PDA

Se fuld version : Poker

Thomas
12-07-2007, 20:43
Sommerferien er over os, og jeg røvkeder mig.. og det er der sikkert mange, der gør, så jeg ville høre, om I ikke ville være med til et spil poker i ny og næ over nettet på www.pacificpoker.com. Det er kun playmoney selvfølgelig, men I der er hårdere til det, kan altid skifte ;) Der er mange turneringer om dagen/aftenen, så der er rig mulighed for at vi kan spille mod hinanden.

Hvis I er friske, så gå ind på siden og download programmet og når I har gjort det, så sig, hvad I hedder derinde :)

PL-pedersen
13-07-2007, 13:16
så har jeg oprettet en derinde NAVN:JensFP

Thomas
13-07-2007, 13:36
så har jeg oprettet en derinde NAVN:JensFP

Godt nok. Så må vi lige se, om der kommer en turnering på et tidspunkt :skaaal:

Foged
13-07-2007, 14:51
Er det ikke muligt at spille på Partypoker, Nordicbet eller Unibet i stedet? Ellers er jeg total klar til Real Money game.

PL-pedersen
13-07-2007, 19:51
du skrive bare hvad tid du kan og hvornår turneringen er så skal jeg nok melde tilbage om jeg kan...

Thomas
14-07-2007, 21:47
Så Jens! Der er godt nok ikke turnering, men nu har jeg placeret mig ved bordet, der hedder Candlelight! Jeg har lige vundet $5400.

Jeg hedder Vishoffz derinde.

edit: og så er de penge væk :(

Smaakage
15-07-2007, 02:10
Gider ikke spille med playmoney. Det er så kedeligt, for folk går altid helt amok med bets og spiller aldrig seriøst. Det ødelægger det sjove ved spillet når man bare kan komme med igen

Foged
25-12-2007, 01:26
God jul :)

Nogen der har et link til den hånd hvor en gammel mand i WSOP 2007 vinder en ret stor hånd med par 6. Det sjove er ikke at han vinder, men det at han ligger kortene ned melder at han har straight, men han har set forkert og har kun par 6, alligevel vinder han puljen da han fanger modstanderen i et bluf!
Men altså nogen der har et link til det så smid det lige op :)

ChristianR
25-12-2007, 01:34
Desværre. Men et af verdens fedeste pokerklips med vores egen Gus her, der vinder den til hidtil største cash-game pot, på en fed hånd, når man ser den overfor modtanderens:D

http://www.youtube.com/watch?v=IpSDTT0HYeo

Kofoed
25-12-2007, 04:08
Desværre. Men et af verdens fedeste pokerklips med vores egen Gus her, der vinder den til hidtil største cash-game pot, på en fed hånd, når man ser den overfor modtanderens:D

http://www.youtube.com/watch?v=IpSDTT0HYeo

fuck hvor cool.. ham den anden ser lidt mærkelig ud når gus går all in:lolol:

jameskingama123
31-08-2011, 19:47
Vil de acceptere paypal betaling, hvis du ønsker at spille?