Se fuld version : Indkøb og toppen af Premier League
henning_b_j
27-07-2007, 22:44
Hej alle, håber der er nogen som har de samme tanke som mig med hensyn til næste sænon,.!?
jeg synes selv at de hold uden for top4 er ved at se meget stærke ud! især tottenham! tror ikke det var længe enden der er en af top4 holden ender uden for CL plads! og hvad sker der så i toppen af ligaen!?!
tror selv at arsenal for det meget svær ved at holde sig i top4!
Har rettet lidt i den ellers uoverskuelige overskrift. KennyN
Refstrup
27-07-2007, 23:53
Mit bud.
1Manchester united
2Liverpool
3Tottenham
4Chelsea
5Arsenal
6Newcastle.
Jeg tror også chelsea får meget svær ved det i den her sæson...
Jeg får galoperende epilepsi bare af at se på trådens titel..
Jeg er ikke helt med på hvad det er vi skal i den her tråd :s? Tror der er en lignende tråd der hedder noget med PL Predictions hvis det handler om hvem der slutter i top og bund etc..
Hvem ser i helst som mestre hvis det ikke blive United.. og prøv at vær lidt realistiske.. jeg ser hellere chelski end liverfool vinder titlen.. men så alle helst at Arsenal tog titlen hvis United ikke kunne..
Tottenham eller Arsenal.
Rentboys'ene eller Scouserne skal det ikke være. Tottenham kunne være en forfriskning, mens Arsenal er det mindst usympatiske af Chelsea og Liverpool.
Tottenham
Arsenal
Chelsea
Liverpool
Det er min priotering, hvis det ikke må være United.
Enig i at Arsenal er den mindst slemme af de 3 andre store.. Liverpool må under ingen omstændigheder vinde så meget som ligacuppen..
er der nogen der har et link til hvor man kan se hvem der har vundet de forskellige ting de sidste mange år?? tænkte på så man kunne se hvor mange(få) gange liverpool har vundet fa cup osv osv..??
Don Kafai
31-08-2007, 22:52
Hvem ser i helst som mestre hvis det ikke blive United.. og prøv at vær lidt realistiske...
Hvis United ikke må vinde så er jeg egentlig ligeglad hvem det bliver. Måske hælder jeg mest til Arsenal idet jeg håber offensiv fodbold i fremtiden vil besejre defensiv fodbold.
Men jeg må indrømme at efter 4 første kampe der har Liverpool været det bedste hold. Ikke det bedst spillende, men det stærkeste hold. Jeg tror det bliver et 4 holds race frem til jul, hvor så Liverpool og Chelsea vil stikke af stille og roligt og afgøre skabet mellem sig. Håber selvfølgelig United kan blande sig, men jeg ser ikke den lyst, vilje og sult hos vores spillere som vi havde i fjor. Sidste år ville vi gøre ALT for at vinde. I år er attituden anderledes.
Tilgengæld er der den her sult i Liverpool. Jeg har en fornemmelse at de vil vinde Premier League 07/08
United DK
31-08-2007, 22:53
er der nogen der har et link til hvor man kan se hvem der har vundet de forskellige ting de sidste mange år?? tænkte på så man kunne se hvor mange(få) gange liverpool har vundet fa cup osv osv..??
Alle Liverpools triumfer. (http://en.wikipedia.org/wiki/Liverpool_F.C.#Honours)
Hvis United ikke må vinde så er jeg egentlig ligeglad hvem det bliver. Måske hælder jeg mest til Arsenal idet jeg håber offensiv fodbold i fremtiden vil besejre defensiv fodbold.
Men jeg må indrømme at efter 4 første kampe der har Liverpool været det bedste hold. Ikke det bedst spillende, men det stærkeste hold. Jeg tror det bliver et 4 holds race frem til jul, hvor så Liverpool og Chelsea vil stikke af stille og roligt og afgøre skabet mellem sig. Håber selvfølgelig United kan blande sig, men jeg ser ikke den lyst, vilje og sult hos vores spillere som vi havde i fjor. Sidste år ville vi gøre ALT for at vinde. I år er attituden anderledes.
