PDA

Se fuld version : Carlos Tévez

Sider : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9

Daniel
25-04-2009, 18:15
En grund til at de spiller denne formation kan jo også være fordi de simpelthen mangler en angriber. Ingen grund til at spille 4-4-2 hvis man skal bruge N'Gog alligevel. Så jo en makker til Torres vil da være optimalt hvis Liverpool vil have mere end en dimension at spille på.

Tvivler på det. Det er vel efterhånden bevist at Gerrard er bedst i denne position, frem for på kanten, eller den centrale midtbane, hvor der også skal være plads til Xabi og Mascherano.

Dog ingen tvivl om at Fools mangler en angriber. Torres eller Gerrard kan pludselig løbe ind i en skade og derudover er det jo altid godt at have en angriber siddende klar på bænken med flere kvaliteter end N'Gog.

Smaakage
01-05-2009, 10:47
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5262130,00.html

Bye bye Uruk-Hai

schousboe9
01-05-2009, 11:19

Bye bye Uruk-Hai

Jeg har stadig svært ved at tage alle de historier seriøst. For det første er det slået fast hunderedvis af gange, at de sætter sig sammen efter sæsonen for a finde en løsning, og for det andet er det den Madrid-baserede radio Cadena COPE, der 'helt ekslusivt' kan bringe historien.

Real er som bekendt meldt interesserede i Tevez, og vi så jo adskillige ekspemler sidste sommer, hvor flere historier var det pure opspind. Mit bud er, at vi næppe har set de sidste. Vent nu og se hvad der sker.

:smilings:

ChristianR
01-05-2009, 12:15
Nu har jeg ikke lige gennemlæst hele kamptråden, men var der forresten andre end mig, der lagde mærke til, hvordan han røstede på hovedet, da han blev skiftet ud mod Arsenal?

Det klæder bestemt ikke en spiller, og det sender et dårligt siganl om utilfredshed og uro i truppen. Det er fair nok ikke at være helt tilfreds med at blive skiftet ud, men man bør acceptere trænerens beslutning og ikke på den måde lufte sin utilfredshed i fuld offentlighed.

DonThommy
01-05-2009, 12:27
Nu har jeg ikke lige gennemlæst hele kamptråden, men var der forresten andre end mig, der lagde mærke til, hvordan han røstede på hovedet, da han blev skiftet ud mod Arsenal?

Det klæder bestemt ikke en spiller, og det sender et dårligt siganl om utilfredshed og uro i truppen. Det er fair nok ikke at være helt tilfreds med at blive skiftet ud, men man bør acceptere trænerens beslutning og ikke på den måde lufte sin utilfredshed i fuld offentlighed.

ja mener jeg ogsaa han gjorde og saa ret utilfreds ud .. hmm men hoerte ogsaa at rio raabte fuck off fuck off ud til banen da han var ved at traede ind paa banen igen ...

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-ligaen/rasmussen-ferdinand-raabte-fuck

Bugge
01-05-2009, 13:15
Nu behøver Tevez jo ikke nødvendigvis ryste på hovedet af Sir Alex. Han kunne også bare være utilfreds med sin egen præstation og at han ikke fik prikket bolden i nettet, hvilket imo virker mere sandsynligt taget i betragtning af hvilken sympatisk person Tevez virker til at være og det faktum at han er angriber.
Nægter at tro på at han håner Sir Alex.

I øvrigt vil jeg mene der skal mere end sådan nogle småting til at skabe uro i truppen. Folk var også ved at gå i koma over at Nani og Hargreaves skændtes over hvem der skulle tage et frispark sidste sæson mod Fulham, men det er sgu da normalt i fodbold imo.

Hald
01-05-2009, 13:19
Tror jeg heller ikke han har gjort det er hans egen indsats han er skuffet over, han ved jo selv hvis han ryster på hovedet af Fergie er han da slet ikke velkommen i United mere, han ved jo selv at ham må præstere sit bedste ved at score, når han nu endelig fik chancen fra start, det formåede han ikke, så klart nok han er skuffet !

Hald
01-05-2009, 13:23
Bliver spændene at se hvad der sker med Tevez, jeg er meget modstander af at han smutter, men man forstår ham jo godt, bare hårdt når man tænker på at han er så dybt i hjertet på så mange fans. Og han elsker klubben så højt ! Smuter han til sommer, så skal der købes et navn der er ligeså stort hvis ikke større, ellers så er jeg sikker på mange fans vil sidde tilbage med en grim smag i munden, inkl. mig !!

ChristianR
01-05-2009, 13:26
Nu rystede han på hovedet, da han opdagde, at han skulle ud. Han rystede ikke på hovedet efter en brændt chance.

Hvis det er fordi, han er skuffet over sigselv, vil jeg råde ham til at udtrykke sig mere tydeligt, når han står over for 80.000 tilskuere og endnuflere tv-seere, for i mine øjne så det unægteligt ud, som om han var utilfreds med udskiftningen, hvilket også stemmer overens med hans seneste udtalelser.

Hald
01-05-2009, 13:32
Nu rystede han på hovedet, da han opdagde, at han skulle ud. Han rystede ikke på hovedet efter en brændt chance.

Hvis det er fordi, han er skuffet over sigselv, vil jeg råde ham til at udtrykke sig mere tydeligt, når han står over for 80.000 tilskuere og endnuflere tv-seere, for i mine øjne så det unægteligt ud, som om han var utilfreds med udskiftningen, hvilket også stemmer overens med hans seneste udtalelser.

Hmm, ja kan du godt ha ret i ., Hvorfor får han ikke bare tæsket de bolde i mål som sidste sæson, det er jo ikke fordi Berbatov gider, dog kunne han lige klare at tackle bolden over stregen mod Spurs !. Man bliver tosset over at tænke på det her, ved godt der er mange derer uenig, men indtil nu har han sgu været et flop imo. Har svært ved at se sammenligningen mellem ham og Cantona, men han kan nå det endnu, et mål mod Arsenal Tirsdag, mål mod City (hvor jeg er tilstede selfølgelig) og en kasse i CL Finalen.. Så er han igang og fortjener startplads, dog ser jeg stadig hellere Tevez starter inde igen mod Arsenal tirsdag !

Rasmus-K-J
01-05-2009, 14:25
Kampene mod tottenham og arsenal viser hvor stor inflydelse han har på spillet. Det kørte godt mod tottenham og arsenal som om han lige havde de sidste 10% i driblinger og spilninger som han har manglet. at han så ikke scorer er fordi han ikke er sindsyg selvisk som vi så mod Tottenham. Mod arse var han bare uheldig. Men synes vores angreb har et helt andet flow med tevez. Hvis der en der skal erstattes er det ikke tevez, men berba!!!!

SantasLittleHelper
01-05-2009, 14:30
Jeg så en bruger der kommenterede at Tevez ikke skal nogle steder, og at han blot forsøger at presse sig til en bedre kontrakt hos United. Jeg klæber mig således naivt og stædigt til troen på at det blot er et forsøg på grov udnyttelse af vores elskede klub og ikke, at han rent faktisk er på vej væk.

ARGENTINA! ARGENTINA! ARGENTINA!

Enggolf89
01-05-2009, 15:07
Tevez must stay. Han er virkelig vigtig for os, og håber han bliver. Hvis ikke er der ingen bad-feelings fra min side, han er ikke blevet behandlet efter talent og niveau. han burde have spillet mere, no doubt!!!

Belfast
01-05-2009, 15:21
Selvom vi er ude efter Karim Benzema (Ifl. rygtebasen), og han vel koster det samme som Carlos Tevez gør, må jeg indrømme at jeg helst ser Tevez blive i klubben. Benzema har måske bedre fremtidsudsigter foran sig, men at se Tevez forlade klubben, vil virkelig gøre ondt. Han fighter altid 100% for klubben, hvilket mange andre kunne lære noget af. Behold Carlos Tevez! Knytter mig ihvertfald til håbet, for jeg har mine bange anelser.

Rosgaard
01-05-2009, 15:29
Jeg er helt enig med flere af jer, Tevez skal blive.. Udover at han har været en af mine yndlingsspillere siden OL 2004, synes jeg han har vist hvor meget han betyder for klubben.. Har sjældent set en spiller med samme kampgejst som ham - TEvez bliv, og sælg eventuelt Berbatov, på trods af hans åbenlyse kvaliteter.. Gider bare ikke se en mand til 300 mille der ikke gider bevæge sig!! ARGENTINA ARGENTINA!!

unitedforreal
01-05-2009, 15:30
Jeg må indrømme jeg er sku splittet her. I starten var jeg vild med ham, så begyndte han at spille mindre godt. Det kan skyldes mindre spilletid /selvtillid. Det gjorde så jeg kom i tvivl om vi skulle beholde ham. Men at se ham kæmpe for united, det bringer en mega fed følelse frem. Og Kampene mod Tottenham og Arsenal viser hvor vigtig han er. Jeg synes vi skal holde os til vores hurtig spil "som Berbatov ødelægger" Alle hold frygtede at komme op i nærhed af vores felt sidste år, ja fordi vi havde verdens bedste kontra spiller. "tevez/Ronaldo/Rooney. Og vi beviser hver gang, at når de 3 spiller sammen. Så spiller vi rigtig flot fodbold.

Jeg mener vi skal beholde ham, men kun hvis SAF bruger ham tit. Jeg mener at en spiller som Tevez skal spille tit. Han er ingen Ole eller Teddy. Også synes jeg, at de skal Arbejde på at få lidt hurtigere ben til Berbatov. Så når han spiller vi ikke skal pludselig spille en helt anden spillestil. "som overhovedet ikke passer til Anderson/Ronaldo/Rooney/Tevez og resten af vores spiller som vil frem af banen hurtig.

Anyway, han skal starte ind mod Arsenal. Vi vil dræbe dem på kontra med Tevez/ronaldo og Rooney

United DK
01-05-2009, 17:47
Jeg er hverken pro-Berbatov eller pro-Tevez, begge mangler simpelthen evnen til at lave mål på samlebånd, så hvad Ferguson finder ud af på den front, i løbet af sommeren, det støtter jeg 100%.

Dines
01-05-2009, 18:33
Køb Tevez: Hans engagement i kampene, en fantastisk 3. angriber, er faldet til i klubben og ville have svært ved at se ham løbe rundt i en anden klub.

Lad vær' med at køb Tevez: 30 millioner pund er mange penge, scorer for få mål, skal kunne tåle at blive vraget.

Jeg er simpelthen så splittet, så hvad Ferguson gør støtter jeg op om. Inderst inde håber jeg nok, at han bliver i klubben, men beløbet er alt alt for stort i mine øjne.

KingK
01-05-2009, 18:35
Tevez must stay. Han er virkelig vigtig for os, og håber han bliver. Hvis ikke er der ingen bad-feelings fra min side, han er ikke blevet behandlet efter talent og niveau. han burde have spillet mere, no doubt!!!

Sådan formuleres det vist... 100% enig! Manden skal spille mere mod slutningen af sæsonen, da han har friske ben og sulten efter at vise hvad han kan. ARGENTINA, ARGENTINA, ARGENTINA, ARGENTINA!

..og Benzema kan da rende og hoppe, tag til City og scor kassen!

snegl
01-05-2009, 19:52
Jeg er hverken pro-Berbatov eller pro-Tevez, begge mangler simpelthen evnen til at lave mål på samlebånd, så hvad Ferguson finder ud af på den front, i løbet af sommeren, det støtter jeg 100%.

Endelig et indlæg blandt utallige pro-Tevez posts herinde, som jeg kan støtte op om. Ingen af dem scorer nok mål, og sådan er det bare. Berbatov har stadig en sæson til at vise at han kan noget mere i feltet og foran kassen.

Tevez er lige til og meget nem at forstå. Han har fået pisse mange chancer for at bevise at han virkelig kan, og det har han så endelig (og næsten kun) gjort i de sidste 2 kampe, hvor man måske havde afskrevet efter en meget sløj sæson.

Jeg bryder mig ikke om at han er så hulemand agtig i medierne, og ryster på hovedet når han bliver skiftet ud, men han får selvfølgelig en masse kredit fordi han er så åbenhjertet og elsker klubben så højt. Jeg elsker Tevez når han er bedst, men han skal agere mere proffesionelt/normalt.

Jeg overlader Ferguson om at købe en ny angriber eller beholde Tevez. Mister vi ham ser jeg dog gerne en ny spiller med samme mentalitet i klubben (Måske er det Macheda). 20 mio er mange penge for en mand som ikke gider at sidde på bænken til trods for så mange kampe og chancer for at bevise at han skulle slå Berbatov af.

Dines
01-05-2009, 20:20

Hvis de her udtalelser er rigtige, hvilket det tyder på, så tror jeg desværre, at Tevez er tabt for os, desværre...

Don Kafai
01-05-2009, 20:45
Det er også en meget meget meget svær sag. Et eller andet sted kan man ikke andet end at elske ham for hans indsats, men man er også nød til at være realist.

Det skar i mit hjerte da Beckham og Nistelrooy forlod United, men når man ser på det lange sigt, så var det nok det rigtige at gøre. Tevez er ikke så høj i min bog som de to andre, men jeg tror det er en lign sag, hvor jeg egentlig ønsker at beholde, men jeg om 1 år sagtens kan se logikken i at vi ikke smed 200 mio kr efter ham.

Der er både for og imod, men det altoverskyggende hovedspørgsmålet må være, om han er 200 mio kr værd. Det synes jeg ikke han er.

Fletcherfan
01-05-2009, 21:11
Jeg forstår ikke hvorfor folk tænker så meget på hans hovedrysten at gøre... Det har overhovedet ikke noget at gøre med splittelse i spillertruppen eller mangel af respekt for SAF eller hvad der nu er nævnt... Han følte helt sikkert, at han leverede en god indsats (og det gjorde han også efter min mening) og var vel utilfreds at blive taget ud... Og det skal man have lov til at være... Og der er ikke noget mere i det...

Vedr. hans ord i den spanske radio tror jeg ikke en meter på... Det kan godt være, at han ønsker mere spilletid (det tror jeg også han får næste sæson hvis han bliver), men han har trods alt været en af dem, der har spillet flest kampe...

Om han er god nok eller ej vil jeg sige, at det er han så helt sikkert... Så er spørgsmålet om United skal turde at smide 30 mio. efter ham når denne sæson ikke har været så god... Men jeg er af den mening, at dette her bliver den værste sæson for ham på alle måder... Hvis han bliver så er jeg 99,5 % sikker på, at han får en kanonsæson næste år... I denne sæson har hans spil været meget præget af usikkerheden og manglende selvtillid, og det kan man godt forstå, men bliver han købt så skal han få lov til at starte flere kampe end i denne sæson... Og så kan pilen også kun pege opad...

Martinsen
10-05-2009, 11:10
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5308324,00.html

med udtalelser som denne, ser jeg ingen fremtid for Tevez i United.

Jurgensen
10-05-2009, 11:14
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5308324,00.html

med udtalelser som denne, ser jeg ingen fremtid for Tevez i United.

Begynder os mere og mere at tro på en et Exit fra den gode Tevez. At han så evt. tager til en af de andre store klubber i England vil jeg da ikke have det godt med, omend jeg godt kan forstå det. Han vil gerne spille i den bedste liga, og er ikke intreseret i bundklubber. Ville dog have det meget svært ved at se ham i den Røde Liverpool trøje, og al (næsten) respekt for manden ville være væk. Igen vil jeg dog gerne understrege at jeg godt forstår manden, det gør dog bare ikke at jeg sådan ville tilgive ham. Lidt dobbelmoral er altid godt:)

Benzet
10-05-2009, 11:22
Må indrømme, at jeg godt kan forstå, at han ikke er blevet tilbudt en kontrakt. Ikke fordi han ikke er dygtig, men fordi han er alt for dyr i forhold til hans niveau. Der findes spillere, der kan nå samme niveau, der er billigere. Noget som klubben må tage højde for pga økonomien.

Jeg bliver ikke overrasket, hvis han ryger til Liverpool eller City. :-(

robinho
10-05-2009, 11:30
Må indrømme, at jeg godt kan forstå, at han ikke er blevet tilbudt en kontrakt. Ikke fordi han ikke er dygtig, men fordi han er alt for dyr i forhold til hans niveau. Der findes spillere, der kan nå samme niveau, der er billigere. Noget som klubben må tage højde for pga økonomien.

Jeg bliver ikke overrasket, hvis han ryger til Liverpool eller City. :-(

Helt enig. Han er en dygtig spiller at have som reserveangriber, men han er alt alt for dyr i forhold til hvad der kommer fra ham, og i forhold til det antal kampe han medvirker i.

Kan godt forstå han vil et andet sted hen, hvor han spiller mere fast, men så er det her måske også den bedste løsning for både united og tevez selv.

JakobR
10-05-2009, 11:33
Jeg forstår godt hans frustration, men mange af de mål, han bliver ved med at nævne, har jo været i Mickey Mouse cuppen. I ligaen har han scoret 3 gange i 26 kampe (16 fra start). Det er jo ikke i nærheden af at være 200 millioner værd.
Det er absolut ikke umuligt at finde Tevez' kvalitet andre steder, tværtimod, men hans arbejdsmoral er næsten unik. Jeg synes, vi har lidt for mange af Tevez' type i klubben. Vi bør købe en selvisk og kynisk angriber til sommer - hvis han kan have noget speed i fødderne, så vil det være et kæmpe plus.

Han ville passe perfekt ind hos Liverpool, da Rafael "Jeg taler ikke om andre klubber" Benitez' filosofi bygger meget på hårdt arbejde for kollektivet. Samtidig vil han kunne få en rolle lige bagved Fernando Torres.
Jeg håber dog, at han finder en klub i udlandet. Hvertfald skal han bare undgå Liverpool.

Tenshu
10-05-2009, 11:44
Jeg giver ikke meget for Tevez' såkaldte loyalitet. Han siger altid, hvad den klub han er i gerne vil høre. Fx vil han slutte i Boca Juniors, han behandler altid West Ham med respekt, og i United siger han også altid det, fansene gerne vil høre. Men kan man stole på det, når han siger det alle de steder, han er? Nej, så er det tomme ord. Loyalitet min bare røv. Bare det, at han overvejer at skifte til Liverpool eller Chelsea viser jo tydeligt, at han bare har manipuleret med fansene.

mojtaba
10-05-2009, 11:46
Kan slet ikke forstille mig at se Tévez spille for rivalerne. Men jeg tror desværre, efter hans udtagelser om at han gerne vil forblive i England, skifter til Liverpool, som jo også har vist interesse for ham ..

JakobR
10-05-2009, 11:49
I originalinterviewet siger han, at han aldrig har spurgt Fergie om forklaring på hvorfor, han er bænket. Han siger det ikke er hans stil at gøre sådan noget, men det er åbenbart hans stil at åbne op for posen overfor medierne? Det virker altså som en besynderlig tankegang.

Jeg kan godt forstå, hvis han er smådesperat efter at finde en klub, når nu han er ejet af en tredje part, men mon ikke, der kommer et tilbud eller to? Hvis ikke, der gør det, så sænker ejeren vel prisen. Udbud/efterspørgsel og alt det.

snegl
10-05-2009, 11:52
Jeg synes at interviewet er lige kriminelt nok timet hvad angår offentliggørelsen af det dagen før City kampen. I bund og grund kritiserer han Ferguson langt mere end de spillere som før er røget ud af døren, og jeg fatter simpelthen ikke gårsdagens historie hvis den er sand.

Hvordan kan man være så huleboer-agtig at sige farvel til klubben, måske afskrive sig selv som starter i CL-finalen, og i alt taget sætte så meget negativ fokus på Ferguson før en kamp. Hold det for dig selv og scor nogle mål Tevez. Undskyld udtrykket, men ret beset er det (hvis det er sandt) simpelthen for uproffesionelle udtalelser at komme med allerede nu, hvor alle de vigtige kampe venter forude.

Jeg tvivler dog på om News of the World bare har fundet på det, men alle citater er ihvertfald nye. Hvis det er sandt, går han jo direkte ud og siger at:

- han nok skifter til sommer
- Han stadig vil blive i England
- Han godt vil spille for en af de andre topklubber i England (inkl Arse, Chelsea, Liverpool)

"Any club I join, whether it be Arsenal, Chelsea, Manchester City, Liverpool or Everton, will be a rival of Manchester United. I would like to thank the United fans for their support. They will always have a special place in my heart.

"If I was a United fan I wouldn't want to see their player in any other shirt but I think they will accept I've done everything I can."

