PDA

Se fuld version : Carlos Tévez

Sider : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9

Høgsted
04-06-2009, 10:36
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/manutd/5438924/Carlos-Tevez-future-in-balance-after-Manchester-United-table-final-offer.html

Dagens rygter siger at Gill igår imødekom Kias økonomiske krav og at det nu er op til Tevez selv

Zhaban
04-06-2009, 13:11
Her ses Kia Joorabchian forlade gårdsdagens møde med David Gill.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/06/03/article-0-0532BB22000005DC-695_468x555.jpg

Mon United-staben bukkede under for det provokerende farvevalg af skorte den kontroversielle ejermand valgte til mødet?

JakobR
04-06-2009, 13:26
Den israelske udgave af Kjeld fra Olsen Banden.

Don Kafai
04-06-2009, 13:50
Den israelske udgave af Kjeld fra Olsen Banden.

Hvordan kom Israel pludselig ind i det? :D

RazziC
04-06-2009, 14:02

Iran, Israel.. it's all the same :lolol:

Dines
04-06-2009, 14:05
Sådan. Lad os håbe, at der er noget om snakken, for jeg vil virkelig ikke se Tevez forlade os, så lad os håbe, at de er kommet til en aftale. Bedste nyhed længe.

Niko
04-06-2009, 14:16
skulle dette være sandt, så er jeg overbevist om at han vælger os. Han er ikke typen der kun har $ tegn i øjnene, hvis han da ellers mener alt hvad han har sagt, om hvor meget klubben og fansene betyder for ham, burde der ikke være tvilvl :)

Thomas
04-06-2009, 14:17
Iran, Israel.. it's all the same :lolol:

Jeg tror ikke Iran og Israel vil bryde sig om at blive kaldt 'det samme' :D :D

Daniel
04-06-2009, 14:19
skulle dette være sandt, så er jeg overbevist om at han vælger os. Han er ikke typen der kun har $ tegn i øjnene, hvis han da ellers mener alt hvad han har sagt, om hvor meget klubben og fansene betyder for ham, burde der ikke være tvilvl :)

Hmm lad os nu se. Han ville vel blive skuffet over at skulle vende tilbage til os, hvor han ikke er god nok til startopstillingen og derfor bliver nødt til tydeligt at lufte sine frustrationer overfor Fergusons dispositioner, når han kan skifte til Shitty og være stjernen i deres ambitiøse projekt.

Dines
04-06-2009, 14:27
Nu har vi vist gjort vores, så er det op til Carlitos at bestemme. Vil han vælge den sikre startplads, og skifte til f.eks. City eller vil han prøve at tage kampen op næste sæson og vise, at han er bedre end bænken.

Gronkjor
04-06-2009, 14:35
Han skal da ihvertfald ikke regne med stadig at være elsket blandt United fansene, hvis han skifter til City. Han har brokket sig over at vi ikke vil købe ham, det vil vi så nu. Så nu er det bare op til ham, om han vil til Shitty eller om han vil blive. Personligt mister jeg alt for ham, hvis han skifter til Eastlands, efter at United har tilbudt ham kontrakt. Hvis United ikke vil have ham er situationen selv. en anden.. :)

Martinsen
04-06-2009, 14:36

Han skiftede fra Boca til på det tidspunkt pludselig rige Corinthians. Boca er hans favorit klub og han var elsket der og de er en storklub dernede hvordan vil du forklare det skifte hvis det ikke var for pengene?? Tevez er rigtig god til at få alle fans til at elske ham uanset hvad det må man give ham.

GraZiaZ
04-06-2009, 14:56
Han skiftede fra Boca til på det tidspunkt pludselig rige Corinthians. Boca er hans favorit klub og han var elsket der og de er en storklub dernede hvordan vil du forklare det skifte hvis det ikke var for pengene?? Tevez er rigtig god til at få alle fans til at elske ham uanset hvad det må man give ham.

Tja, der var situationen vel at han ikke var nær så velhavende som nu. Og penge har han da nok af. Så nu må det sku kun være klubhjertet der tæller. Ellers fortjener han heller ikk en bedre klub en de der lyseblå nogen.

unitedforreal
04-06-2009, 15:14
Nu må united fandme stoppe med at bruge så mange penge på spiller der ikke det værd.

Jeg mener hvorfor skal vi give så meget for ham! Vi skal bare smide 50 mil oven i, så har vi frit valg mellem alle i verden.

Jo tevez er god, men han er ikke i top 10 måske 20 af verdens bedste angriber

Gronkjor
04-06-2009, 15:17
Nu må united fandme stoppe med at bruge så mange penge på spiller der ikke det værd.

Jeg mener hvorfor skal vi give så meget for ham! Vi skal bare smide 50 mil oven i, så har vi frit valg mellem alle i verden.

Jo tevez er god, men han er ikke i top 10 måske 20 af verdens bedste angriber

Giver dig ret i at han ikke er blandt de allerbedste, men tror du får mere end svært ved at finde 10 der er bedre.. Men han er som du siger alt for dyr, og hvis pengene trækker i Shitty, skal han bare smutte..

Martinsen
04-06-2009, 15:32
Tja, der var situationen vel at han ikke var nær så velhavende som nu. Og penge har han da nok af. Så nu må det sku kun være klubhjertet der tæller. Ellers fortjener han heller ikk en bedre klub en de der lyseblå nogen.

Europæiske klubber jagtede ham også? Mon ikke han kunne have fået en fin løn i Europa også. Og samtidig spille på et noget højere niveau.

KennyN
04-06-2009, 15:59
Selv om vi, i følge rygterne, nu vil byde prisen for Tevez, ændrer det vel ikke det store.. Ferguson har ikke brugt Tevez som "fast" mand i angrebet denne sæson, og tvivler ærlig talt på, han vil få mere spilletid næste sæson. Så hvis han i den forgangne sæson var utilfreds med tingene, burde han nok søge andre græsgange.. Vi klarer os uden ham, enten med dem vi har, eller med en ny mand i front..

JakobR
04-06-2009, 16:41

Det ved jeg sgu egentlig heller ikke :p En mindre blunder..

robinho
04-06-2009, 17:13
Synes det er helt ude i hampen, hvis vi ender med at hente ham for 25,5 mio pund. Og nej han er ikke så fantastisk fordi han er en angriber som kan lave en glidende tackling selvom han har et navn.

Han er jo efterhånden 4.valg, eftersom fergie jo nærmest foretrækker ronaldo i front også før ham.

Er helt hen i vejret synes jeg. Men ved godt jeg står alene med den herinde. Men han kan altså ikke nok til at retfærdiggøre sådan et prisskilt, hvis man ser på hvilke angribere man kunne få for den pris.

man.utd25
04-06-2009, 17:47
Synes det er helt ude i hampen, hvis vi ender med at hente ham for 25,5 mio pund. Og nej han er ikke så fantastisk fordi han er en angriber som kan lave en glidende tackling selvom han har et navn.

Han er jo efterhånden 4.valg, eftersom fergie jo nærmest foretrækker ronaldo i front også før ham.

Er helt hen i vejret synes jeg. Men ved godt jeg står alene med den herinde. Men han kan altså ikke nok til at retfærdiggøre sådan et prisskilt, hvis man ser på hvilke angribere man kunne få for den pris.

Hvem er det lige du kan få ellers??? Du finder ikke mange angriber der er bedre til prisen...

robinho
04-06-2009, 17:53
Hvem er det lige du kan få ellers??? Du finder ikke mange angriber der er bedre til prisen...

Nej men hvis du så skulle ligge lidt oveni, så kunne du til gengæld få dig en angriber som kan give dig 30 mål pr sæson.

Tror jeg ikke tevez kan finde ud af. Retfærdigvis skal det så også siges han ikke får en serie af kampe at spille sig varm på.

Men synes bare hvis man ser på prisen, at det er alt for meget. Havde vi snakket 15 mio pund havde det være en anden snak.

man.utd25
04-06-2009, 18:04
Nej men hvis du så skulle ligge lidt oveni, så kunne du til gengæld få dig en angriber som kan give dig 30 mål pr sæson.

Tror jeg ikke tevez kan finde ud af. Retfærdigvis skal det så også siges han ikke får en serie af kampe at spille sig varm på.

Men synes bare hvis man ser på prisen, at det er alt for meget. Havde vi snakket 15 mio pund havde det være en anden snak.

Så kan man jo blive ved, hvorfor ikke sælge Rooney for han kommer heller aldrig op på 30 mål per sæson, Tevez fighter som aldrig før, han laver sindsyg vigtige mål, og man kan altid regne med ham.
Jeg mener han er en klasse angriber, alle liverpool fans jeg kender, håber de for tevez:)

ChristianR
04-06-2009, 18:38
Jeg er lidt splittet. Jeg er glad for Tevez som spiller, jeg er dog noget træt af hans whinen og negative kommentarer på ubelejlige tidspunkter.

Han er en fighter af guds nåde, indspillet på holdet og har bevist han kan begå sig i PL, og så kan man naturligvis klyngre sig til klichéen: "You know what you've got. You'll never know what you get."

Alligevel er £25mio altså rigtig mange penge for en spiller, der ikke scorer flere mål og ligger et stykke nede i angriberhierakiet for tiden. Ja, han fighter og går dybt i banen. Det har vi dog allerede en fast angriber der gør samt en flok midtbanefolk.

Som robinho er inde på, skulle man måske istedet overveje at smide lidt ekstra pund oven i hatten. Så skulle der være realistiske muligheder for angribere, der er mere sikre kort (i hvert fald hvad mål angår). Jeg nævner i flæng:
Eto'o, David Villa, Adebayor, Benzema, Agüero, Drogba, Torres, Toni, Zlatan og vel nok et par stykker mere. Nogen mere brugbare og nogen mere realistiske end andre naturligvis.

man.utd25
04-06-2009, 18:47
Jeg er lidt splittet. Jeg er glad for Tevez som spiller, jeg er dog noget træt af hans whinen og negative kommentarer på ubelejlige tidspunkter.

Han er en fighter af guds nåde, indspillet på holdet og har bevist han kan begå sig i PL, og så kan man naturligvis klyngre sig til klichéen: "You know what you've got. You'll never know what you get."

Alligevel er £25mio altså rigtig mange penge for en spiller, der ikke scorer flere mål og ligger et stykke nede i angriberhierakiet for tiden. Ja, han fighter og går dybt i banen. Det har vi dog allerede en fast angriber der gør samt en flok midtbanefolk.

Som robinho er inde på, skulle man måske istedet overveje at smide lidt ekstra pund oven i hatten. Så skulle der være realistiske muligheder for angribere, der er mere sikre kort (i hvert fald hvad mål angår). Jeg nævner i flæng:
Eto'o, David Villa, Adebayor, Benzema, Agüero, Drogba, Torres, Toni, Zlatan og vel nok et par stykker mere. Nogen mere brugbare og nogen mere realistiske end andre naturligvis.

Etoo er for gammel , Adebayor nej tak, David villa er en del skadet, og er slet ikke sikker på han kan begå sig i PL, også har han heller ikke alderen med sig, der er Tevez en del yngre:), Drogba igen for gammel, Torres Ja tak, men han spiller i Liverpool, så ingen grund til at snakke om ham, Toni han er alt for ustabil, og er slet ikke engang 200 mio værd i mine øjne, også er Toni jo også for gammel, Zlatan hmm både ja og nej, hans teknik fejler ingenting, men vi har Ronaldo i Klubben, et ego må være nok hehe:)

Jeg mener slet ikke vi kan få en anden for de penge, Tevez er som sagt ung endnu, han kan godt blive lidt bedre.
Men bestemt Fergie gør det rigtige af at købe ham, vis det viser sig det ender sådan.

Hl-Glory
04-06-2009, 19:01
Jeg håber vi skriver med Tévez, vi ved hvad vi får i Tévez og han får igen i år vist, han laver nogle meget vigtige mål også fighter han altid.
- En spiller jeg ville blive meget ked af at se forlade os.

ChristianR
04-06-2009, 19:03
Er man for gammel til at spille fodbold på topplan som 28årig?:titte:

Der er jo ingen, der siger, de behøver spille i klubben de næste 10 år. Vi har nogen lovende upcoming spillere, der også meget gerne skulle blive plads til på et tidspunkt.

Daniel
04-06-2009, 19:04
Etoo er for gammel , Adebayor nej tak, David villa er en del skadet, og er slet ikke sikker på han kan begå sig i PL, også har han heller ikke alderen med sig, der er Tevez en del yngre:), Drogba igen for gammel, Torres Ja tak, men han spiller i Liverpool, så ingen grund til at snakke om ham, Toni han er alt for ustabil, og er slet ikke engang 200 mio værd i mine øjne, også er Toni jo også for gammel, Zlatan hmm både ja og nej, hans teknik fejler ingenting, men vi har Ronaldo i Klubben, et ego må være nok hehe:)

Jeg mener slet ikke vi kan få en anden for de penge, Tevez er som sagt ung endnu, han kan godt blive lidt bedre.
Men bestemt Fergie gør det rigtige af at købe ham, vis det viser sig det ender sådan.

Og denne konklusion bringer os vel så til at skulle signe Benzema eller Aguero, som jeg da også begge helt klart vil foretrække fremfor Tevez. De egenskaber Tevez har er fremragende, men ikke til den pris, der er de kvaliteter fx. Benzema og Aguero mere passende. Og her snakker jeg selvfølgelig om at score mål. Tevez mener det måske ikke selv, menjeg mener at han i denne sæson har fået rigelig tid på banen til at score flere mål, og det er vel heller egentlig ikke denne type Tevez er. Det er fint nok, og vi kunne godt bruge Tevez hvis det ikke lige var fordi hans to kollegaer i angrebet, heller ikke score et hav af mål, de er så bare ifølge mig begge bedre spillere. Jeg synes mere vi har brug for en bevægelig, teknisk stærk, hurtig, helst god med hovedet, målscorer-type end en Tevez type, selvom jeg også synes godt om sidstnævnte type.

man.utd25
04-06-2009, 19:18
Er man for gammel til at spille fodbold på topplan som 28årig?:titte:

Der er jo ingen, der siger, de behøver spille i klubben de næste 10 år. Vi har nogen lovende upcoming spillere, der også meget gerne skulle blive plads til på et tidspunkt.

Nej med at give så mange penge for en på 28 år ville satme være dumt i mine øjne, nej lad os dog beholde Tevez, der ved vi hvad vi får

robinho
04-06-2009, 19:18
Så kan man jo blive ved, hvorfor ikke sælge Rooney for han kommer heller aldrig op på 30 mål per sæson, Tevez fighter som aldrig før, han laver sindsyg vigtige mål, og man kan altid regne med ham.
Jeg mener han er en klasse angriber, alle liverpool fans jeg kender, håber de for tevez:)

Rooney er langt hurtigere, meget bedre til at afdrible sin modstander, kan spille mange flere pladser og har foden med i flere mål end tevez.

man.utd25
04-06-2009, 19:23
Og denne konklusion bringer os vel så til at skulle signe Benzema eller Aguero, som jeg da også begge helt klart vil foretrække fremfor Tevez. De egenskaber Tevez har er fremragende, men ikke til den pris, der er de kvaliteter fx. Benzema og Aguero mere passende. Og her snakker jeg selvfølgelig om at score mål. Tevez mener det måske ikke selv, menjeg mener at han i denne sæson har fået rigelig tid på banen til at score flere mål, og det er vel heller egentlig ikke denne type Tevez er. Det er fint nok, og vi kunne godt bruge Tevez hvis det ikke lige var fordi hans to kollegaer i angrebet, heller ikke score et hav af mål, de er så bare ifølge mig begge bedre spillere. Jeg synes mere vi har brug for en bevægelig, teknisk stærk, hurtig, helst god med hovedet, målscorer-type end en Tevez type, selvom jeg også synes godt om sidstnævnte type.

Benzema og Aguero er jo super angriber, dem kunne jeg godt se i United, og begge 2 er meget unge, men tør ikke tænke på hvad de koster af penge:) spørgsmålet er om Fergie, har løst til at give 400 mio for det er nok sådan noget det løber op i.

man.utd25
04-06-2009, 19:28
Rooney er langt hurtigere, meget bedre til at afdrible sin modstander, kan spille mange flere pladser og har foden med i flere mål end tevez.

Ja, men han for også flere kampe at vise det i, men han laver jo ikke 30 mål per sæson, det var det du snakkede om jo, Synes nu ikke Rooney er langt hurtigere, han er dog hurtigere men så vildt er det heller ikke, Synes de er meget ens som spiller, Og synes enlig Tevez er billig, tænk på hvad vi gav for Berbatov, som slet slet ikke er 300 mio værd.

Dines
04-06-2009, 19:40
25 mio £ er meget for en 3. angriber, men jeg synes, at det er en anden sag. Tevez er tilvænnet klubben, næste år er jeg overbevist om, at han med flere kampe, mere tillid og sikkerhed angående hans kontrakt vil score flere mål. I første sæson var han fremragende og var i høj grad med til at vinde PL og CL.

ChristianR
04-06-2009, 19:48
25 mio £ er meget for en 3. angriber, men jeg synes, at det er en anden sag. Tevez er tilvænnet klubben, næste år er jeg overbevist om, at han med flere kampe, mere tillid og sikkerhed angående hans kontrakt vil score flere mål. I første sæson var han fremragende og var i høj grad med til at vinde PL og CL.

Undskyld. Det kan godt være, det er mig, der er sortseer, men ovenstående minder tilnærmelsesvis om, hvad Liverpoolfans plejer at sige, når de skal forud se den kommende sæson.:D

Hald
04-06-2009, 20:11
- Har været for at vi beholder Tevez lige fra starten af, men begynder så småt at se det fra hans side, og forstår jo godt hvorfor han jagter mere spilletid, men kunne han for alt i verden ikke gå uden om et skifte til City eller Liverpool.. Han er i hjertet hos mange United fans, det ville ikke være den fedeste salut at slutte med på Old Trafford!
Tænkte over en mulig byttehandel. Tevez - Eto'o, Barca er jo interesseret i at sælge ?

Glory Man United
04-06-2009, 20:22
Ja, men han for også flere kampe at vise det i, men han laver jo ikke 30 mål per sæson, det var det du snakkede om jo, Synes nu ikke Rooney er langt hurtigere, han er dog hurtigere men så vildt er det heller ikke, Synes de er meget ens som spiller, Og synes enlig Tevez er billig, tænk på hvad vi gav for Berbatov, som slet slet ikke er 300 mio værd.

Og hvad har det lige at gøre med Tevez´prisskilt at gøre. Og igen Berba er vist så nr 2 i PL mht assists

NtotheT
04-06-2009, 20:53
Jeg er også særdeles splittet vedrørende Tevez-sagaen.

Han er jo en forrygende fodboldspiller, som man altid kan regne med, for han scorer de vigtige mål! 15-20 mål af en "hængende" angriber synes jeg er altså godt, hvor størstedelen ikke er "fyldmål" (til 4-0 eller til 4-1 eller 3-0, forstå mig ret). Nej, han er normalt manden, der giver sejren.

Men set fra den økonomiske og spillemæssige side er det en anden sag. Vi har lige brugt £30.75 mio. på Berbatov. Hvis han ikke var klubben, ville jeg for alt i verden have at United skulle købe Tevez, koste hvad det vil. Men når vi i forvejen har Berbatov og Rooney, hvor begge åbenbart er en vis kærlighed for at agere som midtbanespillere, så er Tevez ikke vores løsning på vores afhængighed af Ronaldos rolle som matchvinder eller som bomber. Her skal vi så kigge et andet sted hen, spillere som disse..

Sergio Aguero: Han er et oplagt mål, men ifølge hvad jeg har læst, så er han muligvis kommende Barcaspiller, da Laporta og Atleticos præsident i fjor indgik en forhåndsaftale om førsteret på Aguero. Med Barcas supersæson en mente er det for os måske en anelse svært at lokke Aguero til United.

Karim Benzema: Han er efterhånden alles favorit, i og med han er så fleksibel og bevægelig.

Samuel Eto'o: Han er en god angriber i Spanien. Men jeg er lidt splittet ved ham. Jeg ved ikke om han er god eller dårlig generelt. Manden har vel en scoringsprocent på 15-20 procent, for det er sindssygt hvor uskarp han er. Jeg ved ikke, om det er fordi Barca producerer en hav af chancer i hver kamp at manden ikke kan score eller ej. Men i en liga som PL bliver der altså ikke givet mange chancer væk.

