Se fuld version : Ryan Giggs
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTMC2jzvyRmE7Jq8Sc7iOcrMbcEw0GAe f62zku9AgoFI9ONVr-J
Ryan Giggs
Nr.: 11
Født: 29. november 1973
Land: Wales
Giggs har spillet fantastisk i den her sæson, men når nu det er på tide at Giggs siger farvel til United, hvem skal vi så bruge ?
Da Richardson ikke rigtig har slået til og han nok ryger til sommer, tror jeg vi skal ud og finde en ny - evt. Nani el.lign.
Men efter denne sæsons præstationer, så tror jeg at The Wizard holder et par sæsoner endnu
Giggs har spillet fantastisk i den her sæson, men når nu det er på tide at Giggs siger farvel til United, hvem skal vi så bruge ?
Ved ikke om du har fulgt med i den her sæson men hvis han kan spille lige så godt næste sæson så skal han helt sikkert være her flere år endnu.
Og det med hvem vi ellers skal have, tror jeg du skal åbne en tråd om transfer...
Jeg synes vi skal se frem til at Park bliver klar igen. De næste 2 år kan vi veksle mellem dem på venstrekanten. Richardson ligner lidt et evighedstalent, desværre. Så hvis der nogen vi skal ud at have erstatning for nu og her, så må det næsten fra Richie. Jeg bryder mig ikke om at sige vi skal ham og ham. Det allerbedste kunne være hvis vi havde en i egne rækker, der er dygtig nok.
Lidt sjov video med Giggs. Hans unge år, og videon indeholder hans to første interviews ;)
http://www.youtube.com/watch?v=gNo53Ua74gM
jillybilly
22-05-2007, 14:15
Stem på Giggs i årets Golden Foot-afstemning:
http://politiken.dk/fodbold/article306627.ece
giggs til tottenham?? hva siger i så?? martin jol skulle have forhørt sig før 06/07 sæsonen om hvordan han kunne få giggs til hans klub og han vil spørge igen.. sejt rygte..
Den tror jeg ikke på. Giggs afslutter karrien her i United, selvom han nok må finde sig mere i at sidde på bænken.
Tror jeg heller ikke på.. Giggs slutter karrieren i United, det er jeg sikker på..
timberunited
28-05-2007, 00:33
:devill: Giggs bliver da. Men der er altid rygter, og hvor utroligt den end lyder, så har der faktisk - mig bekendt ikke - været nogen om Ronaldo denne uge. Det fortjener næsten en lille fest. :skaaal:
Men Giggs har den samme rolle for United, som Jol drømmer om, at han kunne få for Spurs. Glemmer aldrig da han sparkede bolden til målspark blot for at dæmpe gemytterne. Den sene nattetime har jeg glemt hvilken kamp. Undskyld!
Ryan har dog den samme rolle i United: Når Rooney eller Ronaldo koger over, så er han der. I mine øjne er han en fremragende reservekaptajn, der burde overtage bindet til dagligt.
Glem det Jol. Han er rød til hans død.
tror heller aldrig på det selv.. han er rød til han dør.. men jeg fik bare den onde griner over det da jeg læste det.. men jeg kan da godt forstå jol.. på et ungt hold ville giggs da være en kanon mand at få ind.. en spiller der virkelig ved noget om holdånd og som har erfaring og som de unge har respekt for i lyset af alle hans bedrifter og store sejre igennem de mange år..
The Wizard bliver selvfølgelig i United... det vidste jeg også, dengang han blev rygtet til Inter, nogle sæsoner siden - han er og bliver Unitedspiller, lige indtil han ikke kan mere!
http://home.skysports.com/list.aspx?HLID=469255&CPID=219&title=Giggs+calls+time+on+Wales&lid=&channel=Football_Home&f=rss&clid=508
Så ser det ud til at Giggs snart stopper på landsholdet. Noget jeg ser som noget positivt, da han nu kan restituere i landskampspauserne. Han er jo trodsalt ikke 20 mere. :D
United DK
30-05-2007, 10:08
Ja, det er da bestemt en fordel for os, hvis Giggs stopper på landsholdet, men lad os nu se.
http://home.skysports.com/list.aspx?HLID=469255&CPID=219&title=Giggs+calls+time+on+Wales&lid=&channel=Football_Home&f=rss&clid=508
Så ser det ud til at Giggs snart stopper på landsholdet. Noget jeg ser som noget positivt, da han nu kan restituere i landskampspauserne. Han er jo trodsalt ikke 20 mere. :D
Enig.
fornuftigt træk af Giggs, hvilket gør han måske kan klare lidt mere, da han nu får lidt mere pause.
Se bare på hvor godt Scholes spiller, og nyder fodbolden, efter hans landsholdsstop..
Synes dog det er lidt synd for Giggs at han aldrig har deltaget i en stor slutrunde. Det fortjener en stor spiller som ham ellers..
Godt for os at Giggs vælger at stoppe sin landsholdskarrierer, da det betyder han kan holde sine restutieringspauser, noget oftere, når der er landskampspause - dog ærgeligt at han aldrig har gjort noget stort væsen af sig landsholdsmæssigt!
I forbindelse med at Giggs er blevet tildelt en OBE, skal han så tiltales sir?
CC
http://en.wikipedia.org/wiki/Order_of_the_British_Empire
Ikke i følge wikipedia.
United DK
16-06-2007, 18:51
I forbindelse med at Giggs er blevet tildelt en OBE, skal han så tiltales sir?
Nej, så skulle han have haft en CBE (Commander of the British Empire).
På hvilket grundlag bliver han tildelt den pris?
Jeg er ikke sikker, men kan det ikke være fordi at han har vundet PL for 9. gang (flest gange i historien) ?
Nej, så skulle han have haft en CBE (Commander of the British Empire).
Det er nu ikke helt korrekt.. Hvis du tjekker JakobR's link til Wikipedia(indlægget over dit) vil du kunne læse følgende:
* Knight Grand Cross or Dame Grand Cross (GBE)
* Knight Commander or Dame Commander (KBE or DBE)
* Commander (CBE)
* Officer (OBE)
* Member (MBE)
Only the two highest ranks entail admission into knighthood allowing the recipient to use the title 'Sir' (male) or 'Dame' (female) before his or her name, so long as he/she is a national of a realm where the Queen is Head of State. If not, the recipient may use the honour but not the title before their name.
For dem der ikke er så stærke i det engelske sprog kan jeg oplyse, at det kun er de to øverste titler der gør, at man må bruge titlen "Sir" eller "Dame" foran sit navn, forudsat at man er statsborger i et land/område/stat hvor Dronningen er "statsoverhoved".
Glory Man United
27-08-2007, 07:51
Jeg er sgu ved at være træt af at læse, at NU er Giggs blevet for gammel. Jeg indrømmer, manden ikke har spillet godt de 4 første kampe. Men det er typisk at sige, at en spiller er for gammel, når det ikke kører. Det samme om en ung spiller. "Han har talentet men er urutineret".
Hvad siger alle skeptikerne, når Giggs kommer op i omdrejninger igen? Det er altså ikke mere end 3-4 måneder siden, at han var på Årets hold i England
Jeg er sgu ved at være træt af at læse, at NU er Giggs blevet for gammel. Jeg indrømmer, manden ikke har spillet godt de 4 første kampe. Men det er typisk at sige, at en spiller er for gammel, når det ikke kører. Det samme om en ung spiller. "Han har talentet men er urutineret".
Hvad siger alle skeptikerne, når Giggs kommer op i omdrejninger igen? Det er altså ikke mere end 3-4 måneder siden, at han var på Årets hold i England
Enig! man kan ikke afskrive ham som gammel og ubrugelig, efter kun en sommerpause - han skal nok komme igen! Det er Giggs, vi taler om! :D
Glory Man United
03-09-2007, 08:08
Var Giggs skadet i lørdags? Underligt at han ikke engang sad på bænken i så fald :confused:
Christensen
03-09-2007, 08:51
Tror ikke han var skadet .. tror bare Ferguson ville give ham en pause og så lade nogle andre spillere få lidt tid på banen..
Glory Man United
03-09-2007, 08:53
Det virker ulogisk med tanke på, at der nu er 2 ugers pause pga landsholdsfodbold (Som Giggs jo ikke spiller mere)
United DK
03-09-2007, 14:09
Det virker ulogisk med tanke på, at der nu er 2 ugers pause pga landsholdsfodbold (Som Giggs jo ikke spiller mere)
Giggs har ikke været oppe i gear, i de første kampe, og det kunne også være grunden til, at han slet ikke var med i truppen mod Sunderland.
SpanGdix
03-09-2007, 14:16
Men kommentatoren sagde da, at Giggs var skadet? Det er bare underligt vi ikke har hørt noget om det.
Ryan Giggs satt som ubenyttet reserve mot Sunderland på grunn av en strekk han pådro seg på trening sist fredag. Selv om vi får dårlige vibrasjoner når Giggs og strekk nevnes sammen, skal det heldigvis ikke være alvorlig denne gang.
Taget fra United.no
Glory Man United
03-09-2007, 14:30
Giggs har ikke været oppe i gear, i de første kampe, og det kunne også være grunden til, at han slet ikke var med i truppen mod Sunderland.
Den tror jeg ikke på. Selvom Giggs har spillet betydeligt bedre, så er han klasser bedre end Eagles og Fletcher
United DK
03-09-2007, 14:32
Den tror jeg ikke på. Selvom Giggs har spillet betydeligt bedre, så er han klasser bedre end Eagles og Fletcher
Ja, når han er oppe i gear.
Glory Man United
03-09-2007, 14:40
Ja, når han er oppe i gear.
Nej. En en halvgod Giggs ER klasser bedre end Fletcher og Eagles. Hvis han er oppe i gear, er en sammenligning ude af proportioner!
United DK
03-09-2007, 15:02
Nej. En en halvgod Giggs ER klasser bedre end Fletcher og Eagles. Hvis han er oppe i gear, er en sammenligning ude af proportioner!
Jamen han har jo ikke engang været halvgod, her i starten af sæsonen.
Syntes det er svært at sige det sådan. For Når giggs har en dårlig dag. hvo hans driblinger ikke lykkeds og hans afleveringer heller ikke ligger ordenligt så bidrager han ikke nok til uniteds hold, og der ser jeg hellere fletcher som er en langt stører fighter en giggs.
Men er enig i at "Hvis han er oppe i gear, er en sammenligning ude af proportioner!"
Syntes det er svært at sige det sådan. For Når giggs har en dårlig dag. hvo hans driblinger ikke lykkeds og hans afleveringer heller ikke ligger ordenligt så bidrager han ikke nok til uniteds hold, og der ser jeg hellere fletcher som er en langt stører fighter en giggs.
Men er enig i at "Hvis han er oppe i gear, er en sammenligning ude af proportioner!"
Tilstedeværelse er en ekstrem vigtig ting. Vil mene det løfter holdet at have spillere som Ronaldo, Giggs og Rooney på banen. Ikke grundet deres kvaliteter, men da enhver spiller vil føle sig sikrere i egne aktioner. Hvis verdens bedste spillere står ved siden af en bidrager det til koncentrationen og troen på sejr, også selvom de spiller en skidt kamp.
Glory Man United
04-09-2007, 07:55
http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php
Så fik vi vist opklaret den United.dk.....manden er skadet!
Andersen
04-09-2007, 09:28
Giggs har været urimelig ringe her i starten. Hvis han ikke havde været skadet til Sunderland, så burde han være blevet bænket.
Det er da langt farligere at have Giggs til at komme fra bænken, når evt. en Fletcher bare ikke kan bidrage længere, end at have Giggs rendende rundt med Fletcher på bænken.
Det har vi jo set i de fire første kampe.
Ingen er så gode som den sidste kamp.
Glory Man United
04-09-2007, 09:49
Dårligt nyt for dem af jer, der har den opfattelse, at Giggs er for gammel:
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=138926
Giggs har haft en skidt start....so what? Ingen skal sgu svine en mand til, der snart slår Sir Bobby Charltons rekord!!
"Ingen er bedre end sin sidste kamp". Vor herre bevares. En stamspiller behøver ofte den tryghed at vide, at et par dårlige kampe, ikke betyder at man er OUT! Det er sgu da sjældent, at man IKKE kan pege fingre ad en eller flere spillere under en kamp. Det er ikke mere end 3-4 måneder siden, at manden var på "årets hold". Så stik nu piben ind drenge ;)
Andersen
04-09-2007, 10:11
Jeg sviner ikke Giggs til og gammel, nej, rutineret villle jeg hellere sige. 33 år er jo ingen alder!!!
Når han eller hvilken som helst spiller, har spillet 4 piv ringe kampe i træk, kan jeg ikke se hvad det ville skade ved at sætte ham på bænken.
Der er jo også noget psykologist i det. Modstanderne skulle jo gerne tænke "oh oh nu kommer Giggs ind og hvem skal så..og hvordan skal vi nu..."
I stedet har det været Fletcher, hvis ildhu nærmest har været en åbenbaring i det fantasiløse spil, som har kommet ind uden modstanderne dog behøver at ændre en ski...
Giggs er på INGEN måder en færdig mand i Utd, men derfor bør berettiget kritik være en selvfølgelighed.
