Se fuld version : Gai Assulin
United 4-ever
04-07-2007, 11:02
http://indkast.dk/index.php?nyhed=18370
er der nogle der kender til ham her, og ved om vi har fået ham eller om det bare var et rygte??
United DK
04-07-2007, 11:05
Der vil sikkert komme mange jokes om hans fornavn, hvis han skiftede til England. :D
Haha.. Nice navn :D kender absolut intet til ham, men barca plejer at give nogle gode talenter væk til england :)
SantasLittleHelper
04-07-2007, 11:12
pjat, en fyr der praktisk talt hedder Bøsserøv hvis man skærer det sidste i hans efternavn væk kan da umuligt være blevet drillet i skolen... Gad vide om vi så skal til at censurere rygnavnet? Uden at kende noget til hans kvaliteter som fodboldsspiller, passer han til gengæld fremragende ind i Barcelonas, erhm, "spillestil" så lad os håbe han bliver der... Han kommer uden tvivl til at sælge trøjer dernede...
HamudiiC
04-07-2007, 11:20
Han kan blive en legende med det navn :D
Nu har vi så fået fastslået at hans navn er sjovt.....
Er der så nogen der ved noget om ham som spiller osv?
Han kan spille både højre og venstrekant. Og hans navn staves rigtigt Gai Assulin..
Det er efterhånden nogle måneder siden han første gang blev rygtet til United. Liverpool og Arsenal har også vist interesse for ham.
Han er en af de bedste og mest lovende spillere i Barcelona. Liverpool har lige snuppet en af hans holdkammerater..
Andersen
04-07-2007, 12:03
oprindeligt betyder "gay" glad og munter.
hvis han er israeler, ønsker jeg ikke at vi skal erhverve ham, alene af den grund, at det optimerer OT og Utd som terrormål.
jeg ved at det er måske ikke lige det man forbinder med fodbold og ønsker at høre, men vi kan ikke se igennem fingrene længere.
Andersen
04-07-2007, 12:05
oprindeligt betyder "gay" glad og munter.
Smaakage
04-07-2007, 12:10
Som Kenny siger så skulle han være en af de 3 største talenter Barcalona har i deres ungdomstrup, og set derfra ville det jo ikke være tosset at skrive kontrakt med ham. Specielt ikke når han er gratis
Kristian Jensen
04-07-2007, 12:26
I kan se en video her:
http://www.youtube.com/watch?v=db-C0_ruw5A
Han bliver i øvrigt stavet Gai...
Fransson
04-07-2007, 12:36
Hvorfor skulle hans navn blive specielt bemærket i netop England? Der er sku'da mange som hedder Gay i de engelsktalende lande.
Desuden betyder det heller ikke bøsse men homoseksuel. Man siger også gay om piger :)
Staves han ikke Guy Asulin?
Som skrevet før er han en af de største talenter i Barce for tiden - han er 91'er, kan spille alle pladser på den offensive midtbane og er god til dødbolde.
Jeg synes at det er sjovt at se, Barcelona ikke kan holde på deres talenter, som f.eks. Pique, men også Fabregas osv.!
Jeg synes vi skal få fat i ham, hvis det er muligt, da han beskrives som et så stort talent, som han gør - om han hedder Gay eller Guy er sku da ligemeget? hvis han har talent er det da værd at prøve ham af!
Han ser da rimelig god ud, og jo flere talenter desto bedre. Så velkommen til.
Hl-Glory
31-07-2007, 02:28
Har vi egentlig hentet ham?
eller er det gået i vasken, man har jo ikke hørt noget længe.
han så meget spændene ud, men blev det til noget ?
jawharacoralia
31-07-2007, 09:15
.....men , hvis han spiller sådan i hver en kamp så kan jeg da ikke se nogen grund til ikke at hente ham,men så kommer han jo bare nok til at vente mindst 5 år inden han får en chance på 1holdet..tænk på alle de andre talenter vi har på præcis den samme position,evans,eikrem og self. ANDERSON...og vi har jo stadig scholes i mindst 2 sæsoner (håber jeg da) endu og derefter stadig M.Carrick....
og da jeg selv er fan af eikrem,så giver det jo næsten sig selv.... ;)
Mr. Larsen
31-07-2007, 11:06
Syns godt nok han ser meget egoistisk ud. Men det vel også let at blive hvis man er en del bedre end sine holdkammerater og modstandere. Men det er er da hvert fald noget han skal lære sig af med
Han har indtil videre valgt at blive i Barcelona. Han har foreløbigt afslået United og Liverpool..
Syns godt nok han ser meget egoistisk ud
Tja, hans driblinger lykkedes jo og han er vel ikke mere egoistisk end Messi og ham vil jeg påstå at de er godt tilfredse med i Barcelona..
Når man spiller på ungdomsholdet i Barca og hvis man er hurtig og driblestærk så er det vel logisk nok at det er de forcer man bruger for at få chancen på førsteholdet..
Egoistisk, IMO, er når man dribler i situationer hvor det ikke gavner noget som helst.. Hvis man bare varmer bolden.. Og det gør han da bestemt ikke..
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.