Se fuld version : Football Manager
jawharacoralia
31-07-2007, 01:11
nu har jeg altså søgt og søgt og jeg kan bare ikke finde nogen tråd om verdens bedste spil...football manager 2007.
jeg spiller det meget selv men ikke så meget med man utd..det længste jeg har nået med united var til sæsonen 08-09 og der hed mit hold
foster
m.richards-rio-vidic-gareth bale
lennon-carrick-mavuba-ronaldo
rooney-kerlon
jeg har lige vaeret i gang med et spil med crystal palace som jeg fik i PL og vandt fa cupën med og saa fik jeg job i atletico som jeg dog kun spillede en sæson med og vandt ligaen:
leo franco
andoni iraola-pablo ibanez-alex (fra PSV)-pernia
sissoko
fabio coentrao- -m.petrov
aguero-mads laudrup
bendtner
.------NU VILLE JEG GERNE SE HVORDAN JERES HOLD SER UD,TAK--------.
Brøndby IF anno 2011:
Kenneth Stenild
Justin Hoyte-Leon Andreasen-Vitaly Kobzar-Armand Traore
Luis Valencia-Kristofer Hæstad-Mads Laudrup-Salomon Kalou
Omar Andrade-Jeremie Aliadiere
Man. United 2009:
Kameni
Ramos-Vidic-Pique-Bale
Ronaldo-De Rossi-Essien-Nani
Rooney-Villa
Det er et super fedt spil!
Jeg er Manchester United i år 2009 (Er lige startet forfra)
Thomas Kuscack (Har ingen anelse om, hvordan de staves)
(Fra højre) Wes Brown - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Leighton Baines
(Fra højre) Cristiano Ronaldo - Nuri Sahin - Michael Carrick - Charles N'Zogbia
Wayne Rooney - Louis Saha/Theo Walcott
Min FM 07 blev desværre ødelagt, så spiller jeg i stedet FM 06
jeg er nået til 2009/10 sæson
mit hold:
Igor Akinfeev
Lahm-Mertesacker-L. King-Fabio Santos
Baptista-Lucas Biglia
C.Ronaldo-Kaka-Arjen Robben
Podolski
Nottingham Forest ! :D
Blev Forest overtaget af Bill Gates og Dronningen af Saba siden du har råd til Kaká, Robben, Podolski, Baptista og Lahm efter 4 år ;s?
Jeg er nået til 08/09 med Real Madrid:
Casillas
Dani Alves - Raul Albiol - Ramos - Marcelo
Becks - Fabregas - Gerrard - Cassano
Drogba - Robinho
Netop nu er jeg igang med at købe Ronaldo.
PL-pedersen
31-07-2007, 16:50
har en med Milan i 2009/2010
har vundet championes leauge 3 gangen og kun et mesterskabe so far
Afinkev
colochini----nesta----kompany----Kaladze
---------------Pirlo---------------------
----gattuso---------Geraed------------
-----C.ronaldo........kaka--------------
-----------Villa----------------------
Bænken: Oddo
Zambrotta
Courcuff
Wallcot
Aguero
Foti
Klose
United DK
31-07-2007, 17:30
Manchester United 2010/11:
Foster
Miguel - Rio - Vidic - Bale
Ronaldo - Carrick - Sneijder - Downing
Rooney - Huntelaar
Tre mesterskaber, en CL-titel og en FA Cup-titel er det blevet til.
Grønholdt.
31-07-2007, 17:41
Jeg er nået til sæson 08/09 med United...
Mit hold ser således ud...
Foster
Neville-Vidic-Ferdinand-Evra
Nani-Carrick-Rooney-Ronaldo
Huntelaar-Torres - Jeg godt at han er en skide scouser nu... :o
Jeg er nået til sæson 08/09 med United...
Mit hold ser således ud...
Foster
Neville-Vidic-Ferdinand-Evra
Nani-Carrick-Rooney-Ronaldo
Huntelaar-Torres - Jeg godt at han er en skide scouser nu... :o
Har du trænet Rooney op til at være midtbane, eller hvad? Og hvor god er han der i forhold til i angrebet?:devilll:
Jeg er nået til 08/09 med Real Madrid:
Casillas
Dani Alves - Raul Albiol - Ramos - Marcelo
Becks - Fabregas - Gerrard - Cassano
Drogba - Robinho
Netop nu er jeg igang med at købe Ronaldo.
Har købt Ronaldo og van Persie nu. Van Persie købte jeg af United for 35 millioner kr.
Grønholdt.
31-07-2007, 18:05
Hey Gumpe... Efter at jeg sendte Scholes på pension, så skubbede jeg Rooney ned på den offensive midtbane. Jeg smed ham ned i offensiv midtbanetræning, og han er kommet godt efter det. Han er dog bedst som angriber, det må jeg dog indrømme... :devilll:
Hey Gumpe... Efter at jeg sendte Scholes på pension, så skubbede jeg Rooney ned på den offensive midtbane. Jeg smed ham ned i offensiv midtbanetræning, og han er kommet godt efter det. Han er dog bedst som angriber, det må jeg dog indrømme... :devilll:
Okay! Det var bare fordi, jeg tænkte, at jeg måske også skulle prøve det, hvis du nu havde haft succes med ham! Man ved jo aldrig, selvom jeg heller ikke troede, at han var så god på midtbanen:D :D
anden sæson med united...
--------Casillas---------
Neville--Nesta--Rio---Gallas
---------Hargreaves-------
Pirlo------------------Scholes
----------Kaka--------------
--------------------Rooney----
-------Ronaldo9Bra-------------
har solgt Christiano til Real i bytte med Casillas og Ronaldo og 150 mill. så det ku jeg ikke sige nej til...
mit hold er alt for galt, og vinder næsten alle kampe.. satser på treble i år :D
Ved du så, hvordan det går får C. Ronaldo i Madrid?
Don Kafai
31-07-2007, 19:06
Er det her udelukkende en "vis mig dit hold" tråd, eller diskuteres spillere taktikker osv også her?
Det kan vi da bare begynde på! Fortæl lidt om din taktik, hvis du vil
Don Kafai
31-07-2007, 19:41
Det kan vi da bare begynde på! Fortæl lidt om din taktik, hvis du vil
Altså nu har jeg gamet FM 05, 06, 07 rimelig meget, men i 2007 har jeg dog haft sværere ved at finde en taktik der virkede konstant, så jeg skiftede mellem en udebane og hjemmebane taktik. Nu er jeg dog gået hen til at bruge denne her både ude og hjemme:
--------------GK--------------
DR------DC--------DC-------DL
--------------DMC------------
MR--------------------------ML
--------------AMC-------------
---------Fc-------FC-----------
altså den klassiske diamant, men med enkelte modifikationer: AMC, MR, ML har pil helt frem.
Men generelt laver jeg taktikken om efter hvilket hold jeg spiller med, for tiden har jeg et game igang med Bolton, og den der AMC er den vigtigste spiller i min taktik. Kevin Nolan udfylder den rolle med glans. Når han er ude er jeg i problemer, men er han med så står han for assists og mål på stribe.
Endte nr. 4 i min første sæson og ligger nr. 2 her 7 kampe inde i den nye sæson...Chelsea er dog stukket lidt af med 21 point i 7 kampe....
Det lyder da som om, at det går rigtig godt!
Jeg spiller med den klassiske 4-4-2
Jeg spiller rimelig offensivt, og min vigtigste mand er min venstre midtbane Charles N'Zogbia! Når han ikke er med, er det sværer i offensiven, og så piller jeg mere defensivt! Jeg ligger nummer 2 i PL, og jeg har ikke tabt i 15 kampe i træk!
Sidste år vandt jeg Fa Cuppen og CL
Don Kafai
31-07-2007, 19:53
Jeg spiller rimelig offensivt, og min vigtigste mand er min venstre midtbane Charles N'Zogbia!
N'Zogbia er også en klassespiller. Har lavet en liste over de spillere jeg synes er de bedste i spillet og kan erhverves til billige penge, og der er N'Zogbia klart en af dem. Super fløj der laver mange assists og eneste lille minus er at han ikke er den store afslutter...
Ja, men så er det jo godt, at han spiller fløj! Det er jo ikke afslutninger, som er deres vigtigste arbejde på på banen
hvor mange mål scorer i gennemsnit hver kamp ??
jeg har efter 17 kampe scoret 2,7 mål pr. kamp ..
Podolski som topscorer med 15 mål ..
Flax_Generous
01-08-2007, 07:05
Jeg tror, at jeg er en halv snes save games til det nyeste FM, men vist kun én hvor jeg er manager for Manchester United. Jeg starter altid i mindre klubber og arbejder mig op - derfor kommer jeg også først til storklubberne ekstremt sent, men det er mere realistisk og mere udfordrende. I det her save game har jeg været i Scunthorpe, West Ham, det danske landshold (vandt VM-sølv i 2010) og så endelig Manchester United og samtidig det hollandske landshold (der vandt i EM-guld i 2016 med mig).
Manchester United anno 2017/2018
Målmand: Mikel - en 25-årig spansk landsholdsmålmand, der i sidste sæson var god for 36 clean sheets i 67 kampe med et snit på 7.35.
Højre back: Nicolas Hartmann - en 23-årig tysk landsholdsspiller, der i sidste sæson lavede 11 assist i 32 ligakampe.
Venstre back: Adrian Boreland - 26-årig irer, der har spillet fast i klubben i 7 sæsoner i træk.
Centerforsvar 1: Michael Culina - 26-årig australier, der i sidste sæson havde et fantastisk snit i ligaen på 7.72.
Centerforsvar 2: Jack Rodwell - 26-årig englænder, jeg lige har købt fra Leeds for 400 millioner kroner, fordi Pique ikke længere spiller acceptabelt.
Defensiv midtbane: Tom Huddlestone - 30-årig englænder. Han er faktisk ikke regen. Kan anbefales, hvis man mangler en solid og loyal defensiv spiller.
Højre kant: Mitchell Bryant - 26-årig englænder, der er fra Uniteds eget akademi. Er heller ikke regen. Scorede 23 mål som kantspiller i sidste sæson - med et snit på 7.82.
Venstre kant: Cristiano Ronaldo - behøver vist ingen introduktion. Da jeg kom til United fra min tidligere klub blev jeg nødt til at hente ham tilbage til klubben fra Leeds for 480 millioner kroner. Forræder.
Offensiv midtbane: Sherman Cardenas - min absolutte stjerne på 27 år. Jeg købte ham for 1,1 milliard kroner (no shit!) som det allerførste, jeg gjorde da jeg kom til United, og han har siden da spillet 263 kampe, scoret 139 mål, lavet 139 oplæg til mål, fået 91 MoM og har et snit på 8.04, hvis man tæller alle turneringer med. Verdens bedste spiller 3 år i træk. Han er ikke regen, så køb ham!
Angriber: Tom Hendriks - 23-årig hollænder, jeg fandt i PSV og også benytter mig af på landsholdet. Han laver ekstremt mange mål, men så heller ikke så meget andet. Derfor benytter jeg mig en sjælden gang imellem af Rooney, der nu har spillet i klubben i 13 år.
Jeg er lidt stoppet med at spille på mit United-save game, da det er for let (4 mesterskaber, 3 FA Cup-sejre, 1 Liga Cup-sejr og 1 Champions League-sejr på 5 år - sidste år lavede jeg en treble) og fordi spillet er for langt ude i fremtiden til virkelig at være interessant. Til gengæld kender jeg nu de fleste store og små talenter i spillet. Det er mit tredje save game, hvor jeg er længere end 2015 (har et Holbæk/Brøndby/Lyon/Roma i 2020!). Lige nu spiller jeg mest med Lolland-Falster Alliancen i 2. division øst, men er kun nået til 2008.
Martinsen
01-08-2007, 08:39
er der nogle herinde der har fået et stadion opkaldt efter sig.... i Ajax har jeg fået et nyt stadion kaldt Martinsen Idrætspark"Rocking" har aldrig set det før, men jeg har også vundet alle mesterskaber 8-9 sæsoner i streg...
jawharacoralia
01-08-2007, 11:15
da jeg spillede med atletico i min første sæson da var jeg nummer et i ligaen sammen med valencia (villa havde scoret 26 mål allerede efter 21 kampe..viildt.) MEN SÅ,så blev aguero skadet og mit offensiv kunne slet ikke fungerer...han var en hel riquelme,med alle hans assists osv...og jeg røg ned på en sjette plads 5 kampe efter og scorede ikke i 9 kampe i træk..
MUFC=Champions
01-08-2007, 11:17
N'Zogbia er også en klassespiller. Har lavet en liste over de spillere jeg synes er de bedste i spillet og kan erhverves til billige penge, og der er N'Zogbia klart en af dem. Super fløj der laver mange assists og eneste lille minus er at han ikke er den store afslutter...
Det kunne vel ikke tænkes at man måtte se den liste ??? :D
MUFC=Champions
01-08-2007, 12:24
Er Nani ikk venstre-benet? I spillet er han højre..
Er Nani ikk venstre-benet? I spillet er han højre..
Hmm, jeg mener da at han er højrebenet, men er ikke sikker.. Tror han er ret god med begge ben. :D
Jeg har endnu ikke fået mig sat helt ind i det univers omkring FM, men når jeg læser om jeres hold osv, så får jeg lyst til det igen.
Jeg har lige været inde i editoren og kigge, og der kan man, hvis man vil, fjerne alle Glazer-brødrene og fjerne gælden :D at det så er snyd er en anden sag... Forresten. Kan man fyre nogen fra ens bestyrelse, hvis man vil? Og kan de fyre en, hvis man taber alt?
Martinsen
01-08-2007, 15:06
Jeg har endnu ikke fået mig sat helt ind i det univers omkring FM, men når jeg læser om jeres hold osv, så får jeg lyst til det igen.
Jeg har lige været inde i editoren og kigge, og der kan man, hvis man vil, fjerne alle Glazer-brødrene og fjerne gælden :D at det så er snyd er en anden sag... Forresten. Kan man fyre nogen fra ens bestyrelse, hvis man vil? Og kan de fyre en, hvis man taber alt?
du kan ikke fyre nogle i din bestyrelse, men de kan naturligvis fyre dig hvis du ikke lever op til deres forventninger gennem længere tid
Flax_Generous
01-08-2007, 16:25
er der nogle herinde der har fået et stadion opkaldt efter sig.... i Ajax har jeg fået et nyt stadion kaldt Martinsen Idrætspark"Rocking" har aldrig set det før, men jeg har også vundet alle mesterskaber 8-9 sæsoner i streg...