Det ville have været nemmere, hvis ikke vi havde spenderet de £30.75 mio. på Berbatov sidste sommer.

OBS! Var der ikke en her forleden, der havde postet noget med, at United ville præsentere en spiller i slutningen af denne uge? Det var noget med en profil fra redcafe.net havde skrevet det. Og denne profil skulle angiveligt tidligere have haft ret i sine forudsigelser? Hjælp?

man.utd25
04-06-2009, 20:58
Og hvad har det lige at gøre med Tevez´prisskilt at gøre. Og igen Berba er vist så nr 2 i PL mht assists

Hvad har assists at gøre med at score mål???? Folk snakker om at Tevez ikke score nok mål, fair nok siger jeg bare, men en Berbatov til 300 mio, laver jo ikke mange flere, og slet ikke ligeså vigtige mål Tevez har lavet igennem sine 2 sæsoner hos United, jeg siger bare vis man kan give 300 mio, for Berbatov, så er Tevez pris også en fair pris i mine øjne, og er sikker på mange top-klubber er meget enig med mig.

MadsG
04-06-2009, 21:06
Hvad har assists at gøre med at score mål???? Folk snakker om at Tevez ikke score nok mål, fair nok siger jeg bare, men en Berbatov til 300 mio, laver jo ikke mange flere, og slet ikke ligeså vigtige mål Tevez har lavet igennem sine 2 sæsoner hos United, jeg siger bare vis man kan give 300 mio, for Berbatov, så er Tevez pris også en fair pris i mine øjne, og er sikker på mange top-klubber er meget enig med mig.

Assist = at lægge op til et mål :)
Og i følge mig er assist lilge så godt som at score mål.

Daniel
04-06-2009, 21:07

Jamen det handler jo ikke om hvorvidt vi gav for meget for Berbatov, og om vi så skal give ligeså meget for Tevez. Det handler om at det ville være idéelt, at hente en mand med andre kvaliteter end de spillere vi har nu. Tevez er dygtig, men vi har i forvejen to angribere der går dybt i banen, er meget med i opspillet og ikke scorer så mange mål. Det vi har brug for er en angriber der kan scorer flere mål end Tevez, så er det jo ligegyldigt hvor meget vi gav for Berbatov, for pengene er brugt. Hvis du synes det var en fejl af købe Berbatov for 30£, vil du vel ikke have den samme fejl skal ske igen?

Glory Man United
04-06-2009, 21:12

Som en anden skriver giver en assist et mål. Derudover ved jeg ikke, om du har hørt om finanskrisen? Der er altså sket meget de seneste 9 måneder.
Jeg kunne tilsvarende spørge dig, hvorfor vi skulle give 20-25 millioner £ for Tevez, når Cantona kostede 1,2??? :haha:

man.utd25
04-06-2009, 21:14
Assist = at lægge op til et mål :)
Og i følge mig er assist lilge så godt som at score mål.

Hehehe ja ja, vi snakkede om hvem angriber der lavede 30 mål per sæson jo, at Berbatov så laver en del Assist tilykke med det dog, men fan af ham bliver jeg aldrig, Magen til en langsom spiller skal man lede længe efter, synes han sløver vores offensiv helt vildt, han har et godt blik for spillet osv, man han faldet tit ud af vores kampe, og synes ikke han passer til det United hold her.
Men det er hver sin smag.

Troelsgaard
04-06-2009, 21:15
Min signatur fortæller min mening om den her sag, og jeg håber ikke, at vi giver en kvart milliard for ham, for det er meget for en reserve, som ovenikøbet brokker sig mere, end hvad godt er. Den eneste reserve der er det beløb værd er Solskjær, men han var også generelt mindst en klasse bedre end Tevez, så det hænger nok sammen.

Danielsen
04-06-2009, 21:17
- Har været for at vi beholder Tevez lige fra starten af, men begynder så småt at se det fra hans side, og forstår jo godt hvorfor han jagter mere spilletid, men kunne han for alt i verden ikke gå uden om et skifte til City eller Liverpool.. Han er i hjertet hos mange United fans, det ville ikke være den fedeste salut at slutte med på Old Trafford!
Tænkte over en mulig byttehandel. Tevez - Eto'o, Barca er jo interesseret i at sælge ?

Vi kan ikke bytte noget väk vi ikke ejer ;) Tevez kan göre hvad det passer ham, fra 1. juli. Så hvis Barca henter ham, skal de ikke gi' os noget, men betale en hulens masse penge til Kia Joorabchian....

ChristianR
04-06-2009, 21:21
Overfortolker folk måske ikke det med "De vigtige mål"? Er det ikke mere held end forstand, at netop de mål Tevez har scoret er blevet vigtige?

Jeg mener.. Han løber vel ikke rundt og tænker: "Vi er allerede foran 1-0. Så det vil ikke være vigtigt, hvis jeg scorer nu, så det dropper jeg." eller noget i den stil.

Det kan være sværere at score mod et stort internationalt hold i CL eller Chelsea i PL end Coventry i Ligacuppen selvfølgelig. Derudover har jeg svært ved at se, hvorfor man skal betale så mange penge, fordi Tevez har været heldig at prikke bolden ind på de rigtige tidspunkter i de rigtige kampe.

man.utd25
04-06-2009, 21:22
Jamen det handler jo ikke om hvorvidt vi gav for meget for Berbatov, og om vi så skal give ligeså meget for Tevez. Det handler om at det ville være idéelt, at hente en mand med andre kvaliteter end de spillere vi har nu. Tevez er dygtig, men vi har i forvejen to angribere der går dybt i banen, er meget med i opspillet og ikke scorer så mange mål. Det vi har brug for er en angriber der kan scorer flere mål end Tevez, så er det jo ligegyldigt hvor meget vi gav for Berbatov, for pengene er brugt. Hvis du synes det var en fejl af købe Berbatov for 30£, vil du vel ikke have den samme fejl skal ske igen?

Ja, men Hvorfor så ikke snakke om at sælge Berbatov????
Nu sidder du og skriver at vi har 2 der går dybt ned i banen, I tevez første sæson, spillede han godt, vi lavede mange mål, vi vandt CL osv, så bliver det bare ikke meget bedre, Det virker jo bare ikke godt nok med Berbatov på banen, er sikker på det bliver en Berbatov der ender på bænken i længden, Tevez kæmper om hver bold, det betyder så meget , at man har sådan nogen spiller på sit hold, om man har 1 eller 2 i forvejen, betyder ikke en skid, dem kan man ikke få nok af.

man.utd25
04-06-2009, 21:26
Overfortolker folk måske ikke det med "De vigtige mål"? Er det ikke mere held end forstand, at netop de mål Tevez har scoret er blevet vigtige?

Jeg mener.. Han løber vel ikke rundt og tænker: "Vi er allerede foran 1-0. Så det vil ikke være vigtigt, hvis jeg scorer nu, så det dropper jeg." eller noget i den stil.

Det kan være sværere at score mod et stort internationalt hold i CL eller Chelsea i PL end Coventry i Ligacuppen selvfølgelig. Derudover har jeg svært ved at se, hvorfor man skal betale så mange penge, fordi Tevez har været heldig at prikke bolden ind på de rigtige tidspunkter i de rigtige kampe.

Fordi at sådan nogen spiller er meget værd, og det betyder meget at man score vigtige mål.
Men så har Tevez godt nok være meget heldig, siden han har scoret så mange heldige mål:)

SantasLittleHelper
04-06-2009, 21:29

Ja, det er fanme en god idé. Bagefter kan vi så bytte Jon Obi Mikel for Iniesta og Ronaldinho for Zlatan. Så har vi fanme et godt hold.

Dog bliver det lidt svært, eftersom vi ikke ejer nogle af spillerne ;)

Jeg tror Tevez bliver. Hvis ikke er det fanme hans loss. Vi er Manchester United. Et hvert andet sted er han bare perifær.

man.utd25
04-06-2009, 21:29
Min signatur fortæller min mening om den her sag, og jeg håber ikke, at vi giver en kvart milliard for ham, for det er meget for en reserve, som ovenikøbet brokker sig mere, end hvad godt er. Den eneste reserve der er det beløb værd er Solskjær, men han var også generelt mindst en klasse bedre end Tevez, så det hænger nok sammen.

En klasse bedre end Tevez, nu må du sku stoppe, han var en super sub, men så var det også det.

Og hvem har bildt dig ind at han er reserve spiller??? Berbatov skulle spilles ind, men han ser ud til at have misbrugt mange chancer hos Fegie, og Tevez har spillet en del her sidst på sæsonen.

Troelsgaard
04-06-2009, 21:42
En klasse bedre end Tevez, nu må du sku stoppe, han var en super sub, men så var det også det.

Han var da klasser bedre til det at score mål, og være skarp foran kassen. Tevez arbejder mere, og kan mere med bolden, men jeg ville vælge Solskjær anyday, også fordi han aldrig brokkede sig over bænken, selvom han vel sad der mere end Tevez.

Og hvem har bildt dig ind at han er reserve spiller??? Berbatov skulle spilles ind, men han ser ud til at have misbrugt mange chancer hos Fegie, og Tevez har spillet en del her sidst på sæsonen.

Jo, men nu vurdere jeg udfra denne sæson som helhed, og ikke efter hvordan det har set ud det sidste stykke tid, hvor Tevez' har haft den fordel, at han er mere brugbar i de hårde kampe, fordi Berbatov er så slatten.

ChristianR
04-06-2009, 21:44
Fordi at sådan nogen spiller er meget værd, og det betyder meget at man score vigtige mål.
Men så har Tevez godt nok være meget heldig, siden han har scoret så mange heldige mål:)

Han er ikke heldig i den forstand, at han scorer målene. Jeg mener bare, at det er mere held end forstand, at ddet er Tevez, der score det afgørende mål til 2-1 fremfor det til 1-0. Det til 1-0 er vel i og for sig lige så vigtigt som det til 2-1.

Mange er også hurtige til at underkende Berbas præstationer, når de mål han scorer flytter målcifrene op på 3-0 eller 4-0. Ikke desto mindre viser det, at han kan score.

Jeg har svært ved at tro på, at det er med fuldt overlæg, at Tevez vælger at score "få, men vigtige mål." Derfor er det noget, jeg tror sagetns kan ændre sig sæsonen efter.

Daniel
04-06-2009, 21:46
Ja, men Hvorfor så ikke snakke om at sælge Berbatov????
Nu sidder du og skriver at vi har 2 der går dybt ned i banen, I tevez første sæson, spillede han godt, vi lavede mange mål, vi vandt CL osv, så bliver det bare ikke meget bedre, Det virker jo bare ikke godt nok med Berbatov på banen, er sikker på det bliver en Berbatov der ender på bænken i længden, Tevez kæmper om hver bold, det betyder så meget , at man har sådan nogen spiller på sit hold, om man har 1 eller 2 i forvejen, betyder ikke en skid, dem kan man ikke få nok af.

Så vi skal sæge Berbatov efter 1 udemærket år??? Vi er forhelvede ikke Real Madrid!

Situationen er jo den at vi pt. har to deciderede angribere i truppen. De hedder Rooney og Berbatov. Vi skal formentlig have en mere. Skulle vi så sælge Berbatov og købe to nye angribere, det ville jo være tåbeligt.

NtotheT
04-06-2009, 22:08
Så vi skal sæge Berbatov efter 1 udemærket år??? Vi er forhelvede ikke Real Madrid!

Situationen er jo den at vi pt. har to deciderede angribere i truppen. De hedder Rooney og Berbatov. Vi skal formentlig have en mere. Skulle vi så sælge Berbatov og købe to nye angribere, det ville jo være tåbeligt.

Det' ligefør jeg vil gå så langt at sige, at vi har kun én angriber, og det er Ronaldo. Rooney og Berbatov vil jeg nærmere betegne som hængende angriber eller 10'eren.

NtotheT
04-06-2009, 22:13
Som en anden skriver giver en assist et mål. Derudover ved jeg ikke, om du har hørt om finanskrisen? Der er altså sket meget de seneste 9 måneder.
Jeg kunne tilsvarende spørge dig, hvorfor vi skulle give 20-25 millioner £ for Tevez, når Cantona kostede 1,2??? :haha:

Jeg vil ikke engang turde at tænke på, hvor meget Cantona ville have kostet i dag, hvis han var 20 år yngre, altså 25 år nu og spillede hos en af vores rivaler.

Jeg tror du misfortolkr det. Når jeg f.eks. siger vigtige mål, så mener jeg, de mål der er afgørende for kampen. Altså 1-0 målet, 2-1, det udlignende mål, eller bedst af det hele, matchvindermålet! Alle disse mål har Tevez været god til, især det udlignende mål eller matchvindermålet. Jeg synes ikke at Tevez' mål har været fyldmål, men nemmere røvvigtige!

Don Kafai
05-06-2009, 00:38

Du er faktisk ikke den eneste herinde med den holdning.

25 mio pund er ca. 210-220 mio kr, og det er en latterlig sum. I mine øjne er det en 60-70 mio kr skudt over mål som minimum, men på den anden side, skal man også være realistiske. Vi er Manchester United.

Hvis vi fx. ville hente spillere som Defoe, Agbonlahor osv som vel er de bedste angribere som klubberne lige under top 4 har, så ender vi også med at betale overpris.

Så selvom det er ikke er økonomisk korrekt, må det et eller andet sted bare accepteres, at med succes kommer der et rygte. Når Manchester United vil have en spiller, så stiger prisen.

robinho
05-06-2009, 07:42
Du er faktisk ikke den eneste herinde med den holdning.

25 mio pund er ca. 210-220 mio kr, og det er en latterlig sum. I mine øjne er det en 60-70 mio kr skudt over mål som minimum, men på den anden side, skal man også være realistiske. Vi er Manchester United.

Hvis vi fx. ville hente spillere som Defoe, Agbonlahor osv som vel er de bedste angribere som klubberne lige under top 4 har, så ender vi også med at betale overpris.

Så selvom det er ikke er økonomisk korrekt, må det et eller andet sted bare accepteres, at med succes kommer der et rygte. Når Manchester United vil have en spiller, så stiger prisen.

Jo men er bare lidt ærgeligt at gå ud og betale overpris for en spiller i den grad, for vi kunne godt bruge en wing eller en defensiv midtbanemand også(alt efter hargreaves´tilstand pt), så synes ikke vi skal smide om os med pengene, hvis der findes lige så gode men måske anderledes alternativer for de penge mindre. Ved godt united nok har et større budget end de 25 mio pund, hvis det var det de ville, og de penge har jo nok været øremærket længe, men derfor skal tevez´værdi gerne afspejle hans talent nogenlunde, og selvom han er en dygtig spiller, så er 25 mio pund altså mange penge.

Glory Man United
05-06-2009, 07:51
Jeg glæder mig lidt til at se nogle handler, så man har et overblik over, hvor "niveauet" ligger. Er priserne faldet meget siden i januar? HVis Tevez koster mere end 20 mil £ synes jeg umiddelbart, at han er for dyr. Og hvis så Fools eller et andet hold vi lbetale 30 mil, jamen så værsgo.

robinho
05-06-2009, 08:08
Jeg glæder mig lidt til at se nogle handler, så man har et overblik over, hvor "niveauet" ligger. Er priserne faldet meget siden i januar? HVis Tevez koster mere end 20 mil £ synes jeg umiddelbart, at han er for dyr. Og hvis så Fools eller et andet hold vi lbetale 30 mil, jamen så værsgo.

Ja er jo lidt svært at blive klog på, for vi ser en række "desperate" klubber i denne pause, som betaler næsten hvad som helst for en spiller. Bayern, Man City og selvfølgelig Real Madrid vil nok være de værste eksempler.

Bayern har jo allerede lagt 225 mio kr for Mario Gomez fra stuttgart, hvilket jeg mener er helt hen i vejret.

Juventus har betalt omkring 201 mio kr for Diego i Bremen. Han er dog en klassespiller, så måske ikke så underligt.

Men som man kan se, så er der ikke så meget at hente i besparelser, fordi man køber fra "mindre" klubber. Betal eller gå.

GraZiaZ
05-06-2009, 09:35

Hmm, jeg bliver så ved med at tænke, de der 25 mil, kunne de ikke være inkl. de 10 mil som var i låne aftalen, da Gill jo ikke ville betale så meget, og hvis det er, så er det jo en helt anden snak?

United-Allan33
05-06-2009, 09:43
Først vil jeg sige at jeg håber vi køber Tevez, selvom 25 mill er meget for en 3 angriber, som ikke score mange mål, jeg tror bare ikke vi kan få en bedre 3 angriber..

Jeg tror dog ikke Tevez han bliver, selvom jeg egentlig tror det er det HAN helst vil.. Jeg tror egentlig helst Tevez ville blive i United, og tror egentlig heller ikke han er utilfreds med hans spilletid, hvilket han jo heller ingen grund har til.. Jeg tror desværre bare han er meget nem at manipulere med og det har Kia J benyttet sig af.. For Kia J ved han kan score langt større summer ved et salg til en anden klub, og derfor har han sat disse ting igang i Tevez hoved og derfor har vi hørt disse udtalelser fra Tevez, om manglende spilletid.. Jeg tror derfor ikke det er Tevez der ønsker at rejse, men derimod Kia J der ønsker at tjene flere penge..

Iøvrigt til grin at bruge kritik af en anden spiller, som forsvar for en anden.. Så er der godt nok ikke mange plus sider ved den spiller man forsvarer..

man.utd25
05-06-2009, 13:10

Du siger vi har 2 deciderede angriber, så må vi da have 3 med Tevez, for den eneste rigtige angriber som bliver oppe er vel når Ronaldo, bliver brugt som angriber???

SantasLittleHelper
05-06-2009, 15:03
Du siger vi har 2 deciderede angriber, så må vi da have 3 med Tevez, for den eneste rigtige angriber som bliver oppe er vel når Ronaldo, bliver brugt som angriber???

Vi har jo netop ikke Tevez. Det er derfor vi snakker om at købe ham. Følger du slet ikke med? Og skulle vi sælge Berbatov for at købe Tevez? Så er vi jo lige vidt - vi skal stadig ud og bruge 200 mio på en angriber. Hvis vi skal ud og hente en spiller til 200 mio. der ikke er Tevez, så tror jeg vi vil stå svækket i forhold til denne sæson. Derfor skal han hentes. Af samme grund skal Berbatov selvfølgelig ikke sælges. Det vil være rent sisyfos-arbejde.

Mikke7
05-06-2009, 15:47
Jeg tror dog ikke Tevez han bliver, selvom jeg egentlig tror det er det HAN helst vil.. Jeg tror egentlig helst Tevez ville blive i United, og tror egentlig heller ikke han er utilfreds med hans spilletid, hvilket han jo heller ingen grund har til..

Det må vel blive et spørgsmål, om han foretrække pengene eller.... HVIS rygtet taler sandt: http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10368
Fo rhan kommer nok ikke til at tjene 130.000 pund i ugen i United...

timberunited
06-06-2009, 11:16
Lad os håbe, de finder ud af en løsning hen over ferien. Vil faktisk give ham ret i, at han havde været smart at have med i CL-finalen fra start af. Han er betragteligt mere målfarlig end Park - i al fald. :devill:

At han er kommet med nogle udtalelser, der ikke er så hensigtsmæssige angående klubskifte, er vel desværre en del af spillet.

United0805
08-06-2009, 20:16
http://www.bold.dk/nyt/Tevez-paa-vej-til-City

Jeg håber fandme ikke at det er rigtigt ! Manden var i forvejen ikke min yndlingsspiller, men fuck det er klamt hvis han skifter til shitty !

Dines
08-06-2009, 20:56
http://www.bold.dk/nyt/Tevez-paa-vej-til-City

Jeg håber fandme ikke at det er rigtigt ! Manden var i forvejen ikke min yndlingsspiller, men fuck det er klamt hvis han skifter til shitty !

Mister alt for Tevez, hvis han skifter til City. Måske vil han blive boende i England og Manchester, men til Manchester City?! De spiller ikke i Europa næste år, måske starter Tevez inde den første sæson, men leverer han ikke ved han, at City vil hente nye stjerneangribere ind. Der er han da heller ikke sikker på spilletid.

