Se fuld version : Arsenal - Manchester United, FA Cup-semifinale 1999
United DK
05-08-2007, 00:23
yl-axF4M3TY
Don Kafai
20-09-2007, 17:18
Fantastisk klip!!! Alt fra den sæson er så vildt at se.
2 ting jeg vil huske kampen for:
1) Selvfølgelig Giggs's fantastiske mål
2) Det dummeste straffespark jeg nok nogensinde har set, begået af P Neville.
Mållet Giggs lavede glemmer jeg aldrig
Lad os lige hive den frem igen, så man kan komme i stemning til kampen i weekenden. Det var en helt fantastisk kamp den tilbage i 99, og Giggs mål er et mål aldrig glemmer. Utrolig tur han tog sig der..
Heine Stick
14-02-2008, 12:14
Helt utrolig dramatisk kamp. Jeg kan huske, at jeg fik ondt i maven af al den spænding. :) Ingen United fan glemmer nogensinde '99 sæsonen, og denne kamp var en af sæsonens højdepunkter. Helt klart mere spændende end FA Cup finalen det år.
United DK
14-02-2008, 12:18
Man kan sige meget om Giggs nu, men dengang var han måske den bedste venstre kant i verden.
jeg fik sgu næsten tårer i øjnene af den film! kæft vi rulede alt den sæson!
Uden noget pis. Det der er imo den bedste Fa-Cup kamp i nyere tid. Den har jo alt: Dramatik, udvisning, straffespark som reddes og ikke mindst flotte mål!
Dejlig video der bringer en i humør til weekendenskamp.
Hej klump i halsen og tårer i øjnene! Fantastisk!
Fantastisk at gense! Jeg var super United fan nogle år før dette, men Giggs' mål gjorde at jeg nu elsker dem som jeg gør! det var helt fantastisk - og så var jeg på Wembley nogle uger efter og se den efterfølgende finale! når jeg ser dette og tænker tilbage får jeg kuldegysninger! fantastisk kamp, fantastisk mål... - og fantastisk sæson! :devill:
SantasLittleHelper
17-04-2009, 13:06
Nu har jeg ledt og ledt og ledt i hele.. 10 minutter siden jeg kom på idéen.. Jeg leder efter highlights fra den første af disse to kampe. Så vidt jeg husker var den første også en helt fantastisk kamp, men jeg kan ikke finde nogle videoer fra den. Nogen der ligger inde med sådan et stykke nostalgi? I'm looking your way UnitedDK
Jeg har ikke highlights fra kampen, men jeg ved, at Keane får et mål annulleret på en tvivlsom offside kendelse.
United DK
17-04-2009, 17:59
Jeg har før kigget efter det, men kampen sluttede 0-0, så det er nok årsagen til, hvorfor den ikke er uploaded nogen steder. Det er sjældent man kan finde gamle 0-0 kampe.
ChristianR
17-04-2009, 18:27
Umidelbart huskede jeg kun Giggs' fantastiske mål fra den kamp. Det er dog sjovt at gense den og komme i tanke om, at man helt havde glemt Becks' flotte mål, P Nevilles åndsvage straffespark og Schmeichels redning på det.
Danielsen
17-04-2009, 18:48
Umidelbart huskede jeg kun Giggs' fantastiske mål fra den kamp. Det er dog sjovt at gense den og komme i tanke om, at man helt havde glemt Becks' flotte mål, P Nevilles åndsvage straffespark og Schmeichels redning på det.
Fra 0-0 kampen?? ;)
ChristianR
17-04-2009, 18:56
Fra 0-0 kampen?? ;)
Nu bliver jeg helt usikker. Kan ikke huske, om det var fra 0-0 kampen eller den anden;)
Nu bliver jeg helt usikker. Kan ikke huske, om det var fra 0-0 kampen eller den anden;)
:haha: Hvordan kan det være fra 0-0 kampen hvis du ka' huske Giggs mål?? :)
ChristianR
17-04-2009, 19:11
:haha: Hvordan kan det være fra 0-0 kampen hvis du ka' huske Giggs mål?? :)
Jeg ved ikke, om du ikke så smileyen. Men det var nok netop det, der skulle have været det sjove;)
Prøv at lægge mærke til Schmeichels skub til Beckham efter, at han har reddet straffesparket på Bergkamp. Det er genialt at se Becks flyve flere meter væk.
Jeg ved ikke, om du ikke så smileyen. Men det var nok netop det, der skulle have været det sjove;)
My bad, jeg misforstod den nok fordi den ikke var så sjov heh.. :);)
Danielsen
17-04-2009, 21:48
Prøv at lægge mærke til Schmeichels skub til Beckham efter, at han har reddet straffesparket på Bergkamp. Det er genialt at se Becks flyve flere meter væk.
Hvorfor er det genialt, at han flyver flere meter väk?
Jeg synes det er fedt, at Schmeichel vil videre med kamp og ikke bruge tid på og juble...
Hvorfor er det genialt, at han flyver flere meter väk?
Jeg synes det er fedt, at Schmeichel vil videre med kamp og ikke bruge tid på og juble...
Jeg synes bare, at det er sjovt at se, hvordan Schmeichel bare smider Beckham væk i ren jubel. Intet ondt ment mod Beckham.
Danielsen
17-04-2009, 21:52
Jeg synes bare, at det er sjovt at se, hvordan Schmeichel bare smider Beckham væk i ren jubel. Intet ondt ment mod Beckham.
Ahh okay....men tror nu han smider ham väk, fordi han vil videre med kampen :)
Ahh okay....men tror nu han smider ham väk, fordi han vil videre med kampen :)
Ja, men Schmeichels ekstase er bare fantastisk at se på :smilings:
Danielsen
17-04-2009, 22:25
Ja, men Schmeichels ekstase er bare fantastisk at se på :smilings:
Hehe...det er rigtigt :)
Må ha' været lidt nedern for Keane at blive smidt ud når nu Overmars jo bare divede.... klamme grimme hollænder :Smackden:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.