PDA

Se fuld version : ONE United membership

Hejob
18-07-2007, 12:45
Hej

Jeg ville hører om der var nogen af jer som kender til "ONE United membership" og de fordele man får fra det?!

Jeg er interreset i at vide om et medlem kan købe billetter til andre end én selv?!

Det er interressant fordi mig og nogle gutter planlægger en foldbold tur rundt i europa her til foråret, og der står en united kamp meget højt på listen, og så ville jeg bare vide om det kunne være en fordel, hvis en af os købte såden et ONE membership, for derved at få nemmere muligheder for at få billetter..??

Casper
18-07-2007, 12:49
Du kan få tilbudt et sæsonkort :O

Danielsen
18-07-2007, 12:56
Du kan få tilbudt et sæsonkort :O

Du er så useriös!! :)

Nej, spög til side. Her står der lidt om OneUnited: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={5E3593F8-E77D-4501-A21D-2DAB80F3142A}

Hejob
18-07-2007, 14:07
Ja, det har jeg godt set :)

Men jeg tænkte på om i tror at man kun kan købe billetter til sig selv eller man kan købe mere end en billet pr kamp.

Altså såden så jeg som medlem nemmere kan skaffe mig og mine venner billetter til en United kamp..???

Reichelt
18-07-2007, 20:34
Jeg er ret sikker på at man kun kan ansøge om en enkelt billet. Har desværre ikke nogen kilde at hænge det op på, men vender tilbage hvis jeg finder den ;)

Casper
18-07-2007, 23:27
Jeg tror også du kun kan søge om billet til dig selv.
Jeg har kun prøvet at søge om billet til "specielle" kampe gennem oneunited såsom AC Milan i 2005 og as roma i 2007

ICJ
27-07-2007, 23:22
- Du får 10% rabat i Megastore
- Du får 5% rabat pr. hjemmekampbillet du køber
- Du får 10% rabat i Red Cafe på Old Trafford
- Du får 50% rabat på museum og stadionrundvisning
- Gratis adgang til alle reserveholdets hjemmekampe (Carrington og Old Trafford)
- Hvis du ønsker det, kan du blive skrevet op på ventelisten til et sæsonkort
- Du får mulighed for at SØGE om én billet til alle Uniteds kampe på Old Trafford (Premier League, FA Cup, Champions League og Carling Cup)
- Du får mulighed for at SØGE om én billet til Uniteds udekampe i Champions League
- Du får mulighed for at SØGE om én billet til eventuelle cup-finaler
- Du modtager 2 til 3 medlemsblade pr. sæson
- Du får ét stk. medlemskort
- Et stk. velkomstbrev fra Sir Alex
- En minidvd med lidt lir :-)
- The Official Yearbook (fakta og statestik fra den forgangne sæson)
- For ét års medlemsskab er prisen £28 og de efterfølgende sæsoner falder prisen til £23 og derefter £21

Ønsker du at se Uniteds udekampe i Premier League, FA Cup eller Carling Cup'en, så må du anskaffe dig et sæsonkort. Billetter til disse udekampe er bliver kun tilbudt sæsonkortholdere, og sæsonkortholdere skal også SØGE om billet, de er ikke garanteret (de har blot muligheden). Det er kun muligt at se United på udebane i europæisk sammenhæng for ONE United medlemmer. Hvis du altså ønsker at sidde i "The Away Section" med de øvrige United fans.

I såfald du melder dig ind i ONE United (modtager bekræftelse på medlemsskab) og søger om én billet til en Premier League hjemmekamp mod Reading f.eks., så må du endnu engang væbne dig med tålmodighed. Mulighed for at ansøge om billet sker ca. 1 måned før kampens datofastsættelse. Eksempel:

Manchester United møder Charlton d. 31 januar 2008. Ansøgningsluerne er åbne fra 1. januar til 10 januar. I den periode på 10 dage har du (og alle andre ONE United medlemmer) mulighed for at søge om én billet. Du vælger nu at søge om én billet (dette kan gøres både online og/eller telefonisk). D. 12 januar modtager du en email om du har fået din billet eller ej. På Old Trafford er der ca. 24.000 sæsonkortholdere - men de resterende 60.000 billetter bliver sat til salg for de 100.000 One United members. Vælger alle 100.000 at søge om billet, så er "The Ticket Office oversubcribed", og derfor vil der blive trukket lod om hvem billetterne skal gå til. Dette sker 100% tilfældigt. Vælger kun 30.000 ONE United members at ansøge om billet, ja så vil de ansøgende også få deres billet, og de resterende 30.000 vil komme i alle-mands-handel på www.manutd.com. NB: Det er dog YDERST sjælendt at det sker (med mindre det er Carling Cup 2. runde mod Exeter f.eks.)

