Se fuld version : Aktivt Marked!
Denne sommers Transfer marked må siges at være et af de mest akive i mange år, jeg kan ikke huske der har været så travlt længe, der går nærmest ikke en dag før en spiller skifter klub!
Især England og Spanien har været godt med, se bare United 3 hurtige køb i starten af vinduets åbning! Nani, Anderson og Hargreaves.
Tottenham satte ny egen rekord med købet af Bent og det samme har Liverpool lige gjort med tilføjelsen af Fernando Torres!
Barcelona har været yderst aktive og har gjort i mine øjne en kanon handel, da de i Arsenal hentede Henry for det man kan kalde "håndøre". Et rigtigt røverkøb!
Atletico Madrid der netop lige solgte Torres fik Luis Garcia i Bytte og har desuden hentet United floppet Forlán, så de er også godt rustet.
Real Madrid ser ud til at snuppe Robben og har også følere efter Tevez og så nærmer Kaká sig også konge klubben!!
Men ser vi mod støvlelandet så halter de lidt, gad vide om der er klar over at makedet for længst er åbnet, en klub som Milan der vandt CL med et hold der sagtens kunne spille i Old Boys rækken har stort set ikke tænkt på andet end Ronaldinho, en handel som må siges at være uopnåelig og først nu opgiver Berlusconi at hente ham, Inter og Juventus har heller ikke været ude med pungen rigtigt selvom begge hold også trænger til nye folk.
sidst men ikke mindst så glæder det mig at se at Bayern München har været ude,og med 3 handler samler de et stor hold efter Ballack skred.
Først kom Luca Toni så Ribery og til sidst Klose, det bliver et rigtigt godt hold at følg næste sæson desværre ikke i Campions League.
Liverpool_sucks
04-07-2007, 02:22
Jeg er lidt uenige med at Inter ikke har været frem med pungen..
Det kan godt være, at det var sidste season men jeg kan ikke rigtige find en god grund til at købe flere spiller..
Hargreaves, Anderson,Nani,Toure,Abidal,Klose,Toni,Ribery og på toppen af kagen Torres og Thierry Henry. Der har været handler med etablerede stjerner i år, som ellers er nogle af de sværeste at vride ud af grebet på deres klubber. Og der kan ske mere endnu:
Real Madrid mangler at vise sig, og det gør de 100%
Man United køber sig måske en angriber.
Barcelona er på jagt efter en forsvar mere med chivu som favorit
Chelsea har et bud på Malouda som er afvist, men viser dog at de ikke er færdige med at "handle", selvom de ikke har brugt 1 krone endnu men fået 3 spillere.
Og så sker der vel også lidt mere hos de italienske tophold.
Kunne godt tænke mig at fergie kom ud med lidt kommentare omkring en evt angriber-jagt. Han kan da ikke gå og slå græs derhjemme hele tiden, han er kommet hjem fra ferie. Han skal ikke nævne nogle navne, men bare sige om de overhovedet arbejder på noget.
Real Madrid har været igang på transermarkedet..
De har skrevet kontrakt med Christopher Metzelder fra Dortmund..
Bayern har virkelig været aktiv, men det er jo ikke sikkert de kan spille sammen alle de nye spillere, man så det jo på et tidspunkt i real madrid..
At barcelona fik Henry til 180 mill, er godt nok billigt.
De har også hentet et par gode spillere..:)
Men om United henter flere, ligger stadig i et spørgsmåls tegn..
der er mange rygter igang..
vi må jo se hvad tiden viser..
Real Madrid har været igang på transermarkedet..
De har skrevet kontrakt med Christopher Metzelder fra Dortmund..
ved jeg godt, men regner det ikke for noget i forhold til hvad der sker fremover
Kunne godt tænke mig at fergie kom ud med lidt kommentare omkring en evt angriber-jagt. Han kan da ikke gå og slå græs derhjemme hele tiden, han er kommet hjem fra ferie. Han skal ikke nævne nogle navne, men bare sige om de overhovedet arbejder på noget.
