klubben, han har altid kæmpet for holdet osv.
I det her tilfælde synes jeg den nemme løsning er den rigtige. Teves har selv ødelagt sine chancer hos United. Han har fået masser af spilletid og har spillet skidt i det meste af sæsonen og da vi så tilbyder ham en kontrakt på trods af hans høje pris og dårlige spil, vælger han i stedet at opføre sig som en fornærmet kælling.
Hvor er dine facts?
Alt inkl. det Tevez udtaler er blot påstande, men hvorfor er det ikke muligt at Tevez kun har haft en samtale med Fergie?
Angående hans faste position, så husker jeg ikke at han har udtalt dette, men igen, det kan da være han er blevet lovet dette. (Det tror jeg så heller ikke selv på at han har været blevet)
For dælen hvor for jeg lavet meget arbejde pt.
Tror du helt seriøst på at Ferguson kun har haft én samtale med Tevez i de 2 år han har været i klubben..? :stuuupid:
Kære venner. Så fik vi endeligt svaret. Årsagen til at Carlos Tevez er dummere end Ferguson tillader ,er simpelthen fordi Tevez lytter til et fjols, som har snydt sig til et VM med Gud's hånd ,som har skudt efter paparazzi ,som fik et barn med en italiensk kvinde og nægtede kendskab til sønnen ,som har taget stoffer i banevis og som lagde stor skændsel på Argentinsk fodbold ved at blive doping-taget under VM 94 ,nemlig ,den altid forhadte spiller i England ,Diego Armando Maradona.
At Carlos Tevez vælger at se "op" til Maradona ,viser bare præcist hvor langt ned Tevez vil synke. Tevez mener åbenbart at Maradona ved bedre hvordan Tevez skal gøre med sin karriere ,end Ferguson ved....Hahahaha ,hold kæft de argentinere er til grin...Fjolser
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1200070/Tevez-Maradona-ordered-leave-United-sign-Manchester-City.html?ITO=1490
Gott vi slap af med Carlito the Klodshans
Kære venner. Så fik vi endeligt svaret. Årsagen til at Carlos Tevez er dummere end Ferguson tillader ,er simpelthen fordi Tevez lytter til et fjols, som har snydt sig til et VM med Gud's hånd ,som har skudt efter paparazzi ,som fik et barn med en italiensk kvinde og nægtede kendskab til sønnen ,som har taget stoffer i banevis og som lagde stor skændsel på Argentinsk fodbold ved at blive doping-taget under VM 94 ,nemlig ,den altid forhadte spiller i England ,Diego Armando Maradona.
At Carlos Tevez vælger at se "op" til Maradona ,viser bare præcist hvor langt ned Tevez vil synke. Tevez mener åbenbart at Maradona ved bedre hvordan Tevez skal gøre med sin karriere ,end Ferguson ved....Hahahaha ,hold kæft de argentinere er til grin...Fjolser
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1200070/Tevez-Maradona-ordered-leave-United-sign-Manchester-City.html?ITO=1490
Gott vi slap af med Carlito the Klodshans
Yup. Og at han lader et gammelt kokain-vrag styre hans karriere, viser vel bare at han er ligeså dum som han ser ud.
Vil lige huske nogle af brugerne på at opretholde en sober tone overfor hinanden her i tråden.
Holmskov
16-07-2009, 21:34
Yup. Og at han lader et gammelt kokain-vrag styre hans karriere, viser vel bare at han er ligeså dum som han ser ud.
Der er vel ikke noget galt i at han har lyttet til en landstræner der ønsker det bedste for hans spillere og land.
At bruge Maradonas narkomisbrug og "guds hånd" osv osv ind i denne sag er sgu da direkte latterligt. Det har INTET med sagen at gøre.
Det er SÅ langt fra at være objektivt så det er til at brække sig over. Men som ÆGTE Manchester United fan skal man åbenbart ro i samme båd og høvle ned på spillere. Det gør alle de andre jo også.!! Jesus f......crist....
David Beckham har også lyttet til Capello. Han SKAL spille europæisk top-fodbold for at komme i betragtning til VM næste år. Og hold da kæft hvor er Becks da latterlig for at prøve at blive lejet ud. Nej, en natpotte. (her kan være anvendt ironi)(hvis det er tilladt)
Men hey. Der er gået sport i at høvle Tevez ned for. Så med risiko for, måske at blive smidt ud af forummet, tillader jeg mig at ha' en anden holdning end andre herinde.
schousboe9
16-07-2009, 23:41
Jeg forstår ikke, hvordan man kan andet end at være godt gammeldags træt af Tevez. Lige siden skilsmissen har manden opført sig som en forkælet møgunge - og en hel masse andre slemme ting, som allerede er nævnt - så at man fortsat kan se på ham med samme øjne er mig ubegribeligt. Men hver mand sin mening, fair nok. Og nej, selvfølgelig er man ikke mindre United-fan af den grund.
At mange så beskylder ham for at være forræder ved at skifte til City, kan jeg til gengæld ikke følge.
Vi kunne ikke bruge ham, og han forstod ikke, at han ikke holdt niveau til United, så det var bedst for alle parter, at han kom videre. Hans egne ambitioner udelukkede så klubber som Everton, Totteham og Villa, og hans lønkrav udelukkede sandsynligvis Arsenal. Det efterlader tre klubber, hvoraf den ene er fra Merseyside, som han med det samme pure afviser. Respekt for det! Det gør han efter at have gjort det klart, at hans familie - som han naturligvis skal have med i overvejelserne - er faldet godt til i Nordengland, hvilket reelt kun efterlader én mulighed, da han næppe har været interesseret i at hive teltpælene op og flytte 3-400 km sydpå til London. Samme årsag havde vel også udelukket Arsenal, hvis det var kommet så langt.
At hans valg er faldet på City, efter at have afvist Liverpool pga. rivaliseringen, kan jeg på ingen måde have ondt i røven over. Som sagt var han ikke god nok til vores start XI'er, så vi kan i bund og grund være fuldstændig ligeglade med, hvilket andenrangshold vores reject ender på. I og med han har en familie på slæb, var der reelt kun den ene mulighed for ham - men at han så igen ender på bænken i halvdelen af kampene er jo bare ren flødeskum!
