PDA

Se fuld version : Velkommen til relanceringen af OldTrafford.dks forum

Michael
01-05-2007, 23:08
Så er forummet tilbage i ny form. Ud er gået PHPBB, og ind er kommet vBulletin, som er et professionelt forum, der gerne skulle vise sig mere stabilt, end det gamle var.

I denne tråd er I velkommen til at komme med feedback vedr. forummet.
Ligger folk inde med mods til vBulletin, som i mener kunne være nyttige, er I også velkommen til at poste dem her.

Ellers er der ikke andet at sige end god fornøjelse. Håber I kan lide det.

Mvh
Michael på vegne af OldTrafford.dk crewet.

Thomas
01-05-2007, 23:09
SÅ flytter vi ind! Kanon lækkert forum!

Godt arbejde af Casper!

Smaakage
01-05-2007, 23:10
I hvert fald fedt design. Ser godt ud, godt overskueligt og generelt federe. Bliver godt at komme ordentligt igang med det.

Godt arbejde!

rocatis
01-05-2007, 23:15
Tillykke med det nye - det ser rigtigt fedt ud.. ærgerligt vi har mistet alle de andre tråde, men sådan går det nogle gange..

Caller
01-05-2007, 23:37
Sweet forum, det ser kanon godt ud. Tror så snart at man vænnet sig til det bliver det meget meget federe at bruge.
Kanon at alle spillerne er blevet oprettet og ja alt i alt, kanon fedt

Michael
01-05-2007, 23:38
Yeps, det er for at undgå at der kommer 100 tråde om Rooney og de andre.
Andre tråde vil bliver slettet. Så ved i det. :)

BillyTheKid
02-05-2007, 00:04
synes ikke rigtig der er noget forum som omhandler transfer osv.
Ved godt det hele er meget nyt og der undervejs kommer opdateringer. Ville bare lige gøre opmærksom på det.

Aquarium
02-05-2007, 00:44
Sweet forum, det ser kanon godt ud. Tror så snart at man vænnet sig til det bliver det meget meget federe at bruge.
Kanon at alle spillerne er blevet oprettet og ja alt i alt, kanon fedt

Jeg er også helt vild med den nye forum. især det med spillerprofilerne. Good Job Boys!

Dines
02-05-2007, 07:33
Jeg synes det ser fint ud, men man skal lige vænne sig til alle de detaljer. :)

Dahlmann
02-05-2007, 08:14
det ser ud til at være rigtig fint det her forum, designet er meget flottere and det var på det andet, og indtil videre er jeg kun positiv overfor det her... :)

Dahlmann
02-05-2007, 08:16
hvornår kommer der forresten en kamptråd til i aften?

KennyN
02-05-2007, 08:35
Lækkert med et nyt forum. Lad os alle prøve at hjælpes med at holde styr på det og få en masse god debat herinde..

AlenM
02-05-2007, 08:57
Synes at det i det hele taget at det er lækkert at få et permanent forum ...

Det nye synes jeg, ser meget mere moderne ud end det andet, og det er lækkert at når man går ind på et emne , at så man læser den sidste besked skrevet med det samme :D..

Ellers som Dines siger, man skal lige vænne sig til detaljerne ..

Ellers godt arbejde Casper og de andre

- god kamp i aften gutter :skaaal: -

Casper
02-05-2007, 09:20
synes ikke rigtig der er noget forum som omhandler transfer osv.

Den havde vi glemt.
Det skal vi nok få lavet :)

Tak

SantasLittleHelper
02-05-2007, 14:07
kan man ikke ændre skin? vil gerne have det i blå istedet for den røde jeg har nu... jeg har prøvet at kigge lidt efter det men kan ikke finde det.. hvornår kan man komme på irc via hjemmesiden igen btw?

Thomas
02-05-2007, 14:09
Hvordan kan jeg få et avatar? Jeg kan kun få et profilbillede, men vil meget gerne have et avatar, som jeg kan se at Michael og Boock har. Jeg synes ikke jeg kan finde det inde under indstillinger? :confused:

Edit: Kunne der ikke også oprettes en tråd om Alex Ferguson under profilerne?

Martinsen
02-05-2007, 14:30
dejlig med et nyt forum... man skal lige vænne sig til det, men er sikker på det bliver bedre end det gamle... hvilket det også gerne skulle eftersom det koster penge... men jeg er optimistisk, og håber mange af de af de "gamle" brugere ikke har mistet lysten oven på alt det flytteri

Michael
02-05-2007, 15:02
kan man ikke ændre skin? vil gerne have det i blå istedet for den røde jeg har nu... jeg har prøvet at kigge lidt efter det men kan ikke finde det.. hvornår kan man komme på irc via hjemmesiden igen btw?

http://www.oldtrafford.dk/irc.php

Hvordan kan jeg få et avatar? Jeg kan kun få et profilbillede, men vil meget gerne have et avatar, som jeg kan se at Michael og Boock har. Jeg synes ikke jeg kan finde det inde under indstillinger? :confused:

Edit: Kunne der ikke også oprettes en tråd om Alex Ferguson under profilerne?