Giggs har haft en skidt start....so what? Ingen skal sgu svine en mand til, der snart slår Sir Bobby Charltons rekord!!
"Ingen er bedre end sin sidste kamp". Vor herre bevares. En stamspiller behøver ofte den tryghed at vide, at et par dårlige kampe, ikke betyder at man er OUT! Det er sgu da sjældent, at man IKKE kan pege fingre ad en eller flere spillere under en kamp. Det er ikke mere end 3-4 måneder siden, at manden var på "årets hold". Så stik nu piben ind drenge ;)
Fuldstændig enig! Han har spillet et utal af kampe for os, og har været på toppen det meste af hans karrierer - fordi han har en dårlig start på en sæson, skal man ikke afskrive en mand som Giggsy! Det er han en alt for stor spiller til! Han skal nok komme tilbage, og vinde dét mesterskab for os! :devilll:
United DK
04-09-2007, 11:33
Personligt har jeg ikke svinet Giggs til, jeg har bare sagt, at han ikke har været oppe i gear i starten af sæsonen, og dette skyldes ikke alderen, men bare manglende form.
I øvrigt er det da en god nyhed, at Giggs tager et år mere.
Glory Man United
04-09-2007, 11:50
Personligt har jeg ikke svinet Giggs til, jeg har bare sagt, at han ikke har været oppe i gear i starten af sæsonen, og dette skyldes ikke alderen, men bare manglende form.
I øvrigt er det da en god nyhed, at Giggs tager et år mere.
Måske ikke svinet til, men du skrev forleden dag:
"Giggs har ikke været oppe i gear, i de første kampe, og det kunne også være grunden til, at han slet ikke var med i truppen mod Sunderland."
En antydning at Giggs ikke engang kunne komme på bænken, hvilket i mine øjne er latterligt bare at have som tanke
PerRonaldo
04-09-2007, 11:51
Det er vel derfor vi har fået Nani, for at spare giggs lidt, for han kan jo ikke holde en hel sæson mere. Han er så vigtig for os både på og uden for banen, for de yngre kan lære så meget af ham. Han skal nok spille nogle gode kampe og komme i form, så vi ser ham op og ned ad den venstre kant igen... Han har spillet angiber og der får han ikke lige så meget plads, som ude på kanten.
United DK
04-09-2007, 11:57
Måske ikke svinet til, men du skrev forleden dag:
"Giggs har ikke været oppe i gear, i de første kampe, og det kunne også være grunden til, at han slet ikke var med i truppen mod Sunderland."
En antydning at Giggs ikke engang kunne komme på bænken, hvilket i mine øjne er latterligt bare at have som tanke
Det er jo hver sin mening. Hvis Giggs ikke levere noget ordentligt på banen, så er jeg ligeglad med, om han snart er den spiller, der har spillet flest kampe for United, for man skal ikke vælges på antal kampe og meritter, men på dagsformen.
Så er der tale om at Giggsy får en ny kontrakforlængelse
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007410098,00.html
Glory Man United
04-09-2007, 12:35
Så er der tale om at Giggsy får en ny kontrakforlængelse
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007410098,00.html
Det var jo det, der stod i tråden imorges :D
Men great at Giggs napper en sæson mere. Glæder mig til at Ronaldo og Rooney er tilbage....så bliver Giggs giftig igen. Trods et par skuffende kampe, er Giggs selvfølgelig i vor start 11er, når stærkeste hold, skal stilles
Det var jo det, der stod i tråden imorges :D
Men great at Giggs napper en sæson mere. Glæder mig til at Ronaldo og Rooney er tilbage....så bliver Giggs giftig igen. Trods et par skuffende kampe, er Giggs selvfølgelig i vor start 11er, når stærkeste hold, skal stilles
Haha! troede jeg var med i snakken om Giggsy fra morgenstuden - troede bare at snakken kørte videre fra i går! min fejl... :)
Giggs er en levende legende i United, ingen tvivl.. Men det gør ikke hans nuværrende plads på holdet hellig, han skal da kæmpe for den som resten af holdet. Og hvis Nani er inde i en bedre form end ham (hvilket noget tyder på)jaah så vælg da ham!
Giggs er en stor legende i United, men de seneste 4 kampe han spillede var ikke gode, og derfor er det fair nok at han sidder på bænken en kamp eller to når andre gør det bedre. Jeg er sikker på vi ikke har set det sidste fra ham, og når han er i form, er han en verdensklassespiller, men iøjeblikket kører det ikke helt på skinner, og så må han lige et smut på bænken imo. Ligegyldig hvor stor en legende han er.
Glory Man United
07-09-2007, 11:25
Giggs er en legende....men her er jeg sgu uenig. Wales kommer ikke til VM eller Em, så længe jeg lever:p
http://www.skysports.com/story/0,19528,11966_2713301,00.html
United DK
07-09-2007, 11:41
Letland var jo med ved EM 2004, så hvorfor ikke Wales? :D
Liverpool_sucks
08-09-2007, 09:39
Tillykke til Giggs og Stacey som bev gift igår.
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BB4CEE8FA%2D9A47%2D47BC%2DB0 69%2D3F7A2F35DB70%7D&newsid=469415
Tillykke til Giggs og Stacey som bev gift igår.
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BB4CEE8FA%2D9A47%2D47BC%2DB0 69%2D3F7A2F35DB70%7D&newsid=469415
Også til lykke til Giggsy herfra ;)
schousboe9
08-09-2007, 13:33
Ja, det må man sige! Kæmpe tillykke! :D
Men må indrømme, jeg troede han var gift...
Ja, det må man sige! Kæmpe tillykke! :D
Men må indrømme, jeg troede han var gift...
Jeg mente da også at han blev gift slutningen af sidste år eller starten af dette???
Tillykke til Giggs og hans kone.
PerRonaldo
08-09-2007, 16:46
Tillykke giggs! Du er min helt..
Giggs har ikke været særlig velspillende i år syntes jeg.. Men alligevel blir han næste sæson os..http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_2767211,00.html
Jeg har kæmpe respekt for Giggsy, og han er en legende på højder med Best, Charlton, og Cantona. Men mon ikke det på tide snart at sige stop.. Han skal da ikke regne med mange kampe hvis han blir ved som i år...
Eller hva syns i ?
helt enig .. jeg har fået en bule i hovedet pga ham igår, pga jeg knaldede hovedet ned i bordet, for han ramte ikke en united spiller de første 35 minutter. Han har været helt skandaløst i kampene hidtil og var således helt chokeret da oldtrafford.dk kårede ham til kampens spiller mod chelsea :o han er helt væk i år .. giv ham 3-5 kampes pause, og lad os se om han finder sin form tilbage, for det der han præsterer nu, nægter jeg at kendes ved og se på. det var helt forfærdelig, at en legende kan spille så ringe, som han har gjort i denne sæson. Håber det bliver bedre, ellers blokerer han bare for NANI
helt enig .. jeg har fået en bule i hovedet pga ham igår, pga jeg knaldede hovedet ned i bordet, for han ramte ikke en united spiller de første 35 minutter. Han har været helt skandaløst i kampene hidtil og var således helt chokeret da oldtrafford.dk kårede ham til kampens spiller mod chelsea :o han er helt væk i år .. giv ham 3-5 kampes pause, og lad os se om han finder sin form tilbage, for det der han præsterer nu, nægter jeg at kendes ved og se på. det var helt forfærdelig, at en legende kan spille så ringe, som han har gjort i denne sæson. Håber det bliver bedre, ellers blokerer han bare for NANI
At give ham kamppause ville bare få ham til at falde helt væk. Måske han burde blive en spiller, der kun spillede én halvleg hver kamp? Så kunne han yde sig 100% i første halvleg uden at tænke på, han skal have kræfter til 2. halvleg.
Men okay, det er meget at 'spilde' en udskiftning på Giggs hver kamp.
Jeg kan mærke, at Giggs snart kommer op på sit topniveau, så giv ham lidt tid.
Selvom det går ondt at indse det er Giggsy i sin karrieres efterår, han er blevet for langsom til en kantplads, så jeg tror han skal omskoles til offensiv midt og så aflaste Scholes.
Giggs er en legende, men det beretter ikke en startplads, så han må indse at han gennem de sidste mange år har ydet en jætteindsats for klubben, men at han nu må til at indstille sig på at han ikke er selvskrevet til holdet længere.
Glory Man United
01-10-2007, 10:52
For at slå en ting fast: Giggs har ikke spillet godt....på nær mod Chelski!
Men: Jeg tror, at I undervurderer hans betydning og erfaring. Han er vice kaptajn, og hans betydning er givetvis stor, for ellers havde SAF ikke taget ham med.
Det der irriterer mig er, at mange dømmer ham færdig, grundet hans alder. Alder behøver altså ikke være grunden, bare fordi han er skidt kørende. Han skal nok komme igen. For 4 mdr var han altså på "Årets Hold" i England :)
For at slå en ting fast: Giggs har ikke spillet godt....på nær mod Chelski!
Men: Jeg tror, at I undervurderer hans betydning og erfaring. Han er vice kaptajn, og hans betydning er givetvis stor, for ellers havde SAF ikke taget ham med.
Det der irriterer mig er, at mange dømmer ham færdig, grundet hans alder. Alder behøver altså ikke være grunden, bare fordi han er skidt kørende. Han skal nok komme igen. For 4 mdr var han altså på "Årets Hold" i England :)
Jeg kan ikke være mere end med dig! han havde en af sine bedste sæsoner, for mindre end et halvt års tid siden - det er Giggsy vi taler om, så han kommer helt sikkert igen!
Måske er han blevet langsommere, men han har stadig noget accerleration i sine ryk op ad banen - det så vi mange kampe i sidste sæson!
Alle spillere kan komme i en dårlig periode, og i og med at hele holdet har haft en mindre succesfuld start, så skal man ikke dømme Ryan ude :devill:
United-Allan33
01-10-2007, 13:21
Man skal jo også huske på at Giggs er waliser og ikke brasilianer, det betyder jo en del....
Når det så er sagt, så indrømmer jeg at Giggs ikke har spillet op til fortidens storhed, det skyldes helt sikkert alderen og at han har mistet noget hurtighed, det var så ikke så tydeligt sidste år, men tror det skyldes at Giggs red på en bølge fra Ronaldos storspil, man ser jo lidt det samme i Scholes lige PT. Jeg mener stadig Giggs kan tilfører holdet en hel del, især erfaring, og tror han kan hjælpe unge spillere som Eagles, Nani og Anderson meget. Er dog enig i at han nok trænger til en tur på bænken, men lad det starte på lørdag, imorgen har holdet brug for al den erfaring det kan få..
Refstrup
03-10-2007, 16:36
Har brug for lidt hjælp gutter :D ?
Hvor mange kampe har giggs spillet ?
Hvor mange mål har han scoret?
Har han familie ( børn osv ) ?
Glory Man United
03-10-2007, 16:46
http://www.danskefans.net/europa/artikel.asp?id=1002
og så siger man, at det er de unge, som kan det der med internettet :D
http://en.wikipedia.org/wiki/Ryan_Giggs
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={FE60904B-C2A8-4E60-9B05-700DBBC29BBC}§ion=playerProfile&teamid=458&bioid=91965
Appearances: 726
Goals: 141
http://en.wikipedia.org/wiki/Ryan_Giggs#Personal_life
Refstrup
03-10-2007, 17:02
Mange tak for hjælpen :D
Liverpool_sucks
16-10-2007, 15:13
Giggs har forlænget!
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=479515&infosid=17&pageno=1
PerRonaldo
16-10-2007, 16:26
Det er så dejligt at hører... Han skal spille til han ikke kan gå mere.. ;)
Han skal spille til han ikke kan gå mere..
ja han kan ikke løbe mere, så det med ikke at kunne gå er nok næste skridt for giggs ned ad hans evolutions-stige
PerRonaldo
16-10-2007, 16:49
ja han kan ikke løbe mere, så det med ikke at kunne gå er nok næste skridt for giggs ned ad hans evolutions-stige
Det er først når han ikke kan gå mere Nani har en chance for at overtage hans plads... :Bouncing:
Dejligt at Giggs har forlænget. Han er utrolig vigtig for holdet! Han spiller måske ikke så godt for tiden, men jeg er sikker på han kommer igen. Selvom han også er ved at blive gammel og en smule rusten, så skal man ikke tage fejl af al den erfaring han bidrager holdet med. Han er en god lærermester for vores nye Nani.
Jeg synes det er fortjent han får endnu en kontrakt for sin loyalitet til klubben, men det her må også snart blive den sidste. Han har været en fantastisk spiller i mange år, men han er ikke den samme spiller som for 5 - 10 år siden, og når nu de yngre kræfter står klar og bliver lidt mere rutinerede, så mener jeg de skal spille oftere og oftere.
Vigtigt at han skriver under på en ny kontrakt - det har han fortjent (selvom han ikke har fået den bedste sæsonstart), og så kan vi bruge ham og hans rutine til de nye unge talenter
Giggs har utroligt meget rutine og fantastisk at han forlænger. Som Dines siger tror jeg også det bliver den sidste og det er måske også det bedste. så har vi ham sæsonen ud og i næste sæson også. det bliver spændene at se om nani tager pladsen fra ham i næste sæson. alligevel skal han nok få de resterende kampe og bliver den united spiller i historien med felst kampe.