Havde han blot i dén grad lukket røven i pressen; erkendt han ikke var god nok til United, at han ikke greb chancen, når han fik den og at der findes bedre fodboldsspillere end ham, så havde jeg ikke haft det mindste problem med ham idag. Det kunne han ikke, men skulle istedet lige have det sidste ord, og dér blusser mine hæmorider for alvor op!
Man skulle ikke tro, manden var halvvejs mod de 50, for hans konstante angreb og udtalelser har været ynkelige, latterlige og direkte selvmodsigende. Ganske enkelt pinligt af en 25-årig 'voksen' mand.
Troelsgaard
17-07-2009, 00:10
Jeg tror uanset situationen, så bliver det aldrig acceptabelt generelt hos United fans, at skifte til El Pool eller City, for man vælger ikke bare fansnes hadehold, sat på spidsen svare det til, at en jøde vælger at blive ateist, for derefter at melde sig ind i DNSB (Danmarks Nationalsocialistiske Bevægelse), det ville aldrig blive accepteret blandt jøder, uanset om vedkommende så fik 1 mia. for at gøre det.
United-Allan33
17-07-2009, 07:36
Men hey. Der er gået sport i at høvle Tevez ned for. Så med risiko for, måske at blive smidt ud af forummet, tillader jeg mig at ha' en anden holdning end andre herinde.
Bare lige for at være sikker på det sidste du skriver, så mener du altså at det er iorden:
*At Tevez skifter til City?
*At han skifter pga Penge
*At han bruger løgne for at vende os fans imod Fergie?
*At han pisser op og ned af os United fans, med udsagn om hvor meget han gerne ville blive i klubben, men har vidst siden januar, at han ville rejse for penge til City
*At han ved alle lejligheder sviner klubben og Fergie?
*At han vil skrige Fergie i ansigtet, hvis han score imod United?
Og så tuder du over at folk stille spørgsmål ved om du er ÆGTE United fans!!! :confused:
Holmskov
17-07-2009, 08:44
Bare lige for at være sikker på det sidste du skriver, så mener du altså at det er iorden:
*At han pisser op og ned af os United fans, med udsagn om hvor meget han gerne ville blive i klubben, men har vidst siden januar, at han ville rejse for penge til City
Og så tuder du over at folk stille spørgsmål ved om du er ÆGTE United fans!!! :confused:
Jeg har ikke nogen steder sagt det er i orden. Jeg er træt af at miste ham og specielt til City.
Jeg mener bestemt vi kunne ha' brugt ham til noget fornuftigt og specielt i forhold til Berbatov.
Der hvor jeg "udskiller" mig fra andre er at jeg er glad for den tid han har haft i klubben og jeg er glad for at ha' oplevet så stor en fighter i den røde trøje. Og at falde helt derned hvor folk begynder at kalde ham scar-face og alle mulige andre "grimme" ord fordi han vælger at sidde på bænken med en blå trøje og ikke vores røde, ja derned kommer jeg aldrig. Men det har jo nok noget med respekt for andre mennesker at gøre.
Jeg har ikke nogen steder sagt det er i orden. Jeg er træt af at miste ham og specielt til City.
Jeg mener bestemt vi kunne ha' brugt ham til noget fornuftigt og specielt i forhold til Berbatov.
Der hvor jeg "udskiller" mig fra andre er at jeg er glad for den tid han har haft i klubben og jeg er glad for at ha' oplevet så stor en fighter i den røde trøje. Og at falde helt derned hvor folk begynder at kalde ham scar-face og alle mulige andre "grimme" ord fordi han vælger at sidde på bænken med en blå trøje og ikke vores røde, ja derned kommer jeg aldrig. Men det har jo nok noget med respekt for andre mennesker at gøre.
Er langt hen ad vejen fuldstændig enig.
Altså det pjat med "ægte" United fan er fuldstændig nonsens og idiotisk at snakke om, specielt i sag som denne.
Det er da mest stupide jeg længe har hørt, dvs. at alle de besøg jeg har haft på Old Trafford, at jeg ser os spille hver weekend på den lokale sportscafe, at jeg sidder på bl.a. dette forum og skriver, at jeg læser alle nyheder her på OT.dk, Manutd.com osv. ikke gør mig til en "ægte" fan fordi jeg har en anden holdning i denne specifikke sag.
Prøv nu at forstå, at jeg (tror det samme gælder Holmskov) ikke støtter Tevez 100% i denne sag og selvfølgelig har Tevez lavet fejl - mange store fejl. Men at kalde ham forræderisk, pengegrisk osv. vil du aldrig få mig til, fordi at jeg synes også at vores klub bager en del af ansvaret for at situationen er endt her.
Derudover synes jeg også at det er forkert at kalde ham pengegrisk, for kunne det ikke være han valgte City pga. klubben har gang i et kæmpe projekt som Tevez vil være en del af?
At han er faldet godt til i Manchester og ikke har lyst til at flytte fra byen?
Hvis Tevez valgte at skifte til City, selvom at vi havde gjort alt hvad vi kunne for at skrive med ham, så havde jeg været i samme vogn som dig, men så længe at det er vores klub der har valgt at sige nej, så synes jeg det er helt fair at han skifter til City - Det noget lort, men vi ville jo ikke have ham!
United-Allan33
17-07-2009, 09:44
Hvorfor er det at du IKKE vil forstå at det ikke har noget at gøre med at han ønsker at forlade United, men på det der er sket udenfor banen. Bla de punkter jeg skrev i sidste indlæg.
Holmskov
17-07-2009, 09:56
Hvorfor er det at du IKKE vil forstå at det ikke har noget at gøre med at han ønsker at forlade United, men på det der er sket udenfor banen. Bla de punkter jeg skrev i sidste indlæg.
Det forstår jeg såmænd helt fint. Men det er stadig ikke nok i min bog til at kalde folk scar-face og ønske ham hen hvor peberet gror.
At du kan udlede at jeg ikke er en ægte fan fordi jeg ikke har samme mening som lige præcis dig finder jeg faktisk ret komisk. Men det er jo efterhånden gået op for de fleste herinde at du gerne vil sætte dagsordenen så vi alle er enige med lige præcis dig.
