PDA

Se fuld version : Carlos Tévez

Sider : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9

United DK
11-02-2008, 15:16
Generelt er vi ikke gode efter landkampspauser, og igår var ingen undtagelse. Tror det var 7 af dem der startede inde, der havde spillet fuldt tid i landskampsrunden. Det siger lidt om hvorfor at Tevez, Ronaldo, Rio og VDS måske var udmattede.

Det er en dårlig undskyldning, for man skal kunne klarer sådanne ting, når man spiller fodbold på så højt plan.

I øvrigt mener jeg da at VDS har en aftale med Van Basten om ikke at spille ubetydelige landskampe, som den i onsdags?

EDIT: Men han spillede dog alligevel...

1 Edwin van der Sar
2 Mario Melchiot
3 Johnny Heitinga
4 Joris Mathijsen
5 Tim de Cler
6 Demy De Zeeuw
7 Rafael van der Vaart
8 Giovanni van Bronckhorst
9 Klaas-Jan Huntelaar
10 Wesley Sneijder
11 Ryan Babel

sreddy
11-02-2008, 15:26
Det burde ikke være et problem overhovedet for en keeper. Det er altså meget meget lidt anstrengende _i forhold til_ en markspiller.

Cristian9000
29-02-2008, 17:45
Er Carlos Tevez egentlig stadig ejet af ham Joobrian et eller andet , kan ikke huske navnet. ?

Dines
29-02-2008, 17:49
Ja, han er vist stadig ejet af det selskab der. Vi har lejet ham i to sæsoner, og så kan vi hvis vi vil købe ham for 200 millioner kr., hvis vi vil. Hvilket nok er realistisk hans præstationer taget i betragtning.

Høgsted
29-02-2008, 18:23
Ja, han er vist stadig ejet af det selskab der. Vi har lejet ham i to sæsoner, og så kan vi hvis vi vil købe ham for 200 millioner kr., hvis vi vil. Hvilket nok er realistisk hans præstationer taget i betragtning.

Ja han er stadig ejet af Media Sports Investments som også ejer Carlos Alberto og ejede Javier Mascherano ( han har lige skrevet permanent under med Liverpool idag ). For et par måneder siden afslørede Fergie at der var aftalt en pris på Tevez og medierne mener det ligger omkring 200 mio men det er hverken bekræftet af United eller Media Sports Investments.

Høgsted
29-02-2008, 18:28
Har lige et lidt sjovt spørgsmål som jeg har undret mig lidt over. Udtales hans navn egentlig som Carlos TEVEZ eller Carlos TÆVEZ. Har på fornemmeren af det er TÆVEZ men er ikke sikker - håber en har svaret. Eller måske er alfa omega sikkert hvilket land kommentatoren kommer fra

KaptajnKjaer
29-02-2008, 18:47
Har lige et lidt sjovt spørgsmål som jeg har undret mig lidt over. Udtales hans navn egentlig som Carlos TEVEZ eller Carlos TÆVEZ. Har på fornemmeren af det er TÆVEZ men er ikke sikker - håber en har svaret. Eller måske er alfa omega sikkert hvilket land kommentatoren kommer fra

Er ikke sikker, men jeg har spansk i skolen, og vil vove og påstå Tævez lyder mest korrekt, de har det med at læsbe en del, og passer fint med æ'et

Høgsted
29-02-2008, 19:08
Er ikke sikker, men jeg har spansk i skolen, og vil vove og påstå Tævez lyder mest korrekt, de har det med at læsbe en del, og passer fint med æ'et

Mente jeg nok. Men skal stregen over e't (é) så bare udtales som æ eller ligger der noget andet bag den streg

United DK
29-02-2008, 19:13
Mente jeg nok. Men skal stregen over e't (é) så bare udtales som æ eller ligger der noget andet bag den streg

I navnet René har man også sådan et e, men man siger jo ikke Renæ, men René med tryk på e'et. Om man skal gøre det samme når man udtaler Tévez, skal jeg ikke kunne sige.

Høgsted
29-02-2008, 19:16
I navnet René har man også sådan et e, men man siger jo ikke Renæ, men René med tryk på e'et.

Er jeg klar over men bogstavet é har formentlig en anden udtalen på argentinsk end det har på dansk

Parkohargo
01-03-2008, 01:23
Er jeg klar over men bogstavet é har formentlig en anden udtalen på argentinsk end det har på dansk

Har set et par videoer med ham på youtube med argentinsk speak og der synes jeg sku det lyder som at de siger Tevez. Og ikke Tævez.:)

Sivebæk
01-03-2008, 11:10
Det eneste spansk jeg kan, er det, jeg har læst i Turen går til Barcelona, så jeg er ingen ekspert. :p
Men jeg ved, at med mindre et ord slutter på s eller n, så skal trykket lægges på sidste stavelse. Dermed har é'et den funktion, at man bare lægger trykket på første stavelse. Om bogstaves også udtales som æ, skal jeg ikke kunne sige...

Høgsted
01-03-2008, 11:21
Har set et par videoer med ham på youtube med argentinsk speak og der synes jeg sku det lyder som at de siger Tevez. Og ikke Tævez.:)

Har ikke hørt hans navn udtalt af en argentinsk kommentator men kunne bare forestille mig at é har en anden udtalen på argentinsk end på dansk.
Men engelske kommentatorer udtaler det i hvert fald TÆVEZ.
Fx i dette klip
http://www.youtube.com/watch?v=yvtkDmcXFMI&feature=related

Parkohargo
01-03-2008, 11:49
T.É. siger te.. V.E.Z siger vez.. TÉVEZ :lolol: imo

Høgsted
01-03-2008, 11:56
T.É. siger te.. V.E.Z siger vez.. TÉVEZ :lolol: imo

Ikke ifølge de engelske kommentatorer :) :titte:

KaptajnKjaer
01-03-2008, 17:24

Stregen kaldes en trykstreg, og dens eneste funktion er at bestemme trykket, fordi ordet er uregelmæssigt, som en anden også var inde på er det bestemt af endelsen.

Men tror bare det er noget argentinsk accent, altså at e'et udtales med en æ-lyd på spansk og argentinsk, passer også fint med læsbelydende.

CC
03-03-2008, 20:13
Så har indkast igen formået at blæse udtalelse helt ud af proportioner. Tevez er ikke den nye Cantona, vil sige at Rooney væsentlig mere minder om ham, hvis man skal drage en sammenligning til nogen fra det nuværende hold.

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=35040

Høgsted
03-03-2008, 20:22
Så har indkast igen formået at blæse udtalelse helt ud af proportioner. Tevez er ikke den nye Cantona, vil sige at Rooney væsentlig mere minder om ham, hvis man skal drage en sammenligning til nogen fra det nuværende hold.

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=35040

Som jeg ser det mener Fergie ikke i spillestil men pga. han også scorer vigtige mål på fatale tidspunkter. Her er udtalelsen
- Carlos minder mig om Cantona på den måde, at han har det med at træde i karakter med et mål, når det er påkrævet.

Bugge
03-03-2008, 20:54
Tevez er en klasseangriber, men at sammenligne ham med Kongen himself, det er sgu godt nok hybris! :D

Don Kafai
03-03-2008, 21:58
Jeg synes Ferguson har ret i sin udtalelse. Tevez laver ikke de Ronaldoske antal mål, men han giver os de vigtige. Som ofte er han matchvinder, og det er en type som United har savnet i nogle år. United i 05/06 ville tabe 1-0 i Lyon, og 1-0 i Tottenham, men i år har vi den type angriber der redder vores røv når det brænder allermest på.

På den måde kan jeg godt se ligheden med Cantona..

Dines
04-03-2008, 07:55
Cantona var udentvivl en bedre fodboldspiller og vigtigere for holdet, så på den måde minder de ikke om hinanden, men det er rigtigt at Tevez scorer mange vigtige. Fergie sagde også tidligere i sæsonen, at Tevez gav ham 15 af de vigtige mål, hvilket han har opfyldt.

Martinsen
13-03-2008, 14:45
Striker Carlos Tevez will have a price tag of £37m slapped on him when his move to Manchester United is made permanent, making him one of the most expensive players ever. (Daily Express)

Hvis det var den pris vi aftalte i sommers, er det noget af det mest hjernedøde jeg længe har hørt!! Så meget er han langt fra værd, og kunne finde en masse angribere jeg hellere vil have til den latterlige høje pris. Men det er jo heldigvis langt fra sikker historien er sand.

Parkohargo
13-03-2008, 14:47
Striker Carlos Tevez will have a price tag of £37m slapped on him when his move to Manchester United is made permanent, making him one of the most expensive players ever. (Daily Express)

Hvis det var den pris vi aftalte i sommers, er det noget af det mest hjernedøde jeg længe har hørt!! Så meget er han langt fra værd, og kunne finde en masse angribere jeg hellere vil have til den latterlige høje pris. Men det er jo heldigvis langt fra sikker historien er sand.

Arj mon dog. Så meget er han dog heller ikke værd imo. Lyder som en historie opkast.dk kunne ha skrevet.

JakobR
13-03-2008, 14:49
Små 400 millioner er godt nok penge ud af vinduet.

Ingen mennesker er det beløb værd, og så er jeg ligeglad hvem der er tale om. For de penge kan vi jo købe 3-5 kanonangribere.

Men nu er historien sikkert ikke sand. I så fald må han tilbage til West Ham.

robinho
13-03-2008, 14:56
har også læst historien om tevez og hvis det passer han koster 400 mio kr så skal vi stille og roligt droppe det. Hvis fergie absolut vil beholde ham, selvom jeg ikke kan se hvorfor, så kan vi betale de ca 200 mio der var lagt op til sidste år. 400 er totalt sindsygt for en mand som ikke er i nærheden af at være en kanonspiller på sit felt. Så skal vi lede efter en anden

United DK
13-03-2008, 15:11
Jeg ville ikke give £37 mio. for nogen spillere i verden, og derfor heller ikke for Tevez. Dog er det ikke bekræftet, så lad os se hvad han i givet fald bliver købt for.

Kofoed
13-03-2008, 15:12
Det lyder fuldstændig vanvittigt.. syntes da Tevez har gjort det godt, men ikke for 400 MIO.. for de penge vil jeg ha tevez, huntelaar, og benzema...

Men tror ikke det har ændret sig fra de 200.. det er jo en aftale der er indgået ved udlånsperiodens start, og jeg tror ikke det beløb kan ændres..

JDK
13-03-2008, 15:16
400 mio. er, som I andre også skriver det, fuldstændig sindsygt, og jeg tror simpelthen heller ikke på det!

Sgoales
13-03-2008, 15:35
nej, det passer sgu da ikke... så er det fordi man regner lønnen med i hele perioden eller noget i den stil...

men i øvrigt synes jeg I er hårde ved Tevez! jeg synes han har været kanon!
Han har scoret en del mål og mange af målene har været kanon vigtige. Han er jo 7-8 gange mere giftig end Rooney (ikke bedre, men giftigere...)
Måske er de to små dværge bare ikke det perfekte makkerpar, men jeg synes dog at Tevez skal købes fri, hvis prisen er på ca. 200 mio kr.

Høgsted
13-03-2008, 15:49
Arj mon dog. Så meget er han dog heller ikke værd imo. Lyder som en historie opkast.dk kunne ha skrevet.

Og det har de minsandten nævnt i deres daglige rygter http://indkast.dk/index.php?nyhed=35516
Hvis vi køber ham for så meget frygter jeg meget at Ronaldo ryger

JakobR
13-03-2008, 15:55
Og det har de minsandten nævnt i deres daglige rygter http://indkast.dk/index.php?nyhed=35516

Hvad er problemet? Det er jo ikke dem, der har skrevet historien til at starte med. At de har den med i deres rygte-sektion er vel fair nok.

Lidt interessant må den historie jo være, siden vi diskuterer den så ivrigt herinde.

Skulle Ronaldo smutte fordi vi køber Tevez? :p

Martinsen
13-03-2008, 16:04

Tjah, Indkast.dk´s rygter er baseret på de engelske aviser, så det kan vel ikke komme som det helt store chok:confused:

Høgsted
13-03-2008, 16:04
Skulle Ronaldo smutte fordi vi køber Tevez? :p

Nej håber jeg da ikke. Men 400 mio. er ikke noget man "bare lige" går ud og giver for en spiller og vi brugte mange penge sidste sommer + vi er en klub med kæmpe gæld. Alt det i en kombination gør at det måske bliver meget svært at sige nej til et tilbud på over 500 mio som Real og Barca måske er villige til at betale for Ronaldo. Alt er bare spekulationer med Tevez pris men jeg gentager mig selv igen. Hvis vi nu skulle gå hen og købe Tevez for 400 mio frygter jeg meget at vi sælger Ronaldo

Bugge
13-03-2008, 16:37
Nej håber jeg da ikke. Men 400 mio. er ikke noget man "bare lige" går ud og giver for en spiller og vi brugte mange penge sidste sommer + vi er en klub med kæmpe gæld. Alt det i en kombination gør at det måske bliver meget svært at sige nej til et tilbud på over 500 mio som Real og Barca måske er villige til at betale for Ronaldo. Alt er bare spekulationer men jeg gentager mig selv igen. Hvis vi nu skulle gå hen og købe Tevez for 400 mio frygter jeg meget at vi sælger Ronaldo

Det kan jeg ikke se logikken i, det ville jo være selvmord at sælge Ronaldo medmindre han har oplevet et voldsomt formdyk til den tid..

Hvis et evt. køb af Tevez ville betyde at United blev nødt til at sælge Ronaldo, så kunne man godt forestille sig at vi beholdt Ronaldo i stedet..
Men jeg kan ikke se hvorfor de to transfers skulle have indflydelse på hinanden...

Høgsted
13-03-2008, 16:50
Men jeg kan ikke se hvorfor de to transfers skulle have indflydelse på hinanden...