Vælger du at søge om billet, så skal du ydfylde et ansøgningsskema (online eller telefonisk). I skemaet skal du ydfylde alle personlige detaljer samt i hvilken sektion på stadion du ønsker at sidde. Billetprisen er jo ikke den samme hvis du sidder på række 1 som på række 800. De forskellige sektionspriser kan du læse mere om på www.manutd.com. Hvis du oplyser at du ønsker at sidde midt på den ene langside på række 1-10 , ja så må du være forberedt på ikke at få dit ønske oplyst da der er stor rift om disse billetter (ligesom Stretford End er svær at komme ind på da det er her de fleste sæsonkortholdere holder til). Anyways - ansøger du om sådan en type billet, så vil du i samme ombæring blive spurgt om du KUN vil sidde der, eller om det er ok du kommer til at sidde et andet sted end lige der på række 1 midt for. Siger du "ja" til det, så er chancen for billet langt større da "The Ticket Office" så stort set har frit slag til at placerer dig hvor de vil - medmindre(!) du er så heldig at blive udtrukket til at sidde på række 1 midt for.

Får du så endelig skaffet dig en billet, så kan du vælge om billetten skal sendes til dig med alm. post, eller om du vil afhente den på billetkontoret ved Old Trafford i Manchester. Ønsker du at afhente billetten i Manchester, så skal medlemskort fremvises. Personlig afhentning af billet vil jo selvsagt kun ske (for en dansker vel og mærke) i forbindelse med en hjemmekamp. Skal du se United på udebane i Europa er det selvfølgelig med post den skal fremsendes. Medmindre du lige er et smut i Manchester alligevel ;-)

Betaling af eventuel billet og medlemsskab skal ske gennem VISA.

Det var noget af en smøre, men nu ved du altså hvordan tingene hænger sammen i ONE United...

Håber du kan bruge det!

PS: Du må ikke lige hænge mig op ONE Uniteds eksakte medlemstal, ligesom jeg heller ikke er sikker på det præcise antal af sæsonkortholdere.

Casper
27-07-2007, 23:27
tal om medlemmer og sæsonkort er forældede.
Der er udbudt og solgt ca. 57.000 sæsonkort til den kommende sæson, hvilket betyder at chancerne for at få billetter gennem oneunited er meget små, specielt til de store kampe.

forøvrigt en meget fin "guide" du har skrevet

ICJ
27-07-2007, 23:33
Udemærket, og tak. Beklager tallene ikke er korrekte, men det var også mest for at statuerer et eksempel.

tal om medlemmer og sæsonkort er forældede.
Der er udbudt og solgt ca. 57.000 sæsonkort til den kommende sæson, hvilket betyder at chancerne for at få billetter gennem oneunited er meget små, specielt til de store kampe.

forøvrigt en meget fin "guide" du har skrevet

Hejob
29-07-2007, 00:45
Takker for alle svarene!

Hvordan vil i mene at vi tre gutter har størst chance for at se United (Uden en pakke med fly-hotel osv, da vi agter der tage med interrail) ?

Og hvad vurdere i chancen for at få billet til at være?

Ud fra det det i har skrevet oven for synes jeg ikke chancerne ser så gode ud :confused:

gasgas
29-07-2007, 09:31
Mine erfaringer er seks år gamle, så jeg ved ikke hvor gode de er. Bl.a. pga af udvidelsen af sæsonkort-holdere (hvor mange flere sæsonkort er der sat til salg i forhold til udvidelsen?)
Jeg boede i Manchester fra August til Februar. Jeg søgte igennem One-united og fik faktisk til næsten alle kampe, undtagen til de store kampe (Leeds, Chelsea og Liverpool) Der fik jeg kun til Liverpool, men til kun 18 pund for billet på stretford end.
De kampe jeg glemte, eller især de første kampe hvor jeg ikke havde nået at søge, eller de kampe hvor jeg havde fået besøg hjemme fra, der gik jeg/ eller ringede til billetkontoret og spurgte efter return-tickets, og det var der faktisk ofte. Men selvfølgelig ikke til de kampe med meget ekstra opmærksomhed.
Så det sidstnævnte ville jeg undersøge om var muligt, hvis i var i byen uden billet. Med det forbehold mne erfaringer er seks år gamle.
Held og lykke

ICJ
29-07-2007, 16:38
Takker for alle svarene!

Hvordan vil i mene at vi tre gutter har størst chance for at se United (Uden en pakke med fly-hotel osv, da vi agter der tage med interrail) ?

Og hvad vurdere i chancen for at få billet til at være?

Ud fra det det i har skrevet oven for synes jeg ikke chancerne ser så gode ud :confused:

I skal alle 3 melde jer ind i ONE United. Herefter er der én som sender en ansøgning om 3 billetter. For at søge om 3 billetter så skal du bruge dine 2 kammeraters membership# + dit eget.