Lækkert nok. Det har jeg ikke prøvet. Jeg har prøvet, at de opkalder deres stadion efter andre, men ikke mig. Øv.
du kan ikke fyre nogle i din bestyrelse, men de kan naturligvis fyre dig hvis du ikke lever op til deres forventninger gennem længere tid
De kan faktisk også finde på at fyre dig, hvis du bare pisser dem af, med anmodninger og udtaler dig for meget om at ville skifte til andre klubber, på trods af, at man vinder turneringer og har succes. Det har jeg prøvet lidt for ofte. Desuden har jeg prøvet at blive fyret efter, at klubben blev opkøbt af en anden person, hvorefter den nye ejer åbenbart ikke mente, at jeg passede ind længere.
Hehe surt Flax_Generous. Har mere oplevet at min chairman begynder at sælge ud af truppen.
Mig og en kammerat har et spil med Darlington kørende. Vi fik ny chairman da vi lå i Championship, og første sæson solgte han Kevin Larsen, Damien Gallucci (Køb ham! Billig og god i superligaklubber og andre i det niveau) og N'Gaulula (Ham fra United :o).
3 klokkeklare førsteholdsspillere. Dog lykkedes det min ven alligevel at rykke op. Jeg har så pt den dejlige tjans at holde røven over vandskorpen og undgå nedrykning.
Hvis man skal anbefale spillere til en klub som Darlington og deromkring (1 division i DK f.eks.) så er de som følgende:
Tobias Mikkelsen, Lyngby. AMR.
Claus Pedersen, Kolding FC (Gratis og en klasse spiller at starte med.). AMC.
Jesper M Kristensen, Lyngby. AM/FC
Mikkel Beckmann, Lyngby. AML
Kenneth Stenild. Aab (Selvfølgelig). GK
Henrik Smedegaard, Vejle/Kolding FC alt efter hvilken update. D/AMR
TOM CRADDOCK, Boro!!!!! (En rigtig goalgetter. Sådan ca. et snit på 1 mål hver anden kamp. :)). God som lånespiller. ST.
Billige og nemme at trække til ens klub. Skal dog siges at Jesper M Kristensen og Beckmann ikke er langsigtet løsninger, men står man lige og mangler en på den position er de jo geniale at signe.
En god målmand er vigtig, her er Igor Akinfeev den bedste i fm. Han spiller i CSKA. Har I i øvrigt set de lækre screenshots til den nye fm08 på SI`s hjemmeside? De ser kræs ud :juhuuuu:
Dahlmann
02-08-2007, 18:36
En god målmand er vigtig, her er Igor Akinfeev den bedste i fm. Han spiller i CSKA. Har I i øvrigt set de lækre screenshots til den nye fm08 på SI`s hjemmeside? De ser kræs ud :juhuuuu:
Ustari er imo endnu bedre end akinfeev... og craig gordin fra hearts er faktisk også rigtig god, plus han kun koster det halve af hvad man skal slippe for akinfeev...
Nej dem har jeg ikke set..
Har du et link eller to?
Jeg tror, at jeg er en halv snes save games til det nyeste FM, men vist kun én hvor jeg er manager for Manchester United. Jeg starter altid i mindre klubber og arbejder mig op - derfor kommer jeg også først til storklubberne ekstremt sent, men det er mere realistisk og mere udfordrende. I det her save game har jeg været i Scunthorpe, West Ham, det danske landshold (vandt VM-sølv i 2010) og så endelig Manchester United og samtidig det hollandske landshold (der vandt i EM-guld i 2016 med mig).
Målmand: Mikel - en 25-årig spansk landsholdsmålmand, der i sidste sæson var god for 36 clean sheets i 67 kampe med et snit på 7.35.
Højre back: Nicolas Hartmann - en 23-årig tysk landsholdsspiller, der i sidste sæson lavede 11 assist i 32 ligakampe.
Venstre back: Adrian Boreland - 26-årig irer, der har spillet fast i klubben i 7 sæsoner i træk.
Centerforsvar 1: Michael Culina - 26-årig australier, der i sidste sæson havde et fantastisk snit i ligaen på 7.72.
Centerforsvar 2: Jack Rodwell - 26-årig englænder, jeg lige har købt fra Leeds for 400 millioner kroner, fordi Pique ikke længere spiller acceptabelt.
Defensiv midtbane: Tom Huddlestone - 30-årig englænder. Han er faktisk ikke regen. Kan anbefales, hvis man mangler en solid og loyal defensiv spiller.
Højre kant: Mitchell Bryant - 26-årig englænder, der er fra Uniteds eget akademi. Er heller ikke regen. Scorede 23 mål som kantspiller i sidste sæson - med et snit på 7.82.
Venstre kant: Cristiano Ronaldo - behøver vist ingen introduktion. Da jeg kom til United fra min tidligere klub blev jeg nødt til at hente ham tilbage til klubben fra Leeds for 480 millioner kroner. Forræder.
Offensiv midtbane: Sherman Cardenas - min absolutte stjerne på 27 år. Jeg købte ham for 1,1 milliard kroner (no shit!) som det allerførste, jeg gjorde da jeg kom til United, og han har siden da spillet 263 kampe, scoret 139 mål, lavet 139 oplæg til mål, fået 91 MoM og har et snit på 8.04, hvis man tæller alle turneringer med. Verdens bedste spiller 3 år i træk. Han er ikke regen, så køb ham!
Angriber: Tom Hendriks - 23-årig hollænder, jeg fandt i PSV og også benytter mig af på landsholdet. Han laver ekstremt mange mål, men så heller ikke så meget andet. Derfor benytter jeg mig en sjælden gang imellem af Rooney, der nu har spillet i klubben i 13 år.
Jeg er lidt stoppet med at spille på mit United-save game, da det er for let (4 mesterskaber, 3 FA Cup-sejre, 1 Liga Cup-sejr og 1 Champions League-sejr på 5 år - sidste år lavede jeg en treble) og fordi spillet er for langt ude i fremtiden til virkelig at være interessant. Til gengæld kender jeg nu de fleste store og små talenter i spillet. Det er mit tredje save game, hvor jeg er længere end 2015 (har et Holbæk/Brøndby/Lyon/Roma i 2020!). Lige nu spiller jeg mest med Lolland-Falster Alliancen i 2. division øst, men er kun nået til 2008.
Har også sherman cardenas i min sporting lissabon gemmer. Men spiller ikke så meget mere for er vist i år 2021/2222 og der er de fleste spillere som man ikke kender
MUFC=Champions
05-08-2007, 12:30
Jeg er ny indenfor Football Manager, jeg har tidligere spillet FIFA manager, og så vil jeg bare lige høre om jeg kunne få nogle råd omkring spillere, taktikker osv.
Don Kafai
05-08-2007, 16:16
Jeg er ny indenfor Football Manager, jeg har tidligere spillet FIFA manager, og så vil jeg bare lige høre om jeg kunne få nogle råd omkring spillere, taktikker osv.
Prøv at starte med et relativt godt hold til at starte med, så du har flere muligheder... efter du har fået fornemmelsen for spillet bør du prøve at tage mindre hold og føre dem til succes, hvilket faktisk som regel er det folk synes er fedest i spillet.
mht taktikker ville jeg råde dig til at holde en simpel 4-4-2. På den taktik kan du så ændre dine indstillinger alt efter hvilket stil du gerne vil have. Hvis dit hold har gode fløje fx, så er det fx en fordel at fokusere boldene ud på kanten osv osv. Det handler om at se dit hold, og sætte indstillingerne på taktikken efter sit hold.
mht spillere så er det bare om at prøve sig frem. Der er self 1000 sites på nettet der anbefaler spillere, både talenter og stjerner, men jeg synes det er federe selv at søge landet efter dem, og på den måde får man også brugt sine scouts....
held og lykke:D
Nu vil jeg også være med herinde. Har kigget med på siden i flere år og havde også en bruger på den gamle side, så nu er det tid til at have en her igen. :)
Jeg er manager for Inter i sæson 2010/2011 med følgende hold:
---------------Buffon----------------
M. Richards---Vidic---Samuel---Grosso
---------------Vieira-----------------
-------------------------------------
Messi--------Stankovich----C. Ronaldo
-------Zlatan-------Adriano----------
Bænken:
Rúben (Spansk målmand - ikke særlig god, men fint 2. valg)
Mark Wilson (Okay back, som både kab spille højre og venstre)
Piqué
Yussuf (Nigerianer fra Dinamo Kiev - super god DM, som nok bliver 1. valg fra næste sæson)
Cardenás AM R/C(Columbianer - kæmpe talent)
Silva (David Silva fra Valencia - ham kender de fleste vist)
Alberto Bueno (angrebstalent som jeg købte for 600K fra Real Madrid - er nu over 100 mill. værd :D)
Udover dem har jeg Nani (langtidsskadet - har dog spillet sindssygt godt og er næsten 300 mill. værd), Diego (langtidsskadet), Maxwell, Solari, Ambrossini og Anderson (er ved at sælge ham for 450 mill. til Roma).
Jeg har vundet 4 mesterskaber, 4 community shields og 1 Italian Cup. Det har ikke gået super i CL, men regner med at i år er året. :)
Grønholdt.
07-08-2007, 15:42
Jeg ved ikke om han har været nævnt her før, men en god ung spiller som Nathan Porritt... Jeg hentede ham allerede i første sæson med United, altså sæson 06/07. I kan skrive kontrakt med ham med det samme, og Middlesbrough skal kun ha' et lille symbolsk beløb, hvis man da har valgt at spille med United, eller et af de andre store hold... Han kan spille overalt på den offensive midtbane, og han udvikler sig meget hurtigt, for han er kun 16 år... :devilll:
MUFC=Champions
09-08-2007, 14:13
Jeg har li et enkelt spørgsmål:
Jeg har købt en spiller i første sæson. Han fik ikke arbejdstillladelse, nu er jeg i anden sæson, og han har stadig ikke fået det. Så spørgsmålet er: Hvad skal jeg gøre for at han kan få arbejdstilladelse???
Han spille et vist antal af hans lands landskampe.
En pain in the ass hvis man spiller i England. Ellers skaf dig en Belgisk feeder club.
MUFC=Champions
09-08-2007, 14:48
Så jeg ska bare vente til han har spillet nok landskampe?
Det kan også hjælpe at give ham en ny kontrakt..
Jeg har li et enkelt spørgsmål:
Jeg har købt en spiller i første sæson. Han fik ikke arbejdstillladelse, nu er jeg i anden sæson, og han har stadig ikke fået det. Så spørgsmålet er: Hvad skal jeg gøre for at han kan få arbejdstilladelse???
Jeg har det samme problem! Jeg har købt Jo fra CSKA Moscow, og han har ikke arbejdstilladelse, selvom han har været i klubben i snart tre sæsoner
Martinsen
10-08-2007, 17:13
jeg havde sammen problem i United med Michel Schmoller, og Nicolas Millan, men det hjalp da de accepterede et nyt kontrakt udspil... det var helt tilfældigt at jeg prøvede den mulighed efter jeg ikke kunne bruge dem i et år eller sådan noget... men da de accepterede den nye kontrakt gik deres arbejdstilladelse i orden
MUFC=Champions
11-08-2007, 19:17
Tak for hjælpen :D
Hey..
Jeg har i lang tid prøvet at finde ud af, hvordan man sætter en spiller til at lære af en anden... Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det..? Nogle der kan hjælpe??
Martinsen
23-08-2007, 14:21
Hey..
Jeg har i lang tid prøvet at finde ud af, hvordan man sætter en spiller til at lære af en anden... Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det..? Nogle der kan hjælpe??
du går ind og tager fat i den spiller der skal "lære" noget, og så går du ind i "handlinger med spiller" og aller nederst kan du vælge hvem han skal tilknyttes
du går ind og tager fat i den spiller der skal "lære" noget, og så går du ind i "handlinger med spiller" og aller nederst kan du vælge hvem han skal tilknyttes
Tak :D
Men spilleren må jo ikke være for gammel
jeg havde sammen problem i United med Michel Schmoller, og Nicolas Millan, men det hjalp da de accepterede et nyt kontrakt udspil... det var helt tilfældigt at jeg prøvede den mulighed efter jeg ikke kunne bruge dem i et år eller sådan noget... men da de accepterede den nye kontrakt gik deres arbejdstilladelse i orden
Meget sjovt du lige skulle nævne Michel Schmoller - jeg startede et spil uden klub for derefter at tage det der kom hvilket så blev Figueirense og hold da fest nogle ungdomspillere de har. Michel Schmoller som du nævner er lige fyldt 17 i mit spil og jeg bruger ham som backup både på midtbanen og i forsvaret - derudover kan også Ramón (mangler dog lidt fysik, men sindsyg målfarlig) anbefales, hvis man har en klub der passer til ham. Edson (center forsvar) er også god, dog nok ikke billig - ved ikke om man kan være heldig at sikre sig ham tidligt for en rimelig pris, men i mit spil har både Barca, Madrid og flere topklubber fra hele europa været interesseret, det er dog lykkedes mig at holde fast i ham indtil videre. :)
Glory Man United
24-08-2007, 13:12
Er det ikke 1/10 at 2008 versionen kommer?
Er det ikke 1/10 at 2008 versionen kommer?
Taget fra http://fm08.footballmanager.net/en/article/101/1583.html
Football Manager 2008 is out on PC / Mac this autumn
Denrødebaron
30-08-2007, 15:24
Der er ikke nogen dato for fm2008 endnu desværre, det tætteste vi kommer på er at det blive før Jul!!:whine:
Martinsen
30-08-2007, 16:29
Der er ikke nogen dato for fm2008 endnu desværre, det tætteste vi kommer på er at det blive før Jul!!:whine:
det plejer altid at kommer omkring den 20. oktober så mon ikke det gør det igen
schousboe9
16-09-2007, 16:42
Er der nogen, der har FreakUp 1.7 updaten liggende?? Man kan pt. ikke hente den fra FmFreaks.dk, og sidder li' og mangler den, synes jeg. :D
Så er FM08 demoen ude. Den kan hentes på følgende link.
http://fm08.footballmanager.net/en/article/101/1682.html
Lorensen
30-09-2007, 20:41
Valdés
Alves-Pique-Puyol-Marcelo
Xavi-Iniesta
Messi---Aguero---Ronaldinho
Villa
Andre spillere jeg har:
Cardenas, Kameni, Vanden Borre, Richards, Eto'o, Jesus Navas, Lucas, Bojan, Dos Santos mm.
Barcelona 2010/2011.
Har vundet alt hvad der kan vindes bl.a. : Champions League hvert år, Verdensmesterskab for klubhold hvert år, Ligaen hvert år bortset fra 09/10 sæsonen, Pokalturneringen har jeg også vundet et par gange.
Lige nu ligger jeg på en solid første plads i Januar, og håber på at vinde det hele i år igen.
Jeg spiller i øjeblikket på fm2008 demoen. Her styrer jeg United og kom til at kigge nærmere på en af deres ungdomsspillere, nærmere betegnet Liam McClair. Efternavnet overraskede mig, og jeg slog ham derfor op på google, og han er ganske rigtig Brian McClairs søn. Jeg havde ingen anelse om, at han spillede for vores ungdomsakademi. Vidste I det?
