Se fuld version : Pre season kamptråde + Community Shield
Pre season kampprogram
Juli
Urawa Red Diamonds
Kl. 12:05 d. 17.
FC Seoul
Kl. 13:00 d. 20.
Shenzhen Jianlibao
Kl 13:00 d. 23.
Guangzhou Pharmaceutical FC
d. 27
Port Vale
Kl 20:30 d. 25.
August
Inter
Kl 21:00 d. 1.
Doncaster
Kl 20:45 d. 3.
Chelsea
kl 16:00 d. 5
COMMUNITY SHIELD
Det bliver spændende at se hvad udfaldet af kampen mod Inter bliver - ellers bare det sædvanlige med nogle kampe i Asien og nogle kampe mod mindre Britiske hold
Jeg forventer vi bruger kampene til at sammenspille den "nye" trup + at få de skadede spillere lidt i form igen (Gary Neville, Louis Saha). I øvrigt bliver det for vildt at se de røde djæle i aktion igen, på trods af det kun er pre-season i Asien ;)
Jacob FG
07-07-2007, 16:32
Er der egentlig nogen, som ved, om kampene bliver vist i tv? Og i så fald, på hvilken kanal?
Det bliver også sjovt at følge de nye til den tid. Anderson, Hargreaves, Nani og måske en Tevez.
Det bliver også spændende at følge nogle af de unge spillere, som vil blive taget med på turen til Asien.
Sidste år slog Jonny Evans igennem. Bliver sjovt at følge ham og andre igen i år.. Samt selvfølgelig de nye spillere, når de på et tidspunkt ankommer.
Endelig... Der er gået for lang tid, siden United har spillet sidst..
Nye trøjer, nye spillere - glæder mig...
Gronkjor
08-07-2007, 20:07
Er der egentlig nogen, som ved, om kampene bliver vist i tv? Og i så fald, på hvilken kanal?
Jeg tror at de bliver vist på MUTV, så hvis du har Viasat sport 2 kan du se den der:D
Ronaldo7
12-07-2007, 14:45
Jeg tror at de bliver vist på MUTV, så hvis du har Viasat sport 2 kan du se den der:D
Pt. ser det ikke ud til at Viasat sport 2 har planer om at vise kampene live... Dog et par dage efter viser de højdepunkter fra den første kamp, men det kan vi jo ikke bruge til så meget når vi gerne vil se den live...
Hvorfor er Rossi ikke med i truppen til Asien?
2 angribere?
Danielsen
15-07-2007, 19:31
2 angribere?
Måske skal han sälges....
Michaelkp
15-07-2007, 20:19
2 angribere?
Fordi han har spillet U21, ifølge denne artikel:
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=468594&in_page_id=1779&ct=5
KristianB
15-07-2007, 20:28
2 angribere?
Ja det var også det første der slog mig.
Tror desværre det er et tegn på at han er på vej ud.
men okay, det viser vel bare vi nok får tevez :D
Liverpool_sucks
15-07-2007, 20:38
Jeg glæder mig til at se Hargreaves og Nani..
Fordi han har spillet U21, ifølge denne artikel:
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=468594&in_page_id=1779&ct=5
Dårlig undskyldning tror jeg. Nani var jo også med U-21 slutrunden, men er med i Asien..
Martinsen
15-07-2007, 21:11
ja det lyder ikke helt som en holdbar undskyldning fra klubbens side, det kunne godt tyde på at vi lægger i forhandlinger med andre klubber om Rossi... men jeg vil ikke drage forhastede konklusioner det kan være jo være han er udkørt
2 angribere?
Jeg tror han får ferie, eftersom han har spillet kampe for Italien. Det håber jeg.
Men hvad med Pique?
Desuden kan jeg ikke se hvorfor det er bemærkelsesværdigt, at Smith er med. Hvis Rossi har ferie, Ding Dong er til Asian-cup, Solskjær og Saha er skadet, så virker det tyndt at have 1 førsteholdsangriber med.
EDIT: Lidt offtopic, men tak til ot.dk' wap-service :) Den var god, da jeg var til 82-års fødselsdag i dag hehe.
Og hvad med Pique?
Pique har netop spillet u-20 slutrunde med Spanien. De tabte til Tjekkiet i kvartfinalen efter straffespark, hvor Pique brændte det afgørende spark. Surt.. Så han har ferie nu.
Ifølge FIFA's regler kan han kræve op til 4 ugers ferie nu, men det er nok usandsynligt han vil gøre dette. Mon ikke han støder til truppen, når de atter er tilbage i Manchester igen.
Don Kafai
15-07-2007, 22:04
Jeg har utrolig svært ved at tage denne tur seriøst. Jeg ved godt klubben skal "forsvare" sine rettigheder i Asien og USA osv men det kunne være fedt hvis det så bare var nogenlunde seriøse kampe i stedet for kampe mod dårlige modstandere.
Måske er det i savnet af PL, eller i savnet af at vi har medbragt flere keepere end angribere til turen, men jeg synes virkelig det er en åndssvag tur. og klubben må gerne melde klart ud omkring sine spillere, og her tænker jeg specielt på Rossi. Det kan være det skader prisen på spilleren men når man har så mange mio fans som Utd nu har, burde der være overskud til det....
United DK
15-07-2007, 22:13
Jeg har utrolig svært ved at tage denne tur seriøst. Jeg ved godt klubben skal "forsvare" sine rettigheder i Asien og USA osv men det kunne være fedt hvis det så bare var nogenlunde seriøse kampe i stedet for kampe mod dårlige modstandere.
Ja, kunne de ikke tage på en Skandinavien-tur i stedet? :D
Jeg synes man skal passe på at undvurdere dem. Det er små klubber ja, men de kommer afgjort med fuld styrke og giver kamp til stregen. Men vil give dig ret i, at det virker som om det økonomiske er priotereret højere end det sportslige. Specielt når man tænker på at Park er med...
Men stadigvæk er turen rigtigt spændende. Den giver lejlighed til at se de nye djævle i aktion + de unge opkommere.
EDIT: Noget siger mig, at vi ikke kan være sikre på Smith er på Old Trafford næste sæson. At have 1 førsteholdsangriber med, giver ikke nok penge i kassen, hvis forretningsplanen om mere promotion skal give af sig.
http://www.oldtrafford.dk/artikel.php?artikel=show&id=85
Don Kafai
15-07-2007, 22:40
Jeg synes man skal passe på at undvurdere dem. Det er små klubber ja, men de kommer afgjort med fuld styrke og giver kamp til stregen.