Jeg håber så meget at det interview (http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/article296197.ece) er noget News of the world har fundet på

snegl
10-05-2009, 11:57
I originalinterviewet siger han, at han aldrig har spurgt Fergie om forklaring på hvorfor, han er bænket. Han siger det ikke er hans stil at gøre sådan noget, men det er åbenbart hans stil at åbne op for posen overfor medierne? Det virker altså som en besynderlig tankegang.

Jeg kan godt forstå, hvis han er smådesperat efter at finde en klub, når nu han er ejet af en tredje part, men mon ikke, der kommer et tilbud eller to? Hvis ikke, der gør det, så sænker ejeren vel prisen. Udbud/efterspørgsel og alt det.

Præcis! Det virker som Uniteds strategi at de vil vente til sommer for at se om efterspørgslen er der, og derefter komme med et lavere bud. Det ser slet ikke ud som om United vil betale 20-25 mio for Tevez.
Hvis dette interview er sandt, har Tevez virkelig mistet jordforbindelsen. Ting som dette bør han være klar over, men istedet går han ud og sviner Ferguson for ikke at have købt og brugt ham til trods for en halvsvag sæson i år.

Edit: Budet på 40 mio pund tror jeg unægteligt er kommet fra City. Jeg regner et eller andet sted også med at det bliver dem som Kia helst vil sælge til, og den vej Tevez nok kommer til at gå hvis de byder. 150 mio for De Jong siger ihvertfald alt om hvor ligeglade de er med priser.

man.utd25
10-05-2009, 12:16
Et eller andet sted, så kan jeg godt forstå Tevez, Han ved ikke hvor han skal være i næste sæson, og det må satme ikke være rart at gå og tænke på osv, og slet ikke vis SAF ikke har fortalt ham noget som helst, få nu købt Tevez for satan da, alle en hver kan sku da se han er en klasse-spiller, og siger det gerne igen nu , jeg vil langt heller have en Tevez en at sidde og se på Berbatov her kommer jeg type. kunne det måske tænkes vi ikke har råd til at købe ham??

CC
10-05-2009, 12:18
Synes det er fair nok hvis han forlader United til fordel for en af vores rivaler, bare det ikke er Liverpool! Herregud, hvis han skifter til City vil han have al min forståelse da det er praktisk, hans datter kan fortsætte i sin nuværende skole og alt det der. Han vil stadig være en af mine favoritter, også om skiftet så skulle ske til Chelsea eller Arsenal. Men hvis han skifter til Liverpool, den gør altså bare ondt! Hvis han virkelig respekterer fansne så skifter han ikke dertil!

Glory Man United
10-05-2009, 12:19
Et eller andet sted, så kan jeg godt forstå Tevez, Han ved ikke hvor han skal være i næste sæson, og det må satme ikke være rart at gå og tænke på osv, og slet ikke vis SAF ikke har fortalt ham noget som helst, få nu købt Tevez for satan da, alle en hver kan sku da se han er en klasse-spiller, og siger det gerne igen nu , jeg vil langt heller have en Tevez en at sidde og se på Berbatov her kommer jeg type. kunne det måske tænkes vi ikke har råd til at købe ham??

Nej det tror jeg ikke, for køber vi ikke Tevez, er vi tvunget til at købe en anden angriber. Men selvom Tevez fighter af et godt hjerte, så er han altså for uskarp. Og endelig: hvis du ikke kan lide Berbatovs attitude, hvad siger du så til Tevez´s, når han for 6. eller 7. gang ryster på hovedet af Fergie over at blive skiftet ud???

man.utd25
10-05-2009, 12:22
Nej det tror jeg ikke, for køber vi ikke Tevez, er vi tvunget til at købe en anden angriber. Men selvom Tevez fighter af et godt hjerte, så er han altså for uskarp. Og endelig: hvis du ikke kan lide Berbatovs attitude, hvad siger du så til Tevez´s, når han for 6. eller 7. gang ryster på hovedet af Fergie over at blive skiftet ud???

Det er sku da klart han gør det, Fergie giver jo Berbatov alt alt for mange chancer, har snart ikke styr på hvor mange dårlig kampe han har spillet, og når man har en Tevez inde, så har man en inde der arbejder i 90 min.

Tevez har været uskarp ja, men hvad har Berbatov så?????

United DK
10-05-2009, 12:23
Jeg kunne personligt sagtens se ham skifte til City, mest af alt fordi det er en klub, der vil frem i verden, og hvor mulighederne for spilletid er meget større, end i de store klubber rundt omkring. Men lad os nu se, det eneste jeg er sikker på, er at han ikke spiller i United, når 09/10 sæsonen går i gang.

Tenshu
10-05-2009, 12:24
Ham og Heinze har nu mindst tre ting til fælles: Begge er argentinere, United's fans råbte "Argentina, Argentina" efter dem, og så er de lige loyale.

man.utd25
10-05-2009, 12:28
Jeg kunne personligt sagtens se ham skifte til City, mest af alt fordi det er en klub, der vil frem i verden, og hvor mulighederne for spilletid er meget større, end i de store klubber rundt omkring. Men lad os nu se, det eneste jeg er sikker på, er at han ikke spiller i United, når 09/10 sæsonen går i gang.

Lad os nu se:) tror nu der er en chance, for han spiller for os i næste sæson.

Glory Man United
10-05-2009, 12:44
Det er sku da klart han gør det, Fergie giver jo Berbatov alt alt for mange chancer, har snart ikke styr på hvor mange dårlig kampe han har spillet, og når man har en Tevez inde, så har man en inde der arbejder i 90 min.

Tevez har været uskarp ja, men hvad har Berbatov så?????

Plejer ikke at bruge statistik for at underbygge min forklaring, men 3 mål og 3 assists i 26 kampe er ikke bare skuffende, det er elendigt. Berba har scoret 3 gange så mange mål og tilsvarende haft 3 gange så mange assists. Og det er så på 30 kampe.
Iøvrigt er jeg fuldstændig ligeglad med, om Tevez synes han er bedre end Berba. Man ryster ikke på hovedet af verdens bedste manager. Måske en gang men Tevez har snart gjort det til sit speciale

Parkohargo
10-05-2009, 12:44
Nu tegner alt i hvertfald til at Carlos Tevez er færdig hos os. Jeg kan sku godt forstå hans frustration da den situation han står i ikke er særlig fed. Jeg vil dog elske at han blev i klubben for hans arbejdsmoral er fuldstændig fantastísk men han scorer selvfølgelig ikke nok mål og der er en pris på 200-300 mill for meget for en angriber der ikke scorer flere kasser. Det har været en meget blandet sæson for ham hos os men jeg vil dog altid respektere ham for den tid han var hos og især i sidste sæson hvor han virkelig spillede glimrende.. ARGENTINA ARGENTINA!!

chrhein
10-05-2009, 12:51
Plejer ikke at bruge statistik for at underbygge min forklaring, men 3 mål og 3 assists i 26 kampe er ikke bare skuffende, det er elendigt. Berba har scoret 3 gange så mange mål og tilsvarende haft 3 gange så mange assists. Og det er så på 30 kampe.
Iøvrigt er jeg fuldstændig ligeglad med, om Tevez synes han er bedre end Berba. Man ryster ikke på hovedet af verdens bedste manager. Måske en gang men Tevez har snart gjort det til sit speciale

Enig. Jeg vil endda fortsætte og mene at Tevez i flere kampe i år har været direkte elendig. Hans førsteberøringer er ikke gode nok, og hans afslutninger er ikke af høj nok kvalitet. Ja han har energi og løber meget, men det gør Dirk Kuyt også, og ham ønsker vi vel ikke i United?

Berbatov er en langt bedre spiller end Tevez, og med en pris på 30 mill pund, er Tevez alt for dyr. Tænk hvad vi ellers kan få for de penge.

Jev
10-05-2009, 12:59
Jeg kan ikke se nogen grund til at have så ondt af Tevez. Han har deltaget i 26 ud af 34 ligakampe, heraf 16 fra start. Når man spiller for verdens bedste hold, er det ikke noget, man kan tillade sig at tude over. Ikke mindst hans præstationer taget i betragtning. Jeg er enig i indlægget foroven; hans teknik er ikke på niveau med vores andre offensive spillere, hans førsteberøringer er nærmest katastrofale, og han træffer alt for ofte den forkerte beslutning. Dertil kommer et uacceptabelt slutprodukt.

Vi kan sagtens undvære ham, men skal jeg bevare min respekt for ham (for den har jeg da - han er en fantastisk type både på og uden for banen), så skal han styre langt uden om Anfailed.

JakobR
10-05-2009, 13:04
Det ville ikke undre mig, hvis Tevez går ud og spiller sit livs kamp i dag :D

chrhein
10-05-2009, 13:16

Og det ville vi alle elske, der er bare for langt imellem dem. :)

JakobR
10-05-2009, 13:27
Og det ville vi alle elske, der er bare for langt imellem dem. :)

Selvfølgelig. Det kunne bare være komisk efter al kritikken (også fra mig selv). Hans sæson bliver ikke godkendt, hvis han spiller godt i dag, men I ved, hvad jeg mener...

Rasmus-K-J
10-05-2009, 13:29
Arhhh jeg synes sgu i er hårde ved ham. Den sidste måned har han fandme været godt kørende. Mod tottenham og arsenal var han jo outstanding og gav vores kontra spil den samme speed som vi er kendt for, det gør berba ikke. Tror ikke vi skal tage rygterne for tungt. For det virker som om Berba også er blevet frosset lidt ud nu.

Tager ikke nogle af de her interviews og rygter seriøse endnu. Jeg tror først på det når han er signet af en anden klub. Samme gør jeg med Ronaldo, Ribery osv!!!.

EDIT: Og har blandt andet os talt med en af mine ven som er Liverpool fan. Han synes også Berba har været et kæmpe flop i størrelse med Robbie Keane. Og synes satme også der er en hvis sammenligning. Når vi snakker om Tevez er han en spiller som min ven slet ikke kan se hvad han laver på bænken for. Det er en generel holdning fra mine ven at Tevez ikke hører til på bænken.

Dines
10-05-2009, 13:32
Tevez er ikke Manchester United-spiller efter sommerferien. Det er helt sikkert. Vi signerer ham ikke, og Tevez virker indforstået med, at hans tid i klubben er ovre. Jeg er virkelig trist, for jeg holder virkelig meget af Tevez og han vil altid have en plads i mit hjerte, så det bliver hårdt at se ham spille i en anden klub. Hvis han ikke bliver her, så held og lykke i en anden klub. Alt det bedste fremover.

Glory Man United
10-05-2009, 13:32
For det virker som om Berba også er blevet frosset lidt ud nu.

Hvad mener du?

Flax_Generous
10-05-2009, 13:35
Det er ikke kun besynderligt, men respektløst. Hvorfor føler han trang til at gå ud i pressen dagen før en af sæsonens vigtigste kampe og tale ned om Ferguson og klubben? Det er håbløst af den lille argentiner. Jeg har været stor Tevez-fan, men det vil efterhånden ærlig talt ikke genere mig det fjerneste, hvis han ikke er i klubben til næste sæson.

Rasmus-K-J
10-05-2009, 13:46
Hvad mener du?

Han starter slet ikke de store kampe mere som han gjorde før. Ved ikke helt hvad det er, men synes ikke det lader til Sir Alex har så meget tillid mere!

Oprindeligt indsendt af JakobR

Ja og det er også det der gør jeg ikke tror på at det er rigtigt det her interview. Ronaldo skulle jo også have været interviewet under em sidste år, og efter em sagde han det var løgn. og det var det så også.

Fatter ikke mange tror på det de læser inden vinduet er åbnet!

ChristianR
10-05-2009, 14:04

Det undrer faktisk mig, at han overhovedet får lov at spille efter sådanne udtalelser. Han får en del længere snor af SAF, end andre spillere har fået i tidens løb.

RuudVanNissetøj
10-05-2009, 14:05
Lad os bare håbe han kvitterer med mål i dag når han starter inde fra start. Personligt synes jeg også det er ok. at sige "tak for denne gang" til Tevez. Uden sammenligning niveaumæssigt synes jeg, at Tevez er i gang med at udvikle sig på samme måde som Allan Smith da han var i klubben. Kæmper røven ud af bukserne, løber ofte med hovedet direkte ind i muren og "varmer" bolden alt for meget før han skiller sig af med den.

Så alt i alt er jeg en fortaler for at sende ham videre. Prisen gør det hellere ikke bedre, men 300 dansk mil. eller hvad der nu kræves er alt for meget for Tevez. Too bad for fyren, for han er helt sikkert en god spiller.

dannigizmo
10-05-2009, 14:06
Fatter ikke mange tror på det de læser inden vinduet er åbnet!

Jeg fatter ikke, at der er så mange, der tror på, at spillerne ikke spiller ud til egen fordel hver gang, de har muligheden. Det er altid medierne, der bliver gjort til skurken, men hvorfor skulle de dog have mere at lyve for end spillerne? Medierne skal sælge blade/aviser/tv-programmer, spillerne skal have større/bedre kontrakter. I min verden kan jeg virkelig ikke se forskellen på et medie, der forsøger at tjene kassen på en historie om Kaka til Manchester City, og når Ronaldo siger, at han vil til Real Madrid. Begge tjener masser af penge på det.

Det fører mig videre til Carlos Tevez, som tråden jo handler om. What a co-inki-dink, at Tevez - der på trods af kun to år i klubben virker som en af de mest loyale - nævner Liverpool, Arsenal og Chelsea. Han står og mangler en kontrakt, har flere gange sagt, at han meget gerne ville blive i United - er det kun mig, der kan se mediespin for at trigge United til at få papir på ham, så han "ikke skifter til en rival"?

Bullcrap at beskylde medierne for gode historier. Jeg garanterer, at spillernes agenter gør nøjagtig det samme. At tro andet er naivnt. Spillerne kan drage for meget nytte af det til at lade være.

Edit: Så har vi denne evindelige debat mellem Berbatov og Tevez. Berbatov har scoret 7 mål i 22 kampe, Tevez har scoret 17 i 53. - Hvor ser man lige den store forskel, rent statistik?

Govan
10-05-2009, 14:14
Nu ved jeg selvfølgelig ikke om interviewet har fundet sted.
Men hvis han tror at han kan snakke sig på holdet, så er han altså ikke den stiveste p.. i saunaen.
Ferguson har i et tv interview fortalt at han er iriteret over al det medie hejs.
Han har forklaret Tevez at han gør hvad han kan for at beholde ham, men at han må vente til efter sæsonen. Og så hjælper ikke ligefrem sin situation ved at ryste barnligt på hovedet, hvergang han bliver pillet ud.
Jeg vil græde tørre tåre hvis han ikke bliver i klubben. Han har helt sikkert nogle kvaliteter såsom fighter hjerte og energi, men han er ikke den store afslutter og hans førsteberøring er håbløs, han er heller ikke specielt hurtig.
Men værst af alt, så har han åbenbart ingen respekt for ferguson.

man.utd25
10-05-2009, 17:36
Det undrer faktisk mig, at han overhovedet får lov at spille efter sådanne udtalelser. Han får en del længere snor af SAF, end andre spillere har fået i tidens løb.

Hvem siger den udtalelse er sandt?? jeg tvivler lidt efter han startede kampen idag.,

SantasLittleHelper
10-05-2009, 17:49
Det kan jo være, at Fergie ikke har læst avisen i dag. Han har trods alt andre ting at give sig til, og hvis setuppet de sidste par dage har lænet sig mod at tevez skulle starte i dag, hvorfor så risikere noget ved at ændre på det?

Hvis Tevez bliver, hvilket jeg håber han gør, så har vi en af europas bedste offensiver, og hvis han smutter skal vi ud og hente en ny der gør at vi ikke er svækket til næste sæson. Hvem opfylder disse krav som koster 20 millioner pund? Ingen? tjah..

JakobR
10-05-2009, 17:54
Det er altså ikke svært at finde 3-4 ligamål til under 200 millioner. Jeg ved, han tilbyder mere end det, men som sagt, så synes jeg, vi har for mange "mere end mål"-angribere.

Men flot kamp af Tevez i dag, og rigtigt godt mål!

Jeg håber ikke, han kører Fergie alt for træt, for Tevez er i min idealopstilling til CL-finalen ;)

Dines
10-05-2009, 21:14
Asked when Tevez’s future would be sorted out, the boss responded curtly: “I’m not getting into that, OK?” - Fergie

Efter Fergusons udtalelser efter kampen i dag og Tevez udtalelser til pressen de sidste par uger, så er det nu i mine øjne 99% at Tevez er fortid i klubben, desværre. Godt nok har han scoret få mål i år, men Tevez er mere end bare mål. Han kæmper for klubben, og er en indpisker og inspiration for mange af sine holdkammerater. Hvis 20 mill £ passer, så fås der ikke mange, der vil være en lige så god 3 angriber... Tevez manglende præstationer i år, tror jeg også i høj grad skyldes, at han har manglet tryghed. Hans fremtid har været uvis, og Tevez har vidst, at hvis han ikke leverede, når han fik chancen, så vil han ryge ud på bænken med det samme.

Norman Whiteside
10-05-2009, 23:46
Er der nogen af jer der har tænkt den tanke at grunden til han ikke bliver brugt særlig meget og at det trækker ud med en afgørelse kunne ha med at gøre at prisen på ham kunne presses ned?? bare en tanke, hva tænker i?
For han er altså en klassespiller, ville gøre ondt at se ham i en anden engelsk klub..

Jesus
10-05-2009, 23:47
Jeg tror Tévez bliver, spørgsmålet er helt enkelt om ledelsen vil lægge ud, som jeg ser det. Jeg tror helt ærligt ikke, at vi kan finde en spiller med de samme kvaliteter til den pris, hvor alderen spiller en stor rolle, da han kan tage over når Berba bliver gammel. Egentlig synes jeg, at Carliltos er langt bedre end Berba i de kampe hvor de skal slides, hvorimod Berba kan overraske i de sene minutter, med flotte og intelligente driblinger, der skaber mål. I virkeligheden er det vel et smagsspørgsmål, er du en Tévez eller en Berba? Jeg går efter den gyldne mellemvej med begge to og en Rooney som herre over to hunde.

TJ
11-05-2009, 00:51
Jeg tror Tévez bliver, spørgsmålet er helt enkelt om ledelsen vil lægge ud, som jeg ser det. Jeg tror helt ærligt ikke, at vi kan finde en spiller med de samme kvaliteter til den pris, hvor alderen spiller en stor rolle, da han kan tage over når Berba bliver gammel. Egentlig synes jeg, at Carliltos er langt bedre end Berba i de kampe hvor de skal slides, hvorimod Berba kan overraske i de sene minutter, med flotte og intelligente driblinger, der skaber mål. I virkeligheden er det vel et smagsspørgsmål, er du en Tévez eller en Berba? Jeg går efter den gyldne mellemvej med begge to og en Rooney som herre over to hunde.

Tevez er 25 og Berbatov er 27. Ikke lige den store forskel..;)

SantasLittleHelper
11-05-2009, 00:58
Dimi er nu 28, men fred være med det.

TJ
11-05-2009, 01:00
Dimi er nu 28, men fred være med det.