Kan du ikke se logikken i at når man lige har købt en spiller til 400 mio så kan man blive fristet til at sælge en for 500 mio for at skabe lidt balance i økonomien. Vi er trods alt en gældspræget klub. Og har heller aldrig skrevet at jeg tror vi sælger Ronaldo hvis vi køber Tevez for 400 mio men at jeg frygter vi gør. At frygte og tro er to vidt forskellige ting

Bugge
13-03-2008, 16:54
Kan du ikke se logikken i at når man lige har købt en spiller til 400 mio så kan man blive fristet til at sælge en for 500 mio for at skabe lidt balance i økonomien. Vi er trods alt en gældspræget klub. Og har heller aldrig skrevet at jeg tror vi sælger Ronaldo hvis vi køber Tevez for 400 mio men at jeg frygter vi gør. At frygte og tro er to vidt forskellige ting

Jeg har svært ved at forestille mig at vi køber Tevez for 400 millioner og tvinger os selv til at sælge vores absolut største stjerne..
Hvis vi købte en Messi fx kunne jeg måske se logikken i det, da de spiller samme position, ellers kan jeg ikke se hvorfor det skulle være nødvendigt..

Høgsted
13-03-2008, 16:59
Jeg har svært ved at forestille mig at vi køber Tevez for 400 millioner og tvinger os selv til at sælge vores absolut største stjerne..
Hvis vi købte en Messi fx kunne jeg måske se logikken i det, da de spiller samme position, ellers kan jeg ikke se hvorfor det skulle være nødvendigt..

Tror heller ikke vi køber Tevez for 400 mio og som jeg har skrevet i et tidligere indlæg er alt det med hans pris jo bare spekulationer

Kofoed
13-03-2008, 17:04

Jo, men man kan vel også se logikken i at hvis Tevez er 400mio værd så må ronaldo være 800mio værd og det får vi aldrig for ham..

robinho
13-03-2008, 17:20
hvis det kom der til at fergie fik en besked fra glazer om at hvis tevez kostede 400 mio kr, så skulle han sælge ronaldo, før han kunne købe, så ville fergie jo under ingen omstændigheder bruge købsoptionen på tevez. Altså Ronaldo er en "one of a kind" og han skal under ingen omstændigheder sælges for at skabe plads for nogen. Så må vi købe et billigere alternativ til angrebet

Bergmann
13-03-2008, 17:58
Aviserne skal jo sælges på en eller anden måde!!

Dines
13-03-2008, 18:12
Ja enig Bergmann! Sidste sommer blev det sagt, at efter den 2 årige låneaftale kunne vi købe Tevez til godt 200 millioner kr., hvilket er på sin plads. Men 400 millioner kr. er overpris for Tevez, og jeg tvivler på dette rygte taler sandt. Men hvis det er, så mener jeg ikke at han er værd at gå efter.

Casper
14-03-2008, 00:51
hvis det er prisen, så ka han godt sendes tilbage.

men lad os nu se tiden an

Flax_Generous
14-03-2008, 01:07
Er det ikke 50 millioner pr. år i de næste to år for at leje ham og så 200 millioner for at købe ham permanent efter de to år - og så 70 millioner i lønninger i hele kontrakten. Kan det ikke passe ganske fint? Det er jo næsten 400 millioner (og endnu bedre med de 37 millioner £ også nævnt tidligere)...

Don Kafai
14-03-2008, 11:58
Jeg tror nu prisen er, som den altid har været.
Vi har lejet Tevez i 07/08 og 08/09 sæsonerne, og for det har vi betalt 10 mio pund.
Vil vi efter 08/09 sæsonen købe ham permanent, så skal vi lægge 20 mio pund yderligere i lommen på Joorabchian.

Altså hans pris bliver i alt 30 mio pund, hvilket allerede dér er en overpris i mine øjne, medmindre han bliver meget bedre, de næste 1½år.

Parkohargo
14-03-2008, 12:48
Jeg tror nu prisen er, som den altid har været.
Vi har lejet Tevez i 07/08 og 08/09 sæsonerne, og for det har vi betalt 10 mio pund.
Vil vi efter 08/09 sæsonen købe ham permanent, så skal vi lægge 20 mio pund yderligere i lommen på Joorabchian.

Altså hans pris bliver i alt 30 mio pund, hvilket allerede dér er en overpris i mine øjne, medmindre han bliver meget bedre, de næste 1½år.

For de penge synes jeg (selvom jeg er stor tilhænger af Tevez) at han skal blive bedre.. ingen tvivl om at han har været vigtig for os i denne sæson. Men med sådan en kæmpe sum skal han næsten op og være den bedste angriber i verden jo..

Forhelvede hvor jeg hader den latterligt grådige fodboldverden.

Hl-Glory
14-03-2008, 12:54
Jeg tror ikke det så meget som der bliver skrevet.
Fergie var selv ude at sige da vi fik aftalen i hus, at ham og Gill regnede med at købe Tévez da han ikke var dyr.

Hl-Glory
14-03-2008, 13:23
Hér er interviewet:

http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7929

Parkohargo
16-04-2008, 15:27
Nogen der kan bekræfte hvor mange mål Tevez har scoret for os? Inde på manutd.com står han noteret for 16...men er sku da sikker på han er oppe på 17!?

Bugge
16-04-2008, 15:28
Nogen der kan bekræfte hvor mange mål Tevez har scoret for os? Inde på manutd.com står han noteret for 16...men er sku da sikker på han er oppe på 17!?

Det kan være de ikke har fået Roma målet med endnu :)
Aner det ikke..

JakobR
16-04-2008, 15:30
Cristiano Ronaldo : 38
Carlos Tevez: 17
Wayne Rooney: 17
Louis Saha: 5
Nani : 4
Rio Ferdinand : 3
Ryan Giggs : 3
Owen Hargreaves : 2
Darren Fletcher: 2
Gerard Pique : 2
Wes Brown: 1
Park Ji Sung : 1
Michael Carrick: 1
Nemanja Vidic : 1
Paul Scholes : 1
Own goal : 2

Community shild er inkl.

Lidt pinligt, at Saha er nummer 3, når man tænker over hans mange skader.

Elrantiri
16-04-2008, 15:37
Cristiano Ronaldo : 38
Carlos Tevez: 17
Wayne Rooney: 17
Louis Saha: 5
Nani : 4
Rio Ferdinand : 3
Ryan Giggs : 3
Owen Hargreaves : 2
Darren Fletcher: 2
Gerard Pique : 2
Wes Brown: 1
Park Ji Sung : 1
Michael Carrick: 1
Nemanja Vidic : 1
Paul Scholes : 1
Own goal : 2

Community shild er inkl.

Lidt pinligt, at Saha er nummer 3, når man tænker over hans mange skader.

Han er da nummer 4?

Og ja, Saha er og har altid været meget skadet, men SAF købte ham jo fordi han er så god som han nu engang er, og det kommer da frem her - selv med meget få kampe får han scoret en del mål.

JakobR
16-04-2008, 15:39
Han er da nummer 4?

Og ja, Saha er og har altid været meget skadet, men SAF købte ham jo fordi han er så god som han nu engang er, og det kommer da frem her - selv med meget få kampe får han scoret en del mål.

Tevez og Rooney deler vel en anden plads.

Jeg mente bare, at det er skidt, at de andre ikke kan overhale hans målhøst, når han spiller så få kampe. Der er alt for stort et spring fra Ronaldo og Tevez/Rooney til resten af feltet. Midtbanen skal igang.

Bugge
16-04-2008, 15:40
Han er da nummer 4?

Rooney og Tevez har begge scoret 17 og deler andenpladsen, og så Saha på tredjepladsen ;)

Saha har altid kunnet lave kasser, men vi har ikke haft meget glæde af ham i år..

Elrantiri
16-04-2008, 16:07
Derfor er han stadig på 4. pladsen - han er den der har scoret 4. flest mål. Det vil I også kunne se i Tour de France cykelløb, hvis f. eks. nummer 4 og 5 kommer ind på samme tid deler de 4. pladsen, og næste mand får 6. pladsen hvis ikke han også kom ind på samme tid.

Jeg kan virkelig ikke se hvorfor det er et problem, vi har scoret en del flere kasser i PL end Arsenal, Chelsea og Liverpool + vi har lukket en del færre mål ind - Vi kan da ikke forlange mere af vores hold.

Og når det går så godt, så kan det vel være ligegyldigt hvem der scorer, selv de dage hvor Ronaldo og Rooney spares sørger spillere som Hargreaves at give os en 1-0 sejr mod hold som Roma.

Bortset fra nogle få kampe spiller holdet pissegodt sammen, og nogle mål er jo helt åndsvagt godt lavet. Og alle hold har off-dage, så sådan er det jo.

Cristian9000
16-04-2008, 17:22
Synes også kritikken af manglende mål fra midtbanen er lidt en peditesse?
Det er fordi det kører så godt som det nu gør, så sidder vi og finder diverse små ting der kan gøres bedre - men det er også kun godt, for det beviser at vi er et superhold!

Dines
16-04-2008, 17:41
Ronaldo har lavet rigtig mange mål, så han behøver ikke stramme sig an. Tevez + Rooney skal vel score lidt mere. De måtte gerne begge to ligge mellem 20 og 25 mål hver sæson. Midtbanen er det største minus. Scholes, Giggs, Anderson, Carrick, Park og Hargreaves skal simphelthen nette noget mere. Fosvaret er fint nok. Vidic plejer dog at lave lidt flere mål end 1.

Flax_Generous
16-04-2008, 17:45
Det hjælper nok også lidt, at han har scoret 2 gange på straffespark.

Bugge
16-04-2008, 17:56
Ronaldo har lavet rigtig mange mål, så han behøver ikke stramme sig an. Tevez + Rooney skal vel score lidt mere. De måtte gerne begge to ligge mellem 20 og 25 mål hver sæson. Midtbanen er det største minus. Scholes, Giggs, Anderson, Carrick, Park og Hargreaves skal simphelthen nette noget mere. Fosvaret er fint nok. Vidic plejer dog at lave lidt flere mål end 1.

Hvis Tevez havde spillet lidt flere kampe i år så tror jeg han havde lavet væsentligt flere mål.. Jeg synes han har meget nemmere ved at ramme kassen end Rooney..
Rooney spiller vel stort set hver gang og Tevez må tit tage til takke med en indskifterrolle..

Dines
16-04-2008, 18:23
Hvis Tevez havde spillet lidt flere kampe i år så tror jeg han havde lavet væsentligt flere mål.. Jeg synes han har meget nemmere ved at ramme kassen end Rooney..
Rooney spiller vel stort set hver gang og Tevez må tit tage til takke med en indskifterrolle..

Ja, det er rigtig nok, men Tevez har alligevel spillet mange kampe, når man tænker over det. Han er bare ikke lige så heldig/dygtig, at komme til afslutninger som Rooney, der dog brænder mange af dem. Men vi skal også tænke på, at Tevez ikke er helt frisk efter mange hårde sæsoner. Samtidig spiller vi 4-3-3 imod de store hold, og det gør det svært for ham at få startplads.

Høgsted
16-04-2008, 18:35
Som Dines også skriver spiller vi næsten altid 4-3-3 mod de store hold men er jeg den eneste som sagtens kan forestille mig Tevez starte inde der ??. 3 forreste bestående af Rooney-Tevez-Ronaldo synes jeg næsten ikke findes bedre men istedet starter vi meget tit med Park og også Giggs. Rooney og Tevez kan så evt skiftes til at spille i venstre side og centralt hvis Tevez starter. Tror også det vil gøre os mere meget farlige da Giggs og Park ikke er reele trusler. Tror virkelig at de tre foran vil få kæmpe succes

United DK
16-04-2008, 18:43
Som Dines også skriver spiller vi næsten altid 4-3-3 mod de store hold men er jeg den eneste som sagtens kan forestille mig Tevez starte inde der ??. 3 forreste bestående af Rooney-Tevez-Ronaldo synes jeg næsten ikke findes bedre men istedet starter vi meget tit med Park og også Giggs. Rooney og Tevez kan så evt skiftes til at spille i venstre side og centralt hvis Tevez starter. Tror også det vil gøre os mere meget farlige da Giggs og Park ikke er reele trusler. Tror virkelig at de tre foran vil få kæmpe succes

Jamen hvadså med Nani, vores dyrt indkøbte kommende verdens bedste alt muligt? Ham skal der vel også være plads til? Desuden spilder man Rooneys talent, hvis man sætter ham ud som wing.

Høgsted
16-04-2008, 18:59
Jamen hvadså med Nani, vores dyrt indkøbte kommende verdens bedste alt muligt? Ham skal der vel også være plads til? Desuden spilder man Rooneys talent, hvis man sætter ham ud som wing.

Self skal der være plads til ham men gad bare godt at se de tre sammen for en gangs skyld. Nani er heller ikke helt stabil endnu men vil da langt hellere se ham en Park og Giggs. Men mod Villa spillede Rooney stort set venstrekant hele kampen - scorede to mål og spillede en forrygende kamp. Men synes heller ikke at Rooney skal spille decideret wing men ligge og bytte lidt rundt med Tevez og Ronaldo. Mod Villa så vi faktisk opstillingen mere eller mindre selvom vi på papiret spillede en traditionel 4-4-2 - men vi vinder 4-0 spiller fantastisk og Rooney scorer endda to mens både Ronaldo og Tevez også score. Tror bare at den konstallation vil være uhyre giftig

Bugge
16-04-2008, 19:21
Jeg ser egentlig helst at vi spiller 4-4-2 og så bruger Tevez oppe foran med Rooney i en meget fri rolle..

Jeg er ikke den store fan af at bruge Rooney på kanten.. Han skal helst have en rolle hvor han kan vandre lidt rundt på banen, synes jeg..

Dines
16-04-2008, 19:22

Ja, du har ret i at man spilder Rooneys talent på kanten, men i et 4-3-3 system med Tevez, Rooney og Ronaldo vil de jo flakke så meget rundt, at de ikke nødvendigvis vil spille kant eller angriber. Det gør de jo selv i et 4-2-2 system. Mod Roma var Rooney f.eks. venstrekant.

Benzet
16-04-2008, 20:20
At nogle påstår, at Rooneys talent spildes på kanten, mener jeg er helt skævt. En af forcerne på dette hold i denne sæson er netop, at så mange af spillerne har været i stand til at spille flere pladser. Således kan det være mere end vanskeligt for modstanderen at forudse, hvordan vi reelt stiller op på banen, selv om de inden kampen se holdlisten. Ligeledes kan vi løbende omstrukturere i kampen, hvor spillerne tydeligvis har trænet i at rotere rund i en del af kampene, således at de ikke nødvendigvis spiller samme plads hele kampen.

