Se fuld version : Videregående uddannelse
schousboe9
01-08-2007, 12:57
Nu hvor jeg selv har fået besked om, at jeg er optaget på en videregående uddannelse, ville jeg bare lige høre om andre her på forummet har fået samme besked og hvor det evt. er??
Det har jeg også.. Lyngby, Multimediedesigner :)
Nu skal jeg til at søge om videregående uddannelse her inden d.15 marts, så jeg skal til at finde den helt rette uddannelse for mig..
Jeg har tænkt meget på HA almen, da je godt kan lide det den indeholder.. Men jeg vil faktisk noget med afsætning/markedsføring i stedet for men kan ikke finde nogle uddannelser med dette som hovedfag, udover markedsføringsøkonom som tager 2 år..
Er der nogen som kender en anden uddannelse hvor afsætning er hovedfag eller hvor afsætning indgår meget som område?
Takker
schousboe9
15-06-2009, 14:35
Nu hvor jeg selv har fået besked om, at jeg er optaget på en videregående uddannelse, ville jeg bare lige høre om andre her på forummet har fået samme besked og hvor det evt. er??
Dejlig lang tråd jeg fik startet her! :p
Men to whom it may concern, så blev ovenstående uddannelse satme afsluttet idag med en solid 7'er! Undertegnede er nu officielt finansøkonom!
Tillykke med det! :D Det må sgu være lækkert endelig at være færdig med skole.
schousboe9
16-06-2009, 14:39
Tillykke med det! :D Det må sgu være lækkert endelig at være færdig med skole.
Hehe, jo tak! Ja det er skønt! Ikke mere ligegyldig opgaveskrivning eller eksamener. Nerverne holder ikke til det i længden... :)
Don Kafai
27-03-2011, 23:40
Haha faldt lige over denne tråd:D
Synes det er fedt at du kan se frem til en uddannelse, starte den og blive færdiguddannet på kun 5 indlæg :D
Et forsinket tillykke herfra, Schousboe!
Må være en fantastisk spændende tid at være finansøkonom på :)
schousboe9
28-03-2011, 12:12
Synes det er fedt at du kan se frem til en uddannelse, starte den og blive færdiguddannet på kun 5 indlæg :D
Et forsinket tillykke herfra, Schousboe!
Må være en fantastisk spændende tid at være finansøkonom på :)
Haha! Ja, alt over 2 er ellers spildt arbejde, er det ikke sådan, man siger? Men mange tak, bedre sent end aldrig. ;)
Spændende og spændende... Det er selvfølgelig altid interessant om kaffen er for stærk om morgenen, men ellers er der lidt langt mellem snapsene. :)
Haha, jeg havde så overhovedet ikke set på datoerne, så jeg var helt væk da jeg læste schousboes indlæg..
Hvis nogen interesserer sig for sport og gerne vil arbejde i en fodboldklub eller lignende, så kan jeg anbefale at læse serviceøkonom med speciale i Sport og Event.
Læser det selv på erhvervsakademiet i Randers.
Gode muligheder for at læse videre bagefter også indenfor sportsverden, fx bachelor i sports management tror jeg det hedder, har venner der har været i praktik i bl.a. West Ham og Liverpool (God forbid)
Dejlig lang tråd jeg fik startet her! :p
Men to whom it may concern, så blev ovenstående uddannelse satme afsluttet idag med en solid 7'er! Undertegnede er nu officielt finansøkonom!
Tillykke. Hvor er det stort! :trophy:
schousboe9
28-03-2011, 13:45
Tillykke. Hvor er det stort! :trophy:
Joeh tak. Nu er det så småt 21 måneder siden, men hva' faen, jeg gi'r en fad på Grisen (en dag ved lejlighed...)! :skaaal:
Joeh tak. Nu er det så småt 21 måneder siden, men hva' faen, jeg gi'r en fad på Grisen (en dag ved lejlighed...)! :skaaal:
Bedre sent end aldrig, ik? ;)
schousboe9
28-03-2011, 14:55
Bedre sent end aldrig, ik? ;)
Jo jo, så absolut! :exactly:
Don Kafai
28-03-2011, 17:51
Haha, jeg havde så overhovedet ikke set på datoerne, så jeg var helt væk da jeg læste schousboes indlæg..
Hvis nogen interesserer sig for sport og gerne vil arbejde i en fodboldklub eller lignende, så kan jeg anbefale at læse serviceøkonom med speciale i Sport og Event.
Læser det selv på erhvervsakademiet i Randers.
Gode muligheder for at læse videre bagefter også indenfor sportsverden, fx bachelor i sports management tror jeg det hedder, har venner der har været i praktik i bl.a. West Ham og Liverpool (God forbid)
Hvor langt er du? Skal du selv til at vælge praktikplads:devill:?
Hvor langt er du? Skal du selv til at vælge praktikplads:devill:?
Jeg skal i praktik hos Silkeborg IF :) Er stadig i gang med første år.
Er født og opvokset i Silkeborg.
Bare et 3-måneders forløb.
Don Kafai
28-03-2011, 22:17
Jeg skal i praktik hos Silkeborg IF :) Er stadig i gang med første år.
Er født og opvokset i Silkeborg.
Bare et 3-måneders forløb.
Deres hovedattraktion er vel Troels Bech!
Er det først senere man kan komme til udlandet, eksempelvis England?
schousboe9
28-03-2011, 22:19
Sku' du ikk' lige blive Dr. Kirurg først?
Don Kafai
28-03-2011, 22:39
Sku' du ikk' lige blive Dr. Kirurg først?
Tjoeh, hvis Bugge var i praktik i Manchester, og skulle arbejde side om side med den kære Malcolm, så ville jeg da se om han ikke kunne skaffe mig en samtale.
Så ville jeg droppe mit ligegyldige studie med det samme, og tage til Ingurland!
Man kan godt komme til udlandet i 3 mdr, men det kræver en fandens masse arbejde og skolen har meget få kontakter der kan bruges.
Hvis man læser sports management efter de 2 år på erhvervsakademiet, så er der mulighed for at komme til England, Spanien osv.
Så har jeg da naturligvis planer om at skulle en tur til den røde del af Manchester og lave lidt slave labour.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.