Jeg har det lidt på samme måde. Med alt respekt for hvor hurtigt vi har handlet, er det lidt tørt at følge med i rygterne nu, fordi man ved at de fleste slet ikke har nogen betydning. Selvfølgelig er jeg rigtig glad for at vi allerede nu har købt 3 gode spillere, men hvis Fergie arbejder på hente en angriber ind, så må han gerne komme ud med det, da man så følger ekstra med i rygterne. ;)
Fergie siger intet om mulige transfer, da det blot vil presse prisen i vejret. Hvis han nu gik ud og sagde "ja, vi leder efter en angriber som kan styre os til sæsonen", så ville alle klubber jo vide at United var ivrige for at købe, og ville dermed presse prisen op. Derfor er det fornuftigt nok, at være stille omkring det..
Men ja, transfervinduet er ikke så gammelt, og alligevel er der sket en hel del store handler. Der er jo stadig indtil 1. september at handle i, så mon ikke der vil ske mange ting endnu.
Liverpool og Arsenal er vel heller ikke færdige med deres indkøb. United skal sælge lidt ud af truppen. Osv osv.
Hvornår mon det går op for Real Madrid og Barcelona, at de er godt besatte på midtbanen og angrebet, mens de i årevis har haltet defensivt.
Mr. Larsen
04-07-2007, 11:02
Inter og Juventus har heller ikke været ude med pungen rigtigt selvom begge hold også trænger til nye folk.
Juventus har da købt 2 spillere er jeg ret sikker på. Ham den portugisiske midtbanespiller fra Lyon, som tidligere spillede i chelsea. Tiago hedder han vist. Han er ganske god efter min mening. Desuden har de købt almiron, ham kender jeg dog ikke så meget til. Men han er 27 år så vil gå udfra han er en der kan gå ind og styrke første holdet.
Juventus sittes også meget i forbindelse med Gabriel Milito, han skulle eftersigende være deres 1. prioritet mht. forsvaret, som de har lovet bliver styrket
Juventus har da købt 2 spillere er jeg ret sikker på. Ham den portugisiske midtbanespiller fra Lyon, som tidligere spillede i chelsea. Tiago hedder han vist. Han er ganske god efter min mening. Desuden har de købt almiron, ham kender jeg dog ikke så meget til. Men han er 27 år så vil gå udfra han er en der kan gå ind og styrke første holdet.
Juventus sittes også meget i forbindelse med Gabriel Milito, han skulle eftersigende være deres 1. prioritet mht. forsvaret, som de har lovet bliver styrket
ja og den italienske landsholdsangriber Iaquinta fra Udinese for ca 100 mio kr
Smaakage
04-07-2007, 11:54
Ikke at forglemme at Arsenal allerede har været ude og finde Henrys afløser i Eduardo. Derudover tror jeg også at de vil vise sig mere i løbet af transferperioden.
Om ikke andet, så har det på trods af at vinduet ikke er åbnet endnu, været en af de mest travle og spændende transferperioder længe.
Ja - indtil videre har der været godt gang i transfermarkedet, ligesom der var for et par sæsoner siden, da Barcelona og Chelsea købte stort ind og i sidste sæson da Juve mistede nogle af de store stjerne!
Jeg håber og tror da slet ikke at det er slut endnu, og at der bliver flere store transfers i dette transfervindue...
Christian Chivu
Wesley Sneijder
Eidur Gudjohnsen
Emerson
Antonio Cassano
Arjen Robben
Florent Malouda
Nicolas Anelka
Alan Smith?
Gabriel Heinze
Carlos Tevez
Gabriel Milito
Daniel Alves
Ricardo Quaresma
Er blot nogle af de topnavne som har en pæn chance for at have en ny klub på cv´et efter transfervinduets lukning d. 1 september. Bare man dog vidste hvad der foregik i united, hvis der overhovedet foregår noget
De har også købt ham fra Bayern, Hasan Salihamidzic....
schousboe9
04-07-2007, 15:30
Christian Chivu
Wesley Sneijder
Eidur Gudjohnsen
Emerson
Antonio Cassano
Arjen Robben
Florent Malouda
Nicolas Anelka
Alan Smith?
Gabriel Heinze
Carlos Tevez
Gabriel Milito
Daniel Alves
Ricardo Quaresma
Er blot nogle af de topnavne som har en pæn chance for at have en ny klub på cv´et efter transfervinduets lukning d. 1 september. Bare man dog vidste hvad der foregik i united, hvis der overhovedet foregår noget
"Hvis der overhovedet foregår noget"? Hvad skal der foregå? Vi har jo allerede hentet de to største af 'fremtidens stjerner' plus en arbejdshest langt ud over det urimelige. Der er da foregået rigeligt...