Don Kafai
08-06-2009, 21:01
Det eneste jeg har at sige, er at hellere han tager til City end Liverpool.

Flax_Generous
08-06-2009, 21:05
Ja.

Men det er stadig sløvt af ham at skifte til City. Hvad vil han der? Spille flere kampe? Han har spillet næsten 100 kampe på to år hos United, så mange får han sgu næppe hos City. Vinde trofæer? Right... Tjene penge? Sikkert.

Dines
08-06-2009, 21:07

Enig. Liverpool er forræderi af værste skuffe, men City er ikke meget bedre, og har svært ved at accepterer det, når de ikke spiller i Europa næste år. Arsenal eller Chelsea kan jeg accepterer med nødt og næppe.

Troelsgaard
08-06-2009, 21:40
Hvad er alternativet for Tevez? Jeg kan ikke komme på nogen storklubber, der akut har brug for en angriber, og så må man jo vælge en klub, der har ambitioner om at blive en af de store. At det så ikke er det mest prisværdige, når det nu er lokal"rivalen", det er jeg enig i.

Don Kafai
08-06-2009, 22:21
Ja.

Men det er stadig sløvt af ham at skifte til City. Hvad vil han der? Spille flere kampe? Han har spillet næsten 100 kampe på to år hos United, så mange får han sgu næppe hos City. Vinde trofæer? Right... Tjene penge? Sikkert.

Ja, men størstedelen af de kampe var i 07/08. Nu er faktum således, at vores to førsteangribere er en klasse bedre end Tevez, så han får nok ikke 100 kampe, hvis du ligger 08/09 og 09/10 sammen.

Igen må jeg ty til det kort jeg spillede, da folk var på nakken af G. Barry for at tage til City. Det er sku en interessant projekt de har gang i, og jeg er da enig i, at når man bytter City ud med United, så mangler man nok noget grundlæggende i hovedet, men hvad har han af alternativer, hvis han vil blive i England?

Arsenal har ikke råd til ham. Chelsea har ikke brug for ham. Liverpool har været inde som rygterne siger, men spørgsmålet er om de nogensinde er kommet med et bud. Jeg ser KLART City som det mest attraktive sted at spille, lige efter big four klubberne. Måske Tottenham også er i samme kategori, men tror ikke Redknapp kan bruge Tevez til noget. Villa og Everton er udmærkede klubber, men hvornår fanden vil de lægge 25 mio pund for en spiller?

Når han har taget en sæson i West Ham, er City en gudeklub, og når han er taget fra Boca til Corintias, så har han sgu nosserne til at ditche United for City. Jeg synes ikke det er positivt, men hellere vi skiller os af med ham, end at skulle høre på hans brok hver sæson.

Ærlig talt tror jeg ikke på han kommer til City, men jeg synes som sagt ikke det er det værste skifte han kan lave, hvis han gør det.

Don Kafai
08-06-2009, 22:27
Enig. Liverpool er forræderi af værste skuffe, men City er ikke meget bedre, og har svært ved at accepterer det, når de ikke spiller i Europa næste år. Arsenal eller Chelsea kan jeg accepterer med nødt og næppe.

Ja, men som Troelsgaard spørger, hvad er alternativet?

Jeg læste et sted at han under ingen omstændigheder ville forlade familien i England, og det virker som om at det fylder en stor (den største) del af hans liv. Hvad bedre end at blive i Manchester?

Hvis jeg var Tevez (og vi ser bort fra, at han er United-spiller) så ville min ønskeklub i England være prioriteret, hvis ambitionerne skal holde mål med de ting han udtaler:

1. Liverpool
2. Arsenal
3. Tottenham
4. City

Chelsea og United har for gode alternativer. Når Arsenal, Tottenham og Liverpool ikke har råd, så er det jo City den falder på, og de har som sagt råd.

Det er da klart det vægter noget at tage fra en rivalklub til en anden, og nok i dobbelt så meget grad hvis det er lokalrivaler, men ærlig talt er der ting i livet der er vigtigere. Hvorfor skulle han nogensinde tage til et andet land, bare for ikke at træde nogle United-fans over tæerne?

Som sagt, jeg tror ikke han havner i City, men skulle det ske, accepterer jeg det fuldt ud. Og det vil ikke være et skridt tilbage for United, for når man kan disponere over små 30 mio pund, så er der fritvalg på alle hylder, og Tevez er ikke alene på den øverste af dem.

marc_93
08-06-2009, 22:39
Ja, men størstedelen af de kampe var i 07/08. Nu er faktum således, at vores to førsteangribere er en klasse bedre end Tevez, så han får nok ikke 100 kampe, hvis du ligger 08/09 og 09/10 sammen.

Igen må jeg ty til det kort jeg spillede, da folk var på nakken af G. Barry for at tage til City. Det er sku en interessant projekt de har gang i, og jeg er da enig i, at når man bytter City ud med United, så mangler man nok noget grundlæggende i hovedet, men hvad har han af alternativer, hvis han vil blive i England?

Arsenal har ikke råd til ham. Chelsea har ikke brug for ham. Liverpool har været inde som rygterne siger, men spørgsmålet er om de nogensinde er kommet med et bud. Jeg ser KLART City som det mest attraktive sted at spille, lige efter big four klubberne. Måske Tottenham også er i samme kategori, men tror ikke Redknapp kan bruge Tevez til noget. Villa og Everton er udmærkede klubber, men hvornår fanden vil de lægge 25 mio pund for en spiller?

Når han har taget en sæson i West Ham, er City en gudeklub, og når han er taget fra Boca til Corintias, så har han sgu nosserne til at ditche United for City. Jeg synes ikke det er positivt, men hellere vi skiller os af med ham, end at skulle høre på hans brok hver sæson.

Ærlig talt tror jeg ikke på han kommer til City, men jeg synes som sagt ikke det er det værste skifte han kan lave, hvis han gør det.

tror måske godt Arsenal kunne få råd hvis de sælger Robin Van Persie til inter som der er rygter om, men han er sikkert for "gammel" til dem:) en mand på 25 er jo næsten ved at komme i sin bedste alder, så det er nok usandsynligt.:)

Flax_Generous
08-06-2009, 23:05
Han spillede 51 kampe i denne sæson, 48 kampe i sidste sæson. Ja, 18 kampe af de 51 kampe (hvis jeg husker korrekt) kom som indskifter, men det burde vel være til at leve med. Det er jo ikke sådan, at han konsekvent har siddet ude i alle store kampe - han har spilet Champions League-semi- og kvart-finaler, kampe mod Arsenal og Liverpool i ligaen, FA Cup-semifinale og var endda Fergusons første indskiftning i Champions League-finalen. Han har ingen grund til at whine over manglende spilletid. Han har fået rigeligt med spilletid i forhold til hvad han har vist i løbet af sæsonen.

Hos City får han vel lidt over 40 kampe, hvis han fuldstændig undgår skader og er meget heldig. Det er mindre end i begge sæsoner hos United. Og samtidig er det meget mindre kampe og han kommer ikke til at vinde nogle store trofæer lige med det samme. Han får dog sikkert vildt mange penge. Mon ikke det har lidt betydning i sidste ende...

Igen må jeg ty til det kort jeg spillede, da folk var på nakken af G. Barry for at tage til City.
Barry tog fra Aston Villa til City. Det er noget lidt andet end at tage fra verdens mest succesrige klub i de seneste par sæsoner til denne klubs lokalrivaler, som i øvrigt ikke er i nærheden af at vinde noget. Det lader jo ikke ligefrem til, at han er blevet sparket ud af United, men derimod er smuttet frivilligt.

Problemet med Barry var vel i øvrigt også, at han havde sagt adskillige gange, at han kun ville skifte for Champions League-fodbold. Ganske hyklerisk når han så blot 12 måneder skifter til City.

Hald
09-06-2009, 00:44
Time to say goodbye !!
Meget sært at han nok har valgt City..
Kan godt være det bare er mig, men hellere side på bænken og spille af og til for verdens bedste og største fodboldklub, end at starte inde i en midterklub i Premier League !!
Skuffende Carlos..
Så er det op til Ferguson.

1. Villa
2. Benzema
3 Eto'o
4. Huntelaar.
5. Ingen ny angriber = Mange vrede fans !!!!

Disse 4 spillere er tilgængelige på Sommerens markede, og alle burde kunne købes for samme eller mindre beløb end det Tevez koster !! Så nu skal der handles.

Don Kafai
09-06-2009, 00:46
Han spillede 51 kampe i denne sæson, 48 kampe i sidste sæson. Ja, 18 kampe af de 51 kampe (hvis jeg husker korrekt) kom som indskifter, men det burde vel være til at leve med. Det er jo ikke sådan, at han konsekvent har siddet ude i alle store kampe - han har spilet Champions League-semi- og kvart-finaler, kampe mod Arsenal og Liverpool i ligaen, FA Cup-semifinale og var endda Fergusons første indskiftning i Champions League-finalen. Han har ingen grund til at whine over manglende spilletid. Han har fået rigeligt med spilletid i forhold til hvad han har vist i løbet af sæsonen.

Hos City får han vel lidt over 40 kampe, hvis han fuldstændig undgår skader og er meget heldig. Det er mindre end i begge sæsoner hos United. Og samtidig er det meget mindre kampe og han kommer ikke til at vinde nogle store trofæer lige med det samme. Han får dog sikkert vildt mange penge. Mon ikke det har lidt betydning i sidste ende....

Var ikke klar over at han egentlig fik så mange kampe, men problemet ligger vel i, at han spillede alle Liga Cup-kampe, alle VM-kampe, FA Cup-kampe osv, og selvom du siger at han også spillede vigtige kampe, så kan vi jo ikke komme uden om, at vi ikke har 3 ligestillede angribere, men vi har 2, og så Tevez der nedenunder i hierarkiet. At han ikke vil være 3. angriber mere, og føler at han er bedre end de to startende, jamen så er det klart han gerne vil væk.

Barry tog fra Aston Villa til City. Det er noget lidt andet end at tage fra verdens mest succesrige klub i de seneste par sæsoner til denne klubs lokalrivaler, som i øvrigt ikke er i nærheden af at vinde noget. Det lader jo ikke ligefrem til, at han er blevet sparket ud af United, men derimod er smuttet frivilligt.

Problemet med Barry var vel i øvrigt også, at han havde sagt adskillige gange, at han kun ville skifte for Champions League-fodbold. Ganske hyklerisk når han så blot 12 måneder skifter til City.

Barry var, hvis ikke stjernen, så anføreren for Villa. Han var jo ikke en marginalspiller. Når alt kommer til alt, så handler det jo om ambitioner. Tevez vil have fast spilletid, og det kan vel ikke overraske at det vejer højere end loyalitet for en klub han har spillet for i 2 år.

Ja, United er måske verdens største klub, men det betyder ikke at alle vil dræbe for bare at være rangspiller i vores klub.

ChristianR
09-06-2009, 08:20
Ja, men som Troelsgaard spørger, hvad er alternativet?

Jeg læste et sted at han under ingen omstændigheder ville forlade familien i England, og det virker som om at det fylder en stor (den største) del af hans liv. Hvad bedre end at blive i Manchester?

Undskyld, men jeg vil helt ærlig skide på, hvis Tevez kører samme syge udelukkelsesmetode som din. Der er altid alternativer. Alle vores andre spillere har altid fundet alternativer til at skifte til vores 2 absolut største rivaler. Tevez vil ikke kunne argumenterer flot nok med kørselstid osv til, at jeg vil kunne tilgive ham for skiftet.

Hvad hvis City var fuldt besat oppe foran? Så er der jo heller ikke langt at køre til Liverpool. Så kunne børnene blive i den samme skole osv.?

Hvis det med at bo det samme sted osv er så fantastisk vigtigt for ham, så mener jeg, han bør blive i United og spille for sin plads og tage kampen op som en mand. Hvis han skifter til lokalrivalerne, nummer 10 i ligaen, så skal han ikke forvente min accept.

ChristianR
09-06-2009, 08:25
Tevez vil have fast spilletid, og det kan vel ikke overraske at det vejer højere end loyalitet for en klub han har spillet for i 2 år.

Ja, United er måske verdens største klub, men det betyder ikke at alle vil dræbe for bare at være rangspiller i vores klub.

Jeg glemte lige den her. Jeg er i princippet enig med dig. Jeg synes bare, det virker meget falsk, når Tevez gang på gang er ude og fortælle, hvordan han elsker klubben. Den går rent ind hos fans, som hopper på den og elsker ham.

Det er bare synd, at han vil skide på det hele, hvis han ikke starter inde i samtlige PL-kampe på trods af ikke at have leveret det helt store. Så skulle han måske ikke udtale sig så overdrevet positivt om klubben, hvis der ikke skal mere til, at han smutter?

Glory Man United
09-06-2009, 08:28
Hvis det med at bo det samme sted osv er så fantastisk vigtigt for ham, så mener jeg, han bør blive i United og spille for sin plads og tage kampen op som en mand. Hvis han skifter til lokalrivalerne, nummer 10 i ligaen, så skal han ikke forvente min accept.

1. Han VIL jo ikke tage kampen op. Og hvad så? Fergie har sikkert opgivet ham og indledt jagten på en anden.
2. Tror Tevez er en anelse ligeglad med din accept;)
3. Måske sluttede Shitty nr 10, men man skal nok ikke tage fejl af deres ambitioner. Om det så lykkes at blive nr 4 (det er vel det, de satser på) er måske svært. Men umuligt? Nej

C.TeveZ
09-06-2009, 09:03
Har spekuleret lidt på grunden til at Tevez ikke har fået så meget spilletid i denne sæson fremfor sidste sæson.

1. Berbatov skal spilles ind på holdet og har fået MEGET lang snor af SAF.

2. Ferguson har bevidst sat Tevez på bænken i håb om at presse prisen ved salg ned i forhold til de 25 mill pund?

Tror I at Ferguson kunne finde på at sætte ham bevidst på bænken, for at sænke prisen?

Et ex kunne være kampen i Anders And Cuppen, hvor han scorede 3-4 mål mod Blackburn, men sat af i kampen efterfølgende.

United-Allan33
09-06-2009, 09:11
Har spekuleret lidt på grunden til at Tevez ikke har fået så meget spilletid i denne sæson fremfor sidste sæson.

2. Ferguson har bevidst sat Tevez på bænken i håb om at presse prisen ved salg ned i forhold til de 25 mill pund?

Tror I at Ferguson kunne finde på at sætte ham bevidst på bænken, for at sænke prisen?

Et ex kunne være kampen i Anders And Cuppen, hvor han scorede 3-4 mål mod Blackburn, men sat af i kampen efterfølgende.

Grunden til Tevez blev sat på bænken var fordi han ikke har været god nok, længere er den ikke.. Først til sidst blomstrede han op..

timberunited
09-06-2009, 09:25

Ifølge norsk TV-2 er alle spekulationer om, at Berbatov bliver solgt over sommeren i al fald væk, ifølge Berbatovs agent.

Jeg tror ikke, Ferguson vil presse prisen. Ferguson har først og fremmest fodbolden for øje. Men der er 4 angribere, og det er sjældent at de alle kan spille samtidigt. Tevez minder jo på mange måder om Rooney med sin aggressive spillestil. Så Tevez burde nok have stukket piben noget mere ind. At sige at han ville til Liverpool, kan faktisk - desværre - have beseglet hans skæbne. Se bare på sagen med Gabriel Heinze.

Bemærk i øvrigt at han heller ikke er ubetinget førstevalg på sit landshold. Trænerne kan godt lide "frustrerede" angribere, men han har nok i sin desperation kørt det for langt ud med sine udtalelser.

Hvorom alt er, så håber jeg, han bliver. :). Fergusons kropsprog da han scorede et afgørende mål i ligaen, hvor han nærmest bare trak på skuldrene, fortæller mig dog, at løbet nok er kørt. :(

C.TeveZ
09-06-2009, 09:33
Grunden til Tevez blev sat på bænken var fordi han ikke har været god nok, længere er den ikke.. Først til sidst blomstrede han op..

Hvordan kan man sætte en mand af, som scorer mål mod et PL hold i stærkeste opstilling? Jeg har da stor forståelse for at Tevez ville være frustreret efter sådan en indsats og bare bliver sat på bænken. Det giver et kæmpe knæk i moralen og selvtilliden..

Glory Man United
09-06-2009, 09:40
Hvordan kan man sætte en mand af, som scorer mål mod et PL hold i stærkeste opstilling? Jeg har da stor forståelse for at Tevez ville være frustreret efter sådan en indsats og bare bliver sat på bænken. Det giver et kæmpe knæk i moralen og selvtilliden..

Fordi han ikke er vurderet til at være god nok. Simple as that. Tror du seriøst, at med den tætte kamp i PL, at Fergie tænker på, om han kan spare 5 mil £ for at sænke hans markedspris? :lolol:

Flax_Generous
09-06-2009, 10:33
Jeg tror nu også, at det faktum, at Berbatov skulle spilles ind har haft en betydning. I starten af sæsonen fik Berbatov mange kampe i træk med Tevez på bænken. Senere på sæsonen fik Tevez så chancen igen, men han slog ikke helt til. Og nu tuder han så over, at han er blevet uretfærdigt behandlet. :whine:

Don Kafai
09-06-2009, 15:31
Jeg synes også vi skal slå fast, at Tevez ikke er sat af fordi Ferguson spekulerer i at presse priser, eller fordi der er andet under kulissen der skal reguleres.

Tevez er sat af, fordi Berbatov og Rooney er bedre. Ingen tvivl dér.

Hvis han vil tage kampen op, jamen så lad ham da blive. Prisen bliver måske høj, men igen, jeg tror ikke United går på kompromis for 20 mio kr.

Det tyder dog på, at han ikke vil kæmpe for sin plads.

ChristianR
09-06-2009, 17:12
1. Han VIL jo ikke tage kampen op. Og hvad så? Fergie har sikkert opgivet ham og indledt jagten på en anden.
2. Tror Tevez er en anelse ligeglad med din accept;)
3. Måske sluttede Shitty nr 10, men man skal nok ikke tage fejl af deres ambitioner. Om det så lykkes at blive nr 4 (det er vel det, de satser på) er måske svært. Men umuligt? Nej

Tjae. Det tror jeg da også, og hvad så?

Det er da en særdelses væsentlig bemærkning for debatten. Jeg tror ærlig talt også de fleste spillere og trænere er ligeglad med dine accepts eller hvad du tror og håber. Du skriver dog herinde alligevel?

Ej, min pointe er, at jeg forstår virkelig ikke, hvordan flere fans herinde kan være ganske forstående og acceptere, at en af vores spillere skifter til vores største eller næststørste rivaler. Det er mig ubegribeligt.

Jeg har ærlig talt svært ved at se forskellen på hans situations og Heinzes i son tid. Ham var der ingen, der havde noget til overs for. Jeg har spurgt før uden svar, men jeg prøver igen:
Hvorfor er det pludselig i orden i Tevez' tilfælde?

man.utd25
09-06-2009, 17:17

Det er da en særdelses væsentlig bemærkning for debatten. Jeg tror ærlig talt også de fleste spillere og trænere er ligeglad med dine accepts eller hvad du tror og håber. Du skriver dog herinde alligevel?

Ej, min pointe er, at jeg forstår virkelig ikke, hvordan flere fans herinde kan være ganske forstående og acceptere, at en af vores spillere skifter til vores største eller næststørste rivaler. Det er mig ubegribeligt.

Jeg har ærlig talt svært ved at se forskellen på hans situations og Heinzes i son tid. Ham var der ingen, der havde noget til overs for. Jeg har spurgt før uden svar, men jeg prøver igen:

Jeg mener bestemt heller ikke det er iorden, jeg mister meget for Tevez vis han smutter til Shitty, vis han elsker vores fans så meget, så skifter han netop ikke dertil, men igen han er jo nok pisse ligeglad, men jeg håber han på det sidste på han bliver klogere og vælger United.

man.utd25
09-06-2009, 17:20
Jeg synes også vi skal slå fast, at Tevez ikke er sat af fordi Ferguson spekulerer i at presse priser, eller fordi der er andet under kulissen der skal reguleres.

Tevez er sat af, fordi Berbatov og Rooney er bedre. Ingen tvivl dér.

Hvis han vil tage kampen op, jamen så lad ham da blive. Prisen bliver måske høj, men igen, jeg tror ikke United går på kompromis for 20 mio kr.

