Se fuld version : Cantona i København
Ved ikke helt hvor denne tråd skulle placeres, men i kan jo bare flytte den :-)
Cantona gæster i morgen VM for hjemløse, som holdes i København.
http://www.homelessworldcup.org/zine/news/cantona-training-clinic-for-500-homeless-world-cup-players
Ham gad jeg godt møde :|
Hvad koster sådan en billet?
Hvis der er nogen, som ligger inde med information om hans besøg, så send dem venligst til mig...
Det har været mega svært at finde information om hans besøg, men lidt har jeg da skaffet :)
Stort at han kommer til KBH ! ham vil jeg utrolig gerne møde
Fedt nok. Gad godt at have været i København på samme tid som ham, da jeg har været der i en uges tid. Tænk .. Så har der været to royale i København.. Mig og ham :D
Mikkelsen
30-07-2007, 17:02
Er det ikke normalt at der er privat indkvartering til sådanne arrangementer ?:lolol:
Jeg kender en som kender landstræneren for det danske hold, og han siger at Kongen vil træne med spillerne på Rådhuspladsen fra 10-12 i morgen.
Det skal tages med et lille forbehold :-)
Don Kafai
30-07-2007, 19:27
Det kunne da være man skulle tage et smut ind i byen imorgen...
Jeg tager toget kl. 6.52 i morgen, det vil jeg ikke glippe :-)
På DR1 kommer der noget om Per, der spiller på holdet.. Tjek lige beskrivelsen ;)
Per er god til fodbold, men lidt mindre god til at få styr på tilværelsen. Han har været hjemløs i 17 år, men nu skal han repræsentere Danmark ved VM i gadefodbold for hjemløse. Sammen med resten af holdet - 10 mand og en kvinde - skifter har for en stund øl og smøger ud med cola og vitaminpiller og kaster sig ud i et hårdt træningsprogram, der skal styrke krop og kampånd, selvtillid og sammenhold. Holdet ligner ikke ligefrem Manchester United endsige FCK, som vi kender dem fra tv-skærmen, men målet er det samme - det gælder om at vinde! En film om et anderledes fodbold-VM, om nederlag og sejre, bristede håb og levende drømme, kærlighed og (selv)bedrag. En film om at drømme om mere, end man har, og om at kunne mere, end man tror. En film om Per.
jeg tar med dig ind Tacconi.. skriver lige til din mobil.. arh har først opdaget det nu
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article322964.ece
Lidt ekstra information.
Det er godt gået af FCK!
Eric Cantona er vel en af de største i Manchester Uniteds historie...
Det er godt gået af FCK!
Eric Cantona er vel en af de største i Manchester Uniteds historie...
Ikke forstået. Hvor kommer FCK ind i billedet?
Ja, undskyld! Sorry! Mente bare København! Jeg tænkte på noget helt andet
Ja, undskyld! Sorry! Mente bare København! Jeg tænkte på noget helt andet
Ikke forstået. Han kommer da af sin egen grund, og ikke fordi hans sponsorer eller sådan noget halløj tvinger ham til det.. Sådan har jeg da forstået det, så det er ikke København, der skal have æren..
Vi ses Tacconi!
jeg tar med dig ind Tacconi.. skriver lige til din mobil.. arh har først opdaget det nu
Dejligt at vågne til sådan en fantastisk dag, hvor solen vil skinne på vores dejlige liv :juhuuuu:
Vi ses derinde, jeg skriver eller ringer når jeg rammer hovedbanegården.
Hvor var det vildt endeligt at få set kongen himself... Han havde både tid til autografer og håndtryk, hvilken stor person...
Ohhhh ahhh Cantona!!!
I må gerne smide billeder op af kongen, hvis I fik taget nogle :)
I må gerne smide billeder op af kongen, hvis I fik taget nogle :)
Tror Casper fik taget en del billeder, og mon ikke han smider nogle op senere.. Jeg er stadig rystet... Det var helt utroligt !! han var meget afslappet og lærte de hjemløse nogle tricks i cowboybukser og vindjakke :D
Jeg overvejer at tage til Kbh i morgen..
