PDA

Se fuld version : Giorgio Chiellini

Hr. Møller
01-08-2007, 18:49
http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=34203

Hvad siger I til det? Personligt synes jeg det ville være fantastisk. Heinze vil jo åbenbart væk, så hvorfor ikke få en erstatning med det samme?

Fulgte Italien ved u21 EM og jeg må sige jeg var meget imponeret over ham. Han er frygtløs, hurtig og fantastisk i hovedspillet. Virker som en komplet forsvarsspiller, som jeg mener vil være en super god tilføjelse til et godt forsvar, som alligevel mangler lidt...

Chiellini kan så vidt jeg ved spille alle pladserne i bagkæden og er også forsøgt på midtbanen. Håber vi får ham.

JakobR
01-08-2007, 19:18
Spørgsmålet er vel om Heinze vil til andre klubber end Liverpool.

Jeg kender intet til den nævnte spiller, men udfra hvad man kan læse, så lyder han god.

schousboe9
01-08-2007, 19:19
Vi skal uden tvivl have en erstatning for Heinze, da hverken Evans, Pique eller Bardsley kan spille en tilfredsstillende venstreback. Og Silvestre gider jeg simpelthen ikke svine mere til...

Chiellini er en åbenlys mulighed, idet vi evt. kunne gøre en byttehandel, men jeg så hellere endnu en englænder, dermed sagt Leighton Baines! Til £6 mio. er han, hvad Chandler fra Venner kalder, et Freakin' Steal!!

Når dette så er sagt, synes jeg også vi skal passe på, ikke at skifte FOR meget ud i truppen... Jeg mener: Anderson, Nani, Hargreaves, Tevez, Chiellini/Baines(?) ind og Kieran, Rossi, Smith, Heinze ud??

Never change a winning team...

Oscar
01-08-2007, 20:03
Når dette så er sagt, synes jeg også vi skal passe på, ikke at skifte FOR meget ud i truppen... Jeg mener: Anderson, Nani, Hargreaves, Tevez, Chiellini/Baines(?) ind og Kieran, Rossi, Smith, Heinze ud??

Never change a winning team...

Af de spillere du nævner, der er gået eller højst sandsynligt smutter, er der én, der måske kan siges at være en del af succesen, selvom mange, herunder undertegnet, mener Evra er skyld i det gode forsvarsspil, ikke heinze..

De nye spillere kan måske ændre på noget, nok i positiv retning, men de spillere der smutter kommer nok ikke til at ændre på noget...

Vince
01-08-2007, 22:08
kender ham godt, og har hørt at han skulle være rigtig god. Hvis vi kan bytte med Juve vil det være fint..