Det tyder dog på, at han ikke vil kæmpe for sin plads.

Hold nu op, Tevez er sku da ikke sat af fordi Berbatov er bedre heheehe, Berbatov er ny i klubben, så derfor skal han jo have kampe til at spille sig ind på holdet, men som man så fik Tevez mere og mere spille tid sidst på sæsonen, noget som måske tyder på Fergie var træt af Berbatov mangel på skarphed.

United-Allan33
09-06-2009, 17:56
Hold nu op, Tevez er sku da ikke sat af fordi Berbatov er bedre heheehe, Berbatov er ny i klubben, så derfor skal han jo have kampe til at spille sig ind på holdet, men som man så fik Tevez mere og mere spille tid sidst på sæsonen, noget som måske tyder på Fergie var træt af Berbatov mangel på skarphed.

Og så udskifte ham med Tevez?? :lolol:

Don Kafai
09-06-2009, 18:37

Hmm, den med at Berbatov er ny i klubben gælder vel de første måneder.
Hvad med Rooney? Hvorfor blev han ikke sat af i flere kampe?

Lad nu være med at lade dig lokke af den måde Tevez kæmper på. Der er intet federe end at se en spiller få mudder på bukserne, kysse logoet og erklære kærlighed til fansene, men man må ikke glemme at det er professionel fodbold. Varen skal også leveres, ellers er alt det andet ligegyldigt.

Glory Man United
09-06-2009, 18:38

Lad nu være med at spille pigefornærmet. Du skrev som du skrev, og jeg smed ovenikøbet en smiley på.
Jeg har accepteret, at Tevez smutter, fordi HAN ikke vil spille i vor røde trøje. Vil han ikke det, så afsted med ham!

ChristianR
09-06-2009, 18:44
Lad nu være med at spille pigefornærmet. Du skrev som du skrev, og jeg smed ovenikøbet en smiley på.
Jeg har accepteret, at Tevez smutter, fordi HAN ikke vil spille i vor røde trøje. Vil han ikke det, så afsted med ham!

Jeg er godt klar over, at du ikke mente det så specifikt og med en smiley.

Det lød dog stadig svagt, som om du ikke mente, det var videre relevant, hvilket jeg da i høj grad mener.

Din sidste linie er jeg som sådan fuldstændig enig i. Der er dog meget mere i det end det.

Jeg accepterede også, at Becks og P. Neville smuttede, og deres karrierer følger jeg stadig, da jeg har stor sympati for de 2.

Jeg accepterede også, at Heinze smuttede. Jeg ønskede det endda til sidst. Ham jeg nu ingen sympati for overhovedet, og det vil jeg heller ikke have for Tevez, hvis han smutter til Shitty eller Fools.

Mikkelsen
09-06-2009, 20:58
Tror at hele sagen omkring Tevez er mere speget end som så.

Hvis jeg har forstået det rigtigt, har United lejet Tevez i 2 år med forkøbsret (ca. 20 mill. £).

Andre klubber melder sin interesse, med bud over de 20 mill £, dette vil umiddelbart ikke være noget problem hvis Tevez vil blive i United, da de har forkøbsret.
Problemet er måske at Tevez vil væk - dette vil selvfølge betyde at United vil kræve en kompensation, hvis Tevez sælges til anden side.

Her i kan tvisten være, da city sikkert er klar til at ligge kassen for Tevez (40 mill. £ vil vel ikke skræmme dem).

Det er bare mit bedste bud.

timberunited
15-06-2009, 10:15

Hvis jeg har forstået det rigtigt, har United lejet Tevez i 2 år med forkøbsret (ca. 20 mill. £).

Andre klubber melder sin interesse, med bud over de 20 mill £, dette vil umiddelbart ikke være noget problem hvis Tevez vil blive i United, da de har forkøbsret.
Problemet er måske at Tevez vil væk - dette vil selvfølge betyde at United vil kræve en kompensation, hvis Tevez sælges til anden side.

Her i kan tvisten være, da city sikkert er klar til at ligge kassen for Tevez (40 mill. £ vil vel ikke skræmme dem).

Det er åbenbart lønnen, der trækker meget. Men City. Det er næsten ikke til at holde til, at han skal derhen. Heldigvis har de en evne til at ødelægge gode spillere. Og den tradition skal de nok fortsætte. Der er et par vers eller flere om det i en af hadesangene. :-) Tevez har et godt fighterhjerte, og så er han væsentligt mere målfarlig end Park. :(

Casper
15-06-2009, 11:04
Det er åbenbart lønnen, der trækker meget. Men City. Det er næsten ikke til at holde til, at han skal derhen. Heldigvis har de en evne til at ødelægge gode spillere. Og den tradition skal de nok fortsætte. Der er et par vers eller flere om det i en af hadesangene. :-) Tevez har et godt fighterhjerte, og så er han væsentligt mere målfarlig end Park. :(

jeg er ikke overbevist om at det er lønnen, men derimod ene og alene spilletiden som Tevez ønsker. Han virker til at være ret upåvirket af de økonomiske elementer.

Casper
15-06-2009, 11:05

United kan ikke kræve kompensation. Hvad skulle de have kompensation for?

timberunited
15-06-2009, 11:43
jeg er ikke overbevist om at det er lønnen, men derimod ene og alene spilletiden som Tevez ønsker. Han virker til at være ret upåvirket af de økonomiske elementer.

Håber du har ret mht. det økonomiske. Men Ferguson er nok ikke villig til at give ham garanti for spilletid. Det er bare noget af en åreladning vi er ude i. For det tager tid at spille spillere ind. :(

ChristianR
15-06-2009, 14:09

Jeg tror, han mener, United skulle have kompensation for, at de ikke får lov til at benytte sig af deres forkøbsrets-klausul.

Det tror jeg dog heller ikke, de får, da det givetvis er et problem mellem United og Tevez. Ikke United og investeringsfirmaet.

RazziC
15-06-2009, 14:14
Jeg tror, han mener, United skulle have kompensation for, at de ikke får lov til at benytte sig af deres forkøbsrets-klausul.

Det tror jeg dog heller ikke, de får, da det givetvis er et problem mellem United og Tevez. Ikke United og investeringsfirmaet.

Præcis. Spilleren er jo ikke "bundet" til at skifte til United, hvis vi er interesserede, blot fordi der ligger en forkøbsklausul i leje-aftalen. Hvis Tevez ikke selv ønsker at blive i klubben eller de ikke kan blive enige om en kontrakt, så er der ingen kære mor.

unitedforreal
15-06-2009, 14:48
Kan vi ikke bare komme af med ham ?. Det er trods alt mit største ønske i år. At Tevez forsvinder fra united truppen.

Kan ikke klare folk som ham. pivpiv over at de ikke spiller nok. Så får de lov til at starte ind i nogen kampe. Ja hvad viser han så ? intet..... Hvis man vil starte inde så skal man vise sin træner at man er god nok.

Tevez er åbenbart større end klubben ifølge hans lille hoved. Han piver ikke når Maradona tager ham ud fordi han spillede mega dårligt i sine sidste 2 kampe for landsholdet.

Og prisen er latterlig, når man tænker på hvor meget benzema koster.

Mikke7
15-06-2009, 16:04
Kan vi ikke bare komme af med ham ?. Det er trods alt mit største ønske i år. At Tevez forsvinder fra united truppen.

Kan ikke klare folk som ham. pivpiv over at de ikke spiller nok. Så får de lov til at starte ind i nnogen kampe. Ja hvad viser han så ? intet..... Hvis man vil starte inde så skal man vise sin træner at man er god nok.

Tevez er åbenbart større end klubben ifølge hans lille hoved. Han piver ikke når Maradona tager ham ud fordi han spillede mega dårligt i sine sidste 2 kampe for landsholdet.

Og prisen er latterlig, når man tænker på hvor meget benzema koster.

Ja, det er træls at høre på brokkerierne, men på en eller anden måde, kan jeg godt forstå Tevez.
Synes, han har gjort det fint i nogle af de kampe, han har fået og af og til, har han gså gjort en etydelig forskel, når han er kommet. Er lidt i vildrede mht. Tevez - for tager man eks. Tottenham-kampen, så vendte det jo helt, da han kom ind. Om dette også var sket, hvis han ikke var kommet ind, kan ingen svare på, men sidder bare med en følelse af, at han er noget specielt og har en unik betydning for vores spil.
Samtidig skal det dog også understreges, at det ikke altid fungerer for ham (men det har lidt være standarden i denne sæson, af og til i hvert fald)

Danielsen
15-06-2009, 16:17

Nemlig!
Som jeg har skrevet för, så kan man jo ikke få penge for noget man ikke ejer. Og vi ejer altså IKKE Tevez!!

ChristianR
15-06-2009, 16:30
Nemlig!
Som jeg har skrevet för, så kan man jo ikke få penge for noget man ikke ejer. Og vi ejer altså IKKE Tevez!!

Det kan man nu godt. Der findes mange former for kompensation, man kan være berettiget til, på trods af man måske ikke nødvendigvis ejer en spiller.

Der blev snakket om kompensation, ikke om penge fra et decideret salg.

Danielsen
15-06-2009, 16:38
Det kan man nu godt. Der findes mange former for kompensation, man kan være berettiget til, på trods af man måske ikke nødvendigvis ejer en spiller.

Der blev snakket om kompensation, ikke om penge fra et decideret salg.

Hvad skal vi kompenseres for? At han ikke vil blive i klubben? Sådan fungere det ikke. Vi har en option på og köbe ham, og vil vi ikke det, eller vil han ikke blive i klubben, er det bare synd. Og det er helt cool med mig. Sådan er det, når man ikke köber en spiller, men lejer ham...

United-Allan33
15-06-2009, 17:13
Jeg vil nu sige at en form for kompensation godt kan komme på tale i denne situation. Selvfølgelig afhænger det af hvordan aftalen er strikket sammen.. Hvis ikke Tevez ønsker at blive i United, så forringer det jo den orginale aftale væsenligt, at man ikke har mulighed for at benytte sig af den. Så havde det jo været bedre for United at have købt en anden angriber allerede dengang.. Nu kan man jo sige det lidt sat på spidsen at vi har spildt to år med Tevez, nu skal vi jo ud og købe en alligevel. Så synes ikke det er helt sort snak at vi snakke kompensation

ChristianR
15-06-2009, 17:14
Hvad skal vi kompenseres for? At han ikke vil blive i klubben? Sådan fungere det ikke. Vi har en option på og köbe ham, og vil vi ikke det, eller vil han ikke blive i klubben, er det bare synd. Og det er helt cool med mig. Sådan er det, når man ikke köber en spiller, men lejer ham...

Jaja. Du sagde bare, at man ikke kunne få penge for noget, man ikke ejer, og det passer bare ikke. Man kan ikke stille det så simpelt op, så det er altså ikke helt ude i hampen at spekulere i en kompensation.

Dog, som jeg har skrevet tidligere, anser jeg det for særdeles usandsynligt, at United skulle kunne kræve kompensation for ikke at få lov at benytte sig af deres købsoption, da det er problemer mellem klubben og spilleren, der ligger i vejen for dette.

Høgsted
16-06-2009, 19:11
Vil han blive i United hvor fansene forguder ham eller vil han til City hvor fansene....http://www.youtube.com/watch?v=gBMUr1j-bPk

JakobR
16-06-2009, 19:25
Mon ikke, han er lidt ligeglad med sådan en minoritet af fans, når det kommer til stykket.

EDIT: Hvor bizart det end lyder, så er det egentlig en ret fed sang set fra et non-united perspektiv. Normalt er sådan nogle sange ret uopfindsomme :p

Hinrichsen
16-06-2009, 20:19
Mon ikke, han er lidt ligeglad med sådan en minoritet af fans, når det kommer til stykket.

EDIT: Hvor bizart det end lyder, så er det egentlig en ret fed sang set fra et non-united perspektiv. Normalt er sådan nogle sange ret uopfindsomme :p

Min lyd virker ikke. Hvad bliver der sunget?

Christensen
16-06-2009, 20:24
Teksten står i højre side.. Tryk på more info for at se hele teksten.

jonajondal
16-06-2009, 23:01
Kan godt forstå ham, han spiller med hjertet, og har en fejdervilje som rooney, og synes han er mere værdig til start elleveren end berbatov, ser helt klart helst at tevez blir i klubben (kan diskuteres efter hans seneste udtalelser). I Argentina har han ligesom heller ikke nogen alternativer, vis han vil spille landsholds fodbold så bliver det i argentina så kan han brokke sig så meget han vil til maradona det gir ham ikke mere spilletid, derimod vis han fortæller fergie at han vil have mere spilletid så har han en mulighed for at få det, og får han det ikke så kan han jo skifte, men må sige at jeg troede at han var en rigtig united mand i hjertet, specielt med den fejdervilje han har vist, men vis det visser sig han skifter må man sige at jeg har taget gruelig fejl, man kan jo os bare sige at fergie måske skulle have sikret ham før eventuelt i stedet for berbatov da jeg personligt ikke er tilfreds med hans indsatser indtil videre. Der havde heller ikke været alt det ballade omkring ham nu vis det havde været tilfældet.
Men når det så er sagt så er jeg ikke i tvivl om at sir Fergie ved og gør hvad der er bedst for klubben, det han er igang med at opbygge inden han går på pension:( (eller ryger i bestyrrelsen) :) er helt fantastisk, hvilket alt hvad han har præsteret med united er da han jo i sandhed er en enestående uerstatelig manager, en levende legende, en sand gud.

sorry vis jeg afvigede lidt fra emnet men den mand er virkelig one of a kind.

jonajondal
16-06-2009, 23:03
you got that right.

jonajondal
16-06-2009, 23:06
Min lyd virker ikke. Hvad bliver der sunget?

Right on

jonajondal
16-06-2009, 23:19
Nu når i snakker kompensation og om tevez vil blive i united så er det jo fakta at tevez kan vælge at bryde sin kontrakt med sin ejer helt lovligt uden nogen form for kompensation for ejeren, det blev opsnust af uniteds egne advokater i forsøget på at få ham billiger til klubben, da man jo anså det daværende beløb på ham som for meget, man valgte dog ikke at følge op på dette da tevez og hans ejer besider et godt vendskab, da det jo i sidste ende kunne slutte med at man på den måde mistede spilleren.

timberunited
19-06-2009, 14:39
Der er håb endnu, for at Tevez bliver. Ifølge Eurosport vil han "bare" være den bedst betalte spiller i klubben.

http://uk.eurosport.yahoo.com/football/multiplex/30940.html

Tja. Hvorfor ikke? Jeg ser ham meget nødig i City, Liverpool eller Chelsea.

Glory Man United
19-06-2009, 14:42
Der er håb endnu, for at Tevez bliver. Ifølge Eurosport vil han "bare" være den bedst betalte spiller i klubben.

Hvorfor ikke? Fordi han ikke er god nok til at være bedst lønnet. Afsted med dig Carlos. Tag til Shitty, du får flere penge men færre pokaler

Krede
19-06-2009, 14:43
Hvorfor ikke? Fordi han ikke er god nok til at være bedst lønnet. Afsted med dig Carlos. Tag til Shitty, du får flere penge men færre pokaler

Enig. 25 mill. er også en for høj pris, især hvis Chelsea skal giver 35 mil. for Aguero, som jeg synes er langt bedre.

timberunited
19-06-2009, 14:51

Lønnen afspejler ikke altid - kun - spillerens kvalitet. Det er jo også en udvikling i den. Og de fleste spillere får et nyk opad, når de genforhandler. I øvrigt mener jeg, at Tevez tit har været med til at dreje kampene for os ved at være over modstandernes forsvar som en bidsk terrier. Men det opdager man nok først, når han er væk, medmindre vi får kvalitetserstatninger. Og Valencia gør det i al fald ikke alene.

Daniel
19-06-2009, 14:59
Lønnen afspejler ikke altid - kun - spillerens kvalitet. Det er jo også en udvikling i den. Og de fleste spillere får et nyk opad, når de genforhandler. I øvrigt mener jeg, at Tevez tit har været med til at dreje kampene for os ved at være over modstandernes forsvar som en bidsk terrier. Men det opdager man nok først, når han er væk, medmindre vi får kvalitetserstatninger. Og Valencia gør det i al fald ikke alene.

Så du mener at Tevez har fortjent, at være en af de allerbedst betalte spillere i truppen. Han er jo ikke engang i start elveren.

Tevez er en dygtig spiller, desværre er han dog af den overbevisning at han er fantastisk og at han bør spille hver gang på Manchester Uniteds hold. Heldigvis er Ferguson af en anden overbevisning.

Sazoo
19-06-2009, 15:29

DÉN er jeg med på. Kan ærligt talt ikke se at han skal være best betalte spiller i United ,som reserve spiller. Ud med ham , og ind med Benzema.
Smid de penge efter Lyon ,hellerere end Kia fra MSI :)

Boock
19-06-2009, 15:31

Han beder om de samme penge som Berbatov...Det synes jeg også er helt fair

Mikke7
19-06-2009, 15:46

Synes ikke, man skal spille i United for pengene, men for æren. Måske kune han få en lille lønforhøjelse, men ellers må han afsted... Nogen, der ved, hvad han pt. for i løn?

SantasLittleHelper
19-06-2009, 15:52
Synes ikke, man skal spille i United for pengene, men for æren. Måske kune han få en lille lønforhøjelse, men ellers må han afsted... Nogen, der ved, hvad han pt. for i løn?

Der snakkes om at han får 800k og vil have 925k. det er sgu nok ikke noget der vælter budgettet, og han har været lige så god som Berbatov. Så mener jeg også han skal have lige så meget, selvom begge lønninger selvfølgelig er i overkanten.

Han vil sikkert kunne tjene en del mere andre steder..

Mikke7
19-06-2009, 16:01
Der snakkes om at han får 800k og vil have 925k. det er sgu nok ikke noget der vælter budgettet, og han har været lige så god som Berbatov. Så mener jeg også han skal have lige så meget, selvom begge lønninger selvfølgelig er i overkanten.

Han vil sikkert kunne tjene en del mere andre steder..

Nej, det er nok ikke det, som vil vælte budgettet. Så på en måde, vil det være "ligegyldigt" med den løn, men samtidíg kan det være med til at skrue lønningerne for de andre spillere i vejret - altså havde han nu været fast mand, havde det lidt været en anden sag, men når han ikke er det, så synes jeg, det er lidt dumt, at han skal have lønningerne som de bedst lønnede i klubben...
Ja, han har været ca. ligeså god som Berbatov, men Berbatov er vel også købt og lønnet i forhold til en højere standard end han har præsteret i den foregående sæson (tor helt klart, han hæver sit niveau, og så skal hans løn også vre højere end Tevez'..) Men set i forhold til sidste sæson, så burde der ikke være den store forskel på deres lønninger. Kan dog godt forstå, det er frustrerende for Teve, at han ikke får flere muligheder for at bevise sit værd, og de gange han gør, så vil han bevise for meget, kommer til at træffe nogle forkerte beslutninger..

og 800k er jo heller ikke en dårlig løn ;)

Unitedforever
19-06-2009, 16:41
Nej, det er nok ikke det, som vil vælte budgettet. Så på en måde, vil det være "ligegyldigt" med den løn, men samtidíg kan det være med til at skrue lønningerne for de andre spillere i vejret - altså havde han nu været fast mand, havde det lidt været en anden sag, men når han ikke er det, så synes jeg, det er lidt dumt, at han skal have lønningerne som de bedst lønnede i klubben...
Ja, han har været ca. ligeså god som Berbatov, men Berbatov er vel også købt og lønnet i forhold til en højere standard end han har præsteret i den foregående sæson (tor helt klart, han hæver sit niveau, og så skal hans løn også vre højere end Tevez'..) Men set i forhold til sidste sæson, så burde der ikke være den store forskel på deres lønninger. Kan dog godt forstå, det er frustrerende for Teve, at han ikke får flere muligheder for at bevise sit værd, og de gange han gør, så vil han bevise for meget, kommer til at træffe nogle forkerte beslutninger..
og 800k er jo heller ikke en dårlig løn ;)

For det første, så synes jeg virkelig at det er et dårligt argument at komme med, at han ikke har fået nok chancer. Faktum er at han har fået masser af chancer, men han har bare ikke taget dem. Han skal helt sikkert ikke være i vores klub, hvis han kun tænker på pengene. Jeg synes at Tevez efterhåden har jokket så meget i spinaten de sidste par måneder, at jeg har mistet utrolig meget for manden. og jeg håber inderligt, at han er væk snarest muligt. Hvis man ikke ser det som et privilegium, at spille for United, så han bare væk. Hans lønkrav er da desuden helt ude i hapen, og han burde vel genoverveje om han selv synes han har gjort sig fortejnt til den løn. Jeg er rimelig rystet over den arrogante og pengegriske holdning Tevez har lagt for dagen de sidste 6 måneder.

unitedforreal
19-06-2009, 16:52
Nu er vi tilbage til Tevez emnet.....

