PDA

Se fuld version : MUTV Online

Bugge
13-07-2007, 14:22
Jeg har overvejet at punge ud for det der MUTV Online, men ville først høre om der er nogen herinde der har det, har haft det eller bare kan fortælle lidt om hvad man får for pengene?
Synes ikke rigtig jeg bliver så meget klogere af at kigge på manutd.com..

På forhånd tak! (Beklager hvis det bliver diskuteret andetsteds; kunne ikke lige finde en lignende tråd)

Danielsen
13-07-2007, 14:37
Jeg har overvejet at punge ud for det der MUTV Online, men ville først høre om der er nogen herinde der har det, har haft det eller bare kan fortælle lidt om hvad man får for pengene?
Synes ikke rigtig jeg bliver så meget klogere af at kigge på manutd.com..

På forhånd tak! (Beklager hvis det bliver diskuteret andetsteds; kunne ikke lige finde en lignende tråd)

Jeg köbte det sidste säson, og var meget glad for det. Jeg köbte det pga. pre. season kampene, men dem kan man ikke se i år (ikke dem i Asien) pga. tv rettigheder, så jeg ved ikke rigtigt om jeg vil köbe det igen....

Går du ind på www.mu.tv.manutd.com/ her kan du se hvad du får for pengene...
"FREEVIEW" er det eneste man kan se hvis man ikke betaler, så der er rimlig meget! :juhuuuu:

Jeg brugte selv, "NEWS & INTERVIEWS" meget...mange spiller interviews og nyheder fra OT....

Michaelkp
13-07-2007, 15:39
Jeg har lige meldt mig ind i går.
Hvis du godt kan lide at se gamle interviews, så er der meget der inde.
Jeg havde regnet med man kunne se mere fra MUTV.
Jeg forslår du gøre som mig, køber en måned for £4, så kan du se om det er noget du vil forsætte med.

Glory Man United
13-07-2007, 15:50
Jeg har lige meldt mig ind i går.
Hvis du godt kan lide at se gamle interviews, så er der meget der inde.
Jeg havde regnet med man kunne se mere fra MUTV.
Jeg forslår du gøre som mig, køber en måned for £4, så kan du se om det er noget du vil forsætte med.

Overvejer det også, men sgu da først til august når sæsonen er igang. Der sker nada nu jo ;)

Michaelkp
13-07-2007, 16:35
Overvejer det også, men sgu da først til august når sæsonen er igang. Der sker nada nu jo ;)

Det er fordi jeg gerne vil se highlights fra pre season, jeg har meldt mig ind nu.

Bugge
13-07-2007, 21:16
Jeg har meldt mig ind nu.. Men jeg synes det er svært lige at overskue hvad man helt præcist får for pengene mht live kampe etc.

Hvilke kampe kan man se? Pre-season kampe og hvad mere? reserveholdskampe og ungdomsholdskampe?

Danielsen
13-07-2007, 22:02
Jeg har meldt mig ind nu.. Men jeg synes det er svært lige at overskue hvad man helt præcist får for pengene mht live kampe etc.

Hvilke kampe kan man se? Pre-season kampe og hvad mere? reserveholdskampe og ungdomsholdskampe?

Du kan se alt hvad der er her: www.mu.tv.manutd.com/

Du kan ikke se Asien-touren.... men du kan se Inter kampen, live.

Mht. reserve/ungdomskampene tror jeg heller ikke de viser dem live, men bare höjdepunkter...

Det er vist noget med, at de vil begynde at vise noget fra Carrington...men, jeg er ikke sikker

Kofoed
12-07-2008, 16:21
Man kan ikke se United's "normale" kampe via MUTV online vel!! Nu tænker jeg på PL osv..

Michael
12-07-2008, 18:50
Nej pl, fac, lc og cl kampe har de ikke rettigheder til!

Madsen
12-07-2008, 19:04
Jeg går ud fra at MUTV online sender det samme som MUTV. MUTV sender alle kampe forskudt dagen efter kampen er spillet og flere gange mere. De har ikke rettigheder til at sende de store kampe direkte.

Kofoed
12-07-2008, 19:07
Ærgeligt..

Govan
06-04-2009, 19:44
Er her nogen som ved hvor man kan se MUTV,
nu hvor viasat ikke sender mer ?

Danielsen
06-04-2009, 20:03
Er her nogen som ved hvor man kan se MUTV,
nu hvor viasat ikke sender mer ?

http://mu.tv.manutd.com/default.aspx?aff=67

Men det koster lidt :)

Govan
06-04-2009, 20:23
http://mu.tv.manutd.com/default.aspx?aff=67

Men det koster lidt :)

Hvordan er kvaliteten hvis man køre full screen ?

Danielsen
06-04-2009, 20:48
Hvordan er kvaliteten hvis man køre full screen ?

Det kan jeg ikke huske :)

Test det, du kan köbe en månede af gangen....det er meget lang tid siden jeg havde det. Men läs lige hvad det er du köber först ;)