PDA

Se fuld version : Carlos Tévez

Sider : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9

Høgsted
02-01-2009, 16:33
Lækre udtalelser og håber virkelig at vi signer ham. Han er en gave for fodbolden og den passion han spiller med er utrolig inspirerende. Han spiller med hjertet og disse udtalelser viser på ny at vi har at gøre med en spiller som føler noget for klubben og som er loyal og at han er villig til at kæmpe for sin plads på holdet. ARGENTINA ARGENTINA ! :devill:

Benzet
04-01-2009, 10:54
Hvis der er hold i rygterne om, at Tevez kræver mere i løn end Ronaldo, må det kraftigt overvejes, om det ikke er bedre at sende ham videre.

http://www.bold.dk/nyt/Tevez-krav-frustrerer-United

United-Allan33
04-01-2009, 11:07
Hvis der er hold i rygterne om, at Tevez kræver mere i løn end Ronaldo, må det kraftigt overvejes, om det ikke er bedre at sende ham videre.

http://www.bold.dk/nyt/Tevez-krav-frustrerer-United

Hvis det er rigtig, og det synes jeg noget kunne tyde på, hvis man ser på udtalelser fra SAF, ikke bare i artiklen fra Daily Star, men også senest ved købene af de to serbere, så mener jeg Tevez burde være fortid efter denne sæson... Det er jo det rene vanvid at han skulle have samme løn som Ronaldo..

Tim_rn
04-01-2009, 11:30
Lækre udtalelser og håber virkelig at vi signer ham. Han er en gave for fodbolden og den passion han spiller med er utrolig inspirerende. Han spiller med hjertet og disse udtalelser viser på ny at vi har at gøre med en spiller som føler noget for klubben og som er loyal og at han er villig til at kæmpe for sin plads på holdet. ARGENTINA ARGENTINA ! :devill:

Man kan jo ikke lade vær med at være bagklog og hive det indlæg der frem igen, når man i dag læser om Tevez' krav. =)

Nu ved man jo aldrig hvad der er af hold i nyhederne, men Tevez skal på ingen måde have i nærheden af samme løn som Ronaldo. Det er virkelig sørgeligt, og vist bare en indikation om at Tevez efterhånden ikke brænder for United med den manglende spilletid han har fået.

PerRonaldo
04-01-2009, 11:36
Det er helt til grin hvis han skal have samme løn trin som Ronaldo og Rooney, det er vanvittigr.. 600.000 om ugen passer fint til en klasse reserve. Men fandme ikke mere da...

Men ja Fergie har været sådan lidt tilbageholdende ang den forlængelse her på det seneste. Så spændende at se om han er i klubben næste sommer, det er ikke fordi jeg ser det som et kæmpe tab for klubben, hvis det ikke skulle ske.

RAppel
04-01-2009, 11:38
Hvis (!!) der er hold i det man kan læse i medierne i dag mht Tevez' lønkrav synes jeg godt at vi kan takke for alt det han har gjort for klubben og sige tak for denne gang for det er simpelthen for meget af det gode.

Hvordan han kan mene han skal have 1,5 mio+ kr om ugen er over min fatteevne for efter efter Berbas ankomst er han ikke sikker starter. Han er nærmere 3. valg (måske mere 2,5. valg) og så kan man ikke, i min bog i hvert fald, være den mest løntunge spiller i klubben ligemeget hvilken klub der er tale om.

Rasmus-K-J
04-01-2009, 11:42
Tevez víl blive savnet for altid hvis han smutter. Synes det er til grin mange taler så dårligt om ham, mens rooney er gud. Rooney er overvurderet, han har været en kanon god spiller, men han skal ikke være angreb, han skal tage en mere defensiv rolle, såsom midtbane eller kant. Han lægger gode aflevering, gode indlæg, er forholdsvis hurtig. Når han rammer dagen er han god, men det er satme sjældent.

Martinsen
04-01-2009, 12:07
Det kan ikke være rigtigt, hvis Tevez skal have så meget i løn! Det er han langt fra værd. Så ser jeg andre angribere jeg hellere vil have, hvis vi virkelig skal til at ofre så meget på Tevez. Hvis han vitterligt forlanger så meget i løn er der kun en ting at sige og det er farvel og tak. Det er vist steget ham til hovedet at Real angiveligt er interesseret, og hvis han virkelig kan få sådan en sindssyg løn der så må han gerne smutte for min skyld.

PerRonaldo
04-01-2009, 12:12
Tevez víl blive savnet for altid hvis han smutter. Synes det er til grin mange taler så dårligt om ham, mens rooney er gud. Rooney er overvurderet, han har været en kanon god spiller, men han skal ikke være angreb, han skal tage en mere defensiv rolle, såsom midtbane eller kant. Han lægger gode aflevering, gode indlæg, er forholdsvis hurtig. Når han rammer dagen er han god, men det er satme sjældent.

Hahahaha ku ikke lade være med at grine af det indlæg.

Men så fortæl mig lige hvad det er der gør at Tevez fortjener 1.5 mill om ugen.. Altså han har intet vist i forhold til Rooney, som har givet klubben så meget og været med til at bringe United op på det niveau vi er den dag idag..

Den dag Tevez bliver en af vores bærende kræfter over en længere periode som Rooney og Ronaldo har været det i så mange år, den dag er han MÅSKE berrtiget en løn over 1 mill, men nu er han reservespiller og så skal han sgu ikke have mere end han allerede får!

Hvad med Scholes, giggs vidic, evra??? De burde da være nogle af de mest løntunge spillere i klubben, især de to førstenævnte, men ingen af dem får over 1 mill, så vidt jeg ved...

Tevez er god, men han er ikke 1.5 mill om ugen værd og heller ikke 30 mill pund som hans pris løber op på, det er jo vanvttigt at bruge så mange penge på en spiller der er 3.valg!

Buch
04-01-2009, 12:22
Ufatteligt ærgeligt, hvis vi mister Tevez!
Det vil virkelig gøre ondt på mig, han er en fighter af guds nåde, og giver sig altid 100 procent for holdet.

Dog må jeg så indrømme, at hvis han kræve mere i løn end Cristiano Ronaldo, som der har stået om på bold.dk, så må han blive nødt til at smutte, for så meget er han bestemt ikke vær at ofre på.

United DK
04-01-2009, 12:23

Vi kan godt blive enige om, at Rooney sjældent har en brandkamp, men det er også sjældent han er helt væk, som Tevez kan være, og på gode dage er Rooney klart bedre end Tevez. Det er jo heller ikke for sjov, at Rooney altid er med fra start, mens Tevez sidder på bænken, og selvom jeg ikke altid er enig med Ferguson, så er det svært at stille spørgsmåltegn ved en manager, der har vundet så meget.

Unitedalisme
04-01-2009, 12:38
Er der andre medier end the daily star, der skriver denne historie?? hvis den er sand, ja men så er der sgu kun en ting at sige til ham, farvel og tak..

snegl
04-01-2009, 12:44
Jeg afholder mig fra at sige om rygterne holder stik. Udtalelsen er kommet til Daily Star som er tabloidavis. Der er mulighed for at det er sandt, men måske vi lige skal afvente til der kommer noget mere kød på, og til der (ikke) kommer nogle udsagn fra Tevez selv. Hvis historien vokser som med Ronaldo-historier, Vidic-historien opstår der før eller senere et krav til Tevez om at afvise historien.

Umiddelbart lyder kravet dog helt vanvittigt og minder mest om et tegn på galskab, eller på at ville væk og derfor forlange way-too-much

At Tevez ikke er blevet forlænget kan også skyldes Kia Jorabchians manglende samarbejdsvilje, eller Uniteds manglende samarbejdsvilje. Jeg tror dog vores interesse i at forlænge Tevez er reel nok, og hvis ikk, ville der nok komme nogle sure medie opstød fra Tevez om at United ikke vil forlænge. Det er dog ikke sket.

RAppel
04-01-2009, 12:45
Er der andre medier end the daily star, der skriver denne historie?? hvis den er sand, ja men så er der sgu kun en ting at sige til ham, farvel og tak..

http://indkast.dk/index.php?nyhed=48733

Ved godt man ikke kan regene med indkast, men de viderebringer historien fra 4 engelske aviser.

snegl
04-01-2009, 12:58
Indkast (føj) viderebringer rygtet fra 4 aviser ja. Nu har jeg lige ledt efter de aviser der angiveligt kører historien. Alle er tabloid aviser, og ingen skriver mere uddybende end de andre. Måske har de bare (som gjort i ukendelighed med Ronaldo i sommers) brugt samme citat fra Daily Mirror, og kørt præcis samme historie selvom de ikke var først. Det er pænt normal i tabloid aviser.

Kilde 1: Sunday Express (Tabloid)
http://www.sundayexpress.co.uk/posts/view/78249/Tevez-on-his-way-out

Kilde 2: Mail on sunday (Tabloid)
http://www.mailonsunday.co.uk/sport/football/article-1104791/Tevezs-massive-pay-demand-places-United-future-jeopardy.html

Sunday Mirror (kun 2 linjer om det, hvor de bare refererer til Daily Mirror)
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/01/02/friday-s-transfer-gossip-rumours-and-news-115875-21010198/

Kilde 4 (hovedkilden) Daily star:
http://www.dailystar.co.uk/football/view/64361/Tev-pay-war-Carlos-wants-125k-a-week/

Tue B
04-01-2009, 13:06
Håber ikke det rigtig fordi så skal han bare pisse af.. Han må sgu se at blive lidt realistisk omkring hans situation i United og hvis han er glad for at være her, så skal han jo heller ikke forlange sådanne beløb. Dumme unge.

Parkohargo
04-01-2009, 14:59
Lyder virkelig som nogle mærkelige udtalelser fra hans side.. Ikke den Tevez man ellers har et indtryk af. Hvis det er sandt har han ikke noget at gøre i klubben så.. Latterligt at komme med sådanne udtalelser.!

NtotheT
04-01-2009, 15:21
Det er helt til grin hvis han skal have samme løn trin som Ronaldo og Rooney, det er vanvittigr.. 600.000 om ugen passer fint til en klasse reserve. Men fandme ikke mere da...

Men ja Fergie har været sådan lidt tilbageholdende ang den forlængelse her på det seneste. Så spændende at se om han er i klubben næste sommer, det er ikke fordi jeg ser det som et kæmpe tab for klubben, hvis det ikke skulle ske.

Hehe, tevezs nuværende kontrakt er på 900.000 kr om ugen. :) Jeg håber det her er en and, for men no offence, men ingen kan være i nærheden af Ronaldos løn, når han er manden, der har vundet mange ting for os. Altså af de offensive spillere. Tevez er selvfølgelig en gudsbenået fodboldspiller, men at være på niveau med Ronaldo eller over i løn er fuldstændig sindssygt.

Høgsted
04-01-2009, 15:50
Tvivler meget på at disse rygter er sande. De har som jeg har forstået det ingen udtalelser fra Tevez omkring det og det er de rene spekulationer. Synes ikke han skal havde ligeså meget som Ronaldo men får han pt 900.000 kr. om ugen synes jeg det er meget fair han får en lønforhøjelse for at skrive ny kontrakt så han måske ligger på 1 mio-1,1 mio. om ugen. Det kan så diskuteres om det er for meget. 7-9-13 så tror jeg desværre ikke vi køber ham. Det bliver ved med at blive udskudt og Fergies udtalelser er ikke for gode omkring situationen. Jeg er ved at være i tvivl om Fergie og United egentlig ønsker at beholde Tevez. Med de udtalelser som Tevez har givet hvor han gang på gang siger han meget gerne vil blive i United så tror jeg altså ikke han kræver helt op imod 1,5 mio om ugen. Måske er det hans agenters udgangspunkt men er ikke i tvivl om at han takker ja til et tilbud på omkring 1 mio. - 1,1 mio. hvor han stadig får en pæn lønforhøjelse. Tvivler på at han har et tilbud liggende fra United og spørgsmålet er så om han overhovedet får det - Klassespiller det er han helt klart efter min mening og synes det vil være pisse ærgerligt hvis vi lader ham gå. Håber virkelig vi køber Carlos Tevez og tror det også inderst inde :)
ARGENTINA ARGENTINA !! :devill:

Parkohargo
04-01-2009, 16:10
Tvivler også meget på de rygter der kommer frem der.. Jeg tror fuldt og fast ud på at han gerne vil være hos os hvilket han også har nævnt gang på gang han er blevet spurgt om det. Jeg ville hade og se ham smutte.. og at han skulle skride udelukkende pga. han ikke kan få ligeså meget som Ronaldo!? virker ik sandsynligt.

Krede
04-01-2009, 16:11
Jeg håber absolut ikke Tevez har tilladt sig at forlange sådan en giganthyre. Men mon ikke bare der er tale om lidt guf til søndagsavisen.

Tevez-sagen er lidt uoverskueligt. Vi ved jo ikke hvad der er sandt og forkert. Vi læser forskellige tal, priser og lønkrav hver uge, så vi må vist bare vente og se, hvad det ender op med.

Jeg ved bare, at personligt, så synes jeg ikke Tevez 32 mill pund værd. Aguero koster øjensynlig 235 mill kr. Tevez burde ikke koste mere end det.

http://onside.dk/node/23793

Høgsted
04-01-2009, 16:12
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=9800

Dines
04-01-2009, 16:15
Tror ikke på historien med Tevez. Han virker ikke til at være den type. Så som igår, så jeg udtaelser fra ham, hvor han virkelig bare ønskede at blive i klubben og kæmpe for sin plads. Nej, jeg tror det er en and fra avisernes side.

Høgsted
04-01-2009, 16:19
Jeg håber absolut ikke Tevez har tilladt sig at forlange sådan en giganthyre. Men mon ikke bare der er tale om lidt guf til søndagsavisen.

Tevez-sagen er lidt uoverskueligt. Vi ved jo ikke hvad der er sandt og forkert. Vi læser forskellige tal, priser og lønkrav hver uge, så vi må vist bare vente og se, hvad det ender op med.

Jeg ved bare, at personligt, så synes jeg ikke Tevez 32 mill pund værd. Aguero koster øjensynlig 235 mill kr. Tevez burde ikke koste mere end det.

http://onside.dk/node/23793

United har givet 5 pund hver sæson for at leje Tevez = 10 pund for at leje ham. Så er der en klausul i kontrakten som gør at han kan købes for 20 pund = ca 150-160 mio. kr grundet pundens fald. Lønnen er så oveni men det regner man aldrig med når man snakker transfersummer. Så omkring 100 mio pund er betalt og så kan vi købe ham for godt 150 mio yderligere så vanvittigt dyrt synes jeg heller ikke det er især når man atger i betragning hvordan priserne på marked er. Når Berba er ca. 300 mio værd synes jeg bestemt også at Tevez er ca 250 mio. værd. De er begge forskellige typer men de har begge klasse. Btw så tror jeg Aguero er noget dyrere især når mange klubber kæmper om ham. Men håber virkelig der kommer en afklaring i dette vindue da jeg synes det vil være at gamble hvis vi skal til at købe ham når lejekontrakten er udløbet og alle andre klubber kan byde ind. Men lad os nu se. Tror vi bliver klogere i dette måned hvad angår Carlos Tevez fremtid i Manchester United....

Krede
04-01-2009, 16:31
United har givet 5 pund hver sæson for at leje Tevez = 10 pund for at leje ham. Så er der en klausul i kontrakten som gør at han kan købes for 20 pund = ca 150-160 mio. kr grundet pundens fald. Lønnen er så oveni men det regner man aldrig med når man snakker transfersummer. Så omkring 100 mio pund er betalt og så kan vi købe ham for godt 150 mio yderligere så vanvittigt dyrt synes jeg heller ikke det er især når man atger i betragning hvordan priserne på marked er. Når Berba er ca. 300 mio værd synes jeg bestemt også at Tevez er ca 250 mio. værd. De er begge forskellige typer men de har begge klasse. Btw så tror jeg Aguero er noget dyrere især når mange klubber kæmper om ham. Men håber virkelig der kommer en afklaring i dette vindue da jeg synes det vil være at gamble hvis vi skal til at købe ham når lejekontrakten er udløbet og alle andre klubber kan byde ind. Men lad os nu se. Tror vi bliver klogere i dette måned hvad angår Carlos Tevez fremtid i Manchester United....

Der er jo ingen der ved, hvor meget vi har betalt for at låne ham og hvor meget vi skal betale nu. Engelske medier rapporterer om 26 mill pund vi mangler at betale. Men det er jo gætterier. Det bliver da spændende at se hvad der sker. Jeg er dog ret sikker på, at hans frikøbsklausul og hans lønkrav er relativt højt. Ellers kunne den kontrakt jo være lavet for lang tid siden og Tevez ville være på plads efter sommerferien. Jeg tror United kigger på alternativer, hvis ikke MSI og Tevez slækker på kravene.

SantasLittleHelper
04-01-2009, 20:30
Ellers kunne den kontrakt jo være lavet for lang tid siden og Tevez ville være på plads efter sommerferien.
Det er da helt forkert. United og Tevez har flere gange end jeg gider at tælle til sagt, at der kommer en aftale i hus, og at der ikke er grund til at foretage sig noget før til sommer. Manden kan jo i teorien blive fodboldinvalid i morgen, så hvorfor bruge pengene nu?

timberunited
05-01-2009, 10:28
Tror også det er løgn. Det er nok journalisterne, der ikke helt vil forstå det.

Glory Man United
05-01-2009, 16:02
Han er med på onsdag.
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6624592

For s**** hvor er han lidt pæn. Havde jeg været pige.....eller hvis jeg bare på anden måde var til mænd, så havde jeg ikke givet ham mange plusser i bogen :p

ChristianR
05-01-2009, 16:05
Han er med på onsdag.
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6624592

For s**** hvor er han lidt pæn. Havde jeg været pige.....eller hvis jeg bare på anden måde var til mænd, så havde jeg ikke givet ham mange plusser i bogen :p

Nu er det jo ikke kun udseendet, der tæller.................. Det er os' pengene!

PerRonaldo
05-01-2009, 18:17
Hehe, tevezs nuværende kontrakt er på 900.000 kr om ugen. :) Jeg håber det her er en and, for men no offence, men ingen kan være i nærheden af Ronaldos løn, når han er manden, der har vundet mange ting for os. Altså af de offensive spillere. Tevez er selvfølgelig en gudsbenået fodboldspiller, men at være på niveau med Ronaldo eller over i løn er fuldstændig sindssygt.

Hvilket gør det bare endnu mere uhørt.. have bare læst han fik mellem 600-800.000 nu. Han er langt fra pengene værd det er min holdning, men en klasse spiller er han da. Synes det er ærgeligt vi skal bruge så mange penge på ham når vi måske har welbeck, der godt nok er ung, men han griber altså chancen når han får den.. Savner de gode gamle dage hvor man ku satse på de unge talenter, som da Giggsy skulle spilles ind på holdet. Welbeck er jo eftersigende et af verdens største angrebs talenter, hvorfor så ikke benytte sig af det? Istedet skal have være 4/5. valg de næste 5-6 år...

anderson888
05-01-2009, 20:45
http://www.goal.com/en/news/1710/manchester-united/2009/01/05/1043143/carlos-tevez-admits-he-could-leave-manchester-united

man.utd25
05-01-2009, 20:53
Kan godt forstå, at han vil betales hvad han er værd, men det jeg har hørt, er at han vil have mere i løn end Ronaldo for nu....

Fik det afvide af en ven, som skulle have læst det på nettet, er der nogen der ved om det passer???