Manden har afvist os, han har sagt at han føler sig dårligt behandlet af os. Men han kræver stadig mere spilletid og mere i løn ?.

Jeg har kun 1 ting at sige, manden skal bare væk.

Beholde vi tevez, så ender vi med et hold som ikke kan heade til bolde. "oppe foran" så har vi 1 mand som ikke kan tæmme en bold som har lidt fart på.

+ de penge han koster os er latterligt.....

United-Allan33
19-06-2009, 16:58
Bare fordi United lave en fejl ved at give Berbatov en stor løn, gør ikke at Tevez fortjener samme løn..

Høgsted
19-06-2009, 16:58
At Tevez skal have samme løn som Berbatov er fair. At Tevez skal have en lønstigning ved at skrive under på en ny kontrakt er fair. At Tevez forlanger omkring 950.000 i løn om ugen hos United mens han i City vil få 1,3 mio om ugen viser at han ikke går efter pengene. Han prioterer familien og spilletid højere end lønnen så hans valg i sidste ende tror jeg ikke bliver truffet på baggrund af hvor meget han får

Hl-Glory
19-06-2009, 17:05
Jeg kan godt forstå Tévez med hensyn til lønnen, på en eller anden måde viser, det at han vil være ligeså vigtig som Berbatov. hvis han trækker sammeløn som ham, ved det et tyndt agument men kan godt forestille mig det der den ligger..

unitedforreal
19-06-2009, 17:48
Jeg kan godt forstå Tévez med hensyn til lønnen, på en eller anden måde viser, det at han vil være ligeså vigtig som Berbatov. hvis han trækker sammeløn som ham, ved det et tyndt agument men kan godt forestille mig det der den ligger..

Tyndt agument ?. Det er barnligt hvis han tænker sådan.

Det kunne være fedt hvis vores spiller begynder at kræve mere af hinanden fordi de ikke tjerner det samme.

Mener du at Vidic føler sig mindre værd end Rio ? Fordi united gav mere for rio + rio har nok en bedre løn pt ?

Tror du at Rooney følte sig mindre værd end Ronaldo ?. "regner med at ronaldo fik lidt bedre løn end Rooney"

Men hvis rooney fik mere, tror du Ronaldo gik rundt og havde den følelse ?.

Mener det her er barnligt, hvis han skal have mere i løn. Ja så er det fordi han beviser noget på banen.... Alt andet er sku ligegyldig. "og er fuldstændig kold at 99% af alle united fans elsker ham"

Han har ikke bevidst noget for mig endnu... det han har gjort, det vil alle andre kunne gøre-

Kasper United
19-06-2009, 17:53
Tyndt agument ?. Det er barnligt hvis han tænker sådan.

Det kunne være fedt hvis vores spiller begynder at kræve mere af hinanden fordi de ikke tjerner det samme.

Mener du at Vidic føler sig mindre værd end Rio ? Fordi united gav mere for rio + rio har nok en bedre løn pt ?

Tror du at Rooney følte sig mindre værd end Ronaldo ?. "regner med at ronaldo fik lidt bedre løn end Rooney"

Men hvis rooney fik mere, tror du Ronaldo gik rundt og havde den følelse ?.

Mener det her er barnligt, hvis han skal have mere i løn. Ja så er det fordi han beviser noget på banen.... Alt andet er sku ligegyldig. "og er fuldstændig kold at 99% af alle united fans elsker ham"

Han har ikke bevidst noget for mig endnu... det han har gjort, det vil alle andre kunne gøre-

Helt enig...

Dines
19-06-2009, 19:04
At Tevez vil forlange samme løn som Berbatov og Rooney er helt fair, for han er lige så vigtig som dem, og der skal ikke gøres den store forskel på de tre. Håber virkelig Tevez bliver. Vil nødig se ham spille i City.

zhagzi
19-06-2009, 19:10
Tévez, har bare ikke taget de chancer han har fået. Altså han har da haft utallige chancer, men har som tidligere sagt, simpelthen bare været for ivrig, og dermed ødelagt det for sig selv, ved at træffe forkerte beslutninger. Og at kræve lønforhøjelse, når man sidder på bænken det meste af tiden, så det sku helt absurd og helt ude hvor kraverne vender. Berbatov er nok lige så god som Tevez, når de begge præsterer godt, men at have samme løn som Berba det jo også helt forkert. Desuden er det en kæmpe ære at spille i United trøjen, så farvel til ham ;) Bare han ikke kommer til Shitty-pool. :/

Glory Man United
19-06-2009, 20:16
Bare fordi United lave en fejl ved at give Berbatov en stor løn, gør ikke at Tevez fortjener samme løn..

Næ, men mon ikke det er de samme personer, som forsvarer Nanis katastrofale spil ved at sige: "Ronaldo var jo heller ikke så god i starten, så Nani bliver også rigtig god. De er jo begge portugisere". :lolol:

TJ
19-06-2009, 20:20
At Tevez vil forlange samme løn som Berbatov og Rooney er helt fair, for han er lige så vigtig som dem, og der skal ikke gøres den store forskel på de tre. Håber virkelig Tevez bliver. Vil nødig se ham spille i City.

What?? Er Tevez ligeså vigtig som Rooney, som nok er vores vigtigste spiller nu hvor Ronaldo er væk?? Du må da have tabt sutten. Hvis Tevez vil være en af de bedst betalte i United, bør han også være en af de bedste spillere. Det er han ikke.

Dines
20-06-2009, 11:29
What?? Er Tevez ligeså vigtig som Rooney, som nok er vores vigtigste spiller nu hvor Ronaldo er væk?? Du må da have tabt sutten. Hvis Tevez vil være en af de bedst betalte i United, bør han også være en af de bedste spillere. Det er han ikke.

Ingen ved jo hvem, der bliver vores næste "stjerne" hvis du forstår. Ligenu virker det som om, at meget bliver lagt op til Rooney, men Tevez-Berbatov kommer måske også til at få en mere fremtræden rolle. Jeg anser Tevez på højde med både Rooney og Berbatov, derfor mener jeg, at det er fair nok, at han hæver samme løn som dem.

United-Allan33
20-06-2009, 11:51
Ingen ved jo hvem, der bliver vores næste "stjerne" hvis du forstår. Ligenu virker det som om, at meget bliver lagt op til Rooney, men Tevez-Berbatov kommer måske også til at få en mere fremtræden rolle. Jeg anser Tevez på højde med både Rooney og Berbatov, derfor mener jeg, at det er fair nok, at han hæver samme løn som dem.

Det er selvfølgelig helt ok at du mener Tevez er på højde med Rooney, men det fatter jeg bare ikke noget af.. Der er mindst en klasse til forskel på de to spillere.. Og Tevez er efter min mening ikke blandt de 5-7 vigtigste spillere for holdet..

Jeg hele tiden håbet at Tevez blev, men er efterhånden ved at være godt træt af denne sag, som begynder at minde for meget om Ronaldo sagaen..

JakobR
20-06-2009, 11:57
Tevez burde måske være lidt mere ydmyg i denne sag og ikke brokke sig alt for højlydt (her tænkes ikke på "lønkravene"). Nogen burde minde ham om, at det er ham selv, der fuckede det op til at starte med ved at skrive under med ham Kia. Hans situation havde været noget mere betryggende og sikkert også en del nemmere, hvis han skulle købes fri af en fodboldklub og ikke en forretningsmand.

Lønkravene tror jeg ikke på. Det virker som en kliche blandt journalister at skrive sådan noget. Hvis de er rigtige, jamen så skrid dog ad helveds til. 5 ligamål behøves ikke koste en million om ugen eller hvor meget det nu var.

Michael
20-06-2009, 12:32
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10426

Passer mig glimrende! Den måde han har ageret på er utilgiveligt! Ingen er større end klubben!

Parkohargo
20-06-2009, 12:40
Øv da.. Så ham ellers gerne blive i klubben.. Men United har gjort hvad de kunne i denne her sag. Accepteret prisen af Kia og endda tilbudt ham en femårig kontrakt. Han afslår dermed dette... Kæft hvis det er pga. han ikke vil kunne få mere i løn eller whatever har jeg da mistet alt for ham.. Det er sku da lavt! Skulle ikke undre mig han er blevet lokket af enten City eller Chelsea hvor han vil kunne få højere ugeløn. Farvel Tevez..

JakobR
20-06-2009, 12:40
Fint, at der kommer afklaring på det, så klubben kan gå igang med at forhandle med andre klubber.

Nu fik Tevez ellers det han ville: En kontrakt. Nu kan han få lov at mænge sig med store spillere som Dunne, Vassel og Jo, samt en klassemanager som Mark Hughes.

Parkohargo
20-06-2009, 12:44
Fint, at der kommer afklaring på det, så klubben kan gå igang med at forhandle med andre klubber.

Nu fik Tevez ellers det han ville: En kontrakt. Nu kan han få lov at mænge sig med store spillere som Dunne, Vassel og Jo, samt en klassemanager som Mark Hughes.

Ja dejligt med en afklaring. Så ellers en anden udgang på denne sag men sådan er det jo så bare. Ham og Vassel bliver nok bedste penneveninder nu:lolol:

Nu er de penge da sparet og så SKAL vi simpelthen ud og ha fat i enten Benzema, Ribery eller andre i den kaliber.

mojtaba
20-06-2009, 12:57
Fint han skred. Han har skidt på os fans. Det viser sig endnu engang at penge er endnu mere vigtig for spillerne. Så må vi gå efter en anden og mere MÅLFARLIG angriber.

Dahlmann
20-06-2009, 12:59
The love is gone...

timberunited
20-06-2009, 13:06
Fint han skred. Han har skidt på os fans. Det viser sig endnu engang at penge er endnu mere vigtig for spillerne. Så må vi gå efter en anden og mere MÅLFARLIG angriber.

Der må jeg så give Mojtaba ubetinget ret. Om Tevez vælger City eller Liverpool er som valget mellem kolera og pest. "...respekt for United's fan". Det er dybt godnat. Lad os så få angribere og spillere, der er motiverede for at spille for vores klub, tak! Og gerne så hurtigt, at de kan få træningen før sæsonen med.

Konkurrencen bliver dog ikke mindre for Tevez. Santa Cruz og Robinho er ikke verdens ringeste spillere. Og der skal nok komme flere.

Kristensen
20-06-2009, 13:18
Tevez's argument med manglende spilletid holder jo overhovedet ikke! Han vil spille i en storklub men han vil også spille i alle kampe?! For en angriber sker det bare ikke og derfor må han lære han ikke kan blæse og have mel i munden på samme tid!

For mig at se har det hele tiden handlet om penge, dette blev forsøgt skjult med at han ville spille mere! Som jeg skrev i ronaldo tråden på et tidspunkt var det ok for mig at ronaldo tog til real for der har han altid drømt om at spille. Derimod har Tevez flere gange hentydet til hans kærlighed for supporterne af Man. United... Den må ligesom være død i begge retningen med udfaldet af denne sag!

Konklusionen må være pissesurt at miste en spiller som bliver MEGET dyr at erstatte når vi ikke har fået en krone for ham, men hvad kan vi bruge en spiller der kun har sedler i øjenene og har et meget dårligt forhold til manageren? Fint han er væk nu skal der investeres så vi har mulighed for at holde vores position... Vi må indrømme som fans at vi har mistet 1½-2 spillere på de positioner hvor vi er mest udsatte i forvejen!

MrStefani
20-06-2009, 13:22
Kan det ikke være ham der har spillerrettighederne til Tevez som har haft en finger med i spillet?
selvfølgelig en skam, men os fans må vænne os til at penge stortset altidvejer mere end loyalitet.. Vi kan bare takke for vi har spillere som Rooney, Fletcher, Scholes, Giggs og alle de andre der gennem årerne har været loyal til det sidste.
Der er alt for mange penge i fodbold nu til dags..

Fletcherfan
20-06-2009, 13:46
Jeg har været en af Tevez' største fans herinde og forsvaret ham rigtig meget... Men i den sidste måned eller to har han opført sig meget uproffessionelt og skidedumt... "Jeg er glad for fansene" in my ass... Jeg er blevet utrolig irriteret af at høre på ham og hans udtalelser i den seneste måneds tid og lige nu er jeg utrolig glad for han skrider... Og så håber jeg det lykkes for City at få RSC o Etoo, fordi så tror jeg Tevez får problemer... Og bedst af alt så kommer han ikke til at vinde noget som helst i de næste sæsoner... Og det skal siges, at jeg har ikke villet kommentere her om Tevez i den seneste tid, fordi jeg gerne ville se hvad han VIRKELIG vil/føler...

Mens United med Valencia og Benzema og måske et par andre spillere kommer til at blive mestre, pokalvindere og MÅSKE CL-vindere næste sæson...

United-forever
20-06-2009, 13:57
Trist, men man så det vel komme ..

Han er noget af et tab, bare overvej hvor tit han er kommet ind ved pausen og har gjort en afgørende forskel i kampe hvor vi har haft problemer .. Men mon ikke vi ser Fergie hente en klasse angriber ind nu ?

Har altid haft sympati med Tevez, men den sympati er da over the hills and far away nu .. Hvis der er noget man ikke gør, så er da at skifte fra United til City udelukkende af økonomiske årsager (at han skulle skifte for at spille mere giver jeg ikke en hat for, da han i år spillede i flere kampe i alt, end det antal kampe city havde i sæsonen) ..

JakobR
20-06-2009, 14:10
Sådan som City handler, så er han ikke engang garanteret en start plads hver gang, så han kommer til at ærge sig, når han sidder på bænken og betragter en forvirret Mark Hughes og et halvtomt stadion.

Man kan argumentere for, at Ferguson var lidt uretfærdig til tider, men samtidig så viste Tevez jo nul og niks i lange perioder af sæsonen.

Som andre siger herinde, så har vi med salget af Ronaldo brug for en målscorertype. Det er Tevez ganske enkelt ikke. Netop derfor, er jeg ikke specielt ked af, at han smutter.

Lou Macari mener dette om hans afgang:

"Well, a five year contract, I don't think you could ask for anymore than that as a player from United, a fantastic offer, but it's simple nowadays isn't it, if the player or his agent don't want them to sign for a certain club then they don't sign. It's rather surprising because Carlos Tevez couldn't get a better club that MUFC. He didn't play regularly last season but I think that's one of those excuses, if you move on, 'I want to play regular football because I want to play for Argentina'. I mean when Gareth Barry was going to move onto Liverpool he said he wanted to play Champions League football. I keep hearing all these excuses, and believe me they are excuses. I'm not playing regular football, it'll affect my international career - it won't affect his international career at all, he's a regular for Argentina whether he's playing (or not) as he found out this season, whether he's playing every so often for his club, he's still going to be a regular for Argentina. I just wish these excuses wouldn't come out and they move on and take the money from wherever they are going and leave it at that. Carlos Tevez has been fantastic, it's simple, and I think you've got the facts... his agent and Carlos have decided they are going to move on and move on they will."

"I think SAF would possibly know what was ahead of him long before the end of the season. Certainly with Ronaldo, he would have known what the future was for him and I don't think it would have been any great surprise to him with Carlos Tevez's decision. I think we're in a day and age in football, where the club, and such a great club as Manchester United, doesn't really come as a main reason why a player signs, it's advisors, it's money, it's all the wrong reasons really and I'm just disappointed that Tevez won't be playing at Old Trafford next season and I do think that had he stayed he would have been a regular in the team. Ronaldo's gone, Tevez would be needed"

Stratego Thomas
20-06-2009, 14:21
kan ikke lade være med at være lidt trist, for tevez var i mine øjne lidt noget særligt, som måske fortjente en større chance i united. når det så er sagt har han været lidt af en nar det sidste stykke tid, og eftersom han alligevel ikke blev brugt som decideret fastmand, virker det meget narturligt, at han rykker videre.. desuden var man jo nok osse forberedt på, at han nok ikke ville være at finde i uniteds trup næste season..

spændende hvilke erstatninger vi køber!! jeg hører bare ikke til dem der mener, at vi nu nødvendigvis skal gå ud og lege nordeuropas real madrid og fylde vores iforvejen stærke trup op med hypede egotrippere.. man må huske på, at united egentlig kun har mistet 1 stamspiller, hvorfor man osse kun behøver 1 erstatning - flere indkøb ville da være ok, men ikke for en hver pris.. manchester united har allerede adskillige stjernespillere, så det ville være det rene idioti at udbytte dem, bare for at tilfredstille den overdrevenkøbelyst som netop nu er i gang med at forgifte real madrid!

United-Allan33
20-06-2009, 14:22
"Well, a five year contract, I don't think you could ask for anymore than that as a player from United, a fantastic offer, but it's simple nowadays isn't it, if the player or his agent don't want them to sign for a certain club then they don't sign. It's rather surprising because Carlos Tevez couldn't get a better club that MUFC. He didn't play regularly last season but I think that's one of those excuses, if you move on, 'I want to play regular football because I want to play for Argentina'. I mean when Gareth Barry was going to move onto Liverpool he said he wanted to play Champions League football. I keep hearing all these excuses, and believe me they are excuses. I'm not playing regular football, it'll affect my international career - it won't affect his international career at all, he's a regular for Argentina whether he's playing (or not) as he found out this season, whether he's playing every so often for his club, he's still going to be a regular for Argentina. I just wish these excuses wouldn't come out and they move on and take the money from wherever they are going and leave it at that. Carlos Tevez has been fantastic, it's simple, and I think you've got the facts... his agent and Carlos have decided they are going to move on and move on they will."

"I think SAF would possibly know what was ahead of him long before the end of the season. Certainly with Ronaldo, he would have known what the future was for him and I don't think it would have been any great surprise to him with Carlos Tevez's decision. I think we're in a day and age in football, where the club, and such a great club as Manchester United, doesn't really come as a main reason why a player signs, it's advisors, it's money, it's all the wrong reasons really and I'm just disappointed that Tevez won't be playing at Old Trafford next season and I do think that had he stayed he would have been a regular in the team. Ronaldo's gone, Tevez would be needed"

Moderne fodbold!!!! Det er det de unge ønsker.... Og nu tuder folk over vi mister Ronaldo og Tevez... Bliver dag for dag mere glad for Neville, Giggs og Scholes selvom de jo er ALT for gamle..

snegl
20-06-2009, 15:22
Fint Tevez. Du vil ikke spille i United, du har gentagne gange sagt at du ville, men når det så kommer til stykket, og du får tilbuddet siger du nej. Spilletid kan ikke være et problem.

Vi ved nu hvilken type Tevez var som person. Fint med mig hvis han ik er i klubben. Han lavede for meget tumult, og jeg er ærlig talt træt af berbatov vs Tevez diskussioner. Han er endnu ikke oppe på Heinze stadiet i min bog, men det kommer da nok når han om en uge eller to vælger City eller Liverpool.

Dines
20-06-2009, 15:23
Jeg er virkelig skuffet og ked af Tevez beslutning. Jeg elsker ham som spiller, men jeg mister altså alt respekt for manden nu. Han får ikke en bedre klub end Manchester United, og han vil være blandt de bedst betalte. At han så måske ikke startede inde alt for meget i sidste sæson, mener jeg som Lou Macari er en dårlig undskyldning. Kæmp dog for pladsen i stedet for at brok dig som en fornærmet kælling. Se en som Ole Gunnar Solskjær. Han kunne være fast i mand i stort set alle PL-klubber dengang, men valgte at blive i klubben og kæmpe for tingene. Og så når han fik chancen, så greb han dem også. Synes at indstillingen hos nutidens fodboldspillere er for ynkelig. Penge, penge og atter penge. Det er hvad, der tiltrækker dem. Nu skal Tevez formentlig spille for ærkerival nr. 2 City, der ikke engang spiller i Europa og hans startplads er slet ikke sikker der heller. Præsterer han ikke godt nok, så ved han, at der vil komme en ny og dyr erstatning ind. Trist, men sandt.