Det lykkedes bare ikke for dig, for vi to er og bliver aldrig enige, hvilket jo så åbenbart gør mig til en ringere fan end dig!!
Det må jeg jo så bare leve med.
schousboe9
17-07-2009, 10:05
Hvis Tevez valgte at skifte til City, selvom at vi havde gjort alt hvad vi kunne for at skrive med ham, så havde jeg været i samme vogn som dig, men så længe at det er vores klub der har valgt at sige nej, så synes jeg det er helt fair at han skifter til City - Det noget lort, men vi ville jo ikke have ham!
Arh, der lå vist både et bud på £25.5 mio og en 5-årig kontrakt på bordet?
United-Allan33
17-07-2009, 10:06
Det forstår jeg såmænd helt fint. Men det er stadig ikke nok i min bog til at kalde folk scar-face og ønske ham hen hvor peberet gror.
At du kan udlede at jeg ikke er en ægte fan fordi jeg ikke har samme mening som lige præcis dig finder jeg faktisk ret komisk. Men det er jo efterhånden gået op for de fleste herinde at du gerne vil sætte dagsordenen så vi alle er enige med lige præcis dig.
Det lykkedes bare ikke for dig, for vi to er og bliver aldrig enige, hvilket jo så åbenbart gør mig til en ringere fan end dig!!
Det må jeg jo så bare leve med.
Det er ufatteligt at du bliver ved med at tude over at nogen tvivler på dig som fan, jeg må da være en meget vigtig person, siden det går dig så meget på..
For mig er man ikke fan når man støtter en spiller der bla vil skrige SAF ind i ansigtet hvis han score imod United.. Og så kan du tude så meget du vil, for det ændre jeg ikke ved.. At du så mener anderledes, er helt fint med mig, det viser jo bare at du har en anden defination af hvordan det at være United fan er..
Arh, der lå vist både et bud på £25.5 mio og en 5-årig kontrakt på bordet?
Ja det er rigtigt nok, men det kan klubben på ingenmåde have ment seriøst.
Tilbuddet kom alt alt alt forsent, så det betragter jeg ikke som et seriøst bud.
For mig virkede det lidt som om at SAF var ude og se markedet for angriber, da han ikke kunne finde eller tiltrække den spiller han ville have, så henvendte han sig til Tevez.
Havde man ønsket at beholde ham havde man henvendt sig i januar måske endda før og sagt Tevez, skriv lige på den streg.
Det er ufatteligt at du bliver ved med at tude over at nogen tvivler på dig som fan, jeg må da være en meget vigtig person, siden det går dig så meget på..
For mig er man ikke fan når man støtter en spiller der bla vil skrige SAF ind i ansigtet hvis han score imod United.. Og så kan du tude så meget du vil, for det ændre jeg ikke ved.. At du så mener anderledes, er helt fint med mig, det viser jo bare at du har en anden defination af hvordan det at være United fan er..
Tude over at du ikke betragter ham som ægte United fan?! Der står jo lige præcist at han finder det komisk :lolol:
Holmskov
17-07-2009, 10:15
Hold da op. Så er vi enige om der findes forskellige synspunkter. Dejligt.
United-Allan33
17-07-2009, 10:23
Hold da op. Så er vi enige om der findes forskellige synspunkter. Dejligt.
Ja vi er enige,:) det hjalp måske du åbnede øjnene for at ikke ALLE har samme defination af fans som dig???
Og jeg har aldrig sagt at mit syn er det rigtige, nogen er åbenbart enige andre er uenige.. sådan er livet jo...
United-Allan33
17-07-2009, 10:25
Tude over at du ikke betragter ham som ægte United fan?! Der står jo lige præcist at han finder det komisk :lolol:
Nu han han og dig skrevet 4-5 indlæg hvor i begge fremhæver "ægtefan" og det vil jeg sige er at tude...
Nu han han og dig skrevet 4-5 indlæg hvor i begge fremhæver "ægtefan" og det vil jeg sige er at tude...
Forkert!
Det hedder argumentation. Det er klart at når du bringer den påstand i hvert indlæg, så vil det også blive forsvaret i det efterfølgende svar.
United-Allan33
17-07-2009, 11:41
Forkert!
Det hedder argumentation. Det er klart at når du bringer den påstand i hvert indlæg, så vil det også blive forsvaret i det efterfølgende svar.
Næsten enig, men så gør det i indlæg der har relationer til de indlæg hvor jeg har sagt det, istedet for at komme med pige-sure kommentarer i diverse indlæg som intet har med mig at gøre.. Det er tuderi...
Jesus Christ, jeg kunne få stress af dig :-)
United-Allan33
17-07-2009, 12:08
Jesus Christ, jeg kunne få stress af dig :-)
Lad os ikke blande sport og religion... Desuden snak ordenlig om min søn!!!
Hvis der ikke skal mere til at stresse dig, så må du squ arbejde i det offenlige..
så er vi færdige med at diskutere fans i denne tråd ellers kan vi tale om rigtige advarsler!
Back to topic!
Flax_Generous
17-07-2009, 20:10
http://www.studs-up.com/comics/2009-07-17.jpg
YTSWio8_m2A
Chimps don't smoke pipes! It's bloody mental!
schousboe9
19-07-2009, 18:59
http://www.goal.com/en/news/9/england/2009/07/19/1391050/carlos-tevez-takes-fresh-swipe-at-sir-alex-ferguson
Yaaaaaawn...:rolleyes:
Martinsen
19-07-2009, 19:42
Åh nej han truer med ikke at ville give Fergie hånden!!!!! Hvad skal vi gøre????...
Hvem stopper en sok i kæften på ham flænse-fjæset.
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10522
Fuck en nar. Se det er en Shitty-spiller.
niklaspetersen
20-07-2009, 17:50
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10522
Fuck en nar. Se det er en Shitty-spiller.
[QUOTE]
Haha.
lad mig give dig ret. Hold kæft det er usportsligt, godt vi kom af med sådan en halvhjerne. Forstår det ikke, for har vi ikke behandlet ham pænt eller hvad?s:
Tevez er en klaphat uden lige, der på ingen måde skal klappes af når han træder in på plænen på vores stadion.
