Se fuld version : Playstation 3 (PS3) tråden
Da jeg lige faldt over Xbox 360 tråden, synes jeg også vi herinde skulle have en PS3 tråd.
Har lige købt en PS3 til 4700 kr. incl. 3 spil og 2 joystick via Elgigantens hjemmeside. Glæder mig til at få den.
Hvilken spil ser i frem til ved PS3?
Jeg ser bl.a. frem til MGS4, GTA4 og GROW2.
Er der nogen af Jer der spiller online og hvis ja, hvilken forbindelse skal man min. have, for at spillet kører godt?
United DK
29-07-2007, 21:12
Kan PS3 tage PS2-spil? I såfald tror jeg bare jeg beholder min PS2'er, med mindre spillene til den helt udgår, ligesom det har været tilfældet, med spillene til PS1.
Kan PS3 tage PS2-spil? I såfald tror jeg bare jeg beholder min PS2'er, med mindre spillene til den helt udgår, ligesom det har været tilfældet, med spillene til PS1.
Jah, PS2 kan godt spilles på PS3...
United DK
29-07-2007, 21:57
Jah, PS2 kan godt spilles på PS3...
Dejligt. :)
Tænk hvis der blev oprettet en tråd for folk, der ejer en computer :D
Jeg har læst et sted, at ps3 i europa ikke kan afspille ps2-spil. Noget med, at den hurtigt skulle sendes på markedet i eu, og derfor nåede de ikke at få en ps2-chip i den, eller hvad man siger. Ret mig, hvis jeg tager fejl.
Reichelt
29-07-2007, 22:55
Playstation 3 i Europa kan sagtens afspille playstation 2 spil, med undtagelse af nogle få. Heldigvis er det muligt for sony at ordne det hen af vejen hvis der er nogen der ikke virker.
Er selv den lykkelige ejer af en Playstation 3 :D Jeg har lige nu Motorstorm og Resistance Fall of Man. Begge fede spil - også online. Hvis der var nogen der skulle være interesseret er mit PSN-navn: CReichelt
Jeg ser efterhånden frem til en del spil bl.a.: GTA4, Little Big Planet, MGS4, Heavenly Sword, Lair, COD4.
Allermest de to første. Desuden glæder jeg mig til at se hvad Home byder på!
Dahlmann
29-07-2007, 22:57
Jeg har læst et sted, at ps3 i europa ikke kan afspille ps2-spil. Noget med, at den hurtigt skulle sendes på markedet i eu, og derfor nåede de ikke at få en ps2-chip i den, eller hvad man siger. Ret mig, hvis jeg tager fejl.
sony sparede den chip væk, for at den ikke skulle komme til at koste endnu mere end den allerede gør, både at producere sælge... i stedet vil bagudskompatibiliteten med de gamle spil komme gennem en de løbende opdateringer af PS3 som hentes fra playstations netværk...
Så har jeg købt en ps3 :D til 4299 ink. 2 spil og 2 joystick.
Spillene er nu ikke helt mig - Motor Storm og Resistance: Fall Of Men
Hvis nu nogen er interesseret ? De er uåbnet, men jeg ser helt klart aller mest frem til GTA 4 også skal jeg helt klare også købe Kane & Lynch - Dead Men, Asassin's Creed og Ghost Recon
Til alle:
Aldrig og jeg mener aldrig køb Fifa 2008 til PS2. Det er røvdårligt i forhold til, hvis du kigger på PS3 eller XBOX. Det der Be a pro som der er noget nyt fedt, er røv dårlig grafik og det er alle spillerne generelt. Vidic f.eks. har langt hård og ikke helt kort hårdet.
Så har jeg købt en ps3 :D til 4299 ink. 2 spil og 2 joystick.
Spillene er nu ikke helt mig - Motor Storm og Resistance: Fall Of Men
Hvis nu nogen er interesseret ? De er uåbnet, men jeg ser helt klart aller mest frem til GTA 4 også skal jeg helt klare også købe Kane & Lynch - Dead Men, Asassin's Creed og Ghost Recon
Kan anbefale Kane and Lynch - Dead Men, Asassins's Creed og Ghost Recon. Min svoger har spillene dertil og grafikken er lige til at tude over så god som den er ! Fifa 08 er også fantastisk grafik, men spil mæssigt mener jeg at PES er bedre :)
United DK
13-12-2007, 19:08
Til alle:
Aldrig og jeg mener aldrig køb Fifa 2008 til PS2. Det er røvdårligt i forhold til, hvis du kigger på PS3 eller XBOX. Det der Be a pro som der er noget nyt fedt, er røv dårlig grafik og det er alle spillerne generelt. Vidic f.eks. har langt hård og ikke helt kort hårdet.
Jeg har ikke prøvet FIFA 08 (eller nogen FIFA-spil siden FIFA 05), og det er fordi jeg svoret troskab til PES, som er og bliver det bedste fodboldspil. Der har ikke været et godt FIFA-spil siden 98-udgaven.