Glory Man United
22-10-2007, 11:42
Fik Managerspillet i fredags....Mmmmmm nice. Er nået til december 2007 med United. Har købt Maxi Rodriguez og solgt 4-5 reserver/marginalspillere. Men jeg har sgu lidt svært ved at følge med Chelski og Arsenal og en del af spillerne har set sig sure på Quieroz :D
Jeg er nået til februar 2008 og styrer Newcastle. Jeg valgte dem, idet jeg ikke ville styre et hold, der var alt for suveræn i ligaen, og alligevel gerne ville starte med et hold, der ikke var helt væk. Jeg er i øjeblikket placeret på en sjette plads, hvilket er ok for holdet, da de er seedet til en tiende plads.
Jeg har haft svært ved at få fat i nogle ordentlige stjerner til holdet, hvilket har resulteret i, at jeg har koncentreret mig om at udbygge holdets bredde og talentmasse. Jeg har bl.a. købt følgende spillere:
Simon Poulsen, Nicki Zimling, Farfan (fra PSV), Nacer Barazite (17 årige Arsenal talent), Sergio Mota (stort 18 årige brasiliansk talent), Burtoft (ung Coventry talent), Tettey (ung Rosenborg talent). Desuden kommer Vagnar Love til klubben til sommer.
Glory Man United
22-10-2007, 16:30
Jeg er nået til februar 2008 og styrer Newcastle. Jeg valgte dem, idet jeg ikke ville styre et hold, der var alt for suveræn i ligaen, og alligevel gerne ville starte med et hold, der ikke var helt væk. Jeg er i øjeblikket placeret på en sjette plads, hvilket er ok for holdet, da de er seedet til en tiende plads.
Jeg har haft svært ved at få fat i nogle ordentlige stjerner til holdet, hvilket har resulteret i, at jeg har koncentreret mig om at udbygge holdets bredde og talentmasse. Jeg har bl.a. købt følgende spillere:
Simon Poulsen, Nicki Zimling, Farfan (fra PSV), Nacer Barazite (17 årige Arsenal talent), Sergio Mota (stort 18 årige brasiliansk talent), Burtoft (ung Coventry talent), Tettey (ung Rosenborg talent). Desuden kommer Vagnar Love til klubben til sommer.
I love that name....Vagner Loooooooooooove "Rocking"
Don Kafai
22-10-2007, 17:39
Har startet et game med Watford. Har valgt ikke at investere i nogen navne, men stille og roligt bygge et hold op. "Aftalte" med ledelsen at jeg ville få en respektabel position i ligaen, og jeg har 9 point de første 3 kampe så det ser godt ud:D
Synes det nye spil virker fedt, men har slet ikke haft mulighed for at gennemse de nye funktioner osv.
Glory Man United
22-10-2007, 17:42
Har startet et game med Watford. Har valgt ikke at investere i nogen navne, men stille og roligt bygge et hold op. "Aftalte" med ledelsen at jeg ville få en respektabel position i ligaen, og jeg har 9 point de første 3 kampe så det ser godt ud:D
Synes det nye spil virker fedt, men har slet ikke haft mulighed for at gennemse de nye funktioner osv.
Nej vel? Man går bare igang, og så er der jo lidt ændringer fra 2007. At min assisterende manager Quieroz pludselig er blevet upopulær i truppen, er sgu da ikke noget, jeg har oplevet før :D
Jeg har oplevet en bug. Således bestemte jeg fra sæsonens start, at Shay Given skulle være anfører og Geremi viceanfører. Men i hver eneste kamp er det alligevel Geremi, der bærer angørerbindet, mens det er Michael Owen, når Geremi ikke er med. Jeg kan ikke selv sætte Given til at få anførerbindet. I "Information" står der alligevel, at Given er mit førstevalg.. :(
Martinsen
22-10-2007, 21:48
Jeg har netop afsluttet første sæson med BIF jeg sluttede på en godkendt 3.plads. jeg var helt med i mesterskabskampen indtil 2 runder før slut, hvor jeg spiller 1-1 hjemme mod Lyngby og reelt udspiller min chance. Jeg startede sæsonen som lyn, og torden og slog FCK hjemme 6-0 i første kamp:D Tabte dog 0-5 hjemme til Aab 4-5 runder senere, så alt i alt må det siges at der kommer mange mærkværdige resultater i løbet af sæsonen i den danske liga.
opstilling:
Andersen
Rytter-Bischoff/Nielsen-Bjärsmyr-Elanga
Jørgensen-Gislason-Holmen-Lorentzen
Ericsson/Madsen
Madsen/Duncan
Tabte dog 0-5 hjemme til Aab 4-5 runder senere, så alt i alt må det siges at der kommer mange mærkværdige resultater i løbet af sæsonen i den danske liga.
Hvis du havde spillet med United og slået Roma 7-1 på hjemmebane før sidste års kamp havde du nok heller ikke troet på det kunne lade sig gøre. =) Fra den sæson jeg har spillet synes jeg resultaterne er fine - der er nogle storsejre/nederlag af og til, men sådan er fodbold.
Har startet en sæson med United og har valgt kun at købe spillere under 20 for at udvikle dem selv. Men jeg har 6 skader til stamspillere hvoraf 3 af dem er langtidsskadet på mindst et ½ år :mad: Så lige nu er det ikke så sjovt, men ligger på en okay 4plads indtil videre og er i November.
jeg forsøgte med parma, men blev fyret allerede i november. :rant:
Men nu har jeg fået job i atalanta og det går lidt bedre :)
Men er det kun mig der syntes det er pissesvært at tiltrække spillere???
Vil dog sige at jeg trak et trumfkort i parma, da jeg LÅNTE Nani... han var dog ikke nogen stor succes.
Morten Duncan Rasmussen er heller ikke det kæmpe talent i spillet han var tidligere :/
Glory Man United
23-10-2007, 07:56
jeg forsøgte med parma, men blev fyret allerede i november. :rant:
Men nu har jeg fået job i atalanta og det går lidt bedre :)
Men er det kun mig der syntes det er pissesvært at tiltrække spillere???
Vil dog sige at jeg trak et trumfkort i parma, da jeg LÅNTE Nani... han var dog ikke nogen stor succes.
Morten Duncan Rasmussen er heller ikke det kæmpe talent i spillet han var tidligere :/
Svært....men realistisk
Smaakage
23-10-2007, 08:04
Synes det nye spil er ekstremt svært. Når først man finder en ordentlig taktik går der 3-4 kampe før modstanderen har luret det.
Tror vejen frem er at ligge sin taktik efter modstanderen i hver kamp, hvilket også bare synes ufatteligt svært.
Generelt bedre spil, bare blevet galt svært
Glory Man United
23-10-2007, 10:09
Jeg har oplevet en bug. Således bestemte jeg fra sæsonens start, at Shay Given skulle være anfører og Geremi viceanfører. Men i hver eneste kamp er det alligevel Geremi, der bærer angørerbindet, mens det er Michael Owen, når Geremi ikke er med. Jeg kan ikke selv sætte Given til at få anførerbindet. I "Information" står der alligevel, at Given er mit førstevalg.. :(
Har samme problem med United....Når Neville er skadet bliver Rio konsekvent anfører, selvom jeg har valgt en anden
Glory Man United
23-10-2007, 10:10
Synes det nye spil er ekstremt svært. Når først man finder en ordentlig taktik går der 3-4 kampe før modstanderen har luret det.
Tror vejen frem er at ligge sin taktik efter modstanderen i hver kamp, hvilket også bare synes ufatteligt svært.
Generelt bedre spil, bare blevet galt svært
.....så må vi bare give hinanden tips :)
Synes ikke rigtig 2008 versionen har så meget ekstra at byde på i forhold til 2007 - mange af de ting de har tilføjet virker ikke rigtig færdige. Som flere af jer omtaler er der problemer med den nye anfører feature og derudover synes jeg også hele "confidence" er underlig - f.eks. blev mine fans i den klub jeg pt. er i (laveste engelske række) mega sure over at jeg tabte 3-0 i en venskabskamp til Sunderlands reserver (som havde både Yorke og Cole med, for at nævne et par). Ligeledes har klubben en aftale med Oldham hvor Oldham har sendt 2 unge spillere til min klub på en lejeaftale - begge disse spillere har spillet nogle middelmådige kampe (de har ikke fået så mange fordi de ikke var med i min preseason og derfor er ude af kamptræning - så jeg bruger dem primært som indbyttere pt. hvor de får 30-40 minutter oftest) og mine fans er meget utilfredse med at jeg har hentet de to spillere til klubben, selvom de jo sådan set ikke koster en krone for mig og blot giver lidt ekstra bredde til min trup.
Martinsen
26-10-2007, 13:59
har lige afsluttet første sæson med United, og må sige det gik over alt forventning. Vandt "the double" og det eneste der afholdte mig fra "the treble" var et finale nederlag i CL til Chelsea! prøvede første halvdel af sæsonen med den traditionelle 4-4-2 med Tevez og Rooney på toppen, men da jeg var 9 point efter Arsenal, og begyndte at spille dårligere og dårligere efter en fantastisk sæson start tænkte jeg at jeg ville prøve noget nyt.
Jeg ændrede min formation til denne her:
Foster
Neville-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Hargo-Giggs
Rooney-Scholes
Tevez
Det gav med det samme pote i mere offensiv og målsøgende spil både ude, og hjemme og jeg endte som sagt med "the double". Jeg gjorde tit det at, hvis Tevez ikke rigtig kunne ramme noget ja så byttede han blot position med Rooney, og det gav tit pote ved at en af dem scorede. De offensive midtbaner har jeg i øvrigt givet et par takker til højre i kreativ frihed, samt givet dem begge en fri rolle.
Don Kafai
26-10-2007, 15:07
Kan opdatere at min første sæson er færdig. Jeg vandt divisionen og skal spille PL næste år:D
jeg startede som lyn og torden med 5 sejre i træk, men så vandt jeg ikke de efterfølgende 4. Så ændrede jeg min taktik til en lidt mere defensiv opstilling
-------------GK-----------------
DR------DC--------DC---------DL
-------MC----MC------MC--------
AMR--------------------------AML
--------------FC-----------------
den har givet mig stor succes. Det hænger sammen med at jeg dominerer kampene og har boldbesiddelsen, men mine angribere er dog ikke gode nok til at score så mange mål. Til gengæld er jo et af de bedre hold i ligaen, så mine angribere er bedre end de andre holds, det gør at jeg som regel holder 0'et, og 1-2 mål er nok til at vinde kampene.
Jeg er dog stødt på et problem. Flere af mine spillere gad ikke forlænge, og jeg mister 11 spillere i min førsteholdstrup alt i alt. (2 af dem ville jeg dog gerne af med:D). Mit budget siger 28 mio euro og jeg skal stable et stærkt hold op der kan overleve i PL. Synes det er mega svært at købe spillere, for dem jeg har kig på er enten for dyre, eller gider ikke til min klub. Så er bange for jeg rykker ned her i næste sæson.
Nogle af jer der er faldet over nogle stabile PL spillere, der gerne vil til Watford? Jeg har en stærk defensiv linje, men mangler en del midtbanespillere. Især en venstre kant. En god angriber vil heller ikke skade. Har Mart Poom som keeper, og ham holder jeg fast i.
Christensen
26-10-2007, 17:35
Chris James.
Spiller på midtbanen hos ? (kan ikke lige huske det) i League One, men kan sagtens spille hos en bundklub i PL.
Kan opdatere at min første sæson er færdig. Jeg vandt divisionen og skal spille PL næste år:D
jeg startede som lyn og torden med 5 sejre i træk, men så vandt jeg ikke de efterfølgende 4. Så ændrede jeg min taktik til en lidt mere defensiv opstilling
-------------GK-----------------
DR------DC--------DC---------DL
-------MC----MC------MC--------
AMR--------------------------AML
--------------FC-----------------
den har givet mig stor succes. Det hænger sammen med at jeg dominerer kampene og har boldbesiddelsen, men mine angribere er dog ikke gode nok til at score så mange mål. Til gengæld er jo et af de bedre hold i ligaen, så mine angribere er bedre end de andre holds, det gør at jeg som regel holder 0'et, og 1-2 mål er nok til at vinde kampene.
Jeg er dog stødt på et problem. Flere af mine spillere gad ikke forlænge, og jeg mister 11 spillere i min førsteholdstrup alt i alt. (2 af dem ville jeg dog gerne af med:D). Mit budget siger 28 mio euro og jeg skal stable et stærkt hold op der kan overleve i PL. Synes det er mega svært at købe spillere, for dem jeg har kig på er enten for dyre, eller gider ikke til min klub. Så er bange for jeg rykker ned her i næste sæson.
Nogle af jer der er faldet over nogle stabile PL spillere, der gerne vil til Watford? Jeg har en stærk defensiv linje, men mangler en del midtbanespillere. Især en venstre kant. En god angriber vil heller ikke skade. Har Mart Poom som keeper, og ham holder jeg fast i.
Lebohang Mokoena fra Orlando Pirates han er virkelig et røverkøb ! Du kan få ham for 10-15mil kr:)
Guardado er nok et af de største talenter i spillet, hvilket han også var i 07-udgaven. Men man skal være hurtig til at få ham købt, da han ellers bytter sin ukendte klub ud med en noget større. Selv var jeg lidt for langsom til at komme i tanke om ham ;(
Den 18 årige Sergio Mota fra Brasilien er også et udmærket talent. Han er allerede fast mand på mit Newcastle hold.
Guardado er nok et af de største talenter i spillet, hvilket han også var i 07-udgaven. Men man skal være hurtig til at få ham købt, da han ellers bytter sin ukendte klub ud med en noget større. Selv var jeg lidt for langsom til at komme i tanke om ham ;(
Den 18 årige Sergio Mota fra Brasilien er også et udmærket talent. Han er allerede fast mand på mit Newcastle hold.
Guardado starter i Deportivo la Coruña. Ved ikke hvor ukendt den klub er ? ;) Men ja han er et kæmpe-talent og han er god at få fat i hvis man har nok penge. En spiller som Luka Modric er heller dum at have i truppen ;)
Hvordan har du kunne få fat i alle de spiller med de penge man har i Newcastle ? :confused:
Jeg har 97,5 mil til at starte med og det er næsten det Farfan han koster ?
Martinsen
28-10-2007, 13:32
har lige afsluttet første sæson med United, og må sige det gik over alt forventning. Vandt "the double" og det eneste der afholdte mig fra "the treble" var et finale nederlag i CL til Chelsea! prøvede første halvdel af sæsonen med den traditionelle 4-4-2 med Tevez og Rooney på toppen, men da jeg var 9 point efter Arsenal, og begyndte at spille dårligere og dårligere efter en fantastisk sæson start tænkte jeg at jeg ville prøve noget nyt.