Profil - Avatar (Under Settings & Options)

Og jo der kan godt komme en Alex Ferguson tråd.

SantasLittleHelper
02-05-2007, 15:24
http://www.oldtrafford.dk/irc.php

ja, jeg ved godt hvordan man logger ind via nettet (det glemmer jeg trods alt ikke på en uge) men problemet er jo så bare at den java-applet nok starter, men viser Page cannot be found ;)

Michael
02-05-2007, 15:40
Aah.. Man ved jo aldrig med dig Jesper. ;)

Nu er Casper røget i øl, så forventer ikke at der kan gøres noget ved det før imorgen.
Alternativt så kan du installere Mirc (http://www.mirc.com/get.html). Og hvis du er rigtig god, så kan du kæle lidt for Bo, evt. lokke med en Cult Shaker. Så skal han nok lige sætte det op for dig. :)

Caller
02-05-2007, 15:58
Jeg er også helt vild med den nye forum. især det med spillerprofilerne. Good Job Boys!

Nu kan man jo selvfølgelig juble af sig selv og være lidt stolt at sige at man foreslog det i det midlertidige forum :D ej nok selvhøjtidelighed :o

Virker quick post funktionen? I såfald hvordan? Synes ikke jeg kan få den til at virke, men nok bare mig der er inkompetent :)

SantasLittleHelper
02-05-2007, 15:59
Hehe, tror hellere Bo vil kæle for sig selv.. Gider ikke til at installere mIRC bare for at være på 2 kanaler, hehe.. Så er det lidt nemmere med Java.. Kunne man forresten ændre skin til blå?

@Caller

Tryk på Quick helt ude til højre i det sidst skrevne indlæg.. Så skulle du kunne skrive i boksen :p

Michael
02-05-2007, 16:06
Nej det kan man ikke. Man har kunnet, men ved ikke om Casper har fjernet det skin igen. Hvis i presser ham nok, så skal han nok få det tilbage igen. ;)
Måske endda med nye tema'er!?

Kofoed
02-05-2007, 17:28
Lækkert med det nye forum.. ser generelt rigtigt lækkert ud.. tillykke

Kofoed
02-05-2007, 20:23
kan det passe at man ikke kan se hvem der er på lige nu når man er inde i en tråd?? det savner jeg en lille smulle da man så ved om der bliver svaret på ens spg eller om man er den eneste inde..

Dines
03-05-2007, 07:29
Kan man godt få billeder ud under ens navn? Fordi jeg skal have det Homer Simpsons billede på, for ellers bringer det ulykke. Vi så selv igår! (;

rocatis
03-05-2007, 10:37
Ved ikke om det har noget at gøre med serverflytningen, men de nyeste artikler på forsiden er forsvundet..

SantasLittleHelper
03-05-2007, 10:45
Og nogle af citaterne har en masse spørgsmål i stedet for de normale tegn :confused:

Og kan vi ikke få det lavet sådan at forum åbner i et nyt vindue igen?

Casper
03-05-2007, 13:28
Rocatis: Læs nyheden om det nye forum på forsidne. der svarer jeg på at vi arbejder på det med seneste indlæg på forsiden.

Santa: Der er sket noget med æøå udner konverteringen. Jeg har ikke haft tid til at kigge på det pga arbejdet med dette forum

Alex
03-05-2007, 15:34
Så kom forummet, lækkert, lækkert, lækkert!

Må sige at jeg blev meget overrasket over den store ændring i designet. Umiddelbart er jeg ikke så begejstret som mange af jer andre, dog er der forbedringer hvilket er fedt.

Lidt kritik, ved ikke om det er noget der er mulighed for at lave om, eller om det bare er mig der har det sådan, og hvordan og hvorledes, men her er det:
På det gamle forum var navn og billede ude i siden. Sådan savner jeg lidt at det er her. Det hele bliver lidt mere overskueligt på den måde, og man er dermed også fri for at skulle 'rulle ned over' navn og diverse oplysninger hver gang. Derfor synes jeg det var mere praktist at have det ude i siden.

snegl
03-05-2007, 15:57
Synes jeg os du har ret i Alex..

Hvis jeg selv skulle bestemme designet på forummet, havde jeg sat navne ud i siden af hvert indlæg, smidt reklamebanneret allernederst på siden, gjort det hele lidt mindre og simpelt. Det virker lidt stort og uoverskueligt noget af det synes jeg. Og så skal man scrolle hele tiden. Synes lidt at der er for mange underemner og at det skulle holdes lidt mere simpelt.

Det bare lidt positiv kritik fra min side af hehe..