Helt enig i det. Det er jo ikke serie 3 klubber, men min pointe er at det er ikke sådanne type hold United kommer til at kæmpe mod i næste sæson. Det bliver en kamp i 45 graders varme, hvor der ikke er snerten af intensitet med. Jeg foretrak fx en række kampe mod engelske 1. holds divisioner hvor der er garanti for tempo og fight. Problemet er jo bare netop at det giver under en brøkdel af hvad en kamp i asien eller usa gør.
Men så længe det bare er kort tid så er det okay man tager ud og promovere holdet, det havde været noget andet hvis de fx var 3-4 uger de var væk. Har set det kun er en uge, så det er jo fint nok...
Nani under træningen i Asien
http://img337.imageshack.us/img337/6794/75430977jq4.jpg
Park og Dong ser fra sidelinien holdkammeraterne træne
http://img337.imageshack.us/img337/1147/75431956jy4.jpg
Og her er de sammen med et par af deres holdkammerater
http://img337.imageshack.us/img337/9686/75432005su6.jpg
Jeg har aldrig fattet hvordan man kender forskel på dem (intet racistisk). Jeg synes de allesammen ser ens ud :P
Men jeg glæder mig rigtigt meget til imorgen.
van der sar
Evans - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Carrick/Scholes/Fletcher - Owen - Nani/Giggs
Rooney - Smith
Det er svært at gætte opstilling, synes jeg, i det vi skal have sammenspillet de nytilkommende og samtidig pleje vores promotion. Nogle af de tilkommende fra reserverne kender jeg ikke så godt, så turde ikke gætte på dem, men de får afgjort spilletid før eller siden.
EDIT: I følge united.no spiller de kl 12:05 og ikke klokken 13:00, som der står tidligere i tråden?
United DK
16-07-2007, 22:07
Nogen der ved, hvor kampen bliver vist?
Det bliver spændende at følge Hargreaves og Nani i morgen, og så får vi en lille fornemmelse af hvordan formen er lige nu. Er der nogle der kender en hjemmeside, hvor man kan følge kampen via tekst? ;)
Michaelkp
17-07-2007, 09:48
Ifølge interview med Fergie, som jeg har set på MUTV online, bliver det følgende opstilling i dag:
van der sar
Brown - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Carrick - Scholes - Fletcher - Giggs
Rooney
Kampen bliver vist på :
MUTV
ART Sport 1
NTV+ Football
Sport Tv1
SportKlub Serbia
Al Jazeera Sport 1
Denne tråd beretter om, at kampen starter kl. 13:00. Men der er altså kickoff kl. 12:05.
Som sidebemærkning, så spiller Werder mod Liverpool på Eurosport i aften. Torres' debut.
* Due to TV rights matches are only available LIVE on MUTV online in the UK and Eire (taget fra manutd.com) :mad:
Kampen er allerede igang nu!! Det der står med at den starter kl 13:00 på side 1 passer ikke
den står 0-0 .. 16 min spillet
Danielsen
17-07-2007, 12:33
1-0 til Urawa
hehe ja 1-0 .. drop af Van der sar, eller et eller andet mystisk skete der ihvertfald
Don Kafai
17-07-2007, 12:38
Come On You Devils.....
Bergmann
17-07-2007, 12:58
Hvordan ser I kampen?
Halvleg, vi er bagud 0-1 ved et Kæmpe drop af Van der sar. Ikke mange chancer. Rooney har en go tur, samler bolden op på midten ved at skubbe en Japaner væk og dribler en mand hvorefter bolden blir redet af keeper..
Syntes ellers vi har godt styr på dem..
Jeg følger kampen her: http://futbol24.com/f24_livenow/LiveNow.html - men det er "kun" en livescore.
Værd at bemærke, at Ronaldo og Giggs tilsyneladende har byttet kanter.
Martinsen
17-07-2007, 13:09
Carrick! til 1-1
Carrick! til 1-1
nej fletcher til 1-1
desuden er der sket nogle udskiftninger..
Evans er på banen i hvert fald... tror også silvestre er kommet ind og en ny på højre back..
Michaelkp
17-07-2007, 13:13
Du kan også følge den på:
http://www.bolddk.com/direkte/beta/
Der er også målscore med.
Martinsen
17-07-2007, 13:14
nej fletcher til 1-1
desuden er der sket nogle udskiftninger..
Evans er på banen i hvert fald... tror også silvestre er kommet ind og en ny på højre back..
okay det var mystisk, ved min livescore står der Carrick... men det er jo også lige fedt, for der står 1-1 :)
2-1! nu Ronaldo!
Nogen udskiftninger til anden halvleg? Jeg glippede vist de første par minutter :whine:
Liverpool_sucks
17-07-2007, 13:16
nu køre det..
Nogen udskiftninger til anden halvleg. Jeg glippede vist de første par minutter :whine:
Yes, 2-1 ved Ronaldo..
Silvestre ind for Evra, Evans ind for rio og så er der en ny højreback.. nr 25.. ved ikk hvem det er.. Og Brown er den anden centerforsvarer, så Rio, vidic og evra ud..
Michaelkp
17-07-2007, 13:18
Halvleg, vi er bagud 0-1 ved et Kæmpe drop af Van der sar. Ikke mange chancer. Rooney har en go tur, samler bolden op på midten ved at skubbe en Japaner væk og dribler en mand hvorefter bolden blir redet af keeper..
Syntes ellers vi har godt styr på dem..
Det er dejligt at høre, at Van der sar starter hvor han sluttet og Foster først er klar i december:rant:
Martinsen
17-07-2007, 13:18
mon ikke den indskiftede højre back er Simpson??
Jo det er hr. Simpson :)
Og Silvestre viser lige hvorfor han skal væk.. På en aflevering tilbage til ham, giver han bolden til angriberen med hans dårlige førsteberøring med højrebenet.. ikk godt nok..
Kristian Jensen
17-07-2007, 13:21
Jo, det er det.
Smith er ved at være klar til at komme ind
Smith ind for Giggs og O'Shea ind for Carrick.. så det må være en 4-4-2 nu
Vds
Simpson Evans Brown Silvestre
Fletcher Scholes O'Shea Ronaldo
Smith Rooney
rozenaldo
17-07-2007, 13:36
Ingen af de nye har været i aktion i dag?
De er begge småskadede, så de er vist end ikke i truppen. Og Anderson er naturligvis på ferie.