Følgende spillere har jeg bidt mærke i, der kan spille flere pladser, og hvoraf nogle til tider roterer rundt i løbet af nogle af kampene:

Rooney (angriber/ begge kanter/off.midtbane), Ronaldo (begge kanter, angriber), Park (begge kanter/angriber), Nani (begge kanter/angriber), Giggs (begge kanter/ central midtbane/ off. midtbane, angriber), Hargreaves (def.midtbane/ off.midtbane/ central midtbane/ højre back), , O`Shea (hele forsvaret/def. midtbane), Evra (venstre back/ venstre midtbane) og Tevez (angriber/ off.midt/begge kanter).

Elrantiri
16-04-2008, 22:46

Vi er også nød til at se på hvorfor Park og Giggs starter inde.
Hvad er det som de 2 giver til holdet, som er vigtigere i starten af kampen?
Giver de overhovedet noget til kampen som Tevez ikke kan give?
Er det et spørgsmål om at køre det andet hold træt, for derefter at smide 1 stk. argentinsk energibombe ind for at afgøre kampene?
Sidste sæson døjede vi med en smal trup, en trup som er blevet klart bredere i denne sæson - men dette kræver jo netop at vi gør brug af alle mand?

Jeg har ingen anelse om hvorfor Giggs får så meget spilletid, jeg synes sjældent han har store kampe, omend han måske giver noget mere ro i truppen, så er det jo intet i forhold til Scholes, som "gennemsyrer" holdet ved sin tilstedeværelse og løfter holdet op på et højere niveau - noget som både kan ses i kampene og til træning (se manutd.com's interview med Rio).
SAF ved jo tydeligvis noget vi andre ikke ved, for selvom Giggs ofte starter inde og afaik ikke gør det fantastisk godt, så ender vi jo stadig ud med sejre - på grund af, eller på trods af, at Giggs starter inde.

Vi må jo se hvad de finder på i kampene mod Blackburn og Barcelona.

Bugge
16-04-2008, 22:59
Det må være for at Giggs kan nå sin kamprekord, for i mine øjne bidrager han ikke med noget som helst længere, kun i meget korte glimt..

Elrantiri
16-04-2008, 23:06
Det må være for at Giggs kan nå sin kamprekord, for i mine øjne bidrager han ikke med noget som helst længere, kun i meget korte glimt..

Men så alligevel, han har jo selv sagt han nok først når den i næste sæson, så hvorfor sætte store kampe over styr nu?

Dines
17-04-2008, 07:37
Men så alligevel, han har jo selv sagt han nok først når den i næste sæson, så hvorfor sætte store kampe over styr nu?

Mod Arsenal startede Giggs ude til fordel for Park. Det siger da lidt om, at Giggs ikke er fast starter mere.

Cristian9000
17-04-2008, 07:50
[QUOTE=Elrantiri;65274]Vi er også nød til at se på hvorfor Park og Giggs starter inde.
Hvad er det som de 2 giver til holdet, som er vigtigere i starten af kampen?
Giver de overhovedet noget til kampen som Tevez ikke kan give?
Er det et spørgsmål om at køre det andet hold træt, for derefter at smide 1 stk. argentinsk energibombe ind for at afgøre kampene?
Sidste sæson døjede vi med en smal trup, en trup som er blevet klart bredere i denne sæson - men dette kræver jo netop at vi gør brug af alle mand?

Jeg har ingen anelse om hvorfor Giggs får så meget spilletid, se hvad QUOTE]

Giggs spiller jo så til gengæld IKKE ret mange kampe,og er derfor ikke altid lige meget i kampform som han måske burde.. Men faktum er, at Giggs har en enorm rutine som får holdet til at slappe mere af. Han har prøvet alt. Synes det er pisse irriterende at folk bare er klar til at nærmest smide en legende som Giggs ned i et stort sort hul. :Smackden:

robinho
17-04-2008, 08:44
Synes det er pisse irriterende at folk bare er klar til at nærmest smide en legende som Giggs ned i et stort sort hul.

ahh jeg behøver ikke have ham smidt i et sort hul, bare han ikke starter inde.

snegl
17-04-2008, 11:11
At nogle påstår, at Rooneys talent spildes på kanten, mener jeg er helt skævt. En af forcerne på dette hold i denne sæson er netop, at så mange af spillerne har været i stand til at spille flere pladser. Således kan det være mere end vanskeligt for modstanderen at forudse, hvordan vi reelt stiller op på banen, selv om de inden kampen se holdlisten. Ligeledes kan vi løbende omstrukturere i kampen, hvor spillerne tydeligvis har trænet i at rotere rund i en del af kampene, således at de ikke nødvendigvis spiller samme plads hele kampen.

Følgende spillere har jeg bidt mærke i, der kan spille flere pladser, og hvoraf nogle til tider roterer rundt i løbet af nogle af kampene:

Rooney (angriber/ begge kanter/off.midtbane), Ronaldo (begge kanter, angriber), Park (begge kanter/angriber), Nani (begge kanter/angriber), Giggs (begge kanter/ central midtbane/ off. midtbane, angriber), Hargreaves (def.midtbane/ off.midtbane/ central midtbane/ højre back), , O`Shea (hele forsvaret/def. midtbane), Evra (venstre back/ venstre midtbane) og Tevez (angriber/ off.midt/begge kanter).

Lige netop det du nævner der, er vores helt store force og det der er gjort anderledes i forhold til de mange andre år. Beckham, Giggs, Keane og Scholes, Cole, Yorke konstallationen var ikke videre mobil.

Det angår i høj grad også Rooney, og især de sidste par kampe. Jeg så kampen mod Arsenal på stadion, og man ku tydelig se hvordan Rooney og Ronaldo byttede plads til sidst, så Ronaldo lå på toppen og Rooney tog sig af fløjen. Det samme var vores formation mod Roma.

Jeg er ved at brække mig over at blive skudt ned i diskussioner angående angribere fordi en ny angriber kan spille mere end >1< plads.. WOW.. utroligt.. men sådan en skal vi ikke have, for spilleren skal passe ind i vores system. Og det gør kun en boksangriber ala Van N.. Right.....

Vi spiller et system hvor vores største force er at vi kan bytte rundt konstant. I skadesperioder er det endnu vigtigere, og det er et endnu større plus når Ronaldo og Nani lige skifter plads i løbet af en kamp.

Men nu glemmer jeg vist helt det er Carlos Tévez tråden :Smackden:

Bugge
17-04-2008, 11:18
ahh jeg behøver ikke have ham smidt i et sort hul, bare han ikke starter inde.

Jeg kan heller ikke se problemet i at vi siger at Giggs bare ikke er god nok til at starte inde længere, for det er han jo ikke..

Det har intet at gøre med hans fantastiske karriere i sin helhed, for man skal da være både dum og blind for ikke at kunne se at Giggs var en af verdens suverænt bedste kantspillere.. Men det er han altså bare ikke længere, men der er jo heller ingen der siger at han skal ekspederes ud af klubben på røv og seler..

Elrantiri
17-04-2008, 14:45
Giggs spiller jo så til gengæld IKKE ret mange kampe,og er derfor ikke altid lige meget i kampform som han måske burde.. Men faktum er, at Giggs har en enorm rutine som får holdet til at slappe mere af. Han har prøvet alt. Synes det er pisse irriterende at folk bare er klar til at nærmest smide en legende som Giggs ned i et stort sort hul. :Smackden:

http://uk.eurosport.yahoo.com/football/ryan-giggs.html

Der står han har spillet 28 kampe i PL, og 6 kampe i CL.

Cristiano Ronaldo står til at have spillet 30 kampe i PL og og 8 i CL i denne sæson.

Det er trodsalt stadig en hel del kampe?

Desuden smider jeg på ingen måde Giggs i et stort hul, men påpeger bare at JEG undrer mig over, hvorfor han spiller så mange kampe, når det er sjældent han har gode kampe, og vi har spillere som Tevez der sidder på bænken og venter.
Jeg går ud fra at spillere som Rio Ferdinand og Carlos Tevez ved hvad han snakker om, når han siger det er Scholes som holder holdet sammen og giver ro, og ikke nævner Giggs i samme sætning. Giggs giver sikkert også ro i truppen (og han er helt sikkert en stor hjælp for mange af de nye spillere), men har vi brug for at have både Scholes og Giggs på banen for at have ro på holdet? Jeg aner det ikke, men eftersom SAF nu engang vælger at tage ham med OG vi vinder de kampe der skal vindes, så er det godt nok til mig.

Dines: Rigtigt nok, men det er trods alt kun 1 kamp ud af mange denne sæson. Giggs er ikke med i alle kampe, men han har altså stadig spillet en hel del kampe.

ChristianR
17-04-2008, 15:07
[QUOTE=Elrantiri;65274]

For det første har Giggs da helt klart spillet størstedelen af kampene i år, så han bør uden tvivl være i kampform. Og så er jeg træt af det paranoide og ikke-rationelle forsvar af Giggs, der forekommer engang i mellem.

At man ikke mener, at manden bør starte inde har da intet at gøre med, at man vil smide ham i et stort sort hul?! At han er en legende giver ham sq da ikke automatisk en startplads:Smackden: Så kunne vi jo fortsat spille med Cantona, Irwin, Schmeichel etc.

Elrantiri
17-04-2008, 16:47
Giggs spiller jo så til gengæld IKKE ret mange kampe,og er derfor ikke altid lige meget i kampform som han måske burde.. Men faktum er, at Giggs har en enorm rutine som får holdet til at slappe mere af. Han har prøvet alt. Synes det er pisse irriterende at folk bare er klar til at nærmest smide en legende som Giggs ned i et stort sort hul.

Hvordan fanden fik du lige det til at blive et citat af mig? :P

ChristianR
17-04-2008, 18:29
Hvordan fanden fik du lige det til at blive et citat af mig? :P

Min bøf. Der er jo vist gået noget galt i det indlæg, jeg quotede fra. Er åbenbart komme til at slette det forkerte eller noget:confused:

Det var selvfølgelig ment på Christian9000's indlæg.

Dines
17-04-2008, 19:13
Dines: Rigtigt nok, men det er trods alt kun 1 kamp ud af mange denne sæson. Giggs er ikke med i alle kampe, men han har altså stadig spillet en hel del kampe.

Ja, men ifølge mig så er det et tegn på at Giggs ikke er fast starter mere her. Nani og Park er på ligefod med ham, og så tror jeg det bliver dagsformen der afgør hvem der spiller. For normalt plejer Giggs jo at spille imod de store hold, og det gjorde han ikke mod Arsenal.

Parkohargo
17-04-2008, 19:49
haha. Det startede egentlig bare med at jeg ville have bekræftet hvor mange mål Tevez har scoret for os. Kan se det har udviklet sig til en længere debat.:lolol:

Elrantiri
18-04-2008, 03:32
Ja, men ifølge mig så er det et tegn på at Giggs ikke er fast starter mere her. Nani og Park er på ligefod med ham, og så tror jeg det bliver dagsformen der afgør hvem der spiller. For normalt plejer Giggs jo at spille imod de store hold, og det gjorde han ikke mod Arsenal.

Muligvis, men det kan vel også være fordi Giggs døjede med en lille skade, eller at han bare trængte til en pause - grundene kan være så mange. Hvis han til gengæld også er på bænken mod Barcelona er det straks en anden sag.

Dines
18-04-2008, 09:30
Lige en ting: Er al snakken om Ryan Giggs ikke placeret i den forkerte tråd - Det her er Carlos Tevez-tråden? :D

JakobR
19-04-2008, 20:12
En eller anden United-film-nørd burde lave en film med titlen: "Tevez - a late time winner" :D

Jeg bøjer mig i støvet for den evne!

Jeg er dog lidt nedern over, at det ikke blev O'Shea, der scorede, for så kunne jeg lave en "Den dag o'shea blev udødelig PART 2" :D;)

Bugge
19-04-2008, 20:42
En eller anden United-film-nørd burde lave en film med titlen: "Tevez - a late time winner" :D

Jeg bøjer mig i støvet for den evne!

Jeg er dog lidt nedern over, at det ikke blev O'Shea, der scorede, for så kunne jeg lave en "Den dag o'shea blev udødelig PART 2" :D;)

Tevez er en dygtig boksspiller og jeg synes han har fortjent at blive brugt noget mere..
Han er den nye 20Legend, og de er næsten også fra samme kontinent! Næsten! Det er nok Ole Gunnars angrebstræning der virker!

JakobR
19-04-2008, 20:43
Tevez er en dygtig boksspiller og jeg synes han har fortjent at blive brugt noget mere..
Han er den nye 20Legend, og de er næsten også fra samme kontinent! Næsten! Det er nok Ole Gunnars angrebstræning der virker!

I moderne fodbold kommer der ikke en ny Solskjær.

Bugge
19-04-2008, 20:58
I moderne fodbold kommer der ikke en ny Solskjær.

Nej, han var også helt speciel.. Der findes sgu nok ikke fodboldspillere af den kaliber idag som gider affinde sig med en joker rolle..

Benzet
19-04-2008, 21:07
Nej, han var også helt speciel.. Der findes sgu nok ikke fodboldspillere af den kaliber idag som gider affinde sig med en joker rolle..

John O`Shea ;)

JakobR
19-04-2008, 21:15
Han er den nye 20Legend, og de er næsten også fra samme kontinent! Næsten!

Han mangler 20 cm. for at være en dygtig boksspiller. Vi beviste endnu engang i dag, at vi intet kan i luftrummet (selvom scoringen kom derfra). Men ja, han fortjener mere spilletid, selvom det egentlig kun er i storkampene, at han sidder ude.

Haha ja, også kun næsten :D

Ikke kun derfor. Under sin lange skadesperiode donerede han alle sine sponsorpenge til velgørenhed.

Bugge
19-04-2008, 21:54
John O`Shea ;)

Nå ja, dumme mig :D

Synes i øvrigt det er klasse at det er Scholes der header bolden videre til Tevez som så header den videre ind i kassen..
Jeg kan jo springe over dem begge to med samlede ben :D tsk tsk.. Det er nogle giftige små "Fangerne på fortet" dværge vi har i luften!

timberunited
20-04-2008, 09:32
:devilll: Good one, Arjon. Og i fodbold er mænd på cirka 180 cm dværge. Der er lidt Allan Simonsen over det. Godt at Tevez hår alene udgør 10 cm.

Lorensen
20-04-2008, 10:02
:devilll: Good one, Arjon. Og i fodbold er mænd på cirka 180 cm dværge. Der er lidt Allan Simonsen over det. Godt at Tevez hår alene udgør 10 cm.