Jeg ændrede min formation til denne her:
Foster
Neville-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Hargo-Giggs
Rooney-Scholes
Tevez
Det gav med det samme pote i mere offensiv og målsøgende spil både ude, og hjemme og jeg endte som sagt med "the double". Jeg gjorde tit det at, hvis Tevez ikke rigtig kunne ramme noget ja så byttede han blot position med Rooney, og det gav tit pote ved at en af dem scorede. De offensive midtbaner har jeg i øvrigt givet et par takker til højre i kreativ frihed, samt givet dem begge en fri rolle.
Nu er anden sæson også afsluttet, og det endte igen med et mesterskab. Og denne gang vandt jeg også CL ved at slå Madrid i finalen, så igen en fantastisk sæson. Jeg købte ingen spillere op til anden sæson, men da jeg synes at jeg lukker for mange mål ind, vil jeg forsøge at hente en ny keeper. Ben Foster har stået fast for mig i 1½ sæson, og har egentlig gjort det ok, men han hører ikke helt til i toppen af keeper i spillet.
Christensen
28-10-2007, 20:38
Jeg har lige klaret det umulige: Har kvalificeret mig til playoff-kampene med Queens Park Rangers, som før sæsonen var seedet til 15. pladsen.
Synes selv det er ret godt klaret :D .. og ja, det er første sæson..
Christensen
29-10-2007, 21:02
Missede desværre oprykningen til PL efter et samlet nederlag på 5-1 til Wolves i playoff-semifinalen
Har lige fået et bud på 150mil + 10% af næste salg for Fletcher, men ved ikk om jeg kan sælge ham selvom han er 5.valg på pladsen som midtbane spiller og er kun i november 2007 :confused: Hva synes i jeg skal gøre ved det bud fra Sevilla ?
Er begyndt med cardiff, henter alle de gamle garvede veteraner til klubben, fowler og hasselbaink er der allerede så de har fået selskab, af Quinton Fortune, Trabelsi (fri). Marlet (fri) Mark Luliiano (fri). Dado Prso (fri). det er klasse spillere at få gratis og de har spillet sig godt ind på holdet, prøv det rumænske talent dimitriu Copil fra hearts, den nye Hagi.. Tror han bliver et hit
Glory Man United
30-10-2007, 08:14
En ting jeg har lagt mære til er, at utroligt mange mål bliver anullerede, og så skal man efter kampen tage stilling til om man vil brokke sig. Jeg har lige tabt en kamp 2-1, hvor jeg brændte et straffe og fik 3 mål underkendt.....lige en anelse urealistisk ;)
En ting jeg har lagt mære til er, at utroligt mange mål bliver anullerede, og så skal man efter kampen tage stilling til om man vil brokke sig. Jeg har lige tabt en kamp 2-1, hvor jeg brændte et straffe og fik 3 mål underkendt.....lige en anelse urealistisk ;)
Det har jeg godt nok ikke oplevet, men rigtig mange mål bliver anulleret ja.. Det er skide irriterende.. Håber de får lavet den bug med deres patch...
Ja alt for mange mål bliver anulleret, spillede 4 kampe i træk med cardiff hvor jeg fik et mål anulleret, sågar 2 mål i samme kamp.. træls
Glory Man United
31-10-2007, 08:55
:lolol: fik faktisk en bøde nu, da jeg brokkede mig igen igen over dommeren :D
Er der ikk en måde man kan gøre sådan at Tysklands landshold ikke et fake landshold ?
:lolol: fik faktisk en bøde nu, da jeg brokkede mig igen igen over dommeren :D
jeg har flere gange fået karantæne nu...
Jeg elsker forøvrigt det spil.
Spiller med Lecce i Serie B... er blevet fyret i Parma og Atalanta forinden, men nu går det ok med Lecce, hvor jeg er færdig med 09-10 sæsonen nu.
klubbens balance er dog fucked up, så tror jeg siger op for at prøve noget nyt.
tror formanden tager fra kassen, fordi mit lønbudget er mega lavt og har aldrig brugt hele transferbudgettet.
Er der ikk en måde man kan gøre sådan at Tysklands landshold ikke et fake landshold ?
det har tidligere været mulig. ved ikke om man kan det i fm08, men kan prøve at undersøge det i aften
Hr Hansen
03-11-2007, 11:55
Du skal gå ind i dokumenter, Sports Interactive, Football Manager 2008, db, 800,lic og i den mappe skal du aktivere Fake.lnc
Hr Hansen
03-11-2007, 12:01
Igen iår har jeg startet et game med min go ven og rigtig gode FMven Weeelo, vi har i mange år haft en sæson hvor vi startede i confedence Leauge, men iår har vi fået en ekstra spiller med!
Vi har alle 3 kendt hinanden i rigtig mange år og har alle gamet FM i rigtig mange timer!
Jeg valgte Oxford, Weeelo tog York og Hulle nappede manager sædet i Exeter.
Vi har spillet 8 kampe i ligaen og efter en sløj start fra min side, er det kun gået en vej og det er opad!
Efter jeg har spillet netværk har jeg aldrig haft en single sæson i mere end 6mdr (spilets tid)
Men for rigtige "nørder" kan jeg varmt anbefale at spille med andre over nettet og starte i Confedence
Du skal gå ind i dokumenter, Sports Interactive, Football Manager 2008, db, 800,lic og i den mappe skal du aktivere Fake.lnc
Tak. Hvis man nu også sletter de andre ting der er derinde hvad sker der så ? :confused:
SantasLittleHelper
03-11-2007, 17:42
Sidder med QPR og er lige rykket op. Jeg står og mangler en enkelt angriber, da hverken Jo eller Celsinho kunne få arbejdstilladelse mens Kerlon på uforståelig vis valgte at tage til Palmeiras. Jeg har netop hentet en keeper fra Leverkusen, Pedro (venstre back fra arsenal), Eduardo Ratinho (alt efter om han får arbejdstilladelse eller ej), Sergio Mota, og vist nok en spiller mere, så jeg har kun £2.5 mille tilbage.. Any ideas?
Indtil videre ser mit hold sådan ud:
Keeper fra Leverkusen (Han er sydafrikaner)
Eduardo Ratinho - Sidnei - McLean - Pedro
Rowlands - Mambo Mumba - Chris James - Sergio Mota
Nacer Barazite
Sjølund/Marlet
Jeg har også Copil som tidligere er blevet nævnt, men jeg synes ikke han er specielt god endnu...
Hr Hansen
03-11-2007, 17:59
Tak. Hvis man nu også sletter de andre ting der er derinde hvad sker der så ? :confused:
så er jeg på røven, kunne kun huske det andet jeg lige fortalte fordi min ven lavede det for mig igår:Smackden:
prøv FMdanmark.dk;)
Hvordan har du kunne få fat i alle de spiller med de penge man har i Newcastle ? :confused:
Jeg har 97,5 mil til at starte med og det er næsten det Farfan han koster ?
Mange af de nævnte spillere kostede ikke så meget, og jeg har også solgt en række spillere. Fx. Ameobi, Butt og Emre.
SantasLittleHelper
06-11-2007, 22:22
Endte den første sæson efter oprykningen på en flot 11 plads med QPR, men er ikke startet så godt i anden sæson. Som man sikkert kan se på min tidligere opstilling er jeg glad for små brasilianske drengebørn, uden at dette skal være en dårlig ting :p
Jeg har hentet Thiago, Ramon, Renato Augusto og Digao (lånt fra AC Milan som jeg har fået som samarbejdsklub) og mit førstehold har vel en gennemsnitsalder på lidt over 21 (på trods af at min keeper er 31), hvilket vel også forklarer min dårlige sæsonstart. Men sket er sket og jeg kan da trøste mig med at jeg kan stille med 7 mand fra det brasilianske U-21 landshold i Eduardo Ratinho, Sidnei, Pedro, Ramon, Sergio Mota, Renato Augusto og Thiago. Digao er alderspræsident i forsvaret med hele 22 år.
Glory Man United
07-11-2007, 08:59
Jeg havde United, men blev pissesur over min første sæson (nr 3 i PL og exit i CL-semifinalen) :rant: Nu prøver jeg påny, men det er sgu ikke så let som de forrige spil :)
Jeg er faktisk hamrende træt af alle de mål, som bliver annulleret. Som tidligere skrev jeg om en kamp, hvor jeg fik 3 stk annulleret og tabte 2-1
SantasLittleHelper
07-11-2007, 12:55
Hvad gør man egentlig hvis man bliver snydt for et straffespark? Man kan jo ikke direkte se om spilleren bliver høvlet ned eller hvad han nu gør.. Jeg synes desuden at der bliver begået utroligt mange frispark i feltet efter hjørnespark og at en forseelse hvor 2 spillere løber ind i feltet oftest bliver til et frispark LANGT udenfor feltet, selvom forsvareren bliver udvist som sidste mand (hvilket spillerne altid brokker sig over). En 4-5-1 formation virker i øvrigt som om den er langt mere effektiv end en 4-4-2 og det er måske derfor at spillet er blevet så svært. Jeg er i gang med en meget underlig sæson hvor jeg ligger #1 på hjemmebanestatistikken (Slog bla. United 4-0), men sidst på udebanestatistikken :( hvad sker der lige for det..?
Glory Man United
07-11-2007, 13:50
Hvad gør man egentlig hvis man bliver snydt for et straffespark? Man kan jo ikke direkte se om spilleren bliver høvlet ned eller hvad han nu gør.. Jeg synes desuden at der bliver begået utroligt mange frispark i feltet efter hjørnespark og at en forseelse hvor 2 spillere løber ind i feltet oftest bliver til et frispark LANGT udenfor feltet, selvom forsvareren bliver udvist som sidste mand (hvilket spillerne altid brokker sig over). En 4-5-1 formation virker i øvrigt som om den er langt mere effektiv end en 4-4-2 og det er måske derfor at spillet er blevet så svært. Jeg er i gang med en meget underlig sæson hvor jeg ligger #1 på hjemmebanestatistikken (Slog bla. United 4-0), men sidst på udebanestatistikken :( hvad sker der lige for det..?
Ikke andet end, at der er flere fejl i 2008 spillet end før :rant:
Så vidt jeg ved kommer SI snart med en patch der skulle rette fejlen med alle de annulerede mål osv. Det håber jeg hvertfald meget på.
Jeg har startet med United (surprise) hvor jeg vandt PL rimelig heldigt i første sæson. Kom i kvart/semi finalen i CL. Kan ikke lige huske det :)
I denne sæson ligger jeg nr 3-4 efter 25 spillerunder. Top 4 er dog meget tæt så med en enkelt sejr kan man ligge nr 1 :) Skal lige siges top 4 selvfølgelig er uden Liverpool!
Har købt Klaas Jan Huntelaar, Micah Richards, Ashley Young, en ny målmand jeg ikke husker navnet på og en del unge spillere.
Huntelaar og Richards gør det rigtig fint. Young bruger meget tid på bænken og ham har jeg ikke haft enorm succes med. Har købt en ny målmand fordi Edwin er 38 og Ben Foster har spillet rigtig skidt i de kampe jeg har brugt ham. Polakken er solgt :)
Har vundet alt de første to sæsoner med United. Og havde på et tidspunkt en række på over 60 kampe som ubesejret..
Har solgt Scholes, Saha, PIG, Park, Neville og Edwin.
Har købt Richards, Bale, dos Santos og Pato. Samt en lang række unge spillere med masser af talent.
Spiller 4-2-3-1 eller den klassiske 4-4-2.
Har vundet alt de første to sæsoner med United. Og havde på et tidspunkt en række på over 60 kampe som ubesejret..
Har solgt Scholes, Saha, PIG, Park, Neville og Edwin.
Har købt Richards, Bale, dos Santos og Pato. Samt en lang række unge spillere med masser af talent.
Spiller 4-2-3-1 eller den klassiske 4-4-2.
Hvordan lyder din stærkeste start 11'er? :)
Du er selvfølgelig også velkommen til at skrive bænken på :)
Foster
Simpson - Richards - Ferdinand - Evra
Carrick - Hargreaves
Ronaldo - Rooney - dos Santos
Tevez
Bænk (7 udskiftere): Zieler, Pique, Evans, Anderson, Pato, Giggs og Nani.
Vidic blev solgt efter første sæson, og Brown er lige solgt efter anden sæson..
PerRonaldo
08-11-2007, 21:03
Nogen der har oplevet at spillerne ikke kan lide hinanden og hvad gør i ved dette? Jeg har vicente der ikke bryder sig om rio, hargo og silvestre. Jeg blev så sur så har sat ham til salg og er nu på andet holdet. Der står også ved nogle spillre at de er bekymret over ldelsens manglende diciplin. Men ved ikke hva de mener..
Det er en fejl i spillet, som nok bliver rettet i den kommende patch.
Det sker primært efter en spiller har fået rødt kort. Hvis man ikke giver en santkion til spilleren, vil et par af de andre blive sure på ham og ikke bryde sig om ham.
Du skal ved røde kort, give en advarsel til den pågældende spiller. Så burde du kunne slippe for surmuleri i truppen :)
PerRonaldo
08-11-2007, 21:14
Det er en fejl i spillet, som nok bliver rettet i den kommende patch.
Det sker primært efter en spiller har fået rødt kort. Hvis man ikke giver en santkion til spilleren, vil et par af de andre blive sure på ham og ikke bryde sig om ham.
Du skal ved røde kort, give en advarsel til den pågældende spiller. Så burde du kunne slippe for surmuleri i truppen :)
Hmm.. rimelig nederen, for har fyret evra, vicente og saha, fodi de ikke brød sig om nogle af de andre.
Ja giver dem altid 2 ugers karantæne, så vidt det er muligt og de plejer at acceptere bøden.
Okay. Fyringer og salg burde ikke være nødvendigt, hvis blot man slår ned på synderen ved røde kort.
Men synes jeg har hørt denne opdatering vil være med i den kommende patch..
SantasLittleHelper
08-11-2007, 21:39
Har aldrig haft det problem.. Men styrer også truppen med hård hånd. Hvis en spiller vil væk eller have en ny kontrakt uden de er noget specielt får de satme på puklen. Altid advarsel ved rødt efter 2 gule og altid bøde efter rødt kort. Jeg har netop hentet Ezequiel Garay og Kameni til at forstærke holdet, efter at have vundet FA cuppen. Jeg prøver desuden at få lokket huddlestone til klubben, da han vil passe helt perfekt i mit 4-4-1-1 system ved siden af Hamsik på midten.
kameni
Eduardo Ratinho - Garay - Sidnei - Pedro
Renato Augusto - Hamsik - Huddlestone(?)/Walton - Sergio Mota
Nacer Barazite
Thiago
Bænk: Billy McKay, Martin Rowlands, Ramon, Rowan Fernandez (GK) og Brian McLean
SantasLittleHelper
23-11-2007, 16:09
Er det kun mig der ikke kan udbygge stadion? Er ved at udbygge stadionet for 5 sæson i træk, men det er lige så stort som det altid har været... Pengene bliver stadig brugt til det, og jeg mister massere af indtægter fordi kapaciteten bliver reduceret under udviddelsen, som så ikke virker alligevel.. Er det ikke helt vildt svært at finde en crack når der kommer en ny patch/opdatering?