Martinsen
17-07-2007, 13:40
2-2 nu! lad os håbe vi lige kan få en kasse her inden for de sidste 10 minutter!
United DK
17-07-2007, 13:55
Jeg ved ikke hvordan vi har spillet, men 2-2 er ikke godt nok, mod et japansk hold.
Martinsen
17-07-2007, 13:56
ja så er kampen slut 2-2 ikke specielt imponerende, men vi har også spillet halv sløjt de andre år i Asien så jeg tager det ikke så tungt... hvordan klarede Evans og Simpson det??
ja så er kampen slut 2-2 ikke specielt imponerende, men vi har også spillet halv sløjt de andre år i Asien så jeg tager det ikke så tungt... hvordan klarede Evans og Simpson det??
Tjaaa, lad os håbe de lige skal i omdrejninger først, for er ikke sådan vildt imponeret.. Simspon var som sådan okay, men syntes han mangler loidt fart og blev nogen gange tørret ud på fløjen..
Evans stod lidt passiv til, ved det andet mål og kunne godt have prøvet at tackle ham der scorede så han ikke fik så meget plads..
Men jo altid svært at bedømme folk udfra sådanne kampe.. specielt den første her inden den nye sæson..
Syntes Scholes, Carrick, Fletcher, Ronaldo og til dels Rooney så godt ud.. Dog mangler Rooney noget skarphed, vist ved at han brænder to store chancer..
Glory Man United
17-07-2007, 14:03
Jeg ved ikke hvordan vi har spillet, men 2-2 er ikke godt nok, mod et japansk hold.
Sgu da underordnet. Spillerne skal først og fremmest igang. Benene er vel møre efter HÅRD træning.
United: Van der Sar, Brown, Ferdinand (Evans, 45), Vidic (Simpson, 45), Evra (Silvestre, 45), Ronaldo, Fletcher, Carrick (O'Shea, 69), Giggs (Smith, 69), Scholes, Rooney
Subs: Kuszczak, Heaton, Bardsley
Hvorfor var Pique ikke med? ;)
Fint nok. Husk pre-season gælder om at komme i form, få nogle kampe i benene og blive klar til sæsonstart. Resultatet er næsten fuldstændig ligegyldigt..
Jeg syntes Rio Carrick Ronaldo Scholes spillede en go kamp.. Ellers var der ikke noget specielt for resten..
Van Der Sar KÆÆMPE DROP til 0-1 og ellers ik rigtig noget, udover et viildt udkast til Ronaldo over 50 meter..
Rooney brænder to kæmpe chancer men arbejder okay..
Giggs kom ikke rigtig ind i kampen i den halvleg han spillede.
Fletcher spillede middelmådigt dog men en scoring på en tilbagelægning fra Carrick, så ikke noget specielt.
Simpsons gjorde det okay syntes jeg, han virker rutineret nok, men lad os nu se når der kommer andre boller på suppen (premier league)
Evans var ikke imponerende syntes jeg, og han blev rundet ved 2-2 målet..
Sgu da underordnet. Spillerne skal først og fremmest igang. Benene er vel møre efter HÅRD træning.
United: Van der Sar, Brown, Ferdinand (Evans, 45), Vidic (Simpson, 45), Evra (Silvestre, 45), Ronaldo, Fletcher, Carrick (O'Shea, 69), Giggs (Smith, 69), Scholes, Rooney
Subs: Kuszczak, Heaton, Bardsley
Hvorfor var Pique ikke med? ;)
han er vist lige røget ud af u20 VM med spanien, brændte vist et straffe mod Tjekkiet..
United DK
17-07-2007, 14:42
Jo jo, men jeg vil stadig mene, at et Manchester United-hold, til hver en tid bør slå et japansk hold. Men okay, det var jo bare en træningskamp, så skidt med det.
Nu kaster de også en firkæde sammen til sidst, der ikke har prøvet at spille sammen før.
Ja, Pique brændte det afgørende straffespark i straffesparkskonkurrencen i U20 VM, mod Tjekkiet - men støder han til truppen i Asien senere, eller...? og hvad med Rossi?
Ja, Pique brændte det afgørende straffespark i straffesparkskonkurrencen i U20 VM, mod Tjekkiet - men støder han til truppen i Asien senere, eller...? og hvad med Rossi?
Nej, han har ferie nu.
Rossi har fået forlænget ferie, pga. U21 em. Det giver bare ingen mening, eftersom Nani også var til det.
Okay resultat. Det er første kamp efter sommerferien, og spillerne skal lige finde formen og boldfølingen igen. Nogle som kan finde målene?
Skal lige foregribe situationen og minde om, at man kun må henvise til videoklip fra google eller youtube.
I følge Fergie var spillerne trætte efter den lange flyvetur, samtidig med at de havde søvnproblemer natten inden kampen.
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1011/1011539_united_edge_towards_tevez_deal.html
(Det står længere nede i artiklen)
Man må gerne læse lidt tidligere i tråden, da man kan finde svarene her. I stedet for de samme spørgsmål bliver spurgt 3-4 gange i hver tråd.
Kig på de foregående sider, og man kan finde svar.!
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1011/1011542_urawa_v_united_player_ratings.html
Karakter af hver enkelte spiller.
Michaelkp
17-07-2007, 19:23
Besked slettet. Det er kun lovligt at henvise til klip fra google og youtube.
Martinsen
17-07-2007, 20:19
Scholes: Twilight years at Sunderland? You’re having a laugh 8
haha så er det vist sat på plads:lolol:
Martinsen
17-07-2007, 21:07
okay ser du kampen ?
ja det gør jeg... jeg skriver i "andre kampe" tråden hvis der sker noget nævneværdigt, for det hører ikke rigtig denne tråd til...
Det var da en glimrende ide hvis I ikke vil have en advarsel.
De forgående indlæg er flyttet til "Andre Kampe".
Dette indlæg skal der IKKE svares på men følges.
SantasLittleHelper
18-07-2007, 00:47
efter at have set målene må man vel sige at begge keepere må skamme sig gevaldigt... Måske var det n idé at se Foster lidt an i næste kamp? Ikke fordi det er specielt vigtigt, men det er vel i disse kampe han skal have chancen hvis han skal bevise sig lidt...
United DK
18-07-2007, 00:54
efter at have set målene må man vel sige at begge keepere må skamme sig gevaldigt... Måske var det n idé at se Foster lidt an i næste kamp? Ikke fordi det er specielt vigtigt, men det er vel i disse kampe han skal have chancen hvis han skal bevise sig lidt...