Men en sådan nyhed her er jo forfærdelig. Både for dem der finder på dem, og dem der viderebringer dem. Dermed ikke sagt nyheden ikke er sand, men who cares? Vi aner ikke hvad der er ødelagt, eller om det er noget der var sket ligegyldigt hvad. Ja et hus bliver mere brugt af man bruger det. Overrasket? At det så er et stort beløb (hvor kommer der egentlig fra?) kan vi ikke sætte os ind i før vi ved præcis hvad der er sket.
Ingen grund til at fortsætte en hetz mod ham grundet så latterlige beskyldninger. Vi har nok på ham som rent faktisk betyder noget.
Og så skal det ikke dramatiseres, heller ikke på ot.dk. Der har jo tydeligvis været følelser i det når man skriver at han "totalskader" et hus for 250.000 kr. Prøv at køb et hus og sæt de ting i stand i mener der skal ordnes. Og så køb et såkaldt "totalskadet" hus og find ud af om det ikke netop indbefatter at det ikke kan repareres.
Så var der virkelig ingenting inde i det brændsårs befængte hoved ! Han er da en skovl uden lige..
Kan ikke vente til den dag han spiller på OT for første gang som Shitty spiller, han tror hele Stretford End forstår ham og stadig har ham i hjertet. Han skal buhes helt fra Manchester til Buenos Aires
Så var der virkelig ingenting inde i det brændsårs befængte hoved ! Han er da en skovl uden lige..
Kan ikke vente til den dag han spiller på OT for første gang som Shitty spiller, han tror hele Stretford End forstår ham og stadig har ham i hjertet. Han skal buhes helt fra Manchester til Buenos Aires
Tror sgu det kan gå nogen tid.
For tror virkelig ikke at han bliver mere end bænkvarmer i Shitty. Roque og Adebayor starter nok, med Robinho den ene kant.
Skifte verdens bedste klub ud, for at være kandidat til bænkvarmer hos klubbens største hade-rival, og så forvente at fansene "forstår" afgørelsen - griske stodder. Har absolut 0 respekt for Tevez længere.
ChristianR
20-07-2009, 18:36
Men hvor vil jeg elske at se ham rådne på bænken hos en midterklub næste år, så han kan lære, hvad han mistede ved at sige nej til verdens største klub, hvor han rent faktisk fik pænt med spilletid.
Tror sgu det kan gå nogen tid.
For tror virkelig ikke at han bliver mere end bænkvarmer i Shitty. Roque og Adebayor starter nok, med Robinho den ene kant.
Skifte verdens bedste klub ud, for at være kandidat til bænkvarmer hos klubbens største hade-rival, og så forvente at fansene "forstår" afgørelsen - griske stodder. Har absolut 0 respekt for Tevez længere.
tror nu mere Roque kommer til at sidde mest på Bænken, Tevez og Adebayor virker mere skræmmende, men lad os da håbe han forsætter karrieren på bænken i den lyseblå trøje !
Manden må jo have alvorlige psykiske problemer, hvis han har smadret en bolig, han har lejet af United. Det ville en rask person næppe gøre.
Hvad er formålet med et forum hvis folk ikke læser indlæggene men derimod bare skrive det samme som personen førhen?
Nu går jeg selvfølgelig mere op i det end i alle de andre indlæg, da det her har nærmet sig se&hør lignende tilstande hvor folk ud fra en nyhed ved navn "tevez smadrede sit hus" angiveligt tror det er noget han gjorde lige inden han smuttede ud af døren..
Troelsgaard
20-07-2009, 21:13
Jeg har aldrig oplevet noget lignende, manden er jo skudt i hovedet. Jeg kunne både grine og græde, for sammentidig er det komisk så barnligt han opfører sig, men det er næsten en hån imod børn, at sammenligne ham med dem.
Hvad er formålet med et forum hvis folk ikke læser indlæggene men derimod bare skrive det samme som personen førhen?
Nu går jeg selvfølgelig mere op i det end i alle de andre indlæg, da det her har nærmet sig se&hør lignende tilstande hvor folk ud fra en nyhed ved navn "tevez smadrede sit hus" angiveligt tror det er noget han gjorde lige inden han smuttede ud af døren..
Havde nu skrevet "hvis" i forhold til hans skyldsspørgsmål. Det er jo det med at læse indlæggene ordenligt, ikke sandt?
United-Allan33
20-07-2009, 22:29
Og hvad så?? Manden fortjener intet fra Uniteds side.. Jeg er ligeglad om det hele er løgn, han fortjener intet.. Han er en hån imod United..
Jeg har aldrig oplevet noget lignende, manden er jo skudt i hovedet. Jeg kunne både grine og græde, for sammentidig er det komisk så barnligt han opfører sig, men det er næsten en hån imod børn, at sammenligne ham med dem.
Haha klasse post. Sà sandt sà sandt. Hvis det vel og maerket passer, sà er der en eller flere ting galt oppe i Tevez' hoved.
Havde nu skrevet "hvis" i forhold til hans skyldsspørgsmål. Det er jo det med at læse indlæggene ordenligt, ikke sandt?
Det er nemlig rigtigt. Og netop derved kan den have været myntet på de 10 andre indlæg før og omkring dig der har været komplet ukritiske.
Og hvad så?? Manden fortjener intet fra Uniteds side.. Jeg er ligeglad om det hele er løgn, han fortjener intet.. Han er en hån imod United..
I dette tilfælde får han heller intet af jer. Jeg synes derimod det er jer der mister noget værdi hvis i vil hænge jeres frustrationer op i enten opdigtede, misforståede eller ligegyldige historier om ham fra nu af.
Jeg vil selvfølgelig fra nu af læse forbi disse post, da jeg ikke er tvunget til at læse dem. Jeg synes bare det er en vigtig opfordring inden det går hen og ligner en børnehave, eller nærmere et plejehjem hvor kildekritik ikke eksisterer, da man reagerer på første indskydelse.