Tak for mange gode stunder, men skifter du til City, Arsenal eller Liverpool, så skal du buhes ud af Old Trafford næste gang....

Gronkjor
20-06-2009, 15:59
Trist at vi har mistet Tevez, og dermed endnu en verdensklasse spiller. Dog er det fint at få det hurtigt overstået, så vi kan kigge på forstærkninger. Har altid virkelig godt kunne lide Tevez som spiller, men har i denne sæson mistet mere og mere respekt for ham, med hans udtalelser.

Vi skal ud og købe Karim Benzema og Valencia, derefter er vi forhåbentlig flyvende igen:devill: Udover dem har vi også massere af talenter i truppen, som bare venter på at slå igennem.

Grønholdt.
20-06-2009, 16:07
Det lå ligesom i kortene at Tevez ikke ville fortsætte i klubben. Nu kan United da kun gå ud og hente et par kæmpe stjerner ind efter først Ronaldo's, og nu også Tevez's exit...

Tak for alt Tevez!!!

TJ
20-06-2009, 17:02
Jeg har fint med at skulle sige farvel til Tevez. Hvis han ikke vil spille for klubben, efter at være blevet tilbudt en god kontrakt, så er der ikke noget at gøre. Han har også opført sig helt forkert det seneste stykke tid, hvis han ville være blevet i klubben. Hvis han så skifter til Shitty om nogle uger, så mister man selvfølgelig alt for ham, hvis man ikke allerede har det. Det er dog positivt at det nu er afklaret og vi kan begynde at lede efter erstatninger.

Thomas
20-06-2009, 17:26
Hvad satan er der med de argentiner! Hvorfor vil de flytte til rivaler? Heinze ville til Liverpool, og nu vil Tevez sgu til City..

JakobR
20-06-2009, 17:28
For ikke at glemme, at Veron endte i Chelsea, som på daværende tidspunkt var lidt en semi-rival hehe.

Cap
20-06-2009, 17:35
Hvad satan er der med de argentiner! Hvorfor vil de flytte til rivaler? Heinze ville til Liverpool, og nu vil Tevez sgu til City..

Heinze ville jo kun til Liverpool fordi han ikke længere havde en plads i United. Tevez er bare en golddigger - og hvor er jeg lykkelig for at komme af med ham.

Selvfølgelig har han vist fin fight og eksempler på glimrende teknik af og til - men han har også spillet utallige kampe hvor han har skabt absolut intet. Flere kampe end en så dyr spiller burde spille imo. At han så samtidig tuder i pressen over ikke at få noget spilletid når han har spillet ligeså meget som resten af holdet gør bare at jeg mister endnu mere respekt for ham.

Troelsgaard
20-06-2009, 17:48
Så kan jeg vist godt slette min signatur. :)

Tevez er på dagen en god spiller, men han rammer sjældent dagen, og selv på de dårlige dage, hjælper hans ellers herlige fighterhjerte ikke, og 250 (plus minus) mio. er simpelthen for meget, og der er bestemt andre fisk i havet, det er ikke som med Ronaldo, hvor det er svært at finde en der er bedre.

unitedforreal
20-06-2009, 18:18
Jeg blev så glad da jeg læste nyheden. Hvor er alle de naiv Tevez fan's som troede på alt det pis han sagde i ny og næ. ?

Det her er kun godt, vi mister en spiller som ikke kunne spille 2 gode kampe i træk. Vi mister en spiller som piver over at han kun fik for lidt spilletid....

Welcome Benzema, Sanchez og Valencia...

Tojebe
20-06-2009, 18:41
Sådan som denne sag har udviklet sig er jeg sgu egentlig glad for Tevez smutter. Synes i denne sæson ikke han har bevist at han skal starte inde, så derfor synes jeg hans kritik har været rimelig ude i hampen.
Han har, med undtagelse af de sidste måneder, lovprist Utd og fansne, og udtrykt sin store kærlighed til klubben, men når han så får stukket en 5-årig kontrakt siger han gudhjælpemig nej! Det synes jeg siger en del om ham. Han virker utrolig falsk og det som om han bare har drevet gæk med os fra starten.

Det med han ikke har fået nok spilletid er det tyndeste jeg har hørt meget længe! Han er startet inde 34 gange!! denne sæson og blevet skiftet ind 17 gange! Det er kun Ronaldo, Vidic og John O'shea der har fået flere kampe denne sæson.. Manden er jo idiot hvis han kræver mere spilletid, hvis man så også tager hans spil i størstedelen af denne sæson med i ligningen.

Men nu han så væk og det bliver i sidste ende os der vinder på det er jeg sikker på! Om han smutter til Chelsea, city eller liverpool så er han sgu heller ikke der garanteret fast starter. Og jeg er sikker på han ikke står med mere end de 34 starter efter næste sæson som han havde her.

Hl-Glory
20-06-2009, 19:02
Må indrømme jeg ked af at se Tévez smutte.
Nu skal vi hvert fald, bare se os om efter nogle klasse erstatninger, det bliver svært at sige farvel til 2 verdensklasse spillere på samme tid.

Daniel
20-06-2009, 19:06
Endelig en afklaring. Jeg ser endnu mere frem til de interne Manchester kampe nu, hvis altså han vælger Shitty.

Forhåbentligt betyder det, at vi nu kan gå efter en ny angriber, gerne Benzema, med flere kvaliteter end Tevez, såsom hurtighed, dribleegenskaber og naturligvis masser af mål i støvlerne. Tevez besiddede ikke for alvor disse egenskaber og levede i høj grad på fighten, som selvfølgelig også er vigtig, men ikke altafgørende i forhold til den type angriber vi søger. Når det så er sagt håber jeg da at en ny angriber godt vil kæmpe lidt for sin plads og løbe et par ekstra meter, hvis det er det der skal til.

Benzet
20-06-2009, 19:06
Man kan i hvert fald ikke kalde manden for tro mod de fans, der har støttet og troet på ham.

Sgoales
20-06-2009, 19:24
Jeg synes også det er fint nok han smutter. Han er en god squad player, men jeg ser ham ikke i idealopstillingen og derfor er 250 mio kr. for meget!
At han desuden kritiserer United og SAF i medierne er heller ikke godt nok - hvem tror han han er??? (er med på at han kan være fejlciteret, men ikke hver gang...)
Vi har Wellbeck, Mancheda, Manucho og Frazier Campbell som er ganske habile squad players, men måske skal vi alligevel fine en bedre 3. angriber.
Nu kan vi desuden bruge Rooney på toppen og det er der han hører til - se bare i nationaldragten hvor han scorer konstant.

Jacob FG
20-06-2009, 19:25
Jeg har altid synes godt om Tevez, men efterhånden er min respekt for ham forsvundet.. Ren og skær golddigger, som Cap så fint udtrykker det.. Og hvis det har noget at gøre med, at han ikke mener han har fået nok chancer og spilletid, så siger jeg bare: Rend og hop! Det er sgu da det værste bare at blive pigefornærmet og med det samme søge derhen, hvor guldkilden er størst.. Kæmp dog for din plads og bevis hvad du kan - og vis respekt for de fans, som har støttet dig til det sidste...!

Farvel Tevez.. Og gud hvor jeg dog håber du ryger til Shitty, som endnu engang vil floppe fælt og få store klø af United! Så kan det være du vil stoppe op og tænke over, om det var det værd....

Benzet
20-06-2009, 19:48
Vores hold begynder at halte en smule styrkemæssigt efter afgangen af 2 så gode spillere i ét tranfervindue. Det er ikke hvert år, det sker. Det er yderst vigtigt, at vi får købt nogle afløsere, og at de er af en ordentlig kaliber her og nu, og dermed ikke endnu et 17-18 årigt talent for fremtiden.

NaniTheDoN
20-06-2009, 20:00
Fint Tevez. Du vil ikke spille i United, du har gentagne gange sagt at du ville, men når det så kommer til stykket, og du får tilbuddet siger du nej. Spilletid kan ikke være et problem.

Vi ved nu hvilken type Tevez var som person. Fint med mig hvis han ik er i klubben. Han lavede for meget tumult, og jeg er ærlig talt træt af berbatov vs Tevez diskussioner. Han er endnu ikke oppe på Heinze stadiet i min bog, men det kommer da nok når han om en uge eller to vælger City eller Liverpool.

good one.

NtotheT
20-06-2009, 20:52
Ikke for noget, men jeg kan sagtens forstå Tevez på en eller anden måde.

Ja, jeg inddrager Berbatov, for det er det hele sagens kerne handler om.

Spiller for spiller synes jeg Tevez er bedre end Berbatov. Jeg har endnu ikke set Berbatov vise sin klasse i de store gældende kampe, hvor vi virkelig har haft brug for noget. Tevez gjorde det i sin første sæson hos os. Og han var endda 3 år yngre end Berbatov. Berbatov har været i England i tre år nu, og han kan stadig ikke fikse et eller andet. Jeg kan godt forstå Tevez frustation og hans krav, som er at være på Berbatovs lønmæssige niveau.

Men det jeg tilgengæld ikke kan forstå, er den måde Tevez skal te sig på. Det er simpelthen for tøset, at han siger dit og dat. Kæmp dog for pladsen, og yd det Fergie kræver, for på dagen er han bedre end Berbatov.

Men jeg synes simpelthen denne Tevez-saga har været så pisse kompliceret, at jeg er faktisk er lettet, at den er overstået. Jeg håber, det er sidste gang, vi lejer/køber en spiller, der er agent-ejet.

Høgsted
20-06-2009, 21:04
United er selv skyld i at Tevez forsvinder. De har simpelthen sovet i timen. Tror ikke Tevez har følt sig værdsat. Rooney og Berbatov mfl. havde aldrig fået tilbudt en ny kontrakt sølle 20 dage inden deres kontraktudløb. Trist at han forlader os men nok det rette tidspunkt for begge parter

JakobR
20-06-2009, 21:08
United er selv skyld i at Tevez forsvinder. De har simpelthen sovet i timen. Tror ikke Tevez har følt sig værdsat. Rooney og Berbatov mfl. havde aldrig fået tilbudt en ny kontrakt sølle 20 dage inden deres kontraktudløb. Trist at han forlader os men nok det rette tidspunkt for begge parter

Og hvad er det nu forskellen er på Tevez og Rooney/Berbatov m.fl.?

Tevez' stolthed er kvalmende.

CC
20-06-2009, 21:43
Til dem der spekulerer i hvorvidt Tevez inder i Liverpool:

http://www.bold.dk/nyt/Tevez-agent-Derfor-bliver-det-ikke-Liverpool

Hvis det er sandt det som bliver sagt i artiklen, så synes jeg han redder noget af æren.. Han vil gerne blive i England og har en familie at tænke på, så kan på ingen måde bebrejde ham hvis han tager skiftet til City, hvor han kan blive fast mand!

United-Allan33
20-06-2009, 21:44
Jeg synes det er kvalmende de folk der giver United skylden for dette.. Skal det tage 10 dage at beslutte sig for at spille for United??? Nej, det burde kun tage 2 sek... Tevez ønskede ikke at spille i United, han gik efter pengene

JakobR
20-06-2009, 21:47
Eller også er det fordi, at Liverpool ikke har råd til en spiller, der alligevel bare vil være fyld på holdet. Gerrard og Torres har fungeret kanon godt sammen, så 220 millioner for Tevez vil være hul i hovedet, når man tager deres økonomiske problemer i betragtning.

Om man han tager til City eller Liverpool kan nærmest komme ud på ét.

Casper
20-06-2009, 22:39
For ikke at glemme, at Veron endte i Chelsea, som på daværende tidspunkt var lidt en semi-rival hehe.

Nok mere Uniteds egen skyld... Fuck de var dumme at lade ham gå. (hvis man ser bort fra hans rygskade et par mdr senere) :(

Ham var jeg sku vild med.

Casper
20-06-2009, 22:40
Jeg synes det er kvalmende de folk der giver United skylden for dette.. Skal det tage 10 dage at beslutte sig for at spille for United??? Nej, det burde kun tage 2 sek... Tevez ønskede ikke at spille i United, han gik efter pengene

Det er både Uniteds, Kias og tevez' skyld.

Cap
21-06-2009, 00:03
Til dem der spekulerer i hvorvidt Tevez inder i Liverpool:

http://www.bold.dk/nyt/Tevez-agent-Derfor-bliver-det-ikke-Liverpool

Hvis det er sandt det som bliver sagt i artiklen, så synes jeg han redder noget af æren.. Han vil gerne blive i England og har en familie at tænke på, så kan på ingen måde bebrejde ham hvis han tager skiftet til City, hvor han kan blive fast mand!

Det er jo let nok at sige at han udelukker Liverpool pga. rivaliseringen når alle kender til de økonomiske problemer som de pt. har - Kia kan helt sikkert få mere for ham i City og Tevez kan helt klart tjene mere i City. Jeg siger ikke det er der han ender, det var for at stille et eksempel op.

Det er lidt pudsigt at Liverpool var et af de bedste bud indtil deres økonomiske problemer kom frem i lyset og først nu kommer Kia frem og snakker om at Tevez ikke ville dertil pga. rivaliseringen.

Don Kafai
21-06-2009, 00:24
Fantastisk nyhed. Ikke så meget fordi jeg har noget imod Tevez, men fordi vi endelig har en afklaring. Tevez er IKKE United-spiller, og derved kan vi komme videre.

Jeg sad hele tiden og var lidt modvillig når snakken gik på en ny angriber, men nu har vi brug for en, og der er mange muligheder.

Karim Benzema er sgu et rigtig varmt navn, og selvom jeg ikke altid har været så vild med ham, så tror jeg, han nok vil være min første prioritet i dette vindue. Det der er vigtigst for mig, er at vores angribere "supplere" hinanden, og jeg kan se nogle muligheder i de ting Benzema kan. Især at vi også bliver en trussel udefra kan i den grad åbne op for nogle muligheder rent offensivt.

Skulle vi ikke få ham, har jeg ikke umiddelbart en favorit. Huntelaar har jeg altid kunnet lide, men ham har jeg, ligesom Arshavin, droppet håbet om, da de skiftede i vinters.

Til sidst skal der i den grad lyde en stor anerkendelse af Tevez' indsats. Jeg har kritiseret ham meget, og har kritiseret hans fans for at stirre sig blinde på hans fightervilje, men man kan ikke komme uden om, at han lavede mange vigtige mål for os i de sidste 2 sæsoner. Der er mange ting ved ham som jeg ikke er vild med, fx hans selv-iscenesættelse osv, men det er stadig vemodigt at sige farvel til ham. Især når hans nye arbejdsgiver efter alt at dømme bliver City, men netop sådan et skifte, er for mig en Tevez i en nøddeskal.

schousboe9
21-06-2009, 00:28
Tevez til Barca? (http://www.goal.com/en/news/12/spain/2009/06/20/1337287/barcelona-pondering-tevez-move-report)

Det ville jeg langt nemmere kunne 'acceptere', og skulle det ske, vil det vel blot være endnu en god grund til at holde med Barcelona i Spanien. Men han foretrækker som bekendt England, så vi må se.

Damien
21-06-2009, 03:16
Ej, hvor er det ærgeligt at miste en verdensklasse spiller som Tevez.. Han laver nok dobbelt så meget som Berbatov i løbet af en kamp. Syns ikke Berbatov har vist sit værd i modsætning til Tevez. hvis ikke vi får nye spillere i offensiven (benzema eller ribery), frygter jeg en flop sæson...

tak for alt Tevez.... Blir godt nok en "kniv i hjertet" at se ham i City eller Chelsea..

United-Allan33
21-06-2009, 08:28
Jeg forstår ikke al den snak om at Tevez er verdensklasse og en bedre fodbold spiller end Berbatov.. Er man verdensklasse angriber fordi man score 5 mål i en sæson?? Hvad kalder man så en spiller som Anelka??
At sige at Tevez er en bedre spiller en Berbatov er i min verden helt ude i hegnet, Berbatov kan så meget med en bold at det får Tevez til at ligne en serie 6 spiller... Det man så kan diskutere er om Tevez spillestil passer bedre ind i den måde United har spillet på, og der vil jeg gerne give folk ret, men al snak om at han er en bedre fodbold spiller end berbatov eller er verdensklasse, er efter min mening helt forkert..

Jeg havde dog håbet at han var blevet, da han jeg godt kan lide ham, synd at han er havnet i kløerne på sådan en pengegrisk agent..

RuudVanNissetøj
21-06-2009, 09:10
Ej, hvor er det ærgeligt at miste en verdensklasse spiller som Tevez.. Han laver nok dobbelt så meget som Berbatov i løbet af en kamp. Syns ikke Berbatov har vist sit værd i modsætning til Tevez. hvis ikke vi får nye spillere i offensiven (benzema eller ribery), frygter jeg en flop sæson...

tak for alt Tevez.... Blir godt nok en "kniv i hjertet" at se ham i City eller Chelsea..

Tevez arbejdsraseri var prisværdigt. Han kæmpede, ofte blev det til nul og en skid, men nogle gange ramte han dagen og spillede fantastisk. En verdensklassespiller mangler han fortsat at bevise, dertil var hans bundniveau alt alt for lavt.

I mine øjne er Berba et niveau eller to over Tevez. De er lige så forskellige som nat og dag, men personligt forventer jeg at se Berba tilbage på "Tottenham" niveau i denne sæson - så bliver det for alvor farligt. En hel preseason og god ferie uden en masse bekymringer, og vi ser en ny Berba.

Men ellers må man sige tak for arbejdet Tevez. Du vandt mange hjerte med din fighterindsats og gav os mange gode minder. Men hvor ville jeg ønske, at du ikke forlod klubben på denne små uværdige måde. Uden at drage paralleler, så har jeg mere eller mindre samme følelser som da Heinze skred. Du kommer nok aldrig til at blive den samme spiller i mit united hjerte.

mojtaba
21-06-2009, 11:16
http://www.people.co.uk/sport/football/tm_headline=man-utd-fury-over-claim-fans-hero-carlos-tevez-was-hung-out-to-dr%26method=full%26objectid=21459204%26siteid=9346 3-name_page.html

NtotheT
21-06-2009, 13:13
Jeg forstår ikke al den snak om at Tevez er verdensklasse og en bedre fodbold spiller end Berbatov.. Er man verdensklasse angriber fordi man score 5 mål i en sæson?? Hvad kalder man så en spiller som Anelka??
At sige at Tevez er en bedre spiller en Berbatov er i min verden helt ude i hegnet, Berbatov kan så meget med en bold at det får Tevez til at ligne en serie 6 spiller... Det man så kan diskutere er om Tevez spillestil passer bedre ind i den måde United har spillet på, og der vil jeg gerne give folk ret, men al snak om at han er en bedre fodbold spiller end berbatov eller er verdensklasse, er efter min mening helt forkert..

Jeg havde dog håbet at han var blevet, da han jeg godt kan lide ham, synd at han er havnet i kløerne på sådan en pengegrisk agent..

Du kunne evt. tilmelde dig brugeren Barca herinde, for i to er da vel de eneste, der bruger mål som argumentation for at man er verdensklasse. Tevez viste klassen i sin første sæson i modsætning til Berbatov, som i min verden burde være bedre end Tevez i sin første sæson, da han er 3 år ældre og havde mere erfaring end Tevez. IMO var Tevez' første sæson bedre for United end Berbatovs. Det burde alle endda kunne se. Tevez slår til, når der er behov for det. Berbatov har desværre ikke gjort det endnu.

Men hans anden sæson har just ikke været yderst pragtfuldt som første. Her kan man så diskutere om, Fergie lod ham sidde på bænken og komme ind som indskifter for at fjerne hans enorme prisliste eller om han havde for meget tiltro til Berbatov. Der er usædvanlige mange overvejelser bag Tevez pludselig udeblivelse fra XI'eren.

Og hvis du betegner Berbatov som verdensklassespiller, så er du da helt ude i hampen. Der er spillere som Messi, Ronaldo, Gerrard, Torres, Iniesta, Drogba, Lampard, Kaka der er verdensklasse. Berbatov er ikke i den klasse.

Dahlmann
21-06-2009, 13:40
Tevez slår til, når der er behov for det. Berbatov har desværre ikke gjort det endnu.