Foster er skadet, og derfor ikke med i Asien.
Gider ærlig talt ikke kigge tråden igennem.
Kampen idag mod Seoul kan ses på Slettet af forum admin
Christensen
20-07-2007, 11:46
Som ikke er helt lovlig....
Jeg håber spillerne leverer en lidt mere flydende indsats i dag. Sidst var der for mange dårlige kort i spillet.
Nani er formentlig med i dag, så jeg glæder mig, fremfor alt, til at se hvad gutten kan.
Christensen
20-07-2007, 13:19
Ronaldo har gjort det til 1-0 efter seks minutters spil..
Har ikke fået startopstillingen med, men tror at Evra spiller på venstrefløj, mens Silvestre tager sig af venstreback. Derudover ser det ud til Ronaldo starter i angrebet med Rooney
United DK
20-07-2007, 13:23
Vi stiller op således:
VDS
Bardsley - Rio - Vidic - Silvestre
Eagles - Carrick - O'Shea - Evra
Rooney - Ronaldo
KristianB
20-07-2007, 13:24
hvor følger i kampen ? :)
Christensen
20-07-2007, 13:29
Eagles har gjort det til 2-0 og Rooney har i netop scoret til 3-0
Kristian, jeg følger kampen på en måde admins ikke vil kunne lidt jeg fortæller om ;)
Refstrup
20-07-2007, 13:39
hvem har spillet
Michaelkp
20-07-2007, 13:57
Man må sige Ronaldo gøre det godt helt fremme, med 1 mål og 2 assist.
Så blev det 4-0 ved evra, og assist ved giggs mener jeg det var
Legestue :juhuuuu: Hvor ser du kampen henne Rhazmuz?
Martinsen
20-07-2007, 15:12
fin resultat og Ronaldo lader da til at være kommet fin igang... også godt at Rooney fik scoret... til jer der har set kampen, hvordan gjorde de unge det? og Evra på kanten?
Nogle, der har links til målene?
United DK
20-07-2007, 15:20
og Evra på kanten?
Nu har jeg ikke set kampen, men Evra scorede, og man har jo aldrig spillet en hel skidt kamp, hvis man får scoret.
Evra gjorde det fint syntes jeg..Han spillede stabilt. Vinder mange bolde, og spiller bolden godt videre..
Men man må sige Ronaldo var dagens mand, selvom han nok sku ha spillet bolden til Eagles istedet for at afslutte selv ved første mål.
Ellers syntes jeg Scholes og Rio igen spillede en rigtig go kamp...
Silvestre spillede os en accepteret kamp, så er stadig ikke nervøs (som mange andre) hvis han blir reserve for Evra på venstrebacken.
Christensen
20-07-2007, 15:21
Eagles imponerede ikke mig i første halvleg (så kun 10 minutter af anden halvleg, da jeg hellere ville ud og nyde vejret). Når han fik bolden synes jeg at han mistede den lidt for nemt igen. Men det hænger nok lidt sammen med at han ikke havde bolden så meget.
Bardsley var ganske usynlig og tvivler stadig på han slår igennem i United, og håber vi får et nogenlunde bud på ham.
Evra spillede rigtig fornuftigt på kanten. Havde nogle gode løb, og var arbejdsom hjemme.
Fik kun et ganske kort indtryk af Simpson (tror jeg det var). Så ikke så meget til ham i spillet, men han virkede umiddelbart som en stor og stærk mand.
En fin sejr, som viser at formen er paa rette vej. Hvornaar spilles naeste kamp?
Liverpool_sucks
20-07-2007, 15:45
var nani med..
... Ronaldo var dagens mand, selvom han nok sku ha spillet bolden til Eagles istedet for at afslutte selv ved første mål
HAHAHA, Ronaldoooooooo!
HVA FANDEN!? Hvor ser du kampen?
Ja okay.. efter at ha set Ronaldos mål igen er det i orden han sparker selv troede Eagles stod mere fri end han egentlig gjorde...
Christensen
20-07-2007, 16:21
var nani med..
Nej..
Jeg vil lige gøre opmærksom på at links til videostreams ikke er tilladt. Snak herom eller anmodning om sådan links er ligeledes banlyst.
Derudover er videohenvisning kun tilladt hvis det drejer sig om Youtube og Googlevideo. Henvisning til andre sites end de nævnte vil blive slettet.
Danielsen
20-07-2007, 18:48
Silvestre spillede os en accepteret kamp, så er stadig ikke nervøs (som mange andre) hvis han blir reserve for Evra på venstrebacken.
Har du ikke set de sidste mange år hvor Silvestre IKKE har väret specielt stabil...både som venstre og central forsvar.??
http://home.skysports.com/list.aspx?HLID=477849&CPID=8&title=Eagles+tipped+for+United+role&lid=&channel=Premiership&f=rss&clid=1
"Chris Eagles has matured and improved a lot since he came back to us," said Ferguson.
"He is still only 21 and he has got a great future ahead of him."
Fergie åbner op for Eagles.
Har du ikke set de sidste mange år hvor Silvestre IKKE har väret specielt stabil...både som venstre og central forsvar.??
Jo måske er han faldet i niveau.. Men må sige at jeg syntes der bliver overdrevet med kritikken af Silvestre.. Jeg syntes han er glimrende som reserve, her leder vi altså efter en der finder sig i at sidde på bænken. Ved godt han ikke er superstjerne, men syntes da godt vi kan beholde ham i truppen.
Don Kafai
21-07-2007, 00:09
Jo måske er han faldet i niveau.. Men må sige at jeg syntes der bliver overdrevet med kritikken af Silvestre.. Jeg syntes han er glimrende som reserve, her leder vi altså efter en der finder sig i at sidde på bænken. Ved godt han ikke er superstjerne, men syntes da godt vi kan beholde ham i truppen.
Enig, for hvis vi mister Silvestre skal vi til at købe en erstatning og ingen i verden med så meget PL og CL erfaring vil affinde sig med en bænkeplads. Så skulle vi rykke en ung op, og vi har jo ingen unge venstre backs der står på spring. Evans skal ikke omskoles (ved godt han har spillet back før), han er naturlig midterforsvarer...