Glory Man United
02-11-2007, 08:23
Come on Giggsy....lav så nr 100, gerne imorgen :juhuuuu:
199 Bobby Charlton England 1956-1973
173 Jack Rowley England 1938-1955
171 Denis Law Skotland 1962-1973
159 Dennis Viollet England 1953-1962
137 George Best Nordirland 1963-1974
126 Stan Pearson England 1938-1954
119 Mark Hughes Wales 1983-1985 og 1988-1995
114 David Herd Skotland 1961-1968
112 Tommy Taylor England 1953-1958
106 Joe Spence England 1919-1933
099 Ryan Giggs Wales 1991- ???
PerRonaldo
02-11-2007, 10:17
Den mand imponere mig altså bare helt vildt.. Han var min helt da jeg var lille og ja det er han sgu stadig!
Jeg er SÅ glad for han er blevet i United trods alle de rygter der har sendt ham bla. til Inter for nogle år siden.. Giggs i en anden trøje ville få mig til at græde snot!!
Han er indbegrebet af hvad United er for mig... Jeg har holdt med ham siden jeg var otte og han 18, så kan give ham skylden for at jeg er united fan den dag idag... Hvis han nu var skiftet klub da han var 21-22 år ja, så var jeg sgu nok fan af den klub idag, så tak giggs fordi du er blevet i verdens bedste fodbold klub!
Og lad så få mål nr. 100 imorgen..:D
Liverpool_sucks
02-11-2007, 16:58
Come on Giggsy....lav så nr 100, gerne imorgen :juhuuuu:
199 Bobby Charlton England 1956-1973
173 Jack Rowley England 1938-1955
171 Denis Law Skotland 1962-1973
159 Dennis Viollet England 1953-1962
137 George Best Nordirland 1963-1974
126 Stan Pearson England 1938-1954
119 Mark Hughes Wales 1983-1985 og 1988-1995
114 David Herd Skotland 1961-1968
112 Tommy Taylor England 1953-1958
106 Joe Spence England 1919-1933
099 Ryan Giggs Wales 1991- ???
Har Bobby Charlton scorede flere mål end Nistelrooy..? :confused:
Ja. Nistelrooy scorede 150 mål i sin tid i klubben, så det er mindre end Sir Bobby
United DK
02-11-2007, 22:00
Listen er kun over antal scorede mål i ligasammenhæng.
VonKoblenz
04-11-2007, 09:59
Ryan Giggs en af de få spillere som Fergie aldrig må sælge fra Man Utd da han er en del af Manchester United ligesom Poul Scholes er. Nå..
Men Ryan Giggs er jo stadigvæk en fantastisk spiller og har stadigvæk hans teknik og spark det hele i orden, men problemet er jo bare at han ikke rigtig kan følge med i en hel kamp hvor en som Nani kan men det er jo ikke så underligt når Nani er yngrer. Jeg syntes f.eks igår at Giggs forsvandt fuldkommen ud af kampen.
Mr. Larsen
04-11-2007, 10:57
Ryan Giggs en af de få spillere som Fergie aldrig må sælge fra Man Utd da han er en del af Manchester United ligesom Poul Scholes er. Nå..
Men Ryan Giggs er jo stadigvæk en fantastisk spiller og har stadigvæk hans teknik og spark det hele i orden, men problemet er jo bare at han ikke rigtig kan følge med i en hel kamp hvor en som Nani kan men det er jo ikke så underligt når Nani er yngrer. Jeg syntes f.eks igår at Giggs forsvandt fuldkommen ud af kampen.
Hvad får en kamp har du set? Vil give dig helt ret i at han aldrig må sælges osv. Men syns han var en af de bedste igår
Hvad får en kamp har du set? Vil give dig helt ret i at han aldrig må sælges osv. Men syns han var en af de bedste igår
Enig, men vi give VonKoblenz ret i at han faldt ud af kampen den sidste halve time.. men det er vel også logisk nok... han er jo ikke 20 mere..
Giggs bliver selvfølgelig aldrig solgt - det er jeg 100 % sikker på, så det er jeg fuldkommen enig med dig i
Giggs så man ikke ret meget til, de sidste 20-30 min. (også derfor jeg synes det var mærkeligt at man ikke så Nani spille i den kamp - men det var lækkert at se Saha og Carrick tilbage!)
Jeg mener at Giggs er 100% United spiller og det vil han være for altid. Han starter i klubben og slutter i klubben. Det er en United spiller jeg kan lide.
Nu håber jeg bare at Wayne Rooney går den samme vej som Ryan Giggs og Gary Neville. Så vil han måske også blive anfører, når og hvis han bliver i United. I modsætning til Cristiano Ronaldo. Selvom han er min idol, så tror jeg dog ikke han vil blive United. Han er en spiller, som vil blive solgt helt sikker til en spansk klub i fremtiden. Sådan en spiller vil jeg ikke kalde for 100% United spiller. Når han bliver over 25 år og mindre end 30 år, så vil han sikkert forlade Manchester United. Det er hvad jeg hader, hvis det sker. "Mange år endnu i United" siger han. Det er ikke hvad der gør mig tilfreds. Men sådan er fodbold, øv!
Giggs så man ikke ret meget til, de sidste 20-30 min. (også derfor jeg synes det var mærkeligt at man ikke så Nani spille i den kamp - men det var lækkert at se Saha og Carrick tilbage!)
Ja men det var logisk nok, at nani ikke kom ind, idet man må gå ud fra at brown var skadet, og anderson og tevez var ikke bare anonyme, men ødelagde også en hel del for os i anden halvleg så det var korrekt at skifte dem ud..
PerRonaldo
04-11-2007, 23:43
Ja men det var logisk nok, at nani ikke kom ind, idet man må gå ud fra at brown var skadet, og anderson og tevez var ikke bare anonyme, men ødelagde også en hel del for os i anden halvleg så det var korrekt at skifte dem ud..
Præcis.. Den eneste logiske forklaring på Browns udskiftning, må være at han var små skadet.. Og Giggs gjorde det langt bedre end både Anderson og Tevez i anden halvleg, så logisk ikke at skifte Giggs ud.
For at der ikke skal være tvivl, så støtter jeg op om at Giggs skal blive i klubben da han altid vil have noget at byde ind med.
Til gengæld mener jeg også som et mindretal at han burde have været pillet ud i lørdags. Jeg mener bla han er dybt impliceret i at Arsenal kommer så godt fra start i 2. halvleg med mange håbløse boldberøringer (eller mangel på samme) og er bla. dybt impliceret i målet da det er ham der taber bolden efter indkast som giver Arsenal deres kontra.
Giggs er en klassespiller, men der vil være kampe hvor det bare ikke kører og så skal han ikke være fredet når vi nu endelig har reserver af høj nok klasse.
Giggs er en klassespiller, men der vil være kampe hvor det bare ikke kører og så skal han ikke være fredet når vi nu endelig har reserver af høj nok klasse.
enig!
man skal acceptere at en spiller kan spille en dårlig kamp, legende eller ej. Og rutine er ikke altid gyldigt adgangspas til at skulle blive på banen alle 90 min på trods af ringe indsats. Nu har jeg ikke set hele arsenal kampen fra ende til anden, så kan ikke sige så meget om giggs´ indsats i netop den kamp, men generelt skal det være sådan at ingen er fredet. Eksempelvis skal carrick ind og vinde sin plads tilbage nu på bekostning af anderson eller hargreaves. Saha skal kæmpe med tevez og neville skal kæmpe med brown. Synes ikke bare de skal have fri pasage ind på holdet, bare fordi de "normalt" vil starte inde.
Glory Man United
05-11-2007, 08:15
Kunne hurtigt finde 3-4 spillere, som var dårligere end Giggs
United DK
05-11-2007, 09:04
man skal acceptere at en spiller kan spille en dårlig kamp, legende eller ej. Og rutine er ikke altid gyldigt adgangspas til at skulle blive på banen alle 90 min på trods af ringe indsats. Nu har jeg ikke set hele arsenal kampen fra ende til anden, så kan ikke sige så meget om giggs´ indsats i netop den kamp, men generelt skal det være sådan at ingen er fredet. Eksempelvis skal carrick ind og vinde sin plads tilbage nu på bekostning af anderson eller hargreaves. Saha skal kæmpe med tevez og neville skal kæmpe med brown. Synes ikke bare de skal have fri pasage ind på holdet, bare fordi de "normalt" vil starte inde.
Helt enig!
Konkurrence er altid godt, og det gør kun, at spillerne yder mere, end hvis de er for sikre på deres plads, for så er der ikke plads, til mange middelmådige præstationer.
EDIT: Vi så jo hvordan konkurrence ændrede på Beckham sidste sæson, hvor han startede sløvt, og derefter blev sendt på bænken, for derefter at kæmpe sig tilbage på holdet, og i sidste ende have en stor andel i Real Madrids mesterskab.
Glory Man United
05-11-2007, 09:30
Alle er vel enige om, at SAF vil stille med stærkest muligt hold ;)
Nu hvor Scholes og Neville er/var meget ude, har Giggs en lederrolle. Som sammenligning kan man se i Arsenal, hvordan Gallas kom tilbage fra en skade, og selvom Arsenal vandt og vandt, kom han med fra start (Også som anfører). I lørdags så vi bl.a hans betydning.
Skulle vi sammenligne med Uniteds hold tidligere, tænker jeg på 95/96 sæsonen, hvor Neville-brødrene, Scholes, Beckham og Butt kom frem. Her var det altså de "gamle" drenge Schmeichel, Pallister og Cantona, som fik afgørende betydning, og som de unge lænede sig opad. Uanset om folk herinde vil have Giggs sat af eller ej, så har han STOR betydning, og derfor er han med i de vigtige kampe
Jeg er helt sikker på at netop rollen som den erfarne var den der var tiltænkt Giggs mod Arsenal - især set i lyset af at scholes var ude. Så jeg betvivler på ingen måde dispositionen om at han var i startopstillingen - 9 ud af 10 gange leverer han også varen af højeste kalliber. Der hvor jeg bliver kritisk er at han forbliver på banen, når man kan se at han for en gang skyld, virkelig har en off-day. Opvejningen af rutinen, mod at han i 20-25 minutter af 2. halvleg laver så mange fejl at det var tæt på at koste os alle point, burde falde ud til fordel for en udskiftning.
Glory Man United
05-11-2007, 11:21
Jeg er helt sikker på at netop rollen som den erfarne var den der var tiltænkt Giggs mod Arsenal - især set i lyset af at scholes var ude. Så jeg betvivler på ingen måde dispositionen om at han var i startopstillingen - 9 ud af 10 gange leverer han også varen af højeste kalliber. Der hvor jeg bliver kritisk er at han forbliver på banen, når man kan se at han for en gang skyld, virkelig har en off-day. Opvejningen af rutinen, mod at han i 20-25 minutter af 2. halvleg laver så mange fejl at det var tæt på at koste os alle point, burde falde ud til fordel for en udskiftning.
Brown var jo nok skadet
Tevez/Saha udskiftningen kan man vel ikke diskutere :)
Så er spørgsmålet om det skulle være Anderson eller Giggs på den sidste....Andersons 2.halveg var sgu heller ikke for god :)
PerRonaldo
05-11-2007, 12:01
Jeg er helt enig i at Giggs faldt igennem i de sidste tyve min. Men før der havde han faktisk spillet en kanon kamp. Det var enten ham eller Anderson, og Anderson kom slet ikke ud til anden halvleg som i første, han virkede alt for overtændt og skændtes mere med dommere end spillede fodbold, til tider. Her er det jo helt kanon at have en mand som Giggs der har den rolighed og ikke lader sig rive med af det negative, og det er bla. derfor jeg synes han skulle blive på banen. Som glory man utd skriver, så var giggs ikke blandt de dårligste i den kamp, og jeg er også i tvivl om hvordan Nani skulle kunne gøre det bedre, i og med at vi så ville have alt for mange spillere der ikke kunne hjælpe defensiven.. Giggs var mange gange nede og hjælpe og måske endda redde evras røv, hvor nani nok ville efterlade evra helt alene.
Så er spørgsmålet om det skulle være Anderson eller Giggs på den sidste....Andersons 2.halveg var sgu heller ikke for god :)
Jeg syntes klart anderson skulle skiftes.. han var rigtig skidt hvorimod giggs bare var lidt anonym, og det er trods alt bedre..
Hr Hansen
29-11-2007, 12:15
Tillykke med de 34 år til Giggs!
Glory Man United
29-11-2007, 12:23
For han er en vor egne, for han er en af vor egne.......:skaaal:
Tillykke. 34 år nu. Han er sgu ved at blive en gammel olding. Hehe. ;)
PerRonaldo
29-11-2007, 20:47
tillykke til en verdensklassespiller der har en klubånd som ingen andre...! Den bedste venstrekant jeg har oplevet!!
Giggsy you are my hero...
Tillykke til Ryan Giggs.