Men det er måske mht. ny striker du mener??
ja det fik jeg ikke lige skrevet med. Sorry. Er selvfølgelig meget tilfreds med de 3 vi har hentet pt.
Men mente den eventuelle jagt på en angriber
"Hvis der overhovedet foregår noget"? Hvad skal der foregå? Vi har jo allerede hentet de to største af 'fremtidens stjerner' plus en arbejdshest langt ud over det urimelige. Der er da foregået rigeligt...
Jeg synes vi mangler noget mere bredde oppe foran. Solskjærs (og Sahas?) afløser skal snart findes. Jermain Defoe har eftersigende afvist en kontraktforlængelse fra Spurs, så det åbner muligheden for et United-skifte.
schousboe9
04-07-2007, 15:43
Ja, Defoe synes jeg oss ville være en oplagt mulighed. Forudsat de ikke vil have 100-120 mio for ham! Han er hurtig, målfarlig - når han er i nogenlunde form - og englænder. Intet rascistisk i det, i øvrigt... :)
Christian Chivu
Wesley Sneijder
Eidur Gudjohnsen
Emerson
Antonio Cassano
Arjen Robben
Florent Malouda
Nicolas Anelka
Alan Smith?
Gabriel Heinze
Carlos Tevez
Gabriel Milito
Daniel Alves
Ricardo Quaresma
Læste imorges at de var blevet solgt, men der blev ikke nævnt til hvem.
Dahlmann
04-07-2007, 16:03
Ja, Defoe synes jeg oss ville være en oplagt mulighed. Forudsat de ikke vil have 100-120 mio for ham! Han er hurtig, målfarlig - når han er i nogenlunde form - og englænder. Intet rascistisk i det, i øvrigt... :)
hvordan tror du vi kan opfatte det du skriver som racistisk? du nævner jo intet der har med hans farve at gøre...
Dahlmann
04-07-2007, 16:07
Hvornår mon det går op for Real Madrid og Barcelona, at de er godt besatte på midtbanen og angrebet, mens de i årevis har haltet defensivt.
det er da gået op for dem... sidste år købte barcelona thuram og zambrotta. i år har de købt abidal og vist interesse for chivu og heinze..
real madrid har i år allerede købt metzelder og marcelo. plus at de også viser interesse for chivu og heinze... jeg kan ikke huske hvad de lavede sidste år..
men det ligger jo til de klubber at de vil spille sprudlende fodbold og virkelig have en offensiv der siger spar 2..
det er da gået op for dem... sidste år købte barcelona thuram og zambrotta. i år har de købt abidal og vist interesse for chivu og heinze..
real madrid har i år allerede købt metzelder og marcelo. plus at de også viser interesse for chivu og heinze... jeg kan ikke huske hvad de lavede sidste år..
men det ligger jo til de klubber at de vil spille sprudlende fodbold og virkelig have en offensiv der siger spar 2..
Der hentede de bl.a. cannavaro.
schousboe9
04-07-2007, 16:13
hvordan tror du vi kan opfatte det du skriver som racistisk? du nævner jo intet der har med hans farve at gøre...
Nej, og det rager mig oss langsomt. Men jeg skrev, at det er godt, han er englænder, og det skulle ikke opfattes racistisk, hvis nogen nu gjorde det :)
Det var såmend bare det!;)
PL-pedersen
04-07-2007, 16:52
Racist!
Defoe er da en helt fin spiller, men det var ikke sådan en type jeg så lavede 25-30 mål på en hel sæson. Jeg ser ham mere som en hurtig joker du kan smide ind i topkampe, for han er god med sin hurtighed. Men altså jeg synes, at hvis vi vil købe ham skal der maks blive brugt det samme for det Smith bliver solgt for. Alt andet er overpris synes jeg. Et fjerdevalg i Tottenham, kan ikke blive førsteangriber i United.