Iøvrigt er der nogle af jer der kan fortælle noget om den der "nye udetaktik" som ifølge Fergie blev sat i brug idag?? http://united.no/index.php/news/nyheter/2007/ferguson_testet_ut_ny_bortetaktikk
Danielsen
21-07-2007, 00:12
Iøvrigt er der nogle af jer der kan fortælle noget om den der "nye udetaktik" som ifølge Fergie blev sat i brug idag?? http://united.no/index.php/news/nyheter/2007/ferguson_testet_ut_ny_bortetaktikk
Jeg tror bare det handler om, at det er Rooney og Ronaldo der spiller på toppen..og skiftes lidt til at spille på kanten også. Som jeg läser det, har de meget frie roller.
Et eller andet skal der utvivlsomt gøres. Vores udebane statistik er, som jeg ser det, det eneste der hindrer os i, at være verdens bedste fodboldhold. Verdens bedste fodboldhold bliver ikke kørt over ende som i Milano, eller bliver ydmyget som i København.
Don Kafai
21-07-2007, 00:26
Jeg tror bare det handler om, at det er Rooney og Ronaldo der spiller på toppen..og skiftes lidt til at spille på kanten også. Som jeg läser det, har de meget frie roller.
ja det var også sådan jeg forstod det...
er Fergie mon inspireret af Roma stilen de havde i CL i år med 4-5 spillere der havde helt frie roller?
Jeg kan godt se ideen i at han vil have mere pres på udebane for kommer vi udenfor Old Trafford er et helt forandret hold i mange kampe. Men jeg synes den bedste måde at spille en svær udekamp er ved at bruge en defensiv midtbane / oprydder og så have minimum en fast angriber man kan spille op på. Håber ikk vi skal til at spille uden angriber, hvis det er det Fergie går og fisker efter. Både Rooney og Ronaldo har jo nærmest været anonyme i de svære udekampe, og jeg tvivler det her vil hjælpe på det...
Refstrup
21-07-2007, 11:06
http://www.youtube.com/watch?v=r8a3tWTIyWc
Link til målene
Danielsen
21-07-2007, 12:50
http://www.youtube.com/watch?v=r8a3tWTIyWc
Link til målene
Jeg bukker og takker :juhuuuu:
Eagles maal er sgu ikke helt darligt. En god haelaflevering fra Ronaldo, og saa en foelt inderside fra Eagles. Smukt! :D
Jeg har en fornemmelse i maven, om at Eagles overrasker i næste sæson, uden at nå op på verdensklasseniveau. Jeg håber det passer.
Men Seouls forsvar ser total blanke ud ved alle fire mål :D
Thomas Hansen
21-07-2007, 17:42
for en gangs skyld perfekte kommentatorer he tak for linket
Refstrup
21-07-2007, 19:43
Nogle der ved om den næste kamp bliver vist på tv?
Tilsyneladende kun på MUTV. I hvert fald ifølge satfootball.com (http://www.satfootball.com)
Til dem der har glædet sig til at se Nani på banen, skulle han være klar til mandag..
"Nani should be ready for Monday, revealed Sir Alex at his pre-match press conference. He's been training well and should feature during the match."
-Sir Alex
Refstrup
23-07-2007, 10:34
godt at høre. Nogle der har lovlige link til man kan se kampen på nettet
Danielsen
23-07-2007, 10:53
Ikke dem i Asien...men Inter kampen kan ses på: http://mu.tv.manutd.com/default.aspx?aff=67
http://mu.tv.manutd.com/default.aspx?aff=63
Er lovligt, men koster penge..
Danielsen
23-07-2007, 11:11
http://mu.tv.manutd.com/default.aspx?aff=63
Er lovligt, men koster penge..
Asien kampene kan ikke se uden for England....
Er det ikke først kl 14:00 der er kickoff ?
Danielsen
23-07-2007, 12:08
Er det ikke først kl 14:00 der er kickoff ?
Jo...
http://united.no/ Nederst til venstre
Liverpool_sucks
23-07-2007, 13:07
Asien kampene kan ikke se uden for England....
hvad mener du..? Jeg så den første kamp på et kinesisk kanal..
Danielsen
23-07-2007, 13:26
hvad mener du..? Jeg så den første kamp på et kinesisk kanal..
Ikke med MUTV Online...
Hvad var det for en kinesisk kanal :rant:
Refstrup
23-07-2007, 13:35
bud på holdopstilling.
--------------vds-------------
wes----rio-----vidic-----evans
ronaldo--fletcher-carrick--nani
-------rooney-----giggs------
Refstrup
23-07-2007, 14:11
nogle der følger kampen?
KristianB
23-07-2007, 14:19
1-0
giggs
Refstrup
23-07-2007, 14:21
var det godt mål
ReginSiv
23-07-2007, 14:21
1-0
giggs
Hvor følger du med i kampen ?
KristianB
23-07-2007, 14:22
tror opstillingen ser sådan her ud:
VDS
Brown - vidic - evans - evra
Ronaldo - fletcher - eagles - giggs
Rooney - nani
det svær at sige hvem der spiller hvor af angriberne og midtabnen. bortset fra fletcher rokere alle
Fletcher lægger lang aflevering til rooney som triller bolden ind til giggs som scorer i tomt mål
KristianB
23-07-2007, 14:24
Hvor følger du med i kampen ?
kan jeg desværre ikke sige her :)
var det godt mål
udemærket opspil. flecther slå i dybden til rooney, som spiller en helt fri giggs
Refstrup
23-07-2007, 14:27
KristianB kig lige i dine beskeder her på siden
Danielsen
23-07-2007, 14:27
Nogen der kender en god livescore side (ikke livescore.com eller skysports.com) hvor jeg kan fölge kampen?
vanvittigt mål af Rooney til 2-0... Han blir ved med de chip... KING ROONEY!!
Refstrup
23-07-2007, 14:28
hvor følger i kampen
Naaaani til 3-0 med en flot langskud langs jorden... han har endtil videre spillet rigtig godt..
ReginSiv
23-07-2007, 14:31
hvor følger i kampen
Jeg er inde på Bold.dk
Der står ellers 3-0 nu. Ved ikke hvem scorede det tredje ..
fantastisk måde nani jubler på
KristianB
giggs med god aflevering med hælen og nani sparken den ind ved den ene stolpe :D
sådan , mål i debut :D
United DK
Vi stiller op således:
VDS
Brown - Vidic - Evans - Evra
Nani - Fletcher - Gibson - Ronaldo
Rooney - Giggs
Michaelkp
23-07-2007, 14:32
Nogen der kender en god livescore side (ikke livescore.com eller skysports.com) hvor jeg kan fölge kampen?
http://www.bolddk.com/direkte/beta/
Michaelkp
23-07-2007, 14:34
Jeg er inde på Bold.dk
Der står ellers 3-0 nu. Ved ikke hvem scorede det tredje ..