Forhåbentlig har han et par år tilbage på topplan. Hans kampe bærer ikke præg af, at han er 34.
Det kunne være lidt morsomt, hvis han tog en sæson i Fc United, før han takkede helt af :D
Tillykke til Ryan Giggs.
Forhåbentlig har han et par år tilbage på topplan. Hans kampe bærer ikke præg af, at han er 34.
Det kunne være lidt morsomt, hvis han tog en sæson i Fc United, før han takkede helt af :D
Nææ, mere en der er 72 år.. Ej, tillykke til ham, jeg håber selvfølgelig på, at han kan komme op igen på hans niveau, hvor indlæg i verdens klasse, gode frisparksmål og liflige driblinger er mulige.
tillykke med dagen gamle dreng
Parkohargo
29-11-2007, 22:31
Jamen tillykke da.:D Håber han kommer til og slå Sir bobby's rekord.
United DK
29-11-2007, 22:53
Tillykke til en legende!
http://www.youtube.com/watch?v=hrOyedpeZnk
Tillykke med fødselsdagen til Giggsy her fra - i går ;)
Det mål er så fantastisk. Tidspunktet, modstanderen og så ja målet i sig selv. At han krøller 3-4 mand er vildt nok i sig selv, men måden den bold er sparket ind på ude fra siden er jo fuldstændig vanvittig godt sparket.
Kan han nu kalde sig Sir Ryan Giggs eller hva ??
United DK
12-12-2007, 09:23
Kan han nu kalde sig Sir Ryan Giggs eller hva ??
Nej, så skulle han vist have været slået til ridder.
thegreatdanems
12-12-2007, 09:36
Tillykke til giggsy - slå op under loyalitet i en ordbog og der er et billede af Giggs. det er fantastisk. han har virkelig fortjent den kæmpe anerkendelse det er at få en medalje af dronningen
en ting jeg studser lidt over... hvad gjorde Schmeicel for at blive slået til rider? det virker lidt mærkeligt at han kan få den titel når Giggs ikke kan.
en ting jeg studser lidt over... hvad gjorde Schmeicel for at blive slået til rider? det virker lidt mærkeligt at han kan få den titel når Giggs ikke kan.
Peter Schmeichel modtog en M.B.E. og er IKKE slået til rider
Hvad er en MBE?
Og undskyld men har englænderne det ikke lidt med at kaste ud om sig med titler?
http://en.wikipedia.org/wiki/Order_of_the_British_Empire
Dertil kan man så også blive slået til ridder som er en anden sag...
EDIT:
Derfor SAF som 'kun' har en CBE kan skrive sir:
http://en.wikipedia.org/wiki/Knight_Bachelor
thegreatdanems
12-12-2007, 19:11
Hvad er en MBE?
Og undskyld men har englænderne det ikke lidt med at kaste ud om sig med titler?
nej da - skuespillerne der spiller Mr. Bean og mrs. Buckett fra "fint skal det være", har da fortjent det.. :D
Mener heller ikke Schemichel blev ridder
ChristianR
13-12-2007, 15:11
Nej Scmeichel blev ikke slået til ridder og kan altså ikke kalde sig "Sir", da han kun modtog en MBE (Member of the Brittish Empire) og altså laveste orden. Sir Alex Ferguson har modtaget en CBE (Commander of the British Empire), den 3. bedste orden. Det er normalt kun de 2 bedste ordner, der medfører titlen "sir". Men noget med, at Fergie også er "Knight Bachelor" og derfor besidder titlen "Sir".
Mener ikke at ikke-briter kan modtage noget højere end MBE.
Mener ikke at ikke-briter kan modtage noget højere end MBE.
Det kan de godt, f.eks. har Bill Gates modtaget en KBE (næsthøjest), men da han er ikke-brite må han ikke skrive sir foran sit navn. Det er der forskellen er.
thegreatdanems
13-12-2007, 15:51
man kunne osse købe sig til en titel over nettet ;)
ChristianR
13-12-2007, 15:57
Det kan de godt, f.eks. har Bill Gates modtaget en KBE (næsthøjest), men da han er ikke-brite må han ikke skrive sir foran sit navn. Det er der forskellen er.
Arr, det var sådan det hang sammen:) Kunne godt huske, at ikke-briter ikke måtte kalde sig "sir", men var ikke helt sikker på grunden.
pølsemanden
20-02-2008, 20:33
Så kommer giggs op sin 100. kamp idag :D
Manchester United
20-02-2008, 23:35
Så kommer giggs op sin 100. kamp idag :D
ja virklig flot:D
Ikke ligefrem fordi jeg var ved at falde i svimer over hans præstation igår.. Tværtimod.. Ikke en kamp nr. 100 som han kan være særlig stolt af.. Han er godt nok dalet gevaldigt i niveau de sidste måneders tid..
el-insaciable
21-02-2008, 14:18
Ja, det er skuffende. Reelt så er Nani den bedste venstre wing vi har pt. Giggs startede også året skidt, men oplevede så en opblomstring i oktober, november og til dels december. Man kan jo håbe på, han bare lader op til en stærk afslutning...
Ja, det er skuffende. Reelt så er Nani den bedste venstre wing vi har pt. Giggs startede også året skidt, men oplevede så en opblomstring i oktober, november og til dels december. Man kan jo håbe på, han bare lader op til en stærk afslutning...
Kan man altid håbe på:)
Synes også at Nani er den bedste venstre wing vi har i øjeblikket, for han er ne enorm trussel med sin fart, driblinger og sine indlæg - og de kvaliteter gør alle andre bedre, da forsvarerne dermed ikke bare skal fokusere på eks. Ronaldo og/eller Rooney!
Kom til at tænke på igår om i tror at Ferguson henter Ben Arfa til venstrekanten, og så begynder at bruge Giggs mere centralt på banen?
Må sku også sige at jeg var imponeret over Benzema, tror han vil passe rigtig godt ind på holdet faktisk - men ikke til 400 mio. kr selvfølgelig:lolol:
Jeg synes, Giggs spillede udmærket i går. Han var tilbage i den lidt mere centrale og kreative rolle, som vi ofte så ham i i sidste sæson.
Han stod også bag vores to farligste forsøg i første halvleg. Rooneys friløber kom efter en aflevering fra Giggs, og hans oplæg til Scholes' mulighed var endnu flottere. En af hans bedre præstationer i denne sæson, og jeg forstår ikke helt, hvorfor Fergie valgte at pille ham ud som den første.
Nani bør dog stadig stå foran i køen på nuværende tidspunkt.
Efter kampen igår så er jeg endnu mere tilhænger af at vi bruger Nani fast.. Han er ikke nær så driblestærk som Ronaldo (endnu i hvert fald), men han har overblik, speed og han er uhyre farlig med sine indlæg..
Nå ja, og så har han en formidabel sparketeknik..
Nani er endnu ikke klar til at spille fast hver gang. Han er stadig ung og har endnu meget at lære i Premier League. Men han er bestemt i god form pt, og det skal udnyttes.
Men inden folk er i gang med at begrave Giggs, skal man lige huske at Nani også har haft et par kampe hvor han var elendig. Lad nu være med at gå helt i selvsving over ham, efter nogle gode kampe, samtidig med at Giggs ikke lige har præsteret på det høje niveau vi ved han har.. Giggs er stadig førstevalg i år, og er også næste år en vigtig spiller, hvor ham og Nani nok vil dele pladsen mere ligeligt.
Og nej, vi har ikke behov for Hatem Ben Arfa. Kantspillere har vi pt rigeligt af, og hvorfor ikke give Lee Martin chancen, før man bruger et hav af mio. pund på en ny. Martin har gjort det flot i Sheffield United i år på lån..
Giggs kunne godt ha godt af nogle træningsdage i Lyon med de andre wings.
Det var da nogen mesterklasse dødbolde de kunne skabe!!
Giggs kunne godt ha godt af nogle træningsdage i Lyon med de andre wings.
Det var da nogen mesterklasse dødbolde de kunne skabe!!
Helt enig. Det undrer mig at Giggs stort set hver gang laver et halvsløjt hjørnespark, som rammer den forreste mand for modstanderen. Få den dog lagt ordentlig ind.. Lyon var farlige ret så ofte på dødbolde i går, og Juninho samt Källström formåede at sparke dem rigtig fint hver gang næsten..
Juninho var jo fuldstændig sindsyg.. ALLE hans dødbolde lå milimeter præcist, og især det ene frispark var meget tæt på da det lige studsede jorden før VDS, men heldigvis gik den forbi..
Var også skuffet over Giggs igår. Når hans afleveringer og passningspillet ikke sidder der, har han næsten intet at bidrage med positivt. Han er langsom og det er sjældent man ser ham komme til baglinjen med et indlæg. Der er Nani bedre, og selvom han har en del svagheder stadig, så er hans indlæg livsfarlige, hvilket sås igår og mod Arsenal.
Fletcherfan
21-02-2008, 21:50
Den største forskel mellem Giggs og Nani er alderen, og i dette her tilfælde betyder det rigtig meget. Giggs er sidst i 34 år og har toppet. Han var rigtig dårlig i sæsongen 2005/06, men i sidste sæson var han god, rigtig god, men ikke fantastisk... Og så har denne sæson været hans dårligste hidtil, og der er ingen tvivl om, at han har toppet, og derfor synes jeg han skal stoppe karrieren i sommer. Mens Nani derimod kun er 19 år (tror jeg) og har rigeligt med muligheder for at udvikle sig. Og ja, han kommer til at spille nogle dårliga kampe indimellem, men ikki i nærheden af hvor mange Giggs kommer til. Så konklusionen er helt klar: Giggs skal stoppe karrieren og så henter United Martin tilbage fra Sheffield United som backup til Nani eller køber en anden venstrefløj...
ChristianR
21-02-2008, 22:34
Den største forskel mellem Giggs og Nani er alderen, og i dette her tilfælde betyder det rigtig meget. Giggs er sidst i 34 år og har toppet. Han var rigtig dårlig i sæsongen 2005/06, men i sidste sæson var han god, rigtig god, men ikke fantastisk... Og så har denne sæson været hans dårligste hidtil, og der er ingen tvivl om, at han har toppet, og derfor synes jeg han skal stoppe karrieren i sommer. Mens Nani derimod kun er 19 år (tror jeg) og har rigeligt med muligheder for at udvikle sig. Og ja, han kommer til at spille nogle dårliga kampe indimellem, men ikki i nærheden af hvor mange Giggs kommer til. Så konklusionen er helt klar: Giggs skal stoppe karrieren og så henter United Martin tilbage fra Sheffield United som backup til Nani eller køber en anden venstrefløj...
Han er nu alligevel 21 år. Men er rimelig enig i, at det er Nani man bør satse på. Jeg er nok ikke helt enig i, at Giggs bør stoppe til sommer, for jeg synes trods alt stadig han kan bidrage med noget. Det tror jeg også stadig, han kan næste år. Men for tiden synes jeg, man bør prøve sig med Nani fra start et par gange og se hvordan det går, for det fortjener han. Hvis han igen falder igennem må den gamle jo ind igen:)
Nani er 21 år men ikke det der mest.
Jeg kan absolut ikke se hvad vi skal med Ben Arfa. Han er en dygtig spiller uden tvivl en der kan blive rigtig god. Men mon ikke lige vi skulle satse på Nani til venstrekansten før vi går ud og køber en ny.
Jeg håber ikke at Giggs stopper karrieren til sommer. Selvom han ikke kommer til at spille lige så meget har han stadig noget at bidrage med som rutine til de unge spillere og sådan.
Et eller andet sted undre jeg mig bare lidt over Giggs niveau netop nu. For efter flere dårlige sæsoner synes jeg at Giggs sidste år var fremragende med indlæg, gode afleveringer og andre kreative indslag. Jeg håbede han kunne holde niveaut men det har han åbenbart ikke kunnet.
giggs skal absolut ikke stoppe karrieren endnu.. så sent som sidste sæson spillede han helt kanon og var en stor del af mesterskabet.. jeg tror næppe han har smidt alt det over bord på under en sæson.. Er dog helt enig i at vi skal satse på nani nu, og jeg ser ham gerne som fast starter fra nu af, og så kan vi se om han kan holde niveauet over flere kampe.. men giggs skal helt sikkert på bænken, da jeg stadig tror på han kan gøre en forskel ved at komme ind i de store kampe, og igår så vi faktisk at han stadig har sin teknik og faktisk også en del speed.. kan huske han tog nogle gode træk og et udemærket løb ude på kanten.. han dur ikke til en hel kamp, men f.eks. de sidste 30 minutter, kan han sagtens være med..
Synes fatisk at Giggs var rigtig god i lige netop 2005/2006 sæsonen. Måske scorede han ikke så mange mål, men da han kom ind centralt på midten med O'Shea fungrede det sgu godt. Også derfor vi var tæt på at hente Chelsea til sidst. Efter min mening har Giggs en fantastisk fodboldhjerne, men pga. han ikke er hurtig gør det at han ikke rigtig egner sig til kant.