Så har han vist haft fødselsdag siden sidst jeg tjekkede - hvilket også er et stykke tid siden :)

Fletcherfan
11-05-2009, 01:47
1) Nu er det News of the World, der kommer med interviewet, og de plejer altså ikke at være den mest pålidelige kilde... Hvis man skal tage medierne med i diskussioner så har SAF, at ingen betydningsfuld spiller kommer til, og der har også været rygter om, at Macheda skal lejes ud hele næste sæson... Og jeg regner altså ikke med, at SAF stiller op med Berba, Rooney (som også kan spille i siderne), Ronaldo (som også kan spille i siderne) og Welbeck (som også kan spille i siderne) som de eneste angribere... Betyder det så, at Tevez bliver købt???
2) Hvis man sammenligner Berbas og Tevez' kamp så skal man også tage minutter spillet i betragtning... Sky sport havde tal i halvlegen, der sagde 428 min. for hvert mål fra Tevez og 268 fra Berba... Og så skal man tænke på, at Berba MEGET sjældent er blevet udskiftet, mens det er utrolig sjældent, at Tevez har spillet 90 minutter... Og de 10 gange Tevez er blevet indskiftet har han nok fået et mål og spillet ikke mere end to kampe udregnet i minutter... Hvis nogen er i tvivl så synes jeg man godt kan i betragtning, at en spiller er blevet indskiftet... Specielt som United har spillet i år... Når United er kommet foran i denne sæson så er spillet som regel blevet som anden halvleg i dag... Og da er det altså svært som indskiftet angriber at få et mål...
3) Ja, Tevez har ikke haft nogen heldig sæson, men jeg tror ikke han får en så dårlig sæson igen...Og hvorfor er det acceptabelt, at Nani og Anderson ikke har spillet så godt i denne sæson fordi det er deres anden sæson i klubben, mens det samme ikke er gældende for Tevez???
4) Jeg tror ikke på den samtale i NOTW, men jeg tror på at nu er op til David Gill og Kia om Tevez bliver... Jeg regner med, at SAF ønsker at købe Tevez også for de 200 mio £ og Tevez vil blive, men det er nok ude af deres hænder... Og jeg tror det bliver juli før man finder en afgørelse...
5) Berba er nok hovedårsagen til Tevez' mindre gode sæson... Det lyder lidt mærkeligt, men det kan forklares... SAF har som vane at bruge en masse spilleminutter til at få en spiller til at tilpasse sig til spillestilen (hvis SAF vel at mærke godt kan lide ham)... Og da SAF har fundet ud af, at Tevez har tilpasset sig spillet allerede så har han nok brugt Berba rigtig meget... OG pga. de forholdsvis få minutter til Tevez sammen med usikkerheden om hans fremtid har helt sikkert spillet en stor rolle for Tevez, som i flere kampe har spillet uden nogen som helst form for selvtillid og tillid fra træneren... Bliver Tevez købt så tror jeg han får langt mere minutter og langt mere tillid fra SAF, selvfølgelig kun hvis han viser sit værd, og det tror jeg han gør... Så bliver en fabelagtig Tevez næste år... Og når det kommer til hvilke kvaliteter Berba og Tevez har så kan man sætte det ekstremt op og sige, at Berba har en enormt god førsteberøring, men er elendig til viderespil... Og selvfølgelig tæller mål og assist også, men har også tabt enormt mange bolde... Berba har indtil videre været et flop i min karakterbog, men jeg er af den mening, at alle spillere skal have to sæsoner til at bevise sit værd, og selv om jeg ikke er for optimistisk så håber jeg på og en enorm tillid til SAF, at Berba bliver MEGET bedre næste sæson...

Så jeg synes, at Tevez skal købes også for de 200 mio. £... Han er absolut god nok til United, men han har kun haft en dårlig sæson...

Og til en anden ting: sjovt, at der er nogle her, der "fordømmer" Tevez' hovedrysten og Ronaldos opførsel i dag når de bliver skiftet ud, og samtidig siger, at det var i orden det som Ballack og Diverba lavede mod Barca??? Ronaldo og Tevez har ikke virket truende eller noget mod nogen så jeg synes mere, at det er et rigtig godt tegn, at de gør det fremfor voldsmændene fra London... I sidste ende er det også følelser som Ronaldo og Tevez viser:smilings:

robinho
11-05-2009, 05:53
Diskussionen om tevez kører på fuld tryk, og folk mener han skal signes, og på stadion synger man det til fergie. Men hvis han bevare den rolle i truppen som han har nu, så skulle man måske overveje om Tevez selv overhovedet gider at blive.

Så kan united og fergie jo sige hvad de vil. Det her er en lejeaftale som snart udløber og han kan jo forhandle til anden side uden uniteds tilladelse.

United-Allan33
11-05-2009, 07:37
Nu er det News of the World, der kommer med interviewet, og de plejer altså ikke at være den mest pålidelige kilde...

Som også er skrevet andet sted, så fatter jeg ikke hvorfor folk altid er så hurtig til at afvise historier fra medierne, især ikke når man ser på Tevez's juble i kampen. Så er det da tydeligt at historien er sand, eller ihvertfald ikke bare opspind..

Og til en anden ting: sjovt, at der er nogle her, der "fordømmer" Tevez' hovedrysten og Ronaldos opførsel i dag når de bliver skiftet ud, og samtidig siger, at det var i orden det som Ballack og Diverba lavede mod Barca??? Ronaldo og Tevez har ikke virket truende eller noget mod nogen så jeg synes mere, at det er et rigtig godt tegn, at de gør det fremfor voldsmændene fra London... I sidste ende er det også følelser som Ronaldo og Tevez viser

Du kan da på ingen måder sammenligne de ting.. Mht Ronaldo er jeg selv splittet, på den ene side mener jeg at det er fedt at han er så tændt og frisk at han vil spille, men på den anden side så føler jeg at hvis SAF mener at tage Ronaldo ud, er bedst for Manchester United, så tager man Ronaldo ud.. Nu står vi igen i en situation hvor man kan beskylde Ronaldo for at være større end klubben, men som skrevet er jeg selv splittet i det..
Ang Tevez kan man sige det samme, jeg forstår godt at han er frusteret over den manglende afklaring på hans fremtid, men at han tuder om mere spilletid kan jeg kun ryste på hovedet af.. Han spiller i verdens bedste fodboldklub, og har scoret 4 mål, så han kan bestemt ikke forlange mere spilletid, og ser man på hans kampe så har han jo spillet en del kampe.
Det Ballack og Drogba gjorde kan groft sagt siges at være for holdet, mens Ronaldo og Tevez var personligt..

Jeg håber at Tevez bliver, men kan ikke rigtig se det ske efter denne weekend.. Desværre

Dines
11-05-2009, 08:00
Så jeg synes, at Tevez skal købes også for de 200 mio. £... Han er absolut god nok til United, men han har kun haft en dårlig sæson...

Godt indlæg. Jeg er meget enig i det meste af det, men ændre lige det tal der :)

Fletcherfan
11-05-2009, 08:10
Som også er skrevet andet sted, så fatter jeg ikke hvorfor folk altid er så hurtig til at afvise historier fra medierne, især ikke når man ser på Tevez's juble i kampen. Så er det da tydeligt at historien er sand, eller ihvertfald ikke bare opspind..

Du kan da på ingen måder sammenligne de ting.. Mht Ronaldo er jeg selv splittet, på den ene side mener jeg at det er fedt at han er så tændt og frisk at han vil spille, men på den anden side så føler jeg at hvis SAF mener at tage Ronaldo ud, er bedst for Manchester United, så tager man Ronaldo ud.. Nu står vi igen i en situation hvor man kan beskylde Ronaldo for at være større end klubben, men som skrevet er jeg selv splittet i det..
Ang Tevez kan man sige det samme, jeg forstår godt at han er frusteret over den manglende afklaring på hans fremtid, men at han tuder om mere spilletid kan jeg kun ryste på hovedet af.. Han spiller i verdens bedste fodboldklub, og har scoret 4 mål, så han kan bestemt ikke forlange mere spilletid, og ser man på hans kampe så har han jo spillet en del kampe.
Det Ballack og Drogba gjorde kan groft sagt siges at være for holdet, mens Ronaldo og Tevez var personligt..

Jeg håber at Tevez bliver, men kan ikke rigtig se det ske efter denne weekend.. Desværre

For det første så tror jeg ikke rigtig på den artikel da det er NOTW... Jeg tror bare, at Tevez brugte den artikel i sin jubel... Noget andet er så om han virkelig føler sig som en del af familien, for det er helt klart at SAF ikke har vist ham nok tillid... F.eks. scorede han 4 mål i en kamp for at blive sat på bænken næste kamp... Godt nok var det Liga Cup, men det var mod et Blackburn hold i stærkeste mulig opstilling...

Drogba og Ballack opførte sig sådan fordi de endnu engang mistede muligheden for at vinde en medalje... De tænkte sgu ikke en skid på holdet... Chelsea har maks. 2 spillere, der tænker på holdet (Lamps og Terry)... Det som Tevez og Ronaldo viste er, at de ville gerne spille lidt mere... Specielt i Tevez' eksempel er det forståeligt, da kampen mod City vel er den anden eller tredje gang han har fået fuld tid i ligaen... Herregud, de viser jo kun, at de vil spille... Og hvorfor tror du lige alle de her fodboldspillere ønsker at blive fodboldspillere??? For at spille... Det er sgu ikke mange, der bliver fodboldspillere for at træne... Selvfølgelig har penge noget at sige (hvem sagde Winston Bogarde???), men spillerne vil helt sikkert hellere tjene 20.000 £ mindre om ugen hvis de fik lov til at spille 20+ kampe mere pr. sæson... SÅ jeg synes det er fedt, at de viser, at de vil spille videre...

Fletcherfan
11-05-2009, 08:12
Godt indlæg. Jeg er meget enig i det meste af det, men ændre lige det tal der :)

Ja det skal selfølgelig være 200 mio. kr.:lolol:

United-Allan33
11-05-2009, 08:32
For det første så tror jeg ikke rigtig på den artikel da det er NOTW... Jeg tror bare, at Tevez brugte den artikel i sin jubel... Noget andet er så om han virkelig føler sig som en del af familien, for det er helt klart at SAF ikke har vist ham nok tillid... F.eks. scorede han 4 mål i en kamp for at blive sat på bænken næste kamp... Godt nok var det Liga Cup, men det var mod et Blackburn hold i stærkeste mulig opstilling...

Drogba og Ballack opførte sig sådan fordi de endnu engang mistede muligheden for at vinde en medalje... De tænkte sgu ikke en skid på holdet... Chelsea har maks. 2 spillere, der tænker på holdet (Lamps og Terry)... Det som Tevez og Ronaldo viste er, at de ville gerne spille lidt mere... Specielt i Tevez' eksempel er det forståeligt, da kampen mod City vel er den anden eller tredje gang han har fået fuld tid i ligaen... Herregud, de viser jo kun, at de vil spille... Og hvorfor tror du lige alle de her fodboldspillere ønsker at blive fodboldspillere??? For at spille... Det er sgu ikke mange, der bliver fodboldspillere for at træne... Selvfølgelig har penge noget at sige (hvem sagde Winston Bogarde???), men spillerne vil helt sikkert hellere tjene 20.000 £ mindre om ugen hvis de fik lov til at spille 20+ kampe mere pr. sæson... SÅ jeg synes det er fedt, at de viser, at de vil spille videre...

Havde Drogba og Ballack ikke spillet for Chelsea men for United havde de været helte, lad være med at gøre United spillere til engle.. Jeg ville da også gerne have spillere som ville have medaljer..
Ja Ronaldo og Tevez gjorde det for mere spilletid, men ihvertfald i tilfældet Ronaldo, burde han se udover hans eget ego, og se at Fergie gjorde det fordi han mente at det var det bedste for United.. Og det samme kan man sige om Tevez 4 mål imod Blackburn, og disse ting må man bare acceptere når man spiller i en klub som United.. Selvfølgelig kan man være uenig, men tag den under 4 øjne..

snegl
11-05-2009, 10:42
Og til en anden ting: sjovt, at der er nogle her, der "fordømmer" Tevez' hovedrysten og Ronaldos opførsel i dag når de bliver skiftet ud, og samtidig siger, at det var i orden det som Ballack og Diverba lavede mod Barca??? Ronaldo og Tevez har ikke virket truende eller noget mod nogen så jeg synes mere, at det er et rigtig godt tegn, at de gør det fremfor voldsmændene fra London... I sidste ende er det også følelser som Ronaldo og Tevez viser:smilings:

Både Ronaldo/Tevez hovedrysten, og Ballack og Drogbas optræden er dum. Underlig ræsonans du har hvis du synes Ronaldo og Tevez' hovedrysten er noget positivt fordi det er mildere ting i den dumme ende af skalaen de gør.

Og ja man kan jo sagtens have følelser uden at skulle spille på følelseselementet foran tv-kameraer og 76.000 tilskuere.
Hvem tror Ronaldo egentlig vi er? Hans hovedrysten og konstante muggen foran kameraet efter han blev taget ud var til at brække sig over, virkede så kunstigt (Hvem sagde ego?). Følelsesporno af værste skuffe.

JakobR
11-05-2009, 22:58
Det har nu vist sig, at interviewet oprindeligt er lavet af en Sunday Telegraph journalist. Det var mest henvendt til dem, der var imod interviewet, fordi det så ud til at være NOTW.

Ferguson udtalte nedenstående idag, da han blev spurgt, om han havde et problem med Tevez' udmelding. Hvis interviewet var falsk, så ville han vel have have afvist det med det samme som han plejer med sådanne historier.

"Not at all. If he keeps scoring I've got absolutely no problem."

Sådan som jeg ser det, så er der to mulige grunde til, at han ikke vil udtale sig:

1) Han vil ikke have ham.
eller
2) Han vil have ham, men har ikke råd.

Jeg tror dog ikke så meget på den sidste. Kan han fortsætte med at score mål og levere præstationer som den i går, så tror jeg stadig på et muligt køb. Det er dog svært at bevise ret meget, når man ikke spiller hver gang.

Kasper260599
11-05-2009, 23:45
Mht Ronaldo er jeg selv splittet, på den ene side mener jeg at det er fedt at han er så tændt og frisk at han vil spille, men på den anden side så føler jeg at hvis SAF mener at tage Ronaldo ud, er bedst for Manchester United, så tager man Ronaldo ud.. Nu står vi igen i en situation hvor man kan beskylde Ronaldo for at være større end klubben, men som skrevet er jeg selv splittet i det

Kunne stort set ikke være mere enig! At se Ronaldo være tændt igen og jagte bolde uden for sidelinjen, som da vi var bagud mod Spurs, er sku lækkert. Desværre er det bare åbenlyst at hans primære agenda er personlig succes. I mine øjne er hans reaktion langt værre end Teves'.

Denne diskussion, og den ang. Teves' fremtid, er i min optik individuel. Det afhænger meget af om man som fan er til spilleren der under opvarmning på OT peger fra hjertet mod tribunerne (TEVES), eller den absolutte stjerne som via sine personlige ambitioner har et fantastisk potentiale (RONALDO).
Jeg vil til enhver tid foretrække den førstnævnte spillertype, og ønsker af hele mit hjerte at Teves bliver.

Men Stjerne spilleren skal dog også forsvares. Man kan tit være god til at kritisere og fordømme spillere som Ronaldo når egen succes vægtes højest, men 'that's the name of the game': Hvis man ønsker at vinde de største turneringer må holdet finde plads til Ronaldo-typen.

United DK
12-05-2009, 00:20
Hvis vi lige skal fortsætte lidt off-topic, så mener jeg ikke de der åbenlyse udbrud er acceptable, dem kan de holde udenfor fans og mediers søgelys. Ferguson tænder jo heller ikke for hårtørreren, før han er i omklædningsrummet, og de udbrud minder mig mest af alt om "se på mig, jeg laver en scene, for jeg er en fucking primadonna", og sådan noget kan jeg slet ikke klarer, og her taler jeg til alle United-spillere, Ronaldo, Tevez, Rooney osv.

Flax_Generous
12-05-2009, 00:32
Er der ikke forskel på hvad der sker i kampens hede og hvad der foregår i pressen efterfølgende? Selvfølgelig er der en rimelig klar grænse for hvad man kan tillade sig under en kamp (man må f.eks. ikke sparke en fan eller slå Ferguson), men der er en anden grænse for hvad man kan tillade sig efter kampen, særligt overfor pressen. Med andre ord synes jeg godt, at man kan tillade, at Ronaldo, Tevez og Rooney viser frustration over at blive taget ud. Til gengæld synes jeg ikke, at de bør fortsætte med at være dybt frustrerede lang tid efter kampen og de bør slet ikke brokke sig til pressen over det. Giver det mening?

I øvrigt bør folk vel snart have lært, at Ronaldo er en meget følelsesladet person. Det behøver ikke at være iscenesat - måske er han bare lidt hysterisk. Sådan er nogle personer jo bare (vi har et par af dem herinde).

Fletcherfan
12-05-2009, 02:54
Er der ikke forskel på hvad der sker i kampens hede og hvad der foregår i pressen efterfølgende? Selvfølgelig er der en rimelig klar grænse for hvad man kan tillade sig under en kamp (man må f.eks. ikke sparke en fan eller slå Ferguson), men der er en anden grænse for hvad man kan tillade sig efter kampen, særligt overfor pressen. Med andre ord synes jeg godt, at man kan tillade, at Ronaldo, Tevez og Rooney viser frustration over at blive taget ud. Til gengæld synes jeg ikke, at de bør fortsætte med at være dybt frustrerede lang tid efter kampen og de bør slet ikke brokke sig til pressen over det. Giver det mening?

I øvrigt bør folk vel snart have lært, at Ronaldo er en meget følelsesladet person. Det behøver ikke at være iscenesat - måske er han bare lidt hysterisk. Sådan er nogle personer jo bare (vi har et par af dem herinde).

Fuldstændig 100 % enig, selvom jeg nok er en af dem, der kommer i den sidstnævnte gruppe:lolol:

Casper
12-05-2009, 07:39
jeg tror ikke det er op til ferguson om tevez bliver eller ej,
det er et spil mellem glazer, gill og kia joochiranen eller hva han hedder.

Jeg syntes det er helt i orden at Tevez viser sit håb om at blive i klubben i en kamp. Hvis bare flere spillere ville lytte mere til publikum som ham

Ovlesen
12-05-2009, 09:33
jeg tror ikke det er op til ferguson om tevez bliver eller ej,
det er et spil mellem glazer, gill og kia joochiranen eller hva han hedder.

Jeg syntes det er helt i orden at Tevez viser sit håb om at blive i klubben i en kamp. Hvis bare flere spillere ville lytte mere til publikum som ham

Jeg tror også de kører et spil "chicken" i øjeblikket. Hele den økonomiske del af en Tevez handel er speciel fordi han er i hænderne på en forretningsmand (som vil tjene på ham). Han er glad for klubben, men har ikke strålet, så selvfølgelig skal vi sammenligne hans pris og spillemæssige kvaliteter med alternativerne.

Jeg tror ikke det er sælgers marked i øjeblikket. Godt nok er mange interesseret i Tevez, men hvor mange vil give 20-30 millioner pund for ham?

Selv er jeg noget splittet om vi skal beholde ham. Han er en crowd pleaser og viser glimt af særklasse, men mangler stabilitet. Måske er en 4 års kontrakt og lidt mere spilletid præcis det han mangler, who knows. :confused:

Krede
13-05-2009, 10:28
Det er godtnok The Sun

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article2426015.ece

Men det kunne satme være frækt at nuppe Tevez gratis...

KennyN
13-05-2009, 10:37
Det er næsten alt for kompliceret. Se bare på hvor meget ballade og hvor problematisk det var at få ham 2 år på lån, med mulighed for efterfølgende køb. Det vil blive en enormt lang, hård og irriterende sag at have kørende. Og jeg tvivler på, at det kan lade sig gøre at snuppe ham gratis. Sagen er ikke helt identisk med Bosman jo.. Så ved ikke helt om jeg skal tro på det, da det vil blive en yderst besværlig affære at tackle..

TJ
13-05-2009, 10:48
http://img11.imageshack.us/img11/8065/article118096604e9a40d0.jpg

Oh No! He's joined the dark side! :( Damn you Fat Spanish Waiter!

RAppel
13-05-2009, 11:11

Oh No! He's joined the dark side! :(

Armene siger det er Mascherano eller er jeg helt galt på den? :D

TJ
13-05-2009, 11:13
Armene siger det er Mascherano eller er jeg helt galt på den? :D

Korrekt observeret ;)

schousboe9
13-05-2009, 11:37
Det er godtnok The Sun

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article2426015.ece

Men det kunne satme være frækt at nuppe Tevez gratis...

Jeg har selv tænkt det samme, for han er jo reelt klubløs til sommer, men for to år siden mener jeg at have læst, at han fortsat er bundet til Kia J. i form af en slags agent-indehaver-agtig kontrakt, så interesserede klubber vil stadig skulle betale en købesum for at løse ham fra den kontrakt, ligesom hvis han var bundet til en rigtig klub. Vi har jo sådan set lejet ham hos "Kia Joorabchian BK FC IF".

Så jeg tror ikke helt på den. Men hvis der er et smuthul, så slå da til, for syv sytten!

RAppel
13-05-2009, 11:39
Korrekt observeret ;)

He he, cool :)

Håber dog aldrig billedet bliver til virkelighed. Elsker argentina, men hvis han trækker den trøje over hovedet så har jeg mistet al respekt for den mand, men det glæder vist ikke kun mig

mufufu
13-05-2009, 11:48

Oh No! He's joined the dark side! :(

Jeg er temmelig sikker på Tevez er menneske nok til at fatte at et skifte til Liverpool ville være upassende, i modsætning til en anden lille argentiner.