Her er en artikel om Kongens besøg http://politiken.dk/indland/article351390.ece
Det var en af de største oplevelser i mit liv!
Har MANGE billeder, men skal på arbejde om lidt, så de kommer i aften!
FUCK DET VAR STORT!
Tror Casper fik taget en del billeder, og mon ikke han smider nogle op senere.. Jeg er stadig rystet... Det var helt utroligt !! han var meget afslappet og lærte de hjemløse nogle tricks i cowboybukser og vindjakke :D
Om man så gav ham en flyverdragt på, så ville han stadig kunne spille fodbold. Det må være helt vildt stort for spillerne. En ven og jeg har også snakket om at blive hjemløse og så komme på det hold, for det er vist meget nemmere end det rigtige landshold :D
To fra det danske landshold! Ham til venstre skaffede mig Cantonas autograf! Hvor var det fedt! Er evig taknemmelig!
http://img411.imageshack.us/img411/6421/img1947bt1.jpg
Profil af en konge
http://img160.imageshack.us/img160/8083/img2110xz0.jpg
Fantastisk klasse af Cantona at kigge hen mod mig!
http://img295.imageshack.us/img295/104/img2099xb5.jpg
Eric med hans bror, som også er hans agent
http://img295.imageshack.us/img295/7060/img2120bx9.jpg
OG SÅ LE GRANDE FINALE::::::
http://img49.imageshack.us/img49/3790/img2129ow9.jpg
Ret god promovering af hjemmesiden, på nederste billede :D
fuck alle der har mødt ham
Årets billede på forummet! :InLove
Det må have været et stort øjeblik. :)
Super fed oplevelse.. Min første autograf af en United spiller.. og så oven i købet af måske den største.
Var alt i alt rigtig fed oplevelse.. Han virkede meget "down to earth" og måden han kom til eventet på var også fed. Han kom egentlig traskende med sin bror/agent hen til stævnet og han skrev til ca. alle der ville have en autograf.
Heiselberg fik nappet en 4xx billeder by the way.. så der skal nok være en masse godt imellem..
fuck det var fedt
thetrible99
31-07-2007, 14:38
I tv2 nyhederne kl 14.00 var der klare billeder af Casper og kongen, som underskrev oldtrafford.dk trøjen. God reklame for hjemmesiden.
Hold øje med nyhederne kl 16, billederne kommer nok igen.
Smukt han også kommer i morgen! Jeg troede det var for sent, men kongen er der stadig! Håber på at være så heldig som jer andre!
For resten, nice lavet med trøjen!! Men casper dog, er det ikke officielt merchandise?;) :skaaal:
Danielsen
31-07-2007, 15:17
Smukt han også kommer i morgen! Jeg troede det var for sent, men kongen er der stadig! Håber på at være så heldig som jer andre!
For resten, nice lavet med trøjen!! Men casper dog, er det ikke officielt merchandise?;) :skaaal:
Nu svare jeg lige for Casper. Jo, det er officielt merchandise, men den er også köbt inden Glazer fik fingrene i klubben.....
hehe ok, troede ellers lige...men i hvert fald godt billede!
United DK
31-07-2007, 17:18
For en gang skyld, kunne jeg godt tænke mig, at bo i København. :D
Fede billeder.. Det må have være en stor oplevelse.. Jeg sidder stadig og overvejer at tage turen til Kbh
Grønholdt.
31-07-2007, 17:56
Jeg så dig i fjerneren i dag Casper, og du havde jo helt julelys i øjene... ;)
Heldige asen... :devilll:
Jeg er igang med at uploade det til youtube. De skal bare lige acceptere videoen derinde.
http://youtube.com/watch?v=M52fPPE78Fg
Kvaliteten er lidt skidt, men jeg var nødt til at ændre formatet så det kunne komme på youtube.