Stuhrdrengen
21-07-2009, 14:04
Tevez har ikke været heldig med sine udtalelser, og burde stoppe smædekampagnen mod SAF. Dog forstår jeg godt hans skifte til City, på baggrund af hans opfattelse af at United ikke har været loyale overfor ham, og ikke været interesserede i at forlænge med ham. At SAF nu går ud og siger at han ikke er 25 mio. pund værd understreger vel at man ikke har ønsket at betale prisen. Jeg synes, at eksempelvis Schmeichels skifte til City i sin tid var langt værre, end en spiller som har været indskifter i to sæsoner.
Er også helt enig i, at forummet herinde burde se sig for gode til at diskutere på et niveau man kunne forvente på www.eb.dk.
Tevez ønsker jeg en god fremtid (når han er skiftet fra Shitty), modsat hvad jeg ønsker for den lidt mere mandlige udgave af Paris Hilton - Christina..
Glory Man United
21-07-2009, 14:13
Jeg synes bare det er en vigtig opfordring inden det går hen og ligner en børnehave, eller nærmere et plejehjem hvor kildekritik ikke eksisterer, da man reagerer på første indskydelse.
Kildekritik? Når man læser en artikel (det være sige Berlingske Tidende eller Skysports.com), må man som læser antage, at den er korrekt. Hvordan skulle vi have en kinamandschance for at kunne sortere? Selvfølgelig er der sund fornuft. Men i tilfældet Tevez tror jeg seriøst, at 99% af det, der er skrevet er korrekt.
Jeg synes, at eksempelvis Schmeichels skifte til City i sin tid var langt værre, end en spiller som har været indskifter i to sæsoner.
A hva? Schmeichels hjerte lå i United. Hans bedste år tilbragte han på OT. At han så lige ville skumme fløden i Shitty i en alder af 38, giver jeg sgu pokker i
Stuhrdrengen
21-07-2009, 14:29
Kildekritik? Når man læser en artikel (det være sige Berlingske Tidende eller Skysports.com), må man som læser antage, at den er korrekt. Hvordan skulle vi have en kinamandschance for at kunne sortere? Selvfølgelig er der sund fornuft. Men i tilfældet Tevez tror jeg seriøst, at 99% af det, der er skrevet er korrekt.
A hva? Schmeichels hjerte lå i United. Hans bedste år tilbragte han på OT. At han så lige ville skumme fløden i Shitty i en alder af 38, giver jeg sgu pokker i
Jamen, det er da fint for dig, at du ikke har det på samme måde som jeg.
Personligt så mener jeg det er totalt forrædderi, og hvis Giggs eller Scholes gjorde det samme i næste uge, så tror jeg da de fleste ville synes det samme som jeg?? kan ikke se at det er et argument, at han ikke skiftede direkte (spørg Liverpools fans om de er enige i forhold til Owens skifte)..
Personligt så mener jeg det er totalt forrædderi, og hvis Giggs eller Scholes gjorde det samme i næste uge, så tror jeg da de fleste ville synes det samme som jeg?? kan ikke se at det er et argument, at han ikke skiftede direkte (spørg Liverpools fans om de er enige i forhold til Owens skifte)..
Det at Tevez skifter til City tror jeg ikke folk har så skide meget imod, men derimod måden han har opført sig på, der bliver jeg, og formentlig de fleste andre, meget trætte af ham.
De er vores rivaler, fint nok. Men at Tevez synes han skal skiftevis tude, lyve og svine Ferguson til hver anden dag, det er for klamt.
I min bog ville Giggs og Scholes aldrig kunne komme ned på det niveau, alene fordi de rent faktisk har intelligensen der forhindrer så idiotiske udtalelser. De har lagt alt de havde i klubben, har aldrig brokket sig og har været eksemplariske professionelle, hvilket man langt fra kan sige om Tevez. Schmeichel er i samme skuffe som Giggs og Scholes i mine øjne.
Han burde gøre sig selv den tjeneste at stikke datterens sut godt på plads i munden og så sørge for at den bliver siddende. :Smackden:
Glory Man United
21-07-2009, 14:50
Schmeichels bedste år lå i United.....det gør Owens også. Derfor er Fools fans sure. ;) Hvis du ikke har tilgivet Schmeichel, så sæt dig ned og kig lidt DVD/Video fra hans storhedstid.
Det at Tevez skifter til City tror jeg ikke folk har så skide meget imod, men derimod måden han har opført sig på, der bliver jeg, og formentlig de fleste andre, meget trætte af ham.
Jeg synes ikke, det er i orden at skifte til City. Det gælder uanset, hvem det er. Tevez har blot formået at gøre det endnu værre. Det nytter bare ikke prædikene om, hvor meget han elsker United, og så skifte til City. Tilmed krydret med diverse komplet latterlige udtalelser både før og efter skiftet. Det kan ingen da synes er okay.
Jeg synes ikke, det er i orden at skifte til City. Det gælder uanset, hvem det er. Tevez har blot formået at gøre det endnu værre. Det nytter bare ikke prædikene om, hvor meget han elsker United, og så skifte til City. Tilmed krydret med diverse komplet latterlige udtalelser både før og efter skiftet. Det kan ingen da synes er okay.
I dette tilfælde var City faktisk det sted jeg helst så ham, set i forhold til at også Liverpool og Chelsea blev nævnt. Det gør det også kun bedre at han ryger til en klub med 8 angribere. City er vores rivaler, men sportsligt tager jeg dem bare ikke så seriøst som Liverpool og Chelsea, og et rivalopgør er for mig først noget helt særligt, når det sportslige resultat også har afgørende betydning (jaja, 3 point er 3 point, men I ved hvad der menes!).
I dette tilfælde var City faktisk det sted jeg helst så ham, set i forhold til at også Liverpool og Chelsea blev nævnt. Det gør det også kun bedre at han ryger til en klub med 8 angribere. City er vores rivaler, men sportsligt tager jeg dem bare ikke så seriøst som Liverpool og Chelsea, og et rivalopgør er for mig først noget helt særligt, når det sportslige resultat også har afgørende betydning (jaja, 3 point er 3 point, men I ved hvad der menes!).