Danielsen
13-05-2009, 12:14
Korrekt observeret ;)

Ja for Tevez har en tattovering på höjre underarm :Bouncing:

Sazoo
13-05-2009, 12:40
HVIS al den sladder passer ,om at Tevez gerne vil til Shitty eller The Fools fra merseyside ,(hvilket jeg ikke tror passer) ,så kan han skride ad h..... til.
Så er Tevez bare ikke god nok til United og skal komme så langt væk som mugligt. Kender jeg Fergie ret ,ved jeg at Tevez's provokationer ,kun vil have negativ virkning for ham selv. Fergie kunne ikke være mere ligeglad. Hvis Fergie har brug for Tevez for han en kontrakt ,hvis ikke ,er det ud. Simple as that. Så kan Tevez rende og hoppe runt med sit løve har og flakse ørene hvorhen han vil.

MEN da dette er sagt ,er jeg stadig ikke den der tror på alle disse historier. Jeg ved at Tevez er lidt frustereret ,men indtil jeg har set Carlito sige det for åben skærm ,at han vil til rivalerne ,synes jeg sku' Tevez er super. Og ja ,jeg tror også han er pengene værd. Faktiskt er £25 mill pund MEGET billigt for sådan en angriber ,når man tænker på hvad vi fik for £32 mill sidste sommer for en vis Spurs angriber :))))

SantasLittleHelper
13-05-2009, 13:42
Hvis Tevez skifter til en af konkurrenterne vil jeg ikke bebrejde ham. For så har United i den grad forrådt ham når de gang på gang har sagt, at de nok skal købe ham fri. Hvis han ikke bliver håber jeg dog at han skifter til spanien.

DonThommy
13-05-2009, 13:50
Hvis Tevez skifter til en af konkurrenterne vil jeg ikke bebrejde ham. For så har United i den grad forrådt ham når de gang på gang har sagt, at de nok skal købe ham fri. Hvis han ikke bliver håber jeg dog at han skifter til spanien.

er der sagt noget fra united om at vi ville koebe ham fri ? :titte:

TJ
13-05-2009, 13:53
Ja...flere gange

DonThommy
13-05-2009, 13:54
Ja...

naa vidste jeg skam ikke :)

SantasLittleHelper
13-05-2009, 13:54
Kun en 4-5 gange de sidste 1½ år.. Du må google hvis du vil finde det, for jeg gider ikke rigtigt hvis du nu ikke følger med :)

DonThommy
13-05-2009, 14:16
Kun en 4-5 gange de sidste 1½ år.. Du må google hvis du vil finde det, for jeg gider ikke rigtigt hvis du nu ikke følger med :)

ifl. manutd.com som jeg tager som den mest paalideligste kilde at fergie har udtalt at tevez vil blive paa old trafford.

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={87C73467-BE93-4D12-8E9E-152F1F1CC55D}&newsid=6631318&page=1

men ud fra det jeg kan laese har fergie ikke sagt han vil koebe ham..

Jev
13-05-2009, 14:55
ifl. manutd.com som jeg tager som den mest paalideligste kilde at fergie har udtalt at tevez vil blive paa old trafford.

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={87C73467-BE93-4D12-8E9E-152F1F1CC55D}&newsid=6631318&page=1

men ud fra det jeg kan laese har fergie ikke sagt han vil koebe ham..

Det siger han jo sådan set i det link.

“I think he genuinely wants to stay, and that’s something we’re working towards – I’ve told him that repeatedly. There’s no more I can do.”

rugholm86
13-05-2009, 15:01
læste idag på goal.com (ved det ikke altid er en god kilde ;) ) at United forsøger at komme uden om en tranfersum.. hvilket kan være grunden til at de har været så længe om at forhandel med Tevez... ville være rigtigt godt hvis de slap for at betale 25-30 mill pund for ham..

DonThommy
13-05-2009, 15:04
Det siger han jo sådan set i det link.

“I think he genuinely wants to stay, and that’s something we’re working towards – I’ve told him that repeatedly. There’s no more I can do.”

ja okay du har ret.. men ser ogsaa lidt ud fra det her citat at han mener tevez maaske skal vaere lidt mere quiet about it..

JakobR
13-05-2009, 15:07

Jeg har det lidt på samme måde. Derfor kan jeg godt leve med, hvis han skifter til City. Liverpool vil jeg dog hade ham for... udelukkende fordi det er Liverpool.
Jeg mener dog at have læst, at han har afvist et skifte til dem. Så det sker nok ikke alligevel, heldigvis.

Angående et nyt angriberkøb, så søger vi måske mere en spiller, der kan tage over, når Rooney og Berbatov trænger til et hvil. Der har overhovedet ikke været fair konkurrence oppe foran, når Tevez kan blive bænket efter et par gode præstationer, mens Berbatov fortsat er i startopstillingen efter 5 ringe præstationer. Det kan selvfølgelig også bare være, at Ferguson ikke vil tabe ansigt og bænke manden, når nu, han har været så dyr.

ChristianR
13-05-2009, 16:24

Det mener jeg nu ikke, de har. De har flere gange sagt, at de arbejder på at finde en læsning. Andre gange har de sagt, at de regner med at sætte sig ned til sommer og finde en løsning.

United har aldrig sagt direkte og officielt, at de køber Tevez fri. Jeg er sikker på, at United gerne vil have Tevez - Men ikke for enhver pris, forståeligt nok.

SantasLittleHelper
13-05-2009, 16:26
Hvilken løsning havde du regnet med de ville sætte sig ned og finde? Udløsning?

ChristianR
13-05-2009, 17:27
Hvilken løsning havde du regnet med de ville sætte sig ned og finde? Udløsning?

Hvis man absolut vil købe ham, som du sagde, de sage - Så er der jo ingen løsning at finde. Så er det bare at betale de £22 mio. Men det vil United jo nok ikke, hvis de vil sætte sig ned og finde ud af noget. Så kræver en handel lidt velvillighed fra Hr Kia.

JakobR
13-05-2009, 23:32
Tevez er blevet tilbudt kontrakt.

Fesen oneliner, I know, men mere information har jeg ikke. Det dukker på på nyhedssites inden længe.

SantasLittleHelper
13-05-2009, 23:35
http://www.football365.com/story/0,17033,8668_5322428,00.html

JakobR
13-05-2009, 23:42
Ser ud til, at ham den fesne ejer afviser historien. Han bekræfter dog, at der har været møder mellem ham og Gill. Men det vidste man jo næsten godt.

Dines
14-05-2009, 07:21
Please sign Tevez!

schousboe9
14-05-2009, 09:09
Tevez er blevet tilbudt kontrakt.

Fesen oneliner, I know, men mere information har jeg ikke. Det dukker på på nyhedssites inden længe.

Reds make Tevez progress (http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6632528)

"David Gill's had a good meeting today, I've spoken to Carlos and we've given him an offer we hope he accepts. That's where we are".

:groupdance:

BANDINO
14-05-2009, 09:34
Tevez SKAL blive.. sådan er det bare!! jeg fatter ikke hvad Berbaflop laver på den bane, han havde godt nok nogle gode aktioner igår, men manden laver sku ikke dagens gode gerning.
Nu blev jeg godt nok forstyrret midt i kampen af en kammerat, men det må sku da gøre en kæmpe forskel for holdet når det er Berba som starter inde i stedet for Tevez? Der er så stor forskel på hvor meget de løber og hvor meget Tevez presser forsvaret?

Det er lige før at jeg bliver fan af den klub som Tevez skifter til! :P Manden er bare genial!!

Glory Man United
14-05-2009, 09:38
Tevez SKAL blive.. sådan er det bare!! jeg fatter ikke hvad Berbaflop laver på den bane, han havde godt nok nogle gode aktioner igår, men manden laver sku ikke dagens gode gerning.
Nu blev jeg godt nok forstyrret midt i kampen af en kammerat, men det må sku da gøre en kæmpe forskel for holdet når det er Berba som starter inde i stedet for Tevez? Der er så stor forskel på hvor meget de løber og hvor meget Tevez presser forsvaret?

Det er lige før at jeg bliver fan af den klub som Tevez skifter til! :P Manden er bare genial!!

....siger vil mere om dig som fan så

Jurgensen
14-05-2009, 09:40

Kommer aldrig til at forstå de folk der bruger som argument at Berba ikke løber nok. Det vidste vi da vi købte ham, så det kan vel ikke komme bag på på nogen. Så sent som mod City viste han sin klasse med 2 oplæg. Han er rigtig god til at holde i bolden og gå med i kombinations spillet. Jeg har bare to kritik punkter vedrørende Berba. Nogen gange holder han lidt for længe i den, og så er han ikke målfarlig nok. Dette skyldes dog nok a han tit ligger så langt tilbage på banen, hvilket giver meget plads til Rooney, Ronaldo og andre midtbane spillere der kan tage et dybdeløb.

TT: Synes i øvrigt også at vi skal signe Tevez, men det kommer dog helt an på prisen.

Belfast
14-05-2009, 10:36
Sign Tevez!

Elsker den mand, til trods for at han ikke har haft sin bedste sæson. Jeg støtter ham fortsat 100%, og tror at hvis vi beholder ham, går han en fantastisk sæson i møde.

Mikke7
14-05-2009, 15:50
Synes virkelig, Tevez har bevist sit værd den seneste tid, hvis dette er den Tevez, vi kan forvente i fremtiden, så vil det være dumt at sælge ham til en af vores konkurrenter (for den sags skyld en hvilken som helst klub).
Han giver et eller andet helt specielt, når holdet er lidt "nede", og han kommer på banen - vi så det mod Tottenham og igen i går.. Kanon mål forresten :D

man.utd25
14-05-2009, 16:05
Kommer aldrig til at forstå de folk der bruger som argument at Berba ikke løber nok. Det vidste vi da vi købte ham, så det kan vel ikke komme bag på på nogen. Så sent som mod City viste han sin klasse med 2 oplæg. Han er rigtig god til at holde i bolden og gå med i kombinations spillet. Jeg har bare to kritik punkter vedrørende Berba. Nogen gange holder han lidt for længe i den, og så er han ikke målfarlig nok. Dette skyldes dog nok a han tit ligger så langt tilbage på banen, hvilket giver meget plads til Rooney, Ronaldo og andre midtbane spillere der kan tage et dybdeløb.

TT: Synes i øvrigt også at vi skal signe Tevez, men det kommer dog helt an på prisen.

Det nytter bare ikke at spille godt engang imellem, Vis man er villig til at betale 300 mio for berbatov, ja så er Tevez mindst det samme værd.
Jeg synes bare ikke berbatov, passer ind på det her United hold, det er ligesom det hele tit går i stå når han for bolden.

Fletcherfan
14-05-2009, 16:15
Som det er blevet nævnt flere gange så er det nok hverken SAF eller Tevez, der bestemmer længere hvor han spiller fra og med næste sæson... Det bliver nok forhandlingsresultaterne fra Kia, som desværre ikke er specielt meget United-sympatisør... Og derfor tror jeg det nok bliver hulens svært at beholde Tevez...

ChristianR
14-05-2009, 16:56
Jeg forstår stadig ikke, hvorfor Berbatov skal blandes ind i det, hver gang Tevez diuskuteres??

Berbatov er købt og betalt, om man kan lide det eller ej. Det har intet med Tevez' situation at gøre.

Og jeg kan heller ikke forstå dem, der krittiserer hans løbearbejde, som faktsik er blevet bedre...- Berbatov løber ikke så meget, O'Shea laver ikke så mange tekniske genialiteter, og sådan er spillere så forskellige.

United-Allan33
14-05-2009, 17:20
Jeg forstår stadig ikke, hvorfor Berbatov skal blandes ind i det, hver gang Tevez diuskuteres??

Berbatov er købt og betalt, om man kan lide det eller ej. Det har intet med Tevez' situation at gøre.

Og jeg kan heller ikke forstå dem, der krittiserer hans løbearbejde, som faktsik er blevet bedre...- Berbatov løber ikke så meget, O'Shea laver ikke så mange tekniske genialiteter, og sådan er spillere så forskellige.

Det er fordi man ikke både kan lide Berbatov og Tevez på samme tid, det er enten eller.. Og når det nu engang er Berbatov der holder ens favorit ude, ja så må man jo hade ham.. For det er jo Tevez man holder med og ikke Manchester United..

Jeg så meget gerne vi køber Tevez, da han giver vores angreb noget liv, som hverken Berbatov eller Rooney gør.. Plus at han er indspillet på holdet, hvilket betyder han ikke skal bruge 1-2 eller flere mdr for at spille sig ind på holdet.. Det synes jeg er værd de sidste 5-8 mill..

TJ
14-05-2009, 17:37
Det er fordi man ikke både kan lide Berbatov og Tevez på samme tid, det er enten eller.. Og når det nu engang er Berbatov der holder ens favorit ude, ja så må man jo hade ham.. For det er jo Tevez man holder med og ikke Manchester United..

A' hva?? Det der viser jo bare hvor lavt du tænker om folk der ikke lige deler samme enorme begejstring for Berbatov som du gør. Man holder med Tevez og ikke Manchester United? Helt ærligt...:whine:

Jeg kan lide begge to, men det er måske umuligt eller hva..?

JakobR
14-05-2009, 17:43
Man holder med Tevez og ikke Manchester United? Helt ærligt...:whine:

Det var der en lige før, der mere eller mindre indrømmede.

EDIT:

TJ
14-05-2009, 17:49
Det var der en lige før, der mere eller mindre indrømmede.

EDIT:

Ja, jeg kan vel også kun tale for mig selv... men at sige at alle dem der foretrækker Tevez fremfor Berbatov, kun holder med Tevez og ikke United, er jo latterligt..

Pikovic
14-05-2009, 18:03
Selvfølgelig skal vi signe Tevez - men det er vel ikke ensbetyndende med, at vi skal sælge Berba? Jeg synes ikke Berbatov har været et kæmpe flop, og kan faktisk godt lide, at vi har et helt andet alternativ til Rooney, Tevez og Ronaldo. Mod City spillede Berbatov en god kamp, og igen i går mod Wigan gør han igen en fin figur. OK, han har måske ikke ligefrem været en målmaskine, men jeg tror stadig på ham.
Men hvor bliver den aftale med Tevez dog af?! Manden er jo genial, en kriger og en ægte klubmand- jeg er næsten ligeglad med prisen, en mand med Tevez' talent og personlighed finder vi ikke mange andre steder.

Daniel
14-05-2009, 19:03
På trods af at Tevez har været værdifuld her på det sidste, mener jeg stadig ikke at vi bør signe ham. Det antal mål vi har scoret i år har været skuffende og jeg ser hellere end helt trejde type angriber til klubben, end en der minder om Rooney eller Berbatov. Jeg er tilfreds med det han har leveret i de sidste par kampe, men vi må være ærlige og sige at en sæson var næsten et år og at Tevez langt fra har præsteret godt nok på det år, når man tænker på hvor meget spilletid han har fået. Tevez arbejder rigtig meget og bringer en fremragende energi, men han scorer ikke nok og derudover synes jeg ikke han er hurtig nok til at løbe fra de fleste forsvarspillere. Derudover kunne det være dejligt at hente en angriber der også kunne med hovedet, så Ronaldo ikke er den eneste trussel på den front.

GraZiaZ
14-05-2009, 19:44
På trods af at Tevez har været værdifuld her på det sidste, mener jeg stadig ikke at vi bør signe ham. Det antal mål vi har scoret i år har været skuffende og jeg ser hellere end helt trejde type angriber til klubben, end en der minder om Rooney eller Berbatov. Jeg er tilfreds med det han har leveret i de sidste par kampe, men vi må være ærlige og sige at en sæson var næsten et år og at Tevez langt fra har præsteret godt nok på det år, når man tænker på hvor meget spilletid han har fået. Tevez arbejder rigtig meget og bringer en fremragende energi, men han scorer ikke nok og derudover synes jeg ikke han er hurtig nok til at løbe fra de fleste forsvarspillere. Derudover kunne det være dejligt at hente en angriber der også kunne med hovedet, så Ronaldo ikke er den eneste trussel på den front.

Ej, hold nu op. Hvis vi ikke har scoret nok mål, hvordan kan vi så ligge så lunt i svinget til at blive mestre, og være i en CL finale??
En helt tredje angriber? Hvordan kan du finde en angriber der ikke bare ligner dem vi har. Altså Berbatov har flere kvaliteter end han har vist, han kan tekniske finesser, har et kanont spark, og kan også med hovedet, han får bare ikke lov til at være den boksspiller han er. Rooney er en fighter, han er hurtig og kan nogle ting som ingen andre kan når han er i topform. Tevez, han er en løve, hver gang han går på banen sker der noget med holdet. Der kommer bedre flow, osv. han tilfører rigtig meget, og så er han da målfarlig?
Look at the fact that Ronaldo også spiller mere eller mindre angriber, og derfor har vi da en rigtig målfarlig herre. Vi kan ikke blive ved med at sige, jamen Ronaldo er kant, nej, han er lige så meget på toppen som de andre, undtagen Berba. Rooney og Tevez spiller lige så meget på fløjene, og det gør at vores hold har det store flow.
Det flow ryger hvis ikke vi har flere der kan skifte rundt oppe foran, så bliver vi forudsigelige, og så vinder vi ikke nær så meget som vi gør nu. SIGN NU TEVEZ! Han gør noget ved holdet.

Btw, så er jeg da medlem af både "Berba-klubben" og "Tevez-klubben".

ChristianR
14-05-2009, 19:54
Det der menes med en ny angribertype er vel, at vores 3 angribere alle har det til fælles, at de fungerer bedst som hængende angriber bag ham, der skal score de fleste af målene.
Sådan ser jeg på det.

Sådan fungerede Berbatov også i Spurs bagved Robbie Keane - Så nej, han er ikke en udpræget boksspiller.

Daniel
14-05-2009, 20:05
Ej, hold nu op. Hvis vi ikke har scoret nok mål, hvordan kan vi så ligge så lunt i svinget til at blive mestre, og være i en CL finale??
En helt tredje angriber? Hvordan kan du finde en angriber der ikke bare ligner dem vi har. Altså Berbatov har flere kvaliteter end han har vist, han kan tekniske finesser, har et kanont spark, og kan også med hovedet, han får bare ikke lov til at være den boksspiller han er. Rooney er en fighter, han er hurtig og kan nogle ting som ingen andre kan når han er i topform. Tevez, han er en løve, hver gang han går på banen sker der noget med holdet. Der kommer bedre flow, osv. han tilfører rigtig meget, og så er han da målfarlig?
Look at the fact that Ronaldo også spiller mere eller mindre angriber, og derfor har vi da en rigtig målfarlig herre. Vi kan ikke blive ved med at sige, jamen Ronaldo er kant, nej, han er lige så meget på toppen som de andre, undtagen Berba. Rooney og Tevez spiller lige så meget på fløjene, og det gør at vores hold har det store flow.
Det flow ryger hvis ikke vi har flere der kan skifte rundt oppe foran, så bliver vi forudsigelige, og så vinder vi ikke nær så meget som vi gør nu. SIGN NU TEVEZ! Han gør noget ved holdet.

Btw, så er jeg da medlem af både "Berba-klubben" og "Tevez-klubben".

Synes du vores angribere scorer nok mål? Synes du Tevez er kold foran mål når han får chancen. De typer angribere vi har er ikke dem der banker kasser ind gang på gang og sådan en kunne jeg godt tænke mig. Jeg siger ikke vi skal have en Ruud-type, men en angriber der er hurtig, teknisk god, deltager godt i spillet og vigtigst af alt scorer masser mål.

Hvorfor er det at det er helt forkert at sætte spørgsmålstegn ved om vi skal købe Tevez? Jeg kan godt lide ham, men 300 millioner er mange penge og spørgsmålet er om vi ikke kunne bruge dem bedre.

Glory Man United
14-05-2009, 20:11
Vi kunne også bare beholde Berbatov, købe Tevez og sælge Rooney. Muuuuhaaaa

JakobR
14-05-2009, 20:26

Eller sælge dem allesammen, så folk slipper for konstant at diskutere om den ene er pisseringe eller ej.

Vi kunne også sælge hele holdet, så folk ALTID vil gætte den rigtige startopstilling i kamptrådene. ;)

Don Kafai
14-05-2009, 20:51

Vi kunne også bare stille med 10 mand fra start i næste sæson....
Bare for at bringe lidt spænding om mesterskabet :D

SantasLittleHelper
14-05-2009, 20:58
Vi kunne også bare stille med 10 mand fra start i næste sæson....
Bare for at bringe lidt spænding om mesterskabet :D Heh, Ancelotti er på tale som manager i Chelsea. Hvis der skal være spænding skal vi stille med 9, og ingen af dem på være Vidic.