Kig i dine beskeder, her på siden:devilll:
ReginSiv
23-07-2007, 14:34
giggs med god aflevering med hælen og nani sparken den ind ved den ene stolpe :D
sådan , mål i debut :D
Lyder godt ;)
Tre mål på 25 min, ? Det ser lovende ud .
Ellers kan vi se vores konkurenter i canal + imorgen, altså Liverfool, hvis de skulle være konkurenter :P
Færingen
23-07-2007, 14:35
Nani skorede til 3-0 :)
Glory Man United
23-07-2007, 14:48
Kig i dine beskeder, her på siden:devilll:
Shenzhen Jianlibao 0-3 Manchester United
12' 0-1 Ryan Giggs
19' 0-2 Wayne Rooney
23' 0-3 Nani
Kampstart : 14:00 Kampstatus: 1. Halvleg ;)
KristianB
23-07-2007, 14:52
ronaldo på overlæggeren på frispark
Ronaldo med ca. 35 meter frispark på overlægger :eek: ... Og Rooney brænder mega chance med hovedet!
Jeg synes Nani har været lidt sløj i nogen situationer. Men det muligvis bare en smule debutant-nervøsitet. Dog scorede han et pænt mål :)
Vidic fik sgu også lavet en sviner i første halvleg :D Først hiver og flår han i modstanderens trøje, da han indser det ikke er nok, så vælger han at save benene på ham :D Gult kort til ham.
united med angreb ronaldo triller den ind til o´shea og han laver en sikker inderside ind i målet
Glory Man United
23-07-2007, 15:23
4:0 o´shea
Tror snart jeg spiller en hund på O´Shea som topscorer i næste sæson ;)
jeg mener ronaldo
rooney med oplæg
Eagles, Silvestre, Carrick og DONG kommet ind
ud med nani, ronaldo og lidt andet løst
ReginSiv
23-07-2007, 15:31
Sikke en perle fra ørnen
KristianB
23-07-2007, 15:31
6-0 :D
klasse mål af eagles
Perle af Eagles.. 6-0.. langt ude fra
klasse mål fra eagles...
afslutter udenfor feltet på en halvflugter
smith er den mest uskårpe spiller jeg kender
kæmpechance
Syntes af eagles spillede en rigtig god kamp, også var hans mål klasse!
5-0 Ronaldo
http://www.youtube.com/watch?v=L7XK2Yk8voU
6-0 Eagles! Flot Mål!
http://www.youtube.com/watch?v=xlnAYTsXBa0
Ikke den bedste kvalitet, men de tilgengæld hurtigt ude :P
Har ikke links til de andre mål.
Syntes nu Rooneys var det bedste mål!
Jeg blev ret skuffet ved Ronaldos mål. Jeg troede i første omgang, at det var Smith, der lagde op :D
United DK
23-07-2007, 17:34
God start fra Nani, og godt at se Eagles markere sig, med to mål i to kampe.
Er der nogen, der har en holdopstilling?
Danielsen
23-07-2007, 19:34
Er der nogen, der har en holdopstilling?
Sög og du skal finde :) Den findes et par sider tilbage tror jeg
Noget andet man kan tage fra kampen var Smiths MONSTER chance, han er alene med keeper og har vel 3 sek til at tænke inden han sparker, alligevel formår han at brænde.. Sælg!
Gal en perle fra Eagles. Fint med anden sejr på pre-season, selvom modstanderen ikke er til at prale af. Også godt at Nani scorer sit førstemål.
Don Kafai
24-07-2007, 13:55
Læste på United.no at O'shea har udtalt at kampene dernede faktisk er hårde, imodsætning til hvad folk normalt tror. Jeg har før udtalt mig kritisk over der ikke var intensivitet nok i kampene, og det bare var en promotion tur for klubben og en badeferie for spillerne. Men åbenbart giver det jo en god nok opstart....
Thomas Hansen
24-07-2007, 23:40
har jeg sovet i timen ?? eller ingen links til målene endnu?j
http://youtube.com/watch?v=Ax3UE2tee0Q
Du kunne jo også bare selv prøve at søge efter dem :D
SantasLittleHelper
25-07-2007, 10:05
hehe, sgu nogle meget gode mål... Bare synd for keeperen at han kun er 150 høj eller sådan noget..
Glory Man United
25-07-2007, 10:56
hehe, sgu nogle meget gode mål... Bare synd for keeperen at han kun er 150 høj eller sådan noget..
ja....er han i familie med Barthez-drengen? ;)
Refstrup
25-07-2007, 10:59
Nogle der ved hvilke kanaler den næste kamp bliver vist på?
United spiller lige nu mod Port Vale.
Vi er desværre bag ud med 2-3 :S
Der er spillet 79 min.
Danielsen
25-07-2007, 22:16
Der er spillet 79 min.
Det skal lige siges, at det er reserverne der spiller.... :)
Der er spillet 79 min.
Ser du kampen? I så fald, hvordan spiller de?
Når man ser trøjerne i preseasonkampene, ser de nu meget fede ud. Især bagpå. Lidt pudsigt at se Rooney med nr.10 på ryggen, men det klæder ham :)
Ser du kampen? I så fald, hvordan spiller de?
Nope... Bare på livescore... du kan se opstillingen på united.no...
Lidt irriterende, at man ikke kan se hvem, der har scoret når nu Rossi ser ud til at være i startopstillingen.
Når man ser trøjerne i preseasonkampene, ser de nu meget fede ud. Især bagpå. Lidt pudsigt at se Rooney med nr.10 på ryggen, men det klæder ham :)
Enig man skal lige vænde sig til at han ikke spiller i nr. 8 men nr. 10.. Dog passer det ham godt, da han nok er den mest loyale unge stjerne spiller vi har..
Kan os godt lide den stribe på ryggen vi har på vores nye trøje, det har man ikke rigtig set før på andre trøjer.. Men tror at det ser lidt misplaceret ud hvis der ikke er trykt på trøjen...
Refstrup
25-07-2007, 23:34
hvem har scoret målene ?
hvem har scoret målene ?
Rossi og Campbell.