Jeg hader football manager..........
Har siddet oppe til kl 3 de sidste 4 nætter pga det spil!
Men udover det(retter patchen også det man kalder afhængighed?), så er spillet fortsat skide godt.
Jeg er nået til slutningen af 2011/12 i Italien.
Startede som Parma, blev fyret, så tog jeg til Atalanta hvor jeg blev fyret, så tog jeg til Lecce(serie B), hvor jeg efter hmm 3 sæsoner sagde op da jeg ikke syntes jeg kunne komme videre med klubben, så fik jeg job i Cagliari i slutningen af 10/11 sæsonen, hvor jeg gik på ferie de resterende 2 mdr af sæsonen, men det brød de sig ikke om, så jeg blev fyret igen.
Så fik jeg så job i nedrykkede Sampdoria, hvor jeg nu er godt på vej til at brage op i Serie A igen. Mangler 5 kampe og fører ligaen totalt.
På mål har jeg scouseren Martin Hansen og Casper Ankergren på bænken, hehe..
men ang. diciplin, så har jeg lagt mærke til fejlen.... spillerne bliver ikke sure på hinanden, men på manageren, da de mener man mangler diciplin.
har ikke fået installeret den seneste patch endnu.
Jeg kan blandt andre varmt anbefale spillere som Ääritalo, Breno, Wijnaldum og Cabral.
Ääritalo er finne og kan skaffes til de fleste klubber, hvis man er hurtigt ude. Har selv fået ham til FCM, hvor jeg i øvrigt klarer det godt med bl.a at vinde uefa cup i første sæson og er videre fra gruppespillet i cl i anden sæson. Han koster ca 2.75 mio. kr
Breno er måske spillets største forsvarstalent. Han kan skaffes for mellem 35 og 45 mio kr, men kræver desværre en work permit i England.
Wijnaldum udvikler sig virkelig godt i en mindre klub. Hans prisleje er i niveau med Ääritalo. Har købt ham med FCM, hvor United og Liverpool konstant laver en forespørgsel på ham.
Cabral kan også udvikle sig enormt. Man kan forhandle kontrakt med ham fra start i spillet, således han flytter i januar-pausen. Han er argentiner, så det kræver også en work permit, hvis man skal hente ham til England
I øvrigt laver Baba Collins overdrevent mange mål og Magnus Troest udvikler sig også til en virkelig god forsvarsspiller.
Glory Man United
24-11-2007, 09:34
Maxi Rodriguez gør det godt for United ;)
Glory Man United
20-12-2007, 17:01
New version available
We've detected that a newer version is available from the Sports Interactive website.
However, we are unable to find the download in our database currently. Please try later!
Nogen der har et råd til, hvordan man får den nyeste version?
Glory Man United
25-12-2007, 11:35
Hjælp mig dog her i julen :mad:
Pleeeeeeeease svar
Ham Miguel Veloso er ret god i spillet synes jeg:D..
Jeg fik lige et uafgjort mod Derby på hjemmebane, pinligt!:D
Hr Hansen
25-12-2007, 21:29
Hjælp mig dog her i julen :mad:
Pleeeeeeeease svar
du kan spørge om alt omkring FM inde på Fmfreaks.dk og Fmdanmark.dk
jawharacoralia
13-01-2008, 20:35
saa er jeg lige blevet faerdig med 08/09 saesonen med at.madrid...startede spillet i december hvor holdet laa paa en 14plads..til slut endte jeg paa en 5plads og vandt uefa cup'en...
i 08-09 saesonen endte jeg som nr.4 og vandt dn spanske cup.....
her ,d.1september(i spillet) ser mit hold saa'n ud:
---leo franco/k.schmeichel(li' koebt ham)---
--de silvestri(wonderkid)--m.richards(wonderkid)--garay--pernia/antonio lopez--
--simao--juan manuel torres--pablo piatti--yassine chikhaoui---
---chermiti----aguero(var god for 46maal i 53 kampe min 1ste saeson)---
baenken:schmeichel/leo franco,perea,pernia/perea,raul garcia,fortuné,M.Ali nafkha
de silvestri,pablo piatti,chermiti,aguero,nafkha..alle dem har JEG SELV gjort til "wonderkids" :)
-chermiti:koebt i januar08 og scorede 13maal i 21kampe...kostede 25mil. og er nu 97.5mil. vaerd
-chikhaoui koebte jeg vinteren 09 og er li'ssom chermiti og m.ali nafkha ,tunesere....alle sammen koebt fra den tunesiske mester klub/afrikanske champions league (undtagen chikhaoui,han er bare opfostret der..)
-nafkha/juan manuel torres:tuneser/argentiner:begge to lade ikke én spiler komme forbi og de spiller def.midt
-pablo piatti:MIN nye messi...lavet 18 assist i 1ste saeson og scorede 11.
-de silvestri,garay og richards behoever ikke rigtig nogen beskrivelse..alle sammen verdensklasse.
SOLGTE SPILLERE:maxi rodriguez,passede ikke i mit spillesystem
pablo ibanez:satsede paa ham som kaptajn efter rodriguez forlod klubbn mener bare den ringeste forsvarsspiller i hele spillet.
Christensen
13-01-2008, 21:35
Således ser mit Portsmouth hold ud, når alle er klar og skadesfri (10 januar 2010)
Morgan De Sanctis
Ryan Taylor - Anton Ferdinand (VC) - Khalid Boularouz (C) - Matthew Taylor
David Bentley - Michael Johnson - Nico Krancjar
Matías Fernandez
Hugo Almeida - Jermain Defoe
Bænk: Bernard Mendy, Sulley Ali Muntari, Dave Nugent (fungerer som min Solskjaer, men spiller mere eller mindre fast lige nu, da Defoe er skadet), Joel Huiqui, Marek Hamsik (nej, har ingen reservemålmand med - hvor ofte har man lige brug for ham?!)
Mine abosolutte stjerner er Fernandez og David Bentley - mine klart bedste spillere. Hugo Almeida er heller ikke værst!
Derudover har nogle spillere som James Morrison og Glen Johnson som må nøjes med at være reserve - har dog lige lejet Johnson ud til West Ham.
Lige nu ligger jeg på 3. pladsen i ligaen - fem point efter Arsenal, som jeg lige har smadret 3-0 og to point efter Man Utd. Har dog kun et enkelt point ned til Everton på 4. pladsen.
Sidste sæson sluttede jeg på 4. pladsen, og kom igennem kvalen til CL-gruppespillet. Her røg jeg ud, efter nogle solide indsatser mod bl.a. Inter og Benfica og må nu nøjes med UEFA Cuppen, hvor jeg i næste runde skal møde Zenith Petersbourg.
Egentlig har jeg kun solgt én nævneværdig spiller, nemlig van der Vaart, som efter to gode sæsoner blev solgt videre til FC Barcelona for £20 mio (gav selv £12 mio. for ham og han gik ind som lederen på holdet og efter første blev sæson udnævnt som anfører). Solgte ham dog ikke frivilligt, men efter længere tids kamp med Barca og van der Vaart, måtte jeg overgive mig og slippe ham. Den tidligere nævnte Fernandez blev hentet som afløser, og har gjort det super. Desuden har jeg solgt spillere som Sean Davis, Papa Diop osv., som er gode nok, når jeg vil blande mig i toppen.
Flipperen
13-01-2008, 21:40
Har selvfølgelig også valgt at spille med Manchester United.. ;o)
Hverken Ronaldo eller Wayne Rooney er dog på mit hold længere. De har gjort deres pligt indtil de smed fodbolden på hylden.. Jeg er hjemme i år 2053 og Old Trafford måtte se sig slået af Lambertsen Idrætspark med plads til næsten 150.000.. (Lambertsen er mit efternavn.. ;o)
Hverken Ronaldo eller Wayne Rooney er dog på mit hold længere. De har gjort deres pligt indtil de smed fodbolden på hylden.. Jeg er hjemme i år 2053 og Old Trafford måtte se sig slået af Lambertsen Idrætspark med plads til næsten 150.000.. (Lambertsen er mit efternavn.. ;o)
År 2053? How the fuck? Har du spillet uafbrudt siden det udkom?
År 2053? How the fuck? Har du spillet uafbrudt siden det udkom?
Ægte football managers behøver ikke mad:p
Sjovt at tænke på, at Ryan Giggs f.eks. måske er død på det tidspunkt og SAF er forlængst væk fra jordens overflade:D Personligt lavede jeg en liga med Leeds, hvor jeg købte Cole og Yorke til klubben er første sæson. Men da min kampe begyndte at ende 5-5 og sådan flere gange i træk mistede jeg lysten, da det blev for urealistisk.
Sjovt at tænke på, at Ryan Giggs f.eks. måske er død på det tidspunkt og SAF er forlængst væk fra jordens overflade:D
Jeg vil ikk sige at det er sjovt at tænke på. Men det er da mærkeligt...
Jeg er også Manchester United. Det kører ad helvede til i premier league, hvor jeg ligger på 7. pladsen. Men i cl går det lidt bedre..
Jeg købte Huntelaar (brugte alt for mange penge på ham) og han spiller godt nok dårligt! Så han er ikke med hver gang, og det klager han selvfølgelig over, og vil væk...
Er der nogen der har en ide til, hvad jeg kan gøre ved ham??
Sjovt at tænke på, at Ryan Giggs f.eks. måske er død på det tidspunkt og SAF er forlængst væk fra jordens overflade:D
Det er uden tvivl det mest deprimerende jeg har hørt idag :( :D
PerRonaldo
14-01-2008, 20:40
Jeg vil ikk sige at det er sjovt at tænke på. Men det er da mærkeligt...
Jeg er også Manchester United. Det kører ad helvede til i premier league, hvor jeg ligger på 7. pladsen. Men i cl går det lidt bedre..
Jeg købte Huntelaar (brugte alt for mange penge på ham) og han spiller godt nok dårligt! Så han er ikke med hver gang, og det klager han selvfølgelig over, og vil væk...
Er der nogen der har en ide til, hvad jeg kan gøre ved ham??
Sælge ham.. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad dine andre angibere hedder, men hader at have spillere der er utilfredse, hvis de er for gode til at sælge må man jo give dem nogle kampe... f.eks. kunne huntelaar spille alle ligacup og fa. cup kampe, det kan godt blive til en del på en hel sæson!
Jeg er lige startet på en game med United, og er i 2009, vandt alt der kunne vindes sidste sæson, og havde stor succes med at stille total reservehold i de cup tuneringer..
A hold:
Foster
hutton-rio-vidic-evra
----carrick-hargo----
Ronaldo-Rooney-silva
----fred----
B hold:
----VDS----
brown-pablo-evans-silvestre
----gibson-fletcher----
Nani-anderson-giggs
----Saha----
Køre rigtigt godt for mig, er ubesejret i de første 29 kampe i ligaen, men ligger stadig a-point med chelsea..
Streubel
20-01-2008, 12:58
Ægte football managers behøver ikke mad:p
Ren klasse.. Jeg elsker de der kommentarer og så er det kanon jokes blandt nørder! :D
Men hvordan fanden kan din computer trække den database der må være når du er i 2053??
Jeg kommer altid højst 10 sæsoner og så kan jeg simpelthen ikke vente længere så tager det bare en krig
Christensen
20-01-2008, 14:06
Lige en opdatering fra mit Portsmouth-hold :P
Sluttede på en fin tredjeplads i sæsonen 09/10, hvor Hugo Almeida og Matias Fernandez (offensiv midtbane!) delte æren af at være topscorer med hver 18 mål, tæt fulgt af Dave Nugent med 15.
I pausen skulle der forstærkes. For at få mere bredde i angrebet, hentede jeg Roque Santa Cruz for £8 mio. Blackburn rykkede ned, og kunne derfor få ham relativt billigt. Venstreback pladsen skulle også forstærkes. Det blev den med Urby Emanuelson (£15 mio.). Han gjorde sig bl.a. bemærket ved, sammen med min anden hollandske forsvarer, Boularouz, at komme på Dream Teamet ved VM.
Til vinter kommer Igor Akinfeev til klubben på en fri transfer, da han har kontrakt udløb med CSKA Moscow. Regner med at Akinfeev overtager målmandspladsen fra Morgan De Sanctis.
Måtte desværre sige farvel til Muntari, som røg til Inter for £20 mio.
Er startet godt ud i den nye sæson. Efter 12 kampe i ligaen ligger jeg på 3. pladsen - 4 point efter Arsenal på toppen og et enkelt point foran Man Utd på 4. pladsen. Jeg er i kvartfinalen i Liga Cuppen, hvor jeg skal møde Sunderland. I CL fører Valencia min gruppe med 7 point efter 3 kampe, men jeg er lige i hælene på dem, med 5 point.
En lille (lang) update på mit spil hehe :P
pølsemanden
28-01-2008, 15:03
Jeg har lige et spg, jeg har haft spillet i ca 2 uger og jeg er begyndt at lære det nu, men hvorfor kan jeg ikke loade mit hold , når jeg trykker load står der bare "spillet kunne ikke hentes"???
jawharacoralia
28-01-2008, 16:07
det er desvarre en ting der sker i football manager e gan imellem..det er sket for mig hvor jeg saa har vaeret noedsaget til at starte et nyt spil...
én gang,hvor det er sket har jeg vaeret saa heldig at ved at loade et andet spil og saa gaa ud igen og loade det spil "som ikke kunne downloades" har det virket og jeg kunne fortsaette spillet..men det er meget sjaeldent og der er ikke saa meget a goere...
desvaere...
pølsemanden
28-01-2008, 23:20
det er desvarre en ting der sker i football manager e gan imellem..det er sket for mig hvor jeg saa har vaeret noedsaget til at starte et nyt spil...
én gang,hvor det er sket har jeg vaeret saa heldig at ved at loade et andet spil og saa gaa ud igen og loade det spil "som ikke kunne downloades" har det virket og jeg kunne fortsaette spillet..men det er meget sjaeldent og der er ikke saa meget a goere...
desvaere...
Jeg tror det er noget med at man skal vælge en større database, for jeg kan godt loade mit hold nu pga, jeg har valgt den støreste database :)
MUFC=Champions
29-01-2008, 16:36
Jeg er Atletico Madrid . Er i år 2009, i gang med 3. sæson . i de 2 forgangne er jeg blevet nr. 3, og har vundet UEFA cuppen, og Champions League, men det var rent held jeg overhovedet kom til CL-finalen..