I Liverpool/Chelsea tilfældet kan der vel tales om 6-points kampe? :D
I Liverpool/Chelsea tilfældet kan der vel tales om 6-points kampe? :D
Ja, og så alligevel ikke, for man får jo kun 3 point... :titte:
Man skifter ikke til City, Liverpool eller Chelsea, hvis man elsker United. Det sagde han, at han gjorde. Han løj.
Ja, og så alligevel ikke, for man får jo kun 3 point... :titte:
Jo jo, men... du ved hvad jeg mener. Jeg ved i hvert fald hvad du mener ;)
Stuhrdrengen
21-07-2009, 15:36
Schmeichels bedste år lå i United.....det gør Owens også. Derfor er Fools fans sure. ;) Hvis du ikke har tilgivet Schmeichel, så sæt dig ned og kig lidt DVD/Video fra hans storhedstid.
Jeg har ikke brug for at tilgive Schmeichel, og hvis jeg havde så ville det ikke hjælpe at se klip fra hans storhedstid? jeg ved godt at Schmeichel var den største og at han havde en stor andel i mesterskaberne i 90´erne - det har intet med sagen at gøre?
Min pointe er, som jeg også skrev i mit første indlæg:
1. Tevez skulle tage og stoppe sin smædekampagne mod Ferguson
2. Jeg har intet imod at Tevez er skiftet til City, set i lyset af at han ikke føler han skylder United noget (tværtimod)
Fletcherfan
21-07-2009, 15:51
Jeg synes der er kæmpe stor forskel på Schmeichels og Tevez' skifte til City... Og da tænker jeg ikke kun på om det er direkte eller ikke...
Tevez havde mulighed for at spille for en af verdens største klubber og havde mulighed for at blive en legende, men han valgte at sige nej tak, selvom kun to spillere ville have tjent bedre i klubben... Han valgte så i stedet at skrive under for en af de største rivaler som har enorme ambitioner med bl.a. CL-fodbold snarest muligt... Det er tegn, der tyder på, at United ønskede ham, men de var kun for sent ude (og det har vist sig som noget godt...)... At SAF nu siger, at Tevez er pengene værd ser jeg kun som svar på de latterlige udtalelser fra Tevez...
Schmeichel var og er en legende i Man. United, men kampprogrammet blev for hård for ham og efter en tur i Portugal endte han så i City som dengang slet ikke havde ambitioner til mere end måske europæisk fodbold... Det gør altså stor forskel...
Stuhrdrengen
21-07-2009, 16:17
Schmeichel var og er en legende i Man. United, men kampprogrammet blev for hård for ham og efter en tur i Portugal endte han så i City som dengang slet ikke havde ambitioner til mere end måske europæisk fodbold... Det gør altså stor forskel...
Jeg tror ikke folk der bor i Manchester er enige i, at der er den store forskel på rivaliseringen dengang og i dag - på trods af det øgede ambitionsniveau i City. Umiddelbart kan jeg ikke se, hvorfor det skulle være mere legitimt at lave dette skifte nu end dengang..
Faktum er vel bare, at man igen har set et tydeligt tegn på at fodbold handler mere om penge end om klubfølelse.
Sidste kommentar i forhold til Schmeichel, som jo hører til i en anden tråd: han kunne vel have valgt enhver anden klub, da man må formode at han kunne have fundet en klub med minimum samme ambitioner uden problemer. Men han valgte City.
ChristianR
21-07-2009, 16:36
Jeg har ikke brug for at tilgive Schmeichel, og hvis jeg havde så ville det ikke hjælpe at se klip fra hans storhedstid? jeg ved godt at Schmeichel var den største og at han havde en stor andel i mesterskaberne i 90´erne - det har intet med sagen at gøre?
Min pointe er, som jeg også skrev i mit første indlæg:
1. Tevez skulle tage og stoppe sin smædekampagne mod Ferguson
2. Jeg har intet imod at Tevez er skiftet til City, set i lyset af at han ikke føler han skylder United noget (tværtimod)
Hvis du er så forstående og tilgivende overfor den utaknemlige, barnlige lørgner - Så har jeg svært ved at se, du i den grad åbenbart har noget mod Ronaldo endnu.
Jeg har aldrig været Ronaldos største fan - slet ikke efter sidste sommer. Dog mener jeg, at han denne sommer har handlet eksemplarisk og gennemført sit skifte på bedstmulige vis. Det kan man på INGEN måde sige om Tevez, som skifter til Uniteds vel næststørste rivaler efter at have skabt sig hele sæsonen mere end selv Ronaldo og endvidere svinet klubben og SAF.
Stuhrdrengen
21-07-2009, 16:52
Hvis du er så forstående og tilgivende overfor den utaknemlige, barnlige lørgner - Så har jeg svært ved at se, du i den grad åbenbart har noget mod Ronaldo endnu.
Jeg har aldrig været Ronaldos største fan - slet ikke efter sidste sommer. Dog mener jeg, at han denne sommer har handlet eksemplarisk og gennemført sit skifte på bedstmulige vis. Det kan man på INGEN måde sige om Tevez, som skifter til Uniteds vel næststørste rivaler efter at have skabt sig hele sæsonen mere end selv Ronaldo og endvidere svinet klubben og SAF.
Jvf. punkt 1, så mener jeg bestemt at Tevez skulle stoppe sin smædekampagne mod Ferguson.
I forhold til Ronaldo, så handlede det ikke om hans måde at agere på sidste sommer (ikke alene i hvert fald), men derimod hele hans spillestil og attitude. Hans skifte var ventet, og der er jo ingen tvivl om at det allerede var afgjort sidste år, hvor han havde aftalt at blive et år mere og så få lov til at skifte. Mener dog ikke han skiftede særligt galant, ved hans opførsel og senere kritik af SAF, i forbindelse med de sidste kampe (herunder CL finalen). Yes, da skiftet var gået igennem, så fik man styret medierne fint, så det så pænt ud udefra.
Nu skal man jo heller ikke dømme Tevez ud fra alt hvad der står i medierne, som nok er temmeligt gode til at puste til ilden, samt direkte finde på egne historier.
