Se fuld version : Man CiThai
Ikke nok med at Thaksin vil have alle mulige thailandske andenrangsspillere til City. Nu inviterer han også fansene til thai-party efter en træningskamp med sang og musik og det hele :lolol:
http://www.mcfc.co.uk/default.sps?pagegid={DBD12D53-8346-431D-A04F-5D0F8664DE80}&newsid=448004
Man kan sige meget om Glazers, men jeg er nu godt tilfreds med de endnu ikke er sunket til sådanne stunts som det der. Selvom de nok kunne finde et par lidt federe sangstjerner end Thailands nummer et.
..men forhelvede hvor de køber ind. Det er jo mini Chelsea, og det irritere mig lidt. De spillere United henter nu og den sum penge der er brugt, er jo ikke uhørt og det er samtidig, såvidt jeg forstår, klubbens "egne" penge. Det er jo ikke Glazer som vil lege med sine penge som russeren i Chelsea, den nye thai i City og islændingen i West Ham, som dog vælger at kalde det en investering
Vi rykker os med de nye indkøb, men ikke i samme grad som West Ham og City. De bliver svære at have med af gøre, for det er gode spillere de henter. Ikke verdensklasse, men forstærkninger helt klart. TV pengene hjælper også mere holdene i næste række, og selvom mange neutrale nok ville kunne se det sjove i det, så kan jeg godt frygte det lidt. Nu må vi se
United DK
29-07-2007, 10:07
Vi rykker os med de nye indkøb, men ikke i samme grad som West Ham og City. De bliver svære at have med af gøre, for det er gode spillere de henter. Ikke verdensklasse, men forstærkninger helt klart.
Folk sagde også, at West Ham ville slutte højt oppe, da de hentede Tevez og Mascherano, men sådan gik jo ikke. Jeg vil dog ikke have noget imod, at City endelig kommer op på et nogenlunde niveau, for det ville gøre Manchester-derbyerne ekstra vigtige, hvis begge klubber kunne nå noget i ligaen.
Man kan sige meget om Glazers, men jeg er nu godt tilfreds med de endnu ikke er sunket til sådanne stunts som det der. Selvom de nok kunne finde et par lidt federe sangstjerner end Thailands nummer et.
Helt enig. Man må trods alt rose Glazers for ikke at have krævet amerikanske spillere til United..
Det er fint hvis City henter et par ringe thailændere. De kan umuligt begå sig i Premier League..
HamudiiC
29-07-2007, 14:13
nogen som overhovedet kender nogen thai spiller?`:s
Vi rykker os med de nye indkøb, men ikke i samme grad som West Ham og City. De bliver svære at have med af gøre, for det er gode spillere de henter. Ikke verdensklasse, men forstærkninger helt klart. TV pengene hjælper også mere holdene i næste række, og selvom mange neutrale nok ville kunne se det sjove i det, så kan jeg godt frygte det lidt. Nu må vi se
Hvorfor skulle tv-pengene gøre mere gavn i næste geled. Det eneste tv-pengene gør er at få priserne til at eksplodere på spillerne, som vi har set i år. Desuden kommer de klubber, man ved har rige ejere og dermed penge, givetvis til at betale overpris i flere tilfælde, som vi har set det med storklubberne i flere år.
Desuden kan man jo på ingen måde sammenligne City med United. Der skal altså noget ekstra til for at vores hold og andre storhold kan rykke sig. Hos City er Martin Petrov en forstærkning, hos United ville fansene straks have beskyldt Fergie for at have tabt sutten, hvis vi havde købt ham.
United-forever
29-07-2007, 15:15
nogen som overhovedet kender nogen thai spiller?`:s
Ikke udover en af mine kammerater, der altså kan noget med en bold ;)
Hehe .. Udover det, nej ;)
Ham ejeren skal nok ende bag tremmer på et eller andet tidspunkt, der er hele tiden rygter om at han har lavet det ene eller det andet..Han blev anklaget for 4 forskellige sager i Thailand..Der går ikke længe..
City begynder at røre på sig på transfermarkedet..
Petrov, Garrido, Bojinov, Bianchi og nu også Elano.. Som faktisk er en ret god spiller.
Jeg så helst de rykkede ned, men nu ser det ud somom de lige har forstærket holdet x 2..