Mit hold ser således ud:
Kasper Schmeichel (fri transfer)
Leo Franco
Breno (stort talent)
Vincent Kompany
Luis Perea
Pablo
Cristian Zapata (23 år. tackling: 20, markering: 19, hovedspil: 19)
Kyriakos Papadopoulos (kæmpe talent!!)
Pichu Atienza
Leon Andreasen (God og billig)
Andreas Ottl (fri transfer)
Raul Garcia (gns.bedømmelse for 21 kampe: 7.50)
Juan Roman Riquelme (fri transfer)
Nacer Barazite (stort talent)
Maxi Rodriguez (flest assists de 2 forgangne sæsoner)
Simao
Matias Fernandez (købte ham i startebn af sæsonen. Var kåret til sæsonens bedste)
Diego Forlan (12 mål, 16 kampe indtil videre i sæsonen)
Vagner Love (fri transfer. 20 mål i første sæson)
Den bedste af dem alle:
Sergio Agüero
(Han scorer næsten hver kamp. De to første sæsoner spillede han ca. 45 kampe og scorede 40-43 mål. indtil videre i denne sæson: 14 mål, 16 kampe)
Udlånte spillere:
Alex (stort talent (spiller for Vasco i starten)
Sergio Mota (stort talent)
Jeg har solgt Reyes til Valencia for 200 millioner
Desværre kan jeg ikke spille på den mere, for hver gang jeg trykker fortsæt, står der at der er en fejl med et eller andet crash dumps..
jawharacoralia
30-01-2008, 19:37
man kan roligt sge min karriere har taget noget af en kovending....hoer nu her:
jeg startede min karriere i at.madrid december 2007 hvor holdet laa paa en 14.plads men efter jeg overtog endte jeg som nummer 5,1 point op til 4.pladsen :( men vandt DOG uefa cuppen men roeg ud af spanish cup i semifinalen + at saesonens hoejdepunkt KLART var kun aguero 43 maal i 46 kampe!!!!
saesonen efter var naesten lige saa god...vandt spanish cup men roeg ud i 1/4 finalen i uafa cuppen men denne ang endte jeg som nummer 3 i ligaen og den naeste saeson formaaede jeg at kvalificere holdet til champions league gruppespillet...MEN SAA,blev jeg fyret fordi at eftr barcelona traener saedet og tottenham traener saedet blev tomme ansoege jeg om jobbene og de kunne direktoeren ikke klare,saa han fyrede mig... saa jeg blev arbejdloes til november 2008 (og imellem august og november 2008 blev jeg landstraener i tunesien men kvittede da jeg tog over i tottenham) hvor jeg derefter kom til tottenham som var " i dyb krise" og laa paa en 16 plads ...jeg endte som nummer 2 !!!!! point efter vore kaere united og vandt uefa cuppen...inden starten af den naeste saeson blev jeg igen fyret(samme grund som i at.madrid men denne gang med united som interesserede i mig efter at SAF endte sin karriere,men det kunne de heller ikke lide :( )
saa blev jeg igen landstraener i tunesien og taenkte nu vil jeg bare slappe af med tunesien-jobbet....men men men,saa taenkte jeg at det kunne vaere sjovt at blive traener for en helt vild daarlig klub (og da jeg startede spillet havde jeg sydafrika,argentina,malaysia,frankrig og england og spanien med som ligaer,jeg kunne vaere manager i) saa jeg tog et job i en mellemplaceret klubi den malaysiske liga og er nu startet derfra...
ps:den absolut bedste spiller jeg har haft er klart aguero..efter 67 maal i 92kampe for at.madrid koebte jeg ham i totenham hvor han "kun " scorede 13 maal i 21 kampe paa en halv saeson......
fortsaettelse foelger :)
man kan roligt sge min karriere har taget noget af en kovending....hoer nu her:
jeg startede min karriere i at.madrid december 2007 hvor holdet laa paa en 14.plads men efter jeg overtog endte jeg som nummer 5,1 point op til 4.pladsen :( men vandt DOG uefa cuppen men roeg ud af spanish cup i semifinalen + at saesonens hoejdepunkt KLART var kun aguero 43 maal i 46 kampe!!!!
saesonen efter var naesten lige saa god...vandt spanish cup men roeg ud i 1/4 finalen i uafa cuppen men denne ang endte jeg som nummer 3 i ligaen og den naeste saeson formaaede jeg at kvalificere holdet til champions league gruppespillet...MEN SAA,blev jeg fyret fordi at eftr barcelona traener saedet og tottenham traener saedet blev tomme ansoege jeg om jobbene og de kunne direktoeren ikke klare,saa han fyrede mig... saa jeg blev arbejdloes til november 2008 (og imellem august og november 2008 blev jeg landstraener i tunesien men kvittede da jeg tog over i tottenham) hvor jeg derefter kom til tottenham som var " i dyb krise" og laa paa en 16 plads ...jeg endte som nummer 2 !!!!! point efter vore kaere united og vandt uefa cuppen...inden starten af den naeste saeson blev jeg igen fyret(samme grund som i at.madrid men denne gang med united som interesserede i mig efter at SAF endte sin karriere,men det kunne de heller ikke lide :( )
saa blev jeg igen landstraener i tunesien og taenkte nu vil jeg bare slappe af med tunesien-jobbet....men men men,saa taenkte jeg at det kunne vaere sjovt at blive traener for en helt vild daarlig klub (og da jeg startede spillet havde jeg sydafrika,argentina,malaysia,frankrig og england og spanien med som ligaer,jeg kunne vaere manager i) saa jeg tog et job i en mellemplaceret klubi den malaysiske liga og er nu startet derfra...
ps:den absolut bedste spiller jeg har haft er klart aguero..efter 67 maal i 92kampe for at.madrid koebte jeg ham i totenham hvor han "kun " scorede 13 maal i 21 kampe paa en halv saeson......
fortsaettelse foelger :)
Jeg har aldrig oplevet noget så uoverskueligt som dine indlæg :D
Efter 3 ord opgiver jeg simpelthen..
Jeg har aldrig oplevet noget så uoverskueligt som dine indlæg :D
Efter 3 ord opgiver jeg simpelthen..
Jeg er stået af, når jeg læser brugernavnet :D Det må også være irreterende ikke at have æ,ø og å på sit tastatur...
Lige nu spiller jeg med Manchester United. Er der nogen der ved hvad jeg skal give for ham Agüero??
jawharacoralia
31-01-2008, 12:26
Jeg er stået af, når jeg læser brugernavnet :D Det må også være irreterende ikke at have æ,ø og å på sit tastatur...
Lige nu spiller jeg med Manchester United. Er der nogen der ved hvad jeg skal give for ham Agüero??
hehe,maaange penge
Jaa, det er efterhånden gået op for mig :) Men snakker vi 200, 300 eller 400 mio.?
jawharacoralia
31-01-2008, 18:59
mindst 350mill0.
Jeg har fået ham for 290 mio da jeg var manager for Valencia.
Jeg har aldrig købt ham, men jeg tror, du kan få ham for omkring 300 mio.
Det kommer selvfølgelig om på hvor langt, du er kommet i spillet, og i hvilken klub han spiller :D
Holmegaard
01-02-2008, 10:15
fik ham til netop os i anden eller tredje sæson for 325mio + lidt af næste salg..hvilket aldrig blev til noget :D
PS. ved i forresten hvad man gør når en spiller har personlige problemer??
Elrantiri
04-02-2008, 04:14
Jeg fik Aguero til Man Utd for 275mil (i starten af 1. sæson) - og han er det hele værd, han bliver bare bedre og bedre.
Hey, ville lige høre om der var nogle som ligger inde med championship manager 99/00??
Ved godt det er et gammelt spil, men det er det eneste i rækken hvor man kan spille med Vejen
På forhånd tak!
Ps jeg bor i Kolding området:)
Glory Man United
08-02-2008, 13:48
Hey, ville lige høre om der var nogle som ligger inde med championship manager 99/00??
Ved godt det er et gammelt spil, men det er det eneste i rækken hvor man kan spille med Vejen
På forhånd tak!
Desværre. Har et lidt ældre spil, hvor jeg selv er med for Vedbæk :)
Elrantiri
08-02-2008, 13:52
På forhånd tak!
I stedet for at lede efter spillet kan du jo bare ændre en eksisterende klub i spillet, nyt logo og nye spillere osv - det tager formentlig lige så lang tid.
Svendsen
08-02-2008, 13:56
hehe prøver du at scor en date? :lolol:
hehe prøver du at scor en date? :lolol:
Ja det vil da heller ikke gøre noget, men det var nu mere for at jeg ikke gider at køre overdreventlangt efter det:)
Er der nogen, der kan svare mig på, hvorfor økonomien i min klub (Manchester United) går helt i vejret, når der er sommerpause, men så falder den straks efter, og resten af sæsonen går den også lidt ned af bakke.
Jeg bruger kun halvdelen af mit lønbudget, der er ca. på 24 mio/måneden, og jeg bruger næsten ikke noget af mit tranferbudget.
Hvordan kan det så være, at den næsten kommer i nul, når den kan være oppe over 800 mio den samme sæson? Er der nogen, der har et svar?
Martinsen
10-02-2008, 23:13
Er der nogen, der kan svare mig på, hvorfor økonomien i min klub (Manchester United) går helt i vejret, når der er sommerpause, men så falder den straks efter, og resten af sæsonen går den også lidt ned af bakke.
Jeg bruger kun halvdelen af mit lønbudget, der er ca. på 24 mio/måneden, og jeg bruger næsten ikke noget af mit tranferbudget.
Hvordan kan det så være, at den næsten kommer i nul, når den kan være oppe over 800 mio den samme sæson? Er der nogen, der har et svar?
Det er fordi du betaler af på den kæmpe gæld, Glazer har belastet vores klub med
Det er fordi du betaler af på den kæmpe gæld, Glazer har belastet vores klub med
Okay. Tak for svaret. Jeg har virkelig undret mig meget.
Og der er faktisk tre banklån, som skal betales af, og et af dem er meget store. Jeg prøver at rette op på det.
Tusind tak for hjælpen :devilll:
Hr Hansen
12-02-2008, 13:33
fordi i sommerferien, får du penge for de tuneringer du har spillet med i og der kommer også lidt tvpenge og lidt trøjesalg, sådan tror jeg det er
fordi i sommerferien, får du penge for de tuneringer du har spillet med i og der kommer også lidt tvpenge og lidt trøjesalg, sådan tror jeg det er
Ja tak for svaret, selvom det ikke var det, jeg spurgte om. Jeg undrede mig over, hvorfor jeg mister så mange penge, og det har jeg fået svar på nu :)
Heine Stick
13-02-2008, 11:36
Jeg har et godt råd til mine "kolleger"...lad være med at købe Dani Alves (FM 08)! Jeg købte ham til United efter en forrygende sæson i Spanien (8,etellerandet i snit), da jeg havde valgt ikke at satse på de højrebacks jeg havde i truppen. Det var en fejltagelse. Manden lå kun lige over 6,00 i snit, og hans side var på det nærmeste et åbent skydetelt. Uanset hvad jeg gjorde, blev han på det niveau. Efter en halv sæson valgte jeg at sætte ham af holdet. Spild af DKK250.000.000.
Selvom det selvfølgelig er belastende som Sir Alex Ferguson wannabe, så synes jeg, det er fedt, at spilproducenten har taget højde for det. Giver lidt ekstra på realismeskalaen.
Martinsen
13-02-2008, 12:17
Selvom det selvfølgelig er belastende som Sir Alex Ferguson wannabe, så synes jeg, det er fedt, at spilproducenten har taget højde for det. Giver lidt ekstra på realismeskalaen.
Ja naturligvis! Har heller aldrig klaget over at FM har taget det med. Spillet skal selvfølgelig være så realistisk som muligt.
Heine Stick
13-02-2008, 12:22
Det betyder jo så også, at United har en tvivlsom økonomi i de næste 20-30-50 versioner af spillet. :D
Glory Man United
13-02-2008, 13:01
Jeg har kørt United frem til sæsonen 2012 med stor succes.....her er så det komiske: Sideløbende styrede jeg Argentinas landshold, indtil jeg sagde op. Straks blev jeg tilbudt at overtage England, hvilket jeg så gjorde. Stor var min forundring, da England så var at finde i Copa America :p
Martinsen
13-02-2008, 13:18
Jeg har kørt United frem til sæsonen 2012 med stor succes.....her er så det komiske: Sideløbende styrede jeg Argentinas landshold, indtil jeg sagde op. Straks blev jeg tilbudt at overtage England, hvilket jeg så gjorde. Stor var min forundring, da England så var at finde i Copa America :p
Det der har min bror også prøvet:confused: en mærkelig BUG i spillet:lolol:
Det betyder jo så også, at United har en tvivlsom økonomi i de næste 20-30-50 versioner af spillet. :D
I mit spil er banklånet vist til år 2032, eller sådan noget, men der kommer nok nogle nye løn i løbet af de næste spil. Det er aldrig til at vide.
Forrsten så er der endnu et godt plus til realisme-skalaen:
Når et hold bliver sat under administration, får hldet fratrukker point. Det er got synes jeg. Jeg har oplevet det med hold som Birmingham og Sheffield United. Godt jeg ikke var træner der.
man.utd25
13-02-2008, 20:19
I mit spil er banklånet vist til år 2032, eller sådan noget, men der kommer nok nogle nye løn i løbet af de næste spil. Det er aldrig til at vide.
Når et hold bliver sat under administration, får hldet fratrukker point. Det er got synes jeg. Jeg har oplevet det med hold som Birmingham og Sheffield United. Godt jeg ikke var træner der.
ja synes jeg også er godt, jeg har oplevet det med hold som bolton og birmingham
Heine Stick
14-02-2008, 11:06
Helt sikkert noget, der er med til at gøre spillet bedre. Jeg prøvede engang et managerspil, hvor man bl.a. skulle bestemme prisen for merchandise og mad solgt på stadion. Med al respekt for spillet, så er det ikke superrealistisk. Jeg går da ihvertfald ikke ud fra, at marketing og salgspriser er med i Sir Alex Ferguson's jobbeskrivelse. Det har fodboldklubberne andre folk til at tage sig af. I Football Manager er der efter min ydmyge mening sat mere vægt på realisme (såsom Glazer-gælden og fratrækkelse af point hvis man bliver sat under administration) end i noget andet managerspil.