Faktum er det dog, at United besluttede sig for at leje Tevez fremfor at købe ham, og så står man altså pludselig i en situation hvor man ikke selv kan afgøre tingene. Heldigvis har SAF udtalt at Tevez ikke er pengene værd, hvorfor den sag skulle være ude af verdenen - United ville ikke beholde ham, og han ville ikke blive..
ChristianR
21-07-2009, 17:01
Jvf. punkt 1, så mener jeg bestemt at Tevez skulle stoppe sin smædekampagne mod Ferguson.
I forhold til Ronaldo, så handlede det ikke om hans måde at agere på sidste sommer (ikke alene i hvert fald), men derimod hele hans spillestil og attitude. Hans skifte var ventet, og der er jo ingen tvivl om at det allerede var afgjort sidste år, hvor han havde aftalt at blive et år mere og så få lov til at skifte.
Nu skal man jo heller ikke dømme Tevez ud fra alt hvad der står i medierne, som nok er temmeligt gode til at puste til ilden, samt direkte finde på egne historier.
Faktum er det dog, at United besluttede sig for at leje Tevez fremfor at købe ham, og så står man altså pludselig i en situation hvor man ikke selv kan afgøre tingene. Heldigvis har SAF udtalt at Tevez ikke er pengene værd, hvorfor den sag skulle være ude af verdenen - United ville ikke beholde ham, og han ville ikke blive..
Grundet det noget komplicerede ejerskab havde United efter min opfattelse jo ikke andre muligheder, end at leje ham i sin tid.
Det ændrer dog ikke på, at han gennem sæsonen har skabt sig ved at udtale sig negativt til medierne og ryste på hovedet ved hver eneste udskiftning. Under og efter skiftet har han så spædet til med alverdens hadske, løgnagtige og svinske kommentarer om SAF, klubben og ledelsen, som står i stor kontrast til tidligere udtalelser om hans kærlighed til klubben.
Ham ønsker du held og lykke?
Men du ønsker ikke Ronaldo held og lykke? Måske den spiller, der sportsligt har bidraget allermest til vores succes de senere år. At du ikke ønsker Ronaldo held og lykke, fordi hans spil primært foregik i det offensive og han slog ud med armene, når det gik halvskidt forekommer mig som et noget svagt argument i lyset af, hvad Tevez har præsteret.
Forstå mig ret. Jeg ønsker heller ikke Ronaldo meget lykke på vejen, men det er en helt anden sag. For IMO har han ikke tilnærmelsesvist gjort så meget forkert som Carlito, der med lysår overgår et af vores tidligere argentinsk bekendtskaber.
Stuhrdrengen
21-07-2009, 17:14
Grundet det noget komplicerede ejerskab havde United efter min opfattelse jo ikke andre muligheder, end at leje ham i sin tid.
Det ændrer dog ikke på, at han gennem sæsonen har skabt sig ved at udtale sig negativt til medierne og ryste på hovedet ved hver eneste udskiftning. Under og efter skiftet har han så spædet til med alverdens hadske, løgnagtige og svinske kommentarer om SAF, klubben og ledelsen, som står i stor kontrast til tidligere udtalelser om hans kærlighed til klubben.
Ham ønsker du held og lykke?
Men du ønsker ikke Ronaldo held og lykke? Måske den spiller, der sportsligt har bidraget allermest til vores succes de senere år. At du ikke ønsker Ronaldo held og lykke, fordi hans spil primært foregik i det offensive og han slog ud med armene, når det gik halvskidt forekommer mig som et noget svagt argument i lyset af, hvad Tevez har præsteret.
Forstå mig ret. Jeg ønsker heller ikke Ronaldo meget lykke på vejen, men det er en helt anden sag. For IMO har han ikke tilnærmelsesvist gjort så meget forkert som Carlito, der med lysår overgår et af vores tidligere argentinsk bekendtskaber.
Jeg kender ikke kontraktdetaljerne, men fomoder at man allerede i sin tid kunne have indfriet kontrakten for det rette beløb. Ligegyldigt hvad har man i hvert fald haft muligheden senere.
Jeg ønsker ikke Tevez held og lykke i City, men i hans evt. fremtidige karriere i andre klubber.
Du udlægger tingene meget subjektivt, og sætter derefter tingene op som et halvsvagt argument for derefter at sige det er mine argumenter??
Nej, mit argument er at Ronaldo er en tøs, som ikke hører hjemme på et engelsk fodboldhold. Derudover er hele hans spillestil til at brække sig over, og hans attitude når tingene ikke går hans vej har til tider fået mig til næsten at kaste op. Ronaldo var en skændsel mod United sidste sommer, og i den forløbne sæson virkede han som om han allerede mentalt var videre (imo).
Tevez derimod har altid kæmpet på engelsk maner, og hans spillestil appelerer til mig. Han har virket opgivende til tider, for at presse Ferguson, da Tevez godt vidste han havde så stor opbakning blandt fansene, at Ferguson fik sværere og sværere ved at sætte ham på bænken. Igen tror jeg ikke på alt der står i alle medier, og er ikke så sikker på at tingene ikke er blevet pustet meget op. Fx. den her historie med at han har ødelagt et hus?? der er sgu da ingen der ved om det handler om en vandskade eller lignende - men straks bliver der kørt op som om han er psykisk syg. Skaderne var på 30.000 pund i et hus der sikkert koster mere at male..
Jeg vil gerne understrege, at jeg hellere ser United tabe et mesterskab, end at spille med spillere som har Ronaldos og Berbatovs attitude.. TIL HVER EN TID!
ChristianR
21-07-2009, 17:35
Ja, medierne kører ofte tingene op, og jeg er ligeledes sikker på, at "smadre-hus-historien" er blvet kørt op til det latterlige, da £30.000 ikke er meget i den sammenhæng, som du selv nævner. Probortionsmæssigt har flere af os vel nok ødelagt for mere på en sommerhustur med gutterne.
Selvom jeg ser kildekrittisk på artiklerne, og læser de mere seriøse mediers dirkekte citater fra Tevez, er jeg dog ikke i tvivl om, at jeg ikke mindes en fodboldspiller, der har lukket så meget lort ud om United, som Tevez har. Det falder oven i et skifte til vores lokalricvaler, som vel for første gang i århundreder efterhånden kan ses som noget, der minder om en direkte sportslig rival.