Følgende spillere var med i nederlaget til Port Vale:
Ron-Robert Zieler
Richard Eckersley
Michael Lea
Ryan Shawcross
Adam Eckersley
Kieran Lee
Ritchie Jones
Sam Hewson
Michael Barnes
Guiseppi Rossi
Frazier Campbell
Udskiftere:
Gary Woods (k)
Jimmy Derbyshire
Oliver Norwood
Danny Drinkwater
Corry Evans
Sean Evans
James Chester
Craig Cathcart
Danielsen
26-07-2007, 11:03
Det her er ikke noget der sker så tit, og spillerene blev lidt rystet :lolol:
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-7699475.html
Det her er ikke noget der sker så tit, og spillerene blev lidt rystet :lolol:
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-7699475.html
Godt! Næste træningskamp er hermed vundet 3-0 ;)
Jeg har ikke kunne finde målene fra i går nogen steder på Youtube. Hvis en af jer derude finder dem, så skriv :D
Danielsen
26-07-2007, 13:48
Godt! Næste træningskamp er hermed vundet 3-0 ;)
JA! Ret skal väre ret! ingen dobbeltmorale :rant: :D
Så får Dong chancen fra start i morgen..Så kan alle kritikkere og tilhængere og os andre blive lidt klogere.
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=447762
devilboy
27-07-2007, 00:00
hvilken kanal viser egentlig community shield kampen den 5 august??
never mind, det gør tv2 sport. HØ
Refstrup
27-07-2007, 09:16
hvilken kanal viser egentlig community shield kampen den 5 august??
never mind, det gør tv2 sport. HØ
Gør 3+ ikke også det. Det plejer de da at gøre
Refstrup
27-07-2007, 12:57
Hva er opstillingen og kender i en kanal kampen bliver vist på ?
Kanaler som viser kampen:
Al Jazeera Sport +1, ART Prime Sport, ART Sport, Kuwait TV3, MUTV, Saudi Sports, Sport TV2, SportKlub (Serbia), NTV+ Sport On-line.
En ret rodet affære og ikke særlig velspillet kamp. Dog lavede Rooney lidt lækkerier før.
Danielsen
27-07-2007, 14:22
Opstilling:
Kuzs
Simpson-Rio-Vidic-Bardsley
Nani-Carrick-Gibson-L. Martin
Rooney-Dong
1-0 Rooney på straffespark.
Lee Martin spiller ret godt. Han viser god teknik og fightervilje.
Straffesparket begået mod Carrick.
Simpson gør det også okay på backen..
nå men så får vi lov til at se hvad vi kan skabe uden ronaldo
Nani er ret anonym.
Hvis Lee Martin kan holde det niveau som han har vist i dag, så er han klart tredjevalg på vores venstrewing. Giggs og Nani ligger sandsynligvis foran ham.
Nani med et verdensklassemål!
edit: Værd at bemærke, at han ikke lavede salto bagefter :D
Don Kafai
27-07-2007, 14:49
2-0 Nani
Nani med et verdensklassemål!
For fanden hvor var det flot.. Et lille træk til venstre, og så lobber han den over målmanden der bare står og kigger på bolden der rammer trekanten i det lange hjørne! Flot flot..
Bergmann
27-07-2007, 14:53
JakobR, jeg har skrevet PM til dig.
Hvordan gør Dong det?
Hvordan gør Dong det?
Har kun set omkring 10 minutter, og der har han vel gjort det godt nok.. Han har haft et par skyd på mål, men også et par misforståelser med Rooney.
Hvordan gør Dong det?
Jeg har svaret hehe ;)
Dong er ret anonym.
Jeg vil helst ikke brændemærke ham mde noget, men jeg synes hans temperament er en af hans svagheder. På et tidspunkt flippede han fuldstændigt ud, over at de kinesiske spillere gik lidt hårdt til ham. Hvordan mon han så reagerer på premier league fodbold?
Han havde et okay hovedstød, forholdsvis langt ude fra, som dog gik over.
For min skyld må Nani gerne være anonym lidt mere, hvis han bare indimellem disker op med klassemål som dette!! Kan godt være Rooneys lob forleden var lækkert men det der...!!! WOUW!!
O'Shea ind i stedet for Gibson.
Heaton ind i stedet for Kusz.
Fantastisk mål ja:D
Forresten dette er min første post, så hej alle sammen
Danielsen
27-07-2007, 15:13
Slette pga. ulovligt link
Bergmann
27-07-2007, 15:14
Nani virker utrolig farlig på bolden. Hver gang han er på bolden ryger man lidt op i stolen ligesom ved Cristiano :D
Nogen som har nyt angående Giggs og Ronaldo??? De er vist begge blevet skadet..
Lee Martin med drømmehug :D 3-0
Bergmann
27-07-2007, 15:16
3-0!!
Daaaaaaamn et langskuds mål af Martin. Flot Flot Flot
Nogen som har nyt angående Giggs og Ronaldo??? De er vist begge blevet skadet..
Hvor har du læst det?
Velkommen til forummet :)
Nani virker utrolig farlig på bolden. Hver gang han er på bolden ryger man lidt op i stolen ligesom ved Cristiano :D
Syntes han gør det fremragende.. Først og fremmest har han bolden rigtig meget - vel den spiller sammen med Rooney der har bolden klart mest. Der sker noget hver gang; en finte, et træk eller et hurtig indlæg.
Derudover har han også haft nogle gode tilbageløb, og syntes bestemt an deltager i det defensive også..
Flot mål til 3-0 af Lee Martin på et langskud
BANG!!! Sagde den lille Lee!!
Takker :D Daily Mail- Sport... De er jo heller ikke med på holdet i dag
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=471272&in_page_id=1779&ito=newsnow
Brown ind i stedet for Vidic
Eagles ind i stedet for Martin
Silvestre ind i stedet for Rio
Evra ind i stedet for Nani
Smith ind i stedet for Dong.
Bergmann
27-07-2007, 15:31
EJ, hvor er EVRA stærk i forhold til de andre reserver...
Han bliver skarp i næste sæson.
EJ, hvor er EVRA stærk i forhold til de andre reserver...
Han bliver skarp i næste sæson.
Han er fantastisk. Han er meget alsidig og det er jo godt at han også kan bruges på den offensive kant
Ronaldo kommer ind nu, så tror ikke han er skadet. Rooney udgår.
Ronaldo kommer ind nu, så tror ikke han er skadet. Rooney udgår.
Huh???? min fejl så...typisk britisk taploides
Huh???? min fejl så...typisk britisk taploides
Men Giggs ser slet ikke ud til at være i truppen.
