Se fuld version : Angrebet
Sir Alex virker meget forhippet på en kombination af Tevez og Rooney i angrebet. Det er da bestemt også en farlig kombi, og en der kunne vare i lang tid, da de begge er så unge. Jeg kom dog bare til at tænke på, at vi kommer til, at mangle nogle hovedstødsstærke spillere i angrebet. De to er jo ikke ligefrem verdens højeste. Vi der spilles som sidste år med hurtigt kombinationsspil gennem banen, ser jeg dog ikke det som et problem.
At Tevez "foretrækkes" fremfor Saha før han er købt, giver da også klart signal om, at selvom der er solformørkelse og Saha endelig er fit, så er Tevez at foretrække. Det passer mig ganske fint, da pladsen ikke skal tages for givet når Saha ikke er skadet.
Jeg kan huske for et par år siden, hvor SAF sagde, at i hans ideele trup var der 4 angribere(hvilket i sidste ende betød farvel til Forlan). Med dagens nyhed om, at man vil holde på Rossi og Pique, ligner det også mere og mere, at en angriber vil blive solgt, højst sandsynligt Smith. Tevez, Rooney, Rossi og Saha. Derudover de mange andre offensive spillere, som holdet råder over. Dong tror jeg vil blive lejet ud til en klub i England, nu hvor han har fået europæisk pas, så han får noget PL erfaring.
M'Boro meldes interesseret endnu en gang i Smith, så hans exit er nok uundgåelig...
Men hvad tror I?
Mikkelsen
25-07-2007, 23:35
Jeg håber at følgende er i truppen, når sæsonen starter:
Rossi, Rooney, Saha og Tevez. I mine øjne er det 4 super angribere / eller kommende.
Skulle Ole G blive klar er det en ekstra bonus.
Smith ska væk ASAP. (for han scorer ikke mål)
Dong er en simpel "T-shirt". Han blev, ved sin ankomst, udråbt til at være Kinas største talent. Ja, men hvornår har vi lige sidst hørt om en god fodboldspiller fra Kina? Han har eftersigende ikke haft nogen succes på reserveholdet, siden han ankom til truppen i vinters. Desværre bliver han nok ikke solgt/fyret foreløbig, eftersom han underskrev en 3-årig kontrakt i vinters. Han er 22 år, og til hans forsvar skal man huske på at han er kineser og selvfølgelig vil det tage lidt tid, at tilvende sig forholdene i England.
Rossi ser jeg som et fint talent. Han er hurtig og har en rigtig god boldkontrol. I de få kampe jeg har set med ham, har han også udvist god sparketeknik. Han er 20 år og han har fremtiden foran sig. Om det bliver i United vil næste sæson forhåbentlig vise.
Solskjær er supporternes mand og er hundred procent fredet!
Rooney er fremtiden. Selv hvis hans udvikling går i stå, så vil han kunne være fast mand om 5-6 år.
Saha har brugt 90% af de sidste to sæsoner på skadeslisten, selvom han egentlig har potentialet til at ligge øverst på topscorerlisten. Man snakker om at tynde ud i angriberne, og Saha vil være et oplagt valg, i det dét ikke ser ud til, at tingene ændrer sig af hensyn til hans mange skader.
Smith kan jeg egentlig rigtigt godt lide. Men hans muligheder for at blive fast mand ser ikke for godt ud, hvis vi, som jeg håber, beholder Rossi. Et salg af Smith vil ikke gøre mig helt så meget, hvis det betyder, at vi beholder Rossi.
Jeg håber vi sælger Saha og Dong. Det vil bringe mængden af angribere ned på 5. Som en anden sagde, så vil Fergie have 4 angribere i sin trup, og hvis Rossi kan være femte mand indtil Solskjær trækker sig tilbage, så vil det være perfekt.
Saha skal sælges af den simple grund, at han altid er skadet. Man snakker om at sælge Smith, men hvis betyder, at vi skal have en angriber i truppen, der konstant er skadet; så er det rigtigt skidt.
Dong skal sælges, fordi han simpelthen ikke har potentialet til at begå sig i en klub som Manchester United.
Michaelkp
26-07-2007, 09:43
Jeg ville ikke have noget i mod hvis vi til næste sæson kun havde Rossi, Rooney og Tevez i truppen.
Jeg tror nemlig vi kommer til at spille mange udebane kampe, med en af de følgende på toppen Giggs, Ronaldo, Nani eller Anderson samme med Rooney. Det kommer selvfølgelig også an på hvordan Rooney - Tevez kommer til at fungere.
Det kunne være rart, hvis den sag om Tevez snart blev afklaret, så vi kunne komme videre! Men jeg mener, at der stadig mangler en angriber på holdet, og der er flere grunde!
1: Hvis Manchester ikke får Tevez (Det er jeg nu overbevist om, at de gør)
2: Hvis Tevez flopper, og ikke kan score mål
3: Rossi er ikke særlig rutineret, så han kan ikke spille så tit
4: Måske bliver Saha skadet (igen)
5: Solskjær er ikke den bedste mand i sartopstillingen
6: Alan Smith bliver højst sandsyligt solgt
Derfor mener jeg, at de mangler en agriber mere! Det kunne fx være Darren Bent, hvis der da er penge nok tilbage;)
Bergmann
31-07-2007, 01:48
Det kunne være rart, hvis den sag om Tevez snart blev afklaret, så vi kunne komme videre! Men jeg mener, at der stadig mangler en angriber på holdet, og der er flere grunde!
Derfor mener jeg, at de mangler en agriber mere! Det kunne fx være Darren Bent, hvis der da er penge nok tilbage;)
Hehe. Darren Bent blev i dette transfervindue solgt til Tottenham, så det er umuligt, at vi får ham. I øvrigt har han gjort det forrygende indtil videre.
Jeg mener IKKE, at vi skal have flere angribere ind, hvis Tevez kommer. Vi har også Anderson, Dong, F. Campbell udover de ovennævnte.
Darren Bent er lige skiftet til Tottenham, så det er nok lidt urealistisk ;)
Derudover forstår jeg ikke hvorfor man skulle sigte efter endnu en angriber selvom det lykkes at hente Tevez. Jeg kan ikke se logikken i at købe to angribere bare for at have en backup hvis den ene flopper :confused:
Som det ser ud nu har vi Rooney, Saha, Rossi, Smith og Ole derudover måske Tevez. Rooney er sikker, Saha er tit skadet, Rossi skal slå igennem hvis han bliver, Ole er ved at blive gammel og Smith rygtes solgt. Hvis Tevez kommer synes jeg det skulle være rigeligt.
Derudover tror jeg ikke vi får brug for så mange angribere da vi ofte spiller med Rooney alene fremme og så Giggs bagved, eller nu Ronaldo, Nani eller Anderson. Tevez løser problemet og det er helt urealistisk med to nye angribere som jeg ser det.
EDIT: Nåh ja, jeg var for langsom mht. til Bent ;)
Det havde jeg ikke tænkt over! Hvis de fortsætter med at spille med Rooney alene fremme og Giggs og Ronaldo på den offensive midt, så er der jo ikke noget problem!
Og ja, det var min fejl, det med Bent!
UPS
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.