PDA

Se fuld version : Carragher stopper på landsholdet

Mikkelsen
09-07-2007, 14:28
Han bliver godt nok savnet :skaaal:

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_2483421,00.html

En af gårdsdagens bedste nyhed.

JDK
09-07-2007, 14:31
Tror at England klarer sig uden Charragher - måske endda bedre end hidtidig under McLaren

JakobR
09-07-2007, 14:35
Ærgeligt han stopper. Ikke fordi landsholdet har brug for ham, men det betyder der er en landsholdsspillertræt Liverpoolspiller færre.

KennyN
09-07-2007, 14:39
Skandale at han overhovedet har fået landskampe. Men fint for det engelske landshold.

Glory Man United
09-07-2007, 14:48
Ærgeligt han stopper. Ikke fordi landsholdet har brug for ham, men det betyder der er en landsholdsspillertræt Liverpoolspiller færre.

Tror nu ikke Liverpool er en trussel i PL. Han er vel træt af ikke at kunne komme til for Rio i midterforsvaret eller Neville på højre back ;)

Martinsen
09-07-2007, 14:49

landsholdstræt :lolol: hvad pokker skulle han være blevet træt af?? det var vel nærmest som ferie for ham....

robinho
09-07-2007, 15:09
hans manglende minutter på landsholdet, bekræfter kun min mening omkring carragher, nemlig at han er overvurderet. Hvad kan han? Jo han fighter røven ud af bukserne og kaster sig ned i alt. Men det er sgu da ikke nok for sådan et hold. Det er ikke decideret hans fortjeneste at nullerne holdes i pool, men snarer deres røvkedelige stil med 10 mand bag bolden hele tiden hehe.

Når de er skadesfri og fitte, så mener jeg at både terry,rio og king er foran carragher.

Don Kafai
09-07-2007, 15:12
CARRAGHER STOPPER PÅ LANDSHOLDET?????

Det sensationelle dér er vel at han nogensinde er blevet udtaget...

JakobR
09-07-2007, 15:28
Tror nu ikke Liverpool er en trussel i PL. Han er vel træt af ikke at kunne komme til for Rio i midterforsvaret eller Neville på højre back ;)

De er mere trussel end de 16 der lå bag dem, i den forgangende sæson.

Nu vi snakker landsholdsstop. Er Solskjær egentlig stoppet på landsholdet? Selv tror jeg det ikke, men kunne være han har udtalt noget, jeg ikke har hørt.

Glory Man United
10-07-2007, 12:57
De er mere trussel end de 16 der lå bag dem, i den forgangende sæson.

Nu vi snakker landsholdsstop. Er Solskjær egentlig stoppet på landsholdet? Selv tror jeg det ikke, men kunne være han har udtalt noget, jeg ikke har hørt.

Måske kommer Liverpool lidt nærmere end de 21 points, men heller ikke mere!
Nej Solskjær er ikke stoppet for Norge

PS Læs lige denne :juhuuuu:

http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/article317333.ece

United DK
10-07-2007, 13:17
Et kæmpe tab for England, som nu ikke længere har chancen for, at vinde EM 2008...

Glory Man United
10-07-2007, 13:20
Et kæmpe tab for England, som nu ikke længere har chancen for, at vinde EM 2008...

Hmmmm....må da være en del andre, der kan spille 5-6 min eller sidde på bænken og underholde andre storspillere som Crouch ;)

Casper
10-07-2007, 13:40
Gid vores engelske spillere ville følge hans eksempel.

Holmskov
10-07-2007, 14:15
Gid vores engelske spillere ville følge hans eksempel.

Man kunne håbe Gaz ville følge trop. Men han er jo fast starter, så tror det bliver svært.

Og tror slet ikke Rooney, Hargreaves, Carrick og Rio vil følge trop. De er for unge til at kvitte.

Men du har da ret. Det er altid en "gyser" når de forskellige er afsted, for man aner ikke hvem der kommer friske hjem og hvem der kommer skadede hjem.

JakobR
10-07-2007, 14:37
Måske kommer Liverpool lidt nærmere end de 21 points, men heller ikke mere!
Nej Solskjær er ikke stoppet for Norge

PS Læs lige denne :juhuuuu:

http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/article317333.ece

Arsenal var også en trussel for vores mesterskab sidste sæson, fordi de nappede 6 point fra os.

Glory Man United
10-07-2007, 14:45
En trussel? de sluttede da 21 points efter os. Man glemmer tit, at det ikke er i de indbyrdes opgør mod Arsenal, Liverpool og Chelsea at mesterskabet afgøres. Det er altså "kun" 18 points. Det er mere de andre 32 kampe (96 points), der er de vigtigste.
Så jeg gentager gerne: Jeg tror ikke på Arsenal (Uden Henry) og Liverpool (de kan ikke skabe kampe mod bund/midterhold) som mestre. Det skal afgøres mellem Chelsea og os igen. ;)

JakobR
10-07-2007, 14:49
Det er ikke det jeg mener.

Hvis et hold forstærker sig så godt, at de kan tage point fra os, så kan de være med til at afgøre, at mesterskabet ikke ender hos os.

Alex
10-07-2007, 14:58
Anede faktisk slet ikke at Carragher spillede for det engelske landshold! :o
Derudover må jeg sige at jeg, modsat mange andre herinde, synes at Carragher er rigtig god for Liverpool. Det er ham der bærer deres midterforsvar, ikke Agger. Det er sådan jeg ser på det!

Trussel eller ej, det er da altid godt at se det gå skidt for Liverpool.

Dines
10-07-2007, 17:10
Carragher er nok trat af at staa i skyggen af Rio og Terry, og saa er det fornuftigt at stoppe. Saa kan han ligesaa godt koncentrere sig om Liverpool 100%

Daniel
10-07-2007, 18:25
Jeg fatter ikke hvordan i alle kan synes at carragher er så dårlig...i mine øjne er han en af de bedste midterforsvarer i europa og tabet er ham gør at england har mindre at vælge i mellem hvis ferdinand eller terry skulle blive skadet...

Søren
10-07-2007, 22:05
Carragher er nok trat af at staa i skyggen af Rio og Terry, og saa er det fornuftigt at stoppe. Saa kan han ligesaa godt koncentrere sig om Liverpool 100%Jeg tror ikke det var så meget det. Det lyder som om at grunden var, at han fandt ud af, at han var nede som 4. eller 5. valg efter King og Woodgate, og måske endda Brown. Fair nok, at Terry og Ferdinand er førstevalgene, men at Carragher ikke er klart tredjevalg foran de ovennævnte er mig ubegribeligt.