Netop angrebspladserne i Tottenham er deres bedste kæde. Berbatov, Keane, Mido og Defoe er alle super gode angribere. Berbatov er nok førstevalg, hvem der er anden, tredje og fjerdevalg er de øvrige tre er svært at afgøre, og det afhænger nok af formen. Jeg ser Defoe som en god angriber, der helt ud er på højde - og også bedre - end Torres, som Liverpool heldigvis fik. Mens Torres svinger op og ned i niveau, er Defoe mere stabil, selv om han ikke scorer 20-25 mål pr. sæson. Men det er der heller ikke, mange angribere der gør. Rooney scorer ikke engang så mange.
Ang. Smith så skulle han have udtalt, at han vil blive i United og kæmpe for sin plads.
DonBrask
04-07-2007, 17:07
Dog vil jeg sige at Rooney og Torres har nogle af de samme kvaliteter ..
de er mere chanceskabere end en f.eks Nistelrooy som så skal udnytte deres forarbejde !
En skam at en så god spiller røg til Scouserne ...
Ang. Quaresma, så er han en underskrift fra at ryge til Atl. Madrid :)
Dahlmann
04-07-2007, 19:08
Nej, og det rager mig oss langsomt. Men jeg skrev, at det er godt, han er englænder, og det skulle ikke opfattes racistisk, hvis nogen nu gjorde det :)
Det var såmend bare det!;)
jeg tror vist vi allesammen er glade når united køber englændere... :D
Dahlmann
04-07-2007, 19:13
Netop angrebspladserne i Tottenham er deres bedste kæde. Berbatov, Keane, Mido og Defoe er alle super gode angribere. Berbatov er nok førstevalg, hvem der er anden, tredje og fjerdevalg er de øvrige tre er svært at afgøre, og det afhænger nok af formen. Jeg ser Defoe som en god angriber, der helt ud er på højde - og også bedre - end Torres, som Liverpool heldigvis fik. Mens Torres svinger op og ned i niveau, er Defoe mere stabil, selv om han ikke scorer 20-25 mål pr. sæson. Men det er der heller ikke, mange angribere der gør. Rooney scorer ikke engang så mange.
Ang. Smith så skulle han have udtalt, at han vil blive i United og kæmpe for sin plads.
Spurs har også Bent. så frontkæden bliver nok berbatov og bent, hvilket også er særdeles stærkt med keane på bænken...
både mido og defoe rygtes begge 2 kraftigt væk fra klubben.. defoe kunne jeg godt tænke mig i united, han er hurtig, bevægelig, og er ikke den der targetman som vi ikke skal have fat i igen...
Dahlmann
04-07-2007, 19:15
Der hentede de bl.a. cannavaro.
og emerson til den defensive midtbane.. plus gago til def midt i vinters...
Lorensen
04-07-2007, 20:20
Ja, at Real og Barcelona ikke har sikret sig defensivt de seneste par år er vidst ikke helt sandt. Real har jo nærmest kun forstærket sig defensivt (Bortset fra Ruud)
Men tilbage til Topic: det har da været et voldsomt transfer marked indtil videre. ! Også meget "hæftigt" end jeg havde regnet med. Selv United var jo hurtigt ude og købe forstærkninger , noget man ofte havde savnet.
Alle de store klubber har jo været aktive på markedet indtil videre, nogle blevet svækket andre kraftigt forstærket, og samtidig er der stadig lovet store navne fra flere klub managers.
Det er muligt, at de køber defensive spillere ind, men mit klare indtryk er, at der ikke bliver satset så meget på forsvarskæden som de offensive kæder. Eksempelvis ser Madrids forsvar sådan ud (før indkøb i år):
Michel Salgado
Roberto Carlos (sælges nu)
Sergio Ramos
Cannavaro
Cicinho
Marcelo Vieira
Raúl Bravo
Iván Helguera
Paco Pavón
Álvaro Mejía
Her er det kun Cannavaro, der virkelig når verdensklassen, mens spillere som Helguera, Cincinho, Salagardo og Ramos er ok spillere, men de når i mine øjne på ingen måde verdensklassen. Dertil kommer Metzelder og Marcelo, der netop understreger min pointe om, at de ikke satser specielt meget på defensiven, idet de køber spillere, der niveaumæssigt ikke når op på verdensklassesniveauet, mens de offensivt rask investerer en del millioner i spillere. Hvem af jer så, med hånden på hjertet, gerne de to forsvarsspillere i United?? Nej, vel?