Tilgengæld er der den her sult i Liverpool. Jeg har en fornemmelse at de vil vinde Premier League 07/08
Jeg er bestemt ikke ligeglad.. Liverpool må for alt i verden ikke vinde.. det er nu 17 år siden de vandt den sidst og det må meget gerne blive 20.. vil slet ikke kunne holde ud og høre på dem hvis de vinder(lillebror er liverfool:Smackden: ).. men jeg må indrømme at jeg lige nu har en bange fornemmelse for at de godt kunne nuppe den i år hvis vi ikke gør..
Bortset fra at Liverpool ikk er fucket up fra starten igen i år tror jeg ikk på dem. De ser uorganiserede ud og losser stadig bolden op på deres angribere, og nu på Torres (But why?) - Udover det synes jeg ikk de får maksimalt ud af en spiller som fx Babel. Han får ikk de afleveringer han skal pga den klassiske kick and rush stil.
Det er hvad jeg har oplevet so far med Liverpool. Jeg tror ikk på dem. Og jeg tror stadig ikk på at de kan finde ud af at koncentrere sig fuldt ud om mere end en titel ad gangen uden det går galt.
Nu har de 4 "nemme" kampe (Derby, Portsmouth, Birmingham, Wigan) - Jeg afskriver dem hvis de mister over 3 pts til dem.
west ham burde efterhånden blande sig i top 6 med den trup de har banket sammen efter vinduets lukning i går aftes.
Green, ferdinand, niell, upson, ljungberg,dyer, scott parker. faubert, bellamy, ashton og efter igår også Henri Camara og og solano er nogle af profilerne. Synes det ser stærkt ud, men dyer og faubert er ude længe så
Tottenham eller Arsenal.
Rentboys'ene eller Scouserne skal det ikke være. Tottenham kunne være en forfriskning, mens Arsenal er det mindst usympatiske af Chelsea og Liverpool.
Tottenham
Arsenal
Chelsea
Liverpool
Det er min priotering, hvis det ikke må være United.
liget netop! fandme ikke de skide russere, ej heller scouserne. Arsenal og tottenham!
Hvis nu vi skal være realstiske, så må vi jo nok sige at det egentlig kun er Chelsea, Arsenal og Liverpool der udover os kan ende som mestre, men hvem af dem det bliver er jeg rent ud sagt ligeglad med. Jeg hader alle hold, og det er ligesom at vælge mellem Kolera, Fugleinfluenza eller Pest. Men hvis jeg skulle vælge må det nok være at Liverpool IKKE skulle finde, så det er 18 år siden de sidst vandt. :lolol:
United DK
01-09-2007, 11:02
Hvis vi af en eller anden mærkelig grund, ikke bliver mester, så jeg er ligeglad med, hvem der bliver det, bare det ikke er Liverpool, for det ville ikke være til at bærer.
Hvad synes folk var værst, Chelseas mesterskaber i 2005 og 2006, eller Liverpools CL-triumf i 2005? Jeg ved godt, hvad jeg vil sige.
Lorensen
01-09-2007, 11:31
Hvis vi af en eller anden mærkelig grund, ikke bliver mester, så jeg er ligeglad med, hvem der bliver det, bare det ikke er Liverpool, for det ville ikke være til at bærer.
Hvad synes folk var værst, Chelseas mesterskaber i 2005 og 2006, eller Liverpools CL-triumf i 2005? Jeg ved godt, hvad jeg vil sige.
Chelseas to mesterskaber. !
Chelsea's to mesterskaber.. da det ikke rager mig om de vinder CL hvis vi ikke gør, men de må ikke vinde PL..
Hellere Chelsea end Liverpool her.. Vi har et større regnskab at gøre op med pokaler hvad angår scouserne
Uhha den er svær.. Hvis vi ik blir mestre ser jeg helst Arsenal eller et 5. hold blive det.. Kan ikke vælge mellem Liverpool og Chelsea..
Men egentlig en lidt kedelig diskussion vi har gang i ;)
United DK
01-09-2007, 12:39
Hellere Chelsea end Liverpool her.. Vi har et større regnskab at gøre op med pokaler hvad angår scouserne
Nemlig. Chelsea er jo langt bagefter, hvad angår trofæer, hvorimod Liverpool er den mest vindende klub i England, og den titlen så jeg gerne vi snuppede en dag. Så derfor vil jeg til hver en tid foretrække, at Chelsea vinder to mesterskaber, fremfor at Liverpool vinder en CL-titel.
Martinsen
01-09-2007, 20:47
jeg må helt sikkert også erkende at jeg 1000 gange hellere så Chelsea som mestre fremfor Liverpool
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.