Glory Man United
22-02-2008, 08:36
Efter en række svage præstationer, synes jeg Giggs var blandt de bedre mod Lyon. Et bud på, hvor længe han er spiller på OT??? Sommeren 2009
Efter en række svage præstationer, synes jeg Giggs var blandt de bedre mod Lyon. Et bud på, hvor længe han er spiller på OT??? Sommeren 2009
Ja, et godt bud er nok sommeren 2009.
United DK
22-02-2008, 11:55
Sommeren 2009 er et bud, men hvis han er villig til bare at være reserver for Nani, så bliver han måske til sommeren 2010.
http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/nyheter/giggs_planlegger_fremtiden
Han er begyndt at planlægge fremtiden..
United DK
22-02-2008, 14:00
http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/nyheter/giggs_planlegger_fremtiden
Han er begyndt at planlægge fremtiden..
Måske er det ham der skal tage over efter Ferguson. ;)
Jeg tror det bliver sommeren 2009, og så er Nani vel også helt klar til den tid til at tage over, så vi ikke behøver et nyt indkøb. Lee Martin kunne så være backup for Nani.
Glory Man United
26-03-2008, 10:01
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8511
11 kampe til og han når Sir Bobby...Fantastisk. Giggs skal så spille i resten af kampene i denne sæson for at slå Sir Bobby i CL-finalen (7 PL kampe og 5 Cl kampe).
Men med hans pauser, bliver det vist først i starten af næste sæson
theviking66
26-03-2008, 10:18
Tror også først det bliver næste år han slår den, men lad os da blive i troen på at det sker i denne sæson.
Tror til gengæld der er en habil chance for at Ronaldo sætter Man Utd scorringsrekord...
Hvad er scoringsrekorden på?
Glory Man United
26-03-2008, 10:36
Spørg Anderson eller Evra....de går vist efter den ;)
theviking66
26-03-2008, 10:47
Har lige undersøgt det lidt!!!
Det er Denis Law med 46 mål på en sæson 63-64. Ruud har lavet 44 mål i 02-03. Ronaldo er på 34 mål, så han når nok ikke Law og Ruud. Han er derimod den mest scorende midtbanespiller nu for Man U. Tog rekorden fra Best i kampen mod Bolton. Der er nok lige så store chancer for at Ronaldo tager rekorden som mest scorende, som det er for Giggsy at tage kamprekorden i denne sæson.
Jeg tog altså fejl med Ronaldo og rekorden! Puha det er svære ord at få ud af min mund...
United DK
26-03-2008, 11:07
Denis Laws kampe og mål (sakset fra Wikipedia):
Season Club Appearances Goals
1956–57 Huddersfield Town 18 3
1957–58 Huddersfield Town 20 6
1958–59 Huddersfield Town 26 2
1959–60 Huddersfield Town 27 8
1959–60 Manchester City 7 2
1960–61 Manchester City 43 21
1961–62 Torino 27 10
1962–63 Manchester United 44 29
1963–64 Manchester United 41 45
1964–65 Manchester United 52 39
1965–66 Manchester United 48 24
1966–67 Manchester United 38 25
1967–68 Manchester United 27 9
1968–69 Manchester United 36 21
1969–70 Manchester United 20 12
1970–71 Manchester United 34 16
1971–72 Manchester United 41 13
1972–73 Manchester United 12 3
1973–74 Manchester City 26 12
TOTAL 587 300
Som man kan se i det, der er markeret med fed, så lavede han 45 mål i 41 kampe i 1963/64 sæsonen, og de 45 mål på en sæson, er stadig rekorden den dag i dag.
theviking66
26-03-2008, 11:19
Denis Laws kampe og mål (sakset fra Wikipedia):
Season Club Appearances Goals
1956–57 Huddersfield Town 18 3
1957–58 Huddersfield Town 20 6
1958–59 Huddersfield Town 26 2
1959–60 Huddersfield Town 27 8
1959–60 Manchester City 7 2
1960–61 Manchester City 43 21
1961–62 Torino 27 10
1962–63 Manchester United 44 29
1963–64 Manchester United 41 45
1964–65 Manchester United 52 39
1965–66 Manchester United 48 24
1966–67 Manchester United 38 25
1967–68 Manchester United 27 9
1968–69 Manchester United 36 21
1969–70 Manchester United 20 12
1970–71 Manchester United 34 16
1971–72 Manchester United 41 13
1972–73 Manchester United 12 3
1973–74 Manchester City 26 12
TOTAL 587 300
Som man kan se i det, der er markeret med fed, så lavede han 45 mål i 41 kampe i 1963/64 sæsonen, og de 45 mål på en sæson, er stadig rekorden den dag i dag.
Det er en fejl i Wiki. Rekorden er af Law og på 46, men godt nok i 63/64...
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8511
11 kampe til og han når Sir Bobby...Fantastisk. Giggs skal så spille i resten af kampene i denne sæson for at slå Sir Bobby i CL-finalen (7 PL kampe og 5 Cl kampe).
Men med hans pauser, bliver det vist først i starten af næste sæson
Ja, det bliver nok først næste sæson, men jeg tror han når det - han tager endnu en sæson, men igen med lidt færre kampe :devill:
United DK
26-03-2008, 12:14
Det er en fejl i Wiki. Rekorden er af Law og på 46, men godt nok i 63/64...
Kilde?
Glory Man United
26-03-2008, 12:22
Kilde?
http://www.oldtrafford.dk/historie.php?tekst=show&id=65
United DK
26-03-2008, 13:30
Jeg stoler på Madsen, men jeg kunne forestille mig, at han har taget en kamp med, som vedkommende der har lavet Denis Law-siden på Wikipedia, ikke har gjort.
Jeg tror hverken, at Giggs får kamprekorden denne år, og at Ronaldo slår scoringsrekorden. For Giggs vedkommende, så spiller han ikke alle de sidste kampe der er tilbage. Han skal have nogle pauser, så det bliver vel en af de første kampe i den nye sæson. Ronaldo tror jeg heller ikke slår Ruuds eller Laws rekord. Jeg tror han når 40 mål, hvilket vil være en fed milepæl at opnå.
Jeg tror hverken, at Giggs får kamprekorden denne år, og at Ronaldo slår scoringsrekorden. For Giggs vedkommende, så spiller han ikke alle de sidste kampe der er tilbage. Han skal have nogle pauser, så det bliver vel en af de første kampe i den nye sæson. Ronaldo tror jeg heller ikke slår Ruuds eller Laws rekord. Jeg tror han når 40 mål, hvilket vil være en fed milepæl at opnå.
Tror du ikke han kommer over 40 mål, hvis han (forhåbentlig) har 11 kampe tilbage, med det sint han har vist indtil videre? :)
Er det ikke 34 mål han har scoret indtil videre i alle turneringer?
kan selvfølgelig være han ikke spiller alle 11 kampe, og kan selvfølgelig også være at vi slet ikke når i CL-finale, men... han når nok ikke 46, men over 40 lyder ikke urealistisk :devill:
Selvfølgelig slår Giggs kamprekorden. Det kan kun være en alvrolig skade, der betyder karrierestop, der hindrer ham i det.. Men han når det ikke i denne sæson, tror ikke han spiller samtlige kampe der er tilbage.. Men han slår den i starten af næste sæson, hvilket er fuldt fortjent og en fantastisk bedrift.
Forstår ikke hvorfor folk er så meget på nakken af Giggs. Er det kun fordi han har passeret de 30 år eller hvad.? Det samme gælder med Scholes og van der Sar. De skal bare hurtigst muligt erstattes af yngre kræfter.. Men hey, uden Giggs ville vi slet ikke være det samme hold som vi er i dag. Selv om han ikke dribler og kører rundt med modstanderen som i 90'erne, er han stadig en rigtig god spiller, og en vigtig mang for holdet. Hans erfaring og rutine, er enormt værdifuld i denne del af sæsonen, samtidig med hans super blik for spillet og hans professionelle indstilling. Håber han fortsætter og gør det godt igen næste år, og hvem ved, måske et år yderligere derefter.. Vi vil virkelig komme til at savne ham, den dag han stopper. Også selv om vi har Nani..
Selvfølgelig slår Giggs kamprekorden. Det kan kun være en alvrolig skade, der betyder karrierestop, der hindrer ham i det.. Men han når det ikke i denne sæson, tror ikke han spiller samtlige kampe der er tilbage.. Men han slår den i starten af næste sæson, hvilket er fuldt fortjent og en fantastisk bedrift.
Forstår ikke hvorfor folk er så meget på nakken af Giggs. Er det kun fordi han har passeret de 30 år eller hvad.? Det samme gælder med Scholes og van der Sar. De skal bare hurtigst muligt erstattes af yngre kræfter.. Men hey, uden Giggs ville vi slet ikke være det samme hold som vi er i dag. Selv om han ikke dribler og kører rundt med modstanderen som i 90'erne, er han stadig en rigtig god spiller, og en vigtig mang for holdet. Hans erfaring og rutine, er enormt værdifuld i denne del af sæsonen, samtidig med hans super blik for spillet og hans professionelle indstilling. Håber han fortsætter og gør det godt igen næste år, og hvem ved, måske et år yderligere derefter.. Vi vil virkelig komme til at savne ham, den dag han stopper. Også selv om vi har Nani..
Enig med dig! han når det, i næste sæson, og det er FULDT fortjent!
Jeg, ligesom dig, forstår ikke at folk er så meget på nakken af Giggs - han har erfaring og rutine som hjælper mange af de unge på holdet og udovder har han heller ikke været dårlig i denne sæson! det har måske ikke levet op til hans gamle standard, men giv manden et break - han er 33 år og selvom det er ved at være gammelt, så har han stadig en del at tilbyde vores hold!
United DK
26-03-2008, 15:44
Alt respekt til Giggs, for han VAR en fantastisk spiller, specielt i sine yngre dage, hvor han måske var verdens bedste venstre kant, men p.t. er han ikke meget værd på banen, og på den led kommer vi ikke til at savne ham, men jeg skal da ikke udelukke, at han er god at have uden for banen.
Giggs var helt fantastisk tidligere og viser da også stadig i glimt hvor forrygende en fodboldspiller han er. Når det er sagt har hans præstationer i år ikke været alt for imponerende. Som sagt har han vist det i glimt men synes bare tit han har et par gode aktioner i kampene og så falder han ud. Ronaldo er også faldet ud i visse kampe men tilgengæld har han taget revanche med 2 mål i den næste kamp. Det har Giggs slet ikke gjort, desværre.
Giggs fortjener maksimal respekt for det kæmpe arbejde og den enorme loyalitet han har vist klubben men alle kan se han er ved at være en slidt mand. Jeg tror vi kan forvente flere store kampe af troldmanden men desværre også en del hvor han falder for meget ud.
Jeg er ikke i tvivl om han snupper rekorden men som så mange andre tror jeg nu også først det bliver i starten af næste sæson.
Enig med mange, Giggs ligner en færdig mand på banen.. Men syntes alt skal sættes ind for at give ham en rolle ligesom Olé's udenfor banen.. Lad ham blive som vigtig reserve næste år med, og så ellers tak for alt...
Giggs - living legend...
He wooooooooooon it nine times! He wooooooooooon it nine times! that boy GIGGSY He wooooooooooon it nine times!
Enig med mange, Giggs ligner en færdig mand på banen.. Men syntes alt skal sættes ind for at give ham en rolle ligesom Olé's udenfor banen.. Lad ham blive som vigtig reserve næste år med, og så ellers tak for alt...
Giggs - living legend...
He wooooooooooon it nine times! He wooooooooooon it nine times! that boy GIGGSY He wooooooooooon it nine times!
Han skal mere og mere blive en reserve for Nani de næste måneder - og så er jeg enig i, at han skal have en funktion i Man Utd, ligesom Solskjær :devill:
Giggs - living legend...
Den sang skal vist snart ændres til 'He won it ten times' :p Giggs er en stor spiller og legende, men hans sæson iår, har været noget nær det dårligste i hans karriere. Han scorer for lidt mål, og han sætter sjældent sin modstander af mere, desværre. Jeg vil dog ikke afskrive ham, da han godt kan få en opblomstring igen, som vi har set et par gange.
Giggs 9 - 0 Liverpool!
Kamp nummer 750 fra Giggs i dag :)
Jeg ved ikke om det er blevet sagt.
man.utd25
06-04-2008, 17:08
tror desværre Giggs er ved at være helt færdig, men han har sku spillet godt i mange år, og nu hvor vi har fået nani ,så bliver det ikke så hårdt at miste ham.
Glory Man United
06-04-2008, 17:30
tror desværre Giggs er ved at være helt færdig, men han har sku spillet godt i mange år, og nu hvor vi har fået nani ,så bliver det ikke så hårdt at miste ham.
Da ikke meget vi mærker til Nani nu :confused:
Nogle der ved hvornår han(Nani) er klar igen ??. Troede kun han var ude i en - to ugers tid
Nej han er jo skadet.. han ville i mine øjne virkelig kunne gøre en forskel i sådan en kamp som den idag..
Mærkelig ting at sige om en af klubbens største spillere gennem tiderne. Vi vil komme til at savne Giggs den dag han stopper. Og husk lige at alle har kampe hvor det ikke lige kører.. Stop den der hetz mod Giggs.