Hvad mener i i øvrigt om Ancelotti? Er jeg den eneste der sidder og klapper i hænderne og øsker Chelsea held og lykke med næste sæson? De får brug for det.

EDIT: Uh, svar i Andre kampe + andet fodbold tråden. Ellers smider de os sgu nok ud.

MadsG
14-05-2009, 21:00
Jeg ville ikke ha' noget imod at sælge Tevez for så at købe en spiller à la Milito fra Genoa, som altid er god for mål.

Glory Man United
14-05-2009, 21:03
Jeg ville ikke ha' noget imod at sælge Tevez for så at købe en spiller à la Milito fra Genoa, som altid er god for mål.

Enig, hvis vi altså så bare lige kunne sælge Tevez... :haha:

ChristianR
14-05-2009, 21:07

Især, hvis vi kan få så god en pris for Tevez, at vi ligefrem laver penge på det:)c

MadsG
14-05-2009, 21:15
Nårh ja for helvede, vi ejer ham sgu ikke engang...:cool:

unitedforreal
14-05-2009, 21:18
Fatter seriøst ikke den her situation med Tevez. Han er ejet af en firma / 2 mænd tror jeg.

Men hvad kan de gøre hvis Tevez melder ud, at han ikke gider spille andre steder end united ? De kan trods alt ikke tvinge ham til at skrive under med en anden klub. Og da Firmaet ikke ejer en klub, ja så kan de ikke bruge ham. Altså han vil ende med ikke at spille for nogen. Prisen på ham vil falde helt vildt efter 1-2 måneder. "Da han ikke trænder eller spiller nogen steder".

Det eneste det her kræver er, en mundtlig aftale mellem Tevez og united. Også kan firmaet rende og hoppe.

Men som jeg ser det, så spiller Tevez og united kortene helt forkert. Og den eneste vinder ender med at være de 2 mænd der ejer tevez. Hvis jeg var SAF, så vil jeg nemt kunne forhandle mig til 150 mil. Bare ved at tage en snak med Tevez.

Steffyy
14-05-2009, 21:23
Fatter seriøst ikke den her situation med Tevez. Han er ejet af en firma / 2 mænd tror jeg.

Men hvad kan de gøre hvis Tevez melder ud, at han ikke gider spille andre steder end united ? De kan trods alt ikke tvinge ham til at skrive under med en anden klub. Og da Firmaet ikke ejer en klub, ja så kan de ikke bruge ham. Altså han vil ende med ikke at spille for nogen. Prisen på ham vil falde helt vildt efter 1-2 måneder. "Da han ikke trænder eller spiller nogen steder".

Det eneste det her kræver er, en mundtlig aftale mellem Tevez og united. Også kan firmaet rende og hoppe

Men som jeg ser det, så spiller Tevez og united kortene helt forkert. Og den eneste vinder ender med at være de 2 mænd der ejer tevez. Hvis jeg var SAF, så vil jeg nemt kunne forhandle mig til 150 mil. Bare ved at tage en snak med Tevez.

det du mener er, at hvis der kommer en mundlig aftale med Carlitos, så er han permanent United-mand?

Piggy
14-05-2009, 21:27

Altså hvis vi mister tevez bruger vi da bare welbeck eller river mecheda hjem fra sampdoria. Vi skal da ikke ud at have nye unge. Men jeg synes ikke vi skal lade Tevez gå. Jeg er ikke et økonomisk geni, og derfor vil jeg egentlig også være parat til at betale langt mere end prisen for ham. Det mål mod Wigan var jo bare så meget united. Ku i virkelig se ham i en liverpooltrøje?

Piggy
14-05-2009, 21:29
I øvrigt betød det ikke at jeg kun er i tevez lejren. Jeg er både i berba, tevez, rooney, o'shea, park og vidic lejren.. + alle de andre også.. Det må vist hedde united lejren :D

Piggy
14-05-2009, 21:33
Synes du vores angribere scorer nok mål? Synes du Tevez er kold foran mål når han får chancen. De typer angribere vi har er ikke dem der banker kasser ind gang på gang og sådan en kunne jeg godt tænke mig. Jeg siger ikke vi skal have en Ruud-type, men en angriber der er hurtig, teknisk god, deltager godt i spillet og vigtigst af alt scorer masser mål.

Hvorfor er det at det er helt forkert at sætte spørgsmålstegn ved om vi skal købe Tevez? Jeg kan godt lide ham, men 300 millioner er mange penge og spørgsmålet er om vi ikke kunne bruge dem bedre.

Hele den snak om at vores angribere ikke score nok bør stoppe. Holdet scorer nok. Vi er jo så pisse gode, fordi vi ikke har en torres der laver det hele for os på toppen. (Og nej, Ronaldo er ikke altafgørende :D ) uforudsigeligheden er altafgørendende. Jeg tror det var i informationen at jeg første gang stødte på at vi spiller en 4-6-0. Det synes jeg på mange måder er præcist. Og jeg kan godt lide det. Jeg vil ikke have en boksspiller :)

Jev
14-05-2009, 21:44
Hele den snak om at vores angribere ikke score nok bør stoppe. Holdet scorer nok. Vi er jo så pisse gode, fordi vi ikke har en torres der laver det hele for os på toppen. (Og nej, Ronaldo er ikke altafgørende :D ) uforudsigeligheden er altafgørendende. Jeg tror det var i informationen at jeg første gang stødte på at vi spiller en 4-6-0. Det synes jeg på mange måder er præcist. Og jeg kan godt lide det. Jeg vil ikke have en boksspiller :)

Helt enig. Hellere et mål fra alle 11 end 11 mål fra én. Så længe holdet scorer mål nok, er der ingen grund til at tænde alarmlamperne. En boksspiller er ikke befordrende for vores offensive kombinationsspil.

MadsG
14-05-2009, 21:50
Altså hvis vi mister tevez bruger vi da bare welbeck eller river mecheda hjem fra sampdoria. Vi skal da ikke ud at have nye unge. Men jeg synes ikke vi skal lade Tevez gå. Jeg er ikke et økonomisk geni, og derfor vil jeg egentlig også være parat til at betale langt mere end prisen for ham. Det mål mod Wigan var jo bare så meget united. Ku i virkelig se ham i en liverpooltrøje?

Verdens bedste fodboldklub skal have bedre reserver til angrebet end to 18-årige upcomings. Derfor mener jeg en mand som Milito ville være ret så god at hente, da han altid er garant for mål + han koster ikke det hvide ud af øjnene.
Men det er såfremt han gider være reserve.

Holmskov
14-05-2009, 21:52
Helt enig. Hellere et mål fra alle 11 end 11 mål fra én. Så længe holdet scorer mål nok, er der ingen grund til at tænde alarmlamperne. En boksspiller er ikke befordrende for vores offensive kombinationsspil.

Men når vores 300mill. kroners såkaldte angribere alle spiller midtbane så har vi et problem.

Der var en i går der nævnte at Berbatov var blændende til at finde hullerne i dybden og det bare var Carrick der var uskarp, så er der noget galt.

Når man betaler 300mill. for en angriber så er det ikke ham der skal fodre vores midtbanespillere men omvendt. Men det er vidst en helt anden tråd.

Glory Man United
14-05-2009, 21:58
Men når vores 300mill. kroners såkaldte angribere alle spiller midtbane så har vi et problem.

Der var en i går der nævnte at Berbatov var blændende til at finde hullerne i dybden og det bare var Carrick der var uskarp, så er der noget galt.

Når man betaler 300mill. for en angriber så er det ikke ham der skal fodre vores midtbanespillere men omvendt. Men det er vidst en helt anden tråd.

Sheringham var nu meget god....og Cantona?

United DK
14-05-2009, 22:17

Tjah, og så lige tage Ronaldo, Rio og Vidic med, så vi kan tjene lidt penge, der vil være godt for det enorme underskud.

Chiappucci
14-05-2009, 22:40
Hvor har du egentlig bare ret Piggy..! Tabellen lyver aldrig, hvis vi havde ligget 3'er..! Jah, så havde tonen nok været en anden, men hvorfor snakke angrebs problemer? Vi har jo trods alt, næsten noget vores målsætning for denne sæson.

United-Allan33
14-05-2009, 22:51
A' hva?? Det der viser jo bare hvor lavt du tænker om folk der ikke lige deler samme enorme begejstring for Berbatov som du gør. Man holder med Tevez og ikke Manchester United? Helt ærligt...:whine:

Jeg kan lide begge to, men det er måske umuligt eller hva..?

Du beviser netop med dette indlæg hvad jeg snaker om.. jeg har på ingen måde sagt at jeg foretrække Berbatov frem for Tevez.. Og skal jeg være ærlig så foretrække jeg faktisk Tevez, men derfor behøver jeg ikke hade Berbatov.. Det her er ved at udvikle sig til en Ronaldo opera, enten er man for Tevez og imod Berbatov eller omvendt.. Jeg foretrækker Tevez, men mener den bedste er den SAF vælger..

Og ja, du har ret, mine tanker om mange united fans er bestemt ikke særlig høj, jeg mener at mindst 50% af brugerne på dette forum er væk den dag Ronaldo eller pokalerne er væk..

RasmusP
14-05-2009, 23:21

Hvorfor SKAL det være sådan? Berbatov har måske en vigtigere rolle end at score mål? Ferguson har jo aldrig sagt: "Berbatov er vores målmaskine".. Jeg siger ikke at midtbanen skal til at score målene, men måske skulle man la vær med at se sådan på det, at midtbanen lægger op til angriberne, som scorer målene. Jeg tror det er for firkantet.
Når det er sagt, synes jeg da også Berbatov burde scorer mere end de 9 mål han har scoret i Premier League. Det tror jeg alle inklusiv ham selv er enig i. Men jeg er også overbevist om at han får en endnu bedre sæson efter sommer. Men jeg synes altså det fungere godt med den funktion han har nu.

TJ
14-05-2009, 23:46
Du beviser netop med dette indlæg hvad jeg snaker om.. jeg har på ingen måde sagt at jeg foretrække Berbatov frem for Tevez.. Og skal jeg være ærlig så foretrække jeg faktisk Tevez, men derfor behøver jeg ikke hade Berbatov.. Det her er ved at udvikle sig til en Ronaldo opera, enten er man for Tevez og imod Berbatov eller omvendt.. Jeg foretrækker Tevez, men mener den bedste er den SAF vælger..

Og ja, du har ret, mine tanker om mange united fans er bestemt ikke særlig høj, jeg mener at mindst 50% af brugerne på dette forum er væk den dag Ronaldo eller pokalerne er væk..

Præcis, hvem har da sagt andet?

Tja, det sørgelige er at du nok har ret..

BANDINO
15-05-2009, 01:30
....siger vil mere om dig som fan så

Det skal dog tages mere ironisk! :D

BANDINO
15-05-2009, 01:35

Jeg vil helt klart give dig ret i at Berba holder for længe på bolden og det tit ender med at han taber den.
Men det nok også bare mere hans slaskede attitude, som irritere mig. Hvis han dog bare kunne bruge den smarte attide han har og spille noget ordentligt bold, samtidigt banke en masser kasser i mål gjorde det mig ingenting, men taget i betragtning af hans pris synes jeg han er et flop.. Han viste gode glimter af sin teknik, og hans formåen til at holde på bolden mod Wigan. Men det er stadig ikke nok til at jeg bryder mig om ham. Jeg decideret hader ikke Berba, han er bare ikke sin pris værdig. Jeg er også tit i tvivl om jeg synes han har klassen til at spille for United. Men okay det er hans første sæson. Jeg vil vente med at bedømmme ham helt til 2. sæson er godt igang.

Men personligt er jeg mere til Tevez som kæmper det mere for holdet! men det er selvfølgelig også en smagssag. Men som jeg hørte en kommentator sige: Selvfølgelig elsker fans en spiller som giver alt hvad han har for holdet, og det mener jeg at Tevez gør!

BANDINO
15-05-2009, 01:45
"Det er ikke så meget antallet af mål, men vigtigheden af dem, der er en gevinst for os. Det var hans mål i går aftes et klassisk eksempel på. Han kom ind, scorede og fik os tilbage i kampen. Forhåbentlig kan han score et par stykker mere i den kommende uger, lyder det fra Michael Carrick til Sportinglife."
Jeg citere lige Carrick fra en artikel på bold.dk

Han har så meget ret. Hvor mange gang redde tevezos ikke også i sidste sæson? Et par gange kan jeg huske. I år var det mod Porto han gjorde det. Jeg ved ikke om han er ved at være den nye Solskjær :P men altså, som Carrick siger er det ikke altid antallet men vigtigheden af mål. Dét mener jeg helt klart Tevez kan! score de vigtige mål. Bare hans tilstedeværelse i angrebet har hjulpet os et par gange i år.

Dines
15-05-2009, 07:26
22 mill £ er fint for mig med Tevez. Det er ca. 200 millioner danske kroner, det er ikke urimeligt i de her dage, for en klasse angriber. Vi skal give samme pris for en anden topangriber i PL, hvis vi ville det, og jeg vil til hver en tid foretrække Tevez.

Please sign Tevez!

Hl-Glory
15-05-2009, 09:06
22 mill £ er fint for mig med Tevez. Det er ca. 200 millioner danske kroner, det er ikke urimeligt i de her dage, for en klasse angriber. Vi skal give samme pris for en anden topangriber i PL, hvis vi ville det, og jeg vil til hver en tid foretrække Tevez.

Please sign Tevez!

Enig, vi skal alligevel bruge den samme på en anden angriber, hvorfor så ikke beholde Tévez, vi ved hvad han står for og kan.

Sign him up!

Ovlesen
15-05-2009, 09:23
Jeg vil helt klart give dig ret i at Berba holder for længe på bolden og det tit ender med at han taber den.
Men det nok også bare mere hans slaskede attitude, som irritere mig. Hvis han dog bare kunne bruge den smarte attide han har og spille noget ordentligt bold, samtidigt banke en masser kasser i mål gjorde det mig ingenting, men taget i betragtning af hans pris synes jeg han er et flop.. Han viste gode glimter af sin teknik, og hans formåen til at holde på bolden mod Wigan. Men det er stadig ikke nok til at jeg bryder mig om ham. Jeg decideret hader ikke Berba, han er bare ikke sin pris værdig. Jeg er også tit i tvivl om jeg synes han har klassen til at spille for United. Men okay det er hans første sæson. Jeg vil vente med at bedømmme ham helt til 2. sæson er godt igang.

Jeg vil tillade mig at udfordre ovenstående synspunkt. Berbatov virker "doven" - det er alle enige om. Men ét er at have en særlig stil, noget andet er hvad der rent faktisk sker på banen. Berbatov løber en del af de mindre åbenlyse løb og han løber sjældent forgæves. Hvis man så Wigan kampen så lå han jo konstant i det frie rum og det kræver løbearbejde at være hvor pladsen er. Han løber måske ikke helt lige så meget som Tevez, Rooney og Park, men jeg mener han ligger omkring en 7-8 km per kamp, hvilket ikke er langt fra holdets snit.

Jeg vil også tro han er en af de mest boldsikre spillere i ligaen (statistik anyone). Hans first touch, overblik og evne til at skærme bolden gør at han har meget få boldtab.

Men for at holde den til Tevez, så er det en svær sammenligning af de to. Jeg synes Tevez har vist at han er fremragende som gamechanger. Både mod Wigan og Tottenham viser han at der er en grund til at han bliver brugt som indskifter - kampene ændrer helt karakter efter han kommer ind. Måske virker det så godt fordi der netop er så stor forskel i spillestil mellem ham og Berbatov, at der altid vil være en omstillingsperiode for modstanderen når han kommer ind?

Jeg håber vi køber ham, men så håber jeg også at han glemmer alt om de mediestunts og attituder han har kørt med de seneste uger, for det klæder ham ikke.

schousboe9
15-05-2009, 10:37
http://www.goal.com/en/news/9/england/2009/05/15/1266173/carloz-tevez-could-break-contract-with-msi-under-european

"It is unique and bizarre that an entity, rather than a club, owns a player," explained Chris Heaton-Harris, Member of the European Parliament.

"In employment terms, Carlos Tevez has a contract himself with this company. But if he went to the European Commission and said he wanted out of it, he would get European support.

"It is just an employment contract. You can’t keep a person to a contract that he doesn’t want to continue in.

"Under European law, he has the right to break this contract."

Og pludselig er £22 mio. ALT for meget!

*Entity = Enhed

Glory Man United
15-05-2009, 10:45
Prisen for os er så 22 mil£ (180 mil), men er den ikke 30 mil£ for andre?

schousboe9
15-05-2009, 10:48
Prisen må være 'højestbydende' for de øvrige klubber.. Frit marked og alt det fine.

Glory Man United
15-05-2009, 11:06
Så ham den klamme agent vil vel helst have, at det ikke bliver os, der napper ham - Meget mærkeligt firma

matthiepuh
15-05-2009, 11:13
Angående prisen på Carlos og at den skulle være for høj, så synes jeg at man skulle skele til Milano hvor rygter idag siger Eto´o og 500 mio for en anden af verdens absolut bedste angribere - Zlatan.

- Når SAF udtaler af han vil hente Benezema eller en anden af den kaliber og vi idag ser prisen på Zlatan, så må han da også tænke på at han for en af de få to-vejs angribere vi finder i verden, samt at klubben godt kunne bruge det at spare de 2-400 mio, men det lader ikke til at det rør selve klubben at økonomien halter lidt :P

SantasLittleHelper
15-05-2009, 11:23
Ansættelseskontrakter styrer!

Tevez bestemmer altså suverænt selv hvor han vil spille næste sæson. Hvis det der står i artiklen altså er rigtig, hehe..

Kofoed
15-05-2009, 12:39
Behold ham.. Meget andet er der ikke at sige.. Smid de 22 mio£ og lad værd med at tænke mere over det.. Elsker den mand.. Kan godt være han kun har scoret 3-4 PL mål, men han er i mine øjne alligevel guld værd, og hans indstilling og det han bringer til holdet er verdensklasse..

United-Allan33
15-05-2009, 13:21
Jeg tror ikke det er United der ikke vil betale hvad det koster, men derimod er det Kia J der har set en mulighed for at tjene meget mere ved et salg til feks City, som nok ikke er blege for at betale 30+ bare for at tage Tevez væk fra United.. Det vil jo være et kæmpe scoop fra deres side.. Så nu spiller Kia J hardball og prøver at presse prisen op, men det vil United ikke være med til..

ChristianR
15-05-2009, 13:30
Jeg tror ikke det er United der ikke vil betale hvad det koster, men derimod er det Kia J der har set en mulighed for at tjene meget mere ved et salg til feks City, som nok ikke er blege for at betale 30+ bare for at tage Tevez væk fra United.. Det vil jo være et kæmpe scoop fra deres side.. Så nu spiller Kia J hardball og prøver at presse prisen op, men det vil United ikke være med til..

Det tror jeg nu ikke.

Sagen har fra dag 1 været udlagt således, at United fik Tevez på leje de første 2 sæsoner og derefter ville de have forkøbsret på ham til £22 mio. Så det er givetvis stadig prisen - En pris som United nok mener er over hans egentlige markedsværdi.

Kia J har sidenhen også været ude og bekræfte noget i stil med, at den aftale ikke har ændret sig siden sidst. Så United kan bare betale de £22 mio, og han er deres.

SantasLittleHelper
15-05-2009, 13:38
Jeg ved ikke helt hvad der foregår. Men jeg fornemmer at Kia har stor interesse i, at sige at United ikke er villige til at byde, så han kan forhandle med andre klubber og have det på plads hvis Tevez skulle vælge at forlade os.

Jeg håber dog at Tevez bliver hos United, uanset hvor mange beskidte tricks de nu en gang bruger for at få ham til at blive. Anbefal ham at få kontrakten opløst ved EU og så sørge for at tilbyde ham en sweet deal.

KennyN
15-05-2009, 13:41
Synes allerede nu, det er ved at være enormt trættende at læse og høre om Tevez hele tiden. Lidt ala Ronaldo sidste sommer.. For det første, vent dog til sæsonen er færdig, i stedet for her midt i kampen om guld i Premier League og Champions League.. Derudover, er det så trættende at læse om nye historier, som der dog reelt ikke er det store i hver eneste dag. Det bliver helt kogt op af medier osv..

United-Allan33
15-05-2009, 13:42
Det tror jeg nu ikke.

