PDA

Se fuld version : Leighton Baines

Hl-Glory
29-07-2007, 18:34
Der spekuleres i om han skal hentes, hvis/når heinze ryger.
[http://www.manchesterunited.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=754269]

jeg mener ikke selv, han er stærk nok til at gå ind og erstatte en Evrá, hvis han skulle blive skadet.
men har ikke set så meget til ham.

hvad siger i ?

på den anden side, tror jeg heller ikke United, går ud og handler, inden Tevez handlen er igennem.

United DK
29-07-2007, 18:38
Baines har længe været fast mand, på Englands U-21 landshold, så han har vel potentiale, men vi har nogle udemærkede erstatninger for Evra i O'Shea, Evans og i værste fald Silvestre. Så jeg synes, det ville være et overflødigt køb.
Han er i øvrigt scouser. :titte:

JDK
29-07-2007, 18:45
Lyder som et udmærket køb, hvis vi kan få ham som erstatning for Heinze, hvis nu han skulle skifte

Bergmann
29-07-2007, 19:27
Baines er god, men vi kan ikke bruge ham i United, slet ikke hvis vi beholder Heinze.
Hvis vi forudsætter, at vi mister Heinze, så er Evra fast, og hvis han skulle blive skadet, så kommer silvestre ind. Derudover har vi også Simpson eller Eckersley, de er dog meget unge og uprøvet, men det er også kun, hvis det går rigtig galt. Simpson har dog været med i Asian, og har derfor spillet sammen med "de store". Brown eller Evans ville muligvis også kunne gå derud, hvis det bliver nødvendigt.

Kristian Jensen
29-07-2007, 19:33
Baines er god, men vi kan ikke bruge ham i United, slet ikke hvis vi beholder Heinze.
Hvis vi forudsætter, at vi mister Heinze, så er Evra fast, og hvis han skulle blive skadet, så kommer silvestre ind. Derudover har vi også Simpson eller Eckersley, de er dog meget unge og uprøvet, men det er også kun, hvis det går rigtig galt. Simpson har dog været med i Asian, og har derfor spillet sammen med "de store". Brown eller Evans ville muligvis også kunne gå derud, hvis det bliver nødvendigt.

Og så har vi jo også O'Shea til pladsen...

Casper
29-07-2007, 19:50
ja, han ville være i overskud.
Baines er en rigtig god spiller, som sagtens kunne spille for United, men vi har Evra til pladsen lige nu med O'Shea som backup.

Stente
29-07-2007, 19:50
Synes heller ikke det er det rigtige sted at bruge penge!
VI har i Evra en verdensklasse back, der hverken er for offensiv eller for defensiv!
Desuden har vi en håndfuld reserver, der alle er i stand til at yde holdet en retfærdig indsats hvis Evra er skadet eller på anden måde på bænken!

For mit vedkommende hellere en højre back (ved godt at Brown, og eftersigende også Pique, kan dække den). En verdensklasse højreback ville klart være at foretrække fremfor endnu en håbefuld spiller til vores stærkt besatte trup!

Som det ser ud nu (går ud fra at Tevez snart er United-spiller) synes jeg holdet er utrolig komplet, og hvis vi skal købe spillere skal det være deciderede forstærkninger, og ikke bare til udvidelse af truppen!

Alt i alt, nej tak til Baines (selvom han er ihh og åhh så lovende!)

JakobR
29-07-2007, 19:53
Hvis vi skal have Baines, så synes jeg vi skal skilde os af med Silvestre. Forsvaret er ret bredt og vi har fået optil tre forstærkninger til næste sæson. Evans, Pique og Simpson. Bardsley tror jeg bliver solgt.

Er Baines fast mand hos Wigan? Og kan han kun spille venstre back?

Dog tror jeg ikke helt på rygtet, for man skal huske på, at når en klub som United sælger en spiller, så er det guf for aviserne at rygte spillere til klubben.

ReginSiv
29-07-2007, 20:52
Jeg har set et par kampe hos Wigan i sidste sæson, og jeg så Baines som deres bedste mand i flere af kampene.
Jeg ville være utrolig glad hvis vi fik ham, desuden er han Englænder:)

Og så ville han ikke være så helt dyr, en god erstatning for Evra når han er skadet/træt.

Hvis jeg husker korrekt, så har han også spillet som anfører hos Wigan i nogle af kampene, og ta'r frispark for Wigan, han skorede et fantastisk mål imod United i den første kamp på JJB stadium.

Men ja, helt klart en god back-up.
Han ville nok koste max 8 mio £.