Klasse! er der andre der skal derind imorgen? hvis det er kan de lige give mig et praj, kunne være fedt at følges. tager derind i aften hos en kammerat så jeg er sikker på at komme afsted til tiden. bare tilføj min Messenger så finder vi ud af noget. kostonrocks@hotmail.com
Jeg har ikke kunne lokke nogen med derover. Mine nærmeste venner hader enten fodbold eller også interesser det dem bare ikke. Jeg kommer også fra Vejle, så der er et stykke vej.
[/B]
Det var da et rigtig godt billede jeg fik taget :)
En fantastisk oplevelse, den mand har bare så meget karisma at man tror det er løgn.
JakobR kommer du så til kbh fra vejle imorgen eller?
JakobR kommer du så til kbh fra vejle imorgen eller?
Nej desværre. Det kunne ellers have været fedt.
Politiken har et fedt indslag
http://politiken.dk/poltv/?ExtID=2017
Ej hvor pinligt, hehe :D
Men FUCK DET VAR STORT! At trykke hans hånd og sige tak for alt var det jeg havde drømt om i mange år!
Glæder mig til at se ham igen i morgen!
Ohh Ahh Cantona!
Damn jeg kan ikke sove! skal med en bus klokken 06.50 for at komme til kbh til tiden! jeg glæder mig som et lille barn!
Politiken har et fedt indslag
http://politiken.dk/poltv/?ExtID=2017
Hvor ser det lækkert ud. Hvorfor er det lige, at Casper er med på alle danske tv-indslag om United!? :D
Refstrup
01-08-2007, 09:27
Hvor ser det lækkert ud. Hvorfor er det lige, at Casper er med på alle danske tv-indslag om United!? :D
Han var også med lige inden vi skulle spille mod fck i parken på Tv2 :D
Andersen
01-08-2007, 10:28
Det var nogle flotte billeder må man sige. Kongen har stadig en aura, der er udover det sædvanlige. Rank, et nærmest uopnåeligt og urørligt blik i øjnene, brystkassen frem (og i "gamle" dage kraven op) ja, han er stadig, som man husker ham.
Jeg har selv haft den fornøjelse at møde ham, endda hele to gange. En meget høflig men meget fåmælt gentleman.
Er der nogen, som kan fremtrylle det billede/tegning fra sæsonen 1995-96, hvor han stod som Cæsar og drengene (Butt, Becks, Nevilles osv) var hans undersåtter (legionære m.m.)??? Hil.
Reichelt
01-08-2007, 10:47
Er der nogen, som kan fremtrylle det billede/tegning fra sæsonen 1995-96, hvor han stod som Cæsar og drengene (Butt, Becks, Nevilles osv) var hans undersåtter (legionære m.m.)??? Hil.
Til ære for kongen:
http://img132.imageshack.us/img132/3995/ericthekingbs7.jpg
Nogle der ved hvornår han skal spille kamp på rådhuspladsen ??
var det samme bane som han trænede på i går ?
Jeg har læst, at den danske målmand for de hjemløse reddede et straffespark fra Cantona. Det må være et minde, der er værd at tage med sig :)
Hvorfor skal man lige bo i Jylland. Når kongen kommer. Bare så Fucking Ærgelig Åhh Kan blive vred, men nice Casper at du lige er i Mediernes Punkt ;D
Casper, lige til orientering så ligger Nakskov altså på Lolland :-)
Cantona overværede FCK-Beitar Jerusalem i vip boksen, hører jeg...
Casper Broustbo skriver på ManUtd.dk:
01-08-2007 Casper Broustbo
Da Kongen mødte pøblen
Tirsdag d. 31. juli, lagde fra morgenstunden op til at blive noget stort. På den sidste dag i den mest regnfulde juli måned nogensinde, var der ikke en sky på himlen og solen skinnede. Denne dag startede VM for hjemløse i København på rådhuspladsen. Men omkring ca. 20 -30 personer var der kun for at se én enkelt person. Det eneste man havde fået af vide, var at ingen ringere end Kongen af Old Trafford, Eric Cantona, ville komme mellem 10 og 12.