Giggs er jo ikke fredet for kritik bare fordi han har spillet 750 kampe og ENGANG var en kanon spiller. Kritikken er berettiget og selvom jeg har beundret Giggs meget og stadig har tons af respekt for ham så mener jeg ikke at han har meget at tilføre dette United hold. Synes kun at det går en vej med Giggs og det desværre nedad - hvilket der ikke er noget at sige til når manden er på vej til de 35 år
Kamp nummer 750 fra Giggs i dag :)
Flot af Giggs at nå en sådan milepæl :devill:
Giggs er jo ikke fredet for kritik bare fordi han har spillet 750 kampe og ENGANG var en kanon spiller. Kritikken er berettiget og selvom jeg har beundret Giggs meget og stadig har tons af respekt for ham så mener jeg ikke at han har meget at tilføre dette United hold. Synes kun at det går en vej med Giggs og det desværre nedad - hvilket der ikke er noget at sige til når manden er på vej til de 35 år
Igen, du gør som flere andre og bruger hans alder imod ham. Hvad fanden betyder det om du er 34 eller 22.. Typisk at folk er helt vilde med Nani fordi han kan meget med bolden, minder om Ronaldo og han har spillet nogle gode kampe. Han har sku også spillet nogle elendige kampe i år. Det har alle spillere, selv Cristiano..
Igen, du gør som flere andre og bruger hans alder imod ham. Hvad fanden betyder det om du er 34 eller 22.. Typisk at folk er helt vilde med Nani fordi han kan meget med bolden, minder om Ronaldo og han har spillet nogle gode kampe. Han har sku også spillet nogle elendige kampe i år. Det har alle spillere, selv Cristiano..
Ja. Alle spillere rammer en dårlig dag. Giggs har bare ramt et dårligt år :lolol:
Ej spøg til side: Jeg kan bare ikke huske Giggs lave en pragtpræstation i denne sæson. (Men nævn gerne en, jeg er halvglemsom)
Han gjorde det flere gange sidste sæson. Jeg har enorm respekt for manden, men forstår godt folk kritiserer Giggs. Hans kamp idag fik bægeret til at flyde over.
Han har sku også spillet nogle elendige kampe i år.
Ja, men det er snart mere reglen end undtagelsen at Giggs gør det.. kan ikke huske sidst jeg efter en kamp har tænkt nøj hvor gjorde giggs en forskel.. Nani har også haft sine dårlige kampe ja, men han har til gengæld også haft nogle helt forrygende nogle, og så er det trods alt nemmere at tilgive, plus at nani er meget ung og helt ny på holdet, så han er ikke spillet 100% ind endnu..
Ja. Alle spillere rammer en dårlig dag. Giggs har bare ramt et dårligt år :lolol:
Ej spøg til side: Jeg kan bare ikke huske Giggs lave en pragtpræstation i denne sæson. (Men nævn gerne en, jeg er halvglemsom)
Han gjorde det flere gange sidste sæson. Jeg har enorm respekt for manden, men forstår godt folk kritiserer Giggs. Hans kamp idag fik bægeret til at flyde over.
Meget underlig kommentar, også selv om der er smiley bagved.. Hvad så med Tevez mange dårlige kampe, og mange afbrændere. Eller Rooney for den sags skyld. Hvornår flyder det berømte bæger over i den forbindelse.? Den dag de runder 30 vil jeg gætte på...
Ja, men det er snart mere reglen end undtagelsen at Giggs gør det.. kan ikke huske sidst jeg efter en kamp har tænkt nøj hvor gjorde giggs en forskel.. Nani har også haft sine dårlige kampe ja, men han har til gengæld også haft nogle helt forrygende nogle, og så er det trods alt nemmere at tilgive, plus at nani er meget ung og helt ny på holdet, så han er ikke spillet 100% ind endnu..
Giggs har haft en masse geniale afleveringer som har splittet modstandernes forsvar. I flere kampe i år. Se bare de seneste 3-4 kampe igennem, her er mange eksempler, det er jo så ikke hans problem at Rooney og Tevez scorer så lidt som de gør, også selv i frie positioner.. Igen, hans rolle er anderledes end i "gamle dage" og ham og Ronaldo har også forskellige roller på holdet..
Oprindeligt indsendt af KennyN Se indlæg
Meget underlig kommentar, også selv om der er smiley bagved.. Hvad så med Tevez mange dårlige kampe, og mange afbrændere. Eller Rooney for den sags skyld. Hvornår flyder det berømte bæger over i den forbindelse.? Den dag de runder 30 vil jeg gætte på...
Jeg puttede en smiley bag ved. Hvis du ikke kan abstrahere for en joke er det fordi du gerne vil have noget at brokke dig over.
Jeg har aldrig haft den opfattelse at fordi en spiller er gammel og over 30 så er han pr princip færdig. Lad vær at putte ord i munden på mig.
Tevez har haft middelmådige kampe ja. Hvad har han gjort udover det? Afgjort følgende kampe: Lyon, Spurs, Liverpool, Chelsea. Derfor kritiserer jeg ikke Tevez.
Og ja jeg kritiserer andre spillere hvis de ikke præsterer godt nok. Jeg synes bare ikke der er nogle der har skuffet så meget som Giggs i denne sæson.
Jeg puttede en smiley bag ved. Hvis du ikke kan abstrahere for en joke er det fordi du gerne vil have noget at brokke dig over.
Jeg har aldrig haft den opfattelse at fordi en spiller er gammel og over 30 så er han færdig. Lad vær at putte ord i munden på mig.
Tevez har haft middelmådige kampe ja. Hvad har han gjort udover det? Afgjort følgende kampe: Lyon, Spurs, Liverpool, Chelsea. Derfor kritiserer jeg ikke Tevez på samme måde. Jo, mål betyder noget. Han kæmper i øvrigt for tingene selvom det ikke går hans vej.
Og ja jeg kritiserer andre spillere hvis de ikke præsterer godt nok. Jeg synes bare ikke der er nogle der har skuffet så meget som Giggs i denne sæson.
Kommenterede også på din smiley, men synes stadig det er noget mærkeligt noget at sige om den mest vindende spiller i engelsk fodbold..
Ved ikke om Giggs har skuffet mest i år. Hvad med Rooney, har han scoret nok.? Nej. Og så er det ligemeget hvor meget han kæmper for holdet. Det gør Giggs nu også, når han er placeret i en sådan rolle.. At Tevez har scoret nogle afgørende mål, betyder i min verden ikke at han så er fredet for kritik, hvis han over en periode (ikke bare enkelt kampe) gør det under niveau. Det mener jeg bestemt han har, han har i perioder ikke leveret nok, og det er også pt.. Hvis vi skal betale 20-30 mio. £ for ham, bør vi se os om efter andre muligheder. Men det er jo en anden snak..
Kommenterede også på din smiley, men synes stadig det er noget mærkeligt noget at sige om den mest vindende spiller i engelsk fodbold..
Ved ikke om Giggs har skuffet mest i år. Hvad med Rooney, har han scoret nok.? Nej. Og så er det ligemeget hvor meget han kæmper for holdet. Det gør Giggs nu også, når han er placeret i en sådan rolle.. At Tevez har scoret nogle afgørende mål, betyder i min verden ikke at han så er fredet for kritik, hvis han over en periode (ikke bare enkelt kampe) gør det under niveau. Det mener jeg bestemt han har, han har i perioder ikke leveret nok, og det er også pt.. Hvis vi skal betale 20-30 mio. £ for ham, bør vi se os om efter andre muligheder. Men det er jo en anden snak..
Hvorfor må man ikke kritisere ham bare fordi han er den mest vindene spiller i engelsk fodbold.. man skal ha respekt for ham jo, men han er da på ingen måde immun over for kritik bare fordi han er en legende, og den mest vindene i engelsk fodbold..
Og så spørg du hvad rooney har givet os.. han har givet os, chancer, kamp og plads.. han har scoret alt for lidt, og har også fået en masse kritik for det ligesom giggs får nu her, men selvom han ikke scorede skabte han massevis af chancer, og plads til de andre, og uden rooney og tevez havde ronaldo ikke scoret nær så mange mål som han har..
Selvfølgelig skal han kunne kritiseres, uanset om han har vundet 0 eller 9 Premier League titler. Alle skal kunne kritiseres, hvis bare kritikken er saglig og ordentlig.. Giver ikke noget for at folk bare skriver "Folk hvor er Giggs ringe, ind med Nani" eller lignende. (ikke møntet på dig, Kofoed, men generelt)..
Selvfølgelig skal han kunne kritiseres, uanset om han har vundet 0 eller 9 Premier League titler. Alle skal kunne kritiseres, hvis bare kritikken er saglig og ordentlig.. Giver ikke noget for at folk bare skriver "Folk hvor er Giggs ringe, ind med Nani" eller lignende. (ikke møntet på dig, Kofoed, men generelt)..
Helt enig.. Om man er enig eller ej, bør man kunne begrunde sin mening, og der er alt for mange der poster den slags kommentarer uden nogen form for saglighed(hvilket jeg da håber jeg gør i andres øjne end mine andre:confused: )
Jeg er da også ligeglad med om en spiller er 18 eller 40 år men vi ved begge to at når man kommer i karrierens efterår så mister man hurtigheden mm. Og vi ved ligeledes at når man når en hvis alder så bliver det sværre og sværre at holde niveau og den alder har Giggs tydeligvis ramt. Derfor bliver det sværre at komme tilbage til gammelt niveau hvilket jeg ikke er et sekund i tvivl om at Giggs aldrig gør. At Nani spiller en dårlig periode tager jeg mere med et gran salt dels fordi han er ung og har en masse at lære i fremtiden men også fordi jeg synes han har spillet nogle fantastiske kampe i år. Jeg mindes ikke en kamp i år hvor jeg bare sagde WAUW til Giggs præstation
Fletcherfan
06-04-2008, 19:08
Det lyder til, at du vil have Ryan Giggs spiller til han er 78 år uanset hvor god/dårlig han er... Ryan Giggs VAR en rigtig god spiller, men sæsonen 2005/06 var dårlig, men så opblomstrede han sidste år, men i år har han været på grænsen til dårlig... Jeg synes det er på tide, at han stopper... For hans egen skyld... Og det er overhovedet ikke noget med hans alder at gøre... Fordi så skulle vi også prøve få fat i Pelé og Maradona fordi de ENGANG var gode... Tænk dig, KennyN, at have et hold, der ser sådan ud: Peter Schmeichel, Gary Neville, Steve Bruce, Franz Beckenbauer, Denis Irwin, Cristiano Ronaldo, Ryan Giggs, Bryan Robson, Diego Maradona, Pelé og Gary Lineker... Det må virkelig give dig kuldegysninger for et godt hold...
Ja! Det er en anden snak.
Jeg forstår ikke hvorfor alle andre end Giggs skal drages ind i debatten. Jeg gider ikke påduttes den generelle holdning af forumet herinde bare fordi jeg kritiserer Giggs. Jeg ser også kritisk på andre spillere end Giggs. Hans præstationer har bare været et niveau under andres gennem hele sæsonen.
Lad os nu være lidt konkrete så debatten ikke går af sporet. Du får det til at lyde somom jeg har skamrost Rooneys sæson, og inddrager Tevez uden at jeg har kommenteret på ham. Du sammenlignede, og jeg kommenterede. Man behøves vel ikke nævne alle spilleres dårlige præstationer sæsonen igennem, hver gang man kommer med en kritik. Så kunne jeg skrive en hel roman ved hvert indlæg.
Jeg kritiserer Giggs fordi han ikke har haft en god sæson. Jeg synes det er plat, at man ikke kan kritisere én spiller (som har fortjent kritikken) uden at man samtidig nævner alle andre spilleres dårlige præstationer i samme åndedrag.
Giggs har underpræsteret næsten hele året, og han skal ikke fredes af kritik fordi han er den mest vindende spiller i engelsk fodbold.
Jeg ved ikk om du misforstår mig, men jeg respekterer Giggs fuldt ud. Han er et pragteksemplar på opførsel på og uden for banen. Det er synd for ham han er gået i stå, og misforstå mig ikke. Jeg dømmer ham ikke ude, jeg kritiserer bare hans nuværende sæson, og hans nuværende spil.
Som jeg selv har nævnt i tidligere indlæg havde han 2 middelmådige sæsoner før sidste år hvor han heller ikke var på hans højeste. Han hev sig stadig op sidste år og præsterede gang på gang. Det kan sagtens ske igen. Min kritik kommer fordi jeg ved han kan præstere bedre, og at han har skuffet over lang tid.
Jeg mener ikke han skal stoppe. Han kan have en god sæson næste år. I år har bare ikke været hans år, og det skal han da have kritik for. Uanset hvor mange kampe han har spillet.
Giggs har været elendig iår, og jeg håber Nani overtager pladsen som fast venstrekant. Dog vil jeg ikke dømme ham helt ude endnu, og jeg er sikker på, at han har mere at byde til holdet de sidste sæsoner, han spiller. Han er ikke den samme spiller som for 5-10 år siden, og det er en skam, for han er så dybt loyal og et pragteksempel på hvordan man skal være på - og uden for banen. Denne her sæson var en OM'ER, men jeg håber han kommer tilbage og laver endnu en opblomstring, som vi har set tidligere.
