PDA

Se fuld version : FIFA 07 videoer

Aquarium
06-07-2007, 23:51
Jeg ved godt at mange herinde spiller fifa 07 og her skal alle jeres fifa 07 videoer postes. Vis jeres flotteste mål, moves osv. dem vil jeg meget gerne se. hvis i ved ikke hvordan man laver sådan nogle videoer så benyt dette:

http://footballcommunity.ea.com/forum/viewtopic.php?t=39831

jeg vil starte med en video jeg lige har lavet med mine flotteste mål.

http://www.youtube.com/watch?v=wNhmJgiJj6Q

Liverpool_sucks
07-07-2007, 00:07
dårlige mål.. kan ikke lide fifa men tak for filmen.. :)

Aquarium
09-07-2007, 22:18
:lolol: jamen tak for din ærlige kommentar, men hvis jeg skulle være helt ærlig så har jeg forventet mere end din one-liner! Hvis du kan ikke lide FIFA så vis hvad du kan i det fodbold spil du bedst kan lide.

Foged
09-07-2007, 22:35
Jeg har lavet det sygeste mål, men har ikke lige fået taget mig sammen til at uploade, men skal nok få det gjort.

Mr. Larsen
09-07-2007, 22:37
Nogle okay mål nogle af dem.. nogle af dem var en smule dårlige, men det med scholes var ret crazy, det frispark med ronaldo var ret langt.. så det var vel flot nok.

Jeg spille desværre ikke så meget FIFA mere. Spillede og købte alle spil op til omkring 2004, er gået lidt i stå med det nu - desværre

Foged
09-07-2007, 22:38
Nogle okay mål nogle af dem.. nogle af dem var en smule dårlige, men det med scholes var ret crazy, det frispark med ronaldo var ret langt.. så det var vel flot nok.

Jeg spille desværre ikke så meget FIFA mere. Spillede og købte alle spil op til omkring 2004, er gået lidt i stå med det nu - desværre

Det er ellers et fantastisk tømmermandsspil! Det er det i hvert fald blevet brugt meget til på det sidste:)

Foged
09-07-2007, 23:17
Når jeg skal uploade den på youtube hvor lang tid skal der så stå "connecting" for det har den nu gjort i 4 min.?

Edit: Problem løst

Cap
09-07-2007, 23:19
Skru lidt op for tempoet hvis du laver en video en anden gang - det går alt for langsomt, man sidder næsten og falder i søvn mellem målene (som i øvrigt ikke er specielt vilde bortset fra det sidste).

Har nogle replays fra PES liggende - kan være jeg får taget mig sammen og lavet nogle klip ud af det. :)

Aquarium
09-07-2007, 23:32
tak for jeres kommertater. mit bedste mål er også scholes målet, men for at lave en video skal der også nogle mål til :P men jeg kan nu også lide rooney fra en umulig vinkel og så ronaldo langt fra. jeg ved godt at de første 3 mål er for meget liverfool over med lange bolde :P

@ cap. det er også min første video nogensinde, men tak for din feedback til hvordan jeg kan lave bedre videoer:)

glæder mig til at se jeres videoer.

Foged
09-07-2007, 23:42
Hvordan gemmer man filen i et format som youtube kan bruge?
Har prøvet det der movie maker, men ligesom om at det ikke vil som jeg vil.

Aquarium
09-07-2007, 23:47
Hvordan gemmer man filen i et format som youtube kan bruge?
Har prøvet det der movie maker, men ligesom om at det ikke vil som jeg vil.

gem den som Video Til bredbånd (512kbps) under "andre instillinger"

PL-pedersen
10-07-2007, 00:58
FIFA 07 har da en utrolig RINGE grafik!!! det var da helt ekstremt man skulle da tro at så stort et mærke kunne finde ud at lave ordentlig fodbold spil... og forresten nogle underlige mål du har lavet hehe der mange af dem der ikke er noget at skrive hjem om...

Foged
10-07-2007, 01:08
FIFA 07 har da en utrolig RINGE grafik!!! det var da helt ekstremt man skulle da tro at så stort et mærke kunne finde ud at lave ordentlig fodbold spil... og forresten nogle underlige mål du har lavet hehe der mange af dem der ikke er noget at skrive hjem om...

Og så det positive?;)

PL-pedersen
10-07-2007, 01:11
der er sku ikke så meget... udover det mål han lavede mod Watford det var lidt anderleds

Foged
10-07-2007, 01:12
der er sku ikke så meget... udover det mål han lavede mod Watford det var lidt anderleds

hehe sådan!:)

Aquarium
10-07-2007, 01:59

hehe FIFA 07 har skam god grafik HVIS man har en god computer og så køre alt på max... min fifa kører på det laveste instillinger og så kan jeg ikke engang spille en fuld kamp uden at det hakker. ja jeg har inkluderet nogle mærklige mål. f.eks. rooney hvor han drejer 360 grdaer og skyder, rooney mod barca hvor jeg skulle skyde 3-4 gang inden der var mål og så ronaldo på 2 omgange ;)

Refstrup
10-07-2007, 21:15
Jeg spiller Fifa til Ps2. Der er der god grafik, men i Fifa street 2 er det bedre grafik synes jeg.

Nogle der har spillet ?

Zinqo
11-07-2007, 10:47
Nu er jeg lige ved at installere det spil igen, så må vi se om jeg stadig kan finde ud af det :D Skal nok se om jeg kan få bikset en film sammen med mine bedste mål. :)

Foged
11-07-2007, 12:53
Fandt sgu aldrig rigtig ud af hvordan man styrede det her, men resultatet kan ses her.
http://www.youtube.com/watch?v=MdOIW8lLOnQ

Glory Man United
11-07-2007, 13:12
Fandt sgu aldrig rigtig ud af hvordan man styrede det her, men resultatet kan ses her.
http://www.youtube.com/watch?v=MdOIW8lLOnQ

Godt mål.....men sgu da en lortespiller og en lorteklub ;)

Foged
11-07-2007, 13:18
Godt mål.....men sgu da en lortespiller og en lorteklub ;)

Hehe det var i starten af min karriere.:p

Glory Man United
11-07-2007, 15:24
Hehe det var i starten af min karriere.:p

godt ord igen så gamle jas....håber at du har skiftet klub sidenhen ;)

Aquarium
12-07-2007, 17:56
jamen flot mål , men jeg vil have MERE ... ;)