Berbatov blev matchvinder flere gange end tevez i den seneste sæson...
Jeg ved godt at argumentet imod så vil blive at tevez ikke spillede nok, men han har fået chancerne alligevel, tevez har bare ikke scoret nok.. Det har Berbatov heller ikke, men det tager tid at indfinde sig med nogle nye holdkammerater når man ikke får preseason med.. det har vi set mange gange før, deriblandt Vidic og Evra som i dag er 2 af vores bærende spillere... Berbatov skal nok komme igen i næste sæson...

United-Allan33
21-06-2009, 13:48
Du kunne evt. tilmelde dig brugeren Barca herinde, for i to er da vel de eneste, der bruger mål som argumentation for at man er verdensklasse. Tevez viste klassen i sin første sæson i modsætning til Berbatov, som i min verden burde være bedre end Tevez i sin første sæson, da han er 3 år ældre og havde mere erfaring end Tevez. IMO var Tevez' første sæson bedre for United end Berbatovs. Det burde alle endda kunne se. Tevez slår til, når der er behov for det. Berbatov har desværre ikke gjort det endnu.

Men hans anden sæson har just ikke været yderst pragtfuldt som første. Her kan man så diskutere om, Fergie lod ham sidde på bænken og komme ind som indskifter for at fjerne hans enorme prisliste eller om han havde for meget tiltro til Berbatov. Der er usædvanlige mange overvejelser bag Tevez pludselig udeblivelse fra XI'eren.

Og hvis du betegner Berbatov som verdensklassespiller, så er du da helt ude i hampen. Der er spillere som Messi, Ronaldo, Gerrard, Torres, Iniesta, Drogba, Lampard, Kaka der er verdensklasse. Berbatov er ikke i den klasse.

Jeg har aldrig sagt at Berbatov var verdensklasse, jeg har sagt at han er mindst en klasse bedre en Tevez, og Tevez er IKKE verdensklasse..
Selvfølgelig bliver en angriber ikke kun bedømt på hans mål, men de betyder alligevel en meget større del end en midtbanespillers..
Og at Tevez kan løbe solen sort, opvejer altså ikke de manglende mål.. At du samtidlig siger at David Villa er klodens dårligste angriber, gør at man ikke kan tage din ros af Tevez seriøs..

Som sagt kan man snakke om hvem der passer bedst ind i United af Berbatov og Tevez.

Jeg håbede før Tevez fik hans hjerneblødninger at han ville fortsætte i United, og at han faktisk burde spille før Berbatov, netop fordi han passer bedre ind i den måde holdet spillede på end Berbatov. Men jeg lader ikke mit "had" eller "kærlighed" til en bestemt spiller spille ind, når jeg bedømmer en bestemt spiller.

NtotheT
21-06-2009, 13:54
Jeg har aldrig sagt at Berbatov var verdensklasse, jeg har sagt at han er mindst en klasse bedre en Tevez, og Tevez er IKKE verdensklasse..
Selvfølgelig bliver en angriber ikke kun bedømt på hans mål, men de betyder alligevel en meget større del end en midtbanespillers..
Og at Tevez kan løbe solen sort, opvejer altså ikke de manglende mål.. At du samtidlig siger at David Villa er klodens dårligste angriber, gør at man ikke kan tage din ros af Tevez seriøs..

Som sagt kan man snakke om hvem der passer bedst ind i United af Berbatov og Tevez.

Jeg håbede før Tevez fik hans hjerneblødninger at han ville fortsætte i United, og at han faktisk burde spille før Berbatov, netop fordi han passer bedre ind i den måde holdet spillede på end Berbatov. Men jeg lader ikke mit "had" eller "kærlighed" til en bestemt spiller spille ind, når jeg bedømmer en bestemt spiller.

Vedrørende David Villa-sagen. Jeg siger bare, kig Irak-kampen igennem og til dels Sydafrika kampen som er de seneste eksemplar på David Villas utrolige mange mangler. Manden er hamrende uskarp, hamrende uintelligent, og han er pisse ukoncetreret. Han misser flere bolde i opbygningsspilet, og hans sans for huller er hæmmet. Jeg hader, når folk kun bedømmer spiller på mål, for så burde RvN være verdens bedste spiller i 6 år nu i træk. Men selvfølgelig har du ret i, at mål fra angriberens fod vejer mere end alle de andre spillere i truppen, fordi det er hans primære job. Tevez' sæson 08/09 har ikke været god. Men det er der flere hundred forklaringer på. Men ærgerligt, at han er den tøs, som han nu er, og smutter fordi han ikke kan få sin plads. Det er glad for han tager med sig, for jeg tror ikke, der er andre typer end ham, der klynker offentligt.

Der virker til at være en smagssag, men jeg har seriøst en anelse svært ved at forstå, hvorfor du mener Berbatov er bedre. Vi snakker altså om en spiller, der i 2 eller 3 år er blevet kåret som Argentinas bedste spiller i sin unge dage, og han har siden udviklet sig endnu mere. Det eneste, Berbatov er bedre end Tevez er inden for pasningsspillet. Men som individualist er Tevez meget foran. Men igen, jeg håber for guds skyld Berbatov tager de arbejdshandsker på, for jeg kan simpelthen ikke klare en sådan sæson, han lige har haft, nu hvor Tevez og Ronaldo er historie. Med en prisskilt på 300 mio. kr., og en alder, der er inden for den rutinerede del, så skal han tage ansvar i selskab med Rooney, Carrick og Rio.

Zubbi
21-06-2009, 14:50
Man kan sige meget om Berbatov, men den mand er jo fantastisk!
Han tæmmer alle bolde, og har altid bolden under kontrol. Du ser ham ikke bare TONSE ind i en forsvarspiller, og give en kontra væk, som Tevez gør tit.

Han har tit en afgørende fod i målene, når han er inde. Han laver ikke assisten, men hvor mange gange har man ikke set ham modtage bolden med ryggen til mål. En lækker vending, og en perfekt bold i dybden til fløjen, som så slår den ind og bom, så er den der ..

Nej, han har ikke været verdensklasse i år, men han skal også vænne sig til en ny klub, og en ny hverdag. Men han har heller ikke været en decideret skuffelse.

Jeg er sikker på at han blomstrer op næste år, for jeg har sjældent set en angriber som har så meget fodboldhjerne!
Han ved lige præcis hvad han vil med bolden, når den er på vej mod ham, og hans tæmninger sidder lige i skabet hver gang. Om den så kommer med 100 km i timen op i luften, skal han nok få den ned!

Høgsted
21-06-2009, 14:58
Man kan sige meget om Berbatov, men den mand er jo fantastisk!

Off-topic men en angriber som er lige så langsom som en miniput-spiller og som aldrig skyder på mål har jeg svært ved at kalde fantastisk....
Når det så er sagt håber jeg at han næste år finder den form han havde hos Spurs

Zubbi
21-06-2009, 15:02
Off-topic men en angriber som er lige så langsom som en miniput-spiller og som aldrig skyder på mål har jeg svært ved at kalde fantastisk....
Når det så er sagt håber jeg at han næste år finder den form han havde hos Spurs

Det er da fuldstændig hen i vejret, det som du skriver der?
Fordi han ikke er hurtig, så er han ringe?
Så Obafemi Martins er vild fantastisk fordi han er hurtig og skyder på mål hele tiden?

Ja, Berbatov har ikke afsluttet nok i år, men som jeg også skrev, så synes jeg at han er fantastisk fordi han er så klog en fodbold spiller, som han er!
Og pga hans teknik! Han har måske ikke farten med sig, men når han tænker lige det hurtigere end dem som han spiller overfor, så går det meget godt op, som vi også så det i Spurs tiden.

Det er bare et spørgsmål om, at han skal komme igang. Han har ikke været en skuffelse, men heller ikke fantastisk. Det kommer næste sæson! ligesom med Henry!

United-Allan33
21-06-2009, 15:08

Men en spiller der tæmmer bolden dårligere end samme miniput spiller, han er bare fantastisk!!!!!

Tevez var en fremragende spiller i den første sæson, anden sæson har været knap så god, men fact er at havde Tevez spillet i andre klubber end United var der gangske får der ville have ønsket at vi skulle hente ham til klubben..

JakobR
21-06-2009, 15:09

Nu er det jo ikke fordi Tevez er synderligt meget hurtigere. Forskellen på de to er, at Tevez bruger sin speed mere end Berbatov.

Hverken Berbatov eller Tevez tager chancen udefra særligt ofte, hvilket har været et problem for vores produktivitet oppe foran.

Høgsted
21-06-2009, 15:10
Vores spil har ikke været godt i år og vores hurtige spil som vi har praktiseret de seneste år har ikke fungeret i år - en af grundene er IMO at Berba sænker farten i vores spil. Når jeg hører ordet "fantastisk" om en angriber tænker jeg på en komplet angriber som er god til det hele - ikke bare en som har et par kvaliteter. Og er man utrolig langsom og aldrig skyder på mål så er man ikke engang noget der minder om at være en komplet angriber og i mine øjne kan man derfor ikke kalde ham fantastisk af den simple grund at han mangler en lang række kvaliteter som skal opfyldes af en fantastisk angriber

Zubbi
21-06-2009, 15:16
Så du mener heller ikke at van Nistelrooy var fantastisk?
Han var jo langt fra komplet, men bare helt igennem fantastisk til det han kunne finde ud af, nemlig at sparke en bold ind i målet!

Du kan tage en spiller som Messi også. Han kan intet med sit højre ben. Han kan ikke heade(ja, wow han scorede i CL finalen med hovedet, men vi ved alle at det var once in a life time) ..
Men stadig er han fantastisk, fordi han er så god til det han kan finde ud af, nemlig at drible og score mål!

Derfor mener jeg ikke at man kan sige, at man kun er fantastisk hvis du kan alt.

United-Allan33
21-06-2009, 15:31
Vores spil har ikke været godt i år og vores hurtige spil som vi har praktiseret de seneste år har ikke fungeret i år - en af grundene er IMO at Berba sænker farten i vores spil. Når jeg hører ordet "fantastisk" om en angriber tænker jeg på en komplet angriber som er god til det hele - ikke bare en som har et par kvaliteter. Og er man utrolig langsom og aldrig skyder på mål så er man ikke engang noget der minder om at være en komplet angriber og i mine øjne kan man derfor ikke kalde ham fantastisk af den simple grund at han mangler en lang række kvaliteter som skal opfyldes af en fantastisk angriber

Det kan vi godt blive enige om, men fortæl så udfra de hvorfor det er du mener Tevez så er fantastisk??

Høgsted
21-06-2009, 18:29
Det kan vi godt blive enige om, men fortæl så udfra de hvorfor det er du mener Tevez så er fantastisk??

Det kan forklares med ét ord: Indstilling :)

TJ
21-06-2009, 18:45
Nå, men det er da godt at vi er fri for den ligegyldige Tevez-Berbatov snak, nu da Tevez er ude af billedet.. :smilings:

United-Allan33
21-06-2009, 18:49

Vi er enige om at Tevez indstilling var fantastisk, også en af grundene til jeg ønsket han ville bliver i Manchester U, men i min verden er indstilling ikke nok.. Og slet ikke til en pris på 25 millioner... Og desuden ønskede han jo ikke at spille i United når alt kom til alt.. 17 dage er åbenbart ikke lang nok tid til at bestemme sig om man vil spille i United og kæmpe med i CL.

NtotheT
21-06-2009, 19:00

Fordi man er langsom er ikke ensbetydende med, man ikke kan være fantastisk. Zinedine Zidane og Andres Iniesta bare for at tage to eksempler er jo slet slet ikke hurtige. Men de har så meget fodboldforstand og elegante dribleevner at de kan sætte deres modstander af til enhver tid.

Det er ikke hurtighed, der afgør om du er god, for så ville vores egen fodboldretaderet Denns Rommedahl aka. Morten Olsens højrehånd være den vildeste spiller til vores spil. Du kan sagtens være langsom, men stadig være hamrende dygtig til at sætte tempoet op i en kamp. Snildt. Ja, Paul Scholes kan jeg her nævne som en genial spiller til at styre tempoet.

Så er det vel kun Ronaldo, der er fantastisk, for han er da vel den eneste offensive spillere i verden pt. der er komplet? Hvad er Messi, Iniesta, Lampard så?

JakobR
21-06-2009, 19:30

Så fordi han løber meget og ikke giver op, så er han en fantastisk fodboldspiller? Lidt tyndt. Lad os få Wilson Kipketer til at genoptage karrieren, så han kan indtage vores angreb.

NtotheT
21-06-2009, 19:32
Så fordi han løber meget og ikke giver op, så er han en fantastisk fodboldspiller? Lidt tyndt. Lad os få Wilson Kipketer til at genoptage karrieren, så han kan indtage vores angreb.

Haha dagens griner. Men mon han kan hamle op imod John Terry og Ledley King, når han møder op med sin spinkle krop? :p Eller mod Vidic til træning.

Men så får Fletcher i hvert fald en konkurrent. Det er da kun godt, nu hvor Sahagreaves er stamkunde hos lægestaben.

RasmusP
26-06-2009, 20:16
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_5402690,00.html

Han påstår at have givet sit liv for United-trøjen. Men når der så bliver købt en angriber (som egentlig er den eneste trussel for hans startplads!), så giver han op:whine:

Well, that's just pathetic..

Høgsted
26-06-2009, 20:37
Manden har jo ret.....

Daniel
26-06-2009, 20:41
Manden har jo ret.....

HAHA. Ynkeligt. Han har ikke gjort det godt nok, end of discussion. Han har ikke bevist sit værd, når han har fået chancen. Skal vi så alle sammen have ondt at ham, fordi han ikke er godt nok og ikke har grebet chancen. Det er naturligt at en person der ikke er godt nok, bliver erstattet af en der er bedre. Han har så åbenbart givet op, i stedet for at kæmpe videre.

Høgsted
26-06-2009, 21:07
Tak for komplimentet ;). Lige fra da Berba kom til klubben kunne man se han var foran Tevez i køen. Berba havde utrolig mange startere i starten på trods af han ikke rigtigt viste noget - tværtimod IMO. På trods af det var det ham der startede inde kampen efter og ikke Tevez. Bedste eksempel er vel da Tevez scorede 4 mål i Carling Cuppen mod Blackburn. Weekenden efter undlader Fergie at lade Tevez starte for derimod at lade Berba starte inde. Det siger hvis alt....

Daniel
26-06-2009, 21:19
Tak for komplimentet ;). Lige fra da Berba kom til klubben kunne man se han var foran Tevez i køen. Berba havde utrolig mange startere i starten på trods af han ikke rigtigt viste noget - tværtimod IMO. På trods af det var det ham der startede inde kampen efter og ikke Tevez. Bedste eksempel er vel da Tevez scorede 4 mål i Carling Cuppen mod Blackburn. Weekenden efter undlader Fergie at lade Tevez starte for derimod at lade Berba starte inde. Det siger hvis alt....

Det er sandt at Tevez skulle starte efter Carling Cup kampen, hvor han var fantastisk. I mine øjne har Tevez dog bestemt fået sine chancer og når man så råder over Berbatov, der bestemt ikke har været fantastisk, men alligevel er kommet op på i alt 19 mål/assist i PL i år, hvorfor skulle man så skifte ham ud. Samtidig er det lykkedes Tevez at lave samlet 4 mål/assist og selvom han ikke har fået helt så meget spilletid som Berbatov, er bulgaren altså klart best mål på minutter í den disciplin.

Jeg vil dog give dig ret i, at Berbatov fik lidt for meget snor i starten, men det skyldtes dog nok mest at Ferguson gerne ville have ham spillet ind. Det er jo ikke sådan, at Ferguson vil have Berbatov på banen for enhver pris. Fx blev han jo droppet til flere af de afgørende CL kampe.

hoen
26-06-2009, 21:47
Tak for komplimentet ;). Lige fra da Berba kom til klubben kunne man se han var foran Tevez i køen. Berba havde utrolig mange startere i starten på trods af han ikke rigtigt viste noget - tværtimod IMO. På trods af det var det ham der startede inde kampen efter og ikke Tevez. Bedste eksempel er vel da Tevez scorede 4 mål i Carling Cuppen mod Blackburn. Weekenden efter undlader Fergie at lade Tevez starte for derimod at lade Berba starte inde. Det siger hvis alt....ål

Hvordan kan det så være at saf skifter tevez ind i cl finalen før han sætter Berba ind ?

at berba ikke har vist noget er lidt forkert da han faktisk er den spiller der har lagt op til flest mål i år

Høgsted
26-06-2009, 22:24
Nok fordi Tevez i den sidste periode af sæsonen var laaangt bedre end Berbatov og at der var større chance for at Tevez ville ændre kampens udfald end Berbatov

hoen
26-06-2009, 22:31
Nok fordi Tevez i den sidste periode af sæsonen var laaangt bedre end Berbatov og at der var større chance for at Tevez ville ændre kampens udfald end Berbatov

men han siger jo selv han var overset så det kan jo ikke være derfor :lolol:

Dines
26-06-2009, 23:58
Tevez har fået chancer nok, men har ikke grebet dem. Han har fået flere kampe i denne sæson end hans første, hvor han jo var godt tilfreds. At han så måske ikke starter i de store kampe og bliver taget ud som den første, når han får chancen skyldes nok også, at hans præstationer ikke har været helt optimale, og der er en 30 mio £, der ikke bare kan rådne op på bænken. Det eneste jeg synes, at Ferguson gjorde forkert var efter kampen mod Blackburn, hvor han scorede 4 mål. Det var ikke fair at lade ham sidde på bænken kampen efter. Der kan jeg forstå Tevez' frustration, men jeg er skuffet over, at han ikke bliver og kæmper for sin plads, men istedet nu skifter til City eller Chelsea.

unitedforreal
30-06-2009, 05:34
Det er sku fedt at se det sande jeg fra Tevez af. Jeg har aldrig elsket ham. Nu ved i måske hvorfor.

Jeg håber for gods skyld han joiner Liverpool eller Shity. så han virkelig får payback på oldtrafford.

Jeg havde aldrig noget imod ham, jeg elskede ham bare ikke. Men nu, ja det er sku had!.

Og til alle jere der begyndte at græde der han klappede sig selv ud af Oldtrafford.. + begyndte at skrive på forum. SIGN SIGN SIGN.... Be real, manden fyldte os med løgn og latin...

ps- det bliver mit sidste post på Tevez tråden.

United-Allan33
30-06-2009, 07:28
Man får jo nærmest bræk fornemmelser af denne usle mand, magen til opblæste idiot skal man da lede længe efter.. Han får jo Ronaldo til at minde om Giggs og Neville.. Hvad fanden har du regnet med, du score 5 mål på en sæson og viser intet i de kampe du får??
Hvis de seneste udtalelser er rigtige, så kan jeg simpelhen ikke se hvordan folk kan finde et forsvar for denne idiot!!! Måske lige at Berbatov er doven....

Clemme
30-06-2009, 08:34
Kom igen nu. Tevez var god ikke superb.
Men bedre end Berba var han sku. Og kan egenlig godt forstå at det er surt at være på bænken når men er næst bedste goal score. Men Berba var ju nok for dyr at have på bænken.
Om han leverede syntes jeg så heller ikke rigtigt. Men hvem gjorde det oppe foran, foruden Ronaldo?? Rooney score helle ikke nok, men skulle nærmest også bruge det meste af tiden på fløjen samt tage Ronaldos defensive pligter.

DonThommy
30-06-2009, 08:53
Man får jo nærmest bræk fornemmelser af denne usle mand, magen til opblæste idiot skal man da lede længe efter.. Han får jo Ronaldo til at minde om Giggs og Neville.. Hvad fanden har du regnet med, du score 5 mål på en sæson og viser intet i de kampe du får??
Hvis de seneste udtalelser er rigtige, så kan jeg simpelhen ikke se hvordan folk kan finde et forsvar for denne idiot!!! Måske lige at Berbatov er doven....

fuldstaendig enig !
jeg er godt nok traet af han evige dumme udtaelser!

det var en fejl, at han lod mig starte på bænken (mod Barcelona, red.). Det var den eneste finale, vi tabte, i min tid for Manchester United,”

bla. bla. bla. hold nu kaeft tevez, og lad vaere med at goere dig selv mere til grin..