Sagen har fra dag 1 været udlagt således, at United fik Tevez på leje de første 2 sæsoner og derefter ville de have forkøbsret på ham til £22 mio. Så det er givetvis stadig prisen - En pris som United nok mener er over hans egentlige markedsværdi.

Kia J har sidenhen også været ude og bekræfte noget i stil med, at den aftale ikke har ændret sig siden sidst. Så United kan bare betale de £22 mio, og han er deres.

Jeg stoler bestemt ikke på hvad en mand som Kia J udtaler sig..

Hvis det virkelig kun var de 22 millioner der var problemet, så kan jeg ikke se hvorfor kontrakten så ikke er underskrevet, fordi

1. Vi vil gerne beholde ham
2. Skal vi finde en erstatning på samme niveau som Tevez skal vi betale mindst ligeså meget. Og det ved United
3. Det vil være et "nederlag" for United hvis han ender i City eller Liverpool..
4. 22 millioner er jo intet, når man ser på transfers mellem klubber pt, hvor spillere langt under Tevez sælges for 20 mill (Valencia)

Så jeg er sikker på at Kia J prøver at presse prisen op, fordi han ved at City vil betale meget mere end United vil.

Dines
16-05-2009, 10:17
Jeg vil miste meget respekt for Tevez, hvis han skiftede til City. Dels er det vores rivaler, men dels er vil det i mine øjne være meget for pengene skyld, for City kan ikke give Tevez specielt meget på den sportslige del... Jeg håber og tror, at hvis Tevez skifter klub, så har respekterer han United-fansne og skifter hverken til Arsenal, Chelsea, City og bestemt ikke Liverpool.

Parkohargo
16-05-2009, 11:09
Kom nu for helvede i gang united og få købt Tevez! Jeg er stor tilhænger af Tevez pga hans arbejds rate og alle de vigtige mål han har scoret for os igennem de sidste par år. Fuck jeg ville hade at miste ham. Vi ved alle hvad han kan i Premier League og for os selvfølgelig. Han har nuvel ikke haft den bedste sæson hos os men hvor mange gange har han også lige fået lov til at starte inde..!? Sidste sæson var han fast starter sammen med Rooney og der så vi hans fulde potentiale med en masse vigtige mål. Var det ikke lige nøjagtig det som vi skulle have.. 3 klasse angribere minimum der kan roteres imellem! Hvis vi ikke køber Tevez så står vi tilbage med Rooney+Berba.. Og så skal der selvfølgelig ud og købes endnu en "stjerneangriber" til truppen.. eller skal vi sætte vores lid til at Macheda, Campbell Welbeck fra næste sæson.!? De tre nævnte er jo ikke sikre da vi måske lejer et par af dem ud..Jeg syntes det er latterligt at vi ikke kan betale for Tevez. Vi ved alle hvad han kan for det har han vist os gang på gang.!! Drengen er stadig kun 25 så der er en masse gode år i ham endnu.. Hvis vi skal ud og have en spiller af samme kaliber så vil det uden tvivl kost os det samme eller mere som United allan siger det..

Få ham nu købt for fanden! Ja det er så min holdning til det her.. Ville simpelthen ikke kunne bære at se ham smutte til Anal eller fool for den sags skyld.

ChristianR
16-05-2009, 11:24
Jeg stoler bestemt ikke på hvad en mand som Kia J udtaler sig..

Hvis det virkelig kun var de 22 millioner der var problemet, så kan jeg ikke se hvorfor kontrakten så ikke er underskrevet, fordi

1. Vi vil gerne beholde ham
2. Skal vi finde en erstatning på samme niveau som Tevez skal vi betale mindst ligeså meget. Og det ved United
3. Det vil være et "nederlag" for United hvis han ender i City eller Liverpool..
4. 22 millioner er jo intet, når man ser på transfers mellem klubber pt, hvor spillere langt under Tevez sælges for 20 mill (Valencia)

Så jeg er sikker på at Kia J prøver at presse prisen op, fordi han ved at City vil betale meget mere end United vil.

Er Valencia solgt for £20 mio pund? Til hvem dog, det har jeg ikke hørt.

£22 mio punder stadig en pæn slat penge, og finanskrisen har også ramt fodboldverden. Derudover har Tevez bortset fra den sidste måneds tid haft en dårlig sæson.

Jeg er sikker på, at United har forkøbsret på Tevez til £22 mio udover de £10 mio, de allerede har betalt for at leje ham. Det er jo ikke et snusket The Sun citat fra Kia J. Det har været fremme ligesiden, Tevez kom til klubben.

I lang tid har det ikke set ud som om, han reelt var de penge værd. Så jeg tror United har ville se tiden an mht udbud/efterspørgsel, hvilket City jo nok spolerer. Så mon ikke det ender med, at United betaler de £22 mio, det koster?

United-Allan33
16-05-2009, 11:48
Er Valencia solgt for £20 mio pund? Til hvem dog, det har jeg ikke hørt.

£22 mio punder stadig en pæn slat penge, og finanskrisen har også ramt fodboldverden. Derudover har Tevez bortset fra den sidste måneds tid haft en dårlig sæson.

Jeg er sikker på, at United har forkøbsret på Tevez til £22 mio udover de £10 mio, de allerede har betalt for at leje ham. Det er jo ikke et snusket The Sun citat fra Kia J. Det har været fremme ligesiden, Tevez kom til klubben.

I lang tid har det ikke set ud som om, han reelt var de penge værd. Så jeg tror United har ville se tiden an mht udbud/efterspørgsel, hvilket City jo nok spolerer. Så mon ikke det ender med, at United betaler de £22 mio, det koster?

Lad nu være med at spille dum, du ved jo godt hvad jeg mener..

I mine øjne er 22 millioner ingen ting for en spiller af Tevez kvalitet, så finanskrise eller ej skal han bare købes..

Ja kender godt til aftalen, men er også sikker på at Kia J forsøger at komme ud af den på alle mulige måder, så han kan få flere bydere.. Læste på et forum at Kia J stadig ville have kontrol over Tevez i den nye kontrakt, og at DET skulle være problemet.

Jeg tror også det ender med at Tevez bliver...

MadsG
16-05-2009, 12:53
Synes allerede nu, det er ved at være enormt trættende at læse og høre om Tevez hele tiden. Lidt ala Ronaldo sidste sommer.. For det første, vent dog til sæsonen er færdig, i stedet for her midt i kampen om guld i Premier League og Champions League.. Derudover, er det så trættende at læse om nye historier, som der dog reelt ikke er det store i hver eneste dag. Det bliver helt kogt op af medier osv..

Hørt :)

ChristianR
16-05-2009, 23:47
Lad nu være med at spille dum, du ved jo godt hvad jeg mener..

I mine øjne er 22 millioner ingen ting for en spiller af Tevez kvalitet, så finanskrise eller ej skal han bare købes..

Ja kender godt til aftalen, men er også sikker på at Kia J forsøger at komme ud af den på alle mulige måder, så han kan få flere bydere.. Læste på et forum at Kia J stadig ville have kontrol over Tevez i den nye kontrakt, og at DET skulle være problemet.

Jeg tror også det ender med at Tevez bliver...

Selvfølgelig ved jeg hvad du mener. Jeg tror bare ikke Valencia bliver solgt for £20 mio. Man skal sortere noget af al mediernes lort fra. Ronaldo bliver heller ikke solgt for en milliard, hvis han bliver solgt. Medierne elsker bare høje tal.

man.utd25
17-05-2009, 00:34
Jeg vil miste meget respekt for Tevez, hvis han skiftede til City. Dels er det vores rivaler, men dels er vil det i mine øjne være meget for pengene skyld, for City kan ikke give Tevez specielt meget på den sportslige del... Jeg håber og tror, at hvis Tevez skifter klub, så har respekterer han United-fansne og skifter hverken til Arsenal, Chelsea, City og bestemt ikke Liverpool.

Hvem skulle så købe ham, vis han så gerne vil blive i PL????
Se det lige fra hans side af også, han har børn som går i skole i manchester, og vis de har det godt i byen, hvorfor skulle han så tag hensyn til os fans??

Men jeg håber og tror han bliver i United:)

Don Kafai
17-05-2009, 00:39
Altså det er jo en sag der tydeligvis deler vandene blandt United-fans.

Jeg kan, som så mange andre, heller ikke lade være med at lade mig imponere af Tevez' gå-på-mod og krigeriske indstilling for klubben. Men når alt kommer til alt, så foretrækker jeg Rooney, og jeg foretrækker Berbatov fremfor Tevez. Vil Tevez være 3. angriber i klubben er det fint med mig, men hvis han vil have fast spilletid, så synes jeg han skal søge andre klubber. Med den trup vi har nu, er han ikke blandt vores to bedste angribere.

Om han så er det værd, er jo endnu en vurderingssag. Først og fremmest skal vi slå fast hvad beløb det drejer sig om. Snakker vi 160 mio kr, eller 300 mio kr. Det gør en forskel. Vi kan ikke undgå at skulle betale under 100 eller faktisk 150 mio kr, hvis vi skal hente en angriber, som evt. skulle blive 3. valget. Hvis Tevez kun koster nogle peanuts mere end det, så for guds skyld hellere beholde ham, end at hente en anden. Snakker vi 300 mio kr, så er det i prisklassen af verdens bedste angribere, og så højt oppe rater jeg ham ikke.

Så det er for mig et simpelt spørgsmål om penge.

Byd de der 18-20-22 mio pund. Vil han blive, så får vi ham, vil han have fast spilletid, så henter vi en anden.
Vil Kia J presse prisen op på 30, så henter vi en anden.

Casper
17-05-2009, 01:41
fuck det var stort at være på old trafford i dag.

ligeså meget fordi vi vandt mesterskabet, så fik vi også gjort klart at tevez ikke ska sælges under nogen omstændigheder.

FERGIE SIGN HIM UP!

Ali
17-05-2009, 02:02
fuck det var stort at være på old trafford i dag.

ligeså meget fordi vi vandt mesterskabet, så fik vi også gjort klart at tevez ikke ska sælges under nogen omstændigheder.

FERGIE SIGN HIM UP!

Var du på Old Trafford igår? :D

robinho
17-05-2009, 08:10
Jeg prøver lige igen at komme med min pointe, som jeg kom med tidligere, men som ikke rigtig har været en del af diskussionen, selvom den er nok så vigtig: Har nogle af jer tænkt på at det måske er tevez, som ikke vil blive?

Han er reservespiller men har et stort navn og et stort prisskilt, og han kunne spille fast i mange andre storklubber.

Så kan united og fergie og tilskuere jo håbe hvad de vil. Hvis jeg var tevez med alle de tilbud på hånden, så ville jeg da helt klart vurdere hvor jeg også fik mest spilletid. OG det ser da ikke ud til at være i united pt.

Parkohargo
17-05-2009, 09:34
Jeg prøver lige igen at komme med min pointe, som jeg kom med tidligere, men som ikke rigtig har været en del af diskussionen, selvom den er nok så vigtig: Har nogle af jer tænkt på at det måske er tevez, som ikke vil blive?

Han er reservespiller men har et stort navn og et stort prisskilt, og han kunne spille fast i mange andre storklubber.

Så kan united og fergie og tilskuere jo håbe hvad de vil. Hvis jeg var tevez med alle de tilbud på hånden, så ville jeg da helt klart vurdere hvor jeg også fik mest spilletid. OG det ser da ikke ud til at være i united pt.

Når man hører pressen og læser alle de interviews peger det mere i en retning af at han hellere end gerne vil blive i United. Den måde hans tilgang til klubben og udtaleelser han kommer med tror jeg virkelig han elsker United af hele hans hjerte. Fansene elsker ham jo og det var jo et tydeligt bevis igår da der skulle overrækkes medaljer.. Så jeg tror han gerne vil blive men har indset at det måske var hans sidste kamp da der åbenbart ikke er sket meget mere med de forhandlinger..

Flax_Generous
17-05-2009, 09:37
“I know that I am not going to continue at Manchester United,” said Tevez. “I feel that they have lacked respect towards me. It’s not about whether they pay £5million more or £5million less, but I feel I have been badly treated. There are ways in which the club is managed that I don’t understand. When you don’t agree with the manager in how the club is run… I don’t have faith in a lot of things that happen here. I’ve been here for two years and the directors have never come to speak to me. Not once have I had a meeting with them. Therefore, it’s best that I leave the club so as not to clash with [manager] Alex Ferguson and the directors. Neither do I understand why I don’t play in the team. I’ve asked Kia not to speak to me about offers during the next 10 days. I want to concentrate only on the final matches that we have to play. Afterwards, I’ve got a month to take a decision and choose where to go.”
Eftersigende fra et interview med argentinsk tv.

Bad move, Carlitos. Han er seriøst dum at høre på.

Cartman77
17-05-2009, 10:11
Er der nogen som kan skaffe et klip af udskiftningen af Carlitos, det ville være great... FERGIE SIGN HIM UP!:trophy:

snegl
17-05-2009, 10:16
Jeg må indrømme jeg er blevet meget mere pro Tevez, men samtidig også indrømme at det er fordi han endelig er begyndt at præstere.

Jeg var for 5-6 kampe siden mega træt af ham og al den hype der var omkring ham for han lavede ofte ikke dagens gode gerning. Han var en spiller der "kun" kunne kæmpe, og man blev ved med at sige til sig selv at "nu skulle han snart til at præstere hvis han ellers ville have en fremtid i klubben, og endnu mere hvis vi skulle vinde de respektive kampe" - Alligevel kørte vi en del sejre hjem uden at han rigtigt skabte noget positivt på banen.

Han er en huleboer på godt og dårligt. Godt gennem sin vilje, men hvad der foregår oppe i hans hoved er svært at forstå nogle gange. Han kan åbenbart ikke selv se at han i en del kampe hvor det virkelig galdt, ikke har spillet lige så godt som han kunne og derfor blev taget ud efter 80 minutter, og ikke har fortjent de store kampe. Det virker på mig som om han tror han har været selvskrevet til store kampe, uden at han har præsteret. Jeg forstår derfor slet ikke det han ytrer til pressen om at Ferguson er en tosse der ikke ved hvad han laver.

Jeg håber han fortsætter sin stime i de sidste 2 kampe, for vi er begyndt at se Tevez på det niveau han skal være. Han må godt blive for en 16-17 mio pund hos mig, men jeg frygter et eller andet sted også at han bare igen næste år vil ytre sig negativt omkring Ferguson hvis han ikke præsterer, og igen ikke forstår at han skal præstere for at få de store kampe.

Glory Man United
17-05-2009, 12:13
Normalt er jeg ikke bange for at give min mening til kende. Men med Tevez ved jeg simelthen ikke. Igår var han pivringe, og så står manden alligevel og ryster på hovedet over at blive udskiftet.
Hvis han dog bare ville tage kampen op med sine "konkurrenter" Rooney, Ronaldo, Park, Giggs og Berba, men det vil han så ikke. Hvis han ikke vil kæmpe for sin plads, så er der vel kun en vej. Desværre, for han gør Uniteds trup så stærk, og nu skal vi så ud at hente en anden offensiv kapacitet!!!

Dines
17-05-2009, 12:26
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5330673,00.html

Håbet om at vi køber Tevez svinder ud... Han vil væk.

Høgsted
17-05-2009, 12:37
Tror desværre også vi må acceptere at Tevez har spillet sin sidste kamp som United spiller på OT. Synes klubben har handlet uprofessionelt i denne situation og kan til dels godt forstå at Tevez vil prøve noget nyt. Afskeden med fansene igår viser bare hvilket stof manden er gjordt af og der er godt nok ikke mange spillere tilbage som nærer samme klubfølelser som Tevez. Tevez spiller for logoet på brystet og ikke for navnet på ryggen. Han sidder og græder på bænken fordi han skal forlade klubben - sådanne spillere synes jeg virkelig ikke man skal skille sig af med !! Mit håb om at Tevez bliver i klubben bliver mindre og mindre realistisk. Men bliver ved med at håbe indtil han står iført en anden klubs trøje.
SIGN TEVEZ !! :devill:

ChristianR
17-05-2009, 12:44
Nu skal man heller ikke overdrive Tevez' loyalitet og klubfølelse. Det er fint, når han går ud og siger, han elsker klubben og gerne vil blive.

Knap så fint, når han dagen efter igenigen udtrykker sin utilfredshed med Ferguson og klubben og ytrer øsnke om at komme væk og lige pointerer, at det sagtens kan blive til Shitty eller Liverpool.

Så er han altså ikke så utrolig meget klubmand, som nogen herinde gør ham til.

Sivebæk
17-05-2009, 12:58
Tévez minder egentlig meget om Heinze på flere punkter. Begge kommer til klubben og bliver publikumsfavorit på deres enorme fighterhjerte. Senere viser det sig så, at talentet ikke helt svarer til viljen, og forstærkninger bliver hentet. Ingen af de to ønsker reelt set at tage kampen op med konkurrenterne, men vender i stedet klubben ryggen. Heinze ville gerne til Liverpool, og der går rygter om, at Tévez overvejer det samme. Desværre har vi i denne sag ikke noget at skulle have sagt, hvis han gør.

Jeg har altid været stor fan af Tévez, selv dengang han spillede i Sydamerika. Jeg skal ikke sige, at jeg forstår ham, hvis han vælger at forlade verdens bedste klubhold, men jeg vil stadig respektere ham. Dvs. såfremt han flytter til en klub uden for England, og det gør han, hvis der ellers er en lille smule sandhed i de ting, han har udtalt om sit forhold til Uniteds fans.

United-Allan33
17-05-2009, 13:03
Nu skal man heller ikke overdrive Tevez' loyalitet og klubfølelse. Det er fint, når han går ud og siger, han elsker klubben og gerne vil blive.

Knap så fint, når han dagen efter igenigen udtrykker sin utilfredshed med Ferguson og klubben og ytrer øsnke om at komme væk og lige pointerer, at det sagtens kan blive til Shitty eller Liverpool.

Så er han altså ikke så utrolig meget klubmand, som nogen herinde gør ham til.

Fuldstændig enig, de udtalelser han er kommet med synes jeg bestemt ikke klær en spiller der skulle have så meget klubfølelse.. Det er bare så billigt at kysse klublogoet, da der er så mange der straks køber det som tegn på klubfølelse.. desværre...

Jeg ser gerne vi beholder Tevez, men på vores vilkår, ikke på hans eller Kia J.

Synes klubben har handlet uprofessionelt i denne situation

Hvorfor har de det?? Hvis klubben mener vi kan finde andre der er ligeså gode, synes jeg da det ville være uprofessionelt at købe Tevez, bare fordi denne er en favorit blandt fansene!! For sportsligt kan vi sagtens finde spillere af samme kaliber...

Som sagt vil jeg blive meget ked af det når han stopper i United

Benzet
17-05-2009, 13:05
Tevez flytter ikke fra England, da han selv udtaler, at han ønsker at spille i verdens bedste liga. Derfor er sandsynligheden meget stor for, at han skifter til Liverpool, Chelsea eller City, da disse klubber - i modsætning til os - sikkert vil mene, at de har råd til ham.

KristianB
17-05-2009, 13:07
http://united.no/united/nyheter/nyheter/videobilder_fra_feiringen

omkring det 3. minut er der et interview med tevez, hvor han bliver spurgt om han vil blive.

men kan ikke forstå hvad han svarer :D ?

Glory Man United
17-05-2009, 13:10
Synes klubben har handlet uprofessionelt i denne situation......

A hva? Fergie udtaler, at han gerne vil beholde ham. Han vil øjensynligt væk, så hvad mener du?? :confused:

Høgsted
17-05-2009, 13:14
Allan: Kan vi finde spillere af samme kaliber til de 20-22 pund vi angiveligt skal give ?. Jeg tror det bliver svært.
Men ang. det uprofessionelle mener jeg at klubben delvist har holdt Tevez for nar. Han siger selv at klubben aldrig har snakket med ham om hans fremtid, hvorvidt de vil have ham eller ej. Det er efter min mening mangel på respekt overfor en spiller som altid giver 110 % i hver kamp. Hvis Fergie virkelig vil have Tevez, som han siger, hvorfor så ikke begynde forhandlingerne i januar i stedet for at begynde på dem i maj hvor alle andre klubber også har muligheden for at tilbyde ham kontrakt. Alle de her spekulationer kunne havde været undgået hvis klubben havde taget seriøs kontakt til Kia i januar hvis de virkelig vil have ham som Fergie siger. Synes klubben har tøvet og samtidigt udvist manglende respekt overfor Tevez som person

Glory Man United
17-05-2009, 13:15
Allan: Kan vi finde spillere af samme kaliber til de 20-22 pund vi angiveligt skal give ?. Jeg tror det bliver svært.
Men ang. det uprofessionelle mener jeg at klubben delvist har holdt Tevez for nar. Han siger selv at klubben aldrig har snakket med ham om hans fremtid, hvorvidt de vil have ham eller ej. Det er efter min mening mangel på respekt overfor en spiller som altid giver 110 % i hver kamp. Hvis Fergie virkelig vil have Tevez, som han siger, hvorfor så ikke begynde forhandlingerne i januar i stedet for at begynde på dem i maj hvor alle andre klubber også har muligheden for at tilbyde ham kontrakt. Alle de her spekulationer kunne havde været undgået hvis klubben havde taget seriøs kontakt til Kia i januar hvis de virkelig vil have ham som Fergie siger. Synes klubben har tøvet og samtidigt udvist manglende respekt overfor Tevez som person

Jamen så tror du jo så bare mere på Tevez, end du tror på Fergie!!!