JumpingCarrot
05-01-2009, 20:55
Hvis du kigger tråden lidt igennem på de seneste sider, vil du se, at det er et hot diskussionsemne lige nu ;)

man.utd25
05-01-2009, 20:57
Hvis du kigger tråden lidt igennem på de seneste sider, vil du se, at det er et hot diskussionsemne lige nu ;)

jepper, så jeg lige:) sorry

JDK
05-01-2009, 22:54
Nu har jeg ikke rigtig været med i denne Carlos Tevez diskussion på det seneste, så nu er det på tide

Jeg ser helst, at vi får skrevet en kontrakt med Carlo - gerne hurtigst muligt - da jeg ser ham som en perfekt angrebstrio sammen med Rooney og Berba, med Welbeck og Manucho (evt. Campbell efter denne sæson) som fine backup's.
Derudover skal det selvfølgelig også sige, at det ikke skal være for enhver pris og med historier igår, om at han kræver samme lønning som Cristiano, er jeg - ligesom hovedpersonen åbenbart også - ved at miste tålmodigheden!
Hvad der er sandt og ikke, i denne sag, aner jeg ikke, men jeg ser gerne at der snart kommer en lønsning, hvor konklusionen bliver at Carlo også er United spiller i de kommende sæsoner.

JumpingCarrot
05-01-2009, 23:21
Nu har jeg ikke rigtig været med i denne Carlos Tevez diskussion på det seneste, så nu er det på tide

Jeg ser helst, at vi får skrevet en kontrakt med Carlo - gerne hurtigst muligt - da jeg ser ham som en perfekt angrebstrio sammen med Rooney og Berba, med Welbeck og Manucho (evt. Campbell efter denne sæson) som fine backup's.
Derudover skal det selvfølgelig også sige, at det ikke skal være for enhver pris og med historier igår, om at han kræver samme lønning som Cristiano, er jeg - ligesom hovedpersonen åbenbart også - ved at miste tålmodigheden!
Hvad der er sandt og ikke, i denne sag, aner jeg ikke, men jeg ser gerne at der snart kommer en lønsning, hvor konklusionen bliver at Carlo også er United spiller i de kommende sæsoner.

Jeg kunne ikke være mere enig. Det er sgu svært at vide, hvad der er sandt og ikke sandt i medierne, for man mistænker efterhånden enhver tabloid-sportsjournalist for at finde på vanvid for at sælge.
Hvis Tévez kræver mere end Ronaldo i løn, er det naturligvis vanvid, og det skal vi ikke efterleve, hvorfor vores kære argentiner vil være fortid i klubben. Men som du nævner, så lad os bare få en løsning. Hvis Fergie kan tale ham til en kontrakt som hans nuværende, så siger jeg bare køb, køb, køb.

Hvis han offentligt går ud og erklærer, at hans lønninger skal være på niveau eller over Ronaldos, så anser jeg det som frieri til City. Men jeg elsker vores lille argentiner, så jeg krydser fingre for, han snart får en aftale på plads med os :)

Don Kafai
06-01-2009, 00:07
Men under alle omstændigheder, er dette et "luksusproblem". Forstået på den måde, at hvis han skrider, så bruger vi "bare" de 20 mio pund andetsteds, og han kan altså godt erstattes for de penge.

Minder lidt om den saga der var med Wes Brown, som krævede en hel del penge for at skrive under, og var jo en sag som blev blæst op i medierne, hvilket denne også er gjort. Så tror vi inden længe har en afklaring på denne sag, og om det er en forlængelse eller skilsmisse kan man vel både tale for og imod.

Det havde været værre hvis det var Rio Ferdinand eller Wayne Rooney som vi havde i sådan en situation. Eller i Arsenal tilfælde en mand som Flamini, hvor man kan snakke om at et tab vil kunne mærkes. Og som Welbeck er ved at spille sig op, og Campbell er ved at blive bedre og bedre for hver kamp i Tottenham, er det lige før, at vi med lidt held, sats og god vilje, at vi ikke behøver investere de 20 mio pund i en helt ny spiller.

Edit: Og inden jeg bliver bedt om at komme med navne på spillere der kan erstatte Tevez for 20 mio pund, så lad mig lige remse et par op. En spiller som Jermain Defoe i Pompey er en jeg altid har syntes om. Agbonlahor tror jeg har potentiale til at blive rigtig stor. Santa Cruz har ofte været nævnt, og det er ikke uden grund. Der er mange alene i PL, og uden at indlede en diskussion om hvem der er bedre end Tevez, så er pointen bare, at han ikke er uerstattelig.

chrisserUnited
06-01-2009, 00:09
for et par dage siden, udtalte han, at united og ham hele tiden havde haft den aftale at kontrakten først skulle forhandles, når den anden udløb, og sådan var det stadig.

"Min kontrakt udløber til sommer, og vi er blevet enige om at sætte os ned og diskutere en ny kontrakt, når sæsonen er slut. Intet af det, jeg har hørt fra klubben, indikerer noget andet," siger Tévez og fortsætter:

"Sir Alex Ferguson har fortalt mig, at han ønsker, at jeg forbliver United-spiller, og det er helt sikkert også et stort ønske for mig."

Hald
06-01-2009, 01:43
Få nu kastet den kontrakt ! Vi skal simpelthen Beholde tevez. Det ville virkelig være en brøler hvis vi ikke formåede at få kontrakt med ham..

McPherson
06-01-2009, 01:59
Få nu kastet den kontrakt ! Vi skal simpelthen Beholde tevez. Det ville virkelig være en brøler hvis vi ikke formåede at få kontrakt med ham..

Hørt! Det er i den grad for ringe! Tevez er en klasse spiller, og det virker virkelig uprof at man venter så lang tid!!

Parkohargo
06-01-2009, 07:59
Hmm det hele virker mere og mere mystisk omkring Tevez.. Hvis manden kræver en løn svarende til Ronaldo's kan han vist godt finde sig om efter en anden klub for tvivler på at United vil betale ham det.. Noget andet er dog også at United burde kunne finde ud af et fornuftigt kontraktudspil der gavner ham.. Jeg synes det er lidt lamt hvis vi mister ham når alle omkring United har snakket om at holde på ham... Og hvad så? Så har vi igen kun to rigtige klasseangribere at gøre med? Vi har dog manucho, welbeck og Campbell.. Men der er ingen der ved om nogen af dem slår igennem og bliver et hit.

Køb Tevez!

RuudVanNissetøj
06-01-2009, 11:42
Tevez er bestemt en kvalitetsspiller....det eneste jeg stiller spørgsmålstegn ved, er om han gider blive ved med at spille tredje violin og kun spille 25-30 min. i anden halvleg ? Faktum må efterhånden være, at vores ideal angreb efter Fergusson og resten af stabens hoveder er Rooney - Berbatov. Så begynder 300 mil. eller hvor meget han nu end koster at virke som rigtig mange penge.

Jeg bliver måske lidt upopulær med denne udtalelse, men egentligt håber jeg ikke vi signer ham. Han har gjort det aldeles super for os - især sidste sæson. Men jeg håber inderligt, at vi giver en mand som Wellbeck chancen i stedet for. Egen avl, lysende talent, super hurtig og god boldteknik/forståelse og så scorer han mål når han endeligt starter inde + knægten fortsat kun 19 år.

Michael
06-01-2009, 13:38
Hvad priser snakker vi om? Er vi enige om at United skal ligge £20 mio. nu for at købe ham fri? Synes det sejler rundt med forskellige bud. Nogen siger £32 mio. hvilket vel indeholder de beløb vi har betalt for at leje ham?

Under alle omstændigheder er det mange penge for ham. Og hvis hans "Ronaldo-løn" passer, så er jeg ikke meget for at vi skal signe ham.

JumpingCarrot
06-01-2009, 13:45
Tevez er bestemt en kvalitetsspiller....det eneste jeg stiller spørgsmålstegn ved, er om han gider blive ved med at spille tredje violin og kun spille 25-30 min. i anden halvleg ? Faktum må efterhånden være, at vores ideal angreb efter Fergusson og resten af stabens hoveder er Rooney - Berbatov. Så begynder 300 mil. eller hvor meget han nu end koster at virke som rigtig mange penge.

Jeg bliver måske lidt upopulær med denne udtalelse, men egentligt håber jeg ikke vi signer ham. Han har gjort det aldeles super for os - især sidste sæson. Men jeg håber inderligt, at vi giver en mand som Wellbeck chancen i stedet for. Egen avl, lysende talent, super hurtig og god boldteknik/forståelse og så scorer han mål når han endeligt starter inde + knægten fortsat kun 19 år.

Han er skam kun lige fyldt 18 år ;)

Det er en smuk tanke at give Welbeck - og Campbell - chancen, i stedet for at købe nyt. Og hvis det kræver for meget postyr at signe Tévez, så ville det være en rigtig fed løsning. Og det vil da også være det helt store problem ved at signe en helt fjerde spiller, der er et talent - f.eks. Benzema. Han er jo et lysende kæmpetalent, der sikkert vil kunne blive en kæmpe succes. Men Rooney har 10 år - mindst - tilbage, Berba har masser af år tilbage, Benzema vil have 10-15 år tilbage. Så pludselig bliver det umuligt at se Welbeck og/eller Campbell i nærheden af en plads på Old Trafford, og så må vi nok skille os af med et lovende talent. Igen.

Tue B
06-01-2009, 15:19
Han er skam kun lige fyldt 18 år ;)

Det er en smuk tanke at give Welbeck - og Campbell - chancen, i stedet for at købe nyt. Og hvis det kræver for meget postyr at signe Tévez, så ville det være en rigtig fed løsning. Og det vil da også være det helt store problem ved at signe en helt fjerde spiller, der er et talent - f.eks. Benzema. Han er jo et lysende kæmpetalent, der sikkert vil kunne blive en kæmpe succes. Men Rooney har 10 år - mindst - tilbage, Berba har masser af år tilbage, Benzema vil have 10-15 år tilbage. Så pludselig bliver det umuligt at se Welbeck og/eller Campbell i nærheden af en plads på Old Trafford, og så må vi nok skille os af med et lovende talent. Igen.

Du har ret, men det ville sgu også være lidt af en opgave for Welbeck, hvis han allerede nu skal være 3. valg? Måske tager han chancer og bliver en af de største, men jeg har tiltro til, at SAF tager de rigtig beslutninger angående ny, eller bibeholdes af angriber :)

Høgsted
06-01-2009, 15:48
Synes altså også man skal tage hans pris i betragning. Vi skal eftersigende give omkring 160 mio. kr. hvilket jeg slet ikke synes er meget for ham og med markedet taget i betragning. Aguero, Benzema, you name it - de vil koste ca. det vil dobbelte hvis ikke mere. Defoe er lige blevet solgt til Spurs og det snakkes om en sum på de 120-130 mio. kr. - det synes jeg giver en indikation af hvor dyre spillerne er blevet og Defoe sammenlignet med Tevez der mener jeg Carlos Tevez er klasser bedre. Synes slet ikke prisen er skræmmende på nogen måde og håber virkelig Gill og Fergie snart tager sig sammen og signer ham !!

snegl
06-01-2009, 17:25
Ååårh nu begynder jeg at være træt af Tevez. Først går han public med at diskutere om det Fergie sagde i medierne var sandt, og måske dette, hvis det passer. Det skal dog tages med et gran salt når det er The Sun.

Følgende er ANGIVELIGT sagt til the sun:
"Who wouldn’t want to play for Real Madrid?" The Sun quoted Tevez as having said in 'a Spanish magazine'.

"Like Manchester, they are one of the best clubs in the world — and it would be a pleasure to play for them."

Det er fint nok hvis han er utilfreds. Men jeg gider virkelig ikke at han sætter et Real Madrid cirkus igang. Jeg ved ikke helt om jeg skal tro på historien i The Sun, men Tevez må gerne lige be/afkræfte til manutd.com hvad han egentlig mener.

http://www.goal.com/en/news/1710/manchester-united/2009/01/06/1044043/carlos-tevez-id-love-to-join-real-madrid

Jev
06-01-2009, 18:03

Jeg er meget enig.

Før denne sæson så jeg helst, at vi sikrede os Tevez, og ikke købte en anden angriber. Men situationen har ændret sig, Berbatov og Rooney er de nye førsteangribere (og bedømt på Berbatovs seneste kamp er det nok også de to stærkeste), og uanset hvor godt Rooney og Tevez spillede sammen i fjor, og hvor herlig en type Tevez er, så er 20 mio. pund mange penge for en reservespiller, der oven i købet har bebudet, at han gerne vil hjem til Argentina, før alderen sætter sine spor (altså formodentlig før 30-årsmærket - mener sågar 28 er blevet nævnt). Tevez er et stort navn og en talentfuld og ombejlet spiller. Hvor længe affinder sådan en mand sig med at sidde på bænken?

United har mange gode breddespillere, og det, der gør dem gode, er, at de affinder sig med, at andre står foran i køen. Vi kan sagtens finde en glimrende reserveangriber til billigere penge, der accepterer rollen som reserve. Et ungt stjerneskud fra Brasilian f.eks.; der er nok at tage af.

Og ellers så er det på tide, at en Campbell træder i karakter. Han bliver 22 i starten af næste sæson, og hvis han skal blive en profil hos United, så skal han blande sig på førsteholdet i næste sæson. Det tror jeg sagtens, han kan.

Tue B
06-01-2009, 18:16
Jeg er meget enig.

Før denne sæson så jeg helst, at vi sikrede os Tevez, og ikke købte en anden angriber. Men situationen har ændret sig, Berbatov og Rooney er de nye førsteangribere (og bedømt på Berbatovs seneste kamp er det nok også de to stærkeste), og uanset hvor godt Rooney og Tevez spillede sammen i fjor, og hvor herlig en type Tevez er, så er 20 mio. pund mange penge for en reservespiller, der oven i købet har bebudet, at han gerne vil hjem til Argentina, før alderen sætter sine spor (altså formodentlig før 30-årsmærket - mener sågar 28 er blevet nævnt). Tevez er et stort navn og en talentfuld og ombejlet spiller. Hvor længe affinder sådan en mand sig med at sidde på bænken?

United har mange gode breddespillere, og det, der gør dem gode, er, at de affinder sig med, at andre står foran i køen. Vi kan sagtens finde en glimrende reserveangriber til billigere penge, der accepterer rollen som reserve. Et ungt stjerneskud fra Brasilian f.eks.; der er nok at tage af.

Og ellers så er det på tide, at en Campbell træder i karakter. Han bliver 22 i starten af næste sæson, og hvis han skal blive en profil hos United, så skal han blande sig på førsteholdet i næste sæson. Det tror jeg sagtens, han kan.

Du har ret og nu, når du nævner en Brasser, hvad så med Pato? Han burde være til at få fingre i og jeg mener, at han sagtens kan blive en af de største og der går alligevel et par år før han kan kræve stamplads i nogen storklub :) Jeg kunne sagtens se ham for United!

Kofoed
06-01-2009, 18:47
Men under alle omstændigheder, er dette et "luksusproblem". Forstået på den måde, at hvis han skrider, så bruger vi "bare" de 20 mio pund andetsteds, og han kan altså godt erstattes for de penge.

Minder lidt om den saga der var med Wes Brown, som krævede en hel del penge for at skrive under, og var jo en sag som blev blæst op i medierne, hvilket denne også er gjort. Så tror vi inden længe har en afklaring på denne sag, og om det er en forlængelse eller skilsmisse kan man vel både tale for og imod.

Det havde været værre hvis det var Rio Ferdinand eller Wayne Rooney som vi havde i sådan en situation. Eller i Arsenal tilfælde en mand som Flamini, hvor man kan snakke om at et tab vil kunne mærkes. Og som Welbeck er ved at spille sig op, og Campbell er ved at blive bedre og bedre for hver kamp i Tottenham, er det lige før, at vi med lidt held, sats og god vilje, at vi ikke behøver investere de 20 mio pund i en helt ny spiller.

Edit: Og inden jeg bliver bedt om at komme med navne på spillere der kan erstatte Tevez for 20 mio pund, så lad mig lige remse et par op. En spiller som Jermain Defoe i Pompey er en jeg altid har syntes om. Agbonlahor tror jeg har potentiale til at blive rigtig stor. Santa Cruz har ofte været nævnt, og det er ikke uden grund. Der er mange alene i PL, og uden at indlede en diskussion om hvem der er bedre end Tevez, så er pointen bare, at han ikke er uerstattelig.

Fuldstændig enig..
Elsker Tevez, men for de penge kan man altså få nogle rigtig gode fodboldspillere og ville elske at få en af dem du nævner til klubben, især hvis vi kunne få en englænder.. Det vil jeg meget gerne betale ekstra for..

Ud over det, tror jeg simpelthen ikke på at SAF skulle gå ud og fyre sådan en løgn af om at de har tilbudt kontrakt hvis Tevez i live radio siger det stikmodsatte.. Men man kan ikke finde hoved og hale i det her mere..
Men et eller andet sted ville jeg med "glæde" "ofre" Tevez for Defoe.. Syntes rigtig godt om ham som spiller..

Men er også helt enig i at det ikke ville være en katastrofe ikke at hente en angriber.. Syntes faktisk det ville være kanon at spare de penge nu her, og så kunne vi få givet vores egne angrebtalenter en rigtig chance..

Tue B
07-01-2009, 10:00
Fuldstændig enig..
Elsker Tevez, men for de penge kan man altså få nogle rigtig gode fodboldspillere og ville elske at få en af dem du nævner til klubben, især hvis vi kunne få en englænder.. Det vil jeg meget gerne betale ekstra for..

Ud over det, tror jeg simpelthen ikke på at SAF skulle gå ud og fyre sådan en løgn af om at de har tilbudt kontrakt hvis Tevez i live radio siger det stikmodsatte.. Men man kan ikke finde hoved og hale i det her mere..
Men et eller andet sted ville jeg med "glæde" "ofre" Tevez for Defoe.. Syntes rigtig godt om ham som spiller..

Men er også helt enig i at det ikke ville være en katastrofe ikke at hente en angriber.. Syntes faktisk det ville være kanon at spare de penge nu her, og så kunne vi få givet vores egne angrebtalenter en rigtig chance..

Ja vi kan godt bruge pengene andensteds. Især i de har finanskrise tider ville det være godt nok, at klubben havde lidt ekstra gemt væk :p Selvom det ikke burde være det store problem. Men syntes også det kunne være spændende med et stor talent som Pato, Vaughan eller Agbonlahor. Kunne godt se en af de engelske stor talent i klubben :)

RAppel
07-01-2009, 10:08
Han er vel "fri" til at underskive med andre?

Mikkelsen
07-01-2009, 10:23
Han er vel "fri" til at underskive med andre?

Nej det tror jeg ikke, United har forkøbsret. Men hvis United ikke vil betale prisen som er aftalt i første omgang er der frit slag for alle.

RAppel
07-01-2009, 10:29
Nej det tror jeg ikke, United har forkøbsret. Men hvis United ikke vil betale prisen som er aftalt i første omgang er der frit slag for alle.

Fair nok. Kan ikke finde rundt i den aftale vi har med Tevez. Troede han havde ulighed for at skrive med andre et halvt år før kontraktudløb. :)

Men vi vel godt betale prisen, men vi vil ikke give den løn han vel have, ikke?

Glory Man United
07-01-2009, 11:45
Med pundet og dollarens lave kurs, så skal vi nok kigge efter spillere i engelske eller amerikanske klubber. Jeg ved så godt, hvor jeg ville kigge ;)
For mig at se, er Tevez alt for dyr (hvis altså priserne er korrekte)

Tue B
07-01-2009, 12:34
Tevez er alt for dyr til at have ham siddende på bænken, så meget kan jeg sige. Hvis vi først skal af med 200 mio. også en løn, som er højere end Ronaldo. Det ville være det dummeste nogensinde :) Jeg kunne kun se os beholde ham, hvis han fandt formen fra sidste sæson og han vil være her. Han er for mig en fremragende fodboldspiller med lidt for høje tanker om sig selv..