Jeg har ikke prøvet FIFA 08 (eller nogen FIFA-spil siden FIFA 05), og det er fordi jeg svoret troskab til PES, som er og bliver det bedste fodboldspil. Der har ikke været et godt FIFA-spil siden 98-udgaven.
Hmm. Synes det nye er fedt til somsagt PS3 og XBOX. PES har været godt i mange år, men jeg synes at denne udgave er der sket for lidt, mens Fifa har lavet drastiske ændringer og fået nyt fedt med (læs: Be a pro). Derudover er karrierdelen langt bedre end PES, og det er træls at man ikke kan spille i den engelske liga uden at holdene hedder Man Red eller Merseyside Red eller Blue. Det ødelægger meget. Dette år har Fifa efter min mening klart vundet, hvis man har det til XBOX og PS3
Er der nogen som har prøvet Drakes Fortune ? Grafikken er sindyg god !!!
United DK
13-12-2007, 22:55
Hmm. Synes det nye er fedt til somsagt PS3 og XBOX. PES har været godt i mange år, men jeg synes at denne udgave er der sket for lidt, mens Fifa har lavet drastiske ændringer og fået nyt fedt med (læs: Be a pro). Derudover er karrierdelen langt bedre end PES, og det er træls at man ikke kan spille i den engelske liga uden at holdene hedder Man Red eller Merseyside Red eller Blue. Det ødelægger meget. Dette år har Fifa efter min mening klart vundet, hvis man har det til XBOX og PS3
Det er klart, at går man meget op i det visuelle, så er det FIFA man skal købe, for det er mere gennemført på det område, grundet at de har licenser til alle hold og ligaer i verden. Men hvis man går mere op i hvordan selve fodboldkampen i spillet er, så er det PES man skal købe.
Reichelt
14-12-2007, 00:06
Er der nogen der spiller Call Of Duty 4 online? :D
Dahlmann
14-12-2007, 00:14
Er der nogen der spiller Call Of Duty 4 online? :D
jeg har det, men har endnu ikke spillet online... har ikke for meget tid til overs lige nu, og den tid jeg har vil jeg gerne bruge på at gennemføre de andre ejg har først... COD4 er ellers et pissefedt spil.. :) men har lige fået fat i både GRAW2 RS6 Vegas, så skal lige lege lidt med dem først... for filan jeg glæder mig til jeg får noget ferie..
Lorensen
25-12-2007, 23:30
Hvor ved du fra at det er det bedste hvis du ikke har prøvet fifa's 3 nye udgaver ?
Jeg har lige fået en ps3 i julegave. Superfed!, og har desuden invisteret i Assasin Creed, som er et mega godt spil. Gameplayed er super gennemført. !
Det næste spil i rækken, bliver helt klart fifa 08, da jeg har det til computer hvor det er fedt. Derudover siger min ven er det vildt meget bedre til playstation. Ikke bare grafikmæssigt, men også gameplayed.
PES har altid været en klasse over FIFA.
Har faktisk netop lige fået det til xbox... og allerede da jeg gav bolden op ved første kamp kunne jeg mærke at det her...det var the real deal. Spillet er så realistisk at det er vildt... og så ka man dive :D
United DK
26-12-2007, 00:06
Hvor ved du fra at det er det bedste hvis du ikke har prøvet fifa's 3 nye udgaver ?
Jeg har set andre spille, og jeg synes ikke det ser meget bedre ud end 2005-udgaven. Jeg ved ikke om det er så meget bedre, når man selv spiller det, men jeg tror det ikke.
Så har jeg også invisteret i PS3, men når jeg kigger på hvad i har givet tror jeg godt nok jeg har dummet mig :(
I hvert fald har jeg invisteret for 5.700 i alt. Dette inkl.:
PS3
2 joystick
Assassin's Creed (har lige fået det og ikke spillet det endnu :( )
Fifa 2008 (Synes det skuffer fælt. Kan være man skal prøve det andet fodboldspil i nævner)
Colin Mcgrea Dirt (ret fedt og ret billigt - 250 kr.)
Tekken 5 (Til når man skal stene med vennerne og have tømmermænd)
Uncharted: Drake's Fortune (Skulle meget gerne få det i næste uge)
Så mangler jeg kun lige Guitar Hero og SingStar så er vi ved at være klar :)
Alle jer der har en PS3 har i også et HD-ready tv ? For jeg har tænkt på at købe en PS3, men har bare ikke et HD-ready tv. Betyder det noget for grafikken i spillene ?
Reichelt
03-02-2008, 15:40
Alle jer der har en PS3 har i også et HD-ready tv ? For jeg har tænkt på at købe en PS3, men har bare ikke et HD-ready tv. Betyder det noget for grafikken i spillene ?
Jeg har en PS3 og et HD-ready fjersyn så har ikke selv prøvet med "almindeligt" fjernsyn. Men spillene vil altid se flottere ud på et HD-fjernsyn.