Nu er Tevez vel nærmere 160 cm, end han er 180. Så i hans tilfælde kan man godt snakke om en fodbold dværg :P hehe.

Dines
20-04-2008, 10:54
Faktisk må man sige, at Tevez har lavet nogle rigtig vigtige kasser iår. Jeg kan b.la. huske mod Liverpool, Tottenham, Lyon og så her igår. Det er rigtig dejligt at have sådan en spiller, der er god til at score i de sidste minutter, som Ole Gunnar Solskjær var det.

Hl-Glory
20-04-2008, 11:08
Faktisk må man sige, at Tevez har lavet nogle rigtig vigtige kasser iår. Jeg kan b.la. huske mod Liverpool, Tottenham, Lyon og så her igår. Det er rigtig dejligt at have sådan en spiller, der er god til at score i de sidste minutter, som Ole Gunnar Solskjær var det.

Ja det var også lige de kampe jeg tænkte på, måske kan man også overtids scoring i første halvleg mod chelsea, var en vigtigt én?
men i hvert fald har en eftersøgt evne til at score meget betydningsfulde mål.

man.utd25
20-04-2008, 11:13

Men ja det er lækkert, men savner måske lige 15-20% flere mål fra tevez,og det kommer i næste sæson

Kofoed
20-04-2008, 11:14
Ja og så er han vel også oppe på 18 mål i sæsonen nu.. ganske fint i hans første sæson, præget af mange skader i starten..

Krede
20-04-2008, 11:16
Men ja det er lækkert, men savner måske lige 15-20% flere mål fra tevez,og det kommer i næste sæson

Enig. Jeg tror Tevez bliver outstanding næste sæson. Som der har været talt meget om, så har han de seneste år været udsat for megen turbulens og meget få pauser, så en god sommerferie og en stille opstart med holdet og han er klar til at viser hans fulde potentiale. Mmmm.....

man.utd25
20-04-2008, 11:24
Enig. Jeg tror Tevez bliver outstanding næste sæson. Som der har været talt meget om, så har han de seneste år været udsat for megen turbulens og meget få pauser, så en god sommerferie og en stille opstart med holdet og han er klar til at viser hans fulde potentiale. Mmmm.....

Nemlig , vis han kan undgå en hel sæson uden skader osv, ja så bliver han utrolig giftig:) mere end han er nu:devill:

Bugge
20-04-2008, 22:44
Ja og så er han vel også oppe på 18 mål i sæsonen nu.. ganske fint i hans første sæson, præget af mange skader i starten..

Ja, og samtidig har vi også spillet en del CL kampe og enkelte PL kampe hvor han ikke er blevet brugt før de sidste minutter eller overhovedet ikke, selvom han har været fit..

Jeg synes han er en fantastisk angriber..

Kofoed
20-04-2008, 22:48
Ja, og samtidig har vi også spillet en del CL kampe og enkelte PL kampe hvor han ikke er blevet brugt før de sidste minutter eller overhovedet ikke, selvom han har været fit..

Jeg synes han er en fantastisk angriber..

Præcis.. Han har spillet ufattelig mange gange hvor han er kommet ind med 25-30 minutter igen, og det gør det altså ikke nemmere.. og især når man tænker på hvor meget han går dybt i banen.. tænk på hvis han så blev oppe.. det ville jo være helt vildt..

KennyN
25-04-2008, 10:07
Carlos er helt vild med United og livet som United spiller. han laver nu en kærlighedssang til klubben, sammen med hans band..

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/bizarre/article1088280.ece

Skarnet
25-04-2008, 10:12
Nemlig , vis han kan undgå en hel sæson uden skader osv, ja så bliver han utrolig giftig:) mere end han er nu:devill:

Hmm. Tror sgu ikke han bliver så giftig, hvis han undgår en hel sæson uden skader :)

Krede
25-04-2008, 11:09
Carlos er helt vild med United og livet som United spiller. han laver nu en kærlighedssang til klubben, sammen med hans band..

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/bizarre/article1088280.ece

Ja han er sgu en sjov fætter ham Carlitos. Hans band er iøvrigt rigtig stort i Argentina. Og Tevez planlægger at udgive en cd til sommer, med hans holdkammeraters favoritsang fortolket på argentinsk :-)

Oscar
25-04-2008, 13:13
Uanset hvor meget han har været skadet osv, og hvor meget han måtte elske klubben, er han ikke 370 mio. værd...Det er jo absurd.
EDIT: Og burde han ikke koncentrere sig mere om at spille bold, end at være pop-idol. Sidste sommer var jo et helvede for ham, hvorfor bruger han ikke denne pause til at slappe af, i stedet for at lege Ricky Martin.

Unitedforever
25-04-2008, 13:17
Slap dog af! fordi han laver musik ved siden af fodbolden betyder det jo ikke, at han ikke kan koncentrer sig om at spille :O han har jo været fremragende i år !

Kranse
25-04-2008, 13:20
Uanset hvor meget han har været skadet osv, og hvor meget han måtte elske klubben, er han ikke 370 mio. værd...Det er jo absurd.
EDIT: Og burde han ikke koncentrere sig mere om at spille bold, end at være pop-idol. Sidste sommer var jo et helvede for ham, hvorfor bruger han ikke denne pause til at slappe af, i stedet for at lege Ricky Martin.

Det var da alligevel noget af det dummeste jeg har hørt længe for at være ærlig. No offense, men skulle han i hele sin sommerferie bare side ved poolen med et glas vand og kigge eller hvad? Nej, selvfølgelig skal han da gøre hvad han har lyst til - han har ferie for helvede (dog med nogle forbehold selvfølgelig).

Om han er 370 mio. værd er et helt andet spørgsmål, som jeg faktisk selv har svært ved at svare på. Syntes ikke jeg har nok indsigt i hvad klasseangribere som ham koster - for det er han vitterligt.

Krede
25-04-2008, 13:39

Haha.. Rystende... Folk må vel have de interesser de har lyst til?

Hvis Tevez har brug for et par uger i Argentina, hvor han spiller lidt musik, for at han kan være på toppen til næste sæson, så er det fint med mig.

Hvad angår prisen, så er jeg egentlig lidt ligeglad. Altså det er svært at definere, hvor meget en spiller er værd. Nu ved vi vel heller ikke om det ligger i det niveau? Var Gill ikke ude at sige, at vi kunne få ham billigere?

Anyway, så er jeg glad for at Carlitos spiller for Manchester og ikke en anden klub. Han har udviklet sig til at være en af mine personlige favoriter. Jeg elsker når en teknisk, offensiv stjernespiller ikke er for fin til at arbejde for holdet.

En anden ting.... Det kan godt være, at Ronaldo har lavet 38 mål, men hvem har scoret de vigtige i denne sæson? Det har Tevez - for satan han har reddet os mange gange.

Og lige en sidste ting, så virker det til, at han elsker klubben og er faldet godt til. Jeg vil have hellere have en spiller som ham, med hjertet det rette sted, som ikke brokke sig, hvis har får en bænkeplads, fremfor eksempelvis Drogba, som den ene dag elsker klubben, den anden dag fortæller han om, hvor skidt han havde det, da han skrev under med klubben osv...

Nej Tevez hører hjemme på Old Trafford, så må de administrative mennesker ordne det med økonomien. Og bare lige et spøgsmål - hvad tror du angribere på samme niveau koster? Berbatov, Ibrahimovic, Benzema, Aguero osv.... Dem får du ikke til under 300 mill.

Oscar
25-04-2008, 13:42
Det var da alligevel noget af det dummeste jeg har hørt længe for at være ærlig. No offense, men skulle han i hele sin sommerferie bare side ved poolen med et glas vand og kigge eller hvad? Nej, selvfølgelig skal han da gøre hvad han har lyst til - han har ferie for helvede (dog med nogle forbehold selvfølgelig).

Om han er 370 mio. værd er et helt andet spørgsmål, som jeg faktisk selv har svært ved at svare på. Syntes ikke jeg har nok indsigt i hvad klasseangribere som ham koster - for det er han vitterligt.

Jeg tror min (tilsyneladende) åndsvage kommentar kommer på en anden plads på din liste, når han næste sæson vræler over en hård sommer, hvor han har haft alt for travlt. Selvfølgelig fint hvis det hjælper ham, men jeg mindes ikke nogen kendis, der har følt sig frisk og energifyldt efter at have udgivet en plade.
Og man behøver jo ikke at lægge ved en pool for at slappe af, men det er vel dybt åndsvagt at begræde manglende energi, og så skulle være rock stjerne.

Og hvornår er Tevez kommet på niveau som eksempelvis Ibrahimovic? Ibra er da en meget bedre angriber imo, selvom hans indstilling måske ikke er så god som Tevez'.

Holmskov
25-04-2008, 14:38
Jeg tror min (tilsyneladende) åndsvage kommentar kommer på en anden plads på din liste, når han næste sæson vræler over en hård sommer, hvor han har haft alt for travlt. Selvfølgelig fint hvis det hjælper ham, men jeg mindes ikke nogen kendis, der har følt sig frisk og energifyldt efter at have udgivet en plade.
Og man behøver jo ikke at lægge ved en pool for at slappe af, men det er vel dybt åndsvagt at begræde manglende energi, og så skulle være rock stjerne.

Og hvornår er Tevez kommet på niveau som eksempelvis Ibrahimovic? Ibra er da en meget bedre angriber imo, selvom hans indstilling måske ikke er så god som Tevez'.

Nej, men Ibrahimovich bruger en masse unødige kræfter på at føre sig frem og opføre sig som en popstjerne, så der er vi vel ligevidt.

Hvis vi nu antager at Tevez finder ro og slapper af med at lave musik, så er det vel det han skal gøre.

Dines
25-04-2008, 15:21

Måske slapper Tevez mere af, når han er sammen med familie og venner i Argentina, og de hygger sig med musikken. Tevez kan lave alt det han vil (med forbehold) i hans fritid, bare det ikke skader klubben og hans spil på banen. Og det har det ikke gjort.

man.utd25
25-04-2008, 17:16

Man kan sige det sådan her, jeg vil meget heller have en tevez, end ibrahimovic som kun viser hans talent i glimt ,og så vidt jeg husker score mindre og arbejder mindre for holdet end en tevez.

Casper
25-04-2008, 18:07
tevez's band og musik kan hørss her

http://www.myspace.com/piolavago101

man.utd25
25-04-2008, 18:13
tevez's band og musik kan hørss her

http://www.myspace.com/piolavago101

Ik lige min musik smag , men hvad fanden bare han har det sjovt med det:)

Høgsted
25-04-2008, 18:15
Er det godt nok Tevez der er forsanger ?? Synes ikke det lyder som ham

CC
25-04-2008, 18:23
Er det godt nok Tevez der er forsanger ?? Synes ikke det lyder som ham

En forsanger snakker og synger meget sjældent ens. Som regel er det noget nær vidt forskellige lyde, der kommer ud af det...

Høgsted
25-04-2008, 18:26
En forsanger snakker og synger meget sjældent ens. Som regel er det noget nær vidt forskellige lyde, der kommer ud af det...

Måske jeg har ikke den store forstand på musik :) Men er det Tevez ?

Nauer
25-04-2008, 18:31
http://www.youtube.com/watch?v=_VFQoHr-Ygo&NR=1

Fantastisk sangstemme Carlitos ;)

Manchester United
26-04-2008, 10:54

haha:lolol: nice.

snegl
26-04-2008, 11:40

Han har kæmpe X Factor

Dines
26-04-2008, 12:08
Ik lige min musik smag , men hvad fanden bare han har det sjovt med det:)

Det er fordi du ikke fatter en brik af hvad der synges om... :) Iøvrigt ham broren, er han ikke også på kontrakt i United eller sådan?

Hl-Glory
26-04-2008, 12:12
Det er fordi du ikke fatter en brik af hvad der synges om... :) Iøvrigt ham broren, er han ikke også på kontrakt i United eller sådan?

Ved ikke om det ham?
men der gik hvert fald snak ov vi havde fået Tévez bror på konktrakt også, men så synes jeg aldrig vi hørte mere til det?

pølsemanden
26-04-2008, 12:23
der var også en bruger der har skrevet i sin siganatur et eller andet med " tevez pass to tevez i cl 2015 "

Krede
01-05-2008, 12:53
Miguel Tevez har været til prøvetræning med jeg ved ikke om det blev til en kontrakt. Ham i bandet er vist en anden bror.

Til noget helt andet - CL semi'en. Jeg har lige genset kampen - denne gang helt uden nerver. Og hold kæft hvor var Tevez god. Jeg var vildt imponeret efter kampen af, men nu er jeg bare helt wauw. Han arbejdede som en besat, hans pasningsspil var blandt banens bedste og hans teknik og evne til at holde på bolden var vital.

Jeg vil sige det sådan, at hvis han kan fortsætte dette spil og lægge mere til i næste sæson, så bliver han sikker starter. Henter vi så også en ny klasse angriber til sommer, så skal Rooney måske til at kæmpe for sin plads, hvilket jeg tror kan gavne ham.

Men Tevez - Fremragende. Håber han sænker The Hammers i overmorgen.

JakobR
01-05-2008, 13:01
En skam Ferguson lader til at være blind overfor ham. Jeg synes tit, Tevez bliver overset. Det er efterhånden mere undtagelsen end reglen at Rooney og Tevez starter sammen oppe i angrebet (Nani og Ronaldo er kantspillere, Rooney og Tevez er angribere, Mr. Ferguson).
Man kan sige, at Tevez's energi er rigtig god at sætte ind efter en times tid, men hvorfor vente 60 minutter med at køre i femte gear i stedet for fjerde?

I øvrigt dejligt at se, at han holdte sig over midten gennem hele kampen mod Barca. Det har jeg savnet.

Argentina, Argentina, Argentina!

Kofoed
01-05-2008, 13:10
En skam Ferguson lader til at være blind overfor ham. Jeg synes tit, Tevez bliver overset. Det er efterhånden mere undtagelsen end reglen at Rooney og Tevez starter sammen oppe i angrebet (Nani og Ronaldo er kantspillere, Rooney og Tevez er angribere, Mr. Ferguson).
Man kan sige, at Tevez's energi er rigtig god at sætte ind efter en times tid, men hvorfor vente 60 minutter med at køre i femte gear i stedet for fjerde?

I øvrigt dejligt at se, at han holdte sig over midten gennem hele kampen mod Barca. Det har jeg savnet.

Argentina, Argentina, Argentina!