Barcelona har kun 2 virkelig gode forsvarsspillere, nemlig Puyol og Zambrotta, hvor Zambrotta udelukkende blev hentet pga Juve`s tvangsnedrykning. Spillere som Marques og Belletti har intet at gøre på nogen af topklubberne i Europa, mens Thuram har set bedre dage. Prøv bare at sammenlign Barca`s defensive invisteringer med de mere offensive som Henry, Eto`o og Ronaldinho.
ChristianL
04-07-2007, 21:36
Det er muligt, at de køber defensive spillere ind, men mit klare indtryk er, at der ikke bliver satset så meget på forsvarskæden som de offensive kæder. Eksempelvis ser Madrids forsvar sådan ud (før indkøb i år):
Michel Salgado
Roberto Carlos (sælges nu)
Sergio Ramos
Cannavaro
Cicinho
Marcelo Vieira
Raúl Bravo
Iván Helguera
Paco Pavón
Álvaro Mejía
Her er det kun Cannavaro, der virkelig når verdensklassen, mens spillere som Helguera, Cincinho, Salagardo og Ramos er ok spillere, men de når i mine øjne på ingen måde verdensklassen. Dertil kommer Metzelder og Marcelo, der netop understreger min pointe om, at de ikke satser specielt meget på defensiven, idet de køber spillere, der niveaumæssigt ikke når op på verdensklassesniveauet, mens de offensivt rask investerer en del millioner i spillere. Hvem af jer så, med hånden på hjertet, gerne de to forsvarsspillere i United?? Nej, vel?
Barcelona har kun 2 virkelig gode forsvarsspillere, nemlig Puyol og Zambrotta, hvor Zambrotta udelukkende blev hentet pga Juve`s tvangsnedrykning. Spillere som Marques og Belletti har intet at gøre på nogen af topklubberne i Europa, mens Thuram har set bedre dage. Prøv bare at sammenlign Barca`s defensive invisteringer med de mere offensive som Henry, Eto`o og Ronaldinho.
Det er klart at Barca og Real investerer mere i offensiven når deres spillestil generelt er meget offensiv, dog er jeg ikke enig i din betragtning af de forsvarsspillere du nævner. Og Metzelder og Marcelo er ikke helt så dårlige indkøb som du påstår. Har kun hørt godt om Marcelo og han bliver vist en ny Carlos. Metzelder havde dog lidt svært i Dortmund sidste år men har før vist at han er god nok.
Ang. Torres syns jeg det er en skandale at ham er kommet til Liverpool. Jeg syns han er en ekseptionel spiller som vi mere end bare normalt kunne have brugt på vores hold. Jeg har alle dage og vil alle dage hade Liverpool, meget endda, men med købet af Torres begynder jeg at overveje at købe en Liverpool-trøje med nr. 9 ..
Jeg har alle dage og vil alle dage hade Liverpool, meget endda, men med købet af Torres begynder jeg at overveje at købe en Liverpool-trøje med nr. 9 ..
Det der mener du ikke seriøst, vel??? :D
United DK
04-07-2007, 21:55
Ang. Torres syns jeg det er en skandale at ham er kommet til Liverpool. Jeg syns han er en ekseptionel spiller som vi mere end bare normalt kunne have brugt på vores hold. Jeg har alle dage og vil alle dage hade Liverpool, meget endda, men med købet af Torres begynder jeg at overveje at købe en Liverpool-trøje med nr. 9 ..
Kæden er sgu hoppet af, hvis man som United-fan, kan finde på at købe en Liverpool-trøje.
ChristianL
04-07-2007, 21:56
Kæden er sgu hoppet af, hvis man som United-fan, kan finde på at købe en Liverpool-trøje.
Ironi findes også blandt fodbold-fans, men jeg er meget oprørt over at Liverpool har fået ham!
Hinrichsen
04-07-2007, 21:57
Det er klart at Barca og Real investerer mere i offensiven når deres spillestil generelt er meget offensiv, dog er jeg ikke enig i din betragtning af de forsvarsspillere du nævner. Og Metzelder og Marcelo er ikke helt så dårlige indkøb som du påstår. Har kun hørt godt om Marcelo og han bliver vist en ny Carlos. Metzelder havde dog lidt svært i Dortmund sidste år men har før vist at han er god nok.
Mener nu at Torres er meget overvuderet... Han kan være üper god nogle kampe og til gengæld pivringe i andre kampe.. Mener at han er alt for ustabil til at betale så mange penge for ham..