Det lyder til, at du vil have Ryan Giggs spiller til han er 78 år uanset hvor god/dårlig han er... Ryan Giggs VAR en rigtig god spiller, men sæsonen 2005/06 var dårlig, men så opblomstrede han sidste år, men i år har han været på grænsen til dårlig... Jeg synes det er på tide, at han stopper... For hans egen skyld... Og det er overhovedet ikke noget med hans alder at gøre... Fordi så skulle vi også prøve få fat i Pelé og Maradona fordi de ENGANG var gode... Tænk dig, KennyN, at have et hold, der ser sådan ud: Peter Schmeichel, Gary Neville, Steve Bruce, Franz Beckenbauer, Denis Irwin, Cristiano Ronaldo, Ryan Giggs, Bryan Robson, Diego Maradona, Pelé og Gary Lineker... Det må virkelig give dig kuldegysninger for et godt hold...
:confused: Kan ikke helt se hvad der er meningen med dit indlæg. Andet end du understreger alt det jeg har undret mig over.. Du mener altså at Giggs bør stoppe, fordi han har spillet et par under middel kampe. Jamen herre Gud, hvis man skulle stoppe sin karriere efter et par dårlige kampe, så ville der ikke være mange spillere tilbage. Rommedahl sku ha stoppet for længe siden, Scholes sku stoppe, Brown sku ligeledes sige stop. Ej, det er sku for dumt..
Jamen det er alle gode spillere du nævner der. Men kan overhovedet ikke se hvor du vil hen.. Giggs er jo stadig aktiv, det er de fleste andre ikke. Så du må meget undskylde, men kan ikke se meningen med det du skriver..
:confused: Kan ikke helt se hvad der er meningen med dit indlæg. Andet end du understreger alt det jeg har undret mig over.. Du mener altså at Giggs bør stoppe, fordi han har spillet et par under middel kampe. Jamen herre Gud, hvis man skulle stoppe sin karriere efter et par dårlige kampe, så ville der ikke være mange spillere tilbage. Rommedahl sku ha stoppet for længe siden, Scholes sku stoppe, Brown sku ligeledes sige stop. Ej, det er sku for dumt..
Jamen det er alle gode spillere du nævner der. Men kan overhovedet ikke se hvor du vil hen.. Giggs er jo stadig aktiv, det er de fleste andre ikke. Så du må meget undskylde, men kan ikke se meningen med det du skriver..
Giggs har jo ikke bare spillet et par dårlige kampe - tværtimod han har spillet en hel dårlig sæson uden nogle gode kampe. Manden er 34 (snart 35) og jeg synes at Fergie skal lade nogle unge kræfter komme til. Havde Giggs haft klassen havde jeg ikke haft noget mod hans tilstedeværelse på holdet - problemet er bare at klassen har han ikke mere. Nani er et kæmpe talent og synes han bringer mere energi og generelt mere til holdet end Giggs gør. Jeg respekterer Giggs for hans fantastiske karriere - vi er bare nødt til at se hvordan tingene er nu. Selvom han var god engang skal han jo ikke havde spilletid nu hvis han ikke har den nødvendige klasse. Desværre tror jeg at Giggs er færdig og kan på ingen måde se hvordan han skal kunne rejse sig efter en mildest talt dårlig sæson
Fletcherfan
06-04-2008, 20:47
Som flere siger så har Giggs ikke kun spillet "et par" dårlige kampe, men sæsonen genrelt har ikke været god... Og jeg synes også man har set en tendens de sidste par år til, at det er gået kraftigt nedad for Giggs... Og hvis du vil vide hvad jeg mener, så mener jeg, at det som har været hans stærke sider, hurtigheden og det at afsætte en spiller uden problemer gør han ikke mere... Og jeg synes også hans indlæg hele sæson har været mildt sagt elendige... Han har dog indimellem haft geniale afleveringer ind om forsvaret... Jeg nævnte de andre spillere fordi du helt klart elsker alle spillere som på et eller andet tidspunkt har været gode...
Som flere siger så har Giggs ikke kun spillet "et par" dårlige kampe, men sæsonen genrelt har ikke været god... Og jeg synes også man har set en tendens de sidste par år til, at det er gået kraftigt nedad for Giggs... Og hvis du vil vide hvad jeg mener, så mener jeg, at det som har været hans stærke sider, hurtigheden og det at afsætte en spiller uden problemer gør han ikke mere... Og jeg synes også hans indlæg hele sæson har været mildt sagt elendige... Han har dog indimellem haft geniale afleveringer ind om forsvaret... Jeg nævnte de andre spillere fordi du helt klart elsker alle spillere som på et eller andet tidspunkt har været gode...
Jeg synes det er et dårligt argument at han skal stoppe pga han ikke har hurtigheden og ikke kan afsætte en spiller længere. Han havde samme problemer sidste år, og alligevel spillede han en pragtsæson. Han kan stadig være utrolig vigtig, og jeg kan ikke se hvorfor han skulle stoppe, hvis Nani skulle have 100% ansvar på venstrekanten. Nani har også haft down-perioder i sæsonen. Bredde er et must, om så det er Nani eller Giggs der skal starte inde.
Fletcherfan
08-04-2008, 13:40
Jeg synes, at Giggs i bedste fald skal have en plads som backupspiller for Nani fra nu, og højst få en sæson mere... Manden er forholdsvis gammel og kan ikke på samme måde bruge det, som har været hans store styrker tidligere i karrieren... Han har dog i glimt (som nogen nævnte) vist hvor klog han er som spiller og hvor rutineret han er... Men han er efter min mening mere eller mindre færdig på topniveau... Jeg synes dog også, at han skal være i United enten som træner eller scout eller lignende... Og jeg håber, at han slutter sin karriere med at hente 2 pokaler på 14 dage... Uanset om det bliver i år eller næste år... Det har han fortjent... Og ja, jeg håber også han tager kamprekorden... Men det skal være fordi han kan give holdet noget og ikke fordi han er en legende i klubben...
Jeg synes, at Giggs i bedste fald skal have en plads som backupspiller for Nani fra nu, og højst få en sæson mere... Manden er forholdsvis gammel og kan ikke på samme måde bruge det, som har været hans store styrker tidligere i karrieren... Han har dog i glimt (som nogen nævnte) vist hvor klog han er som spiller og hvor rutineret han er... Men han er efter min mening mere eller mindre færdig på topniveau... Jeg synes dog også, at han skal være i United enten som træner eller scout eller lignende... Og jeg håber, at han slutter sin karriere med at hente 2 pokaler på 14 dage... Uanset om det bliver i år eller næste år... Det har han fortjent... Og ja, jeg håber også han tager kamprekorden... Men det skal være fordi han kan give holdet noget og ikke fordi han er en legende i klubben...
Man kan vel (desværre?) kun være enig i hvad du skriver - han er gammel og har gjort hvad han skulle gøre for United i to årtier! nu er det Nani's tur til at tage hans plads, og det glæder jeg mig til - selvom det er med vemod at sige farvel til en legende som Giggs!
Jeg synes, at Giggs i bedste fald skal have en plads som backupspiller for Nani fra nu, og højst få en sæson mere...
Jeg syntes på ingen måde man kan sætte tid på ham.. jovist han har ikke spillet så godt i denne sæson, men han havde en kanon sæson sidste sæson, og hvis nani bliver fast starter, hvilket jeg håber, så kan giggs spille som reserve i mange år efter min mening, hvis han kan holde niveauet.. får selvom han ikke skaber det store PT, så er han jo en sindsygt intelligent spiller, og jeg vil ikke undvære ham på bænken til store CL kampe og lignende hvor vi er foran og skal holde et resultat.. han har efter min mening været alt for svag offensiv i denne sæson, men vil med glæde beholde ham på bænken i mange år fremad, hvis han har hvad der skal til.. ligesom solskjær gjorde det..
Det kan godt være han ikke er i topform, men denne pris fortjener han sgu!!!
Gå ind og stem via linket:
http://politiken.dk/fodbold/article496792.ece
Så er der stemt. Følgende 10 fik min stemme:
Giggs
Beckham
Van Nistelrooy
Van Der Sar
Gary Neville
Veron
Henrik Larsson
Scholes
Seedorf
Raul
Af dem der var på listen er det næsten kun United-spillere eller tidligere, borset fra 2. :)
United DK
17-04-2008, 21:33
Mine 10:
Cafu
Figo
Giggs
Henry
Kahn
Maldini
G. Neville
Raul
Ruud
Zanetti
Glory Man United
17-04-2008, 21:36
Mine 10:
Cafu
Figo
Giggs
Henry
Kahn
Maldini
G. Neville
Raul
Ruud
Zanetti
At du ikke kan tage Scholes med, fatter jeg ikke....og så har du kahn med....jamen jamen :Smackden:
United DK
17-04-2008, 21:41
At du ikke kan tage Scholes med, fatter jeg ikke....og så har du kahn med....jamen jamen :Smackden:
Var Scholes der?
I såfald undskylder jeg mange gange. Dog synes jeg Kahn hører med. Godt nok er han ikke særlig sympatisk, men han har været med i europæisk topfodbold de sidste 10-15 år. Byt Zanetti ud med Scholes, så har vi mine 10.
Alle United-spillerne (;)) + Seedorf og Maldini.
Seedorf er fantastisk, mens Maldini vel er selskrevet :)
Lidt overraskende, at Scholes er blandt de 10 mest stemte. Han bliver ellers altid glemt i farten, når man snakker verdensklassespillere.
Jeg håber Scholes vinder. Magen til fodboldgeni skal man lede længe efter.
Makelele? Var det ikke ham, der strejkede i Real Madrid fordi han ikke fik nok i løn? Nææ du, så hellere Scholes eller Giggs :)
Jeg tror dog Maldini vinder den. Han skal bare blinke med øjnene for at vinde folks respekt. Han er en fantastisk fodboldspiller, men han var eksempelvis ikke CL's bedste forsvar i 06/07, selvom han vandt den pris.
Nu er det jo ikke hvem der er den bedste spiller, men derimod:
har en lang international karriere bag sig og fremstår som et godt eksempel på og uden for banen
Og jeg syntes der er forskel på at være god på banen og så være et godt eksempel.. Og i mine øjne er Kahn ikke et særligt godt eksempel, særligt ikke uden for banen..
Nu er det jo ikke hvem der er den bedste spiller, men derimod:
Og jeg syntes der er forskel på at være god på banen og så være et godt eksempel.. Og i mine øjne er Kahn ikke et særligt godt eksempel, særligt ikke uden for banen..
Om Kahn så havde været med til at vinde 20 mesterskabet og ligeså mange CL titler, så ville jeg stadigvæk ikke nominere ham..
Et usympatisk røvhul, et pragteksemplar på hvordan man ikke skal opføre sig på og udenfor banen.. Ondskabsfuld og arrogant..
Men ellers er han okay ;)
Om Kahn så havde været med til at vinde 20 mesterskabet og ligeså mange CL titler, så ville jeg stadigvæk ikke nominere ham..
Et usympatisk røvhul, et pragteksemplar på hvordan man ikke skal opføre sig på og udenfor banen.. Ondskabsfuld og arrogant..
Men ellers er han okay ;)
Præcis.. dejligt mange grunde til ikke at stemme på ham..
theviking66
17-04-2008, 22:52
Hvis ikke Maldini vinder den pris er der ikke refærdighed til i denne verden. Det må selv den største United fan sgu erkende. Giggs er også i toppen, men Maldini skal simpelthen have den pris, manden er et ikon i international fodbold.
Elrantiri
17-04-2008, 23:15
Hvis ikke Maldini vinder den pris er der ikke refærdighed til i denne verden. Det må selv den største United fan sgu erkende. Giggs er også i toppen, men Maldini skal simpelthen have den pris, manden er et ikon i international fodbold.
Arh, ham fik jeg slet ikke set, så var Beckham da røget på røven på min liste. For ja, han er virkelig en person som fortjener den titel.
SantasLittleHelper
17-04-2008, 23:57
At Solskjaer ikke er med på listen, gør den imo latterlig :/ Han har præget Uniteds historie og gør et humanitært arbejde i absolut særklasse. Hvis der er nogen der fortjener det, er da helt bestemt ham.
At Solskjaer ikke er med på listen, gør den imo latterlig :/ Han har præget Uniteds historie og gør et humanitært arbejde i absolut særklasse. Hvis der er nogen der fortjener det, er da helt bestemt ham.
Grunden til han ikke er med, er fordi han ikke er en aktiv spiller mere.. ellers er han et klasseeksempel..
Det kan godt være han ikke er i topform, men denne pris fortjener han sgu!!!
Gå ind og stem via linket:
http://politiken.dk/fodbold/article496792.ece
Min top 5:
1 Giggs - alle kender ham vel ? he wooon it nine times..
2 Maldini - Mr Milan, imponerende karriere..
3 Makelele - stærste fejlsalg af Real, manden er genial og har haft enorm indflydelse både hos Real og senere Chelsea.. Syns han er meget undervurderet..