Så er der selvfølgelig lige de underlige bugs, der dukker op i ny og næ, men dem er vi vel efterhånden vant til. :D
Så er der selvfølgelig lige de underlige bugs, der dukker op i ny og næ, men dem er vi vel efterhånden vant til. :D
Ja og jeg tror, det er svært at lave et så stort spil som Football Manager uden, der kommer nogle fejl. Men der kommer jo også sådan en ny udgave, som man kan hente, hvor de har rettet op på nogen af fejlene. Det har jeg i hvert fald hørt noget om, der gør.
Christensen
14-02-2008, 18:56
Der kommer ikke en ny udgave af spillet, men der kommet en patch, der retter fejlene.
EDIT: Kan se at der i dag er kommet en ny patch (8.0.2), der, forhåbentligt, skulle rette de sidste fejl der måtte være i spillet
Der kommer ikke en ny udgave af spillet, men der kommet en patch, der retter fejlene.
Det var også den, jeg mente. Jeg kunne bar eikk huske, hvad den hedder, og så vidste jeg ikke lige, hvad jeg ellers skulle kalde den :D
Så er der kommet en patch. Her er et link til hjemmesiden, hvor man kan hente den fra:
http://fm08.footballmanager.net/en/article/101/1819.html
Svendsen
15-02-2008, 13:26
Så er der kommet en patch. Her er et link til hjemmesiden, hvor man kan hente den fra:
http://fm08.footballmanager.net/en/article/101/1819.html
skal man registre sig først? jeg ka ikke få det at fungerer
skal man registre sig først? jeg ka ikke få det at fungerer
Det kan godt være. Jeg er registreret i forvejen, så det ved jeg ikke..
Christensen
15-02-2008, 14:08
Skal man ikke..
Hvad for en skal man vælge når man kommer ind på hjemmesiden ?
Christensen
15-02-2008, 15:08
Patchen kan hentes fra disse links:
Mirror Downloads
Football Manager 2008 PC (Boxed)
Rapidshare - http://rapidshare.de/files/38575630/FM2008_v8.0.2_Patch.exe.html
FM-Base - http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=7
CM Frenzy - http://cmfrenzy.com/index.php?option=com_remository&func=fileinfo&id=4273
Atomic Gamer - http://www.atomicgamer.com/file.php?id=67214
Mega Upload - http://www.megaupload.com/?d=MCS4VW17
Send Space - http://www.sendspace.com/file/gpisc8
Rapidshare - http://rapidshare.de/files/38575630/FM2008_v8.0.2_Patch.exe.html
Mirror - http://computergames.ro/en/downloads/viewitem/id/10221/...tch-for-windows.html
Worth Downloading (FIVE MIRRORS) - http://www.worthdownloading.com/download.php?gid=2939&id=14048
Mirror - http://204.155.67.168/patch/fm08/v8.0.2/FM2008_v8.0.2_Patch.exe
Gamershell - http://www.gamershell.com/download_23243.shtml
pølsemanden
15-02-2008, 15:16
Jeg er ved at være træt af det her det er 3. gang det sker
jeg skal åbne FM når jeg indlæser mit spil står der spillet kunne ikke hentes , nogen der har en løsning ? *?
pølsemanden
15-02-2008, 16:14
Nogen der gider at svare ?
Martinsen
15-02-2008, 16:51
har du prøvet at geninstallere spillet??
pølsemanden
15-02-2008, 17:13
har du prøvet at geninstallere spillet??
ja , .... Nu skal jeg oprette en hen ny manager , nederen
Nogen der gider at svare ?
Gider du at vise lidt tålmodighed? :) Det er ikke en chat, det her :)
Men jeg har hørt at hvis spillet er en crack, kan det nogengange være sat til at stoppe efter et bestemt stykke tid. F.eks. efter en sæson...
pølsemanden
15-02-2008, 18:04
Gider du at vise lidt tålmodighed? :) Det er ikke en chat, det her :)
Men jeg har hørt at hvis spillet er en crack, kan det nogengange være sat til at stoppe efter et bestemt stykke tid. F.eks. efter en sæson...
ok , men er der noget jegk an gøre for at få den tilbage
Martinsen
15-02-2008, 18:50
ja , .... Nu skal jeg oprette en hen ny manager , nederen
Ja det kom vel ikke bag på dig??
ok , men er der noget jegk an gøre for at få den tilbage
Altså hvis det spil ER en crackfil, så kan du vel slette den, og købe det lovlie spil... Andet ved jeg ikke..
pølsemanden
15-02-2008, 22:53
Altså hvis det spil ER en crackfil, så kan du vel slette den, og købe det lovlie spil... Andet ved jeg ikke..
Det er det lovlige
Fletcherfan
15-02-2008, 23:05
SKAL man betale eller tilmelde sig noget for at få downloadet de nyeste patches???
Christensen
16-02-2008, 00:04
Det problem med at spillet ikke kan hentes, kan fx. skyldes at spillet er lukket ned på en forkert måde, eller at din PC er gået ned mens der gemmes. Har dog heldigvis ikke oplevet det i 08, men i 07 havde jeg ofte det problem.
Har lige fikset noget i editoren.. FC United er rykket op til Premier league, Silvio Berlusconi som chairman.
Mit hold
MM: Igor Akinfeev
FH: Daniel Alves , FC: Andrea Bazagli, FC: Raul Albiol, FV: Chiellini
MH: David Silva, MC: Esteban Gambiasso , MC: Christian Poulsen, MV: Adrian Mutu
AC: Arouna Kone , AC: Adriano
Der er noget grine af når man leger lidt med editoren ikke sandt?:D
Det virker urealistisk, men et spil er et spil :D
Martinsen
16-02-2008, 08:06
Ja det må man sige!
Synes nu det ville være sjovere, og mere udfordrende hvis du rykkede dem op i den laveste engelske række og tog den der fra, med det spillermateriale de har! Kan det godt lade sig gøre at etablere sig med dem, men det kræver nok nogle år inden oprykning kan blive en realitet, ellers skal du være heldig at få en god feeder klub som smider mange talenter afsted efter dig... Har selv et spil med dem, og må sige at det virkelig kræver noget tålmodighed, men det gør jo blot sucessen endnu bedre når/hvis den kommer.
Det problem med at spillet ikke kan hentes, kan fx. skyldes at spillet er lukket ned på en forkert måde, eller at din PC er gået ned mens der gemmes. Har dog heldigvis ikke oplevet det i 08, men i 07 havde jeg ofte det problem.
Ja det skete også ofte for mig i 07. Men man kan sikre sig, at spillet ikke bliver helt væk, ved at lave en dobbeltfil. Det gjorde mit 07 automatisk, og så havde man tre udgaver af samme fil. Det kan man vist også gøre i 08'eren. :whine:
jawharacoralia
17-02-2008, 19:42
overtog i saesonen 2011/2012 (undskyld) man city og i min foerste saeson endte jeg paa en tredjeplads og vandt fa cuppen..heh
ska nu igang med min anden saeson og har lie koebt kerlon moura og marek hamsik
fortsaettelse foelgr :)
pølsemanden
17-02-2008, 20:44
Ja det skete også ofte for mig i 07. Men man kan sikre sig, at spillet ikke bliver helt væk, ved at lave en dobbeltfil. Det gjorde mit 07 automatisk, og så havde man tre udgaver af samme fil. Det kan man vist også gøre i 08'eren. :whine:
forstod ikke helt det med en dobbelfil , min ven prøvede at forklare men jeg er fatsvag
Har lige fikset noget i editoren.. FC United er rykket op til Premier league, Silvio Berlusconi som chairman.
Mit hold
MM: Igor Akinfeev
FH: Daniel Alves , FC: Andrea Bazagli, FC: Raul Albiol, FV: Chiellini
MH: David Silva, MC: Esteban Gambiasso , MC: Christian Poulsen, MV: Adrian Mutu
AC: Arouna Kone , AC: Adriano
Der er noget grine af når man leger lidt med editoren ikke sandt?:D
Lidt mærkeligt at du vælger at være FC United og så får Berlusconi som Chairman. Det tror jeg sgu ikk deres fans ville være særlig tilfredse med i virkeligheden:D
Lidt mærkeligt at du vælger at være FC United og så får Berlusconi som Chairman. Det tror jeg sgu ikk deres fans ville være særlig tilfredse med i virkeligheden:D
Hehe, stadigvæk store fremgang :D
Nu gad jeg ikke mere at spille den fiksede database:confused:
Jeg har startet et spil med Aston Villa som hold, :)
pølsemanden
21-02-2008, 19:36
Nogen der ved hvad manucho hedder i FM , har prøvet at loade alle fra angola men der er kun : En der hedder Marito som spiller i Predro , altså den klub manucho spillede i
Martinsen
21-02-2008, 20:13
Nogen der ved hvad manucho hedder i FM , har prøvet at loade alle fra angola men der er kun : En der hedder Marito som spiller i Predro , altså den klub manucho spillede i
Hvis du henter den nyeste patch er han i United
pølsemanden
21-02-2008, 20:55
Hvis du henter den nyeste patch er han i United
Er det gratis
Martinsen
21-02-2008, 21:38
Er det gratis
Ja det er det! Du kan oprette en bruger på www.FMdanmark.dk, og så downloade det derinde. Og det er meget simpelt at installere, det klarer det stortset selv.
pølsemanden
21-02-2008, 23:58
Ja det er det! Du kan oprette en bruger på www.FMdanmark.dk, og så downloade det derinde. Og det er meget simpelt at installere, det klarer det stortset selv.
Hvad hedder filen jeg skal downloade
EDIT : har fundet
EDIT : den gider ikke at downloade den , men det er også lige meget ;)
Martinsen
22-02-2008, 00:56
Hvad hedder filen jeg skal downloade
EDIT : har fundet
EDIT : den gider ikke at downloade den , men det er også lige meget ;)
Det må du selvfølgelig selvom, men den retter også mange fejl i spillet. Og jeg vil råde alle til at downloade patchen
Glory Man United
22-02-2008, 08:39
Har rettet den, men United taber altså en gang imellem, så alle fejl er ikke rettet :p
Hvor skal man placere patchen henne ?
pølsemanden
24-02-2008, 16:25
Januar 2008 Med United -:
Huntelaar Rooney
Nani Anderson Ronaldo
Veloso
Evra Rio Vidic Richards
Kusczak
chrisserUnited
24-02-2008, 23:08
juni 2008 med united
VDS
rio pique vidic
hargreaves
ronaldo carrick anderson nani/silva(fra valencia)
Rooney tevez/huntelaar
PL-pedersen
01-03-2008, 23:41
vil lige spørger om i har prøvet at nogle at jeres spiller havde seriøse problemer med sig selv, for jeg er Barcelona og der står inden på Henry personlig, står der at han ikke bryder sig om ham selv..
er der nogen andre der har haft det probelm?
vil lige spørger om i har prøvet at nogle at jeres spiller havde seriøse problemer med sig selv, for jeg er Barcelona og der står inden på Henry personlig, står der at han ikke bryder sig om ham selv..
Haha, sejt - så er der ingen i verden der kan lide ham. :P
Aston Villa 2010
Kameni
Hutton-Coloccini-Richards-Chiellini
Lennon-Carrick-Renato Augusto-Sergio Mota
Anelka-Gyan
-----
Nogen der kan anbefale potentielle stjerner?
Er FM Geniescout ankommet??
Ja jeg oplevede det samme med Khalid Boularouz. Fik en nyhed i indbakken hvor der stod at Khalid Boularouz ikke brød sig om Khalid Boularouz og det stod også inde i de personlige oplysningerne.:) :lolol: Synes generelt der er en del fejl ved det nye men også mange nye fede ting
jawharacoralia
12-03-2008, 08:17
saa blev mit stoerste oenske opfyldt:jeg har overtaget MANCHESTER UNITED!!! hvilket jeg syntes er ret fedt...det skete i midten af saesonen 2012/2013 (overtog efter rijkaard),united som nummer 11 uden en eneste trofaeog uden champions league..da jeg overtog vandt jeg dog fa cuppen. saa vandt jeg den naeste saeson og ogsaa champions league og skal nu igang med 2014/2015 hvor der er super cup,klub vm etc...
er den bedste i danske hall of fame,i england nummer 9
:) :) :)
forresten tjek lige mit hold: (nogen er "fra spillet"/opdigtet)*:
start 11er:
carson
leonardo alejando*-ferdinand-vidic-evra
ronaldo-hargo/carrick-price*(fra united's akademi og er blevet verdensklasse midt)-dominique troch*(helt vild syg belgier,lige nu wonderkid)
rooney-tevez/bruno*(brasiliansk wonderkid,minder meget om robinho)
Holmegaard
14-03-2008, 21:00
havde noget af det samme problem med klose da jeg var bayern...så ingen anden udvej end at sælge ham...men så tog jeg til real...:D
jawharacoralia
29-03-2008, 09:40
jeg kunne virkelig godt taenke mig hvem der er noget aller laengst i spillet for jeg kunne godt taenke mig at vide om spiller overhovedet slutter?? :)
jeg kunne virkelig godt taenke mig hvem der er noget aller laengst i spillet for jeg kunne godt taenke mig at vide om spiller overhovedet slutter?? :)
Var der ikke en herinde der var nået til år 2052 eller et eller andet tosset?
En af mine venner tog på ferie i sygt lang tid og kom til år 2150 ca :D eheh
Hinrichsen
21-04-2008, 23:19
Håber sku ikke der er nogen af jer der går lige så højt op i det som den her tyske freak
http://www.youtube.com/watch?v=VWLQeZViOgM
;)
Chelsea skulle efter sigende bruge FMs database til at scoute nye spillere ud fra:
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=151082
Det er sgu også tit det holder stik så hvorfor skulle man ikke det? :)
SantasLittleHelper
25-04-2008, 10:54
Det er sgu også tit det holder stik så hvorfor skulle man ikke det? :)
Det kommer da vist an på hvad du mener med "tit".
Det er forholdsvist tit (ment som næsten altid) at jeg starter et spil hvor en spiller ikke tilnærmelsesvis har de samme stats som i starten af det spil jeg spillede før. Man skal jo huske på at databasen vel er opnået via en enkelt kontakt fra klubberne der vurderer hver spiller i sin egen klub. Så vidt jeg har forstået er det derfor Emil Debski blev så god i et af de tidligere spil - fordi han selv stod for kontakten til udgiveren.
Lorensen
04-05-2008, 14:10
Mit spil er helt fucked.
Har haft 3 spil: Med Tottenham, United og Real Madrid hvor jeg i alle er nået til den 5. December 2009. Så vil spillet bare ikke mere, og computeren siger at der er opstået en fejl. Pisse irriterende når man lige er begyndt at vinde det hele :P hehe
Det med klubberne der spiller FM tror jeg også passer.
Især i City. De hentede Elano og Corluka nogenlunde samtidigt mener jeg. Og nogle uger før hentede jeg selv dem fordi de bliver rigtigt gode, og så bliver de rigtigt køb. Corluka var jo ikke ligefrem den man havde hørt aller mest om
Det kommer da vist an på hvad du mener med "tit".