Unitedalisme
07-01-2009, 15:22
Ja vi kan godt bruge pengene andensteds. Især i de har finanskrise tider ville det være godt nok, at klubben havde lidt ekstra gemt væk :p Selvom det ikke burde være det store problem. Men syntes også det kunne være spændende med et stor talent som Pato, Vaughan eller Agbonlahor. Kunne godt se en af de engelske stor talent i klubben :)

agbonlahor har jeg hørt så meget godt om, og de få gange jeg har set aston villa spille synes jeg han har gjort det fremragende.. ville blive glad for at få ham til klubben og mon ik det ka gøres for cirka 200mio?? så er det jo os et plus at han er englænder:devill:

Tue B
07-01-2009, 15:38
agbonlahor har jeg hørt så meget godt om, og de få gange jeg har set aston villa spille synes jeg han har gjort det fremragende.. ville blive glad for at få ham til klubben og mon ik det ka gøres for cirka 200mio?? så er det jo os et plus at han er englænder:devill:

Jo 200 mio. burde kunne gøre det, men man ved sgu aldrig og Villa er ikke, hvilket som helst hold. Så skal det være fordi vi kan sende en spiller den anden vej, hvis vi skal have rabat :p
Håber det bliver en englænder, hvis vi skal hente en ny angriber. De plejer at give alt, hvad de har og spiller næsten altid på acceptabelt niveau, hvilket også vil sige de sjælent svinger i form og jeg kan gode lide Tevez fordi han indeholder meget, af det, men han har holdt formen, men på et fuldstændig uacceptabelt niveau! Og når han spiller op til sit bedste i denne sæson er det f.eks. i liga cuppen, hvorfor skulle vi så give 200 mio. og en kæmpe løn..

Lagoni
07-01-2009, 16:01
Jeg har på fornemmelsen at Fergie simpelthen giver welbeck og Campbell chancen til næste sæson. Begge angribere har gjort det fint her på det sidste selvom de ikke er faste, og det ville blive utroligt populært blandt fansene. Men om de er gode nok er nok det man er mest bekymret over.

thegreatdanems
07-01-2009, 16:33
Med pundet og dollarens lave kurs, så skal vi nok kigge efter spillere i engelske eller amerikanske klubber. Jeg ved så godt, hvor jeg ville kigge ;)
For mig at se, er Tevez alt for dyr (hvis altså priserne er korrekte)

Jeg ved ikke lige om man kan bruge de lave kurser til noget, for det du tænker på, er jo kurser i forhold til den danske krone, som har kørt mere eller mindre sololøb på det marked.

Jeg synes osse Tevez virker utrolig dyr, hvis de priser, der har været snakke om, er korrekte.. Men ingen tvivl om at Tevez er en god spiller, og jeg ville være ked af at se ham spille for en anden klub. Men det er utroligt mange penge for en reserve.

Men spørgsmålet er om man kan få en bedre spiller for mindre penge, som er indforstået med at skulle være 3. angriber. Men synes nu uanset hvad, det ville være en skam at se Tevez i en anden trøje:(

Jesus
07-01-2009, 16:43
Køb ham nu.. Han er jo et fund for 20 mill.. Det med Ronaldo-lønnen og kontrakter der ikke er blevet tilbudt, tror jeg er noget pis, og jeg er ret sikker på, at han spiller for os efter sommeferien.

Benzet
07-01-2009, 17:14
Har du ret, at det er "noget pis" med hans lønkrav, så skal Tevez selvfølgelig købes straks. Men er der hold i rygterne skal de sælge ham videre. Håber bare ikke han ender i PL eller i R. Madrid. Gerne Barca.

Dines
07-01-2009, 18:50
Jeg vil have meget svært ved at se Tevez forlade klubben. Han er en dygtig fodboldspiller og han fighter altid røven ud af bukserne. Derfor vil det være svært for mig at se ham spille i Real Madrid efter sommerferien. Jeg håber, at der kommer en snarlig løsning på problemet og kontrakten, men passer det med Tevez lønkrav og pris (hvilket jeg tvivler på), mener jeg ikke at vi bør signere ham. For at være ærlig, så tror jeg ikke at klubben er interesseret i signe ham. For hvis han var så vigtig, hvorfor havde vi så ikke fået ham på kontrakt nu? Prisen er for høj og efter købet af Berbatov, skal der måske spares til sommer og dermed satses på egne talenter som Campbell og Welbeck.

timberunited
07-01-2009, 23:04
Jeg vil have meget svært ved at se Tevez forlade klubben. Han er en dygtig fodboldspiller og han fighter altid røven ud af bukserne. Derfor vil det være svært for mig at se ham spille i Real Madrid efter sommerferien. Jeg håber, at der kommer en snarlig løsning på problemet og kontrakten, men passer det med Tevez lønkrav og pris (hvilket jeg tvivler på), mener jeg ikke at vi bør signere ham. For at være ærlig, så tror jeg ikke at klubben er interesseret i signe ham. For hvis han var så vigtig, hvorfor havde vi så ikke fået ham på kontrakt nu? Prisen er for høj og efter købet af Berbatov, skal der måske spares til sommer og dermed satses på egne talenter som Campbell og Welbeck.

Jeg tror, det er hype eller medierne.
I al fald håber jeg ikke, at Ferguson forhandler gennem medierne. Tevez vandt CL for os 2008 - sådan er det. Han kan vende en kamp. Så giv ham lang snor.

Belfast
10-01-2009, 20:09
Nogen som ved hvorfor Tevez ikke er udtaget til morgendagens kamp?
Han står ihvertfald ikke blandt dem i truppen, ifl. vores kamp-optakt her på siden.

CC
10-01-2009, 20:26
Nogen som ved hvorfor Tevez ikke er udtaget til morgendagens kamp?
Han står ihvertfald ikke blandt dem i truppen, ifl. vores kamp-optakt her på siden.

Grunden til han ikke var med sidst, var pga nogle personlige problemer hjemme i Argentina...

Belfast
10-01-2009, 20:27
Grunden til han ikke var med sidst, var pga nogle personlige problemer hjemme i Argentina...

Dvs han er ikke med imorgen. Træls.

Ovlesen
10-01-2009, 20:55
Dvs han er ikke med imorgen. Træls.

Han var med mod Derby og er hjemme fra Argentina, så han burde som minimum var med på bænken i morgen. Mon ikke bare det er en copy/paste fra en tidligere optakt hvor han ikke var med;)

ChristianR
11-01-2009, 11:42
Jeg synes efterhånden, jeg har læst truppen flere steder, hvor Tevez ikke indgår:confused:

CC
11-01-2009, 12:06
I kan være sikre på at hvis han ikke er med i truppen, jamen så er det fordi der er en god grund til det. Han er en af vores bedste spillere og hvis han ikke er med så er det fordi han er skadet eller lignende...

Jesus
11-01-2009, 12:06
Jeg synes efterhånden, jeg har læst truppen flere steder, hvor Tevez ikke indgår:confused:

Evt. fordi folk har CP fra det samme sted, men lad det ligge, til vi får startopstillingen..

Dines
11-01-2009, 12:08
Hvis Tevez ikke var med i truppen til dagens kamp, ville det nok have stået som en nyhed de fleste steder. Jeg tror, at han er med på bænken og det er en fejl fra journalisternes side.

ChristianR
11-01-2009, 12:39
I kan være sikre på at hvis han ikke er med i truppen, jamen så er det fordi der er en god grund til det. Han er en af vores bedste spillere og hvis han ikke er med så er det fordi han er skadet eller lignende...

Det er jeg da udemærket godt klar over. Det er også derfor, jeg studser over det når ikk, han står i startopstillingen, og han er kommet hjem fra Argentina.

Jesus
11-01-2009, 16:51
Så fik jeg sku da ret :D

Belfast
11-01-2009, 22:34
Utrolig ærgelig Tevez ikke kom på banen idag.

Jeg blev glad da man så ham varme op, og pejede på sit logo, da fansene til jublede ham.
Tror det efterhånden bliver svære og svære at beholde ham.

Tue B
12-01-2009, 08:16
Jeg tror snart det er et farvel til Carlos. At han ikke kom ind igår betyder, at han nok ikke skal regnes for United spiller længere. Det er fedt han viser passion for klubben ved at fremvise logoet, men jeg syntes ikke han viser passion ved at forlange uretærdig løn og hans spil er heller ikke for godt. Jeg var glad for ham i sidste sæson, men i denne er han mere blevet en irritations faktor. Derfor er jeg i to sind, når det gælder ham. Håber han kommer tilbage på sit gamle niveau, men realstisk tror jeg ikke på ham mere og ser ham ikke som en United spiller mere.

Dines
12-01-2009, 08:20
Jeg tror også snart, at vi må sige farvel til Tevez, desværre. Det er ikke gode tegn, at han ikke bliver skiftet ind igår og Rooney + Berbatov gjorde det godt sammen. For at være ærlig ønsker jeg ikke, at Tevez skal spille de næste par kampe, for jeg vil gerne se mere af Berbatov - Rooney, der ser ud til at have lært hinanden at kende.

Tue B
12-01-2009, 10:44
Ja, hvis vi kan holde fast i vores spil fra igår, så burde Tevez være fortid. Jeg håber vi fortsætter også syntes jeg det underordnet om Tevez bliver, eller ej. Dygtig spiller, men alt for mange krav fra ham og hans ejer, eller for dyre. Når han ikke er fastmand, burde vi ikke købe ham.

timberunited
12-01-2009, 11:14
Men Ferguson har nok tænkt: Never change a winning team. Og Rooney scorede vist under opvarmningen. Desuden er der nok stadig ondt blod mellem Tevez og flere af Chelseas spillere. Så det var godt nok.

Synes dog ikke at Tevez har spillet sig af. Desuden er det ikke fair af Ferguson at forhandle gennem pressen. Og hvor meget af det kan man regne med? :devill:

Tue B
12-01-2009, 11:52
Men Ferguson har nok tænkt: Never change a winning team. Og Rooney scorede vist under opvarmningen. Desuden er der nok stadig ondt blod mellem Tevez og flere af Chelseas spillere. Så det var godt nok.

Synes dog ikke at Tevez har spillet sig af. Desuden er det ikke fair af Ferguson at forhandle gennem pressen. Og hvor meget af det kan man regne med? :devill:

Det jo svært at sige, men det virker bare ikke til, at Tevez er en del af holdet? Han har vel spillet sig af? Han starter aldrig mere og spiller ikke for godt.

Dr. Adams
12-01-2009, 12:26

Er gået min næse forbi, men hvorfor skulle der være ondt blod mellem Tevez og Chelsea-spillerne?

Glory Man United
12-01-2009, 12:28
Er gået min næse forbi, men hvorfor skulle der være ondt blod mellem Tevez og Chelsea-spillerne?

Pga CL-finalen.

JDK
12-01-2009, 12:50
Jeg er også stadig splittet på spørgsmålet om vi skal købe Tevez fri eller ej og splittelsen bliver ikke mindre som tiden går - dog synes jeg at det trækker i en retning, hvor vi ikke skal købe ham fri. Han gjorde det rigtig flot for os sidste sæson og scorede nogle vigtige mål, mens det har knebet en smule mere i denne sæson, i takt med mindre spilletid.

Lad os se hvad der sker de kommende måneder og håbe på, at Gill, Fergi, Tevez og Kia finder den rigtige og mest fornuftige løsning for alle parter! jeg vil i hvert fald ikke have det godt, hvis den ene part slutter denne æra på en dårlig måde, så eftermælet for Carlos i United-trøjen bliver dårligt!

Tue B
12-01-2009, 13:40
Jeg er også stadig splittet på spørgsmålet om vi skal købe Tevez fri eller ej og splittelsen bliver ikke mindre som tiden går - dog synes jeg at det trækker i en retning, hvor vi ikke skal købe ham fri. Han gjorde det rigtig flot for os sidste sæson og scorede nogle vigtige mål, mens det har knebet en smule mere i denne sæson, i takt med mindre spilletid.

Lad os se hvad der sker de kommende måneder og håbe på, at Gill, Fergi, Tevez og Kia finder den rigtige og mest fornuftige løsning for alle parter! jeg vil i hvert fald ikke have det godt, hvis den ene part slutter denne æra på en dårlig måde, så eftermælet for Carlos i United-trøjen bliver dårligt!

Tror ikke du skal være bange for han eftermæle. Alle vil huske ham for hans sidste sæson, fordi han var så vigtig. Jeg vil, hvertfald ikke! Håber vi gør, hvad der bedst for United. På den måde er jeg sådan set fuldstændig ligeglad, hvor Tevez kunne ende henne :)

schousboe9
12-01-2009, 13:59
Jeg tror snart det er et farvel til Carlos. At han ikke kom ind igår betyder, at han nok ikke skal regnes for United spiller længere. Det er fedt han viser passion for klubben ved at fremvise logoet, men jeg syntes ikke han viser passion ved at forlange uretærdig løn og hans spil er heller ikke for godt. Jeg var glad for ham i sidste sæson, men i denne er han mere blevet en irritations faktor. Derfor er jeg i to sind, når det gælder ham. Håber han kommer tilbage på sit gamle niveau, men realstisk tror jeg ikke på ham mere og ser ham ikke som en United spiller mere.

Som Oluf Sand ville have udtryk det: "Arrh.. Sku wi nu æh' liii...?"

Samtlige spillere fra startopstillingen fortjente at spille hele kampen, og Giggs blev kun taget ud pga. træthed. Fergie lader tit spillerne fuldføre kampen hvis de har fortjent det, og det må man vel sige var tilfældet igår for alle mand!:devill:

At Tevez ikke om ind igår er jeg sikker på kun har noget at gøre med den magtdemonstration de andre leverede, og bør bestemt ikke tolkes om en indiaktion om hans fremtid. Så jeg ville passe lidt på med at komme med sådanne profetier lige foreløbig.;)

Men at du ikke tror på ham mere og ikke længere ser ham som Unitedspiller, har jeg lidt svært ved at forstå. Uanset hvad er han Unitedspiller frem til 30/6-09 og han bør derfor regnes som sådan minimum dertil, hvis man spør mig.

Foged
12-01-2009, 14:21
Vil aldrig blive husket for noget dårligt!
Manden er genial, og fansene elsker ham, bare se kampen mod Chelsea

Belfast
12-01-2009, 15:59
Jeg elsker Tevez! Argentina, Argentina!
Jeg vil blive ked af, hvis i mistede ham - som jeg tror vi gør.

Jeg kunne sagtens se et angreb som hed Tevez - Berbatov, og så have Rooney på en kant, og Ronaldo modsat.

Tue B
12-01-2009, 16:09
Som Oluf Sand ville have udtryk det: "Arrh.. Sku wi nu æh' liii...?"

Samtlige spillere fra startopstillingen fortjente at spille hele kampen, og Giggs blev kun taget ud pga. træthed. Fergie lader tit spillerne fuldføre kampen hvis de har fortjent det, og det må man vel sige var tilfældet igår for alle mand!:devill:

At Tevez ikke om ind igår er jeg sikker på kun har noget at gøre med den magtdemonstration de andre leverede, og bør bestemt ikke tolkes om en indiaktion om hans fremtid. Så jeg ville passe lidt på med at komme med sådanne profetier lige foreløbig.;)

Men at du ikke tror på ham mere og ikke længere ser ham som Unitedspiller, har jeg lidt svært ved at forstå. Uanset hvad er han Unitedspiller frem til 30/6-09 og han bør derfor regnes som sådan minimum dertil, hvis man spør mig.

Nej, men nu det jo ikke kun kampen igår, han ikke er kommet ind. Han syntes ikke at være i nærheden af startopstilling. Tror heller SAF vil bruge Welbeck :p

Dines
12-01-2009, 16:16
Jeg elsker Tevez! Argentina, Argentina!
Jeg vil blive ked af, hvis i mistede ham - som jeg tror vi gør.

Jeg kunne sagtens se et angreb som hed Tevez - Berbatov, og så have Rooney på en kant, og Ronaldo modsat.

Det vil være spild af Rooneys kvaliteter at sætte ham som en kant. Han kan godt spille der, men han er bedst som hængende angriber, som han spiller nu med Berbatov...

Belfast
12-01-2009, 22:27
Det vil være spild af Rooneys kvaliteter at sætte ham som en kant. Han kan godt spille der, men han er bedst som hængende angriber, som han spiller nu med Berbatov...

Det kan du have ret i, men..
Jeg mener at det vil være en bedre opstilling end, hvis vi havde Nani, Park, eller en anden spiller på venstre kanten. Der synes jeg vi halter lidt.

Høgsted
12-01-2009, 22:39
Enig med Belfast. Mindes slet ikke at vi har prøvet Berba, Ronaldo, Rooney og Tevez sammen fra start - få gange har de fået de sidste 20 min. sammen. Husker tydeligt sidste år hjemme mod Villa hvor Rooney lå på venstrekanten og hvor han spillede forrygende i den kamp. Hans hurtighed var nøglen til succes i den kamp og vi vandt stensikkert 4-0 - Rooney scorede et eller to mål. Siger ikke det vi skal spille sådan hver gang men synes det er for tamt at vi ikke en eneste gang (som jeg husker det) har prøvet de fire fra start når de alle besidder så store kvaliteter. Og synes ikke det vil blive mere offensivt end hvis Nani eller Park spille kanten. Rooney og Tevez kæmper rigtig meget i hver kamp og de vil kunne hjælpe midtbanen med noget defensivt - de to centrale kunne evt være Scholes og Carrick.

Ronaldo-Carrick-Scholes-Rooney
Tevez
Berbatov

Denne opstilling kunne være genial tror jeg og vi vil være totalt uforudsigelige. De fire offensiv vil kunne rotere som de vil og det vil derfor være utrolig svært for forsvarerne at omstille sig. Hold kæft hvor kunne det være vildt med denne opstilling - det er jeg helt sikker på :devill:

snegl
12-01-2009, 23:12
Prøvede vi ikk mod Liverpool ? Det gik ihvertfald galt

Belfast
12-01-2009, 23:17
Enig med Belfast. Bla, bla, bla..

Tevez
Berbatov

Denne opstilling kunne være genial tror jeg og vi vil være totalt uforudsigelige. De fire offensiv vil kunne rotere som de vil og det vil derfor være utrolig svært for forsvarerne at omstille sig. Hold kæft hvor kunne det være vildt med denne opstilling - det er jeg helt sikker på :devill:

Enig, enig, enig.

Jeg tror simpelthen vi vil være alt, alt for stærke i det offensive med denne opstilling. Samtidig ved vi at Rooney og Tevez altid kæmper 110 procent, i alle kampe, så jeg frygter heller ikke at det vil blive for offensivt.

En anden mulighed var, efter sæsonen at flytte Ronaldo over i venstre siden, og hente Agbonlahor til højre kanten! :)

Dines
13-01-2009, 08:15

Jo, det er den eneste kamp, de har været inde fra start sammen og det gik jo ikke så godt.

Dr. Adams
13-01-2009, 09:52
Enig med Belfast. Mindes slet ikke at vi har prøvet Berba, Ronaldo, Rooney og Tevez sammen fra start - få gange har de fået de sidste 20 min. sammen. Husker tydeligt sidste år hjemme mod Villa hvor Rooney lå på venstrekanten og hvor han spillede forrygende i den kamp. Hans hurtighed var nøglen til succes i den kamp og vi vandt stensikkert 4-0 - Rooney scorede et eller to mål. Siger ikke det vi skal spille sådan hver gang men synes det er for tamt at vi ikke en eneste gang (som jeg husker det) har prøvet de fire fra start når de alle besidder så store kvaliteter. Og synes ikke det vil blive mere offensivt end hvis Nani eller Park spille kanten. Rooney og Tevez kæmper rigtig meget i hver kamp og de vil kunne hjælpe midtbanen med noget defensivt - de to centrale kunne evt være Scholes og Carrick.

Tevez
Berbatov

I en sådan opstilling, ville jeg overveje Fletcher i stedet for Scholes, da jeg ser ham som lidt mere defensivt orienteret end Scholes. Så kan man lade Carrick om at slå de klasseafleveringer, vi ved han kan.

Christensen
13-01-2009, 09:55

Ronaldo var da ikke med mod Pool?

snegl
13-01-2009, 11:17
Ronaldo var da ikke med mod Pool?

Sorry, jeg læste det som at prøve Tevez - Berbatov - Rooney fra start. Men jeg tror nu heller ikk rigtig på den suppleret med Ronaldo. Alt for offensiv tror jeg - og kræver at alle 4 er i superform + kender deres roller ekstremt godt.

dannigizmo
13-01-2009, 13:04
En anden mulighed var, efter sæsonen at flytte Ronaldo over i venstre siden, og hente Agbonlahor til højre kanten! :)

Hvad skulle det dog hjælpe - så er vi tilbage, hvor vi startede, hvis vi beholder alle tre angribere? :Bouncing:

Jeg vil nok mene, at dem, der dømmer Tevez færdig som United-mand allerede nu, er meget hurtigt ude med riven. Med mindre der sker noget inden d. 1. februar, er han jo i klubben indtil sommer - hvilket giver masser af plads til flere forhandlinger og til, at han kan spille sig tættere på det førstehold, som han lige nu ikke er en del af.