Helt enig.. Det virker ikke som om SAF helt har troen på Tevez, hvilket jeg ellers mener at Tevez har vist at man sagtens kan ha.. Syntes altid man kan regne med at han går ind og leverer en helhjertet præstation, og syntes sjældent man bliver skuffet..

RuudVanNissetøj
01-05-2008, 14:11
Ferguson var så vidt jeg husker ude og rose Tevez for kampen bagefter. Men jo, det kan til tider virke som om, at Fergusson ikke helt regner Tevez som en fast starter....Han har dog vist et sandt Fighterhjerte som sjældent er set - vil næsten påstå at han på det punkt har overgået Rooney i denne sæson !

United DK
01-05-2008, 18:18
Ferguson har jo været glad for 4-3-3 i denne sæson, og der er der kun plads til en angriber, og her mener han så, at Rooney er bedre, hvilket jeg ikke er uenig i.

PerRonaldo
01-05-2008, 18:31
Ferguson har jo været glad for 4-3-3 i denne sæson, og der er der kun plads til en angriber, og her mener han så, at Rooney er bedre, hvilket jeg ikke er uenig i.

Tja.. jeg tror mere han er blevet nødsaget til at spille sådan. Hvis vi havde tre rigtig gode angribere i truppen er jeg ikke i tvivl om at han ville starte med 2 angribere til de fleste kampe, og det har han jo også gjort selvom vi kun har to. Jeg kan godt forstå han gerne vil have en angriber siddende på bænken.

Dos santos
01-05-2008, 23:48
jeg er lidt i tvivl om dette, men er Tevez kun på lån?

United DK
01-05-2008, 23:54
jeg er lidt i tvivl om dette, men er Tevez kun på lån?

Ja.

(bliver lige nødt til at skrive noget mere, da indlægget ellers er for kort)

Dos santos
01-05-2008, 23:58
Ja.

(bliver lige nødt til at skrive noget mere, da indlægget ellers er for kort)
Haha :D
Du kan da bare forlænge den.
- "Jo, den er altså god nok. Den argentinske fodboldspiller Carlos Tevez er udlejet fra den engelske fodboldklub West Ham United" :D:D

ChristianR
02-05-2008, 00:01
Haha :D
Du kan da bare forlænge den.
- "Jo, den er altså god nok. Den argentinske fodboldspiller Carlos Tevez er udlejet fra den engelske fodboldklub West Ham United" :D:D

Neej, for det er han som jeg husker altså ikke. Han er udlejet af den iranske forretningsmand Jia Jooachim eller hvad han hedder. Gider ikke lige undersøge hvad han præcis hedder, men jeg mener bestemt ikke West Ham længere har noget at gøre med Tevez.

Kofoed
02-05-2008, 00:18
Neej, for det er han som jeg husker altså ikke. Han er udlejet af den iranske forretningsmand Jia Jooachim eller hvad han hedder. Gider ikke lige undersøge hvad han præcis hedder, men jeg mener bestemt ikke West Ham længere har noget at gøre med Tevez.

Præcis.. Tevez og Masch var vidst også kun lejet af West Ham af "Ham med det svære navn".. Så nu har West Ham intet med dem at gøre mere..

wraae
04-05-2008, 21:59
Så lige Tevez mål igen - Det er da bare usandsynligt godt sat ind! :D:D

Tevez bliver bedre og bedre! Glæder mig allerede til næste sæson!

JakobR
04-05-2008, 22:03
Hvordan kan man glæde sig til næste sæson, når vi er i en Premier League og Champions League finale, hehe.

Dines
05-05-2008, 09:18
Tror bare han glæder sig til at se mere til Tevez i næste sæson, for den her tid på året (sammen med julen), er den bedste som fan af en topklub!

Damien
13-05-2008, 15:54
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8791

Hvor er det smukt.. Tevez er virkelig en jeg elsker, både inde og ude for banen..
Kan ikke vente til han skriver kontrakt.

Parkohargo
13-05-2008, 16:05
Ja jeg kan også rigtig godt lide Tevez. Han er en fantastisk personlighed og har nærmest været et ikon i alle de klubber han har spillet i.

Bugge
13-05-2008, 16:54
Han har overrasket mig meget, ham Tevez..
Jeg vidste han var en dygtig tekniker og en lynhurtig spiller, men han har vist sig også at være en rigtig fighter som løber i samtlige 90 minutter for fuld skrue og så virker han ud fra hans udtalelser også til at være en spiller som har hjertet med i det han laver..
Han har stort set kun rost klubben og givet positive indtryk indtil videre..

Dines
13-05-2008, 19:52
Cool sagt af Tevez - god stil. Jeg håber han skriver en sang om det. :D

Bugge
13-05-2008, 20:00
Cool sagt af Tevez - god stil. Jeg håber han skriver en sang om det. :D

Jeg mener han tidligere har udtalt at hans band ville skrive en sang om Manchester United :D

PerRonaldo
13-05-2008, 20:09
Fedt at en ny spiller der lige er kommet til klubben viser kæmpe respekt til de to garvede spillere.. Og det fortæller nok også lidt om hvor vigtige de er for holdet, selvom de ikke toppræstere hver evig eneste gang. De er kæmpe rollemodeller og jeg håber de fortsætter til de ikke kan gå mere.. ;)

Mulle
16-05-2008, 17:57
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11604269.html - Fodboldhelt, Sangerhelt og nu Filmhelt - Carlos Alberto Tévez

Dines
16-05-2008, 18:26
Lyder fedt! Den skal da helt sikkert ses, når den kommer. Mon det bliver et hit? :D Iøvrigt er jeg blevet mere og mere vild med Tevez her på det seneste. Først og fremmest hans rigtig dejlige udtaelser, også hans gode præstationer på banen.!

el-insaciable
16-05-2008, 18:44
Jeg elsker hans personlighed og spillestil, men jeg mener stadig, at Tevez er et af de svageste led på holdet (antaget at han tilhører idealopstillingen).

Bugge
17-05-2008, 17:01
Jeg elsker hans personlighed og spillestil, men jeg mener stadig, at Tevez er et af de svageste led på holdet (antaget at han tilhører idealopstillingen).

Hvis jeg ikke vidste hvad Rooney kan med en bold når han er i topform, så ville jeg mene at Tevez er mere berettiget til en plads i startopstillingen end Rooney..

Det er Rooney-Tevez makkerparret der er svagt, for det er 2 spillere der begge tror at de selv skal hente bolden ved midterlinjen hver gang.. Synes jeg ikke kun Tevez skal have skylden for..

Aurdal
17-05-2008, 18:01
Enig med Arjon. Tevez har vært utrolig viktig denne sesongen. Spesielt før jul da han var beste spiller i følge Optastatistikken. Etter jul hadde han et par dårlige måneder, men var sammen med Park kampens beste spiller mot Barcelona.

el-insaciable
17-05-2008, 19:18
Det er Rooney-Tevez makkerparret der er svagt, for det er 2 spillere der begge tror at de selv skal hente bolden ved midterlinjen hver gang.. Synes jeg ikke kun Tevez skal have skylden for..For det første synes jeg stadig, det er udtryk for en misforståelse, når man siger, de begge tror, de skal hente bolden ved midterlinjen. For det skal de, nogen gange. Og de gør det også kun nogle gange. Sådan er det nødvendigvis, når man spiller uden en boksspiller. I kampene hvor vi taber, skyder folk skylden på det, mens der sjovt nok ingen klager er, når vi spiller drømmebold med præcis samme taktik.

For det andet er det slet ikke det, jeg klager over ved Tevez. Jeg synes, han har nogle forfærdelige førsteberøringer, han holder for længe på bolden, og han prøver for tit at drible, selvom det efterhånden må være åbenlyst for de fleste, at det alt for sjældent lykkes, og at han er lysår efter de bedste, hvad det angår. Han har også mange kvaliteter, men hans dårlige førsteberøringer er især begyndt at gå mig på. Det gør det meget svære, at spille det hurtige, snævre kombinationsspil, når en af de spillere, der skal deltage mest i opspillet, skal bruge fem meter for at få bolden indenfor spillerafstand efter tæmningen.

Hl-Glory
17-05-2008, 20:37
Tévez er bare en fantastisk spiller og fighter altid for holdet og den måde han udtaler sig om klubben og fansene er fantastisk, at læse om, håber virkelig vi signer ham.

Parkohargo
17-05-2008, 22:46
For det første synes jeg stadig, det er udtryk for en misforståelse, når man siger, de begge tror, de skal hente bolden ved midterlinjen. For det skal de, nogen gange. Og de gør det også kun nogle gange. Sådan er det nødvendigvis, når man spiller uden en boksspiller. I kampene hvor vi taber, skyder folk skylden på det, mens der sjovt nok ingen klager er, når vi spiller drømmebold med præcis samme taktik.

For det andet er det slet ikke det, jeg klager over ved Tevez. Jeg synes, han har nogle forfærdelige førsteberøringer, han holder for længe på bolden, og han prøver for tit at drible, selvom det efterhånden må være åbenlyst for de fleste, at det alt for sjældent lykkes, og at han er lysår efter de bedste, hvad det angår. Han har også mange kvaliteter, men hans dårlige førsteberøringer er især begyndt at gå mig på. Det gør det meget svære, at spille det hurtige, snævre kombinationsspil, når en af de spillere, der skal deltage mest i opspillet, skal bruge fem meter for at få bolden indenfor spillerafstand efter tæmningen.

Jeg er fuldstændig lodret uenig i hvad du siger der. Synes han er fremragende til at holde på bolden og at kunne sætte angrebene igang, som vi især så imod Barca. Han er lille, tæt , teknisk og hurtig spiller der kan score på mange ting, (selvom han dog i starten brændte nogle store) Dygtig i luften trods hans højde, kan sparke fra mange mærkelige vinkler og afstande. Hans pragt mål imod West Ham.. Ja jeg fatter nada af din kritik der.

el-insaciable
17-05-2008, 22:59
Han er ganske udmærket til at holde på bolden. Problemet er, at han - når vi slår kontra - tit holder på den for længe. Jeg er heller ikke uenig i, at han er lille eller tæt eller ok teknisk eller at han accelerer ganske glimrende. Men han har hverken evnerne eller hurtigheden til konsekvent at sætte de backs, han jævnligt står overfor ligesom Rooney eller Ronaldo gør det. Og han prøver alt for meget i forhold til succesraten. At hans førsteberøringer er dårlige, synes jeg ærligt talt er ret åbenlyst. Hver anden gang han laver en tæmning ryger bolden op i luften eller lidt væk fra ham, heldigvis er han nærkampsstærk nok til selv at få den under kontrol de fleste gange - men det er altså stadig et betydeligt handicap for vores opspil.

Kofoed
18-05-2008, 19:00
http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_3581152,00.html

Dejligt at han selv kan se at det ikke er så smart at han tager med landsholdet, og tror det vil gøre ham rigtig godt at få en god velfortjent ferie.. Og så ser vi ham endnu stærkere næste sæson..
BTW: sindsygt fedt billede af ham i den artikel.. Rigtig løve:D

Hald
18-05-2008, 19:46
Tevez kan ALT jo, den mand kender ingen grænser.. Han er så sej! Hvilken anden fodboldspiller møder op til pressemøde i sin klub, iført en United trøje. Bare fordi det er jo hans yndlingshold, så hvorfor skulle han ikk gøre det.. Han har i denne sæson været min favorit spiller!!!!

PerRonaldo
18-05-2008, 19:47
Han har i denne sæson været min favorit spiller!!!!

Har du en ny favoritspiller hver sæson? ;)

JakobR
18-05-2008, 20:01
Tevez kan ALT jo, den mand kender ingen grænser.. Han er så sej! Hvilken anden fodboldspiller møder op til pressemøde i sin klub, iført en United trøje. Bare fordi det er jo hans yndlingshold, så hvorfor skulle han ikk gøre det.. Han har i denne sæson været min favorit spiller!!!!

Det var direkte respektløst gjort. Corinthians havde købt ham i dyre domme og så trækker han en anden klubtrøje over hovedet til præsentationen.

Jeg kan godt se det fede i, at det er en United-trøje, men jeg synes det respektløst.

Benzet
18-05-2008, 20:08
Jeg er også enig i, at det er mangel på respekt overfor sin arbejdsgiver at møde op i en anden klubs trøje. Jeg mener i øvrigt, det var Nicolai Wael, der herhjemme engang smed sin klubtrøje efter en scoring, og dermed viste at han bar en Juventustrøje indenunder

PerRonaldo
18-05-2008, 20:29
Jeg er også enig i, at det er mangel på respekt overfor sin arbejdsgiver at møde op i en anden klubs trøje. Jeg mener i øvrigt, det var Nicolai Wael, der herhjemme engang smed sin klubtrøje efter en scoring, og dermed viste at han bar en Juventustrøje indenunder

Salgs tricks.. hehe.. Gik da meget godt med Tevez, nok en anden historie med Wael. ;)

Cristiano Ronaldo7
18-05-2008, 20:48
Manden er genieal. Har gjort det godt for os, scoret vigtige mål. Fantastisk med den film han har tænkt sig at lave. Elsker manden inde og ude fra banen - Det er genialt at have sådan en spiller som Tevéz

Hl-Glory
22-05-2008, 17:10
Tévez har været fantastisk i år, så derfor har jeg da lige bestilt en trøje hjem med ham ;)

Parkohargo
23-05-2008, 18:33
Fandt en rigtig fed video med Tevez, med en masse klip af de mål han har scoret for os.:) til sidst kan man se hvor meget West Ham spillerne stadig holder af ham.
http://www.youtube.com/watch?v=2EDRDc8vakg

Rizk
23-05-2008, 18:47
Fed film håber virkelig han bliver ved os, nøj hvor har han lavet mange vigtige mål for os....!!

PetterDK
23-05-2008, 18:52
Vil ikke kommentere målene, de taler for sig selv :)

Men det er fedt at se, hvor vellidt han er af sine gamle holdkammerater i West Ham. De har selvfølgelig også en del at takke ham for, da han næsten ene mand reddede dem fra nedrykning sidste år, pga. hans mange mål i slutningen af sæsonen.

Høgsted
23-05-2008, 18:53
Tévez har været fantastisk i år, så derfor har jeg da lige bestilt en trøje hjem med ham ;)

Har du købt den nuværende hjemmetrøje med ham ??