Med lidt flere indkøb tror jeg de ender væsentligt højere oppe i tabellen end sidste år
schousboe9
02-08-2007, 15:13
City begynder at røre på sig på transfermarkedet..
Petrov, Garrido, Bojinov, Bianchi og nu også Elano.. Som faktisk er en ret god spiller.
Jeg så helst de rykkede ned, men nu ser det ud somom de lige har forstærket holdet x 2..
Hvis du ganger med 0, får du som regel 0...
:juhuuuu:
United DK
02-08-2007, 16:06
Citys startopstilling 2007/08:
Isaksson
Richards - Onuoha - Dunne - Ball
Elano - Dabo - Ireland - M. Petrov
Mpenza - Vassell
Det ser jo godt ud på papiret, men de har mistet Distin, som var en vigtig spiller for dem, og kun tiden kan vise, om Onuoha kan løfte opgaven i centerforsvaret.
David Bond
August 2, 2007
Telegraph
Manchester City could ultimately be suspended from the Premier League if new owner Thaksin Shinawatra is found guilty of corruption charges in Thailand.
According to the League's 'Fit and Proper Person' test, directors convicted of a range of white-collar offences, including fraud, tax evasion and theft, can be forced to resign their position even if they are not found guilty in a British court.
If they refuse, the League's rules state: "The [Premier League] board shall have power to suspend the club by giving to it notice in writing to that effect."
Shinawatra, the former Thai Prime Minister, is facing a series of allegations over his business conduct before he was ousted in a military coup last September.
The new Manchester City owner, who bought the club in an £81.6 million deal, says the charges are politically motivated. Earlier this week, he came under fire for his human rights record, with campaigners writing to the League to call for a fresh investigation into his background.
However, despite the League's sweeping powers to force 'dodgy' directors out of clubs, Shinawatra's position looks safe even if he is eventually found guilty. That's because there are serious doubts over whether any conviction by the Thai military junta would be recognised by the British government.
Godt nok er City ikke min favoritklub, men jeg vil alligevel aldrig have dem suspenderet, hvis det er pga. en dum ejer. Og det gælder egentlig alle klubber.
Helt enig med JakobR.. Jeg synes kun det er fedt med lidt mere modstand fra andre klubber end de sædvanlige 3-4 stykker.. og så kunne det også være at United - City blev lidt mere prestigefyldt end det er lige nu, hvis City kunne ramme bolden..
Helt enig med JakobR.. Jeg synes kun det er fedt med lidt mere modstand fra andre klubber end de sædvanlige 3-4 stykker.. og så kunne det også være at United - City blev lidt mere prestigefyldt end det er lige nu, hvis City kunne ramme bolden..
Jeg er også enig der. Ville være latterligt at klubben skulle rykkes ned pga. en ejer som klubben jo ikke har indflydelse på
Ikke enig. Jeg vil hellere smadre City 5-0 end at skulle risikere en 1-1'er fordi de har forstærket sig.
De skal tilbage i 2. division hvor de hører til
United DK
02-08-2007, 21:58
Ikke enig. Jeg vil hellere smadre City 5-0 end at skulle risikere en 1-1'er fordi de har forstærket sig.
De skal tilbage i 2. division hvor de hører til
Klubber som City og Liverpool ser jeg helst ikke rykke ned, for det er kampene mod dem, der er fedest. Leeds måtte for min skyld også gerne komme op igen, både fordi kampene mod dem, er blandt de fedest opgør, men også fordi en klub som Leeds ikke hører til i League 1, ligesom City eller Liverpool heller ikke gør. Derimod ser jeg f.eks. gerne en klub som Wigan rykke ned, for de har slet ikke noget at tilbyde, andet end tomme sæder.
Enig med United DK.. Selvom jeg hader Liverpool mere end jeg kan forklare, så ser jeg da helst ikke at de rykker ned, selvom det nok også er tvivlsomt at det bliver aktuelt :) .. Glæden ved at slå dem er simpelthen alt for stor til at de må forsvinde fra PL..
