Se fuld version : Manchester United 7-1 AS Roma
United DK
05-07-2007, 10:17
Ja, jeg ved godt det ikke var noget specielt, men jeg synes alligevel lige den skulle vises. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=bu-aritJv40
Ikke noget specielt ;) ... Det er det flotteste fodbold jeg har set vi har spillet i min tid som fan... Utroligt !!!
Kan ikke se det nok gange...
Lorensen
05-07-2007, 15:12
Kuldegysning !
Det er genialt det der !
Det er lækkert at se igen! man kan tale om at Roma kollektivt har en meget stor nedtur, men jeg synes nu kun at det er Man Utd's fortjeneste at vinde en så stor sejr! lækkert!
Jeg købte for nyligt Season Review DVD'en og jeg har nok set den kamp omkring en million gange (mindst!)
Det er fodbold i absolut verdensklasse hvor det hele gik op i en højere enhed og alt fungerede for os.. En af de bedste United kampe nogensinde!
Jeg har hele kampen på min computer, og det er en kamp, som jeg af og til lige smider på, når jegi kke laver noget. Den rangerer på min top5 over bedste United kampe, i min tid som United fan, hvis ikke top3! Det var så smukt.
Smuk kamp. Det er den bedst spillede kamp, jeg som United-fan nogensinde har set.
Det var så fantastisk, kan huske den dag som var det igår.
rozenaldo
05-07-2007, 18:34
Det VAR i går! :D
Det var en rigtig lækker kamp! Jeg sad og så den med 3 Roma fans, som hånede mig meget dengang at United tabte den første kamp de havde mod roma :D
Lige siden den kamp har de ALDRIG sagt noget om united mere :p
Don Kafai
05-07-2007, 19:49
Sammen med United-Real fra 2003 er det den flotteste United-kamp jeg har set live til dato. For helvede en fed kamp, og hvilken offensiv eksplosion...
ChristianL
05-07-2007, 20:38
Kuldegysninger er det helt rigtige ord. Når jeg blir gammel og skal fortælle mine børnebørn om fodbold vil jeg smække den der på, nyde det og til sidst sige: "Dét der! Dét er fodbold!".:D ;)
Elrantiri
13-09-2007, 16:54
Virkelig fed kamp - jeg fortryder på ingen måde at jeg blev hjemme fra druktur for at se den ^^
Men kuldegysninger, tja, det kan PÅ INGEN MÅDE OVERHOVEDET sammenlignes med de kuldegysninger jeg fik i 1999, da et vist Bayern Munchen fik tæv i en vis Champions League finale, for satan :lolol:
jawharacoralia
13-09-2007, 18:46
"united dk" taak...
jeg maa indroemme jeg fik aldrig set kampen (var paa arbejde) og fik mig aldrig taget helt sammen til at se saadan en lang youtube-video..hvad jeg saa her var bare NIICE ;)
Hvordan kan man ikke tage sig sammen til at se en youtube-video, når det med en United-kamp, man ikke fik set :D
http://www.youtube.com/watch?v=7ihVdxNwF0I
http://www.youtube.com/watch?v=7ihVdxNwF0I
Lækker kamp! dejligt at gense :skaaal:
Ak ja, en kamp man aldrig glemmer. Håber på en gentagelse den 2 okt :D
Det kan simpelthen ikk blive bedre. Kan huske jeg var på aften arbejde den dag, og fik oplysninger fra min far over sms, de tikkede bare ind, 1-0. 2-0 .
3-0. 4-0 ..så blev jeg sur og skrev tilbage, seriøst far drop det pis, det er en vigtig kamp, skriv hvad der står...Fik svar tilbage: Hold dog kæft knægt den er god nok. de score hele tiden, det er for vildt det her..
Nu hvor vi møder Roma i morgen synes jeg lige at vi allesammen skal se minderne og få gåsehud over det hele igen! :InLove
http://youtube.com/watch?v=nMDQO2OvxVM
Det er et syn for Guder !! Det vækker minder og tror jeg også det gør hos Roma spillerne når de rører grønsværen. Mon ikke Mexes eller De Rossi får en smule gåsehud ??
Hvad tænker spalletti efter 45 sekunder i klippet...gad vide om manden har nogen jordisk anelse om hvor meget hans hold senere bliver fuldstændig udraderet af et verdens klasse mandskab..puha det må være sjovt at kunne læse tanker:)
Den kamp må efterhånden være blevet postet 760 gange herinde :D
Men what the fuck, det er en klasse kamp!!
Fremragende mål af De Rossi:D ej, forhåbentlig for vi lidt af det samme at se, imorgen.
Den kamp må efterhånden være blevet postet 760 gange herinde :D
Absolut ikke én eneste gang for meget. :P
Den video kan aldrig ses for mange gange. Jeg elsker Carricks mål til 6-0.
Trådene er blevet flettet sammen. Selvfølgelig var det en stor kamp for et år siden, og selvfølgelig skal billederne vises i disse dage, men der er ingen grund til at oprette en ny tråd hver gang. Søgefunktionen er jo så smart, at det ville være en skam ikke at benytte sig af den ;)
Det var en fortryllende aften, men også en aften hvor vi havde al held i verden, og ALT lykkeds.. se bare Evra's mål.. ja det er ikke for at gøre sejren mindre end den er, men man må indrømme at det mål var ikke et "godt" mål.. sådan en går nok ind 1/10 gange.. man kan bare se hvor sløvt skudet er, og det viste alt om den aften.. det var virkelig en kamp hvor det var stolpe ind istedet for stolpe ud til os..
Dejligt at se den igen som optakt til vores kamp på onsdag. Uden tvivl den mest fantastiske aften jeg har oplevet
Manchester United
14-04-2008, 15:56
Fandme ærgeligt at jeg ikke så kampen live:(
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.