Emil
23-05-2008, 19:26
Tevez er simpelthen bare fantastisk, og han er lyn hurtigt blevet en af mine absolut yndlings spillere! Han er god, han er loyal, han kæmper røven ud af bukserne.. Ja han er bare fantastisk, og jeg håber så meget at han bliver hos os i laaang tid!

ARGENTINA ARGENTINA ARGENTINA :devill:

JakobR
23-05-2008, 19:33
I bund og grund er hans loyalitet ikke den mest holdbare, da han taler så varmt om at skride, når han bliver 28.

Gary Neville er loyal.

Emil
23-05-2008, 19:56
I bund og grund er hans loyalitet ikke den mest holdbare, da han taler så varmt om at skride, når han bliver 28.

Gary Neville er loyal.

Hvornår har han sagt det?
Jeg har nemlig kun hørt alt det han har sagt om at han vil være ligesom Paul Scholes og Ryan Giggs og at hav ville skrive under på en ny kontrakt her og nu.

Og er enig i at Gary Neville er 100 % loyal. Nok en af de mest loyale der er tilbage i fodbold.

JakobR
23-05-2008, 20:06
Hvornår har han sagt det?
Jeg har nemlig kun hørt alt det han har sagt om at han vil være ligesom Paul Scholes og Ryan Giggs og at hav ville skrive under på en ny kontrakt her og nu.

Og er enig i at Gary Neville er 100 % loyal. Nok en af de mest loyale der er tilbage i fodbold.

Han har udtalt det et par gange. Første gang var et par måneder inde i sæsonen. Sidste gang er 3 måneders tid siden, vil jeg tro.
Ja, det har han. Men han har jo ikke sagt, at han vil være som Giggs og Scholes i United, hehe.

Men ingen tvivl om, at han elsker United (hvilket hans præsentation i Corinthians også vidner på), men jeg vil ikke kalde nogen for loyal, der nærmest har sat dato på deres afsked, før deres karriere i klubben er kommet igang.
Men tingene kan gå så hurtigt i fodbold. Jeg synes bare, det er nogle uheldige kommentarere, da jeg synes man skal spille for trøjen og respektere fansene, når man er her. Han har sikkert ikke mente det ondt mod nogen, men jeg ved, at jeg ikke er den eneste, der har det sådan.

RasmusP
23-05-2008, 20:16

Gary Neville er loyal.
Spillere som Gary Neville er også ved at være en sjælden race indenfor topfodbold:)
Men jeg ved ikke om man kan tale om at hans loyalitet er uholdbar. Han melder klart ud, at han ikke vil stoppe sin karriere i United. Det er da i mine øjne utrolig fair, at sige sådan noget. For så kan man også være sikker på at han bliver i klubben til han er 28 (med mindre et eller andet underligt sker). Det er efter min mening meget loyalt at melde sine tanker ud, allerede mange år før et skifte bliver aktuelt. så ved man jo hvor man har ham.

Men tingene kan gå så hurtigt i fodbold. Jeg synes bare, det er nogle uheldige kommentarere, da jeg synes man skal spille for trøjen og respektere fansene, når man er her. Han har sikkert ikke mente det ondt mod nogen, men jeg ved, at jeg ikke er den eneste, der har det sådan.
Respektere fansene? Det er da lige netop respektfuldt at han lægger klare linier for sin fremtid. Det ville da efter min mening være forkert af ham, lige pludselig at smutte den dag han bliver 28, uden klubben har vidst det. Eller skulle han måske af respekt overfor fansene, bliver til hans karriere var slut, selvom han egentlig ikke havde lyst, og så spille uden motivation?? Se dét er da respektløst:)

Emil
23-05-2008, 20:19
Hmm har ikke hørt de udtalelser men tror da på det når du siger det, hehe.
Du har ret i at det er ærgeligt når spillere siger sådan noget, og derfor vil en spiller som Ronaldo aldrig blive en af mine absolutte favoriter. Jeg synes han er verdens bedste og jeg er rigtig glad for at han spiller i United, men han har ikke mange klubfølelser.

Men stadig synes jeg at Tevez er fantastisk, og jeg håber at han vil blive i United i mange år ihvertfald..

JakobR
23-05-2008, 20:21
Jamen jeg forlanger da ikke folk skal være bundet til klubben i al evighed, men jeg synes klart, det er mest respektfuldt, at gå stille med dørene om andre klubber, så længe man er her.

Der var absolut ingen grund til at sige, han vil væk, når han er 28.

Kofoed
23-05-2008, 20:27
Fandt en rigtig fed video med Tevez, med en masse klip af de mål han har scoret for os.:) til sidst kan man se hvor meget West Ham spillerne stadig holder af ham.
Rigtig fed video.. Fedt tilsidst, hvor han lige hiver Zamora i øret, for derefter at gi ham et knus.. Det er godt at se.. Og utroligt så meget han har betydet bare det år han var i klubben..

Og så er det så fedt at se, når han scorer.. Syntes bare hans måde at juble på virker så meget mere ægte end mange andre.. Man kan self. ikke sige at der er nogle, der er mere glade end andre, men den måde han kigger på vidic eller hvem der nu kommer først, virker bare som om det kommer helt inde fra hjertet af, det blik han har..
Nok lidt underligt at udtale sig om, men det var bare det jeg følte da jeg så den:)
Men ingen tvivl om, at han elsker United (hvilket hans præsentation i Corinthians også vidner på), men jeg vil ikke kalde nogen for loyal, der nærmest har sat dato på deres afsked, før deres karriere i klubben er kommet igang.
Jeg vil ikke sige at han ikke respektere fansene.. Syntes ikke jeg kan se hvad der er disrespektfuldt i at udtale at man vi spille i klubben til man er 28.. Han har en plan, og hvis han vil følge den så fint for mig, så længe han giver sig 200% for klubben mens han er her, og det virker det som om, og som du selv siger, så tror jeg hans kærlighed til klubben er helt ægte..

Kofoed
23-05-2008, 20:28
Jamen jeg forlanger da ikke folk skal være bundet til klubben i al evighed, men jeg synes klart, det er mest respektfuldt, at gå stille med dørene om andre klubber, så længe man er her.

Hvor var det egentlig han ville hen?? Boca juniors???

Holmskov
23-05-2008, 20:31
Han har udtalt det et par gange. Første gang var et par måneder inde i sæsonen. Sidste gang er 3 måneders tid siden, vil jeg tro.
Ja, det har han. Men han har jo ikke sagt, at han vil være som Giggs og Scholes i United, hehe.

Og det gør han ikke nu eller hva'??

Men omvendt så viser han jo også loyalitet ved at sige at han vil tilbage til Corinthians(eller Boca, kan ikke huske hvilken klub han mener) og afslutte hans karriere hvor den startede.
At det så "går ud over os" er jo bare nederen. :) Men lad os nu se. Tingene kan ændre sig lynhurtigt.

JakobR
23-05-2008, 20:35

Jo, men det gjorde han ikke, da han udtalte sig. Der var hans følelser et andet sted, for en stund. Sådan føler jeg det hvertfald, men det er selvfølgelig forskelligt hvordan man tolker.

Men lad os nu se. Tingene kan ændre sig lynhurtigt.

Præcis. Sagde jeg også før, hehe. Sådan er det nu til dags.

RasmusP
23-05-2008, 20:38

Det er der da. Hvorfor skal han vente med at sige noget han allerede har bestemt sig for? Det er da også fair overfor Ferguson og resten af trænerteamet at han melder klart ud. Så har de jo en chance for at forberede en erstatning for Tevez.
At kan kommer med et fremtidigt klubnavn, kan jeg heller ikke se noget forkert i. På den måde undgår han diverse rygter, når den tid kommer.
Jeg synes Tevez' udtalelse er 100% professionel og fair, og jeg kan simpelthen ikke se hvad der er galt med den, tværtimod:)

Kofoed
23-05-2008, 20:39

Men omvendt så viser han jo også loyalitet ved at sige at han vil tilbage til Corinthians(eller Boca, kan ikke huske hvilken klub han mener) og afslutte hans karriere hvor den startede.
At det så "går ud over os" er jo bare nederen. :) Men lad os nu se. Tingene kan ændre sig lynhurtigt.
Fuldstændig enig..

JakobR
23-05-2008, 20:43
Hvorfor skal han vente med at sige noget han allerede har bestemt sig for? Det er da også fair overfor Ferguson og resten af trænerteamet at han melder klart ud. Så har de jo en chance for at forberede en erstatning for Tevez.

Så kan han gå stille med dørene, i stedet for at smide det i hovedet på fansene. Det virker som om klubben ikke kan gøre det godt nok, da han allerede har besluttet sig at smutte.

De holder jo evalueringer med spillere hele tiden, så det skulle da undre mig, hvis klubben ikke ville høre om hans 'mod på nye udfordringer' før eller siden. Det er jo naturligt.

Jurgensen
23-05-2008, 20:47
Så kan han gå stille med dørene, i stedet for at smide det i hovedet på fansene. Det virker som om klubben ikke kan gøre det godt nok, da han allerede har besluttet sig at smutte.

De holder jo evalueringer med spillere hele tiden, så det skulle da undre mig, hvis klubben ikke ville høre om hans 'mod på nye udfordringer' før eller siden. Det er jo naturligt.

Det er vel ikke så underligt han gerne vil hjem til sydamerika igen. Der er der han er fra, der hans familie bor, og der han har spillet da han var yngre. Synes det er helt fair han udtaler det, og endda i så god tid.
Det har jo intet med at United ikke kan gøre det godt nok, Tevez har da altid vist loyalitet i de klubber han har været, elsket af fansene, og gir sig 100 procent hver gang. I West Ham elsker dem ham fortsat, og nu er det United fansene der hylder ham. Vi skal bare værdsætte den tid vi har Tevez, han er helt unik i mine øjne, og der sku for få af hans type.

JakobR
23-05-2008, 20:49
At sige, han altid har vist loyalitet er ikke helt rigtigt. I corinthians var han ikke just populær blandt fansene, og det var vist ikke kun pga den United-trøje.

Lorensen
23-05-2008, 20:53
Jeg vil gerne se den Argentinske klub, der kan betale Tevez' transfersum når han engang bliver 28 ! hehe. For han bliver satme ikke en billig herre !

RasmusP
23-05-2008, 20:55

Som Jurgensen siger, så tror jeg ikke det har noget at gøre med, at United ikke gør det godt nok (det ved vi jo alle at de gør).
Og selvfølgelig ville klubben høre om det før eller siden. Men hvorfor udsætte det??

Parkohargo
23-05-2008, 22:42
hmm har faktisk slet ikke bidt mærke i den kommentar med han har sagt han vil hjem til Boca når han bliver 28. Synes det er fint han melder det ud hvertfald og har skut ondt i røven over det.. ingen aner jo alligevel hvad morgendagen bringer såe. Er bare glad for vi har ham nu og her i klubben og kan nyde glæde af det:)

Krede
23-05-2008, 22:56
Lad os nu se. Der er stadig ikke en spiller, som har fået spilletid og vi ikke ønskede at sælge, som har forladt United.

Hl-Glory
24-05-2008, 12:15
Har du købt den nuværende hjemmetrøje med ham ??

jaer ;)

Hl-Glory
24-05-2008, 12:27
http://www.youtube.com/watch?v=2EDRDc8vakg

Rigtig fed video, Tévez har simpelthen været uundværlig i år.
Han virker som en fantastisk person, sådan han hilser på sine gamle venner i west ham og hvordan han har udtalt sig om vores spillere i år.

Bugge
24-05-2008, 13:05
Fantastisk spiller, ham Carlos.. Han har været suveræn i år.. Det glæder mig meget at Ferguson brugte ham fra start i CL finalen..

Han er hurtig, teknisk dygtig, fantastisk i det opbyggende spil og så er han heller ikke helt ufarlig foran målet.. Sjældent han sparker en oplagt mulighed 10 meter forbi målet..
Jeg lægger især mærke til hvor mange mål han har scoret i år enten fra 1 meters afstand som vi kendte RvN bedst (anfield, lyon away, white hart lane osv) og i 1-2 kombinationer med Ronaldo eller Rooney (boro, birmingham osv).. Han kan det hele..

Kofoed
26-05-2008, 22:55
Jeg er godt nok imponeret.. Kom direkte fra en hård "ferie", og blev kastet for løverne med det samme og alligevel har han scoret 19 mål og lavet 8 assist.. Jeg syntes det er absolut godkendt.. Prøv at tænk på hvad han kan gøre næste år.. Wicked..

Kofoed
30-05-2008, 19:40
Er godt klar over at jeg selv har sagt at det er fint nok han har sagt han ikke spiller hele karrieren her i United, men hvorfor fanden skal han komme med sådan en udtalelse på dette tidspunkt midt i transferpausen.. http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8897
Ved godt han siger at det kun er i fremtiden, men kan han ikke sige det på et andet tidspunkt..

RuudVanNissetøj
30-05-2008, 19:57
Er godt klar over at jeg selv har sagt at det er fint nok han har sagt han ikke spiller hele karrieren her i United, men hvorfor fanden skal han komme med sådan en udtalelse på dette tidspunkt midt i transferpausen.. http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8897
Ved godt han siger at det kun er i fremtiden, men kan han ikke sige det på et andet tidspunkt..

Ja...man fatter ikke at man kan blive fristet væk fra verdens bedste klub;) Nej, umiddelbart tror jeg, at han bare lidt hurtigt har luftet ideen! Men sådan som han er blevet modtaget i klubben, elsket af fansene og Fergusson roser ham til skyerne, vil jeg vædde med, at blive købt permanent til næste år! Glæder mig til at se ham i næste sæson, han bliver endnu vildere har jeg på fornemmelsen !!

JakobR
30-05-2008, 20:04
Det gør ikke den store forskel hvornår han siger det.

Havde han sagt det midt i sæsonen, så ville medierne bare skrive, at han er utilfreds i klubben, har fået sparket en støvle i hovedet, har været oppe at slås med Bobby Charlton osv. osv.

Kofoed
30-05-2008, 20:39
Det gør ikke den store forskel hvornår han siger det.

Havde han sagt det midt i sæsonen, så ville medierne bare skrive, at han er utilfreds i klubben, har fået sparket en støvle i hovedet, har været oppe at slås med Bobby Charlton osv. osv.

Ja det har ud da også ret i.. er bare irriteret over alle de udtalelser der kommer fra Ronaldo og nu Tevez, men okay, man skal nok bare ikke lægge noget idet..

