Se fuld version : New Anfield
Så er de første billeder af New Anfield blevet offentliggjort.
Hvad kan man sige? Det ser satme specielt ud. Dem der kommer til at sidde bagerst på "The (New?) Kop" kommer til at se af lort til.
Men specielt bliver det da. Godt det ikke er Old Trafford der ser sådan ud. :D
http://www.liverpoolfc.tv/newstadium/
United DK
25-07-2007, 12:52
Moderne arkitektur tsk tsk...
Det er lidt ærgerligt, at Liverpool flytter fra (Old) Anfield, da det er et legendarisk stadion, ligesom Old Trafford, men stadionet ligger jo blandt en masse rækkehuse, og kan derfor ikke udvides, og i dag er det næsten et krav, at man skal have et stadion, med plads til minimum 60.000, når man er i top 25 over storklubber, som Liverpool må siges at være.
Dem på the kop kommer til at skulle sidde lidt stejlt :D;)
Men spændende og originalt ser det ud, dog er jeg nok lidt gammeldags, for jeg synes næsten det er for originalt og moderne. Det bærer ikke rigtigt præg af, at det skal danne rammen om en mere end 100 år gammel klub.
Men jeg håber de hyrer noget Dansikring, så folk ikke stjæler sæderne.
Det er ikke specielt kønt synes jeg..
Ligner næsten mere et indkøbscenter, end et stadion..
Don Kafai
25-07-2007, 13:38
Godt det ikke er Old Trafford der ser sådan ud. :D
hørt hørt.
Det ser meget fremtidsagtig ud, og jeg synes umiddelbart at "Anfield" er federe den der lukkede atmosfære der gør at du virkelig kan høre det når tilskuerne synger. Den atmosfære er svær at lave på det nye stadion når der er åbent ved alle 4 hjørner...
Så er de første billeder af New Anfield blevet offentliggjort.
Hvad kan man sige?
"What a piece of shit" er et godt bud.
Hmm hedder stadionet ikke Stanley Park, og ikke New Anfield?
Men ja, som de fleste er enige om, så er sådan en gang futuristisk lort vel først brugbart, når fodbolden engang skiftes ud med en microchip, og man ikke sparker, men blot tænker på hvor man vil have "bolden" hen!
ChristianH.
25-07-2007, 19:19
Ligner næsten mere et indkøbscenter, end et stadion..
Faktisk samme tanke der stræjfede mig umiddelbart.
Måske er jeg bare gammeldags, men jeg synes med få undtagelser, at de fleste moderne topstadions er grimme.
Men det er sgu kun en positiv ting at det bygges stejt. Hvor tættere man sidder på banen, og hvor mere kompakt det er, hvor bedre IMO.
Et stadion skal rumme historie og kærlighed; derfor bryder jeg mig ikke om nybyggede stadions, selvom jeg ved, at det til tider er en nødvendighed.
SantasLittleHelper
25-07-2007, 19:44
Det er fanme grimt... Der må være nogen der har stjålet de rigtige tegninger til byggeriet og så har de bare plasket et eller andet sammen på deres Commandore64'er...
"What a piece of shit" er et godt bud.
Faktisk det bedste indtil videre! :lolol:
Hmm hedder stadionet ikke Stanley Park, og ikke New Anfield?
Nej.... San Giro
Måske er jeg bare gammeldags, men jeg synes med få undtagelser, at de fleste moderne topstadions er grimme.
Enig.
Et af de nye stadions der er blevet bygget som er flot, er Alianz Arena i München. Det ser noget pænere ud end så mange andre grimme stadions rundt om i verden..
Ang Liverpools nye stadion navn. Navnet skal vel passe til byen og klientellet, så "Shoplifter Arena" er måske et bud..
Nogle der ved hvorfor det hedder Stanley Park??
Nogle der ved hvorfor det hedder Stanley Park??
Det hedder området hvor stadion kommer til at ligge i.
Ja, området hedder Stanley Park, så selve stadionet kommer til at hedde Stanley Park Stadium ... Elegant :rolleyes:
De må da kunne finde på noget bedre end det...?
United DK
26-07-2007, 17:40
De må da kunne finde på noget bedre end det...?
Scouse Park? :D
Synes egentlig ikke det er pænt. Der er alt for meget tingeltangel på det... :D
Scouse Park passer bedst :juhuuuu:
Synes egentlig ikke det er pænt. Der er alt for meget tingeltangel på det... :D
Fint nok med moderne arkitektur til moderne hoteller og store indkøbscentre. Her snakker vi om en 100 år gammel fodboldklub. Man burde kunne bruge noget gammel arkitektur og finpudse det lidt, så man har et flot stadion, der også vidner om en klub med historie.
Andersen
05-03-2008, 12:01
Nedenstående link er kommet med "posten" idag.
Endnu engang kan jeg ikke lade være med at trække på smilebåndet grundet disse fæhoveder.
Vendens bedste fans skal have hjælp til at synge højt.
DE ER SÅ LATTERLIGE!!!!!
http://www.building-supply.dk/article/view.html?id=20802
Har flettet dit emne ind i denne tråd. Forum admin.
SantasLittleHelper
05-03-2008, 17:36
Hvad er der lige galt i det?
Don Kafai
05-03-2008, 17:47
Især mange NFL hold gør det, for at kunne udnytte hjemmebanen mest muligt, så det jo ikke noget specielt bemærkelsesværdigt.
Vil også mene at det er godt de gør noget for supporterne fremfor bare at få smækket flest mulig ind på mindst mulig plads.
MEN derudover tvivler jeg nu hvor meget de kan gøre i praksis. Det er nok mere et salgsargument til fans'ne!
SantasLittleHelper
05-03-2008, 17:50
Især mange NFL hold gør det, for at kunne udnytte hjemmebanen mest muligt, så det jo ikke noget specielt bemærkelsesværdigt.
lige præcist.. selvom det er scousers kan man jo ikke forvente at de bruger en plan pløjemark med 61000 klapstole.. de ville jo bare blive stjålet...
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.