Det vi har brug for i United nu er en stabil klebbert foran mål der er træfsikker og hovedstødsstærk... Hvis ikke Klose var røget til Bayern havde han været genial at tilføre holdet. Men for at se på detmulige istedet for det umulige, har jeg hørt at Inter er meget ivrige efter at komme af med Adriano, så han var en mulighed der ikke ville være alt for dyr.
Mener nu at Torres er meget overvuderet... Han kan være üper god nogle kampe og til gengæld pivringe i andre kampe.. Mener at han er alt for ustabil til at betale så mange penge for ham..
Det vi har brug for i United nu er en stabil klebbert foran mål der er træfsikker og hovedstødsstærk... Hvis ikke Klose var røget til Bayern havde han været genial at tilføre holdet. Men for at se på detmulige istedet for det umulige, har jeg hørt at Inter er meget ivrige efter at komme af med Adriano, så han var en mulighed der ikke ville være alt for dyr.
Adriano er helt sikkert en mulighed, men synes det vil være et sats... Han er jo fantastisk, men han burde måske koncentrere sig mere om sin fodbold... Klose ville jeg have købt hvis jeg var Fergie.. Tror ikke vi får en ny angriber, eftersom Rooney har fået nr. 10. Håber at vi får en, men regner ikke med det..
ChristianL
04-07-2007, 22:12
Det kræver altså et godt hold, hvis man skal være stabil, især som angriber. Er helt sikker på at Torres vil stråle næste år. Håber jeg tager fejl for så får Liverpool det svært. Prisskiltet er selvfølgelig for højt, men det var det det krævede for at få ham væk fra den klub han elsker.
Adriano er jeg ikke så glad for. Han er faldet for meget af på dne og har ikke vist hvad han kan det sidste år til halvanden. Hvis han tager sig sammen og spiller som vi ved han kan vil han være meget god i United, men det er lidt et gamble.
Hinrichsen
04-07-2007, 22:13
Adriano er helt sikkert en mulighed, men synes det vil være et sats... Han er jo fantastisk, men han burde måske koncentrere sig mere om sin fodbold... Klose ville jeg have købt hvis jeg var Fergie.. Tror ikke vi får en ny angriber, eftersom Rooney har fået nr. 10. Håber at vi får en, men regner ikke med det..
Er bange for du har ret.. Selvfølgelig er det nogen kanongode transfers vi har fået hevet hjem her i starten af transfervinduet, men havde virkelig håbet på at Fergie ville hive en ny angriber hjem til den nye sæson. Har savnet en decideret målmaskine siden Nistelrooy røg over til det spanske.
Men det er stadig tidligt på transfervinduet,det varer helt til september, så der er stadig mulighed for at der bliver solgt lidt ud i truppen og de penge så bliver brugt på en klasseangriber....
Har savnet en decideret målmaskine siden Nistelrooy røg over til det spanske.
Jeg kan slet ikke forstå hvorfor folk mener dette. Vi spillede fantastisk fodbold, scorede et hav af mål, vandt mesterskabet, skabte mange chancer og en masse spillere scorede mål for os. Så hvorfor ønsker man en decideret målmaskine igen.??
Vi har brug for en angriber som selvfølgelig laver mål, men det er vigtigt at han kan gå med i spillet ude på banen, og ikke blot står i boksen..
Hinrichsen
04-07-2007, 22:27
Jeg kan slet ikke forstå hvorfor folk mener dette. Vi spillede fantastisk fodbold, scorede et hav af mål, vandt mesterskabet, skabte mange chancer og en masse spillere scorede mål for os. Så hvorfor ønsker man en decideret målmaskine igen.??
Vi har brug for en angriber som selvfølgelig laver mål, men det er vigtigt at han kan gå med i spillet ude på banen, og ikke blot står i boksen..
Sådan en spiller du beskriver mener jeg vi har i Rooney, med en decideret boksspiller mener jeg at vi bliver mere farlige, når et forsvar skal passe på vores hurtige passning spil,men samtidig også skal være opmærksom på at der står en inde i feltet som bare skal bruge 1 chance...