Buttler
29-07-2007, 21:06
For mig at se er der ingen grund til at investere i hverken Baines, en anden venstreback eller en world-class højreback da vi jo har hentet to brasilianske backer til sæsonen 08-09..

Bergmann
29-07-2007, 21:07

Ja, han er fast venstre back. Han er meget offensiv, og har optrådt flere gange på u21-landsholdet. Han er meget i øjefaldende med hans sparketeknik. Han er meget lille, så jeg tror kun, han kan spille venstre back - måske venstre fløj, men jeg har ikke set ham optræde på denne plads.

United DK
29-07-2007, 21:10

Ja, og det ved jeg ikke. Alle backs i dag, kan vel også spille på kanten, så det kan Baines vel også?

ReginSiv
29-07-2007, 21:27
Tja, men ved nogen her overhodet om de to tvillingerne er go'e ?
Jeg ved intet om dem ?

United behøver dog ikke at købe Baines, men han har en stor fremtid i møde.

KennyN
29-07-2007, 21:42
Tja, men ved nogen her overhodet om de to tvillingerne er go'e ?
Jeg ved intet om dem ?

United behøver dog ikke at købe Baines, men han har en stor fremtid i møde.

Mener du de to brasilianske spillere Rafael og Fabio.?
De tiltræder i United næste sommer. Rafael er højreback, Fabio er venstreback.
Søg og du finder en tråd om dem, med mere information..

Baines er en glimrende back, og burde være med omkring landsholdet fremfor Bridge. Han har haft et par gode år i Wigan, og er stadig ung. Han vil helt sikkert være en af de bedste backs i Premier League i de næste mange år.. Der er jo traditionelt ikke ret mange gode venstrebacks, men han er en af dem, derfor er han selvfølgelig i høj kurs.

KristianB
29-07-2007, 22:16
Jeg kan nu ikke finde en tråd om den KennyN ? :)

Stente
29-07-2007, 23:25
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?p=5548&highlight=rafael+fabio#post5548
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?p=9694&highlight=rafael+fabio#post9694

Der står lidt om dem..

Baunie
30-07-2007, 00:10
Synes nu man skulle skrue forventningerne til de to brasilianere lidt ned. De kommer fra en helt anden kultur, og hvis en af dem får andet end Liga Cup-kampe i den første sæson vil jeg blive overrasket. Ingen ved, om de nogensinde bliver til noget. Hvis man kunne bedømme en spiller på talentet som 18-årig, så havde Gary Neville ikke fået mange kampe på Uniteds førstehold.

En af grundene til at United har råd til at miste Heinze er jo, at man bedømt her før sæsonen har fin backup på den plads. O'Shea er ingen Roberto Carlos, men man kan ikke have dækning i absolut topklasse på alle pladser. Desuden er Jonny Evans brudt igennem på netop den plads for Nordirland, og så sælger United næppe Silvstre før han bliver 60.

Dines
30-07-2007, 12:54
Baines er en rigtig god spiller, der kan begå sig på mange hold og starte fast. Nu er der bare det problem at Evra er en klasse-back, og det vil betyde at Baines var i overskud. Men som backup ville han jo være perfekt.

Don Kafai
30-07-2007, 13:11
Baines har i øvrigt et af de sygeste skud i PL. Han lavede bla. 1-0 målet mod os da vi spillede ude mod Wigan. Den kamp vi senere vandt 3-1.

http://youtube.com/watch?v=Y76ngkTdXqk

Han vil være en klassespiller at få til United, og ham og Evra vil udgøre en endnu stærkere venstre side end den vi havde i fjor...

Daniel
01-08-2007, 14:39
Jeg vil rigtig godt have Baines.. Kender ikke så meget til ham men har set ham i nogle premier league kampe hvor han har gjort det godt og så er han engelsk.. dog vil jeg kun have ham hvis vi sælger både heinze og silvestre....

KennyN
01-08-2007, 15:28
Han er på vej til Everton. De har budt en gang, og har nu forbedret deres tilbud. Baines er Everton fan, og så deres træningskamp forleden dag. Så mon ikke han snart er at finde i Everton trøjen..

Don Kafai
01-08-2007, 16:59
Han er på vej til Everton. De har budt en gang, og har nu forbedret deres tilbud. Baines er Everton fan, og så deres træningskamp forleden dag. Så mon ikke han snart er at finde i Everton trøjen..

Selvom han er Everton fan tror jeg at han vil foretrække United hvis det nu er vi skulle være interesseret. Dog tror jeg Ferguson har travlt med at se på forstærkninger andre steder end venstre back nu her med salget af Rossi.

man.utd25
01-08-2007, 17:32
ja lad manden komme til everton, men slet ikke vi mangler en til den plads