4. Henry...hatten af for ham.. Klasse angriber
5. Scholes - man er vel united fan
Nogen der regner med at united trækker trøje nr. 11 tilbage efter Giggs afsked? kunne være lidt fedt, omend den i modsatte tilfælde burde bæres af en ægte klassespiller eller up and coming (Gareth Bale?);)
Nej, jeg er ret sikker på trøje 11 ikke trækkes tilbage. Godt nok vil Giggs når han stopper være spilleren med flest kampe og en kæmpe legende. Men nr. 11 trækkes ikke tilbage. Så skulle nr. 7 vel også være trukket tilbage.. Så nej, giv den i stedet til en kommende storstjerne, som da Ronaldo fik nr. 7 efter en årrække med Cantona og Beckham..
Syntes det med at trække trøjer tilbage er noget pjat.. tror og mener heller ikke den skal tilsidestilles...
Der skal da ikke ske noget med nummer 11.. det skal da stå til rådighed til en ny legende, og der er da noget helt specielt ved de forskellige numre, og nummer 7 er da også et fedt nummer at trække over hovedet efter Ronaldo med tanke på hvem der tidligere har spillet i det nummer..
ChristianR
22-04-2008, 17:56
Vi kan da håbe, at Nani er manden, der skal vise sig at overtage nr 11. så flot, at man hurtigt 'glemmer den gamle nr. 11'
Ved ikke om det vardårligt formuleret, men det er lidt sådan jeg føler, Ronaldo har gjort med den famøse trøje nr. 7.
Nogen der regner med at united trækker trøje nr. 11 tilbage efter Giggs afsked? kunne være lidt fedt, omend den i modsatte tilfælde burde bæres af en ægte klassespiller eller up and coming (Gareth Bale?);)
Trøjer skal ikke trækkes tilbage, det er så åndssvagt..
Der er et hav af måder man kan hylde en legende på, men det der med at trække trøjer tilbage synes jeg er lidt røv..
Gareth Bale :P? Hehe.. Så hellere Nani boy..
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8736
Giggs kan overhale bobby's rekord i denne sæson, og SAF har lovet ham spilletid i de resterende 3 kampe.. Jeg håber det er fordi han syntes han er god nok, og ikke bare af sentimentale grunde, for ellers er der gået lidt for meget blød hat i ham på det seneste..
Jeg tror det er fordi, at Giggs skal have rekorden, og så efterfølgende slutter han karrieren. Ej spøg til side. Jeg ved ikke om han er god nok, men hans rutine i de her kampe kan blive altafgørende, og så er han helt sikkert sultet på at vise sig, da han ikke er en sikker starter i Moskva.
Giggs er særdeles vigtig på denne del af sæsonen. Hans rutine og erfaring med tætte afgørende mesterskabskampe og finaler er helt utrolig vigtig for holdet, og de yngre spillere. Anderson, Nani og et par andre har ikke været ude for presset før, så derfor er Giggs en vigtig del af holdet nu her. Enten det er fra start, eller han kommer ind i løbet af kampen og stabiliserer holdet..
Efter at have set i de mest pålidelige bøger jeg har om holdopstilling til kampen mod Bolton Wanderers den 6. januar 1962, står der her at Bobby Charton var på banen.
Jeg har dog en bog som har hentet deres oplysninger, fra hvad aviser efterfølgende har skrevet om holdopstilling. Her står at Warren Bradley var med i den kamp i stedet for Bobby Charlton.
Det er dog min erfaring at oplysninger fra denne bog, ikke er pålidelig nok, til at man kan bruge dem. Om det skulle var rigtig at Bobby Charlton ikke var med i den kamp, kommer på et bekvemt tidspunkt for dem der sælger nyheder.
PerRonaldo
03-05-2008, 09:32
Giggs skal have den rekord, god nok eller ej.. Som jeg skrev i optakten til kampen idag, så mener jeg ikke at der er nogen andre end Giggs selv der har slået ham af holdet. For så godt har Nani og Park altså heller ikke gjort det. Spiller Giggs bare lidt op til det han kan så er han stadig en meget bedre og klogere fodboldspiller end de to andre, og som Kenny skriver, så bliver han virkelig vigtig i de næste tre kampe, det samme gør Scholes!
Efter at have set i de mest pålidelige bøger jeg har om holdopstilling til kampen mod Bolton Wanderers den 6. januar 1962, står der her at Bobby Charton var på banen.
Jeg har dog en bog som har hentet deres oplysninger, fra hvad aviser efterfølgende har skrevet om holdopstilling. Her står at Warren Bradley var med i den kamp i stedet for Bobby Charlton.
Det er dog min erfaring at oplysninger fra denne bog, ikke er pålidelig nok, til at man kan bruge dem. Om det skulle var rigtig at Bobby Charlton ikke var med i den kamp, kommer på et bekvemt tidspunkt for dem der sælger nyheder.
Jeg stoler altså mere på dig end Aviserne, så indtil andet er bevist, har han spillet 759 kampe..
United DK
03-05-2008, 12:13
Uanset hvad, så er det fantastisk, at vi i 2008 kan få lov at opleve en spiller, der slår rekorden i antal spillede kampe, for sådanne rekorder er somregel blevet sat for mange år siden, ligesom det er tilfældet med Charlton, og de bliver aldrig slået, fordi fodboldspillere skifter så meget i dag.
Uanset hvad, så er det fantastisk, at vi i 2008 kan få lov at opleve en spiller, der slår rekorden i antal spillede kampe, for sådanne rekorder er somregel blevet sat for mange år siden, ligesom det er tilfældet med Charlton, og de bliver aldrig slået, fordi fodboldspillere skifter så meget i dag.
Præcis.. Ligemeget hvordan har får den er det helt vildt, og noget som os "nye"-fans aldrig har oplevet før, og måske aldrig kommer til igen.. Det er for fedt...
Helt enig. Det er sku sjældent at vi i dagens fodbold ser spillere som er hele deres karriere i samme klub. Stor respekt for en ægte klub legende.. Og uanset om Sir Bobby Charlton har været med i denne kamp eller ej, vil hans rekord jo blive slået af Giggs i løbet af 2008/09 sæsonen.. Prøv at tænk over det, mere end 750 kampe for samme klub, han har været med i over 15 år, og han kan forhåbentlig snart løfte sin Premier League titel nummer 10.. Fantastisk..
he wooon it ten tiiimes he wooon it ten tiiiiiiimes, that boy Giggsy he wooon it ten tiiimes
så smukt så smukt...
he wooon it ten tiiimes he wooon it ten tiiiiiiimes, that boy Giggsy he wooon it ten tiiimes
så smukt så smukt...
Kæmpe legende i klubben.. Selvom han har været lidt af en koger i store dele af sæsonen så er han stadig fantastisk.. Fænomenal karriere, det er dybt imponerende..
Kæmpe legende i klubben.. Selvom han har været lidt af en koger i store dele af sæsonen så er han stadig fantastisk.. Fænomenal karriere, det er dybt imponerende..
Ja et enestående talent, der for mig er et pragteksemplar af en fodbold spiller... på og uden for banen...
Ja et enestående talent, der for mig er et pragteksemplar af en fodbold spiller... på og uden for banen...
Netop... Og helt perfekt at han fik lov at score det afgørende mål. Hold da kæft hvor jeg jublede!
Thomas Hansen
12-05-2008, 10:57
That boy GIGGSY he won it 10 TIMES
United DK
12-05-2008, 14:07
Det er så smukt, at først Scholes sender os i CL-finalen, og derefter Giggs, der endegyldigt sikre os mesterskabet. Det er fantastisk!
Jurgensen
12-05-2008, 14:10
Det er så smukt, at først Scholes sender os i CL-finalen, og derefter Giggs, der endegyldigt sikre os mesterskabet. Det er fantastisk!
Ja det sku fantastisk, så mangler vi bare Neville afgører CL finalen.
Det var ligepræcis det samme jeg tænkte da han scorede igår.. Utroligt, at man med alle de nyindkøber og nye Ronaldinho'er mig her, og giggs er færdig osv osv. så er det de to ældste på holdet der sikrer os CL-finale og fastslår vores PL-trofæ.. It aint over, ti'll its over..
Don Kafai
12-05-2008, 14:13
Man troede ikke at noget kunne overgå historien om Scholes, der efter at have misset finalen i 99 sender United i finalen i 08, men jeg vil næsten sige, at historien om den 34-årige Ryan Giggs, der efter en vildt udskældt sæson får lov at sætte trumf på titlen og rulle ud foran United-fansene i knæ, er en endnu større historie.
Tillykke til dem begge, de fortjener det virkeligt! Da Giggs startede karrieren i United, stod det 18-7 til Liverpool i titler, og nu er der kun en enkelt titel der skiller os fra Scouserne. Hvilken karriere!
Ja, det er lidt af et eventyr. Scholes der misser CL-finalen 99, men så sender os i finalen 2008 på et drømmetræf. Og så Giggs, der har spillet sin dårligste sæson af alle dem han har spillet, men så går ind og afgør det på den køligste måde. :)
Ja, det er lidt af et eventyr. Scholes der misser CL-finalen 99, men så sender os i finalen 2008 på et drømmetræf. Og så Giggs, der har spillet sin dårligste sæson af alle dem han har spillet, men så går ind og afgør det på den køligste måde. :)
.. Så mangler vi bare at Neville scorer i en 1-0 sejr over Chelsea i CL finalen..
Gad vide hvad den giver hos bookmakerne..
Jeg ved ikke lige hvor relevant det er, men jeg kom lige på en fed idé tidligere i dag, som jeg også luftede inde på chatten.
Når Giggs vinder sit 11. mesterskab med klubben næste sæson, skal hans t-shirt skiftes ud, så den fremover bliver:
Giggs
..11
Times
Flax_Generous
12-05-2008, 23:42
.. Så mangler vi bare at Neville scorer i en 1-0 sejr over Chelsea i CL finalen..
He he. Så er det den smukkeste sæson nogensinde.
Gad vide hvad den giver hos bookmakerne..
Gad vide hvad den giver hos bookmakerne, hvis han bare spiller. :)
de 3 ting der giver lavest odds hos bookmakerne i forbindelse med finalen er:
1. Mikel får rødt kort, og kan ikke selv forstå hvorfor. Odds 1,05
2. Drogba når i finalen at filme flere gange end ronaldo. Odds 2,00
3. Drogba når at dele 1-5 albuer ud i sine dueller. Odds 2,20
Smaakage
13-05-2008, 08:29
Jeg sætter min formue, højre ben og mormor på alle tre. Sikre vindere
United DK
13-05-2008, 08:30
Du har glemt den der giver mindst:
1. Louis Saha bliver skadet under opvarmningen. Odds 1,01
hehe den har mit fiktive bettingselskab udeladt, for den er for oplagt
Du har glemt den der giver mindst:
Man burde ændre den til: Saha bliver skadet af at skyde til trille til en fodbold.
RuudVanNissetøj
13-05-2008, 15:54
Man burde ændre den til: Saha bliver skadet af at skyde til trille til en fodbold.
Eller "Saha fik fiberskade efter hans dårlige forsøg på at snørre sine støvler" - den mand er så frustrende !! Mhs. til Giggs, skal han i min verden helt sikkert starte inde mod Chelsea...det er i sådanne kampe han er guld værd !
Hvad vilel folk sige til, hvis han på onsdag efter kampen meddelte at han stopper karrieren?
Hvad vilel folk sige til, hvis han på onsdag efter kampen meddelte at han stopper karrieren?
Det ville da nok komme som et chok, hvis en stor legende som Giggs stoppede uden, at man havde det på fornemmelsen. Men inden på banen vil det ikke betyde så meget, hvis man f.eks. kunne sammeligne det med, at Ronaldo skifter til Real, hvis vi vinder på onsdag. Men jeg håber da ikke Giggsy stopper endnu.
Jeg villle være helt OK med det.. Har rekorden for flest kampe, og har spillet en mindre god sæson, men det ændrer ikke på at han er en af de helt store legender i klubben, men jeg tror det ville være et fint tidspunkt at stoppe på, især hvis vi vinder trofæet.. Men jeg håber da alligevel han bliver nogle år endnu.. Men han skal hvertfald tilknyttes staben omkring holdet, så han stadig kan vejlede og guide de unge, om hvordan man gør tingene..
Jeg har tænkt lidt over det. I sæsonens sidste kamp sikre han mesterskabet, kampen hvor han tangere klubrekorden og løfter pokalen. Vinder vi så på onsdag og Giggs slår klubrekorden samtidigt, jamen så kan et bedre tidspunkt ikke findes.
Men det afgørende må være om han stadig føler, at han har noget at give til klubben i næste sæson, fordi så skal han fortsætte uanset hvor godt et tidspunkt det må være.
hvis han stopper vil det for mig virke som om han kun ventede på at overgå charlton
United DK
18-05-2008, 11:18
Det ville jeg ikke have særlig stor respekt for. Et karrierestop skal meldes i god tid.
Jeg tror dog ikke han stopper, han vil prøve at vinde sit 11. mesterskab, og sammentidig udbygge rekorden, selvom den nok aldrig bliver slået alligevel.
det vil vel også være god tid, da der så er 2 mdr til næste kamp
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.