Jeg er for øvrigt lidt forundret over, at mange tilsyneladende ikke har set det her komme. Har man tre gode angribere, vil der altid være en af dem, der kommer til at sidde over, hvis man ikke lige spiller 4-3-3 eller noget i den stil. Og det er naturligt, at to af de angribere i perioder fungerer bedst sammen, både med henblik på spil og forståelse. Lige nu er det Berbatov og Rooney, der kører - sikkert grundet, at de har fået mest tid sammen. Men lur mig, om der ikke kommer et tidspunkt, hvor den konstellation ikke virker i front, og så har vi den lille argentiner, der kan komme ind og skabe noget nyt - og dermed en ny duo, der kommer til at virke i en periode. Enten med Berbatov eller Rooney som makker.

Måske er jeg naiv - det er jeg jo trods alt blevet kaldt før, når det kommer til vores angribere - men jeg tror på, at Ferguson kan finde ud af at håndtere tre stjerneangribere på den rette måde. Det hele anhænger vist af, om Gill og Tevez' agent kan få handlet en ordentlig aftale på plads. For det spillemæssige tror jeg ikke, der kan være tvivl om.

Høgsted
13-01-2009, 13:20

Ronaldo var ikke med i den kamp da han stadig var skadet :(

schousboe9
13-01-2009, 13:42
Jeg forstår ikke, hvorfor man bliver ved med at æde Tevez-historierne råt.

Der er blevet meldt ud for flere måneder siden, at de vil sætte sig ned efter sæsonen og finde ud af noget - og ikke ét sekund før.

At Tevez sagde, at han ikke havde modtaget noget kontraktudspil udsprang jo blot af, at nogle påstod, han havde afvist et. Når man end ikke har diskuteret noget endnu, er det sku da ret svært at sige nej??

Jeg vil gerne opfordre ALLE til at ryste på hovedet af ALLE Tevez-historierne herfra frem til sæsonafslutning, da ingen - absolut INGEN - af dem på nogen måde har det mindste på sig, medmindre lortet er offentliggjort på ManUtd.com.

Senest har én af fodboldens mest psykisk stabile mænd jo udtalt, at han gerne så Tevez i Inter, og at det jo er ganske nemt når hans kontrakt udløber til sommer. :Bouncing: Giv mig en pause...

I og med kontrakten først udløber 30/6, har vi altså frem til og med 29/6 til at få en aftale i hus. Ferguson har desuden allerede sagt, at andre klubber ikke kan lave en aftale med ham et halv år før kontraktudløb som tilfældet er med "rigtige" kontrakter. Så ro på, vi har ikke travlt og selvom det blot er en personlig mening, så er jeg ret overbevist om, at Fergie og Tevez allerede indbyrdes har fundet ud af, hvad der skal ske - uanset hvad halvfede, middelaldrende narkovrag måtte mene.

timberunited
15-01-2009, 10:35
:devill: Synes faktisk han spillede en hæderlig kamp mod Wigan. Han har også den største chance ud over målet. Han er en spiller, der kan gøre en forskel. Har I allerede glemt CL-finalen? Og var der ikke også en kamp, hvor han bankede tre-fire kasser ind? :)

Lad os nu se, hvordan det går, hvis han får lidt kamptræning.

el-insaciable
15-01-2009, 10:52
Ja, det kunne da være perfekt, hvis Tevez brugte de næste tre uger på at vise, vi skal signe ham permanent. Han har godt nok ikke imponeret indtil videre i denne sæson, selvom man heller ikke skal glemme, at det er svært at levere, når man ikke kommer ind i en rytme mht. spilletid. Det skal han dog nok komme de næste tre uger, og så er der altså ingen undskyldninger, hvis hans spil ikke forbedres.

JakobR
15-01-2009, 21:33
Jeg synes, Tevez flere gange har vist hvor limited han er.
Han arbejder hårdt, men en fodboldspiller skal ikke vurderes udfra hvor mange kilometer, han løber. I så fald, kan vi jo ansætte en såkaldt Ultra-løber.
En spiller som Rooney læser spillet meget bedre, er bedre til at holde fast i bolden og har et glimrende pasningsspil. Tevez har i højere grad en fanden i voldskhed, men han er jo ikke specielt hurtig og hans driblinger er jo ikke meget bedre end Nanis. En spiller som Berbatov viser også i glimt (han skal også til at bevise noget, nu når Wazza er ude), at man overhovedet ikke behøves at tonse rundt for at være udslagsgivende.

Men der har også været mindre perioder, hvor jeg virkelig synes, at Tevez har forbedret sig ift. sidste sæson. Han er stadig fanden i voldsk, men lader til at have lært at disponere sin energi og time sine løb bedre. Man kunne fristes til at tro, at han har været under samme behandling hos Capello, som Rooney har. Begge spillere er blevet klogere spillere uden nødvendigvis at være blevet bedre. Jeg synes ikke, Tevez holder for længe på bolden mere (rent generelt); mange gange sidste sæson, virkede det som om, at han, mest af alt, havde lyst til at vise hvor terrier-agtig, han er. Nu virker det mere som om, at han søger efter medspiller hver gang, han modtager bolden. Dermed ikke sagt, at han ikke tør holde på bolden og forsøge noget på egen hånd.

Der skal ikke være tvivl om, at jeg, trods ris/rosen, gerne så ham blive, men jeg synes ikke helt, han er god nok som faststarter.

Det er en skam med Tevez, for havde det ikke været for den griske ejer, så havde han med næsten statsgaranti været United-spiller i dag. £32M (inkl. leje) er jo fuldkommen latterligt. Han elsker tydeligvis United og når man, med lidt selvkritik, læser hans udtalelser, så er man jo ikke i tvivl om, at han gerne vil blive og kæmpe for sin plads. God stil.
Mon ikke, han fortryder den dag, han skrev under med Kia.

Tevez er væk til sommer, hvis ikke Kia sætter prisen ned. United vil nemlig gerne have ham, hvis bare prisen er rigtig. £22M har en del storklubber råd til, men United har jo allerede givet £10M, og så er prisen jo en hel anden.

“I haven’t asked for what Ronaldo gets or what Rooney gets. I have never discussed this ever with either the manager, Alex Ferguson, or anyone on the United board. I have never said anything about what I should be paid because we have never had any talks. The fans need to know this because I respect them so much. I love them and they love me. I don’t want anything to come between us.

Argentina!

Jesus
15-01-2009, 21:38
Bare for lige at besvare JakobRs allerførste del af hans indlæg.

Tévez har netop vist han ikke er limited, han viste jo med al tydelighed, at han er så god som Rooney, Ronaldo og Berbatov, når han spiller godt, mod Blackburn.

JakobR
15-01-2009, 21:45
Man kan ikke leve højt på én kamp i en lillebror turnering til FA cuppen. Al respekt for præstationen i den kamp, men der er for få kampe af den kaliber.

Hans manglende niveau kan kun til dels skyldes manglede chancer. Her tænkes der på, at han kun har spillet halvt så mange PL-kampe som Berbatov.
Berbatov: 19 som starter, 2 som substitut
Tevez: 18 som starter, 10 som substitut

At han er ligeså god som Ronaldo, ved jeg ikke lige med.

snegl
15-01-2009, 21:48
Bare for lige at besvare JakobRs allerførste del af hans indlæg.

Tévez har netop vist han ikke er limited, han viste jo med al tydelighed, at han er så god som Rooney, Ronaldo og Berbatov, når han spiller godt, mod Blackburn.

Han kan da stadig godt være limited (sikke et ord) selvom han scorer 4 mål i en kamp hvor Blackburns forsvar sejler fuldstændigt. Et mål er på straffe, to andre er 100% chancer. Jeg gider ikke tage noget fra ham for han var fænomenal i den kamp - men han er altså langt bagefter Berbatov og Rooney når det gælder spilopfattelse, og teknik. Hurtig synes jeg heller ikke han er. Han har dog et rigtig godt spark, og når det så er han får bolden synes jeg han er god til at tage dynamiske ryk og skyde på mål. Jeg synes egentlig også han var okay i sidste kamp, til trods for hans afbrænder - da han løb meget og skabte huller. En skam at vores midtbane var mindre fraværende.

Tenshu
15-01-2009, 22:10
Jeg er i store træk enig i dit indlæg, JakobR, men følgende synes jeg ikke hænger sammen:

Tevez er væk til sommer, hvis ikke Kia sætter prisen ned. United vil nemlig gerne have ham, hvis bare prisen er rigtig. £22M har en del storklubber råd til, men United har jo allerede givet £10M, og så er prisen jo en hel anden.

Det er ikke rationelt at medregne de £10M i prisen. De er givet og skal glemmes. Hvis du havde studeret økonomi, ville du kalde de £10M for en 'sunk cost'. De er betalt, og du får dem ikke tilbage. Glem dem. Du skal derimod tænke på, om Tevez er £22M værd, eller om du kan få en bedre angriber til den pris.

Hvis vi siger, at du havde lejet en indendørs tennisbane i en time, men det var fremragende vejr udenfor, hvor du kunne spille gratis, så ville det være yderst irrationelt at spille indenfor, selvom overraskende mange ville vælge den løsning. Det er det samme princip med Tevez.

JakobR
15-01-2009, 22:13
Hehe, det kan du vel have ret i ved nærmere eftertanke. Den tager jeg på min kappe.

Jesus
15-01-2009, 22:25
Jeg påpegede bare, at Tévez ikke er en begrænset spiller, men nærmere at han bliver begrænset af for lidt spilletid.

Carling Cup, PL, FA er sådan set ligemeget, hvis de alligevel spilller med det samme hold..

Mikke7
16-01-2009, 18:17
Med Rooney ude 3 uger, må Tevez bevise, at han er god nok - og så nytter det ikke noget, at han kæmper som en gal, der ska komme noget ud at det... ellers kan man ligeså godt sælge ham - håber dog virkelig, at han præsterer, så der er grund for at beholde ham...

Sgoales
16-01-2009, 19:47
Enig... han skal sgu til at hæve niveauet... Jeg ville som jer andre også ønske han scorer 3-4 kasser de næste tre uger og viser hvor god han er, men ellers er han for dyr.
Jeg kan - helt seriøst - ikke se hvorfor vi skal betale så meget for ham når vi har Campbell, som vel er meget tæt på at være lige så god - hvis ikke bedre??
Wellbeck bliver også god, så lad endelig Tevez gå

Smaakage
16-01-2009, 21:37
Enig... han skal sgu til at hæve niveauet... Jeg ville som jer andre også ønske han scorer 3-4 kasser de næste tre uger og viser hvor god han er, men ellers er han for dyr.
Jeg kan - helt seriøst - ikke se hvorfor vi skal betale så meget for ham når vi har Campbell, som vel er meget tæt på at være lige så god - hvis ikke bedre??
Wellbeck bliver også god, så lad endelig Tevez gå

Arh nu presser vi den citron lige lovligt meget. Campbell har ikke vist det store, og så elendig er Tevez ikke. Welbeck er den eneste der står til at kunne slå igennem, og han skal altså have lidt tid endnu

United DK
17-01-2009, 12:50
Campbell kan lidt fodboldmæssigt, men han brænder alt for meget. Jeg tror jeg har set ham brænde 7-8 100% chancer for Spurs, så vender han tilbage, så tror jeg ikke vi skal forvente, at få en bomber tilbage.

Jeg kom lige på noget her for nogle minutter, i forbindelse med Manucho-tråden, og hvis jeg lige måtte komme med en idé, så ville det være ikke at købe Tevez, sælge Manucho, hvis Hull vil have ham, sælge Campbell hvis Spurs, Wigan eller en 3. klub vil have ham, og så hente en transferfri Emile Heskey, for at have noget helt andet i angrebet. Jeg ved han er så ringe, og han har spillet i Liverpool, og alt det der, men han ville give os en ekstra dimension i offensiven, og det ville klart være en fordel, hvis vi havde ham i de kampe, hvor vi ikke kan spille os igennem.

JumpingCarrot
17-01-2009, 13:06
Godt nok var Heskey gylden mod Chelsea i sidste sæson, men for pokker, hvor skal jeg bare ALDRIG nogensinde se ham i en United-trøje. Der må findes andre af samme type, hvis vi endelig skal ha' sådan en dude.

United-Allan33
17-01-2009, 13:10
Campbell kan lidt fodboldmæssigt, men han brænder alt for meget. Jeg tror jeg har set ham brænde 7-8 100% chancer for Spurs, så vender han tilbage, så tror jeg ikke vi skal forvente, at få en bomber tilbage.

Jeg kom lige på noget her for nogle minutter, i forbindelse med Manucho-tråden, og hvis jeg lige måtte komme med en idé, så ville det være ikke at købe Tevez, sælge Manucho, hvis Hull vil have ham, sælge Campbell hvis Spurs, Wigan eller en 3. klub vil have ham, og så hente en transferfri Emile Heskey, for at have noget helt andet i angrebet. Jeg ved han er så ringe, og han har spillet i Liverpool, og alt det der, men han ville give os en ekstra dimension i offensiven, og det ville klart være en fordel, hvis vi havde ham i de kampe, hvor vi ikke kan spille os igennem.

Helt enig, og så dårlig er han altså heller ikke, han er dårlig når man ikke bruger hans færdigheder, men han er god at have i situationer som du selv beskriver.. behøver jo ikke være Heskey, men en af samme type..

United DK
17-01-2009, 13:14
Godt nok var Heskey gylden mod Chelsea i sidste sæson, men for pokker, hvor skal jeg bare ALDRIG nogensinde se ham i en United-trøje. Der må findes andre af samme type, hvis vi endelig skal ha' sådan en dude.

Hvorfor er det præcist, at du ikke vil se Heskey i en United-trøje?

JumpingCarrot
17-01-2009, 13:16
Hvorfor er det præcist, at du ikke vil se Heskey i en United-trøje?

Me don't like :)

Mit eneste "gode" argument er, at han har været bin dipper. Et andet er, at jeg bare ikke bryder mig om ham, og den spillertype har jeg faktisk aldrig bifaldet. Såeh, det er vel mest personlig indtryk og holdning :)

PerRonaldo
17-01-2009, 13:55
Helt enig, og så dårlig er han altså heller ikke, han er dårlig når man ikke bruger hans færdigheder, men han er god at have i situationer som du selv beskriver.. behøver jo ikke være Heskey, men en af samme type..

Manucho???

United DK
17-01-2009, 14:06
Manucho???

En angolansk (eller hvad folk fra Angola hedder) angriber, der kun har spillet i Angola vs. en engelsk landholdsspiller, der har spillet i PL siden 1994.

Vi kan for min skyld godt beholde Manucho, men når man kan få Heskey gratis, så vil jeg altså foretrække ham.

schousboe9
17-01-2009, 14:11
Hvis Tevez - ganske mod al min vilje - forlader os til sommer, tror jeg der er lagt i kakkelovnen til en lille jagt på Maradonas svigersøn. Det er det eneste, der ville give mening i min bog, hvis vi giver afkald på Carlitos.

At hente en Benzema mener jeg ville være komplet ude i hampen. Han er en god angriber og alt det fine dér, men han har foreløbig kun vist noget i Ligue 1, mens han på landsholdet og i CL tit bliver lidt anonym. Desuden har vi hans type ('target man', kropsstærk, boldsikker) i Berbatov, så hvis vi supplerer et angreb af Rooney, Berbatov og Campbell med Sergio Agüero, tror jeg vi ville have noget, der ligner klodens mest komplette frontlinje.

Men glem alt om det! Carlos har bare at blive hos os, ganske enkelt! Vi finder alligevel ikke en angriber i dagens marked med hans kvaliteter til £22 mio. Det lader sig simpelthen ikke gøre.

PerRonaldo
17-01-2009, 14:24
En angolansk (eller hvad folk fra Angola hedder) angriber, der kun har spillet i Angola vs. en engelsk landholdsspiller, der har spillet i PL siden 1994.

Vi kan for min skyld godt beholde Manucho, men når man kan få Heskey gratis, så vil jeg altså foretrække ham.

Tilvænning... Jeg kan godt forstå ideen i at have en type som Heskey, men alligevel ser jeg ikke den store fidus til at hente ham. Slet ikke hvis han skal erstatte carlos??? Vi skal have minimum tre verdensklasse angribere i truppen og det er heskey langt fra! Men en type som Heskey som 4. angriber ville da være fint, men hvis Manucho nu skår igennem i hull, så har vi også ham, og hvad når han vender tilbage... Og hvad med Wellbeck, som siges at være et af de støste angrebstalenter i verdenen? Og gider ikke den undskyldining med at han er for ung, er man god nok har alder ingen betydning!

SantasLittleHelper
17-01-2009, 15:42
Heskey har aldrig været god nok til Premier League. Han er simpelthen for ringe. Det kan godt være at han vil være en marginal forbedring i forhold til Manucho, men han vil stadig være den dårligte spiller i førsteholdstruppen..

JumpingCarrot
17-01-2009, 15:45
Hvis Tevez - ganske mod al min vilje - forlader os til sommer, tror jeg der er lagt i kakkelovnen til en lille jagt på Maradonas svigersøn. Det er det eneste, der ville give mening i min bog, hvis vi giver afkald på Carlitos.

At hente en Benzema mener jeg ville være komplet ude i hampen. Han er en god angriber og alt det fine dér, men han har foreløbig kun vist noget i Ligue 1, mens han på landsholdet og i CL tit bliver lidt anonym. Desuden har vi hans type ('target man', kropsstærk, boldsikker) i Berbatov, så hvis vi supplerer et angreb af Rooney, Berbatov og Campbell med Sergio Agüero, tror jeg vi ville have noget, der ligner klodens mest komplette frontlinje.

Men glem alt om det! Carlos har bare at blive hos os, ganske enkelt! Vi finder alligevel ikke en angriber i dagens marked med hans kvaliteter til £22 mio. Det lader sig simpelthen ikke gøre.

Det er svært at komme i tanke om en klub, hvor Tévez ikke ville være fast starter. Udover os og måske Barcelona. Det vidner om høj klasse. Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige det med sikkerhed, men efter min egen mening er han god nok til alle klubber i verden. Måske med undtagelse af os og Barca (hvis man snakker starting-XI).

Rosgaard
17-01-2009, 15:48

Aldeles enig!! Tevez skal blive hos os! Men når du siger Aguero.. RRRRAAAAAUUWWWWAAAWWWW (Homer Simpson der savler :-)
Han er den eneste der kan erstatte Carlos sådan rent typemæssigt, men er også dyrere end ham.. Af andre argentinere er der Lavezzi og Zarate, men de lidt nogle andre typer end de førstnævnte, selvom de begge er fantastiske spillere. Alt i alt, Tevez skal blive, for jeg tror ikke at Aguero er til salg for under 300 millioner kroner

United DK
17-01-2009, 15:57
Tilvænning... Jeg kan godt forstå ideen i at have en type som Heskey, men alligevel ser jeg ikke den store fidus til at hente ham. Slet ikke hvis han skal erstatte carlos???

Vi skal heller ikke have en ny Tevez, for det er hans type vi har i forvejen. Heskey skal hentes, så vi har noget andet blandt angriberne, end folk der render rundt nede på midten, og ikke kan heade et indlæg ind, fordi de ikke er i boksen. Grunden til at jeg nævner Heskey er udelukkende, at han er transferfri, for kostede han 100 mio., så sagde jeg også nej.

PerRonaldo
17-01-2009, 16:24
Vi skal heller ikke have en ny Tevez, for det er hans type vi har i forvejen. Heskey skal hentes, så vi har noget andet blandt angriberne, end folk der render rundt nede på midten, og ikke kan heade et indlæg ind, fordi de ikke er i boksen. Grunden til at jeg nævner Heskey er udelukkende, at han er transferfri, for kostede han 100 mio., så sagde jeg også nej.