Martinsen
23-06-2008, 13:38
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1055154_united_jump_to_tie_up_tevez_?rss=yes?rss=y es

det lader til vi er tæt på at hente Tevez permanent.

Tim_rn
23-06-2008, 13:43
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1055154_united_jump_to_tie_up_tevez_?rss=yes?rss=y es

det lader til vi er tæt på at hente Tevez permanent.

Alt andet ville også være tåbeligt

Dines
23-06-2008, 14:04
Fornuftig idé. Tevez har vist sig, som en rigtig vigtig spiller i sidste sæson, og udover det, så havde han ligesom Cantona en fantastisk evne til at score i de vigtige kampe. Iøvrigt er jeg vild med, at hans fremragende arbejdsindsats. Barcelona-kampen var med til, at jeg håber vi signer ham permanent. Der var han top klasse.!

Unitedforever
23-06-2008, 14:13
Fornuftig idé. Tevez har vist sig, som en rigtig vigtig spiller i sidste sæson, og udover det, så havde han ligesom Cantona en fantastisk evne til at score i de vigtige kampe. Iøvrigt er jeg vild med, at hans fremragende arbejdsindsats. Barcelona-kampen var med til, at jeg håber vi signer ham permanent. Der var han top klasse.!

Tevez er for mig indbegrebet af en ægte united-mand. Elsker klubben, arbejdet stenhård, scorer vigtige mål og har en glimrende teknik. Håber virkelig også at vi signer ham permanent.:devill:

JakobR
23-06-2008, 14:35
Hvis vi alligevel skal betale for lejen, hvorfor så ikke vente til udgangen af næste sæson med at signe ham? Får han en alvorlig skade i næste sæson, så er han jo ikke noget værd.

Vent med at sign ham, men læg penge til side fra et eventuelt Ronaldo-salg.

Martinsen
23-06-2008, 14:59
Hvis vi alligevel skal betale for lejen, hvorfor så ikke vente til udgangen af næste sæson med at signe ham? Får han en alvorlig skade i næste sæson, så er han jo ikke noget værd.

Vent med at sign ham, men læg penge til side fra et eventuelt Ronaldo-salg.

Der står i artiklen at vi kan risikere at miste ham, hvis vi ikke har fundet en løsning inden nytår. Så går udfra, at det er derfor vi vil have en aftale i hus med ham allerede nu.

JakobR
23-06-2008, 15:00
Der står i artiklen at vi kan risikere at miste ham, hvis vi ikke har fundet en løsning inden nytår. Så går udfra, at det er derfor vi vil have en aftale i hus med ham allerede nu.

Jeg tror bare, det er spekulationer. Hvorfor skulle han skide på en aftale, han selv skrev under på for et år siden? Det virker lidt urealistisk, og en smule usympatisk, hvis det virkelig er tilfældet. Jeg kan dog godt forstå, hvis han vil have en fast aftale, men det skulle han have tænkt over, da han skrev en 2-årig lejeaftale.
Men som sagt, så tror jeg ikke det er så slemt, som medierne gør det til.

Don Kafai
23-06-2008, 15:02
Jeg tror bare, det er spekulationer. Hvorfor skulle han skide på en aftale, han selv skrev under på for et år siden? Det virker lidt urealistisk, og en smule usympatisk, hvis det virkelig er tilfældet.

Hvorfor venter alle klubber så ikke med at forlænge, til der er ½ år tilbage af en spillers kontrakt? Selvom spilleren måske er i United, så vil man da undgå at der kan komme uendelig mange klubber ind, og tilbyde kontrakter til spilleren.

United DK
23-06-2008, 15:02
Lad os få papir på ham. Det kan godt være han minder for meget om Rooney, og alt det der, men han lavede altså nogle vigtige mål sidste sæson, og sammentidig knokler han altid røven ud af bukserne, og sådanne typer er gode at have, specielt når det meste af vores hold, består af lakskospillere (ikke ondt ment).

JakobR
23-06-2008, 15:03
Hvorfor venter alle klubber så ikke med at forlænge, til der er ½ år tilbage af en spillers kontrakt? Selvom spilleren måske er i United, så vil man da undgå at der kan komme uendelig mange klubber ind, og tilbyde kontrakter til spilleren.

Der er 200 millioner til forskel på en handel og en kontraktforlængelse.
Hvis spilleren alligevel ikke gider United, så vil han være sendt afsted alligevel.

Don Kafai
23-06-2008, 15:05
Der er 200 millioner til forskel på en handel og en kontraktforlængelse.
Hvis spilleren alligevel ikke gider United, så vil han være sendt afsted alligevel.

Der er ikke 200 mio kr til forskel, det handler bare om hvem der modtager pengene.

Hvis man vil forlænge med en spiller, lejet eller ejet, så er ønskesituationen at man ikke kæmper med andre klubber om signaturen. Uanset om man vil tabe penge, spiller, eller begge dele.

JakobR
23-06-2008, 15:06
Der er ikke 200 mio kr til forskel, det handler bare om hvem der modtager pengene.

Hvis man vil forlænge med en spiller, lejet eller ejet, så er ønskesituationen at man ikke kæmper med andre klubber om signaturen. Uanset om man vil tabe penge, spiller, eller begge dele.

Der er jo indgået en forhåndsaftale, sådan som jeg forstår det, hvor United har førsteret, så United kommer jo ikke til at slås med andre klubber om ham.

Don Kafai
23-06-2008, 15:13
Der er jo indgået en forhåndsaftale, sådan som jeg forstår det, hvor United har førsteret, så United kommer jo ikke til at slås med andre klubber om ham.

Tror bare den forhåndsaftale går ud på, at United vil få et bud accepteret.
Det betyder vel ikke, at Real Madrid, Barcelona, Chelsea osv. ikke også kan hente ham til samme pris.

Så kan man snakke om, at vi ikke gider have en spiller, hvis han ikke gider være i klubben. Men jeg ser da ingen grund til at teste hans forhold til United af den grund.

JakobR
23-06-2008, 15:17
Han har jo selv skrevet under på en 2-årig lejeaftale, så den kan han da bare respektere. Det er da ret usympatisk af ham, hvis han bliver muggen over en aftale ham og klubberne har papir på. Han bliver jo ikke mindre Unitedspiller af at vente et års tid. Klubberne har trodsalt stadig en samarbejdsaftale.

salvador
23-06-2008, 16:04
er der en der vil forklare mig hvad der er så godt ved tevez kan simbelhen bare ikke forstå hvorfor flok mener at vi skal smide 200-300 mill. for at få ham hvad er det i så godt kan lig ved ham

Unitedforever
23-06-2008, 16:08
er der en der vil forklare mig hvad der er så godt ved tevez kan simbelhen bare ikke forstå hvorfor flok mener at vi skal smide 200-300 mill. for at få ham hvad er det i så godt kan lig ved ham

Han er energisk, arbejder udover det sædvanlige, fantastisk teknik, scorer vigtige mål, elsker klubben, spiller godt sammen med Rooney og kan stadig blive endnu bedre i en alder af blot 24 :devilll:

salvador
23-06-2008, 16:13
Han er energisk, arbejder udover det sædvanlige, fantastisk teknik, scorer vigtige mål, elsker klubben, spiller godt sammen med Rooney og kan stadig blive endnu bedre i en alder af blot 24 :devilll:
arbejder godt og elsker klubben det kan man ikke tage fra ham men efter min mening er han altså for langsom i det lange løb for en angriber og så mener jeg også at han er alt alt for lille

Unitedforever
23-06-2008, 16:16
arbejder godt og elsker klubben det kan man ikke tage fra ham men efter min mening er han altså for langsom i det lange løb for en angriber og så mener jeg også at han er alt alt for lille

for langsom ? Han er sku da rigtigt hurtig. Såvidt jeg ved så var det kun Ronaldo og Nani der var hurtigere da de målte det til træning engang ?. Og det med er for lille kan jeg delvist give dig ret i, men det er jo derfor at vi er på jagt efter en boksspiller ;)

KennyN
23-06-2008, 16:18
Tevez er genial. Han kan score mål, skabe målchancer for sine medspillere, han kæmper stenhårdt hele kampen, han er stærk i spillet udenfor feltet, han er god mand-mod-mand og med ryggen til mål. Desuden er han godt inde i klubben, i forhold til at hente en ny mand fra Sydeuropa ind, der først skal falde til osv.. Tevez er en glimrende angriber og vigtig del af truppen. Håber vi sikrer os ham fast. Og 200 mio. kroner er vel ikke galt for en klasseangriber, når folk samtidig er mere end villige til at smide samme beløb efter Berbatov, van der Vaart, Fabiano osv..

salvador
23-06-2008, 16:30
for langsom ? Han er sku da rigtigt hurtig. Såvidt jeg ved så var det kun Ronaldo og Nani der var hurtigere da de målte det til træning engang ?. Og det med er for lille kan jeg delvist give dig ret i, men det er jo derfor at vi er på jagt efter en boksspiller ;)
hvis det så er 4-4-3 vi spiller så skal enten nani rooney eller teves sidde på bænken men okay skader og at der skal spares i ny og næ kan det vel godt gå men det er fandme mange penge at gi for en indskifter. så hvis det er vi ikke har råd til en klasse top angriber på grund
af et køb af tevez så mener jeg ikke vi skal købe ham

Unitedforever
23-06-2008, 16:34
hvis det så er 4-4-3 vi spiller så skal enten nani rooney eller teves sidde på bænken men okay skader og at der skal spares i ny og næ kan det vel godt gå men det er fandme mange penge at gi for en indskifter. så hvis det er vi ikke har råd til en klasse top angriber på grund
af et køb af tevez så mener jeg ikke vi skal købe ham

nu mener jeg så heller ikke han skal sidde på bænke konstant, der vil jo være en form for rotation mellem tevez, rooney og den nye angriber. Og selvom vi så skal betale 200 for Tevez, så har vi stadig råd til en klasseangriber.

salvador
23-06-2008, 16:45
nu mener jeg så heller ikke han skal sidde på bænke konstant, der vil jo være en form for rotation mellem tevez, rooney og den nye angriber. Og selvom vi så skal betale 200 for Tevez, så har vi stadig råd til en klasseangriber.
efter min mening er ronney bare klasser over tevez og nani er klasser over tevez når vi taler
potentiale ved godt jeg står meget alene omkring det her

Unitedforever
23-06-2008, 16:47
efter min mening er ronney bare klasser over tevez og nani er klasser over tevez når vi taler
potentiale ved godt jeg står meget alene omkring det her

ja, det gør du, men jeg respekterer din holdning:) jeg forstår dig bare ikke hehe ;)

JakobR
23-06-2008, 16:54
Ikke så underligt, I ikke forstår hinanden, når ingen af jer kommer med et grundlag for jeres meninger :D

Unitedforever
23-06-2008, 17:05
Ikke så underligt, I ikke forstår hinanden, når ingen af jer kommer med et grundlag for jeres meninger :D

kig tilbage i tråden, så kommer jeg rent faktisk med argumentation og holdninger ;) så den holder ikke helt :D

JakobR
23-06-2008, 17:09
Du beskriver jo bare Tevez. Du siger ikke hvorfor han skulle være bedre end ham og ham.

Det var nu heller ikke for at være efter dig, jeg bed bare lige mærke i det, hehe.

Unitedforever
23-06-2008, 17:10
Du beskriver jo bare Tevez. Du siger ikke hvorfor han skulle være bedre end ham og ham.

Det var nu heller ikke for at være efter dig, jeg bed bare lige mærke i det, hehe.

nej nej. det ved jeg skam godt :D men jeg arumenterer da for, hvorfor jeg sys han er god :)

Bugge
23-06-2008, 22:24

Jeg har svært ved at mindes tidspunkter i sæsonen hvor hans fart eller kropsbygning har været et problem..
Han har intet problem med at løbe fra de fleste forsvarsspillere og selvom han ikke er specielt høj, så er han tæt bygget og jeg ser ham sjældent blive viftet ud over sidelinjen.. I øvrigt har han nogle tekniske kvaliteter som kompenserer for at han ikke er bygget stor og mægtig..

Hvad er der godt ved Tevez?
Ja, for det første så har han reddet vores røv omkring 10-15 gange sidste sæson.. Han fik hul på bylden mod Chelsea på OT, han scorede et ægte forward mål mod Pool på Anfield og det er takket være hans sene scoringer at vi fik vigtige point mod bl.a. Tottenham, Lyon og Blackburn..

Mikke7
24-06-2008, 10:00
Jeg har svært ved at mindes tidspunkter i sæsonen hvor hans fart eller kropsbygning har været et problem..
Han har intet problem med at løbe fra de fleste forsvarsspillere og selvom han ikke er specielt høj, så er han tæt bygget og jeg ser ham sjældent blive viftet ud over sidelinjen.. I øvrigt har han nogle tekniske kvaliteter som kompenserer for at han ikke er bygget stor og mægtig..

er fuldstændig enig:) har absolut heller aldrig set hans højde som en svaghed, han arbejder kanon hårdt og det er det, som tæller - go selvfølgelig målene:)

Men:
http://united.no/united/nyheter/nyheter/en_umulig_signering

Hl-Glory
24-06-2008, 13:11
er fuldstændig enig:) har absolut heller aldrig set hans højde som en svaghed, han arbejder kanon hårdt og det er det, som tæller - go selvfølgelig målene:)

Men:
http://united.no/united/nyheter/nyheter/en_umulig_signering

Hvad fanden er det for noget pis?
- Kan vi så ikke købe Tévez nu pga. FA bare laver en regel sådan uden videre?

Unitedforever
24-06-2008, 13:27

Jeg aner det ikke, men mit gæt vil være, at vi bare skal betale flere penge ?

Høgsted
24-06-2008, 13:33
Tror godt vi kan købe ham da betingelserne for en transfer er aftalt mellem United og MSI ?.... men er langt fra sikker. Virkeligt noget pis hvis vi mister ham - han er IMO en helt fantastisk fodboldspiller

Unitedforever
24-06-2008, 13:35
Tror godt vi kan købe ham da betingelserne for en transfer er aftalt mellem United og MSI ?.... men er langt fra sikker. Virkeligt noget pis hvis vi mister ham - han er IMO en helt fantastisk fodboldspiller

Det ville da heller ikke være fair, hvis PL sørgede for at vi overhovedet ikke kan købe vores egen spiller :confused: Der må vel findes en løsning?