Liverpool_sucks
27-07-2007, 15:50
Nani til 2-0 smukt!!
Og Rooney's til 1-0
hvorfor må du lægge dailymotion link når jeg ikke må... :confused: :Smackden:
Danielsen
27-07-2007, 15:51
hvorfor må du lægge dailymotion link når jeg ikke må... :confused: :Smackden:
Nå, nej...det må jeg heller ikke!! :( Det er väk nu!
Hvilke kanaler viser united inter her den 1. ????
Fedt mål af Lee Martin!
Lækkert af Nani også!
Danielsen
27-07-2007, 16:04
Hvilke kanaler viser united inter her den 1. ????
Jeg ved du kan se den på nettet(som koster lidt): http://mu.tv.manutd.com/default.aspx?aff=67
Men jeg ved ikke med tv...
hmmm der er jo altid muligheder med net ;) men vil da hellere se det på tv
Danielsen
27-07-2007, 16:10
hmmm der er jo altid muligheder med net ;) men vil da hellere se det på tv
Ja, det er klart. :)
Jeg har smækket en 21" tommer skærm op på mit tv bord, og så har jeg købt et forlænger-vga-kabel, som så er sat til min stationære computer. Så kan jeg sidde og se kampen i sofaen :D
God indsats af United holdet i dag. Dejligt at de unge kommer ind og markerer sig :)
Refstrup
27-07-2007, 16:48
Nogle der har link til målene ?
søg på *censur*.. Der ligger de..
EDIT: forbudt link, my bad!
Glæder mig til at se hvordan spillere som Lee Martin, Chris Eagles, Darron Gibson og Danny Simpson står i den kommende sæson.
Martin var en af banens bedste i dag, og er generelt et stort talent. Eagles har også spillet et par gode halvlege og scoret fine mål, samt han sluttede flot af sidste sæson.
Så det bliver spændende at se om de har overbevist Ferguson om at de har en fremtid i førsteholdstruppen..
Glæder mig til at se hvordan spillere som Lee Martin, Chris Eagles, Darron Gibson og Danny Simpson står i den kommende sæson.
Martin var en af banens bedste i dag, og er generelt et stort talent. Eagles har også spillet et par gode halvlege og scoret fine mål, samt han sluttede flot af sidste sæson.
Så det bliver spændende at se om de har overbevist Ferguson om at de har en fremtid i førsteholdstruppen..
Nu er Eagles ret heldig, at Park er skadet. For det gør han nu ligner et andenvalg fremfor tredjevalg på højrekanten.
Martin som jeg var ret imponeret over i dag, ser ud til at få det svært. Dog er Giggs ved at være gammel, så det godt med et tredjevalg.
I øvrigt klasse af Nani; dukker op af ingenting og scorer et mål af høj klasse. Det vidner om en rigtig god spiller.
Gibson tvivler jeg lidt på. Hvis Anderson slår bare nogenlunde til, så ser det ud som om, at han er langt nede i køen på den centrale midtbane.
Bardsley imponerede mig ikke rigtigt. Og med en Simpson, der har gjort det godt, tror jeg han bliver solgt.
Tæller Lee Martin som egen avl?
det kommer an på hvornår de skiller rent aldersmæssigt. Vi snuppede ham for næsen af arsenal som 16 årig i wimbledon
Er ret sikker på at Lee Martin vil gå under betegnelsen egen avl.
I UEFA's regler om at klubberne skal have et vist antal egne spillere i truppen, vil han ingå under den kategori.
United spillerne fik lov at feste lidt og gå et smut i byen i Asien. Dog drak Ronaldo kun vand. Ægte prof.
http://newpaper.asia1.com.sg/news/story/0,4136,137057,00.html
Married goalkeeper Edwin van der Sar was among the most badly behaved of the lot, reported Hong Kong's Apple Daily.
The Dutch international, who looked tipsy, didn't seem to be able to keep his hands off the women.
He and Carrick were then seen leaving the club with two young women in hot pants and entered a nearby hotel together.
Her er link til nogle billeder http://www.hkheadline.com/ent/ent_content.asp?contid=30332&srctype=n
"Wayne Rooney yelling at reporters in a car to stop trailing him."
Ja, nogle skal han jo råbe og brokke sig over :D
Men vi må da håbe Edwin er profesionel nok, til ikke at lade de hjemlige problemer gå ud over hans præstationer på banen.
Er der nogen som kan finde målene fra kampen mod Guangzhou? jeg har ledt længe men kan ikke finde noget.
Dejligt med en slutsejr i Asien. Det mest positive er vel nok Nani, selvom modstanden er meget lille.
Martins kasse var også rigtig god synes jeg, og han gjorde gennem sin tid på banen meget god figur, synes jeg. Stadig lidt vej til en mere solid plads i truppen, men tror godt han kan få det.
Martinsen
28-07-2007, 16:06
Martins kasse var også rigtig god synes jeg, og han gjorde gennem sin tid på banen meget god figur, synes jeg. Stadig lidt vej til en mere solid plads i truppen, men tror godt han kan få det.
det var ikke Lee Martin, men derimod Kieran Lee... men ja det var et rigtig flot langskuds mål af Lee
det var ikke Lee Martin, men derimod Kieran Lee... men ja det var et rigtig flot langskuds mål af Lee
Meget godt klaret af K. Lee at score, hvis han ikke var på banen...
Team Line-ups
United: Kuszczak (Heaton 46); Bardsley, Vidic (Silvestre 58), Ferdinand (Brown 58), Simpson; Martin (Evra 58), Carrick, Gibson (O'Shea 46), Nani (Eagles 58); Rooney (Ronaldo 76), Dong (Smith 62)
Unused subs: Evans, Fletcher
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=447950&page=2
Livescore.com lavede samme fejl, men der står Martin på både Utd's eget kampreferat og hans trøje..Men ændrer stadig ikke på, at det var et konge mål.
Det var da Lee Martin, der scorede det langskudsmål? Kieran var slet ikke med i kampen.
Martinsen
28-07-2007, 19:02
Det var da Lee Martin, der scorede det langskudsmål? Kieran var slet ikke med i kampen.
okay det var min fejl så.. sorry... jeg kom bare hjem fra by engang i morges ,og tændte for tv2 sport og der sagde de at Kieran Lee scorede på langskud... men det var jo nok Lee Martin så;)
Kieran Lee har slet ikke været med i Asien.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.