PDA

Se fuld version : Jose Mourinho at WWE

Liverpool_sucks
07-07-2007, 18:01
Hvad er det chelsea vil opnå.. Jeg bliver sur når jeg ser den film..
De køber alt med deres penge..

http://youtube.com/watch?v=vDg08VgSaXQ

boooooooo så kan han lære det...

JakobR
07-07-2007, 18:07
De køber alt med deres penge? Hvad har det med filmen at gøre?

Liverpool_sucks
07-07-2007, 18:12
De har nok betalt penge for at sige Mourinhos og klubbens navn op..

Liverpool_sucks
07-07-2007, 18:13
fandt lige den her..

http://www.youtube.com/watch?v=oBD4ZCQAjE8

JakobR
07-07-2007, 18:21
De har nok betalt penge for at sige Mourinhos og klubbens navn op..

Det tvivler jeg nu på. Tror nu bare han er blevet genkendt af ham Wrestleren, rent tilfældigt. Det andet ville da være meningsløst.

Liverpool_sucks
07-07-2007, 18:27
Tror nu bare han er blevet genkendt af ham Wrestleren, rent tilfældigt.

Det tror jeg i vært fald ikke på.. Det er næsten umuligt i USA (at genkende Jose ) især af en Wrestler

JakobR
07-07-2007, 19:32
Jamen hvad skulle Chelsea få ud af det? Hvis, som du selv siger, ingen i USA kender til Chelsea, så de penge da givet rigtigt dårligt ud?

TrincoBoy
08-07-2007, 12:56
Vi kan vel allesammen være enig om at næsten alt hvad der foregår i WWE, er planlagt. Og som liverpool-sucks også skriver at det er nok højst usandsynligt at en wrestler kan genkende Mourinho. Altså jeg vil umiddelbart også mene, at der er tale om en slags markedsføring af klubben. Og jo, Chelsea er mere eller mindre blevet kendt i USA eller det bliver de ihvert fald, da de jo spiller opvarmningsturnering i år og det gjorde de også sidste år.

JakobR
08-07-2007, 13:21
For mig ligner det mere, at han har taget sine to sønner med ind og se noget wrestling. Havde han haft en shirt med et form for Chelsea-logo på, havde jeg dog fundet det besynderligt.

ChristianH.
08-07-2007, 14:02
Lige to punkter.

Det er ikke en wrestler, men Shane McMahon. Vicent McMahons søn, der styrer hele WWE. Han er desuden billionær. Det må være en lille sandsynlighed for at han kender til Abramovics eksistens, og historien med købet af Chelsea etc.

For det andet foregik showet ikke i USA, men London. Og Mourinho har aldrig lagt skjul på at ham er Wrestling fan. Derfor må det da være meget nærliggende at han er tilstede ved et sådan show?

Har ikke nærstuderet historien. Men tror ikke det er købt reklame. Men det er da ikke umuligt han var bekendt med at Mourinho var til stede.

PL-pedersen
08-07-2007, 17:35
wrestleren snakker også om noget med the best wrestler in UK.. så det er nok en engelsk udgave WWE fra USA