Trankjær
02-08-2007, 23:05
City har købt endnu 3 spillere i dag. Som det ser ud lige nu, kommer deres startopstilling vel til at se nogenlunde sådan her ud:
Isaksson
Richards - Corluka - Dunne - Garrido
Elano - Geovanni - Dabo - Petrov
Bianchi - Bojinov
Bænk: Onouha, Sun Jihai, Gelson Fernandes, Johnson, Ireland, Mpenza.
Det ligner da efterhånden et fornuftigt PL hold og er ikke sikker på at Svennis er færdig med indkøbene.
Mon ikke der skal sælges nogle af disse spillere: Hamann, Corradí, Vassell, Dickov, Samaras. Hvis der da er nogen der vil købe disse spillere. De 4 angribere scorede 10 mål til sammen i PL i sidste sæson. Til sammenligning scorede glasmanden Saha 8! :lolol:
Sven, Sven wherever you may be
You'll take City to obscurity
You shag the girls and you like titty
Now you'll fuck up Man City
Lidt til en kedelig fredag, hvor vi er nogle, der ligger syge ;D
Ifølge sportenkort har svennis fået yderlige 1,6 milliard kroner, at spendere på nye spillere. Må siges at være ambitiøst..
http://www.sportenkort.dk/nyhed/66830/fodbold/k%e6mpecheck+til+svennis
og så kunne det også være at United - City blev lidt mere prestigefyldt end det er lige nu, hvis City kunne ramme bolden..
Det er nemt at være bagklog, men meget sjovt at læse den kommentar nu hvor city slog os..
Er City at finde i UEFAen næste år? Jeg læste at Premier League vandt lodtrækningen i fair play og dermed får det mest fairspillende hold i UEFAen.
Ifølge korttabellen: http://www.bold.dk/statistik/tabel.php?liga=4
Er City det mest fair spillende hold når man glemmer dem der ligger over da de er kvalificeret.
Jeg har hørt, de muligvis har mistet 1. pladsen (altså City), fordi Dunne fik rødt mod boro :D
Det bliver afgjort inden længe.
Don Kafai
12-05-2008, 22:02
Jeg har hørt, de muligvis har mistet 1. pladsen (altså City), fordi Dunne fik rødt mod boro :D
Nøj hvor ville det være surt! Og nøj hvor ville jeg elske det:D
Hahah hvor morsomt hvis det sker.
Jeg fryder mig utrolig meget hvis det sker.. Det er fandme surt at slutte af med at smide UEFA cup pladsen og blive rundbarberet 8-1 af Boro..
England endte øverst på Fair Play-listen og har allerede nu fået tildelt en ekstra plads i UEFA Cuppen. De to andre pladser vil blive uddelt ved lodtrækning. De vil gå til hold fra to af følgende lande: Norge, Danmark, Sverige, Finland, Spanien, Frankrig og Tyskland.
Listen her er ikke helt opdateret, men det er sikkert, at enten City eller Fulham løber med Englands plads.
http://www.premierleague.com/page/FairPlayTable/
Vi krydser fingre for Fulham :)
Flax_Generous
12-05-2008, 23:41
Det bliver afgjort inden længe.
Og Fulham fik vist ingen kort.
Hvor er det egentlig utroligt. City skulle undgå at få kort i en komplet ligegyldig kamp, men får sig alligevel et rødt kort. Massive!
el-insaciable
13-05-2008, 01:50
This is how it feels to be City...
KEANOOOO
13-05-2008, 02:08
..men forhelvede hvor de køber ind. Det er jo mini Chelsea, og det irritere mig lidt. De spillere United henter nu og den sum penge der er brugt, er jo ikke uhørt og det er samtidig, såvidt jeg forstår, klubbens "egne" penge. Det er jo ikke Glazer som vil lege med sine penge som russeren i Chelsea, den nye thai i City og islændingen i West Ham, som dog vælger at kalde det en investering
Vi har ikke noget at frygte fra den kant. De bruger samme taktik som liverpool, køber ikke verdensklasse ind. Hvad har det bragt dem ??? :lolol:
Vi har ikke noget at frygte fra den kant. De bruger samme taktik som liverpool, køber ikke verdensklasse ind. Hvad har det bragt dem ??? :lolol:
I forhold til Citys omdømme før sidste sæson synes jeg de har købt ret gode spillere ind.
Jeg tror de bruger rigtig mange penge til sommer - på store navne / talentfulde navne.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.