Ovlesen
30-06-2009, 09:23
Mon ikke SAF er ved at være godt træt af argentinere og deres manglende klubfølelse/loyalitet? Og nej, jeg mener ikke Tevez' udtalelser om "kærlighed til klubbens fans" og hans store løbearbejde skal betragtes som tegn på loyalitet. Enhver kunne sige det samme, og et eller andet sted har det sikkert været for at ligge pres på klubben for at få en kontrakt. Ronaldo sagde for få måneder siden at han følte sig hjemme i Manchester - bare endnu et bevis på at spillerne først og fremmest tænker på deres egen dagsorden først.

Nu er Heinze og Tevez ikke er stort og representativt udsnit af argentinere, men jeg grimmer mig når jeg ser tendensen hos os. Set i det lys tror jeg Aguero er et long shot.

Mikke7
30-06-2009, 09:34
Komplet idiotisk udtalelse fra Tevez!
For lidt tid tilbage havde jeg en blandet følelse mht., at han skulle skifte, men det har jeg absolut ikke nu.

Jacob FG
30-06-2009, 09:35

:lolol:
Kunne ikke lade være, Allan - smukt skrevet :D

Jeg synes ikke rigtig man kan sammenligne de to spilleres (Tevez og Ronaldo) situationer. Ronaldo har spillet til UG i sin tid i Utd og har søgt nye udfordringer (fred være med det), men har fejlet på det groveste vedr. transferspekulationer..
Tevez har ikke ligefrem spillet til UG, dog var han en særdeles vigtig brik i det første år.. Mit problem her er den der "Jeg vil, jeg skal-børnehave-attitude," der har huseret i den seneste sæson, for han har ikke rigtig haft noget at ha' det i.. At han så (sandsynligvis) skifter til Shitty, det er jo latterligt (men okay, han har jo sagt, at han af respekt for fansene (nooot) lader være med at skifte til Fools).
Personligt har jeg altid været glad for Tevez men har ligeledes erkendt, at spillet denne sæson ikke har været godt nok (og jo han er ikke den eneste der har underpræsteret). Istedet for at kæmpe, så vælger han at stille sig utilfreds.. Der har nok måske været nogle enkelt fejldispositioner for SAF's side, meen nok ikke så mange, så han har en undskyldning for at opføre sig som en lille tøs..
De seneste udtalelse (ifølge OT.dk) bidrager heller ikke ligefrem med noget positivt..

Sazoo
30-06-2009, 10:00
Jeg kan simpelthen ikke forstå at Carlos Tevez skal være så bitter ,mod verdens bedste klubmanager nogensinde. Selvfølgeligt taber man alle diskussioner med Fergie. Har Tevez ikke været i pokal rummet og se hvorfor man taber alle diskossioner med SAF????
Men Tevez siger at han ikke startede de store kampe ,og derfor ville han ud.
Mig bekendt startede han begge opgør mod Liverpool og 2 af de 3 kampene mod Arsenal ,plus mange Carling Cup kampe. Mht til de "store" kampe ,så scorede han ét sølle mål. Er det nok for en angriber at blive første valg??? Næppe.
Jeg personligt kan godt lide Tevez ,da jeg synes han kan meget med en bold. Men han skal sku' ikke komme og svine verdens bedste foboldklub til. SÅ kan han bare skride. Ronaldo var ikke større en Man United ,og bestemt heller ikke Tevez...

Adios Carlito ,see you on the wrong and blue end of Manchester...

RAppel
30-06-2009, 10:25
Det er sku fedt at se det sande jeg fra Tevez af. Jeg har aldrig elsket ham. Nu ved i måske hvorfor.

Jeg håber for gods skyld han joiner Liverpool eller Shity. så han virkelig får payback på oldtrafford.

Jeg havde aldrig noget imod ham, jeg elskede ham bare ikke. Men nu, ja det er sku had!.

Og til alle jere der begyndte at græde der han klappede sig selv ud af Oldtrafford.. + begyndte at skrive på forum. SIGN SIGN SIGN.... Be real, manden fyldte os med løgn og latin...

ps- det bliver mit sidste post på Tevez tråden.

Ak ja, bagklogens ulideligt skarpe lys er altid nemt at gemme sig bag ;)

RuudVanNissetøj
30-06-2009, 10:45
:lolol:

Jeg synes ikke rigtig man kan sammenligne de to spilleres (Tevez og Ronaldo) situationer. Ronaldo har spillet til UG i sin tid i Utd og har søgt nye udfordringer (fred være med det), men har fejlet på det groveste vedr. transferspekulationer..

Jeg synes egentligt godt man kan lave en lille sammenligning. Begge spillere har en god andel i vores seneste succes, en spiller noget mere end den anden. Tevez og Ronaldo har dummet sig på hver sin måde - især med små dumme udtalelser.

Om denne udtalelse med Tevez er korrekt vil jeg ikke tage stilling til. Personligt vælger jeg at fokusere på det positive og komme videre - deres bidrag var ubeskriveligt, men nu har de på hver deres måde meldt sig ud af United familien og blevet til "ordinære" spillere. Længere er den ikke i min verden....men skide irriterende, at man skal høre på den semi-tilsvining fra Tevez og Heinze. Men i nyere tid må man vel også nævne Stamp, Forlan, Ruud og tildels Beckham.

Benzet
30-06-2009, 10:45
Jeg må, i bagklogskabens skær, indrømme, at jeg tit har tvivlet på Tevezs oprigtighed, når han kyssede klublogoet og hilste på sine fans. Nu beskriver han både kampene og træningen som en lidelse, og det er svært at holde begejstringen for Tevez ved lige. Han har, i mine øjne, skidt på klubben ved at skifte til lokalrivalerne og kritisere klubben/Fergie, så snart han ikke er ansat dér længere.

JakobR
30-06-2009, 10:47
Husk at lukke døren på vej ud, Tevez.

Og tag din klubfølelse med dig.

schousboe9
30-06-2009, 10:54
... Og så har vi vist fattet, hvad du mener, Carlos.

Vi ses.

Tenshu
30-06-2009, 11:19
Ak ja, bagklogens ulideligt skarpe lys er altid nemt at gemme sig bag ;)

Man kan da bare se tidligere i denne Tevez-tråd. Personligt ville jeg poste et irriteret indlæg ligesom de andre, men da det åbenbart bliver betragtet som bagklogt (;)), vil jeg quote mig selv fra d. 10. maj. Altså langt før situationen var afklaret:

Jeg giver ikke meget for Tevez' såkaldte loyalitet. Han siger altid, hvad den klub han er i gerne vil høre. Fx vil han slutte i Boca Juniors, han behandler altid West Ham med respekt, og i United siger han også altid det, fansene gerne vil høre. Men kan man stole på det, når han siger det alle de steder, han er? Nej, så er det tomme ord. Loyalitet min bare røv. Bare det, at han overvejer at skifte til Liverpool eller Chelsea viser jo tydeligt, at han bare har manipuleret med fansene.

Dines
30-06-2009, 11:26
Skift til Manchester City og bliv buhet ud. Jeg kunne virkelig godt lide Tevez, for han kæmpede for sin plads inde på banen, men jeg er virkelig skuffet over, at han skifter efter 1 sæson, hvor han ikke lige har startet inde hvergang... Eller han spillede faktisk flere kampe i denne sæson end sidste, at det så ikke var mod de bedste hold skyldes nok også, at hans egen præstation heller ikke har været god nok.

Synes det siger meget om Tevez' person, når han går ud og tuder i pressen og siger han led. Glad han for han skiftede, når han ikke kan acceptere at sidde på bænken, når han spiller dårligt. Man kommer helt til at savne Solskjær. En mand der i adskillige år sad for meget på bænken i forhold til, hvad han leverede på banen. Alligevel blev han og kæmpede og greb chancen, når han fik den.

United-Allan33
30-06-2009, 12:00
Skift til Manchester City og bliv buhet ud. Jeg kunne virkelig godt lide Tevez, for han kæmpede for sin plads inde på banen, men jeg er virkelig skuffet over, at han skifter efter 1 sæson, hvor han ikke lige har startet inde hvergang... Eller han spillede faktisk flere kampe i denne sæson end sidste, at det så ikke var mod de bedste hold skyldes nok også, at hans egen præstation heller ikke har været god nok.

Synes det siger meget om Tevez' person, når han går ud og tuder i pressen og siger han led. Glad han for han skiftede, når han ikke kan acceptere at sidde på bænken, når han spiller dårligt. Man kommer helt til at savne Solskjær. En mand der i adskillige år sad for meget på bænken i forhold til, hvad han leverede på banen. Alligevel blev han og kæmpede og greb chancen, når han fik den.

Sagens kerne, Tevez skiftede ikke pga manglende spilletid, han skiftede pga penge... han bruger kun den manglende spilletid som undskyldning overfor os fans, og krydret med diverse kys på logoet og andet, så tror han at han kan narre os.. selvfølgelig er der nogen der æder det råt..

Tenshu
30-06-2009, 12:31
Sagens kerne, Tevez skiftede ikke pga manglende spilletid, han skiftede pga penge... han bruger kun den manglende spilletid som undskyldning overfor os fans, og krydret med diverse kys på logoet og andet, så tror han at han kan narre os.. selvfølgelig er der nogen der æder det råt..

Aaaaah, nu presser du den nok lidt.

United-Allan33
30-06-2009, 12:37
Aaaaah, nu presser du den nok lidt.

Hvilket?? At det var pga penge (1) eller at nogle fans æder
hans bullshit råt(2)??

1) Se på hans kampe iår kontra sidste år
2) læs denne tråd igennem og du vil finde den slags fans jeg hentydede til

Tenshu
30-06-2009, 12:41
Vi er enige om 2) :)

Angående 1), hvordan er det så lige, at jeg skal se, at han kun tænker på penge ved at se kampene?

RAppel
30-06-2009, 12:41
Man kan da bare se tidligere i denne Tevez-tråd. Personligt ville jeg poste et irriteret indlæg ligesom de andre, men da det åbenbart bliver betragtet som bagklogt (;)), vil jeg quote mig selv fra d. 10. maj. Altså langt før situationen var afklaret:

Hmm... hvad er næste uges lotto-tal? ;)

United-Allan33
30-06-2009, 12:49
Vi er enige om 2) :)

Angående 1), hvordan er det så lige, at jeg skal se, at han kun tænker på penge ved at se kampene?

At hans argument med manglende spilletid ikke holde, hverken i alm eller de store kampe... Plus hans nyeeste kommentarer om hvor meget han har lidt under opholdet i United, på trods af at han flere gange har været ude at sige at han elskede livet i United.. Det hænger ikke sammen imo

Tenshu
30-06-2009, 12:56
At hans argument med manglende spilletid ikke holde, hverken i alm eller de store kampe... Plus hans nyeeste kommentarer om hvor meget han har lidt under opholdet i United, på trods af at han flere gange har været ude at sige at han elskede livet i United.. Det hænger ikke sammen imo

Tevez HAR fået begrænset spilletid. Det behøver vi da forhåbentlig ikke at diskutere?

Det med, at han har elsket opholdet og nu omtaler det som en lidelse, handler vel mere om hans manipulation end interesse for penge?

United-Allan33
30-06-2009, 13:07
Tevez HAR fået begrænset spilletid. Det behøver vi da forhåbentlig ikke at diskutere?

Det med, at han har elsket opholdet og nu lidt handler vel mere om hans manipulation end interesse for penge?

For det første har han fået flere kampe end sidste sæson, for det andet har hans indsats ikke berettet til meget mere.. Som en anden skriver så spillede han fra start i begge kampe imod Liverpool 2 ud af 4 mod Arsenal incl 1 CL semi, var første indskifter i CL finalen, fik CC finalen og fik Supercup finalen så det med at han heller ikke fik de store kampe passer altså heller ikke..
Så han kan IKKE beklage sig over manglende spilletid.. Alt andet er bare et ynkeligt forsvar for den ynkelige mand

Tenshu
30-06-2009, 13:19
Jeg er enig i, at hans indsats ikke var berettiget til mere, men det er Tevez selv ikke. Det er jo sagens kerne. Du kan godt nævne eksempler på store kampe, han har spillet, men generelt har han været bagerst i køen i forhold til Rooney og Berbatov. Det gider jeg slet ikke at diskutere. Det er et faktum!

United-Allan33
30-06-2009, 13:29
Jeg er enig i, at hans indsats ikke var berettiget til mere, men det er Tevez selv ikke. Det er jo sagens kerne. Du kan godt nævne eksempler på store kampe, han har spillet, men generelt har han været bagerst i køen i forhold til Rooney og Berbatov. Det gider jeg slet ikke at diskutere. Det er et faktum!

Ja fordi han ikke er bedre!!! Og når du er enig i at han indsats ikke er berettet til mere, hvordan kan du så forsvare Tevez at han mener han burde spille mere?? Han har INTET at have det i, han spiller i verdensbedste klub, der kan man ikke være sikker på plads i start 11.. Berbatov røg også på bænken, uden han på nogen måder tudede over det.. Så hans argument for manglende spilletid holder altså ikke, så må det være noget andet der trækker.. Altså penge...

Hvordan du kan være enig i det andet jeg skrev, og du selv æder det Tevez siger råt, det er mig en gåde!!!

Cristian9000
30-06-2009, 13:33

Okay Benitez? :D

Men han har ellers haft masser af chancer for at vise sit værd..Synes hans afgang er fin egentlig.. Tror Berba kommer til at blomstre nu..:trophy:

Fletcherfan
30-06-2009, 13:51
Undskyld mig, fordi jeg gentager mig (igen)... Men jeg er en af dem, der rigtig godt kunne lide Tevez og gerne ville have ham til at fortsætte klubben... Men med alle de dumme udtalelser synes jeg bare han skal holde sig væk, den ulidelige nar...

Tenshu
30-06-2009, 13:52
Ja fordi han ikke er bedre!!! Og når du er enig i at han indsats ikke er berettet til mere, hvordan kan du så forsvare Tevez at han mener han burde spille mere?? Han har INTET at have det i, han spiller i verdensbedste klub, der kan man ikke være sikker på plads i start 11.. Berbatov røg også på bænken, uden han på nogen måder tudede over det.. Så hans argument for manglende spilletid holder altså ikke, så må det være noget andet der trækker.. Altså penge...

Hvordan du kan være enig i det andet jeg skrev, og du selv æder det Tevez siger råt, det er mig en gåde!!!

Læs nu, hvad jeg skriver! Jeg skriver, at Tevez ikke var berettiget til mere spilletid, men at han ifølge ham selv var. Derfor skifter han pga. manglende spilletid (FORDI HAN SELV SYNES DET ER TILFÆLDET).
Jeg bryder mig ikke om Tevez, men at anklage ham for at skifte pga. penge, synes jeg ikke kan underbygges.

EDIT: Desuden kan man også godt skifte pga. manglende spilletid uanset om man er berettiget til at spille mere eller ej. Phil Neville er et eksempel på dette.

United-Allan33
30-06-2009, 14:43
Læs nu, hvad jeg skriver! Jeg skriver, at Tevez ikke var berettiget til mere spilletid, men at han ifølge ham selv var. Derfor skifter han pga. manglende spilletid (FORDI HAN SELV SYNES DET ER TILFÆLDET).
Jeg bryder mig ikke om Tevez, men at anklage ham for at skifte pga. penge, synes jeg ikke kan underbygges.

EDIT: Desuden kan man også godt skifte pga. manglende spilletid uanset om man er berettiget til at spille mere eller ej. Phil Neville er et eksempel på dette.

Med alle hans udtalelser om at han ville blive i klubben, og forsøget på at spille fansene op imod klubben, viser jo bare han er fuld af lort, så tager ikke hans ord om manglende spille tid for seriøst.. Han skifter pga han er ussel og ikke tør tage kampen op imod Rooney og tevez og fordi han kunne score kassen i city.

Tenshu
30-06-2009, 14:47
Han skifter, fordi han er ussel og ikke tør tage kampen op imod Rooney og Berbatov, ja. Han var fuld af lort, ja. Men derfra kan du ikke slutte, at han skifter pga. pengene.

Kristensen
30-06-2009, 15:05
Han skifter, fordi han er ussel og ikke tør tage kampen op imod Rooney og Berbatov, ja. Han var fuld af lort, ja. Men derfra kan du ikke slutte, at han skifter pga. pengene.

Nej men man kunne mene at hvis det var pga sportslige/spillemæssige årsager så ville han spille for chelski, fools, real madrid the list is long! Der er jo ikke noget i denne sag der indikere andet end at han vil have guldet og derfor skal han til Shity!

Tenshu
30-06-2009, 15:11
Nej men man kunne mene at hvis det var pga sportslige/spillemæssige årsager så ville han spille for chelski, fools, real madrid the list is long! Der er jo ikke noget i denne sag der indikere andet end at han vil have guldet og derfor skal han til Shity!

Selvfølgelig kan det ikke helt afvises. Jeg er bare imod, at det bliver fremstillet som sandheden.
Han har sagt, at han vil blive i England. Derfor er Real Madrid ikke aktuel. Chelsea og Liverpool er begge kandidater, men måske frygter han, at han også vil få begrænset spilletid her. Det med, at han ikke vil skifte til Liverpool pga. det er vores største rivaler, giver jeg ikke meget for. Det siger han kun, fordi han har besluttet sig for City.
City har jo også den fordel, at han ikke behøver at flytte. Det drejer sig jo ikke kun om at finde nyt hus osv. (hvilket selvfølgelig også tager tid selvom man er rig), men også at have sin omgangskreds i nærheden. Børnene behøver ikke at flytte skole osv.

Troelsgaard
30-06-2009, 16:06
Magen til primadonna skal man lede længe efter!

Jeg kan tildels accepterer den slags udtalelser, hvis der er noget om dem, men det synes jeg bestemt ikke der er i dem her. Han kæmper mere end Berbatov, men det er ikke svært at finde fightere, eksempelvis synes jeg Frazier Campbell har en god vilje i sit spil, så alt i alt synes jeg Tevez skyder forbi, eller måske rettere laver et selvmål, og jeg kan ikke mindes en spiller, der har smækket med døren på den måde, på vej ud af klubben.

Hille
30-06-2009, 16:37
hvis jeg ikke husker helt forkert var han faktisk den af vores 3 - nu 2 - angribere der spillede flest kampe i den her sæson...

Lorensen
30-06-2009, 17:02
hvis jeg ikke husker helt forkert var han faktisk den af vores 3 - nu 2 - angribere der spillede flest kampe i den her sæson...

Og hvis du i stedet for kampe siger minutter, vil jeg tilgengæld godt vædde med at han har fået mindst af de tre.

Dermed ikke sagt, at han ikke er en kæmpe klaphat....

RasmusP
30-06-2009, 17:29

Jeg synes ikke han løb mere efter at Berbatov kom til klubben? Og dét at løbe rundt som Tevez gør, gir jeg altså ikke meget for..

Han er en lille ynkelig mand, som levede på, at påstå at han elskede United og klubbens fans. Og selvfølgelig falder mange fans for det.. Jeg er lykkelig for at Sir Alex aldrig nåede at skrive kontrakt med ham. Tænk hvis vi havde betalt £30 mio for ham, og derefter opdaget hans sande jeg! Godt United altid er såååå langsomme til at hente spillere, hva?;)

Parkohargo
30-06-2009, 17:39
Kæft hvor er det dog for ringe af Tevez at han kommer med alle de latterlige udtalelser lige den samme dag han skrider fra United. Han kunne sku da for fanden bare være blevet og kæmpet for hans plads i stedet for alt det barnlige pis han nu kommer med.! Det er simpelthen for svagt.. Har sku snart mistet alt for Tevez når han kan blive ved med at hærge United med alle hans søforklaringer.. det er som om han vil have medlidenhed fra os fans!? og lægge det hele over på SAF..

Skrid nu bare til City eller hvor fanden du nu tager hen og leg med Robinhos løgpose.. Farvel Tevez!!

Ps: Var endda stor fan af manden førhen

Hald
30-06-2009, 17:54
Magen til bittert "scarface" skal man sgu lede længe efter da !.
Først det ene så det andet ! - Lad mig se dig gå op, og ned ! Troede han elskede livet i United, som han så tit har sagt, ligeså hurtigt han kom ind i vores hjerter, ligeså hurtigt er han ude igen !.
- trækker aldrig min Tevez trøje over hovedet igen, men trækker den ud i lokummet !
Adios Carlos, "you'll never shag a Sexy bird " Tevez