Det er forholdsvist tit (ment som næsten altid) at jeg starter et spil hvor en spiller ikke tilnærmelsesvis har de samme stats som i starten af det spil jeg spillede før. Man skal jo huske på at databasen vel er opnået via en enkelt kontakt fra klubberne der vurderer hver spiller i sin egen klub. Så vidt jeg har forstået er det derfor Emil Debski blev så god i et af de tidligere spil - fordi han selv stod for kontakten til udgiveren.
Er der ikke 30 scouts verden over som formidler info videre til spiludvikleren?
Elrantiri
04-05-2008, 17:08
Er der ikke 30 scouts verden over som formidler info videre til spiludvikleren?
Jeg er ret sikker på, at der er 1 person per klub til at ordne stats efter nogle regler, som er opsat af udviklerne.
EDIT: Forza skriver 1500 scouts.
Fletcherfan
05-05-2008, 00:35
Offensiv midtbane: Sherman Cardenas - min absolutte stjerne på 27 år. Jeg købte ham for 1,1 milliard kroner (no shit!) som det allerførste, jeg gjorde da jeg kom til United, og han har siden da spillet 263 kampe, scoret 139 mål, lavet 139 oplæg til mål, fået 91 MoM og har et snit på 8.04, hvis man tæller alle turneringer med. Verdens bedste spiller 3 år i træk. Han er ikke regen, så køb ham!Angriber: Tom Hendriks - 23-årig hollænder, jeg fandt i PSV og også benytter mig af på landsholdet. Han laver ekstremt mange mål, men så heller ikke så meget andet. Derfor benytter jeg mig en sjælden gang imellem af Rooney, der nu har spillet i klubben i 13 år.
Sherman Cardenas... Er det i FM 2007 han er med i??? jeg finder ham nemlig ikke i FM2008
Martinsen
05-05-2008, 16:45
Sherman Cardenas... Er det i FM 2007 han er med i??? jeg finder ham nemlig ikke i FM2008
Nu ved jeg ikke hvilken størrelse database du spiller med?? Men hvis du spiller med stor database er det 100% sikkert han er med i hvertfald :)
Hinrichsen
05-05-2008, 18:22
Har lige overtaget Wolwes... Og de har ingen spillere og ingen penge, så ville høre om nogen herinde kender nogle unge billige spillere, der er værd at få fat i????
Har lige et spørgsmål: Jeg har FM2008 og jeg ved ikke hvordan eller hvor jeg kan finde nogle supertalenter med mine talentspejdere. Nogen som ved det?
Fletcherfan
05-05-2008, 20:48
Har lige startet et spil med Newcastle...
Startede dårligt med kun 1 sejr i de første 5 kampe inkluderet et 1-2 nederlag mod Nott. Forest i Liga Cupen...
Jeg startede således:
Harper (Given var skadet)
Danny Simpson (lejet), Scharner, Taylor, Enrique
Milner, Emre, Butt, N'Zogbia
Martins, Viduka/Smith (Owen skadet).
Så blev Owen og Given friske, mens jeg vragede fuldstændig Enrique, som skal sælges ved det næste transfervindue (sammen med Ameobi)... Emre, Smith og Simpson røg også helt ud og blev marginalspillere, mens Milner blev langtidsskadet, Geremi røg ud på højre side, Scharner blev flyttet op på midtbanen og blev erstattet i midterforsvaret af Cacapa... Beye afløste Simpson og Enrique er i første omgang erstattet af Babayaro, men han var ikke supergod så han vragede jeg også, og afløste ham af den kun 18-årige Darren Lough, som klarer sig fint, men nok ryger ud på bænken når Gardner kommer i januar. Det kan siges, at Owen skyder mål i hver kamp og har efter 12 kampe 12 mål. Resultatmæssigt går det rigtig godt. Tabte lige akkurat 3-2 på Old Trafford, spillede 1-1 mod Chelski på hjemmebane (burde have vundet) og vandt 4-0 på Anfield...:lolol:
Fletcherfan
05-05-2008, 20:50
Nu ved jeg ikke hvilken størrelse database du spiller med?? Men hvis du spiller med stor database er det 100% sikkert han er med i hvertfald :)
Hvor er han fra??? Finder ham ikke med stor database... Han var ikke at finde med alle spillere fra Colombia...
SantasLittleHelper
05-05-2008, 21:41
Hvor er han fra??? Finder ham ikke med stor database... Han var ikke at finde med alle spillere fra Colombia...
Det kan være at du skal opdatere spillet så. Jeg har den første opdatering og han er med når jeg spiller i Sydamerika... Hvis du ikke har opdateret kan du heller ikke udbygge stadion og frekvensen af annullerede mål for offside og efter hjørnespark er urimelig høj...
Fletcherfan
05-05-2008, 22:34
Ok, thanx... Ved du hvor han spiller i starten???
Ellers er Henri Saivet, Bordeaux, Georginio Wijnaldum, Feyenoord, Michael Woods, Chelski 3 af de største talenter...
Fletcherfan
06-05-2008, 12:34
Er der nogen her, der kan fortælle mig hvordan får downloadet opgraderinger til spillet???
Martinsen
06-05-2008, 21:50
Er der nogen her, der kan fortælle mig hvordan får downloadet opgraderinger til spillet???
Opret en bruger på FMdanmark.dk og download det der igennem. Det installere sig selv når du henter det, så det er meget simpelt.
Fletcherfan
06-05-2008, 23:06
Ok... Nu er jeg måske pissedum, men jeg kan ikke finde nogen downloads, men bare hvilke updates man kan downloade, ikke hvordan man downloader... Er der nogen her, der kan hjælpe mig med det???
http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=download;id=382
værsgo
Har lige et spørgsmål.
Er det nødvendigt at hente både 8.0.2 og 8.0.1 patcherne. Eller kan jeg nøjes med den seneste opdatering? For jeg har nemlig kun downloadet 8.0.2 + 8.0.2 (rettelsen), og nu er det forsent for mig, at downloade 8.0.1, for det er nu ikke muligt. Men jeg har da forhåbelig så ikke gået glip af nogle opdateringer?
En dejlig sejr over nummer et så nu ligger jeg nummer et. :D
http://www.gratisupload.dk/files/1211012209_OlmrnKl6.jpg
Har lige et spørgsmål.
Er det nødvendigt at hente både 8.0.2 og 8.0.1 patcherne. Eller kan jeg nøjes med den seneste opdatering? For jeg har nemlig kun downloadet 8.0.2 + 8.0.2 (rettelsen), og nu er det forsent for mig, at downloade 8.0.1, for det er nu ikke muligt. Men jeg har da forhåbelig så ikke gået glip af nogle opdateringer?
Nogle gange kræver opdateringer at du har en specifik version i forvejen, medmindre det er såkaldt 'fulde opdateringer' - til nogle spil vælger udviklerne at udgive opdateringer som kun kan opdatere et spil fra v1.3 til 1.4 samtidig med at udgive en opdatering som kan opdatere et spil fra hvilket som helt version til 1.4. Det er naturligvis fordi den specifikke opdatering (1.3 til 1.4) fylder mindre, da den indeholder færre opdateringer, mens den store opdatering (som virker til alle versioner og sørger for spillet er up-to-date) indeholder ALLE opdatering som der er kommet til spillet fra det blev udgivet i butikkerne til den aller nyeste version.
Så vidt jeg kan se udgiver SIGames kun såkaldte 'fulde opdateringer', så du kan godt opdatere direkte til 8.0.2 - som du har gjort. Så nej, du har ikke misset nogle opdateringer ved at 'springe' 8.0.1 over - alle de opdateringer der var i den version er inkluderet i den 8.0.2 opdatering du har hentet.
Generelt vil det aldrig være muligt at springe opdateringer over - hvis det kræver at du har en tidligere opdatering liggende så vil producenten altid gøre opmærksom på det og det vil ikke være muligt for dig at køre den fil du downloader før du har installeret den tidligere nødvendige opdatering. :)
Fletcherfan
25-05-2008, 09:39
Har lige spillet to sæsoner hvor jeg har trænet Hargo og Pique til at spille højreback, Anderson, Nani og Scholes kan spille angribere... Det går rigtig godt, vinder så godt som alle konkurrencerne.. Og Anderson i angrebet er pissefarlig... Han scorer HVER gang han bliver sat op i angrebet.. Bare så I ved det:lolol:
Er der nogen af jer ved noget om det nye FM? Udkommer der overhovedet en 09 version? Eller er det kun det der underlige FmLive der kommer til at gælde?
Der skulle komme mere nyt 3. september om FM2009.
link (http://community.sigames.com/showthread.php?t=41122)
jawharacoralia
10-09-2008, 01:13
d 14 november udkommer det nye FM .. der skulle ogsaa vaere lagt en masse videoer ud paa youtube men jeg kan ikke se dem for hvor jeg bor (tunesien) er youtube blevet censureret :( . men inde paa fmdanmark.dk staar der en masse ting om det nye spi
fuuck hvor jeg bare glaeder mig nuu !!! :D
Glory Man United
26-10-2009, 09:40
Fredag?
Fredag?
Ja, det er release date.
den kan være fm udkommer den 14 nov i Tunesien, men den 30 okt i DK :)
Dahlmann
26-10-2009, 16:44
den kan være fm udkommer den 14 nov i Tunesien, men den 30 okt i DK :)
eller at den her tråd ikke er blevet brugt siden sidste år.. ;)
Bliver i hvert fald godt at komme igang med United i det næste spil.. Vi har masser af transferpenge til rådighed jo.. :D
eller at den her tråd ikke er blevet brugt siden sidste år.. ;)
Bliver i hvert fald godt at komme igang med United i det næste spil.. Vi har masser af transferpenge til rådighed jo.. :D
Ha ha :D Det er sgu nok der problemet ligger :lolol:
Glory Man United
29-10-2009, 08:11
Idag er det d. 30/10
schousboe9
29-10-2009, 08:15
Idag er det d. 30/10
Ville det ikke være synd at påstå? Eller er der en intern joke eller noget, jeg også har misset? :o
Glory Man United
29-10-2009, 08:37
Ville det ikke være synd at påstå? Eller er der en intern joke eller noget, jeg også har misset? :o
Hahaha nej nej, men FM udkommer jo idag....tumpe :)
schousboe9
29-10-2009, 09:17
Hehe.. Og bjørne skider i skoven! ;)
Der er også bestilt herfra. Blir godt, blir nyt, blir spændende, blir offensivt!
SantasLittleHelper
13-11-2009, 13:54
Hvad så drenge, hvad synes i om det? Jeg følte lige for at starte med Sporting, og det er gået meget godt. Jeg blev nummer 2 i første sæson, blev mester i anden, og i 3. sæson smed så mesterskabet væk mod Benfica i sidste kamp, hvor jeg ellers var foran 3-0. Pecht Gehabt.
Jeg har dog oplevet nogle underlige ting. For det første er mine spillere ikke ret meget værd, og hvis jeg kan sælge Joao Moutinho for 6 mio pund skal jeg være heldig. Det var nærmest det jeg gav for Marquinhos, som jeg nu kan sælge for 4 mio, selvom han kun er 22 og har været topscorer 2 sæsoner i træk. Derudover har jeg et problem med min kontrakt - for den udløb i 2011, og er nu i 2013. Jeg tog på ferie mens der var venskabskampe, og så var mit kontrakttilbud åbenbart blevet afvist automatisk. Jeg kan ikke bede om en ny, og jeg er ikke blevet tilbudt en ny.
Artur Boruc (free)
Arturo Vidal (6 mio) - Gojko Kacar (Free) - Nelson Rivas (Free) - Marcel Schäfer(free)
Joao Moutinho (box-box, HG) - Miguel Veloso/Adrien (Deep Playmaker, HG,)
Simon Vukcevic (AML) Matias Fernandez/Jadson/Marco Veratti (AMC, Jadson var free Veratti, 650k) Georginio Wijnaldum (AMR, free)
Marquinhos (6 mio)
Subs:
Juliano (ST, Vasco)
Alphonse Areola (GK, PSG)
Juninho (RB, Santos)
Paulo (DC, Atletico Mineiro)
Jadson/Fernandes/Veratti (AMC)
Ashkan Dejagah (AMR/L)
Christian Fuchs (DL, WBL, AML)
Da jeg har store problemer med, at slå de mindre hold på hjemmebane, fordi mine spillere er pisse arrogante, er jeg blevet nød til at bringe nogle udlændinge ind som virkelig kunne forbedre holdet mentalt. Det har hjulpet lidt, men det kostede så mesterskabet i sidste sæson, og desværre også en kvartfinale i CHL, hvor jeg blev banket af Bordeaux, selvom jeg havde fuldstændig styr på dem i første kamp. Hvad synes i ellers om brugerfladen og de nye taktiske muligheder? Jeg synes det har været meget fint. Det tager lidt tid at vænne sig til, men alt i alt synes jeg det er en klar forbedring. Især det taktiske, både pre-game og in-game, det er virkelig fedt med alle mulighederne.
schousboe9
13-11-2009, 14:28
Er slet ikke nået så langt, overhovedet. Har ikke engang rundet første juleprogram med United endnu.:p
Men er man frisk på netværk, hvis det en dag kniber med at få aftentimerne til at gå?
Bud Spencer
22-11-2009, 14:26
Har netop overstået første sæson med OB.
Jeg sluttede nummer to, med samme antal point som nummer tre, Brøndby. FCK blev nummer et, med et point ned til mig. Jeg lå og sloges med Brøndby igennem hele sæson om første pladsen, men vi blev begge overhalet til sidst.
Mit hold til den nuværende sæson ser sådan her ud:
Roy Carrol
Espen Ruud - Tore Reginiussen - Sölvi Ottesen - Chris Sørensen
Jakob Poulsen - Landry N'Guema - Hans Henrik Andreasen - Simon Poulsen
Djiby Fall - Peter Utaka
Handler:
Ind: Simon Poulsen 7 mio, Jakob Poulsen 16 mio, Landry N'Guema 7 mio, Djiby Fall 13 mio, Tore Reginiussen 8,5 mio, Sölvi Ottesen 3 mio, Benny Feilhaber 8,5 mio.
Ud: Djemba Djemba 43 mio, Henrik Hansen 4 mio, Demba Nyren 11 mio, Björn Rundström 3 mio, Johan Absalonsen 16 mio. (Efter denne sæson sælger jeg Utaka for 44 mio. kr, efter en sæson hvor han scorede 24 liga mål, i 28 kampe)
Har stadig 130 mio. kr at handle for endnu, hvilket jeg synes virker rimelig urealistisk, og blandt andet derfor er jeg gået lidt død i sæson nummer to, og overvejer derfor at starte et nyt spil op, med Manchester United.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.