Hvis I sender én ansøgning hver så får I ikke billetter ved siden af hinanden, så får I blot én billet hver og så kommer I næppe til at sidde i samme sektion. Én mand forespørger på 3 billetter og vedlægger sine 2 kammeraters membership# i samme ombæring.

Mit råd er at I IKKE søger om billetter til følgende kampe (hvis I ønsker at få 3 billetter ved siden af hindanden):
- Liverpool
- City
- Arsenal
- Chelsea
- Leeds i evt. Cup-kamp
- Sæsonens sidste 3 eller 4 hjemmekampe
- Alle Champions League kampe mod hold fra første og andet seedningslag + eventuelt slutspil

...dertil er det simpelthen stort set umuligt at få 3 ved siden af hindanden. For det regner jeg med at I vil...

Ellers så er der en sidste mulighed her hvis alt andet kikser: http://manutd.viagogo.com/ <<< Only season ticket holders can sell their tickets and only One United members and season ticket holders can buy tickets.
Please note: if you only recently registered with One United, please allow for a couple of days for the data to be added to our system.

Siden er oprette for sæsonkortholdere som ikke har mulighed for at komme til kamp den eksakte dag. Hvis en sæsonkortholder f.eks. ikke informerer "the ticket office" om at vedkomne gerne vil komme til X kamp (og derved ikke får afhentet sin billet på billetkontoret), så bliver vedkomnes billet sat til salg på denne side, og kan derfor købes af alle med enten et sæsonkort eller et ONE United membership kort...

Det skal dog siges at det er de færreste tilfælde, at der findes over én billet i samme sektion. Få gange kan man være heldig at få 2 ved siden af hindanden, men meget sjældent 3 stk..

Jim
29-07-2007, 22:33
Du er så useriös!! :)

Nej, spög til side. Her står der lidt om OneUnited: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={5E3593F8-E77D-4501-A21D-2DAB80F3142A}

Hvorfor er han useriøs, det var da sådan jeg fik mit sæsonkort.

andet år nu jeg har det og kan kun anbefale folk at blive medlem af oneunited hvis man gerne vil have chancen for at få et sæsonkort.

Danielsen
29-07-2007, 22:42
Hvorfor er han useriøs, det var da sådan jeg fik mit sæsonkort.

andet år nu jeg har det og kan kun anbefale folk at blive medlem af oneunited hvis man gerne vil have chancen for at få et sæsonkort.

Hvorfor er du så alvorlig!? Det var en joke!! Som der også står.....

Og hvor mange i DK har brug for et säsonkort??

Boock
30-07-2007, 10:41

Det er ikke svært at få "chancen" for at få sæson kort.
Du kan bare melde dig ind i OneUnited og købe et med det samme...

Casper
30-07-2007, 12:21
Hvorfor er du så alvorlig!? Det var en joke!! Som der også står.....

Og hvor mange i DK har brug for et säsonkort??

man kunne jo gøre som irland, hvor mange deles om et sæsonkort og så trækker lod om hvem der skal se hvad...

Danielsen
30-07-2007, 12:44
man kunne jo gøre som irland, hvor mange deles om et sæsonkort og så trækker lod om hvem der skal se hvad...

Det var en god idé!! :Bouncing:

Mikkelsen
30-07-2007, 12:50

Smart, jeg troede at et sæsonkort var personligt.

Hvad med at brugerne på Old Trafford køber 2 sæsonkort ? det kunne være sjovt.

Jim
30-07-2007, 12:55
Det er ikke svært at få "chancen" for at få sæson kort.
Du kan bare melde dig ind i OneUnited og købe et med det samme...

Chancen er der altid dog i år er det meget sværre end det var sidste år da der stadig var glimt af den store konflikt så heldig som jeg var fik jeg et :) til kun 600£ og da jeg havde et sidste år får jeg tilbudt et igen i år.

så selvom man bor i DK er det stadig billigt nok. og hvis jeg flytter til DK vil jeg stadig beholde det og tage der over da fly til england koster det samme som en busbillet til 3 zoner :)

Casper
30-07-2007, 12:56
Smart, jeg troede at et sæsonkort var personligt.

Nej, det er det ikke.

FOr nogle år siden undersøgte en avis uniteds sæsonkortholdere... det viste sig at mange af ejerne var døde, men at sæsonkortene så bare var gået videre til et familiemedlem.

når du bestiller en billet gennem muscsb, så får du også ofte stukket et sæsonkort i hånden, som du skal aflevere bagefter.

Casper
30-07-2007, 12:57
Chancen er der altid og iår er det meget sværre end det var sidste år da der stadig var glimt af den store konflikt så heldig som jeg var fik jeg et :) til kun 600£

Det er i år langt lettere at få sæsonkort.

Du skal bare ringe til billetkontoret og 5 mins efter har du et.