Høgsted
17-05-2009, 13:18
http://united.no/united/nyheter/nyheter/videobilder_fra_feiringen

omkring det 3. minut er der et interview med tevez, hvor han bliver spurgt om han vil blive.

men kan ikke forstå hvad han svarer :D ?

"Very difficult" :)

Høgsted
17-05-2009, 13:24
Jamen så tror du jo så bare mere på Tevez, end du tror på Fergie!!!

Kan du ikke selv se at Fergie/United har handlet lidt tvetydigt i denne situation. Siger det ene men gør det andet. Der bliver udtalt at United vil have Tevez men på forhandlingsbordet sker der åbenbart ingenting. United er vel selv skyld i at Tevez vil væk. Det må da være utrolig frustrerende at høre at klubben vil have én men der sker ingenting overhovedet. Håber på at Fergie står ved hans ord om at Tevez skal blive.....

jmyrini
17-05-2009, 13:25
Om Tevez har været behandlet disrespektfult, eller Tevez har været disrespektfuld, det er spørgsmålet. IMO, så er det nok et samspil af begge. Men jeg vil dog forsvare, at klubben ikke har været ude og forhandle med Tevez for lang tid siden.
For at være helt ærlig, så har Tevez ikke spillet ligefrem fremragende i denne sæson, og når man så heller ikke skorer en del mål som angriber (og endda brænder kæææmpe chancer), så er det jo ligefrem logik for burhøns, set ud fra finanserne, at man tøver med at kaste 25 mio pund efter sådan en mand.
Men jo, manden arbejder 110%, og løber solen sort, men der er lige det endeprodukt som har manglet i en stor del af sæsonen. Her på det seneste, så har han været skarpere, og lagt op til nogle mål, samt skoret nogle - men endnu vigtigere, så har han vendt nogle vigtige kampe i vores favør.
Men set ud fra klubbens synspunkt, så har Tevez i den grad være ude i medierne med sin sag, istedet for at nævne den på rigtige sted. Det ville jeg personligt ikke ligefrem se positivt på - og så slet ikke, når man ikke har scoret mere end de 4-5 mål i 26-30 kampe, som angriber.

IMO, så ville jeg samtidig have det svært med at takke nej til Tevez, da han jo har gjort det godt de sidste kampe, men jeg ville uden tvivl hellere smide 25 - 30 mio pund efter en Benzema, hvis det 4-4-2 vi skal spille fremover. Hvis vi hellere vil spille de fleste kampe med 4-5-1, så er det måske nok at have Berbatov oppe foran, sammen med Ronaldo og Rooney på vingerne, og med talenterne som backup.

Men klubben skal jo samtidig tænke på de mange og store talenter vi har løbende. Macheda har bevist, at han kan spille med, og Wellbeck det samme. Og derudover har vi Campbell, som også har vist potentiale.

Jeg kan i den grad forstå klubben, når de ikke har taget en endelig besluting endnu, og jeg ser på med spænding, hvad resultatet bliver. For en ting som er bevist om og om igen er, at "SAF is always right".

JakobR
17-05-2009, 13:30
Med det netværk Fergie har, så burde det altså være muligt at finde en spiller af samme kaliber for 200 millioner.
Det er muligt, vi ikke kan finde en med samme vilje til at ofre sig for kollektivet, men det burde være muligt at finde en, der kan score mere end 14/5 ligamål på en sæson. Selvfølgelig scorer Tevez nogle meget vigtige kasser, men tit bliver disse mål jo vigtige, fordi vi simpelthen mangler en topscorertype. Vi kan dog komme til at savne hans drive (og igen hans viljestyrke) - specielt hvis vi henter en boksspiller.

Jeg så gerne Tevez' karisma blive, men vi skal finde en anden fodboldspiller.

Høgsted
17-05-2009, 13:35
Med det netværk Fergie har, så burde det altså være muligt at finde en spiller af samme kaliber for 200 millioner.
Det er muligt, vi ikke kan finde en med samme vilje til at ofre sig for kollektivet, men det burde være muligt at finde en, der kan score mere end 14/5 ligamål på en sæson. Selvfølgelig scorer Tevez nogle meget vigtige kasser, men tit bliver disse mål jo vigtige, fordi vi simpelthen mangler en topscorertype. Vi kan dog komme til at savne hans drive (og igen hans viljestyrke) - specielt hvis vi henter en boksspiller.

Enig med dig i at vi mangler goalgetter typen og at det er sådan en type vi skal købe såfremt Tevez ikke bliver købt. Jeg synes så bare vi skulle havde købt den type i sommers i stedet for at købe endnu én som fungerer bedst som hængende angriber bag en targetspiller (Berbatov). At ham vi så endte med at købe kraftigt sænker farten i vores normalt så hurtige spil er en anden side af sagen.....

United-Allan33
17-05-2009, 13:52
Kan du ikke selv se at Fergie/United har handlet lidt tvetydigt i denne situation. Siger det ene men gør det andet. Der bliver udtalt at United vil have Tevez men på forhandlingsbordet sker der åbenbart ingenting. United er vel selv skyld i at Tevez vil væk. Det må da være utrolig frustrerende at høre at klubben vil have én men der sker ingenting overhovedet. Håber på at Fergie står ved hans ord om at Tevez skal blive.....

Som jeg har skrevet før. så tror jeg det skyldes en person nemlig Kia J.. Jeg vil tro at feks City har ladet sive igennem at deet er villige til at betale overpris for Tevez, og så prøver Kia J at trække sig ud af aftelen med United, da han ved han kan tjene flere penge andre steder.. At tro at en type som Kia J gør dette for Tevez skyld er hammer naivt, han gør det for penge.. Og jeg er sikker på at han kan få omkring 30 mill for Tevez ved et salg til City..

Og tror også Tevez udtalelser skal ses i det lys, at de har en kontrakt med United, som de nu med alle midler forsøger at komme ud af.. Kia J bruger bare tevez (som jeg ikke tror hører til de allermest kloge) med udlalelser om manglende spilletid osv..

Jeg fatter simpelhen ikke at man nærmest tror mere på en type som Kia J, end på vores manager!!:confused:

Glory Man United
17-05-2009, 13:53

Kunne det tænkes, at han vil skifte, fordi han ikke tør tage kampen op?

Glory Man United
17-05-2009, 13:53
Jeg fatter simpelhen ikke at man nærmest tror mere på en type som Kia J, end på vores manager!!:confused:

Spot on.....og over til dig Høgsted :)

Stratego Thomas
17-05-2009, 13:54

du -og mange andre paa dette forum- for det lidt til at lyde somom, at tevez naermest kun spiller i united i kraft af sin viljestyrke, mens hans fodboldmaessige talent er til at se igennem fingre med.. der maa jeg i saa fald erklaere mig dybt uenig, for selvom hans fightervilje er en unik og efter min mening uerstattelig egenskab, saa kan vores lille argentiner altsaa osse spille paa mange andre tangenter.! han er en glimrende tekninker med hurtige ben og en udemaerket afslutter, derudover kan daekke en bold som ingen anden (paa trods af, at han kun gaar de fleste andre spillere til hofterne..), hvilket jeg ser som meget vigtige angriberegenskabe.. det er eneste tevez mangler er en fast kontrakt med united saa han kan faa ro til koncentrere sig om at spillet paa banen - saa er jeg helt sikker paa at nok skal vaere garant for en del flere maal i fremtiden!!

Høgsted
17-05-2009, 14:05
Spot on.....og over til dig Høgsted :)

Som jeg har skrevet før. så tror jeg det skyldes en person nemlig Kia J.. Jeg vil tro at feks City har ladet sive igennem at deet er villige til at betale overpris for Tevez, og så prøver Kia J at trække sig ud af aftelen med United, da han ved han kan tjene flere penge andre steder.. At tro at en type som Kia J gør dette for Tevez skyld er hammer naivt, han gør det for penge.. Og jeg er sikker på at han kan få omkring 30 mill for Tevez ved et salg til City..

Og tror også Tevez udtalelser skal ses i det lys, at de har en kontrakt med United, som de nu med alle midler forsøger at komme ud af.. Kia J bruger bare tevez (som jeg ikke tror hører til de allermest kloge) med udlalelser om manglende spilletid osv..

Mange tak, Glory ;)

Er helt enig med dig, Allan. Kia kan få mere for Tevez end United skal betale og self vil han det da han er en forretningsmand som udelukkende tænker på penge. Når det så er sagt har United jo en klausul i kontrakten som rygtes til at være på omkring 22 mio. pund, ca. 185 mio. kr. Altså kan United uden tøven give 22 mio. pund og Tevez er deres (såfremt han vil). Rygterne går nu på at United vil have prisen ned hvilket Kia jo slet ikke vil da han i forvejen kan tjene mere på Tevez end klausulen siger United skal give for ham. Bl.a. her synes jeg United handler en smule uprof. Det er altså et dårligt tidspunkt, et måned før kontrakten udløber, at begynde at forhandle om en lavere pris. United kan i forvejen få ham billigere end hvad han kommer til at koste for andre klubber. Dialogen omkring nedsætning af prisen kunne ligeså godt havde startet i januar i stedet for nu hvor tiden er knap. United har formentlig hele tiden ment at 22 mio. pund er for meget for Tevez. Derfor forstår jeg ikke hvorfor de først nu vil til at forhandle prisen ned fremfor at havde gjort det for et par måneder siden. Vil United have Tevez skal de promte betale de 22 mio. pund da han umuligt fåes billigere. Hvad venter i så på, Fergie og Gill ? :)

Fletcherfan
17-05-2009, 14:13
Jeg håber til det sidste, at Tevez bliver, men det er helt sikkert ikke så smart med de udtalelser han er kommet med på det sidste (selvom jeg tvivler på alle interviewene er rigtigt citerede, tror mere pointet er nogenlunde rigtigt i de fleste af dem)...

Tevez har siden Tottenham kampen spillet med mere selvtillid end han har hele sæsonen og derfor har det gået så godt for ham på det sidste... Nu viser han virkelig sit rigtige potentiale... Ligesom med både Rooney og Berba så bliver Tevez nok aldrig en topscorer, men hvad gør det hvis United har 4 spillere, der kan komme på 20-25 mål hver sæson, hvor af de scorer 10-15 mål alene i PL??? For nogen år siden var der en klub i en af de store ligaer (kan ikke huske klub eller liga, kan også være, at jeg husker forkert) hvor en spiller fik næsten 30 må, mens nr. to fik 4 mål... Og den klub lå i toppen, men vandt ikke noget... Men hvis Ronaldo får 18 mål og Rooney, Tevez og Berba laver sammenlagt 40 mål så synes jeg ikke man skal klage (altså i PL)... I år har de scoret 26 mål i PL og da har hverken Berba eller Tevez spillet specielt imponerende... Så tænk jer hvis Tevez og Berba (alt efter skader og andre sager) spiller nogenlunde lige mange minutter og får vist lige meget tillid fra SAF... Så ville det altså være et brandfarligt angreb United har...

Jeg er en MEGA tilhænger af Tevez, men må samtidig indrømme, at han har ikke haft en specielt god sæson... En af årsagerne er helt klart, at han ikke vidste hvordan det ville komme til at se ud i fremtiden for ham... Sammen med at Berba kom, og skulle spilles ind på holdet, mindskede hans selvtillid enormt meget, og det hjalp heller ikke, at SAF fra september til januar ikke viste Tevez nogen som helst tillid... Tevez fik kun lov at spille i de kampe som United var klare favoritter til at vinde, og tit var der en dårlig midtbane, der gjorde hans arbejdsbetingelser utroligt svære... Og så blev han taget ud efter 60-70 min... Mens hvor Berba har fået lov at spille alle de vigtige kampe (og kun nogle få af dem som indskifter)... Og selv i de kampe hvor Berbas betingelser var utroligt svære (såsom dårlig midtbane, medspillere ellere våde baner, der helt klart ikke er Berbas favorit) så fik han lov til at spille min. 87 min... Det jeg vil frem til er, at SAF har selv en stor del af skylden HVIS Tevez ikke ønsker at fortsætte, og jeg kan også godt forstå ham, hvis han ikke vil fortsætte... Og jeg kan også rigtig godt forstå ham hvis han flytter til Liverpool eller Shittty eller nogen anden klub... Han er trods alt proffesionel i den forstand, at det er hans indtjeningsmulighed... Og så tænker han også hvr han kan udvikles mest og best (og det gør man altså med at spille rigtig meget)... Derudover skal han også tænke på sin familie, der åbenbart har det godt i Manchester...

Summa summarum: Jeg tror han gerne vil blive, og at det ikke handler om penge... Han vil have garanti for mere spilletid, og det er tvivlsomt om SAF kan give ham det... Så er Kia også en mand, der absolut ikke kan lide United (desværre), og derfor bliver forhandlingerne meget besværlige, da Carlos rigtig godt kan lide Kia... Men Tevez skal også præstere bedre end han har gjort i størstedelen af denne sæson...

Sgoales
17-05-2009, 14:15
Jeg synes faktisk ikke sagen er så speget... Tevez har spillet som en pose nødder det meste af sæsonen og hans markedsværdi var kraftigt faldende. I sådan en situation vil det jo være useriøst af Utd at give den pris der blev forhandlet da han spillede super godt. Det er en option man bare ikke caller.
Jeg synes da ikke prisen på ham er eskaleret fordi han har spillet 6 gode kampe på en sæson hvoraf 4 af dem har været i slutningen af sæsonen. Tevez har i den grad spillet sig af holdet og det skal han altså ikke bebrejde klubben eller verdens i særklasse bedste manager.
Jeg ved godt at han altid giver maksimalt, men i mange kampe har han bare driblet driblet og driblet og det har intet ført med sig.

Han siger, at klubben ikke har vist den fornødne respekt, men det sgu da ham der skal vise sin respekt overfor klubben! SAF hentyde rjo også til at den manglende "respekt" handler om, at Tevez har stillet urealistiske lønkrav.
For min skyld må han godt smutte til Liverpool eller Shitty... Jeg tror mere på vores egne.

INGEN OVER KLUBBEN!!!!!

Høgsted
17-05-2009, 14:42
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/manutd/5336920/Carlos-Tevez-says-he-will-quit-Manchester-United-while-club-think-deal-could-be-done.html
David Gill udtaler sig positivt om en mulig Tevez transfer

Govan
17-05-2009, 15:07
Jeg vil næsten sige at det ville være en fejl at skrive med Tevez, hans totale mangel på respekt for United og Ferguson skriger jo til himlen. at han gang på gang har prøvet på at vippe båden her i den vigtige slutfase (mesterskabet og Championsleague ) viser at han kun tænker på sig selv og kia, at han tilader sig at ryste på hovedet af sin manager på den dag han vinder sit 11 mesterskab (med United) og bagefter render rundt i sin Argentina trøje, med MIG SELV skrevet flere gange på ryggen. Han siger at klubben og ferguson ikke har behandlet ham med respekt. hvem fanden tror han han er ?
Han kom fra nedryknings truede West Ham, til en klub og manager, som har givet ham mulighed for at vinde to mesterskaber 2 championsleague trofæer (håber sgu næsten at Ferguson lader ham blive hjemme)
et verdensmesterskab og en liga cup. Han fortjener sgu næsten at spille for Liverpool.som han jo (med stor respekt for de supportere som har givet ham enorm støtte), har sagt at han da gerne vil spille for.

snegl
17-05-2009, 15:19
Dialogen omkring nedsætning af prisen kunne ligeså godt havde startet i januar i stedet for nu hvor tiden er knap. United har formentlig hele tiden ment at 22 mio. pund er for meget for Tevez. Derfor forstår jeg ikke hvorfor de først nu vil til at forhandle prisen ned fremfor at havde gjort det for et par måneder siden. Vil United have Tevez skal de promte betale de 22 mio. pund da han umuligt fåes billigere. Hvad venter i så på, Fergie og Gill ? :)

Har du tænkt tanken at dialogen måske ikke har været så aktuel fordi Tevez ikke har spillet særlig godt udover i de sidste 5-6 kampe?

For mig virker det naturligt nok ikke at have startet en større dialog i det sidste halve år, hvis man ser bort fra hans sidste 5-6 kampe. Havde han fortsat sin dårlige form, havde det jo slet ikke været aktuelt at give den slags penge for ham nu. Det havde svaret til at give samlet 22-24 mio for Alan Smith, hvis Tevez ikke igen havde vist at han faktisk kan spille noget suveren fodbold.

TJ
17-05-2009, 15:36
http://img41.imageshack.us/img41/8510/tevez682x400547690a.jpg

Ligegyldigt billede, but still :D

JakobR
18-05-2009, 21:39
Alt det her "Fergie, sign him up" er da godt nok ved at udvikle sig til en parodi på et ringe popnummer.

Sangen bliver selv sunget de dage, hvor han åbenlyst spiller dårligt. Ligeså mærkeligt som folk, der skriger "shoot", når Anderson nærmer sig mål.

Glory Man United
18-05-2009, 21:45
Alt det her "Fergie, sign him up" er da godt nok ved at udvikle sig til en parodi på et ringe popnummer.

Sangen bliver selv sunget de dage, hvor han åbenlyst spiller dårligt. Ligeså mærkeligt som folk, der skriger "shoot", når Anderson nærmer sig mål.

Enig. Han var så ringe i lørdags, at selv Duncan i sammenligning så god ud mod FCK! At Tevez til overrækkelsen for den største hyldest er direkte kvalmende med tanke på de legender, vi har i klubben!!!

Hald
18-05-2009, 21:46

- Så må du jo putte vat i ørene når dette "popnummer" bliver sat på.. Folk er heldigvis så forskellige, vi har ikke alle samme favorit spiller på holdet, havde vi det så det nok helt anderledes ud skal du se ! Jeg føler da med Tevez og alle de United fans der gerne ser ham i klubben næste sæson også.
Det har han fortjent, selvom han spiller en dårlig kamp giver han sig fuldt ud, mere end hvad man kan sige om Berba !

JakobR
18-05-2009, 21:54
Det er sgu for tamt, at folk så ofte forsvarer Tevez' ringe spil med, at han i det mindste ikke er doven som Berbatov. Come on..

Hald
18-05-2009, 21:58
Det er sgu for tamt, at folk så ofte forsvarer Tevez' ringe spil med, at han i det mindste ikke er doven som Berbatov. Come on..

:whine:

JakobR
18-05-2009, 22:01
:whine:
Var det ikke, hvad du gjorde? Eller mener du, det er et godt argument?

Fordi Berbatov har spillet skidt, betyder det jo ikke, at Tevez har spillet godt. Det er da logik.

Hald
18-05-2009, 22:13
Mener bare stadig Tevez er ligeså værdig en spiller på Old Trafford som Berbatov har vist sig at være. Selvfølgelig er han en kanon dygtig fodboldspiller, og har måske nok det bedste blik for spillet på banen. Men Tevez har haft dårlige kampe ja, men hvem ville ikke det med alt det han går rundt med i hovedet for tiden, alt dette kommer lige oven i han er blevet Mester og skal ud og spiller CL finale om nogle dage. Jeg kigger måske bare tilbage på hans tid i klubben, og med den grund finder jeg det utroligt svært at skulle se ham i en anden trøje næste sæson !

Cristian9000
18-05-2009, 23:24
slettet

Elrantiri
19-05-2009, 00:07
Mener bare stadig Tevez er ligeså værdig en spiller på Old Trafford som Berbatov har vist sig at være. Selvfølgelig er han en kanon dygtig fodboldspiller, og har måske nok det bedste blik for spillet på banen. Men Tevez har haft dårlige kampe ja, men hvem ville ikke det med alt det han går rundt med i hovedet for tiden, alt dette kommer lige oven i han er blevet Mester og skal ud og spiller CL finale om nogle dage. Jeg kigger måske bare tilbage på hans tid i klubben, og med den grund finder jeg det utroligt svært at skulle se ham i en anden trøje næste sæson !

