Se fuld version : Roy Keane - The Real Captain Fantastic
United DK
20-07-2007, 15:17
http://www.youtube.com/watch?v=8Tf6mrA0-tA&mode
Uha, den ligger allerede under min youtube-favourites :D
Jeg gad godt vide, hvad Keane lige får sagt til Haaland, inden han fortsætter ud i bad :D
Martinsen
20-07-2007, 15:43
han vil altid være den største for mig! min ultimative favorit spiller, og jeg vil elske at se ham som manager efter Fergie
Keane er den største - vil altid elske hans vilje og fighterhjerte! han er stor, og tror også han kan blive en stor træner, da han har engagementet og ikke mindst var han en klog fodboldspiller
Liverpool_sucks
20-07-2007, 16:04
Han er godt nok voldelige men big balls har han.. hehe..
Han var godt nok imponerende. Der kommer aldrig en som ham.! Men for pokker hvor lavede han også nogle dumme ting ind i mellem.
Don Kafai
20-07-2007, 19:11
Jeg tror han har en speciel status for alle United tilhængere.....
Han er selvfølgelig også en af mine favoritter, men man må være ærlig og sige mange af de handlinger han har foretaget sig er direkte svinske og under al kritik. Men han er jo den han er, nemlig The Real Captain Fantastic. Det kan ingen sige noget til.
Han er den største der nogensinde har været på den plads og formentlig også en af de største der nogensinde kommer til at spille der!
Tror han har været et mareridt at spille over for. En af hans vigtigste funktioner var jo netop at beskytte de andre spillere og det førte så til nogle rimelig ubehagelige indgreb hvor nogle modstandere måtte blive båret fra banen. Men problemet med sådanne spillere er at de er et værre bøvl at erstatte. Vi så det med Schmeichel, vi så det med Keane, er personligt lidt i tvivl om vi kommer til at se noget lignende med nogen af de nuværende spillere, vi har jo erstatninger for Giggs og Scholes klar, nu mangler vi bare Neville.
Jeg glæder mig til at se
THE RETURN OF THE KEANO
den 1. september på et teater nær dig :)
Her i Irland et der et radio program hvor de har nogle folk som efterligner kendte folk. Det her er et klip hvor "Roy Keane" interviewer Roy Keane.
http://www.youtube.com/watch?v=7B2Wx5EErbE
Jeg synes nu også, at Neville gør det udmærket som afløser. Jeg kan ikke huske så meget fra Keanes æra, men det, Gaz laver her, glemmer jeg sq aldrig :D
http://youtube.com/watch?v=w5-oyNjZ2UY
JAcobRUha, den ligger allerede under min youtube-favourites
Jeg gad godt vide, hvad Keane lige får sagt til Haaland, inden han fortsætter ud i bad
"dont ever satbd over me snering about faking injuris - eller noget i den retning:p har i hvertfald den betydning.
Jeg kunne tilgengæld godt tænke mig at vide hvad det er Keano snakker med Viera om i tunnlen?
Jeg gad godt vide, hvad Keane lige får sagt til Haaland, inden han fortsætter ud i bad :D
Det er en respons på at Haaland anklagede om for at fake en skade på klippet før. Det var så bare et overrevet korsbånd der hold ham ude i en halv sæson. Derfor 'svarer' Keano lige igen med sin tackling flere år efter og som det er sagt siger han noget i retning af "Don't you ever stand over me sneering about fake injuries again!"
Det står nævnt i hans selvbiografi hvor man kan læse det præcise.
Sikkert: "What comes around, goes around".
Det er en respons på at Haaland anklagede om for at fake en skade på klippet før. Det var så bare et overrevet korsbånd der hold ham ude i en halv sæson. Derfor 'svarer' Keano lige igen med sin tackling flere år efter og som det er sagt siger han noget i retning af "Don't you ever stand over me sneering about fake injuries again!"
Det står nævnt i hans selvbiografi hvor man kan læse det præcise.
my hero, han fandt sig aldrig ikke i i noget pis:devill: :devill:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.