Nej vi skal ikke have en ny tevez, men vi skal fandme ikke have heskey som 3. angriber det er han simpelthen alt alt for ringe til! Tænk sig når vi skal mangle rooney så er vi tvunget til at spille med Hekey.. Og jeg kan ikke lige se for mig en berba-heskey duo.. Sorry men han er simpelthen alt for mange klasser under til en start plads hos os! Men ja som fjerde angriber ville det være fint!

United DK
17-01-2009, 16:33
Nej vi skal ikke have en ny tevez, men vi skal fandme ikke have heskey som 3. angriber det er han simpelthen alt alt for ringe til! Tænk sig når vi skal mangle rooney så er vi tvunget til at spille med Hekey.. Og jeg kan ikke lige se for mig en berba-heskey duo.. Sorry men han er simpelthen alt for mange klasser under til en start plads hos os! Men ja som fjerde angriber ville det være fint!

Sådan som Tevez har spillet i denne sæson, kan vi ligeså spare de 200 mio., og hente en, der ikke er dårligere gratis. Desuden kan Welbeck jo udviklet sig så meget inden sommer, at han er god nok til at agere 3. angriber.

PerRonaldo
17-01-2009, 16:39
Sådan som Tevez har spillet i denne sæson, kan vi ligeså spare de 200 mio., og hente en, der ikke er dårligere gratis. Desuden kan Welbeck jo udviklet sig så meget inden sommer, at han er god nok til at agere 3. angriber.

Er du fuld??? ;) haha.. Men hvis du seriøst mener Heskey er lige så god som Tevez, så kan jeg godt forstå du hellere vil have ham! :lolol:

United DK
17-01-2009, 16:43
Er du fuld??? ;) haha.. Men hvis du seriøst mener Heskey er lige så god som Tevez, så kan jeg godt forstå du hellere vil have ham! :lolol:

Jeg vurdere udfra denne sæson udelukkende. Rammer Tevez formen, så er han langt foran Heskey, men han har ikke ramt formen siden sidste sæson, og så vil jeg hellere spare 200 mio., og hente en gratis Heskey. Jeg vil i øvrigt ikke give angriberne numre, for det handler i denne situation om type. Vi har en fighter i Rooney, vi har en flakkende i Berbatov, og kunne vi så få en tank i Heskey, så ville vi også have det at spille på.

PerRonaldo
17-01-2009, 16:51
Jeg vurdere udfra denne sæson udelukkende. Rammer Tevez formen, så er han langt foran Heskey, men han har ikke ramt formen siden sidste sæson, og så vil jeg hellere spare 200 mio., og hente en gratis Heskey. Jeg vil i øvrigt ikke give angriberne numre, for det handler i denne situation om type. Vi har en fighter i Rooney, vi har en flakkende i Berbatov, og kunne vi så få en tank i Heskey, så ville vi også have det at spille på.

Jamen ville du seriøst mene at Heskey er god nok til en starter på verdens bedste fodboldhold? vi kan jo ikke bruge ham til en skid før anden halvleg hvor vi skal presse de sidste 20 min! Han ville slet ikke passe ind i vores hurtige angrebs spil.. Han kan som sagt være en god mand i de seneste 20 min hvor vi jagter et resultat, men ellers kan han efter min mening slet ikke bruges til en skid!

United DK
17-01-2009, 16:56
Jamen ville du seriøst mene at Heskey er god nok til en starter på verdens bedste fodboldhold? vi kan jo ikke bruge ham til en skid før anden halvleg hvor vi skal presse de sidste 20 min! Han ville slet ikke passe ind i vores hurtige angrebs spil.. Han kan som sagt være en god mand i de seneste 20 min hvor vi jagter et resultat, men ellers kan han efter min mening slet ikke bruges til en skid!

Det burde heller ikke være nødvendigt, at samtlige spillere skal trille den rundt. Hvis vi har Scholes, Carrick, Ronaldo og Rooney til det, så burde det være rigeligt, derudover kunne vi få gang i nogle indlæg, med Heskey på holdet. Desuden bliver spillere altid bedre af, at have gode spillere omkring sig, og det er noget nemmere, at score mange mål for United, end det er for Wigan.

PerRonaldo
17-01-2009, 17:02
Det burde heller ikke være nødvendigt, at samtlige spillere skal trille den rundt. Hvis vi har Scholes, Carrick, Ronaldo og Rooney til det, så burde det være rigeligt, derudover kunne vi få gang i nogle indlæg, med Heskey på holdet. Desuden bliver spillere altid bedre af, at have gode spillere omkring sig, og det er noget nemmere, at score mange mål for United, end det er for Wigan.

Ja men hvem skal slå de indlæg til ham? Ronaldo??? ej vel, nani ej vel park ej vel neville ej vel.. Vi har ikke spillerne til det.. Ham den nye tosic kan måske.. Men der er en grund til vi spiller på den måde og har de spillere vi har! Så skal vi jo også til at have forskellige kantspillere osv osv..

el-insaciable
17-01-2009, 18:10
Fin kamp af Tevez i dag. Han var virkelig god til at få den i fødderne og lægge den af eller selv prøve noget helt oppe på linje med modstandernes bagkæd. Der er stadig en del førsteberøringer, der smutter, og han er bare ikke nogen stor dribler eller specielt hurtig - men det kan sagtens tilgives, da han laver en fremragende assist til Berbatov i overtiden og dermed returnerer tjenesten fra kampen mod Stoke. Så vigtigt!

jmyrini
17-01-2009, 18:14
Fin kamp af Tevez i dag. Han var virkelig god til at få den i fødderne og lægge den af eller selv prøve noget helt oppe på linje med modstandernes bagkæd. Der er stadig en del førsteberøringer, der smutter, og han er bare ikke nogen stor dribler eller specielt hurtig - men det kan sagtens tilgives, da han laver en fremragende assist til Berbatov i overtiden og dermed returnerer tjenesten fra kampen mod Stoke. Så vigtigt!

Jeg kan godt lide Tevez, men i dag lavede han stort set kun ét god ting i 90+ minutter, og det var inlægget til Berba. Han har aaaaalt for mange boldtab, dårlige førsteberøringer, og hovedløse driblinger som ender med boldtab i 9 ud af 10 forsøg.

Men det er de 3 point som er vigtige i dag.

el-insaciable
17-01-2009, 18:15
Ahh, så har du altså ikke set særligt godt efter. Jeg er ikke selv nogen stor fan af Tevez, men tit var han den eneste af vores offensive spillere, der formåede at bringe sig i en spilbar position, der oven i købet også var farlig. Han havde blandt andet også flere gode aktioner i samspil med en ellers fuldstændig ufarlig O'Shea.

United DK
17-01-2009, 18:16
Ja men hvem skal slå de indlæg til ham? Ronaldo??? ej vel, nani ej vel park ej vel neville ej vel.. Vi har ikke spillerne til det.. Ham den nye tosic kan måske.. Men der er en grund til vi spiller på den måde og har de spillere vi har! Så skal vi jo også til at have forskellige kantspillere osv osv..

Hvorfor ej vel? Vi ved jo ikke hvad de kan, for de får jo aldrig muligheden, med det nuværrende materiale.

Hr Hansen
17-01-2009, 18:17
Jeg kan sgu heller ikke se det fine i Tevez's prestation idag, udover oplæget selvfølgelig, han må da kandidere stærk til dagens dårligste mand, men man kan jo håbe på han får en smugle selvtillid af at få nogle min. i benene og en assist.

PerRonaldo
17-01-2009, 20:12
Hvorfor ej vel? Vi ved jo ikke hvad de kan, for de får jo aldrig muligheden, med det nuværrende materiale.

Vil du vove og påstå at ronaldo han kan lave et godt indlæg??? Og nani og neville og park! Jo jeg har set dem prøve mange mange gange og også ind i boksen hvor vi nu har berba som er god.. Har set nanis hjørnespark der ligger af lort og neville har aldrig ku slå et ordentligt indlæg! Ronaldo sparker den alt for hårdt når han laver indlæg og park kan bare løbe solen sort og stresse han har heller ikke lægge et godt indlæg.. Men i takt med vi tager heskey, så skal vi vel også have beckham...

SantasLittleHelper
17-01-2009, 20:20
Det synes jeg ikke er rigtigt. Nani førte den interne assistliste sidste år, Ronaldo lavede glimrende indlæg så sent som i dag og Berbatov er bestemt ikke god med hovedet. Der bliver slået fine indlæg, men de eneste der reelt får noget ud af dem er Ronaldo og Vidic. Det er selvsagt lidt for nemt at dæmme op for. Men fint nok, det er nu en gang også nemmere at kontrollere bolden med fødderne end det er med hovedet og jeg synes ikke der er brug for Heskey overhovedet. Dermed også sagt, at det ikke er altafgørende at dominere luftrummet i angrebet, hvis man kan dominere overlegent ved jorden.

jmyrini
17-01-2009, 20:22
At folk vil, at vi køber Tevez, det kan jeg sådanset godt forstå. Han er en "red devil", har et enorm arbejdsvilje og gejst i kampene etc. Dog mener jeg, at pengene ville være bedre udgivet for en Benzema - det kunne være et uhyggeligt angreb! Al ros til Tevez for hans fightervilje etc., men IMO, så har han for mange ting der ikke er faldet i hak. For mange forkerte beslutninger, alt for mange boldtab, brænder for store chancer (og mange generelt). Derfor synes jeg det lyder som meget, at bruge måske 22 mio pund på en spiller, som har spillet så meget under niveau i 6-7 måneder (én cup kamp undtaget).

Men når folk snakker om at købe en Heskey, som ikke kunne bevise sig på et middel hold som Liverpool, så har jeg sgu svært ved at tage det seriøst. Desværre, men det er så bare min holdning.

PerRonaldo
17-01-2009, 20:56
Det synes jeg ikke er rigtigt. Nani førte den interne assistliste sidste år, Ronaldo lavede glimrende indlæg så sent som i dag og Berbatov er bestemt ikke god med hovedet. Der bliver slået fine indlæg, men de eneste der reelt får noget ud af dem er Ronaldo og Vidic. Det er selvsagt lidt for nemt at dæmme op for. Men fint nok, det er nu en gang også nemmere at kontrollere bolden med fødderne end det er med hovedet og jeg synes ikke der er brug for Heskey overhovedet. Dermed også sagt, at det ikke er altafgørende at dominere luftrummet i angrebet, hvis man kan dominere overlegent ved jorden.

Synes du ronaldos indlæg er gode??? Det forstår jeg ikke, ja han laver et godt ind i mellem, men jeg synes de er alt alt for hårde! Kan godt være Nani han førte den interne asisstliste, men det hænger sammen med at når han er på, så tager han mystisk nok hjørnespark, og det fatter man jo ikke når man ser dem, jovist ind i mellem ligger de ok, men LANGT de fleste bliver ikke sparket længere end til førstemanden, som i de flest tilfælde er en modstander...

Nå men nok om det.. Heskey skal ikke til United!

SantasLittleHelper
17-01-2009, 21:03
Nå okay, så grunden til at Nani førte assistlisten var at han tog hjørnespark, som er dårlige. de må jo være gode nok en gang imellem siden han laver så mange assists. Der er jo ingen der kan sætte den lige i panden på en medspiller hver eneste gang.

dannigizmo
17-01-2009, 21:05
Nå men nok om det..

Lige præcis. Tilbage til emnet - nemlig Carlos Tevez.

Jev
18-01-2009, 18:02
Slet indlæg.

Rasmus-K-J
18-01-2009, 18:06
Til det med ronaldo's indlæg ikke er gode. Hvis han lagde indlæg ville i kunne se han nok er den med de bedste indlæg i united!

SantasLittleHelper
18-01-2009, 18:08
Lige præcis. Tilbage til emnet - nemlig Carlos Tevez.

Ny bil til Ronaldo:

Må man grine lidt nu? :p

Jev
18-01-2009, 18:28
Fuck, helt forkert tråd. Beklager :-D Også svært når begge starter med C!

JakobR
05-02-2009, 13:32
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/02/05/carlos-tevez-to-get-manchester-united-deal-at-last-115875-21098641/

The Mirror kan eksklusivt fortælle - sandt eller ej ;) - at vi køber Tevez i en handel, der kan løbe op i £30M sammenlagt.

Som Tevez har spillet på det seneste, så vil jeg også hellere have ham end eksempelvis Benzema, der sandsynligvis ikke vil dele angrebspladserne med andre.

Han er også stadigvæk forholdsvis ung, så hans topniveau kommer senere. Jeg har hørt fra én, der har fuldt ham siden hans Boca Juniors dage, at han engang var meget skarpere, så det kan ske, at han genfinder styrken.

Dines
05-02-2009, 14:44
Kan lige sige, at Tevez i dag fylder 25 år, mens Ronaldo i dag bliver 24 år.

SantasLittleHelper
05-02-2009, 15:01
Kan lige sige, at Tevez i dag fylder 25 år, mens Ronaldo i dag bliver 24 år.

Man kan ikke undgå at føle sig lidt bollet i røven når man sidder midt i en kandidatuddannelse og ser, at folk der er hhv. 1 år og 1 måned, og 1 måned ældre end en selv, tjener det samme om dagen som man selv gør om året. Men de er vel, må jeg nok med sorg i stemmen indrømme, bedre til det de laver, end jeg er til det jeg laver. Men stort tillykke i hvert fald :D

Stratego Thomas
05-02-2009, 19:30
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/02/05/carlos-tevez-to-get-manchester-united-deal-at-last-115875-21098641/

Han er også stadigvæk forholdsvis ung, så hans topniveau kommer senere. Jeg har hørt fra én, der har fuldt ham siden hans Boca Juniors dage, at han engang var meget skarpere, så det kan ske, at han genfinder styrken.

helt enig tevez er i mine øjne en helt unik spiller med massere af potentiale, og selvom han har haft en lidt sløj periode i første halvdel af denne season, så tror jeg på, at han kan give united noget helt specielt. hans fighterinstinkt, tempo og initiativer på banen kan ofte gøre en stor forskel, og derudover er han en spiller der giver sig 100% for klubben - imodsætning til ronaldo, som er en fantastisk fodbold spiller, men som ofter spiller mere for sig selv end for holdet..

jeg ved god hvad jeg foretrækker: TEVEZ og hans helhjertede fighter-fodbold.! - så hvis ronaldo igen begynder at flirte med real kan han for min skyld bare smutte afsted..

ps jeg ved godt, at det er risikabelt at inddrage ronaldo..

schousboe9
05-02-2009, 21:42
Man kan ikke undgå at føle sig lidt bollet i røven når man sidder midt i en kandidatuddannelse og ser, at folk der er hhv. 1 år og 1 måned, og 1 måned ældre end en selv, tjener det samme om dagen som man selv gør om året. Men de er vel, må jeg nok med sorg i stemmen indrømme, bedre til det de laver, end jeg er til det jeg laver. Men stort tillykke i hvert fald :D

Du har måske et godt sammenligningsgrundlag??:p

Thomas
07-02-2009, 20:57
Carlos Tevez har fået sin Bentley beslaglagt, da han blev stoppet af politiet.......................................... . han havde ikke gyldigt kørekort! Ooh! Hvem bliver den næste United spiller, der laver noget bil relateret? :D

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1122453.ece

schousboe9
18-02-2009, 13:18
Mens alle Tevez-rygterne ligger stille for en stund vil jeg gerne lige referere til denne artikel (http://www.tribalfootball.com/real-madrid-target-tevez-i-want-man-utd-deal-228109). Carlitos citeres:

"We've had talks with Manchester, but nothing has been signed yet. Both sides have decided to wait for June to find a definitive solution. The conversations have been with the (directors) and not with (manager Sir Alex) Ferguson."

Så næste gang han sendes til Inter, Real, City og hva' har vi, så stol trygt på, at der ikke er noget i de historier. Der tages ikke en beslutning før juni måned!

RAppel
18-02-2009, 16:10
Så næste gang han sendes til Inter, Real, City og hva' har vi, så stol trygt på, at der ikke er noget i de historier. Der tages ikke en beslutning før juni måned!

Som en kendt dansk politiker engang sagde så har man et standpunkt til man tager et nyt. ;)

ChristianR
18-02-2009, 16:14
Mens alle Tevez-rygterne ligger stille for en stund vil jeg gerne lige referere til denne artikel (http://www.tribalfootball.com/real-madrid-target-tevez-i-want-man-utd-deal-228109). Carlitos citeres:

Ja, for foboldspilleres citater kan man stole trygt på. Har man nogensinde hørt en fodbold spiller sige noget den ene dag og gøre noget helt andet næste dag?

Man skal ikke sluge Real/INter/City historierne rådt. Man skal dog heller ikke stole på det spillere, agenter og managers lukker ud af lort.

Kunne man eksempelvis bruge Ronaldos famøse citat efter CL-finalen til meget? Nej, vel..

schousboe9
20-02-2009, 20:36
Ja, for foboldspilleres citater kan man stole trygt på. Har man nogensinde hørt en fodbold spiller sige noget den ene dag og gøre noget helt andet næste dag?

Man skal ikke sluge Real/INter/City historierne rådt. Man skal dog heller ikke stole på det spillere, agenter og managers lukker ud af lort.

Kunne man eksempelvis bruge Ronaldos famøse citat efter CL-finalen til meget? Nej, vel..

Ingen grund til at blive sarkastisk. Chefen udtalte nøjagtig det samme som Tevez for et par måneder siden, og ham tror jeg trods alt en kende mere på end Ronaldo. De sikre penge spilles på en beslutning til sommer.

ChristianR
20-02-2009, 20:55
Ingen grund til at blive sarkastisk. Chefen udtalte nøjagtig det samme som Tevez for et par måneder siden, og ham tror jeg trods alt en kende mere på end Ronaldo. De sikre penge spilles på en beslutning til sommer.

Sarkasmen passede måske meget godt på din selvsikkerhed omkring det. Min pointe er bare, at det efterhånden er de færreste citater i fodboldverden, man kan stole på efterhånden. Det værende sig spillere, agenter, managers og uofficielle kilder.
Nogle få spillere har vi kendt i så mange år efterhånden, at vi kan regne med, hvad de siger. Tevez er ikke en af dem, ligesom Ronaldo ikke er.

SAF er jo heller ikke dum, og han kunne sagtens have en interesse i at lukke diskussionen omkring Tevez i pressen. Du kan jo tage at kigge på Kia Joorachbins(?) citater idag, som er fuldstændig modstridende med Tevez'.

En af dem må lyve - Eller også er der ingen af dem, der er sikre på noget somhelst.

schousboe9
20-02-2009, 21:19
Kias citater er på ingen måde modstridende med Tevez', de har vel som sådan intet med hinanden at gøre. Det eneste Kia siger er, at there is no option left with United any longer (http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1778_4949459,00.html), altså ingen forkøbsret, og det er sikkert også rigtig nok. Det betyder ikke, at Tevez er færdig i United.

Begge parter er enige om, at den endelige beslutning tages til sommer. Den eneste, der vil have en afklaring nu, er Kia J, og han prøver tydeligvis at presse United til at hoste op nu.

Stratego Thomas
20-02-2009, 21:33
fuck hvor ville jeg ønske, at vi kunne få den tevez handel helt i hus, så man ikke behøvede at gå rundt aog være nervøs for han skulle forsvinde.. han er en fuldstændig unik spillere med sin fantastiske agression og fightervilje - ikke som alle de andre sydamerikanske talenter, der bare er dygtige boldgøglere, som spiller i egocentriens navn.. robinho.. host!! nani..

Jesus
20-02-2009, 22:27
fuck hvor ville jeg ønske, at vi kunne få den tevez handel helt i hus, så man ikke behøvede at gå rundt aog være nervøs for han skulle forsvinde.. han er en fuldstændig unik spillere med sin fantastiske agression og fightervilje - ikke som alle de andre sydamerikanske talenter, der bare er dygtige boldgøglere, som spiller i egocentriens navn.. robinho.. host!! nani..