Jeg har bare et gammelt fjernsyn og jeg synes stadig det er voldsomt fedt! Dog har jeg set hvordan det ser ud på HD-tv og det er altså en klasse bedre, så hvis du har penge til et HD-ready fjernsyn så køb et, men ikke et must.
Har ingen PS3. Overvejer, at købe den med 40GB harddisk. Kan den spille PS2 spil? Ja, jeg ved, at den med 60GB kan, men jeg har høret, at den med 40GB ikke kan, eller er det forkert?
fissirul
19-05-2008, 13:46
Har ingen PS3. Overvejer, at købe den med 40GB harddisk. Kan den spille PS2 spil? Ja, jeg ved, at den med 60GB kan, men jeg har høret, at den med 40GB ikke kan, eller er det forkert?
Den er ikke bagudkompatibel, så man kan ikke afspille PS2 spil på PS3. Det var kun de først udsendte modeller som var i stand til dette...
Jeg er nu også ejer af en PS3, købt for den nette sum af 2400 gode danske rigsdaler, synes selv det var lidt af et røverkøb...
Jeg er ejer af spillene NBA Live 08, GTA 4 samt FIFA 08...
Er der nogen som spiller online...?
Lorensen
20-05-2008, 18:17
Jeg kan klart anbefale følgende spil:
Assasins creed: Klasse spil og virkelig gennemført. Alle detaljer i spillet er geniale, og man kan virkelig stene det i lang tid. Dog er det ikke sjovt når man har gennemført det og kan vælge de forskellige missioner igen.
Fifa 08: Det her sparker virkelig røv på alt, der tidligere har kaldt sig gode fodboldspil til konsoller. Hold kæft det er godt.
GTA 4: Har ikke spillet det så meget endnu, men virker også som et klasse spil, og der kan bruges mange timer foran skærmen med det kørende.
Gran Tourismo 4: Ikke lige min kop the, men mine brødre er vilde med det.
Dahlmann
20-05-2008, 21:11
Jeg blev faktisk lidt skuffet af assasins creed... Det er et utroligt flot spil og alt det der... men hold kæft hvor bliver det hurtigt langtrukkent at gøre alt det samme igen og igen... grafisk er det dog et mesterværk, og det er utroligt flot at ride rundt i verden, og hoppe rundt i byerne...
GTA 4: Har ikke spillet det så meget endnu, men virker også som et klasse spil, og der kan bruges mange timer foran skærmen med det kørende.
GTA 4 er et klassespil. Kan kun anbefale det. Fremragende grafik og meget mere realistisk end san andreas. skal bare købes!!!
Lorensen
23-05-2008, 13:09
GTA 4 er et klassespil. Kan kun anbefale det. Fremragende grafik og meget mere realistisk end san andreas. skal bare købes!!!
Hehe, nogle gange er det bare for realistisk. Især når man kører i bil; Det tager en halv krig at bremse før et sving, så jeg smadre altid ind i et eller andet ! :)
Hehe, nogle gange er det bare for realistisk. Især når man kører i bil; Det tager en halv krig at bremse før et sving, så jeg smadre altid ind i et eller andet ! :)
Hehe. Kender problemet:)
dannigizmo
24-05-2008, 00:15
Assasins creed: Klasse spil og virkelig gennemført. Alle detaljer i spillet er geniale, og man kan virkelig stene det i lang tid. Dog er det ikke sjovt når man har gennemført det og kan vælge de forskellige missioner igen.
Fifa 08: Det her sparker virkelig røv på alt, der tidligere har kaldt sig gode fodboldspil til konsoller. Hold kæft det er godt.
Gran Tourismo 4: Ikke lige min kop the, men mine brødre er vilde med det.
Wow - der er vi uenige :D
Assassins Creed er SÅ langtrukket. Det er de samme ting igen og igen. Det er flot, uden tvivl. Men når man for 7431 gang skal redde en random person fra vagterne, bliver det altså halvkedeligt.
FIFA08 - PES! Nuff' said
GTA 4 - Jeg er skuffet. Jeg er meget skuffet. Flot, men fladt. I forhold til et spil som Saints Row, der er i samme genre, mangler prikken over i'et. Det er et sandbox-spil, bare uden ting at lege med i sandkassen. Ingen sjove, små ting, man kan rende rundt og lave. Jo, jeg ved godt, at man kan tage ud at drikke/spise/bowle osv. Men helt ærligt, når man har gjort det tredje gang, er det altså ikke sjovt længere.
Gran Turismo skal jeg så ikke kunne sige noget om, da jeg ikke har prøvet det, men er generelt mere til Burnout-spillene - selvom Paradise heller ikke var den vilde spiloplevelse.
Jeg må indrømme at jeg blev lige skuffet over Gta IV.. Synes alle missioner liger hinanden. Og når det er gennemført ( hvilket sker hurtigt ) så kan man ikke rigtig lave andet.
Grafikken er rigtig flot, ingen tvivl om det, men når det så er sagt så er der en del mangler.. :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.