Jeg er enig med dig, Tevez er umiddelbart lige så velkommen på holdet som Berbatov er, men problemet ligger jo i prisen, Berba er allerede betalt, hvor Tevez stadig koster 200-250 millioner kroner, og hvis Sir Alex også har andre køb i kikkerten er det ikke sikkert, at der er penge til køb af Tevez.

robinho
19-05-2009, 05:41
Tevez er snart rent aldersmæssigt på toppen af karrieren. Han har et VM i Sydafrika at spille for næste sæson, og så tror jeg gerne han vil sikre sig at det ikke sker på bænken i united, og det kan man ikke fortænke ham i.

Han vil starte noget mere inde, og det forstår jeg godt. Men hvis fergie ikke kan love ham det, jamen så må de gå hver til sit, og tevez må finde sig en klub som indfrier hans krav.

Glory Man United
19-05-2009, 08:13
Stop nu! Hvorfor helvede (UPS!) skriver alle "Tevez fans", at han er lige så værdig som Berbatov? Hvorfor blander I ikke Ronaldo ind? Eller Rooney? Eller Giggs? etc etc.
Fergie har sagt, at han gerne vil have, Tevez bliver. End of story. Tevez ryster på hovedet hver gang, han bliver skiftet ud. Og jeg tror bare ikke, han kan acceptere, at han er rotationspiller. Jeg glæder mig til at se jeres reaktion, hvis han trækker en anden rød trøje over hovedet til sommer....

Cristiano Ronaldo7
19-05-2009, 09:39
Stop nu! Hvorfor helvede (UPS!) skriver alle "Tevez fans", at han er lige så værdig som Berbatov? Hvorfor blander I ikke Ronaldo ind? Eller Rooney? Eller Giggs? etc etc.
Fergie har sagt, at han gerne vil have, Tevez bliver. End of story. Tevez ryster på hovedet hver gang, han bliver skiftet ud. Og jeg tror bare ikke, han kan acceptere, at han er rotationspiller. Jeg glæder mig til at se jeres reaktion, hvis han trækker en anden rød trøje over hovedet til sommer....

Vores reaktion, eller ret og sagt min reaktion! Jeg vil overhovedet ikke føle mig skuffet over han skifter for inderst inde, forstår jeg sku godt han ikke vil være en rotations spiller. Han er meget vigtigere at have på banen løbemæssigt og angrebmæssigt end Berba.
Han tilbyder sig hver eneste gang, og han kan sku også selv tage chancer det kan berba ikke. Berba er så pisse langsom og ja han ligger gode afleveringer men det sku ikke ham der skal gøre det har vi vores CM til, han skal sku bare op og angribe som Tevez!

Gronkjor
19-05-2009, 09:51
Hvorfor bliver folk ved med at blande Berbatov ind i det her? Han er købt, og iøvrigt er spillerne meget forskellige, og svære at sammenligne. Berbatov beholder vi jo uanset hvad. Jeg vil meget gerne beholde Tevez, men jeg tror ikke at han passer ind i vores rotationssystem, og iøvrigt tror jeg Sir Alex er træt af alt hans snak med pressen. I en klub som United hvor truppen er meget bred skal man ikke ryste på hoveder hver gang man bliver skiftet ud.

Så Tevez hvis du vil blive må du indordne dig under Sir Alex, ellers er det desværre farvel.

RAppel
19-05-2009, 10:50
Carlos Tevez's skifte fra Old Trafford ser forseglet ud efter, at den argentinske angriber ikke var tilstede under Manchester Uniteds arrangement, hvor årets spiller blev annonceret. (The Sun) (sakset fra indkast,dk)

Kilden er utroværdig, men hvis det passer har de sikkert ret i at han er historie til sommer :(

DonThommy
29-05-2009, 09:54
:lolol:

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_5353536,00.html

Tevez: We may have won with me..

TJ
29-05-2009, 10:04
Tevez din klovn! :Smackden: Han bliver ved med dumme udtalelser. Synes efterhånden at det ligner et farvel til klubben..

Glory Man United
29-05-2009, 10:36
Hahhahaha. Ja det blev da meget bedre i 2. halvleg, da han kom ind :lolol:

DonThommy
29-05-2009, 10:45
Hahhahaha. Ja det blev da meget bedre i 2. halvleg, da han kom ind :lolol:

ja bestemt ! :titte:

Troelsgaard
29-05-2009, 11:42
Han tror simpelthen for meget om sig selv, det er værre end Ronaldo, som ellers er meget bedre.

Jev
29-05-2009, 12:28
Nu siger han jo rent faktisk ikke, at vi kunne have vundet med ham, men at resultatet måske havde været anderledes med en mere offensiv strategi. Det er jeg ikke enig i; jeg synes vi lagde ud med stor aggressivitet og højt tempo.

Høgsted
01-06-2009, 12:58
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/manutd/5417329/Manchester-United-hope-to-succeed-in-their-last-chance-to-sign-Carlos-Tevez.html

Så er det sidste chance :)

RasmusP
03-06-2009, 00:29
http://www.manchestercity.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=156330

Der er dælme mange kilder der rygter ham væk fra United. Og ifølge de fleste, ser det ud til at City ligger forrest i kampen om hans underskrift.

Der går desuden rygter om at han bliver engelsk statsborger inden så længe...

robinho
03-06-2009, 05:26
http://www.manchestercity.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=156330

Der er dælme mange kilder der rygter ham væk fra United. Og ifølge de fleste, ser det ud til at City ligger forrest i kampen om hans underskrift.

Der går desuden rygter om at han bliver engelsk statsborger inden så længe...

tror også det sker.

Det er nemlig ikke kun et problem for united at forhandle prisen med det der MSI.

De skal også overbevise tevez om at han får den spilletid han vil have, efter han i år efter egen mening ikke har fået nok.

Dines
03-06-2009, 12:09
Tror desværre også, at Tevez er fortid. Jeg tror ikke, at vi hoster op med det krævede beløb, og jeg tror også, at Tevez selv ikke ønsker at blive. Jeg holder virkelig meget af Tevez som spiller, og det vil gøre mig frygtelig ondt at se ham score mål i en anden klub - specielt vil det gøre ondt at se ham Chelsea, City eller Liverpool. Håber dog, at han har så meget respekt for fansne, at han skifter til udlandet... Hvis Tevez skifter, fravælger os i sidste ende, må jeg sige at det skuffer mig. For selvom det har været en skuffende sæson rent spillemæssigt, hvorfor så ikke tage kampen op som Nani ser ud til at ville? Tevez kan sagtens slå Berbatov og Rooney af, hvis bare han tager kampen op.

Lorensen
03-06-2009, 12:18
Hvis Tevez skifter til City, vil det ikke få mit pis i kog. Han har flere gange vist at han helst vil blive i United, men nu hvor det ikke ser ud til at kunne lykkedes, kan jeg godt forstå hvis han gerne vil blive i Manchester så han slipper for at flytte hele familien igen.

DonThommy
03-06-2009, 12:20
Tror desværre også, at Tevez er fortid. Jeg tror ikke, at vi hoster op med det krævede beløb, og jeg tror også, at Tevez selv ikke ønsker at blive. Jeg holder virkelig meget af Tevez som spiller, og det vil gøre mig frygtelig ondt at se ham score mål i en anden klub - specielt vil det gøre ondt at se ham Chelsea, City eller Liverpool. Håber dog, at han har så meget respekt for fansne, at han skifter til udlandet... Hvis Tevez skifter, fravælger os i sidste ende, må jeg sige at det skuffer mig. For selvom det har været en skuffende sæson rent spillemæssigt, hvorfor så ikke tage kampen op som Nani ser ud til at ville? Tevez kan sagtens slå Berbatov og Rooney af, hvis bare han tager kampen op.

jeg er enig i at tevez er en god spiller, men at han ikke kan forstaa sin rolle paa holdet, og beklager sig til pressen om det. det synes jeg ikke er acceptabelt for en spiller som eller er elsket af mange fans..

men haaber at vi senere idag kan se paa manutd.com at vi har koebt ham permanent og saa kan laegge laag paa den sag..

Dines
03-06-2009, 12:24
Hvis Tevez skifter til City, vil det ikke få mit pis i kog. Han har flere gange vist at han helst vil blive i United, men nu hvor det ikke ser ud til at kunne lykkedes, kan jeg godt forstå hvis han gerne vil blive i Manchester så han slipper for at flytte hele familien igen.

Rigtig nok, men er det ikke lidt mangel på respekt overfor fansene, der har støttet ham 100% igennem alt det her, samtidig med at Tevez ikke spiller i Europa næste år, så ambitionerne er ikke de største.

DonThommy
03-06-2009, 12:27
Rigtig nok, men er det ikke lidt mangel på respekt overfor fansene, der har støttet ham 100% igennem alt det her, samtidig med at Tevez ikke spiller i Europa næste år, så ambitionerne er ikke de største.

hvis han skifter til shitty, saa bliver det spaendende at se folks reaktion paa det.. maaske judas skilte , var der ikke det ved rooney skifte til os fra everton?!

robinho
03-06-2009, 12:30

Helt enig!

Tevez skulle selvfølgelig tænke på fansenes humør fremfor familien. Hvad tænker manden dog på.

ChristianR
03-06-2009, 16:31
Helt enig!

Tevez skulle selvfølgelig tænke på fansenes humør fremfor familien. Hvad tænker manden dog på.

Det må han jo selvom. Han bør bare have in mente, at det nok ikke er så velset hos fans.

Det var det heller ikke, da heinze ville til Liverpool, som bekendt ligger tæt nok på Manchester til, at man ikke nødvendigvis behøver at flytte.

Tevez kender til klubbernes indbyrdes rivalisering. Så hvis han vil smutte over til lokalrivalerne, fordi han ikke starter inde i samtlige store kampe, så skal han heller ikke forvente klapsalver fra mig.

robinho
03-06-2009, 16:47
Tevez kender til klubbernes indbyrdes rivalisering. Så hvis han vil smutte over til lokalrivalerne, fordi han ikke starter inde i samtlige store kampe, så skal han heller ikke forvente klapsalver fra mig.

tror han overlever. Kan da godt forstå han ikke kun gider blive for at spille liga cup, fa cup og et par Pl kampe.

ChristianR
03-06-2009, 16:49
tror han overlever. Kan da godt forstå han ikke kun gider blive for at spille liga cup, fa cup og et par Pl kampe.

Det er da en svanset instilling. Men hvis han vil tude som en tøs, hver gang han ikke starter inde i en større kamp, så synes jeg da også bare han skal smutte til et lavere rancherende hold. Så hverken ham eller de andre får lov at spille CL-bold.

robinho
03-06-2009, 17:44
Det er da en svanset instilling. Men hvis han vil tude som en tøs, hver gang han ikke starter inde i en større kamp, så synes jeg da også bare han skal smutte til et lavere rancherende hold. Så hverken ham eller de andre får lov at spille CL-bold.

Kan det jo så også ende med han gør.

Fodboldspillere lever af at spille fodbold. Tevez har rigeligt med penge, og han er for god til at sidde som reserve. Er jo ikke alle der gider sidde permanent på bænken, bare fordi man har Man Utd stående på cv´et

United-Allan33
03-06-2009, 18:02
Jeg synes godt nok det er sørgeligt at man kan kalde sig United fan, og så være helt og aldeles ligeglad med om en fan-favorit bytter den røde trøje ud med en Liverpool, City eller Chelsea trøje..

ChristianR
03-06-2009, 18:08
Kan det jo så også ende med han gør.

Fodboldspillere lever af at spille fodbold. Tevez har rigeligt med penge, og han er for god til at sidde som reserve. Er jo ikke alle der gider sidde permanent på bænken, bare fordi man har Man Utd stående på cv´et

Hvornår er man for god til at være reserve? Når man ikke indgår i de bedste 11spillere på et hold, så er man ikke for god til at være reserve.

Nu er det jo ikke sådan at Tevez har fået splinter i røven denne sæson. Han har fået masser af spilletid, og han er ikke milevidt fra at være en del af de bedste 11.
Han kunne vælge at kæmpe for sin plads på holdet og gøre sit bedste i den klub, han efter eget udsagn er så glad for.

Du mener, han istedet burde spille pigefornærmet og smutte over til lokalrivalerne?? Der skal han ikke regne med at få lov at spille flere af de store CL kampe i hvert fald.

Daniel
03-06-2009, 18:13
Jeg synes godt nok det er sørgeligt at man kan kalde sig United fan, og så være helt og aldeles ligeglad med om en fan-favorit bytter den røde trøje ud med en Liverpool, City eller Chelsea trøje..

Fuldstændig enig.

Jeg håber Tevez skifter til en klub i udlandet, da jeg nødigt vil se ham i en rivaliserende klub. 32 mil. pund er en latterlig pris, så selvom jeg godt kan lide ham på visse punkter som hans aggresivitet og arbejdsomhed, så håber jeg stadig ikke vi køber ham.

Vælger han Shitty håber jeg så sandelig han bliver buhet ud på Old Trafford, også selvom han pt. er publikumsfavorit det selvsamme sted.

ChristianR
03-06-2009, 18:17
Vælger han Shitty håber jeg så sandelig han bliver buhet ud på Old Trafford, også selvom han pt. er publikumsfavorit det selvsamme sted.

Præcis. Jeg vil have svært ved at se den store forskel på den situation kontra hvis Heinze havde skiftet til Pool i sin tid.

Dines
03-06-2009, 19:35
hvis han skifter til shitty, saa bliver det spaendende at se folks reaktion paa det.. maaske judas skilte , var der ikke det ved rooney skifte til os fra everton?!

Kan ikke sammenligne de to situationer. Rooneys prostitutions sag kom frem lige på det tidspunkt, han ville væk fra byen, så han kunne komme væk fra det hele. Desuden begyndte han at få problemer med Moyes, da Rooney har beskyldt ham for at være med til at lække historien om hans prostitution - det står der ihvertfald i hans selvbiografi så vidt jeg husker (lang tid siden, at jeg har læst den), desuden var Rooney et kæmpe talent dengang og mange storklubber var ude efter ham efter EM 2004, så at han skiftede til os mener jeg er fair nok rent personligt og ambitionsmæssigt. Han har også sagt, at han aldrig anså os (Manchester United) for at være en rival, men mere bare et godt fodboldhold.

Det eneste, der lidt ved Rooneys skifte er, at han i ungdomsårene viste den t-shirt med once a blue always a blue. Den var måske ikke helt god, ellers mener jeg ikke, at man kan sammenligne de to situationer.

RasmusP
03-06-2009, 23:26

Hva er det for en tabermentalitet du lige pludselig kommer op med robinho? Jeg synes overhovedet ikke det ligner dig at komme med sådan en kommentar.

Der er efter min mening slet ikke noget underligt i, at Tevez er blevet "vraget" i nogle kampe i denne sæson. Det er jo stort set kun her til sidst i sæsonen, at han har vist hvorfor United skulle bruge penge på ham.. Og hvis en 25 årig UNG spiller ikke er er klar til at tage kampen op om en startplads; så er der sgu noget galt.
Når man tænker på hvilken opvækst Tevez har haft, så er jeg overbevist om at han har været igennem større problemer, og derfor synes jeg da også han burde ha en større vilje, og vide at man ikke bare ..hva skal man sige.. kan tage noget for givet...
Der må være andet der spiller ind, for det virker underligt at han skulle have "givet op" i kampen mod Rooney, Berbatov og Ronaldo..

robinho
04-06-2009, 05:26
Hva er det for en tabermentalitet du lige pludselig kommer op med robinho? Jeg synes overhovedet ikke det ligner dig at komme med sådan en kommentar.

Der er efter min mening slet ikke noget underligt i, at Tevez er blevet "vraget" i nogle kampe i denne sæson. Det er jo stort set kun her til sidst i sæsonen, at han har vist hvorfor United skulle bruge penge på ham.. Og hvis en 25 årig UNG spiller ikke er er klar til at tage kampen op om en startplads; så er der sgu noget galt.
Når man tænker på hvilken opvækst Tevez har haft, så er jeg overbevist om at han har været igennem større problemer, og derfor synes jeg da også han burde ha en større vilje, og vide at man ikke bare ..hva skal man sige.. kan tage noget for givet...
Der må være andet der spiller ind, for det virker underligt at han skulle have "givet op" i kampen mod Rooney, Berbatov og Ronaldo..

Prøv lige at høre her:

Manden har et stort navn i europa.

Han har et VM i 2010 at tænke på han skal med til.

Han går fra fast mand til reserve på ingen tid, og uden synderlig grund.

Han er en særdeles ombejlet af klubber, som kan give ham meget mere spilletid.

United ejer ham ikke mere.

Hvorfor skulle han dog ikke bruge denne mulighed til at lægge pres på united. Simpelthen sende et signal til dem om at, hvis jeg skal blive her så skal jeg ikke være den nye ole gunnar.
Man kan ikke forvente at alle bænkevarmere ter sig som ham, og bare viser den hengivenhed til united, og siger at I kan gøre med mig hva fanden i vil, for jeg bliver her alligevel.

Der er jo ingen der siger han ikke bliver. Men efter den sæson han har haft, så kan jeg da godt forstå han stiller visse spørgsmål til united inden har bare fluks skriver under.

I kan ikke tillade jer at stille spørgsmålstegn ved hans vilje til at blive, for han er ret beset ikke united-spiller i disse timer. United kan byde på ham på lige fod med andre. Hvorfor skulle han så bkive for at sidde på bænken? Pga et klublogo? Er altså ikke alle der bare forelsker sig i den klub her. Det er også et job for de spillere her.

unitedforreal
04-06-2009, 06:20
Fatter ikke folk der konstant siger Tevez sidder på bænken! Hvis jeg husker rigtigt, så har manden spillet rigtig mange kampe. Så vil folk komme og sige "ja men ikke top kampe" Hvis han flytter til shitty, så får han sku også kun bundkampe der, selvom han spillede alle 38 kampe+ for dem.

Noget helt andet er, hvem skal han slå af holet ? Ronaldo ? hahaha.... Rooney ?... hahaha.....

Han kæmper mod Berbatov. Og hvis i fjerner det press spill Tevez laver "som vi meget tit intet får ud af " så er han ikke i nærhed af Berbatov.

Lad mig sige det sådan, jeg elsker ikke Berbatov mere end Tevez eller omvendt.

Men hvis vi skal samligne dem, og det skal vi siden de kæmpe om den samme plads.

Tevez ramte formen i slutning af året. Berbatov var meget tæt på bunden af hvad vi ved han kan. Alligevel, så kunne Berbatov spille det samme som Tevez. Jeg kan meget nemt se hvorfor Berbatov er foran Tevez. Tevez største problem er, hver gang man spiller ham bolden så er der over 50% chance for hans tæmning bliver 3-100 meter for langt.. og vi mister bolden.

Hvis Berbatov løber 1km mere pr kamp næste år. Så bliver han 2x så gode som Tevez er.

Jeg mener vi har ingen angreb's problemer. Vi mangler kun en midtbane også er vi klar til næste år....

ChristianR
04-06-2009, 08:00
Hvorfor skulle han så bkive for at sidde på bænken?

Ligegyldigt, hvad du siger, så er ovenstående da en tabermentalitet! Han skulle ikke blive for at sidde på bænken nej, han skulle blive for at genvinde sin plads i startopstillingen i verdens bedste klub.

Det burde hans navn, landsholdsstatus eller andet ikke lave om på.

Fast mand til reserve på ingen tid og uden grund??

Arr, en konkurrent til 300mio kr og en stor formnedgang hos hamselv har vel haft sit at sige. Dog har han altså ikke fået splinter i røven som PIG eller Nani. Han har spillet rigtig mange kampe og vel ligeså mange kampe, som flere af de andre "faste" spillere. Så hvor er problemet?

Han får som sagt ikke flere topkampe eller CL-kampe i City.

Men hvis man skal følge din hygge-taber-mentalitet, hvor alting drejer sig om spilleren, så har du vel også stor forståelse for Heinzes ønske om skifte til Liverpool i sin tid?

Glory Man United
04-06-2009, 09:49
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10362

Hvorfor skal vi betale 32 mil £? Har vi ikke forkøbsret og kan købe ham for 20? Eller er det pundets fald, der gør det?

@Robinho, hvor håber du Tevez spiller til næste år? Fools? Madrid?