Måske skulle du få dine facts straight, for Nani er født ud for Afrikas vestkyst..

Buttler
20-02-2009, 22:51
Ja og så er Nani da i øvrigt fra portugisisk statsborger :)

Jesus
20-02-2009, 23:05
Ja og så er Nani da i øvrigt fra portugisisk statsborger :)

Jeg tror Stratego-Thomas gik ud fra, at Kap Verde lå i Sydamerika, derfor pointerede jeg bare lige, at han altså er afrikaner, hvis han er noget andet end europæer ;)

Martinsen
20-02-2009, 23:35
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4951948,00.html

Tror ikke man skal lægge så meget i den historie om at Tevez er færdig i United.:) Jeg er lidt splittet med Tevez synes det er mange penge for ham! Men på den anden side kan han finde sig at spille det antal kampe han gør nu vil de penge være givet godt ud, fremfor at have en sur nyindkøbt spiller på bænken. For jeg har mine tvivl om at Wellbeck og Campbell allerede næste år kan udgøre henholdsvis 3-og 4 valg i angrebet.

Høgsted
21-02-2009, 01:32
"I øjeblikket handler det for mig bare om at give mest muligt i hver kamp. Jeg vil altid give 100% i Manchester Uniteds trøje, og jeg vil altid give mig 100% for Manchester Uniteds fans. De har været gode mod mig. De har taget mig til deres hjerter,"

Er jeg den eneste der bliver en smule blød i mit store United hjerte :devill: ARGENTINA ARGENTINA !!

Casper
21-02-2009, 02:38
Det bedste i det interview er dette:
"Boca Juniors, the club he joined at 17, offered to pay for surgery to have the scars cosmetically improved. But Tevez said no. ‘These scars are part of who I am,’ he says. ‘They are part of my story and I am comfortable with myself and how I look. That is more important than anything and I told them that. It was a generous offer but I was not interested.’"

Det er der mange i vores samfund - især unge mennesker - som kunne lære af.

Runaldo
21-02-2009, 03:32
Uanset hvad han har præsteret for klubben, skal det ikke glemmes, men man skal heller ikke overdynge ham med alt for meget respekt, for selvom, når han er inde på banen er en af dem der arbejder allermest, så er han alt for uskarp foran målet i forhold til sidste sæson. Det kan selvfølgelig forklares ved at hans kontraktstatus er usikker, men jeg synes ikke det er nok at tænke på hvad han gjorde sidste år.

Personligt, har jeg altid synes godt om Tevez og han vil passe perfekt ind i klubben hvis vi spillede med et 3-mands angreb. Det gør vi dog ikke, og derfor vil jeg gerne se at vi erhverver en anden angriber istedet for ham.

Men hvis han kan klare at sidde på bænken så ofte som han gør nu, i resten af den tid han kan være i United, synes jeg det er fair nok..

Uanset hvem eller hvad der sker, så ender det med at een skal sidde på bænken i de fleste kampe for med Rooney og Berbatov som nok er de 2 mest sikre foran kassen, bliver det svært at få nogen til at ryste dem af. Ellers skulle man ud og købe en Samuel Eto'o eller muligvis en Zlatan Ibrahimovic. Men så kommer dilemmaet, er Berbatov så god nok?

ChristianR
21-02-2009, 10:33
Kias citater er på ingen måde modstridende med Tevez', de har vel som sådan intet med hinanden at gøre. Det eneste Kia siger er, at there is no option left with United any longer (http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1778_4949459,00.html), altså ingen forkøbsret, og det er sikkert også rigtig nok. Det betyder ikke, at Tevez er færdig i United.

Begge parter er enige om, at den endelige beslutning tages til sommer. Den eneste, der vil have en afklaring nu, er Kia J, og han prøver tydeligvis at presse United til at hoste op nu.

Der er jo tre væsentlige parter i hele den situation. Kia melder jo ud, at United har forpasset deres chance for at benytte sig af købsoptionen. Da de derudover ikke har givet udtryk for et ønske om køb, søger Kia og Tevez nu efter en ny arbejdsgiver.

Det er da modstridende med Tevez' "Nejnej, det finder vi ud af til sommer. Det er ikke noget problem."

Dines
21-02-2009, 15:16
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4951948,00.html

Tror ikke man skal lægge så meget i den historie om at Tevez er færdig i United.:) Jeg er lidt splittet med Tevez synes det er mange penge for ham! Men på den anden side kan han finde sig at spille det antal kampe han gør nu vil de penge være givet godt ud, fremfor at have en sur nyindkøbt spiller på bænken. For jeg har mine tvivl om at Wellbeck og Campbell allerede næste år kan udgøre henholdsvis 3-og 4 valg i angrebet.

Tevez vil jo helt sikkert helst blive hos os, og skifter han til sommer, vil han stadig huskes som en helt her. Spørgsmålet er bare, om vi er interesseret i at købe ham permanent. I efteråret blev der sagt, at Tevez ville blive signet i julen, men der skete ikke så meget.

Flax_Generous
21-02-2009, 15:20
Interessant interview.

Jeg kan dog ikke forstå, at Tevez mener, at han ikke har fået meget spilletid. Ja, han er startet en del på bænken, men over en hel sæson tror jeg, at han kommer til at spille næsten lige så meget som Rooney og Berbatov. Det er alligevel en del.

Men måske betragter han sig selv som en spiller med samme status om Vidic, Rio og Ronaldo, som jo starter hver gang de kan komme til det. Så god er han altså ikke og det bliver han nok nødt til at se indse, hvis han skal blive i klubben (hvilket jeg håber, at han gør).

Jesus
21-02-2009, 15:53
Jeg kan dog ikke forstå, at Tevez mener, at han ikke har fået meget spilletid. Ja, han er startet en del på bænken, men over en hel sæson tror jeg, at han kommer til at spille næsten lige så meget som Rooney og Berbatov. Det er alligevel en del.

Tévez får ikke lige så meget spilletid som Berba og Rooney, hvis han gør, er det grundet skader. Det kan gøre mange spillere utilfredse, hvis de ikke er meget dårligere end dem der starter hver gang. Jeg synes vi skal lave noget mere rotation imellem de tre, så Tévez får flere kampe, og mere stabilitet i sit spil, i tidligere sæsoner har han vist, at han kan score mål på stribe når han er i topform, og det er for hvilket som helst hold.

schousboe9
21-02-2009, 16:04
Der er jo tre væsentlige parter i hele den situation. Kia melder jo ud, at United har forpasset deres chance for at benytte sig af købsoptionen. Da de derudover ikke har givet udtryk for et ønske om køb, søger Kia og Tevez nu efter en ny arbejdsgiver.

Det er da modstridende med Tevez' "Nejnej, det finder vi ud af til sommer. Det er ikke noget problem."

http://www.bold.dk/nyt/Joorabchian-Tevez-bliver-i-United

Helt rigtigt, og nu udtaler tredje og sidste part det samme som de to foregående. Hvad mere skal der til?

Stratego Thomas
21-02-2009, 17:04
Tévez får ikke lige så meget spilletid som Berba og Rooney, hvis han gør, er det grundet skader. Det kan gøre mange spillere utilfredse, hvis de ikke er meget dårligere end dem der starter hver gang. Jeg synes vi skal lave noget mere rotation imellem de tre, så Tévez får flere kampe, og mere stabilitet i sit spil, i tidligere sæsoner har han vist, at han kan score mål på stribe når han er i topform, og det er for hvilket som helst hold.

enig, jeg håber, at tevez osse efter rooneys tilbagekomst vil blive en mere fast del af vores angrebskonstellation.. selvom rooney og berbatov har gjort det godt sammen, bliver fergie nød at gøre mere brug af teves, hvis hans niveau ikke skal falde.

en klub som united har efter min mening behov for mindst tre topangriber i god kampform!!

Stratego Thomas
21-02-2009, 17:15
Måske skulle du få dine facts straight, for Nani er født ud for Afrikas vestkyst..

I know.. jeg kender hele historien om hvordan han blev født på kap verde øerne og senere med familien flyttede til portugal.. jeg ville bare komme med med nogle eksemler og efter robinho tabte jeg måske lidt koncentrationen

pointen med indlægget var nu sådan set heller ikke at opremse alle de sydamerikanske boldtalenter jeg kender, MEN at karrektere en bestemt typer spillere (der ofte kommer fra sydamerike) som jeg mener, at tevez adskiller sig fra med sin fightervilje!!:Smackden:

CC
08-03-2009, 14:41
Håber Tevez kan præstere noget oftere som han gjorde igår, for der var intet mindre end fantastisk! Han havde tempo i sit spil, nogle fremragende afslutninger, virkede i det hele taget langt mere skarp end han har gjort længe. Selv hans små hurtige driblinger virkede, noget som jeg har savnet for det gør ham virkelig farligt!

Det sidste stykke tid har jeg været i tvivl om det var værd at spendere 200 mio på ham her til sommer, og har faktisk hældt mest til at vi skal spare pengene og gå efter Benzema, Aguero eller noget i den stil, men hvis Tevez kan holde det niveau han lagde for dagen igår, så er han fuldt ud lige så god som ovennævnte!

Tim_rn
08-03-2009, 15:32
Håber Tevez kan præstere noget oftere som han gjorde igår, for der var intet mindre end fantastisk! Han havde tempo i sit spil, nogle fremragende afslutninger, virkede i det hele taget langt mere skarp end han har gjort længe. Selv hans små hurtige driblinger virkede, noget som jeg har savnet for det gør ham virkelig farligt!

Det sidste stykke tid har jeg været i tvivl om det var værd at spendere 200 mio på ham her til sommer, og har faktisk hældt mest til at vi skal spare pengene og gå efter Benzema, Aguero eller noget i den stil, men hvis Tevez kan holde det niveau han lagde for dagen igår, så er han fuldt ud lige så god som ovennævnte!

Det var en flot kamp igår, ingen tvivl. Men han skal ikke holde niveauet, han skal hæve det. Ganske vist så det godt ud, men vi havde også den perfekte plan mod to så store og til dels langsomme forsvarsspillere som fulham havde i midterforsvaret. Der er hurtigheden jo klart at foretrække frem for berbatovs kvaliteter. Men mod andre hold, med andre konstellationer var der ikke blevet løbet så meget rundt med dem.

DonThommy
10-03-2009, 08:26
jeg er enig i at han spillede en fint kamp mod fulham, det første mål er vigtigt , meeeeen måske også lidt lucky.
det andet mål, synes jeg er forbløffende godt sat ind, men synes at han skyder alt for mange gange uden at få noget ordenligt ud af det, nogle af de skud han fyrer af, føler jeg at han bare skyder for at skyde på mål.
og den her gang lykkes det så også... men han skal i hvert fald vise mig mere sikkerhed foran mål, hvis jeg skal være enig i at beholde ham...
men tillykke til tevez, synes han fortjener lidt ros :)

Lagoni
10-03-2009, 12:13
Ja han spillede en fantastisk kamp imod Fulham. Klart en af banens bedste i mine øjne. Syntes generelt vores angrebsspil er bedst med ham fra start især hvis han viser den samme farlighed, som mod fulham.

schousboe9
02-04-2009, 22:43
Tevez: I Want To Stay (http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/09/04/02/SOCCER_Man_Utd_Nightlead.html)

:exactly: Argentina! Argentina! Argentina!

man.utd25
02-04-2009, 23:30
Tevez: I Want To Stay (http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/09/04/02/SOCCER_Man_Utd_Nightlead.html)

:exactly: Argentina! Argentina! Argentina!

VIGTIG, jeg sker den mand, vil heller beholde tevez end berbatov vis jeg skulle vælge

unitedforreal
03-04-2009, 07:43
Synes stadig det er mærkeligt at vi er verdens bedste klub. Men vi har stadig ikke en angriber som kan score hver anden eller 3 kamp.........

Don Kafai
03-04-2009, 08:42
Jeg kan ikke se hvorfor Tevez skal hyldes for sine seneste kommentarer. At han dedikerer sig til United er en ting, men han har før nævnt han overvejer at skifte, og det er jo en mini-Ronaldo han er på vej til at lave.

Høgsted
03-04-2009, 09:08
Han har da altid dedikeret sin kærlighed til United og har altid sagt at United er hans førsteprioritet. Han har nu op til flere gange sagt at han allerhelst vil blive i United og så videre. At han så går med tanker om et muligt skifte er da naturligt da det pt ikke ser ud til han er United mand efter sommeren. Så står han uden klub og skal ud at finde et andet hold. Men at han gang på gang afslører hans kærlighed til United og han ønske om at blive i klubben synes jeg bestemt han skal hyldes for

robinho
03-04-2009, 09:36
en ting er at manden elsker united. Han skal også være god nok til at være her. Synes man må sætte sig ned efter den sæson her, og se på hvad vores angribere har leveret. Rooney er vel den eneste som er oppe på et acceptabelt antal scoringer, hvis man tager hans skadesafbræk en mente.

Tevez og berbatov har bestemt ikke leveret på den konto.

Så istedet for at bruge yderligere 20 mio pund på tevez, så skulle man måske scoute markedet for en bedre ANGRIBER for pengene. Men det gør united måske allerede.

Glory Man United
03-04-2009, 09:47
Tja Robinho, du vil jo dybest set gerne have 10 nye spillere hver sommer;)

JeppeHH
03-04-2009, 09:52
Lækre udtalelser af Tevez - han må meget gerne blive :)

robinho
03-04-2009, 09:57
Tja Robinho, du vil jo dybest set gerne have 10 nye spillere hver sommer;)

jeg elsker når i kommer med de pudsige gætterier om hvad jeg vil ha hehe. Jeg vil have de spillere der er nødvendige for at vores hold er så optimalt som muligt. Og når man siger "som muligt" er der jo også et spørgsmål om hvor mange penge united vil spendere til sommer.

Men jeg mener ærligt talt ikke vi står så stærkt i angrebet i år som jeg troede vi ville med købet af berbatov. Sidste sæson havde vi to angribere som løb meget og så videre men som begge to endte op på 19 mål i alle turneringer hvilket ikke er skræmmende med alle de kampe de spillede, da vi ikke havde andre. Vi levede på ronaldo gik amok.

Så troede jeg med købet af berbatov at vi endelig fik den centerforward jeg synes vi manglede. Men jeg tog fejl, for han skulle også laves om til midtbanespiller, og ligger pt på 13 mål i 33 kampe. Det er jo forfærdeligt i en klub som united med det fodbold vi spiller og det antal chancer vi under normale omstændigheder plejer at kreerer.

Hvad fergie gør til sommer ved kun han. Om han køber 1 eller 2 eller 3 spillere ved kun han, men synes at angrebsområdet enten trænger til en forstærkning, eller også skal de snakke lidt om rollefordeling på det hold.

schousboe9
03-04-2009, 11:02
jeg elsker når i kommer med de pudsige gætterier om hvad jeg vil ha hehe. Jeg vil have de spillere der er nødvendige for at vores hold er så optimalt som muligt. Og når man siger "som muligt" er der jo også et spørgsmål om hvor mange penge united vil spendere til sommer.

Men jeg mener ærligt talt ikke vi står så stærkt i angrebet i år som jeg troede vi ville med købet af berbatov. Sidste sæson havde vi to angribere som løb meget og så videre men som begge to endte op på 19 mål i alle turneringer hvilket ikke er skræmmende med alle de kampe de spillede, da vi ikke havde andre. Vi levede på ronaldo gik amok.

Så troede jeg med købet af berbatov at vi endelig fik den centerforward jeg synes vi manglede. Men jeg tog fejl, for han skulle også laves om til midtbanespiller, og ligger pt på 13 mål i 33 kampe. Det er jo forfærdeligt i en klub som united med det fodbold vi spiller og det antal chancer vi under normale omstændigheder plejer at kreerer.

Hvad fergie gør til sommer ved kun han. Om han køber 1 eller 2 eller 3 spillere ved kun han, men synes at angrebsområdet enten trænger til en forstærkning, eller også skal de snakke lidt om rollefordeling på det hold.

Jeg kan sagtens følge dig, robinho. Jeg må indrømme, at Berba ikke var mit personlige førstevalg da der skulle handles angriber i sommer (han render nu rundt i Real...), men selvom han ikke decideret har floppet, kan man heller ikke just påstå, at han har fået et gennembrud i United, og jeg er begyndt at tvivle på, om han overhovedet er manden for os. På den anden side kom han meget pludseligt ind i truppen i september, og 5-10 kampe af de 33 er vel 'spildt' på tilvænning til spillestil og medspillere.

Om det så er en fornemmelse eller ren ønsketænkning ved jeg ikke, men jeg tror, at en (forhåbentlig) hel pre-season i benene før næste sæson vil skabe bedre grundlag for succes for både Dimi og holdet som sådan, for det har været meget tydeligt, at ingen af parterne har været vant til hinandens spillestil.

Hvis brikkerne i sidste ende skal falde på plads, er det vigtigt at bevare en vis kontinuitet, og bl.a. derfor mener jeg helt sikkert vil skal sikre os Tevez. Han har lidt under at være 3. valg i år, og det kan seføli ses på målkontoen, men mht. hans debutsæson, så er det vel godkendt at lave 19 mål?

Hvis vi mod forventning skal ud og hente en erstatning, kan jeg i skrivende stund alligevel ikke komme på nogen, som kan garantere over 20 mål pr. sæson og som ikke vil være dyrere end Tevez.

Hald
03-04-2009, 11:57
Kan godt være han ikke har leveret hvad han kan i Premier League i år, så han har spillet kanon godt i ligacuppen, det er jo heller ikke nok, men vi ved alle hvad han kan.
Og jeg tror vi skider i nælderne hvis vi ikke beholde ham.
Kan godt være det bliver dyrt, og så snakker alle folk herinde om at for de penge kunne vi få noget bedre. f.eks Benzema, jeg tør næsten med sikkerhed sidde og sige at "skrotter" vi Tevez, får vi hverken Benzema, Villa, Eto'o eller en anden. Vi har aldrig held med at hente de helt store navne, se handlen med Ronaldinho, så kommer der en mere lukrativ kontrakt fra Spansk fodbold også vælger de os fra.
Da vi fik Tevez var det et stort navn vi fik ind i truppen, alle ville have ham på det tidspunkt, nu har vi ham, " næsten " .. Syntes ikke vi skal skille os af med ham. ihvertfald ikke før vi ved vi får en af de angribere jeg har nævnt, det ville være dumt at satse på Welbeck eller Manucho hvis Argentina forsvinder.. Vi er jo ikke i krise oppe foran, de kunne selvfølgelig godt score flere mål en hvad de gør lige pt, men det kommer jo. Vi får sgu ikke en angriber med så rødt et hjerte som tevez har !! Så skulle det være hvis man hentede Forlan eller Rossi hjem, og af den grund, så jeg stadig hellere Carlito i United trøjen.. Bare min mening

Glory Man United
03-04-2009, 13:04

Jamen selv tak. Jeg har intet mod at sætte folk i bås, når det er beretiget :)
Uanset om vi får "en lige ved og næsten" sæson eller vi vinder hele pisset, så ændrer det ikke på min holdning om at 2-3 ændringer inden sæsonstarten er sundt. Men heller ikke mere, det kommer der sjældent noget godt ud af. Og ja vi købte så 4 forrige sommer, men Hargo var en del skadet, og Nani/Anderson var marginalspillere....

snegl
03-04-2009, 14:43
Jamen selv tak. Jeg har intet mod at sætte folk i bås, når det er beretiget :)
Uanset om vi får "en lige ved og næsten" sæson eller vi vinder hele pisset, så ændrer det ikke på min holdning om at 2-3 ændringer inden sæsonstarten er sundt. Men heller ikke mere, det kommer der sjældent noget godt ud af. Og ja vi købte så 4 forrige sommer, men Hargo var en del skadet, og Nani/Anderson var marginalspillere....