Høgsted
24-06-2008, 13:44
Det ville da heller ikke være fair, hvis PL sørgede for at vi overhovedet ikke kan købe vores egen spiller :confused: Der må vel findes en løsning?

Nej overhovedet ikke. Men egentlig forståeligt nok at de laver denne regel da det var en mareridtssag med Tevez sidste sommer. Forstå sagtens at de ikke vil igennem det igen. I øvrigt er Jo som har været tæt på et skifte til City formentlig også ejet af en anden part end CSKA Moskva og tror også lidt at det er på den baggrund at de indfører reglen..... Ligeledes derfor at Jo transferen formentlig ikke bliver gennemført selvom alle partere vist var enige...

Dyreborg
24-06-2008, 13:59

Det skal da kun lige være i hovedstød duellerne hvor man må sige han mangler et par centimeter.. jeg savner sku lidt en Raul, Nistelrooy, Shevchencko (da han spillede i Milan) type, som en allround angriber, der kan lidt af det hele.

Høgsted
24-06-2008, 14:16
Det skal da kun lige være i hovedstød duellerne hvor man må sige han mangler et par centimeter.. jeg savner sku lidt en Raul, Nistelrooy, Shevchencko (da han spillede i Milan) type, som en allround angriber, der kan lidt af det hele.

Enig i at han mangler nogle centimeter for at være med mod de helt store forsvarsspillere. Men synes han er god til at finde hullerne mellem forsvarerne, hvor han så kan heade bolden ind. Han scorede med hovedet mod Blackburn, Chelsea og Villa så det er ikke fordi han er dårlig med hovedet. Men 10 cm vil helt klart pynte på ham :).......

Bugge
24-06-2008, 14:31

Til gengæld kan han så det som Rutgerus ikke kan, nemlig deltage i det opbyggende spil..
Og selvom vi godt kunne bruge en angriber med lidt højde engang imellem når kombinationsspillet bliver for meget, så har vi vel verdens bedste flydende offensive spil fordi alle spillere kan noget ekstraordinært med bolden..
Men det er selvfølgelig til tider lidt problematisk når alle gerne vil hente bolden ved midterlinjen..

Baunie
24-06-2008, 14:34

Selvfølgelig kan vi det. Man kan ikke bare lave sådan en regel med tilbagevirkende effekt, fordi man lyster. Vi kan dog ikke indgå lignende aftaler en anden gang.

Hl-Glory
24-06-2008, 14:49
Selvfølgelig kan vi det. Man kan ikke bare lave sådan en regel med tilbagevirkende effekt, fordi man lyster. Vi kan dog ikke indgå lignende aftaler en anden gang.

Nej det lyder mere fornuftigt :)

Høgsted
07-07-2008, 13:28
http://www.youtube.com/watch?v=9u5m9Eega-Y&feature=related (kan desværre ikke finde ud af den nye måde som disse videor skal vises på)....

Synes lige at alle hans PL-mål fra denne sæson skal genses. Synes han har været out-standing i hans første sæson hos os. Glæder mig til at se ham næste år hvor jeg virkelig tror han får endnu mere succes end iår. Tror godt vi kan forvente 20 ligamål fra hans fødder. Kunne være lækkert at se ham i aktion med en type ala Huntelaar hvor jeg tror han vil passe bedre ind end med en type ala Rooney som minder om ham. Men de har et fantastisk øje for hinanden og ser som sån' ikke et kæmpe problem i at vi har to små strikers.
Men bare vent og se Carlos Tevez i næste sæson - der bliver han helt fantastisk at følge

Benzet
24-07-2008, 10:17
United bør seriøst overveje, om de virkelig vil sætte penge i en spiller, der i medierne vælger at støtte Ronaldo i sine ønsker om at komme væk fra klubben. Personligt ser jeg det som illoyalitet, når Tevez udtaler, at han har fuld forståelse for, at Ronaldo foretrækker en anden klub frem for United.

Tevez er ikke engang købt til truppen endnu, og jeg mener derfor, at man bør overveje, om man overhovedet vil købe ham senere, når han åbenlyst deler Ronaldos meninger i offentligheden og dermed skaber mere splid. Tevez må sådan set mene, hvad han vil om Ronaldos ønsker, jeg fatter bare ikke, at det skal ske gennem medierne, når United nu gennem flere måneder har kæmpet en brav kamp mod Madrid og Ronaldo.

Glory Man United
24-07-2008, 10:25
United bør seriøst overveje, om de virkelig vil sætte penge i en spiller, der i medierne vælger at støtte Ronaldo i sine ønsker om at komme væk fra klubben. Personligt ser jeg det som illoyalitet, når Tevez udtaler, at han har fuld forståelse for, at Ronaldo foretrækker en anden klub frem for United.
Tevez er ikke engang købt til truppen endnu, og jeg mener derfor, at man bør overveje, om man overhovedet vil købe ham senere, når han åbenlyst deler Ronaldos meninger i offentligheden og dermed skaber mere splid. Tevez må sådan set mene, hvad han vil om Ronaldos ønsker, jeg fatter bare ikke, at det skal ske gennem medierne, når United nu gennem flere måneder har kæmpet en brav kamp mod Madrid og Ronaldo.

Det har han jo heller ikke sagt (tror jeg nok). Vi ved jo ikke i hvilken sammenhæng Tevez har udtalt sig heller....så ro på ;)
Mon ikke at spillerne har fået at vide, at de skal støtte Ronaldo offentligt, for nu er det jo snart sikkert, at han bliver. Han behøver det....

Benzet
24-07-2008, 10:39
Iflg. flere medier har Tevez da udtalt, at han forstår, at Ronaldo vil skifte til Madrid, da det er en klub, alle ønsker at spille for på et tidspunkt.

SantasLittleHelper
24-07-2008, 10:48
Jeg synes det er fint at der er nogen der viser lidt realitetssans og udtrykker forståelse for at nogle (næsten alle) gerne vil spille for Real. Skal vi ikke lave en liste over spillere vi tror vil blive i klubben, hvis Real ville 3 doble deres løn, og så forlange at klubben sælger dem allesammen? Jeg mener, vi skal jo ikke have pengegriske, illoyale forræddere i truppen! Så kan vi jo samtidigt slippe af med Carlos, der gerne vil slutte i Boca, Scholes der gerne vil slutte i Oldham, Rio, der gerne vil prøve at spille i spanien, og fergie der har givet udtryk for at han misunder nogle trænere fordi de har prøvet at træne i udlandet.
Evra, Rio, Brown, Nani, Silvestre, Anderson, Tevez, Saha, Van der Sar (måske. Ville med sikkerhed hvis han var 10 år yngre) og selvflgelig også Ronaldo. Så kan vi jo tænke over hvor godt et hold vi havde tilbage, hvis de alle smuttede.

Unitedforever
24-07-2008, 10:53
Iflg. flere medier har Tevez da udtalt, at han forstår, at Ronaldo vil skifte til Madrid, da det er en klub, alle ønsker at spille for på et tidspunkt.

korrekt, men lige efter det sagde han at alle også ønsker at spille for united. Man kan tolke det på mange måde, og der er sikkert ikke mange, der kan tolke det korrekt, så lad nu være med at gå i spåner over endnu en udtalelse, der sikkert er fordrejet af medierne.

Holmskov
24-07-2008, 11:30
Syntes efterhånden at alt der bliver sagt og gjort af United spillere bliver blæst helt ud af proportioner.

Tevez har ikke sagt noget som 95% af alle klodens spillere har tænkt på eller drømt om.

Vores klub består efterhånden kun af illoyale spillere der spiller på et fuldstændigt dødt stadion der ikke er værd at besøge.

Syntes efterhånden kun man skal læse negative indlæg om vores spillere og klub. ALT bliver drejet til noget negativt.

United DK
24-07-2008, 11:34
Jeg har hele tiden haft det sådan, at Ronaldo gerne måtte tage til Real Madrid, uden at jeg ville have ondt i røven, for sådan er det bare, vi kan ikke forvente, at samtlige spillere der kommer til United, vil spille her resten af deres karriere, heller ikke selvom de vinder titler hvert år. Så derfor ser jeg mig ikke sur på Tevez, i denne forbindelse.

United DK
24-07-2008, 11:39
Syntes efterhånden at alt der bliver sagt og gjort af United spillere bliver blæst helt ud af proportioner.

Tevez har ikke sagt noget som 95% af alle klodens spillere har tænkt på eller drømt om.

Vores klub består efterhånden kun af illoyale spillere der spiller på et fuldstændigt dødt stadion der ikke er værd at besøge.

Syntes efterhånden kun man skal læse negative indlæg om vores spillere og klub. ALT bliver drejet til noget negativt.

Jeg synes tit folk tænker efter deres eget hovedet, hvor United selvfølgelig er det største, og hvis man spillede der, ville man aldrig forlade klubben, men sådan er det ikke for alle fodboldspillere, og havde vi ikke været et tophold, så havde vi aldrig haft Ronaldo, Nani, Anderson, Tevez, Rooney og alle de andre stjerner, heller ikke Giggs, Scholes osv., for med deres talent, ville de selvfølgelig have søgt andre steder hen.

Glory Man United
24-07-2008, 12:07

Og det er jo heller ikke helt det samme. Desuden sagde han det samme om United

United-Allan33
24-07-2008, 12:56
Jeg tror da Tevez har ret, de fleste spillere ville gerne spille i Real Madrid, men tror da også mange af de spillere også gerne ville spille i United hvis de fik muligheden...
Så det kan ikke få mig til at ligge søvnløs at Tevez udtaler sig om det... Jeg håber dog ikke han med sin udtalelse, om at man skal respektere Ronaldos ønske om at spille i Real, mener at vi bare skal opfylde hans krav og lade ham rejse.. men tror ikke det var det han mente...

Og som sagt er der nok mange spillere der har en drøm om at spille i Rael, men det er fint nok, det er mere måden de forsøger at opnå drømmen på, der kan være et problem..

Benzet
24-07-2008, 13:57
Det eneste der irriterer mig ved Tevezs udtalelse er, at den kommer i kølevandet på, at United igennem længere tid har kæmpet mod Madrid og Ronaldo i denne tranferstrid. Derfor synes jeg, det er mangel på loyalitet overfor United, når Tevez puster en smule til ilden ved at vise forståelse for Ronaldo fremfor hans egen arbejdsplads, United.

RasmusP
24-07-2008, 14:13
Og som sagt er der nok mange spillere der har en drøm om at spille i Rael, men det er fint nok, det er mere måden de forsøger at opnå drømmen på, der kan være et problem..
Helt enig. Jeg kan heller ikke se at det er illoyalt at udtale at man gerne vil til Real Madrid/Oldham/Boca osv. Tværtimod.
Jeg tror heller ikke den generalle holdning herinde er, at man er pengegrisk, illoyal og forræderisk fordi man som spiller ønsker at slutte karrieren et andet sted end United. (selvom SantasLittleHelper gør sit bedste for at få det til at lyde sådan ;))

timberunited
24-07-2008, 14:26
:devilll: De kan diskuteres meget, om det er illoyalt at vende tilbage til sin barndomsklub etc. efter endt topkarriere. (Selvom det jo reelt ikke er det, som Ronaldo gør). Han har bare fået nykker, og han bliver af samme årsag ikke nogen
United-legende, hvis han går til Real midt i sin kontraktperiode.

Men det, der bekymrer mig, er, hvordan Ferguson klarer Tevez' indblanding i dette. Ruud røg hurtigt ud efter, at han havde taget parti for Keane mod Ferguson. Og det ville jo være ærgeligt, synes jeg.

Ferguson er en topmanager, synes jeg. Men demokratisk er han ikke altid. I al fald ikke udadtil. Så jeg sidder på nåle, for holdet bliver ikke det samme uden både Ronaldo og Tevez - og uden nyindkøb. Tag dog ikke dette for mere end det er. Jeg er altid lidt småparanoid i starten af sæsonen.

Men man kan så godt være paranoid, selvom der er nogen efter ens klub. :lolol:

Damien
24-07-2008, 15:35
Det er jo klart at de fleste, som ikke er direkte United fans gerne vil prøve kræfter i enten Real eller Barca.. Og her har vejret og det tekniske spil selvfølgelig stor årsag..
Jeg er da helt sikker på at hvis jeg ikke var die hard United fan, ville jeg da også gerne til Spanien og spille.
men at Tevez udtaler sig om det nu, er lidt upassende.. Men rolig nu, ingen ved hvilken sammenhæng han har sagt det i, og han er vel bare ærlig.

Alle er ikke som Giggs, Scholes og Sir Alex.

Krede
26-07-2008, 00:39
Så er Tevez i hus.

http://www.mailonsunday.co.uk/sport/football/article-1038704/EXCLUSIVE-Tevez-32m-man-Fergie-agrees-record-deal-Argentina-star-Old-Trafford.html?ITO=1490

Og han har ikke sagt, at han forstår Ronaldo vil til Real - journalister er crazy som Fergie beskriver det.

http://www.manchesterunited-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=399057

JakobR
26-07-2008, 00:43
32£M ? Fandme dyrt for en spiller, der ikke er sikker på at være 100 % fast starter.

Ham israeleren ved sgu hvordan man laver penge...

Liverpool_sucks
26-07-2008, 00:54
Så må vi håbe at han scorer 32 mål.. Godt nok mange penge..

robinho
26-07-2008, 07:42
det er fandeme mange penge for en mand som tevez. Altså han er god men vil sgu ikke karakterisere ham som en af de helt store angribere.

Vil da håbe at vi først skal betale til næste sommer hvor lejeaftalen udløber, for ellers er det da tvivlsomt om vi køber nogen i år.

Kofoed
26-07-2008, 10:26
Mange penge ja, men jeg tror på at Tevez i denne sæson viser hvorfor prisen er så høj..

RuudVanNissetøj
26-07-2008, 10:57
7-9-13 at Tevez undgår skader osv. i sæsonen. Men jeg har en fornemmelse der siger, at han burde nå 20 mål i ligaen hvis alt går vel. Tror simpelthen at han kan gå et niveau op endnu i forhold til sidste år - han har i det mindste haft en god optakt til sæsonen sammenlignet med sidste år!

snegl
26-07-2008, 11:07
Glad for at han forlænger da han er en af de mest sultne spillere. Dem får vi hårdt brug for ovenpå en sæson med så stor succes.

Når det så er sagt er prisen okay høj synes jeg. Især hvis vi os spenderer meget på Berbatov fx.