Det er selvfølgelig bare min mening af en optimal angrebsduo..
jeg vil heller ikke sige jeg ønsker en decideret boksspiller men jeg mener det er vigtigt vi får en angriber da vi ellers er for sårbare overfor skader.. hvad nu hvis rooney blir skadet? eller saha kun holder en kvart sæson den her gang? så er vi sku på røven.. saha er en fantastisk angriber men det nytter ikke noget når han aldrig er på toppen.. enten er han skadet eller også skal han spille sig i form efter en skade..
og nu ikke alt det der med vi har rossi, solskjaer og alt det der for de er ikke gode nok - det er ikke kvalitet.. hvis vi får en angriber så er vi komplette.. rooney/saha og ny angriber.. det ville være fantastisk..
Synes det er lidt mærkeligt at Aston Villa har valgt at sælge Steven Davis billigt til Fulham, ham vi blev rygtet sammen med sidste år, og så i stedet har de brugt masser af penge på Nigel Reo-Coker.
Det er ikke blot markedet i England der er aktivt. Også i SAS ligaen bliver der handlet flittigt i øjeblikket.
AGF har gjort nogle fine indkøb, Viborg har købt svensk, mens FC Midtjylland har forstærket sig på flere pladser og venter stadig mere tilgang. De har jo så selvfølgelig også solgt et par af profilerne.
Så det ser da spændende ud med lidt aktivitet i DK, og der er nok mere i vente. FCK køber ind alt efter CL, mens BIF vel skal have købt mere kvalitet ind end blot Peter Madsen..
Hinrichsen
04-07-2007, 22:45
Jeg glæder mig til at se hvem der kommer til at erstatte linderoth?
Hvis Don Ø stadig har den hensigt at FCK skal være blandt de 25 bedste klubber i Europa,håber jeg da for ham at han har et godt navn i sigte, for Linderoth bliver meget svær at erstatte.
United DK
04-07-2007, 22:50
Ironi findes også blandt fodbold-fans
Ja, det kan jeg se. :D
Dahlmann
04-07-2007, 23:22
du mener altså at vi skal have en boksspiller ala ruud som bare skal prikke boldene ind?
da ruud blev smidt af holdet begyndte vores optur, hvis man kan kalde det det. pludselig spille vi igen sprudlende fodbold, og nu er det ikke kun angriberne men hel holdet som scorer mål, og vi har spillet noget af det mest underholdende fodbold i mange år. vil du have vi skal tilbage til det gamle hvor bolden bliver skudt ind i panden på angriberne?
UnitedLK
04-07-2007, 23:28
Det kunne jo være at den bare skulle brændes af :)
Hinrichsen
04-07-2007, 23:37
Jeg har aldrig sagt at jeg ville købe en boksspiller,for så at ændre vores spilsystem så det hele blev centreret omkring ham..
Og nu tror jeg ikke at det var Ruuds skyld at vi ikke spillede alt for blændene fodbold dengang..
Og der er har altså været kampe i år, hvor Uniteds spil bare ikke har fungeret, og i sådanne situationer,mener jeg det er gyldent at kunne sende en ordentlig decideret boksspiller ind,som kan spille en lorte kamp men dog stadig laver kasserne
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=21799
de lyder meget overbevist om, at den her er hjemme. Meen hvis det eneste de har er et udsagn om at han skal til den "bedste klub i verden" er det så ikke bare et spørgsmål om hvem Tevez mener det er. Det kunne vel også være real madrid i hans hoved
United DK
05-07-2007, 09:03
Så vidt jeg ved, så er Real Madrid verdens største klub, og det må de også gerne være i denne sammenhæng, for jeg håber ikke vi har købt Tevez, for han minder for meget om Rooney.
Der står intet konkret om at det skulle være United som har sikret sig Tevez. Det er blot et gæt fra journalisten.. Historien kan være sand, men den kunne sagtens være falsk..
Mandag skulle Tevez til United, tirsdag til Real, onsdag til Chelsea, torsdag til United. Lad os se hvilken klub det er imorgen..
Intet er sikkert endnu. Personligt håber jeg ikke han kommer. Han er en fremragende fodboldspiller, men minder i stil for meget om Rooney. Vi skal hellere købe en bokspiller der laver en hel del mål, og som også kan gå med i spillet ganske godt. Men hvis Tevez ender med at komme, har jeg intet problem for jeg ved han er en fremragende spiller.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.