Spørgsmålet er om alle er sultne til næste sæson hvis vi vinder PL for tredje gang i træk. Personligt tvivler jeg, og derfor ser jeg gerne noget der kan blive en ny motor i United. Det KAN være i en mindre afgørende rolle som med Alan Smith, hvis vi beholder nuværende trup, men også en større motor som Ribery synes jeg man skal gå efter - ligegyldigt om Ronaldo sælges eller ej. Jeg tvivler et eller andet sted også på om Ronaldo med sin mentalitet kan være motiveret efter 3 i træk, og om det måske vil være sundt at sende ham afsted og investere massivt.

Men som dig tror jeg også 2-3 ændringer kan gå an. Vi skal helst ikke smide Anderson eller Nani ud i kulden - omvendt skal vi snart have noget der kan overtage Scholes/Giggs på midtbanen permanent.

Ud af de 2/3 ændringer kan Welbeck/Macheda så tælles med, men alt i alt ser det stærkt ud. Vores største fare er at vi bliver mætte, og ikke har gejst nok. På det punkt er Tevez fantastisk. Han skal bare ikk ha mere snor end til sommer, med at bevise sit værd - og han kan jo starte i de ekstremt vigtige kampe mod Villa og Porto. Der er meget at catche op på.

NtotheT
03-04-2009, 16:30
Kan godt være han ikke har leveret hvad han kan i Premier League i år, så han har spillet kanon godt i ligacuppen, det er jo heller ikke nok, men vi ved alle hvad han kan.
Og jeg tror vi skider i nælderne hvis vi ikke beholde ham.
Kan godt være det bliver dyrt, og så snakker alle folk herinde om at for de penge kunne vi få noget bedre. f.eks Benzema, jeg tør næsten med sikkerhed sidde og sige at "skrotter" vi Tevez, får vi hverken Benzema, Villa, Eto'o eller en anden. Vi har aldrig held med at hente de helt store navne, se handlen med Ronaldinho, så kommer der en mere lukrativ kontrakt fra Spansk fodbold også vælger de os fra.
Da vi fik Tevez var det et stort navn vi fik ind i truppen, alle ville have ham på det tidspunkt, nu har vi ham, " næsten " .. Syntes ikke vi skal skille os af med ham. ihvertfald ikke før vi ved vi får en af de angribere jeg har nævnt, det ville være dumt at satse på Welbeck eller Manucho hvis Argentina forsvinder.. Vi er jo ikke i krise oppe foran, de kunne selvfølgelig godt score flere mål en hvad de gør lige pt, men det kommer jo. Vi får sgu ikke en angriber med så rødt et hjerte som tevez har !! Så skulle det være hvis man hentede Forlan eller Rossi hjem, og af den grund, så jeg stadig hellere Carlito i United trøjen.. Bare min mening

Arrgh, lidt tyndt. Handlen med Ronaldinho gik i vasken pga. Peter Kenyon på daværende tidspunkt var lidt af en forræder. Det var hans skyld at han ikke fuldendte handlen, hvorefter hna kort tid efter blev præsenteret som ny sportsdirektør i Chelsea. Så kan man stille sig det spørgsmål, at han ikke ville have at United blev forstærket med en Ronaldinho, som dengang var jo skræmmende. Jeg tror det mere skyldes det, at vi aldrig fik Ronaldinho.

Men som altid før. Når vi misser en stor spillere, så plejer vi altid få en der er bedre.

Ronaldo missede, vi fik Ronaldo
Shearer missede, vi fik Cole.
osv osv ... Så hvis Tevez misser, så glæder jeg mig til at se, hvem der bliver den nye angriber.

United DK
03-04-2009, 18:07
Arrgh, lidt tyndt. Handlen med Ronaldinho gik i vasken pga. Peter Kenyon på daværende tidspunkt var lidt af en forræder. Det var hans skyld at han ikke fuldendte handlen, hvorefter hna kort tid efter blev præsenteret som ny sportsdirektør i Chelsea. Så kan man stille sig det spørgsmål, at han ikke ville have at United blev forstærket med en Ronaldinho, som dengang var jo skræmmende. Jeg tror det mere skyldes det, at vi aldrig fik Ronaldinho.

Men som altid før. Når vi misser en stor spillere, så plejer vi altid få en der er bedre.

Ronaldo missede, vi fik Ronaldo
Shearer missede, vi fik Cole.
osv osv ... Så hvis Tevez misser, så glæder jeg mig til at se, hvem der bliver den nye angriber.

Med alt respekt for Andy Cole, som var guld værd for os, så var Shearer alle dage bedre, men det skal ikke nødvendigvis skabe en større debat.

Hald
03-04-2009, 18:29
Selvom Kenyon var skyld Vi ikke fik Ronaldinho missede vi ham jo alligevel, man kan sige hvad man vil, min mening er bare at vi skal beholde Tevez..

NtotheT
04-04-2009, 01:03
Med alt respekt for Andy Cole, som var guld værd for os, så var Shearer alle dage bedre, men det skal ikke nødvendigvis skabe en større debat.

Ja, det har du ret i, men min pointe var mest, at vi altid kommer videre og altid finde en ligeså god løsning. Cole er en del af den bedste angrebsduo jeg nogensinde har set sammen med Romario-Bebeto. :)

NtotheT
04-04-2009, 01:05
Selvom Kenyon var skyld Vi ikke fik Ronaldinho missede vi ham jo alligevel, man kan sige hvad man vil, min mening er bare at vi skal beholde Tevez..

Tja .. Jeg har altid beundret Tevez, og jeg synes han er en fænomenal fodboldspiller. Men, hvis han ikke kan garanteres fast mand, synes jeg han skal drage videre. En spiller af hans kaliber SKAL være fast mand. Med al respekt for Berbatov, så synes jeg Tevez er bedre, men det vil bare skabe en større diskussion (Allan33, GMU). For Tevez er i den gode alder nu, hvor han har den fornødne erfaring og alder til at manifestre sig i fodboldverdenen, og det kan han altså ikke som 3. violin for United, når Rooney der er identisk med United og en Berbatov, som er Fergies yndlings.

Don Kafai
04-04-2009, 01:28
og det kan han altså ikke som 3. violin for United, når Rooney der er identisk med United og en Berbatov, som er Fergies yndlings.

Eller måske rettere, en Rooney og Berbatov som er bedre spillere.

Jeg har stor respekt for den indsats Tevez lægger for dagen, og han har igennem det sidste halvandet år spillet mange flotte kampe og lavet mange vigtige mål. Men hans chance i United er kampe som mod Aston Villa, hvor hhv. karantæne og skade holder de to startere ude. Lige pt er han ikke bedre.

Han må for alt i verden ikke spille en anonym kamp på søndag, for vil han være blandt de bedste i verden, skal han gribe chancen.

Glory Man United
04-04-2009, 08:02
Tja .. Jeg har altid beundret Tevez, og jeg synes han er en fænomenal fodboldspiller. Men, hvis han ikke kan garanteres fast mand, synes jeg han skal drage videre. En spiller af hans kaliber SKAL være fast mand. Med al respekt for Berbatov, så synes jeg Tevez er bedre, men det vil bare skabe en større diskussion (Allan33, GMU). For Tevez er i den gode alder nu, hvor han har den fornødne erfaring og alder til at manifestre sig i fodboldverdenen, og det kan han altså ikke som 3. violin for United, når Rooney der er identisk med United og en Berbatov, som er Fergies yndlings.

Ja det hårdt, hva :whine:

Eller måske rettere, en Rooney og Berbatov som er bedre spillere.

Jeg har stor respekt for den indsats Tevez lægger for dagen, og han har igennem det sidste halvandet år spillet mange flotte kampe og lavet mange vigtige mål. Men hans chance i United er kampe som mod Aston Villa, hvor hhv. karantæne og skade holder de to startere ude. Lige pt er han ikke bedre.

Han må for alt i verden ikke spille en anonym kamp på søndag, for vil han være blandt de bedste i verden, skal han gribe chancen.

Enig. Det virker mærkeligt at folk, der er uenige i, at Berba er bedre end Tevez kommer med udtalelser som: "Berba er Fergies yngling". Bla bla bla, Fergie vil sgu vinde PL, og han stiller det hold, som han føler der er bedst. Det er med Berba og ikke Carlos.

schousboe9
04-04-2009, 10:25

Jeg tvivler nu på, han er homo! :p

snegl
04-04-2009, 10:25
Ja det hårdt, hva :whine:

Enig. Det virker mærkeligt at folk, der er uenige i, at Berba er bedre end Tevez kommer med udtalelser som: "Berba er Fergies yngling". Bla bla bla, Fergie vil sgu vinde PL, og han stiller det hold, som han føler der er bedst. Det er med Berba og ikke Carlos.

En anden skør tendens er den der med "Ja nu har Berbatov ihvertfald ikk leveret i et stykke tid" imens der er landsholdspauser, han har siddet over i CC, eller når han har været skadet. Ofte har han gjort det fint nok i sidste kamp, men fordi der går en uge eller to før han spiller igen, så blir han bare nakket :lolol:

Ikke at han ik spiller dårlige kampe, det er bare en lidt sjov tendens som ses herinde og os på RedCafe.

snegl
04-04-2009, 10:26
Jeg tvivler nu på, han er homo! :p

:lolol: Arh det ved jeg da ik efter han kyssede Maradona

United-Allan33
04-04-2009, 10:37

Ja du har ret i at jeg mener at Berbatov er en bedre spiller end Tevez, men mener ikke nogen af dem har fået det bedste ud af deres talenter i denne sæson.. Når det er sagt så håber jeg dog vi beholder Tevez da jeg ikke mener vi får en bedre 3. angriber.. Skal vi ud og hente ny angriber så skal vi gå efter topklasse, altså en der er bedre end Rooney eller Berbatov, men så tror jeg ikke vi kan nøjes med de 20 mill som Tevez nok vil koste..
Og så forstår jeg ikke du mener han burde smutte hvis han kun er 3 valg?? Burde du ikke tænke mere på hvad der er bedst for UNITED??

NtotheT
04-04-2009, 11:14
Ja du har ret i at jeg mener at Berbatov er en bedre spiller end Tevez, men mener ikke nogen af dem har fået det bedste ud af deres talenter i denne sæson.. Når det er sagt så håber jeg dog vi beholder Tevez da jeg ikke mener vi får en bedre 3. angriber.. Skal vi ud og hente ny angriber så skal vi gå efter topklasse, altså en der er bedre end Rooney eller Berbatov, men så tror jeg ikke vi kan nøjes med de 20 mill som Tevez nok vil koste..
Og så forstår jeg ikke du mener han burde smutte hvis han kun er 3 valg?? Burde du ikke tænke mere på hvad der er bedst for UNITED??

Hehe, det har du jo ret i. Men jeg synes at visse spillere skal spille fast, for fodboldens skyld, fordi jeg betegner dem som spillere, der kun vil gøre fodbold dejligere at se i stedet for at se hold som Liverfool, hvor de ødelægger fodbolden pga. deres taktiske tilgang til ALLE kampe, ligeså med de italienske hold.

Men det jeg også mente, at Tevez ikke egner sig til at være 3. valg. Det er jo tydeligt, at det han ikek er 3. valg, så kan han betegnes som utilregnelig, når han så endelig chancen, fordi han ikke har spillet i et stykke tid. Sådanne spillere synes jeg ikke i sidste ende gavner United. Der synes jeg vi kunne finde bedre alternativer, som måske har Solskjæer-genet.

United DK
04-04-2009, 12:39
Der hvor jeg har et større problem med Berbatov ift. Tevez er målene. Tevez laver ikke ret mange, akkurat som Rooney, men til gængæld kæmper de altid røven ud af bukserne, her står så den dovne Berbatov tilbage. Jeg har intet imod Berbatovs stil, faktisk er der noget fascinerende over hans type, så længe han score mange mål, og det er der Berbatov falder af på den. Og alt det der med, at han heller ikke bombede helt vildt for Spurs, det er rigtigt nok, men man skal også tænke på, at det var Spurs, som ikke altid er i angreb, mens han nu spiller for United, hvor man nærmest altid er i angreb, og her mener jeg godt, at man kan forvente mere, end 13 mål i 30 kampe, og lidt stillestående genialitet. Det var ikke Cantona vi var ude efter, det var Ruud.

Cristian9000
04-04-2009, 12:50
Der hvor jeg har et større problem med Berbatov ift. Tevez er målene. Tevez laver ikke ret mange, akkurat som Rooney, men til gængæld kæmper de altid røven ud af bukserne, her står så den dovne Berbatov tilbage. Jeg har intet imod Berbatovs stil, faktisk er der noget fascinerende over hans type, så længe han score mange mål, og det er der Berbatov falder af på den. Og alt det der med, at han heller ikke bombede helt vildt for Spurs, det er rigtigt nok, men man skal også tænke på, at det var Spurs, som ikke altid er i angreb, mens han nu spiller for United, hvor man nærmest altid er i angreb, og her mener jeg godt, at man kan forvente mere, end 13 mål i 30 kampe, og lidt stillestående genialitet. Det var ikke Cantona vi var ude efter, det var Ruud.

Siger hvem? Men helt enig i, at han godt kunne score lidt flere mål.. Det er dog hans debut sæson og er sikker på at han gør det væsentlig bedre mht. mål i næste sæson :)

United DK
04-04-2009, 13:04
Siger hvem?

Siger jeg. Vi har flair nok på holdet, vi mangler bare ham, der kan afslutte arbejdet.

Dines
04-04-2009, 14:28
Jeg har været fuldt tilfreds med Berbatov i den her sæson. Han er 3'er på topscorerlisten og er 2'er på assistlisten til trods for os, og det er tiltrods for, at han ikke sparker dødbolde som Giggs gør det. Lidt mere mål er et af mine krav til ham i næste sæson; Han skal helst være over 20 sæsonmål på en sæson, så det skal han arbejde med. Ellers er jeg helt tilfreds.

Høgsted
05-04-2009, 11:47
http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/249282/DESPERATE-TEVEZ-DROPS-WAGE-DEMAND-Striker-just-wants-to-seal-Old-Trafford-future.html

Villig til at gå ned i løn. Ligger langt fra den historie som mente han ville op at havde samme løn som Ronaldo :)

Dines
05-04-2009, 12:43
Tevez vil under alle omstændigheder blive husket som en helt her, hvis han skifter til sommer. Det er helt tydeligt, at han elsker klubben og ønsker at blive; men at det er klubben, der forståeligt nok ikke vil betale den høje pris for ham...

United DK
05-04-2009, 13:04
Jeg siger ikke det er løgn, men det er sjovt, at man altid skal afskrive News of the World, når sagen har en negativ karakter, men nu hvor historien er positiv, så skal man tro blindt på den.

schousboe9
05-04-2009, 13:39
Jeg siger ikke det er løgn, men det er sjovt, at man altid skal afskrive News of the World, når sagen har en negativ karakter, men nu hvor historien er positiv, så skal man tro blindt på den.

Nu er det ikke ligefrem den største hemmelighed i fodboldens verden, at Tevez ønsker at blive, så NOTW skriver vel bare, hvad alle udmærket godt ved. Lønniveau er der ingen, der har grundlag for at udtale sig om, så det lægger jeg nu ikke så meget i, men at Tevez ønsker at blive i United er immervæk mere sandsynligt end deres sædvanlige sensationsoverskrifter.

Det har intet at gøre med, om historien er positiv eller negativ. I hvert fald ikke for mit vedkommende.

RasmusP
19-04-2009, 20:41
Var det en af hans dårligste kampe for United?
Der er stort set intet der lykkes for ham. Hans afleveringer og førsteberøringer er især ringe, synes jeg. Det er sgu ærgeligt:(

RuudVanNissetøj
19-04-2009, 20:53
Var det en af hans dårligste kampe for United?
Der er stort set intet der lykkes for ham. Hans afleveringer og førsteberøringer er især ringe, synes jeg. Det er sgu ærgeligt:(

Jeg kan nu også godt lide vores Argentina, men ja, han var ikke tilfredsstillende i sit spil overhovedet. Som en god ven jeg så kampen med sagde, så "varmer" han bolden omtrent 2-3 sekunder for meget hver evig eneste gang. Skuffende præstation i dag !

man.utd25
19-04-2009, 23:29
Ja Tevez havde ikke sin bedste kamp, han virker ikke til at være alt for skarp, tror det ville være en god ide, at lade ham spille nogen flere kampe i træk, i sted for at give han en kamp i ny og næ og regne med han score flere mål hvergang.

Dines
20-04-2009, 07:42
Lige så meget som jeg elsker Tevez, lige så ufarlig er han. Manden kommer aldrig frem til chancer og som Morten Brunn siger, så mangler han timing i de ting han laver. Det er som om, at de sidste 5% mangler i hans spil. De 5%, der var der sidste sæson, mens som han har mistet i år. Måske er manglen på selvtillid og spilletid, der har gjort dette? For megen usikkerhed omkring hans fremtid, der påvirker hans spil? Jeg ved det ikke, men jeg synes ikke, at han er farlig nok.

Martinsen
20-04-2009, 12:32
Ja Tevez havde ikke sin bedste kamp, han virker ikke til at være alt for skarp, tror det ville være en god ide, at lade ham spille nogen flere kampe i træk, i sted for at give han en kamp i ny og næ og regne med han score flere mål hvergang.

Nu synes jeg ikke vi er i en periode af sæsonen, hvor vi bare kan lade en som Tevez spille et par kampe for at få ham igang! Det burde være det stortset stærkeste hold på dagen der spiller de resterende kampe og indgår Tevez ikke der er det hans problem og han har haft masser af kampe til at overbevise folk om at han skal starte.

Clemme
20-04-2009, 12:47
Tænk sig. Rooney og Ronaldo på fløjene, Tevez som hængende angriber og så en rigtig box player på toppen.
Med Scholes, Giggs, Carrick, Anderson støttende på midtbanen.
Der ville Tevez passe perfekt ind. Vi mangler bara box playeren. Og det er åbenbart ikke Berbatov.

Zlatan ville være perfekt. Han har både teknikken og tuden for mål.
Men han er nok lidt for stor økonomisk mundfuld. Ham og Tevez, wuhuuuuuuuuuuuu

Elrantiri
22-04-2009, 21:55
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1158113.ece

Godtnok er det Ekstra Bladet, men ville lige smide den alligevel.

man.utd25
22-04-2009, 23:27
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1158113.ece

Et eller andet sted, så kan jeg godt forstå Tevez vis det er sandt det her, en spiller af hans kaliber skal altså spille mere, han har vist han kan score i de vigtige kampe, så det er mig en gåde vi ikke har købt Tevez i sted for en berbatov.

United DK
22-04-2009, 23:48
Og så skal ferguson sku snart på pension. Og lad os få noget ny inspiration til holdet. I kan sku ikke sige at alt hvad han gør og siger er rigtigt.
Flot og stille med reservehold i en FA Cup semifinale mod everton og ryge ud.

Vedkommende skulle have en ordentlig gang tæsk. Fair nok at han ikke er enig i Fergusons dispositioner i søndags (det er jeg heller ikke selv), men den nedladende tone overfor måske fodboldhistoriens største manager, det kan jeg slet ikke tage. Ny inspiration? Ja, vi har virkelig brug for noget nyt, vi er kun på vej mod det 3. mesterskab i træk, og det 11. i alt under ham, og vi kan stadig vinde CL. Smid dog manden på porten, han er for gammel... :whine:

Der er ikke nogen i Manchester United, der gør sit job bedre end Ferguson, og folk der er uenige, er jeg på grænsen til at kalde alle mulige umodne ting.

Casper
23-04-2009, 00:29

oldtrafford.dk leverede samme nyhed uden sensationsoverskrift tidligere på aftenen.

bare et fact ala rafa benitez

Elrantiri
23-04-2009, 00:36
Vedkommende skulle have en ordentlig gang tæsk. Fair nok at han ikke er enig i Fergusons dispositioner i søndags (det er jeg heller ikke selv), men den nedladende tone overfor måske fodboldhistoriens største manager, det kan jeg slet ikke tage. Ny inspiration? Ja, vi har virkelig brug for noget nyt, vi er kun på vej mod det 3. mesterskab i træk, og det 11. i alt under ham, og vi kan stadig vinde CL. Smid dog manden på porten, han er for gammel... :whine:

Der er ikke nogen i Manchester United, der gør sit job bedre end Ferguson, og folk der er uenige, er jeg på grænsen til at kalde alle mulige umodne ting.