Michael
03-05-2007, 16:18
Vi kan godt kigge os om efter nogen flere themes hvor nogen af disse design krav opfyldes. Dog vil jeg ikke love noget, og i skal nok ikke forvente at det bliver prioteret særlig højt som det ser ud nu.
Men vi prøver så vidt muligt at forbedre siden efterhånden som vi lære forummet at kende. Det hele er ligeså nyt for os som det er for jer, så hav tålmodighed. :)

Thomas
03-05-2007, 16:25
Dem der skifter navn vil I ikke skrive i jeres signatur jeres tidligere brugernavn? Jeg synes der er dukket mange nye brugere op, og nogle af dem, der var på det gamle forum er ikke tilmeldt. Det kan godt være, at personerne bare har skiftet navn, men derfor ville det være rart at vide :)

SantasLittleHelper
03-05-2007, 19:51
Rocatis: Læs nyheden om det nye forum på forsidne. der svarer jeg på at vi arbejder på det med seneste indlæg på forsiden.

Santa: Der er sket noget med æøå udner konverteringen. Jeg har ikke haft tid til at kigge på det pga arbejdet med dette forum

Du skal bare sige til hvis jeg kan hjælpe med at fixe nogle af alle småtingene... Jeg tror også der er et problem med konverteringen af nogle af de engelske 's genitiver, men mon ikke jeg kan finde ud af det hvis det er :p

Husk at fixe Java appletten til IRC så jeg kan komme på og kæle for jer allesammen..

Michael
03-05-2007, 19:59
Husk at fixe Java appletten til IRC så jeg kan komme på og kæle for jer allesammen..

Frækkert! RAAAUUUW! :InLove

Dines
04-05-2007, 09:38
Thomas@ Hvordan kan du få et billede under dit navn? (:

Thomas
04-05-2007, 10:41
Dines - du skal gå op i menuen her i forummet -> Profil -> Settings and Options -> Avatar -> Og så ved du selv resten

Casper
04-05-2007, 13:20
Du skal bare sige til hvis jeg kan hjælpe med at fixe nogle af alle småtingene... Jeg tror også der er et problem med konverteringen af nogle af de engelske 's genitiver, men mon ikke jeg kan finde ud af det hvis det er :p

Jeg har ikke vidst at den ikke virkede før nu.
Jeg sakl lige have en lur, men så sku den også virke senere i dag :)
:juhuuuu:

RasmusP
05-05-2007, 17:31
Ved det gamle forum kunne man ude på forsiden se hvilke tråde, der senest var kommet nye indlæg i. Det synes jeg var godt. Så kunne man ikke få det lavet igen??

Martinsen
05-05-2007, 17:40
Ved det gamle forum kunne man ude på forsiden se hvilke tråde, der senest var kommet nye indlæg i. Det synes jeg var godt. Så kunne man ikke få det lavet igen??

det arbejder de på... hvilket er nævnt en del gange efterhånden... men ja det var meget dejlig og håber snart det kommer tilbage

Kofoed
05-05-2007, 17:52
hvornår går man egentlig fra at være nyt medlem til medlem osv?? er det tid eller indlæg der afgør det.. ikke fordi det betyder noget men ville bare lige høre..

Rafa86
05-05-2007, 18:15
Nu har jeg sat et billed ind på min profil, men hvorfor står det ikke ved mit navn, når jeg nu laver et indlæg/tråd?

Thomas
05-05-2007, 18:32
Rafa - der er forskel på et profilbillede og avatar. Du har lavet et profilbillede, som kan ses i din profil http://www.oldtrafford.dk/forum/member.php?u=93

Hvis du uploader et avatar, så kommer den frem ved siden af dit navn

Rafa86
05-05-2007, 20:04
Rafa - der er forskel på et profilbillede og avatar. Du har lavet et profilbillede, som kan ses i din profil http://www.oldtrafford.dk/forum/member.php?u=93

Hvis du uploader et avatar, så kommer den frem ved siden af dit navn

Tak for hjælpen :)

SantasLittleHelper
05-05-2007, 22:04
Jeg har ikke vidst at den ikke virkede før nu.
Jeg sakl lige have en lur, men så sku den også virke senere i dag :)
:juhuuuu:

Jeg glæder mig til at du vågner så ;)

warming
08-05-2007, 22:28
På det gamle forum var navn og billede ude i siden. Sådan savner jeg lidt at det er her. Det hele bliver lidt mere overskueligt på den måde, og man er dermed også fri for at skulle 'rulle ned over' navn og diverse oplysninger hver gang. Derfor synes jeg det var mere praktist at have det ude i siden.

Helt enig.
Det er også lettere at læse en tekst hvor bredden ikke er så stor så derfor kunne man sagtens slå to fluer med ét smæk og smide navn, billede osv. ud til venstre.

Jeg ved selvfølgelig ikke hvor svært og besværligt sådan noget er, så det skal kun tages som konstruktiv kritik.