Ingen vidste om det ville være muligt at komme i nærheden af Kongen, eller om han ville have tid til andet end at præsenteres sig.
I spænding blev der ventet og på et tidspunkt stod vi 3 mand og snakkede om man overhoved ville kunne genkende Kongen. I samme øjeblik ser jeg, fra midten af rådhuspladsen over mod 7 eleven, og der til fods fra strøget, som en hver anden mand kom Kongen hen mod banerne. Det eneste følgeskab han havde med, var sin bror (der ligner ham på en prik) og en enkelt kontrollør, men Kongen gik på den samme måde, som han altid har gået på, og jeg udbryder: ”der kommer han squ”, og en gåsehud rejste sig, mens man gik ham i møde.
Med den største selvfølge skrev Kongen autografer til alle sine undersåtter, inden han gik ind på det indhegnet område, ingen blev glemt. Derefter indtog han den lille arena fyldt med hjemløse spillere der lyste ligeså meget op, som alle os andre.
Kongen begyndte at vise spillerne nogle forskellige øvelser og tricks, og tro mig Kongen kan stadig spille bold. Men samtidig var det fantastisk at se Kongens lidenskab for at lærer andre hvad han kender til dette fantastiske spil og han gav sig god tid til forklarer hvordan de skulle gøre, stå og spille bolden, som man husker ham bedst, som en rigtig Konge.
Efter ca. halvanden time var det slut og alle spillerne og trænerne fik de autografer de ville. Da Kongen så forlod stedet igennem var der kontrollører omkring ham der sagde nej til flere autografer, men Kongen tog selv en tus og begyndte at skrive flere autografer, til sidst sikrede han sig at ingen var blevet glemt, også forlod han igen rådhuspladsen til fods. Alt imens vi Unitedfans sang, ”What a friend we have in jesus (Ooh Aah Cantona)”. Da sangen sluttede, var han på vej over lyssignalet ned af strøget og i folkemængden kunne man lige se Kongen løfte hånden som han altid gjorde det inden han forlod Old Trafford.
Jeg skulle på arbejde bagefter og nogle timer senere lagde min gåsehud sig, men jeg blev også enig med mig selv om at, det var det tætteste jeg nogensinde ville komme på himlen.
Folk har snakket om den ”nye” Maradona, Pele, Platini, Beckenbauer, Cruyff og Ronaldinho, men ALDRIG har nogen sagt den ”nye” Cantona, for der er kun én Eric Cantona, og tro mig (igen) når Kongen forlader landet begynder det at regne igen.
What a friend we have in jesus,
He’s a saviour from afar,
What a friend we have in jesus,
And his name is Cantona,
Ooh Aah Cantona,
Ooh Aah Cantona,
Ooh Aah, Ooh Aah, Ooh Aah,
Cantona,
Ooh Aah Cantona.
Long live the King
tjek lige det her..... For de af os der mødte Cantona...der må man sige at selvom det er over 10 år siden han gav rådet til solskjær, så følger han det stadig. Cantona er kongen.
Shortly after Ole Gunnar Solskjaer joined Manchester United, the young Norwegian received some advice from Eric Cantona about what it meant to represent a club that means so much to so many.
It was back in 1996, and Solskjaer was newly arrived at mighty United from little Molde. "I remember Eric Cantona saying when you meet people it might be just once in their life they meet you,'' recalled Solskjaer.
"So for him to take just 30 seconds to chat to that person, sign an autograph, and smile, means so much to the other person. That's what they are going to remember. If he had been an asshole… that's what they would have remembered. That's part of the learning process of being a Man U player. Behaving."
Det er vel det alle ved, at førstegangsindtrykket er det, der varer længst. Og fedt, at spillerne er opmærksomme på det. God stil.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.