At Ronaldo har en tøset latino attitide og slår ud med armene, finder JEG bare ikke som så stærkt et argument som ovenstående. Jeg føler ikke, jeg lægger ord i munden på dig, selvom jeg formulerer mig en smule anderledes. Du opsummerer jo bare, hvad jeg netop skriver om Ronaldo. Du tilføjer blot, hvor meget du væmmes ved det.
Når alt kommer til alt er min pointe vel bare, at Ronaldos tøseattitude IMO ikke kan ligestilles med Tevez' tilsvininger, formodentlige griskhed, løgne og skifte til lokalrivalerne.
Stuhrdrengen
21-07-2009, 17:48
....
At Ronaldo har en tøset latino attitide og slår ud med armene, finder JEG bare ikke som så stærkt et argument som ovenstående. Jeg føler ikke, jeg lægger ord i munden på dig, selvom jeg formulerer mig en smule anderledes. Du opsummerer jo bare, hvad jeg netop skriver om Ronaldo. Du tilføjer blot, hvor meget du væmmes ved det.
Når alt kommer til alt er min pointe vel bare, at Ronaldos tøseattitude IMO ikke kan ligestilles med Tevez' tilsvininger, formodentlige griskhed, løgne og skifte til lokalrivalerne.
Det er også fair nok, og kan godt se at Tevez ikke har klaret skiftet så flot som man kunne have håbet. Ingen tvivl om at vi har med en bitter mand at gøre. I forhold til tilsviningerne, så har jeg vist ikke læst nogle direkte tilsvininger - i forhold til griskhed, så kan jeg ikke se hvordan han er anderledes end så mange andre, der kan jo være andre argumenter for skiftet end penge (City er jo igang med et projekt, som de kan have solgt godt), løgne?? det ved jeg ikke noget om- hvilke løgne?.. og skiftet til lokalrivalerne, tjaaa den har vi vist uddebateret :)
Personligt lægger jeg meget mere vægt på spilleren på banen, end på spilleren udenfor banen. Det er dog altid en fornøjelse når de to ting følges ad, som i et tilfælde som Giggs..
Jeg nægter at tro på du er af samme holdning når transferrygterne går igen og igen hver sommer og januar. Men nok om det, hvis du er af den holdning omkring tevez på nuværende tidspunkt vil jeg lade det ligge, det kan der ikke rokkes ved.
Sådan er det simpelthen, når man går fra United til Shitty-spiller:
http://indkast.dk/index.php?nyhed=55643
Haha! :D
"I don't have to deal with a certain person who is miserable because he is not playing."
...er Ferguson citeret for at sige i dag.
http://www.joinmust.org/forum/showthread.php?p=293852
I øvrigt et enormt interessant interview (jeg ved ikke, om det er blevet postet tidligere, jeg har i al fald ikke set det før). Fergie åbner sig virkelig, og det er spændende at læse hans overvejelser. Navnlig følgende citater:
"It has been a crazy summer," he sighs. "I would have been interested in some buying, but not when they talked of £50m for David Villa or £55m for Sergio Agüero. That does not seem sensible. But maybe the Ronaldo transfer and Kaká's move to Madrid for £56m sparked something off. Then you had Karim Benzema for £42m.
"The area that does concern us is where do we get 26 goals [that Ronaldo scored last season]?" Ferguson says. "That is a concern because I don't have a midfielder like a young Paul Scholes or a young Ryan Giggs who can give me 15-plus goals from midfield areas. We will have to redirect our play a bit more.
"Nani will improve, although he is not as mature as Ronaldo was at his age. I expect Anderson to improve and Darren Fletcher to establish himself as a big player in our squad. [Michael] Owen will get me goals, [Dimitar] Berbatov will be much better. And I don't have to deal with a certain person who is miserable because he is not playing."
"There will be three teams to beat," he says of the domestic season ahead. "Ourselves, Liverpool and Chelsea will be very close together. They will be encouraged because we have sold Ronaldo. The direction of our game will change because of that, but we will still be very difficult to beat. Rooney will go through the middle. Last season was a lot to do with Berbatov coming to the club and trying to understand what he was best at. You have to utilise what you have available. Some games Rooney did play wide left and in some matches it worked, but in others it was not a good position for him to be in. We will change that. He always wants to play – he sometimes thinks he is a centre-half. Have I toyed with the idea of making him skipper? Toyed is a good word. I don't think he is ready."
Ferguson adds: "Ben Foster, if he stays free of injury, is going to be top-drawer. He will be England's goalkeeper in South Africa next summer. He has to be, he is streets ahead of everybody else."
schousboe9
26-07-2009, 21:24
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5454013,00.html
Med henvisning til City's Welcome to Manchester-skilt:
"It's City isn't it?" said Ferguson. "They are a small club with a small mentality.
"All they can talk about is Manchester United; they can't get away from it.
"They think taking Carlos Tevez away from Manchester United is a triumph. It is poor stuff."
:lolol: Priceless!
Klasse kommentar ! SAF og Rio og de andre gutter er så kolde overfor City. Det er bare mere Benzin på bålet til når vi igen skal ud og slå dem, både ude og hjemme!
http://www.svenskafans.com/image/6/97108.jpg
SantasLittleHelper
27-07-2009, 01:43
Photoshop eller for real? For det er sgu da for fedt..
schousboe9
27-07-2009, 07:50
Men så er vi jo ikke meget bedre selv...
ChristianR
27-07-2009, 14:34
"Nani will improve, although he is not as mature as Ronaldo was at his age. I expect Anderson to improve and Darren Fletcher to establish himself as a big player in our squad. [Michael] Owen will get me goals, [Dimitar] Berbatov will be much better. And I don't have to deal with a certain person who is miserable because he is not playing."
[/QUOTE]
Skidegodt interview. Især ovenstående citat er noget bedre, når det kommer i den rigtige kontekst.
En rigtig mavepumper til Tevez, hvor han vel mellem linjerne siger, at denne sæson bliver nemmere, fordi han er kommet af med den lille forkælede tøs.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.