Ja, Nationen! er altid garant for en gang retarderet pladder :lolol:

Casper: Sorry, den havde jeg ikke lige set.

Jurgensen
23-04-2009, 08:23
Tror desværre vi må konstatere at det lakker mod enden for Tevez. Forstår godt hvis manden vil væk, han kan uden tvivl spille fra start i de fleste andre klubber. Tror bare vi skal sige tak for dene gang, og så ellers bare give ham en værdig afsked med et par pokaler til. Han har været en dejlig mand at have i United, og han er jo vældig populær hos fansene...

Glory Man United
23-04-2009, 08:38
Jeg havde faktisk håbet på, at Tevez ville blive, for jeg er tilhænger af, at man max skifter 2-3 spillere ud pr. sæson. Og så vil jeg hellere have f.eks. en back og en midtbanespiller. Men jeg græder da ikke snot over det. Men jeg håber ved gud ikke, at Fergie stiller sig tilfreds med Rooney, Berba, Macheda, Campbell og Welbeck

VonKoblenz
23-04-2009, 08:48
Men jeg håber ved gud ikke, at Fergie stiller sig tilfreds med Rooney, Berba, Macheda, Campbell og Welbeck

Lige mine ord. Rooney og Berba er klart dygtige spillere, men hverken Macheda, Campell eller Welbeck ville kunne gå desederet ind og afløse dem hvis en skulle blive skadet. Derfor håber jeg hvis Tevez bliver solgt at vi køber en dygtig angriber. Ser gerne enten David Villa kommer eller Benzema :) Helst Villa :) sparker godt med begge ben, målfarlige, hurtig, god teknik og så kan han også sparke udefra :)

Elrantiri
23-04-2009, 08:54
Lige mine ord. Rooney og Berba er klart dygtige spillere, men hverken Macheda, Campell eller Welbeck ville kunne gå desederet ind og afløse dem hvis en skulle blive skadet. Derfor håber jeg hvis Tevez bliver solgt at vi køber en dygtig angriber. Ser gerne enten David Villa kommer eller Benzema :) Helst Villa :) sparker godt med begge ben, målfarlige, hurtig, god teknik og så kan han også sparke udefra :)

Njaa, jeg kan nu bedre lide idéen med Trezeguet, en dygtig spiller United efter sigende kan få forholdvist billigt, plus at han ikke er en spiller der vil være i klubben i så mange år, at talenterne begynder at søge mod andre klubber, som vel var lidt af problemet med Rossi.

Desuden er Trezeguet forhåbentlig mand for at lave en god røvfuld kasser.

Men jeg ville nu stadig helst se Tevez slå igennem, selvom jeg tvivler på at det sker.

Hald
23-04-2009, 16:43
Forstår ikke folk tror vi køber Villa eller Benzema eller en angriber af deres alder og Kaliber.
Hvis vi mister Tevez ved alle jo det er pga. mangel på spilletid.
Hvad skulle så få en David Villa til at rejse fra varme Valencia til kolde Manchester for at sidde og få splinter i røven på bænken som Tevez, fordi lige nu virker det ikke som om Fergie har tænkt sig at splitte Ronney og Berbatov. Hvis vi henter et stort navn som Villa/Benzema så vil det jo være en krig om pladsen på toppen, og det vil jo efterlade en på bænken. Så skal Trezeguet eller en anden ældre herre hentes, syntes bare det virker sindsygt at ikke beholde tevez for istedet at købe Owen, Trezeguet osv.

robinho
23-04-2009, 17:11
Forstår ikke folk tror vi køber Villa eller Benzema eller en angriber af deres alder og Kaliber.
Hvis vi mister Tevez ved alle jo det er pga. mangel på spilletid.
Hvad skulle så få en David Villa til at rejse fra varme Valencia til kolde Manchester for at sidde og få splinter i røven på bænken som Tevez, fordi lige nu virker det ikke som om Fergie har tænkt sig at splitte Ronney og Berbatov. Hvis vi henter et stort navn som Villa/Benzema så vil det jo være en krig om pladsen på toppen, og det vil jo efterlade en på bænken. Så skal Trezeguet eller en anden ældre herre hentes, syntes bare det virker sindsygt at ikke beholde tevez for istedet at købe Owen, Trezeguet osv.

Det synes jeg på ingen måde. Tevez vil koste os yderligere 20 mio pund hvis vi skal beholde ham. Han er ikke en udpræget målscorer, men spiller den hængende angribere som både rooney og åbenbart også berba kan bruges til.

Derfor ville en trezeguet eksempelvis være et langt billigere og bedre alternativ, for han kan byde ind med det angriberinstinkt og snuhed i boksen, som jeg ikke synes vores angribere oser af.

Macheda kunne blive den type, men er kun 17 år. Ville jo så være fedt for en ung gut som ham at arbejde sammen med en trezeguet til træning.

Michael
24-04-2009, 08:47
Tevez til Liverpool? Kunne meget vel ske hvis man skal tro The Times!

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/article6157813.ece

DonThommy
24-04-2009, 09:19
Tevez til Liverpool? Kunne meget vel ske hvis man skal tro The Times!

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/article6157813.ece

nu hvor tevez har udtalt saa mange gange at han elsker United, ville det saa ikke vaere at skyde sig selv i foden, hvis han skifter til fools ? :)

tror mere paa han kommer til real :)

lige nu er jeg i england , og har selvfoelgelig vaeret nede paa pub'en og se bold. og har spurgt nogle united fans om de synes vi skal beholde tevez eller ej, og der er selvfoelgelig delte meninger.. men det sjoveste jeg nu synes, var nu en aeldre herre som havde vaeret united fan hele livet, og han mente tevez kaemper mere end rooney, men hvad synes I? kaemper han virkelig mere end rooney ?

Lagoni
24-04-2009, 09:29
Det synes jeg på ingen måde. Tevez vil koste os yderligere 20 mio pund hvis vi skal beholde ham. Han er ikke en udpræget målscorer, men spiller den hængende angribere som både rooney og åbenbart også berba kan bruges til.

Derfor ville en trezeguet eksempelvis være et langt billigere og bedre alternativ, for han kan byde ind med det angriberinstinkt og snuhed i boksen, som jeg ikke synes vores angribere oser af.

Macheda kunne blive den type, men er kun 17 år. Ville jo så være fedt for en ung gut som ham at arbejde sammen med en trezeguet til træning.

Er også stor fan af vi henter lidt ældre angriber, som f.eks. kunne være Trezeguet der har det svært i juve. Ville være et godt forbilled for vores unge angribere, da han engang var en af verdens bedste angribere. Han har skam stadigvæk mål i støvlerne idet han scorede 20 serie A mål i sidste sæson. Plus han har alt hvad jeg syntes vi pt mangler ligenu i vores angreb. En god boksspiller og afslutter.

DonThommy
24-04-2009, 09:40
Er også stor fan af vi henter lidt ældre angriber, som f.eks. kunne være Trezeguet der har det svært i juve. Ville være et godt forbilled for vores unge angribere, da han engang var en af verdens bedste angribere. Han har skam stadigvæk mål i støvlerne idet han scorede 20 serie A mål i sidste sæson. Plus han har alt hvad jeg syntes vi pt mangler ligenu i vores angreb. En god boksspiller og afslutter.

og han har rutine og leakkert haar !
:devilll:

Martinsen
24-04-2009, 11:28
Kan også godt se ideen i at hente en rutineret målræv ind som f.eks Trezeguet der er nævnt mange gange. Men spilleren skal naturligvis være 100% indstillet på at han ikke spiller være gang og nok vil tilbringe en del tid på bænken ellers er det intet værd og vil i stedet skabe en masse uro. Kunne læse at Milan også er ude efter Trezeguet, så hvis vi går efter ham vil vi nok få kamp til stregen i hvertfald.

RuudVanNissetøj
24-04-2009, 11:41
Jeg kan bestemt også se store kvaliteter i at hente en spiller som Trezegol - naturligvis hvis han er indforstået med den rolle han skal have. En snu ræv i front er altid guld værd, senest set da vi havde Henke til at hjælpe os i mesterskabskampen forrige år. Eller da Pippo aka. Inzaghi tissede grovt på Pool i Champions League finalen for 2 år siden - det er hvad jeg forstår i ordet erfaren og snu.

Alt i alt begynder jeg efterhånden at stemme for, at vi lader Tevez smutte og sige tak for 2 dejlige sæsoner

United DK
24-04-2009, 12:00
Tevez ved forhåbentlig godt, at skifter han til Liverpool, så bliver der ikke klappet af ham, når han vender tilbage til Old Trafford, men jeg tvivler så også på, at det rent faktisk sker, ikke fordi Tevez angiveligt elsker United, men fordi han ikke er en idiot.

Hr Hansen
24-04-2009, 12:28
Jeg kan heller ikke se hvorfor Tevez skulle skifte til Liverpool, han er elsket på Old Trafford og min fornemmelse siger mig også at folk i spillertruppen kan li ham.

Samtidig tror jeg Tevez har haft det så godt i United at han på intet tidspunkt kunne finde på at skifte til Scouserne.

Tror der er en temmelig stor chance for han ender i Spanien eller Inter eftersom han ikke er specielt go til andre sprog end spansk!

Belfast
24-04-2009, 13:54
Jeg kan heller ikke se hvorfor Tevez skulle skifte til Liverpool, han er elsket på Old Trafford og min fornemmelse siger mig også at folk i spillertruppen kan li ham.

Hvis Liverpool kan love ham fast spilletid, så kan jeg ikke se hvorfor Tevez ikke skulle skifte klub, tiltrods for at han er elsket på Old Trafford, og i spillertruppen.

At fans fra Manchester United så ikke vil stå med åbne arme, når han vender tilbage til Old Trafford i en anden klub-trøje, kan han vel godt leve med, selvom han elsker klubben, i og med han får fast spilletid i en ny klub? Jeg ved det ikke, men dette kunne man vel ikke sige ville være urealistisk at han gjorde.

Men jeg håber da bestemt på at vi holder på ham, da jeg har stor tiltro til hans evner, som han så desværre til tider i denne sæson ikke har fået vist, bl.a. fordi vi har hentet Berba til klubben.

Glory Man United
24-04-2009, 14:18
Tevez ved forhåbentlig godt, at skifter han til Liverpool, så bliver der ikke klappet af ham, når han vender tilbage til Old Trafford, men jeg tvivler så også på, at det rent faktisk sker, ikke fordi Tevez angiveligt elsker United, men fordi han ikke er en idiot.

Hvis Tevez her udsigt til 50 kampe om året, så overlever han nok at blive buhet af den ene gang på OT

snegl
24-04-2009, 14:32

Man skal aldrig sige aldrig. Heinze elskede fansne også. Men ja, jeg synes da også bedre om Tevez som person.

United DK
24-04-2009, 15:58
Hvis Tevez her udsigt til 50 kampe om året, så overlever han nok at blive buhet af den ene gang på OT

Det siger jeg heller ikke, jeg siger bare, at han ikke skal regne med klapsalver, eller noget andet anerkendende.

snegl
24-04-2009, 16:12
Udover klimaet i Spanien, synes jeg egentlig ikke Tevez passer ind i Real Madrid. Han virker på en eller anden måde for mig ikke kvalitetsmæssigt på samme niveau teknisk, og i spilmåde. Tevez er ikke fantastisk på sine førsteberøringer, har ikke en exceptionel teknik eller overblik - og han har heller ikke samme øje for spillet (her tænker jeg løbemønstre) som fx Rooney. Jeg synes egentlig Real Madrid er bedre tjent med RVN, Huntelaar, Higuain og Raul på den led.

Han vil uden tvivl passe bedre i Liverpool. Fighter, er vant til PL, kan få den rolle han helst vil spille.

Jeg regner på en eller anden måde med han har en vis kendskab fra sin Boca tid, til ikke at skifte til de nærmeste rivaler, men samtidig synes jeg det er den mest åbenlyse vej. Liverpool mangler en makker til Torres.

Man kan ikke lade være med at spekulere i det, når United efter 2 år ikke har forlænget med ham.

ChristianR
24-04-2009, 16:51
Spørgsmålet er måske om, det overhovedet er realistisk, at Benitez får £22 mio. til at gå ud og hente en ny angriber til sommer.

Nu er Kuyt jo også ved at oppe hans fodboldspil og er efterhånden en rigtig populær spiller hos både fans og træner. Så Tevez skal vel ikke spille mange dårlige kampe for pool, før det er tilbage på bænken.

Jeg tror nu heller ikke, Liverpool er førsteprioriteten hos Tevez. Det er vel aldrig rart at smække sådan med døren et sted, hvor man har haft det godt.

Det er vel heller ikke udelukkende ledelsens skyld, at et skifte den vej ikke er sket i en 40 års tid.

ChristianR
25-04-2009, 10:18
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10174

Tevez bliver angiveligt ved med at pive over mangel på spilletid eller mangel på startplads i de store kampe.

Det trækker væentligt ned hos mig i min vurdering omkring, hvovidt vi bør købe ham til sommer eller tage afsked med ham. For som det ser ud pt., så bliver det ikke lettere for ham at komme på hold - Slet ikke med hans formkurve.
Så hvis det er sådan, han ser på tingene, så er det vel en ulempe at have en så utilfreds spiller i truppen.

snegl
25-04-2009, 10:26
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10174

Tevez bliver angiveligt ved med at pive over mangel på spilletid eller mangel på startplads i de store kampe.

Det trækker væentligt ned hos mig i min vurdering omkring, hvovidt vi bør købe ham til sommer eller tage afsked med ham. For som det ser ud pt., så bliver det ikke lettere for ham at komme på hold - Slet ikke med hans formkurve.
Så hvis det er sådan, han ser på tingene, så er det vel en ulempe at have en så utilfreds spiller i truppen.

Enig. Tevez bør selv kunne se at han ikke har spillet godt nok, og at han skal starte et sted for at få større kampe. Lidt utroligt hvis han ikke gør det.

I forhold til hvad vi har set med tidligere spillere der er gået i offentligheden med ting der kan skabe furore, synes jeg Fergie giver Tevez utrolig lang snor. Om det er fordi han er vellidt i truppen skal jeg ikke kunne sige.

Iøvrigt tror jeg det hele handler om den høje købspris Tevez er sat til. 22-25 mio pund, tror jeg bare ikk Ferguson og United mener han er værd, og derfor trækker det i langdrag med snak fra Fergie om at de hele tiden prøver at forhandle.

Høgsted
25-04-2009, 16:25
Spørgsmålet er så om Berbatov har været meget mere imponerende end Tevez? I forbindelse med Tevez's udtalelser i starten af ugen omkring han måske skifter nævnte han dette "Selv hvis man scorer tre eller fire mål, så spiller man ikke i den næste kamp".
Det er jo ikke holdbart så kan godt forstå han er skuffet over det. Synes faktisk også han har gjort det godt i de store kampe han har spillet (især i begge pl-kampene mod liverpool)
Men er glad for at Fergie nævner at Tevez bliver i klubben. Bliver spændende at se om det holder stik :)

ChristianR
25-04-2009, 16:33
Spørgsmålet er så om Berbatov har været meget mere imponerende end Tevez? I forbindelse med Tevez's udtalelser i starten af ugen omkring han måske skifter nævnte han dette "Selv hvis man scorer tre eller fire mål, så spiller man ikke i den næste kamp".
Det er jo ikke holdbart så kan godt forstå han er skuffet over det. Synes faktisk også han har gjort det godt i de store kampe han har spillet (især i begge pl-kampene mod liverpool)
Men er glad for at Fergie nævner at Tevez bliver i klubben. Bliver spændende at se om det holder stik :)

Det ved jeg ikke, om det nødvendigvis er. Vi skal ikke til sommer tage stilling til, hvorvidt vi vil betale £22mio oven i de £10 vi allerede har betalt og dermed gøre ham blandt verdens dyreste fodboldspillere.

Berbatov er købt, så der er vel ikke så meget andet at gøre, end at håbe det går godt, hvorimod vi i Tevez' tilfælde bør overveje seriøst, hvorvidt han er prisen værd.

Høgsted
25-04-2009, 16:56
Det ved jeg ikke, om det nødvendigvis er. Vi skal ikke til sommer tage stilling til, hvorvidt vi vil betale £22mio oven i de £10 vi allerede har betalt og dermed gøre ham blandt verdens dyreste fodboldspillere.

Berbatov er købt, så der er vel ikke så meget andet at gøre, end at håbe det går godt, hvorimod vi i Tevez' tilfælde bør overveje seriøst, hvorvidt han er prisen værd.

Nu tænkte jeg mht. til spilletid og om Tevez måske ikke har skulle haft flere startere den sidste tid da Berba efter min mening har været langt under niveau. Så ville han samtidigt have større mulighed for at vise om han er værd at bruge pengene på. Men det handler vel om at Fergie skal bevise overfor omverdenen at Berbatov har været et godt køb og at det ikke har været at smide penge ud af vinduet. Tevez spiller en fantastisk kamp mod blackburn og scorer 4 mål og 3 dage efter starter han ikke engang inde mod Sunderland. Nej, for Fergie skulle jo lige endnu engang prøve at bevise at 600 mio.-parret Berba og Rooney er en super duo. Nøøøj, hvor ville jeg være uhyre skuffet hvis jeg var i Tevez' sted. Score fire mål og så ikke starte inde i kampen efter? Det er uhørt. Havde Berba scorer fire mål i en kamp, om så det var fire mål på straffe (hvor urealistisk det end lyder for straffe er jo ikke hans spidskompetence), så havde Fergie sikkert ladet ham starte inde i de næste ti kampe på den baggrund. Fergie var også lige ude at forsvare hans "superkøb" for et par dage siden hvor han fremhævede at manden helt tilbage i december mod middlesborough løb mere end Rooney. Min konklusion må være at jeg godt kan forstå Tevez er skuffet over ikke at spille mere og overvejer et klubskifte. Stay Tevez ! :)

Lorensen
25-04-2009, 17:14
Liverpool mangler en makker til Torres.

Liverpool spiller med en angriber, og så Gerrard liggende lige bag. Så længe den ene angriber de har hedder Fernando Torres, tror jeg ikke Tevez vil få ret mange minutter på banen, og da slet ikke i de store og vigtige kampe. Så hvis det er spilletid han er ude efter, skal han i hvert fald ikke flytte til Liverpool, det ville sgu være at skyde sig selv i foden.

Daniel
25-04-2009, 17:23
Liverpool spiller med en angriber, og så Gerrard liggende lige bag. Så længe den ene angriber de har hedder Fernando Torres, tror jeg ikke Tevez vil få ret mange minutter på banen, og da slet ikke i de store og vigtige kampe. Så hvis det er spilletid han er ude efter, skal han i hvert fald ikke flytte til Liverpool, det ville sgu være at skyde sig selv i foden.

Benitez kan jo altid omskole ham til kantspiller.

Omkring Tevez situationen er jeg meget i tvivl. For det første virker han ikke til at være særlig tilfreds og så mener jeg sådan set ikke, at man skal spille i vores klub. Jeg synes dog ikke han har så meget at være utilfreds
med, for udover et par kampe i Carling Cuppen, har han jo haft en meget ringe sæson og når du ikke leverer for du altså ikke så meget spilletid, det ved Nani alt om.

Mit andet punkt er dog at jeg ikke lige ved hvem erstatningen skal være. De åbenlyse er måske Benzema og Aguero, men de ser begge ud til at ville spille i Spanien og så er der jo en Trezeguet, som jo langt fra er en langsigtet
løsning, men selvfølgelig kunne være den bomber vi står og mangler lige nu. Han har lige været hårdt ramt af en skade. ved ikke om han ofte er plaget af dette, han skulle jo nødig være en ny Saha.

snegl
25-04-2009, 18:12

En grund til at de spiller denne formation kan jo også være fordi de simpelthen mangler en angriber. Ingen grund til at spille 4-4-2 hvis man skal bruge N'Gog alligevel. Så jo en makker til Torres vil da være optimalt hvis Liverpool vil have mere end en dimension at spille på.